VIDEO Cum a ajuns Conchita Wurst (Austria) al doilea transsexual care castiga Eurovision

de Red. Stiri     HotNews.ro
Duminică, 11 mai 2014, 2:44 Actualitate | Internaţional


Conchita Wurst
Foto: Eurovision.tv
Eurovision 2014 a fost castigat de Conchita Wurst, un transsexual austriac pe numele real Thomas "Tom" Neuwirth, in varsta de 26 de ani. Dar nu este o premiera: in 1998, un alt transsexual, Dana International (Israel) a castigat acelasi concurs. Cum a ajuns Conchita Wurst, barbatul cu barba, sutien fals si haine feminine, sa castige concursul de anul acesta?

Ei bine, melodia Rise like a Phoenix a fost vazuta inca din semifinale drept una favorita la trofeu. A contat insa, potrivit analistilor citati de presa straina, si exoticul situatiei: o frumoasa cantareata cu barba, imbracata in rochii cu strasuri, care de fapt e barbat.

La fel s-a intamplat si in 1998, cand Dana International a castigat Eurovisionul desfasurat la Birmingham (Marea Britanie). O melodie mult peste media concursului, dar si o aparitie de mare efect pe scena britanica. O singura diferenta: Dana International si-a facut operatie de schimbare de sex, Conchita Wurst nu.

Editia din acest an a fost marcata de conflictul dintre Rusia si Ucraina, conflict transpus in modul in care tarile baltice - de exemplu - au punctat extrem de slab melodia Rusiei, spre deosebire de anii precedenti. Asa se face ca melodia Rusiei a beneficiat de punctaje mediocre, Austria primind anul acesta multe din voturile unor tari care anii trecuti dadeau partea leului catre repreentantii Moscovei.

Lupta pentru primul loc s-a dat intre Austria, Olanda si Suedia. In cele din urma, melodia exoticei Conchita Wurst (in traducere libera, Conchita Carnat) a fost aleasa castigatoare de cetatenii europeni care au votat. De la jumatatea concursului, cand a devenit clar ca se bate cu mari sanse pentru primul loc, Conchita nu a pierdut nici o ocazie sa verse o lacrima de emotie atunci cand prezentatorii anuntau punctele primite de la diferitele tari. Conchita a dau frau liber emotiilor cand numele ei (lui) a fost anuntat oficial drept castigator (oare) a (al) concursului! Si a anuntat ca dedica victoria tuturor celor care cred in libertate si pace! Ce mai, exact ca la un concurs de Miss. Sau Mister?

In ceea ce priveste Romania, performanta Paulei Seling si a lui Ovi a fost una mediocra (locul 12, cu ajutorul voturilor venite din diaspora sau de la sora Moldova - vezi punctajul cu 2 paragrafe mai sus). Marele lor merit e ca nu exista nici un dubiu despre cine e barbat si cine e femeie :), ceea ce nu e putin lucru in contextul Eurovisionului. Iar marele semn de intrebare a fost ridicat de The Guardian: cum si-a facut Ovi coafura? O intrebare perfect legitima, nu gasiti?

O ultima mentiune despre Rusia. Saracele gemene de 17 ani au fost tinta fluieraturilor din partea pasnicilor de altfel fani danezi, lucru oarecum previzibil dupa semifinala de miercuri in care publicul si-a facut incalzirea. Cum primea Rusia o zestre mare de puncte de la Armenia, Belarus sau vreun alt prieten din zona (ma rog, altii nu prea mai au zilele astea), cum se punea publicul pe huiduit. Despre melodia gemenelor, ce sa mai zicem? Vorba comentatorului de la Daily Telegraph, suna ca o melodie texana. Proasta.

Melodia Conchitei Wurst:





Melodia cu care Dana International ca castigat Eurovision 1998:



Citeste mai multe despre   
















28304 vizualizari

  • +10 (58 voturi)    
    ??? (Duminică, 11 mai 2014, 3:02)

    traiang [utilizator]

    Am citit despre deciziile politice la eurovision si se dovedesc adevarate Una este sa dovedesti toleranta si nimeni nu incrimineaza transexualii si comunitatea gay dar sa o promovezi le nivel de normal imi aminteste de ultima faza de decadenta a marilor imperii dupa care au si disparut Personal imi lasa un gust amar Ce lume vom avea daca nu talentul si performanta sunt promovate ????
    • -2 (16 voturi)    
      Absolut (Duminică, 11 mai 2014, 4:33)

      Kepler [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      de acord cu dvs.
      Ca intotdeauna exista limite in toate si in mod evident in aceasta situatie s-au depasit cu mult.
      Eu cred ca, la fel ca la Olimpiade unde persoanele cu incapacitate fizica au Olimpiadele lor, pt Eurovision ar trebui sa existe unul separat al transexualilor si altor categorii, daca intr-adevar exista cintareti de acest tip in fiecare tara.
      • -2 (12 voturi)    
        Para Eurovision (Duminică, 11 mai 2014, 14:22)

        GBMihai [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

        Asa e! Nu e corect sa castigi o competitie internationala doar pentru ca iti declari apartenenta la o minoritate (deocamdata) sexuala sau ca faci parte dintr-o categorie defavorizata...
      • +5 (13 voturi)    
        Da si hai sa facem si republica lor daca tot sunt (Duminică, 11 mai 2014, 15:54)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

        acolo, sa i culegem pe toti si sa curatam Europa de ei, nu? Chiar nu te duce mintea sa vezi consecintele unor idei periculoase de genul? Apartheid, nazism, sclavagism...razboie...Hai sa ti spun un secret mai satelitule, singura diferenta intre tine si Conchita este faptul ca el se imbraca in rochie si tu nu. ATAT. E ca si cum te-ai supara pe cineva ca are pantaloni scurti intr o lume de pantaloni lungi....
        • -1 (13 voturi)    
          atunci ia-l de nevasta... (Duminică, 11 mai 2014, 17:12)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

          ...si fa copii cu el.
          • +3 (5 voturi)    
            Nu am chef sa fac mucosi de copii (Duminică, 11 mai 2014, 22:03)

            t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

            pe care tre sa i sterg la fund. Si asa suntem prea multi pe planeta. Multi prosti si rai!
    • -4 (18 voturi)    
      de ce ne asteptam..... (Duminică, 11 mai 2014, 7:40)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      ....ca intr-o lume captiva unui sistem politic perfid, sa fie promovate talentul si performanta ?

      Ce lume vom avea ? Femeia cu barba ne arata anormalitatea si deriva in care se afla deja omenirea, ceea ce coincide perfect cu "zilele din urma" descrise in Biblie.

      Sa ne bucuram ! VINE !
      • +7 (9 voturi)    
        Sa vina si sa va culeaga pe voi (Duminică, 11 mai 2014, 15:50)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        toti habotnicii care dorm cu o cartulie de legende, veche de mii de ani, sub cap!
        • -1 (1 vot)    
          ca vreti sau nu..... (Luni, 12 mai 2014, 14:39)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

          .....de venit EL va veni si atunci ce va veti face ?
          • 0 (0 voturi)    
            Pai, cum ce o sa facem, (Luni, 12 mai 2014, 16:32)

            XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            ceea ce faci cand ai halucinatii: te duci la doctor :D
      • 0 (2 voturi)    
        re (Luni, 12 mai 2014, 12:32)

        niet [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Culca-te la loc.
    • +1 (15 voturi)    
      politically corect. (Duminică, 11 mai 2014, 8:01)

      MagnusLucian1320675938794 [anonim] i-a raspuns lui traiang

      Eurovizionul e o porcarie mai mare decat premiile Oscar. Doar casnicele si pensionarii pot urmari asa ceva, si asta o fac doar din lipsa de imaginatie, deoarece s-au obisnuit cu telecomanda.
    • +2 (8 voturi)    
      Te rog (Duminică, 11 mai 2014, 8:01)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      nu fa afirmatii nereale. Nici mie nu mi-a fost sa cred ( nu am auzit piesa Austriei, dela inceput) ca ia atata puncte ,dar ,dar la final ,nu putem spune ca EL --EA nu are voce.
    • +2 (10 voturi)    
      ???!!! (Duminică, 11 mai 2014, 9:18)

