Presupusul atentator din Boston a lasat un mesaj pe peretii barcii in care s-a ascuns de politie: "Cind ataci un musulman, ii ataci pe toti musulmanii"

de R.H.     HotNews.ro
Joi, 16 mai 2013, 19:47 Actualitate | Internaţional


Djohar Tsarnaev, acuzat de autoritatile americane ca este autorul atentatelor de la Maratonul din Boston, a scris cu markerul un mesaj de adio pe ambarcatiunea in care se ascundea de politie, anunta CBS News.

Tsarnaev a scris un mesaj in care isi justifica atentatul savirsit impreuna cu fratele sau, aratind ca ele sint un raspuns la razboaiele din Irak si Afganistan. "Cind ataci un musulman, ii ataci pe toti musulmanii", a scris Tsarnaev inainte de a fi capturat de autoritati, potrivit unor surse citate de CBS News.

Tsarnaev i-a descris pe mortii din atentatul din Boston drept "victime colaterale", iar despre fratele sau - ucis in schimburile de focuri cu politia - a scris ca este "un martir in paradis".

CSB News spune ca mesajul va fi utilizat de autoritati in procesul intentat presupusului atentator.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1912 vizualizari

  • +8 (14 voturi)    
    CITAT (Joi, 16 mai 2013, 20:13)

    pointless man [utilizator]

    „În Coranul nostru stă scris că toate națiunile care nu-l recunosc pe Profet sînt în păcat, astfel că dreptcredincioșii au dreptul și datoria de a le jefui și înrobi; orice musulman ucis în aceste războieli poate fi sigur că ajunge în Rai.”

    În peste o mie de ani nici un pas, nici un milimetru.
    • -6 (8 voturi)    
      am citit Coranul de 6 ori si nu exista asemenea (Vineri, 17 mai 2013, 1:04)

      Genghiz-Han [utilizator] i-a raspuns lui pointless man

      citat, sunt niste referiri la razboi , repet "la razboi" cand se permite lupta dar doar pentru aparare se mentioneaza clar :

      "Luptati pe calea lui Allah împotriva acelora care se luptã cu voi, dar nu începeþi voi lupta, cãci Allah nu-i iubeste pe cei care încep lupte!" -sura El Baqara versetul 190 , Coranul cel Sfant .
      • +7 (9 voturi)    
        Nu pe noi (Vineri, 17 mai 2013, 9:41)

        smc [utilizator] i-a raspuns lui Genghiz-Han

        Uite ce zic eu, nu pe noi trebuie sa ne convingi ca islamul este "religia pacii". Trebuie sa-i convingi pe ceilalti musulmani. Ok?

        Deci spune-le lor aceste lucruri, pentru ca ei au nevoie sa le stie.

        Vrem si noi sa vedem niste imami musulmani de rang inalt care condamna public atentatele teroriste si cer "drept-credinciosilor" sa nu mai faca altele. Pana acum nu am auzit asa ceva ceea ce ma face sa cred ca le aproba in mod tacit, ca tot restul musulmanilor asa zis "moderati".

        Nu mai incercati sa ne convingeti ca nu va mai credem.

        Evoluati si voi, lasati medievalismul si jihadul in urma, daca aveti ceva gandire.

        Faceti state laice, nu religioase.
  • +2 (10 voturi)    
    terorism (Joi, 16 mai 2013, 20:26)

    Francesca Stamatin [utilizator]

    Convingerile ne definesc vizunea despre lume, ne dicteaza comportamentul si ne determina reactiile emotionale fata de alti oameni. Se pare insa ca una dintre convingerile noastre cele mai pretuite ne conduce inexorabil la a ne omora unii pe altii.
    • +6 (18 voturi)    
      Nu convingerile noastre. (Joi, 16 mai 2013, 20:48)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Francesca Stamatin

      Ale musulmanior. Noi suntem pentru drepturirile omului, pentru drepturile minoritatilor, pentru multiculturalism, si alte prostii.
      Musulmanii sunt ingusti la minte. Ei stiu una si buna. Sa-i ucida pe infideli ( adica pe mine si pe tine si altii ca noi ).
      Sau esti musulmana ?
      • -1 (9 voturi)    
        trei cuvinte: (Joi, 16 mai 2013, 22:06)

        Vlad C [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        Muzeul Taranului Roman - suntem pentru drepturile minoritatilor, ceva de speriat.

        E drept, la omoratul cu pietre stam ceva mai prost, dar deja avem niste ghidusi precum Breivik care ne ajuta sa recuperam terenul pierdut.
      • -2 (14 voturi)    
        Am trait sapte ani intr-o tara musulmana (Joi, 16 mai 2013, 22:14)

        Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Pana acum, a fost cel mai sigur loc in care mi-am dus o parte din viata, asta fara a avea o ocupatie sau un statut social diferite de cele din Romania.

        Acesta e motivul pentru care cred ca generalizarea e o greseala, si ca deschiderea ar fi un pas inainte spre rezolvarea problemelor care nu lipsesc nici tarilor musulmane, nici celor crestine.
        • +5 (11 voturi)    
          pentru Mihail AD (Vineri, 17 mai 2013, 9:08)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          Ma bucur ca ai avut o experienta placuta traind 7 ani intr-o tara musulmana. Sunt de acord cu tine ca generalizarea nu este o solutie corecta. Dar stii ce ma deranjeaza ?
          Cand un musulman omoara crestini in numele lui Allah as fi dorit sa vad ca o multime de lideri religiosi musulmani din intrega lume iau atitudine de condamnare ferma a acelui act de terorim si de blestemare a atacatorului.
          Dar ei in general tac. Si prin tacere devin complici. Ma intelegi ?
          • 0 (0 voturi)    
            Excelent comentariu! (Marţi, 21 mai 2013, 16:40)

            Francesca Stamatin [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            Ai dreptate.
          • 0 (0 voturi)    
            Presupusa placere... (Marţi, 21 mai 2013, 20:15)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            ...e un subiect diferit.

            Sigur ca ar fi de dorit ca intreaga societate sa aiba o reactie mai puternica impotriva terorismului. De aici si pana la a acuza de complicitate e o cale destul de lunga.
            Ce simplu e - noi suntem buni, ei sunt rai si de aici vin toate problemele.

            In realitate, ma indoiesc ca cineva neaga existenta greselilor de ambele parti - occidentala si musulmana.
            O pozitie pe deplin acuzatoare ar fi gresita si, chiar daca si-ar dori-o, Vestul nu ar avea nici argumente, nici un spate suficient de asigurat pentru a o sustine.
            Sunt constient de valorile pe care avem a le apara - si viata este prima dintre ele - dar mi se pare gresit sa le cer liderilor musulmani sa fie primii care le apara, riscand increderea propriilor credinciosi.

            Trebuie sa remarc ca pozitia ne este slabita si de tarele din sistemul nostru - infractori si criminali care umbla liberi si nederanjati, ba chiar admirati; acceptarea hotiei, a minciunii, a murdariei si viciilor; justificarea lacomiei si a imposturii, in numele unei false libertati.

            Care deci sa fie legitimitatea de a trata pe cineva drept criminal doar pentru ca s-a nascut la sud de Bosfor?
        • +1 (1 vot)    
          Mihail, te straduiesti (Marţi, 21 mai 2013, 16:20)

          El Ciupacabra [utilizator] i-a raspuns lui Mihail_AD

          degeaba sa ai o discutie civilizata si corecta principial cu multi din filoamericanii neconditionati care comenteaza pe aici. Dupa cum vezi, scopul lor este sa demonizeze cu orice pret tot ce tine de lumea musulmana indiferent de ce argumente pertinente si de bun simt ai aduce. Ce mi se pare ingrijorator este ca aceasta acutizare a urii, dispretului si insecuritatii pe care crestinii sunt indemnati sa o resimta fata de musulmani (si viceversa e absolut perfect valabila, au si ei cretinii lor in materie de ideologie a intolerantei religioase) nu o sa ne duca nicaieri, in niciun caz catre o lume mai sigura. Mai stii vorba aia ca atunci cand doi se cearta al treilea castiga? :) Ghici ciuperca ce-i .. da' cu toate astea cei mai multi sunt incapabili sa inteleaga.
          • 0 (0 voturi)    
            E un schimb de idei (Miercuri, 22 mai 2013, 2:56)

            Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

            Imi imaginez ca majoritatea celor care citesc si comenteaza aici sunt manati de setea de cunoastere.
            Ciocnirile intre idei,spre deosebire de cele ale armelor, ar trebui sa ne aduca numai castig.

            Asa este, intotdeauna exista un al treilea. E si normal, din moment ce suntem doar o reflexie a Creatorului, pe care o revelatie l-a descris ca Sfanta Treime
      • -3 (11 voturi)    
        Citat din Biblie (Joi, 16 mai 2013, 23:05)

        Francesca Stamatin [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Nu sunt musulmana, ci o cititoare a Bibliei, potrivit careia se pare ca si crestinii, ca si musulmanii, cred ca sunt religia cea dreapta. Sau se poate interpreta altfel textul de mai jos?

        "De te va îndemna în taină fratele tău, fiul tatălui tău, sau fiul mamei tale, sau fiul tău, sau fiica ta, sau femeia de la sânul tău, sau prietenul tău care este pentru tine ca sufletul tău, zicând: Haidem să slujim altor dumnezei, pe care tu şi părinţii tăi nu i-aţi ştiut, Dumnezeilor acelor popoare, care locuiesc împrejurul tău, aproape sau departe de tine, de la un capăt până la celălalt al pământului, Să nu te învoieşti cu ei, nici să-i asculţi; să nu-i cruţe ochii tăi, să nu-ţi fie milă de ei, nici să-i ascunzi; Ci ucide-i; mâna ta să fie înaintea tuturor asupra lor, ca să-i ucidă, şi apoi să urmeze mâinile a tot poporul. Să-i ucizi cu pietre până la moarte, că au încercat să te abată de la Domnul Dumnezeul tău, Care te-a scos din pământul Egiptului şi din casa robiei."
        (Deuteronomul 13:6-10)
        • +7 (9 voturi)    
          daca nu faceti diferenta (Vineri, 17 mai 2013, 1:37)

          pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Francesca Stamatin

          între Vechiul Testament și învățăturile lui Isus citiți Biblia degeaba.
        • +5 (5 voturi)    
          Diferenta (Vineri, 17 mai 2013, 8:37)

          BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Francesca Stamatin

          Deci, in Vecehiul Testament era vorba despre o organizare a lui Israel pe pamant, si atunci trebuiau ca, in teritoriul dat lor de Dumnezeu, sa nu tolereze nici o manifestare de inchinare fata de alt dumnezeu.
          In schimb, crestinii nu au o imparatie pe pamant, din vreme ce Isus i-a spus lui Pilat: "imparatia Mea nu este din lumea aceasta", asa ca ei nu trebuie sa faca o revolutie pt a schimba oranduirea, ci sa-L astepte pe Isus, care va face El ordine atunci cand va veni personal - si nu prin "reprezentanti". Iar, pana la venirea Lui, crestinii trebuie sa respecte legile tarii in care traiesc, dar in primul rand sa-l respecte pe Dumnezeu. "Dati Cezarului ce-i al Cezarului si lui Dumnezeu ce-i al lui Dumnezeu". Iar, cand au fost acuzati de sinedriu, apostolii au spus: "trebuie sa ascultam mai curand de Dumnezeu decat de oameni".
  • -3 (13 voturi)    
    Nu vreau sa fiu rau (Joi, 16 mai 2013, 21:15)

    Catz Kitty [utilizator]

    Si o sa iau minusuri cat cuprinde.
    Dar, si zic dar, de ce nu merge si "Cind ataci un american, ii ataci pe toti americanii" ?
    Chestia asta cu "dinte pentru dinte, sau ochi pentru ochi" e doar musulmana ? Parca protestantii sau catolicii germani executau si 10 persoane pentru un german ucis.
    • +9 (13 voturi)    
      i-ti recomand (Joi, 16 mai 2013, 21:41)

      efz [utilizator] i-a raspuns lui Catz Kitty

      sa te uiti in coran, cartea religiei lor, de cite ori apare cuvintul iubire si de cite ori, ura, razbunare, singele necredinciosilor s.a.m.d. Si sa nu confundam o perioada neagra a istoriei cu timpurile moderne, oameni educati, etc. citeste si cum se poate cucei o alta societate, prin emigratie, copii, falsa integrare, acces treptat la friile puterii si apoi preluarea controlului. Bye.
    • +8 (12 voturi)    
      NU ! E DIN VECHIUL TESTAMENT (Joi, 16 mai 2013, 22:26)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui Catz Kitty

      adică de la evreii antici. Între timp a mai apărut și Isus, și Sf. Pavel și, și, și. Derapajele s-au făcut CONTRA doctrinei creștine, musulmanii acționează CONFORM doctrinei coranice. Și, cum spuneam mai sus, n-au evoluat absolut deloc. Ținînd cont de unele realizări din vremuri trecute se poate spune că AU INVOLUAT.
  • +5 (13 voturi)    
    Nu va mai luati dupa teroristi (Joi, 16 mai 2013, 23:40)

    Daniels22026 [utilizator]

    Teroristii doresc sa instaureze ura intre musulmani si crestini. Mereu apar exaltati care ne indeamna pe toti sa punem pret pe mesajul terorist.

    Acesti exaltati, crestini sau musulmani, sint aproape la fel de nebuni ca teroristii, daca iau in considerare mesajele demne de desene animate.

    Treziti-va! Desenele animate s-au terminat! Musulmanii nu vor sa-i omoare pe crestini, si nici invers. N-avem nimic de impartit cu forta. Nu ne intereseaza crima, iar exaltatii sa-si caute cauze mai pasnice.

    De ce nu va interesati de incalzirea globala, de energii alternative sau de mecanica cuantica? Ati cautat pe internet, pe youtube sa vedeti ce preocupari au oamenii pasnici? Panouri photovoltaice, panouri solare, lentile Fresnel, celule Peltier, permacultura, nanotehnologia, etc.

    Viata e frumoasa. Nu va mai luati dupa teroristi.
    • +6 (8 voturi)    
      Teroristii nu te lasa (Vineri, 17 mai 2013, 9:46)

      smc [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Numai ca teroristii nu te lasa sa-ti vezi de viata frumoasa. Ei iti dau cu bomba in lentilele Fresnel, pentru ca asa le-a lasat vorba un personaj barbos de acum 1000 de ani.

      Daca-i ignori acum iti vor veni de hac mai incolo.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by