VIDEO UPDATE Record de viteza pe A2 Bucuresti-Cernavoda: Un sofer bucurestean a fost surprins conducand cu 214 kilometri la ora

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 20 august 2011, 12:23 Actualitate | Esenţial


Sase soferi au ramas fara permisele de conducere dupa ce radarele i-au inregistrat, vineri seara, conducand cu viteza mare pe autostrada Bucuresti - Cernavoda, recordul de viteza, de 214 kilometri la ora, apartinand unui conducator auto care se indrepta spre litoral, in masina sa aflandu-se si doi copii, anunta Mediafax.



Potrivit reprezentantilor Politiei Autostrazi, soferul unui autoturism Audi a fost inregistrat de aparatul radar la kilometrul 139 ruland cu 214 kilometri pe ora, fiind vorba despre un om de afaceri din Bucuresti, in varsta de 38 de ani, care a facut si cateva manevre periculoase, el motivand ca se grabea sa ajunga la spital.

In momentul in care radarul inregistra aceasta viteza, pe langa masina condusa de catre bucurestean a trecut un alt autoturism cu o viteza posibil mai mare, dar care nu a putut fi scanat de radar si al carui sofer nu a putut fi tras pe dreapta si sanctionat.

Soferului surprins cu 214 kilometri pe ora i-a fost retinut permisul de conducere si a primit o amenda de 603 lei, sanctiuni aplicate si altor cinci soferi, inregistrati cu viteze intre 181 kilometri pe ora si 207 kilometri pe ora.

La ora transmiterii acestei stiri, lucratorii Politiei Autostrazi continua actiunea de depistare a vitezomanilor care circula pe sensul dinspre Capitala spre mare al autostrazii Bucuresti - Cernavoda, cu doua radare amplasate la kilometrul 105 si pe pasarela de la kilometrul 139, alti 25 de soferi fiind sanctionati pentru viteza peste limita admisa.

Viteza maxima admisa pe autostrada este de 130 de kilometri pe ora.

Recordul absolut de viteza inregistrat in acest an pe autostrazile din Romania este de 229 de kilometri la ora pe A2. Pe autostrada Bucuresti - Pitepti, recordul este de 225 de kilometri la ora inregistrat in 30 iunie.

Noul tip de radar, cinemometrul laser, de productie SUA, de ultima generatie, permite reperarea masinii de la o distanta de 1.200 de metri si nu poate fi detectat de catre soferi, fiind utilizat de peste 80 de politii din lume.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8481 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 20 august 2011, 12:31)

    nea Ion [anonim]

    foarte interesant ......
    • -2 (6 voturi)    
      asa si... (Sâmbătă, 20 august 2011, 22:55)

      smecher [anonim] i-a raspuns lui nea Ion

      eu sunt smecher si mi-am cumparat masina de 70.000 de euro care prinde 250 km la ora. viteza maxima e limitata. ea poate mai mult. cand merg pe autostrada gonesc cu cea mai mare placere. cand ma vedeti sa va dati la o parte. daca nu va convine mergeti cu trenul.
      • -2 (2 voturi)    
        ai grija sa nu-ti sara lantul (Duminică, 21 august 2011, 12:59)

        rco [utilizator] i-a raspuns lui smecher

        daca pedalezi cu viteza aia
        si inca ceva - legea spune ca nu ai voie cu bicicleta pe autostrada
        • +1 (3 voturi)    
          sa nu mori de grija altuia (Duminică, 21 august 2011, 21:21)

          hai [anonim] i-a raspuns lui rco

          nu-mi sare ca e gros si bine prins....invidiosule!
  • +6 (20 voturi)    
    Saturatie (Sâmbătă, 20 august 2011, 12:31)

    Dady [anonim]

    Sincer, nu v-ati saturat de dat stiri despre descreierati care au talpa grea si-o apasa pe acceleratie? Aproape in fiecare zi apare cate o non-stire de asta. La Realitatea e explicabil, pe aia atat ii duce capul...
    • +28 (30 voturi)    
      Corect pana la un punct (Sâmbătă, 20 august 2011, 15:24)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Dady

      De acord ca nu e o stire. Dar poate ca acea mica informatie "permis suspendat 90 de zile" ar putea sa fie discutata mai mult.

      Omul a depasit viteza legala (130 de km/ora!) cu aproape 90 de km!

      Cred ca in astfel de cazuri nu mai e vorba de nicio eroare scuzabila. La asa fapte permisul ar trebui suspendat un an. A doua abatere similara 10 ani. SI tot asa. Sa isi angajeze sofer personal.

      Maine omul asta se omaora pe el, sau, mai rau, omoara pe altii. Si primeste doi ani cu suspendare. In doi ani e iarasi la volan. E un caz clasic, undeva in Iasi. Viteza uriasa, depasire aiure peste linie continua, o femeie tanara moarta. Acel sofer mai avea doua abateri grave. Si o sa aiba imediat carnetul de sofer si o sa conduca iar. Vad ca soselele din Romania au ajuns un fel de safari, doar ca nu vanezi animale din viteza, vanezi fraieri, care conduc regulamentar.



      Zau ca aici mi se pare corect sistemul american, care te baga direct la zdup si bagi dosar penal de nu te vezi la astfel de abateri.
      • -3 (15 voturi)    
        Sistemul american... (Sâmbătă, 20 august 2011, 16:54)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui ion

        Nu cred ca are sens sa ne comparam cu un stat mult mai civilizat decat al nostru. Noi mai avem de asteptat vreo 50 de ani pana sa ajungem la nivelul lor de acum...sper ca doar atat.
        Romania e o jungla...si atat.
        • +6 (8 voturi)    
          de ce sa asteptam ??? (Sâmbătă, 20 august 2011, 21:23)

          Nick [anonim] i-a raspuns lui bgd

          prietene, de ce sa asteptam 50 de ani, hai sa ne civilizam mai repede, fiecare il indruma pe cel de langa, prieteni cu prieteni si amici cu amici, apoi chestia astra va creste...si tot asa...sa ne trezim oameni buni, este tara noastra in care locuim noi....nu ne mai comparam...ok?
        • -4 (4 voturi)    
          pai ne mai miram si noi..... (Sâmbătă, 20 august 2011, 22:28)

          Jolly Roger [anonim] i-a raspuns lui bgd

          de cand este sua un stat civilizat???
          unde ati gasit si undeati vazut civilatie in sua, ahh da din tipul ala...salbatica, fiecare poate, daca are bani
        • 0 (0 voturi)    
          Sistemul american (Duminică, 21 august 2011, 15:00)

          Jordan [anonim] i-a raspuns lui bgd

          e un stat politienesc. Daca asta vrei, Rusia e aproape si te asteapta cu bratele deschise.
          • 0 (0 voturi)    
            Tara care aplica legea (Duminică, 21 august 2011, 23:26)

            minu57 [utilizator] i-a raspuns lui Jordan

            indiferent cine esti. In America pot sa faci ce vrei legal sau ilegal dar daca esti prins platesti. Viteza maxima este 75 mile/ora(120 Km/H),in unele state 65 mile/h (110).
            Viteza depasita cu 5 mile se tolereaza pentru ca se poate contesta exactitatea masurarii,eroarea de citire datorita uzurii cauciucurilor,viteza vantului, etc.La 10 mile peste incep necazurile, amenda la prima abatere. La peste 10 mile se risca arestarea pe loc sau prezentarea la judecator,depinde de cazier. La peste 20 mile arestarea pe loc si posibila eliberare pe cautiune pana la proces unde se cere o expertiza psihologica care costa. Factorii agravati de exemplu conducere sub influenta,oboseala,medicamente cu sau fara reteta,aglomeratie pe autostrada,ploaie, etc duc la inchisoare. Fereasca Dumnezeu de o restrictie ca drum in constructie care nu e respectata sau mai rau trecerea pe linga o scoala unde restrictia trebuie respectata si toleranta este 0 %. Procesul se face cu jurori care sunt mai severi decat judecatorul. Am fost juror si din cei 12 eram singurul care am recomandat serviciu comunitar in loc de puscarie pentru un student de 23 ani si pana la urma a luat o luna de puscarie pentru ca acuzatul a cerut plangand ca vrea sa continue studiile iar judecatorul a decis sa stea in puscarie o luna si sa fie scos la curatat strazile,parcurile.
            Asta inseamna justitie nu stat politienesc
      • +6 (8 voturi)    
        Va fi corect si cand ... (Sâmbătă, 20 august 2011, 17:47)

        adi [anonim] i-a raspuns lui ion

        nu va mai fi posibil ca un sofer, avand permisul suspendat, sa fie prins de trei ori consecutiv conducand (caz aparut prin media cu ceva vreme in urma). A treia oara parca a produs un accident.
        Din pacate s-a ajuns pana acolo incat este un motiv de lauda faptul ca ai parcurs o anumita distanta in timpul cel mai scurt iar daca timpul tau este unul normal parcurgerii distantei respective cu viteza regulamentara esti considerat un papa-lapte.
      • +2 (12 voturi)    
        masina trebuia confiscata ,bulangiul pe 10 ani (Sâmbătă, 20 august 2011, 19:56)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui ion

        puscarie!asa reactioneaza o tara in care legea e lege!dar asa ceva nu exista.....
    • +2 (2 voturi)    
      viteza...? (Duminică, 21 august 2011, 15:20)

      Ion Matei [anonim] i-a raspuns lui Dady

      vtoata ziua politia se plange de vitezomani, ii arata cu degetul, face senzatie cu astfel de actiuni...

      Dar de ce nu spune nimeni nimic ca trei sferturi din masinile din Romania au defectiuni tehnice majore si trec de RAR cu spaga? De ce nu se (mai) fac actiuni comune politie-RAR-ARR care sa verifice de exemplu gradul de incarcare al microbuselor de transport sau starea tehnica, greutatea peste limita a camioanelor?

      De ce nu-si pune nimeni problema ca, indiferent cu cat ai circula pe autostrazile din Romania sau indiferent de cat de corect ai fi, te poti trezi cu caini, vaci, oi sau alte animale (inclusiv bipede) travesand caile de rulare?

      De ce nu mentioneaza nimeni faptul ca o problema sunt tractoarele si carutele nesemnalizate? Are cineva impresia ca intrand intr-o caruta cu 70-80 km/h scapa nesifonat?

      De ce nu mentioneaza nimeni ca in Romania, cine are destui bani nu va avea nici o problema in a conduce in perioada de suspendare a permisului? cu un avocat bun poti, in tribunalele din Romania, dovedi ca radarul nu era calibrat, ca politistul nu era calificat sa-l foloseasca, motive se pot gasi destule.

      Eu unul nu cred ca viteza este cea mai mare problema... ascundem sub pres probleme mult mai importante si ne intrebam de ce 'copilasii' imbogatitilor de carton nu patesc nimic cand ucid oameni pe trecerile de pietoni..
      • -2 (2 voturi)    
        Ei si? (Duminică, 21 august 2011, 19:25)

        observator [anonim] i-a raspuns lui Ion Matei

        Ce legatura are cu viteza? Nu ti se pare ca se complteaza. Esti ca bancu cu pingelica: ...si voi ii omorati pe negri..
  • -11 (25 voturi)    
    vacs (Sâmbătă, 20 august 2011, 12:41)

    gigi [anonim]

    Ei, si? Inca nu ati invata ca sunteti trompetele politiei preluand astfel de stiri? Sunteti folositi preluand astfel de ,,exemple'' negative si, totodata, credeti ca ati descoperti apa calda in jurnalism.
    Nu-i nimic, mai aveti timp!
    Ma astept sa nu fie publicat comentariul, dar prefer, totusi, sa imi exprim ,,parerea'' fata de stire si nu fata de ,,evenimentul jurnalistic''.
    Mai aveti de invatat ce inseamna viata cu toate ale ei....
    • +12 (16 voturi)    
      awareness (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:34)

      Duncan_Idaho [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Nu te supara mnai Gigi, dar cine ai vrea sa iti spuna chestiile astea? In Romania nu exista un sistem educativ sau de prevenire care sa dea rezultate. La altii, exista publicitate specializata care spune (de exemplu) "nu beti si va urcati la volan" iar tot pe HN a fost un clip irlandez destept cu "the bigger the speed, the bigger the mess". La noi cine sa faca asta? Dan Diaconescu? Voiculescu? Pai ce le iese? Asta e rolul mass media, sa informeze populatia. Daca tie ti se pare ceva banal ca ala mergea cu 190, nu prea mai are sens sa discutam.
      Pe urma, ce e rau in a-i respecta pe altii? Respectul e parte din viata, iar la 190 km la ora nu mai poti sa reactionezi cum trebuie. Sigur ala nu e sofer de F1. Tu mai ai de invatat, mai iesi afara din tara si o sa vezi diferentele.
      • -7 (9 voturi)    
        vacs 2 (Sâmbătă, 20 august 2011, 16:53)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Duncan_Idaho

        Fara a intra in contradictie cu opinia ta (fiecare avem dreptul la propria opinie fara a avea pretentia ca este adevarul suprem), vreau sa adaug sa tocmai autoarea articoului a dat motiv de contestatie a procesului verbal (daca nu a fost cumva tot ,,preluare'' ignoranta!). Sigur in statul Idaho (SUA) si nu numai, acest lucru functioneaza, de drept.
        Asadar, ,,in momentul in care radarul inregistra aceasta viteza, pe langa masina condusa de catre bucurestean a trecut un alt autoturism cu o viteza posibil mai mare, dar care nu a putut fi scanat de radar si al carui sofer nu a putut fi tras pe dreapta si sanctionat''. In dubio pro reo.
        Vezi, Alina exemplu de ,,preluare'' din ignoranta?
        In acest caz, nu se stie care era auto inregistrat si astfel, contestatia asupra PV va fi admisa de instanta si, culmea, soferul repus in drepturi.
        Nu stiti, nu va bagati ca mai rau faceti!
        • -1 (1 vot)    
          N-are decat sa conteste (Duminică, 21 august 2011, 15:10)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          Inregistrarea (autorizata) a Politiei va dovedi si diferenta de viteze dintre cele doua vehicule. oricum, nu era decat de 10-15 km/h, deci ambii aveau peste 200 km/h, numai buni de suspendat permisul.

          Iar jurnalista n-are nicio vina, a preluat exact ce spunea comunicatul Politiei, deci ....
          • +1 (1 vot)    
            vacs 3 (Duminică, 21 august 2011, 20:05)

            vacs 3 [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            Cat de autorizata era (este) inregistrarea si cat de legal poate face diferenta de viteza, probabil, ca numai tu sti (dupa cum ai ,,preluat'' din ignoranta de pe diverse ,,canale'')! Cat de omologat este acel tip de radar (cu laser), ramane sa vorbim dupa ce mai citesti normele legale specifice.
            Jurnalismul nu inseamna reproducere de ,,papagal'', ci informatie obiectiva si cat se poate de corecta.
            Repet, nu stiti, nu va bagati ca mai rau (va) faceti!
            PS Va contesta si va castiga dar Alina nu-ti va spune asta! Vei ramane cu nepretuita impresie ca ai (a) avut dreptate.
            Asta e!
            • 0 (0 voturi)    
              vax albina in rerum (Luni, 22 august 2011, 15:29)

              Lex Rex [anonim] i-a raspuns lui vacs 3

              Amice, am impresia ca esti un avocat care vinde gogosi la fraierii care il iau sa-i apere. Nu-ti mai vinde opiniile de trubadur cu atata certitudine ca rad si curcile (omologate) de tine. Va contesta, va primi un termen si i se va ridica permisul pe 3 luni + 1 luna sanctiune. Certitudinile abjecte pastreazale pentru cafelele cu clientii...
  • +12 (20 voturi)    
    dementi (Sâmbătă, 20 august 2011, 12:55)

    lake [anonim]

    Tzara lui Papura Voda!
    Ne plangem de nr mare de accidente, scriem peste tot STOP accidentelor dar nu suntem in stare sa-ti pedepsim pe dementi!
    LUATI-LE MASINILE DEMENTILOR SI O SA VEDETI CUM SE REDUCE NUMARUL LOR!
    • +8 (10 voturi)    
      . (Sâmbătă, 20 august 2011, 19:09)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui lake

      era in drum spre spitalul de nebuni. sa se interneze....
  • -13 (25 voturi)    
    :))))))))) (Sâmbătă, 20 august 2011, 12:56)

    badtroll [utilizator]

    ce tampiti!!nu mai mergeti ma pe autostrada asa repede..faceti ca mine si gasiti un drum drept si bun si mai izolat si mergeti cu 230:)))
    • +7 (17 voturi)    
      hmm (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:31)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui badtroll

      Din punctul meu de vedere chestia asta se numeste tentativa de omor.
      Exista si alte feluri de a inabusi complexele de inferioritate.
    • +11 (17 voturi)    
      Nici o problema (Sâmbătă, 20 august 2011, 14:18)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui badtroll

      E bine ca mergi pe un drum izolat. In felul asta, cand o sa sughiti, o sa misti volanul cu 1 cm si o sa intri intr-un stalp, o sa mori numai tu. Nu vei lua si nevinovati cu tine.
      • -2 (8 voturi)    
        :-) (Sâmbătă, 20 august 2011, 16:58)

        Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

        Mi-a placut asta cu sughitul. Tu n-ai mers niciodata cu 230, nu-i asa? :-)
  • -15 (23 voturi)    
    nu inteleg stirea (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:13)

    dragos [anonim]

    de ce la noi nu ar fi ceva normal 200 la ora. de ce la altii ar fi. sa puna restricite si la avioane.. aia de ce au voie? daca intelegi ...
    • +6 (12 voturi)    
      Unde? (Sâmbătă, 20 august 2011, 14:16)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui dragos

      La care altii e normal?
      • +2 (2 voturi)    
        la nemti (Duminică, 21 august 2011, 0:26)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        dar nici la ei peste tot. Si nu putem compara autostrazile lor cu ale noastre...
  • 0 (14 voturi)    
    comentariu (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:18)

    nyl [anonim]

    Da Doamne toti astia sa se oprasca in copac!
  • -2 (6 voturi)    
    Dupa poza... (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:26)

    gica contra [anonim]

    ...sa intelegem ca e vorba de Federer?!
  • -4 (20 voturi)    
    propunere (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:29)

    daroc [utilizator]

    Eu nu inteleg de ce nu schimbam limitele astea de viteza. Dupa parerea mea, in localitati ar trebui sa fie limita de 70 km/h, in afara 110 km/h cum e acum mi se pare ok, eventual s-o ridice la 120 km/h, iar pe autostrazi, nelimitata.
    Si o sa argumentez. In localitati e bataie de joc 50 km/j si 95% n-o respecta, inclusiv politia. Pai acum 40 de ani, cand Dacia 1300 era ultimul racnet (chiar era!), iar Dacia 1100 si Trabant erau masini ok, limita in localitati era 60 km/h. Intre timp, autoturismele au evoluat foarte mult tehnic si acum orice masina are din start minom ABS, ABS care acum 40 de ani era ceva SF si numai abioanele le aveau. Dar limita de viteza a scazut! Jenant! 50 km/h e viteza unui biciclist mai grabit! Multi cu care am discutat, erau de acord cu 50 km/h, ca cica asa si e in Occident. Si ce-i cu asta? Poate aia au timp mai mult liber, nu-i treaba mea. N-o sa uit dicutia ce o aveam cu un amic. Eram in masina, el conducea si eu eram pe scanunul din dreapta. Imi argumenta foarte hotarat ca e buna limita de 50, dar exact in acel moment gonea cu 100 km/h prin localitate. Si cand i-am spus, mi-a replicat "da, dar eu ma grabesc!" Bingo! Pai toti nbe grabim.
    Legat de faptul ca sustin ca pe autostrazi ar trebuie sa nu fie limita de viteza, ma bazez pe faptul ca rolul autostrazilor e de cale rapida de comunicare pentru distante lungi. Adica daca am de mers de la Timisoara la Bucuresti, nu vreau sa imi petrec chiar toata ziua la volan si as vrea sa imi mai ramana cateva ore din acea zi si pentru munca! In plus, masinile moderne, mai ales cele care trec de 200 km/h sunt proiectate sa fie foarte sigure si la viteze mari. Nu mai povestesc de motocicletele de viteza, care sunt limitate constructiv pe la 300 km/h, ca altfel ar merge si mai repede!
    • +12 (18 voturi)    
      Parca ne-am prostit de tot (Sâmbătă, 20 august 2011, 15:34)

      ion [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Domnul destept, da oare in vest de ce nu se aplica propunerile matale (stiu, o sa imi zici de nu stiu ce autostrazi in Germania, un caz ultra-special)? In USA de ce nu se aplica? Ne apucam noi sa le aplicam pe "autostrazile" din Romania? Care autostrazi? Campul ala un pic mai neted dintre Bucuresti si Pitesti, cu doua benzi pe sens e autostrada?

      "In plus, masinile moderne, mai ales cele care trec de 200 km/h sunt proiectate sa fie foarte sigure si la viteze mari."

      Da, vreau sa vad si eu cum te scapa masina asta la o ciocnire frontala la 200 de km/ora sau la un acrosaj. AI o energie cinetica uriasa care trebuie dispipata cumva. Pe scurt, te faci muci. cu tot cu cele 6 airbag-uri.

      Nene, hai sa nu o mai dam cotita.Mai usor cu graba asta, parca am inebunit cu totii, muncim 5 zile pe saptamana, cate 8-9-10 ore pe zi, avem 140 de zile pe an in care nu muncim (da, pune mana si calculeaza!), dar nu ne mai ajunge timpul. Acum 100 de ani se munceau cate 12-14 ore pe zi, 6 zile pe saptamana. Ciuciu concedii platite, weekenduri, sarbatori legale si altele. Dar noi suntem mai stresati de o mie de ori, ca nu ne mai ajunge timpul. Ne-am prostit de tot...

      P.S. Ia avionul de la Timisoara la Bucuresti, nu te imbata singur cu apa rece ca o sa gonesti cu 200 de km/ora intre Baile Herculane si Turnu Severin. Decat daca vrei sa te intalnesti mai devreme decat era programat de doamna cu coasa.
    • +9 (13 voturi)    
      ai uitat complet de factorul uman (Sâmbătă, 20 august 2011, 19:12)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui daroc

      viteza de reactie de exemplu. daca vii cu 80 la ora si cineva iese dintr-o straduta laterala initial nu te vede si pina a intros capul si a iesit pe drumul principapl tu esti peste el. sau iti sare vreun idiot pe zebra dintre masini parcate aiurea. eu cred ca nici nu ai carnet...
      • 0 (2 voturi)    
        Pietonii (Duminică, 21 august 2011, 15:02)

        Jordan [anonim] i-a raspuns lui spy

        sa se mai asigure si ei, ca doar isi apara viata proprie...
    • +8 (8 voturi)    
      abs (Sâmbătă, 20 august 2011, 20:57)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui daroc

      asa ptr informatia ta, ABS nu scurteaza distanta de franare neaparat. El e doar ptr a mentine controlul asupra volanului lucru care in anumite cazuri poate sa duca la scaderea distantei de franare daca stii cum sa-l folosesti.
      Deci pe drum drept daca apesi "blana" pe pedala de frana si tii volanul drept cum 99% din soferi fac asta, ABS chiar lungeste distanta de franare.
      • -1 (1 vot)    
        Nu ai dreptate (Duminică, 21 august 2011, 15:03)

        Jordan [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

        ABS-ul scurteaza distanta in mod sigur pe carosabil ud si pe pietris, un profesionist (pilot) putand, intr-adevar, opri mai repede fara ABS pe carosabil uscat.
    • +2 (2 voturi)    
      propuneri gresite (Duminică, 21 august 2011, 8:25)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Dute nene afara sa vezi cum circula oamenii aia!.Ce respect exista ptr regulile de circulatie.De ce acolo se poate si la noi ,nu?Ptr ca daca gandim ca tine ne asteapta cimitirul frate!Daca se doreste civilizatie pe sosele,indiferent ca e drum comunal,national sau autobanda,atunci trebuie sa respecti regulile de circulatie,iar amenzile la noi sunt de rasul curcilor.Daca -l arzi pe roman la buzunar,dar asa ca lumea, tine minte toata viata , de numai face prostii.Dute la unguri unde amenda minima este de aprox 200 de euro.Ia sa vedem daca va fi si la noi cam tot asa i-ti mai convine sa te dai barosan pe sosea?.Asa ca trebuiesc marite amenzile,trebuiesc vazute localitatile in care se poate merge cu viteze superioare celei de 50km/h ptr fluidizarea traficului,dar si ptr scurtarea timpului de traversare(vezi Brasovul =60km/h),deci si poluare mai putina.Iar cu contestarea amenzii si dovada de 15 zile iar nu sunt de acord,dai frate sa plateasca obligatoriu iar daca vrea sa recupereze banii(daca omul crede ca are dreptate,atunci sa mearga in instanta),iar dovada sa fie valabila maxim 48 de ore sa poata ajunge acasa.
  • +8 (8 voturi)    
    Statistic (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:29)

    DanDare [utilizator]

    Oare domnii care dau astfel de stiri ar putea sa ne prezinte si o statistica in ceea ce priveste accidentele provocate de viteza excesiva pe autostrazi ?

    Si poate si o comparatie cu acelasi fenomen pe restul drumurilor nationale.

    Si asa pentru curiozitatea mea personala... ce masini conduceau cei doi?

    Respect
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Duminică, 21 august 2011, 15:41)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui DanDare

      Da. E o cifră cunoscută de toată lumea: zero. Practic tot ce înseamnă accident la noi e datorat manevrelor greşite întreprinse din prostie: mers pe linia de tramvai şi tamponare cu cel care încearcă să traverseze intersecţia, lovirea refugiului de tramvai cu viteză şi distrugerea maşinii, curbe luate prosteşte care rezultă în căderea maşinii în lac sau intrarea ei în pom, intrarea pe contrasens şi tamponarea cu cineva în aşa fel încât să moară amândoi. "Accident la 250 km/h" n-a prea văzut nimeni, în câmp pe vreme frumoasă şi pe DN cu 4 benzi nu prea ai pe cine lovi.

      ~Nautilus
  • -10 (16 voturi)    
    Bravo lui!!! (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:30)

    Gabriel [anonim]

    Sa fie cat mai multi de acest gen. Sa inteleaga ca trebuie ridicate limitele de viteza.
  • -5 (23 voturi)    
    propunere 2 (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:35)

    daroc [utilizator]

    Si mai adaug un argument. Deci limita maxima e de 130 km/h. Atunci de ce nu dam o lege prin care sa obligam toti constructorii auto sa limiteze viteza maxima la 150 km/h (130 limita legala plus un 20 rezerva pentru depasiri). Daca tot nu avem voie mai mult de 130 km/h, la ce bun sa avem masini si motociclete care merg pana la 300 km/h sau chiar mai mult?
    Haideti sa le limitam pe toate prin lege la 150 km/h, viteza care oricum o atinge orice varianta de Logan, spre exemplu, Si atunci am adus un mare beneficiu si ecologiei, ca nimeni n-o sa mai faca motoare mai mari de 1300 cmc, ca n-are sens. (poate alea de teren, vreo 1600 cmc sa poata ajunge la 150 km/h). Poluare mai mica din start!
    V-ar conveni asta? Banuiesc ca nu! Dar totusi multi sunteti de acord cu 130 km/h limita! Nu e cumva un fel de... ipocrizie.
    Si legat de siguranta, hai sa fim seriosi! Cu masinile actuale, pe o autostrada - cu exceptia zonelor mai cu multe curbe sau intersectii cu alte drumuri - e foarte sigur sa mergi si cu 200 km/h. Si daca e sa faci accident, si la 130 km/h mori aproape sigur!
    Si un ultimm argument, desi e mai degraba exemplu decat argument. Germania! Acolo sunt multe autostrazi fara limita de viteza si nu sunt mai "mortale" acele autostrazi decat celelalte drumuri. Si nu-mui spuneti ca nemtii au alte masini, ca nu e adevarat, exact ce au ei avem si noi.
    • +5 (15 voturi)    
      Argumente peste argumente... (Sâmbătă, 20 august 2011, 15:54)

      ion [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Zi mai bine ca nu ai chef sa repecti regulile. Daca te-ar privi doar pe dumneata, m-ar durea in basca. Termini mai devreme cu lumea asta si pace buna! Dar merg si eu pe drumurile alea, de obicei cu nevasta si copii in masina.

      Ei, vezi, aici libertatea dumitale se calca pe coada cu libertatea mea. Pe mine ma deranjeaza cumplit aia de merg cu 200 de km/ora, pe o autostrada si asa destul de ingusta si de proasta ca si calitate a asfaltului (Bucuresti-Pitesti).

      Nu zau si la 130 de km/ora si la 200 de km/ora mori aproape sigur? Te-ai gandit de exemplu la diferenta de spatiu de franare?

      Spaţiul de frânare creşte exponenţial în funcţie de viteză, mai exact, creşte cu pătratul vitezei.

      Standardul de firma la masini normale e de 40-50 m la 100 km/ora. Numai masini de genul Porsche 911 GT3 Cup au obtinut 32 de m in teste. Si asta obtinute de profesionisti, pe asflat super uscat. Fa un calcul sa vezi ca la 200 de km/ora discutam de peste 150-200 de metri spatiu de franare completa. Ai timp suficient sa iti revezi momentele importante din viata. Sanatate!

      P.S. Stire: "Duminică, 19.07.2009, 259 de maşini au fost antrenate într-un accident pe una dintre autostrăzile Germaniei, rezultând 66 de răniţi, din care 10 in stare critica." Ce naiba, nemtii astia nu sunt capabili sa faca masini sigure la 200 de km/ora?
      • 0 (0 voturi)    
        Greşit. (Duminică, 21 august 2011, 15:45)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui ion

        Nu "aproape" sigur. Mori sigur. Ai o probabilitate de a muri egală cu 1. Singura metodă de a evita moartea este să nu faci accident. Nici la 200 km/h, nici la 130 km/h, nici la 100 km/h, deloc.

        "Doctorii şi asistentele îmi spuneau că un ostaş care a fost atins doar puţin de un glonte şi a scăpat cu o zgârietură e cel mai norocos om din lume. Eu cred că adevăratul norocos e cel care nu a fost deloc atins" - George Orwell :))

        ~Nautilus
    • -5 (11 voturi)    
      fff. corect! (Sâmbătă, 20 august 2011, 18:16)

      mercedes [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Intru totul de acord cu ceea ce ai spus si la pct.1 si la pct.2.
      Singura parere pertinenta dupa parerea mea. In rest, numai opinii "frustrate" care "lustruiesc" Politia Rutiera.
      De altfel, am constatat de ex. ca la noi cind e vara si uscat, toata lumea se tiraste cu 100 km/h pe banda a 2-a de nu poti trece de ei nici cu Militia. Cind e iarna si zapada/polei sau chiar ploaie, atunci ii apuca pe toti viteza.
      Stima Dnule. Daroc!
    • +6 (8 voturi)    
      dar masina aia mai si iese din tara (Sâmbătă, 20 august 2011, 19:16)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui daroc

      si nu sint la fel limitele in toate tarile....
    • +2 (4 voturi)    
      Maybe... (Duminică, 21 august 2011, 1:47)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui daroc

      In Germania, pe acele autostrazi fara limita de viteza, rareori o sa vezi masini cu viteza foarte mari (160- 200 + ) Si stii de ce? Viteza costa carburant, mult carburant !

      Majoritatea merge cu 100-120 km/h, chiar si pe "celebrele" autostrazi germane. Desigur, e posibil sa ti se para ciudat sa vezi acolo un Porsche 911 ruland cu "doar" 140 km/h...

      Oamenii aia cunosc valoarea banului si stiu sa aiba grija si de viata lor si de masini.
    • +4 (4 voturi)    
      Din cate am vazut (Duminică, 21 august 2011, 12:36)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui daroc

      Eu pe la formula 1, pana si aia fac accidente si cand pierd controlul masinilor nu se opresc decat in parapeti. Si mai am impresia ca masinile alea sunt mult superioare celor de pe sosea, nu doar ca putere si acceleratie dar si ca aderenta, distanta de franare. Deci daca baietii aia, care au cam 15 ani de condus astfel de masini mai si gresesc, ce incredere sa am eu intr-un pacalici ca tine care se crede genial cand apasa acceleratia la fund. Tu nici macar nu ai habar cum face masina ta daca pierde aderanta la 200 km/h, sau sa ai stapanire si sa stii ce sa faci in continuare daca asa ceva se intampla.
      Te simti smecher si vrei sa arati ca esti tare? Te inscrii frumos intr-un campionat de viteza si te rastorni acolo pana nu mai poti.
  • -6 (14 voturi)    
    :))) (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:36)

    mihai [anonim]

    slab in rusia se merge cu 300km/h
  • +15 (15 voturi)    
    Foarte bine (Sâmbătă, 20 august 2011, 13:53)

    Mihai [anonim]

    Este imbucurator ca politia le suspenda permisul. Dar as fi curios sa vad dupa cate zile il primesc inapoi. Oricum primesc dovada pentru 15 zile, timp in care mai pot circula cu masina.
    Ar fi bine ca pe unele portiuni de autostrada sa fie ca in Germania - fara limita. Sa se poata bucura ci cei care au masini mai puternice si vor "adrenalina".
    PS. precis iar erau la panda pe autostrada politia.
    • +4 (6 voturi)    
      Asa e... (Sâmbătă, 20 august 2011, 20:47)

      Radovick [utilizator] i-a raspuns lui Mihai

      foarte bine ca le suspenda permisele, dar ar trebui sa o faca fara dovada de circulatie. Daca esti cu capul esti din momentul ala nu peste 15 zile :))

      Si sigur ca Politia era la panda. In cazul asta au folosit pistolul ala laser nou achizitionat, folosit de un gargea aflat pe o pasarela ce trece pe deasupra autostrazii (vedeti pozitia radarului vis-a-vis de masini). Ma intreb daca unde a invatat Garcea sa faca asta :)))
      PS: Saptamana trecuta erau cu pistolul laser in spatiul dintre cele doua sensuri ale A2, intre balustradele de metal :))) Si mai scoteau capul din cand in cand... :)))
      Dar asa Politie Rutiera avem asa soferi...
  • -4 (20 voturi)    
    Necunoscatori culcat (Sâmbătă, 20 august 2011, 14:26)

    Axeladin [anonim]

    O masina cu peste 200cai merge cu 200km/h lejer intrucat are o stabilitate,aerodinamica si frane pe masura. Mai periculos e cu o dacie daca mergi cu viteza legala de 130km !!!!!!!!!!!
    • +5 (13 voturi)    
      uite altu' care uita factorul uman (Sâmbătă, 20 august 2011, 19:15)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui Axeladin

      da, dar nu cind ai copii in masina si intorci capul dupa ei daca incep sa tipe sau te suna pitzipoanca din dotare pe celular.
  • -4 (16 voturi)    
    limita de viteza (Sâmbătă, 20 august 2011, 14:36)

    tico [anonim]

    de ce mai fac astia masini care pot circula cu viteze mari daca limita este 130. ei sunt de vina. dati in judecata fabricile auto ca scot masini la vanzare cu motoare puternice. sa nu se mai vanda decat tico si ...gata.
  • +3 (13 voturi)    
    imbecili de bani gata (Sâmbătă, 20 august 2011, 16:09)

    bogdan [anonim]

    Nu cunosc prea multe de soferie, am 1.200.000 km in 12 ani , dar niciodata nu stii totul. Orice situatie este una inedita, fara un exemplu anterior. Si acum sa incepem: fuge cu 200 la ora, perfect im mai putin de 30 milisecunde daca a starnutat sau s-a uitat la cd masina se preste in 50 metri lejer taras pe frana. Cel cu masina din fata sau din laterala lui cu ce a gresit ca s-a nascut ??, vrei viteza faci test pe bani pe aeroport si succes pentru coliva oferita.
    2. un cretin de 18 ani cu 3 luni de soferie in oras, face fata la 5 ore de mers in mars? (se opresc la benzinarii din 50 in 50 km si beau energizante.
    3. Acum ploua, stie cineva din aia de 18-20 ani cum se mentine o masina la acvaplanare, se tine de mantinela sau e oferta- cimpul de vizavi, perfect dar nu uita viata celor din masina. 4. De motociclisti ii stie toata lumea cum se numesc: DONATORII DE ORGANE, daca ai casca pe cap ei se considera protejati - perfect corect creier nu au deci nu ne trebuie
    • 0 (0 voturi)    
      nu face (Duminică, 21 august 2011, 15:50)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Cine trebuie să se oprească după 50 km nu e şofer adevărat şi nu poţi avea niciun fel de pretenţii de la el, nici la viteze mari, nici la viteze mici. Nici după 3 luni, nici după 3 ani, nici după 30 de ani. Eu am făcut în unele ocazii mai mulţi km pe bicicletă sau scuter, când erau 35 de grade afară, şi nu m-am plâns.

      ~Nautilus
    • +1 (1 vot)    
      sa nu generalizam (Duminică, 21 august 2011, 19:48)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      dupa cum exista soferi auto dementi exista si conducatori moto "cu capul pe umeri"
      • -1 (1 vot)    
        motociclisti (Luni, 22 august 2011, 22:18)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui spy

        corect, sunt aceia in combinezoane de harley, hoinar si orice care se duc in excursii cu corturi si care sunt de 110% CONSTIENTI DE CE FAC si imbecilii de moto sport care se mindresc " prind 100 in 3 secunde - "imbecil"i ca orice sofer se asigura stanga dreapta si iar stanga in 3 secunde si 2 secunde sa prinda in curba la orice fel stg sau dreapta in 5 secunde - vb de greii masinilor- uitativa ca nici macar bmw , mertam nu ia curba la 90 grade in min 4 sec = 7 secunde ptr a face stanga iar un DONATOR AJUNGE IN 4 SECUNDE IN DREPTUL DVS, il dobor sau nu ?, cu placere si va asigur ca 99% sunteti in castig de cauza, chemati expert in motociclete si le luati banii lejer
  • +3 (7 voturi)    
    viteza (Sâmbătă, 20 august 2011, 20:42)

    Spock [anonim]

    Cu aceste stiri justifica militienii zecile de mii de euro cheltuiti pe aparate radar ultraperformante si pe Loganuri cu echipament de "top".
    Accidentele se intimpla din lipsa soselelor si a autostrazilor, nu din cauza vitezei. Este ceva normal ca dupa ce stai dou ore in coada sa apesi pedala cind vezi liber in fata ta.
    Dar pina cind sus-pusii umbla cu elicopterul nu se va schimba nimic. Noi vom plati rovignete, taxe de drum incluse in pretul carburantilor, iar banii vor burdusi buzunarele citorva smecheri gen Bechtel, Umbrarescu, Casuneanu, etc.
  • -7 (7 voturi)    
    Masinile puternice au voie ! (Sâmbătă, 20 august 2011, 20:46)

    Jony [anonim]

    Daca ai masina puternica din fabrica ai voie cu 200 pe autostrada pt ca si franele si stabilitatea sunt pe masura
    • +2 (2 voturi)    
      Stabilitatea (Duminică, 21 august 2011, 11:35)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Jony

      Toti vorbiti numai de stabilitatea masinii, dar nu vorbiti de stabilitatea (inclusiv mintala) a conducatorului auto.

      Folositi caii aia in plus in depasiri. Oricum daca gonesti cu 200 nu o sa scoti o medie mult mai buna mai ales pe un drum national.
  • +4 (4 voturi)    
    Conclusions (Duminică, 21 august 2011, 1:38)

    Adrian [anonim]

    In urma articolului, constat urmatoarele:

    1. Romanii au banii de aruncat pe fereastra gonind cu viteze ametitoare

    2. Politia Romana se lauda ca are un pistol radar nou (laser), nedectabil. Orice prastie de detector are si detectie laser. Ce-i drept, cand detectorul bengane, stii doar ca trebuie sa pregatesti banii de amenda.

    3. Multi copii isi dau cu parerea vis-a vis de limitele de viteza auto, chiar daca, cei mai multi, nu stiu ca pot muri de la 35 km/h in sus, daca nu poarta centura de siguranta in cazul unui accident.

    Limita de 50 km/h nu este intamplatoare. Dincolo de sistemele performante de franare de pe masini, limitele cauciucurilor au fost de mult timp atinse. Va rog, studiati toti factorii ce intervin in cazul unei franari bruste pe asfalt uscat. Apoi, pe asflat ud, etc.


    La noi, 80 % din soferi nici macar nu mai semnalizeaza schimbarea directiei de mers sau schimbarea de banda, nu se uita in oglinda retrovizoare cand vor sa depaseasca (desigur, fara sa semnalizeze) in timp ce un alt autovehicul din spatele lor este deja angajat in depasire, s.a.m.d. , iar copii lu' tata vor sa conduca mai "grabit".


    Sunt sofer, desigur. Am permis de 12 ani si peste 1 milion de kilometri parcursi. Abia astept amenzi usturatoare pentru incalcarile grave:

    -nesemnalizarea schimbarii directiei de mers
    - neacordarea de prioritate
    - nerespectarea culorii rosii a semaforului
    - utilizarea incorecta a luminilor masinii ( aici intra si proiectoarele de ceata aprinse noaptea, care te orbesc, desi, afara nu este ceata)
    -montajul de instalatii xenon neomologate ( ce duc la orbirea soferilor de pe contrasens pe timp de noapte)
    -sicanarea in trafic

    Pe scurt, as dori ca viteza sa nu mai fie "vedeta" actiunilor Politiei Romane.

    Nu viteza ucide! Prostia si lipsa de experienta da !
    • 0 (0 voturi)    
      Capitalismul e de vină :) (Duminică, 21 august 2011, 15:57)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Într-o societate capitalistă, totul se măsoară în performanţe: dacă ai profit ai fost merituos, dacă ai câştigat premii ai fost şi mai merituos, dacă ai mai câştigat şi o decoraţie te crezi Rambo, dacă a ajuns să scrie şi în tabloide de tine probabil te crezi zeu.

      Ori alde Garcea trebuie să îşi demonstreze competenţa prinzând cât mai mulţi fraieri, altfel se duce cariera lor pe Dâmboviţa la vale. Mai ales că le-a spus deschis Igaş: ori prindeţi fraieri, ori vă disponibilizez.

      Dacă ar sta să dea amenzi şi puncte pentru călcatul benzii continue, trecere pe roşu sau pe galben, hărţuielile "băieţilor cu ceafa groasă" în trafic şi altele de genul ăsta, ar da şi amenzi puţine şi nici nu ar câştiga aplauzele fraierilor, care sar în sus când aud de "bolizii de lux ai beizadelelor şi viteze de Formula 1".

      ~Nautilus
    • +1 (1 vot)    
      foarte adevarat (Duminică, 21 august 2011, 19:51)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      respectele mele
  • +4 (4 voturi)    
    e viteza obsesia Politiei..? (Duminică, 21 august 2011, 11:23)

    Ion Matei [anonim]

    toata ziua politia se plange de vitezomani, ii arata cu degetul, face senzatie cu astfel de actiuni...

    Dar de ce nu spune nimeni nimic ca trei sferturi din masinile din Romania au defectiuni tehnice majore si trec de RAR cu spaga? De ce nu se (mai) fac actiuni comune politie-RAR-ARR care sa verifice de exemplu gradul de incarcare al microbuselor de transport sau starea tehnica, greutatea peste limita a camioanelor?

    De ce nu-si pune nimeni problema ca, indiferent cu cat ai circula pe autostrazile din Romania sau indiferent de cat de corect ai fi, te poti trezi cu caini, vaci, oi sau alte animale (inclusiv bipede) travesand caile de rulare?

    De ce nu mentioneaza nimeni faptul ca o problema sunt tractoarele si carutele nesemnalizate? Are cineva impresia ca intrand intr-o caruta cu 70-80 km/h scapa nesifonat?

    De ce nu mentioneaza nimeni ca in Romania, cine are destui bani nu va avea nici o problema in a conduce in perioada de suspendare a permisului? cu un avocat bun poti, in tribunalele din Romania, dovedi ca radarul nu era calibrat, ca politistul nu era calificat sa-l foloseasca, motive se pot gasi destule.

    Eu unul nu cred ca viteza este cea mai mare problema... ascundem sub pres probleme mult mai importante si ne intrebam de ce 'copilasii' imbogatitilor de carton nu patesc nimic cand ucid oameni pe trecerile de pietoni..
    • 0 (0 voturi)    
      Mai rău (Duminică, 21 august 2011, 16:03)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Ion Matei

      Dacă vrei să îţi îmbunătăţeşti sistemul de frânare (mai mult decât prin clasicele şi nedetectabilele metode "plăcuţe de raliu + discuri striate + cauciucuri performante") montând etriere multipiston, discuri din materiale exotice şi alte piese vizibile, te pică la ITP şi la RAR, sau îţi impun un proces de omologare lung şi costisitor, pe care nu îl face nimeni, lumea le montează pe riscul lor.

      În schimb, pe "băieţii dă băieţi cu bemveu pă Bulgaria" nu-i întreabă nimeni de sănătate.

      Aşa zice doctrina socialistă, săracilor li se permite orice, dar cel care arată că are bani de componente trebuie fript.

      ~Nautilus
  • -2 (4 voturi)    
    Detector (Duminică, 21 august 2011, 12:45)

    Alex D. [anonim]

    Recomand beltronix rx75 ultra care blocheaza laseru :)))
  • -1 (1 vot)    
    nu ma deranjeaza viteza, ci neimplicarea politiei (Duminică, 21 august 2011, 14:50)

    gelu [anonim]

    Daca rolul politiei rutiere e de a stabili viteza cu care se deplaseaza vehiculele, atunci am putea foarte bine sa ii inlocuim pe militieni cu roboti.
    Acum o suta de ani daca cineva conducea cu 40km/ora, ziarele vremii spuneau ca "gonea nebuneste!".
    Cei care merg acum cu viteze de peste 200km/ora o fac pentru ca au masini care pot atinge aceasta viteza.
    Iar constructorul care a reusit sa faca o asemenea masina stie se sa faca pentru a o dota cu sisteme de siguranta pentru ca vehiculul sa poata fi stapanit.
    Sigur ca daca vedeam o dacia 1310 cu 214km/ora mi se parea ceva de groaza.
    Dar cand avem de-a face cu masini de peste 150 - 200 de cai putere, ... chiar credeti ca nu sunt dotate corespunzator sa poata circula cu viteze mari.
    Pe cine deranjeaza viteza aia mare?
    Pe mine nu.
    Chiar daca nu sunt eu la volan.
    Se poate intampla ceva, vor zice multi!
    SIgur, si daca stai in pat se poate intampla ceva....
    De ce se circula in Germania fara limita de viteza?
    De ce stau politistii boschetari la panda pe autostrada?
    pentru ca e mai comod..
    Normal ar fi sa fie in trafic, ca doar de aia ii platim.
    Sa fie in trafic si sa disciplineze si sa fluidizeze circulatia.
    Nu e normal sa pierdem atata vreme pe drum.
    Avem 2 autostrazi si pe ele se pun sapte mii de radare.
    Iar in rest nu se mai face nimic.
  • 0 (0 voturi)    
    Viteza = moarte, (Duminică, 21 august 2011, 15:07)

    Jordan [anonim]

    asa ca toti cosmonautii care au decolat cu peste 11 kms trebuiau sa fie morti de mult :).

    In alta ordine de idei, de ce nenea ala care intra in fata masinii fara sa se asigure nu a fost sanctionat? Putea foarte usor sa provoace un accident...
  • -1 (1 vot)    
    se grabea? (Duminică, 21 august 2011, 19:45)

    lungu bogdan [anonim]

    nu am inteles, se grabea la spital sau la cimitir?
  • -1 (1 vot)    
    Ridicol... (Duminică, 21 august 2011, 21:14)

    Sar Castic [utilizator]

    ... 90 de zile fara carnet?

    Asta e o risipa a banilor publici dati pe Politie, radare, salarii etc...

    La acea diferenta in cam toate tarile Europene (sa nu vorbesc de SUA), respectivii risca puscaria. Carnetul e pierdut definitiv, cu interdictie pina la 3 ani dupa care trebuie sa dea testul din nou.

    Tara de 2 bani cu parlamentari de doi bani. De fapt probabil cei doi erau parlamentari... sau acoliti... Mafia oricum...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu prea (Duminică, 21 august 2011, 22:09)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui Sar Castic

      De fapt limitele de viteză şi sancţiunile pentru ele în cam toate ţările Europene sunt cam aşa:

      http://www.logitravel.com/blog/english/2008/06/04/complete-guide-to-speed-limits-and-speeding-fines-for-europe.aspx

      ~Nautilus
  • 0 (0 voturi)    
    romania nu evolueaza (Joi, 25 august 2011, 21:42)

    Andy [anonim]

    Am citit toate comentariile si nu pot sa nu ma abtin sa nu comentez. In Romania e o problema clara de mentalitate.

    Imi pare rau pentru toti cei care mor in accidente. Problema cu vitezomanii e ca in timp ce se sinucid, mai iau si pe altii cu ei.

    Intre timp va invit sa veniti in Elvetia si sa apasati un pic pe pedala :) va garantez distractia. Nu o sa uitati toata viata.

    Un film ce va recomand si care cred ca ar trebui sa fie obligatoriu de vazut de cel putin 5 ori la scoala de soferi:
    http://www.youtube.com/watch?v=_JvQZlezqD4&feature=related

    Toate cele bune.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by