Cea mai mare captura de tigari ilegale a anului in Europa facuta in Irlanda - dupa ce acestea au trecut cu bine prin portul Rotterdam

de Cristian Roman     HotNews.ro
Duminică, 15 aprilie 2012, 9:35 Actualitate | Internaţional


Autoritatile portuare din Rotterdam nu au reusit sa descopere o impresionanta cantitate de tigari de contrabanda ce au fost gasite pana la urma de autoritatile irlandeze ale portului din Dublin. Aproape 40 de milioane de tigarete cu o valoare de piata de 15 milioane de euro (evaluare facuta de politia irlandeza) au fost descoperite in aceste zile in portul capitalei irlandeze. Cu cateva zile in urma insa cele 4 containere, fiecare avand o lungime de 12 metri, au stationat fara probleme in portul olandez din Rotterdam.  

Tigarile de contrabanda, marca "Goldean Eagle", proveneau din Vietnam si erau destinate pietei negre irlandeze. Cele patru containere uriase erau transportate pe hartiile oficiale ca fiind "lemn de semineu". Este cea de-a doua mare captura de tigari facuta in ultimii 3 ani in portul Dublin, dupa cele 120 de milioane de tigarete descoperite in anul 2009.


Citeste mai multe despre   


















5412 vizualizari

  • +8 (16 voturi)    
    Olandada (Duminică, 15 aprilie 2012, 9:43)

    marian [anonim]

    saracii olandezi vamesi . au fost orbiti de o prostituata din romania si nu au observat continutul containerelor!
    sa le fie mai mult decit rusine !
    poate ar fi mai intelept sa nu mai consumam produse made in holland!
  • +22 (32 voturi)    
    cum, olandezii?!? (Duminică, 15 aprilie 2012, 9:56)

    t [anonim]

    sigur nu e o greseala? parca numai aia din est sunt corupti si numai pe acolo intra contrabanda in Europa...
    • +18 (22 voturi)    
      din nou Rotterdam? (Duminică, 15 aprilie 2012, 11:03)

      GoPo [anonim] i-a raspuns lui t

      Nu avea dreptate Basescu ca 90% din coruptia din Europa se desfasoara in jurul portului Rotterdam?
    • +15 (17 voturi)    
      Olanda ???!!!! (Duminică, 15 aprilie 2012, 11:44)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui t

      Afara din Schengen cu ei !!!!! Si sa cerem activarea MCV -ului pt Olanda !!!!
    • +12 (12 voturi)    
      ... (Duminică, 15 aprilie 2012, 20:10)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui t

      Mult mai interesant ar fi fost daca treceau prin Rotterdam si erau capturate in Romania...
      • -2 (4 voturi)    
        numai au trecut (Luni, 16 aprilie 2012, 5:55)

        doru [anonim] i-a raspuns lui Aph

        ceea ce se spunein articol dar lumea se face ca nu vede este ca tigarile doar au trecut prin port.normal ca nu s-au verificat, ca doar nu era destinatia finala.

        multi imi vor sari in cap dar asta arata frustrarea multor romani. cu schengen sau fara, noi putem calatori nestingheriti in euopa. schengen-ul e bun in specialpentru firme si afaceri; pentru omul de rand trebuie sa il doara la basca
        • +2 (2 voturi)    
          vaporule masina mica (Luni, 16 aprilie 2012, 10:11)

          ady [anonim] i-a raspuns lui doru

          Navele maritime nu trec prin porturi principale ca trenu prin gara. In mod nomral un port mai mic precum Dublin este deservit cu marfa din far east prin feeder-e / nave mai mici in care se transfera(descarcare, selectare, scanare, depozitare pe zona de tranzit, reincarcare) marfa sosista in Hub-uri precum Rotterdam, Hamburg, Bremerhaven etc. Rotterdam este hub pentru transportul din asia spre europa si in mod normal trebuie sa aiba puse la punct sistemele de securitate/ verificare/ control etc. asa ca nicio scuza si lasa cenusa pentru altii.
        • +4 (4 voturi)    
          Doua intrebari (Luni, 16 aprilie 2012, 10:17)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui doru

          Costa olandeza nu este considerata granira exterioara a Spatiului Schengen ?
          Nu au nici o responsabilitate in a asiura impermiabiliteatea acestui spatiu la acea granita ?
  • +18 (20 voturi)    
    Schengen (Duminică, 15 aprilie 2012, 10:00)

    agacalec [anonim]

    Parca Olandezii se caca$u pe ei ca nu avem frontiere securizate. Lasa ca sunt ei mai atenti, looserii dra+cului
  • +13 (25 voturi)    
    Olandezii (Duminică, 15 aprilie 2012, 10:08)

    Anca [anonim]

    ...astia ''vigilenti'' ne dau noua lectii de justitie si nu ne lasa sa intram in spatiul Schengen?! Ei unde erau cand le-au trecut ditamai containerele pline cu tigari? Sau, din cauza ''fumatului'' cand (daca) le-au verificat ei chiar au vazut lemn de semineu?
    • +12 (16 voturi)    
      Simplu... fumau marihuana (Duminică, 15 aprilie 2012, 11:23)

      ogi [anonim] i-a raspuns lui Anca

      Vajnicii vamesi olandezi tocmai testau o noua sarja de marihuana care a fost prea tare si au fost ametiti vre-o 4 zile deci exista o explicatie .
      Oricum cantitatea ce a scapat controlului era neglijabila . Ce-s 4 containere pe linga celelalte .xxxx. fara numar care au trecut .
      Traficantii irlandezi sigur au mai facut operatiunea asta cel putin de 2 -3 ori anul asta.

      Pentru @t olandezii nu erau corupti , erau drogati .Oare ce-i mai grav sa fii corupt sau sa fii drogat la serviciu????
  • +16 (24 voturi)    
    Oops (Duminică, 15 aprilie 2012, 10:27)

    Manole Buican [anonim]

    Cum? Au trecut de Olanda? Nu se poate asa a ceva. Eu cred ca este o eroare. Pai nu erau exponentii opozitiei intrarii Romaniei si Bulgariei in Schengen olandezi cu sistemul lor extraordinar de bla-bla?
  • +25 (31 voturi)    
    T Basescu 9.12.2011 Parlamentul European (Duminică, 15 aprilie 2012, 10:28)

    Ghita [anonim]

    "" Este un abuz al Olandei. România are Albiţa, Olanda are Rotterdam. Nu Albiţa este poarta de intrare a ţigărilor, a alcoolului, a drogurilor de contrabandă, şi nu România, din neputinţă, a legalizat prostituţia şi consumul de droguri. Noi încă luptăm cu ele", a spus Băsescu.

    ca sa vezi.
  • 0 (14 voturi)    
    Schengen ! (Duminică, 15 aprilie 2012, 10:29)

    J.C.Denton [utilizator]

    Pe care l-ati alege :
    - pe ala prea manjit ca sa se mai sinchiseasca de ce trece pe la granita
    sau
    - pe ala prea prost ca sa poata vedea ce trece cu adevarat pe la granita ?
    Pana una alta, olandezii se dau exemplu, deci ei zic sa mergem pe mana lor, a prostilor. Doar ca noi mergem pe mana prostilor de mai bine de 60 de ani si uite unde am ajuns....
  • +3 (7 voturi)    
    Rusinicaaaa (Duminică, 15 aprilie 2012, 10:48)

    Zummm [anonim]

    Tisk, tisk, tisk,...
  • -8 (22 voturi)    
    Precizare (Duminică, 15 aprilie 2012, 10:51)

    STEFAN A. [utilizator]

    Portul Rotterdam e cel mai mare din Europa .Se extinde pe 3.600 hectare . Traficul de containere e de ordinul de milioane bucati anual . Imposibil uman si tehnologic a controla tot . Verificarile de marfa din containere se face doar prin sondaj , in urma unor suspiciuni sau daca cineva "ciripeste" ceva inainte .
    In alta ordine de idei , e greu de priceput ca tehnica asta comunista a "dusmanilor poporului" aplicata inclusiv azi (acuzind Olanda de tot si toate ca nu ne lasa sa intram in Schengen) , e fara speranta ? Face bine populismului national dar in nici un caz imaginii externe a tarii . Si strainii citesc presa romaneasca tovarasi .
    • -7 (11 voturi)    
      ai dreptate... (Duminică, 15 aprilie 2012, 12:00)

      olea [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      dar nai cu cine sa vb. unii citesc doar titlul si repede comenteaza. cautati pe goole EMMA MAERSK. are 11000 TEU(adica containere). daca doar jumatate le descarca in rotterdam... cam cati vamesi trebuiesc sa fie angajati?(asta in cazul in care ar fi singura nava care descarca in port in ziua respectiva). si containerul respectiv nu sta acolo 2 luni sa astepte vreun control. exact ce spuneai tu, cateodata au noroc sa gaseasca ceva, cateodata au informatii. deci dupa logica unora cam jumatare din populatia olandeza sunt vamesi :))) bafta in continuare la numarat vamesi
      • +6 (10 voturi)    
        Tavarisci Olea (Duminică, 15 aprilie 2012, 16:08)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui olea

        Faptul ca Rotterdam e un port asa de mare nu e o scuza pentru incapacitatea lor de a controla marfurile care-l tranziteaza.
        Ce-ar fi ca atunci cand se extinde suprafata unui AEROPORT (sa zicem Heathrow, Londra) sa nu se aloce un numar suficient de controlori de trafic, sau de personal pentru controlul bagajelor si calatorilor???
        Revenind la subiect, exista mai multe forme de control (statistic, prin sondaj etc.) nu-i nevoie sa controlezi FIECARE container in parte. Mai mult, asta denota incapacitatea lor de a-si dimensiona resursele umane pentru eificentizarea activitatii.
      • +3 (5 voturi)    
        chestiunea este alta... (Duminică, 15 aprilie 2012, 17:24)

        mary [anonim] i-a raspuns lui olea

        Nu au avut informatia specifica...

        Caci baietii aceia din Irlanda uite ca au stiut unde sa caute....

        Intrebare: oare nu au avut informatia specifica sau le-a fost lene sa caute??? Inclin sa cred varianta a doua - vezi al doilea paragraf...

