John McCain l-a comparat pe Vladimir Putin cu Adolf Hitler

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 23 martie 2014, 18:59 Actualitate | Internaţional


Senatorul republican John McCain a afirmat intr-un interviu la BBC ca Vladimir Putin gandeste precum Adolf Hitler in anii 1930, calculand cate tari mai poate invada.

El a numit Crimeea o "natiune captiva" si a criticat reactia Uniunii Europene, spunand ca a constat in prea putina actiune.

Fostul candidat la alegerile prezidentiale a spus ca guvernul american ar trebui sa trimita o delegatie militara in Ucraina.

Miercuri, senatorul republican avertiza ca Vladimir Putin ar putea viza Republica Moldova si Letonia dupa anexarea regiunii ucrainene Crimeea. "Moldova este tara care trebuie urmarita cu atentie", a declarat John McCain intr-o emisiune a postului Fox News.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4203 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    ... (Duminică, 23 martie 2014, 19:08)

    dragos234 [utilizator]

    In sfarsit un american care stie unde e Moldova pe harta.
  • +4 (18 voturi)    
    presedinte (Duminică, 23 martie 2014, 19:13)

    grongobar [utilizator]

    John McCain trebuia sa fie presedintele SUA.Acum se vede ce inseamna sa votezi la indemnul lui Oprah si a Hollywood-ului.Deviza lui obama ar trebui sa fie "No I can't ".
    • -2 (18 voturi)    
      Da ,ai dreptate (Duminică, 23 martie 2014, 21:44)

      potaissa [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Mccain presedinte si dobitoaca de Palin vice ,atunci ar fi avut americanii ceea ce merita....Fiti bucurosi acolo peste ocean ca-l aveti pe Obama ,cu un traznit ca McCain ar fi fost deja razboi.
      • +3 (7 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 23 martie 2014, 23:50)

        [anonim] i-a raspuns lui potaissa

        • +1 (5 voturi)    
          ai dreptate pe jumatate (Luni, 24 martie 2014, 4:28)

          gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui

          McCain e destul de categoric (ca personalitate) dar si un politician abil si experimentat si cu o intelegere a relatiilor internationale mult mai buna decat Obama. Din ce fel de familie provine el sau Obama e irrelevant, insa.

          Cu McCain la putere nu -s ar fi ajuns la razboi, dar nici nu s-ar fi trecut peste anexarea Crimeei atat de usor.

          Palin, insa, e o dobitoaca inculta si semi-analfabeta. Cat timp idiotilor de teapa ei li se acorda o atentia disproportionata in partidul Republican, nu vad viitorul Republicanilor prea bine. McCain ar fi facut o alegere mult mai buna daca ar fi ales sa formeze o echipa cu Mitt Romney (asa cum fusese intelegerea initiala) decat cu maimuta de Palin.
      • -5 (7 voturi)    
        Cu McCain (Luni, 24 martie 2014, 0:35)

        Patton [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

        Cu sceleratul asta eram oale si ulcele!
        • +1 (1 vot)    
          Esti sigur ca nu esti deja? (Luni, 24 martie 2014, 11:27)

          Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Patton

          Doar presedintii americani ce au fost fermi au adus pacea (Nixon cu China, Reagan cu rusii). Cei slabi si concilianti (Carter, Obama) au fost vazuti ca impotenti si au dat prilej dictaturilor sa isi faca jocul prin forta si amenintare
  • -9 (15 voturi)    
    Adolf (Duminică, 23 martie 2014, 19:29)

    evoque [utilizator]

    care? comunistu'?
    Adica putin pierde ucraina, dupa o lovitura de stat (plus, minus, ca si in romania lui '89) dar acum vrea sa ia moldova.
    Cine naiba mai crede asemenea gogomanii, poate la ignorantii de americani care nu stiu unde este europa, merge, in rest....:))
    • +8 (14 voturi)    
      Mai lasa propaganda ! (Duminică, 23 martie 2014, 22:11)

      2vest [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      URSS/Rusia nu au drept de propietate asupra nici unui popor.


      Tu, mazeta, pecereu et co. nu sunteti niste indivizi spalati pe creier de catre propaganta neo-sovietica asa cum va acuza cei mai multi de pe acest site.

      Voi sunteti cei CARE SPALA CREIERE!!! sunteti agenti neo-sovietici, parte a aparatului de propaganda rus.

      Ce ciudat ca voi ati aparut atunci cand in Romania si/sau in lume sau petrecut anumite evenimente importante.

      Tu si mazeta aveati ca plan de actiune partea de politice interna (pro USL) iar de cand cu evelimentele din Ucraina a aparut si pecereu - foarte vocal in cea ce priveste politica externa pro rusa. Ma rog fiecare cu misiunea lui.

      Sper ca SRI-ul sa va aiba in vedere si sub supraveghere iar la un moment dat sa va trimita acolo de unde veniti - din Siberia.

      Zdrastivie tovariscii !
      • -6 (8 voturi)    
        2-3-4-etc. vest (Luni, 24 martie 2014, 0:13)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui 2vest

        nimeni nu spune ca rusia are drept de proprietate asupra ucrainei, dar ue sau usa are drept de libertate asupra ucrainei, ca la mine propaganda cu libertatea si democratia nu tine, atat timp cat o tara nu poate sa decida decat daca face cum spune merkel sau obama sau cine este in spatele lor.
        Arata un singur rand unde am scris eu ceva pro-usl sau pro cine vrei tu, daca nu gasesti acest rand atunci go, go, la laptic si la nanic.
        Aia cu sri-ul spune tot, dictatura placuta, ca asta le trebuie indivizilor care gandesc asa.
        Suficient de punctual? somn usor.
        • +4 (4 voturi)    
          ha ha (Luni, 24 martie 2014, 5:11)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Unde vezi tu ca UE si SUA au drept de libertate asupra Ucrainei. Ucraina vrea acelasi valori ca ale Occidentului, nu ca ale Rasaritului! De aia au si dat jos marioneta lui Putin! Numai cine e spalat pe creier _si isi castiga banul de la est, poate sa vrea altceva!
    • +5 (7 voturi)    
      asa se cheama la tine revolutiile (Luni, 24 martie 2014, 2:09)

      graveyard_shift [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      prin care se inlatura dictatori corupti de la putere - lovituri de stat?
      daca americanii sunt inculti ia dovedeste-ti tu cultura generala si fara sa te uiti pe google - care sunt capitalele statelor michigan si nebraska?
  • -6 (14 voturi)    
    daca era McCain presedinte? (Duminică, 23 martie 2014, 19:35)

    levierul [utilizator]

    ne jucam de-a razboiul? Cine e prostul aici? Halal diplomatie republicana.
  • +1 (13 voturi)    
    McCain l-a comparat si pe Castro cu Hitler (Duminică, 23 martie 2014, 20:02)

    endymion [utilizator]

    Iar colegii lui republicani il compara aproape zilnic pe Obama cu Hitler. Hitler e comparatia preferata a multora, chiar daca nu are nici-o legatura cu cel cu care e comparat.
    • +4 (12 voturi)    
      ... (Duminică, 23 martie 2014, 22:11)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui endymion

      Acum are.
    • +2 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 23 martie 2014, 23:53)

      [anonim] i-a raspuns lui endymion

  • -2 (12 voturi)    
    garantii (Duminică, 23 martie 2014, 20:08)

    revo [utilizator]

    ce fel de garantii au acordat SUA si UK Ucrainei, la incheierea tratatului de dezarmare nucleara? In ce constau?
    Daca pentru o fosta putere nucleara, care a primit garantii scrise de la puternicii lumii, nu se face nimic, atunci o tarisoara ca Moldova sau Romania poate fi inghitita oricand, fara nicio problema, poate chiar fara a se pomeni ceva in mass media.
    • +4 (4 voturi)    
      ai uitat un lucru (Luni, 24 martie 2014, 4:31)

      gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      ...ai mai fost o tara, alaturi de US si UK, care a semnat tratatul de garantare a securitatii Ucrainei in schimbul dezarmarii nucleare: Rusia !

      Dar voi, postacii comunisti spalati pe creier aveti o memorie foarte selective.
  • -2 (16 voturi)    
    mda... (Duminică, 23 martie 2014, 20:50)

    potaissa [utilizator]

    "Acela dintre voi care este fără de păcat să arunce primul cu piatra``

    Dupa Irak,Afganistan , porcariile NSA , ar fi cazul sa se gandeasca inainte de a ameninta. Si nici nu-i tine sa o puna cu Rusia.
    Nu sunt simpatizant al rusilor si nicidecum a lui Putin , dar atitudinea americanilor , UE si NATO ma dezamageste enorm. S-au facut absolut toate greselile posibile in situatia actuala si se continua pe aceeasi sina .Trist.
    • +3 (7 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Luni, 24 martie 2014, 0:00)

      [anonim] i-a raspuns lui potaissa

      • +1 (1 vot)    
        Ca la usa cortului.... (Luni, 24 martie 2014, 16:52)

        potaissa [utilizator] i-a raspuns lui

        Auzi cetatene ,comparatiile ,aberatii ,tampeniile pe care le scoti sunt proprietatea ta personala ,n-au ce sa ma intereseze pe mine. Ce tot bati cu capul de usa fara sa stii ce spui? In primul rand ma folosec de libertatea personala pe care mi-o acorda o tara democrata pentru a-mi exprima parerile in net. Nu fac propaganda , nu atac pe nimeni la persoana ,sunt doar parerile mele pe cat de obiective le pot avea. Care proces ,cum adica ajungem unde meritam? suna a KGB , a Gestapo sau mai bine tradus in vremurile noastre ,sunaq a CIA.Din cate se poate citi ,nu ai nici cel mai mic habar de situatia geopolitica actuala a tarilor din estul europei. E si OK asa , nu trebuie sa fim toti la fel de bine pregatiti.Ca ai lipsa mari in ceea ce priveste cei 7 (SAPTE ,nu trei -patru!!) ani de acasa se vede la prima vedere. Sa fii iubit.
        PS Dac-ai citi mai des ce scriu pe-aici , nu m-ai compara niciodata cu plava postaca platita de resturile comuniste. Dar intre a citi si a intelege tot mai e diferenta....
  • -2 (2 voturi)    
    comparatiile (Luni, 24 martie 2014, 0:09)

    aresul [utilizator]

    astea se fac prin Africa. Acolo, ajuta la identificarea inamicului. Prin partile astea, ajuta la identificarea prostiei. Hitler, a fost un dictator, un lider al Germaniei, asemeni lui Bismark. Putin, este doar un securist, sub forma prezidentiala.
  • +1 (1 vot)    
    Comparatia corecta ar fi fost (Luni, 24 martie 2014, 11:35)

    Bogdan_100 [utilizator]

    cu tatucu Stalin, prieten si aliat cu Adolf, pana s-au luat la bataie ca doi betivi in prgul crasmei. Imperialismul rusesc este o veche problema a Europei. Generatii de lideri ilumati de ideologii primitive promit unui popor inecat in vodka suprematia mondiala. Comportamentul agresiv, nota unui profund complex de inferioritate fata de un Occident pe care il urasc dar il admira in secret pentru cultura, tehnologie, arta, a devenit o permanenta a politicii ruse. Nu intamplator acum, Rogozin, idiotul naclait de vodka, ameninta America cu anihilarea atomica. Un raspuns ferm ar fi trezit mintile fierbinti de la Moscova (isi stiu bine inferioritatea militar-tehnologica), pe cand cel actual, impaciuitor ii incurajeaza sa pluseze cu noi actiuni agresive.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by