Dmitri Medvedev l-a criticat dur pe Traian Basescu la summitul Rusia - NATO - ambasadorul Dmitri Rogozin

de Olga Popescu     HotNews.ro
Marţi, 5 iulie 2011, 16:23 Actualitate | Esenţial


Dmitri Medvedev l-a atacat dur pe presedintele Romaniei, Traian Basescu, in timpul summitului Rusia - NATO care a avut loc la Soci, a scris ambasadorul Rusiei la NATO, Dmitri Rogozin, pe contul sau de Twitter.

"Medvedev l-a atacat dur pe Basescu cu privire la afirmatiile jignitoare ale acestuia legate de anul 1941. Sunt bucuros ca presedintele m-a sustinut in aceasta chestiune", a scris Rogozin, pe Twiiter.

Ambasadorul Rusiei la NATO, Dmitri Rogozin, a fost primul oficial rus care a criticat declaratiile lui Traian Basescu referitoare la momentul in care trupele romanesti au trecut Prutul.

In 22 iunie, la B1 TV, Traian Basescu a raspuns "Da" la intrebarea "Daca erati la vremea respectiva dadeati acest ordin?" (ordinul lui Ion Antonescu de a trece Prutul - n.red.): "Pentru ca aveam un aliat si aveam de recuperat un teritoriu. Daca aveam conditiile de atunci, probabil as fi facut-o".

Luni, 27 iunie, ambasadorul Rusiei la NATO, Dmitri Rogozin, scrie pe Twitter despre declaratiile lui Basescu "Nu stiu cum altii, dar eu aceasta declaratie a presedintelui roman nu o voi lasa pur si simplu". Si revine cu o alta postare: "In circumscriptia mea electorala din Voronej si acum isi mai amintesc cu neplacere 'operele de arta' ale ocupantilor-fascisti romani. S-au purtat mai rau decat nemtii".


Citeste mai multe despre   


















25112 vizualizari

  • +58 (82 voturi)    
    asa si (Marţi, 5 iulie 2011, 16:25)

    Bogdan [anonim]

    asa si?
    • -55 (85 voturi)    
      asa si doar asta ne mai lipsea... (Marţi, 5 iulie 2011, 16:56)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      In rest le rezolvasem pe toate, doar un conflict diplomatic ne mai lipsea.....
      Vad ca au dat buzna toti belicosii, gata sa bea sange de rus.....
      mai ganditi-va un pic, Rusia este , totusi Rusia, o mare putere militara. Pana si Nato, SUA sunt foarte atenti la relatiile diplomatice cu tara asta.
      Sa nu credeti ca , dupa caderea URSS, nu mai reprezinta nimic.
      Europa este la cheremul lor pentru resursele naturale (gaz) iar militar.....sunt o mare putere inca.
      Nu te joci cu ei asa cum incearca Basescu si nici nu vad ce rost are, doar ca sa se mai bage o data in seama ?
      Cu americanii face pe nebunul (la 4 iulie nu au onorat invitatia ambasadei americane nici Basecu-al treilea an consecutiv, nici Baconschi, ministrul de externe), cu rusii face pe razboinicul....
      baiatul asta este intreg la cap?
      • +50 (76 voturi)    
        e mai intreg ca tine (Marţi, 5 iulie 2011, 17:04)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        iar de "baut sange de rus" - n-am bea nici daca am fi vampiri, ca poate se ia si ajungem ca tine...
        • +4 (38 voturi)    
          inteligent raspuns (Marţi, 5 iulie 2011, 17:11)

          sellerman [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          bravo
          • -15 (23 voturi)    
            ha ha ha (Marţi, 5 iulie 2011, 19:24)

            sellerman [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

            ce mi-au dat prrostanacii plusuri, nu s-au prins ca era cu ghilimele :)))))
            • +24 (28 voturi)    
              pesemne ca erau in capul tau (Marţi, 5 iulie 2011, 19:36)

              zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

              ghilimelele alea - in stanga si dreapta creierului!
              • +1 (3 voturi)    
                asa si... (Miercuri, 6 iulie 2011, 13:35)

                lol [anonim] i-a raspuns lui zaboo

                eu inca nu am inteles unde il critica Medvedev pe Basescu legat de declaratia cu anul 1941, tot ce am vazut sunt discutii legate de scutul antiracheta unde Romania, respectiv Basescu sunt doar pioni.
              • +1 (3 voturi)    
                normal (Miercuri, 6 iulie 2011, 15:59)

                sellerman [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

                pentru unul ca tine era greu de inteles.....
                • +1 (3 voturi)    
                  nu te mai screme (Miercuri, 6 iulie 2011, 17:14)

                  zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

                  ironia e pentru cei inteligenti, nu pentru cine nu a invatat sa foloseasca ghilimelele - si le pastreaza in cap (ti-am mai zis unde); crezi ca daca intrebi si raspunzi singur pe aici - explicand in mod patetic intentiile unui comentariu gol - te face mare valoare? hai! fugi la oglinda si admira-te acum!
                  • 0 (2 voturi)    
                    fireste (Miercuri, 6 iulie 2011, 18:34)

                    sellerman [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

                    greu de inteles, nu te mai agita atat ca dai in apoplexie
            • +6 (6 voturi)    
              prostu (Miercuri, 6 iulie 2011, 12:17)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

              daca nu-i fudul, nu-i prost destul.
              fara ghilimele.
              • -1 (3 voturi)    
                Nu stiu de ce..... (Miercuri, 6 iulie 2011, 12:46)

                Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                Dar am asa o convingere ca toti astia de ma toaca patriotic, daca le dai o pusca-n mana si le ceri sa-si apere tara de un eventual agresor....o sa faca pe ei de frica si o sa o ia la picior.
                Ce usor este sa te dai erou pe internet, sub anonimat !
                Dupa limbaj ....dupa exprimare....se vede cu cine am de-a face.
                Ce sa le raspund?
                zaboo este un taliban portocaliu care nu pierde nici o ocazie sa-i lustruiasca fundul lui Basescu.
                Poate ca asta este slujba lui....in fine un bugetar multumit....
                Ce e aia diplomatie....cui sa explici?
                Am avut un Titulescu....ce stie zaboo despre el?
                Doar ca este Ponta numit micul Titulescu, deci este un nemernic.
                Ca unirea principatelor a fost realizata diplomatic....ca marea unire a fost un act politic incheiat diplomatic , ca pierderea teritoriilor romanesti a fost tot o chestie diplomatica....
                Sa traiti bine !
                • +1 (3 voturi)    
                  noi traim bine (Miercuri, 6 iulie 2011, 14:30)

                  zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                  si tu o sa mori prost
              • +1 (3 voturi)    
                bine (Miercuri, 6 iulie 2011, 16:00)

                sellerman [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                bine mai fudulule, ai dreptate ...
            • +1 (3 voturi)    
              fii linistit (Miercuri, 6 iulie 2011, 12:36)

              Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

              Fii linistit, nu ai chiar asa de multe plusuri. Si in plus tu singur recunosti ca si plusurile primite sunt de fapt pentru sensul "fara ghilimele" a ceea ce ai scris. Hai sa iti dau si eu un plus in plus sa traiesti bine!
              • +1 (3 voturi)    
                amice (Miercuri, 6 iulie 2011, 15:58)

                sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

                grea limba asta romana , nu-i asa?

                iti dau plusui inapoi, sa traiesti si mai bine.
                • 0 (2 voturi)    
                  e grea pentru tine, bre (Miercuri, 6 iulie 2011, 17:15)

                  zaboo [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

                  si pentru aia ca tine
        • +5 (5 voturi)    
          ai perfecta dreptate! (Miercuri, 6 iulie 2011, 10:39)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          Nu , nu stiu daca a procedat bine Base, insa cu siguranta eu nu as bea sange de ruznac, mi-ar fi scarba ...
          • +4 (4 voturi)    
            AR FI FOST PERFECT! (Miercuri, 6 iulie 2011, 12:10)

            escu [anonim] i-a raspuns lui Cristian Ioan

            Gresala este "aveam un aliat" Trebuia sa se limiteze la "aveam de recuperat un teritoriu" ! Ar fi fost perfect !
            De ce ?
            1.Pt. ca la ultimatumul sovietic nu aveam inca o aliantza cu Hitler si
            2. Aliantza cu Hitler "suna ca dracu" vorba cuiva.
            Numai "aveam de recuperat un teritoriu" era perfect si pentru ca la ora aceea era Societatea Natiunilor, predecesoarea ONU, conform careia URSS era stat agresor !
      • +35 (43 voturi)    
        Ce iti place sa stai sluj uizard ga oz! (Marţi, 5 iulie 2011, 17:42)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Cu d'astia ca tine s/au invatat rusii sa ne stea pe gat! Milogilor!
        Daca unul care este vertical nu e sanatos la cap, tiu care esti deflorat si mai si vrei de la rusi, cum crezi ca esti?
        Nu iti este de ajuns cat ti/au stat rusii in casa?!
        Nu iti de ajuns ca si/au lasat odraslele toante si betive pana la ora 12, in tara?
        • 0 (10 voturi)    
          pui gresit problema (Miercuri, 6 iulie 2011, 10:41)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Nimani nu poate fi fericit sa stea SUB senilele tancurilor sovietice (ma rog, acum ruznacesti) dar "Wizard of Oz" are intentia sa devina SUPRAVEGHETOR, atunci cand rusii vor navali si ne vor transforma in sclavi, stie sa se orienteze!
      • +39 (47 voturi)    
        nu e (Marţi, 5 iulie 2011, 17:51)

        polin [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        nu e nici un conflict diplomatic, dar si la ei vine campania electorala si vaneaza voturi de nationalisti.
      • +40 (44 voturi)    
        Pt slugarnicu (Marţi, 5 iulie 2011, 18:42)

        Altu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        De aia Basescu a sustinut proiectul NABUCCO, sa nu fim slugi la rusi. Pe vremea lui Ilici ai primit cumva gaz gratis de la rusi?
      • +5 (9 voturi)    
        Nu , merci... (Marţi, 5 iulie 2011, 20:50)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        ...nu consumam bauturi spirtoase...
      • +11 (15 voturi)    
        Eu zic sa te controlezi la cap. (Marţi, 5 iulie 2011, 21:25)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        In primul rand ca-ti place sa te tragi de bracinari cu cine nu trebuie.Eu zic sa te tragi de bracinari cu cei ca tine,cu capul plecat.Stii cum se zice .Te apleci si lasi curul liber.E problema ta daca-ti plac astfel de relatii,dar nu incuraja si pe altii.Fiecare cu preferintele lui.Pe tine nu te a injurat nimeni pentru preferinte.Tu de ce-ti permiti sa-i injuri pe cei care se cred normali.Te simti roman datorita acestor oameni normali,iar tu drept multumire -i injuri?Ce-i cu tine?Ti-or fi dragi Medvedev si Obama,dar nu cred ca te pricepi la chestii de relatii intre state.Nu ai in primul rand informatiile necesare.
        • 0 (2 voturi)    
          "bravo domnule". (Miercuri, 6 iulie 2011, 13:57)

          priceputu [anonim] i-a raspuns lui mircea

          El poate nu se pricepe, dar tu te pricepi?
      • +10 (14 voturi)    
        Ha, ha.. in opinia ta ..conflictele diplomatice (Marţi, 5 iulie 2011, 21:56)

        Inna [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        se desfasoara mai nou pe Twitter??!!
        Pai , daca ar fi asa, orice opinie sa zicem.. mai fierbinte, ar fi declansatoare de razboaie galactice ..pentru unii !
        Bun, sa zicem ca presedintele nu s-a purtat corespunzator ( in opinia ta, cu capul in pamant si papuci de pasla), desi nu a spus nimic nestiut. Din contra!! Dar ce a zis gospodin Rogozin acesta , este normal?? Un ditamai ..ambasadorul sa ameninte ca ultimul camatar?? pai parca s-a spart urss, si ei se auto-numesc acum democrati, nu?
        • +8 (8 voturi)    
          tovarsci rogozin (Miercuri, 6 iulie 2011, 0:52)

          sthalin [anonim] i-a raspuns lui Inna

          de la "fascistii romani" ati invatat expresia "davai ceas" si bunele maniere?
        • +3 (3 voturi)    
          conflictul (Miercuri, 6 iulie 2011, 12:43)

          paulica franaru [anonim] i-a raspuns lui Inna

          s'a desfasurat la soci, unde a avut loc sedinta nato-rusia.
          ambasadorul rus la nato, particiant la acea sedinta, a relatat pe twitter.
          si pe twitter nu citesc numai romanii si rusii.
          se pare ca nici latrina 3 nici zvonalitatea n'au fost invitate, sa relateze in direct :-)
          poate se afla pe surse, dela delegatia romaneasca, ca base n'o fi fost singur, de capul lui, la soci, sa'l prinda si sa'l traga de..raspundere.
    • +44 (48 voturi)    
      Unde e atacul lui Medvedev? (Marţi, 5 iulie 2011, 17:21)

      ion banu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Ce sursa o fi si asta "twitter"? Tovarasul ambasador are in curand alegeri si nu stie ce sa mai zica - NEOFICIAL - ca sa castige voturi? Sunt convins ca electoratul"cornut" din Voronej exact aceste luari de pozitie le astepta. Ei acolo sunt amarati si vai de capul lor dar politica externa se discuta in strada - ca in Morometii.
      Nu am citit in acest articol nici-un mesaj al Presedintelui Medvedev si nu am vazut nici-un link spre un alt articol credibil cu un eventual mesaj.
      Totul pare mai degraba un balon de sapun electoral!
    • +28 (32 voturi)    
      Critica de culise! (Marţi, 5 iulie 2011, 18:05)

      observator [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      La postul TVRinfo, informatia a fost data altfel si anume ca in discutii particulare Medvedev ar fi declarat ca nu este de acord cu declaratiile presedintelui Basescu. Din articolul hotnews se intelege ca l-a criticat pe Basescu de la tribuna summitului, ceeace este cu totul altceva, se poate numi informatie incorecta sau manipulare. Atentie hotnews la credibilitate !
    • +17 (19 voturi)    
      si (Marţi, 5 iulie 2011, 18:28)

      bizu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      cred ca problema e ca rogozin n-a anuntat pe twitter ca medvedev a facut icter de ciuda
    • -15 (21 voturi)    
      Si gata cu noi (Marţi, 5 iulie 2011, 19:20)

      bvfgfgfgg [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Rusii ne pot sterge "din greseala" de pe fata pamantului iar apoi sa cera scuze si sa fie iertati de vestici imediat (pe principul " Ma scuzati am gresit. A fost o eroare regratabila ! "
      Dar ne pot sterge economic sau chiar alimentar de pe harta tarilor active si cred ca nu vor sari prea multi sa ne apere ( poate Germania care intaresc legaturile cu materiile prime si gazul rusesc ?, poate Franta care ne-ar expulza si de pe planeta, poate Italia lui Berlusconi - dar e prea ocupat sa raspunda in justitia din tara sa, poate licuriciul cel mare SUA care daca nu iese banul nu misca nimic )
      Este o vorba straveche " Capul face , fundul trage".
      Nici macar nu-i simpatizez pe rusi care au facut atata rau populatiei din tara nostra in cei trei sute de ani de vecinatate , dar nici sa zgandari ursul cu batul prin gard nu mi se pare logic . mai ales cand poti pierde foarte mult.
      • +13 (19 voturi)    
        Bacu? (Marţi, 5 iulie 2011, 19:29)

        eu ii raspund lui aliosha [anonim] i-a raspuns lui bvfgfgfgg

        Tu gandesti inainte sa scrii? Cum poti sa scrii asemnea bazaconii? Te-ai uitat la prea multe filme cu Rambo?
      • +10 (14 voturi)    
        Prison Break (Marţi, 5 iulie 2011, 20:44)

        uzu [anonim] i-a raspuns lui bvfgfgfgg

        precis ai vazut recent Proson Break.
        pun pariu ca nu ti-a explicat nimeni diferenta dintre un film si realiltate iar tu, acuma dupa ce ai cazut la bac, clar nu ti-o poti explica singur.
      • +7 (9 voturi)    
        500 de ani de lupte... (Marţi, 5 iulie 2011, 20:53)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui bvfgfgfgg

        ...cu turcii si iaca suntem aici...
    • +5 (7 voturi)    
      TWITTER (Marţi, 5 iulie 2011, 21:46)

      DesaToto [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Ma bucur ca Dmitri Rogozin atrage si el atentia cu ceva in urma afirmatiilor lui Traian! Farar Twitter ar fi putut? Vrea si dansul sa urce pe scari... pas cu pas!
    • +2 (2 voturi)    
      interesant de citit (Marţi, 5 iulie 2011, 22:19)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      http://theophylepoliteia.wordpress.com/
    • +3 (5 voturi)    
      intoxicare? (Miercuri, 6 iulie 2011, 7:20)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      se pare ca NU exista vreo confirmare a spuselor lui Medvedev si a cadrului in care a fost facuta.
    • 0 (2 voturi)    
      Un prost arunca o piatra... (Miercuri, 6 iulie 2011, 10:27)

      Sotiris Grecia [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      O suta de "destepti" se arunca s-o gaseasca.

      Era odats un caine pe care nu-l baga nimeni in seama si asta il intrista foarte mult. Intr-o zi a facut o traznaie si toata lumea a sarit sa-l pedepseasca. Dupa asa atentie cainele a inceput sa faca in fiecare zi cate o traznaie cu speranta ca va veni si mult asteptata pedeasa/atentie.
  • +88 (100 voturi)    
    Ne lasi? (Marţi, 5 iulie 2011, 16:28)

    Un stelist [anonim]

    "In circumscriptia mea electorala din Voronej si acum isi mai amintesc cu neplacere 'operele de arta' ale ocupantilor-fascisti romani. S-au purtat mai rau decat nemtii". Las'ca noi toti romanii ne amintim de operele voastre de zeci de ani, sunteti cea mai imputita natie de ocupanti din istorie.
    • +83 (85 voturi)    
      ... (Marţi, 5 iulie 2011, 16:38)

      x [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

      mai rau ca nemtii probabil s-au purtat, fiind romani neaosi proaspat scosi de la sapa. dar la fel ca si ei, si noi ne amintim diferentele dintre cumparat oua (nemti) versus furat toate gainile (rusi), respectiv curtat cu ciocolata si scos la dans (nemti) versus viol in grup (rusi). si nu am inventat, ci doar rememorez dramele unor apropiati ce-au trait cu o generatie in urma.
      • +32 (34 voturi)    
        Ai uitat de apa otravita (Marţi, 5 iulie 2011, 17:21)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui x

        Bunica mi-a povestit ca ii era frica de rusi.A ramas singura,acasa, dupa ce bunicul a plecat pe front.Povestea despre rusi ca le-a otravit fantana.A spus ca rusii pe unde treceau faceau ravagii.
      • -22 (32 voturi)    
        daca mai aveti strabunici in viata (Marţi, 5 iulie 2011, 17:46)

        ykx [anonim] i-a raspuns lui x

        intrebati'i de ocupatia nemteasca din primul razboi mondial. veti afla ce multi copiii cu ochi albastri sa'u nascu dupa aia.
        si veti mai afla si de jafurile si omorurile pe care le'au facut nemtii. ocupantul, oricare este el, nu'i bun. dar mai nasol a fost sub ocupatia romaneasca....
        caci rusii, prin 58, au plecat, noi tot sub ocupatie am ramas.
        nici ocupatia austroungureasca, nici cea turceasca, n'au fost mai gustoase.

        dar, avand in vedere situatia actuala, scopurile romaniei, gafa lui base a contat.
        oricat i'ati uri pe rusi, oricate merite i'ati gasi lui base, nu puteti sterge efectul prostiei debitate in hahaiala cristoiului.
        se va vedea si in relatiile cu alte state.
        • +4 (4 voturi)    
          indreptare (Marţi, 5 iulie 2011, 18:32)

          yks [anonim] i-a raspuns lui ykx

          pana nu apare politia gramaticala: s'au nascut.

          scuze.
        • +9 (11 voturi)    
          ... (Marţi, 5 iulie 2011, 20:23)

          x [anonim] i-a raspuns lui ykx

          nu-mi trebuie strabunici. imi ajung parintii.
          • 0 (0 voturi)    
            nici istorie... (Joi, 7 iulie 2011, 8:37)

            ykx [anonim] i-a raspuns lui x

            nici trecut.
        • +18 (20 voturi)    
          n-am (Marţi, 5 iulie 2011, 20:50)

          uzu [anonim] i-a raspuns lui ykx

          n-am bunici in viata dar am avut. bunicului meu nemtii i-au confiscat caii. doi cai. i-au dat o chitanta. cand s-au retras pe baza chitantei i-au dat caii inapoi.
          al dracu' nemtii astia de ocupatie...
          basescu n-a facut nici o gafa.
          basescu e primul de la antonescu incoace care nu pupa nici un cur indiferent cat de mare este si spune ce gandeste.
          noi suntem nimenea europei tocmai pentru ca am cantat tot timpul dupa cum credeam ca le place altora sa auda.
          dar tu ... esti si tu un interpret sunt sigur.
        • +6 (6 voturi)    
          Rusii erau de groaza. (Marţi, 5 iulie 2011, 21:35)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui ykx