      Closed [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Cand a fost Eurovision un concurs care promoveaza talentul si performanta? Sa fim seriosi.
    • +4 (12 voturi)    
      nu cred ca ar trebui sa iei totul .. (Duminică, 11 mai 2014, 9:21)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      .. in nume personal..sau ad literam..
      Mesajul a fost cu totul altfel. Mie mi-a placut, desi la inceput si eu am fost extrem de buimacita! insa dupa ce am gandit un pic, am inteles!! Chiar am privit cu multa admiratie fata cu barba sau baiatul cu rochie.. nici macar nu este important!!
      • +2 (14 voturi)    
        hmmmmmmmmmmm (Duminică, 11 mai 2014, 13:41)

        romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

        presupun ca ai inteles NIMIC; cum ai reactiona daca fiica/fiul tau ia drept model un/o mascarici ca asta????
        • +3 (9 voturi)    
          pe mine m ar durea fix n (Duminică, 11 mai 2014, 15:49)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          c.. Daca e fericit asa, de ce nu? Cui ii face rau exprimandu-se? Vezi ca mai degraba tu dai un exemplu prost cand accepti coruptia cu capul plecat si nedreptatea...
          • -1 (3 voturi)    
            doamna roxana, (Duminică, 11 mai 2014, 20:54)

            romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

            zi Doamne fereste sa te doara-n c.., atat la propriu :)), cat si la figurat. In alta ordine de idee unde ai vazut tu ca am acceptat coruptia????
            • 0 (4 voturi)    
              nu stiu, cum nu m-a durut (Duminică, 11 mai 2014, 22:05)

              t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

              nu am de unde sa stiu ce si cum....pai traiesti in Romania...vrei sa spui ca n-ai dat o "atentie" niciodata nimanui? Pai daca-i asa ar trebui sa ti ridicam statuie. Si daca-i asa, ai si scuzele mele :)
          • 0 (0 voturi)    
            Idem (Luni, 12 mai 2014, 16:52)

            XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

            Eu inca nu am copii. Dar, pentru cand voi avea, ceea ce as vrea sa-i invat e cum sa fie fericiti - sa fie independenti, multumiti de ei insisi si, in acelasi timp, dornici sa invete ceva nou, sa se perfectioneze - nu vreau genul de auto-multumire care sa-i faca sa stagneze, sa creada ca li se cuvine lumea fara sa faca nimic.
            Detaliile vietii lor sexuale chiar nu ma privesc - cu cine se culca, in ce pozitii, sub ce incadrare juridica (daca sunt sau nu casatoriti etc.). Chiar mi se pare morbida obsesia unor parinti fata de sexualitatea copiilor lor.
            Copiii mei vor sti cu siguranta, inca din copilarie, ca nu este nimic gresit in a fi gay, astfel incat, daca sunt gay, macar sa isi dea seama mai devreme (sa nu treaca printr-o prea lunga peioada de confuzie) si sa imi spuna, ca sa-i pot ajuta cu un sfat, cu un umar pe care sa planga daca au probleme - nu prea stiu eu ce sfaturi as da unui copil gay, dar ... daca e cazul, caut pe net :D
        • +6 (10 voturi)    
          nu te ingrijora... (Duminică, 11 mai 2014, 16:39)

          Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          As fi si mai inspaimantata daca fiul meu ar lua model pe mascariciul ponta, si altii ca el!! Si ponta nici macar nu este travestit
          • +2 (2 voturi)    
            AICI te aprob, (Duminică, 11 mai 2014, 20:46)

            romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

            iar marele necaz e ca daca pe mascariciul de la eurovision il putem ignora, pe mascariciul plagiator va fi greu sa-l aruncam la cosul de gunoi al istoriei...EU insa mi-am luat drept tema personala sa conving minim cateva sute de persoane ca e imperativ necesar sa scapam de exponentul ciumei rosii=prim plagiatorul!!!
            • +1 (1 vot)    
              pe mine nu trebuie sa ma convingi!! (Duminică, 11 mai 2014, 22:35)

              Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

              Am avut suspiciuni in legatura cu acest personaj inca de cand era carlanul lui Iliescu. Am fost de-a dreptul siderata cand l-am vazut cocotat pe scaunul de premier, si de atunci traiesc o adevarata groaza !
              Nu stiu cum am putea scapa de el. Este ingrozitor!
            • 0 (0 voturi)    
              Ignorare (Luni, 12 mai 2014, 16:20)

              Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

              Intr-o societate sanatoasa la asemenea aparitii omul s-ar mira, s-ar cruci si ar trece mai departe. Dar cand ele sunt prezentate drept modele de catre presa respectabila, numai de ignorare nu poate fi vorba. Indrazneste doar sa le critici, si vei fi imediat pus a colt drept extremist, nazist si fascist de aceeasi presa repectabila.

              http://www.dw.de/o-victorie-politic%C4%83-%C5%9Fi-un-mesaj-al-libert%C4%83%C5%A3ii/a-17627858
        • +1 (3 voturi)    
          ok (Luni, 12 mai 2014, 12:43)

          niet [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          Cum ar reactiona fiul meu daca o persoana care a muncit, a ajuns sa cante in fata a sute de mii oameni si sa castige ?

          Uhm... bine ?

          Daca din intamplare, el ar fi si gay sau transexual il va motiva cand isi va cauta drumul in viata.
        • 0 (0 voturi)    
          Cum, ce as face ? (Luni, 12 mai 2014, 17:09)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          As initia un grup al Mamelor Mandre de Copiii lor Gay, ceva de genul - cum am vazut ca exista in strainatate, mi se pare o idee foarte buna.
          Cand ne-am strange destule, am incepe sa facem niste marsuri gen Gay Pride pentru parinti.
          Si sunt foarte serioasa - nu am copii, dar le voi spune copiilor mei ca e ok sa fie gay, astfel incat sa stie ca pot conta pe mine, in caz de ceva.
          Si in caz ca sunt gay, chiar am de gand sa fac un grup din asta, daca nu-l face nimeni pana atunci - pentru ca nu s-ar pune problema sa fiu in aceasta situatie pentru inca 15 ani or so, avand in vedere ca nici nu sunt insarcinata, deci poate ia altcineva initiativa inainte. Iar daca ar exista deja, m-as inscris si m-as duce la marsuri.
    • +4 (14 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 11 mai 2014, 9:32)

      Captain Romania [anonim] i-a raspuns lui traiang

    • -3 (13 voturi)    
      Transexuali ??? (Duminică, 11 mai 2014, 9:55)

      Dumitru DamianNeamţiu [anonim] i-a raspuns lui traiang

      Prostie , sodomie, lipsa de respect fata de valorile morale a societati in care traim. Sfidarea bunului simt si tot cee se mai poate spune in directia aceasta. In rest trebuie sa mai cautam bunul simt si nu stiu daca poate fi gasit prin vreun loc prin lumea noastra ,Europa...... Decadenta exista urmeaza si decadera totala a societati si a tot ce ne inconjoara. Sa le fie rusine nu pot sa zic ca nu ai la cine e un termen expirat pentru prea multi.
      • +3 (11 voturi)    
        E pe bune comentariul tau? (Duminică, 11 mai 2014, 15:47)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru DamianNeamţiu

        Sodomie, decadenta, hahaha, vorbesti ca un popa indignat ca matusa Saveta nu i-a pupat mana. Lasati oamenii sa fie ce vor, fura ceva, ucid? Nu, atunci, ce treaba ai tu cu ei?
        • -4 (8 voturi)    
          t_roxx (Duminică, 11 mai 2014, 17:24)