        Go, go, go!!!
      • +1 (5 voturi)    
        stiu ce vrei sa zici si ai dreptate (Duminică, 15 aprilie 2012, 18:13)

        visio [utilizator] i-a raspuns lui olea

        romanii sunt de vina pentru toate; hai sa iti spun ceva: si vamesii americani sunt de tot rasul, dar asta nu ii impiedica sa se dea cei mai mari din parcare; chestiile de marime, capacitate, suprafata, etc, sunt prentu fraieri; din punctul meu de vedere rotteramul este un punct de pornire a noului razboi ce se prefigureaza; sunt prea multe aspecte necontrolate, sunt prea multe aspecte lasate in voia sortii; deci, te intinzi cat poti, pentru ca orice intra prin acest port fie ca vorbim de armament, prostiturie, animale rare, etc se imparte intre politicieni; si vei vedea ca olandezii nu vor pati ceva pentru ca toti marii din europa au partea lor; dar, toti sar la gatul Romaniei cand isi cere drepturile;
        pentru cultura ta si a altora ca tine: occidentul are actualul nivel de trai pentru ca tari ca Romania, Polonia, Bulgaria le-a asigurat linistea; tot pentru cultura ta generala e bine sa stii ca tot occidentul ne-a dat rusilor; tot pentru cultura ta generala este bine sa stii ca ai obligatia sa aperi interesel eromanesti in fata oricui chiar daca ele sunt incorecte; daca nu iti place chestia asta, renunta la cetatenia romana vinde ce ai pe aici si pleaca; tot pentru cultura ta generala este bine sa stii ca si in celelalte tari interesul national primeaza numai ca acei cetateni nu sutn atat de fraieri inca sa ia "problema" la palm esi apoi sa se laude...
      • +6 (8 voturi)    
        @olea (Duminică, 15 aprilie 2012, 19:27)

        torna_fratre [anonim] i-a raspuns lui olea

        Te contrazic intrucat mai acum cateva zile ambasadorul neacreditat al Olandei in Romania ne explica ce sisteme de scanare al containerelor au ei in Rotterdam si ar fi dispusi sa ne impartaseasca din vasta lor experienta si tehnologie in materie de control vamal.
        Sistem de scanare care ,cica, se aplica la tot ce intra in Rotterdam.Adica control 100% al containerelor.Doar gura de ei si aia folosita sa suga hasis!
    • -2 (8 voturi)    
      Subscriu (Duminică, 15 aprilie 2012, 12:24)

      Sorin D [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      Sa nu comparam mere cu pere. Una e Rotterdam-ul si alta e Constanta. Sistem 100% sigur nu exista. Iar pe la noi vamesii, puternic motivati financiari de masurile aplicate global de u know who sunt f usor de convins sa se uite inalta parte. Plus sistemul judiciar de la noi - stiti ceva de vamesii luati cu elicopterele si alaiul de televiziuni de ceva vreme ?
      Si, ca o parere - pe romani ii cam doare la basca de Shengen, de unde deduc ca postacii nu au pauza nici macar duminica de Pasti. Life sucks
      • +2 (2 voturi)    
        Tocmai (Luni, 16 aprilie 2012, 9:31)

        bobo21 [anonim] i-a raspuns lui Sorin D

        un port mai mare ar trebui sa fie mult mai sigur, deoarece are bani destui pentru sisteme ultra performante de scanat containere.

        Sau tu crezi ca Rotterdam are acelasi buget si acelasi numar de angajati ca portul Constanta? :))

        Si de unde stii tu ca pe romani ii doare la basca de Schengen? Cine-ti da tie dreptul sa vorbesti in numele meu?
    • -3 (9 voturi)    
      esti rautacios (Duminică, 15 aprilie 2012, 12:40)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui STEFAN A.

      daca ar fi basescu presedinte le ei, ar fi arestat cativa vamesi si ar fi vandut el tigarile.
    • +1 (7 voturi)    
      Aceeasi moenda (Duminică, 15 aprilie 2012, 12:44)

      Un roman din Olanda [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      Stai linsitit ca Olanda aplica 'tehnica asta comunista a "dusmanilor poporului" inclusiv azi'.
      Vezi situl acela incriminator cu privire la cetatenii romani, bulgari si polonezi de pe teritoriul Olandei. Lucrurile acestea nu apar de niciunde, tot timpul au o radacina reala.
      Trebuie sa invatam sa le platim cu aceeasi moneda si sa cerem sa fim tratati corect.
    • -4 (8 voturi)    
      Tocmai, romanashii in loc sa-si rezolve (Duminică, 15 aprilie 2012, 12:48)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui STEFAN A.

      problemele mari si multe pe care le au in mai toate domeniile, cauta doar astfel de justificari pentru a-si acoperi propria mizerie. Comentariile de mai sus probeaza caracterul mizerabil al prea multor romani. Pe de-o parte acceptam cu voiosie sa devenim colonia unora si pe de alta parte ne dam cocosi pentru un lucru relativ insignifiant care in sine nu ne-ar aduce nici un avantaj economic insa atitudinea noastra fata de Olanda (in care olandezii au perfecta dreptate sa refuze ca granita UE sa fie pazita de ai nostri) ne va aduce mult mai multe dezavantaje pe termen mediu si lung.
      • +1 (1 vot)    
        Granita? (Luni, 16 aprilie 2012, 10:33)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ....

        Eu nu sunt de acord ca granita UE sa fie pazita de Olanda. Ce facem ?
    • +1 (11 voturi)    
      Alta precizare (Duminică, 15 aprilie 2012, 13:18)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      Deci asa. Rotterdam-ul e mare si nu poate fi controlat "uman si tehnologic". Pe cand Albita e mica si trebuie numarate de-a fir fiece frunzulita de telina care intra!
      Sa fim seriosi. La cat de mare e intr-adevar Rotterdam-ul , tot ce scapa pe acolo "uman si tehnologic" e incompoarabil ca marime cu picatura numita Albita. Si nu poate fi o scuza marimea (in cazul asta!). Fac ceva prea mare si ma plang ca nu-l pot controla din cauza ca e ...prea mare! Pai , ori faci mai mic portul, ori faci mai mare sistemul de control!
      Avem noi multe bube pe cap, dar in cazul asta avem dreptate. Olandezii au un vadim al lor care santajeaza guvernul si partidul de la putere. Care se complac in situatia asta pe motiv de ciolan. Simplu.
      • +3 (3 voturi)    
        Mai eficient (Luni, 16 aprilie 2012, 9:34)

        bobo21 [anonim] i-a raspuns lui Mircea

        10 porturi mici sunt mai greu de controlat decat un port mare, cat cele zece la un loc. Portul mare isi permite sa sumpere echipamente moderne, insa porturile mici nu pot sa cumpere decat 10% din echipament fiecare (deci total inutil).

        E penibil ce s-a intamplat la Rotterdam.
    • -1 (3 voturi)    
      coruptie ,nene (Duminică, 15 aprilie 2012, 13:26)

      Jeroen angrosistu [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      " Si strainii citesc presa romaneasca tovarasi ."
      Ma bazez pe asta ,desi dupa modul in care maltrateaza limba engleza nu stiu ce inteleg din romana.
      Oricum , dupa incidentul asta poate ca o anumita tara din Africa ar trebui sa isi revizuiasca neshte qwestii si abia dupa asta sa aplice pentru intrarea in spatiul Schengen.
      Oh, wait.....
    • +2 (10 voturi)    
      buna logica ... (Duminică, 15 aprilie 2012, 13:51)

      turistul [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      adica e prea mare ca sa fie controlat tot ce intra pe acolo ...

      pai si e bine asa ?! de ce au dezvoltat un port asa imens daca stiau ca nu pot controla toate containerele ? inseamna ca portul ala nu ofera nici o securitate si pe acolo poate intra si bomba atomica ...

      si tot ei sunt tari in plisc ca romania e corupta ... corupta corupta dar macar facem controale la granita, ei nu !
    • +2 (10 voturi)    
      altul care se informeaza numai de pe wikipedia (Duminică, 15 aprilie 2012, 14:00)

      abc [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      tovarase care pricepi greu ia uite aici ce-a declarat ambasadorul olandez acum citeva zile:

      "
      În ceea ce priveşte Rotterdam-ul, acesta este de departe cel mai mare port din UE. Ceea ce înseamnă că este cea mai mare poartă de intrare pentru tot ceea ce este legal însă, fireşte, dacă eşti mare, atragi inevitabil şi tot ceea ce este ilegal. Deci, cred că Rotterdam va fi mereu pe lista tuturor lucrurilor care intră în Europa. Pe de altă parte, noi suntem foarte mândri că suntem lideri în investigaţia şi tehnologia necesare pentru a afla ce intră în ţară. Deci, avem un sistem care scanează 100% containerele care intră în UE prin portul Rotterdam, iar acest lucru ne permite într-o mare măsură să excludem lucrurile care nu vrem să intre în UE. Şi putem dezvolta aceste tehnologii şi le putem extinde şi eficientiza şi le putem exporta, să le împărţim cu ceilalţi parteneri, astfel încât Europa să devină tot mai rezistentă la lucrurile ilegale.
      "

      sursa:
      http://www.mediafax.ro/social/interviu-ambasadorul-agreat-al-olandei-mentinem-restrictiile-pe-piata-muncii-pana-in-2014-9511037
    • -2 (12 voturi)    
      Unde suntem acum (Duminică, 15 aprilie 2012, 14:08)

      Jean [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      Prin Albita trece un container pe ora, prin Rotterdam, cam 10.000,
      unii au cofeeshop-uri altii au prim ministri, guverne, parlamentari, corupti
      Unii au Universitatea din Delft altii au Spiru Haret.

      Iar ne umflam ca broasca, pana pleznim.
      • +4 (4 voturi)    
        Asa si? (Luni, 16 aprilie 2012, 9:36)

        bobo21 [anonim] i-a raspuns lui Jean

        Din profitul pe care-l scoti la 10.000 containere pe ora iti permiti un serviciu de inspectie mult mai dur si mai minutios decat daca ar fi fost numai 1 container pe ora.

        Sau tu ai impresia ca Rotterdam e o organizatie non-profit, ce face munca patriotica in interesul Europei?
        • 0 (0 voturi)    
          Ca de obicei, ne trebuie desen (Luni, 16 aprilie 2012, 14:15)

          Jean [anonim] i-a raspuns lui bobo21

          Tonul tendentios al articolului este tinta comentariului, nu ceea ce se intampla in Rotterdam sau pe aiurea.
          Dar, evident, avem impresia ca totul este despre noi si despre muma noastra.
    • +4 (4 voturi)    
      :) (Duminică, 15 aprilie 2012, 17:14)

      ion daniel [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      >>In alta ordine de idei , e greu de priceput ca tehnica asta comunista a "dusmanilor poporului" aplicata inclusiv azi (acuzind Olanda de tot si toate ca nu ne lasa sa intram in Schengen)

      vezi ca e pe dos aici, ei aplica politica asta zicand ca est europenii sunt de vine pentru toate relele care se intampla la ei in tara

      >>Portul Rotterdam e cel mai mare din Europa .Se extinde pe 3.600 hectare . Traficul de containere e de ordinul de milioane bucati anual . Imposibil uman si tehnologic a controla tot . Verificarile de marfa din containere se face doar prin sondaj , in urma unor suspiciuni sau daca cineva "ciripeste" ceva inainte .


      pai si granita romaniei e de 2 3 ori mai mare decat a olandei, asta sa insemne o scuza pentru ca mai trec si pe la noi conatinere cu tigari?

      Pana la urma marimea nu e o scuza ci trebuie gasite metode pentru a te adapta si a face treaba cum trebuie
  • -6 (6 voturi)    
    ......... (Duminică, 15 aprilie 2012, 11:08)

    Anonim [anonim]

    Pai olandezi erau high!!!!!!!!
  • -1 (9 voturi)    
    no way (Duminică, 15 aprilie 2012, 11:57)

    Andrei [anonim]

    afara din Schengen cu ei !!
  • +2 (4 voturi)    
    hehe (Duminică, 15 aprilie 2012, 15:31)

    papusa [anonim]

    hehe nici o vorba in presa olandeza despre acest incident, tac malc , pe prima pagina pe internet este o stire despre un sofer roman care a fost prins pe role pe marginea autostrazii , omul vroia sa-si cumpere paine(oprise regulamentar pentru orele de odihna) dintr-un sat vecin, sa vedeti acolo pentru un subiect de asta penibil 100 de reactii in 5 minute numai cu mizerii la adresa est europenilor.

    ipocrizie maxima, intr-adevar, am tot respectul pentru Olanda si pentru poporul olandez dar la ipocrizie nu-i intrece nimeni in ultimii ani au gasit oaia neagra , nu mai sunt biciclistii de vina ca acu 70 de ani ...acu sunt romanii pe role de vina pentru tot in lumea asta.
  • +5 (7 voturi)    
    Rotterdamul asta nu e in preacinstita Olanda? (Duminică, 15 aprilie 2012, 16:29)

    blocnotes [anonim]

    Ca sa vezi de unde sare iepurele.
  • +6 (8 voturi)    
    stire de campanie - despre prietenii olandezii (Duminică, 15 aprilie 2012, 17:21)

    mary [anonim]

    Stirea imi spune ca avem prieteni in UK and Ireland si nu ne uita cand dam de greu cu alti "prieteni" gen olandezii nostri - vama este un punct de trecere al frontierei si daca olandezii nu aveau nici o suspiciune au luat-o de data asta tare de la prietenii lor din Irlanda.

    Viva la liberte!

    PS. Inca una ca asta si suntem admisi in Schengen!
    Am mai spus si o mai spun - sa facem schimb de vamesi ca poate invata si ai nostri de la ai lor, dar poate si si vicersa! Cica "cui pe cui se scoate!"
  • +3 (5 voturi)    
    tehnologie sigura (Duminică, 15 aprilie 2012, 19:20)

    efz [utilizator]

    in port, nu trece nimic fara sa se stie - trebuie neaparat activat MCV pt. Olanda sau afara cu ei din schengen/sunt corupti. POATE REUSESC SI PARLAMENTARII NOSTRI EUROPENI O INTERVENTIE PE ACESTA TEMA.
  • -3 (5 voturi)    
    mda (Duminică, 15 aprilie 2012, 23:21)

    Adrian [anonim]

    multe comentarii de mai sus denota fustrare. cred ca aceleasi opinii le au si coreenii de nord despre programul spatial olandez :).

    prostul nu e prost de ajuns pana nu e si fudul.

    multumesc hotnews pentru stirea asta senzationala. a crescut mandria nationala in cateva mii de internauti romani.
    • +2 (2 voturi)    
      alte (Luni, 16 aprilie 2012, 8:48)

      papusa [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      alte paie de pus in cap mai ai?
      si olandezii sunt oameni nu Isus Cristos si natura umana este aceeasi, vezi bine ca fac si ei greseli.(asta nu inseamna ca romanii nu fac mai multe).
      sau ce anume doresti ca presa romana sa cenzureze genul acesta de informatii , romanii nu au voie sa stie ce se intampla in lume si nu au voie sa chitibeze pe margine?
      stai linistit ca daca duce cineva o campanie politica+ de presa impotriva E Europenilor si in special a romanilor asta este Olanda.
      si atunci sa vezi acolo reactii, :) prietenoase si civilizate.
      programul olandez,programul olandez, mda, coreenii ...inca nu au invatat de la vestici ca
      ei sunt harnici si munceste fiindca-i prost si nu gandeste, daca fura si cerseste (ca si olanda asta nu a fost niciodata ! o tara bogata , e cladita prin furt si trafic de sclavi 2 secole) are tot ce isi doreste.
      cine-i frustrat aicea?
      • 0 (0 voturi)    
        ai probleme serioase (Luni, 16 aprilie 2012, 10:54)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui papusa

        :) afirmatia mea nu implica perfectiunea vamesilor olandezi, astfel ca ma intreb de ce atat de multa lume vrea sa distruga un mit ce nu exista?

        in mintea multora observ ca se adopta aceasta idee a perfectiunii "occidentale" parca cu obiectivul precis de a gasi satisfactia distrugerii acestuia.

        wtf! wake up!
  • 0 (2 voturi)    
    Coruptia (Duminică, 15 aprilie 2012, 23:31)

    barbidoc [anonim]

    ... a atins cote alarmante in Olanda. Rugam politicienii romani sa faca ceva. Asa nu se mai poate!
  • +1 (1 vot)    
    Hai sa fim corecti.. (Luni, 16 aprilie 2012, 1:47)

    Andrei966 [utilizator]

    sa scriem fiecare ambaadei Olandei sa repecte deciziile Consiliului Europei.. eu, pe aceasta stire, voi incerca sa imi fac un blog in care sa le atrag atenita autoritatilor olandeze ca decid cu jumatati de masura.. ca sa nu spun ca sunt de-a dreptul crestine fara s...
  • -3 (3 voturi)    
    E o "mica" diferenta (Luni, 16 aprilie 2012, 8:20)

    Andu [anonim]

    La ei este foarte posibil ca acel container sa fi trecut din cauza unei scapari, datorata volumului urias de containere, la noi containerele trec datorita spagii.

    A gresi e omeneste si e perfect scuzabil in anumite conditii, a fura nu este insa, in nicio conditie.
    • 0 (0 voturi)    
      Erau 4 nu 1 (Marţi, 17 aprilie 2012, 10:17)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui Andu

      Citeste bine, erau 4 nu 1.
      Iti dai seama cat de mare este un container? Inmulteste cu 4.
      Sunt aproximativ 2 tiruri.
  • -3 (5 voturi)    
    Pentru toti cei care vorbesc de Olanda (Luni, 16 aprilie 2012, 9:14)

    cineva [anonim]

    Fratii mei, hai sa nu facem pe noi, pentru ca la noi intra tigarile de rup.

    Ca se mai intampla si la altii, e partea a 2-a. Pe langa asta, se stie ca la capturile astea foarte mari exista si anumite ponturi.

    Dupa cum vad, atat media cat si politicul isi bat joc de Olanda, care ce a facut? A mintit cumva cum ca inca exista un grad ridicat de coruptie? Mare minciuna au zis..pff..Deschideti ochii domnilor.

    Pe langa asta: va este atat de greu sa aratati un pasaport la vama ungureasca? Hai sa nu mai facem pe noi pentru chestii din astea minuscule.

    Cand Romania va avea economia Olandei, cand Romania va avea civilizatia Olandei (si nu ma refer la prostitutie si droguri - care sunt pana la urma un business) atunci Romania sa aiba curajul sa ridice glasul.

    Trebuie sa fii ori prost ori nesimtit sa nu accepti adevarul si sa incerci sa ti-l rezolvi din interior. Inainte sa incepem sa aruncam in altii cu acuze, mai bine ne-am face curat in propria ograda. Din pacate este greu, pentru ca totusi, romanul merge pe principiul: ce se intampla in ograda altuia, iar daca lui ii merge mai rau, atunci eu ma simt bine.

    Inainte sa aruncati cu noroi in olandezi, uitati-va cate natii traiesc acolo si totusi nu mor (noi murim din cauza tiganilor si a ungurilor, sau mai bine spus noi ne mancam intre noi ca ala e din Moldova, ala e din Ardeal, ala e din Bucuresti etc), uitati-va ce infrastructura pentru biciclete au, ce sistem educational au etc.

    In incheiere v-as invita sa vizitati o Haga, un Utrecht si multe multe are orasele mici, in care aveti ce vedea.
    • 0 (2 voturi)    
      uau (Luni, 16 aprilie 2012, 9:53)

      papusa [anonim] i-a raspuns lui cineva

      uau, da mai da, olanda este tara frumoasa (frumos construita), bunastare, etc.
      dar sunt sigura ca tu daca ai fii trai asa acu vro 30, 40 de ani (la discursul asta) ai fii fost plina de avant tovarasesc :-) , munca, seriozitate , cinste pana la os, prin munca solidaritate spre victoria finala.
      intrebarea e: vrei sa fii solidara cu TARA ta, cu neamul tau? vrei ca si Romania sa se inalte din mizerie? Vrei libertate? Vrei egalitate? Vrei sa fii egala ca si cetatean al Europei cu olandezu'?
      No, daca vrei eu zic sa nu te mai concentrezi asa FIX pe cinstea asta ci sa alegi o parte (ar fii de preferat partea tarii tale si interesele tale) .
      in rest, piste, porturi, etc, orice se face cu BANI ! pe lumea asta, Olanda a existat dupa al 2-lea razboi mondial in alt sistem financiar :-), in afara de asta, 2 secole au smanglit in stanga si dreapta, atentie: nu 20 de ani: 2 secole!
      cand nu mai este nimic de furat, cel mai mare hotz este cinstea intruchipata.
      vreti capitalism? no, invatati de la olandezi.
      cat priveste natiile din tara romaneasca, nu ca nu ai avea dreptate, dar cand o sa aiba si olandezii scoli in turca si universitati in limba tiganeasca, cand or sa absoalve si in Olanda etnii...fara sa rupa 2 boabe olandeza (ca in Romania) si ei sunt: medici sau avocati...atunci mai vb cum este asta cu minoritatile.

      Nici romanii nici olandezii nu sunt mai buni unii ca altii ! intrebarea este: vrei sa iesi o data de dupa zid si sa nu mai fii nevoita sa emigrezi sa iti poti castiga existenta sa fii sluga altora? vrei sa poti sta o data in tara ta ? no, atunci hotaraste-te si nu-ti mai pune atatea paie in cap degeaba, rad de tine olandezii de se tavalesc pe jos.
    • +2 (2 voturi)    
      In incheiere (Luni, 16 aprilie 2012, 10:23)

      bobo21 [anonim] i-a raspuns lui cineva

      iti sugerez sa cumperi o carte de istorie, poate mai inveti de ce colonialismul olandez este considerat a fi unul dintre cele mai dure din trecut.

      E trist ca tu ne recomanzi sa vizitam orase construite prin jaf si talharie.


      Apropo, stii ca evreii din Romania aliata Germaniei au avut o rata de supravietuire mai mare decat in Olanda? Iubitii tai olandezi, aparatori ai libertatii si civilizatiei, ii turnau pe capete nazistilor. Au trimis zeci de mii de oameni la moarte.

      Intre-timp Antonescu e declarat criminal de razboi, iar criminalii olandezi sunt declarati eroi.

      Mi-e sila!


      PS: Ia spune, ai auzit vreodata de Masacrul din Rawagede? Hai ca te ajut eu: dragii tai olandezi au omorat inclusiv prizonierii... Vina acelor oameni? Au indraznit sa ceara independenta fata de Olanda. Dar lasa, totul e ok ca, in 2011, le-au dat supravieturitorilor cate 20.000 euro, nu-i asa? Manelistii au impresia ca isi pot cumpara cultura, iar olandezii civilizatie...
      • 0 (2 voturi)    
        hai lasa (Luni, 16 aprilie 2012, 13:37)

        papusa [anonim] i-a raspuns lui bobo21

        hai lasa !!!!! Antonescu A FOST UN CRIMINAL.
        sa nu incurcam traistele.

        Antonescu si regimul fascist din Romania au omorat sute de mii de evrei, pacat caci daca ramaneau evreii in Ro eram acum cea mai bogata tara din lume.
    • +1 (1 vot)    
      bla bla bla... (Luni, 16 aprilie 2012, 11:06)

      Jeroen angrosistu [anonim] i-a raspuns lui cineva

      Da,asa se vede in presa si tv.Eu traiesc cu si printre ei si vad cu totul si cu totul altceva.
      Vino si tu sa traiesti aici,sa platesti belasting-ul si restul,sa te bucuri de binefacerile economiei si civilizatiei ,sa vezi ce frumos si armonios traiesc multiple natiuni.
  • +2 (2 voturi)    
    Comentariul tau (Luni, 16 aprilie 2012, 10:51)

    adrian88000 [utilizator]

    contine multe afirmatii corecte. Dar din pacate , cu toate ca esti ultimul din lista de comentatotri , nu ai citit cu atentie comentariile precedente.
    Nu suntem deranjati de civilizatia Olandei de cultura lor , de marii lor pictori, de pistele de bicicleta.
    Suntem deranjati de FARISEISMUL LOR!
    Ei vada paiul din ochii Romaniei , dar nu vad barna din ochii lor.
    Aici e problema care ne deranjeaza .
    • -2 (2 voturi)    
      :) (Luni, 16 aprilie 2012, 13:40)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      in comparatia Romania - Olanda, aia cu barna suntem noi.

      Ar trebui sa lasam "coada" jos si sa acceptam realitatea. Ca sa rezolvi o problema trebuie sa incetezi sa iti impui ca nu exista.

      Observ ca multi judeca actiunile Olandei din perioada colonianismului si al WW2 aplicand criteriile unei societati "libere" din secolul 21.

      Amatori.
      • +1 (1 vot)    
        pentru Adrian (Luni, 16 aprilie 2012, 20:19)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        4 containere= barna
        4 baxuri = paiul
        Aceasta este comparatia mea. Care este a ta ?
  • 0 (0 voturi)    
    re cineva (Luni, 16 aprilie 2012, 11:06)

    luci30 [anonim]

    de acord cu tine in ce priveste sist. educational,infrastructura,etc etc.dar ai uitat sa ta gindesti ca RO.a fost furata de 2000 de ani,-si de straini si de ai nostri-ce s-a reusit de facut in comunism s-a demolat in democratie....vreau sa scriu casistemele politice nu au avut o constanta prea mare, nu ne putem compara cu olanda si nici cu alte democratii occidentale pt. ca aroape tot timpul a trebuit sa pornim de la ,,o,,si politic si de multe ori si economic prin ,bunavointa, celor sus amintiti
  • -2 (2 voturi)    
    Uimire (Luni, 16 aprilie 2012, 11:58)

    STEFAN A. [utilizator]

    Ramin surprins de cite comentarii contra am primit . Si cite semnuri minus . Inseamna ca am lovit in plin . In acea rautate interioara mioritica in care urim pe toti care ne arata cu degetul . Indiferent de motiv . In paralel ne anesteziam creierele cind aflam, vedem ca femeile romance sint primele in vitrinele olandeze sau pe trotuarele italiene . Doamnelor si domnilor , realitatea internationala e total diversa de caii verzi pe pereti la care continuati sa credeti . Pentru a intra in Schengen e nevoie de CONSENS . Nu olandezii trebuie sa intre in acesta zona ci romanii . Exact la fel cum nu ei au nevoie de avioane de lupta second hand ci romanii . (Olanda are de vinzare asa ceva. Pricepeti diferenta ? ) Finlanda vrea sa faca legea prin care ne trimit acasa cersetorii mioritici , ambasadorul francez declara public ca e necesar de vazut si ceva politician dupa gratii nu doar condamnati cu suspendare si voi va ofticati in continuare pe o informatie marunta care in nici un caz nu va rezolva nimic in adevarata disputa Olanda-Romania . Pina sa ne legam de ineficienta modesta a lor , mai bine vedem coruptia noastra enorma si raspindita peste tot , de jos pina sus. De justitia ineficienta care da condamnari cu suspendare . Cind le da dupa amanari colosale .
    • +2 (2 voturi)    
      mai tie (Luni, 16 aprilie 2012, 13:51)

      papusa [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      TOVARASE tie chiar nu iti este rusine?
      redactie va rog din suflet sa nu imi cenzurati acest mesaj.

      Tovarase STEFAN cu caps , de TRAFIC de carne vie ati azit dvs?
      acele fete din prostitutie nu sunt domne niste curve ordinare romance, sunt de cele mai multe ori niste VICTIME.
      sa va fie rusine.
      • -1 (1 vot)    
        brainwash (Luni, 16 aprilie 2012, 14:46)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui papusa

        incredibil in ce lume mica traiesti.
    • +1 (1 vot)    
      romanii (Luni, 16 aprilie 2012, 14:25)

      papusa [anonim] i-a raspuns lui STEFAN A.

      In timp ce tot Vestul se da cu fundul de pamant cand vad grecul (ala de merge de 5 ori pe an in vacanta si sta juma de zi pe tarasa si nu-si declara vila la taxe ) ca se arunca de pe balcon de disperare ca nu mai poate trai domne cu salariul ala minim de 800 euro...la fel de bine zice: asa trebe, crapati draq ca meritati, hotilor, curvelor, tiganilor, cand aud de roman ca isi taraste zilele cu 100 euro/luna.
      Asa sunt educati si invatati cu ajutorul politicii si mediei :-)
      Ca nua...asa se face politica in EUSSR, si mai sunt si oameni ca dvs cu discursuri de genul, ca doara da, romanii ....isi merita soarta ca-s rai, curve, etc.
      Or fii, dar au fost si ajutati in ultimii 70 de ani sa fie si sa ramana asa.

      De ce sa trimita domne acasa cersetorii mioritici? au fost vreo cateva sute de ani mioritici acu is Europeni, pai invatati de la tigani :-) ca va dau tiganii mura-n gura .

      Domnule Stefan sigur ca merg treburile mai bine in Olanda ca in Romania dar asta NU insemana ca romanii nu au voie sa citeasca astfel de stiri si cand citesti astfel de stiri poti sa-ti iei libertatea sa comentezi pe margini.
      Ce ai vrea acum? sa se cenzureze pentru romani astfel de lucruri?
      Cand veti intelege ca natura umana este aceeasi si oamenii sunt peste tot la FEL?

      cat despre rautate , hai lasa-ne ca nu am iesit nici noi de sub piatra acum, Olanda cat e de mica si se urasc intre ei pe provincii, aia din Limburg is prosti, aia din Venlo tampiti , aia din Friesland straini, etc.
      Vrei sa ne zici ca numai romanii sunt asa, de aceea fac marocanii atatea probleme in Olanda ca asa sunt ei genetic nu fiindca au fost tinuti la marginea societatii dupa ce parintii lor le-au construit tara, le-au facut case cu WC unde se trage apa si le-au sters batranii la fund.

      Sigur ca poporul olandez este un popor demn de laude si frumos dar surpriza: nu ne mai duceti de nas, la fel si Romanii.
  • -1 (1 vot)    
    Pentru @papusa (Luni, 16 aprilie 2012, 20:06)

    STEFAN A. [utilizator]

    A rabufnit mania revolutionara din dvs ?
    Unde am scris eu ca ne meritam soarta asta ? In schimb am scris ca inutil sa cautati paiul din ochiul olandezului inainte sa vedem birna din ochiul romanului . Bine ca macar va bucurati pe net ca uite , are si olandezul bube in cap .
    Remarc ca dupa 22 de ani de democratie , fie ea si originala , la multi a ramas infipta in cap cultura comunista exact cum a ramas la Iliescu secera si ciocanul infipte undeva .
  • 0 (0 voturi)    
    ianinte sa afirmati ca... (Luni, 16 aprilie 2012, 21:32)

    Jolly Roger [anonim]

    Autoritatile portuare din Rotterdam nu au reusit sa descopere o impresionanta cantitate de tigari de contrabanda...
    va rog sa trimite-ti un reporter hot la rotterdam, pentru a-si da seama cat de mare este portul, si cat timp costa ancheta tuturor containelor(zeci de mii).
    nu va mai ajunge nici unul la timp, si vapoarele vor sta in lant unul dupa altul pana la shanghai...
    poate macar asa s-ar putea face o punte intre china si europa, lol
    admin, daca am grsit cu ceva, te rog explicit sa-mi cenzurezi postarea, multumesc anticipat pentru acord.
  • 0 (0 voturi)    
    NU au scuze. (Marţi, 17 aprilie 2012, 10:36)

    vladf [anonim]

    Oare cat este de greu sa trimiti 2 vamesi insotiti de 2 caini, cat timp verifica ei actele cainii dau o tura printre containere, mai mult de 30 min nu dureaza.
    Iar daca un caine poate nu reuseste sa miroasa un pachet/cartus/bax poate un container o sa-l intepe putin la nas. Cred ca si un om poate sa-si dea seama dupa miros ca vb despre tigari nu lem de semineu.
    Pana si un retard poate sa-si dea seama ca tigarile nu au aceiasi greutate cu lemnul.
    Daca erau 4 containere de droguri si irlandezii nu le gaseau?
    Hai noroc.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă