VIDEO Atacul terorist din Londra: Cum si-a riscat viata o femeie pentru a convinge unul dintre suspecti sa renunte la arme si sa nu mai raneasca pe altcineva

de I.R.     HotNews.ro
Joi, 23 mai 2013, 9:20 Actualitate | Internaţional


Scena cu unul dintre suspectii atacului, abordat de o femeie
Foto: Captura video
O cercetasa-sefa i-a infruntat pe barbatii care au ucis, prin lovituri de cutit, un militar, la Londra, incercand sa ii acorde primul ajutor victimei si cerandu-i unuia dintre barbati sa renunte la arme, relateaza Daily Telegraph. "Acum sunteti voi impotriva multor oameni, veti pierde", le-a spus ea.

Ingrid Loyau-Kennett, o mama a doi copii, in varsta de 48 de ani, si-a riscat viata si i-a confruntat pe unul dintre agresori, care tinea in mana un cutit plin de sange. Acestia i-au spus: "Vrem sa incepem un razboi astazi".

"Fiind cercetasa sefa am mereu kitul de prim ajutor, asa ca atunci cand l-am vazut zacand am crezut ca este un accident si apoi am vazut ca este mort si ca nu are puls. M-am dus la barbatul negru care avea un revolver si un cutit de bucatarie, si niste unelte de macelar si o toporisca, pentru a taia oasele, si doua cutite mari, si mi-a spus 'da-te la o parte de pe cadavru'. M-am gandit ' OK, nu stiu ce se intampla aici'. M-am gandit sa incep sa vorbesc cu el inainte de a ataca pe altcineva.

Mi-am spus ca oamenii astia au de obicei un mesaj asa ca am intrebat 'ce vreti?'. L-am intrebat daca el a facut crima si a spus ca da si l-am intrebat de ce? Mi-a raspuns: 'Pentru ca a ucis musulmani in tari musulmane si m-am saturat de cei care ucid musulmani in Afganistan'," a povestit femeia.

Cu cateva clipe inainte, atacatorii il hacuisera pe soldat "ca pe o bucata de carne", iar cand femeia a ajuns la fata locului se agitau pe strada asteptand politia, pentru a avea o confruntare directa cu ei. "Am inceput sa vorbesc cu el si am observat ca are mai multe arme si ca barbatul din spatele lui avea si mai mult. Oamenii incepusera sa se adune in jur. Asa ca m-am gandit sa il tin de vorba pana sa observe ce se intampla in jur. Nu era drogat sau beat, era agitat. I-am spus 'acum esti doar tu versus atatia oameni, vei pierde, cei vrei sa faci?' si mi-a raspuns ca vrea sa ramana si sa se lupte".

Barbatul, care avea o palarie neagra, a plecat de langa ea apoi, iar femeia a incercat sa discute cu celalalt. "Celalat era mai timid si i-am spus 'si tu ce vrei? Vrei sa imi dai ce tii in mana?' Nu am vrut sa rostesc cuvantul arme, insa m-am gandit ca mai bine isi indreapta armele inspre o singura persoana decat mai multe, erau copii care plecau de la scoala".

La fata locului au fost si alte femei care au protejat cadavrul in timp ce agresorii erau acolo.

Potrivit unei surse din cadrul securitatii, intarzierea de 20 de minute a politiei este "suprinzatoare" pentru ca exista forte ale politiei inarmate la tribunlul Woolwich Crown, aflat la 4 km distanta.



Premierul David Cameron a denuntat actul ca fiind o "crima socanta" si a convocat Comisia guvernamentala pentru Situatii de urgenta Cobra. "Politia a deschis focul spre doi barbati care pareau ca au arme. Acestia au fost spitalizati in doua spitale separate din Londra", a afirmat Simon Letchford, un oficial al Scotland Yard.

Martorii, citati de mai multe surse media, au declarat ca au auzit atacatorii strigand "Allah e mare". Alti martori au declarat ca victima a fost decapitata.

"Trebuie sa luptam cu ei asa cum se lupta ei cu noi, ochi pentru ochi,dintre pentru dinte", a strigat unul dintre cei doi agresori, potrivit unei inregistrari obtinute de postul de televiziune ITV.

"Juram pe Allah ca nu vom inceta niciodata sa luptam impotriva voastra[...] Imi pare rau ca femeile au fost martore la ceea ce s-a intamplat astazi, dar in tara noastra femeile vad acelasi gen de lucruri", a adaugat barbatul.

Ceea ce s-a intamplat astazi este un "act barbar, un atac oribil ce s-a intamplat la marginea Londrei[...] Este, in mod clar, un incident de natura terorista", a afirmat David Cameron in cadrul unei conferinte de presa.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















22036 vizualizari

  • +25 (39 voturi)    
    Oare ce mai urmeaza (Joi, 23 mai 2013, 10:30)

    efz [utilizator]

    Dupa Stockholm si Londra ? Oare istoricul francez care s-a sinucis in Notre-Dame sa fi avut dreptate cind spunea ca se incearca inlocuirea populatiei traditional europene cu musulmani ? Se vede clar ca pe zi ce trece au tot mai mult curaj.Sigur gesturile lor sunt condamnate de liderii lor religiosi dar e doar de fatada. Stie cineva ce se discuta prin moscheile europene? Tot timpul vor mai mult, tot mai multe drepturi dar la obligatii sa fie scutiti. Deja au zonele lor, firmele lor in care doar ai lor lucreaza, vorbesc numai araba, pe la serviciile sociale e plin de ei si de o parte si de alta a ghiseului. In scoli halal mincare sa nu ii jignesti. Daca spui ca esti alb, crestin si mindru de asta poti ajunge usor sa fi facut rasist..etc. Deja este PRE MULT !!!
    • +1 (21 voturi)    
      raspundere (Joi, 23 mai 2013, 11:16)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui efz

      a cui crezi ca este vina? crezi ca este vina unor politicieni idealisti? eu nu cred. cineva face bani muuuulti cu acest multiculturalism. multinationale care au actionari politicieni, sau ii mituiesc, mentin aceasta stare de fapt. eu nu sunt impotriva multiculturalismului, dar sunt de acord ca atunci cand nu se poate, mai trebuie asteptat.
      • -7 (17 voturi)    
        Breivik Anders 2 (Joi, 23 mai 2013, 18:13)

        adiy [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        Breivik omoara 100 de oameni printre care si copii si asta omoara un singur om si este catalogat terorist si toate cele doar pt ca e negru si imigrant? Ipocrizie totala
          #showComment() #showComment()
    • +12 (32 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 23 mai 2013, 11:37)

      RazvB [utilizator] i-a raspuns lui efz

      Si eu raman fascinat de cat de usor a intrat felul acesta de a sacrifica animalele 'halal' intre-o europa care se doreste a fi civilizata. Avem atatea organizatii care lupta pentru drepturile animalelor si totusi practica asta barbara continua neintrerupta, totul in numele religiei. M-am uitat nu acum mult timp exact cum se sacrifica animalele in abatoarele halal si am ramas oripilat. Animale ale caror gaturi sunt taiate de vii, atarnate cu capul in jos si lasate sa sufere, sa li se scurga sangele in timp ce inca traiesc. Trebuie sa oprim anumite practici religioase, indiferent carei religii apartin, daca aceasta incalca demnitatea umana si drepturile animalelor.
      • -4 (22 voturi)    
        mai sunteti multi?... (Joi, 23 mai 2013, 12:41)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui RazvB

        deci sunt lasate sa sufere?... cum sufera? practic lesina in prima secunda... oricum in final tot un animal ucis este, daca ii tai gatul sau ii tragi un glont in cap, in farfurie ai tot o bucata de carne de la o alta fiinta care a fost o data vie.
        solutia corecta pentru toti non-vegetarienii ingrijoriati de 'drepturile animalelor' ar fi sa fie pusi sa omoare singuri animelele pe care vor sa le manance.
          #showComment() #showComment()
      • +3 (13 voturi)    
        Si Kosher e la fel (Joi, 23 mai 2013, 16:40)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui RazvB

        Am asistat chiar odata la sacrificari rituale de tip kosher in Iasi. Exact cum descrii. Dar cum crezi oare ca se taie mieii la tara? Si-s milioane, mai ales in perioada pascala.Dar pasarile? Hai, mai lasati mila asta dusa la absurd...apai daca-i cal sa traga, daca-i popa sa cante si daca-i copchil sa se joace. Asa si cu animalele astea...daca-i vitel, pai sa fie gatit, ce altceva vrei cu el?
          #showComment()
      • -2 (8 voturi)    
        Si Kosher e la fel (Joi, 23 mai 2013, 16:40)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui RazvB

        Am asistat chiar odata la sacrificari rituale de tip kosher in Iasi. Exact cum descrii. Dar cum crezi oare ca se taie mieii la tara? Si-s milioane, mai ales in perioada pascala.Dar pasarile? Hai, mai lasati mila asta dusa la absurd...apai daca-i cal sa traga, daca-i popa sa cante si daca-i copchil sa se joace. Asa si cu animalele astea...daca-i vitel, pai sa fie gatit, ce altceva vrei cu el?
    • +1 (9 voturi)    
      ASTA E SOARTA... (Joi, 23 mai 2013, 15:56)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui efz

      ...acetor oameni nefericiti, debusolati, marginalizati, care si-au parasit tarile lor in cautarea unui mai bine ipotetic! Niste desradacinati incapabili sa se adapteze&integreze in societatile si tarile de adoptie! Pe acest fond si in acest context organizatiile extremist-teroriste, motivate religios sau nu isi recruteaza "martirii" pentru "razboiul sfant"!
      La urma-urmei sociologii, analistii seriosi si futurologii au anticipat aceasta evolutie globala, caracterizata prin migratii masive de populatie si determinata de radicalizarea luptei pentru resursele esentiale&vitale: hrana, resurse energetice si nu in ultimul rand apa!
      Iata 3 predictii ale futurologuli Alvin Toffler pentr urmatorii 40 de ani:
      1. - Dezvoltarea unor forme alternative de energie va creea "perdanţi într-o lume post-hidrocarburi", precum Arabia Saudită, Iran, Irak, câteva state din zona Golfului Persic, dar şi Rusia şi Venezuela.
      2. - Creştinismul se va extinde în ţările din emisfera sudică, iar musulmanii vor emigra în număr mare către ţările din Occident.
      3. - Schimbările climatice vor genera o serie de conflicte, iar topirea gheţarilor va conduce la descoperirea unor noi zăcăminte minerale şi petroliere. Creşterea nivelului apelor mărilor şi oceanelor va provoca o deplasare masivă a populaţiei din zonele de coastă.
      Ca sa stiti ce ne asteapta!
      • +2 (10 voturi)    
        Multumim (Joi, 23 mai 2013, 16:44)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

        ...de predictii. Nu te-au sunat astia de la Starfor, S&P, BCG? Pai la "cunostintele" pe care le posezi in materie de geo-politica si demografie, ar face bani grei pe tine.
          #showComment()
  • +2 (20 voturi)    
    ce tare este femeia aceea! (Joi, 23 mai 2013, 10:44)

    ..13 [utilizator]

    Ptiu si ce spirit civic in UK. O alta lume!

    La noi cred ca imediat s-ar fi raspandit, ca potarnichile, dupa ce ar fi vazut macelul.

    Oare care a fost reactia multimii in cazul agresiunii lui Mircea Marian?

    Chestiunea din UK imi aduce aminte de gestul asistentul dnei Giford atunci cand o persoana a deschis focul asupra oamenilor adunati intr-un mall unde se desfasura intalnirea numita parca "Congress over the corner".
    • +21 (23 voturi)    
      bine (Joi, 23 mai 2013, 11:24)

      sentenced [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      "La noi cred ca imediat s-ar fi raspandit, ca potarnichile, dupa ce ar fi vazut macelul."

      Spune-i asta brasoveanului care a intervenit acum cativa ani cand s-a tras la casa aceea de schimb valutar si a fost omorat.
      De ce tinem mortis sa ne desconsideram?
      • 0 (0 voturi)    
        si mai Bine! (Sâmbătă, 25 mai 2013, 12:04)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

        Aveti un plus de la mine.

        Am uitat de acel incident. Multumesc.

        Aveam in minte numai cazul lui Mircea Marian, la care se mai adauga o experienta personala dura intr-un anume incident.

        Da, pana la urma oamenii sunt cam la fel in lume.
    • +20 (20 voturi)    
      Pf (Joi, 23 mai 2013, 12:00)

      Anastasius [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Ba da, e ca la noi. I-a luat politiei 20 de minute sa ajunga in timp ce animalele astea il cioparteau pe bietul om.
      Cel putin e comparabil.
  • +1 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 23 mai 2013, 10:57)

    [anonim]

    • +9 (13 voturi)    
      Scuze, dar te inseli (Joi, 23 mai 2013, 12:41)

      mcris [utilizator] i-a raspuns lui

      Daca cei doi ar fi incercat sa fuga, sigur ar fi fost opriti de oamenii care ii inconjurasera. Nu este vorba de o implicare a femeilor ci de a unei sefe a Cub Scouts care a incercat sa ii dezarmeze, ea fiind neinarmata (ca toti cei din jur de fapt). De neinteles e numai de ce politia a ajuns dupa 20 de minute, o intarziere mare a avut si in cazul lui Breivik.
      • +4 (8 voturi)    
        N-a incercat nimeni sa-si opreasca (Joi, 23 mai 2013, 13:50)

        La Tour Eiffel [utilizator] i-a raspuns lui mcris

        Cei care ii incojurasera stateau sa-i filmeze si sa faca poze cu ei.
          #showComment()
      • 0 (0 voturi)    
        gandeste-te la 11 sept. 2001 (Sâmbătă, 25 mai 2013, 12:43)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui mcris

        1, cand un tip a lasat comunicatia deschisa ca sa se stie ce se discuta in cel de al patrulea avion... ca s-a luptat acolo...asa se spune...

        2. vezi timpul de reactie din momentul in care intra primul avion in WTC si pana se da ordinul de interceptie si doborare al celui de al patrulea avion.

        A fost pentru mine ceva de o extrema rapiditate avand in vedere complexitatea ordinului si de incordare maxima -

        Am tot respectul pentru toti cei implicati in acele operatiuni, pana la cele legate de curatarea si reamenajarea locului.

        Personal cred ca ultimul avion a fost interceptat si doborat - o decizie extrem de grea pentru un conducator! Ordinul a venit rational, rapid.

        Viteza de reactie conteaza - si evident si cum reactionezi conteaza. In acest caz am avut numai modelul cum sa reactionezi cand se intampla neprevazutul - restul se rva ezolva pe parcurs...
  • +17 (25 voturi)    
    eu sunt satula (Joi, 23 mai 2013, 11:05)

    goodgirlgonemad [utilizator]

    Cate nenorociri din astea trebuie sa se mai intample prin Europa, ca sa se ia niste masuri odata? Sunt extraordinar de multi arabi si africani musulmani in vest, care toarna la copii, care traiesc pe banii europenilor din ajutoarele sociale, care nu fac niciun efort pentru a se integra si care mai nou se apuca sa faca dreptate in numele lui Allah. Amintesc ca anul trecut in Franta, un mucos de 19 ani, musulman, a ucis in strada 1 soldat iar altul a supravietuit, dar este complet paralizat, si la o scoala evreiasca a impuscat mortal un copil si pe parintele acestuia pana sa fie prins si ucis la randul lui. Trebuie revizuite la sange legile imigrarii si asta cat de curand, altfel n-o sa ne fie bine.
    • +4 (16 voturi)    
      forta de munca ieftina (Joi, 23 mai 2013, 12:02)

      break_noon [utilizator] i-a raspuns lui goodgirlgonemad

      Europenii au nevoie de forta de munca ieftina.
      Din cauza asta sunt acceptati imigrantii, de toate felurile.

      Crezi ca in Spania, unde e plin de romani, le era greu sa faca razii si sa ii trimita inapoi pe cei fara acte in regula? Dar nu au vrut, prea tare, pentru ca romanii sunt ieftini, fata de localnici.

      Acelasi lucru e si cu arabii. Problema e ca odata stabiliti acolo, vor fi greu de dat afara. Si cred ca deja s-au cam stabilit acolo, si nu vor mai scapa de ei.
      • +5 (11 voturi)    
        nu cred (Joi, 23 mai 2013, 16:28)

        federal [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

        nu e asa complicat sa-i dai afara.
        cine vrea sa ramina musulman sa plece cu moschei cu tot, cine vrea sa ramina sa treaca la religia din partea locului.
        simplu.

        de ce muslumanii care se considera adevarati nu dezvaluie radicalii astia si nu iau masuri sa indeparteze de linga ei animalele alea, inainte sa se intample grozavii de astea?
        ce om e ala care ia gatul unui nevinovat in numele unei credinte?
        sa plece cu credinte cu tot de acolo de unde vin.

        o sa vina randul sa fie trimisi toti la nisip, ca sa nu mai fie discutii.
          #showComment()
      • +9 (9 voturi)    
        Da, dar (Joi, 23 mai 2013, 17:36)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui break_noon

        Unii sunt la a doua sau a treia generatie, sunt nascuti in UK si cetateni ai acestei tari - nu ii mai pot da afara. In plus, nu stiu, sincer, cati muncesc - stiu ca sunt multi pe ajutoare sociale, dar nu stiu care ar fi procentul.
        Da, au fost primiti ca mana de lucru ieftina. Dar in clipa de fata, nu stiu daca mai exista avantaje ale existentei lor in tarile gazda sau nu creaza mai multe probleme decat le rezolva.
        Oricum, e o treaba incurcata. Marea, covarsitoarea majoritate a musulmanilor nu sunt violenti, dar religia in sine este cam cea mai violenta, cred, asa ca sunt foarte susceptibili la atragerea in grupuri teroriste. Daca incriminezi Islamul, risti sa radicalizezi si mai multi oameni. Daca mergi prea pe varfuri in jurul Islamistilor, risti le faci treaba mai usoara recrutorilor fanatici. Nu e o treaba usoara, si nici pe britanici si liderii lor nu ii da competenta afara din case - cred ca ii depaseste treaba asta.
  • +6 (24 voturi)    
    Europa trezeste-te! (Joi, 23 mai 2013, 11:20)

    sentenced [utilizator]

    Popoarele europene nu au pierit in mii de ani de razboaie, dar vor pieri din cauza unei doctrine politice numita liberalism care este caracteristica si asa ziselor partide crestine.
    Daca nu vrem ca noi, europenii, sa ajungem peste vreo 20-30 de ani sa fim vanati pe strazi pentru simplul fapt ca suntem albi si crestini, trebuie sa ne radicalizam.
    Trebuie sustinute toate miscarile de rezistenta care au aparut prin Europa.

    http://www.liveleak.com/view?i=aea_1349608822
    • +9 (13 voturi)    
      Asta nu e liberalism... (Joi, 23 mai 2013, 12:31)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      ...ci socialism! Să pretizi că toţi oameni sunt egali, că toţi au acelaşi drepturi fara să impui obligaţii(politicallly correct e dezvoltată de aici) e o chestie pur socialistă!
      • -5 (7 voturi)    
        Obligatiile exista. (Joi, 23 mai 2013, 13:55)

        La Tour Eiffel [utilizator] i-a raspuns lui echos

        Exista legi si constrangeri exact pt toata lumea. Exact pt ca oamenii sunt egali. Acuma ca tu te crezi superior ca ai net si postezi orice aberatie iti trece prin cap, asta e altceva, dar chiar si asta demonstreaza ca oamenii sunt egali.
          #showComment()
  • +19 (21 voturi)    
    PREA MULTE NUANȚE (Joi, 23 mai 2013, 12:05)

    pointless man [utilizator]

    Viața e complexă, oamenii nesfîrșit de variați ― dar UNDEVA TREBUIE SĂ NE OPRIM. Oricîți musulmani simpatici cunoaștem, vîrful de lance al terorismului mondial sînt EI. Iar cei cumsecade poartă vina că nu ies în față să zbiere cu curaj: Băi, nebunilor, nu mai răsuciți Coranul după umorile voastre de primitivi. Ia lăsați războiul sfînt și regulile lui Khomeini (curățarea penisului după urinat; direcțiile permise sau interzise pentru făcut treaba mare; cînd ai voie să-ți iubești <<carnal>> soacra și cînd nu, etc.); mai bine combinați-l pe Mahomed cu Pitagora și Euclid, cum ați mai încercat odată. Nu cu Lenin, CUM AȚI ÎNVĂȚAT la Universitatea Înfrățirii Între Popoare „Patrice Lumumba” de la Moscova (absolvenți de marcă: Ilici Ramirez Sanchez „Șacalul”, Mahmud Abbas, Ali Khamenei). Dar toți „simpaticii” tac vîrtos, incapabili să genereze vreun Luther-Savonarola, iar lumea fierbe pentru cîteva aluzii fine ale lui Salman Rushdie.
    • -1 (19 voturi)    
      Carti (Joi, 23 mai 2013, 12:35)

      _florin_ [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      Da' ce-ar fi sa punem Coranul, Biblia, Torah, Bhagawad Gita si toate celelalte carti religioase langa Legendele Olimpului si Star Trek?

      Sa ne invatam copiii sa cerceteza mai mult si ca creada mai putin si atunci putem spera sa evitam asa ceva, evident dupa cateva generatii.
      • +1 (11 voturi)    
        nu cartile sunt de vina (Joi, 23 mai 2013, 13:17)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui _florin_

        oamenii sunt de vin si convingerile lor. crezi ca daca nu ar mai exista asemenea carti, nu ar mai avea loc atentate? gresit. cand invadezi o tara, distrugi familii intregi ca pe animale, acele animale gasesc o ""credinta"" in numele caruia sa razbune, atat cat ii permite cultura, un masacru facut de razboi. mai ieri il vedeam pe printisorul angliei, un betivan petrecaret, la un documentar, cum explica el ca a fost nevoit sa ucida afgani. avea o mimica a fetei de parca juca in Rambo. oamenii ucisi de idioti cu macete in maini pe strada, oale si alte arme artizanale sunt victimele propriilor lor conationali - e vorba de conationalii cu eticheta
      • -3 (9 voturi)    
        Ce-ar fi sa nu? (Joi, 23 mai 2013, 13:24)

        Anastasius [utilizator] i-a raspuns lui _florin_

        "Trebuie sa luptam cu ei asa cum se lupta ei cu noi, ochi pentru ochi,dintre pentru dinte", a strigat unul dintre cei doi agresori, potrivit unei inregistrari obtinute de postul de televiziune ITV.

        Matei 5

        38 Aţi auzit că s-a zis: «Ochi pentru ochi şi dinte pentru dinte». 39 Dar Eu vă spun să nu vă împotriviţi celui ce vă face rău. Ci aceluia care te loveşte peste obrazul drept, întoarce-i-l şi pe celălalt. 40 Celui ce vrea să te dea în judecată şi să-ţi ia tunica, lasă-i şi haina, 41 iar dacă cineva te obligă să mergi cu el o milă, mergi cu el două mile. 42 Celui ce-ţi cere, dă-i, iar pe cel ce vrea să se împrumute de la tine să nu-l refuzi.

        43 Aţi auzit că s-a zis: «Să-l iubeşti pe semenul tău şi să-l urăşti pe duşmanul tău». 44 Dar Eu vă spun: iubiţi-vă duşmanii şi rugaţi-vă pentru cei ce vă persecută, 45 ca să fiţi astfel fii ai Tatălui vostru, Care este în ceruri! Căci El face să răsară soarele Lui şi peste cei răi, şi peste cei buni şi trimite ploaie şi peste cei drepţi, şi peste cei nedrepţi. 46 Dacă-i iubiţi doar pe cei ce vă iubesc, ce răsplată veţi avea? Oare colectorii de taxe nu fac la fel?

        47 Şi dacă vă întâmpinaţi cu dragoste doar fraţii, ce lucru neobişnuit faceţi? Oare neamurile nu fac la fel? 48 Fiţi deci desăvârşiţi, aşa cum şi Tatăl vostru cel ceresc este desăvârşit!
          #showComment() #showComment()
      • +6 (8 voturi)    
        da ateismul.... (Joi, 23 mai 2013, 14:26)

        echos [utilizator] i-a raspuns lui _florin_

        unde crezi că există? în societăţi islamice? Nu frate, in societăti de origini creştine, budiste, etc....
        Aşa că nu distruge ceea ce îţi permite să trăieşti....
          #showComment() #showComment()
      • +4 (6 voturi)    
        Vorbesti despre ce n-ai cercetat (Joi, 23 mai 2013, 19:46)

        OutsideThisBox [utilizator] i-a raspuns lui _florin_

        Deja s-a facut si se face asta, si rezultatele se vad, pentru cine are minte, ochi si repere obiective.

        Oamenii repeta de mii de ani aceleasi lucruri si tot spera sa obtina rezultate diferite...

        Copiii tai o sa cerceteze cam tot ce cercetezi si tu (filme) si o sa aiba o viziune din ce in ce mai distorsionata asupra realitatii.
    • 0 (0 voturi)    
      Religia este un pretext... (Sâmbătă, 25 mai 2013, 12:11)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      Interpretarea religiei si modul in care ea este folosita - cred ca asta este problema.

      Mai stiti povestea lui Mona din Bolitin, cetatean stabilit in UK, nevasta de musulman - sotia celui care s-a aruncat in aer in Stockholm?

      Dar sotia atentatorului de la Maraton Boston?
  • -1 (3 voturi)    
    ! (Joi, 23 mai 2013, 21:31)

    tudorr [utilizator]

    Religion sucks


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by