UPDATE Rezultate oficiale partiale la alegerile europarlamentare: USD - 37,6%, PNL - 15%, PDL - 12,23%. Mircea Diaconu a depasit PMP si UDMR. Exit-poll-urile au gresit cu mult procentele USD si ale lui Diaconu

de Redactia stiri     HotNews.ro
Luni, 26 mai 2014, 9:02 Alegeri 2014 | Europarlamentare


 documente
(26 Mai 2014) PDF, 1MB
(26 Mai 2014) PDF, 1MB
(26 Mai 2014) PDF, 1MB
ARTICOL ACTUALIZAT (Comunicare BEC ora 17.00) Alianta PSD-UNPR-PC a obtinut cele mai multe procente la alegerile europarlamentare 37,60% , urmata de PNL, care a obtinut 15%, si de PDL, care are 12,23% din voturi, arata rezultatele partiale anuntate la ora 17.00 de Biroul Electoral Central. Marea surpirza a alegerilor este Mircea Diaconu, care a obtinut ca independent 6,81%, mai multe decit UDMR (6,3%) si (PMP 6,21%). Rezultatele partiale au fost obtinute dupa numararea a 99,9% din voturi.

Rezultatele oficiale partiale arunca o noua umbra asupra acuratetii exit-poll-urilor, toate cele 5 sondaje realizate pentru televiziuni estimand procente mult mai mari pentru USD si mult mai mici pentru Mircea Diaconu.

Rezultatele partiale oficiale confirma numaratoarea paralela a voturilor realizata de PDL in noapte de duminica spre luni, asa cum a prezentat-o HotNews.ro.

Pana acum (ora 17.00) s-au numarat 99,99% din voturi din 18007 sectii centralizate, asa cum a anuntat BEC. Rezultatele partiale arata astfel:

  • Alianta PSD-UNPR-PC: 37,60%
  • PNL: 15%
  • PDL: 12,23%
  • Mircea Diaconu: 6,81% din voturi
  • UDMR: 6,3%
  • PMP: 6,21%
  • PP-DD: 3,67%
  • PRM: 2,70%
  • Forta Civica: 2,60%

Prezenta la vot a fost de 32,29%, adica au votat 5.714.814 alegatori. Potrivit primelor cifre BEC, 5,83% din voturi au fost nule, mai multe decat in 2009.

BEC urmeaza ca la urmatoarea comunicare, in zilele urmatoare asa cum a precizat purtatorul de cuvant, sa anunte rezultatele finale.


Cum au ratat exit-poll-urile


  • Erori privind rezultatul USD (BEC - 37,60%)

Cele mai grosolane erori au fost inregistrate de sondajul CSCI/Romania TV (estimare 43%), de sondajul Operations Research / Antena 3 (estimat 41,4%) si Realitatea TV / GeoPol (estimare 41,5%).

  • Erori privind rezultatul Mircea Diaconu (BEC - 6,81%)

Trei din cele cinci exit-poll-uri (cu exceptia CURS/TVR, care l-a creditat cu 5,36%, si IRES / Digi 25 - estimat 5%) l-au cotat pe Mircea Diaconu sub 5%. Astfel, CSCI/Romania TV (estimare 4%), Operations Research / Antena 3 (estimat 4,74%), Realitatea TV / GeoPol (estimare 4%) au subestimat voturile primite de candidatul independent.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


51161 vizualizari

  • +6 (34 voturi)    
    Creatia lui Felix si Udrea (Luni, 26 mai 2014, 9:07)

    rov [utilizator]

    Doua pietre de moara pentru dreapta romaneasca...
    Castiga Hotii si Coruptii!
    • +39 (43 voturi)    
      Exact, au fost 2 experimente interesante (Luni, 26 mai 2014, 10:06)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui rov

      in alegerile astea:

      1/ Experimentul Voiculescu-Diaconu:
      Felix incearca de 10 ani sa-si capitalizeze instrumentele de propaganda intr-un produs electoral propriu: PUR, PC, alianta PNL-PC etc.; a esuat de fiecare data dar a dat lovitura cu "independentul" Diaconu pt. ca a estimat corect ostilitatea electoratului fata de partide si propensiunea spre independenti, fie ei si "vopsiti" (manevra PSD - Oprescu e un exemplu similar);

      2/ Experimentul Basescu - Udrea:
      Sper ca Basescu sa fi inteles in fine ca nu poti transfera capitalul electoral ca pe chiloti, cui vor muschii tai; fara Udrea cap de afis orice partid "garantat Basescu" ar fi luat cel putin 20%; daca o lasa sa candideze si pe EBA, PMP nu trecea pragul electoral :)

      Din pacate experimentul Udrea a prabusit "cota de piata" a lui Basescu de la 23% la 6% in 2 luni - poate macar pe concluziile astea vor fi in stare sa construiasca ceva.
      • +16 (20 voturi)    
        Asa este (Luni, 26 mai 2014, 11:25)

        Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        Am spuso de la inceput ca Udrea trebuia sa nu fie in primele linii ale PMP ci undeva mai in spate....pacat...uitati la Funeriu ce scor zdrobitor a avut la TM, si a fost abia pe locul 5 pe liste...acest lucru spune mult
      • +15 (19 voturi)    
        . (Luni, 26 mai 2014, 11:28)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        pct 2) ma tem ca nu. E clar ca Udrea a tras partidul in jos. Imi pare rau pentru ea, dar stilul ei nu prinde la mase, nu neaparat pentru ca romanii sunt misogini.
        Mona Musca era foarte populara, de-asta i-au si scos "dosarul", devenise periculoasa pentru Tariceanu.
        Sau cum era la francezi Segolene Royal, o dna ingrijita, frumoasa, dar la modul discret si profesional. Chiar daca n-a castigat in fata lui Sarkozy a fost foarte aproape.
      • +4 (6 voturi)    
        Udrea a prabusit "cota de piata" a lui Basescu (Luni, 26 mai 2014, 13:52)

        lucadd [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        fac si eu o gluma...au ajuns romanii un popor de impotenti...nici macar Udrea nu ajunge sa le o mai scoale in fata grijilor cotidiene...e neagra deh nu trebuie sa radem neaparat
  • +14 (26 voturi)    
    Antonescu DEMISIA! (Luni, 26 mai 2014, 9:15)

    CititorulComentator [utilizator]

    http://www.antena3.ro/politica/antonescu-daca-pnl-nu-va-lua-20-la-europarlamentare-eu-imi-dau-demisia-246822.html

    http://www.antena3.ro/politica/crin-antonescu-demisionez-daca-pnl-ia-sub-20-la-europarlamentare-251480.html

    Am dat linkuri de la A3 tocmai ca să nu iasă Mazetele că e maniulare băsistă.

    Pa Antonescu, la groapa de gunoi a istoriei cu tine!
    • -17 (17 voturi)    
      fortza antonescu! (Luni, 26 mai 2014, 9:35)

      kitto [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Antonescu este singurul candidat care il poate bate pe ponta
    • +14 (16 voturi)    
      Ai grijă ce-ţi doreşti (Luni, 26 mai 2014, 9:54)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Fără Crinutz, PNL ar putea vira lejer înapoi spre USL, sub conducerea vreunui Tăricean sau a altor animăluri politice. Pentru dreapta românească, un PNL supt Crin e mai bun, oricât de contraintuitiv sau cinic ar putea să sune.
      • +11 (13 voturi)    
        dar ce zici (Luni, 26 mai 2014, 11:15)

        titiacs [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        de aripa Chiliman ? De ce tariceanu ?
        • +7 (9 voturi)    
          Pentru că (Luni, 26 mai 2014, 11:30)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

          ...Tăriceanu a declarat în mai că PNL trebuie să revină alături de PSD. Pentru că o ştire neconfirmată oficial spune că liderii USD se întâlnescu chiar acum, în timp ce scriu eu comenatariul, în biroul de la Senat al lui Tăriceanu. Pentru că Silaghi a declarat că speră ca el şi Tăriceanu să readucă PNL în USL.

          Pe când Chiliman şi-a făcut propriul grupuleţ de dreapta când a fost ejectat din PNL şi a declarat că stânga trebuie să rămână stânga şi dreapta - dreapta şi că Antonescu ar trebui să demisioneze pentru eşecul proiecutului USL.

          De aia. :)
          • +3 (5 voturi)    
            Foarte bine observat (Luni, 26 mai 2014, 13:44)

            Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

            Si mie mi-e frica e asemenea manevra a coruptilor gastii PSD&Co
    • -9 (19 voturi)    
      la fel ca basescu! (Luni, 26 mai 2014, 9:54)

      kitto [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      antonescu o sa-si dea demisia asa cum a promis si basescu ca o va face..
  • +20 (32 voturi)    
    da, pai va mirati ? Mihaela, dragostea mea... (Luni, 26 mai 2014, 9:18)

    FPop2013 [utilizator]

    Mihaela, dragostea mea, sunt presedinte.... :))))))) :)) Ha! Ce mai vreti ? Iar vor argumenta sofistic astia de la exit-poll-uri ca asa si pe dincolo, ca e in marja de eroare. VAX! VAX, VAX, VAX! Sigur ca oricum e mult, dar de la 44-47% cat dadeau unii la 37-38% e o "mica" diferenta. Sondajele umflate ale pesedistilor nenorociti!
    • +9 (11 voturi)    
      pmp de la doua cifre la doar 6% (Luni, 26 mai 2014, 11:43)

      Velma Kelly [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

      ... patetic. putin patetic.
    • +1 (1 vot)    
      15 din 32! (Marţi, 27 mai 2014, 8:55)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui FPop2013

      si totusi socialistii au luat 15 mandate din 32!!! restul sunt la PPE. Diaconu? unde se duce?
  • +44 (56 voturi)    
    Vestile sunt bune!!! (Luni, 26 mai 2014, 9:20)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Sa incepem saptamana intr-o nota pozitiva!
    1. Conform centralizarii facute de BEC in 94% din sectiile de vot, PSD are doar 37,25%, ceea ce inseamna ca Ponta are toate sansele sa nu mai candideze. La o prezenta de 50% cum sunt la prezidentiale, inseamna doar vreo 30%...
    2. Cele 1,9 milioane de voturi luate de PSD sunt total insuficiente pentru a castiga presedentia. Le mai trebuie cel putin 3 milioane.
    3. Antonescu si Blaga sunt mult sub asteptari. Demisia e solutia!
    4. PMP trebuie sa-si recalibreze mesajul si comunicatorii.
    5. MRU daca nu se aliaza sau fuzioneaza rapid cu alte partide cred ca are toate sansele sa ramana acolo unde e...

    Practic, niciun partid nu o duce bine. Strategiile vor face diferenta...
    • +18 (20 voturi)    
      Doar 37,25%? (Luni, 26 mai 2014, 9:42)

      AdrianCalin [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      E ca și când ai spune că n-am murit de tot, încă mai suntem legați la aparate. Pentru mine ăsta este un scor foarte mare, nu e normal ca un partid condus de un hoțoman dovedit plagiator să ia un scor atât de mare în situația în care acest plagiator a fost cel care a tras căruța electorală. Problema este cu atât mai mare cu cât dacă dreapta s-ar uni tot n-ar ajunge la 37,25%. Situația este foarte nasoală, eu sunt foarte îngrijorat de ce se întâmplă cu țara asta. Pe de altă parte singura rază de speranță este că, în realitate, PSD-ul are maxim 15 - 17% dacă ar merge la vot toți cei cu drept de vot. Nu-mi închipui că au lipsit mulți adepți ai PSD-ului, i-au scos la vot cam pe toți cei pe care îi pot scoate ei la vot.
      • +5 (7 voturi)    
        37% e prea mult spus - de fapt e o alianta! (Luni, 26 mai 2014, 13:46)

        Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

        37% au luat PC cu UNPR cu PSD impreuna. Sa nu uita "amanuntul'!
      • +4 (6 voturi)    
        care 1,9 milioane? (Luni, 26 mai 2014, 18:34)

        MarcoBorş [anonim] i-a raspuns lui AdrianCalin

        Eventual 1,6 milioane.... ştim cu toţii cum se votează în "Dragnania"... cam 300.000 de morţi lejer la vot
      • +4 (4 voturi)    
        numai 15 mandate (Marţi, 27 mai 2014, 8:57)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui AdrianCalin

        au luat PSD+.. din 32 mandate total.
        Iar din 2 mil. votanti, 600 000 sunt membri PSD.
        Din 2 mil, un milion sunt peste 65 de ani [cei care spera sa le dea PSD cheia raiului socialist].
    • -5 (13 voturi)    
      corecta 'analiza' cu exceptia pimp . (Luni, 26 mai 2014, 9:47)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      pmp trebuie sa renunte la balastul de pclici preluat la comanda basului .
      excluderea sau trecerea in 'rezerva' a udrelicului .

      cum era cu sondajele alea exacte de 14-15% ?
      cu garagara aia cum ca udrea a crescut partidul ?

      in scorul asta se reflecta ponderea basului , minus max 1% care iubesc basu dar le e scarba de udrea .
      • +3 (3 voturi)    
        alt analist? (Marţi, 27 mai 2014, 9:01)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

        comenteaza ce zice Dancu IRES [sau si asta e basist?]:
        A. din 2 mil. votanti la PSD, 50% au peste 65 de ani [unde or fi ceilalti 4,5 mil? nu mai cred in palavre rosii cumva?]
        B. din 2 mil. votanti 30% au 10 clase si sub. Adevarat dever pentru ulei,orez,faina si palavre rosii.
        C. 37% e facut din 42% rural [traiasca primarii cu lemne de foc si alocatie sociala] si 28% urban.

        PS. daca scazi 600 000 membri de partid PSD, ramai cu 1,4 mil. Pune dopul de la sampanie inapoi!
    • +12 (14 voturi)    
      Jos Antonescu, Blaga si Udrea ! (Luni, 26 mai 2014, 9:49)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Asteptam la conducere pe Iohannis, Macovei si Cristian Preda!!
      La socialisto-comunisti (a3), e bine cu poanta si felix...
    • +8 (10 voturi)    
      Asta e ca aia cu... (Luni, 26 mai 2014, 9:54)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Operația a reușit, pacientul e mort.
      • +2 (2 voturi)    
        o fi! (Marţi, 27 mai 2014, 9:03)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

        dar in Parlamentul European ajung SIGUR 16 deputati din 32. La socialisti numai 15. Unde va merge Diaconu?
        Iar in P.E. socialistii 185 si popularii 220. Merci, pa Schultz.
    • +12 (14 voturi)    
      Sa nu ne imbatam cu apa rece (Luni, 26 mai 2014, 9:59)

      Bittick [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Singura sansa este ca opozitia se sa coalizeze si sa propuna un candidat unic credibil. Daca asta nu se intampla putem spune de pe-acum Ponta presedinte!
      • +4 (4 voturi)    
        Nu stiu ... (Marţi, 27 mai 2014, 6:49)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

        Daca Ponta nu ia peste 50% din primul tur, se ajunge la turul doi, in care toata lumea anti-Ponta va candida pt. contracandidatul sau, oricare ar fi acela.

        Pe scenariul asta, io zic ca e mai bine cu mai multi, altfel se ajunge la situatia pe dos - PSD il face atat de omu' negru pe unicul candidat al dreptei incat in turul doi toata lumea ne de dreapta va vota cu orice candidat de sanga ajunge in turul doi - adica Ponta.

        Situatia ar fi similara cu cea de la alegerile la care Iliescu a ajuns presedinte doar ca sa nu ajunga Vadim Tudor presedinte. Problema e doar de cum face dreapta sa-l scoata pe Ponta de un nou Vadim Tudor. N-ar trebui sa fie greu, la ce-i iese lu' Ponta din gura. Doar ca cu controlul masiv al mass media pe care-l are PSD, e dificil sa ajungi la oameni.
    • +5 (7 voturi)    
      EXACT (Luni, 26 mai 2014, 10:49)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Foarte corect / lucid.
    • +6 (8 voturi)    
      Ieșiți la vot... (Luni, 26 mai 2014, 11:01)

      rgz [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Și trebuie să se renunțe la comoditatea de a fi "împotriva votului"... dacă ieșeau intelectualii mai mult la vot, cu totul altfel ar fi stat balanța acum între stânga și dreapta...
    • +3 (5 voturi)    
      ! (Luni, 26 mai 2014, 13:18)

      AndreiSe [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Singurul partid care sta bine e Mircea Diaconu. Din pacate!
    • +2 (4 voturi)    
      O dreapta dezbinata (Luni, 26 mai 2014, 15:13)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      PNL+PDL+PMP+Forta Civica=35.92%

      E clar ce e de facut. In aceste alegeri am aflat doar care e ponderea fiecarui partid in negocieri.

      Eu atribui apartenenta la fosta USL drept costisitoare pentru PNL, pentru ca nu cred ca un votant de centru sau de dreapta sa fi votat cu USD in aceste alegeri. Daca nu e asa, atunci PNL trebuie sa devina un partid de stanga...
  • +11 (45 voturi)    
    Diaconu (Luni, 26 mai 2014, 9:20)

    demaGOGU [utilizator]

    e un produs A3, votat de talibanii A3

    scorul real al PSD-USL (sic) este 37/38+7/8=45%!
    • -7 (9 voturi)    
      PNL si Diaconu (Luni, 26 mai 2014, 9:37)

      kitto [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Mircea Diaconu e PNL-ist..Voturile PNL-ului se gasesc la diaconu. Asa se explica scorul mic obtinut de PNL
      • +11 (13 voturi)    
        A fost, dar nu mai e. (Luni, 26 mai 2014, 11:33)

        Razvan S. [utilizator] i-a raspuns lui kitto

        Mircea Diaconu a fost PNL-ist, dar nu mai este. Faptul că Diaconu a candidat până la urmă este datorat în primul rând Antenei 3. Diaconu a luat o grămadă de voturi de la cei care s-au săturat de partide şi au zis "e un actor bun, a fost şi pe la revoluţie, trebuie să fie bun..."
      • +9 (11 voturi)    
        gresit (Luni, 26 mai 2014, 12:12)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui kitto

        Voturile lui Diaconu se duc la PSD.
    • +3 (5 voturi)    
      Cam asa-i (Luni, 26 mai 2014, 9:40)

      soringusar [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ai dreptate
    • -2 (14 voturi)    
      produs neprodus ... (Luni, 26 mai 2014, 9:49)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      e peste intregul partid al basului-udrea .

      asemenea rusine ... ar trebuii sa prezinte demisia toti 'liderii' pmp .
    • +11 (13 voturi)    
      Asa e si la PMP! (Luni, 26 mai 2014, 9:53)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      PMP- Udrea = 15 %
    • +10 (12 voturi)    
      Cam așa ceva (Luni, 26 mai 2014, 10:02)

      Ovidiu M [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cred că e pentru prima oară când sunt de acord cu tine, chiar dacă nu în totalitate. Nu sunt sociolog, dar totuși nu cred că Diaconescu a rupt din voturile PSD. Cred că mai degrabă a rupt din cele ale PNL și ale celor care ar fi fost tentați să dea un vot nul. Așa că nu aș merge pe matematica ta, chiar dacă într-adevăr e produsul Antena 3, spre dezonoarea sa.

      Însă nu sunt sociolog, iar acum am folosit cam mult cuvântul "cred". Însă sunt convins că vor apărea analize ale celor mai pricepuți ca mine.
    • +2 (2 voturi)    
      Sunt convinsa ca e adevarat ce spuneti ! (Luni, 26 mai 2014, 12:08)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      E posibil sa fi fost votata si de pnl-isti tip "tariceanu" adica vopsiti, malversati , rosii ca si el, usl-isti (ca doctrina-ciolanar/puscariabil) adica nimic ca si el.
    • +2 (2 voturi)    
      esti sigur? (Marţi, 27 mai 2014, 9:06)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      nu cumva cei ce ziceau ca nu au PARTID de votat s-au dus la independenti, inclusiv Diaconu?
      Eu n-as lua afirmatiile lui Mirel Palavra si Sultanescu drept aur curat.
  • +23 (33 voturi)    
    Deci comunismul (Luni, 26 mai 2014, 9:23)

    CititorulComentator [utilizator]

    A luat practic 59.06% (PSD cu Diaconu și PNL).

    Așa că nu vă mai plângeți, iar cei care au stat acasă, nici atât!

    Succes României sub conducerea Rusiei via A3 și Ponta dragostea mea!
    • +6 (8 voturi)    
      Problema nu e comunismul (Luni, 26 mai 2014, 10:24)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      Daca facem un calcul, 60% din 32% e sub 20% din cei cu drept de vot. La o prezenta de 40%, dubla, cei 60% devin 30%. Problema e ca nici pe partea cealalta nu e cine stie oferta interesanta. MRU ar avea probabil succes prin europa de vest, unde oamenii pareciaza seriozitatea, nu in mijlocul Balcanilor. PDL pare sa se fi inchis in propria cochilie, PMP cu Udrea nu prea are cum atrage voturi, PNL imparte inca cu PSD electoratul rosu. Si in plus, si in tabara USL si in tabara de dreapta, fiecare a fost interesat mai degraba sa se lupte cu potentialii aliati, nu cu tabara cealalta.
      • -2 (6 voturi)    
        comunismul nu mai sperie pe nimeni (Luni, 26 mai 2014, 21:03)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        cine crezi ca isi inchipuie ca o sa nationalizeze ponta casele, terenurile, firmele?
        cine crezi ca isi inchipuie ca o sa inchida ponta televiziunile sa mai ramana doar tvr sa-l laude pe el?
        cine crezi ca isi inchipuie ca o sa anuleze ponta pasapoartele si nu o sa mai plece nimeni din tara?
        cine crezi ca isi inchipuie ca o sa cenzureze ponta internetul ca aia in china?
        cine crezi ca isi inchipuie ca o sa rationalizeze ponta mancarea?
        cine crezi ca isi inchipuie ca o sa scoata ponta partidele in afara legii sa ramana doar psd-ul?
        p.s. cat inseamna cei 350.000 care i-au urmat indemnul lui basescu si au votat partidul lui in conditiile unei prezente duble?
        • +3 (5 voturi)    
          Iti zic io cine nu se sperie (Marţi, 27 mai 2014, 6:59)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          Anume, cine nu cunoaste istoria.

          Schimbari absurde si incredibile in societate au avut loc de cele mai multe ori pe fondul unei scaderi a nivelului educatiei combinate cu dificultati economice.

          Germania, pana la ascensiunea lu' Hitler, avea o economie pe butuci si un sistem social si d invatamant la fel, ca urmare a conditiilor de pace impuse la Versaillles. O populatie infometata si slab educata a fost tinta perfecta pentru manipularea practicata de nazisti, care l-au adus pe Hitler la putere.

          Cumva, similaritatile mi se par imposibil de ignorat. Avem un sistem de invatamant tot mai slab, o populatie tot mai saraca si lipsita de perspective, si o clica politica care conduce tara de la televizor. Daca pornesti doua experimente cu aceleasi conditii initiale, ar fi absurd de-a dreptul sa te astepti la rezultate semnificativ diferite.

          Care-i solutia? Simplu: schimbarea conditiilor care influenteaza experimentul. Sa schimbi din temelii de azi pe maine clasa politica e utopic, dar sa-i aduci iar la putere pe cei ce se apucasera la un moment dat sa refaca invatamantul e realizabil.
        • +2 (2 voturi)    
          studii marxiste! (Marţi, 27 mai 2014, 9:10)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          ajunge sa ne trimita UE inapoi pe cei ce muncesc afara.
          Se vor intoarce cu furcile in Piata Victoriei. SPer sa nu viziteze si postacii rosii de pe bloguri.
          Iar televiziunile nu le inchide Ponta ci sluga sa, Laura Georgescu de la CNA.
          Nu-ti ia Ponta pasaportul ci nu te primesc ceilalti.
          Mancarea ti-o rationalizeaza nivelul de trai, acela p ecare Ponta il vrea egal la toti.
        • 0 (2 voturi)    
          Vă recomand (Marţi, 27 mai 2014, 12:17)

          CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          Filmul Die Welle, pentru a vedea cât de ușor se poate ajunge înapoi. Faceți apoi o paralelă cu A3 și masele de manevră.

          http://www.imdb.com/title/tt1063669/
        • 0 (0 voturi)    
          Comunismul s-a schimbat (Marţi, 27 mai 2014, 14:28)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          Sistemul comunist in sine a dat faliment de mult. Dar urmasii lui s-au adaptat. Fie ca in China unde s-a facut un mix intre centralism si economie de piata. Fie ca in Rusia printr-o democratie cu justitia aservita, televiziunile aservite si 80% in sondaje pentru eternul tatuc. Si in spatele acestei propagande citiva inbuibati care cistiga miliarde si o masa uriasa de oameni saraci si nescoliti care voteaza dupa cum indica stapinul local.

          Iar noi spre acest gen de societate ne indreptam, spre noua uniune sovietica. Oricum felul nostru de-a fi nu prea avea legatura cu valorile europene: educatie, meritocratie, cinste. Ci mai degraba spre vestitul PCR (Pile, Cunostinte si Relatii).

          Si la P.S. Intrebarea asta cu prezenta dubla poti s-o pui la toate partidele. Sau stii tu ca in cazul unei prezente duble nici un votant n-ar alege PMP?
  • +40 (56 voturi)    
    Ciuma rosie- votata de majoritatea bugetarilor (Luni, 26 mai 2014, 9:23)

    Maniu [utilizator]

    de rurali, carora li se si adresa intreaga campanie. DREAPTA UNITA URGENT! Fara mere ale discordiei in ea!
    • +10 (14 voturi)    
      putina moderatie (Luni, 26 mai 2014, 9:32)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Nu mai bagati toti bugetarii in aceeasi oala a oilor electorale a PSD. Mai sunt si oameni cu capul pe umeri care s-au intamplat sa lucreze in administratie sau servicii de stat, care nu voteaza cu jegurile lui iliescu.
      • +2 (2 voturi)    
        doamne ajuta! (Marţi, 27 mai 2014, 0:45)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        dar cu o floare...
        app de ilici, daca-l bagau la zdup in anii 90 pentru genocid, acum era pe picior de eliberare poate. Asa nu ne ramane decat sa-l avansam post mortem. Asta-i si dorinta lui...
    • -10 (12 voturi)    
      dreapta o sa se uneasca (Luni, 26 mai 2014, 9:50)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      dupa ce pleaca basu de pe 'tron' .

      asta e planul .. sa stranga din nou in jurul lui toate partidutele astea multe in care el insusi a fragmentat dreapta .
  • +7 (9 voturi)    
    Inducere in eroare (Luni, 26 mai 2014, 9:33)

    Vasile375 [utilizator]

    Si uite asa presa a reusit sa creeze o mare diversiune. Prezenta la vot nu a fost cu mult mai mare decat la alegerile europarlamentare din 2009 respectiv 5.549.303 fata de 5.035.297, ci doar faptul ca s-a reusit eliminarea a 1 milion de cetateni inexistenti de pe listele de anul acesta adica au fost numai 17,2 milioane de alegatori fata de 18,2 milioane de alegatori in 2009. Deci prin urmare cetatenii sunt la fel de dezgustati de politicieni ca si in 2009. Iar marele PSD nu a reusit sa adune nici macar 2 milioane de votanti, asa ca victoria lor este un mare fas. (de fapt ei au manipulat, cum era de asteptat, prin exitpolluri inexacte, nu se poate sa ai diferenta de 6 procente, peste marja de eroare, acolo este vorba de manipulare)
  • -9 (11 voturi)    
    bas, victorie pe toata linia (Luni, 26 mai 2014, 9:40)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Aproape ca a reusit ceea ce a inceput acum cativa prin desfiintarea PNT, si anume distrugerea dreptei. Si tot o reusita e si revenirea la partidul unic cu fostii lui tovarasi comunisti, nomenclaturisti sau nu, in frunte cu ilici&co.
  • +7 (11 voturi)    
    Unde sunt cei 7.5 milioane (Luni, 26 mai 2014, 9:44)

    searcher8206 [utilizator]

    La un moment dat dupa arestarea celui care la scuipat pe Basescu, cineva zicea ca nu vor putea fi arestati 7.5 milioane... Unde sunt?Acum o sa zica ca nu au iesit de frica...
    • -1 (7 voturi)    
      dar restul de 10 mil de sustinatori ai lui base (Luni, 26 mai 2014, 18:00)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui searcher8206

      care nu au iesit la referendum dar il sustin unde sunt?
  • +15 (17 voturi)    
    PDL (Luni, 26 mai 2014, 9:48)

    Georgeconst [utilizator]

    PDL a obtinut atat de multe procente datorita Monicai Macovei. Probabil ca de ar fi candidat independent, acelasi procent ar fi luat.
  • +10 (14 voturi)    
    diaconu (Luni, 26 mai 2014, 9:49)

    FPop2013 [utilizator]

    Cat il priveste pe actoras, unul care se fofileaza pe langa lege, desi a fost prins in conflict de interese...numai bine o sa fie. Un Adrian Severin in plus sau in minus nu prea mai conteaza...
  • +7 (9 voturi)    
    Cifrele se mai pot schimba (Luni, 26 mai 2014, 9:58)

    sicilianul [anonim]

    S-au centralizat rezultatele de la doar 63% dintre sectiile din Constanta, 67% din Bihor, 77% din Iasi, 78% din Olt, si 16% (!) din Vrancea -- toate fiind judete rosii. Inca mai pot fi surprize si PSD-ul se mai poate departa ca % de "dreapta unita"
  • +8 (10 voturi)    
    Diferente (Luni, 26 mai 2014, 9:59)

    Lucian P. [utilizator]

    DIferentele mari dintre exit-poll-uri si rezultatele reale e data de doi factori: 1. faptul ca 90% din exit-polluri sunt comandate de catre partide, ceea ce face ca procentajul sa fie urcat pt unele partide cu 2-3% si 2. faptul ca multa lume a aplicat tactica de a spune pt exit poll ca a votat cu alt partid, in cazul acesta PSD, tocmai pentru a le fi mai mare surpriza si pentru a nu se mobiliza la ultimele ore cu autocarele in cazul in care vad ca sunt sub 40%. Personal cel putin asa as face, tocmai pentru ca pe langa vot, e a doua arma de care dispunem si o putem folosi.
  • +10 (12 voturi)    
    votant (Luni, 26 mai 2014, 10:03)

    Gaby51 [utilizator]

    Cei care ati stat acasa sau la munte, la mare, sper sa va schimbati atitudinea pana prin noiembrie, dar sper sa se schimbe si legea electorala precum si gandirea partidelor centru dreapta.
  • +5 (7 voturi)    
    Nigel Farage, venim...! (Luni, 26 mai 2014, 10:08)

    krampus [utilizator]

    Cine nu voteaza cu cap, voteaza cu picioarele ! Ia mai manati, mai ! Hooop ! Si-asa ! Nigel Farage, sa te tii...!
  • +4 (6 voturi)    
    EXIT POLL sau CATI? (Luni, 26 mai 2014, 10:11)

    adriann_l [utilizator]

    Intrebarea ar fi daca in afara de CURS a mai facut cineva EXIT POLL sau au fost doar sondaje CATI facute in ziua votarii? Nu stiu daca sunt informatiile acestea pe undeva.
  • +4 (6 voturi)    
    itre curaj si lasitate (Luni, 26 mai 2014, 10:12)

    DanPopescu1 [anonim]

    toata stima pt.cei ce au candidat sub propriul "drapel"(partide sau independenti), ca a fost sau nu benefic pt.ei, privind acum rezultatele; dar au luptat, cum au putut si au demonstrat valoarea la acest moment; unii spun ca s-au facut de ras si le tot dau sfaturi cum, cand si in ce fel sa procedeze; asta inseamna pana la urma confruntare politica, in primul rand la alegeri! sunt insa doua asa-zise partide (unpr si pc) conduse de 2 vice-premieri ai Romaniei, pe care le consider simboluri ale LASITATII si PERFIDIEI! domnilor presedinti, cate procente au castigat partidele dv.? meritati sa fiti in G.Ro.? gabita mai esti si general, adevarat, "izmenar", dar general si aveam pretentii, dar refuzi sistematic bataliile "corp la corp"! si psd , "partid tenie", evita sa participe solo, pt.a nu i se deslusi adevarata valoare; felicitari dl. ponta pt. alegerea distinsei dne.daciana, greu dar meritat!
  • +12 (14 voturi)    
    Mda (Luni, 26 mai 2014, 10:15)

    electron [utilizator]

    PSD 37%. Nu stiu poate vine aici un votant PSD si imi zice de ce, ca eu nu gasesc nici un motiv sa ii votez. De doi ani nu au facut absolut nimic in afara sa mai bage niste taxe si impozite nu au cu se lauda, si totusi lumea ii voteaza. De ce?
  • -11 (15 voturi)    
    Ref. alegeri europarlamentare 2914 (Luni, 26 mai 2014, 10:20)

    FrantiCornel [anonim]

    Zicea Bogdan Rares ca daca votam PSD o sa vedem urmatoarii ani numai pe Ponta,Dragnea,Zgonea si Ilie Sarbu..Dar pe cine ar vrea rares sa-i vedem inca 5 ani:Pe Basescu,Udrea Berceanu ,Videanusi fosta sefa a camerei deputatilor.,Care sefa stim cum a numarat voturile ca sa treaca legea 263(a pensiilor),lege care a nenorocit milioane de romani.Sau poate ca Rares Bogdan vrea sa-l vada mereu pe Boc .Nu-i nimic,sa se mute impreuna.Si cu marele scriitor si ziarist pe care il cheama in fiecare seara la televizor si care este un Gica_contra permanent.Dar ,oricum ,s-a vazut ca nu-i baga nimeni in seama.
  • -5 (11 voturi)    
    ref.alegeri europarlamentare 2014. (Luni, 26 mai 2014, 10:25)

    FrantiCornel [anonim]

    PMP-ul lui Base 6%.Mai putin ca Mircea Diaconu.Ce spune Base?.Sau sa fi inteles gresit electorii lui cum ca si in 25 mai ar trebui sa stea acasa .Si au stat.Si bine au facut. Probabil ca Basescu o sa spuna ca cei
    12 millioane ,sau 15 milioane sau 20 de milioane de votanti care au stat acasa ar fi votat cu PMP.Ha,Ha,Ha.
  • -11 (17 voturi)    
    nici nu conteaza (Luni, 26 mai 2014, 10:26)

    evoque [utilizator]

    ce a facut psd, daca nu ai invatat nimic din lectia numita Mircea Diaconu.
    Pnl-ul l-a scuipat ca pe o măsea stricata sub influenta unei propagande desantate.
    Propaganda basista l-a atacat, instituțiile basiste la fel, insa el a devenit omul acestor alegeri, a devenit PALMA trasa unor nesimțiți pentru care nu conteaza decat interesul de gasca si clientelismul.
    Asa ca unii pot sa inceapa saptamana optimisti ca psd-ul are sub 40%, insa scuipatul de pe obrazul de nesimțiți nu il șterge nimic.
    • +6 (8 voturi)    
      Este exact pe dos! (Luni, 26 mai 2014, 12:04)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      "el a devenit omul acestor alegeri, a devenit PALMA trasa unor nesimțiți"

      Nu, niste nesimtiti l-au folosit pe Mircea Diaconu pentru a mai trage cateva palme poporului roman!
      Nesimtitii astia se numesc Voiculescu, Gadea, Badea si, ultimul pe lista, evoque.

      Nu stiu ce-au vazut alegatorii la Mircea Diaconu de au pus stampila pe el, dar sunt sigur ca in niciun caz n-a fost vorba de "obraz si normalitate"!
      Mai degraba cred ca punand stampila pe Mircea Diaconu, alegatorii au avut in fata ochilor imaginea lui Voiculescu, Gadea, Badea si ceilalti slujbasi ai antenelor a caror singura misiune in viata este sa indobitoceasca cat mai mult din masa poporului roman.
      Oricum, sunt sigur ca pe votantii d-lui Diaconu ii doare la basca de "obraz si normalitate", ba dimpotriva, acestia exact asta urasc cel mai mult in viata!

      Ai inteles, fa???
  • -11 (13 voturi)    
    victorie si nu prea (Luni, 26 mai 2014, 10:26)

    SergiuAnghel000 [utilizator]

    Castigatorii reprezinta doar 2 milioane de oameni din populatia tarii. Practic consider ca este o infrangere usturatoare a intregii clase politice.

    Sunt vreo 13 milioane de oameni care n-au fost la vot, (pe care ii felicit) si nu stiti ce zace in ei... dar cred ca puteti sa banuiti, daca va puneti micul neuron la contributie, dragi politruci.
    N-am pretentia sa va dati seama, asa ca va spun eu: nu va mai suporta!

    Felicit sincer pe toti conationalii nostri care au avut un minim de inteligenta sa nu se prezinte la vot.

    Poate ar fi bun un nou Carol I.
    • +1 (1 vot)    
      Cu alte cuvinte, ... (Marţi, 27 mai 2014, 7:04)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui SergiuAnghel000

      ... 13 milioane de romani cu drept devot si-au bagat capul in pamant, sperand ca daca nu voteaza se va produce o schimbare, ca urmare a rusinii pe care o vor resimti politicienii.

      Halal gandire! Destept popor!
  • +14 (16 voturi)    
    doua observatii ! (Luni, 26 mai 2014, 10:36)

    pita [utilizator]

    banii varanului au efect , vezi produsul diaconu ! ,
    dreapta unita urgent fara anumite/anumiti , lideri , asumati-va , dlor si mergeti mai departe !
  • -6 (6 voturi)    
    doua observatii ! (Luni, 26 mai 2014, 10:36)

    pita [utilizator]

    banii varanului au efect , vezi produsul diaconu ! ,
    dreapta unita urgent fara anumite/anumiti , lideri , asumati-va , dlor si mergeti mai departe !
  • +14 (16 voturi)    
    Mafia prorusa a luat-o la vale (Luni, 26 mai 2014, 10:42)

    Trojan.H [utilizator]

    Cu doar 1,9 milioane de alegatori dintre care vreo patru sute de mii sunt furturi, morti si turism electoral, mafia psd se dezintegreaza vazind cu ochii. Daca mai tinem cont si de calitatea sub orice critica a votantilor mafiei proruse devine foarte limpede ca Romania nu are niciun viitor mergind pe acest drum.
    P.S. Ne asteptam ca mazetele sa devina si mai active.
  • -6 (16 voturi)    
    Unde-i Horia Georgescu, (Luni, 26 mai 2014, 10:44)

    xrogo [utilizator]

    acel personaj sinistru care infiera semnarea listelor de sustinere ale lui Diaconu?
    Unde-i alt personaj sinistru,Basul jucator,sub a carui bagheta magica un partid a fost intrecut de un simplu independent?
    • +4 (6 voturi)    
      totuși e mic %lui diaconul (Luni, 26 mai 2014, 11:06)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Numărul mafioților, hoților, turnătorilor e cu mult mai mare decât a luat diaconul, e adevărat ca vreo 30% din voturile psd sunt de la acești bandiți care jefuiesc țara, psd având scoruri mari în județele cu președinți pușcăriași sau carę stau la porțile pușcăriilor.
    • +2 (2 voturi)    
      care Horia? (Marţi, 27 mai 2014, 9:14)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      nu au fost sentinte definitive? sau aia e buna cand te favorizeaza pe tine si trebuie respectata, altfel nu!
  • +8 (12 voturi)    
    psd+diaconu=45% (Luni, 26 mai 2014, 11:02)

    vladimir14 [utilizator]

    Jenant dar sa nu dam vina pe popor de vina este dreapta ca nu s-a unit.
    Orgolii si credinta ca ei sunt centrul universulii.
    MRU 2% ,cine naiba se crede cu un asemenea scor,Udrea 6% o blonda care isi bate joc de sustinatorii dreptei ,si in ultimul rand dar cel mai important Blaga un burtos comunist dornic de putere.
    Traian Basescu ce,a,rezolvat cu Adio PDL ???,nimic altceva decat sa,dinamiteze dreapta prin proiectul catastrofal PMP.
    Creapta politica nu exista
    • 0 (2 voturi)    
      Daca asta e adevarul , de unde ? (Luni, 26 mai 2014, 12:28)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui vladimir14

      Forta partidelor e in votul cetatenilor.Din vot-chiar si cumulat vedem ca realitatea e ca dreapta e o iluzie in Romania.Si nu atat votul exprimat cat cel neexprimat ne spune asta. Romanii nevotanti au obosit, sunt sahistiti.Americanii n-au obosit vre-o 200 de ani, europenii asemanator.Noi am crezut ca o saptamana in 1989 e de ajuns.Nu e.
      Iar pentru cum sunt sau nu sunt partidele primii responsabili suntem noi cetatenii .
  • -1 (11 voturi)    
    forta civica fara forta (Luni, 26 mai 2014, 11:07)

    jackalphonse [utilizator]

    era de asteptat. asa poate ii intra in cap dreptei sa se unifice. bine le a facut alianta comunistoida usd. daca tot se fragmenteaza in partide tot mai mici cu sefi aroganti, dreapta o sa sa piarda de tot. si asa nu exista o dreapta veritabila in politica romaneasca.
    miscati va cu talent la prezidentiale, pentru ca analfabetii din usd nu dorm, mint de ingheata apele si aici cu mkinciuna ajungi departe
    • -1 (5 voturi)    
      miscarea populara, nealeasa de popor (Luni, 26 mai 2014, 15:14)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      un partid ca PMP care nu are niciun vot de la populatie care sa-i dea dreptul democratic de a avea reprezentanti in parlamentul european, se numeste miscare mopulara (era fundatie si a intrat prin usa din spate). cum poate fi o miscare "populara" care nu are voturi de la popor (cum o fi el poporul ala). fiecare se crede de dreapta, desi nici forta civica, nici PMP nu a demonstrat nimic util.
  • +8 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 26 mai 2014, 11:12)

    [anonim]

    • 0 (2 voturi)    
      Imi pare rau, MRU are calitate cu adevarat (Luni, 26 mai 2014, 18:40)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui

      si politica si umana.
  • +10 (12 voturi)    
    DESFIINTAREA (Luni, 26 mai 2014, 11:16)

    timp tamp [utilizator]

    institutele care dau rezultate cu o eroare peste marja de eroare bata chiar de ei TREBUIESC DESFIINȚATE.
    TOATE SUNT ASERVITE PARTIDULUI BOLȘEVIC!
    • +2 (4 voturi)    
      daca am avea o economie de piata reala, (Luni, 26 mai 2014, 12:19)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

      ar disparea in mod natural.Cum nu avem asta si avem in schimb consolidarea partidului stat psd, ele nu numai ca vor continua sa existe dar ne vor servi alte si alte sondaje platite de guvern prin care ne vor arata cat de bine o ducem....
  • +12 (14 voturi)    
    DRAGNEA-demisia (Luni, 26 mai 2014, 11:36)

    aldita [utilizator]

    Ponta aseara: Daca nu e cu 4 in fata astept demisia. Parca asa zicea,nu?,Sa o si vedem!!! Referitor la exit-poll-uri: clar, majoritatea comandate si platite de partide,dar la diferente asa mari credibilitatea lasa muuuuult de dorit.
  • +6 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 26 mai 2014, 11:47)

    [anonim]

  • +7 (11 voturi)    
    Cu Udrea in frunte ... (Luni, 26 mai 2014, 12:01)

    BaiatuDinPopor [utilizator]

    .. la victorii cat mai multe !

    Ar trebui ca Lenuta sa ia o pauza, sa danseze pe o masa, etc. etc., dar sa lase pe cineva mai competent.

    Si asta chiar daca Base o incurajeaza in continuare.
  • -1 (3 voturi)    
    Iohanis si-a dat deminisia ca sa-i faca loc (Luni, 26 mai 2014, 12:12)

    fosta zoezoe [utilizator]

    lui Tariceanu ?
  • +5 (9 voturi)    
    Tot raul spre..bine (Luni, 26 mai 2014, 12:21)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Nu sunt asa importante procentele obtinute de dreapta. Sunt importante doar prin prisma maririi considerabile a unificării ei. Pentru ca daca nu o face suntem terminati. Dar si ei.
    Foarte importante sunt procentele stangii carecu tot cu UDMR nu depasesc 44 %. Asta spune mult, foarte mult. Adica, daca dreapta se uneste si va avea un candidat unic pentru prezidentiale PSD este în aer. Si asta este bine. Sunt absolut sigur ca si mobilizarea la vot va fi dubla cel putin. Romanii, cei care nu au fost la vot sau si-au anulat votul, în marea lor majoritate vor vota candidatul dreptei. Este absolut sigur ca PONTA NU VA FI PRESEDINTE. ȘI STIE SI EL ASTA. In rest este...canacan.
  • +4 (6 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 26 mai 2014, 13:30)

    [anonim]

  • -1 (3 voturi)    
    S-au trezit romanii ,se vad efectele !!! (Luni, 26 mai 2014, 20:04)

    andreesanu [utilizator]

    18,2 mil pe liste,au votat cca 30 % si ..asta inseamna
    vro 6,3 milioane au votat ,din care au votat psd+unpr+pc =37% adica vro 2,3 milioane inca mai cred in guvernanti ,dar 16 mil nu-i mai vor,nu-i mai intereseaza psd,unpr,pc ,adica 88% din romanii cu drept de vot nu-s pacaliti de gasca ce se pretinde ca guverneaza si asta cind puterea este la ei !!!!
    BRAVO ROMANI ATI DOVEDIT CA STITI CE VRETI !!!,VRETI SA SCAPATI DE PROSTII CARE AU DISTRUS ROMANIA . SCAPATI DE EI SCAPATI DE LICHELE.
    • +2 (2 voturi)    
      N-as zice (Marţi, 27 mai 2014, 7:12)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      Dupa parerea mea, rezultatele alegerilor arata ca undeva spre 12-13 milioane de alegatori romani sunt complet indiferenti - cam ca oaia dusa la taiere. Porcul cel putin se zbate ...

      Romanii inca n-au priceput ca daca tu nu faci ceva pt. tine, nimeni nu face. Unul dintre lucrurile cele mai usoare pe care le poti face, care pe termen lung are un efect formidabil, e sa mergi la vot. Daca nici atat nu suntem in stare sa facem, ne meritam soarta.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by