Soferii din RATB nu au fost informati in prealabil cu privire la decizia conducerii Regiei de a infiinta cele 23 de trasee de noapte cu autobuzul, sustin reprezentantii Sindicatului Transportatorilor din Bucuresti (STB).

"Daca bucurestenii au solicitat in masa aparitia acestui serviciu, ramane sa vedem pe parcurs. Ceea ce ne-a bulversat pe toti, ne referim aici la conducatorii auto din RATB, este ca fara nicio informare prealabila, ca sa nu mai vorbim de o minima comunicare cu sindicatele, am fost pusi in fata faptului implinit, astfel ca, incepand de vineri, 15 iulie, conducatorii auto vor fi nevoiti sa apeleze la aceste trasee de noapte pentru a veni la serviciu", spun sindicalistii intr-un comunicat transmis vineri, citat de Mediafax.

Potrivit acestora, acest demers inseamna practic dublarea timpului deplasarii, "ceea ce nu face altceva decat sa creeze un disconfort la care, din pacate, nu s-a gandit nimeni la luarea unei astfel de decizii".

Sindicalistii au solicitat o intalnire cu directorul general al Regiei, aceasta fiind stabilita pentru vineri, la ora 12.00.

Intalnirea are ca scop gasirea unor solutii acceptabile de ambele parti. "In caz contrar, se cunosc reactiile imprevizibile ale conducatorilor auto in astfel de situatii, lucru de nedorit, presupunem, de catre nimeni", potrivit sursei citate.

Cele 23 de trasee vor avea terminalul central la Piata Unirii si vor circula intre orele 23.00-1.00 si 5.00-6.00 la un interval de 30 de minute si intre orele 1.00-5.00 la 60 de minute, a anuntat, miercuri, Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB).

Pretul unei calatorii cu autobuzele de pe aceste linii, care vor incepe sa circule din noaptea de vineri spre sambata, va fi tot de 1,3 lei.

Reprezentantii RATB au precizat ca trasele de noapte au fost infiintate la solicitarea calatorilor.