Cosmarul de pe Valea Oltului

de Cititor HotNews.ro     HotNews.ro
Duminică, 31 iulie 2011, 16:46 Actualitate | Esenţial


Coloana de masini se intindea pe cel putin cinci kilometri, sambata dimineata, cand circulatia pe Valea Oltului te astepti sa fie mai redusa. Banuiam ca de vina sunt lucrarile la viaductul de la Carligul Mic, cum treci de OMV-ul de la iesirea din Calimanesti. Cred ca e unul dintre cele mai mai lungi poduri din Romania, trebuie sa se intinda pe un kilometru.

Trecusem pe acolo, mergand spre Sibiu, joi noaptea. Statusem si atunci cam jumatate de ora la coada, dar se circula cat de cat. Sambata dimineata, la intoarcere, am asteptat mai bine de o ora. Cand am trecut in partea cealalta a viaductului, coloana de masini se intindea si acolo pe cativa kilometri, pana aproape de intrarea in Calimanesti. Cativa tineri isi omorau plitiseala urland, iesiti din masini, Romaniaaaaa, in timp ce fluturau steagul tricolor. Ironic, presupun.

Ce m-a mirat joi seara a fost absenta politiei. Doar un amarat de amploaiat cu o statie in mana dirija circulatia. Mi-am zis, bun, nu te poti enerva ca lucreaza totusi la viaductul asta facut praf si pulbere de cativa ani. Rupte sunt cam toate podurile de pe Valea Oltului. Era timpul sa se apuce de reparatii, bine ca le fac, mi-am zis, si m-am inarmat cu rabdare. La intoarcere insa, sambata dimineata, n-am mai gasit resurse pentru rabdare si intelegere. M-am simtit pur si simplu batjocorit, dispretuit si prins in Carligul Mic al incompetentei si delasarii romanesti.

In primul rand, nu e posibil ca principala artera care leaga nordul de sudul tarii, DN7, sa nu fie dirijata corespunzator. O coada de cel putin 5 km de masini, numerosi turisti in drum spre mare si nici picior de politist care sa-i sanctioneze, eventual, pe cimpanzeii care depaseau coloana. Am stat mai bine de o ora ca sa constat, la fel ca joi noaptea, ca traficul era dirijat tot de niste particulari depasiti evident de situatie.

Am mai constatat ca, desi era sambata, posibila zi de lucru, nu misca nici un utilaj. Niciun muncitor pe pod, nicio activitate. Niste turisti polonezi, aflati in spatele meu, intrebau nedumeriti ce se intampla, de ce ne-am intepenit. Imi venea sa intru in pamant de rusine. Nu era nimic de explicat sau de inteles.

Am zacut blocati intr-o coada nesfarsita, care abia se tara. Intr-un tarziu si-a facut aparitia o masina de politie cu girofar care a plecat asa cum a venit.

Cand vad cozi in Romania ma apuca pe loc disperarea. Cozile traite cu resemnare, ca vitele in turma, imi amintesc cel mai bine de vremurile de dinainte de 89 cand nimeni nu cerea explicatii si nimeni nu se simtea dator sa dea socoteala. Insa cel mai tare ma scot din minti cei care se fofileaza, care se descurca, zic ei, si iti rad in nas din masinile lor tari in timp ce depasesc coloana in dispretul tuturor. Te simti scuipati in fata si neputincios. Cum sa-i opresti? Ce le poti face retarzilor? Te intrebi iarasi unde sunt politistii care ar trebui sa faca ordine? Asa se distruge autoritatea intr-un stat, asa apar jmecherii de Romania, asa te apuca sila de tara ta.

Viaductul Carligul Mic e decopertat pe o banda, se circula pe un singur sens. Intr-o tara normala, te astepti sa toarne asfalt zi si noapte astfel incat sa elibereze Valea Oltului, in plin sezon, cat mai repede. N-as vrea sa fiu prost inteles, asa ca ma vad nevoit sa repet: sunt de acord ca nu poti repara un viaduct de marimea celui de la Carligul Mic fara un mic deranj in trafic. E rezonabil sa accepti asta. Nimeni nu pretinde lucruri absurde. Nu sunt de acord insa cand deranjul se transforma in nesimtire si indolenta. 

Unde era politia rutiera, sambata dimineata? Ce scrie in contract, ce termene de finalizare are constructorul pentru podul asta de la Carligul Mic? Cine raspunde ca executantul lucrarii o lalaie in plin sezon pe nervii si timpul celor care fac eroarea sa strabata in aceste zile Valea Oltului? Pe scurt, ca deja am pierdut prea mult timp sa spun ceva simplu: ocoliti Valea Oltului, altfel riscati sa ramaneti prinsi in Carligul Mic!

  • NOTA: Cititorii HotNews.ro sunt rugati sa semnaleze si alte puncte de blocaj pe principalele drumuri, in baza carora vom intocmi harta lucrarilor care blocheaza traficul rutier in plin sezon estival.


Citeste mai multe despre   


















18781 vizualizari

  • +7 (23 voturi)    
    .... (Duminică, 31 iulie 2011, 17:02)

    oache [anonim]

    asta e strategia de turism, o bataie de joc continua pentru niste cetateni anesteziati, dezorientati si muuuuult prea toleranti cu ce-i care-si fac literalmente necesitatile pe nervii nostri.
    • +3 (7 voturi)    
      saptamana trecuta (Duminică, 31 iulie 2011, 17:11)

      Io [anonim] i-a raspuns lui oache

      Am trecut si eu pe acolo saptamana trecuta, vineri dimineata. Din fericire am scapat fara sa stau deloc la coada, am prins direct "verdele" dat de "amploaiat".

      Din pacate nu stiu ce alta alternativa exista la Valea Oltului, fara a ajunge sa iti blestem zilele.
      • +4 (4 voturi)    
        Alternativa (Luni, 1 august 2011, 9:20)

        shine [anonim] i-a raspuns lui Io

        Ieri am venit de la Oradea si am evitat Valea Oltului. Am mers pe Transalpina. 95% asfalt nou. Peisaj mirific. Merita 100%. :)
      • +8 (8 voturi)    
        Autoatrada Pitesti Sibiu (Luni, 1 august 2011, 9:55)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Io

        Trebuie sa fie prioritatea nr.1 deoarece:
        -este cel mai aglomerat, dificil si totodata periculos drum din Romania.
        -e principala cale de acces ce asigura legatura Capitalei cu "provincia" Transilvania si viceversa.
        -pe aici foarte multa lume pleaca...si se duc in Europa si tot pe aici se inghesuie turisti staini sa vina in Bucuresti.

        Parerea mea este ca autostrada Pitesti-Sibiu e mai importanta decat Bucuresti -Cernavoda, decat Arad -Timisoara , sau Turda -Gilau si Bucuresti-Ploiesti.

        Are o mare problema totusi, terenul pe care va trece este in mare majoritate al statului deci nu se pot plati bani multi pe expropieri
        • 0 (2 voturi)    
          e nevoie de tunel (Luni, 1 august 2011, 11:59)

          tunelu [anonim] i-a raspuns lui rov

          e nevoie de tunel rutier pe valea oltului si eliminate crubele si 4 - 6 benzi de mers

          restul sunt bani cheltuiti

          in fiecare an cad bolovani pe drum, in fiecare an se lucreaza la fixarea stancii dar degeaba ca e o roca specifica care nu are stabilitate.
    • 0 (18 voturi)    
      Cata manie proletara in tine! (Duminică, 31 iulie 2011, 18:56)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui oache

      Dupa cum scrii,cred ca nu ai fost niciodata pe Valea Oltului,prin zona mentionata.Asta pentru-ca nu ai avut la dispozitie o stategie de turism.Pai pentru un proletar ca tine,turismul este pierdere de vreme si cheltuiala de bani.Sunt apucaturi burgheze.Cred ca de aceia si comentariul tau este asa de infocat
      • +4 (4 voturi)    
        oare (Luni, 1 august 2011, 8:52)

        danahile [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        daca nu trecea autorul pe acolo mai scria acest articol?
        • 0 (0 voturi)    
          Unde dai si unde crapa. (Luni, 1 august 2011, 13:41)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui danahile

          Superficialitate scrie pe fruntea ta.comentariul meu era un raspuns la oache,care vroia o strategie de asteptare la coada.
    • +5 (5 voturi)    
      E o bataie de joc in ultimul hal (Luni, 1 august 2011, 9:29)

      Mihai321 [utilizator] i-a raspuns lui oache

      Stiu ca de o luna de zile au decopertat partea dreapta a podului si exact asa a ramas si pana acuma.
      E o nesimtire fara margini, cel mai circulat drum din romania il lasi numa intro banda pentru mai mult de o luna. Si fratilor nimeni nu zice nimic, este foarte trist.
    • -1 (3 voturi)    
      totusi cosmarul !? (Luni, 1 august 2011, 9:55)

      eu [anonim] i-a raspuns lui oache

      prea bombastic titlul... ma gandeam la cine stie ce nenorocire a fost pe valea oltului .. ma gandeam la un dezastru in care au murit oameni...

      sa vedeti ce e pe centura bucuresti... nu cred ca se sta la cozi mai mult pe valea oltului decat pe centura bucurestiului
    • -1 (1 vot)    
      care e legatura (Luni, 1 august 2011, 10:19)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui oache

      intre "strategia de turism" si nesimtirea constructorului podului + cea a celor platiti din banii nostri sa reglementeze traficul rutier din zona respectiva?
    • +4 (4 voturi)    
      ulitzele romanesti la rang de autostrazi (Luni, 1 august 2011, 11:56)

      soferul [anonim] i-a raspuns lui oache

      1. platesti rovinieta pentru drumuri nationale
      2. platesti accize la motorina si benzina pentru drumuri nationale
      3. platesti impozit pe masina la primarie pentru drumurile locale
      4. platesti parcare in toate orasele mari pentru o ora sau 6 ore cat stai in fata la un magazin
      5. platesti parcare permanenta in fata blocului - asa cum este in alba iulia - in jur de 100 de lei pe an plus 15 lei impozitul pe locul respectiv
      6. harsova si cernavoda - platesti taxa de pod


      si rezulta urmatoarele

      1. drumuri pline de gropi
      2. Medias - judetul sibiu - orasul cu cele mai multe canale -pur si simplu nu le poti ocoli
      3. alba iulia -blocata circulatia
      4. sebes alba - blocata circulatia
      5. valea oltului - blocata circulatia
      si altele si altele

      - autostrazi avem cum este cea de la gilau - turda: circula foarte rar masini pe ea

      - NU avem nici un tunel rutier pe valea prahovei sau valea oltului - la fiecare ploaie cad bolovani pe carosabil - s-au cheltuit miliarde de lei ca sa fixeze stanca dar degeaba ca e drumul ingust.

      - autostrada pitesti - bucuresti - este furat gardul de langa autostrada

      mai completati si voi

      eu va doresc drum bun
  • +15 (17 voturi)    
    asa e in fiecare vara (Duminică, 31 iulie 2011, 17:14)

    Marius [anonim]

    In fiecare vara cand plec cu masina in condiu dau de asa ceva. E inevitabil deja. Oricat de mica ar fi deplasarea , chiar daca merg doar 200 km tot dau peste zone din aceastea unde "se lucreaza". Zic "se lucreaza" pentru ca ma imult nu se lucreaza deobicei. In cel mai bun caz vezi cativa muncitori sprijinind alene o lopata sau facandu-si siesta intr-un utilaj.
    Pana la urma insa nu e vina oamenilor care executa lucrarile, e vine celui care le-a contractat si e vina guvernului care stim ce relatii are cu acesti contractori. De la revolutie incoace s-au dus sume enorme pe reparatia drumurilor si ele sunt tot intr-o stare jalnica.
    In fiecare vara in plin sezon tursitic se incep lucrarile. Iarna strica drumurile care sunt facute la o calitate proasta. De ce insa nu se incep lucrarile de primavara si sa fie gata in 1-2 luni pana la venirea sezonului turistic ? Nu mi se pare normal ca povestea asta se repete in fiecare an si sa pierd timp si nervi pe drum.
    Deja nu mai am sperante insa si ma gandesc ca fiind din Timisoara mai bine as lua-o spre vest in concediu. Sau poate mai bine as lua-o spre vest definitiv....
    • 0 (6 voturi)    
      daca nu tu, atunci cine. (Luni, 1 august 2011, 1:04)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      Nu-ti place situatia asta?crezi ca mie imi place?dar fa ceva ,nu da bir cu fugitii,scrie niste articole la ziare centrale,fa memoriu la ministerul transporturilor la Boagiu,scrie pancarte si posteaza-le in fata guvernului, fa greva foamei daca esti asa de indignat nu astepta sa faca altul treaba in locul tau.
      • +6 (6 voturi)    
        eu rezolv problema (Luni, 1 august 2011, 3:39)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui tepes

        Din pacate nu am solutii decat in plan personal. Teoretic ai dreptate, e in puterea noastra a fiecaruia sa schimbam situatia dar practic nu e chiar asa.
        De scris ziarele centrale scriu si ele si televiziunile. Au fost suficiente emisiuni si se cunoaste situatia cu regii asfaltului si toate cele.
        Si nu e vb. ca-i doar guvernul actual de vina. De la revolutie incolo a fost vorba pe de o parte de incompetenta si pe de alta parte de rea vointa.
        Eu pot sa ma duc sa protestez in fata guvernului si sa fac greva foamei. Ideea e ca nu se va intampla nimic. Asta pentru ca situatia convine guvernarii oricare ar fi ea. Toata treaba asta cu drumurile e o afacere de miliarde de dolari ca se indreapta spre clientela politica. De acolo se distribuie o parte si partid inapoi si toata bune si frumoase.
        Si stii ce ma mai revolta, cand vad masinile cu care circula unii pe drumurile astea proaste ale noastre. N-am nimic impotriva ca omul care munceste sau care face afaceri pe bune ( nu tepe si smenuri ) sa aiba o masina buna si scumpa. Problema e insa ca sunt mult prea multe si tare mi-e ca la fel ca si la vile mai mult de 50% n-are putea sa justifice cu acte de unde au avut banii pentru asa ceva.
        In concluzie eu zic ca la noi atata se poate. Avem vile, avem masini misto ... drumuri n-avem pentru ca nu se poate sa le ai pe toate.
        Nu vad de ce sa ma zbat eu pentru drumuri in tara asta, ca sa circule baietii cu bemeveul ? Prefer dupa cum ziceam sa ma indrept spre alte locuri si cred ca e viata mea si dreptul meu sa fac asta.
  • +5 (7 voturi)    
    ! (Duminică, 31 iulie 2011, 17:15)

    chiuaua [utilizator]

    Romaniaaaaa
  • +9 (11 voturi)    
    şi cu CFR-ul e la fel (Duminică, 31 iulie 2011, 17:25)

    mihai [anonim]

    întâmplător acum 3 săptămâni am trecut şi eu pe acolo...pe la Brezoi...începea coada de maşini...am ieşit într-o juma de oră...pe atunci doar se "organiza" şantierul, adică vreo câţiva muncitori "stăteau" la taclale, şi o "sculă" se făcea că lucrează...
    La întorcere de la VL la SB am luat CFR-ul ora de plecare 19.00 - ora de sosire 21.15 (cu o întârziere de 20 minute)...preţul biletelor 23.10 şi 17.85 /lei ...cică am fost în excursie să ne mai destindem şi noi, dar ne-am întors cu o mie de dracii...în tren 2 cucoane au venit cu naşu' ....10 lei de persoană.....
    ...cu alte cuvinte sunt "şmecheri de România" cam peste tot...nu numai în traficul rutier, ci şi în cel feroviar...
    ..închei, dar mă întreb : -"de ce îmi mai iubesc ţara?!"
    cu stimă.,
    • +2 (2 voturi)    
      Traficul aglomerat, cale ferata noua (Duminică, 31 iulie 2011, 23:26)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Inca mai sper la constructia caii ferate intre Pitesti si Valcea sa mai i-a o parte din calatori, sa fie mai libera soseaua.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Luni, 1 august 2011, 12:24)

        alex [anonim] i-a raspuns lui razvan

        "sa mai IA o parte din calatori", si nu "sa mai I-A o parte din calatori"
    • +3 (3 voturi)    
      nu fi indignat mihai noi toti sintem la fel (Luni, 1 august 2011, 1:07)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      ma mihai cacate si hai.De ce-ti iubesti tara?pt.ca esti roman.
  • -1 (17 voturi)    
    N-ai cu cine.... (Duminică, 31 iulie 2011, 17:40)

    Sorin [anonim]

    Vor la mare si vor acum, vor la munte si vor in fiecare sfarsit de saptamana, vor autostrazi si le vor acum, se cearta la mare si la munte si asculta manele la boxele din masina in timp ce sfaraie micii pe gratar. Acasa au o garsoniera dar au mertan.... I-ati recunoscut? Miticii... Ce am cu ei? Pai cine aglomereaza drumurile in "sezonul estival"? Podurile, drumurile se pot repara doar vara. cand nu ploua si nici nu ingheata Hotnews!!! iar polonezului sa-i spuneti ca si in Polonia cozile se intind pe zeci de kilometri la sfasiturile bruste ale autostrazilor lor. Iar mocartani in trafic au si ei din plin. Vazuti de mine personal si nu de altii. In locul dvs. as scrie despre cu totul altceva, nu as critica MUNCA, indiferent cum se face, important este ca se face
    • +7 (7 voturi)    
      care "munca", bre? (Duminică, 31 iulie 2011, 22:00)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

      Ai luat-o razna? adica statul acela sprijinit in coada lopetii, zici tu ca e "munca"?
      Sa-mi arati TU mie, lucrandu-se noaptea, sambata, duminica (cand nu e plin de TIR-uri), dimineata pe racoare (inainte de ora 7) sau ORICAND cand s-ar putea lucra mai bine, fara a deranja prea tare traficul, macar intr-un SINGUR loc in tzara asta! si platesc eu lucrarea respectiva!!!

      Asa e ca esti Udrea? sau Boaigioaica? sau vreun frecator de menta, pe la ele prin minister?
      • +1 (1 vot)    
        munca (Luni, 1 august 2011, 7:40)

        mmm [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        cei care muncesc nu sunt sclavi...sunt platiti cu salarii de mizerie. nu uita asta.
  • +9 (9 voturi)    
    Esti un mare fericit ! (Duminică, 31 iulie 2011, 17:40)

    Mihai [anonim]

    Da tu, cel ce ai scris acest articol, esti foarte fericit. Eu am stat in aceeasi noapte, vineri spre sambata din directia Sibiu spre Rm. Valcea 5 ORE, 5 CINCI fara sa ne spuna nimeni nimic ca sa putem trece de acel semafor, m-am pus la coada la 3 dmineata si am trecut la 7.50.

    In urma cu doua saptamni trecusem la fel ca tine din sens invers pe verde dat de semafor fara sa stau deloc.

    Si dupa m-am certat cu politia care imi spunea senina ca nu e treaba lor dar totusi treabaui cuiva trebuia sa fie, cineva trebuia desemnat responsabil pentru dirijarea circulatiei si din ce stiu eu cea mai abilitata institutie este cea a politiei rutiere :).
    • +8 (8 voturi)    
      mda (Duminică, 31 iulie 2011, 17:54)

      Dan Cluj [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      prietene, eu am stat in noaptea de vineri spre sambata din directia Rm. Valcea spre Sibiu 4 ore. Am pus kilometrajul pe zero dupa ce am trecut de viaduct ca sa vad cat se intinde coloana spre Sibiu. 15 (cincisprezece) kilometri, cu o "gaura" de vreo 800 d emetri la mijloc pe la Brezoi (se strangea coloana)!!!!!!!! Acei oameni au stat minim 6 ore ca sa treaca. In loc sa ajung in Cluj la ora 23.30 am ajuns la 4 dimineata. Multumesc incompetentilor care nu se gandesc sa lase un fir liber timp de o ora pe sens ca sa se elibereze complet coloana
    • +3 (3 voturi)    
      eu am luat-o pe Transfagarasan (Duminică, 31 iulie 2011, 23:14)

      dodox [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Tot vineri noaptea am trecut si eu; cand am vazut cat e coada m-am intors la Curtea de Arges si am luat-o pe Transfagarasan. Se pare ca am fost inspirat, pt ca am intarziat vreo 2 ore, desi am injurat vreo 10km de gropi mai sus de Vidraru.
      Duminica la intoarcere am stat o singura tura de 15 minute la Carlig.
  • +2 (4 voturi)    
    Situatie oarecum similara in Buftea (Duminică, 31 iulie 2011, 17:57)

    TB [utilizator]

    La podul peste calea ferata. Se formeaza cozi imense, deoarece varianta ocolitoare are bariera. Se sta de multe ori peste 1 ora. Stiu mai multi navetisti care stau in Buftea sau Crevedia si fac lucreaza in Bucuresti, pentru ei e un adevarat calvar sa stea zi de zi in coada asta.

    Si intr-adevar, autorul comentariului de mai sus are dreptate. Intelegem ca trebuie facute lucrari, este nevoie de ele, intelegem deranjul, dar ar fi frumos sa vedem ca se lucreaz zi si noapte pentru a minimiza acest deranj. Asta e partea care deranjeaza cel mai tare.
  • +3 (3 voturi)    
    data finalizarii (Duminică, 31 iulie 2011, 18:12)

    Madalin G. [anonim]

    Si se pare ca haosul si batjocura vor dura pana la mijlocul lui noiembrie, cand este programata finalizarea "lucrarii".
    • 0 (0 voturi)    
      Sa vezi tu batjocura (Luni, 1 august 2011, 15:11)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui Madalin G.

      in Franta, la peage... si cate peage sunt....
  • +3 (3 voturi)    
    in acest WE (Duminică, 31 iulie 2011, 18:14)

    bucurel [anonim]

    Vineri seara am stat la aceeasi coada de masini 3 ore si jumatate, calatorind spre Sibiu . Dupa ce am trecut de "lucrari" ( nu era nimeni pe santier) am avut curiozitatea sa vad cat de lunga era coada dinspre Sibiu pina la viaductul cu pricina: 18,5 km.
    Duminica ne-am intors in Bucuresti. Evident am ales alt traseu: Transfagarasanul. Pana la lacul Vidraru drumul a fost cum a fost (peiesajul e suberb si merita vazut), dar a urmat o portiune de de drum de mi-a fost mila de masina si rusine de un grup de turisti straini care calatoreau cu motocicletele si pe care i-am intilnit.
  • +3 (3 voturi)    
    ...nu ati trecut prin vama Giurgiu (Duminică, 31 iulie 2011, 18:23)

    Raoul Popescu [anonim]

    Am stat Sambata in Vama Giurgiu 3,5 ore pe o distanta de 1 km caci se lucreaza la Podul Prieteniei de peste Dunare...
    Tara asta nu are cum sa isi revina !
    Nu ai incotro sa o mai apuci cu masina caci dai de ambuteiaje, lucrari tampite care oricum se repeta mult prea des caci genereaza comisioane, samd
    • +1 (3 voturi)    
      ?! (Duminică, 31 iulie 2011, 23:56)

      Algernon [anonim] i-a raspuns lui Raoul Popescu

      ... că ai ceva cu țara asta, este problema ta, și nu ești singurul. Dar ce treabă are țara asta că Bulgaria își repară jumătatea de pod și tu ești cetățean al ei?
  • +2 (4 voturi)    
    ... (Duminică, 31 iulie 2011, 18:32)

    cata [anonim]

    esty foarte fericit....in noaptea de vineri spre sambata am stat de la ora 6 seara pana la 12-15 noaptea...mergeam spre valcea...coada se intindea aproape pana la vestem si cei care mergeau spre sibiu aveau si centura calimanestiului si calimanestu blocat
  • +1 (3 voturi)    
    ... (Duminică, 31 iulie 2011, 18:47)

    dragos234 [utilizator]

    Pt ce sa vina politia? E chiar mai rau, se blocheaza circulatia de tot. Lasa, sa nu vina.
  • +6 (6 voturi)    
    ACESTA ESTE COMUNISMUL (Duminică, 31 iulie 2011, 18:51)

    pointless man [utilizator]

    cu fatada capitalista a la Ilici si toata sleahta de sefi ante '89 despre care ni se spunea ca sint de neinlocuit. Intr-adevar la ceea ce fac si cum fac nimeni altcineva nu s-ar pricepe.

    Inca din anii '60 eram uimit ca asfaltarile de drumuri se faceau pe tronsoane distribuite aiurea intre care ramineau multa vreme alte bucati nefinalizate sau finalizate doar pe jumatate. In fine acum vreo 4 ani a venit o firma austriaca in judet care a lucrat asa cum e logic: se apuca dintr-un punct, asfalta citiva kilometri la gata, apoi se muta in punctul terminus continuind fara intreruperi. E firesc, e logic - pentru leprele comuniste NU. Si nici nu vor sa plece, si-i mai invata "meseria" asta si pe urmasi ca nu-i grea, oricit de prost ai fi.
    • +3 (3 voturi)    
      Autostrada vine de la Răsărit (Duminică, 31 iulie 2011, 23:30)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui pointless man

      "cu fatada capitalista a la Ilici"

      "Inca din anii '60 eram uimit ca asfaltarile de drumuri se faceau pe tronsoane distribuite aiurea"

      E modelul sovietic. Un reporter a fost uimit să vadă că o mare parte din autostrăzile / şoselele expres din Rusia sunt aşa: încep ca autostradă cu 3 benzi pe sens, în stare perfectă, o ţin aşa sute şi sute de km, după care se termină brusc asfaltul şi începe drumul de pământ (pe hartă e trecută tot autostradă). După sute de km de drum de pământ, începe iarăşi, brusc şi fără vreo explicaţie, autostrada.

      S-a început lucrarea pe vremea lui Hruşciov, de la ambele capete, şi până să se întâlnească a căzut URSS, a fost criză sub Elţân, a venit Putin... şi au găsit ei un motiv să rămână cu "o gaură" de câteva sute de km în mijloc. (La dimensiunile Rusiei,100 de km reprezintă un punct microscopic pe hartă :D )

      ~Nautilus
  • +6 (6 voturi)    
    Va fi bine! (Duminică, 31 iulie 2011, 18:58)

    eugen [anonim]

    Plangeti-va acum pentru ca viitorul o sa va lase muti.
    Daca se fac tronsoanele de autostrada singura portiune ramasa cu o banda pe sens va fi in defileul Oltului.
    Viteza si debitul traficului vor creste si se sugruma la Valea Oltului, care inca nu este licitata.
    Dar si cand va fi, traficul se va inchide complet si se va muta prin Fagaras-Brasov si DN1A-Cheia, 300 km. de drum pe o singura banda pe sens, prin comune si pe serpentine, deliciu care va dura cel putin doi ani(sau chiar trei, patru), nu cred ca se face mai repede Valea Oltului.
    Sa auzim de bine.
  • +3 (11 voturi)    
    WTF? (Duminică, 31 iulie 2011, 19:02)

    trilulilu [anonim]

    Asta e motiv de scris un articol? Ca ai stat o ora in trafic? In tara unde locuiesc mi se intampla sa stau blocat cam 3-4 ore cam de doua ori pe saptamana. Acum o luna am fost in Dubai am stat blocat 6 ore. Nu a fost nici o masina de politie, nu s-a facut tamtam si nu s-a scris nici un articol.

    Asta se intampla in TOATE tarile. Mergeti in vest sau in America de nord sa vedeti ce inseamna trafic. Plangeti si aruncati cu noroi, dar nu va ganditi ca e tot vina noastra. Toata lumea are masina si nu mai stie sa foloseasca trenul, metroul sau alte mijloace de transport in comun.
    • +6 (6 voturi)    
      Problema e motivul (Duminică, 31 iulie 2011, 20:55)

      TB [utilizator] i-a raspuns lui trilulilu

      Cand ai o autostrada cu 4 benzi pe sens care e blocata poti intelege ca e vb pur si simplu de nr prea mare de masini. Si accepti, nu ai ce face.

      Cand ai un pod blocat pe un sens, care genereaza blocaje de zeci de km si la care se lucreaza cateva ore pe zi - asta e deja bataie de joc. Daca s-ar lucra 24 din 24, oamenii ar intelege deranjul, nimeni nu sustine ca lucrarile nu sunt necesare. Si in plus, e vb si de atitudinea soferilor - este groaznic de frustrant sa stai la ore in sir la o coada si sa ii vezi pe 'smecherasi' cum depasesc fara nici o jena coloana, iar politia nu face nimic. E jenant.

      Iti mai dau un exemplu: drumul Alexandria - Bucuresti; il fac des in sensul spre Bucuresti duminica seara. Se formeaza coloane de aprox 20km. Dureaza cam 1h asteptarea. Nu asta e problema, inteleg ideea - sf de week-end, trafic mult, sosea cu doar o banda pe sens. Ce ma deranjeaza sunt smecherasii care depasesc coloana si pe stanga si pe dreapta (da, pe marginea drumului, prin parcari, peste tot pe unde se poate), iar politia nu face nimic. Si nu poti spune ca nu se stie care e situatia, se repeta in fiecare duminica. Si sunt convins ca asteptarea mea de 1h s-ar reduce probabil la jumatate daca nu ar fi atat de multi nesimtiti care se baga in fata.

      Ah, si raspunsul standard cu 'nu avem suficiente efective' este o minciuna. Exista suficienti politisti care stau degeaba pe traseu.
  • +5 (5 voturi)    
    Tara piszdii (Duminică, 31 iulie 2011, 19:58)

    moartea [anonim]

    Cum vine vara, cum ii apuca"zelul":Romania, in general necirculabila, devine absolut impracticabila.
    Blocaje peste tot:ba se carpeste ceva, ba se fac marcaje rutiere in plina zi, ba una, ba alta.
    Orice, dar nu sa facem o autostrada, una macar, care sa duca de la est la vest sau de la nord la sud.
    Nimic, doar bucatele la preturile cele mai mari de pe planeta.
    Arad-Oradea, un alt"exemplu"de batjocura, de 5 -6 ani, semafoare cu zecile, denivelari, diferente de nivel de zeci de km.NU se lucreaza absolut nimic, dar...se plateste.
    Tara aceasta este condamnata.
  • +3 (3 voturi)    
    si pe jos e la fel !!! sunte in capcana .. (Duminică, 31 iulie 2011, 20:08)

    gigi [anonim]

    In tara asta. Miercuri, spre granita , Cenad. Medie orara Buc - Cenad 60km/h. Semafoare, lucrari fara muncitori. Bataie de joc mare de tot. CNADR .. ar trebui toti dati afara. Isi bat hoc de noi. Tara asta e blocata efectiv de incompetenta lor. Am ajuns cel mai rau din EU. Daca cineva crede ca mai e undeva ca la noi se inseala.
    Hai domnilor sa nu mai stam la bataia lor de joc, hai sa facem ceva, hai peste ei sa ii verificam ce fac, ca pe banii nostri fac. Eu nu ii mai suport. Ar trebui dati afara toti de la CNADR. Gasca de incapabili.
  • +2 (4 voturi)    
    Plansul de mila! (Duminică, 31 iulie 2011, 21:00)

    bnd [anonim]

    Foarte bine punctat! La fel ca in comentariul http://www.hotnews.ro//stiri-esential-9621030-cosmarul-valea-oltului.htm#comentariu_9621465

    E primul semn ca Romania intra in normal (sic!) sau in rand cu lumea. Acum o zi Franta a fost blocata la propriu odata cu inceperea vacantei! Si eu au drumuri, slava domnului! Apoi traversati Germania de la est la vest, tara autostrazilor si a vitezei fara limite (cum viseaza romanul). O sa fiti uimiti, faceti 12 ore pentru mai putin de 1000km!

    Invatati sa accepati ca masina inseamna trafic!
    • +2 (2 voturi)    
      ce calcul ai facut.. (Duminică, 31 iulie 2011, 22:14)

      Tony Meman [anonim] i-a raspuns lui bnd

      cand ai postat "tara autostrazilor si a vitezei fara limite" in timp ce scrii ca se fac 12 ore pentru mai putin de 1000 de km????
      pai ai grija, ca ai ajuns la o viteza medie ametitoare de 83km/h.
      cum crezi tu ca treci de est la vest in 1000 de km?
      posibili sunt poate 400...lol ;o)
      daca vei trece de la sud in nord sau viceversa vei avea cei 1000 de km mentionati de tine, care (incep sa cred ca ai vazut germania numai pe harta) atunci vei ajunge in mai putin de 10 ore, chiar daca sunt pe toate autostrazile din cand in cand limite de viteza la 120 sau 100 depine de carosabil, oricum ajungi sub 10 ore din danemarca in austria, nu cum scrii tu din franta in cehia de ex.
      1000 de km sunt o calatorie de max.12-14 ore cu pauze pentru copii, catei, facut plinul si mancare la restaurant pe autostrada, altfel cum am scris, mai putin de 10 ore.
      gute nacht
  • +1 (3 voturi)    
    Amploaiat???? (Duminică, 31 iulie 2011, 22:30)

    menandy [utilizator]

    asa le spui ma tu amaratilor care, cu 9 milioane pe luna, incearca sa te dirijeze niste dobitoci????
    • 0 (0 voturi)    
      re: (Luni, 1 august 2011, 10:02)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui menandy

      Aşa se numesc. Pune mâna pe un dictionar şi vezi.
  • +2 (2 voturi)    
    valea oltului (Duminică, 31 iulie 2011, 22:32)

    ilie ardelean [anonim]

    pe dn 7 rm.valcea - sibiu , guvernantii sa stea la cozi ,
    poate pe urma vor rezolva ceva !!?
  • +1 (1 vot)    
    5 1/2 ore (Duminică, 31 iulie 2011, 22:38)

    Christian [anonim]

    Atat timp a fost necesar pentru ca sa trec de viaductul respectiv vineri spre sambata noaptea.

    Pentru toti cei care spun sa nu ne mai plangem, ca e normal sa se intample astfel de lucruri - cred ca va lipseste un bun-simt elementar. Am locuit un an in Germania & am calatorit destul de mult in vest, si nu am avut nici o problema sa accept blocajele de pe autostrazile respective, atunci cand era un accident/ erau pur si simplu prea multe masini la ora de varf.

    Dar sa stai blocat ore in sir, pentru ca o firma de rahat contractata de o autoritate de rahat lucreaza cu doar cativa muncitori sictiriti la reabilitarea unei portiuni de drum european (!!!), in plin sezon turistic este dincolo de nervi sau furie - ramai complet scarbit de impotenta/ indiferenta absoluta a sistemului. Asa ca, celor care iau la bascau articolul/ autorul sau, le urez doar sa stea blocati intr-o masina 5 ore cu un copil mic de 2 luni.

    PS: Pointless man - ce treaba are Iliescu cu situatia prezenta? Avem de 7 ani un alt tovaras presedinte mult iubit, care btw a fost ministru al transporturilor multi ani de zile.
  • +9 (9 voturi)    
    Recunostiinta (Duminică, 31 iulie 2011, 22:53)

    Marian Stamate [anonim]

    Acum o saptamina, vineri,veneam de la Sibiu spre Rm Valcea, unde urma sa intru in garda la Spitalul Judetean Rm Valcea. Cind am ajuns in dreptul viaductului cu pricina, coada ajungea undeva la 8 km si ceva, poate mai mult. Aveam pe masina o statie CB prin care am inteles ca urma sa stau 2 ore. Nu are sens sa descriu atmosfera si de pe sosea si din discutiile radio. Dupa 30 min de asteptare,am inteles ca singura sansa sa ajung urgent la spital era sa apelez la bunavointa celorlalti; in plus, persoana cu care eram nu se simtea deloc bine. Mi-am prezentat in eter problema, prin statia radio,mi-am descris masina, etc. Ce a urmat a fost o avalansa de manifestari de bunavointa si intelegere si ajutor, de la permisiune si pina la ajutor efectiv, ghidaj, etc. Am fost impresionat extrem de intelegerea superioara a lucrurilor de care au dat dovada conducatorii auto de pe camioane, TIR-uri, in general toti soferii profesionisti. Am stabilit cu ei semnale de recunoastere si am parcurs toti acei kilometri pina la semaforul acela nenorocit, mergind pe contrasens - si reusind sa ajung in extremis in garda care deja era descoperita si o urgenta majora putea sosi oricind. Ocazie cu care vreau sa multumesc public tututor care in ziua de 22.07, dupa amiaza erau prezenti in acea coada infernala si care au fost de un nepretuit ajutor, dind dovada de solidaritate, normalitate si umanism!

    Sigur, colegii de trafic cu turisme au avut doua tipuri de reactii: primii injurau sau amenintau cu bratele cind treceam; a doua categorie a fost reprezentata de un Audi care s-a luat dupa mine incercind sa treaca. Incercare sorita esecului pt ca un camion a blocat imediat strada, blocindu-i accesul.

    Aceasta este Romania. Sper, din tot sufletul, sa nu fie singura tara pe care sa o meritam cu adevarat. Conducatorii ni-i meritam....oricine ce ar spune.
  • +2 (2 voturi)    
    politia rutiera (Duminică, 31 iulie 2011, 23:13)

    ioan [anonim]

    politia rutiera sta in birouri , unde isi dirijeaza propriile caterpilare trecute pe sotii si nepoti pentru inca o lucrare din ban public . Cind nu sta in birouri sta in masina dotata cu radar pentru a lua banii de la citiva fraieri si pentru a dovedi ca muncesc ...
  • -2 (2 voturi)    
    Sunteti geoana ! (Duminică, 31 iulie 2011, 23:19)

    revelare [utilizator]

    Azi era coada de 60 km la Villach...
  • +2 (4 voturi)    
    noi nu recunoastem:) (Duminică, 31 iulie 2011, 23:55)

    romanu [anonim]

    romanu stie ca e decopertata o banda...dar el tot pe acolo se duce cu masina...
    romanu stie ca el nu are loc de parcare...dar isi cumpara
    romanu stie ca hotelul nu a fost renovat..dar tot acolo se cazeaza
    romanu stie ca sunt alge...dar tot acolo face baie...
    uff...ce pute...si nici macar nu e frumos.. ca la Viena..
    roamnu asta...ce sa zici de el?..ca nu are minte?..ocazional? ca daca ii spui: SE LUCREAZA BA!..el tot acolo se duce buluc?
    Dne fereste..el are minte..restul romanilor nu au..ca nu ii fac lui frumos ....el este deosebit..restul nu gandesc..e dreptul lui! nu?..si toti suntem asa;)
  • +1 (3 voturi)    
    nu inteleg de ce nu sunteti intelegatori (Duminică, 31 iulie 2011, 23:59)

    costin [anonim]

    De ce atata graba? Chiar nu va inteleg. Sa va explic:
    - Acum vreo 3 ani cand se lucra puternic la podurile de la Ikea / Metro am avut norocul sa fac Arcul de Triumf - Otopeni in 2:45 si nu cred ca sunt mai mult de 10 km
    - Anul trecut in vara am facut Azuga - Comarnic (aprox 25 km) duminica seara pe la ora 17 in aprox 3:20. si nu lucra pe nicaieri. Tot anul trecut am facut intr-o luni pe la ora 14 in jur de 2:50 de pe centura Constantei pana la intrarea pe autostrada (65 km) si inca 1:15 pana in Buc (150km - legal).
    Concluzia: absolut toti ministrii care s-au ocupat de transporturi in Romania pana acum au de la mine cele mai sincere si profunde urari .... (NU) de bine.
    PS: il rog pe domnul Boc sa parcurga centura Ploiestiului cu ce masina vrea cu viteza legala de 110 km/h si sa ne spuna daca a sarit sau nu de pe poduri (din cauza denivelarilor). Si inca ceva: sa parcurca bucata reabilitata din centura de nord si sa sa-i iasa in fata o masina care trece prin gaurile din parapetul central (ca sunt facute poduri de traversare dar nu si bucle de acces).
    Romania ... te iubesc.
  • +1 (3 voturi)    
    intrebare (Luni, 1 august 2011, 0:43)

    Andreea [anonim]

    Eu am fost una dintre "norocosii" care a asteptat timp de 4 ore vineri spre sambata noaptea sa treaca prin Valea Oltului. As aprecia daca redactia sau alti cititori ar putea sa imi spuna unde pot sa fac o plangere sau cum as putea sa ma asigur ca cei vinovati de totala bataie de joc nu raman nepedepsiti.

    Multumesc!
  • +1 (3 voturi)    
    Transfagarasan (Luni, 1 august 2011, 0:45)

    bobo [anonim]

    recomand cu caldura Transfagarasanul. este deschis, pitoresc si probabil gol noaptea!
    • +1 (3 voturi)    
      Tot nu merita, deoarece (Luni, 1 august 2011, 12:04)

      mntsn [utilizator] i-a raspuns lui bobo

      partea sibiana a transfagaraseanului e buna sprea foarte buna, in schimb, bucata argeseana este plina de gropi infioratoare, cratere ca dupa bombardament, dezastru absolut, de iti faci masina piese - piese.

      Daca ar fi sa aleg, decat sa-mi rup masina in 14 bucati pe TRFG (rusine AG, bravo SB) mai bine stau iar 5 ore jumate la Carligu Mic, asa cum am stat vineri seara de la 19.30 la 01.00. Un litru de benzina in plus consumat e mai ieftin decat piesele de schimb. Pacat de timpul irosit totusi aiurea si de poluarea generata inutil.
  • +2 (4 voturi)    
    si la altii e la fel (Luni, 1 august 2011, 1:18)

    doruletz [anonim]

    Mai oameni buni, stim cu totii cum este in Romania dar prea va plangeti de mila. Ca numai la voi se intimpla , ca asta-i Romania etc.
    Locuiesc in Montreal, Canada, oras care este o insula si destinul nemilos mi-a oferit o slujba pe partea cealalta a "garlei", fluviul Saint Laurent. Bineinteles ca sunt mai multe poduri peste fluviu dar ca sa ajung la munca trebuie sa trec podul Champlain, care este cel mai circulat pod din Canada..Ati inteles??? Cel mai circulat pod dintr-o tara ce are PIB-ul de 10 ori mai mare decit cel al Rom. Ei bine in fiecare vara, vorba vine, de pe la sfarsitul lui mai pina pe la inceputul lui septembrie podul asta este in reparatii. Si se merge, mai ales la orele de varf pe cate o banda. Inclusiv duminica. Si treci podul in vreo ora cand in mod normal dureaza 15 minute pentru a trece in partea cealalta. Si asta in fiecare zi, inclusiv duminica, cand tot omul se intoarce din week-end. Si podul se balangane de ani de zile si inca se vorbeste de cea mai buna solutie:tunel, alt pod, etc. Nici macar nu s-a demarat constructia, doar se vorbeste....Intelegeti?? Si nimeni nu cracneste, nimeni nu se supara ca asa e in capitalismul timpuriu.
    A, ar fi o varianta dar si al doilea pod este in reparatii, a treia ora in ultimii 5 ani.
    Regards.
  • +1 (3 voturi)    
    Stati la cozi! (Luni, 1 august 2011, 1:27)

    Ossan [anonim]

    Daca drumurile sunt sparte si rupte NU ESTE BINE! Daca drumurile se repara NU ESTE BINE! Bine ar fi sa se repare mii de km de drum in 1,3 secunde, fara sa coste nimic si sa va serveasca si cate o negresa pe traseu, nu? Mormolocilor, exista trasee ocolitoare! Circulati pe Valea Jiului, nu va mai inghesuiti ca antilopele gnu pe Valea oltului!
    • -1 (1 vot)    
      yeap, sure! (Luni, 1 august 2011, 5:00)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Ossan

      Mi se pare o idee EXCELENTA, sa circuli de la Rm. Valcea (sau Pitesti) pana la Sibiu (sau Medias, na!) pe drumul de pe Valea Jiului (si dupa aia o bucata BUUUNA pe DN1, de la Simeria), si acela plin de gropi, de altfel... >:

      Felicitari! O gandire cu adevarat "inginereasca"! Asa e ca lucrezi in Misterul Transporturilor? >:)
  • +2 (2 voturi)    
    Lipsa banilor (Luni, 1 august 2011, 8:35)

    Anomim [anonim]

    Oricat am incerca sa ne inpunem sub o forma sau alta, ne lovim de acelasi motiv, lipsa banilor. Chiar si daca ar fi suficienti, tot nu s-ar finaliza lucrarile cum ar trebui pentru ca nu este infrastructura creata cum trebuie. Ganditi-va la Cum arata la noi utilajele cu care se lucreaza, in comparatie cu ce vezi la nemti. Oricat ai incerca, fara un suport tehnic de calitate, niciodata.
  • 0 (2 voturi)    
    Nesimtirea de la Deva (Luni, 1 august 2011, 8:53)

    florin [anonim]

    Centura Devei se asfalteaza, se circula pe o singura banda. Coloana e de kilometrii intregi. Evident, nici un politist sa dirijeze circulatia. Si tot evident, se lucreaza in ritm de melc. E deja clasic ca, in fiecare an, in luna august, sa se lucreze in zona Deva, desi se stie prea bine ca e cea mai aglomerata luna din an, pentru ca se intorc romanii din Italia. De ce s-or mai intoarce in tara asta de rahat, Dumnezeu stie.
  • 0 (2 voturi)    
    nesimtire (Luni, 1 august 2011, 8:57)

    Soare Cornel [anonim]

    Am trecut si eu pe acolo, neprogramat.
    Nu deranjeaza faptul ca se lucreaza, este firesc sa se mai faca reparatii ci faptul ca nu se lucreaza DELOC.
    Timp de 3 zile, inclusiv o zi lucraroare (luni) nu era nicio activitate. Nu lucra NIMENI!
    La asemenea lucrari, care implica deranjul traficului, ar fi necesar sa se lucreze in 3 schimburi, PERMANENT. Dar atat timp cat platesc prostii (noi toti) nu-i pasa nimanui.
  • 0 (2 voturi)    
    fa ceva! (Luni, 1 august 2011, 9:48)

    ulitza [anonim]

    Tanti Boa, fa ceva.Pare ca esti stapana pe situatie, dar nu esti.De ce nu esti prezenta si acolo, sa ii arunci in Olt pe nemernicii care se fac ca lucreaza, in fapt, isi bat joc, asa cum esti mai mereu la asa-zsa autostrada Cernavoda-Constanta?
    Tanti Boa(giu), ia legatura si cu Igas, sa ii puna pe puturosii de militeni sa dirijeze traficul cumva, ca sa nu se mai stea cu orele.....please, tanti BOA!
  • 0 (2 voturi)    
    organizare (Luni, 1 august 2011, 10:06)

    Kris [anonim]

    Stam de zastruos la organizarea unor lucrari de asa amploare...se lucreaza 8 ore, se sparge asfaltul se asteapta o saptamana sa se curete...mai cateva zile sa vina utilajele si tot asa...
    O lucrare care in Spania, sa zicem, se face intr-o saptamana la noi dureaza 2 luni. Dar se lucreaza non stop! La noi dureaza 2 luni dar de fapt se lucreaza tot o saptamana? De ce?
  • +1 (1 vot)    
    Mda (Luni, 1 august 2011, 10:08)

    Sibian [anonim]

    Banuiesc ca autorul nu a prea circulat pe autostrazile europei.....sa fi prins in "Stau" pe autostrada nu pe DN ore in sir....nici cu elicopterul nu mai iesi....da ma rog...consider articolul ca material de umplutura
  • +1 (1 vot)    
    doar 1 ora?? (Luni, 1 august 2011, 10:20)

    adib [utilizator]

    Va plangeti ca ati asteptat 1 ora?
    Duminica 24 iulie dinspre VL spre SB, am stat la un singur rosu dar pe partea cealalta coada era de 10km!!. Mi-a parut rau de oameni ca nu stiau ce ii asteapta, dar nici eu nu stiam ce ma astepta weekendul viitor.
    Asa ca, vineri 29 iulie am plecat din Sibiu la ora 22:00 (aprox) si am ajuns sambata 30 iulie la ora 05:00 (aprox) in Rm.Valcea. Coada era de exact 17,1km !!!! (pana in intrarea in Calinesti) si doar 4km spre Calimanesti. Claxonau tiristii de rasuna toata valea, nu cred ca a dormit unul pe acolo. In tot acest timp nu am vazut un singur echipaj de politie pe traseu care sa verifice coada sa vada care e situatia (statea la pod).
    Am vorbit la circulatie si omul ne intreba pe noi ce poate el sa faca la ora aia, pe cine sa trimita. (si m-am gandit ca poate pe papa ar putea...)
    Cand am ajuns la pod erau 2 copii cu statii de o parte si cealalta si o masina de politie cu un politai care se certa la telefon (probabil cu cel de la centrala si probabil ii spunea ca nu poate sa faca nimic).
    Ieri a fost bine, 1-2 km de ambele parti, dar am plecat devreme. Intr-adevar lipseau si tirurile.
    Nu aveti ce cauta pe valea oltului dupa ora 20!!
  • 0 (0 voturi)    
    1800 toamna (Luni, 1 august 2011, 10:26)

    Adi [anonim]

    (null)
  • 0 (2 voturi)    
    Tara de cosmar! (Luni, 1 august 2011, 10:32)

    Mihalache Marian [anonim]

    Omul e un fericit! Vineri seara (29.07.2011) am stat la coada mai mult de 3 ore jumatate (21 - 0.30) timp in care am parcurs ~12 km. Pe sensul opus coada se intindea de la viaductul Carligul Mic pana dincolo de Cornetu (~20 km). E prima data in viata in care m-am intrebat de ce n-am emigrat pana acum din aceasta tara, in care oamenii sunt niste personaje numai bune sa-ti bati joc de ele!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Bocitul ca sport national (Luni, 1 august 2011, 10:36)

    CezarN [utilizator]

    1. Mi se parea normal ca Hotnews sa actioneze mai profesionist si sa cera, inainte de a publica jalba cititorului anonim, si parerea celor care executa lucrarea.

    2. Nu doar sa o ceara, dar sa o si publice in cadrul articolului.

    3. La intrarea pe viaduct (nu este pod) exista un panou informativ: termen de executie 31-Oct-2011.

    4. Cred ca lucrarea nu este de ASLFALTARE, ci se fac lucrari complexe care sa perelungeasca durata de exploatare a viaductului, pentru ca in curand durata lui de viata va expira si nu se va mai putea circula DELOC pe acolo.

    5. Pentru a evita intreruperea COMPLETA a circulatiei trebuie ca cineva sa masoare rezistenta structurilor de beton, sa inlocuiasca ce este de inlocuit, sa-si asuma raspunderea si sa dea un aviz de continuare a exploatarii viaductului in conditii de siguranta. SE OFERA CINEVA ?
    • 0 (2 voturi)    
      ????? (Luni, 1 august 2011, 10:56)

      Mihalache Marian [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      Si daca Hotnews facea tot ceea ce spui tu, pe noi care am stat la coada, cu ce ne ajuta? Am citit ca incepand de luni (01.08.2011) s-a restrictionat traficul TIR-urilor. Puteau sa o faca de la inceput. Anii trecuti s-a mai reparat (de o firma mai capabila) un viaduct dar nu s-a stat atat!!. S-a construit un drum provizoriu, s-a dirijat circulatia mult mai eficent, s-a lucrat non-stop, etc.
      • +1 (1 vot)    
        Pe tine? Cu nimic! (Miercuri, 3 august 2011, 10:57)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Mihalache Marian

        Daca esti bocitor profesionist nu te va ajuta cu nimic, caci tu vei boci orice informatii vei avea.

        Pe altii, poate ii va ajuta o informare corecta si obiectiva.
  • 0 (2 voturi)    
    Rusine Politiei Romane (Luni, 1 august 2011, 11:03)

    Dan [anonim]

    In noaptea de vineri spre sambata in loc sa ma bucur de un inceput de sejur la munte am asteptat in masina peste 4 ore ca sa trec un kkt de viaduct. Este inadmisibil ca politia sa nu faca ABSOLUT NIMIC.Coloana de masini era de peste 15 km in sensul de dus spre Sibiu. De ce nu ne-au oprit in valcea si sa atentioneze soferii ca au de stat on noapte intreaga in masina? De ce nu au venit sa dirijeze circulatia si au lasat 2 copii de santier care lasau cate 5 masini sa treaca pe rand? Este o rusine poliia din judetul valcea pentru aceasta tara!
  • +1 (1 vot)    
    Se rezolva: Catedrala de 1 miliard de euro (Luni, 1 august 2011, 11:14)

    Alui [anonim]

    Ingerii o sa vina sa va poarte pe aripile lor, aveti rabdare, pana la paste....le cailor:)!
  • +2 (2 voturi)    
    9 ore Bucuresti-Sibiu (Luni, 1 august 2011, 11:24)

    victima [anonim]

    daca sambata dimineata coloana de masini era de 5 km, vineri seara aceasta era de 17 km (masurata!) si ne-am irosit 4 ore din viata pentru a trece in partea cealalta a viaductului!
    Astfel, am parcurs un drum de 3,5 ore, Bucuresti-Sibiu, in 9 ore. Bineinteles ca nici in acel haos nu se simtea prezenta politiei, erau doar 2 agenti, care stateau de aceeasi parte a podului la taclale. Un alt echipaj de politie elibera drumul pentru persoane prea importante ca sa se iroseasca cu muritorii de rand in coloana. Cei care nu aveau sprijinul activ al potiliei, se bucurau de un srijin tacit al acesteia, si depaseau in voie coloana fara a fi sanctionati.
    Am fost totusi placut surpins sa alfu ca sunt al 159-lea reclamant al situatiei la 112 in acea seara. Am concluzionat ca mai exista totusi oameni care incearca sa schimbe situatia, macar prin a o reclama, DAR totul se opreste la dispeceratul Politiei Romane care nu se oboseste sa ia masuri! Asa cum mi-a explicat doamna de la dispecerat, seful ei plecase deja acasa fiind informat asupra situatiei, fara a se ocupa de problema, ea ce sa faca???
    Am avut si minunata ocazie de a afla personal de la un jmecher care depasea coloana, cum isi justifica actul: e carnetul meu in joc, nu al tau! Timpul meu pierdut din cauza lui nici nu ii umbrea constiinta. Cred ca trebuie sa ma consider totusi norocos, ca nu am mai luat si bataie de la el, pentru tupeul de a-i bloca banda pe care depasea in voie coloana
  • 0 (2 voturi)    
    valea oltului (Luni, 1 august 2011, 11:25)

    florina [anonim]

    M-am aflat vineri seara pe Valea Oltului impreuna cu familia si am avut parte de infern. Am fost nevoiti sa stam la coada 4 ore si jumatate, pentru a ajunge la Calimanesti Caciulata, iar ce m-a deranjat cel mai tare a fost proasta organizare pentru fluidizarea traficului. Parea ca nimanui nu-i pasa de participantii la trafic, fiind tratati ca niste animale.
    Celor care se deplasau din sens invers li s-a permis sa circule timp de o ora, iar noua cate 10 minute, apoi o pauza de o ora, ş.a.m.d.,
    Am trecut prin toate starile posibile si in final nervoasa si neputincioasa mi-am amintit ca traiesc in Romania, unde delasarea si incompetenta sunt la rang de virtute.
    TRIST, DAR ADEVARAT si nu stiu daca vreodata vom ajunge la nivelul celorlalte tari.
    IN FOND ESTE VORBA DOAR DE BUN SIMT SI RESPONSABILITATE !
  • 0 (0 voturi)    
    phui (Luni, 1 august 2011, 11:43)

    Calator pe Olt [anonim]

    un comentariu confuz:

    Injuraturi, merit, dar dind de blocaj, care eu l-am masurat la 20 de km in nord -sud, am luat-o si eu pe stinga, cred ca mai mult din adrenalina, din furie.

    Clar ce am facut nu este bine pentru societate, mea culpa, si clar am fost perplexat de lipsa de politie. Mergea ca nebunu si i-mi ziceam, bai nu se poate! Ciar nu este nimeni sa ma prinda?

    Inca mirat.
  • 0 (2 voturi)    
    Valea Oltului (Luni, 1 august 2011, 11:43)

    ciprian [anonim]

    duminica seara pe la 8 am trecut pe Valea Oltului spre Bucuresti si s-a circulat foarte bine
  • +1 (1 vot)    
    trecerea la nivel de la Bascov (Luni, 1 august 2011, 12:21)

    ovidiu [anonim]

    nici nu trebuie sa ajungi pe Valea Oltului ca sa te enervezi...e suficient sa ajungi la Bascov, la trecerea la nivel de cale ferata care a fost recent -cica - reparata. Si de bine ce au reparat-o [este mult mai denivelata decat cea veche] se formeaza cozi si spre Pitesti si spre Rm Valcea. De exemplu, acum doua duminici [era pe la 17-30] coada pe sensul spre Pitesti era de circa 7 km iar vineri seara [29 iulie] coada pe sensul spre Rm Valcea era de 2 km - pana sub pasajul care incheie centura ocolitoare a Pitestiului. Daca pe Valea Oltului mai e o sansa ca lucrurile sa se indrepte odata cu incheierea lucrarilor, la Bascov nu mai e nici o sansa - lucrarile s-au incheiat! Bravo CNADNR!
  • +1 (1 vot)    
    // (Luni, 1 august 2011, 13:50)

    Dinu [anonim]

    Plecat din Sibiu Vineri 29 iulie ora 3:25
    Ajuns Rimnicu-Vilcea Vineri 29 iulie ora 19:50.
    Aprox. 10 KM petrecuti in coloana din localitatea
    Average Warp Speed: 22 km/h :))
    Proieni pana pe marele viaduct , intr-un rastimp de 3 ore si 20 de minute. 2 flacai cu pelerine de ploaie galbene situati de-o parte si de alta a viaductului dirijau circulatia. bizoni depasind coloana si de-o parte si de alta (in Calimanesti m-am trezit cu 2 timpiti pe sensul meu care credeau probabil ca ceilalti asteapta sa atinga moatele lu' Mircea cel Batran, nu sa-si continue drumul)
    In interval de o luna si o saptamana astia au decopertat un sens de mers si atat!!!

    Doamnei Boagiu: RESPECT! si fie ca de pe banii de Rovigneta sa cumparati serviciile unor avocati !
  • +2 (2 voturi)    
    5 ore in coada de 15 km - masuri? (Luni, 1 august 2011, 13:53)

    Calin [anonim]

    vineri noaptea am stat mai mult de 5 ore intr-o coada de 15 km, venind pe directia Sb - Rm V. Dupa ce am trecut am masurat coada pe celalalt sens, 9 km, deci se statea si acolo peste 3 ore. in Viaduct nu se lucra....doar o banda decopertata si niste utilaje rudimentare

    nu erau disponibile informatii contrete inainte de a intra pe Valea Oltului referitoare la durata estimata de asteptare si la variantele ocolitoare disponibile

    echipaj de politie doar la zona de trecere, nimeni inainte care sa informeze/avertizeze

    Concluzii:
    * incompetenta, indolenta si nerusinare - nimanui nu-i pasa de cetateni/turisti/ransportatori
    * ministrul transporturilor trebuie sa-si dea demisia IMEDIAT (doar si pentru situatia din acest w-end), asta nu inainte de a demite conducerea CNADNR
    * politia doarme
  • +1 (1 vot)    
    sa scriem petitii la CNADR (Luni, 1 august 2011, 16:07)

    ned [anonim]

    sa scriem petitii si sesizari pe situl web al companiei, si sa-i dam si in judacata pentru timpul pierdut din cauza incompetentei lor!!!
    • +1 (1 vot)    
      sa dam foc cu petitii la sediul CNADR (Luni, 1 august 2011, 20:59)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui ned

      Vinerea trecuta (pe 22 iulie) eu am asteptat o ora si jumatate in coloana. Coada se intindea pe fiecare sens de mers cam 10km. Mi-am reprimat viziuni de razbunare cu trupuri decapitate spanzurand de picioare din 10 in 10 m. Asa se face revolutie, nu cu petitii si sesizari pe situl web al companiei.
  • 0 (0 voturi)    
    bataie de joc (Miercuri, 3 august 2011, 12:34)

    roxana [anonim]

    Am stat vineri seara 6!! ore dispre sibiu spre valcea.
    Am crezut ca innebunesc. Bataie de joc.Erau 15 km de coada. Se inainta cate 1,5 km - 2 dupa care pauza 25 de minute.
    De ce nu se anunta situatiile astea, sa cautam rute ocolitoare(?) sau sa amanam calatoria?
  • 0 (0 voturi)    
    TRAFIC VALEA OLTULUI (Joi, 4 august 2011, 19:28)

    marius [anonim]

    Maine plec pe valea oltului ,nu am mai fost niciodata ,am vazut peisaje frumoase pe calc. ,dar mi-e teama de trafic.Vin tocmai de la Urziceni.Se merita ?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă