Cancelarul Austriei: UE are nevoie de un nou tratat şi de sancţiuni pentru încălcarea normelor democratice

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 4 mai 2019, 16:38 Actualitate | Alegeri Europarlamentare 2019


Sebastian Kurz
Foto: Agerpres/EPA
Uniunea Europeană are nevoie de un nou tratat comunitar, care să eficientizeze procesul decizional şi să prevadă sancţiuni dure pentru ţările care încalcă normele statului de drept şi principiile democratice, propune cancelarul Austriei, Sebastian Kurz.

În contextul campaniei electorale premergătoare scrutinului europarlamentar, Sebastian Kurz, cancelarul Austriei şi liderul formaţiunii de centru-dreapta Partidul Popular Austriac (ÖVP), propune, într-un interviu acordat publicaţiei Die Presse, "reformarea Uniunii Europene". Liderul de la Viena pledează pentru actualizarea Tratatului Lisabona, intrat în vigoare în anul 2009, argumentând că s-a modificat contextul politic, scrie Mediafax.

"De la intrarea în vigoare a Tratatului Lisabona, în Europa s-au schimbat multe lucruri. Am avut o criză a datoriilor suverane, o criză a monedei euro, o criză a migraţiei, o criză climatică, iar acum avem haosul generat de Brexit. Este nevoie de un nou tratat UE, dat fiind că actualul tratat nu mai este actual", declară Kurz.

Cancelarul Austriei vrea eficientizarea instituţiilor comunitare şi înăsprirea sancţiunilor pentru ţările UE care nu respectă reglementările europene.

"Este necesar un nou acord, care să prevadă sancţiuni clare împotriva statelor membre, să prevadă obligaţii, să prevadă sancţiuni pentru ţările care nu înregistrează imigranţi sau primesc imigranţi aflaţi în ilegalitate, să existe consecinţe dure pentru încălcarea normelor statului de drept sau a principiilor democraţiei liberale", afirmă Sebastian Kurz.

"Obiectivul nostru este să îmbunătăţim Uniunea Europeană, nu să o distrugem sau să ne jucăm cu fantezii privind ieşirea din UE", a insistat Sebastian Kurz.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















6599 vizualizari

  • +19 (35 voturi)    
    O prima tema de lucru pentru summitul de la Sibiu (Sâmbătă, 4 mai 2019, 17:05)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Ma bucur sa constat ca mai exista oameni realisti in functii de conducere in Europa...
  • -13 (31 voturi)    
    Altu l cu ba bla bla (Sâmbătă, 4 mai 2019, 17:08)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Atât tip cât doar dă din gură și nu face nimic e doar un COMPLICE la cei care calcă democrația în picioare.
    • +7 (23 voturi)    
      Hooo (Sâmbătă, 4 mai 2019, 19:03)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      La inceput a fost cuvantul.
      Asa si acum.
      Initiativa este buna, ramane de vazut cum si cand se va aplica.
      • +1 (1 vot)    
        adica afara cu badaranii din Europa (Duminică, 5 mai 2019, 12:33)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        bye-bye Romania
    • +6 (18 voturi)    
      poti sa detaliezi un pic? (Sâmbătă, 4 mai 2019, 19:38)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Fiindca altfel poti sa pari
      "unul care da din gura si nu face nimic"
    • +10 (20 voturi)    
      nu prea esti la curent cu politica Austriei (Sâmbătă, 4 mai 2019, 19:57)

      jondo [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Austria este cea care a inchis ruta de migratie balcanica si a trimis armata la granita pt a o apara impotriva "refugiatilor""

      asta apropos de noile tratate care "să prevadă sancţiuni pentru ţările care nu înregistrează imigranţi sau primesc imigranţi aflaţi în ilegalitate"
      • -1 (1 vot)    
        Austria ? (Duminică, 5 mai 2019, 6:30)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui jondo

        Nu zau . Ai uitat de Faymann .
    • 0 (2 voturi)    
      Iarasi un postac PSD (Duminică, 5 mai 2019, 11:05)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Da dragnea al tau ce face? Doar da din gura si nu face nimic. Ba da se imprumuta. saracii nostrii copii, nepoti si stranepoti vor fi inglobati in datorii . Bravos Natiune !
      • +1 (1 vot)    
        ...mda... (Duminică, 5 mai 2019, 16:37)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        ... nu e primul care face asta ( in ropote de
        aplauze ).
  • +17 (29 voturi)    
    O opinie corecta si necesara (Sâmbătă, 4 mai 2019, 17:32)

    Plagarus [utilizator]

    Nu mai aruncati bani pe apa sambetei pt. hotii politicii din RO
  • -17 (31 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 4 mai 2019, 17:42)

    Reticentul [anonim]

    • +4 (4 voturi)    
      Ia vezi ce vorbesti ! (Duminică, 5 mai 2019, 11:19)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

      Daca ei sunt nazisti, cei care au permis sa lucrezi la ei (in anii 1990-2010) doar un an, si primesti pensie cat la noi nu primesti dupa 40 de ani, vorbesti de nazisti. Intreaba-i pe cei care lucreaza acum in Austria cum sunt tratati si ce beneficii au. In al doilea rand vezi cum traiesc austriecii, pe fetele lor se vede calmul, linistea, nu sunt preocupati de ziua de maine. Daca este sa vorbim despre oamenii de la noi din tara, vezi cum arata spitalele, cum arata scolile, cum arata oamenii pe strada cu capul plecat, cu riduri pe fata. Oare de ce? Datorita politicilor de prostire a populatiei prin mijloace media . Copii se cearta cu parintii (unii se uita la posturi TV corecte neafiliate partidului de guvernare , altii la Antene si Romania TV). A expune fraza de a fi "nazist" , farar sa stii si denumirea exacta a nazismului (conform dexonline) "Doctrină politică a fascismului german fondată de Hitler, profund antiumană, care, susținând superioritatea rasei ariene, al cărei reprezentant „pur” ar fi poporul german, încerca să justifice violența, rasismul, genocidul, războaiele de cotropire; național-socialism". Deci inainte de a emite anumite idei, mai documenteaza-te.
  • +4 (14 voturi)    
    daca este este, daca nu - nu! (Sâmbătă, 4 mai 2019, 18:32)

    Dedalus [utilizator]

    Nici asa nu merge.

    Stiu ca va suna ciudat, dar sanctiunile dure nu previn nimic si nici nu contribuie la aducerea unui stat pe drumul cel bun, decat in situatii cu totul iesite din comun (Venezuela).

    Daca totusi o tara membra UE ajunge ca Venezuela, tratatele actuale sunt suficiente.

    Se presupune ca totusi popoarele Europei stiu sa voteze, iar daca nu stiu, suporta consecintele.

    UE a adoptat in ultima perioada atat norme cat si capacitati de prevenire a "exportului" de instabilitate dinspre Est spre Vest. Asta este important pentru intreg blocul.

    Cancelarul mai are de invatat.

    Am impresia ca si romanii mai au de invatat - nu ne baga nimeni in traista, cum iti asterni , asa dormi. Si mai stiu si alte proverbe, de exemplu cu capre :-)
    • +6 (12 voturi)    
      o tara din UE nu ar trebui (Sâmbătă, 4 mai 2019, 19:42)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Nici macar sa se apropie la 25% din ceea ce se intampla acum in Venezuela.
      In primul rand Venezuela nu a fost si nu e stat component al unuie Uniuni cum e e cea Europeana. Nu e in Europa dealtfel.
      Daca ai fi spus ca un stat UE nu trebuie sa ajunga in situatia Ucrainei mai mergea.
      • +5 (9 voturi)    
        Hasta la vista, capitalismo in Romania! (Duminică, 5 mai 2019, 6:42)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Degradarea are loc treptat, dar prabusirea este brusca. De aceea ii spune "prabusire". :-).

        Personal, as fi fericit sa ajungem in situatia Greciei sau a Ucrainei - acestea mai au o sansa.

        Dar Romania anului 2019 este asemanatoare Venezuelei lui Chavez. Atat economic (cheltuim din ozsanza si din venituri prognozate) cat si politic (politica Romaniei seamana mai mult cu bolivarismul decat cu comunismul grecesc).

        Faptul ca geografic Romania e plasata in Europa nu o scuteste de modele latino-americane.
        • +4 (4 voturi)    
          Nu sunt de acord (Duminică, 5 mai 2019, 11:26)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Da, in prima fasa asa credeam si eu ca ne ducem catre evolutia sud-americana, dat totusi la noi, ca si in Europa exista multe forte care nu ne vor lasa. Dar intr-adevar este o problema cu acapararea tuturor puterilor legislative, de decizie, inclusiv partea prezidentiala, a justitiei. Deci daca nu iesim acum la vot(si la anul) poate vom ajunge in situatia Venezuelei. Eu totusi va d mai optimist , nu suntem un stat izolat in America de sud, suntem intr-o Europa unita si pana la urma se va ajunge la un consens. De mers la vot si..referendum.
          • +2 (4 voturi)    
            noi trebuie sa ne iubim copiii si nepotii (Duminică, 5 mai 2019, 13:38)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

            Sunt destule state din Europa care nu sunt si tari membre UE. Si nu moare UE fara ele,

            Fortele UE se gandesc intai le ele si apoi la noi. Normal.

            De cate ori v-ati pus problema de a ajuta Etiopia de exemplu?

            Ideea ca ne ajuta altii este una daunatoare, deoarece ne da impresia unui Deus ex machina, a unei forte externe paternale care are obligatia de a ne aduce pe drumul cel bun fara ca noi sa facem vreun efort.

            Cred ca ar fi bine sa visam mai putin: Romania depinde de romani in primul rand.

            Daca noua ne convine sa ne batem joc de noi si de copiii nostri, de ce ar avea mai multa grija strainii de copiii nostri?!

            Nu vine UE sa imi faca omleta, nu vine UE sa faca pachetelul pentru scoala copiilor sau nepotilor nostri.

            Aia e: lupti pentru tine sau krapi asteptand pe altii. Noi alegem.
    • +5 (11 voturi)    
      Prevenire (Sâmbătă, 4 mai 2019, 21:31)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      In lipsa unor sanctiuni mai dure, ramane doar varianta ca populatia sa se convinga treptat ca tara respectiva a luat-o rau pe aratura si sa isi schimbe optiunile electorale.

      Dar calea aceasta duce la doua inconveniente majore:
      1.Pierdere de timp, probabil ani. Timpul pierdut mai totdeauna se razbuna: vezi cazul Greciei care s-a ferit de orice reforme aproape un deceniu, dar apoi cand a venit criza peste ei a trebuit sa le aplice pe toate printr-un tratament de soc in doar cateva luni.
      2.Marea masa a populatiei se convinge doar atunci cand ajunge funia la par. Adica deja e caz de targa, tara a intrat in declin economic si social, iar lumea disperata se gandeste pana una-alta la stoparea prabusirii, nicidecum la progres.
      Teoria economica argumenteaza ca aceasta cale (ciclul cu amplitudini mari) este pe termen lung cea mai putin eficienta dintre toate cele posibile,

      Propunerea cancelarului austriac este corecta si de bun-simt. Mai bine sa previi un lucru evident daunator decat sa il combati cu mari costuri ulterior.
      • +4 (8 voturi)    
        Tatal nostru care (nu) esti la Bruxelles (Duminică, 5 mai 2019, 6:38)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

        Codul Penal nu previne infractiunile.

        Desigur, existenta unor sanctiuni este necesara. Dar efectul de prevenire nu depinde de duritatea acestora.

        Fie 20 de ani de detentie, fie pedeapsa cu moartea - crime tot exista. Si nu sunt mai putine in cazul pedepsei cu moartea.

        UE nu e tatucul statelor membre. Interventia comuna are loc exclusiv pentru a mentine cimpetitivitatea si pacea sociala a blocului. Nicidecum din motive umanitare sau de "grija parinteasca.

        Daca asteptam la UE va fi din ce in ce mai rau. Noi suntem romani, Romania e a noastra. Noi avem obligatia de a ne face o tara ca lumea, nu Germania, Franta sau Croatia.
        • +4 (4 voturi)    
          Rolul sanctiunilor si limitele interventiei UE (Duminică, 5 mai 2019, 10:56)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Decizia unui cetatean de a comite sau nu infractiuni poate veni din motivatii foarte diferite de la om la om. Unii au aceasta conduita din considerente umanitare (nu vor sa cauzeze rau altora), altii din convingeri religioase, altii sunt legalisti si constientizeaza ca fara respectarea regulilor de convietuire tot edificiul social s-ar prabusi.

          Si in fine mai exista si cei care nu fac faradelegi doar pentru ca le e teama de pedepse. Sunt destui in aceasta categorie. Au o constiinta destul de precara, pe care la o adica si-o pot usor anestezia prin diverse pretexte si autojustificari, gen "fura pentru familie si pentru copii", "fura de la stat deci din bunurile nimanui" etc.
          Acesti oameni isi fac un calcul simplu: rezultate raportat la risc (riscul de puscarie) si iau decizia de a comite sau nu infractiunea in functie de acest raport. Este limpede ca daca se imblanzesc pedepsele, automat creste incitatia la faradelegi.
          --------------
          Cu privire la rolul Bruxelles-ului:
          Eu vad UE ca pe un fel de familie de state. Da, ar fi ideal ca fiecare membru al familiei sa incerce si sa reuseasca sa se descurce prin forte proprii in diverse situatii.
          Insa exista cazuri in care acest lucru pur si simplu nu se poate. Atunci trebuie sa intervina familia, pentru a-l ajuta pe cel aflat in dificultate sa se puna pe picioare.
          Daca lucrurile se degradeaza grav, trebuie intervenit chiar foarte devreme. Ganditi-va ca, prin absurd, aflati ca o ruda sufera de vreo dependenta (alcool, droguri, jocuri de noroc). Ce faceti?- il lasati, in temeiul independentei personale, al "neamestecului in treburili interne" sa se autodistruga? Sau interveniti la timp - pentru ca de aia sunteti o familie?
          • +2 (4 voturi)    
            UE nu e o familie (Duminică, 5 mai 2019, 13:33)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            " Nici un hot nu merge la furat gandindu-se ca va fi prins." Este un caz celebru, real, in care un hot a fost prins dupa ce furase dupa ce legea fusese inasprita. A fost intrebat daca nu i-a fost frica. A dat raspunsul de mai sus.

            MMMMMMM

            Statele nu au prieteni, ci doar interese.

            Valabil si pentru tarile UE. Stau impreuna din interes. Nu din dragoste crestineasca. :-)

            Daca nu renteaza pentru UE ca Romania sa fie "ajutata", nu va fi.

            Si, in orice caz, pentru orice tara membra a UE este mult mai rentabil sa lase Romania sa se descurce.

            Exceptia notabila este Bulgaria, pusa sub consiliu monetar acum multi ani. Insa asemenea lucruri costa si nici nu prea mai sunt posibile in actuala conjunctura.
        • +3 (3 voturi)    
          Corect (Duminică, 5 mai 2019, 11:29)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Daca noi nu suntem in stare, pot sa vina si americanii, si chinezii, si rusii.Dar din pacate se adevereste vorba lui Dumnezeu(ca o mica replica din Biblie), oamenii nu sunt in stare sa conduca lumea.
          • +3 (5 voturi)    
            foamea ne va indrepta (Duminică, 5 mai 2019, 13:44)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

            Suntem in stare. Doar ca ne amagim cu tot felul de bazaconii.

            Vrem sa credem tampenii cum sunt cele referitoare la "lacomia bancilor", la necesitatea inchipuita de a creste salariile romanilor din motivul bizar ca sunt mici.

            Vrem sa credem ca putem fi puturosi si sa traim si bine. Deocamdata se poate, pentru ca ne imprumutam de la copii.

            Daca imprumutul asta ar fi vizibil, adica daca le-am smulge banii din mainile copiilor, atunci poate ca ne-am lamuri.

            Foamea e cel mai bun bucatar. Cand vom krapa de foame si nu vom mai avea ce manca pana la urmatorul salariu, atunci ne vom lamuri.

            Dar si atunci, ca si in Venezuela, vor fi multi care vor crede ca au dreptul la pomana, adica au dreptul de a fi hraniti de semenii lor doar pentru simplu fapt ca exista.
  • 0 (16 voturi)    
    de remarcat declaratia privin migratia ilegala... (Sâmbătă, 4 mai 2019, 19:59)

    jondo [utilizator]

    ...aflata sub masca "refugiatilor".

    "...să prevadă sancţiuni pentru ţările care nu înregistrează imigranţi sau primesc imigranţi aflaţi în ilegalitate..."
  • +5 (15 voturi)    
    sa vedem cati experti in UE avem (Sâmbătă, 4 mai 2019, 19:59)

    mbembe [utilizator]

    ... in timp ce presedintele e Dragnea... ca la vot ii merge doar suita psdista...
    • +1 (1 vot)    
      De ce? (Duminică, 5 mai 2019, 18:23)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

      De ce merge doar suita PSD-ista, de ce nu putem toata lumea sa iesim la vot, indiferent pe cine alegem. A lacrima si a urla dupa alegeri ca vezi iarasi a iesit PSD, este urmarea neiesirii la vot. Daca am avea un procent de 75-80% dintre alegatori sa vezi ce dezastru la PSD -ALDE.
  • +3 (19 voturi)    
    Cum ar fi (Sâmbătă, 4 mai 2019, 20:27)

    xolv [utilizator]

    violarea tratatului Schengen introducand milioane de emigranti fara acte.
    • +4 (6 voturi)    
      pai cam asta e (Sâmbătă, 4 mai 2019, 22:12)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      cine da cu banu’ - alege si maneaua! :)
    • -3 (13 voturi)    
      Comment sters de user (Duminică, 5 mai 2019, 0:54)

      sorinnc [anonim] i-a raspuns lui xolv

      • +1 (11 voturi)    
        cerceteaza si nu crede (Duminică, 5 mai 2019, 6:49)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui sorinnc

        Nu are nicio legatura migratia cu euroscepticismul. Ea doar a declansat exprimarea scepticismului.

        Nici acum nu e prea extins scepticismul. Exista unele nuante privind mentinerea unor trasaturi ale suveranitatii nationale mai mult acum decat in urma cu 10 ani. Sa nu ne luam doar dupa presa, increderea in UE persista, iar Brexitul serveste si drept lectie.

        Nu prea au fost "veniti din desert". Destui emigranti au calificari superioare, multi au o moralitate mai mare decat cea intalnita prin unele cartiere ale oraselor tarilor membre UE.

        Propaganda Rasaritului si goana dupa senzational au exagerat unele fapte inevitabile in fluxuri mari de migratie. Dar nici pe departe nu e vorba despre "hoarde din desert".
        • +3 (5 voturi)    
          Gresesti (Duminică, 5 mai 2019, 18:30)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Ideea a fost excelenta pentru Merkel, aducem refugiati(sa para un gest umanitar aplicat la nivelul UE) , avem un deficit de muncitori in Germania, deci ii aducem pe cei calificati(doctori, ingineri etc.) , contribuie la fondul de pensii, iar restul ii imprastiem in Europa dar nu s-a asteptat la un numar atat de mare, prin urmare primul pas plasarea in tarile de Est a migrantilor, insa acolo s-a lovit de reticenta partidelor populiste. Au urmat un val de atentate si prin asta dna Merkel si-a dat foc la valiza privind plasarea migrantilor. Si azi, maine , europenii isi vor da seama ca intr-adevar, a gresit nu in sensul de a lua migranti in sensul de a impune catre alte tari.
          • +4 (4 voturi)    
            unde, cand si cum (Duminică, 5 mai 2019, 19:41)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

            Presa a imprastiat idei de acest fel, pornind de la un sambure de realitate + multe presupuneri :-)

            Germania are nevoie de lucratori inalt calificati si cu o anumita pozitionare sociala, conditii dificil de indeplinit de non-germani.

            Sigur, sunt multe de spus, dar migratia poate fi invinovatita de clatinarea UE cam in acelasi mod in care atentatul de la Sarajevo a declansat primul razboi mondial, adica declansarea e una iar cauza - altceva.

            Cu sau fara migranti, UE avea nevoie de o reforma. Ultima experienta a UE in acesta sens a dovedit insa ca miscarea trebuie gandita bine si numai dupa ce este clar ca prezenta structura nu face fata.

            Ori, din cate se vede- face fata. Prin urmare, reforma se va face - pe ici , pe colo :-)
      • +7 (7 voturi)    
        Baliverne de extrema dreapta (Duminică, 5 mai 2019, 11:40)

        hentara [utilizator] i-a raspuns lui sorinnc

        Romania e amenintata de coruptia endemica si dispretul fata de lege a infractorilor din PSD si ALDE, nu de refugiati si alte obsesii ale partidelor extremiste. Vezi cum erau injurati romanii prin Europa inainte de refugiati, tocmai de partidele extremiste care acum se dau aparatorii Europei. Mai degraba aparatorii lui Putin in Europa.
  • -5 (15 voturi)    
    adica (Sâmbătă, 4 mai 2019, 20:53)

    martel55 [utilizator]

    s-a dat si asta cu progresistii globalisti, desi parea patriot....dar acum vrea sa intareasca puterea dictatoriala a Bruxelului asupra guvernelor natinale, e doar o iuda
  • -3 (13 voturi)    
    Mie mi-e clar ca fiecare e cu interesul lui... (Duminică, 5 mai 2019, 2:38)

    Klaus_ [utilizator]

    Suna bine ce spune tanarul cancelar austriac, dar daca te gandesti putin e doar o fanfara politicianista. De exemplu imigratia: Austria, depaseste Franta, Spania, Olanda si chiar Germania la numarul de imigranti la 1000 de locuitori. Acesti imigranti nu vin in UE asa cum vin imigranti in Canada sau Australia, ca sa munceasca si sa se integreze in comunitate. Vin pentru ca ajutorul social din tarile occidentale ale UE e de cateva ori mai mare decat un salariu bun din tara lor. Asa ca stau degeaba pt ajutorul social, fura, violeaza, nu invata limba, nu se integreaza. Localnicii, evident ca ii resping, ii marginalizeaza, ii discrimineaza. E o reactie umana fireasca. Apar tensiuni, imigrantii se radicalizeaza si se detoneaza in piete, localnicii voteaza partide extremiste. Nu e clar unde vom ajunge? Am uitat de Hitler? Iar musulmanii nu sunt evrei, care sa fuga in State ca sa nu fie gazati. Astia ne gazeaza ei pe noi. E suficient sa detoneze niste centrale nucleare si Europa a pierit.
    A doua problema: incalcarea statului de drept in tarile foste comuniste. Serios? Cine poate incalca statul de drept? Partidele mici sau partidele la putere? Evident ca cei ce au multi votanti in tarile lor au capacitatea de a da legi care sa calce in picioare statul de drept si valorile europene. Si ia ghici, oare cine are multi europarlamentari care voteaza in Parlamentul European? Exact aceleasi partide mari. De ce nu l-au ejectat popularii europeni pe Victor Orban din PPE? De ce i-au dat doar o mica suspendare? De ce nu zboara PSD de la Socialistii Europeni, desi toti stiu ce rahaturi face Dragnea? Pentru ca nu exista sanctiuni, asa cum zice micul politicianist austriac? Nu! Ci pentru ca si Popularii si Socialistii au nevoie de majoritate in Parlamentul European si pt asta manca rahat, oricat de mult, si de la Orban, si de la Dragnea.
    • +1 (15 voturi)    
      Mos Craciun cu plete UE (Duminică, 5 mai 2019, 8:51)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Nu prea vin emigrantii pentru venituri mai mari in UE.

      Cei mai multi vin pentru ca nu mai pot trai in tara lor din cauza conflictelor armate sau a situatiei politice degradate.

      Povestile cu "fura si violeaza" sunt valabile in aceeasi masura ca in orice aglomerare de oameni, din SUA, Germania, Australia, Romania etc.

      Propaganda Rasaritului si goana dupa senzational a presei (folosind in special insistenta asupra unor cazuri penale) au condus la o psihoza in masa in ce priveste "problema musulmana".

      In plus, ce ar fi sa se aplice aceeasi masura ca in postarea ta si celor 2 milioane de romani care lucreaza si traiesc in afara Romaniei?


      MMMMM

      Deriva politica din unele tari UE - de ce ar trebui blocul comunitar sa manifeste grija parinteasca fata de Ungaria sau Romania?

      In Ungaria traiesc unguri, in Romania - romani. Nu vin vecinii sa iti arunce gunoiul si sa iti faca curat in bucatarie, nu?

      UE se implica atat cat este necesar pentru competitivitatea si stabilitatea blocului comunitar. UE nu e mama ranitilor,

      Daca vrem o tara prospera, apoi asta e obligatia noastra a romanilor!
    • +2 (10 voturi)    
      Minciuni si propaganda extremista (Duminică, 5 mai 2019, 11:43)

      hentara [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      "Acesti imigranti nu vin in UE asa cum vin imigranti in Canada sau Australia, ca sa munceasca si sa se integreze in comunitate. Vin pentru ca ajutorul social din tarile occidentale ale UE e de cateva ori mai mare decat un salariu bun din tara lor. Asa ca stau degeaba pt ajutorul social, fura, violeaza, nu invata limba, nu se integreaza."

      Imigrantii vin sa scape de sracie, refugiatii vin sa scape de razboi. Si unii si altii vor sa-si construiasca un viitor prin munca. Germania a primit cel mai mare numar de refugiati si totusi o duce excelent economic si are somaj scazut.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by