          Coco2013 [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

          mintea ta nu a depasit stadiul de gaina. habar nu ai despre ce vorbesti. daca vrei anarhie si sa si-o traga toti pe strada pentru ca asta e libertatea sper sa ai parte de ce iti doresti dar nu in romania. du-te in africa, sigur vei gasi niste maimute sa iti sastifaca libidoul tie si copiilor tai carora le doresti o astfel de societate
          • -1 (3 voturi)    
            aceasta, sau poate acest ''t-roxx''.. (Duminică, 11 mai 2014, 22:04)

            romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Coco2013

            ...este exact cum ai definit-o; din pacate nu pricepe nimic si 'toaca' la nesfarsit. Eu ii pun punct, intrucat alte argumente decat cotcodacitul nu are.
      • 0 (0 voturi)    
        Ba, sa stii, vesticii chiar au rusine, (Luni, 12 mai 2014, 17:12)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru DamianNeamţiu

        doar ca nu au asa de multa prostie, si atunci le e rusine de lucruri care chiar conteaza.
        In mare parte, le e rusine sa fure, sa primeasca spagi, sa-si bata nevestele, sa chinuiasca animale etc.
        Sunt si la ei scelerati care fac asmenea lucruri, dar, spre deosebire de Ro, nu sunt majoritari.
    • +5 (17 voturi)    
      Unu: Conchita e talentata (Duminică, 11 mai 2014, 10:06)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Are un control si o tehnica vocala remarcabile si cantecul e chiar decent comparat cu alte prostii nu doar de anul asta, ci si din alti ani. Doi: comentariul tau, despre ce e normal si nu imi lasa un gust amar si imi aminteste de: inchizitie, razboie religioase, civile, epurare etnica, pentru ca toate s-au bazat pe o singur argument: "ei" sunt diferiti si deci anormali. Eu una vreau sa traiesc intr-o Europa in care oamenii pot fi cine vor ei sa fie, sa iubeasca, sa se imbrace, sa traiasca asa cum vor. De pe alta parte m-as arata intoleranta si intransigenta cu coruptia, criminalitatea, rasismul, homofobia, delirul extremist religios. Insa, nah fiecare cu ce-l doar si cu preocuparile despre care crede ca vor ajuta lumea sa evolueze social. Nici nu stii cate insulte si ura a trebuit sa suporte omul asta sa cante la eurovision (si cate mai primeste si suporta inca), ti se pare civilizat si "normal" sa uram atat un om, despre care nu stim mare lucru, doar pentru ca e diferit? Pana la urma ce crima a facut Conchita wurst?
      • +2 (16 voturi)    
        Esti in EROARE; (Duminică, 11 mai 2014, 13:46)

        romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        nu are NIMENI nimic cu individu'/individa, nici cu ''modernistii'' ca tine, numai ca mediatizand EXCESIV anormalitatea, cum o faci si tu, ce modele dam copiilor, generatiilor tinere care nu se pot apara singuri?????
        • +4 (8 voturi)    
          Tu educa-ti bine copchii (Duminică, 11 mai 2014, 15:20)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          si nu or sa fie niste oi proaste usor de impresionat si manipulat. E grav daca modelele pe care le dai copchiilor tai sunt ceea ce apare pe la tv...GRAV! Eu m-as ingrijora de Bianca nu stiu cum si de ala care pretinde ca e futbolist, decat de homosexuali si drag queens. Si evita etichetele astea, "modernisti", auzi la ea de romanie curata, eu sunt doar o persoana care crede in valorile democratice, si daca tot cred vreau sa le si apar! Si inca o data, anormalitatea e relativa, pentru mine poate fi anormal ca oamenii cred in Biblie. Asa ca usurel cu ura, indignarea si frica de ceea ce nu vrem sa intelegem sau sa acceptam.
          • -1 (3 voturi)    
            Daca ai avea si minte precum melita... (Duminică, 11 mai 2014, 22:06)

            romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

            ,,,n-ai mai fi nevoita sa ''gandesti'' cu dosul.
        • 0 (0 voturi)    
          Pai, incercam sa le dam (Luni, 12 mai 2014, 17:24)

          XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          modele care sa-i faca sa depaseasca stadiul vostru de habotnicie si ev mediu :)
          Stiu ca ti-e imposibil sa intelegi ceea ce voi spune, dar e ok - nu o spun pentru tine, ci pentru cazul ca cineva mai deschis la minte, dar nitel confuz, va citi asta.
          E vorba de a-i arata pe oameni asa cum sunt, asa cum vor ei sa se prezinte. Opusul ar insemna sa-i impiedici - abia aia ar fi o promovare, in sens negativ.
          De pilda: Romeo si Julieta nu este o piesa de promovare a heterosexualitatii. Nu a fost facuta ca sa indemne oamenii sa fie hetero - nu e nevoie, oamenii sunt sau nu hetero.
          Ci a fost facuta ca sa spuna o poveste de dragoste, un baiat si o fata se indragostesc, dar ei sunt deja hetero, nu asta promoveaza. Nici sinuciderea, nici ... alele.
          La fel aici - nu ai de ce sa te intereseaze cu cine se culca sau cum se identifica x - barbat, femeie etc. Daca nu incriminezi asta, nici nu ai cum sa interzici sa se manifeste. Asadar, nu transsexualitatea este promovata - esti sau nu esti transsexual. Ci a accepta ceea ce esti :)
          Ca la R si J - ideea nu e FITI HETERO, ci daca sunteti hetero si indragostiti ... ar fi bine sa fiti acceptati. La fel si aici - nu e FITI TRANS, ci, daca sunteti trans, e ok, nu aveti de ce sa va ascundeti, nu avem nimic cu voi.
      • -2 (8 voturi)    
        p.s. (Duminică, 11 mai 2014, 13:56)

        romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        nu te opreste nimeni s-o iei de barbata :)))
        • 0 (2 voturi)    
          Nu vad de ce ar trebui? (Duminică, 11 mai 2014, 22:10)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          Merci, dar nu cred ca m-ar vrea Conchita, ei ii plac barbatii, mie imi plac barbatii, am fi adversare.
      • 0 (4 voturi)    
        de ce cur-cubeu? (Duminică, 11 mai 2014, 17:18)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        De ce poponarii si lesbienele trebuie sa umble despuiati sa-si afiseze "normalitatea"? Chiar trebuie sa faca exhibitionism? Noi astia "normalii" cum trebuie sa umblam atunci?
        • 0 (2 voturi)    
          umblati normali doar ca sunteti normali, nu? (Duminică, 11 mai 2014, 22:08)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

          mai, ei sunt niste homosexuali normali si niste lesbiene normale, ti e clar de ce umbla asa?
    • +5 (9 voturi)    
      Absolut de acord. (Duminică, 11 mai 2014, 10:24)

      WaggaWagga [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Eurovizionul devine inutil din cel putin doua motive:
      1. Muzica din concurs e cu cativa ani buni in urma, doar de dragul de a urma trendul Eurovizionului (diferit total de piata)
      2. Devine un balci ieftin in care nu mai conteaza talentul sau valoarea melodiei, ci faptul ca reprezentantul unei tari pofteste carnaciori, iar toti bautorii de bere il voteaza fara sa stie ce este cu Eurovizionul.
    • +4 (16 voturi)    
      Penibil (Duminică, 11 mai 2014, 12:08)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Daca nu votezi pentru transexuali si gay, esti acuzat instantaneu de discriminare...Pe langa asta, se observa si o mare sustinere a miscarii gay la nivel inalt...Imi pare rau sa o spun, dar ce s-a intamplat la Eurovision a fost un scenriu regizat fara mare grija, strict "politic" pentru promovarea transexualilor....Textul melodiei este....penibil, vocea nu m-a impresionat deloc...Asa ca sa nu uitam ca multi bogatasi sunt satui deja de sexul conventinal, asa ca incurajeaza transexualii...Sa nu uitam ca operatiile estetice si tratamentele hormonale aduc venituri imense unor anumite persoane care nu au access la resursele de petrol...
    • +5 (9 voturi)    
      !!! (Duminică, 11 mai 2014, 12:33)

      rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Sa vezi rusii ce se scandalizeaza: cum sa castige una/unul pe care o/il cheama Conchita Wurst (conchita lb.spaniola=pasarica; wurst lb.germana=carnat) in fata rusilor? E stravezie, plus ca are si barba...
      Dar melodia mi-a placut :) Eu zic sa nu mai fim asa de hapsani, e treaba lor ce fac in dormitor, melodia a fost de calitate. Chiar si Romania a dat 8 puncte din cate stiu...
    • +1 (9 voturi)    
      superioritatea culturii occidentale?! (Duminică, 11 mai 2014, 14:56)

      GBMihai [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Daca anul asta a fost vorba de o abordare politica la Eurovision, atunci e o abordare cel putin neinspirata.
      Daca tu Europa Occidentala vrei sa arati superioritatea valorilor tale morale si democratice in comparatie cu intoleranta retrograda a imperiului Rus atunci trebuie sa alegi alte formule decat sa promovezi un artist homosexual cu un talent muzical discutabil si in acelasi timp sa ostracizezi public doua fete de 17 ani care chiar daca sunt rusoaice nu au nici in clin nici in maneca cu deciziile politice ale presedintelui tarii lor. Sa ne punem in locul unui telespectator rus. Ce parere ati avea despre masa isterizata de spectatori danezi/europeni(?!) care agitau steaguri homosexuale si le huiduiau din rarunchi pe gemenele rusoaice?!
    • 0 (2 voturi)    
      re (Luni, 12 mai 2014, 12:29)

      niet [utilizator] i-a raspuns lui traiang

      Așadar persoana respectiva nu a avut talent și a fost "promovata la nivel de normal" pentru ca este transsexual. Asta înțeleg din comentariul tău.

      Ce este anormal în a canta o melodie ?
      A dus lipsa de talent muzical, dacă da cum ?

      Ai fi dormit mai liniștit noaptea știind ca un heterosexual ar fi câștigat doar pentru ca el este - în opinia ta - "normal" ?

      Șocant, dar în lumea asta sunt și persoane care au o alta orientare sexuala / identitate de gen decât a ta și unii sunt buni la ceea ce fac.

      Poate nu ți-a plăcut interpretarea. Ceea ce ar fi mai de înțeles pentru ca fiecare are gusturi diferite în muzica. Dar e clar ca nu la asta te-ai gândit când ai scris comentariul.

      Faptul ca e transsexual nu ma face sa îmi închid urechile.
  • +8 (8 voturi)    
    Eurovision (Duminică, 11 mai 2014, 3:35)

    mentira [utilizator]

    Ce cauta Rusia la EUROvision?
    • -1 (1 vot)    
      Un pic de geografie... (Duminică, 11 mai 2014, 17:22)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui mentira

      Europa se intinde pina la Muntii Urali... capisci?
  • +2 (10 voturi)    
    Parca am fi ....... (Duminică, 11 mai 2014, 6:15)

    conul [anonim]

    .......pe Planeta Maimutelor. O rusine europeana facuta cunoscuta la nivel mondial. Si macar daca ar fi fost cel mai bun cantec.
  • +7 (13 voturi)    
    Câştigătoare, doamna...Cârnat (Duminică, 11 mai 2014, 8:40)

    paul-drv [utilizator]

    Îmi pare rău, dar discriminarea pozitivă este la fel de umilitoare şi degradantă ca cea negativă. Eurovisionul s-a transformat astfel într-un circ penibil. A se observa şi numele pe care şi l-a ales câştigătorul/area: "Wurst" înseamnă "Cârnat".
    • -1 (1 vot)    
      Duelul semipreparatelor (Duminică, 11 mai 2014, 15:14)

      Flaviu-MariusPanaite [anonim] i-a raspuns lui paul-drv

      Mai bine că a câștigat Eurovision 2014 Conchita Wurst (cârnat), decât Florin ... Salam, de exemplu.
  • +9 (15 voturi)    
    Mi-e sila de atata curcubeu si "affirmative action" (Duminică, 11 mai 2014, 8:48)

    Parol [utilizator]

    Vine unu la Imigrari:
    - as dori sa imigrez
    - de ce?
    - din cauza homosexualitatii!
    - ce vreti sa spuneti?
    - pai pe vremea nazistilor se pedepsea cu moartea, pe vremea comunistilor cu inchisoarea, in tranzitie era tolerata, acum este incurajata, vreau sa plec pana nu devine obligatorie...
  • -1 (9 voturi)    
    o mizerie de spectacol (Duminică, 11 mai 2014, 8:54)

    Coco2013 [utilizator]

    Nu era de ajuns ca se votau mereu intre ele tarile prietene, dar acum se voteaza si transexualii, homosexualii, etc.. Din pacate valorile adevarate si bunul simt nu mai sunt promovate nicaieri. Din pacate pestele de la cap se impute cum se zice, si pana nu se schimba mentalitatea celor ce ne conduc de peste 20 de ani si al caror principala caracterisctica e furtul si promovarea non-valorilor.
  • +5 (11 voturi)    
    toleranta (Duminică, 11 mai 2014, 9:00)

    normalpeople [utilizator]

    Ar trebui mentionat ca toleranta e in ambele sensuri. Adica daca noi consideram normala diferenta intre sexe si casatoria intre un barbat si o femeie, sa nu fim blamati. Sa nu fim discriminati noi care inca credem in normalitate asa cum a fost definita de la inceputul lumii. Imi pare rau pentru Europa!
    • +2 (6 voturi)    
      Lasati o moale cu normalul asta (Duminică, 11 mai 2014, 15:44)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui normalpeople

      Acu ceva secole era normal sa maritam fetele la 14 ani....era normal sa avem o speranta de viata de 50 si ceva de ani, era normal sa murim de gripa sau tuberculoza sau nu mai stiu eu ce boala. Era normal ca femeia sa poarte fusta si era ANORMAL ca ea sa poarte pantaloni....nu mai abuzati (de) cuvantul asta, "normal"! ce sa ti zic, stabiliti voi standardul normalitatii si tot ce nu intra e nedemn. Pfff, treci la citit biblia!
  • +4 (10 voturi)    
    Anomalie (Duminică, 11 mai 2014, 9:07)

    zeus333 [utilizator]

    Deci mie personalmi se pare ca acest EUROTRANS isi bate joc de femei.nu pot sa imi imaginez femeia asa!Nu ma pot uita la el,imi vine sa vomit !
    • +4 (10 voturi)    
      DE ACORD, Eurovision = scarba (Duminică, 11 mai 2014, 14:07)

      romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui zeus333

      un ''concurs'' al xenofobiei, al nationalismului desantat si exponent al trendului depravarii umane; europa este ''locomotiva'' catre o alta ''sodoma si gomora''.
      In ritmul asta, IN CURAND,noi oamenii normali vom parea anormali.
      Ma si mir ca vreo doua ''femei'' de pe aici mai ii iau si apararea acestui/acestei MASCARICI!!!
    • 0 (4 voturi)    
      Nu te uita draga, (Duminică, 11 mai 2014, 15:40)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui zeus333

      cine ti a pus cutitul la gat sa te uiti la el? NU stiu ce faceti atata caz cu asta. Un tip s a imbracat in femeie si si a lasat barba. BUN, SI??????
      • +1 (5 voturi)    
        dar nu promovat la rang de exemplu ptr toti! (Duminică, 11 mai 2014, 17:27)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        .
        • 0 (2 voturi)    
          da cine il da exemplu? (Duminică, 11 mai 2014, 22:11)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

          e doar un om ca oricare altul. PUNCT
  • +8 (14 voturi)    
    O parere, pur personala (Duminică, 11 mai 2014, 9:17)

    Remulus si Rromus [utilizator]

    Aseara am stat cu sotia sa ne uitam la Eurovision (noroc ca intre timp mai aveam si ceva de citit, ca sa nu ma plictisesc). Au fost si cateva melodii care mi-au placut, cea a Austriei fiind printre ele si cea a Romaniei nu.

    Doua chestiuni insa nu mi-au placut: prima, atunci cand Rusia obtinea niste puncte se huiduia in sala. Acele fete nu aveau nici o vina pentru situatia politica iar huiduitul mi s-a parut ca si cum as lovi cu masina un rus pe trecerea de pietoni doar pentru ca nu imi convine ce fac rusii in Ucraina. O reactie inutila si josnica. Asadar votul a fost perceput drept politic de catre public.

    A doua, la vot radeam cu sotia pentru ca de multe ori nimeream exact tarile si punctajele (8, 9 si 10), stiind doar numele tarii care voteaza. Moldova era clar: 8 pt Rusia, 9 pt Ucraina si 10 pt Romania. Asadar votul a fost politic.

    Daca votul este vizibil politic si chiar perceput politic, intreg spectacolul este politic. Dar culmea, asa a fost (cu mici exceptii) dintotdeauna Eurovisionul.
    • 0 (6 voturi)    
      Iar te bagi ma' dottore in seama? (Duminică, 11 mai 2014, 14:12)

      romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Remulus si Rromus

      habar n-ai ca nota maxima era 12 ( douaspreze puncte, poate asa pricepe si bibilica ta ), iar spre informarea ta, caci vad ca singur n-ai priceput, huiduielile nu erau pentru sarmanele fete, ci pentru RUSIA, pentru notiunea de stat barbar!!!
      • +2 (2 voturi)    
        La ce bun? (Duminică, 11 mai 2014, 19:38)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

        Va insultati aiurea interlocutorii.
        In plus, Dr. Fly este unul dintre foarte putinii comentatori civilizati de pe HN, prin urmare insulta e de doua ori nemeritata.
        • -2 (2 voturi)    
          Partial ai dreptate, (Duminică, 11 mai 2014, 21:05)

          romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          insa ''foarte civilizatul'' tau nu scoate O VORBA despre faptul ca acele huiduieli erau adresate RUSIEI, putineiului si rogojinarului; cu ce drept aceste specimene barbare imi insulta linistea, tara si stramosii?? Cu ce drept acest ''cumintel'' face pe civilizatul DAR IN FAPT ii transpira filoslavismul la fiecare comentariu???I-e mila de rusi? sa se mute la ei.
  • +4 (8 voturi)    
    Poate n-ar strica (Duminică, 11 mai 2014, 10:14)

    aniod [utilizator]

    Sa ne retragem. Sa-i lasam sa se premieze intre ei. DEja, melodiile si vocea sunt pe locul doi , in urma aranjamentelor de scena. Cate din melodiile premiate au supravietuit 10 de ani?
  • +2 (2 voturi)    
    Poate va concerta (Duminică, 11 mai 2014, 10:54)

    WaggaWagga [utilizator]

    la Moscova.
  • +4 (10 voturi)    
    Nu este transsexual (Duminică, 11 mai 2014, 11:01)

    andreicio [utilizator]

    Acest mesaj este adresat redactiei Hotnews:

    Thomas Neuwirth NU este transsexual. Nu este nici macar transvestit in afara scenei. Conchita Wurst este persona de scena, o deghizare. Nu este singurul artist care face asta, un alt exemplu fiind Eddie Izzard care, spre deosebire de Neuwirth nu este nici macar homosexual.

    Stiu ca homofobia in romania este mult prea severa ca sa intereseze pe cineva distinctii de genul asta, dar este o eroare grava din partea redactiei.
    • 0 (2 voturi)    
      ... (Duminică, 11 mai 2014, 13:30)

      rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui andreicio

      Chiar banuiam ca e mai mult de scena.
    • +1 (7 voturi)    
      Deci... (Duminică, 11 mai 2014, 13:32)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui andreicio

      un barbat care se imbraca si comporta ca o femeie trebuie privit ca normal? Atunci de ce ne acuzati de homofobie?:-p Cand ajungi sa iti negi sexualitatea pentru a ajunge pe o scena, se cheama (in cel mai bun caz) ca ai intrat in gruparea obscura a artistilor neintelesi, care dintr-un motiv sau altul nu au cum sa intre si sa lupte pe frontul majoritatii, asa ca isi creeaza propria lume, mica, slaba si patetica...Inca o chestie: pana si in Austria exista un foarte complicat proces prin care o persoana isi poate schimba sexul, cu alte cuvinte, trebuie sa dovedesti ca te simti OK si daca nu mai ai cocosel...
      • +1 (5 voturi)    
        Nu tu, trebuie privit fix asa: (Duminică, 11 mai 2014, 15:39)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

        OK, exista, si ? Daca eu am chef sa ma imbrac in pantaloni si camasa, inseamna ca mi neg feminitatea si sexualitatea? Homofobii si rasistii au mereu un dublu standard..pai daca i asa, sa nu mai vad picior de femeie in pantaloni!!
  • +2 (12 voturi)    
    Bravo Conchitai (Duminică, 11 mai 2014, 11:17)

    DanielaTrifu [anonim]

    Nu inteleg de ce e necesar sa facem atatea comentarii intepatoare si ieftine legate de genul sau sexul fiecaruia. Vocea Conchitai n-are nevoie de explicatii, iar cat despre varsat lacrimi, nu cred c-a incercat vreunul din autori sa-si imagineze cum e in corpul ala, cum e sa-l afirmi public si sa-l faci vizibil ca apel la recunoastere si acceptare.

    Iar legat de normalitate, apropo de cele spuse de traiang, normalul il defineste majoritatea, nu? Daca eu si tu suntem hetero si avem in spate o majoritate sustinatoare, credintele, convingerile, gusturile si atitudinile noastre devin norme sociale. Dar asta nu inseamna ca valoarea lor este diferita de valoarea altor convingeri si atitudini. Faptul ca incerc sa va conving de treaba asta arata de fapt viziunea mono si intoleranta de care suferim.
    • 0 (6 voturi)    
      DACA.... (Duminică, 11 mai 2014, 13:54)

      romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui DanielaTrifu

      si doar daca esti asa de toleranta si darnica ce modele recomanzi copiilor tai sa urmeze??? de ce sa nu lasam drogatii sa se manifeste liber? ei nu sunt tot minoritate? de ce sa mai pedepsim violatorii? ''saracii' de ei nu gresesc nimic IN VIZIUNEA TA, intrucat sunt minoritari...
      • 0 (6 voturi)    
        Vaileeu, (Duminică, 11 mai 2014, 15:24)

        t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

        dar ce comparatii de rotund cu patrat faci tu aicia? Mai degraba te ai numi romania ilogica. Cum sa compari mai pamanteanule un gay cu un violator??NU ti suna nimic rau in capul ala ilogic? nimic? repet, NIMIC?
        • -2 (2 voturi)    
          t_roxx (Duminică, 11 mai 2014, 17:18)

          Coco2013 [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

          am inteles ca esti "pe invers" din prima, nu e nevoie sa postezi de 200 de ori aceleasi aberatii. sper ca si copiii tai sa fie la fel .
          Daca asta ti se pare normalitate atunci asa sa fie. Una e normalitatea alta e toleranta, se pare ca iti e cam greu sa intelegi.
          • 0 (0 voturi)    
            Din pacate, nu s cum (Duminică, 11 mai 2014, 21:53)

            t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Coco2013

            spui tu pe invers..desi sincer cu o femeie frumusica as petrece cateva ore :) Si da stiu ca ti se infierbanta capul cand te gandesti la doua tipe pupandu-se...mai coco mai, normalitatea e ce vrem noi sa fie, de ce esti atat de incuiat? cu ce te deranjeaza un tip cu rochie si barba? cui face asta rau?
        • -1 (1 vot)    
          Doamna ''aicia'', (Duminică, 11 mai 2014, 21:38)

          romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

          doar te faci, sau atata limba romana stii? Imi suna ilogic ''logica'' ta; DACA tot faci pe desteapta luand partea unei minoritati careia probabil ca-i apartii, de ce nu extinzi ''logica'' ta la toate minoritatile?
      • 0 (2 voturi)    
        modele (Duminică, 11 mai 2014, 17:47)

        DanielaTrifu [anonim] i-a raspuns lui romania_curata

        Pai asta e problema, ca impunem modele de identitate, inclusiv copiilor. Nu zic ca valorile nu trebuie invatate, dar in spiritul tolerantei, respectului reciproc, si acceptarii umane in toate manierele ei de expresie. Copiii mei - sa fie ce vor si ce simt ei cand vine vorba de sexualitate si identitate de gen. Nu vad ce treaba au drogatii aici. Dar e deasemenea lamentabil ca si pe ei ii stigmatizam si-i dam la o parte, odata ce-au devenit "mere stricate". Un drogat in viziunea asta nu mai e om, e o chestie reziduala la marginea societatii. La fel si cu Conchita, bag seama din ce se vorbeste aici.
        • -2 (2 voturi)    
          Explicatie; (Duminică, 11 mai 2014, 21:34)

          romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui DanielaTrifu

          una este DREPTUL la viata, dreptul si optiunea lui sexuala, dreptul la tot ce ne inconjoara si alta debilitatea lor mintala si incercarea de-a ne jigni suportabilitatea.ORICE minoritate sa aiba drepturi cu nemiluita si noua sa ne fie rusine ca suntem NORMALI???
    • +4 (10 voturi)    
      Ala era cantecul ce merita locul I? (Duminică, 11 mai 2014, 14:07)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui DanielaTrifu

      Daca nu te-ai prins S-a falsificat un concurs muzical.

      Ala era cantecul ce merita locul I?
      Te-ntreb? Cantecul lui Wurst era cantecul de locul I?
      Tu asculti inaltele distorsionate cand urca vocea?
      http://www.youtube.com/watch?v=QRUIava4WRM
      -----------------------------
      Compara-l cu Spania:
      -----------------------------
      Spania
      http://www.youtube.com/watch?v=P9R96ZoWJBU
      Auzi ce frumos suna?
      Te-ntreb auzi ce frumos suna?
      http://www.youtube.com/watch?v=6QMFgIlW9sc

      Apoi mai Compara-l cu :
      (si ii rog pe toti s-o faca)
      ---------------------------------------------------------
      Norvegia
      http://www.youtube.com/watch?v=2LBOjxBty8U
      Tu Auzi ce voce are omul asta?

      Azerbaidjan
      http://www.youtube.com/watch?v=0Ou_VGxLfFE
      Sau asta?

      Armenia
      http://www.youtube.com/watch?v=ChkJpnOgIwQ
      http://www.youtube.com/watch?v=joYPcTdobdI

      Olanda
      http://www.youtube.com/watch?v=hkrF8uC92O4
      http://www.youtube.com/watch?v=bWe8PRsW4T0

      iti dau mai sus 5 cantece care au fost peste Wurst dpdv muzical de departe....

      II. Apoi daca facem maine un sondaj in Europa si nu iese pe primul loc sau daca nu ia 8 puncte in Romania iti faci harakiri aici vazand ca Rezultatul a fost unul Falsificat?

      Ai priceput smecheria cu "Juriile" si "Comisiile" care sunt "peste "votul populatiilor din Europa"?

      C-asa-i in Democratie nu?

      Concursul asta a fost castigat in trecut de ABBA,
      http://www.youtube.com/watch?v=3FsVeMz1F5c
      baga la cap.

      Toleranta e una si e binevenita
      (daca nu-l lasa cineva pe Wurst sa cante as fi zis imediat ca e o discriminare)

      DAR a falsifica un concurs de muzica in care lumea vine sa se simta bine sambata seara pentru o

      Propaganda Politico-Ideologica predata sambata seara Direct in Paturile Oamenilor
      e ceva Funest si Grotesc...

      Nici Ceausescu n-a indraznit sa politizeze Albumul Duminical ...dar se pare ca UE isi permite orice.
      • -1 (3 voturi)    
        Crezi ca stau sa-ti citesc/vizionez linkurile? (Duminică, 11 mai 2014, 15:01)

        rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Tu esti ala care scrie mult si nu-l citeste nimeni pe la diverse "ziare"??? Cred ca esti un neinteles; mai ales de tine. Mie mi s-a parut un cantec de caliate, si atat. Chiar mie nu mi se pare asa de importanta orientarea lui sexuala (daca vrei poti sa nu-l asculti), desi pot sa spun ca m-a "socat" si pe mine un pic la inceput infatisarea lui.
      • +1 (3 voturi)    
        Despre Eurovision (Duminică, 11 mai 2014, 16:18)

        Flaviu-MariusPanaite [anonim] i-a raspuns lui alex4321

        @alex4321: 2. De acord cu afirmațiile tale, în ceea ce privește falsificarea rezultatelor voturilor concursului. Cine nu știe, la ora actuală, că Eurovision-ul este un concurs muzical geopolitic ? Sau, că țările fondatoare, mari cotizatoare la EBU (Franța, Germania, Italia, Marea Britanie, Spania), participă direct în concursul final, evitând, astfel, posibila ratare din semifinale (a se vedea punctajul obținut de acestea în finala din anul acesta) ?
        1. Despre Conchita Wurst (care este un bărbat deghizat și nu transsexual), pot spune că a interpretat un cântec de linie serios, cu încărcătură dramatică și efecte pirotehnice deosebite. Mi-a plăcut și cadența finală, cu acel acord minor 6/9 care mi-a amintit de coloana sonoră a filmului „Skyfall”, interpretată de Adele.
        Dacă textul a fost nu atât de convingător, iar interpretarea a fost, pe alocuri, discutabilă (în ceea ce privește distorsionarea sunetelor înalte), votul final a constat în valoarea partiturii muzicale și a orchestrației (despre care nu s-a pomenit nimic, la toate piesele din concurs - mă refer la autorul/autorii aranjamentului orchestral). Să nu uităm că Eurovision-ul este, în primul rând, concurs de creație și în al doilea rând de interpretare (!)
      • +1 (3 voturi)    
        Mai Hotnews din 4/4 Voturi am 1/5? (Duminică, 11 mai 2014, 17:04)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Mai Hotnews din 4.4 Voturi am acum 1/5?

        Pai voi sunteti mai tari ca Eurovision la
        manipulari
  • +1 (7 voturi)    
    ... au talent (Duminică, 11 mai 2014, 11:48)

    Captain Obvious [utilizator]

    La o emisiune de genul in nu stiu ce tara erau 3 tipi care cantau la pian cu penisul. Pacat de ei ca nu participa. Ar fi fost votati
  • +4 (12 voturi)    
    este hidos (Duminică, 11 mai 2014, 11:59)

    jackalphonse [utilizator]

    de ce frumoasa cu barba vorbiti? frumoasele nu au barba si penis. exista barbati frumosi, imbracati ca barbatii, dar femei cu penis si barba nu exista; sa mai spui ca sunt si "frumoase", bata le norocul:))
    • +3 (9 voturi)    
      Amu ce sa-i faci? (Duminică, 11 mai 2014, 13:36)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Intr-o lume in care majoritatea femeilor viseaza la Feti-Frumosi (manageri, baieti de bani gata si actori) si barbatii viseaza la silicoane care sa stea in bucatarie, frustrarile si dezamagirile isi spun cunvantul. Asa se ajunge ca unele persoane, in special de un dubios sex masculin sa dea la orice gaura, cu sau fara barba...:-p
    • +1 (1 vot)    
      Mmmh (Duminică, 11 mai 2014, 14:05)

      rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Mmmh, "barbati frumosi, imbracati ca barbatii", pai ma incadrez :)) vad ca ai niste tendinte...
      P.S. era o gluma, sunt straight, si daca nu eram oricum nu ma combinam cu tine :))
  • +1 (9 voturi)    
    S-avem rezon, monser! (Duminică, 11 mai 2014, 14:04)

    Prostu' satului [utilizator]

    1. Despre "sex". Vad comentarii emancipate, cum ca nu e treaba nimanui ce face X in dormitor, ca nu-si au locul/rostul discutii despre sex.
    De acord... cu o observatie care schimba totul; de fapt, chestiunea e adusa insistent in atentia publicului, sa nu zic bagata pe gat, chiar de persoanele in cauza, Neuwirth acum, comunitatea LGBT in general.
    Este absurd sa defilezi pe strada si in societate, in mod explicit si ostentativ, mandra/mandru ca esti LGBT, si in acelasi timp sa pretinzi ca nimeni sa nu comenteze orientarea ta sexuala. Nu vrei sa se discute despre orientarea ta sexuala, n-o exhiba in public. Punct.
    2. Despre scena. Inteleg ca Wurst e doar un nume de scena si ca, in esenta, Neuwirth face tot tambalaul asta doar din motive, sa le zicem, profesionale, fara mare legatura cu viata sa privata si implicit preferintele sexuale. Ca sa atraga atentia asupra sa, sa socheze si, prin asta, sa-si castige notorietate, succes si, asta este, in ultima instanta bani.
    Nimic rau in asta. Ce mi se pare cu adevarat trist in toata povestea este atentia uriasa data de media, de juriile de presupusi specialisti si in ultima instanta de public unui truc atat de ieftin. In vremuri nu prea indepartate, femeia cu barba era una dintre atractiile balciurilor de prin targurile bucurestene si provinciale. Distractii populare, nimic de zis; dar nimeni pe-atunci nu si-ar fi permis sa aduca "al mai tare om din lumie" si femeia cu barba sa dea spectacole la Ateneu sau la Opera.
    Acum, Eurovision = iarmaroc. Halul in care am ajuns dovedeste inca o data acea zicere, hatra, dar trista, ca inteligenta omenirii e constanta, insa numarul oamenilor...
    3. "La cestiune, madam!"
    In opinia mea, melodia a fost modesta, iar vocea la fel.
    Nu cele mai slabe din concurs (unul foarte slab, chiar si pentru standardele sub-mediocre ale Eurovision) dar, daca nu era tot amestecul asta de tam-tam mediatic, dorinta de a soca si corectitudine politica, Austria nu ajungea in prima treime a clasamentului.
    • -1 (1 vot)    
      Iarmaroc? (Duminică, 11 mai 2014, 15:14)

      rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

      Femeia cu barba era peste tot, nu doar in Bucuresti. Asta era si ideea daca n-ai observat, sa socheze un pic oamenii (nu ca s-ar lasa ei socati asa usor :)) ). Ce te deranjeaza?
      P.S. Iarmaroc? Bun!
      • 0 (0 voturi)    
        In primul rand... (Duminică, 11 mai 2014, 18:55)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui rerenenegate

        ... va incurajez sa si cititi, inainte de-a comenta mesajul altcuiva.
        Altfel, nu inteleg de ce, dupa ce ati citit in postul meu pasajul "femeia cu barba era una dintre atractiile balciurilor de prin targurile bucurestene si provinciale" ati simtit nevoia sa ma corectati (?).
        In ceea ce priveste partea cealalta, cu socatul, daca ea se refera la Eurovision, aveti dreptate, nu observasem ca e un concurs pentru cine reuseste sa socheze mai tare.
        Eu credeam ca e un concurs de muzica. Si, de altfel, in multi alti ani au castigat concurenti care n-au ales o cale atat de neobisnuita spre succes.
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Luni, 12 mai 2014, 15:29)

          rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          1 - La fel gandeam si eu mai demult. Am fost pe langa o defilare a gay-ilor din strainatate, desi din pacate se cam terminase. Nu e asa scarboasa/respingatoare precum in imaginile de la TV. Chiar am vazut personaje f. amuzante. Si da, asa sunt ei mai exotici, probabil fac special. Chiar te sfatuiesc daca ai ocazia, sa te duci la una din strainatate.
          2 - Majoritatea artistilor sunt in viata lor privata cu totul altfel decat pe scena. Si restul la fel (<<intreaga lume e o scena>>?). Si, da, unul dintre mijloacele de divertisment e exotismul (nu zic ca e cel mai bun). Sunt si alte mijloace de divertisment decat Ateneul sau Opera, dar e posibil sa le fi dat o idee :)) (eu personal n-am vizionat/ascultat decat melodiile RO si AT, dupa ce s-a facut clasamentul).
          3 - Mie mi s-a parut ok melodia (desi cum am zis n-am prea ascultat). Si intr-adevar Eurovisionul n-a fost niciodata prea grozav. Hai sa fim seriosi, concurs de muzica? Nu exista asa ceva. Muzica prin definitie e facuta din pasiune/placere si nu pentru un loc pe podium. Toate (?) piesele au fost scrise ptr un loc pe podium, ceea ce din start strica melodia.

          P.S. Sper ca ti-am demonstrat ca te-am citit :))
    • +1 (3 voturi)    
      Sa inteleg ca tu (Duminică, 11 mai 2014, 15:37)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

      cand iesi cu prietena/sotia nu o tii de mana, nu o mangai pe brat sau pe spate si nu ii dai un pup, tocmai pentru a evita "sa defilezi pe strada si in societate, in mod explicit si ostentativ" pentru a arata ca esti hetero?
      • +1 (1 vot)    
        In linii mari... (Duminică, 11 mai 2014, 19:05)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        Da, ati inteles destul de bine. Ma feresc de gesturi si atitudini ostentative si explicite; asa am fost eu educat si nu vad niciun motiv pentru care m-as schimba.
        Fac chiar gesturi deplasate si demodate, sa nu zic de-a dreptul prostesti -- stiti dvs., alea cu cedatul locului in autobuz/metrou si altele asemenea. Nu-mi pusesem problema pana acum, dar, iata, dvs. m-ati ajutat s-o fac - daca am in fata un cuplu de homosexuali, cum stiu cui trebuie sa-i cedez locul???
        Si, ca sa va ajut sa faceti distinctia intre un gest normal/obisnuit si unul ostentativ/explicit, da, imi tin sotia de brat pe strada, dar nu fac asta in "cadru organizat", chemandu-mi inca 100 de cupluri de prieteni sa faca acelasi lucru in mijlocul strazii, fara sa chem presa, fara sa fac un eveniment dintr-asta samd.
  • +1 (11 voturi)    
    audienta generala?! (Duminică, 11 mai 2014, 14:40)

    GBMihai [utilizator]

    Cum poti sa-i explici unui copil de 8-9 ani de ce "domnul" din Austria s-a imbracat in femeie sau de ce "doamna" din Austria are barba.
    Daca cei care fac parte din minoritatile sexuale au dreptul sa se exprime liber oriunde si oricum, noi ceilalti care nu suntem inca homosexuali de ce sa nu avem dreptul sa alegem momentul si cand este varsta cea mai potrivita ca sa abordam astfel de subiecte cu copii nostrii? Nu ar trebui oare ca astfel de show-uri sa fie clasificate de CNA ca fiind "nerecomandate minorilor" la fel ca orice alta emisiune la al carui continut este contraindicat sa-i expui pe minori?!
    • +1 (3 voturi)    
      ??? (Duminică, 11 mai 2014, 15:33)

      normalpeople [utilizator] i-a raspuns lui GBMihai

      "noi ceilalti care nu suntem inca homosexuali"
      Nu prea inteleg ce a-ti dorit sa spuneti cu aceasta propozitie? Cred ca sunteti un pic confuz sau pur si simplu cam nervos pe cele intamplate.
      Un sfat: aruncati televizorul, nu prea exista nimic care sa fie benefic pentru copii.
    • +4 (4 voturi)    
      Saracii minori (Duminică, 11 mai 2014, 15:35)

      t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui GBMihai

      Chiar nu stii cum sa-i explici? Iti zic eu cum: "Mucosica/Mucosel, unele persoane nu se simt bine in pielea lor. Sunt oamenii care ar vrea un nas mai mic, unii care ar vrea sani mai mari, parul mai negru sau mai blond. Unii ar vrea sa fie fata desi sunt baietei si invers. La fel, unii baietei in loc sa vrea sa pupe o fetita isi doresc sa pupe alt baietel.Si asa despre fete. Asta se poate intampla oricui si acesti oameni nu trebuie priviti cu indignare. Acum privind barba: Stii cum mami poarta mereu fusta si unele tanti pantaloni? E si o chestiune de gust. Conchitei ii plac rochiile dar si barba, deci le poarta pe amandoua. Pentru ca in lumea in care traim suntem liberi sa ne imbracam si sa ne machiem cum vrem, putem fi cine vrem, bineinteles atat timp cat nu face rau nimanui. Sa nu uiti Mucosel, fiecare drept pe care il avem e o responsabilitate si trebuie sa pretuim atat drepturile cat si responsabilitatile.
      • 0 (6 voturi)    
        Mda... (Duminică, 11 mai 2014, 19:22)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui t_roxx

        "Si, de asemenea, sa nu uiti Mucosica/Mucosel ca, daca tu nu te simti bine imbracat(a), nu-i absolut nicio problema sa umbli gol/goala pe strada.
        La fel, daca in loc de alta fetita sau alt baietel, tu simti ca mai degraba ai pupa o capra, o sticla cu gatul larg sau o banana verde, neaparat sa faci si asta si ce urmeaza dupa asta, si neaparat tot in public..."
        Vedeti dvs., stimata doamna, somnul ratiunii naste monstri. Toleranta e un lucru foarte bun si necesar, dar daca nu exista niciun fel de discernamant si de limite, asa cum pare sa fie pledoaria dvs., orice lucru bun risca sa devina monstruos.
        In putin alta ordine de idei, daca ati face parte dintr-o anumita etnie, ati putea pretinde ca normele culturale stravechi ale etniei dvs. spun ca nu-i pacat, ba e recomandabil si chiar merituos sa furi de la gadjii. Pai, cum indrazniti dvs. sa nesocotiti valorile altora???
        • +2 (2 voturi)    
          Cand valorile altora (Duminică, 11 mai 2014, 21:56)

          t_roxx [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          ranesc oameni, pentru mine nu mai sunt valori. Atat de simplu.
  • +1 (7 voturi)    
    putina decenta (Duminică, 11 mai 2014, 16:01)

    BME [utilizator]

    nu am nimic cu homosexualii, transexualii ,etc. , dar au devenit atat de nesimtiti si au inceput sa se faleasca cu acest lucru de parca noi, oamenii normali, ar trebui sa ne simtim jenati, sa ne fie rusine de starea de normalitate. Consider ca tot ceea ce se intampla in dormitor face parte din intimitate , din trairile noastre personale, si odata trambitate in public sunt josnice, degradante
  • -2 (6 voturi)    
    unde e, de fapt, perversiunea (Duminică, 11 mai 2014, 16:17)

    Fapte [utilizator]

    Un baiat vrea sa fie fata si sa se imbrace in rochie. Asta e ok.
    Baiatul vrea sa mearga pe strada imbracat in rochie. Asta e ok.
    Fetele nu au barba. Deci baiatul nu vrea sa fie fata. Asta nu mai e ok. Aici e perversiunea.
    El vrea sa fie altceva, sa iasa in evidenta. El a devenit dependent de atentie. Un timp toata lumea era scandalizata ca vrea sa fie femeie dar chestia aia a trecut, acum multi barbati se fac femei, nu mai e la moda.
    La fel, perversiunea homosexualilor nu sta in faptul ca folosesc "alte mijloace" ci in faptul ca fac marsuri pe tema asta.
  • -1 (1 vot)    
    mi-e dor de Sigue Sigue Sputnik :) (Duminică, 11 mai 2014, 16:43)

    ampersand [utilizator]

    Eram "în limbă" după ei în anii 80 :P

    Sigue Sigue Sputnik - Sex Bomb Boogie
    http://www.youtube.com/watch?v=UF2HIQqB6d4
  • -1 (5 voturi)    
    nu sunt de acord (Duminică, 11 mai 2014, 17:54)

    ciriano [utilizator]

    Cu cheltuirea banului public pentru participarea la aceasta mascarada... as dori stiu ce trebuie facut ptr. A opri cheltuiala asta... cu aceiasi bani putem tine un concurs national sau orice altceva...
  • -2 (8 voturi)    
    Austria, frumoasa tara... (Duminică, 11 mai 2014, 17:55)

    Gabu [utilizator]

    ...păcat ca-i locuita!
    Hitler, Josef Fritzl, acum Păsărică-Lebărvurșt. De ce nu mă mira?
  • +1 (1 vot)    
    Greseala in titlu (Duminică, 11 mai 2014, 22:57)

    LauraRadulescu [anonim]

    Transsexual nu este acelasi lucru cu travestit!
  • -1 (1 vot)    
    Barba e falsa (Luni, 12 mai 2014, 8:23)

    Gipsi [utilizator]

    http://www.menshairforum.com/talk/Thread-Conchita-Wurst-fake-woman-with-fake-beard-aka-Tom-Neuwirth
  • +2 (2 voturi)    
    hilare comentarii (Luni, 12 mai 2014, 14:58)

    Ava_ps [utilizator]

    Patria treningului cu adidași albi și a burdihanelor revărsate de sub tricouri ridicate judecă un bărbat care defilează cu barbă și haine de femeie. Excelentă ironie.
    Eurovisionul a fost întotdeauna un concurs politic. Dar sînt îngrijorătoare comentariile de genul „cum explic eu copiilor”. Cum explicați ce copiilor, că NU TOȚI OAMENII SÎNT LA FEL? Da, cred că e greu să explicați ceea ce nu credeți, e greu să descrieți în loc să judecați, e greu să acceptați un om diferit.
    De curiozitate, cum explicați copiilor că premierul a plagiat la doctorat și nu i-a fost retras titlul? Cum explicați copiilor că unii scapă nepedepsiți cu furtul a milioane de lei/euro, în timp ce taxele pentru omul de rînd cresc? Cum explicați copiilor că nu-i frumos să vorbească cu „fă Doina” șau „țigancă împuțită”, cum explicați ce e un fascist? Societatea romînească de astăzi e atît de normală încît numai femeia cu barbă/bărbatul cu rochie mai reprezintă un „model greșit” pentru copii, trebuie s-o/să-l înfierăm...
  • 0 (0 voturi)    
    Raspunsul la intrebare (Luni, 12 mai 2014, 16:41)

    Setalcott [utilizator]

    Raspunsul la intrebarea din titlu este dat in doua cuvinte: exoticul situatiei. Trebuie sa fii naiv sau rau intentionat sa nu realizezi ca e vorba de mult mai mult decat atat. Este rezultatul angajarii mass-media si entertainmentului pe linia ideologica progresista a simpatiei fata de orice minoritate doar pentru ca e minoritate, indiferent fata de cat de justa ar fi cauza ei.

    http://www.dw.de/o-victorie-politic%C4%83-%C5%9Fi-un-mesaj-al-libert%C4%83%C5%A3ii/a-17627858

    Andrew Fletcher a spus: "Let me write the songs of a nation - I don't care who writes its laws."
    Inainte de casatoriile homosexuale in SUA am avut Brokeback Mountain si Will and Grace. In Franta am avut La vie d'Adele. In Romania am avut "The Kids are alright" la MTR si "Dupa dealuri". Nu mai lipseste decat Conchita Wurst la Bucuresti.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-17232847-deputatul-remus-cernea-invita-castigatotul-anul-acesta-eurovisionului-conchita-wurst-gay-pride.htm
  • +1 (1 vot)    
    Ce ma incanta (Luni, 12 mai 2014, 17:37)

    XXIstCentury [utilizator]

    cand vad cat se infurie homofobii :)
    Sincer, nu pot sa zic ca imi place in mod deosebit melodia - o s-o mai ascult, poate ma prinde.
    Dar nici celelalte melodii nu pot sa zic ca mi-au placut, asa ca nu mi se pare deplasat ca a castigat Conchita.
    Dincolo de asta insa ... vai, sa-i vezi pe homofobi cum nu mai pot de furie ca lumea civilizata se poarta altfel decat ei.
    Sa-i vezi cum tot prevestesc, de 20 de ani, caderea vestului, si cum, probabil o vor mai prevesti inca 100 de ani - in timp ce vad si ei ca tot mai multi romani fug exact in locul ala caruia ii tot prevestesc caderea, pentru ca .... nu prea cade si chiar si cand are momente mai proaste, tot e mai bine decat in tara celui mai credincios popor al Europei:)
    Sa-i vezi cum tot incearca sa-si explice prin conspiratii si absolut orice idee fantastica de ce realitatea nu le confirma fanteziile ? Cum de aia "promoveaza anormalul" si totusi e atat de evident ca sunt in fata noastra din toate punctele de vedere ? Cum sa le justifice ei copiilor ca homosexualitatea distruge o tara, cand copiii pot vedea si ei ca tot tarile alea "distruse" o duc mai bine decat astea credincioase si, probabil, vor fugi acolo la maturitate ?
    Sa vezi toata zvorcolirea asta a inapoierii in fata civilizatiei care o ignora si continua sa-i contrazica prejudecatile si prostiile ... e pur si simplu delicios :)
    Mulumesc, Conchita si multumesc celor care au votat-o :


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version