VIDEO Top HotNews.ro - Cele mai bune filme ale anului 2010

de Iulia Blaga     HotNews.ro
Vineri, 24 decembrie 2010, 19:53


HotNews.ro va prezinta cele mai bune filme autohtone si straine care au rulat in 2010 in salile din Romania. Pentru ca e greu sa adunam mere cu pere, eliminam pozitiile clasamentelor si pastram acolada best of-ului.


"Autobiografia lui Nicolae Ceausescu", al treilea film al lui Andrei Ujica, ne-a impiedicat ca niciodata de la alcatuirea unui top autohton, confirmandu-ne ideea ca e imposibil sa compari filme diferite ca gen, conventie, emotie -si sa le departajezi astfel incat sa iti ramai fidel pana la capat.

O data ca nu iti e clar care sunt criteriile - valoarea detasata de impactul emotional sau emotia pe care ele ti-au provocat-o. "Autobiografia lui Nicolae Ceausescu" nu te atinge la nervul sensibil, nu iti ridica nodul in gat ca "Marti, dupa Craciun" (de Radu Muntean) sau "Felicia, inainte de toate" (de Radulescu & de Raaf), dar nu poti nega ca e filmul cel mai inovativ, mai inteligent si mai interesant al anului.

Iata deci care ar fi cele mai bune filme romanesti scoase pe ecrane in 2010, intr-o ordine oarecare:

-   "Autobiografia lui Nicolae Ceausescu", de Andrei Ujica - demonstratie a fortei dublu sens a imaginii (de propaganda) si aparent sters al poporului care intotdeauna, tacut si anonim, sprijina ascensiunea dictatorilor.

-    "Marti, dupa Craciun", de Radu Muntean - incizie chirurgicala fara anestezie pe nervurile unui triunghi acontemporan, realizata printr-un scenariu milimetric, o regie la fel de precisa si interpretari slefuite.

-    "Felicia, inainte de toate", de Razvan Radulescu si Melissa de Raaf - radiografia dureroasa a relatiilor pe care cei emigrati din Romania si de o anumita varsta le pastreaza cu tara-muma si a mecanicii relatiilor parinti-copii.

-    "Kapitalism, reteta noastra secreta", de Alexandru Solomon - un documentar agresiv, dar cu bun-simt si imaginatie formala, despre noii imbogatiti ai Romaniei. Pe cat sunt ei de histrionici, pe atat de echilibrat e filmul.

-   "Morgen", de Marian Crisan - un debut asezat (ardeleneste), dar cu farmec (ardelenesc) despre cum se ciocnesc civilizatiile la granita romano-ungara.

-    "Medalia de onoare", de Calin Peter Netzer - felul in care generatia "expirata" se vede prin ochii unui cineast tanar. Portretul tragic al unei generatii sacrificate, uneori prin propriu-i compromis.

"Eu cand vreau sa fluier, fluier", de Florin Serban - debutul unui cineast care ocoleste locurile comune printr-o buna credinta lipsita de ostentatie.

"Reteaua de socializare", filmul american al anului

2010 nu a fost anul unor mari revelatii cinematografice, daca e sa ne referim strict la filmele straine care au ajuns in cinematografele romanesti.

Daca "Inceputul"/"Inception" si "TRON: Mostenirea"/"TRON: Legacy" au reprezentat unul o lovitura de marketing, al doilea un pas inainte in privinta efectelor speciale, pentru criticii de film americani cel mai interesant produs al lui 2010 e "Reteaua de socializare"/"The Social Network", filmul lui David Fincher despre aparitia Facebook-ului.

Iata care au fost, dupa parerea noastra, cele mai interesante filme straine pe care le-am vazut in 2010 in cinematografele romanesti:

-   "Reteaua de socializare"/"The Social Network", de David Fincher - nu e o capodopera dar, gratie unui scenariu beton si unei regii elastice, dar ferme iti demonstreaza (fara vreo acuza de parti-pris) ca retelele de socializare stimuleaza asocializarea si ca, din pacate, acesta e cursul lucrurilor.

-    "O lectie de viata"/"An Education", de Lone Scherfig e povestea amara, dar inevitabila a maturizarii, spusa cu vocea rafinata a unei regizoare. Povestea e cu atat mai atasanta cu cat ne recunoastem in personaje, desi le privim cu detasarea nostalgica a celui care a depasit pragul.

"Profetul"/"Un Prophete", de Jacques Audiard - alt film despre maturizare, dar unul barbatesc si cald doar la miez - cum bine ii sade cineastului francez. E cel mai amplu si mai "americanesc" film de pana acum al acestuia (desi "De battre mon coeur s¬est arrete¬ era remake dupa un film american.).

-    "Marioneta"/"The Ghost Writer", de Roman Polanski - un thriller mai mult metatextual decat politic, punand sub lupa nu doar bucataria unui thriller, dar si imposibilitatea de a ajunge la radacina adevarului. Un film siret si elegant.

-   "Sete"/"Bakjwi", de Park Chan-wook - adaptare indrazneata si cu multe apropouri cinematografice a unei opere literare clasice ("Therese Raquin" de Emile Zola), filmul sud-coreeanului e, in spatele horror-ului, o poveste de dragoste nebuna ai carei eroi sunt efectiv (!) mistuiti de pasiunea lor.

-    "Panglica alba"/"Das weisse Band", de Michael Haneke - nu e cel mai bun film al lui Michael Haneke, dar e unul dintre cele mai cautate formal. In contextul filmului, stilizarea e un defect si o calitate ¬ datorita subiectului si modului de tratare a acestuia.

-    "Ierburi salbatice"/"Les herbes folles", de Alain Resnais - exemplul unei scuturari complete de stiluri, genuri, constrangeri, asa cum putin oameni in varsta gasesc in batranete momentul maximei eliberari. Film volatil despre cat de mult modifica unghiul de vedere realitatea in care traim.

-    "Iluzionistul"/"L'Illusioniste", de Sylvain Chomet - adaptarea unui scenariu nefolosit al lui Jacques Tati e prilejul unui omagiu tardiv si etern adus unuia dintre cei mai originali de cinema. Sylvain Chomet re-creeaza prin animatie gunui film de Jacques Tati. Modestia lui e laudabila.





Citeste mai multe despre   


















16629 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    Cine imi poate indica unde pot face rost de... (Vineri, 24 decembrie 2010, 20:45)

    ktistes [anonim]

    Autobiografia lui Nicolae Ceausescu?
    • +2 (4 voturi)    
      la un magazin de muzica si film (Vineri, 24 decembrie 2010, 21:07)

      toteu [anonim] i-a raspuns lui ktistes

      sau in cinema...
    • -3 (5 voturi)    
      Valentin (Vineri, 24 decembrie 2010, 21:36)

      muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui ktistes

      Vorbeste cu fiu-su, sigur o are.
    • -4 (4 voturi)    
      eu (Vineri, 24 decembrie 2010, 22:03)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui ktistes

      pot
  • -1 (9 voturi)    
    Ceausescu (Vineri, 24 decembrie 2010, 22:09)

    virgil [anonim]

    Dar totusi regozorii romani, chiar nu au alte subiecte decat viatza rea din communism si biografia lui Ceausescu. Patetici..An de an filme cu acelasi subiect....
    • +4 (8 voturi)    
      Nod in papura (Vineri, 24 decembrie 2010, 23:40)

      Danutz Nastase [anonim] i-a raspuns lui virgil

      Nici unul dintre celelalte sase filme romanesti mentionate in lista nu e despre Ceausescu ori despre comunism. Chiar crezi ca s-au facut prea multe filme despre asta?
      Cand vrei sa vezi ceva cu tot dinadinsul vezi chiar acel lucru. Gasesti nod in papura in orice.
      Din pacate prea putini romani isi dau seama ca, din punct de vedere al cinematografiei, traim un moment magic, niciodata intalnit de romani pana acum. Sper sa ne tina cat mai mult.Si prea putini romani au suficienta cultura cinematografica pentru a-si da seama cat de buni sunt cineastii nostri. Pacat de filmele astea, altii le premiaza, iar cand ruleaza si in Romania cinematografele sunt goale...
    • -3 (5 voturi)    
      Ceaușescu (Vineri, 24 decembrie 2010, 23:45)

      șacal [anonim] i-a raspuns lui virgil

      Corect ! Același sentiment îl am și eu, multe filme deprimante. Poate am văzut prea puține file romanești în ultimii ani, dar mie mi se pare ca în perioada lui Ceaușescu cinematografia aducea mai mult umor și era mai plina de viata. Chiar și cenzurata ... As putea totuși sa menționez un film extraordinar care face excepție: Amintiri din epoca de aur. Din păcate tot la Ceaușescu ajungem, dar de data asta cu zâmbetul pe buze. Filmul este din 2009.
      • 0 (0 voturi)    
        Idee (Luni, 27 decembrie 2010, 19:52)

        vovIS [anonim] i-a raspuns lui șacal

        Incearca "Buna, ce faci?" al lui Alexandru Maftei. ;)
  • +4 (8 voturi)    
    Inception lipseste (Vineri, 24 decembrie 2010, 22:39)

    theli [utilizator]

    Deci ati inclus aici the SN dar nu ati inclus Inception:)
    Pare ca sunt 260.000 de incompetenti cei care l-au votat pe imdb 8.9 media si locul 6
  • +3 (11 voturi)    
    aţi omis 4 filme superbe: (Vineri, 24 decembrie 2010, 22:53)

    oxid [anonim]

    1. Concertul, de Radu Mihăileanu
    2. Agora, de Alejandro Amenabar
    3. Inception, de C. Nolan
    4. Shutter Island, de Scorsese
    • -4 (8 voturi)    
      unul mai prost ca altul (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 0:38)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui oxid

      oricum, merci, ca imi era greu sa le pun intr-o ordine.
      Spanacuri corecte de doi bani.
  • -1 (9 voturi)    
    cele mai bune filme (Vineri, 24 decembrie 2010, 23:03)

    wasabi [utilizator]

    cred ca ar avea loc in acest clasament si urmatoarele filme.

    Inception
    Shutter Island
    Dear John
    Alice in the Wonderland
    Holy Rollers
    The Wolfman
    Toy Story 3
    Black Swan
    The way back
    • 0 (4 voturi)    
      Esti un adevarat cunoscator .... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 0:22)

      Cinefilu' [anonim] i-a raspuns lui wasabi

      ..... de pe ce site le-ai copiat?
      • +1 (1 vot)    
        cauta pe torente (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 16:21)

        wasabi [utilizator] i-a raspuns lui Cinefilu'

        cauta pe torente.....pe unele le vei gasi pe altele nu :)

        multa bafta.
  • -5 (5 voturi)    
    ... (Vineri, 24 decembrie 2010, 23:41)

    dan [anonim]

    Doua experiente cinematografice: TRON Legacy si Enter The Void.

    In rest nimic senzational, filme bune sau mai putin bune si cam atat.
    • 0 (4 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 17:03)

      emilu cinefilu [anonim] i-a raspuns lui dan

      imi spui si mie ce este experimental in TRON si in ENTER THE VOID? Doar pt ca cultura ta cinematografica este foarte saraca, nu le face sa fie experimentale. Sunt doua filme comerciale de nisha si atat. La fel si Inception, si Shutter Island si inca multe filme pe care voi le considerati bune, desi poate ca n-ar trebui considerate filme.
  • 0 (0 voturi)    
    Filmul cel tare (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 6:57)

    Vlad-I [utilizator]

    Cel mai tare film este acesta, un preot invata ca soarele se invarta in jural pamantului :))

    http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/20614/Un-preot-incredibil-din-Arad/
  • +2 (2 voturi)    
    Marti dupa ... Agora (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 8:07)

    diem [anonim]

    Oare filmele sunt facute doar pentru o mana de critici de film ? :)

    Marti dupa Craciun m-a plictisit ingrozitor, chiar vroiam sa ies din sala la un moment dat si totusi apare pe pozitia 2. In schimb Agora, un film care m-a impresionat nu a reusit sa penetreze acest clasament. In curand o sa folosesc astfel de liste cu "cele mai bune " filme doar ca sa stiu ce sa evit :)
  • +1 (5 voturi)    
    Cel mai bun film strain lansat in 2010... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 11:42)

    ligrivn [utilizator]

    este, dupa parerea mea, "Inception" (Inceputul). Stiu ca inca nu a rulat in salile de cinema, dar nu ma pot abtine sa nu comentez favorabil. Nu atat scenele tari si efectele speciale impresioneaza la acest film cat ideea care sta la baza si modul in care este ea exploatata prin scenariul plin de imaginatie sub baghata magica a regizoului Christopher Nolan. Cu actori precum Leonardo DiCaprio si Ellen Page, acest SF veritabil nu are cum sa nu intre in topul preferatelor mele, alaturi de Abisul si Contact.
    • -2 (2 voturi)    
      inception (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 17:07)

      diCapra [anonim] i-a raspuns lui ligrivn

      filmul a rulat deja pe ecrane, a reusit sa ma plictiseasca ingrozitor, dar e normal pentru un film al carui public-tinta este pushtimea de 14-21 de ani. Iar DiCaprio face probabil cel mai slab rol al lui de la Titanic incoace.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu stiu unde bati... (Luni, 27 decembrie 2010, 10:47)

        ligrivn [utilizator] i-a raspuns lui diCapra

        eu am 42 de ani, pe bune, si imi place uneori sa ma simt ca un pusti, sa evadez din lumea reala macar in cea a filmului. Mi se pare normal. Ca tie nu ti-a placut, e treaba ta, dar vino cu argumente nu cu impertinente. Ia uita-te ce note i-au dat cei peste 260 de mii de votanti de pe imdb., multi peste 40 de ani. O, da, este un SF greu de prins si digerat. Oricum, dupa mine este peste 2 blockbustere recente AVATAR si 2012. Sunt curios ce filme iti plac tie, dar parca banuiesc care ar fi...:)
        • -2 (2 voturi)    
          nu stii multe (Luni, 27 decembrie 2010, 13:27)

          diCapra [anonim] i-a raspuns lui ligrivn

          ma indoiesc sincer ca stii ce filme imi plac mie. probabil nici n-ai auzit de multe din ele. daca la 42 de ani mai pui botul la astfel de filme, imi pot imagina ce cultura cinematografica ai.
          si chiar nu trebuie sa vin aici cu argumente. spre deosebire de tine, eu am studii doctorale in domeniul filmului si asta-mi da dreptul sa afirm despre un film ca e prost atunci cand e cazul. Pe cand tu esti doar unul din cei 260.000 de votanti de pe imdb, la un loc cu pustimea care crede ca stie totul despre film pentru ca a vazut o mana de filme mai cunoscute.
          • +1 (1 vot)    
            nu prea se leaga (Luni, 27 decembrie 2010, 17:38)

            costica [anonim] i-a raspuns lui diCapra

            Spui ca ai studii "doctorale" in cinematografie si cu toate astea nu stii ca filmul a rulat in cinematografe inca din toamna (si inca mai ruleaza). Pare ca aceste 2 informatii nu se prea leaga.

            In plus credeam ca cineva cu studii "doctorale" ca ale tale este mai elevat si in alte privinte (in a discuta cu altii si in a veni cu argumente concrete). Nici cind ti s-au cerut argumente concrete nu ai venit cu ele - semn clar pentru mine ca nu le ai.
            • -2 (2 voturi)    
              wanna bet? (Luni, 27 decembrie 2010, 21:44)

              diCapra [anonim] i-a raspuns lui costica

              1. citeste mai cu atentie si vei vedea cine a spus ca filmul nu a rulat si cine a spus ca a rulat.
              2. daca am studii doctorale inseamna ca nu pot sa-mi vars frustrarile pe net cand vad cat de inculta si analfabeta dpdv cinematografic este populatia tarii? si care se mai crede si atotstiutoare in materie de cinema.
              3. decat sa incep sa scriu argumentele pentru care Inception e un film prost, mai simplu ar fi sa ii caut plusurile. Ah stai.. nu gasesc niciunul. Este doar un produs comercial ambalat mai smecher ca sa fraiereasca un public de nisa, care a auzit vag de Tarkovski si crede ca American Beauty, Fight Club si Pulp Fiction sunt mari capodopere.
              4. si ca sa facem lucrurile mai interesante, te tine un pariu referitor la studiile mele din domeniu?
              • 0 (0 voturi)    
                scuze (Luni, 27 decembrie 2010, 22:19)

                costica [anonim] i-a raspuns lui diCapra

                Scuze, acum am observat ca altcineva a scris despre faptul ca filmul inca nu ruleaza. Mea culpa.

                Oricum, tonul tau de acum este mult mai apropiat de cel al cuiva cu studii doctorale - nervii de adineauri nu aveau nici un rost in discutia aceasta.

                Nu este cazul sa facem pariuri aici - in definitiv oricine in ziua de azi poate avea un doctorat - si chiar incep sa te cred. Un adevarat invatat insa dovedeste cunostintele si prin atitudine (nu ma refer la cea de superioritate).
              • 0 (0 voturi)    
                fac eu pariu (Luni, 27 decembrie 2010, 23:32)

                wasabi [utilizator] i-a raspuns lui diCapra

                fac eu pariu ca degaba ai auzi de Tarkovski ca nici nu stii cu ce se mananca..sau cu ce sa mananca Kurosawa si ca nu ai nici un doctorat..numa o arzi la misto ...ca sa demonstrezi tu cat de cool esti si sa faci pe ignorantul gratuit pe aici.


                deci ne lesi ..din astia care zis.."ba tu nici nu ai auzit de tarkovski si te lauzi cu gusturile tale" ma intalnesc in fiecare zi..fac si ei senzatie ca vezi doamne ce stiu ei...si cand colo ....ei sunt niste trompete clasa I. fac pariu ca tie iti plac filmele indiene si telenovelele sud americane.

                Prietene nu te mai ascunde ca iti faci mai mult rau.
                • 0 (0 voturi)    
                  hai (Marţi, 28 decembrie 2010, 19:51)

                  diCapra [anonim] i-a raspuns lui wasabi

                  omule... Tarkovski si Kurosawa erau pe lista autorilor pentru admiterea la ATF, nici sa fi vrut si n-aveam cum sa-i evit. Dar cred ca nici tu nu prea prinzi ce citesti. Ideea era taman invers, cei care cred ca, dac-au auzit de Tarkovski, devin mari profesionisti in domeniul cinematografiei, indreptatiti sa-si dea cu parerea despre un film sau altul.

                  Dar daca zici ca te tine pariul, hai propune regulile. Pe ce suma, cum si unde. I'm in.

                  Si daca te mai dai si cinefil, pune mana si semneaza petitia asta, pentru eliberarea unuia care face filme adevarate, nu prostii ca Inception:

                  http://www.petitiononline.com/FJP2310/petition.html
  • 0 (4 voturi)    
    tz si sh (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 11:55)

    cosminrs [utilizator]

    Cam la asta se rezuma cinematografia si critica romana de film.
    Da, lumea inca e uimita de filmele romanesti pentru ca vad ceva ce nu au vazut pana acum. Sunt ele ceva important in cinematografia mondial? Nu. Sunt niste stele cazatoare care fac valva pe moment. Prea putine filme normale au iesit pe piata. Toti incearca aceeasi reteta la infinit. Chiar nu crede nimeni ca la un moment dat o sa dispara din discutii genul asta..repetat.. repetat..
    Si draga Iulia.. The social network.. E un film prost. facut bine, Aaron Sorkin a reusit sa faca dintr'o carte proasta un scenariu bun iar Fincher e un regizzor bun. Si cum sa nu prinda la public un film despre Facebook?
    Pacat ca nu ai pus pe lista niste filme cu adevarat bune.
    Dar toti romanii suntem cei mai bui la politica fotbal si filme. Asa si tu. Oricum ai facut un mare bine ca ai pus pe lista niste filme europene chiar impresionante. Si multumesc ca ai lasat pe langa filmul lui Gaspar Noe care in afara de vizual nu are nimic in el.
    • 0 (0 voturi)    
      sh si tz (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 17:14)

      comisarul [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

      esti de-a dreptul comic. pe de-o parte spui ca toti romanii se pricep la fotbal, politica si filme, pe de alta parte afirmi cu o siguranta coplesitoare faptul ca filmele romanesti nu reprezinta nimic la nivel mondial. de mult n-am mai vazut asa o contradictie mare intr-un spatiu atat de scurt.
      anyway, latest news pentru tine: filmele romanesti nu doar ca reprezinta ceva la nivel mondial, ci an de an intra in topurile personale ale celor mai mari critici din lume. Iar Autobiografia lui Nicolae Ceausescu este un film atat de valoros pe plan mondial (pentru valoarea lui artistica si inovatoare) cat nici n-are cum sa fie apreciat de un public atat de incult cum este cel roman.
  • -1 (1 vot)    
    Fara Avatar? (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 12:11)

    Pinochio [utilizator]

    Fara Biutiful al lui Inarritu?
  • 0 (0 voturi)    
    Tot in 2010 (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 13:19)

    Portret al luptatorului la tinerete [anonim]

    un film foarte bun, ma si mir ca nu apare aci
  • +1 (1 vot)    
    slab (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 17:22)

    uzu [anonim]

    n-am vazut filmele romanesti mentionate. le-am vazut in schimb pe cele straine. adica "The Ghost Writer" ??? pai e un film slab. SLAB.
    ceea ce imi da un indiciul clar despre valoarea aceste analize. SLAB.
    TProbabil autorii articolului nu au vazut Inception, sau The Town, sau 22 Bullets (L'Imortell).
    In plus "The social network" ... voi l-ati vazut sau doar scrieti articole despre el ?
    Cmmon ... jenant.
    • 0 (0 voturi)    
      hmm.. (Duminică, 26 decembrie 2010, 1:29)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui uzu

      eu am vazut filmele romanesti mentionate.
      obiectiv, "Autobiografia..." , desi foarte bun, este un documentar get-beget si nu ar trebui pus in aceeasi categorie cu restul, care sunt filme artistice.
      mai subiectiv, "Inception" este un film mediocru, dar atat de pretios si de agresiv (imagine, sunet, actiune) incat a reusit sa-mi displaca pe de-a intregul. "The Ghost Writer" mi-a placut mult. actiunea nu este relevanta, dar atmosfera este superba; marea aceea neagra si involburata este practic un personaj de sine statator, care face jumatate de film.
  • 0 (0 voturi)    
    MACHETE (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 22:31)

    Ginho [utilizator]

    Îmi dau seama că lista e făcută de o femeie, dar nicio scuză nu e suficient de bună pentru absenţa lui "Machete" din listă. "Shutter Island", "Piranha" şi "Inception" n-ar fi nici ele de neglijat.
    Şi, dacă ne gândim la data apariţiei în cinematografele româneşti, putem să punem pe listă şi o frumuseţe de film, "The Imaginarium of Dr. Parnassus".
  • +1 (1 vot)    
    Top facut dupa ureche (Duminică, 26 decembrie 2010, 2:44)

    drusimus [utilizator]

    E de neconceput ca un site de dimensiunea si reputatia Hotnews sa publice un top atat de subiectiv si prost scris. Citez: "datorita unui scenariu beton si unei regii elastice, dar ferme " ??? wtf? Asteptam mai mult de la voi. "Un film siret si elegant" cum poate fi un film siret??? Citesc si ma minunez...
    Dar "Shutter Island"??? Unul din cele mai bune (dupa mine cel mai bun) film al anului? Care va sa zica, dupa voi, "The Ghost writer" e un film care intra in top 10 dar "Inception" e doar o lovitura de marketing in rest nimic? A, da, sigur, "The Social Network" care pentru mine e nr 1 in top 10 cele mai gay filme din 2010. Mai bine ati pune un sondaj pe site si veti vedea care sunt cele mai bune filme din 2010. Sau mai simplu: consultati imdb-ul.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică