BAC 2011 Ministrul Educatiei: Cum ar fi aratat astazi Romania daca tinerii nascuti dupa revolutie ar fi inteles ca nu este loc pentru smecherie, pentru spaga, pentru aranjament?

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Vineri, 1 iulie 2011, 16:56 Actualitate | Esenţial


661 de elevi au fost dati afara de la toate probele scrise, in cadrul sesiunii iunie-iulie a Bacalaureatului 2011. Bilantul arata un numar dublu de eliminati fata de cel inregistrat in 2010. "Nu este deloc un motiv de bucurie", sustine ministrul Educatiei, Daniel Funeriu. Contactat de HotNews.ro, ministrul a declarat ca bilantul "demonstreaza ca numarul celor care considera ca 'merge si asa' este in continuare destul de ridicat si ca mai avem de lucrat pana la constientizarea totala a parintilor si elevilor asupra importantei acestui examen".

Cele mai importante declaratii ale ministrului Daniel Funeriu:
  • Anul trecut, cand am anuntat ca toleranta fata de frauda la BAC va fi zero, putini au fost cei care ne-au luat in serios. In 20 de ani, toti ministrii care s-au succedat au promis corectitudine si seriozitate in evaluare la BAC, dar aproape nimeni nu a trecut de la vorbe la fapte.
  • Faptul ca in acest an, 661 de elevi au fost eliminati din examenul de bacalaureat pentru incercare de frauda nu este deloc un motiv de bucurie. Cifra demonstreaza ca numarul celor care considera ca ¬merge si asa¬ este in continuare destul de ridicat si ca mai avem de lucrat pana la constientizarea totala a parintilor si elevilor asupra importantei acestui examen.
  • Pe de alta parte, este clar ca a crescut numarul profesorilor care au inteles sa isi faca datoria asa cum trebuie si ca ceva esential este pe cale sa se schimbe in invatamantul romanesc.
  • Am spus-o si o repet: va puteti imagina cum ar fi aratat astazi Romania daca inca de la inceputul anilor 90 ar fi fost introduse masuri energice antifrauda? Daca majoritatea tinerilor nascuti dupa revolutie ar fi inteles ca nu este loc pentru smecherie, pentru spaga, pentru aranjament si ca un rost in viata se poate infaptui doar printr-o munca cinstita?
  • Va asigur ca s-ar fi produs o schimbare a mentalitatii la scara intregii societati, valorile zilei ar fi fost cu totul altele, ratingul televiziunilor nu ar mai fi fost asigurat de nunti si divorturi si altele asemenea,  iar unii analisti politici nu ar fi mai fi fost selectati din randul celor care isi fac un titlu de glorie din faptul ca au avut nevoie sa copieze la fizica pentru a lua bacalaureatul.
  • Schimbarea mentalitatii generatiilor viitoare este miza majora a acestor examene corecte. Cred ca doar prin infuzii constante de oameni corecti, formati in spiritul muncii cinstite, al performantei reale, obtinute prin seriozitate, societatea romaneasca se va insanatosi  de bolile de care sufera in prezent, iar oamenii si-ar redobandi increderea in ei si in viitorul lor.
  • Anul trecut am dat un prim semnal in privinta seriozitatii cu care MECTS trateaza examenul de BAC. In acest an, sper ca am demonstrat eficient ca nu am glumit si ca nimic din ce am spus atunci nu a ramas vorba goala. Sunt convins ca in anul urmator si in cei ce vor veni numarul celor tentati de frauda va scadea semnificativ. Vom ajunge astfel la o stare de normalitate, cu totul diferita decat cea de azi.
  • Le multumesc profesorilor care au inteles sa-si faca datoria asa cum trebuie. Datorita lor, bacalaureatul a devenit nu doar un concurs de cunostinte, ci si un test de maturitate pentru candidati, in adevaratul inteles al cuvantului. Ii asigur ca doar impreuna putem da o cu totul alta fata Romaniei de maine. 
Declaratiile ministrului Educatiei, Daniel Funeriu, vin dupa ce elevii au iesit din ultimul examen al sesiunii iunie-iulie din cadrul Bacalaureatului 2011: proba la alegere a profilului si specializarii. 155 de elevi au fost eliminati numai de la aceasta proba, dupa ce au fost prinsi copiind sau in posesia de telefoane mobile. Miercuri, 29 iunie, reprezentantii Inspectoratului Scolar Hunedoara au declarat pentru HotNews.ro ca aproape toti elevii de la Grupul Agricol Alexandru Borza din Geoagiu au fost dati afara din examen, pentru frauda sau tentativa de frauda. Mai precis, au fost eliminati din examen 111 elevi din 159 prezenti in centrul de examen, care aveau rezolvarile subiectelor de Bacalaureat.
 
Rezultatele la prima sesiune a examenului de Bacalaureat vor fi afisate duminica pana la ora 16:00. Potrivit calendarului de Bacalaureat, contestatiile vor fi depuse luni, 4 iulie, intre orele 08:00 - 12:00, iar solutionarea acestora se va realiza in perioada 5 - 7 iulie. Afisarea rezultatelor finale are ca termen limita data de 8 iulie.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
















4304 vizualizari

  • -7 (23 voturi)    
    intrebati-l pe Dl Igas... (Vineri, 1 iulie 2011, 17:23)

    costica [anonim]

    el a terminat liceul la 34 de ani si a terminat seara pe la vreo 40 de ani celebra Universitate de Vest din Arad, pepiniera ca si Dimitrie Cantemirul dnei Udrea pentru inaltele functii din Romania de azi....
    • +2 (2 voturi)    
      simplu! da sau nu? (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:15)

      bula [anonim] i-a raspuns lui costica

      intre Igas si Troaca (David) ce ministru preferi? Un raspuns simplu ! (oare de ce cred ca nu va raspunde, deoarece nu a primit instructiuni de la partid?)
      • 0 (0 voturi)    
        nu-l prefer pe nici unul!! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 14:27)

        costica [anonim] i-a raspuns lui bula

        Doresc sa vina ziua cand in Romania sa nu mai vorbim nici de Igas nici de Troaca(cine-i asta??!!), nici de EBA, nici de Boc, nici de Udrea, vreau sa ajungem sa vorbim despre Ministri competenti, scoliti in scoli inalte, cu MBA-uri in SUA si Marea Britanie si Franta si in alte tari cu sisteme de invatamant care scot specialisti nu furnizeaza diplome !!! Si sa nu mai aud ca trebuie sa aducem MANAGERI din strainataturi in fruntea companiilor de stat ca ai nostri sunt incompetenti!!! Stii cati absolventi romani de scoli inalte in lumea larga nici nu vor sa auda sa se intorca in Romania ?! Am un nepot in SUA, specialist in IT, nici nu vor el si sotia sa auda de Romania!! Cand acesti tineri se vor intoarce in Romania atunci se va schimba Romania la fata!!! Pana atunci, o sa tot vorbim de Igas, Udrea, Vanghelie, Ridzi, Geoana, Dragnea, Ponta, Boc, Basescu, Ariton(cata lume stie ca e Ministrul Economiei??!!), Norica Nicolai, Antonescu, Severin, Videanu.... Si alte incompetente de toate culorile de la toate partidele..... Singuriii care promoveaza cat de cat oameni competenti sunt UDMRistii.... In rest, la partidele romanesti e JALE!!!!! Clientela politica adusa in fata si nici urma de competente!!! De ce oare nu se duc in politica romaneasca oameni valorosi, te-ai intrebat?! De mizeria ce colcaie in administratia publica centrala si locala de 20 de ani......si am sperat ca multi altii ca PDL si mai ales Basescu SA SCHIMBE ceva.... NU a reusit, din pacate si nu vad ca altcineva sa reuseasca curand... poate prin anul 2070 cand se vor schimba cateva generatii de politicieni.... Poate.....
      • 0 (0 voturi)    
        si nu le mai lua apararea degeaba... (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 14:38)

        costica [anonim] i-a raspuns lui bula

        Ia citeste articolul aparut acum pe HotNews, referitor la incompetenta ce domneste la nivel de absorbtie de fonduri !!!! Trebuie adusi straini peste tot cu guvernantii astai !! Ce parere ai??!!!

        EurActiv: "Dezbatere : Romania, data din nou ca exemplu negativ privind chelturirea fondurilor europene: 35 de zile pana se face un proiect, 60 de zile sta la agentia regionala si 260 de zile pana il aproba Guvernul. "!!!!

        http://www.euractiv.ro/uniunea-europeana/articles%7CdisplayArticle/articleID_23207/VIDEO-Dezbatere-Milioane-de-euro-pentru-dezvoltarea-regionala.-Romania-data-din-nou-ca-exemplu-negativ-privind-chelturirea-fondurilor.html
    • +3 (3 voturi)    
      igas (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:40)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui costica

      nu este singurul caz, desi vuvuzelele il canta repetat.
      la psd, aveti un zgonea, cu facultatea de inginerie la seral, il aveti pe mosierul, tov. dragnea, cu master si doctorat la o univ. fantoma, cuza parca, din alexandria, si, mai presus de toti, il aveti pe marele si inegalbilul scornitor de cuvinte potrivite, primarele si fost presh la bucale, tov. marean, cel pe care l'a ejaculat tonta din psd, usl si alte cele.

      revenind la igas, omul a explicat cum a fost.
      a facut profesionala de tamplarie, a muncit pe cont propriu si si'a facut firma, a facut liceul la seral si apoi facultatea.
      dupa vorbire, nu pare mai fraier ca zgonea sau ca negoitza robert.
      pe langa marean...
      asta nu se pune.. cu marean nu se pune.
      si sa nu uitam pnl, au si ei pe david, din aceiasi etnie cu marean, si nu prea la deal.
      aseara, la dragoteasca in emisiune, "dialoga" cu marian sarbu. adica il bruia pe bietul om.
      ...si marian sarbu este un om de bun simtz..
      in rest,
      astia e, care e, :-)
      cu ei defilam, noi ii alegem, ei ne reprezinta.

      funeriu are dreptate. uitati'va la tinerii din administratie si politica. unii ii intrec in ticalosie pe cei mai batrani, cei educati in iepoca.
      ar fi interesant ca dna sa prezinte o statistica, pe varste, a clientilor din clasa politica. deasemeni cei de la interne, a delicventilor in curs de cercetare si a condamnatilor internati. pe categorii de varsta.
      sa stim si noi care e viitorul natiei.
      sper s'auzim de bine ! :-)
    • 0 (2 voturi)    
      Intrebarea este: (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 8:49)

      Petre Tutea [anonim] i-a raspuns lui costica

      Cum ar fi aratat Romania, daca copii nascuti in Romania dupa 1930 incoace ar fi inteles ca nu este loc pentru smecherie, pentru spaga, pentru aranjament ??? Romania arata cum arata "datorita" lor, si nu datorita celor nascuti dupa Revolutie. Sa-i transmita domnului Ministru mesajul asta daca se poate.....
  • -9 (21 voturi)    
    copii sunt vinovati? (Vineri, 1 iulie 2011, 17:34)

    Costel Petre [anonim]

    Mi se pare mie sau Funeriu da vina pe copii pentru coruptia din Romania? Deci daca ar fi avut absolventi cinstiti, PDL nu ar mai fi pus in functie incompetenti cu carnet de partid si EBA nu ar fi fost europarlamentar?
    • +7 (13 voturi)    
      mda.. (Vineri, 1 iulie 2011, 20:45)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Costel Petre

      sa inteleg ca vrei sa spui ca doar la PDL sunt incompetentii iar la USL sunt toti competentii? mai bine adu-ti aminte ce ministrii au fost pe vremea lui tariceanu cand chiar ca nu s-a miscat nimic in tara asta. Dar ma rog, lumea uita repede...
      Pana la urma pe EBA a votat-o lumea, n-a fost numita, la fel ca si pe becali sau vadim si altii...

      Copiii se fac la un moment dat mari, nu? tocmai asta zice funeriu, ca daca esti obisnuit de mic sa fraudezi in scoala, sunt mari sanse sa faci asta si cand te faci mare.
      • -4 (10 voturi)    
        tot mai vorbiti? (Vineri, 1 iulie 2011, 23:47)

        Costel Petre [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

        Mai baieti, tot mai aveti curaj sa vorbiti? Cand va veni USL la putere, discutam cu USL, deocamdata voi va dati cu parerea de pe scaunele de ministri. Pe EBA a ales-o lumea, zici? Pai nu ai un pic de rusine sau te-a lasat memoria? Nu a fost sarcina de partid sa o votati pe "independenta"? Si daca ieseau copiii din scoala cinstiti era suficient? Nu dadeau tot de coruptia generalizata si de lipsa de principii de la toate nivelurile? Sigur ca e bine sa fie educati copiii in spiritul cinstei! Dar sa aiba curaj Funeriu si sa spuna cinstit si el tot adevarul, nu doar ce ii convine lui.
        • +5 (9 voturi)    
          de unde imi dau eu cu parerea??? :))))) (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 0:39)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Costel Petre

          In primul rand eu nu am sarcina sa votez pe nimeni, nu am facut si nici nu o sa fac parte din nici un partid vreodata, asta ca sa lamuresc afirmatia ta, cam obraznica de altfel. In legatura cu EBA iti pot spune ca am probabil acelasi sentiment ca si tine. Poate a avut si votanti membrii PDL, dar nu numai, intrucat PDL-ul avea proprii candidatii. EBA nu e singura care nu avea ce cauta acolo, mai sunt si Vadim, Becali si altii.
          Si apropo, USL sunt tot aia pe care ii stii, doar ca au alt nume.
          Oricum, nu inteleg de ce trebuie sa politizam discutia asta. Ti-as sugera sa te concentrezi mai mult asupra ideilor.
          Politicienii de azi sunt copiii de ieri, iar Copiii de azi sunt politicienii/conducatorii de maine. Daca azi ei sunt crescuti intr-o scoala riguroasa, in care vor obtine totul pe merit si nu prin frauda, maine societatea va fi mai buna si implicit vom avea politicieni mai buni, mai putin coruptie etc...
          Acest cerc vicios nu-l vom putea rupe decat prin educatie.
          • -2 (2 voturi)    
            "nu inteleg de ce trebuie sa politizam discutia" (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 9:12)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            Pai de politizat o face funie asta care spune ca "aia dinainte" au educat copii in cultura fraudei.

            Ieri declarase ca toate generatiile (promotiile) de 20 de ani incoace sunt corupte si au luat examenele prin frauda...

            Pot sa cred ca, prin prisma scolii facute, e ca licuriciul in bezna prin coalitie dar aroganta il face un om de nimic. El e singurul cu studii afara, e singurul curat, e singurul cu viziune, a inventat apa calda ce mai...
        • +2 (2 voturi)    
          numai? (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:18)

          curios [anonim] i-a raspuns lui Costel Petre

          si pe Adina Valean cine a ales-o? dar pe Severin? dar pe Sorica Nicolai? cat de celebru era Busoi?
    • +2 (2 voturi)    
      vrei sa zici "copiii"?! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 8:25)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Costel Petre

      Se pare ca da. Cand copiii scriu "Copii sunt vinovati?" inseamna ca ei copiaza pentru ca au trecut prin liceu degeaba. Macar limba romana...
      • 0 (0 voturi)    
        limba romana (Duminică, 3 iulie 2011, 12:19)

        Costel Petre [anonim] i-a raspuns lui John M.

        Draga Doe (ah!),
        "Copii sunt vinovati" pentru ca am dorit sa fie clar ca nu toti copiii sunt vinovati. Limba romana ofera excelente posibilitati de exprimare. :)
    • -1 (1 vot)    
      evident... (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 10:40)

      puk [anonim] i-a raspuns lui Costel Petre

      "Ce se naste din pisica, soareci mananca !"
    • +3 (3 voturi)    
      da! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 10:57)

      origen [anonim] i-a raspuns lui Costel Petre

      da, copiii de dupa 89, actuali adulti, sunt vinovati ca traim intr-o tara a pilelor si ca nu au eliminat dinozaurii comunisti din multe posturi de conducere. deci, da, copiii sunt vinovati!
    • +3 (3 voturi)    
      pai nu ei au copiat la bac? (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 11:21)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Costel Petre

      Funeriu a copiat? Eba? Nu, ci copchii aia!
  • -11 (15 voturi)    
    pai in primul rand (Vineri, 1 iulie 2011, 17:37)

    ci ciong [anonim]

    tu si toti colegii tai nu ati mai fi ajuns in guvern... si nu am fi avut BAC ci medie pe anii de liceu care se lua in calcul la admiterea in facultate
  • -9 (15 voturi)    
    pe bune (Vineri, 1 iulie 2011, 17:50)

    cosminrs [utilizator]

    pai eu tocmai am aflat de la guvernul actual ca numai asa se poate in tara asta.
  • -11 (17 voturi)    
    tinerii aia (Vineri, 1 iulie 2011, 18:06)

    robert [anonim]

    n-ar fi votat un presedinte de teapa lui Base!

    PS.
    Eba cand e nascuta?
  • -12 (18 voturi)    
    dupa mintea lu asta.. (Vineri, 1 iulie 2011, 18:13)

    dares [anonim]

    tinerii sunt vinovati ca exista...

    ia astia de conduceti tara sinucideti-va in masa sa vedeti ce Romanie renaste ...
    n-aveti idee..
    kill in masa
    • +6 (10 voturi)    
      dupa mintea ta (Vineri, 1 iulie 2011, 20:52)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui dares

      Daca tu poti sa identifici poporul fata de cei care conduc, iti dau un premiu.
      Ce romanie o sa renasca? La fel! doar cu alti conducatori..
      Romania poate renaste doar prin educatie.
      Un pas ar fi oprirea fraudarii in scoli. Funeriu are perfecta dreptate.
    • +1 (1 vot)    
      Interpretezi dupa cum te duce mintea ta! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 9:40)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui dares

      Acesti copii chiar cred ca asa trebuie sa mearga lucrurile. A copia acum, este echivalent cu a insela mai tarziu. A fi lenes acum, este echivalent cu refuzul de munci cinstit mai tarziu! Ce este asa de greu de gandit?
      Din pacate , acei copii sunt acum profund frustrati pentru ca nu inteleg ce li se intampla. Si pentru asta sper ca ministru Funeriu sa-i elimine definitiv din invatamant pe acei asa zisi dascali ( niste infractori inconstienti, care vor trebui sa fie in inchisoare) care le-au servit rezultatele la subiecte. Acesti indivizi care i-au incurajat sa fraudeze, zisi dascali , sunt mai periculosi decat orice. Pentru ca sarcina lor este sa educe acesti copii, nu sa formeze viitoarele hoarde de semi-analfabeti de maine. Si care ne vor conduce viitorul, lucru care ma inspaimanta cel mai mult!
  • -2 (10 voturi)    
    halal intrebare (Vineri, 1 iulie 2011, 18:36)

    novarom [utilizator]

    pun eu alta: cum ar fi aratat tara asta fara banditii de politicieni (ceva mai elevat, as fi folosit hotii) care de 20 de ani nu fac decat sa mimeze politica pt cetatean? Daca ar veni la banul public averile "fundatiei Dinu Patriciu", comisioanele ascunse ale tuturor autostrazilor de costa dublu ca la altii, flota cea disparuta, rafinariile falimentate si date degeaba unor ......, vechi combinate din orase luate si purtate dintr-o firma in alta pana au ramas doar terenurile valoroase de sub ele, societatile vandute aproape de penibil si pentru care grecii isi sparg capetele in strada, gen BCR sau Petrom, terenurile de pe dealuri inaccesibile si mutate de prefecturi langa orase sau drumuri europene, tot pt baieti destepti.......ce bine ar fi daca toate astea ar reveni la banul public. Si ce bine ar mai fi si daca justitia ar mai si lucra si n-ar mai judeca dosare, daca le judeca si nu le pirde, in zeci de ani. De exemplu: Tender, Oprisan, Becali, Copos, Particiu...... Asa ca nu doar tanara generatie fura, domnule ministru! Eventual a avut si mai are de la cine sa se inspire......Succesuri! spunea o domnisorica care a trecut si ea bacu'.......
    • -4 (8 voturi)    
      culmea ipocriziei ! (Vineri, 1 iulie 2011, 20:48)

      p [anonim] i-a raspuns lui novarom

      ... asta e comentariul onorabilului ministru...
      Aveti dreptate in tot ce ati spus...

      Dl. ministru ar trebui sa-si ceara scuze in mod public...
  • +6 (8 voturi)    
    corect (Vineri, 1 iulie 2011, 19:49)

    ady [anonim]

    dar din pacate eram si suntem in sfera de influenta rusofona..unde ghiorlanu si ghioaga e la putere
  • +6 (8 voturi)    
    Cum ar fi aratat Romania ...? (Vineri, 1 iulie 2011, 21:15)

    Teo Taban [anonim]

    Ma intreb "Cum ar fi aratat Romania daca, politicienii de dupa 1990 ar fi inteles ca nu e loc pentru smecherii-spaga si aranjamente??? domnule ministru
  • +3 (3 voturi)    
    S-ar fi intors la comunism (Vineri, 1 iulie 2011, 22:35)

    ghggf [anonim]

    Ca nu ar fi rabdat jaful si praduiala de dupa Revolutie a celor cateva mii de "politicieni" -care cred ca gandesc precum clanurile mafiote.
  • +5 (7 voturi)    
    .... (Vineri, 1 iulie 2011, 22:55)

    anonim [anonim]

    "Cum ar fi aratat astazi Romania daca tinerii nascuti dupa revolutie ar fi inteles ca nu este loc pentru smecherie, pentru spaga, pentru aranjament?"

    Simplu. N-ar fi fost Romania. Smecherie, spaga, aranjament sunt definitorii Romania. Smecher, baiat destept, sunt sinonime cu roman. A intreba cum ar arata Romania fara smecherie, e ca si cum ai intreba cum ar arata Germania fara disciplina.
  • +6 (12 voturi)    
    bravo Funeriu (Vineri, 1 iulie 2011, 22:56)

    sile [anonim]

    O parte dintre comentariile postate nu fac altceva decat sa confirme cat de mult este deformata gandirea unora care nu reusesc sa inteleaga ce citesc,rezultat direct al trecutului prin scoala precum "gasca prin apa" cu ajutorul copiutzelor,al spagilor date sau a nepotismelor de tot felul.

    Ii urez succes Ministrului si tuturor profesorilor care il sprijina in actiunile sale de combatere a furtului ( a copia inseamna de fapt a fura)
    Invatamantul romanesc are nevoie de performanta si reinstaurarea scarii valorilor.
  • +5 (11 voturi)    
    ce-aveti fratilor (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 0:33)

    jack [anonim]

    de sunteti asa porniti impotriva ministrului? V-au venit odraslele mai repede acasa de la BAC?
  • +7 (7 voturi)    
    Sa va spun ceva: (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 3:41)

    daniel [anonim]

    In 1992 cand am intrat la facultate am avut surpriza sa constat ca cei care au intrat pe locurile I si II au teminat facultatea asa:
    1) a ramas repetent
    2) a terminat cu 6.50

    Bun...am aflat ca mamicilor lor platisera la vremea respectiva 1000 USD la facultate la catedra de matematica pe cineva anuma ca sa faca swap la subiecte.

    Acum, aceleasi mamici au dezvoltat o retea de coruptie deghizata in meditatii (una dintre ele este profesoara de limba romama). Au facut cash-in timp de 20 de ani si mai fac!
    Deci eu vreau sa vad:
    1) arestati profesori
    2) arestate "mamicile" deghizate in meditatoare
    3) prinsi la furat la BAC peste 5000, ca asta e cifra reala probabil, nu un amarat numar de 661!

    Ce o sa se intample: se ridica miza: 10,000 euroi pt. domnul si doamna Goe. cam atat o sa fie in curand shpaga. Deja cunosc muuuulte persoane inebunite ce or sa le faca odraslele peste 2-3 ani la BAC, ca pana acum s-au tzinut numai de petreceri si excursii in EU, sub deviza: "cartea e pt. prosti!". Ce or sa faca?...eeee..si voi acuma: or sa incerce sa intre sa lucreze in posturi "interesante", de ex.: curtea de conturi! ce area de-a face CC? eheee...acolo auzi multe, vezi multe si ...cunoshti multa lume. Punct!

    Tip pt. DNA: cautati o anumita doamna profesor Ionescu care face pe meditatoarea la lb. romana!!

    In rest, asta avem acum si cu GREEEUUUU o sa se schimbe ceva ... am pierdut start-ul oameni buni. Ne mai vedem la urmatorul val social de schimbare globala. Pana atunci, induram...
  • 0 (2 voturi)    
    Tinerii, domnule ministru???!?? (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:19)

    Mihai P. [anonim]

    Nu cred si nimeni nu poate crede (in afara talentatului domn Funeriu) ca tinerii dupa '89 nu au inteles asta. Nu tinerii, domnule ministru, au dus incompetenta, coruptia mai departe in sistemul educational. Tinerii sunt invatati inca din scoala, de catre dascalii lor, ca lumea in care se pregatesc sa intre functioneaza doar pe baza de smecherie, de spaga, de pile s.a. Domnule ministru!
  • +1 (1 vot)    
    o maaare plictiseala...asta ar fi... (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 7:40)

    John M. [utilizator]

    " La Rai te duci pentru climat, la Iad te duci pentru companie"...(Mark Twain)
  • +1 (1 vot)    
    am auzit ca Funeriu a studiat in America (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 8:34)

    John M. [utilizator]

    Cea mai buna idee pe care o putea aduce in RO de aici era sa desfiinteze bac-ul - un act pur birocratic ce nu serveste la nimic. Dimpotriva. Genereaza stress inutil si coruptie. Admiterea la facultate sa se faca pe baza mediei din liceu la materiile de scop universitar. Nu s-ar pierde absolut nimic din acuratetea evaluarii elevului.
    • 0 (0 voturi)    
      Scuze, dar nu traiesti pe planeta numita (Duminică, 3 iulie 2011, 22:25)

      Vlad the Impaler [anonim] i-a raspuns lui John M.

      Romania
  • +1 (1 vot)    
    Ce vina au copii? (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 10:38)

    Liviu [anonim]

    Sa ne spuna domnul ministru ce vina au copii ca sunt slab pregatiti, iar profesorii nu si-au facut datoria de a i invata si a le pretinde sa invete? Domnule ministru , dumneavoastra nu ati copiat niciodata? daca ati copiat de ce ati facut-o? Fiindca nu ati stiut..., si nici profesori nu v-au cerut mai mult sa invatati si sa va noteze de fiecare data ceea ce stiti!
    Reforma trebuie sa porneasca de la profesori! Degeaba sanctionati copii acuma pentru lipsa profesorilor de profesionalism si perseverenta. Pacat de copii si de generatia aceasta care plateste incompetenta profesorilor si a invatamantului in general. In fiecare an se schimba ceva..., dupa dumneavoastra vor veni alti ministri din alta orientare politica si va schimba ceea ce ati facut. Este corect?
  • +1 (1 vot)    
    :| (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 11:18)

    A [anonim]

    Oh da, fix tinerii sunt de vina! Parintii ce pazesc sau prin intermediul cui ajung sa-si aranjeze examenele, cu bani de la cine?
  • +1 (1 vot)    
    cauze, nu efecte (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 12:07)

    DDA [anonim]

    D-lui ministru ii scapa un mic detaliu: trebuie lucrat la cauza, nu la efect. Nu rezolvi nimic dind fraudatorii afara; cauta cauza pentru care scoala se face doar cu frauda. Si care ar fi cauza? E simplu! Elevii nu mai au motivatie sa invete, parintii nu mai au motivatie sa isi oblige copiii sa invete! Scoala nu ii mai ofera copilului nimic, nici o promisiune de viitor. Atita vreme cit "modelele" sint analfabeti milionari- de la "oameni de afaceri" pina la pseudovedete tv, tinerii nu mai vad relatia intre invatatura si bunastarea viitoare. Asa ca- de ce sa invete? Scoala e bolnava ca intreaga societate, e doar o oglinda a societatii.
    • 0 (0 voturi)    
      corect !!!!!!!!!! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 17:41)

      costica [anonim] i-a raspuns lui DDA

      Dar pe Ministrul Funeriu ma indoiesc cum ca l-ar duce mintea sa inteleaga !!! Pe nici unul nu-i duce, s-au vazut in functiile alea inalte numiti pe culoare politica si nu au cum sa inteleaga... toate numirile sunt asa, clientela are alte criteriii decat VALOAREA si COMPETENTA. D-aia suntem unde suntem dupa 20 de ani iar Bulgaria deja ne face cu manuta!!! maine poimainne suntem ultimiii din Europa, tarile din fosta Iugoslavie distruse de razboi fac pasi uriasi si recupereaza in timp ce Romania scade vertiginos!!! Sau in timp ce noua Boc inca ne vorbeste de criza, in trim I 2011 economia Turciei a crescut cu 11% iar anul trecut cu 9,2% !!! N-o fi fost criza de care vorbeste Boc si in Turcia?!
    • 0 (0 voturi)    
      BRAVO ! ITI DAU NOTA 10 ! (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 23:25)

      Mos Gerila [utilizator] i-a raspuns lui DDA

      Mare adevar grait-ai. Sa-i transmita cineva lui Funeriu commentul tau. Poate si-ar da intai seama in ce tara traieste, si apoi sa puna la zid "micii infractori". Profesorii sunt marea problema. Nu te invata materie la ore, pentru ca sa faci meditatii cu ei in particular. Chestia asta e veche de pe timpu' lu' nea Nicu, dar se pare ca toti se fac ca nu vad. Apoi ce pretentii sa mai ai de la invatacei cand dascalii lor promoveaza smecheria si hotia ?
      • 0 (0 voturi)    
        Cred c-o sa-ncep sa ma rog pentru (Duminică, 3 iulie 2011, 22:30)

        Sincaist [anonim] i-a raspuns lui Mos Gerila

        ...sufletele profesorilor mei de liceu - de pe vremea lui Ceausescu - care m-au invatat carte si nu se gandeau sa ne dea meditatii in particular.
        Personal cred ca nici n-ai trait pe vremea aceea.
  • 0 (0 voturi)    
    Despre incompetenta (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 14:48)

    dan [anonim]

    Un ministru incompetent, prea preocupat de aspectele pur formale ale invatamantului pentru a le mai vedea si pe cele de fond: programa inadecvata zilelor noastre, evaluare irelevanta a "performantei", resursa umana demotivata, planuri de invatamant invechite, chiar prafuite, etc. Un militian pe post de ministru. Sper sa nu cenzurati (prin nepublicare) aceasta postare.
    • 0 (0 voturi)    
      Stimate domn...., (Duminică, 3 iulie 2011, 7:33)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui dan

      sunt de acord cu dvs., dar cu urmatoarele amendamente: noua lege a invatamantului (cu adevarat revolutionara) va aduce schimbari si in domeniile amintite de dvs. Nu se pot face schimbari radicale peste noapte. Din pacate, insa, la noi, racilele invatamantului rezida din 1990 incoace. Scoala este varza si cadrele didactice la fel. Adevaratii dascali lucreaza cu cei mai slabi elevi din clasa si ii fac sa aibe rezultate bune, nu cu 5 - 6 elevi buni, de regula meditati acasa. Adevaratii dascali dau afara pe usa pe parintii care, in inconstienta lor, vin cu flori si alte cadouri la scoala. Adevaratii dascali nu pierd vremea la emisiunile televiziunilor antiromanesti, iRealitatea si felix Varanul, ci se pregatesc permanent. Adevaratii dascali fac un invatamant bazat pe competente, nu pe toceala. Adevaratii dascali formeaza cunostinte si competente utile vietii si societatii. Daca vor fi rezultate, vor fi si stimulente materiale. Vom vedea. Daca nu, solutia finala este...sa ne aducem cadre didactice din strainatate. A-l critica pe ministrul Funeriu, tocmai pe omul care incerca reforma, este o mare eroare. De ce, daca sunteti o persoana de buna credinta, nu aratati cu degetul pe adevaratii vinovati, cei care au condus invatamantul romanesc din 1990 pana acum?
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt si alte brese mari in examinare (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 16:40)

    fvgffhhffhvhf [anonim]

    O bresa importanta este Centrul de multiplicare de la Evaluarea Nationala si de la Bac.
    In aceste centre ar trebui sa fie secretari din afara scolii or nu a fost asa. In unele cazuri candidatii pot afla subiectul cu 30 de minute inainte de prezenta in sali ceea ce de multe ori este extrem de important.
    Nu cred ca au fost multe dejucari de frauda pe la Colegiile Nationale mari desi si acolo se copiaza si poate mai mult ca la Grupurile scolare
  • +1 (1 vot)    
    Pe vremea impuscatului scoala era dura (Sâmbătă, 2 iulie 2011, 19:44)

    Fisher [anonim]

    ...si serioasa, cu oarecare exceptii. Dar, fatalitate: absolventii merituosi ai vechiului regim au devenit candidatii ideali la ratare de dupa revolutie; dupa '90 s-a dovedit ca absolventii studiosi si seriosi (cu rare exeptii), au devenit niste loseri dispretuiti, in timp ce semidocti scoliti de ochii lumii prin varii facultati obscure (de subingineri seral care functionau pe platforme industriale, de exemplu), dar care deprinsesera arta bisnitei in anii de penurie au tras lozul castigator. Cireasa de pe tort a fost insa adjudecata de departe de cei care si-au facut o foarte folositoare ucenicie la manastirea SECU cea cu okii albastri, adica de cei care au facut cel mai abject pact cu diavolul. Care va sa zica, ce invatamante trag de aici Boncanila&Bambi din tanara generatie?
  • 0 (0 voturi)    
    "Ministrul Educatiei a spus:..." (Duminică, 3 iulie 2011, 16:20)

    Anonim [anonim]

    Cred ca era mai bine daca analiza, domnul ministru, modul in care sunt instruiti in scoli elevii, calitatea si metodele in care se preda materia ... Deasemenea cred ca se impunea si revizuirea materiei, deoarece este ilogic segmentata in cei 4 ani de liceu. Priviti fizica, matematica, literatura......si comparati cu modul de prezentare din manualele din perioada lui Ceausescu. Asta nu are nimic de-a face cu politica, insa are de-a face cu responsabilitatea ...
    Dupa un rezultat atat de dezastruos, eu daca as fii in locul domnului ministru, as face anchete in judetele, in scolile unde nu s-au obtinut rezultate satisfacatoare. As schimba directorii, as destitui inspectorii, as crea punctaje pentru diferentiere unitatilor de invatamant in functie de rezultate...Iar repartitia fondurilor, s-ar face in functie de punctajul obtinut. Totul trebuie facut in mod profesionist, nu politic. Viitorul copiilor nu implica cu nimic culoarea politica a partidelor de guvernamant. Si.........nu mai schimbati metodologia de examinare de la an la an, de la ministru la ministru, deasemenea si manualele..... Acestea trebuie sa fie clare, sa fie intelese si de cel mai prost elev......
  • 0 (0 voturi)    
    bac (Duminică, 3 iulie 2011, 18:00)

    lori [anonim]

    Acesti inbecili care guverneaza aceasta tara,uita un lucru esential.Copiii astia pe care i-au tratat ca pe niste infractori la bac,la anul vor trebui sa voteze.S-au gindit cum vor vota?Sau cred ca mai pacalesc inca odata poporul asta.Rusine !Nu meritati sa apareti in fata oamenilor,Politicieni?Nu...hoti,hoti,hoti!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version