Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Il Giornale: Slovacia propune sterilizarea voluntara a femeilor foarte sarace. Masura vizeaza in primul rand tiganii

de D.G.     HotNews.ro
Duminică, 21 august 2011, 12:08 Actualitate | Esenţial


Ministrul Muncii din Slovacia, Josef Mihal, propune oferirea de contraceptive si sterilizarea gratuita voluntara pentru femeile cele mai sarace din tara. Masura ar viza in mod deosebit femeile de etnie rroma.

Potrivit statisticilor, in Slovacia se inregistreaza tot mai multe nasteri, o femeie apartinand categoriilor sociale defavorizate traieste aproximativ 59,5 ani, timp in care da nastere la 4,6 copii, relateaza Il Giornale.

Pentru a rezolva aceasta problema, ministrul Muncii si Afacerilor Sociale din Slovacia, Josef Mihal, a propus guvernului sa promoveze sistemul de control al nasterilor prin oferirea de contraceptive gratuite si sterilizarea femeilor mai sarace pe cheltuiala statului.

Considerand ca partea cea mai saraca din populatia slovaca este de etnie rroma, propunerea a provocat deja controverse, fiind etichetata imediat drept rasista.

"Este doar o propunere. Legea va fi pregatita mai tarziu", a declarat purtatorul de cuvant al Ministerului Muncii, Slavomira Selesova, amintind ca ipoteza va trebui sa fie examinata din toate perspectivele.

In trecut, Sloacia a mai fost condamnata pentru incalcarea "dreptului la viata privata si de familie si dreptului de acces la justitie". Potrivit unui raport din 2010 al Amnesty International in timpul regimurilor naziste si comuniste  unele femei rrome au fost sterilizate fortat. Uneori asemenea practici au continuat si dupa caderea acestor regimuri.

Sociologul Elena Kriglerova Gallova a declarat presei slovace: "Nu am nicio problema cu privire la contraceptive, care sunt foarte scumpe in Slovacia. Acestea sunt o solutie temporara, in timp ce sterilizarea este definitiva si transmite un mesaj simbolic: nu dorim sa mai aveti copii".

Chiar daca legea va fi aprobata, sterilizarea va fi voluntara (fata de cea aplicata in timpul regimului comunist), dar presiunea psihologica asupra femeilor, in special a celor de etine rroma, ar putea conduce la acelasi rezultat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11713 vizualizari

  • +70 (96 voturi)    
    bravo (Duminică, 21 august 2011, 12:14)

    romik [anonim]

    in sfarsit o initiativa buna!
    • +5 (21 voturi)    
      Justitie sociala (Duminică, 21 august 2011, 18:01)

      Caligula [anonim] i-a raspuns lui romik

      Pentru a nu parea o injustitie sociala, femeile cele mai bogate ne-sterilizate ar trebui sa plateasca taxele pentru acest program. In felul acesta orice dubii s-ar risipi.
      • -2 (4 voturi)    
        cine? (Luni, 22 august 2011, 9:35)

        zigzag [anonim] i-a raspuns lui Caligula

        sau barbatii care vor vreodata sa mai aiba parte de vreo gagica in pat. de ce as plati eu taxe ca sa nu mai faca tiganca copii si barbatii nu? ca doar femeia nu face singura copii. tu esti de la asociatia "sa punem biruri pe femei".
    • +3 (11 voturi)    
      nu e chiar asa (Luni, 22 august 2011, 9:28)

      Reader [anonim] i-a raspuns lui romik

      poti gasi foarte multe exemple de odrasle de oameni cu bani care n-ar fi trebuit sa se nasca. nu poti generaliza: toti copiii proveniti din familii extrem de sarace vor ajunge infractori, iar toti copiii familii bune vor ajunge doctori & ingineri.

      problema e ca societatea nu mai e in stare (sau nu mai vrea) sa aiba grija de acesti oameni sau sa gaseasca alte solutii.
  • +57 (91 voturi)    
    e o solutie (Duminică, 21 august 2011, 12:18)

    Murphy [anonim]

    dar si mai simplu ar fi ca, dupa al doilea copil, sa le fie legate obligatoriu trompele; in acest fel, numarul de interlopi si de asistati social ar scadea rapid si definitiv.
    • -33 (59 voturi)    
      disolutie (Duminică, 21 august 2011, 13:26)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Murphy

      Mai bine ti-ar lega tie obligatoriu cei doi neuroni, poate atunci ai intelege ceva.
      • +11 (11 voturi)    
        daca ar avea doi (Duminică, 21 august 2011, 21:08)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ar fi infinit mai multi decat a folosit la comentariu.

        totusi, nu pot sa nu remarc utilitatea si, totusi, pericolul din spatele acestei idei. sa le sterilizeze fortat este inacceptabil, dar daca li s-ar o feri o suma de bani semnificativa? cateva mii de euro? acei copiii oricum nu sunt doriti (daca mama accepta de buna voie solutia asta) si daca a facut deja doi, se asigura perpetuarea (mai mult sau mai putin dorita) speciei. mai mult de atat, faptul ca se opreste la doi ii si ajuta pe acestia pentru ca vor primi mult mai multa atentie. daca nu-i trimit la cersit...
        • +1 (9 voturi)    
          Are doi neuroni, da... (Duminică, 21 august 2011, 23:17)

          abc [anonim] i-a raspuns lui pehash

          Unul e inhibitor:D
      • +3 (3 voturi)    
        haha (Luni, 22 august 2011, 0:52)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        daca e intuneric, te vezi in oglinda?
    • +18 (38 voturi)    
      solutie (Duminică, 21 august 2011, 16:34)

      ClaudiuRadu1313933605411 [anonim] i-a raspuns lui Murphy

      e prea tarziu dupa al doilea copil...
      • +3 (23 voturi)    
        cea mai buna solutie (Duminică, 21 august 2011, 19:15)

        tocilara [anonim] i-a raspuns lui ClaudiuRadu1313933605411

        dupa parerea mea, i-a apartinut lui Hitler: tzarcul. hai acum sa nu strigati ca a fost ala dement. nici legarea trompelor nu e mai fireasca sau mai umana, mai ales ca asta nu in toate cazurile se soldeaza cu succes in sensul ca sarcini tot mai apar, cu tot felul de complicatii precum cele extrauterine.
        • +9 (13 voturi)    
          dada (Luni, 22 august 2011, 0:54)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui tocilara

          eu spun asta de ani de zile, dar nu ma crede nimeni. Ganditi-va cum ar fi aratat lumea fara cei pe care H voia sa-i sparpesaca!
  • +64 (92 voturi)    
    Jos palaria pentru conducatorii slovaci! (Duminică, 21 august 2011, 12:24)

    V.R. [utilizator]

    Slovacia este un model de urmat pentru Romania, fara doar si poate!

    Detiganizarea Romaniei ar scadea numarul de infractiuni pe cap de locuitor si ar creste IQul mediu al populatiei tarii, ar asigura faptul ca oamenii productivi ai societatii vor avea mai multe resurse la dispozitie pentru a-si creste copiii.

    Cea mai buna mostenire pentru generatiile viitoare de romani: o Romanie fara tigani, obtinuta prin masuri pasnice si nu prin genocid!
    • -21 (41 voturi)    
      Vai de el IQ mediu :)) (Duminică, 21 august 2011, 17:22)

      Anonim [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      Deci acum suntem o tara de prosti si ca sa ne desteptam ii eliminam pe tigani.Tare. Nu stiu cine va mai canta manele dupa aia.
      As avea si eu o propunere, sa interzicem multor romani, tigani sau nu, sa mai intre pe net si sa posteze gogosi :)))
    • -14 (24 voturi)    
      monica.savu@gmail.com (Duminică, 21 august 2011, 19:16)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      cred ca am mai ramane vreo 4-5 milioane de insi de rasa pura cu sange albastru-deschis :)) si aia, paraplegici
  • +49 (75 voturi)    
    doamne ajuta!! (Duminică, 21 august 2011, 12:34)

    badtroll [utilizator]

    In sfarsit!nu ma gandeam ca in Slovacia sunt cei mai destepti oameni din lume..masura ar trebui luata pe tot globul
  • +43 (73 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 21 august 2011, 12:44)

    raulucian [utilizator]

    sper sa se aplice peste tot in UE
    • +4 (14 voturi)    
      riscant (Duminică, 21 august 2011, 16:09)

      vveninosu [utilizator] i-a raspuns lui raulucian

      ca s-ar putea ca italienii sa decida sa sterilizeze si romancele, germanii sa decida sa sterilizeze si evreicele, francezii sa decida sa sterilizeze magrebienii, etc.
      treaba asta poate fi "orchestrata" altfel: toate femeile au dreptul sa faca un copil, iar pt al doilea tre sa ceara "permis" (evident permisul nefiind acordat tigancilor pt ca evident nu au resursele materiale sa ii ingrijeasca). daca nu se conformeaza, pedeapsa cu puscaria sau sterilizare, la alegere.
  • -23 (41 voturi)    
    Joaca de-a Dumnezeu (Duminică, 21 august 2011, 12:59)

    SK [anonim]

    Acestea sunt oare adevaratele valori de dreapta si crestine atat de mult trambitate in ultima vreme?
  • -13 (31 voturi)    
    ce inseamna sarac? (Duminică, 21 august 2011, 13:08)

    Dan [anonim]

    Poate maine va calificati ca "foarte saraci" cei ce ati postat aici aducand cuvinte de lauda masurii acestea. Ce va faceti atunci?

    PS: Nu inteleg de ce ti-ai vota singur ca pozitiv commentul.
  • -12 (20 voturi)    
    joke??? (Duminică, 21 august 2011, 13:17)

    agora [anonim]

    ar scadea populatia globului cu .....2 miliarde cel putin daca s-ar aplica la nivel global ...Dar ar ramane vreo 2 continente cam nepopulate ...../joke / mistake??/Acum sa vezi ce asalt de aparare a drepturilor de tot felul care ar fi fost incalcate de o astfel de ..propunere /practic nerealizabila
    • +17 (23 voturi)    
      Gratuitate (Duminică, 21 august 2011, 18:16)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui agora

      Te-ai luat dupa titlul eronat al articolului. Daca verifici atent mai jos scrie "... propune oferirea de contraceptive si sterilizarea gratuita voluntara ..". Deci nici vorba de masura obligatorie. E doar o gratuitate binevenita.
  • -17 (31 voturi)    
    O masura aberanta (Duminică, 21 august 2011, 13:26)

    Panait Mircea [anonim]

    Se va aplica apoi si la ceilalti. Nu va bucurati.
  • +22 (28 voturi)    
    Bani contra operatie (Duminică, 21 august 2011, 13:26)

    Mihai [anonim]

    Avand in vedere cat il costa pe statul roman sanatatea, eventuala scolarizare, problemele sociale create de copiii proveniti din familiile foarte sarace odata ajunsi maturi, eu le-as da si bani numai sa accepte sa isi faca operatia.

    Daca mergeti la spitalul din Iasi, cred ca jumatate din copii sunt tigani.

    PS: Sa spunem ca suma care le-am da-o ar fi egala cu cheltuielile aferente nasterii si vaccinurilor. Sa fie vreo 300 de euro???
  • -21 (35 voturi)    
    nu (Duminică, 21 august 2011, 13:27)

    gabriel [anonim]

    Masura este profund anticrestina ! Iar se joaca cineva de-a Dumnezeu !
  • -14 (34 voturi)    
    sunt uimit ... (Duminică, 21 august 2011, 13:29)

    toteu [anonim]

    o masura demna de evul mediu ... si sunt oameni care o aproba...

    Doamne de ce oameni sunt inconjurat ...
  • +16 (30 voturi)    
    BUNA (Duminică, 21 august 2011, 13:30)

    Nicu * Iasi [anonim]

    Salutam pe aceasta cale initiativa Slovaciei.. si la mai maree !
    • -8 (14 voturi)    
      cum adica (Duminică, 21 august 2011, 19:19)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui Nicu * Iasi

      la mai mare? :O tu stii cum sunt etichetati romanii peste granita: pt francez sau neamt italian sau spaniol roman - rrom. sau ti s-a facut si tie de o sterilizare impusa dupa formarea sue? Doamne cat nu gandesc unii cand scriu pe aici :(
  • +21 (27 voturi)    
    CORECT.dar este "sterilizare gratuita voluntara (Duminică, 21 august 2011, 13:31)

    toma [anonim]

    voi chiar credeti ca "alea" o sa vrea ?
    le dispare alocatia din care pot bea zilnic si mai tarziu "forta de munca" pentru cersit !
    asa ca nu se rezolva mare lucru !
  • +20 (28 voturi)    
    Avem si noi nevoie. (Duminică, 21 august 2011, 13:32)

    Sofia [anonim]

    Este o masura civilizata ce inseamna control asupra unei societati echilibrate. Aceasta masura se aplica deja in unele tari ale lumii in care natalitatea era mult peste gradul de suportabilitate ca existenta - si nici nu este vorba de nici un fel de discriminare - ci doar de civilizatie si responsabilitate. Asteptam ca aceasta masura sa fie aplicata si in Romania - ea este absolut necesara si binevenita.
    • -7 (9 voturi)    
      Arata-mi si mie ... (Luni, 22 august 2011, 8:23)

      black [anonim] i-a raspuns lui Sofia

      un stat civilizat care a luat o asemenea masura...asta e "responsabilitate " ?poate n-ai aflat de Declaratia Universala a Drepturilor Omului , in care scrie ca omul e liber sa-si creeze urmasi cind vrea, unde vrea , cu acceptul firesc al partenerului ,dar are si obligatia de a se preocupa de soarta lor.Deci responsabilitatea revine parintilor, iara nu statul trebuie sa se amestece in viata ta ,capisci ?
  • +22 (32 voturi)    
    La noi de ce nu se poate? (Duminică, 21 august 2011, 13:35)

    Trebonius [utilizator]

    In Romania altceva decat discriminare pozitiva nu se face nimic in privinta tiganilor. Tiganii sunt asa cum i-am invatat - dati-ne, dati-ne dati-ne!
  • +15 (25 voturi)    
    o solutie care repara ce au stricat aceste specii (Duminică, 21 august 2011, 13:37)

    ion [anonim]

    Vreau sa se aplice si in Romania.
    Sunt deacord sa particip financiar la reusita acestei initiative .
  • -14 (28 voturi)    
    ..si daca toti suntem tzigani...? (Duminică, 21 august 2011, 13:38)

    bm [anonim]

    ...sa va lege si voua trompele ...?
  • -11 (27 voturi)    
    Nope (Duminică, 21 august 2011, 13:39)

    Orpheus [utilizator]

    Nu nazismul este solutia acestei probleme.
  • +8 (20 voturi)    
    Idee buna dar atentie (Duminică, 21 august 2011, 13:40)

    Vizitiul [utilizator]

    Ideea este excelenta, cel putin la o prima privire, totusi aceasta deschide usa (mai bine zis o cutie a Pandorei) catre ideea de "drepturi diferite in functie de clasa sociala"; si stim unde duc astfel de masuri.

    Nu ma intelegeti gresit, e o idee buna in esenta (controlul natalitatii populatiei sarace) dar trebuie avut grija.
    • +4 (6 voturi)    
      Reversul medaliei (Luni, 22 august 2011, 7:38)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Parca si ideea de "drepturi egale ale tutulor claselor sociale" a dus la Epoca de Aur si faurirea societatii multilateral dezvoltate...
  • +9 (21 voturi)    
    sterilizare (Duminică, 21 august 2011, 13:54)

    cc [anonim]

    CORECT !
  • +7 (23 voturi)    
    nu e nevoie sa fie obligatorie (Duminică, 21 august 2011, 14:18)

    flo [anonim]

    masura e absolut normala, voi credeti ca tiganii saraci se inmultesc intentionat? vor 7-8 copii pe care stiu ca nu au cum sa ii creasca? Pur si simplu nu isi permit mijloace contraceptive din motive financiare si lipsa de educatie. Eu sunt convins ca daca li s-ar pune gratuit la dispozitie asa ceva majoritatea ar opta. In cele din urma 2 copii sunt mai usor de crescut fata de 5-6!
    • -7 (7 voturi)    
      extraordinar!!!!! (Duminică, 21 august 2011, 19:23)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui flo

      nu isi permit contraceptive dar pleaca la primarie cu mertzhaules sa isi ridice ajutorul social. saracii de ei. Sa stii ca si aia din casele cu turnuletze poleite cu aur tot 7-8 copii fac. De pe la 15 ani si care cresc vigurosi. Nu ca mamele romance: 1-2, piperniciti, si dupa 30 de ani. de ce nu folosesc contraceptive macar aia? de ce nu ii sprijina financiar pe co-etnicii lor saraci? (nu ca mi-as dori). E clar: daca nu mai vrei copii si nu ai bani de anticonceptionale nu mai faci sex. Nimeni nu se inmulteste prin sciziparitate sau diviziune din rasa umana. Nu, nici macar tiganii.
    • +4 (6 voturi)    
      da (Duminică, 21 august 2011, 19:31)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui flo

      vor sa ia banii de concediu prenatal si natal si alocatia
      • -8 (8 voturi)    
        sunt tigan (Luni, 22 august 2011, 6:21)

        Romlus [anonim] i-a raspuns lui spy

        sunt tigan si si am 6 copii. si ce-i cu asta? scrie in constitutie cati copii trebuie sa avem ca-n China? NU. Atunci? Eu zic ca romanii iau mai multi bani ca noi pe alocatii ca sunt mai multi.
        Oricum rusine slovacilor! cand erau nazistii pe ei cu metode similare nu le placea.
        UE ar trebui sa zica ceva. Nu e normal ce se intampla.
  • +9 (21 voturi)    
    Mereu femeile ... (Duminică, 21 august 2011, 14:29)

    alina [anonim]

    Sunt de acord cu oferirea de anticonceptionale gratuite, asta se practica si in Romania la Cabinete de planificare familiala. In schimb problema este urmatoarea, de ce sa sterilizeze doar femeile? De ce nu si barbatii??? Avand in vedere statutul lor, in fata barbatilor .... Iar procedura la barbati dureaza foarte putin si nu pune in pericol viata sexsuala.
    Cea mai buna lege cred ca este cea din China: un singur copi de cuplu. Simplu si eficient. Bineinteles exista si pedepse severe pentru incalcarea acestei legi.
    • -2 (6 voturi)    
      in tarile vestice avem subpopulare (Duminică, 21 august 2011, 19:33)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui alina

      unele natiuni sint in pericol sa dispara
  • +19 (21 voturi)    
    nu vad nimic in neregula (Duminică, 21 august 2011, 14:45)

    gimini [utilizator]

    La ora actuala statul (nu doar cel roman!) ofera subventii si asistenta medicala si pentru avorturi, si pentru operatii de schimbare de sex, si pentru operatii de fertilizare pentru cuplurile care din varii motive nu pot procrea desi si-ar dori un copil... deci nu vad de ce operatia de sterilizare, care la urma urmelor e o operatie medicala ca oricare alta, nu ar putea fi oferita gratuit persoanelor care si-o doresc. Acum, vorbind strict de tiganci, sunt sigur ca vor fi multe care vor da navala, pentru ca multe sunt vandute de mici asa-zisilor soti si transformate in simple masini de procreere. Se trezesc la 22 de ani cu 3-4 copii si dupa aia gata, nu mai pot nici sa termine un liceu, nici sa faca o post liceala, pentru ca n-au timp iar de mijloace materiale, ce sa mai vorbim.
    • +1 (9 voturi)    
      neregula e discriminarea rasiala (Duminică, 21 august 2011, 19:35)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui gimini

      sa fie gratuit pt oricine vrea dar fara sa fie directionat pe o rasa. sint si ei oameni, nu ca as avea vreo simpatie pt ei
      • +1 (5 voturi)    
        sunt fiinte (Luni, 22 august 2011, 8:40)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui spy

        si purecii si omizile si carcalacii. Si au acelasi rol.
  • +14 (24 voturi)    
    Trebuie sa le dea premiu nobel pt. pace (Duminică, 21 august 2011, 14:53)

    Vlad-I [utilizator]

    O asa initiativa ar trebui premiata cu Premiu Noble Pentru Pace, pt. ca va evita in viitor conflicte grave si razboaie civile. Nu trebuie sa ai multa scoala ca sa vezi ca familiile foarte nevoiase genereaza probleme mari societatii. Nu inteleg de unde idea asta ca grosul populatiei trebuie sa stea mereu sa isi consume timpul, atentia si resursele cu 1-2% din populatie neispraviti, care pana la urma tot nu se integreaza, vezi cazul neintegratilor din Paris si Londra care dupa zeci de ani de primit ajutoare se rescoala impotriva societatii.
  • -5 (19 voturi)    
    O tampenie (Duminică, 21 august 2011, 14:58)

    Doc [anonim]

    Ce poti spune mai mult...
  • -8 (20 voturi)    
    ha? (Duminică, 21 august 2011, 15:02)

    AT [anonim]

    Cum stabilesti care e rom si care nu? Procentaje? 1/2, 1/4, 1/8?
    Cei care sunt entuziasmati de aceasta masura sunt iresponsabili.
    • -2 (4 voturi)    
      de acord (Duminică, 21 august 2011, 19:25)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui AT

      nu inteleg de ce ai primit - pt aceasta interventie pertinenta. Probabil se impune si aici o linie politic corecta si o cenzura in consecinta...
    • +3 (3 voturi)    
      Teste (Luni, 22 august 2011, 7:43)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui AT

      Exista teste genetice care pot afla unde isi are originile o anumita populatie umana.
  • -4 (18 voturi)    
    urmeaza uratii (Duminică, 21 august 2011, 15:03)

    emilper [utilizator]

    urmeaza barbatii urati, oamenii cu picioarele in x, stangacii, femeile care nu au masuratorile 90-60-90, cei cu dioptrii mari, vorbaretii si rasistii ... sa ne bucuram :(
  • +1 (15 voturi)    
    Martin Niemöller (1892–1984) (Duminică, 21 august 2011, 15:13)

    arbeit macht frei [anonim]

    First they came for the communists,
    and I didn't speak out because I wasn't a communist.

    Then they came for the trade unionists,
    and I didn't speak out because I wasn't a trade unionist.

    Then they came for the Jews,
    and I didn't speak out because I wasn't a Jew.

    Then they came for me
    and there was no one left to speak out for me.
  • +7 (13 voturi)    
    O initiativa pe care sper sa o adopte si Guvernul (Duminică, 21 august 2011, 15:14)

    Colette [utilizator]

    Excelent ! Locuiesc langa o comunitate de tigani. Niciunul nu munceste legal, cativa sunt lautari iar restul la furat si la cersit prin Comunitatea Europeana. De la un an la altul numarul copiilor creste exponential pt ca acesti oameni sunt primii la ajutoarele sociale! Cei ramasi acasa traiesc din alocatiile pt. copii si ajutoare sociale de tot felul. Dar au masini la poarta, isi ridica case fara nicio autorizatie, fura curent si nu-ti platesc taxele si impozitele catre administratia locala. Nimeni nu are curajul sa se ia de ei pt ca sunt 'masa de manevra' in alegerile electorale. Asa ca sunt de acord cu o sterilizare dupa primii 2 copii. Vad si la tv familii sarace - nu neaparat de tigani - care au peste 10 copiii in conditiile in care nici nu au o locuinta sau loc de munca, dar fac copii la betie... Asta se cheama iresponsabilitate sociala si fenomenul a degenerat deja peste limitele suportabilitatii statului, mai ales in actualele conditii de criza economica mondiala! SPERANTA VINE DINSPRE UNIUNEA EUROPEANA CARE TREBUIE SA IA NISTE MASURI DE STOPARE A ACESTOR IRESPONSABILI CU MANA INTINSA CATRE STAT, DECI CATRE NOI TOTI CEILALTI!
  • -5 (15 voturi)    
    trist nenica (Duminică, 21 august 2011, 15:22)

    dguina [utilizator]

    Urmeaza lagarele de exterminare,nemtii vor asigura gazul " Ziklon b" si cuptoarele !
  • -5 (11 voturi)    
    castrare gratuita (Duminică, 21 august 2011, 15:28)

    bumbu [anonim]

    O idee mai buna ar fi castrarea gratuita a tiganilor, precum si castrarea obligatorie a tiganilor infractori. Ne asiguram asa ca nu se vor mai transmite genele celor care au infractiunea in sange.
  • -7 (19 voturi)    
    Gandire obtuza (Duminică, 21 august 2011, 15:39)

    panda1949 [utilizator]

    Referitor la stirea de mai sus cred ce este o exagerare. Propunerea se apropie de ceea ce se facea in lagarele de concentrare naziste. Toate natiunile lumii au condamnat astfel de practici. Nu este necesar sa reamintesc ca aceasta propunere contravine spiritului Uniunii Europene. Intelegem ingrijorarea ministrului slovac privind proliferarea nasterilor femeilor cele mai sarace, dar nu este recomandabil sa se procedeze asa. Dreptul la viata este stipulat in Carta Natiunilor Unite asa ca nu trebuie sa acceptam astfel de intentii care ne coboara in ochii umanitatii. Nu ne putem ridica pe alte trepte ale civilizatiei cu astfel de practici.
    • +8 (10 voturi)    
      cine moare (Duminică, 21 august 2011, 22:17)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui panda1949

      Dar nu omoara pe nimeni. Sunt multe femei care dupa 1-2 copii fac operatia pentru a scapa de sarcini nedorite.
  • +3 (7 voturi)    
    castrare si sterilizare (Duminică, 21 august 2011, 15:45)

    vlad dracu [anonim]

    Suna bine dar s-ar putea sa ne trezim cu ea pe cap.
    Sterilizarea femeilor sarace nu inseamna doar tigani, mai ales la noi in tara, unde avem foarte multe familii sarace la tara care traiesc destul de greu.

    Diferenta este ca romanul munceste iar tiganul fura. Va fi foarte greu sa definesti criteriile de aplicare ale unei astfel de legi fara sa discriminezi in mod explicit o anumita rasa.

    Dar daca gesesc ei o modalitate de a steriliza tigancile, eu sunt pentru.
  • +2 (6 voturi)    
    Antonescu daca traia.... (Duminică, 21 august 2011, 15:46)

    Antonescu [anonim]

    E destul de complicat sa stabilesti cu exactitate cine e sarac si cine e bogat. Sau mai exact, e complicat sa stabilesti pragul sub care se vor opera sterilizarile. Bogatia are mai multe forme... si sa fim seriosi. Sunt multi tigani foooarte bogati, care au furat si au talharit.
    Oricum din comentarii.. se intelege clar ca Antonescu daca traia in zilele noastre era un idol. :)
  • +10 (14 voturi)    
    din2000 se aplica si in RO,dar e discutabila (Duminică, 21 august 2011, 15:57)

    me [anonim]

    Ministerul Sanatatii a achizitionat cam 3,6 milioane de prezervative si aprox 1 mil cutii de pilule anticonceptionale pentru programul national de prevenire a sarcinilor nedorite si a BTS, produse care se distribuie gratuit de cabinetele de planning,printr-un program initiat de ONU, care se desfasoara din 2000. Deci e o initiativa cunoscuta, doar ca ineficienta, pt ca "doamnele" in chestiune au ca scop unic in viata sa fete pe banda rulanta (plozi pe care nu-i pot hrani si-i trimit la cersit sau furat) si sa incaseze alocatii, motiv pentru care refuza astfel de metode si eventual te trezesti si ca dau statul in judecata pt ca le-a "fortat". Problema e ca daca le lasi in pace, te trezesti cu milioane de asistati, daca nu le lasi si le fortezi incalci regulamentele internationale si drepturile omului. Personal cred ca ar trebui sa nu ii bagam pe toti saracii in aceeasi oala, pentru ca dintre ei s-au ridicat destui oameni deosebiti. Dar pe astia care refuza sa munceasca, pe cei care fura, pe cei care traiesc din mila.... i-as cam aranja nitel.
    • +4 (8 voturi)    
      munca (Duminică, 21 august 2011, 19:28)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui me

      munca si iar munca. Cine nu vrea si/sau comite infractiuni, batzul pe spinare si munca silnica! Pledez pentru reinfiintarea institutiei Ocnei. Anyone? :))
  • +1 (13 voturi)    
    mai bine barbatii.... e mai eficient! (Duminică, 21 august 2011, 16:07)

    me [anonim]

    intre noi fiind vorba, o femeie poate concepe, in perioada de maxima fertilitate, un copil cam la 1 an si jumatate.... pe cand un barbat poate lasa mai multe femei (tiganci sau nu) gravide, cu sau fara voia lor. Cred ca mai eficient si mai simplu ar fi sa le faca "celor mai saraci barbati din tara" cate o vasectomie mica.... s-ar termina in max 1 an cu nasterile de tampiti!
  • -2 (14 voturi)    
    Domnul sa aiba mila de voi! (Duminică, 21 august 2011, 16:15)

    fla [anonim]

    Atata timp cat e o chestie fortata sa va fie rusine ca ganditi asa, e clar de la o posta ca e rasist mesajul...si asa sunteti multi dintre voi... o sa vina o zi cand o sa va para rau ca nu vi-ati iubit aproapele o tara de crestini doar cu numele...rusineeeee
    • +3 (11 voturi)    
      Doi profeti moderni (Duminică, 21 august 2011, 21:00)

      AT [anonim] i-a raspuns lui fla

      Dostoievski: fara Dumnezeu totul este permis.
      GK Chesterton: Cand omul nu mai crede in Dumnezeu ajunge sa creada in orice.
      Aceste profetii s-au implinit si inca se mai implinesc.
  • +8 (22 voturi)    
    incredibil (Duminică, 21 august 2011, 16:49)

    un clujean in bucuresti [utilizator]

    nu m-as fi gandit niciodata ca are cineva curajul sa faca asa ceva, cel putin intr-o tara democrata.Ma bucur sa aud asta, dar parerea mea e ca ii imposibil de aplicat
    • +7 (11 voturi)    
      Re-cititi (Duminică, 21 august 2011, 18:20)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui un clujean in bucuresti

      Re-citeste articolul si uita titlul sau neinspirat. Masura e o gratuitate, nu o obligatie.
      • -2 (6 voturi)    
        titlul articolului (Duminică, 21 august 2011, 19:31)

        tocilara [anonim] i-a raspuns lui Daniels22026

        sa avem pardon, este foarte foarte inspirat. tehnica de manipulare media clasica si fumata. Ceea ce vrei sa transmiti ca mesaj il pui in prim plan si cel mai mult atrage atentia un titlu mai ales cand esti abonat si primesti stirea pe mail. Apoi acea idee ramane in cap si in functie de ea reactionezi la sectiunea comentarii pt ca in viteza hypersonica in care traim, citim stirile mai mult pe diagonala. Daca nu ma crezi inseamna ca ii acuzi pe redactorii hotnewz de neprofesionalism...ntz ntz ntz... nu-i frumos :P
  • +9 (13 voturi)    
    Intr-ajutorare (Duminică, 21 august 2011, 16:50)

    Daniels22026 [utilizator]

    Masura completa si logica ar fi gratuitatea contraceptivelor si a sterilizarii pentru toti cetatenii, ambele sexe, in toate tarile.

    Omenirea are probleme cu necesitatile mari ale populatiei in crestere. Desi ideea gratuitatii vizavi de natalitate e foarte buna, autoritatile ar trebui sa se fereasca a mai distribui gratuitati pe criteriile statului social. Ajutind pe toata lumea in acelasi fel, nu se aduce vreo ofensa celor saraci. Dimpotriva, ajutoarele acordate fara discriminari ar reduce birocratia si in primul rind, ar induce in societatea civila principiul intr-ajutorarii, de care avem atita nevoie.
  • +4 (18 voturi)    
    propunere (Duminică, 21 august 2011, 16:51)

    alex [anonim]

    m-am gandit mai demult la problema asta a asistatilor sociali si a faptului ca persoanele sarace intra din start intr-un mediu care ii indeamna spre infractiuni. ma gandeam ca solutia ar fi sa nu mai dam femeilor care nu au un anumit venit necesar pentru cresterea copiilor dreptul sa ii aiba. daca vor face copii statul sa ii ia si sa ii creasca.problema este ca orfelinatele noastre sunt foarte prost alcatuite si daca un copil nu crestere intr-un mediu in care sa fie iubit nu poate sa-si desvolte inteligenta. drept urmare propun ca aceste orfelinate sa aiba mai multe "mame substitut" care sa iubeasca copii si sa fie capabila sa ii transforme in cetateni productivi. asemenea "mame substitut" ar trebui remunerate foarte bine si evaluate periodic.
  • -8 (20 voturi)    
    Natalitate (Duminică, 21 august 2011, 17:00)

    AT [anonim]

    Slovacia are o rata a fertilitatii de 1.36 copii nascuti per femeie, mai putin decat Romania. Rata pentru perpetuarea unei populatii este de 2.1. Deci cand ai astfel de natalitate si vrei sa dispari ca stat de pe fata pamantului aplici astfel de masuri.
    • +2 (8 voturi)    
      e corect ce zici (Duminică, 21 august 2011, 19:39)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui AT

      si tiganii ar putea deveni majoritari in citeva generatii...
    • 0 (10 voturi)    
      Continuare (Duminică, 21 august 2011, 20:50)

      AT [anonim] i-a raspuns lui AT

      Concluzia este ca intentia reala este una din 2:
      -eliminarea tiganilor, un caz exemplar de rasism
      -eliminarea saracilor, la fel de problematica atat din perspectiva etica cat si economica.
      Cand toti sunt bogati se ajunge cum zice Creanga, nu mai avem cine sa ne traga ciubotele. Raman neacoperite locurile de munca fara calificare. Ce poti sa faci decat sa importi forta de munca, care trebuie sa provina din tari mai sarace si sa accepte salarii mai mici, vezi exemplul SUA. Si asa ajungem de unde am pornit.

      Cei care s-au aratat indignati de masura sunt asa pe buna dreptate.
      • +3 (5 voturi)    
        Japonia n-are probleme fara saraci (Luni, 22 august 2011, 7:57)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui AT

        Cand toti sunt bogati, se ajunge ca-n Japonia, Coreea de Sud, Taiwan, Singapore.

        Inca n-am auzit pe asiatici sa se planga la fel ca europenii ca n-are cine sa le curete toaletele.
    • +4 (6 voturi)    
      Cifrele si realitatea (Duminică, 21 august 2011, 21:06)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui AT

      Realitatea ca poti sa ai rata a fertilitatii de 100.99. Daca 99.99% dintre ei sunt tigani, tot disparitie inseamna.
  • -7 (25 voturi)    
    Holocaust again !?? (Duminică, 21 august 2011, 17:03)

    Seba [anonim]

    Eu propuns sa fie sterilizati toti cei care sunt de acord cu prostia asta! Trebuie educatie , nu sterilizare ! Pai , maine poimaine se propune sa fie impuscati tiganii. Cred ca s-ar gasi si atunci prosti destui care sa salute aceasta prostie ! Poate se intoarce Holocaustul . Voi nu ganditi nici cat o nuca ! Cum sa sterilizezi niste oameni , indiferent ce rasa si etnie sunt , cu gandul sa-i decimezi ??! A sta suna a N A Z I S M !!!!!!!!
    • +9 (21 voturi)    
      pai poate suntem (Duminică, 21 august 2011, 17:43)

      vlad dracul [anonim] i-a raspuns lui Seba

      ... propun sa te muti intr-un sat de tigani sa le inveti obiceiurile si sa vi sa ni le povestesti si noua...
      • +3 (5 voturi)    
        tiganii sint o problema (Duminică, 21 august 2011, 19:41)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui vlad dracul

        dar nu asta e solutia. deexemplu sa nu le mai dea bani numai daca muncesc intre sarcini. si daca au masini, palate sa nu le mai dea deloc.
      • -1 (9 voturi)    
        Nazi (Duminică, 21 august 2011, 20:52)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui vlad dracul

        No comment. Ceea ce nu inteleg este cum poti sa iei atatea voturi pozitive.
    • +2 (10 voturi)    
      and again (Duminică, 21 august 2011, 19:34)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui Seba

      and again. Si turcii cand taiau femeile si copiii nu tot holocaust se chema? nu e clar ca spre asta ne indreptam, ca niste oi, si radem ca tampitii si nu stim ce ne asteapta?

      azi sterilizezi tigancile si maine romancele si poimaine ortodocsii si uite asa... aleatoriu, dupa cum viseaza o minte bolnava. Dar nu reiese din articol ca ar fi obligatoriu... insa din titlu reiese asta. in concluzie, sunt doar teste sociale iesiri la rampa de genul asta. nu este obligatoriu...inca.
      • +3 (3 voturi)    
        ...din titlu reiese ca-i obligatoriu?? (Luni, 22 august 2011, 0:38)

        vlahul [utilizator] i-a raspuns lui tocilara

        ..eu iti propun sa mai citesti de cateva ori titlul, poate-l intelegi!!!....
        iar ca o consolare, mai sunt aici destui ca tine, care spun ca Slovacia impun!...FALS!, reciteste.
  • +3 (13 voturi)    
    Asistati (Duminică, 21 august 2011, 17:04)

    Daniel [anonim]

    Datorita stangistilor declarati si nedeclarati (PNL) care au puterea in Romania de 50 de ani ne aflam in situatia actuala.
    Problema noastra este ca pare destul de improbabil ca Ro sa urmeze curand exemplul Slovaciei, pentru ca "nu suna" umanitar pentru politicieni, BoR si implicit pentru majoritatea populatiei care nu este consecventa.
    Acum ii injura pe cersetori pentru ca peste 2 ziel in fata bisericii sa se dea bine cu "PUTEREA" le da bani in (ne)buna traditie ortodoxa.
    • -2 (4 voturi)    
      ....ce ai cu Biserica Ortodoxa Romana? (Luni, 22 august 2011, 0:41)

      vlahul [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      ...nu-ti place sa citesti Daniel? ...iti face rau istoria?

      ori asa ii sade bine unui ateu?...ori esti gnostic?..ca se poarta.
  • +2 (10 voturi)    
    Mamele voastre (Duminică, 21 august 2011, 17:48)

    Mariucadeget [anonim]

    Ar fi fost frumos ca mamele cetatenilor care lauda initiativa aceasta sa fi beneficiat si ele de asemenea privilegii la vremea potrivita :)
  • -4 (16 voturi)    
    Trist (Duminică, 21 august 2011, 17:54)

    Mihai [anonim]

    Cine credea ca nazismul a murit s-a inselat.O astfel de masura nu este de laudat chiar daca se gasesc nenumarate motive obiective pentru sustinerea ei.Mai mult incalca drepturile si libertatea omului ca fiinta a lui Dumnezeu si umileste femeia.
    • -3 (9 voturi)    
      crimele nazismului (Duminică, 21 august 2011, 19:40)

      tocilara [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      sunt mic copil pe langa crimele din lagarele comuniste ale URSS unde criteriile de exterminare si metodele erau mult mai inventive si in acelasi timp mai aleatorii. In cifre, URSS a ucis mult mai mult decat nemtii. ca sa nu mai punem la socoteala miile sau zecile de mii de morti in afara puscariilor. Cate femei au murit din cauza avorturilor? doar Romania a avortat in ultimii 50 de ani cam 12 milioane de copii. Acestea sunt informatii rusinoase. Insa evreii nu au pic de jena in a ne bate obrazul pentru cei care au murit in lagarele naziste si a ne aminti si reaminti si re-re-reaminti ce prigoniti sunt ei, atat ca astazi conduc lumea. Si probabil daca ar aparea ocazia, ar proceda exact ca nazistii.
      • -2 (4 voturi)    
        Ambele (Luni, 22 august 2011, 8:23)

        CristianG [utilizator] i-a raspuns lui tocilara

        Ambele ideologii sunt tembele:

        Nazismul practica eugenie "pozitiva" - asemeanatoare cu ce vor sa faca in Slovacia, adica distrugerea genelor"inferioare".
        Comunismul, intr-adevar afost mai rau: comunistii, cozi de topor, au incercat sa distruga ce este mai bun in societate acolo unde regimul a fost instalat.

        Ceea ce vor sa faca slovenii este gresit: daca unui om i se permite sa decida asupra vietii unui alt om , atunci se creaza un precedent. Maine-poimaine se vor da legi impotriva est-europenilor a arabilor, a evreilor etc si nimeni nu va mai putea face nimic.
  • +3 (13 voturi)    
    Niste oameni seriosi (Duminică, 21 august 2011, 18:43)

    Zummm [utilizator]

    Niste oameni seriosi
  • +3 (11 voturi)    
    despre sterilizarea tigancilor (Duminică, 21 august 2011, 19:34)

    tiberiu [anonim]

    In Slovacia s-a propus sterilizarea lor si este laudabil, dar in Romania cine si cand se va propune asa ceva? Inmultirea tiganilor este ingrijoratoare pe teritoriul Romaniei. Se inmultesc precum gandacii de bucatarie si sobolanii. Total nefolositori cu totii. Sunt niste paraziti care nu aduc nici un folos societatii, ba din contra, aduc nenumarate prejudicii. Ar trebui sterilizati precum cainii vagabonzi, pentru ca si asa nu e nici o diferenta intre acestia din urma si tigani.
    Cine va face asta, cand in parlament, guvern, senat, in consiliile locale, la primarii, in politie si in multe alte locuri e plin de tigani? Cine va face asta cand au regi si imparati care coordoneaza intreaga lume interlopa? Cine va face asta atata timp cat lui Basescu ( si nu numai lui ) ii e frica de tigani pentru ca il linseaza? Cine sa faca asta atata timp cat Uniunea Europeana joaca in struna bulibasilor tigani pentru ca aici e in joc banul?
    Cand Uniunea Europeana nu va mai fi corupta si nu se va mai uita la maselele de aur ale burtosilor tigani, atunci, poate ca va exista si sterilizarea tuturor tiganilor. Poate asa cum a fost la Auchwitz.
  • -4 (8 voturi)    
    jfgi (Duminică, 21 august 2011, 20:58)

    k [anonim]

    un pic de google, dupa pretul cel maim mic pentru cartuse de 7.62? (ca alea de 5.45 sunt 'umanitare')
  • +6 (12 voturi)    
    Nazismul, sula şi Prefectura (Duminică, 21 august 2011, 22:55)

    Dr. M [utilizator]

    Unii nu înţeleg diferenţa dintre nazism, rasism , eugenie, etc şi intoleranţa cetăţeanului onest faţă de criminalitatea de toate felurile, de dispreţul faţă de orice normă socială, nesimţire şi cocalarism endemic. Celor din această categorie le-aş recomanda un mic exerciţiu de imaginaţie şi anume să se plaseze cu toată familia într-un tren care rulează cu 100 Km/h , pe o linie care tocmai a fost sabotată de către ţigani prin furarea macazului . Poate unora le place să trăiască într-o ţară unde poliţiştii să fie atacaţi cu topoarele fără să poată riposta din motive de legislaţie tembelă. Domnilor "corecţi" , încercaţi să realizaţi că dacă Poliţia este impotentă în faţa unei hoarde înarmate cu atât o să fiţi Dvs. când o să vă treziţi cu ea noaptea în casă. Personal, am "savurat" experienţa şi vă pot spune că nu este ceva care să-ţi doreşti să retrăieşti. Enjoy, mînca-ţi-aş.
    • -5 (5 voturi)    
      trist (Luni, 22 august 2011, 1:45)

      tristana [anonim] i-a raspuns lui Dr. M

      numai ca nu sterilizarea rezolva problema. ci schimbarea mentalitatii prin reeducare fortzata cu batzul ca de alta ei nu au frica - si asta ti-o interzize ue care de altfel ti-i si trimite inapoi pe cap satui de toata porcaria lor cu drepturile infractorului si principiul umanismului in penal. Principiul umanismului se aplica umanilor. Astia sunt... Untermenchen. Dar nici sterilizarea nu va rezolva problema cum oricine isi poate imagina.
  • 0 (8 voturi)    
    Interesante ultimele evolutii (Duminică, 21 august 2011, 23:28)

    suki [anonim]

    Am citit articolul si apoi comentariile. Nu stiu daca mai sta cineva sa faca vreo analiza, macar prin redactia hotnews, dar situatia sociala s-a agravat mult, in ultima vreme, si peste tot. Subiectul articolului ar fi fost considerat o blasfemie acum nici 5 ani, iar comentariile de mai sus probabil ca ar fi fost cenzurate. E din ce in ce mai clar care va fi evolutia de acum incolo, daca continuam sa ne mintim ca "nu avem o problema", ca suntem "politically corect" si facem "discriminare pozitiva". Si cel mai mult in toata problema asta ma deranjeaza politicienii si grupurile de presiune care practic au inflamat totul. Acum nimeni nu va mai avea mila de tigani, ba chiar multi ar rasufla usurati daca altii s-ar ocupa de "rezolvarea problemei".
    E f grav ca am ajuns in acest punct, ca si societate.
    Cind o majoritate se simte atit de amenintata, practic abandonata de propriii sai conducatori, va reactiona haotic si agresiv. Evenimentele din intreaga Europa arata clar gradul de nemultumire din societate, iar anarhia e primul pas care ne va conduce catre acceptarea dictaturii cu bratele deschise.
    Oare ne mai putem trezi?
    • +2 (2 voturi)    
      Era de asteptat! (Luni, 22 august 2011, 9:28)

      garett [anonim] i-a raspuns lui suki

      Politically correctness dus la extrem nu face decat sa trezeasca reactii adverse! Ni s-a spus sa nu discriminam minoritatile etnice, sexuale, etc si brusc ne trezim ca noi majoritarii suntem de fapt cei discriminati!
  • +7 (11 voturi)    
    Ce repede se uita... (Duminică, 21 august 2011, 23:46)

    Colette [utilizator]

    Ati uitat cum Romania era pe primele pagini ale ziarelor din intreaga lumea prin anii '90 cand veneau tot felul de echipe de televiziune din 'tarile civilizate' care filmau conditiile de viata horror din orfelinate? Cand tiganii isi vindeau copiii pentru cateva mii de dolari??? Cand aia de nu reuseau sa-i vanda pentru ca erau handicapati ii paraseau in orfelinate? Ce usor se uita, ce usor este sa facem pe moralistii, pe principialii. In loc sa judecam cauzele, mergem direct la efecte! Lumea se schimba, s-a schimbat si este la o rascruce de drumuri. Dl.Mugur Isarescu spunea corect ca "dupa asemenea crize, avem o singura certitudine: ca lumea se va schimba". Noi suntem oare pregatiti? Sau mergem in acelasi stil, devenim un stat de asistati sociali care se va 'scufunda' precum Grecia pt ca pana la urma vom ajunge la fundul sacului? Cand in randul unei populatii sunt carente de educatie, mentalitate si chiar de tratidii care contravin unor alte norme si legi ale unui stat, atunci acel stat trebuie sa ia masuri, evident cu respectarea unor drepturi fundamentale ale oamenilor. Dar nu cred ca o etnie are dreptul doar sa se inmulteasca si sa stea cu mana intina la stat, sa-i ajute! Nu am vazut niciun comentariu acid la adresa acelor filme SF in care controlul natalitatii era un principiu al unei societati din viitorul omenirii... Oare chiar la intamplare au abordat asemenea subiecte? Acum dati cu minusurile, baieti!
  • -1 (7 voturi)    
    Pacat ca vedeti lucrurile asa... (Luni, 22 august 2011, 2:00)

    NTatiana [anonim]

    Nu stiu daca va dati seama ce ar insemna acceptarea acestei masuri care se poate extinde asupra unui numar mai mare de oameni !!! Chiar nu vedeti fateta cealalta a lucrurilor?!? nu va ganditi ca ati acceptat ca prostii numele oficial pe care si l-au luat tiganii din Romania : rromi, nume pe care nu l-au purtat niciodata in trecut , fie inainte de 1990 fie cu sute de ani in urma! nu realizati nici ca populatia Romaniei a ramas , din punct de vedere financiar, cea mai saraca populatie a Europei; va ganditi acum ca daca se accepta oficial si se legalizeaza sterilizarea fortata a celor mai saraci din Slovacia , veti putea intra cu totii ( vreau sa spun intreaga populatiei a Romaniei ) prin extinderea legii in intreaga Europa, sub incidenta acestei legi , ceea ce inseamna ca fiind asociati ca nume ( Romani=Rromi ) si ca grad de saracie cu cel al tiganilor, veti fi sterilizati cu totii ?!? Domane , multa minte va mai trebuie !!!!!!!! Sa va lumineze Bunul Dumnezeu , ca se pare ca nu va mai functioneaza bine creierele !!! ROMANIA, TREZESTE-TE, SUNT ATATEA DE FACUT SI TE-AI RATACIT !!!
  • +3 (9 voturi)    
    O idee... (Luni, 22 august 2011, 3:24)

    T+C [anonim]

    Ar trebui extinsa aceasta masura de sterilizarea voluntara la cei care sint asistati sociali pe o perioada de mai mult de 3 ani consecutivi, fiind apti de munca si nu muncesc.

    Masura de sterilizare ar trebui aplicata atit la femei cit si barbati.
  • -1 (5 voturi)    
    impozit (Luni, 22 august 2011, 9:49)

    mem [anonim]

    Tot impozitul e cea mai buna solutie.
    Primul copil - sau primii doi - fara impozit.
    Cine vrea sa faca mai multi copii, sa plateasca impozit (progresiv) pentru fiecare copil peste al doilea.
  • -6 (8 voturi)    
    o sa doara... (Luni, 22 august 2011, 9:58)

    un [anonim]

    Pentru cei care cred ca e o idee buna sterilizarea rromilor...eu zic ca doriti ca si barbatii sa fie, nu?

    O sa plangeti ca nu mai aveti "compozitori" de manele sau cantareti si nu o sa aveti pe ce dansa la nuntile voastre, la botezul copiilor vostrii sau copii copiilor vostri nu se vor mai distra....pentru ca voi aveti dreptul sa faceti copii, ei nu...

    Pe aceasi ordine de idei, care este nationalitatea cea mai detestata in Europa? Va zic eu, ROMANII si nu RROMII...chiar si in Franta, daca esti rrom esti discriminat, daca esti roman esti HOT...

    Logic, urmeaza propunerea de a va steriliza si pe voi (care intr-adevar este o idee excelenta) pentru care daca urmeaza sa voteze tariel din UE, acel vot ar fi pentru sterilizarea romanilor...cu o majoritate covarsitoare...

    Eu zic sa va uitati in curtea voastra, aveti probleme muuult mai mari decat rromii, daca ne uitam la rata criminalitatii, cea a rromilor este mult mai mica decat cea a romanilor (intrebati-l pe portocala lazaroiu...).
    Eu zic sa puneti mana pe o carte, sa munciti, sa ganditi cu mintea voastra si sa nu va comportati ca niste oi, ce sunteti.

    Am si eu o propunere, ce ar fi daca s-ar schimba numele tarii Romania in MANELISTAN...cred ca ar fi o caracterizare mult mai buna a voastra, in general.
  • +3 (3 voturi)    
    Minunata lume noua :)) (Luni, 22 august 2011, 10:22)

    alex [anonim]

    incet incet ne apropiem de ea...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by