          Intreaba oameni care au locuit in localitati unde erau garnizoane rusesti.Rusii mergeau la carciuma cu tancul pe post de taxi.Va inchipuiti groaza oamenilor cand plecau indivizii beti turta.Noroc ca nu prea erau masini pe atunci,dar gardurile si uneori si casele aveau de suferit.Statea oamenii treji ,pana plecau rusii de la carciuma.Si uneori plecau spre ziua.Asa ca Basescu are dreptate.Daca avem un aliat puternic si sigur,avem multe de rezolvat cu rusii.La cate au facut ,ei trebuie sa se poarte cu duhul blandetii.Noi nu prea mai avem ce pierde.Dar putem incuraja si noi pe unii,ca nu au rusii numai prieteni,sau daca ma gandesc bine,cred ca nu au prieteni.Iar un popor ocupat iti va da la cap la prima ocazie.
          • 0 (4 voturi)    
            solutia (Miercuri, 6 iulie 2011, 10:56)

            kilometrul0 [utilizator] i-a raspuns lui mircea

            Nu cred ca spiritul asta vindicativ e solutia. Unde vom ajunge in cele din urma? Ne razbunam unii pe altii, dand nastere la razboaie ciclice, vindicative? Si pacea globala e o utopie dar si razboiul e absurd de multe ori. O diplomatie la locul ei poate gestiona relatiile dintre tari fara sa starneasca "ura din patriotism". Istoria ne e cel mai bun exemplu.
        • +5 (5 voturi)    
          eu am intrebat ... (Miercuri, 6 iulie 2011, 4:29)

          yoyo [anonim] i-a raspuns lui ykx

          am intrebat pe bunici cum a fost in acea perioada cu nemtii dar si cu rusii pe cap ... si ce mi-a spus m-a cam pus pe ganduri.
          Mai exact cand erau nemtii pe la romanica veneau si cumparau gaina din curte, respect maxim pentru localnici, a fost un caz de viol (un soldat neamt a sarit pe o romanca) soldatul a fost executat.
          Iar cu rusii ... cand au venit peste noi (ca am intors armele deci erau aliati cica)... tot ce prindeau animale le confiscau, femeile erau violate si ca sa scape fugeau in padure, barbatii care erau acasa ii trimiteau sa lupte impotriva nemtilor (ceva de genu "hai ce faci hai la razboi ").

          sincer la declaratiile ambasadorului rus la buc eu as fi raspuns cu o intrebare si anume: voi regretati ca ati atacat polonia, finlanda, tarile baltice, romania.... caci daca nenea ambasadorul nu stie istorie poate mai invata
          • -3 (5 voturi)    
            bacul (Miercuri, 6 iulie 2011, 8:58)

            jimmy ykx [anonim] i-a raspuns lui yoyo

            ar trebui sa aiba si un test de citit.
            multi citesc, putini inteleg. in multe tzari occidentale exista testul asta. citesti un paragraf, apoi trebuie sa'i redai continutul, esenta.
            deci, sa nu mai bat apa in piua, vorbeam de ocupatia germana din primul razboi mondial, daca cumva ati auzit de asa ceva.
            daca nu, poate ati trecut pe la marasesti.
            romania a fost ocupata aproape toata de trupele germane, guvernul se retrasese la iasi. de acea perioada vorbeam.
            in cel de'al doilea razbel, nemtii au fost in ro ca aliati, inamici dupa 23 aug. dar pentru cateva luni, in mare graba a retragerii.
            normal ca amintirile bunicilor sunt mai mult despre rusi, care au stat pana in 58. eu n'am zis ca rusii au fost sfinti. ba au facut atrocitati indemnati chiar de ministrul propagandei, ilia ehrenburg, care avea emisiuni radio si raspandea manifeste prin care indemna soldatul sovietic la ura.

            ce n'ati inteles este, ca aia a fost. azi traim alte vremuri, avem alte interese, alte obiective. japonezii si americanii au fost inamici de moarte. azi sunt prieteni buni. la fel nemtii cu rusii, nemtii cu americanii.
            voi afisati ura si revendicari fata de rusi, pentru a scuza gafa lui basel.
            poate ca medvedev n'ar avea dreptul s'o faca, dar a afacut'o, prost era sa nu speculeze prostia si limbarita lui base.
            dar, noi care traim aici si l'am votat, noi nu putem sa'l mangaiem pentru prostii. nu pentru asta l'am vota io.
            dreptul la pupat in dos e consfintit prin constitutie. succesuri !
          • 0 (4 voturi)    
            testul de citit (Miercuri, 6 iulie 2011, 9:04)

            jimmy ykx [anonim] i-a raspuns lui yoyo

            nu ambasadorul rus la buc. a facut declaratii, ci ambasadorul rus la nato.

            declaratiile/criticile ambasadorului rus la buc. s'ar fi auzit numai pe dumbovita, si, cemva, ecouri la moscova.

            declaratiile ambasadorului rus la nato se aud in toate capitalele nato.
            comprende usted ?!
            untelegi diferenta ?

            citeste mai atent.
    • +31 (31 voturi)    
      se vede de la o posta ca habar nu ai ce spui (Marţi, 5 iulie 2011, 17:25)

      george [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

      nemtii si cand luptam impotriva lor s-au purtat cu populatia civila mult mai civilizat decat au facut-o porcii de rusi. porcii de rusi, cand eram aliatii lor, violau femei, jefuiau , omorau. nemtii erau cu mult mai civilizati, acolo unde isi faceau tabara faceau mai intai curat.stiu asta de la parintii mei.
      • +12 (12 voturi)    
        si eu stiu la fel (Marţi, 5 iulie 2011, 18:54)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui george

        de la mama
      • +2 (2 voturi)    
        Rusii dupa 23 August 1944 (Miercuri, 6 iulie 2011, 4:01)

        alegria [anonim] i-a raspuns lui george

        Au plecat germanii din zona petroliera a Moldovei si a venit armata sovietica. Primii sositi au spart toate crasmele si intrebau directia spre Berlin. Toti romanii cu camasa alba (invatatorii) s-au ascuns pentru ca rusii le ziceau 'burjui' si trageau dupa ei pe strada. Trei dintre subofiteri au intrat in casa lui bunica-meu, cautau o masa scaune si tacamuri ca sa manance si au ramas pentru ca bunica-meu stia ceva ruseste. Aveau paine, carnati si bautura.Foarte de treaba, la vederea copiilor au impartit alimentele cu familia care nu mai vazuse paine alba de ani. Au aratat poze cu copiii lor de acasa. Germanii nu au impartit nimic cu romanii desi au lucrat 3 ani la rafinarie. Rusii s-au imbatat si unul observa cutitul de bucatarie fabricat in Germania. Ia cutitul si vrea sa taie beregata lui bunica-meu. Disperat bunica-meu il impinge peste ceilalti si fuge. Rusii trag dar nu il nimeresc. De atunci bunica-meu a ramas cu gura stramba de la spaima. Rusii au plecat . La cateva zile au venit specialistii rusi care vroiau ca rafinaria sa functioneze si s-a revenit la normal.
    • +13 (13 voturi)    
      . (Marţi, 5 iulie 2011, 20:46)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

      rusii fu*&#au tot ce avea sange cald in gospodarie si eventual daca aveam ceas iti trageau si tie o bataie si iti luau ceasul. soldatii rusi aveau pe mana cate ceasuri incapeau pana la umar.
      nu e poveste nici exagerare.
    • +8 (8 voturi)    
      Voronej... (Marţi, 5 iulie 2011, 20:59)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Un stelist

      ...betivii din Voronej n-au aflat pana astazi ca cel de-al doilea Razboi Mondial a fost declansat de Rusia Sovietica si Germania Nazista prin atacarea Poloniei si impartirea ei...ce va facuse Iisus , in afara sa va civilizeze, de ce i-ati distrus bisericile,ce ati avut criminalilor cu poporul polonez, sau e mai bine sa va faceti ca nu stiti pentru a mai omori la polonezi...CE ATI AVUT MA RUSILOR CU CEHI IN 1968 , sunt fratii vostri de sange...calailor...incepe sangele victimelor sa strige...
  • +72 (84 voturi)    
    rusii deveniti victime (Marţi, 5 iulie 2011, 16:30)

    Ionut [anonim]

    Rusi ordinari si jefuitori, violatori si criminali,saracii de ei. Poate nu se intelege dar era vb daca trecea Prutul adica daca recucerea Basarabia,daca facea unirea cu Romania.
    Bravo Basescu pentru curajul dat dovada, Basarbia apartine langa patria mama.
    Nu va lasati intimidati de golanii Europei.!!!
    • +38 (40 voturi)    
      Nu mai poate Baselu de rusnaci si ciracii lor ... (Marţi, 5 iulie 2011, 16:53)

      Babygrande Comandante [anonim] i-a raspuns lui Ionut

      Psdeii jubileaza si poa sa le faca o vizita "jubiliara" si rusnacilor la ambasada ca au sediul la o aruncatora de bat de amasada respectivilor ....
  • +61 (65 voturi)    
    cum sa nu (Marţi, 5 iulie 2011, 16:30)

    ps [anonim]

    ati fi vrut sa va lasam Basarabia si sa va si pupam undeva, nu?
  • +55 (61 voturi)    
    Tavarisci Rogojina (Marţi, 5 iulie 2011, 16:30)

    Laur006 [anonim]

    Dar hai si in Romania... sa vezi aici urmarile invaziei fratiorilor de la est! Macar atunci era razboi (animalul din om era descatusat la maxim), dar voi ati stat zeci de ani pe capul nostru, pe timp de pace! Si stii ceva? Tot animale erati, frate!
  • +57 (67 voturi)    
    Comunistu' tot comunist. (Marţi, 5 iulie 2011, 16:30)

    Bogdan [anonim]

    Ce mi-as dori sa-i fi dat si Basescu o zmetie peste gura imputitului de rus. Orice roman adevarat, nu cozi de topor rusesti gen Zoe Petre sau Iliescu, ar fi ordonat trecerea Prutului.
    • +31 (37 voturi)    
      Daca il trecea Zoe Petre (Marţi, 5 iulie 2011, 16:44)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      ramaneam fara... Prut!
    • -39 (51 voturi)    
      da (Marţi, 5 iulie 2011, 16:45)

      cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      o sa mori cu Basescu legat de gat urland ca altii sunt rai. Or fi aia rai, dar de prostie se moare, nu de rautate.
      Scuze, de uinde sa stii tu asta. Doar prietenul tau Basescu urla prin 2005 ca ce conteaza scoala, ca uite... el a ajuns presedinte.
      • +35 (41 voturi)    
        Pupa/l tu pe Bombo (Marţi, 5 iulie 2011, 16:50)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui cosminrs

        acolo une te imbie!
        Se pare ca iti place!
        In alta ordine de idei; de ce sare rusul de fund in sus pentru actiuni... sovietice?
        Ori e sovietic, botezat altfel, ori la ei nu s/au facut niciodata schimbari! Ce ar vrea sa ii pupam dupa ce ne/au lasat in fundul gol!
        Bravo, Base, daca poti trage/i o carma, o parama, un babord ceva peste bot rusnacului!
        • -20 (22 voturi)    
          In ce limba ai scris. (Marţi, 5 iulie 2011, 17:39)

          haiducul [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

          Oare cei ce ti-au dat plus au inteles ceva...aaaa ajunge ca se poate citi in text ...... ,,Bravo,Base,"
          • +14 (14 voturi)    
            Da, asa e am uitat un "d" la unde! (Marţi, 5 iulie 2011, 18:17)

            , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

            Se pare ca cei care mi/au dat plus au trecut de bac/ul pe care tu l/ai picat!
            La voi in padure, mai greu cu cartea!
            Mai o capra, mai un tzap...!
            Hai, fuguta la antene (latrinele sunt deschise), au o portie noua de zoaie!
            • -14 (14 voturi)    
              Te inseli amarnic. (Marţi, 5 iulie 2011, 19:41)

              haiducul [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

              Am luat bacul si fara sa copiez...doar l-am transcris.
              Si la care padure te referi!!!.....mai sunt paduri in Romania!!!.Nu stiu pentru ca sunt din capitala,oare tu de unde esti ti sa bagat internet la stana?
              • +3 (3 voturi)    
                Da? (Miercuri, 6 iulie 2011, 12:58)

                Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

                Zici c-ai trecut Bac-ul??Cand tu scrii "sa bagat " fara cratima??
                • -3 (3 voturi)    
                  Imi cer scuze. (Miercuri, 6 iulie 2011, 13:29)

                  haiducul [anonim] i-a raspuns lui Cocolina

                  Dar tu ce nu ai pus cratimã la ,,cratima"
      • +4 (4 voturi)    
        intrebare (Miercuri, 6 iulie 2011, 4:44)

        yoyo [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

        daca rusu vine azi si iti zice ai 30 zile sa parasesti moldova... si daca sa zicem ca sunt la putere niste fraieri care sunt deacord cu pretentiile rusilor ... tu cand ajungi la puteredupa vreo 2-3 ani te duci in rusia si ii rogi frumos sa se retraga sau incerci cu prima ocazie sa cuceresti teritoriu pierdut?

        PS asta s-a intamplat in al 2 razboi mondial
        • 0 (0 voturi)    
          mica precizare (Miercuri, 6 iulie 2011, 23:58)

          Sorin [anonim] i-a raspuns lui yoyo

          Iti dau dreptate; dar a fost si mai rau: parca trei zile, nu 30, au avut pentru a parasi Basarabia. Sau 48 de ore, nu sunt sigur.
    • +42 (42 voturi)    
      Iliescu (Marţi, 5 iulie 2011, 16:49)

      serj [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Degeaba ziceti de Iliescu, si el ar fi facut la fel (adica ar fi trecut Prutul), fiindca este monarhist convins. Nu ati vazut zilele trecute ce oripilat era Iliescu cand Basescu a spus ca el considera gestul Regelui tradare.
      Doamne , ce mi-ai dat sa vad !!! Era sa fac hepatita cand l-am vazut la....Realitatea.
      • +12 (12 voturi)    
        Iliescu e doar un mic comunist, perpetuuuuu! (Marţi, 5 iulie 2011, 17:32)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui serj

        Nu! Iliescu nu e monarhist!
        Si-a dat inca o data dovada ca e comunist convins.
        Daca ar fi fost de acord cu afirmatia lui Base, ar fi fost de acord si cu faptul ca regele n-ar fi trebuit sa abdice si ca inca trebuia sa fim mornahie.
        Nu am fi avut comunisti la putere ca nu s-ar fi lasat fara lupta! Si asta nu i-ar fi convenit lui Ilici!
  • +42 (44 voturi)    
    In Voronej (Marţi, 5 iulie 2011, 16:32)

    HP [utilizator]

    In Voronej nu s-a auzit si de ocupatia si instaurarea regimului comunist pentru 40 de ani in jumatate de europa ? Au nenorocit 4 generatii.
  • +41 (41 voturi)    
    Perechi de palme (Marţi, 5 iulie 2011, 16:36)

    Daniels22026 [utilizator]

    Trebuia sa o intrebati pe bunica, Dumnezeu s-o ierte, ce-au facut rusii la noi.

    Dar primul aliat mare al Germaniei a fost Uniunea Sovietica. Impreuna, Hitler si Stalin si-au impartit Polonia, bucati din Romania si alte intelegeri, Asa ca toate tarile fostei Uniuni Sovietice pot sa taca, caci nu exista aliat mai mare al Germaniei decit URSS. Daca protestati impotriva fascistilor, incepeti prin a va da voua insiva doua perechi zdravene de palme.
  • +35 (35 voturi)    
    Of of of (Marţi, 5 iulie 2011, 16:37)

    Doc [anonim]

    Dar ce sensibili sunt vecinii nostri de la rasarit...

    Cine au fost aliatii nazistilor inaintea noastra? RUSII!!! Si-au pus probleme de ordin etic atunci cand s-au aliat cu fascistii? Nu as prea zice...

    Cine au fost printre primii agresori din al doilea razboi mondial? RUSII!!! Cand au invadat Polonia, tarile baltice si cand ne-au furat partea de est a Moldovei.
  • -29 (41 voturi)    
    lol (Marţi, 5 iulie 2011, 16:40)

    me [anonim]

    portocalii nu contenesc sa-si apere regele in orice circumstante.
    chiar daca sunt de acord cu ce a spus base, pot spune ca declaratiile lui nu sunt declaratiile unui preedinte!
    pur si simplu nu faci asemenea declaratii, cu atat mai mult cu cat critica ceva fictiv... nu critica furtul tezaurului sau al moldovei.
    sunt de parere ca nu e bine sa pupam in fund pe nimeni, dar asta nu inseamna sa te bagi singur in rahat ca sa arati ce smecher esti!
    un om politic responsabil nu face asemenea declaratii!
    • +19 (21 voturi)    
      TOARSU' ME (BEE !) (Marţi, 5 iulie 2011, 18:06)

      pointless man [utilizator] i-a raspuns lui me

      Ieri trageai in Funeriu, azi iei apararea rusilor. Schimba-ti nickname-ul ca te-ai demascat si n-or sa te mai plateasca "nasi brati" din Vladivostok.
  • +35 (37 voturi)    
    o critica de la rusi (Marţi, 5 iulie 2011, 16:44)

    revelare [anonim]

    e un semn de valoare in lumea civilizata.

    Povestile astea ale voastre mincinoase, ca romanii s-au purtat mai rau ca nemtii, ma induioseaza la maximum... Da, romanii le-au deschis biswericile, nemtii nu, si dina sta se trage conlcuzia ca s-au purtat mai rau...


    Cand te injura rusul, inseamna ca ai facut ceva valoros pentru umanitate...
  • +37 (37 voturi)    
    Admisibil nu e (Marţi, 5 iulie 2011, 16:45)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ca am trecut mai departe de Nistru, DAR, ce pamantul romanesc nu se tocmeste, il aveam de recuperat.....si il avem din nou si acum...si eu as fi dat ordinul sa Treaca Prutul pan` la NISTRU!

    Basarabia e Romania!
    • +20 (20 voturi)    
      Daca ne opream la Nistru (Marţi, 5 iulie 2011, 17:22)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      in 2 saptamani se reorganizau rusii si peste alte 4 ajungeau in Bucuresti. Un razboi se duce pana la semnarea incetarii ostilitatilor iar cu oprirea pe Nistru nu se puteau duce negocieri. Nu cred ca Antonescu ar fi avut pretentii teritoriale in afara granitelor Romaniei dar in conformitatele cu legile razboiului - nescrise - a vrut sa mearga alaturi de un aliat - temporar - pana la capat.
      Si, evident, Basarabia e Romania !
      Si va fi in Romania !
      • 0 (0 voturi)    
        ce s'ar fi facut nemtii fara (Joi, 7 iulie 2011, 8:30)

        panfilica [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

        armata romana ?

        cand romanii au trecut nistrul, nemtii apropiau stalingradul. armata romana a avut mai mult rol de trupe de ocupatie, decat combatant.

        cat de regruparea rusilor, nu prea le'au lasat nemtii timp si loc...

        si sa raaspund si amicului cu ardealul..
        armistitiul, semnat de "tradatoru' rege" prevede clar retrocedarea teritoriliilor cedate din transilvania.

        hitler nu credea in cafele.
    • +7 (11 voturi)    
      Nordul Ardealului (Marţi, 5 iulie 2011, 17:27)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Si daca Antonescu a conditionat continuarea ofensivei dincolo de Nistru de retrocedarea Nordului Ardealui la o cafea cu Hitler?
      Evident ca nu o sa aflam niciodata.
    • +16 (16 voturi)    
      bine au făcut (Marţi, 5 iulie 2011, 17:36)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      şi ruşii au mers până la Berlin, aşa că o continuare a operaţiunii militare dincolo de frontieră e justificată.
      mai ales că nu ne-am propus să cucerim noi URSS-ul ci doar să forţăm pacea. Nemţii aveau alte treburi.
    • +16 (16 voturi)    
      bai, voi nu intelegeti un lucru simplu (Marţi, 5 iulie 2011, 17:41)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      in logica militara, trebuia sa treci si Nistrul, ca sa inchei razboiul prin infrangerea inamicului. altfel, in scurta vreme, adversarul si-ar fi reinnoit fortele si s-ar fi revenit la situatia initiala, sau si mai rau, la pierderea altor teritorii romanesti.

      nu poti sa lupti doar in interiorul unor granite, pentru ca risti ca, la scurta vreme dupa, inamicul sa revina cu forte inzecite si sa te spulbere. a se citi, marele urs necivilizat de la rasarit.

      in raport de cum s-au purtat nemtii, a-i cataloga drept necivilizati este un act de decenta. mai potrivit ar fi, in cazul lor: betivi nespalati, hoti si violatori in serie.
  • +34 (34 voturi)    
    medvedev? (Marţi, 5 iulie 2011, 16:51)

    io [anonim]

    titlu' articolului zice ca medvedev l-a criticat pe baselu'. eu asta vreau sa stiu: ce a zis medvedev nu ce a zis rogozin. puteti sa faceti un update?
    • +9 (11 voturi)    
      Postare pe Twitter!!! (Marţi, 5 iulie 2011, 17:15)

      laurentiu [anonim] i-a raspuns lui io

      "Д.А.Медведев жестко наехал на румынского Бэсеску за возмутительные высказывания по 1941. Рад, что президент поддержал меня в этом вопросе."
      Asta este postat pe contul lui rogozin si nimic mai mult... (poti sa-l tranduci pe google...) Eu cred ca dam noi prea mare importanta la reactiile Rusilor, cand ar trebui sa ne vedem de treba... Sa latre ei cat vor si gata!!!
  • +27 (27 voturi)    
    daca nu stiati,nenorocitilor,... (Marţi, 5 iulie 2011, 16:52)

    egroeg [anonim]

    care-i diferenta intre voi si Hitler,atunci aflati ca milioanele de suflete pierite in mod criminal in lagare s-au cunoscut mai mult sau mai putin,dar milioanele de prizonieri si cam tot atatea familii distruse care le-ati bagat in padurile si minele din Siberia,tot atat de criminal, nu s-a mai aflat niciodata,doar au fost sugerate de curajosi precum Soljenitsin in Gulag.Romanii au trecut Prutul ca sa-si recupereze parte din tara,nu au venit ca voi "davai palton,davai ceas" sau sa-i alerge pe militarii romani sa- omoare ca sa le ia incaltarile.
  • -22 (28 voturi)    
    Cat o fi spaga pt. cresterea pretului gazului ? (Marţi, 5 iulie 2011, 16:53)

    Petre [anonim]

    In mod sigur dupa toata aceasta tevatura pornita din nimic , pretul gazului rusesc pentru noi va creste si tot fraierul ( chiar si cel postac ) va plati...In acest caz cine e vandut rusilor ? O fi Regele Mihai ? Si cam cat o fi parandaratul la o asemenea miza ? Doamne, de-ar putea sa doara prostia....ce urlete ar mai fi postate ...
    • +17 (21 voturi)    
      Pretul gazului (Marţi, 5 iulie 2011, 17:28)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui Petre

      creste oricum.

      Numai prostovanii cred ca daca se pun in genunchi vor avea vreun beneficiu.
      • -9 (9 voturi)    
        Inrebarea era cam cat a fost spaga la Cotroceni (Marţi, 5 iulie 2011, 19:57)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui bobo21

        N-are nici o legatura cu statul in genunchi....afacerile se fac pe bani iar dupa vorbele inteligente, patriotice si bine plasate ale lui Zeus, rusii pot justifica usor o crestere de tarife de vre-o suta, doua de milioane de coco...Cam cat o fi parandaratu ca doar o asemenea minge la fileu nu e pe gratis... In rest reteaua postacilor patrioti posteaza ce primeste la comanda. Banu gros in schimb se duce unde trebuie, c-asa-i in tenis. Somn usor servicii de doi bani...
    • +12 (12 voturi)    
      absolut (Marţi, 5 iulie 2011, 20:29)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Petre

      nu ai vazut ce pret a negociat nastase si tariceanu, prietenii rusilor? ca dupa contractele semnate d ei aveam cel mai mare pret.
      voi nu intelegeti un lucru, cu rusii daca pleci capul iti pune cizma pe grumaz 50 de ani sau te pun sa platesti cel mai mare pret la gaz. am vazut toti ca s-a intamplat.
      cu rusii nu poti sa fi prieten. ei nu sunt prieteni cu nimeni. sunt prieteni cu statele ocupate de ei acum 70 de ani. in rest nu au prieteni.
      noi nu o sa fim niciodata prieteni cu ei si nici nu trebuie sa fim!!!
  • +18 (22 voturi)    
    inca bolnav prietenul nostru rus, sanatate jupane! (Marţi, 5 iulie 2011, 16:54)

    mary [anonim]

    Nu s-a indreptat prietenul nostru de la rasarit.

    Cat de bine a lovit Basescu si cum au sarit ca arsi "monarhistii" - vulpoii in hainute de mielute-...

    Sa dea o declaratie publica domnul Putin sa o citim si noi, ne mai imbogatim cunostiintele despre marele popor rus.

    Ce frumoasa a fost demonstratia si marsul de la 9 Mai 2010 - 65 de ani de la victoria in WW2 - cand Misu si Duda au fost in tribuna oficiala.

    Q.E.D.

    P.S.
    Nu mult dupa memorabila poza de familie de la Moscova, s-a facut public cazul unui diplomat roman expulzat din Rusia, in august 2010. Coincidente???
  • +20 (24 voturi)    
    pai voi mai muscalilor a-ti fost uniti cu Hitler (Marţi, 5 iulie 2011, 16:54)

    Lucianmotzul [anonim]

    pactul ribentrop -molotov a fost facut de doi fascisti,noi ne-am eliberat tara noastra prin trecerea prutului,voi ne-ati furdin tara tot ce sa putut fura 20 de ani.iar cei care striga pela aceste televiziuni aservite rusilor irealitatea si antene sunt tradatori de tara si de neam,si-au dat acum arama pe fata.tradatori au iesit sa urle pro rusia ,dati ma tara ,orice ca voi sunteti tradatori de neam ,slugoii rusilor pina in maduva oaselor incepind cu iliescu,aceasta zoe (nume de rusoaica ) petre,ponta ,si toti ceilanti de la cele doua televiziuni amintite ,ce a facut regele nimic ,dar chiar nimic pt tara le-a dato pe tava rusnacilor .bravo domnule basescu ca le_ai dat un picior unde merita la toti acesti netrebnici<sa fi patriot inseamna sa-ti dai viata pt tara ta>
  • +23 (27 voturi)    
    romani va ordon treceti Prutul (Marţi, 5 iulie 2011, 16:58)

    alex [anonim]

    toti ROMANII gandesc la fel Moldova este pamint ROMANESC , dar NU toti romanii vorbesc la fel ,de ce ? curve politice ? bravo BASESCU esti roman 100% , ceilalti curve 100% .
  • +6 (10 voturi)    
    sa faca o comisie ruso-romana (Marţi, 5 iulie 2011, 17:03)

    mary [anonim]

    ca sa investigheze ororile de razboi din perioada 1940- 1945 intamplate pe teritoriul celor doua state: Romania si Rusia.

    Dupa ce se inteleg istoricii intre ei, sa ne spuna si noua la ce concluzie au ajuns.

    Politicienii astia intotdeauna spun ceea ce doresc ei, nu suporta consecintele declaratiilor lor, ca doar sunt politicieni.

    Adevarul istoric nu depinde de Mihai, Basescu, Putin sau Medvedev si "fraierul: are dreptul sa ilcunoasca asa cum este el.

    Sanatate partilor expuse in aceasta disputa!
  • +22 (22 voturi)    
    Rusia trebuie actionata in justitie ! (Marţi, 5 iulie 2011, 17:05)

    Alexis [anonim]

    Bai dar Rusia nu poate fi data in judecata pe la un tribunal international, pentru teroarea comunista din RO ? Balticii nu-i pot da si ei in judecata ? Polonezii pt Katyn si multe altele ?
    Ar trebui sa se organizeze aceste tari. De ce nu o face nimeni inca ?
    Pt. daune, pt. asasinate, etc ! Mediul privat - descendentii victimelor terorii - si stat ar trebui sa actioneze Rusia la Haga, macar ca publicitate ...
    Cat ar costa sa se initieze actiunea , chit ca probabil va fi anulata...
    Inteleg ca e greu sa legi teroarea ro de dupa '47, de ordine rusesti concrete, in documente scrise - din moment ce au fost nu stiu cati romani zelosi sa taie capete, dar balticii si polonezii au dovezi concrete.
    Inteleg si ca URSS nu mai exista dar componentele in care s-a desfacut, inclusiv Rusia, sunt in continuare raspunzatoare legal pt. URSS.
    • +4 (4 voturi)    
      Cozile de topor din europa de vest! (Miercuri, 6 iulie 2011, 1:06)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui Alexis

      Nu pot est europeni sa faca nimic pentru ca in vest mai cu seama in germania sint multi politicieni din SPD si nu numai care sint pe statele deplata a Lukoil cel mai convingator vezi cazul lui Gerhart Schroder fost cancelar si multi alti care se opun condamnari comunismului in parlamentul european.
  • +24 (24 voturi)    
    cei de pe statelele de plata (Marţi, 5 iulie 2011, 17:08)

    nostradamus [anonim]

    ale moscovei trebuie sa reactionati frenetic si in consens cu tovarasul Rogozin ca altfel vi se taie diurna. Haideti cu totii diseara la irealitatea tv si la antena 3. Nu de alta dar vreau sa-mi completez si eu listele cu agentii sovietici din Romania. Asa, ca nu se stie cand ne trebuie si sa avem lista la zi. Va voi urmari cu mare interes! Multumesc anticipat.
    • -10 (10 voturi)    
      spion sovietic platit de antene :)) (Marţi, 5 iulie 2011, 17:13)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui nostradamus

      prostul - daca nu e si agresiv - nu e prost destul
  • +18 (18 voturi)    
    Rusii sun turbati (Marţi, 5 iulie 2011, 17:11)

    Lucifer [anonim]

    ca de cand a devenit Base presedinte nu mai pot controla Romania....
    Dar si Base e un pic afurisit; le-o reaminteste de ficare data - ceea ce nu-i rau dar pe muscal il innebuneste.
  • +11 (11 voturi)    
    :) (Marţi, 5 iulie 2011, 17:14)

    basaru [utilizator]

    Declaratia facuta de Rogozin este doar o mica nuanta a perceptiei pe care o au rusii despre asa zisii "ocupanti romani". Cu aceasta idee in minte va rog sa va inchipuiti cum au revenit rusii in Basarabia in 1944 si ce au facut cu cei care erau perceputi ca fiind direct atasati de natiunea romana. Chiar si asa, durerea de a fi roman in Basarabia acelor vremuri, vazuta astazi de romanii din dreapta Prutului, este doar un mic varf de iceberg.

    Acuma inchipuiti-va si cum e sa "convietuiesti" 50 de ani cu natia lui Rogozin...
    • +3 (3 voturi)    
      pai hai ca iti zic eu (Miercuri, 6 iulie 2011, 5:03)

      yoyo [anonim] i-a raspuns lui basaru

      pai hai ca iti zic eu ce au patit basarabenii cand au venit rusii ... in 45-46 parca, le-au luat mancarea (dupa planul din ucraina) de mancau romanii orice gaseau), dupa ce au vazut ca au murit ceva oameni s-au gandit sa faca ceva deportari prin siberia dar nu le-a reusit prea bine, asa ca au trecut pe plan local cu crime si puscarie, adus populatie din rusia in moldova, etc.

      Chiar nu ii inteleg pe cei din republica moldova de ce mai voteaza partidul comunist???
  • +8 (8 voturi)    
    Parole, parole (Marţi, 5 iulie 2011, 17:17)

    Putin [anonim]

    Si care au fost vorbele alea dure pe care le-a spus Medvedev? Ca de d-astia care isi argumenteaza spusele cu "am auzit io" n-am auzit numai io. Davai scrisu' !
  • -14 (14 voturi)    
    Vai ce viteji sunteti. (Marţi, 5 iulie 2011, 17:23)

    haiducul [anonim]

    Unde nu este minte nici dumnezeu nu cere.
  • +16 (18 voturi)    
    Da si? (Marţi, 5 iulie 2011, 17:29)

    Cataleya [utilizator]

    Decat sa-l laude pe Iliescu mai bine sa-l injure pe Basescu.
    Care e noutatea?
    Rusia nu mai are deloc capital moral, in intreaga lume.
    Rusia nu mai are simpatizanti decat prin santaj si prin amenintari!
    Ce mare noutate e asta ca de la Kremlin se vorbeste in tonuri aspre la adresa tuturor celor care isi permit sa critice fosta URSS?
    E asta vreo noutate?
  • +17 (17 voturi)    
    mda (Marţi, 5 iulie 2011, 17:44)

    eu [anonim]

    Fratilor , intre hitler si stalin exista o singura mare diferenta : faptul ca cel de al doilea a iesit mai bine decat primul din razboi Dar .... sa ne aducem aminte de gulaguri ??? de cati dintre prizonierii de razboi s-au mai intors acasa ??? sau de cei 40 de ani de comunism in care nu ati facut altceva decat sa ne tineti in loc ca natie ??? sau de tezaurul care se afla si acum la voi ??? Acum cativa ani ne-am trezit intr-un scandal in care trebuia sa platim daune de razboi suediei ....si le-am platit In schimb o satra de popicari politici nu sunt in stare sa inceapa niste demersuri pentru recuperarea tezaurului national de la capusile astea Personal nu il simpatizez pe basescu dar la faza asta si cea cu regele ii dau premiul I cu coronita
  • -19 (23 voturi)    
    din comentariile de aici am facut portretul basis (Marţi, 5 iulie 2011, 17:46)

    jiji [anonim]

    prosti si fuduli !
    • +13 (13 voturi)    
      Basistilor vroiai sa zici ? (Marţi, 5 iulie 2011, 18:01)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui jiji

      Jiji draga,
      ti-am zis sa nu mai confunzi oglinda cu monitorul !
      Si daca preferandu-l pe Base cuplului tau usl ( aoleu cum suna ) is basist, pai ma mandresc cu asta.
      Imi e scarba de politica in general dar sunt observator la ceea ce se intampla pentru ca " somnul ratiunii naste monstri ". Si in usl se nasc in continuare.
  • +14 (16 voturi)    
    Hai sa ne cunoastem istoria adevarata (Marţi, 5 iulie 2011, 18:14)

    cip. [anonim]

    Sa inteleg ca tov. rusi , dupa 70 ani , sunt suparati ca Maresalul Antonescu a trecut Prutul pentru eliberarea teritoriilor romanesti luate cu japca de sovietici. Ei bine , Basescu a declarat exact cum simte un roman adevarat. Vizionati filmul documentar ,, The Soviet Story '' (2008). Romanii trebuie sa-si cunoasca adevarata istorie si sa inteleaga contextul istoric ; chiar daca nu au trait acele timpuri. Felicitari dle Presedinte Traian Basescu !
  • +14 (14 voturi)    
    conducatori rusi nenoriciti! (Marţi, 5 iulie 2011, 18:22)

    freemistake [anonim]

    din cauza unora ca voi....au murit milioane de oameni in Gulag!
    Sper ca rusilor sa le vina randul....in special conducatorilor rusi care se cred buricul pamantului.
    Basescu avea dreptate!
    Iar reactia oficialialilor rusi arata ca nu e nici o diferenta intre ei si sovietici!
    Vorbesc ei de fasciscti....de parca ei ..sovieticii...s-au purtat altfel decat fascistii!
    Fascistii au facut lagare de concentrare iar sovieticii au facut Gulag!
    Nici o diferenta....doar ca sovieticii..recte rusii au fost in tabara castigatorilor....
    Dar orice imperiu a cazut....si va cadea si aceasta Rusie, care este ca un cancer ptr civilizatia Europeana!
    • -1 (1 vot)    
      bai (Marţi, 5 iulie 2011, 21:31)

      her [anonim] i-a raspuns lui freemistake

      si cam ce natiune crezi ca a murit in Gulag? australieni???
  • -12 (14 voturi)    
    Presedintele "care este" (Marţi, 5 iulie 2011, 18:33)

    Bula Romanul [anonim]

    Nu e cu nimic mai prejos, da' nici mai presus decat originalul "care este".
    Acelasi nivel de cultura, doar ca face gafele mai mari si afunda Romania din ce in ce mai mult.
    Cand nu e cap, vai de picioare.
    O spusei eu, pe post de "batatura".
    Capul e si chel si gol.
    Hai sictir !
    • +10 (10 voturi)    
      slabut... (Marţi, 5 iulie 2011, 20:26)

      un roman oarecare [anonim] i-a raspuns lui Bula Romanul

      Prietene , tu ai auzit cum vorbeste base lb romana ? In caz ca nu hai ca iti zic eu , extrem de bine ... pana acu` eu nu am auzit un agramatism din gura lui . Cata scoala are , nu stiu...insa lb romana o stapaneste bine . Ai cam gafat comparandu`l cu Vanghelie .
      Si nu sunt basist , sunt pur si simplu obiectiv .
      Deja sunt scarbit de "antibasistii" convinsi care fac pe papagalii si devoreaza antena3 pe paine...
      Daca maine Gadea si Ciutacu zic in emisiuni ca suntem in luna decembrie si ca afara ninge toti antibasistii ies cu fularu la gat afara...si cand or sa vada ca e cald si nu ninge or sa spuna ca Boc e de vina . E la moda...
  • +12 (12 voturi)    
    ... (Marţi, 5 iulie 2011, 18:37)

    dragos234 [utilizator]

    Rusii se plang nevoie mare la americani si la europeni. E nevoie de mai mult decat niste declaratii despre 1941 ca sa-i faca pe astia toti sa se razgandeasca in privinta lui Base.
    Base n-a facut nimic, ce a atacat Rusia ca aia din Georgia? I -a amenintat, le-a zis ceva lor personal? Declaratia nici macar nu ii privea, era despre URSS care nu mai exista iar Rusia nci macar nu are granitza cu noi sau cu Moldova.
    Deci, care e supararea?
  • +14 (14 voturi)    
    Daca ii lasi pe rusi sa scrie istoria... (Marţi, 5 iulie 2011, 18:49)

    Coco [anonim]

    Sa mai mentionam de executarea intelectualilor romani din Basarabia in urma atacarii Romaniei de catre Rusia la inceputul celui de al doilea razboi mondial? Comunismul a fost cea mai mare tragedie a secolului 20, a omorit mai multi oameni pe timp de pace fata de citi a omorit nazismul pe timp de razboi, a durat mult mai multi ani si a afectat mult mai multi oameni. Asa ca tovarasul asta sa cite pe la alte mese. Daca am cere despagubiri Rusiei pentru paguba pe carea ne-a creat-o in al doilea razboi mondial si in 45 de ani de comunsim dupa; 5 generatii de rusi nu vor avea bani sa o plateasca de acum inainte.
  • +7 (7 voturi)    
    In loc de cenusa in cap... (Marţi, 5 iulie 2011, 19:44)

    Cristina [anonim]

    HotNews te rog sa preiei pe Contributors postarea lui Theophyle legata de subiect, de pe Politeia.
  • +3 (7 voturi)    
    Medvedev l-a atacat dur pe Basescu (Marţi, 5 iulie 2011, 20:08)

    Traian [anonim]

    Da? Si ce a zis Mitica? "Ronald Reagan doar a zis despre URSS ca este Imperiul Raului, da' nebunu' asta de Basescu daca era in locu' lui Truman ne dadea cateva bombe atomice in cap" - asta a zis??? ;)))
  • +9 (9 voturi)    
    Rogozin e un mincinos (Marţi, 5 iulie 2011, 20:37)

    Andrei [anonim]

    Bai muscalule, Voronejul a fost ocupat de armata a 2-a maghiara in timpul razboiului in 1942-1943, asa ca nu avem de ce sa ne simtim vinovati pentru "operele de arta" ale ungurilor. Hunii pe Frontul de Est s-au purtat mult mai rau decat nemtii sau decat noi, asa ca rusnacilor din circumscriptia ta ar trebui sa le para rau ca nu au fost ocupati de romani in realitate.
    • -4 (4 voturi)    
      bravo! (Marţi, 5 iulie 2011, 21:55)

      Misa [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Bravo patriotilor! Cinste voua! Niste luptatori pentru dreptate si libertate cu mame Rambo si cu tati Terminator!
      Niste imbecili rusii astia! Si Dostoievski si Esenin si Gagarin! Si toate cele cateva milioane de soldati fara jertfa carora ati fi fost una dintre natiunile tolerate ale celui de-al treilea Reich! Multi dintre voi n-ati tinut in mana o arma, multi dintre voi ati mai platit o facultate sau un master ca sa nu faceti armata. Dar deveniti patrioti peste noapte si va oripilati cand presedintele unui stat ia pozitie impotriva unui atac imbecil la memoria propriilor eroi. De ce nu pomeniti si de romanii martiri asasinati de aliatii lui Antonescu la Ip si la Traznea ? De ce nu pomeniti de Ardealul cedat bunicilor aliatilor actualului nostru presedinte? De ce, domnilor pseudoistorici, atunci cand plangeti cu lacrimi de crocodil Basarabia, nu pomeniti si faptul ca Antonescu a numit acolo un GUVERNATOR, functie ce reprezinta atributul ocupantului si nu pe cel al eliberatorului. Rusii
      au un cult al eroilor atat de mare incat in ziua nuntii depun flori la monumentele ridicate in memoria soldatilor cazuti in marele razboi! Si nimeni nu-i obliga sa faca asta! Voi frati romani daca va duceti la parade militare o faceti pentru ca nu ati vazut in viata voastra o blindata in miscare. In rest, habar nu aveti cand se serbeaza ziua eroilor si nu stiti cum sa asteptati o zi libera ca sa imputiti padurea cu un micii arsi pe un gratar! Si pana a la urma, ce vina au rusii de azi, nascuti in marea lor majoritate in paturi construite in Romania, pentru nenorocirile istoriei?! Ce vina are marea literatura rusa aruncata la cos asa cum comunistii l-au aruncat pe Eminescu la cos ? Sa nu spuneti acum ca ati murit la revolutie! Nu de alta dar gardienii de la Sighet si de la Gherla si de la Canal, erau romani neaosi si nu rusi!Dosfidania! Sau daca va convine mai mult ...ALLES GUTE!
      • +4 (4 voturi)    
        Te faci ca nu pricepi (Marţi, 5 iulie 2011, 23:29)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui Misa

        Misa tata, eu m-am referit strict la minciunile sfruntate spuse de Rogozin, nu la ce a zis Base sau la reactiile piticului-urs Medvedev.

        Mie imi este greu sa am respect pentru rusii de astazi, care din pacate in mare parte sunt spalati pe creier de propaganda stangista in timpul comunismului si chiar si azi in Epoca Putin.

        Apropo in timpul razboiului exista un guvernator al Bucovinei care avea in subordine si Suceava si Dorohoiul, teritorii care au ramas Romaniei in 1940, asa ca las-o moarta cu "atributul ocupantului". Era vorba doar de nevoi administrative.

        In rest, tot respectul pentru Dostoievski&co si tot respenctul pentru Rusia crestin-ortodoxa de dinainte de 1917!

        P.S. Gardienii de la Sighet sau Gherla erau in mare parte evrei, ca si majoritatea conducerii Securitatii din anii aia asa ca mai documenteaza-te.

        P.S. 2 Imi pare rau ca la voi la Moscova v-au ars padurile anul trecut si nu prea mai aveti unde sa va usurati si sa va aruncati sticlele goale de vodka.
      • +4 (4 voturi)    
        miska, miska!!! (Miercuri, 6 iulie 2011, 1:25)

        marcel [anonim] i-a raspuns lui Misa

        poate a tinut parinti tai mina pe arme miska cind au venit deasupra pe tancurile sovietice si au pus pe unguri si tigani sa bata si sa schigiuie pe romani care nu renuntau la pamintul lor si la biserica lor, si sa stii ca nu cunosc romani care sa fi fugit de datoria de face armata asta poate prin fosta urss ca va beleau rusii cei civilizati de vii.
      • +1 (1 vot)    
        vorbesti fara sa stii... (Miercuri, 6 iulie 2011, 14:22)

        Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui Misa

        tatal meu a fost deportat in Baragan pe cand avea 15 ani...si era scos la munca de catre rusi, nu de catre romani!...asa ca plimba-ti dezinformarile prin alte parti, unde prinde!
    • +4 (4 voturi)    
      Adevar?? (Marţi, 5 iulie 2011, 22:07)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Eu sunt de acord cu declaratiile lui Base. Nu sunt nici simpatizant si nici contra lui, dar va reamintesc ca inainte de a-i ataca noi, ei ne-au ocupat, deci e firesc sa mergem peste ei. Ce a facut armata romana acolo, violuri, etc.. asa se facea atunci si la fel au facut si ei cand au venit ca ursii. Sa va aduc aminte ca singurii aliati ai Romaniei de atunci, prieteni adevarati erau Marea Neagra si poate Sarbii?

      Conducatorii de atunci s-au descurcat excelent avand in vedere ca vb inca romaneste, si avem aproape toata tara!
  • +2 (4 voturi)    
    informatie aiurea (Marţi, 5 iulie 2011, 20:57)

    uzu [anonim]

    sursa "a scris ambasadorul Rusiei la NATO, Dmitri Rogozin, pe contul sau de Twitter."
    ma asteoptam la informatii din surse mai serioase.
  • +5 (5 voturi)    
    Rusii sa invete mai intai respectul... (Marţi, 5 iulie 2011, 21:01)

    Rescatorul [anonim]

    si apoi sa vorbeasca. Sa invete istorie si sa dea dovada de bun simt. Daca nu, ii priveste. Vor sa atace Romania? Sa incerce?! S-ar putea sa aibe mari surprize. Nu se mai repeta decembrie 1989 cand toti vroiam alungarea lui Ceausescu. Acum toti ne vom apara pana la unul! Daca vor relatii bune cu noi, sa invete mai intai sa ne respecte. Iar, Basescu este cel mai bun si mai patriot presedinte dupa 1990. Da, daca eram in locul lui Antonescu, si eu as fi ordonat trecerea Prutului. Si asta pentru ca trebuia sa ne eliberam teritoriile furate de Stalin.
  • +6 (6 voturi)    
    Cineva mai sus are mare dreptate... (Marţi, 5 iulie 2011, 21:05)

    Rescatorul [anonim]

    Cred ca trebuie sa ne unim cu polonezii, Tarile Baltice, cehii si toti cei care au avut de suferit atrocitatile URSS si sa-i dam pe rusi in judecata si sa cerem daune. Nu de altceva, dar au gura cam mare pentru niste criminali si hoti.
  • +3 (3 voturi)    
    :) (Marţi, 5 iulie 2011, 21:09)

    zippo [anonim]

    http://theophylepoliteia.wordpress.com/2011/07/05/wishful-thinking-twitter-nato-si-criticile-lui-medvedev/

    un raspuns argumentat pe masura
    "Hai siktir jurnalistii lu’ peste, ca nu suntem cu totii tampiti!"
  • +5 (5 voturi)    
    Rusi betivani (Marţi, 5 iulie 2011, 21:11)

    CosmiN [anonim]

    Bine a zis Basescu! Medvedev se baga aiurea in seama, e o chestiune pur electorala; iar ambasadorul Rusiei la NATO daca are ceva de zis sa spuna intr-un cadtru oficial! Bine ca nu isi posteaza opinile pe hi5 sau la rubrica "Fata de la pagina 5"!!! Bagatori de seama. Si acuma despetptii dn gasca Anetnelor o sa-l critice tot pe Basescu, cu opozitie cu tot, ca sstia nu stiu ca atunci cand e vorba de natiunea noastra contra oricare alta trebuie sa fim uniti!!! Basescu a avut si modestia de a explica clar de ce a zis una sau alta. NE DOARE-N . . . DE MEDVEDEV!
  • +6 (6 voturi)    
    twiiter media (Marţi, 5 iulie 2011, 21:25)

    Solo [anonim]

    Da, si eu am postat pe twiiter cum ca am fost ales presedinte dar am refuzat politicos. Am ocolit special canalele media, deoarece twiiter e noua agentie de presa.
    • 0 (0 voturi)    
      vezi (Joi, 7 iulie 2011, 8:33)

      ykx [anonim] i-a raspuns lui Solo

      ca taman dadura pe hot news despre obama si twitter.
      cica ar folosi ..agentia de presa, sa consulte poporul american.
      mda. se pare ca lumea re si alte pareri...
  • +4 (4 voturi)    
    Rusii mint cu nerusinare ! (Marţi, 5 iulie 2011, 21:58)

    ion roata [anonim]

    Ce se baste din pisica tot soareci manabca.Rusii sunt o natie de profitori.Sa-si aminteasca ce au facut in Basarabia,tinutul herta si bucovina de nord,imediat dupa lansarea somatiei catre autoritatilr romane au intrat cu fortele armate si au cotropitteritoriul romaniei.Mint si iar mint.Tatal meu care a facut razoiul din prima zi si pana in 1945 in muntii tatra a povestit cu lux de amanunte de comportarea civilizata aarmatei romane pe teritoriul rusiei,au ajutat populatia civila.Rogozin minte cu nerusinare ca si Presedintele lor.Romanii nu au facut rau pe teritoriul lor.Sa va amintiti ce au facut rusii salbatici in romania care au devastat si alergau dupa femei sa le violeze.
    Antonescu a procedat corect in prima parte,trebuia sa elibereze teritoriile romanesti de su jugul comunist.Presedintele Romaniei a exprimat clar ca si el ar fi dat ordin armatei sa treaca prutul pentru a elibera teritoriile romanesti de sub jugul comunist.Ori care roman patriot ar fi facut acest lucru.
  • +2 (4 voturi)    
    Rogozin a zis ca Medvedev a spus (Marţi, 5 iulie 2011, 22:04)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    penibil!

    Chiar nu vedeti ca sunteti caraghiosi?
    Ce-i acesta? Telefonul fara fir?
  • 0 (0 voturi)    
    ce mai zice lumea (Marţi, 5 iulie 2011, 22:18)

    euros [utilizator]

    publicatie preluata de presa rusa:

    http://www.actmedia.eu/2011/07/04/top+story/how+could+russian+investment+in+romania+be+affected+by+the+statements+of+president+basescu+/34506
  • +4 (4 voturi)    
    unde e tezaurul??? (Marţi, 5 iulie 2011, 22:36)

    bula [anonim]

    parca citeva tari au semnat ca si garantie ca o sa fie returnat...
  • +3 (3 voturi)    
    De fapt ... (Marţi, 5 iulie 2011, 23:14)

    Marse [anonim]

    ... a spus ceva, cu adevarat, Medvedev ? Ca Rogozin vorbeste mult si degeaba, in general ...
  • -2 (4 voturi)    
    Parere! (Marţi, 5 iulie 2011, 23:20)

    Un roman [anonim]

    Articolul de mai sus este un "ciot"...care a aprins spiritele romanilor. Pacat. In ultima vreme imi vine din ce in ce mai greu sa deschid "hotnews.ro"
  • +5 (5 voturi)    
    Medvedev (Miercuri, 6 iulie 2011, 4:13)

    ilie [anonim]

    Medvedev va fi ca BASE : un fost presedinte ! Medvedev si gasca de lingai din RO sa nu uite Ultimatumul de la Moscova din 28 06 1940 in care României i se dau doar 48 de ore pentru a evacua Basarabia și nordul Bucovinei. Sa nu uite mortii de pe malul drept al Prutului facuti in numele EUROPEI de armata romana , morti care nu voiau decat sa scape de tavalugul sovietic , Sa nu uite vanatoarea si deportarea refugiatilor basarabeni in timpul ocupatiei staliniste . Sa nu uite , lui Antonescu i s-a impus domiciliu forțat la mânăstirea Bistrița pentru criticarea ultimatumului. Sa nu uite ca NICOLAE CEAUSESCU nu a cerut sovieticilor ,(de la Brejnev pana la Gorbaciov ) doar 2 lucruri : Pactul Ribbentrop-Molotov nul ( teritoriile inapoi ) si tezaurul . Iar cei doi i - au dat : primul ordin de interventie armata cand e nevoie , secundul prin iliescu 7,62 mm ca sa respire mai bine )
    ilie
  • +5 (5 voturi)    
    Durerea a venit peste 50 de ani de la est. (Miercuri, 6 iulie 2011, 4:42)

    Gigi Delascularie [anonim]

    Acesta este adevarul. Bolsevismul si comunismul ne-au nenorocit peste 50 de ani si ne mai chinuim inca 50 sa ajungem unde am fi putut fi fara sovietici, asta daca vom ajunge vreodata.
    A fi consecvent unei aliante nu este nimic rau; nici in trecut si nici in prezent. Acele aliante au fost facute in anumite circumstante la fel ca si cele din prezent. Sunt de acord cu declaratia lui Basescu. Si eu as fi dat exact acelasi ordin de trecere a Prutului si de recuperare a pamantului romanesc.
    Sentimentul anti-rusesc nu este acutizat numai in Romania, ci in toate statele foste comuniste. E suficient sa vorbesti pe tema asta cu orice cetatean din fostul bloc comunist sa iti dai seama de sentimentele anti rusesti.
    Oricum nu ne mai pot luat nici boii de la bicicleta; de platit oricum platim cel mai scump gaz din Europa. Altfel nu avem nici un acord cu ei. Militar si financiar depindem de NATO, EU si FMI.
    Nu vom uita niciodata istoria si sentimentele actuale vor ramane pentru multe generatii.
  • -3 (3 voturi)    
    razboinici sunteti bre... (Miercuri, 6 iulie 2011, 4:53)

    Valentin [anonim]

    Am citit aici si ma mira faptul cite declaratii belicioase fac romanii azi....
    Multi din voi aveti dreptate la unele lucruri.. Dar mai si gresiti, In primul rind RM ( Basarabia ) nu este si nu va fi niciodata parte a Romaniei. Asta e opinia mea, si e fapt istoric ( cu exceptia 1918 - 1940 - cind a fost anexata din slabiciunea rusiei ) In 1812, cind Basarabia a fost anexata la Imperiul Rus, Romania ca stat unitar inca nici nu exista.. Mai departe, sunteti voi curajosi asa pe net, credeti ca SUA vor lupta pentru voi intr-un conflict? Rusia e ca un urs ranit acum si ciinii latra si musca din el, dar
    cind se va ridica in picioare va fi amar de cei care musca acum...
    Acum., nu vreau sa provoc pe nimeni la replici urite., dar uitati-va si voi altfel la istorie, ce a facut Rusia Sovietica in sec 20 , au facut-o bolsevicii, comunistii ,care pe linga altele au sugrumat si milioane de rusi pe linga alte popoare. Au avut o politica anti popor si anti credinta, anti Dumnezeu.
    Majoritatea din ei erau evrei, care urasc alti oameni, nesocotindu-i de oameni. Din pacate multi din ei si azi sunt la putere in Rusia si sug singele poporului si vind avutia Rusiei .
    • +3 (3 voturi)    
      Actul Unirii din 27 martie 1918 (s.v.) (Miercuri, 6 iulie 2011, 7:49)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      Fapt istoric este unirea Basarabiei cu Romania (sau mai bine zis cu ce ramasese din Romania ) in 27 martie 1918 pe stil Vechi, un mare act istoric în viaţa naţiunii româneşti: unirea Basarabiei cu România.

      Acest act a fost opera unor generosi din Sfatul Tarii - Pan Halipa si toti ceilalti patrioti. Va rog sa nu minimizati lupta lor prin afirmatia "anexata de Romania".

      La acea vreme din Regatul Romaniei mai ramasese doar "triunghiul mortii" - judetele din Tara de Jos a Moldovei - inconjurati de germani, austrieci si bulgari, in casa cu "aliat" bolsevizat, beat, hot si turbulent.

      Poate ca a fost spre norocul lumii civilizate ca bolsevicii rusi s-au omorat intre ei, s-au angrenat cu Hitler si si-au prabusit tara dupa 50 de ani de "victorii ale revolutiei proletare".

      Din perspectiva istorica - distrugerea Rusiei de catre morbul comuist - este probabil cel mai bun lucru care s-a intamplat pana acum. Altfel cred ca in loc de engleza, am fi vorbit azi limba rusa.

      Tampenia comunista este poate elementul care a salvat Europa de dominatia ruseasca, care prin numarul de locuitori si resursele naturale era la inceputul secolului al XX-lea o mare putere in asensiune. Lipsita de scrupule, autoritarista, fanatizata de credinta religioasa in tarul tuturor rusilor - era un mare pericol.

      Evident ca sub bolsevici s-a transformat in teroarea mondiala - dar bine ca acestia s-au mancat intre ei pana la distrugerea URSS si a unei mari parti din puterea Rusiei.

      Uram tot astfel de "succesuri" conducerii rusesti, in speranta ca se vor incaiera in buna traditie comunista. Ii rugam sa ne transmita oferta de cazare la hotel "Lux" - pentru ca mai avem si noi cativa tovarasi carora am dori sa le platim drumul - doar dus - la Moscova.

      "Patria si Dreptul Meu!"
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns (Joi, 7 iulie 2011, 4:47)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        "distrugerea Rusiei de catre morbul comuist - este probabil cel mai bun lucru care s-a intamplat pana acum"
        distrugerea Rusiei despre care scrii tu aici, inseamna moartea aproape a 16 milioane de oameni, inclusiv femei ,copii... si daca asta "este cel mai bun lucru...... , pai, despre ce mai discutam noi aici .... este clara ura oarba fata de oameni, de aceea nici nu o sa ajunga romanica departe...
    • +4 (4 voturi)    
      Pentru Valentin (Miercuri, 6 iulie 2011, 8:19)

      Miron Costin [anonim] i-a raspuns lui Valentin

      Mai, Valentine, mai citeste si altceva in afara de "teza" de doctorat a lui Stepaniuk... Nu de alta dar risti sa spui prostii in continuare... Moldova, din Carpati si pana la Nistru a fost si va fi pamant romanesc, chit ca place sau nu agentilor de infuenta ai Moscovei sau mancurtilor basarabeni!

      A propos: ai auzit de Miron Costin? Daca nu, citestei opera de capatai "De neamul moldovenilor... "
      • 0 (0 voturi)    
        Lui Miron (Joi, 7 iulie 2011, 4:50)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui Miron Costin

        Eu nu ma indoiesc, ca in viata mea am citit ceva mai mult ca tine si din mai multe surse, rusesti, romanesti, engleze.. si spre deosebire de tine, vad istoria mai obiectiv un pic, Si pe rusi ii cunosc chiar ca traim impreuna cu ei .. Asa ca eu chiar stiu ce spun aici.
      • 0 (0 voturi)    
        apropos.. (Joi, 7 iulie 2011, 4:59)

        Valentin [anonim] i-a raspuns lui Miron Costin

        nu trebuie sa depuneti mare efort intelectual, sa-mi mai raspundeti la mesaje., ca nu mai intru pe site, sa le citesc,ma cam oftig de raspunsurile voastre, chiar i-mi pare rau de voi.
        va fierbeti in sucul vostru de ura oarba .. Si chiar i-mi pare rau, mai am si niste prieteni romani., si vreau sa va zic un singur lucru., fiecare in lumea asta a suferit pentru ceva de la cineva., exista sigur fapte istorice incontestabile,s.a.m.d., doar ca romania nu se poate pune impotriva rusiei, este o sinucidere politica si economica, ca nici europa si nici Sua nnu va face mare treaba pentru romani, ei doar se folosesc, la fel cum s-au folosit si de georgieni...
  • +4 (4 voturi)    
    sa ne scuteasca (Miercuri, 6 iulie 2011, 8:04)

    istoric [anonim]

    Sa ne scuteasca rusii cu parerile lor!! Ne-au nenorocit cu 40 ani de comunism si inca mai ocupa abuziv Rep.Moldova prin armata din Transnistria.
  • 0 (0 voturi)    
    Doar atat (Miercuri, 6 iulie 2011, 12:09)

    val [anonim]

    acum o ora pe RT.com
    http://rt.com/news/unification-takeover-romania-moldova/
  • -1 (1 vot)    
    cu cat vb. mai mult..... (Miercuri, 6 iulie 2011, 13:18)

    MO [anonim]

    cu atat se bucura cei careTACsi FAC !
  • -1 (1 vot)    
    presedintele nu stie istorie, nici geopolitica (Miercuri, 6 iulie 2011, 18:41)

    remusachis [utilizator]

    daca ar fi aruncat macar o privire prin manualele de istorie sau daca un consilier i-ar fi suflat niste informatii despre relatiile dintre rusia si ue, oare presedintele si-ar fi temperat ardoarea?

    poate ca plaiurile mioritice accepta atitudinea lui de bataus de mahala, dar pe scena internationala nu e decat o haimana slabanoaga cu gura mare.

    o atitudine de tipul asta nu are cum sa favorizeze interesele Romaniei in plan international.
  • 0 (0 voturi)    
    insistenta Americii referitor la intrarea Romaniei (Joi, 7 iulie 2011, 12:46)

    ANONIMUM [anonim]

    in NATO (nu stiu daca s-a observat, dar NU TOTI MEMBRII NATO AU FOST DE ACORD CU INTRAREA ROMANIEI IN NATO) nu a facut decat sa sparga o paradigma comportamentala (atat a Europei cat si a Rusiei) veche de secole (aceea de a considera Romania fie un cosh de gunoi, fie o vaca de muls la amenintarea cu bau-baul ocupatiei). In rest, scutul anti-racheta? O obligatie in cadrul NATO.....


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version