Imputernicitul cu afaceri al presedintelui Rusiei a inregistrat la organele de resort ale Rusiei, sub numele „Centrul comercial Kremliovski”, sase marci comerciale din clasa bauturilor cu continut de alcool si fara, care contin in denumirea lor cuvantul Kremlin. RBK a aflat ca administratia de la Kremlin intenioneaza sa puna la punct o afacere, care sa ofere licente pentru utilizare producatorilor respectivelor marci comerciale in schimbul loialitatii. Astfel, consumatorii rusi vor putea testa o suita intreaga de bauturi alcoolice, de la vodka si berea Kremlin, la limonada sau coniacul Kremlin.

KremlinFoto: Agerpres

Expertii in probleme comerciale au catalogat drept „nebunie” scoaterea pe piata a marcii „Kremlin” in actualul context politic. „In conditiile politice ale momentului ar fi mai intelept sa nu lansezi asemenea initiative”, crede Vadim Dobriz, citat de RBK Daily.

„Tema Kremlin a devenit intr-atat de impopulara la nivelul societatii, incat aparitia unor bauturi alcoolice cu asemenea denumire va devent antireclama pentru autoritati, dar si pentru producatori si pentru produsul in sine”, afirma expertul.

„Nici peste hotare o asemenea bautura nu s-a bucura de prea mare succes, avand in vedere ca in ultimul timp Kremlinul nu prea mai este indragit in strainatate”, afirma Dobriz.