VIDEO Manifestatie de amploare la Paris: Sute de mii de francezi au protestat impotriva casatoriilor gay

de I.R.     HotNews.ro
Duminică, 13 ianuarie 2013, 20:51 Actualitate | Internaţional


Proteste anti casatorii gay in Paris
Foto: Agerpres/AP
Sute de mii de protestatari au iesit pe strazile din Paris pentru a manifesta impotriva initiativei de a permite casatoriile intre persoane de acelasi sex si adoptia, relateaza BBC. Organizatorii sustin ca 800.000 de oameni au marsaluit duminica, insa politia estimeaza 340.000.

Guvernul socialist din Franta intentioneaza sa schimbe legea anul acesta, insa demonstrantii, sprijiniti de Biserica Catolica si de opozitia de dreapta, sustin ca aceasta masura ar ignora o parte importanta a societatii.

Multi francezi au venit cu autobuze sau trenuri in Paris, carand dupa ei bannere cu mesaje precum "Nu vrem legea ta, Francois" sau "Nu te atinge de codul meu civil".

Proiectul de lege urmeaza sa intre in dezbaterea Adunarii nationale pe 29 ianuarie, apoi votat de Senat.

Un sondaj publicat de Le Nouvel Observateur arata ca 56% dintre francezi sustin casatoriile hay, in timp ce 50% resping ideea adoptiei de catre cuplurile gay. In plus, 52% sunt impotriva atitudinii Bisericii referitor la aceasta chestiune.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4073 vizualizari

  • +6 (38 voturi)    
    Normalitate (Duminică, 13 ianuarie 2013, 21:33)

    nano2k [utilizator]

    Bine ca mai sunt si oameni normali la cap pe lumea asta...
    Sa fiu bine inteles, una e sa accepti ca unii vor sa se tina de mana cu un/o individ/a de acelasi sex si alta e creasca copii. Ce fac in dormitor e treaba lor, nu a celorlalti - cu asta sunt perfect de acord.
    • -4 (20 voturi)    
      si daca cresc copii care e problema? (Luni, 14 ianuarie 2013, 0:16)

      gogu tigan evreu homosexual [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      cred ca esti manipulat.

      http://www.youtube.com/watch?v=yMLZO-sObzQ

      http://i.imgur.com/f7A0y.jpg
      • +7 (19 voturi)    
        Problemele sunt multiple (Luni, 14 ianuarie 2013, 2:56)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui gogu tigan evreu homosexual

        -li se ia copiilor dreptul natural de a fi crescuti de o mama si un tata
        -se denatureaza rolul esential al familiei, acela de creste noua generatie si de a lega parintii biologici de copii
        -oponentii devin proscrisi, asa cum s-a intamplat deja in statele care au adoptat legi asemanatoare
        -tot felul de probleme legate de copiii cu trei parinti: unul care este biologic si legal, unul care este ne-biologic si legal si unul care este biologic si ne-legal
        • -5 (19 voturi)    
          E pacat ca gandesti asa (Luni, 14 ianuarie 2013, 6:55)

          Petran [anonim] i-a raspuns lui Setalcott

          Daca ai fi locuit in vest pentru o bucata de vreme si ai fi cunoscut cupluri de homosexuali nu ai mai fi vorbit asa. Am cunoscut destul de multi si as putea spune ca erau un model profesional si social, extrem de talentati si dedicati job-ului. Doua din cuplurile cunoscute aveau copii adulti, casatoriti, heterosexuali, cu studii stralucite. Spuneau ca avantajul lor fata de copiii altor cupluri a fost armonia din familie. Uita-te in jurul tau si vei vedea nenumarate cupluri hetero de la care mai degraba ai lua copiii decat sa ii lasi sa ii educe. Sau du-te in orice bloc si stai pe holuri si asculta cat de "armonios" ne crestem copiii. Problema e doar lipsa noastra de civilizatie si respect fata de altii care sunt diferiti.
          • +4 (16 voturi)    
            ala e un caz (Luni, 14 ianuarie 2013, 9:45)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Petran

            tu spui ca ai cunoscut un cuplu gay stabil si armonios. asta e un caz insa majoritatea cuplurilor gay nu sunt asa, barbatii gay schimba partenerii mult mai des decat o fac cei hetero. viata sexuala gay este mult mai "dinamica". e adevarat ca nu sunt toti asa si ca exista si cupluri stabile insa de aici pana la a spune ca un cuplu gay este superior unuia hetero este mult prea mult.
            • +2 (4 voturi)    
              Niciun cuplu nu e mai presus, mai prejos (Luni, 14 ianuarie 2013, 18:19)

              Petran [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              Am vorbit de doua cupluri-parinti. Unul era de femei si celalalt de barbati. Asta e, am avut "nesansa" sa cunosc cupluri armonioase. Nu uita ca anchetele sociale sunt FOARTE stricte inainte de a se incredinta un copil, mai ales unui cuplu homosexual. Se investigeheaza o paleta complexa de informatii, cunoscuti, rude, colegi, istoric profesional, examen pishologic etc. Cuplul homo nu e mai presus de cel hetero sau viceversa, doar ca gasim exemple negative suficiente in partea "normala". Am cunoscut si alti gay care nu se gandeau la adoptie, dar extrem de educati si civilizati. Si poate un raspuns elegant din partea unei doamne exceptionale:

              http://abcnews.go.com/blogs/entertainment/2013/01/jodie-foster-wows-golden-globes-with-speech/
          • +2 (2 voturi)    
            Cum sa gandesc (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:03)

            Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Petran

            Locuiesc in SUA de opt ani.
      • +2 (16 voturi)    
        natura (Luni, 14 ianuarie 2013, 3:29)

        ia cucu [utilizator] i-a raspuns lui gogu tigan evreu homosexual

        Eu zic ca ar fi bine sa te rezumi la a comenta lucruri pe care le intelegi. Argumentele tale vor sa modifice legile naturii iar efectele nu sunt cunoscute. Atata timp cat sustii o astfel de schimbare ar fi bine sa intelegi exact implicatiile deciziei tale.
        • +1 (11 voturi)    
          :) (Luni, 14 ianuarie 2013, 10:02)

          rochiri [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

          Ca omul sa zboare cred ca este impotriva naturii ... dar se face ! :)
          Pana la urma ce face omul acasa este treaba lui (daca nu este ilegal)... este o problema de alegere !
          • 0 (0 voturi)    
            Asa e (Marţi, 15 ianuarie 2013, 9:49)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

            Ce face acasa da, insa cum isi educa copilul care apoi iese in societate nu mai e numai treaba lui.
        • -1 (9 voturi)    
          ... (Luni, 14 ianuarie 2013, 10:14)

          dragonfly [utilizator] i-a raspuns lui ia cucu

          ca sa citam un mare clasic in viata: "e normal sa fim toleranti dar nu reinviem Sodoma, va putem trimite bulangii pachet la bercelona"
  • +4 (38 voturi)    
    Sper sa aiba efect. (Duminică, 13 ianuarie 2013, 21:44)

    adrian88000 [utilizator]

    Ce vina are micutul copil infiat de doi parinti de acelasi sex ? Va fi traumatizat pe viata. Un biet copil nevinovat
    castrat afectiv de mic. Nu e posibil sa acceptam asa ceva .
    • +3 (23 voturi)    
      Fii atent aici (Duminică, 13 ianuarie 2013, 22:23)

      rhesse [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Majoritatea homosexualilor provin din cupluri hetero care le-au aratat cum se intampla hetersexualitatea. (ma refer mediul familial unde tati pupa pe mami, mami ii gateste lui tati, mami spala lui tati, mami ii calca lui tati, mami face orice ca tati sa fie tati etc)
      Daca ei aleg altceva nu insemanca si copilul lor va alege acelasi lucru. E ca si cum majoritatea oamenilor e dreptatea iar restul stangace :)
      • -5 (19 voturi)    
        nu ai dreptate (Duminică, 13 ianuarie 2013, 23:35)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui rhesse

        homosexual ajungi in urma unui cumul de factori. faptul ca 99% din homosexuali au parinti heterosexuali nu inseamna nimic, e un fallacy, e normal sa fie asa din moment ce 99% din oamenii care fac copii sunt heterosexuali. nu exista cauzalitate, e ca si cum ai spune ca si daca mori de inima sau daca te calca trenul parintii tai ar avea vreo legatura cu asta. asadar, sexualitatea se invata, daca ai parinti homosexuali vei fi mult mai dispus in a accepta o legatura homosexuala tu insuti. au fost studii facute chiar de catre comunitatea gay in sensul asta. rezultatele studiilor spun ca in cazul copiiilor cu parinti homosexuali procentul celor care au experimentat sau ar experimenta o relatie gay este mai mare (mult mai mare, pe la 60%, comparat cu 10-15% in cazul parintilor hetero). ce a fost haios este ca propaganda gay a tras alta concluzie, ei au zis "din moment ce nu avem 100% inseamna ca nu exista influenta asta a parintilor".
        • +2 (12 voturi)    
          ?! (Luni, 14 ianuarie 2013, 0:59)

          zertty [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

          Ati putea sa dati referinte concrete pentru acele studii?
          Poate ar trebui sa facem distinctie intre "a experimenta legatura homosexuala" si atractie pentru acelasi sex...
          .
          • +2 (4 voturi)    
            poftiti, va rog (Luni, 14 ianuarie 2013, 1:29)

            nae [anonim] i-a raspuns lui zertty

            nu este nimic clar, dar exista studii care sugereaza asta.
            de exemplu:
            "A new study of twins from Swedish and British researchers indicates that sexual orientation may result from the variable operation of multiple factors, both pre- and post-natal." [...]

            "Although wide confidence intervals suggest cautious interpretation, the results are consistent with moderate, primarily genetic, familial effects, and MODERATE TO LARGE EFFECTS of the nonshared environment (SOCIAL AND BIOLOGICAL) on same-sex sexual behavior.

            acesta este din 2008. exista si un studiu din 2012, dar nu il gasesc acum.

            http://www.crosswalk.com/blogs/dr-warren-throckmorton/multiple-factors-involved-in-sexual-orientation-new-study-11578517.html#13581193375952&0|8/10/2013 2:22:22 AM|visibility:hidden; height:1px; width:1px;|nlst
          • +3 (7 voturi)    
            cateva link-uri (Luni, 14 ianuarie 2013, 2:04)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui zertty

            http://www.nytimes.com/2012/06/12/health/study-examines-effect-of-having-a-gay-parent.html?_r=0

            http://www.washingtontimes.com/news/2012/jun/13/gay-parenting-studies-disputed-by-association/?page=all

            Nu exista 100% gay sau 100% hetero asadar conteaza mult copilaria, mediul, experientele pe care le are un copil/tanar. Cea mai buna dovada este faptul ca gemenii monozigoti NU AU aceeasi orientare sexuala decat in 30-40% din cazuri.(link aici http://www.narth.com/docs/whitehead2.html si mai poti gasi suficiente pe net daca le cauti)

            Asadar componenta genetica este cauza orientarii sexuala doar partia, chiar in mica parte, covarsitoare sunt insa mediul si experientele de viata ale copilului.
      • +1 (7 voturi)    
        pentru rhesse (Luni, 14 ianuarie 2013, 10:03)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui rhesse

        Iti recomand sa citesti literatura de specialitate.
        Psihologie, sexologie. Dupa aceea mai vorbim.
  • -1 (25 voturi)    
    Normalitate?defineste normalitatea... (Duminică, 13 ianuarie 2013, 21:52)

    Andréa [anonim]

    Imi pare foarte rau ca gandesti asa dar sa stii ca sunt multi copii abandonati in lumea asta care duc lipsa afectiunii unui parinte si multi gay care po iubi un copil mai mult decat mama naturala!!Ai avut ocazia sa cunosti gay?In Romania nu se intampla sa intalnesti gay foarte des, de asta si mentalitatea asta dar te asigur ca daca ai avea un prieten gay bun gay ti-ai schimba parerea, ba dimpotriva, ai sustine legalizarea casatoriilor si a adoptiei!!!
    • +5 (17 voturi)    
      hai, ma, andreea (Duminică, 13 ianuarie 2013, 23:03)

      nae [anonim] i-a raspuns lui Andréa

      dar ce face prietenul asta gay asa de special? lapte, branza, unt si oo? plimba ursul cu prostiile astea. homosexualii sunt de toate felurile, si buni, si rai, si ticalosi, si cumsecade. nu-i mai idealiza tu la gramada, asa, naiv-prosteste.
    • +3 (7 voturi)    
      Sa demarcam domeniile (Duminică, 13 ianuarie 2013, 23:50)

      stefanoiu [anonim] i-a raspuns lui Andréa

      ,,Cine ne va spune noua ce este binele?" se intrebau oamenii acum cateva mii de ani. Si unii tot asa se intreaba stupid si azi... Ce legatura are iubirea, mila si grija pentru a creste un copil abandonat cu cei care se aprind de pofta imperecherii fata de persoane ce nu au organele firesti destinate acuplarii ? Una este sa iubesti pe cei din familie, pe rude, prieteni sau colegi, si alta este sa te exciti de ceva ce nu are destinatia imperecherii. Toata compasiunea pentru h..om-o
    • +3 (7 voturi)    
      Intradevar (Luni, 14 ianuarie 2013, 10:09)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Andréa

      de cand ne-am sucit mintile , e greu sa definim normalitatea !
      Aiurea, sa ne revenim si sa judecam simplu. Normal este ca un barbat sa se casatoreasca cu o fermeie si sa faca copii. Ce e asa de greu ?
      Nu mai putem vedea normalul ? Ne-am pus creerul pe bigudiuri ?
  • -2 (20 voturi)    
    Normalul nu e egal cu anormalul (Duminică, 13 ianuarie 2013, 23:29)

    Violeta [anonim]

    Cunosc citeva cupluri de gay si uneori am socializat impreuna.Se comporta ca oricare alti oameni ,ba sint chiar mai draguti (ca sa fie mai usor acceptati) dar asta nu ma determina sa fiu de acord cu legalizarea casatoriei unor astfel de cupluri.Nimeni nu ma va convinge vreodata sa afirm ca e normal un lucru care nu e . Nici sa pervertesti mintea unor copiii, crescindu-i intr-o "familie" de gay si inducindu-le ideea ca e ok.Nu e ok ! Daca toate familiile ar fi gay cine ar mai naste copii, ce s-ar intimpla cu omenirea ?? Ca doar e NORMAL , e in regula, sa fii gay...
    • +3 (13 voturi)    
      aiurea! (Luni, 14 ianuarie 2013, 1:15)

      zertty [anonim] i-a raspuns lui Violeta

      Oare de ce este asa de greu de inteles ca exista oameni care sunt atrasi sexual de acelasi sex?...
      Si, asta nu tine de influenta nimanui, nici de educatie...
      Exista homosexualitate si in lumea animala... Deci, definiti, va rog, "normalitatea"...
      @Andrea : in Romania nu intilnesti foarte des gays, datorita mentalitatii majoritatii... Am avut si eu un amic gay: era cumsecade... Insa viata lui era extrem de dificila... Se pare ca multi uita vorba... "Cel care e fara de pacat, sa ridice primul piatra..." :/
      • 0 (2 voturi)    
        fiecare cu orientarea lui sexuala, (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:22)

        philip [anonim] i-a raspuns lui zertty

        dar de ce divagati de la subiect? de ce trebuie sa definim normalitatea?
        Da, sunt multi impotriva legii anuntate din diverse motive: unii nu au nimic impotriva homosexualilor, doar ca nu sunt de acord ca acele cupluri sa infiieze copii.
        Ca tata, pot sa spun sigur ca un barbat este tata si numai o femeie poate sa fie mama. Un alt barbat, oricat de feminizat ar fi, nu poate sa fie mama... sugarul mic isi recunoaste mama intotdeauna, dupa miros (nivel ridicat de hormoni), dupa glas... recunoaste glasul inca din burtica, iar copii se dezvolta armonios cand au un mediu propice stabil. Cand fetitei mele ii este somn sau este bolnava, vrea numai la mama... cu tati mai mult se joaca, dar mama alina toate durerile si oboseala.
        Un cuplu de homosexuali, oricat de armonios ar fi, nu poate sa ofere asta iar natura nu le-a oferit aceasta posibilitate! Exista destui copii care sunt crescuti de parinti despartiti si sufera din cauza asta. Copii sunt fericiti cand sunt inconjurati de ambii parinti. Este drept ca nu ne alegem parintii sau copii, dar asta se refera la modul natural de a avea copii si nu atunci cand un copil este adoptat. Iar cine are copii stie cat sunt ei de neajutorati, copii nu se pot apara, iar pe ei nimeni nu-i intreaba daca vor sa fie crescuti de un cuplu de homosexuali sau lesbiene.
  • -2 (16 voturi)    
    Absurd (Duminică, 13 ianuarie 2013, 23:46)

    Vlad [anonim]

    Mi se pare un drept fundamental sa te casatoresti cu persoana pe care o iubesti.

    Oare de ce simtim atat de puternic nevoia de a regula ce se intampla in curtea vecinului?
    • -1 (13 voturi)    
      dar cu bunica pot sa ma casatoresc? (Luni, 14 ianuarie 2013, 1:21)

      nae [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      ce zici, tinere Vlad?
      nu exista pericolul sa facem copii cu malformatii.
      asadar, as punea sa fac prostioare si chiar sa ma casatoresc cu mamaie? as prefera cu cea care mai este in viata, ca sa nu socam prea tare societatea asta retrograda, care ne ingradeste modul in care ne proiectam iubirea.
    • -4 (12 voturi)    
      Drepturi (Luni, 14 ianuarie 2013, 3:04)

      Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Un drept fundamental vine de la natura, nu de la stat, si iti este incalcat prin actiunea voluntara a altuia, nu prin inactiune. Ori casatoria nu vine de la natura, ci de la societate/biserica/stat, deci nu este un drept fundamental.
    • +1 (3 voturi)    
      Normalitate (Luni, 14 ianuarie 2013, 19:11)

      Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

      Sa traiesti in concubinaj poate dar sa te casatoresti si sa ai copii nu, e impotriva legilor naturii. N-am nimic cu ce fac acei gay in dormitor dar de ce vor sa epateze, sa socheze??? Cum sa creasca un copil normal doi gay??? Copilul va fi traumatizat pe viata... Si nu-mi dati drept contraargument familiile hetero cu o viata familiala conflictuala ca nu tine... Daca asa ceva va fi legalizat omenirea chiar se duce de rapa...
  • 0 (0 voturi)    
    nu toti vor copii (Luni, 14 ianuarie 2013, 14:37)

    livia [anonim]

    Ce ofera casatoria civila unui cuplu hetero ? 1.Impozitarea veniturilor diferita de a unui individ singur pt ca sa iau in cont altfel cheltuielile comune legate de viata de zi de zi.
    2.Legislatia privind succesiunea si transmiterea averii in cazul decesului unuia din membrii cuplului
    3.Dreptul de a adopta copii
    Pentru avantajul nr 1, daca au cheltuieli comune ca sunt homo sau hetero de ce sa nu fie impozitati la fel. Pierde bugetul statului ?
    Pentru 2: in cazul decesului unuia din ei , homo sau hetero e firesc ca cel cu care si-a impartit viata sa abia un avantaj la succesiune. Evident, homo sau hetero exista posibilitatea unui contract inainte de casatoarie, sau un testament.
    Iar pentru 3: nu toti vor copii. Pentru cei care vor sa adopte, exista criterii de indeplinit, examene/interviuri si anchete sociale care decid daca sunt apti pentru adoptie sau nu. Anchetele sociale permite selectia cuplurilor pentru a asigura un cadru propice cresterii uniu copil. Nu vad de ce un cuplu homo nu ar putea fi stabil social si afectiv, sa ofere un cadru de viata decent unui copil. Dar copiii crescuti numai de mama sau numai de tata (divorturi , accidente ale vietii) ? Hai sa interzicem divortul ca sa aiba copii tata si mama.Oups ! O sa fie poluat cadrul de viata de certurile zilnice ! Sau sa obligam vaduva sa se recasatoreasca !
    Cuplurile de lesbiene apeleaza la "medicina" pentru a avea un copil (autorizat in multe tari) . Pentru securitatea copilului eu zic ca e mai bine ca a 2-a mama sa aiba un drept legal asupra copilului (daca mama biologica decedeaza, luam copilui si il dam la bunici sau o lasam a 2-a mama sa il cresca in continuare).
    E mai bine ca un copil sa aiba 2 modele de urmat. Va putea alege intre A si B , va putea sa se construiasca. 2 modele pot fi o mama si un tata sau 2 mame sau 2 tati. De ce psichologii recomanda familiilor mono-parentale sa ii permita copilului contactul cu o alta persoana adulta pentru a structura un pic echilibrul copilului .
  • -1 (5 voturi)    
    imi aduce aminte de un banc... (Luni, 14 ianuarie 2013, 15:15)

    rocknum [utilizator]

    E o porcarie ca un copil sa aibe 2 tati sau 2 mame...
    Imi aduce aminte de un banc mai vechi...

    Un copil care avea parintii homosexuali se intoarce de la scoala intr-o zi. Acasa il gaseste pe homosexualul mama. Acesta, vazand copilul plans il intreaba:
    - Ce ai puiut de ce esti suparat?
    - Rad la scoala copiii de mine ca am parinti homosexuali
    - Lasa puiule, daca mai zice vreunu ceva sa le zpui ca: " - A zis mama sa ii sugeti ****"
  • -2 (2 voturi)    
    Dar pe COPII ii intreabacineva daca vor sau nu? (Luni, 14 ianuarie 2013, 23:50)

    reallyme_laur [anonim]

    Adica, nu ar tebui sa fie de acord si copiii, nascuti din heterosexuali, daac vor sa fie crescuti de homosexuali?
    Nu cumva li se incalca dreptul lor la informare? La libera alegere?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by