Netflix a atins de mai mult timp punctul în care un film original cu un trailer ostentativ, câteva scene atrăgătoare și nume cunoscute în distribuție este garantat, dacă nu obligat, să intre în topul celor mai urmărite, scrie

BrazenFoto: Netflix

We Got This Covered.

Oamenilor nu le pasă ce spun criticii, era satisfacției media instantanee cerându-le ca, îndată ce liderul în războaiele streamingului lansează ceva ce abonații n-au mai văzut, să-l înghită pe nemestecate. Nu contează că „Brazen / Cutezanță” este oribil, sentiment cu care cei mai mulți sunt de acord și-i dau un scor de 23% pe Rotten Tomatoes (N. red.: și 3,8/10 pe iMDB), din moment ce thrillerul Monikăi Mitchell este deja un succes monstru, în ciuda faptului că a debutat pe 13 ianuarie.

„Brazen” este titlul #1 pe Netflix în mai toată lumea, intrând la vârful topului în 54 de țări de pe mai multe continente. Poate fi rutinier, lipsit de originalitate, plin de clișee și aproape dureros de neinspirat, dar este un succes în toată puterea cuvântului.

Alyssa Milano (foto: Netflix) joacă o scriitoare de romane polițiste care-și vizitează sora, descoperind că aceasta a lucrat în taină la o linie video erotică. Vorbim de un thriller de doi bani, așa că desigur există și o crimă care o atrage pe scriitoare într-o conspirație criminală demnă de propriile ei romane, fără a ține seamă de avertizările unui detectiv cu experiență. Evident, originalitatea nu este cea care face succesul la „Brazen”.