Un sofer a fost surprins conducand cu 208 km/h pe autostrada A1

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 21 iulie 2011, 14:35 Actualitate | Esenţial

Un sofer din judetul Olt a fost surprins joi de politistii Sectiei de Politie Autostrazi in timp ce rula cu 208 km/h pe autostrada A1 Bucuresti-Pitesti, transmite Agerpres. Un alt conducator auto a fost inregistrat de aparatul radar avand o viteza de 187 km/h.

"Fata de cei doi conducatori auto s-a dispus masura retinerii permisului de conducere, in vederea suspendarii dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice", se precizeaza intr-un comunicat al politistilor.

In plus, in primele ore ale actiunii de prevenire a accidentelor rutiere desfasurate pe A1, politistii au constatat peste 60 de abateri de la normele rutiere, fiind depistati 49 de conducatori auto care au depasit limita legala de viteza pentru acest sector de drum.

In cadrul actiunii au fost folosite mai multe radare 'in cascada', printre care si sistemele de masurare a vitezei de tip 'TRU-CAM', care masoara viteza autovehiculelor prin sistemul undelor laser.

Miercuri, un sofer din Bucuresti a fost prins conducand un autoturism Porsche cu 146 de kilometri la ora prin orasul aradean Lipova, pe DN 7. Politistii rutieri i-au retinut permisul pentru o perioada de trei luni si l-au amendat cu 603 lei.


Citeste mai multe despre   




















[P] Afla cum poti sa-ti imbunatatesti aerul din locuinta

Stiati ca umiditatea mare poate provoca probleme de respiratie si de adaptare la temperaturi mari?

3254 vizualizari

  • -3 (15 voturi)    
    :) (Joi, 21 iulie 2011, 14:38)

    Analfabet [anonim]

    Si pe masina scria WizzAir?
  • -1 (19 voturi)    
    Si ce va pati? (Joi, 21 iulie 2011, 14:44)

    Gigi Berlogea [anonim]

    In tari dezvoltate pedepsele sint dure. In Canada de exemplu daca esti prins pe autostrada cu 50km peste limita primesti 10.000.$ amenda, confiscarea masinii pe loc si suspendarea permisului pentru un an.
    La noi nu stiu care sint regulile dar daca privim la cate accidente sint (campionii Europei) ceva asemanator n-ar fi decat benefic!
    • -5 (23 voturi)    
      si marmota ... (Joi, 21 iulie 2011, 15:05)

      blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Berlogea

      ma mir ca nu ii impusca pe loc
      • +5 (17 voturi)    
        ce replica idioata! (Joi, 21 iulie 2011, 15:14)

        DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

        daca nu ai ceva de bun simt pregatit la ce mai postezi?
      • -1 (9 voturi)    
        Hai la vânat de marmote româneşti (Joi, 21 iulie 2011, 15:23)

        Nautilus [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

        Ai curaj să scrii o petiţie către deputatul sau senatorul tău şi să-i ceri să propună o astfel de lege?..

        ~Nautilus
      • +5 (13 voturi)    
        prietene (Joi, 21 iulie 2011, 15:25)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

        Ai nevoie sa arati ca poti sa apesi acceleratia la maxim in viteza a 6-a, te duci frumos pe un circuit amenajat si te lovesti tu cu tine de ziduri pana nu mai poti. Nu faci tu pe viteazul pe drumuri publice.
        • +1 (15 voturi)    
          prietene (Joi, 21 iulie 2011, 15:49)

          Jordan [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          ai timp sa stai dupa toti tampitii care merg cu 90 kmh pe banda de viteza pentru ca na, 90 e tare, si care nu folosesc oglinda retrovizoare... stai linistit. Nu a murit, nu a omorat pe nimeni, e normal sa fie doar amendat.

          Toti looserii care n-au isi doresc un stat politienesc, unde nimeni sa nu poata face nimic, si toti sa fim redusi la cel mai mare factor comun.
          • +2 (10 voturi)    
            fals (Joi, 21 iulie 2011, 16:06)

            Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui Jordan

            Poate in viziunea ta limitata ii poti spune stat politienesc. In viziunea mea asta inseamna sa fii respectos si aa fii respectat de cei din jur. O societate sanatoasa pe asta se bazeaza, nu pe ghiolbani.

            Sunt multi carora testosneronu' le darama orice dram de judecata si se cred Schumi pe autostrada. Si da, du-te in Elvetia, in Finlanda, Franta si depaseste limita cu 60 km/h si ai sa vezi cum trebuie sa muncesti 1 luna numai ca sa platesti amenda si ai toate sansele sa mai inoptezi si pe la inchisoare. Masina o sa-ti fie retinuta pana la plata amenzilor si multe altele.

            Dar deh, la noi "este multi ghiolbani" pe strada.
            • -2 (8 voturi)    
              nu mai lua doar ce-ti convine (Joi, 21 iulie 2011, 16:21)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui Marcel Ionita

              priveste spre Germania .. no speed limit pe autobahn .. marfa nuh? banda centrala doar pentru depasire, banda de mijloc > 140km/h, banda de langa trotuar .. <140 km/h .. simplu .. de asta ai autostrada!!!
              • -1 (5 voturi)    
                Deci te rog sa mergi numai pe a 3-a (Joi, 21 iulie 2011, 17:18)

                Oxigen [anonim] i-a raspuns lui adrian

                Da, ai drepate, te rog sa mergi doar pe a 3-a banda.
                Pe prima si a 2-a pana in 140, cand nu te opreste nici un radar.
                Sanatate si sper sa nu fiu pe acceasi sosea cu tine, decat daca tu esti pe banda a 3-a, fireste!
          • +2 (8 voturi)    
            :) (Joi, 21 iulie 2011, 16:21)

            alex [anonim] i-a raspuns lui Jordan

            Prietene, daca vrei viteza iti recomand jocurile pe calculator.

            In rest, respecta regulile de circulatie si viteza legala.
            • +1 (3 voturi)    
              ... (Joi, 21 iulie 2011, 19:13)

              Nautilus [anonim] i-a raspuns lui alex

              În câţiva ani oricum nu va mai fi petrol, aşa încât rămânem toţi cu jocurile pe calculator.

              ~Nautilus
        • +2 (8 voturi)    
          prietene, da (Joi, 21 iulie 2011, 15:54)

          costin [anonim] i-a raspuns lui Cristi

          Fara a lua apararea contravenientilor, dar: care circuit amenajat? Unde ai vazut tu asa ceva in Romania? Nu exista decat pentru karturi, atat.

          Eu gasesc o problema mai mare cei care intorc peste linie continua, care trec pe rosu, nu opresc la treceri de pietoni, nu acorda prioritate... toate acesta se intampla in fiecare zi in (cel putin) Bucuresti, iar uneori mor oameni... dar nimic din acestea nu e senzational ca a cita cifre gen 200km/h... Senzational, dragilor!
        • 0 (8 voturi)    
          pe circuit??? (Joi, 21 iulie 2011, 16:13)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          Ai nevoie sa apesi acceleratia la maxim? Te duci in Germania pe o autostrada fara limita de viteza. Bineinteles, nemtii nu sunt retardati, au gandit autostrazile alea, au masini bune si nu dau permise auto la toti analfabetii...

          Oare cate accidente avem pe A1 si A2 din cauza vitezei excesive? Sa le comparam cu nr de accidente cauzate de depasirea unor carute sau masini care merg 'regulamentar', dar mult sub viteza limita?

          Nu sunt de acord cu cei care merg cu 180-200km/h la ora pe a doua banda, trecand ca disperatii pe langa cealalta banda pe care se merge cu 90, pentru ca este foarte periculos, dar daca ai autostrada goala poti sa depasesti lejer 160-180. De altfel, franarea de la 200 la 100 este muuult mai rapida decat de la 100 la zero.
    • 0 (10 voturi)    
      o lege de cacat (Joi, 21 iulie 2011, 16:19)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Gigi Berlogea

      avem si noi 2 autostrazi mari si late ... sa faca ca in Germania .. fara limita de viteza, doar pe anumite bucati de drum, curbe, iesiri/intrari, etc... de asta ai autostrada sa ajungi din punctul A in B dupa cum te tin izmenele .. ce Canada - bullshit .. lasa-l sa alerge, daca e sofer ajunge in viata si nevatamat daca nu moare , asta e. cu cat limitezi mai mult cu atat determini la incalcarea legii.
  • -8 (20 voturi)    
    nu e singurul (Joi, 21 iulie 2011, 14:45)

    speed king [anonim]

    200 pe autostrada nu e neaparat mult sau riscant, depinde de sofer, masina , si calitatea asfaltului. Am mers de multe ori cu 200 constant, e singurul mod de a recupera putin timp inainte sa ajungi la Cernavoda.
    Cind va fi tara impinzita de autostrazi ca in vest, vom circula la 140 sau nelimitat ca in germania.
    • +4 (14 voturi)    
      mda (Joi, 21 iulie 2011, 14:51)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui speed king

      când va fi ţara împânzită de autostrăzi, voi circula doar cu trenul...
      • +4 (8 voturi)    
        ai dreptate (Joi, 21 iulie 2011, 14:57)

        no name [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

        Corect. Nu mai trecem examenul medical pentru reinnoirea permisului.
    • +4 (18 voturi)    
      Esti tu praf la conduita preventiva. (Joi, 21 iulie 2011, 14:55)

      Andy [anonim] i-a raspuns lui speed king

      Daca intra cineva pe banda 2 cu 120km/h si tu vii din spate cu 200, in mod sigur nu mai apuci sa-l eviti. Si mori si tu si neatentul care nu si-a dat seama ca tu vii ca racheta.
      Una e sa vii cu 140-150km/h si sa intre careva in depasire neatent si alta e sa ai peste 80km/h diferenta de viteza.

      E plina tara asta de Schumaheri, dar doar pe sosea, ca pe un circuit probabil ar scoate cei mai prosti timpi.
      • +6 (12 voturi)    
        fireste (Joi, 21 iulie 2011, 15:15)

        DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui Andy

        Schumacher facea curse pt performanta, impotentii astia o calca numai ca sa-si aline complexele de barbatusi slabi.
      • 0 (4 voturi)    
        Asa (Joi, 21 iulie 2011, 16:15)

        Closed [anonim] i-a raspuns lui Andy

        Si daca vii tu cu 150, sa zicem, iar din spatele unui tir iese nea Gica, sa depaseasca la 80 la ora, nu e acelasi rahat? Sau cum mi s-a intamplat, sa iasa tanti in depasire cu cativa metri inainte de a ajunge in dreptul ei. Evident, eu eram vinovat, pentru ca mergeam cu 140, iar ea dormea la volan si-si folosea oglinzile retrovizoare pentru rujat.
        • 0 (6 voturi)    
          esti vinovat (Joi, 21 iulie 2011, 19:24)

          Duncan_Idaho [utilizator] i-a raspuns lui Closed

          130 este viteza MAXIMA legala in ro, pe autostrada. La 140, ai depasit, si nu o mai scalda cu +10. Gandesti fara cap, nu stiu cu ce gandesti, "daca vii tu cu 150". Nu, unii dintre noi conduc normal si nu au probleme cu capul. In tarile civilizate platesti pe nas pentru orice tampenie facuta pe sosea. Din pacate, in Romania nu exista nici mijloacele, nici legea si nici personalul potrivit...
    • -2 (14 voturi)    
      Minus (Joi, 21 iulie 2011, 15:14)

      falco [anonim] i-a raspuns lui speed king

      Cred ca ai primit minus de la unul care are o dacia din 83 toamna si care pe autostrada merge sub legalul de 130 in jur de 110 si crede ca tu cu o masina ok esti mai periculos la 200 decit el la 70,

      In germania pe multe portiuni nu exista limitare de viteza si totusi daca te uiti la statistica au mult mai putine acidente decit noi, e cind mergi cu 200 si trece cite o masina pe linga tine de nici nu apuci sa vezi ce marca a fost , Uitativa la masinile care ies de noi din fabrica tot mai putine sint care sa nu aiba posibilitatea de a ajunge la 200km/h dece credeti ca le fac doar asa ? Doar in germania poti legal folosi o masina la capacitatea ei si a ta ca sofer, aici intervine dupa acea constinta fiecaruia , tre sa fii prost sa mergi cu un trabant la 130km pe ora da esti la fel de prost sa mergi cu o masina de categorie mare cu aceeasi viteza aici e locul unde ar trebui lucrat la romani , si la asfalt ca ala e mai mult decit prost in "draga de Romanie".
      • 0 (8 voturi)    
        Arata-mi si mie (Joi, 21 iulie 2011, 15:28)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui falco

        statistica aia unde mor mai putin in germania decat in romania.
      • +2 (8 voturi)    
        Sa stabilim ceva........ (Joi, 21 iulie 2011, 15:41)

        Ion cu vaca [anonim] i-a raspuns lui falco

        In Germania EXISTA 'limitare' de viteza pt oricare autostrada . Smecheria este ca 'limitarea' pe multe autostrazi exista sub forma de viteza recomandata. Ce inseamna asta ?
        O poti respecta sau nu !
        Dar daca viteza este recomandata la 130 si tu mergi cu 200 (vb de o autostrada unde voi spuneti ca nu exista limita de viteza) si faci accident , si presupunem ca nu mori si ramai in viata , (defapt nu conteaza daca esti mort sau viu) tu vei fi cel vinovat.Pt ca politia a facut o recomndare , care este stabilita in functie de niste criterii.
        Pov. ar putea continua dar ma limitez doar la atat.
        • -1 (5 voturi)    
          Vorbesti prostii (Joi, 21 iulie 2011, 16:36)

          hotar [utilizator] i-a raspuns lui Ion cu vaca

          Recomandarea de130km/h nu implica nicio limitare (vezi dex pentru explicatii), nu are niciun efect asupra vitezei cu care circuli legal. Daca ai facut un accident si se dovedeste ca ai condus periculos atunci vei fi pedepsit, dar nu pentru ca ai mers cu mai mult de 130.
          Sa inteleg ca politia poate determina in cazul unui accident viteza cu care circulai tu...hmm asta poate la un accident frontal, in cazul in care se creaza coada pe autostrada si tu mergi ca nebunu, dar majoritatea accidentelor pe autostrada la viteze mari sunt generate de inteligenti care nu se asigura si depasesc in reluare vreun tir.
      • +2 (6 voturi)    
        in germania (Joi, 21 iulie 2011, 15:58)

        sofer [anonim] i-a raspuns lui falco

        permisul de conducere se capata foarte greu, examenul lor este extrem de dificil si mai ales nu se cumpara ca in RO! De aceea ei au mai putine accidente!
      • 0 (4 voturi)    
        recomandare (Joi, 21 iulie 2011, 16:39)

        Reader [anonim] i-a raspuns lui falco

        daca tot iti plac tie povestile cu autostrazile din germania, si liberatatea de a face orice pe strazile lor, de ce mai pierzi timpul stand in tara asta cu 2 autostrazi? iti dai seama cat soare sau zapada pierzi tu stand in spatele unuia cu o dacie din 83 care merge cu 110 (asta e o utopie, dar treaca de la noi) ?

        "tre sa fii prost sa mergi cu un trabant la 130km pe ora da esti la fel de prost sa mergi cu o masina de categorie mare cu aceeasi viteza", citind comentariul tau, si al altora, imi dau seama ca ar trebui sa fie testari psihologice mai dure la examenul de permis decat la iesirea din puscarie a unui criminal.
        ma baieti, daca va roade adrenalina atat de mult, mergeti in desert sa va dati cu masinile, mergeti noaptea cand nu puneti alte vieti in pericol, faceti bungee jumping, sariti cu parasuta, mergeti la pamplona la cursa cu tauri, dar nu mai fiti teribilisti si pe vietile celorlalti.

        constructorii fac masini cu vitezometrul gradat pana la 250 pentru frustrati si complexati. tu ai habar pe ce distanta franezi de la 200 la 0? si in cat timp?
    • -1 (11 voturi)    
      Încă nu realizezi în ce ţară trăim (Joi, 21 iulie 2011, 15:21)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui speed king

      200 pe autostradă sau DN cu 4 benzi în plin câmp şi fără trafic în jur nu e mult şi nici riscant pentru tine personal şi pentru maşină (de altfel toţi minusacii îşi ştiu foarte bine musca de pe căciulă şi ştiu cum e la 200.)

      200 e riscant pentru permisul tău. De ce crezi că stau cu radarul la vânat fraierii exact pe puţinele drumuri de bună calitate şi exact în perioada asta, de o lună încoace?..

      A spus-o "omul cu bacalaureatul la 24 de ani": cine prinde destui fraieri, stă. Cine nu, zboară.

      ~Nautilus
      • 0 (4 voturi)    
        Dar vai... (Joi, 21 iulie 2011, 16:56)

        ha [anonim] i-a raspuns lui Nautilus

        Ce drum de calitate e A1... autostradă mai bună ca A1 n-am mai văzut în viaţa mea. Francezii, germanii ar trebui să vină să ia probe din stratul de uzură să vadă cum se fac autostrăzile astfel încât după ce trec 1 milion de camioane nu apare absolut nici o tranşee.

        Stau cu radaru' la vânat poate poate se vor calma odată şi îşi vor da seama că pe cei 120 de km de autostradă, dacă mergi cu 200 sau cu 130, în timp, nu se traduce decât în 15-20 de minute. Hai zi-mi... că timpul înseamnă bani şi dacă faci drumul ăsta de cinşpe ori pe zi câştigi nu ştiu ce...

        P.S.
        Am mers legal cu 193 km/h (pe GPS înregistraţi)... doar ca să văd cum e... şi doar într-o ţară unde se făcea legal. Aşa că nu-mi începe că nu ştiu cum e, că sunt frustrat, că nu poate maşina. Ba poate, am încercat, am văzut cum e, nu e nimic interesant. Vrei adrenalină: încearcă un carting.
  • 0 (10 voturi)    
    Comportament de frustrat... (Joi, 21 iulie 2011, 15:19)

    Claude [anonim]

    ....uite de aia ma bucur cind astfel de nulitati fara creier sfirsesc intr-un copac
    • -1 (5 voturi)    
      Reactie de handicapat (Joi, 21 iulie 2011, 16:08)

      Jordan [anonim] i-a raspuns lui Claude

      Da, comportament de frustrat sau de om ocupat, care are de ajuns undeva intr-un timp anume. Simplu, nu?

      Re bucurie privind moartea cuiva... e o marsavie fara seaman sa spui asa ceva.
  • -2 (8 voturi)    
    Asa si? (Joi, 21 iulie 2011, 16:16)

    *** [anonim]

    In fiecare zi ma impresioneaza profund aventurile politiei romane pe autostrada soarelui prezentate cu atata aplomb in presa cat si la televizor!Privesc cu entuziasm cum criminalii care depasesc viteza regulamentara sunt adusi in fata legii!Este un fel de serial de aventuri pe autostrada.Pe cand insa si reducerea infractionalitatii sau a coruptiei adevarate?Eu unul pentru asta inteleg sa-i platesc din taxe si impozite - nu ca sa stea ascunsi prin tufisuri si pe dupa curbe cu aparatul radar?Sau sa inteleg ca toate problemele mai sus mentionate au fost rezolvate si acum tot colectivul militiei s-a mutat pe autostrada?
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Joi, 21 iulie 2011, 18:44)

      Nautilus [anonim] i-a raspuns lui ***

      Vezi mai sus ce a zis "omul cu bacalaureatul la 24 de ani": cine prinde fraieri, rămâne în haina Statului. Cine nu, zboară.

      ~Nautilus
  • +3 (7 voturi)    
    think about (Joi, 21 iulie 2011, 16:30)

    La rece [utilizator]

    La o viteza de 200 Km/h, o rotire a volanului cu doar 0,5 grade (aproape imperceptibila) te trimite intr-o secunda (poate chiar mai putin de atat) pe cealalta banda! Cu alte cuvinte daca, daca ai slabit atentia pt o clipa poti fi pus intr-o situatie limita! Stiu, TIE nu ti se poate intampla, asta se intampla doar altora! Sper ca vei fi la fel de ingaduitor cand, cu 200 la ora am sa-ti spulber din greseala mama, tata, copilul ori bunica (vinovati ca circula regulamentar). Bineinteles ca voi regreta sincer dar iti promit ca datorita relatiilor si "atentiilor" voi primi maxim 3 ani cu suspendare. Apoi voi fi din nou in trafic, mai experimentat, pregatit sa te intalnesc cu 250/h
    • -1 (5 voturi)    
      Intrebare (Joi, 21 iulie 2011, 20:01)

      thorgrim [anonim] i-a raspuns lui La rece

      Tu ai condus vreodata o masina?
      • +1 (1 vot)    
        ? (Joi, 21 iulie 2011, 22:32)

        La rece [utilizator] i-a raspuns lui thorgrim

        Fii te rog mai explicit. Cuvantul "masina" din intrebarea ta e destul de ambiguu. Daca te referi la autoturism, raspunsul e "da". Felul in care ai formulat intrebarea ma determina sa cred ca esti un EXPERT. In "Need for speed" bineinteles! Felicitari!
        PS: Ar fi de bun simt ca pe viitor sa lasi pe altii sa-ti acorde + sau - . Parerea ti-ai exprimat-o postand.
  • -1 (5 voturi)    
    La viteza aceasta (Joi, 21 iulie 2011, 18:15)

    LEC [anonim]

    In Serbia , intra direct , in max 20 min, in puscarie.
    Ce proces, avocati, expertize.... tot felul de chestii inutile. Astfel ca , baietii sunt la locul lor , si daca e semn de max 80 pe ora , nu sare de 85 , chiar dac e singur pe drum 100 de km.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică