FOTOGALERIE Primele imagini cu avioanele britanice Typhoon in timp ce intercepteaza doua avioane miltare rusesti Tupolev TU-95

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 25 aprilie 2014, 17:39 Actualitate | Internaţional


Un avion Tupolev TU-95, escortat de avioanele de vanatoare Thyphoon
Foto: Royal Air Force
​Mai multe avioane de vanatoare britanice Typhoon au interceptat, miercuri, doua avioane militare rusesti de tip Tupolev TU-95 "Bear" care zburau in apropierea spatiului aerian al Scotiei. Royal Air Force a publicat o serie de fotografii realizate in timpul misiunii de interceptare.

"Au existat avioane neidentificate care zburau in apropiere de nordul Scotiei", a declarat aceasta, pentru Reuters, afirmand ca, ulterior, Royal Air Force le-a identificat ca fiind rusesti.

"Au zburat tot timpul in spatiul international, nu au intrat in spatiul aerian al Marii Britanii", a adaugat aceasta, afirmand ca au existat alte opt incidente similare in 2013.

Expertii in aparare afirma ca Rusia utilizeaza astfel de zboruri de supraveghere pentru a-si demonstra forta militara si pentru a testa sistemele de aparare aeriana ale diferitelor tari.














Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19513 vizualizari

  • +14 (16 voturi)    
    tare (Vineri, 25 aprilie 2014, 17:48)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Vad ca URSS detine bombardiere de ultima generatie!
    • +18 (20 voturi)    
      ... ultima generatie ... (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:08)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Da, de ultima generatie, intrate in productie in 1956 ! Hazliu este ca pot fi auzite de submarine (sunt extrem de zgomotoase) !
    • +12 (14 voturi)    
      si culmea (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:13)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      pot sa si zboare
    • +15 (17 voturi)    
      Haha (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:15)

      Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Mitraliera din coada e foarte draguta, apara impotriva.... albatrosilor care zboara prea aproape ?
    • -8 (12 voturi)    
      Habar n-ai tu.... (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:21)

      AliB [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      ...cand o sa ne loveasca meteoritul/cometa/ambele si toti satelitii/internetul/calculatoarele sunt faramite....ghici care tara o sa aiba inca avioane in aer?......gandeste in perspectiva, ce naiba...
  • +3 (3 voturi)    
    aaaaa (Vineri, 25 aprilie 2014, 17:56)

    Point [utilizator]

    sunt consternat!pasaricile aste pot duce in burtica si ceva nucleare?ha?si cum drac au ajuns pana acolo asa de capu lor
    • +7 (11 voturi)    
      simplu (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:40)

      Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Pot duce, dar n-aveau. A fost un... fly-test - avioanele erau expuse la aprozarul din colţ, lângă lăzile cu leuştean, şi cumpărătorul mujic a zis să tragă o raită cu ele, să vadă dacă merită copeicile.
    • +8 (8 voturi)    
      doh! (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:51)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui Point

      Da, sunt bombardiere strategice (autonomie 15.000 km).
      Din Kaliningrad pleaca cel mai probabil.
    • +3 (3 voturi)    
      de dus pot (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 8:39)

      Adrian1 [utilizator] i-a raspuns lui Point

      de dus pot duce, chiar pentru asta au fost construite. bomba Tsar (cea mai puternica bomba detonata vreodata) a fost aruncata dintr-un TU-95. Dilema e daca in zilele noastre apuca sau nu sa arunce incarcatura.
      • +2 (2 voturi)    
        dileme si trileme.. (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 14:18)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Adrian1

        cel mai probabil Putin joaca la intimidare.. europenii sunt comozi si daca aud de bombardiere prin ziare (mai ales in UK) ar putea influenta deciziile unor prim ministri mai razboinici.

        oricum, daca avea o bomba Tsar s-ar vedea cu ochiul liber pt ca nu incape nici macar intr-un TU95
  • -10 (14 voturi)    
    FED UP (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:11)

    Azra [utilizator]

    Domnilor din redactia Hotnews, da mai scoateti-l odta pe asta de pe generic ca ne-am saturat de el ca de Basescu!!
  • +9 (11 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:11)

    [anonim]

    • +1 (3 voturi)    
      Ai dreptate.... (Vineri, 25 aprilie 2014, 19:00)

      Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui

      Sunt FOAAARTE lente! Vreo 850 km/h, pe langa o raza de actiune de 16000 Km.
      Si pot purta, la nevoie, PATRU bombe H......
      • +5 (5 voturi)    
        mai usor cu estimarile (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 0:09)

        James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Matrix-4

        Americanii au estimat ca avionul poate zbura 12500 km la o viteza de 640 km/ora... Nu poate zbuna 16.000 km fara realimentare si la viteza maxima de 850 km/ora.
        Chiar si la viteza de 850 km/ora, este ff lent.
    • +2 (12 voturi)    
      Nu chiar (Vineri, 25 aprilie 2014, 19:25)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui

      pina la 920 km/h.
      Au 4 motoare turboprop de cca. 15 mii de CP fiecare.
      (Fac zgomot din cauza elicelor in regim supersonic)
      Pot parcurge 15.000 km fara realimentare.
      Pot decola la greutatea de 185 de tone.
      Daca te gindesti ca Tupolev le-a proiectat in 1952,
      nu poti sa nu admiri acest inginer genial.
      • +3 (3 voturi)    
        supersonic# elice (Vineri, 25 aprilie 2014, 22:13)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        .......
      • +4 (4 voturi)    
        da, nu chiar (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 0:50)

        Stars_and_Stripes [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Nimic impresionant, poate pentru anii 50, da. B52 este mai performant din toate punctele de vedere (in special la partea electronica). Spre deosebire de Tu95, B52 a avut nenumarate upgrades, nu mai este deloc avionul din anii 50. faptul ca Tu95 poate fi detectat de submarine aflate in imersiune, de la mare distanta, este cam jenant... Faptul ca elicea e in regim supersonic nu e ceva de admirat. :)
  • +10 (10 voturi)    
    TU-95 (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:13)

    KostasP [utilizator]

    Astea mai zboara, inca? Aveam o macheta de tu-95 acum vreo 36 de ani, daca nu mai mult.
  • +6 (16 voturi)    
    avioane (Vineri, 25 aprilie 2014, 18:38)

    mike13 [utilizator]

    Probabil prin Nord, peste Groenlanda!!Astia s-au inarmat pe sest, ca si Hitler!!!!De data asta, cu banii Occidentului, care domnii ecologisti nu mai vor Centrale Nucleare pt energie, vor gaz, ca asta nu polueaza!!!Sau ba????Adevarul e ca asta e lumea in care traim , Occidentul nostru prea civilizat are preocupari asa de nobile, minoritati, caini vagabonzi, drepturi pt homosexuali si cate si mai cate!!!!Intre timp, altii se inarmeaza!!! Si ne va da ceea ce meritam!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      avioane (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 22:54)

      mike13 [utilizator] i-a raspuns lui mike13

      Si ne vor da, scuze!!!Probabil am primit dislike de la iubitorii de caini, ca poti sa spui orice in tara asta, da sa nu te iei de caini, minoritati, homosexuali!!!!Ca, de , suntem si noi occidentali!!!Va vad eu ce bashini de Paris mai aveti in voi, cand va intra Putin aici si vor fugi occidentalii ca iepurii!!!Si daca nu vor lua cainii sa vi-i salveze de bombele rusilor, ce va veti face voi, va veti arunca in fata mitralierelor sa-i salvati??Mi-e mila sau mi-e sila de unii dintre romanii astia , nu sunt prea sigur,da parc-ati trai in grota multi dintre voi...chiar meritati o lectie cu apa rece in meniu...si limba rusa la prima ora, dak sunteti multi capabili sa invatati ceva.
  • +1 (5 voturi)    
    Avion de muzeu (Vineri, 25 aprilie 2014, 21:03)

    felis_tigris [utilizator]

    Dar un avion "strategic" foarte periculos.

    Închipuiți-vă cât armament poate transporta şandramaua asta.

    Mai închipuiți-vă un atac surpriză, "strategic-ul" nu intră în spațiul aerian al vreunui stat NATO, dar este prin preajmă (în apropiere de Scoţia, de pildă)

    Mai închipuiți-vă că apoi apare escorta îndepărtată de aeronave de luptă de vânătoare-interceptare-atac la sol "capabile" (ruşii au aşa ceva, că ne place sau nu).

    Deci lăsa-ţi entuziasmul "proletar" că sunt sătul de el!
    • +4 (4 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 0:55)

      Stars_and_Stripes [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      Un atac surpriza cu asemenea avion nu prea e posibil. Face atita zgomot ca il pot detecta pina si submarinele cu sonarul, de la distanta mare. Cit despre fighters, electronica este tot ce conteaza, iar aici rusii sint cu 50 de ani in urma USA.
      • -1 (3 voturi)    
        nu-i adevarat (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 12:57)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui Stars_and_Stripes

        In mod express nu au electronica. In timpul unui conflict actual armele cu EMP( puls electromagnetic) anuleaza toata electronica. In cadrul unui raport secret al pentagonului din anii '90 desecretizat recent(se gaseste pe siteul Departamentului Apararii daca stii unde sa cauti) arata ca rusii au lucrat intens la scenarii de genul asta. Mai exact au o bomba nucleara mai speciala pe care o detoneaza la o anumita altitudine si US e in epoca de piatra. Si ce sa vezi; 'vechitura' asta poate zbura in continuare. E hilar sa-i vezi pe toti de pe aici ce viteji sunt si cum rad de rusi. Sa ne fereasca sfantu sa vina astia peste noi. Ultimul raport al US Army arata ca SUA NU POATE INTERVENI intr-o confruntare militara cu rusii in Ucraina PENTRU CA AR PIERDE CONFLICTUL MILITAR. Mai pe romaneste masina de razboi a rusilor este FORMIDABILA langa propriile linii de aprovizionare. Ma ingrozesc ce generatie de conducatori impotenti avem in US, UK, Germania. Pai cat au stat astia de vorba, rusnacii au modernizat toate fortele armate. Si in plus au si tactical nukes(alea de putere mica de se folosesc pe front) in vreme ce americanii au renuntat la ele. Eu vad o Rusie foarte agresiva si chiar nu stiu ce-i de ras!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          legende (Duminică, 27 aprilie 2014, 8:16)

          Stars_and_Stripes [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Asta cu armele EMP e mai mult mit urban decit realitate. Numai prin filme vezi cum o bomba atomica anihileaza toata electronica pe o raza enorma. In realitate, da, poate iti crapa iPad-ul, dar nu spera sa pice vreun avion (militar sau chiar civil) pentru ca i-a ars electronica un EMP. Cum iti explici ca avionul care lanseaza o bomba atomica de test nu se prabuseste? Desi e ticsit de electronica, inclusiv cea care serveste chiar la masuratorile testului.
    • -1 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 7:54)

      [anonim] i-a raspuns lui felis_tigris

      • +2 (2 voturi)    
        Scenariul prezentat de matale e complet absurd (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 13:17)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui

        Ca sa ajunga bombardierele la destinatie, escorta ar trebui sa fie capabila sa elimine toate rachetele sol-aer lansate de apararea antiaeriana impotriva bombardierelor - cand vede pe radar 100 de avioane de vanatoare si sase bombardiere capabile de atac nuclear, orice comandant de antiaeriana va ataca escorta abia dupa eliminarea bombardierelor. Cum alea-s lente si mari, in comparatie cu avioanele de vanatoare, dar mai ales in comparatie cu munitia antiaeriana contemporana, e foarte putin probabil sa reuseasca vreunul sa ajunga in spatiul aerian britanic daca-l ia apararea antiaeriana la ochi.

        Daca chiar se hotaraste pt. un atac nuclear, cea mai buna optiune pt. Putin sunt rachetele. De-aia, io imi imaginez ca in momentul de fata toate unitatile de cercetare ale armatei americane lucreaza de zor la imbunatatirea echipamentelor anti-racheta, si unitatile anti-racheta fac antrenamente la foc automat.
  • 0 (4 voturi)    
    Nu mai radeti... (Vineri, 25 aprilie 2014, 23:12)

    arathemis [utilizator]

    Tot radeti de ei...dar pt incercat reactia adversarilor is numa bune.
    Ce ati vrea? Sa trimita ultimul racnet de avion pt asta? Alea se tin ca element surpriza...
    Cel putin eu asa as face :)
    • +1 (1 vot)    
      întrebare (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 6:43)

      Arl [utilizator] i-a raspuns lui arathemis

      Și care ar fi , la ei , ultimul răcnetde avion? Unul proiectat acum 20 de ani sau mai bine?
      • 0 (0 voturi)    
        Nu-ti fa griji, nici NATO ... (Sâmbătă, 26 aprilie 2014, 13:24)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Arl

        ... n-a mai proiectat vreun avion nou de deva veme.

        Diferenta vine din faptul ca tarile NATO au avut si au sistemul de invatamant si infrastructura de cercetare necesare pt. inovarea continua si imbunatatirea permanenta a proiectelor existente, si mai au si economia necesara pt. a sustine implementarea rezultatelor activitatii de cercetare pe avioanele deja in serviciu.

        Rusilor le pleaca in fiecare an cei mai buni specialisti mai ceva ca noua, dat fiind ca viata la ei e si mai ... vesela ca la noi, si sistemul lor universitar, chiar daca nu e la fel de prastie ca al nostru, nici nu miroase fata de universitatile tehnice de top din occident. In plus, chiar daca putinii ingineri batrani pe care-i mai au produc ocazional ceva valoros, economia lor e prea slaba ca sa sustina si implementarea rapida si pe scara larga a respectivelor inovatii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by