RATB introduce transportul public de noapte. Vezi in articol care vor fi traseele de noapte

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 13 iulie 2011, 20:13 Actualitate | Esenţial

Regia Autonoma de Transport Bucuresti infiinteaza, la solicitarea publicului calator, incepand cu noaptea de 15 spre 16 iulie, 23 de trasee de noapte cu autobuze. Aceste linii vor avea terminalul central la Piata Unirii si vor circula intre orele 23.00 si 1.00 si 5.00-6.00 la un interval de 30 minute si intre orele 1.00 si 5.00, la 60 de minute, precizeaza un comunicat remis miercuri de RATB, citat de Agerpres.

Pretul unei calatorii va fi cel existent in reteaua de transport public - 1,3 lei.

"Transportul public de noapte in Bucuresti aduce avantaje in randul calatorilor, din punct de vedere social, prin costurile scazute, precum si prin prisma dezvoltarii turistice a Capitalei, luand in considerare faptul ca centrul vechi al orasului este foarte vizitat in ultima perioada. Trebuie luata in calcul si componenta de dezvoltare a municipiului, tinand cont atat de beneficiile de ordin economic ale societatilor deschise pe perioada noptii, cat si de faptul ca anumite persoane care muncesc in acest interval orar vor avea posibilitatea sa circule intre periferia orasului si centru. Bucurestiul intra, prin acest proiect, in randul marilor metropole europene", a declarat Adrian Crit, directorul general al RATB, potrivit sursei citate.

Liniile de noapte vor functiona pe urmatoarele trasee:
  • Linia N101 va functiona intre Piata Unirii si Pasaj Colentina, pe traseul Piata Universitatii, Cal. Mosilor, Sos. Colentina.
  • Linia N102 va functiona intre Piata Unirii si Granitul, pe traseul Piata Universitatii, Bd. Pache Protopopescu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon.
  • Linia N103 va functiona intre Piata Unirii si Faur Poarta 4, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Burebista, Cal. Dudesti, Bd. Camil Ressu, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie.
  • Linia N104 va functiona intre Piata Unirii si Barajul Dunarii, pe traseul Bd. Unirii, Bd. Decebal, Str. Dristorului, Str. Baba Novac, Bd. N. Grigorescu, Str. Liviu Rebreanu.
  • Linia N105 va functiona intre Piata Unirii si Turnu Magurele, pe traseul Bd. Cantemir, Bd. Tineretului, Piata Sudului, Bd. Obregia.
  • Linia N106 va functiona intre Piata Unirii si Aparatorii Patriei, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Oltenitei, Piata Sudului, Sos. Berceni.
  • Linia N107 va functiona intre Piata Unirii si CFR Progresul, pe traseul Bd. D. Cantemir, Bd. Marasesti, Str. Dr. Istrate, Sos. Viilor, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Giurgiului.
  • Linia N108 va functiona intre Piata Unirii si Pasajul Colentina, pe traseul Piata Universitatii, Bd. Carol I, Bd. Ferdinand, Bd. Garii Obor, Str. Baicului, Str. D. Slugeru, Str. Heliade intre Vii, Str. Doamna Ghica, Sos. Colentina.
  • Linia N109 va functiona intre Piata Unirii si Republica, pe traseul Cal. Calarasilor, Bd. Basarabia.
  • Linia N110 va functiona intre Piata Unirii si Cartier 16 Februarie, pe traseul Piata Universitatii, Bd. Regina Elisabeta, Splaiul Independentei, Str. Virtutii, Sos. Ciurel, Bd. Constructorilor, Cal. Giulesti.
  • Linia N111 va functiona intre Bd. Unirii si Complex RATB Titan, pe traseul Bd. Unirii, Str. Lucian Blaga, Cal Vitan, Str. Fizicienilor, Bd. Th. Pallady.
  • Linia N112 va functiona intre Piata Unirii si Piata Resita, pe traseul Bd. Cantemir, Cal. Serban Voda, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Oltenitei, Bd. Brancoveanu, Str. Izvorul Rece, Str. Resita.
  • Linia N113 va functiona intre Piata Unirii si Piata Presei Libere, pe traseul Bd. I.C. Bratianu, Bd. Nicolae Balcescu, Bd. G-ral. Gh. Magheru, P-ta. Romana, Bd. Dacia, Cal. Dorobantilor, Bd. Maresal C-tin. Prezan, Bd. Marasti.
  • Linia N114 va functiona intre Depoul Alexandria si Piata Unirii, pe traseul Sos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. Regina Maria.
  • Linia N115 va functiona intre Master si Piata Unirii, pe traseul Bd. Iuliu Maniu, Sos. Cotroceni, Splaiul Independentei.
  • Linia N116 va functiona intre Valea Ialomitei si Piata Unirii, pe traseul Drumul Taberei, Academia Militara, Bd. Eroilor, Bd. Elisabeta, Piata Universitatii, Bd. Bratianu.
  • Linia N117 va functiona intre Laromet si Piata Unirii, pe traseul Bd. Bucurestii Noi, Cal. Grivitei, Bd. Dacia, Piata Romana.
  • Linia N118 va functiona intre Mezes si Piata Unirii, pe traseul Sos. Chitilei, Bd. Ion Mihalache, Piata Victoriei, Piata Romana.
  • Linia N119 va functiona intre CFR Constanta si Piata Unirii, pe traseul Sos. Pipera, Cal. Floreasca, Bd. M. Eliade, Str. Av. Beller, Cal. Dorobantilor, Bd. Dacia, Piata Romana.
  • Linia N120 va functiona intre Apusului si Piata Unirii, pe traseul Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timisoara, Str. Razoare, Str. Dr. Rainer, Bd. Eroilor, Splaiul Independentei.
  • Linia N121 va functiona intre Zetarilor si Piata Unirii, pe traseul Cal. Ferentarilor, Cal. Rahovei, Sos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Libertatii, Str. Natiunile Unite, Splaiul Independentei.
  • Linia N122 va functiona intre Valea Oltului si Piata Unirii, pe traseul Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Str. Izvor, Str. Hasdeu, Splaiul Independentei, Piata Unirii.
  • Linia N123 va functiona intre Lacul Tei si Piata Unirii, pe traseul Str. Barbu Vacarescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascar, Str. Armand Calinescu, Calea Mosilor, Str. Sf. Vineri, Bd. Coposu.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT: Credite pentru companii, sustinute cu garantii si fonduri ale grupului Bancii Europene de Investitii. Doi specialisti raspund intrebarilor antreprenorilor joi, de la ora 11:00

Care sunt conditiile de finantare pentru creditele sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii? Care sunt programele de finantare, cu surse si garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, pe care le deruleaza in prezent Banca Transilvania? Care sunt avantajele si dezavantajele unor astfel de credite? Doi specialisti din cadrul BT Adrian Popa, analist business, si Nicolae Barbu, coordonator Birou Gestiune Programe Externe de Finantare raspund intrebarilor antreprenorilor pe tema creditelor sustinute cu garantii ale grupului Bancii Europene de Investitii, joi, 22 februarie 2018, incepand cu ora 11:00.

20538 vizualizari

  • +24 (26 voturi)    
    ma bucur (Miercuri, 13 iulie 2011, 17:31)

    Seb [utilizator]

    Bravo RATB! In sfarsit nu mai trebuie sa ma intorc cu taxiul.
    • +15 (17 voturi)    
      cu taxiul (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:39)

      taximetristu [anonim] i-a raspuns lui Seb

      asta este o lovitura buna data taximetristilor sub centura.
      Asa au orasele civilizate, iar Bucurestiul mai face un mic pas spre civilizatie.
    • 0 (0 voturi)    
      FELICITARI RATB! (Vineri, 15 iulie 2011, 0:47)

      DANIELA VIZE [anonim] i-a raspuns lui Seb

      Asteptam de mult aceast lucru din parte RATB-ULUI! Multumim! Ceea ce vreau insa sa stiu,este faptul, daca autobuzele vor fi si ele la standard european,sau vom circula in coditii rudimentare avand in vedere consumul minim vizat?...
  • +17 (19 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 13 iulie 2011, 18:04)

    Alex [anonim]

    Bravo RATB,tot respectul pentru decizia luata.
    De ce am senzatia ca o sa fie jale la taximetristi....
    • -6 (8 voturi)    
      Nu cred (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:30)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Decat sa stau o ora in statie noaptea, mai bine iau un taxi...
      • +6 (6 voturi)    
        ... (Joi, 14 iulie 2011, 7:34)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

        Vor circula la ora fixa. Deci poti sa-ti calculezi la ce ora pleci din carciuma.
  • +16 (16 voturi)    
    Rugaminte pentru calatori (Miercuri, 13 iulie 2011, 19:48)

    Vizitiul [utilizator]

    Platiti bilet, este o mare realizare sa existe transport de noapte mai ales pentru cei ce nu-si permit taxi dar au slujbe cu terminatie la ore de noapte etc. Aici RATB este de felicitat. Le putem multumi prin plata biletului si utilizarea serviciului; daca nu exista cerere (echivalent cu neplata biletului) acestea vor fi desfiintate.

    Sunt curios cat de sigure vor fi calatoriile.
    • +5 (7 voturi)    
      ... (Joi, 14 iulie 2011, 5:42)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Asta ma intreb si eu, cati vor plati calatoria si cine va avea grija de asta? Controlorii ma indoiesc sa aiba curaj sa urce intr-un autobuz in care majoritatea sunt trotilati si nu i-am vazut vreodata insotiti de oameni de ordine...
  • +3 (5 voturi)    
    Un mic pas înainte (Miercuri, 13 iulie 2011, 19:54)

    Petru [anonim]

    Ne permitem acum să cerem și:
    - un site mai bine pus la punct? Hărțile cu traseele mijloacelor de transport nu prea te ajută cu nimic. Ca și cetățean român site-ul RATB nu prea îți este de mare ajutor; ce să mai vorbim de un turist? Referință: tfl.gov.uk.
    - hărți ale traseelor în stațiile de autobuz/troleibuz/tramvai
    - automate pentru eliberarea de bilete

    Și lista poate continua. Mie unuia mi-ar plăcea și integrarea cu Google Maps. De ex. pentru Budapesta, pe Google Maps poți să vezi exact ce mijloc/mijloace de transport trebuie să iei ca să ajungi într-un anumit punct, și mai mult de atât, chiar și cât trebuie să aștepți în stație până la următorul autobuz.
    • +1 (1 vot)    
      integrare cu open street maps (Joi, 14 iulie 2011, 17:43)

      Badita Florin [anonim] i-a raspuns lui Petru

      Ar fii mai buna, din punct de vedere al licentei
  • 0 (2 voturi)    
    Controlori (Miercuri, 13 iulie 2011, 20:19)

    andrei [anonim]

    Ce bilete? Ce nevasta de controlor isi lasa barbatu in oras la 3 dimineata? :))
  • -6 (8 voturi)    
    Ciudat (Miercuri, 13 iulie 2011, 20:38)

    T [anonim]

    Vor fi FOARTE putini calatori PLATITORI. Practic, salariile angajatilor RATB, benzina si toate costurile aferente, vor fi sustinute de la buget - deci de fiecare cetatean. Cam orice om normal la cap doarme la ora aceea, iar cei normali care au ceva urgent de rezolvat vor folosi masina personala, un taxi, etc

    Raman deci cei care rup cluburile si n-au bani de un taxi, iar cine n-are bani de un taxi si prefera sa stea 60 de minute sa astepte un autobuz, garantat nu va avea bilet.

    Asa ca - inca o minunata initiativa pe banii altora.
    • +5 (5 voturi)    
      se rezolva... (Miercuri, 13 iulie 2011, 22:19)

      monterosa [utilizator] i-a raspuns lui T

      Asta se poate rezolva rapid. Macar noaptea se poate aplica regula prin care permiti intrarea calatorilor doar pe usa din fata, pe la sofer. Iar soferul sa fie responsabil sa ii vegheze ca valideaza cardul. Am vazut ca se intampla asta in multe orase europene. Nimeni nu urca fara bilet.
      • -1 (1 vot)    
        fhgg (Joi, 14 iulie 2011, 13:23)

        cucu [anonim] i-a raspuns lui monterosa

        Asta tine de gradul de civilizatie. Bucurestiul si Romania, in general, mai au foarte mult de lucru la asta!
  • +21 (25 voturi)    
    Super initiativa! (Miercuri, 13 iulie 2011, 20:38)

    Bianca [anonim]

    Multumim mult RATB.

    O sugestie - sa puneti in statii orarul acestor autobuze, presupun ca e mult mai usor noaptea sa fie respectat, iar calatorii vor stii daca au de asteptat in statie 20 minute sau 50 pana cand vine urmatorul autobuz.
    • +1 (7 voturi)    
      Just (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:30)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Bianca

      Excelenta idee... desi ma tem ca nu se va realiza.
      • +1 (3 voturi)    
        si ziua (Miercuri, 13 iulie 2011, 23:45)

        bedexe [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        se poate realiza in alte parti.

        In plus, daca vai accesibil pe internet, te uiti ... autobuzul vine in statia X la min Y .
        si ajungi la fix, nu mai trebuie sa astepti.
        • -1 (1 vot)    
          Practica e problema! (Miercuri, 13 iulie 2011, 22:48)

          Sache al lui Zapacitu' [utilizator] i-a raspuns lui bedexe

          Asa ar fi ideal, dar ma indoiesc ca RATB-ul isi va optimiza site-ul astfel incat sa fie de real folos calatorilor. In Irlanda exista un orar care se respecta cu strictete( la ora X autobuzul Y) numai ca la noi totul se face in dorul lelii...
          • +2 (2 voturi)    
            nu e adevarat (Joi, 14 iulie 2011, 3:56)

            dan [anonim] i-a raspuns lui Sache al lui Zapacitu'

            nu se respecta nimic in Irlanda, poate in Irlanda de Nord. In Dublin transport este mai prost ca-n Bucuresti
  • +17 (21 voturi)    
    Transport de noapte (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:09)

    Un blatist [anonim]

    Fiţi siguri că voi achita contravaloarea biletului, ca răzbunare pe taximetrişti şi ale lor tarife.

    FELICITĂRI RATB
    • -2 (6 voturi)    
      .. (Joi, 14 iulie 2011, 10:04)

      Ed [anonim] i-a raspuns lui Un blatist

      Tu vorbesti serios? Taximetristii au tarife mari? Ei folosesc cel mai mic tarif admis de lege daca te intereseaza. Avem probabil cel mai mic tarif la Taxi din toata Europa
  • +11 (11 voturi)    
    aeroport (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:09)

    Rx [anonim]

    Pai si spre aeroport? Tot nu introduc nimic????
    • +1 (1 vot)    
      asa e (Miercuri, 13 iulie 2011, 22:02)

      george [anonim] i-a raspuns lui Rx

      spre aeroport nimic ?
    • +3 (3 voturi)    
      spre aeroport cred ca Ilfov ar trebui sa se ocupe (Miercuri, 13 iulie 2011, 22:48)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui Rx

      ca au de unde de asta nu vor sa se uneasca cu Bucurestiul, castiga de pe urma aeroportului. Dupa mine as face metrou in rahova si ferentari sau vitan decat spre aeroport.
    • +5 (5 voturi)    
      783 (Miercuri, 13 iulie 2011, 23:09)

      luca [anonim] i-a raspuns lui Rx

      exista deja
    • +2 (4 voturi)    
      783 (Miercuri, 13 iulie 2011, 23:10)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Rx

      783 nu merge la aeroport sau daca nu te lasa pe pista nu se pune.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Joi, 14 iulie 2011, 16:47)

        florin [anonim] i-a raspuns lui Alex

        exista deja, dar nu merge noaptea; asta incerca sa spuna cel dinaintea mea. Avem nevoie de transport spre/dinspre aeroport si noaptea.
  • -6 (6 voturi)    
    superrr, (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:19)

    kalu [anonim]

    genial chiar. Se apropie alegerile si incepeti sa faceti risipa masiva, nu s-a schimbat nimic. Ce categorie de cetateni a cerut acest lucru? Cui foloseste? Nici macar noaptea nu putem sa ne odihnim din cauza zgomotului???
    • +4 (6 voturi)    
      rrrepus (Miercuri, 13 iulie 2011, 22:47)

      joni1234 [utilizator] i-a raspuns lui kalu

      asa e domnule, cine-ar putea sa circule la ora aia, numai betivii, drogatii si curvele, nu? ca doar oamenii de bine dorm ca sa fie productivi a doua zi in campul muncii, si fix zgomotul infernal de autobuz ii trezeste, acoperind sunetul dulce de cicalaka. odihneste-te in continuare in pace...
      • -3 (5 voturi)    
        drogatii etc (Joi, 14 iulie 2011, 0:04)

        Transilvany [utilizator] i-a raspuns lui joni1234

        Domnul meu, nu sunt nici drogat si nici betiv dar s-a intamplat sa ajung la aeroprtul Baneasa din Bruxelles la 23,15 si am ramas surprins sa vad ca nu am nici o informatie despre un posibil autobuz, a trebuit sa negociez cu bisnitarii din taxiurile false care la inceput te iau cu ''domnule'' dupa care tipa la tine ''da-mi ma banii'' care su erau trei sute de mii asa cum au lasat sa se inteleaga ci 300 de lei noi. Asta a fost pretul care l-am platit de la Baneasa la Gara de Nord in Bucuresti numai ca sa fiu sigur ca o sa fiu integru. Iti promit ca e ultima data cand mai calc in Bucuresti si te asigur ca un transport de noapte civilizat este pentru toti oamenii cinstiti care lucreaza sau calatoresc noaptea si nu cred ca iti va incomoda somnul. PS: Ma bucur ca traiesc in Transiilvania!
        • +4 (4 voturi)    
          La Baneasa (sugestie) (Joi, 14 iulie 2011, 5:12)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Transilvany

          Daca nu ai o tona de bagaje, iesiti frumusel din aeroport, mergeti pe jos pana "vizaviu" e o cladire de firma sticloasa (nu mai tin minte numele) si sunati la firma locala de taxi cu reputatie si chemati un taxi la cladirea X. Pare ca eventual lucrati acolo etc, si nu veti avea probleme :)

          Am facut-o eu, am trecut printre taximestristii nesimtiti de la aeroport (care insistau ca "hai domne" la care eu "merg pe jos domne"). Mi-a venit ideea atunci in avion si am bagat :)

          A mers de minune.
          • +2 (2 voturi)    
            ......... (Joi, 14 iulie 2011, 16:48)

            florin [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

            De ce trebuie sa traversezi? poti chema din fata de la Sosiri, vine taxiul fara nici o problema. Am facut asta de multe ori.
        • +4 (6 voturi)    
          Sugestie nr. 2 (Joi, 14 iulie 2011, 9:37)

          Andu [anonim] i-a raspuns lui Transilvany

          Cand mergi intr-un oras pe care nu l-ai mai vizitat, cauta cateva numere de taxi. Apoi, dupa ce ai trecutde controlul pasapoartelor (si eventual ti-ai luat bagajul) faci comanda.
          Intradevar, taximetristii respectivi sunt foarte insistenti, dar hai sa fim seriosi, nu te ia nimeni pe sus, iar daca ii vei spune NU, va fi nu.

          PS: Sunt convins ca in Transilvania te duc pe gratis taximetristii, ca in bancul cu ardeleanul si sotia lui.
  • -4 (6 voturi)    
    pai nu-i de noapte! (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:42)

    ratebeu itebeu [anonim]

    Pai tocmai ca nu-i de noapte!De noapte inseamna TOATA noaptea si nu in jurul orei 0.00 si dupa 4.00 cand oricum ies din garaj! A existat la un moment dat si pe timpul lui Ceausescu, cand lumea mai si muncea, inclusiv de noapte!
    • +4 (4 voturi)    
      Circula toata noaptea (Joi, 14 iulie 2011, 6:36)

      eu [anonim] i-a raspuns lui ratebeu itebeu

      In articol este precizat ca intervalul in care circula este de 30 de minute intre orele 23-01 si 60 de minute intre orele 01-04. La inceput si eu am avut impresia asta, dar am mai citit o data si m-am lamurit :)
      Oricum, felicitari, e foarte tare initiativa, asteptam de multa vreme chestia asta. Gata cu discutiile gen ,,cine conduce?" :)
  • +8 (8 voturi)    
    Foarte tare ... (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:44)

    Marse [anonim]

    Imi amintesc amuzat ca, la Londra, m-am intrebat vreo saptamana ce inseamna N-ul din fatza numarului de autobuz . Am aflat ca e "night" :) ... Ma bucur sa am acest serviciu si la Bucuresti . Dupa aparitia autobuzelor Mercedes cu aer conditionat, care te fac sa calatoresti omeneste si pe canicula, este un alt pas important spre civilizatie .
  • +6 (6 voturi)    
    felicitari (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:55)

    anonim [anonim]

    felicitari pentru initiativa, sper sa puneti si orarul in statii
  • -2 (2 voturi)    
    Hmmm (Miercuri, 13 iulie 2011, 21:57)

    Nenea [anonim]

    Sunt curios cât de prezente or să fie "fețele colorate" sau bețivii prin aceste mijloace de transport nocturne...
  • +5 (5 voturi)    
    spre mai bine (Miercuri, 13 iulie 2011, 22:59)

    Tymax [utilizator]

    Locuiesc in Brasov. La un pret de 1.5 lei pe calatorie RAT Brasov respecta ziua orarul afisat in statii de vreo 3 ani deja, de cand a fost introdus. Cum nu am masina folosesc des transportul in comun. Multumim RAT Brasov. Asta ca o 'referinta' si ca un indiciu ca se poate si in Romania avea un transport in comun civilizat (autobuze, orar respectat, trasee extinse, pret accesibil).
    • +2 (2 voturi)    
      Brasov (Joi, 14 iulie 2011, 5:17)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

      La Brasov a fost bine din punctul asta de vedere de multa vreme, ma puteam baza pe transportul in comun de acolo.
  • +3 (3 voturi)    
    bravo (Joi, 14 iulie 2011, 1:59)

    al [anonim]

    Multumesc RATB! De cand astept sa se introduca!! Multe capitale europene au transport in comun de noapte.

    Unii din cei care bat cluburile noaptea urasc natia numita taximetrist de Bucuresti. Dupa ani de calatorii cu taxi, noaptea, cel mai des peste weekend, pot face publice rezultatele unui studiu: 5% sunt oameni de treaba, restul -- smenari ordinari pusi pe furat. Pentru acest motiv, prefer sa ma distrez pana la ora fixa plus delta, dupa care sa merg cu autobuzul acasa.

    Chiar daca este noaptea si nu ma verifica nimeni, am sa imi platesc calatoria.
  • +2 (2 voturi)    
    oare vor iesi taximetristii in strada? (Joi, 14 iulie 2011, 6:43)

    Alex [anonim]

    ca urmare a acestei hotarari RATB? :))
    in orice caz eu zic ca merita sa validezi calatoria 1.3 lei...decat sa dai 15-20 lei pe taxi
    • -3 (3 voturi)    
      1,3 lei .. hahha (Joi, 14 iulie 2011, 8:01)

      Eddie [anonim] i-a raspuns lui Alex

      De cat timp nu ai mers cu RATB ? nu mai exista bilete si nenorocirile alea de carduri care ti le dau pe loc costa undeva pe la 6 lei pt ca platesti si cardu impreuna cu cateva calatorii (cate alegi) , dupa care nu poate fi incarcat. Celalalt card , nominal (pe numele tau) care poate fi incarcat , GHICI CE .... nu ai unde sa-l incarci ... din 10 gherete in jurul cartierului meu niciuna nu incarca ... si daca te grabesti si tanti aia nu are cum sa-ti incarce , tre sa iei nenorocire la 6 lei. Eu circul fara bilet si fara abonament pt ca sunt un nesimtit ati spune voi ... dar defapt NU merita RATB niciun leu ... prefer metroul, unde am abonament la un pret decent si ma duce oriunde am nevoie aproximativ ... fata de preturile , in opinia mea nejustificate de la RATB

      Oferta lor de noapte mi se pare ok , nu-mi dau seama totusi daca vor lua calatori si in sens invers , de exemplu de la Republica spre Unirea .. sper ca da ... iar biletul pentru transportul de noapte l-as plati pt ca merita decat sa dau 20 de lei la taxi.

      Nu am avut experiente nasoale cu taxi, si folosesc destul de des, dar am in agenda telefonului .. nu iau de pe strada decat daca e de la o firma cu care am mai mers , si daca omul de la volan arata normal
  • +1 (1 vot)    
    Felicitari RATB (Joi, 14 iulie 2011, 7:31)

    ME [anonim]

    Felicitari RATB!
  • +1 (1 vot)    
    Linia N110 (Joi, 14 iulie 2011, 9:40)

    andrei [anonim]

    Sa o faca si de zi, ca tare bun ar fi un mijloc de transport intre Militari si Giulesti!
  • +3 (3 voturi)    
    Mai multi bani de bere :) (Joi, 14 iulie 2011, 10:41)

    Viktor [anonim]

    Foarte misto chestia asta. Ne-au trebuit 21 de ani sa ne desteptam, dar bine ca s-a intamplat pana la urma. Multumesc RATB. E o initiativa foarte buna. Chiar de sambata dimineata voi incepe sa folosesc aceasta noua posibilitate, dupa ce voi petrece in club :). Partea buna e ca poti sa bei mai multa bere :). In loc de taxi, iti mai iei 2 - 3 beri. Perfect! Am insa cateva nelamuriri:
    1. Vor incepe sa circule in nopate de vineri spre sambata, de la ora 0? Ca, asa scrie in articol, ca le baga de pe data de 16. Da', de pe 16 de cand? De sambata la ora 0 sau de samabat ala ora 23? Oricum, e bine.
    2. Vor avea un program fix? Daca nu, il invatam noi, prindem noi spilul.
    Partea buna pt mine e ca am 3 variante: 101, 108 si 123. Daca ar pleca din acelasi loc, ar fi si mai bine.
    3. De unde pleaca autobuzele? Toate din acelasi loc, sau din puncte diferite de la UNirii?
    4. Care sunt punctele.
    In concluzie, initiativa e foarte buna, dar profesionalismul lasa in continuare de dorit. S-au garbit sa se laude, dar fara prea multe date.
    Dragi reatebisti, mai aveti chestii de lamurit. SPor la treaba!
  • -3 (3 voturi)    
    Transport de noapte (Joi, 14 iulie 2011, 10:43)

    BUCURESTEANUL [anonim]

    Nu inteleg de ce unii care au postat mai inainte au cazut pe spate! RATB nu face decat sa revina la oferta existenta in anii 80, cand exista transport de noapte in Capitala,tot cu autobuze!Ca sa nu mai vorbim ca atunci functiona noaptea si linia de tramvai inelara- 26 !Acum despre noua linie 1 nu se spune nimic legat de circulatia de noapte.Mai mult decat atat, cu mai multi ani in urma, in Bucurestiul anilor 60, circulau noaptea TOATE liniile de transport in comun de zi ( atunci cele mai multe erau linii de tramvai), care ulterior au fost inlocuite cu autobuze de noapte pe rute radiale,asa cum se revine si acum!Cat priveste incasarile, nu trebuie sa ne facem griji, daca vor iesi in pierdere pur si simplu vor majora costul calatoriei, asa ca tot calatorii corecti vor tine in spate pe blatisti(traiasca societatea comunista in care continuam sa vegetam ! )As intreba conducerea RATB, care a decis aceste trasee daca stie despre existenta unei mari aglomerari urbane in zona de nord a orasului ( Cartierul Aviatiei) si despre un Aeroport numit Aurel Vlaicu - Baneasa, cu program non-stop?Daca DA poate ne explica DE CE LINIA N113 circul aDOAR intre Piata Unirii si Piata Presei Libere ? Acolo se termina orasul ?Probabil ca mai sunt si alte anomalii care trebuie corectate, dar sunt sceptic ca RATB le va analiza cu seriozitate si va veni in intampinarea intereselor calatorilor !( C-asa-i la noi in Romanica ! )
  • 0 (0 voturi)    
    Transport de noapte (Joi, 14 iulie 2011, 11:34)

    Bucuresteanul [anonim]

    O completare- PENTRU CEI CARE NU STIU SI NU STIU CA NU STIU , DAR SCRIU - SA SE AFLE IN TREABA ! La Otopeni circula NUMAI ZIUA 2 linii EXPRES 780 si 783. Cineva ridica-pe buna dreptate - problema circulatiei DE NOAPTE in acea directie !
  • -2 (2 voturi)    
    RATB vs. SINDICATE (Joi, 14 iulie 2011, 12:42)

    iata o 'miscare' bine aleasa.... [anonim]

    daca tura de noapte este beneifica pt soferi (minimum dublu la plata/ora) RATB ar trebui sa faca un calcul al pierderilor in acest regim de trafic calatori noaptea avand in vedere ca si ziua sunt ore sau chiar zile cand tranvaiele (mai ales) si autobuzele moderne circula aproape goale ca nu stiu cum isi amortizezasa costurile de trafic dar mi-te pe cel de reparatii, intretinere
    Eu cred ca iara avem deaface cu o smecherie legata de motive oculte dar pt precise cu adresa la buzunarele catorva....
  • +1 (1 vot)    
    RATB (Joi, 14 iulie 2011, 14:56)

    cretzu [anonim]

    Genial...ani de asteptari si injuraturi aduse taximetristilor speculativi se concretizeaza printr-o decizie absolut corecta din partea RATB !
    Felicitari dar sa vedem si faptele concrete.
  • 0 (0 voturi)    
    Aplicatie Android - Transport de Noapte RATB (Joi, 12 septembrie 2013, 18:16)

    Dan Badea [anonim]

    http://jurnalul.ro/stiri/observator/ratb-pune-in-circulatie-zeci-de-autobuze-pe-liniile-de-noapte-pentru-perioada-dintre-1-mai-si-paste-vezi-programul-special-642232.html
  • 0 (0 voturi)    
    Aplicatie Android - Transport de Noapte RATB (Joi, 12 septembrie 2013, 18:17)

    Dan Badea [anonim]

    Pentru a afla cu usurinta programul autobuzelor liniilor de noapte, traseul si chiar autobuzul necesar pentru a ajunge la destinatie poti descarca gratuit aplicatia "Transport de Noapte RATB" din Google Play la adresa:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobileit.android.transport_noapte


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri