CFR: Durata calatoriei cu trenul pe ruta Bucuresti-Constanta scade de vineri la 2 ore si 30 de minute

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 14 iulie 2011, 16:18 Actualitate | Esenţial

Durata calatoriei cu trenul pe ruta Bucuresti-Constanta ar urma sa fie, incepand de vineri, de 2 ore si 30 de minute, pentru trenurile care circula fara oprire, dupa finalizarea lucrarilor de modernizarea a liniei feroviare, a anuntat, joi, CFR SA: "Odata cu finalizarea lucrarilor de reabilitare pe 174,4 km de linie de cale ferata si a celor 102 poduri si podete, durata calatoriei, in acest sezon estival, va fi de 2 ore si 30 de minute pentru patru trenuri Rapide, care vor circula fara oprire in statiile de cale ferata din parcurs. De asemenea, durata calatoriei pentru celelalte trenuri estivale, care vor avea 4 sau 5 opriri, va fi in medie de 2h si 50 minute", se arata intr-un comunicat al CFR, citat de Mediafax.

In luna iunie, CFR SA a anuntat ca durata calatoriei a fost redusa la 2 ore si 50 de minute, in conditiile in care, in vara anului trecut, trenurile parcurgeau distanta in aproximativ patru ore.

In prezent, lucrarile de modernizare continua pe anumite linii din statiile Sarulesti, Lehliu, Dor Marunt, Dragos Voda, si Ciulnita, intre statiile Sarulesti si Lehliu (pentru racordarea firului doi la traseul noului pod), Lehliu - Dor Marunt (pe firul doi), si pe portiunea Dragos Voda - Ciulnita (pe firul unu), mai informeaza compania feroviara.

Dupa finalizarea intregului program de modernizare, CFR estimeaza ca durata calatoriei pe tronsonul Bucuresti - Constanta va fi de aproximativ 2 ore si 15 minute pentru trenurile care circula fara oprire.


Citeste mai multe despre   



















4116 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    Wa urmeaza teleportarea. (Joi, 14 iulie 2011, 14:28)

    Kleine [anonim]

    Deci daca din luna iunie pana in iulie s-au castigat 20 de minute, in cateva luni ne vom teleporta nu e asa?
    2h30 min =150 minute. 20 minute castigate pe luna deci in 7 luni jumate pac pac trenurile vor intra intro gaura de vierme si direct la Constanta :))))
    • 0 (0 voturi)    
      se poate si 2 ore si 10 minute! (Joi, 14 iulie 2011, 16:26)

      laur [anonim] i-a raspuns lui Kleine

      Era necesar sa avem si noi caii ferate si vagoane ca in tarile Uniunii Europene. In sfarsit o linie europeana + in tarile vecine nu exista in acest moment decat intre Budapesta si Viena, Sofia si Plovdiv caii ferate cu viteze de 160 km/ora.
  • +1 (1 vot)    
    Evolutie (Joi, 14 iulie 2011, 14:36)

    Sache al lui Zapacitu' [utilizator]

    In urma cu 4 ani am plecat de la Bucuresti la Constanta si mi-am blestemat zilele: 5 ore si jumatate cu un tren rapid. De curiozitate o sa mai merg inca o data pe ruta respectiva ca sa ma conving de schimbarea asta...
  • 0 (0 voturi)    
    distante! (Joi, 14 iulie 2011, 14:37)

    Rod London [anonim]

    E mult mai rapida (ca. 2 ore) calatoria cu trenul intre Londra (St Pancras) si Brussels (Bruxelles Midi) !
    Cam 2 ore si jumatate dureaza Londra-Paris!
    • +2 (2 voturi)    
      Performanta (Joi, 14 iulie 2011, 14:46)

      carcotas [anonim] i-a raspuns lui Rod London

      ... si un Porsche e mai rapid decat o masina Dacia, nu? La randul sau Eurostar-ul e mai lent decat trenurile chinezilor sau ale japonezilor, nu au sens astfel de comparatii.

      Altceva gasesc aiurea in toate declaratiile astea ale CFR-ului: faptul ca se lauda azi cu performante demne de secolul al XIX-lea.
  • +2 (2 voturi)    
    Cate zile ? (Joi, 14 iulie 2011, 16:34)

    hhghhh [anonim]

    Cate zile este valabila oferta ?
  • 0 (4 voturi)    
    . (Joi, 14 iulie 2011, 16:38)

    Ivanu [utilizator]

    Am mai auzit ca in urma cu 50 de ani trenurile parcurgeau aceasta distanta tot in 2 ore si jumatate. 174km parcursi in 2.5 ore inseamna o medie de 110 km/h si daca mai luam in calcul distantele de franare si accelerare de la oprire si pornire, ajungem la concluzie ca trenul atinge si 120 km/h. Pentru curiozitatea mea, cum era posibila aceasta viteza cu o locomotiva fabricata in al 2lea razboi mondial, chiar asa de puternica era? Daca ar exista locomotive mai puternice poate s-ar ajunge si la 2h cu tot cu statii.
    • +1 (1 vot)    
      Gresit (Joi, 14 iulie 2011, 13:58)

      Ionut [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

      174 km in 2.5 ore inseamna o viteza medie de 69.6 km/h. Ma intreb oare cat era viteza medie inainte daca acum ne bucuram de asa o evolutie...
    • +1 (1 vot)    
      Media (Joi, 14 iulie 2011, 14:06)

      Cristina [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

      174km in 2.5h inseamna medie de 70km/h.
    • 0 (0 voturi)    
      nr de statii (Joi, 14 iulie 2011, 14:08)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

      ar fi interesant de vazut si numarul de statii de acum de ani, cu nr de statii acum, chiar daca timpul total e acelasi.
    • +1 (1 vot)    
      ai luat bacul? (Joi, 14 iulie 2011, 16:54)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

      Ce-ai calculat tu acolo? Nici calculul nu e bun, nici distanta nu prea e buna..
    • +1 (1 vot)    
      geografie 4. matematica 4. istorie 4. (Joi, 14 iulie 2011, 16:59)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ivanu

      mai ai si frati p'acasa?

      Deci cati km sunt intre bucuresti si constanta? 174? :)
      si 174/2.5 =110? trenurile cu abur depaseau 120 la inceputul secolului trecut. acum 50 de ani (1960) deja incepeau sa construiasca liniile de mare viteza. bullet-ul japonez merge din '64.

      In mod normal, dupa nshpe ani de lucrari, cei 225 km Bucuresti <> Constanta ar trebui sa fie parcursi cu o viteza de 150-200km/h, deci intr-o ora si jumatate maxim. Ar deveni o alternativa foarte rezonabila la masina.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai luat BACul? (Joi, 14 iulie 2011, 17:08)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui Ivanu

      A naibii limba matematica, 174/2.5=110?!?? Daca ai fi luat BACul probabil iti dadea o viteza medie de 70kmh...
  • +4 (4 voturi)    
    Trenule, masina mare (Joi, 14 iulie 2011, 16:39)

    Un om simplu din popor [anonim]

    Adica, dupa 5 ani de lucrari ne vom intoarce in sfarsit la durata in care trenurile faceau distanta Bucuresti - Constanta de acum 5 ani de zile.
  • -1 (1 vot)    
    Greseala (Joi, 14 iulie 2011, 16:52)

    Bogdan [anonim]

    Ati preluat gresit stirea. Va spun eu, intarzierea trenului a scazut de la 2h si 50 de min la 2 h si 30 de minute.

    Minciuni gogonate. Sunt ceferist si stiu ce vorbesc.
  • 0 (0 voturi)    
    Viteza luminii (Joi, 14 iulie 2011, 17:19)

    satanae [anonim]

    Nu stiu daca-si mai aduce cineva aminte de vremurile alea imemoriale, dar pina sa-nceapa lucrarile de reabilitare la aceasta mare magistrala, se ajungea la mare cu trenul cam tot in atita timp ca acum dupa ce s-a terminat manastirea lui mesteru` Manole. Cu personalul faceai mai putin de patru ore, vreo trei ore jumate, de fapt. Cind au pus la pamint toata linia, au promis ca, la terminarea lucrarilor trenurile vot merge cu 160 la ora si vom ajunge la mare cam intr-o ora, o ora jumate. Acu` intreb si eu ca tot romanul retrograd si antireformist ce ma aflu: nu era mai bine sa nu mai faca nimic, daca tot au ajuns la acelasi rezultat ca inaintea lucrarilor?
  • +1 (1 vot)    
    Care vineri? (Joi, 14 iulie 2011, 17:46)

    ermit [anonim]

    [quote]Durata calatoriei cu trenul pe ruta Bucuresti-Constanta ar urma sa fie, incepand de vineri, de 2 ore si 30 de minute[/quote]
    Posibil, dar care "vineri"? vineri, 21 august 2030?!
  • 0 (0 voturi)    
    tren (Joi, 14 iulie 2011, 18:27)

    alex [anonim]

    Bologna Milano = 205km, cu trenul AV se ajunge in 1 ora si 5 min, cateodata si mai putin.
  • 0 (0 voturi)    
    acum VS atunci (Joi, 14 iulie 2011, 21:21)

    y0 [anonim]

    deci acum trenul face 2h30m pana la Constanta? Sincer sa spun, in 2004 cand eram in anul 1-2 de facultate, trenul facea 2h29m pana la Constanta, tin minte super exact asta. Deci diferenta de 1 minut. Si in curand va face 2h15m? deci 14m diferenta? pai daca viteaza a crescut de la vreo 120km/h la 160km/h, adica cu mai mult de 30%, de ce durata a scazut cu doar 10%?
  • +2 (2 voturi)    
    stop dezinformare! (Joi, 14 iulie 2011, 22:14)

    tgv-istu [anonim]

    1. Distanta Bucuresti - Constanta in acord cu Mersul trenurilor este 225 km.
    225/2.5 = 90.
    Ca sa scoti medie 90, trebuie sa ai portiuni in care mergi cu peste 120.

    2. TGV nu este peste tot in Europa. De exemplu, in Olanda unde lucrez, sunt doua mari late linii pe care se merge cu mare viteza, respectiv pe directiile: Amsterdam - Paris si Amsterdam - Frankfurt.

    In rest trenul IC face de exemplu intre Amsterdam si Roterdam pe 80 de km fix 1h si 3 minute iar intre Amsterdam si Maastricht pe 220 km 2h si 26 minute.Va las pe voi sa calculati viteza medie.

    http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml


    Ce dezamagire pe chipul latratorilor la adresa Romaniei...
  • 0 (0 voturi)    
    e absurd! (Vineri, 15 iulie 2011, 7:23)

    gigi [anonim]

    Fiind din CT, am facut in perioada studentiei (1995-2000) de sute de ori drumul BUC-CT si CT-BUC. Trenurile mergeau foarte bine, cel mai mic timp realizat a fost 2 ore si 10 minute. De cele mai multe ori ajungeam in 2 ore si 20 min... Este incredibil cum dupa o modernizare de sute de milioane de euro se va circula mai prost ca in trecut.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version