Mircea Basescu, despre declaratiile presedintelui referitoare la Regele Mihai: "Pai, daca ar fi fost Traian in locul lui, ar fi spus: impuscati-ma"

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:25 Actualitate | Esenţial


Mircea Basescu (foto arhiva)
Foto: Agerpres
Fratele presedintelui, Mircea Basescu, s-a declarat de acord cu afirmatiile sefului statului referitoare la Regele Mihai si la faptul ca abdicarea acestuia "a fost un act de tradare". "Pai, daca ar fi fost Traian in locul lui, ar fi spus: impuscati-ma, nu ar fi abdicat. Sunt atatea exemple de regi care au fost omorati. Daca Regele Mihai nu ar fi abdicat, probabil ca ar fi fost omorat si atunci ar fi devenit un erou," a comentat Mircea Basescu, citat de Replica Online.

"A fost un comentariu, o opinie a presedintelui, cu care eu, ca cetatean, sunt de acord," a spus Mircea Basescu. "Am vazut ca si Ion Iliescu il critica pe presedinte, dar imi aduc aminte cand a venit Alteta Sa pe aeroport si Iliescu nu i-a permis sa intre in Romania. Alteta Sa nu a fost jignit de ceea ce a spus fratele meu, acesta este adevarul. De ce acum, de ce nu acum o luna sau maine? Uite, acum a venit discutia si a spus-o (n.r. - presedintele Traian Basescu)."

Cat priveste declaratiile lui Crin Antonescu, Mircea Basescu a spus ca liderul PNL s-a erijat intr-un fel de voce a intregului popor, dar ca el, ca cetatean, nu se simte reprezentat de cele afirmate de liberal.

"I-a luat apararea Regelui, vorbind de presedintele ales de majoritatea poporului ca fiind betiv... Pai, cum poate sa vorbeasca asa? Este presedintele, ales de majoritate, democratic, iar el ca profesor ar trebui sa stie notiuni de genul demos kratos. Alteta Sa s-a bucurat cand a fost decorat de Stalin... Alteta Sa a scris si a semnat cu manuta lui ca renunta la titlul de Rege si trebuie sa ii cerem scuze? Iar despre presedintele ales sa spunem ca e betiv sau mai stiu eu ce? Alteta Sa nu mai e Rege pentru ca a renuntat. Cand il va unge Patriarhul iar Rege, atunci va fi Rege din nou. Eu stiu ca Regele e trimisul lui Dumnezeu pe pamant, ori el a renuntat, a dat scris ca nu mai este bun pentru Romania," a comentat Mircea Basescu.

Traian Basescu declarase miercuri seara ca desi, in continuare se considera ca abdicarea regelui a fost un mare act patriotic, "abdicarea regelui Mihai a fost un act de tradare a interesului national". Totodata, presedintele a adaugat ca nu e suparat pe regele Mihai si ca relatia sa de apropiere cu printul Paul a fost un gest pentru a proba ca nu are nimic cu Casa Regala. Romania nu isi aseaza corect valorile, sustine seful statului, care precizeaza ca in mod nedrept Antonescu ramane responsabil de Holocaust si nimeni nu spune ca Romania avea la acel moment un sef de stat. "Unora le dam averile, iar pe altii ii consideram criminali de razboi- seful de stat si prim-ministru. Doar pentru ca unul a fost sluga la rusi si a lasat tara prin abdicare, ii iertam de toate pacatele?", a mai spus Traian Basescu.


Citeste mai multe despre   


















7232 vizualizari

  • -18 (44 voturi)    
    proverb romanesc (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:35)

    aton pan(a) [anonim]

    "daca(traian) si cu parca(mircea) se plimbau cu o barca" sau cum sa tragi spuza pe focul famigliei tale
    • -6 (16 voturi)    
      Mircea, fa-te ca citesti (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:48)

      Alex One [anonim] i-a raspuns lui aton pan(a)

      Fratele domniei voastre nu a fost ales presedinte de majoritatea poporului ci de majoritatea celor ce au votat , 51% din 50%, adica de un sfert din populatie, 1 din 4 pe intelesul tuturor. Regele Mihai nu e Alteta ci Majestate.
    • +20 (28 voturi)    
      asta NU e proverb (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:13)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui aton pan(a)

      dar la mintea ta...
    • -1 (3 voturi)    
      A tradat! A tradat! A tradat! A si mintit !!!!!!! (Duminică, 26 iunie 2011, 20:21)

      Traian Basescu [anonim] i-a raspuns lui aton pan(a)

      1. Exista marturii vizuale din toamna anului 1940 (Arhiva ANF+1film de 2 h youtube) care îl prezinta pe Regele Mihai, salutand la o parada legionara cu salutul nazist.
      2. De asemenea, la 22 august 1941, Regele Mihai a semnat decretul prin care i s-a conferit rangul de maresal al Romaniei lui Ion Antonescu, care atunci conducea operatiunile de eliberare a Basarabiei si Bucovinei.
      3. Piesa de rezistenta este Decretul regal nr. 3151, semnat de Regele Mihai la 14 septembrie 1940, potrivit caruia “Statul roman devine Statul National Legionar”, “Miscarea Legionara este singura miscare recunoscuta în noul stat”, generalul Ion Antonescu este “conducatorul Statului Legionar”, iar Horia Sima “Conducatorul Miscarii Legionare”.
      Decretul a fost publicat în Monitorul Oficial nr. 214 bis, din 14 sept. 1940, la p. 5414.
      Ce zici Maria Ta?
      Ce zice Eli Wiesel?
      Ce zice Institutul pt. cercetarea Holocaustului???
  • -3 (45 voturi)    
    ordinul pobeda (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:36)

    stalin [anonim]

    conform wikipedia,
    Străini decorați cu Ordinul Victoria:
    Dwight D. Eisenhower (1890-1969) (Statele Unite)
    Bernard Montgomery (1887-1976) (Regatul Unit)
    Josip Broz Tito (1892-1980) (Iugoslavia)
    Michał Rola-Żymierski (1890-1989) (Polonia)
    Mihai I al României (născut pe 25 octombrie 1921, regele Mihai este ultimul decorat care mai este în viață)

    si Eisenhower sau Montgomery sunt tradatori de neam si de patrie c-au fost decorati de Stalin?
    • +11 (17 voturi)    
      Celor de pe lista.. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:17)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui stalin

      nu li s-a luat nici o farfurie de teritiriu (exceptie polonezul, care la ei e tradator acum) pe cand noua da; iar americanii nu vroiau sa iesim din razboi pentru ca Rusia sa inainteze mai incet, calcule meschine etc; nimieni nu are grija de tine in situatii din acestea; sunt multe de spus dar oricum nu pricepi; fostul rege a tradat de 2 ori ( 23 august cand a vrut sa faca el armistitiu, "sa iasa de sub papucul lui Antonescu" - expresie spusa de el, imberbul de 22 de ani si a doua tradare - abdicarea lui si urmasilor lui; la tot ce am scris mai sus sunt documente, nu filme sau aduceri aminte. Vorba lui Tutea - popor de idioti !!!
      • 0 (8 voturi)    
        Ineptii! (Duminică, 26 iunie 2011, 9:59)

        omo [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Ca sa va aparati bautorul cronic, sunteti capabili sa rasturnati toate evidentele istorice!
        1) Sa presupunem ca n-ar fi existat 23 august 1944. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce-am fi patit de la rusi daca ar fi pierdut poate milioane de soldati pe liniile de aparare pregatite pe teritoriul Romaniei! Si sa nu ne iluzionam ca ar fi ajuns americanii inaintea rusilor pe-aici!
        2) Il cred pe Hades cand spune despre Zeus ca s-ar fi lasat impuscat, pentru ca al nostru carmaci are un orgoliu prost nemasurat, nepasandu-i cate vieti s-ar pierde pentru ca el sa-si pastreze "coroana"! Ma mir ca sunt inca naivi care mai cred ca rusii s-ar fi impiedicat de cineva, oricine, in planurile lor privind Romania! Oricum, atat 23 augustul cat si abdicarea, cu toate consecintele lor bune sau rele, au salvat multe vieti in Romania si-au fost parte a motivatiei pentru care Romania a ramas unitara si a pastrat granitele actuale!
        • -2 (4 voturi)    
          Nu cred... (Duminică, 26 iunie 2011, 14:35)

          Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui omo

          ca rusii ar fi avut multa treaba cu Romania. Nu mergi spre Berlin prin Romania, Ungaria si Cehoslovacia. De altfel, am citit ca intr-o propunere de armistitiu care era negociata si aproape acceptata, rusii cereau doar un coridor in jumatatea de nord a tarii pe unde sa poata continua ofensiva contra germanilor.
        • -2 (2 voturi)    
          mosule (Duminică, 26 iunie 2011, 14:49)

          tvee [anonim] i-a raspuns lui omo

          stii cit am citit din comentariul tau?
          "Ca sa va aparati bautorul cronic, sunteti capabili sa rasturnati toate evidentele istorice!"
          "1) Sa presupunem ca n-ar fi existat 23 august 1944."
          si:
          "2) Il cred pe Hades cand spune despre Zeus"

          ce rost are sa imi obosesc ochii mai departe cind argumentele tale sint de ordinul fantasticului chiar din primele cuvinte?
        • -1 (1 vot)    
          da, cred ca rusii s-ar fi impiedicat (Duminică, 26 iunie 2011, 17:18)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui omo

          Asa cum s-au impiedicat de finlandezi, fii sigur ca se impiedicau si aici.

          Apropo, daca-l citesti pe Eminescu si te uiti in oglinda, poate-l vezi pe Baiazid.
      • 0 (0 voturi)    
        mai baga o fisa (Duminică, 26 iunie 2011, 13:30)

        stalin [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        eu te-ntreb una, tu raspunzi alta. da, are dreptate Tutea.
    • +16 (26 voturi)    
      Ca a abdicat si a fugit - e problema lui ... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:49)

      Michael Argesanul [anonim] i-a raspuns lui stalin

      ... a noastra a devenit dupa fuga lui .
      Dar cateva intrebari la analogiile tale, se impun:
      Si astia doi au abdicat?
      Si astia doi si-au lasat Armata i prizonierat?
      Si astia doi si-au lasat poporul in mainile sovieticilor si ideologia sovietica?
      Si astia doi au sters-o?
      Si astia doi au condus cate o tara, dar nu aveau responsabilitati, doar drepturi?
      Si cu astia doi toate partidele politice au rupt toate legaturile?

      PS Vezi ca unul a si fost presedinte. Si inca unul bun!
      • +3 (7 voturi)    
        deci nu decoratia (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 23:40)

        decidaca [anonim] i-a raspuns lui Michael Argesanul

        deci nu decoratia sovietica e proba tradarii, ci comportamentul diferit fata de ceilalti decorati respectabili, Eisenhower si Montgomery; m-am mai inistit acum, am crezut ca multi care comenteaza probasescu sustin ca decoratia sovietica cu pricina ar fi proba suprema a tradarii regelui si chiar a slugariniciei lui fata de rusi;
        • -1 (1 vot)    
          Potaile sunt decorate(unii le impusca) (Duminică, 26 iunie 2011, 17:14)

          Michael Argesanu [anonim] i-a raspuns lui decidaca

          Tradarea a venit la cativa ani dupa decoarea.Vorbim de greseli la momente diferite (dar foarte adevarat ca omul asta a mers din greseala, in greseala, spre victoria sa finala).
          Poti a afirmi ca decorarea anticipata a fost o incurajare!
          Sau ca a fost decorat pentru merite deosebite caracterul
          execrabil (al ex regelui) de slujinca, de bufetier, de ordonanta, in timp ce bunica-su executa in primul razboi tradatorii si dezertorii=lasii (cazul Crainiceanu, ... etc.) .
          Ce? O Pobeda a fost insuficient?
          Nici problema. 2 avioane, cateva vagoane, picturi, cocosei, + o printesa la pachet bonus... etc.

          "Daca am in revolver un singur glont, iar fata mea un tradator si un dusman asi impusca ... " ia ghici pe cine!
      • -1 (3 voturi)    
        si problema ta? (Duminică, 26 iunie 2011, 13:40)

        stalin [anonim] i-a raspuns lui Michael Argesanul

        cum ar putea niste generali sa abdice (ce sa abdice) si de ce ar sterge-o? oricum, au venit rusii peste ei? se compara situatiile?

        eu am intrebat doar daca au fost considerati tradatori PENTRU CA AU FOST DECORATI DE STALIN, asa cum m citit printre multele comentarii

        referitor la faptul ca si-a lasat armata in prizonierat, se stie faptul ca asta s-a intamplat dintr-o eroare, nu a fost o consecinta directa. dar tu nu spui cate vieti s-au salvat din decizia de intoarcere a armelor. razboiul a fost scurtat cu 6 luni, ia fa un calcul. ce usor e sa-ti dai cu parerea din fata calculatorului, unde vezi filme cu bruce willis si chuck norris, de visezi ca daca nu exista 23 august romania ar fi castigat razboiul si i-ar fi dat afara pe comunisti din tara... zi mersi ca n-ai fost parte a URSS, la cum era situatia atunci.
        • 0 (0 voturi)    
          Regii nu gresdesc nicio data! (Duminică, 26 iunie 2011, 17:26)

          Michael Argesanul [anonim] i-a raspuns lui stalin

          Si nici nu abdica.
          Si nici nu fug ca niste potai prin munti, in niste localitati de care nu a auzit nimeni, niciodata.
          Si nici nu trec granita cu burta lipita de podeaua vagonului - cum a facut tat'su.
          Regii lupta pana la ultima suflare, fiind un exemplu pentru propria lor armata (lasata spre omorare, cu buna stiinta) .
          Odata cu ceremonia de incoronare orice rege face si un juramant, fata de tara, fata de popor.

          PS Ti-am spus doar ca Eisenhower a fost presedinte. Echivalentul abdicarii pentru regi, la presedinti este de a ... - ia zi tu cu gurita aia a ta ca o ciresica.
          PPS intrebarea ta a fost "si Eisenhower sau Montgomery sunt tradatori de neam si de patrie c-au fost decorati de Stalin? "Pai ce Staline, astia au luptat, au baut si au dansat cu Hitler?L-au fost in vizitat la Wolfschantze si Bergenbelsen, dupa care, viijjjtt au cotit-o ca la Bucuresti catre rusi in 23.08.1944, semnad armistitiul-capitularea-tratat de ... nici el dupa 70 ani nu stie ce a semnat (oricum nu stia nici atunci).
          Pacat! Daca murea, puteam sa spunem ca despre antecesorii sai (Carol al II-lea si Ferdinand) : "Ce regi buni am avut" .
          Si despre bunicuta lui Maria putem sa spunem multe; dar suntem gentelmani, si despre doamne nu vorbim.
    • +7 (9 voturi)    
      eisenhower si montgomery...impreuna cu regele... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:27)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui stalin

      pentru niste tinichele,de la stalin,ne-au vandut rusilor...poate nu sunt tradatori,pentru patria lor, dar pentru patria si neamul meu da...a meritat medalia aia de la stalin,ce a patimit estul europei?
    • 0 (0 voturi)    
      fostul (Duminică, 26 iunie 2011, 3:32)

      fostul [anonim] i-a raspuns lui stalin

      fostul rege are vina cea mare de a fi lasat pe comunisti sa execute toata gruparea antonescu, cu generalii eroi ai romaniei, de catre regimul comunist. era in puterea lui sa le comute pedeapsa si s-a fofilat dintr-o invidie ucigasa pentru ca fusese eclipsat de acestia.

      e drept ca pentru lasitatea de care a dat dovada are scuza varstei fragede, dar gestul in sine tot las ramane. mai ales ca era dator moral fata de oamenii care salvasera tara dupa dezastrul suferit sub conducerea lui carol al 2-lea, tatal lui.

      a vrut sa isi spele propria rusine cu sangele altora.

      si, in fine, scuza varstei pentru lasitatea de atunci nu se mai aplica si astazi, cand lasitatea lui de a aduce reparatii morale (scuze) este de-a dreptul dizgratioasa.

      nu a facut numai lucruri rele. dar, lasitatea asta de a sta pitit, ca poate lumea nu isi aduce aminte si el scapa basma curata, il manjeste atat de urat ca aproape le uiti pe toate celelalte.
      • -1 (1 vot)    
        Traiasca regele! in detrimentul anumitor cetateni (Duminică, 26 iunie 2011, 19:18)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui fostul

        Pentru cei ce nu cunosc istoria, romania a luptat prima data alaturi de nemti, in momentul in care au ajuns nemtii in romania, dadeau ciocolati copiilor, si ii respectau pe romani. In momentul in care a trebuit sa intoarcem armele impotriva lor, nu am prea avut de ales, deoarece razboiul era aproape pierdut de nemti iar romania urma sa fie sparta in bucati si eu sa vorbesc acum ungureste iar cei din dobragea ucrainiana. In momentul in care au intrat rusi in tara mii de femei au fost violate, mii de barbatii omorati si nu cred ca a fost persoana in tara asta caruia sa nu i se fi furat ceva. Datorita legaturii puternice a maresalului antonescu cu hitler, acesta a trebuit sa fie executat, cu sau fara vointa regelui mihai. La un an dupa, a trebuit sa dispara si regele pentru a face loc comunismului, acestea erau lucruri critice ce trebuiau duse la bun sfarsit pentru extinderea uniunii sovietice si controlul asupra tarilor din estul europei. Daca regele refuza era omorat la varsta de 26 de ani, iar moarta lui nu aducea nici o schimbare. Un om normal si nu un dobitoc ca tine gandeste: "Daca eu mor se produc schimbari in bine?" NU, deci traiesc. CORECT? In cele mai multe cazuri doar un las critica lasitatea, un om curajos nu vorbeste nici de curaj nici de lasitate si nici de tradare, de obicei este un diplomat ceea ce tie iti lipseste cu desavarsire.
    • +1 (1 vot)    
      nu este ultimul... (Duminică, 26 iunie 2011, 16:00)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui stalin

      ...ci este singurul decorat si de Stalin si de Hitler.
      si asta spune totul!

      parerea mea.
  • +26 (38 voturi)    
    Corect (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:38)

    Gimilica [anonim]

    Chiar pare corect ce spune Mircea Basescu pentru ca atat timp cat istoricii nu au clarificat situatia ORICINE poate avea ORICE parere. Astept ca specialistii sa se puna de acord in aceasta chestiune si rezultatul sa fie asumat oficial cu probe si atunci cred ca nimeni nu poate sa mai contrazica parerea specialistilor.
    • -12 (12 voturi)    
      numai spune! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:13)

      vax [anonim] i-a raspuns lui Gimilica

      Hai da de ! Mai intai M.Basescu sa invete ca nu se spune Alteța Sa ci Maiestatea Sa si ca nu se confunda unsul lui Dumnezeu cu bețivul ...familiei!
      • +2 (2 voturi)    
        care maiestate? (Duminică, 26 iunie 2011, 12:15)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui vax

        A renuntat la toate drepturile atat in nume propriu cat si in numele urmasilor sai. Asa ca mai subtire cu maiestatea.
    • -11 (11 voturi)    
      Draga Gimilica (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:43)

      paraipan [utilizator] i-a raspuns lui Gimilica

      Megaprietene: daca un om simplu, absolut intamplator presedintele tzarii, apare maine beat la televizor si afirma ca Obama e un negrotei amarat, ca Regina Angliei e senila sau ca Berlusconi e cam pedofil, ai mai astepta ca "specialistii" sa se puna de acord ca sa poti avea si tu o parere ? Toate cele bune.
    • +1 (1 vot)    
      *SPECIALISTII* SUNT TOT OAMENI (Duminică, 26 iunie 2011, 1:21)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Gimilica

      Istoricii nu vor fi niciodata unanimi in gandire atata timp cat fiecare din ei are si o optiune politica sau si mai grav, atunci cand accepta sa fie sclavul celui ce-l plateste, lucru valabil nu numai in Romania. Din cele mai vechi timpuri si pana in zilele noastre istoria lumii este plina de contradictii in functie de cine a scris-o ( invingatorul sau invinsul) , sau in functie de diverse interese. Putini istoricii au fost si sunt cu adevarat impartiali.
  • -15 (27 voturi)    
    Da sunt sigur ca ar fi zis asta. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:38)

    Andrei Barbuta [anonim]

    Adevarul e ca nimeni nu poate sa stie cum va reactiona intr-un astfel de moment, nici macar persoana in cauza.
    Insa, in privinta lui Basescu ma indoiesc ca narcisismul lui ii va permite asa ceva.

    Declaratia aceasta doar o suma de cuvinte fara substanta.
  • -16 (30 voturi)    
    Licuriciul major i-a tras o "castana"... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:41)

    Radu [anonim]

    ...in scafarlia infierbantata lui Base (declaratia Truman publicata de ambasada, ca raspuns).
    Sper ca o sa-si dea seama, pana la urma, ca a gafat, inlocuind adevarul istoric cu ranchiuna personala.
    Mult prea impulsiv si necitit, pt. un presedinte.
  • -18 (30 voturi)    
    Desigur! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:44)

    StefanB52 [utilizator]

    Asa Basestilor,dati-i inainte! Dati-i inainte in jegosenia voastra! Basescu nu ar fi abdicat si nu va abdica nici daca ar fi vorba sa moara 10 milione de romani, nu 1000 de prapaditi de studenti cum a fost cazul atunci.
    • +1 (3 voturi)    
      MAI, MAI, (Duminică, 26 iunie 2011, 1:39)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui StefanB52

      Mai, cum a reusit Basescu sa va transforme pe toti USLasii cat ai clipi din dusmanii de moarte ai regelui Mihai in cei mai mari aparatori si iubitori ai lui. Daca maine Basescu ar propune ca Romania sa revina la monarhie ati redeveni ( tot cat ai clipi de repede ) cei mai mari dusmani ai aceluiasi rege. Doar daca ar fi sa va conduca SECU- AGUDA (DUDA) cred ca ati fi superincantati.
    • +2 (4 voturi)    
      ce ai fi ales (Duminică, 26 iunie 2011, 10:06)

      Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui StefanB52

      Da, n-au murit 1.000 de studenţi, ci 150.000 de soldaţi nevinovaţi şi intelectualitatea, preoţimea română decimată la Canal, Gherla, AIud.
      Prinţul Kiril al Bulgariei, care era regentul Bulgariei, regele Simeon al II-leafiind minor, a preferat să fugă din ţară pentru a evita eventualitatea abdicării forţate ce i-ar fi putut fi impusă lui Simeon. Petru al II-lea al Iugoslaviei, fiul prinţesei Maria de România, şi consilierii săi s-au opus Germaniei naziste, regentul Prinţul Pavel a declarat că Regatul Iugoslaviei ar adera la Pactul Tripartit la 25 martie 1941. La 27 martie, regele Petru, în vârstă de 17 ani, a fost proclamat major şi a participat la o lovitură de stat susţinută de britanici, care s-a opus Pactului Tripartit. Fugind din Iugoslavia a luptat ca pilot in RAF si NU A ABDICAT NICIODATĂ, Casa RegalĂ a Iugoslaviei nefiind niciodată abolită. La Conferinţa de Pace de la Paris (1946-1947), patrioţi adevaraţi au salvat Ardealul fără ca regele Mihai să mişte un deget. Pe 9 mai anul trecut, regele Mihai era prezent la Moscova, unde a sărbătorit Ziua Victoriei, împlinirea a 65 de ani de la capitularea Germaniei şi instaurarea comunismului estic. Ce căuta acolo regele nostru?!
      Nu înţelegi că e marioneta ruşilor care vor să ne pricopsească cu un rege senil şi supus lor?!
  • +38 (48 voturi)    
    Cu siguranta a fost tradare (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:45)

    Moldoveanu [anonim]

    Citesc in dex: ,,abdica'' inseamna a ceda in fata greutatilor, ce a facut regele se incadreaza fara probleme la tradare, el ca sef de stat avea obligatia sa apere constitutia si pe romani, cu riscul de a pierde viata, a preferat sa plece si sa-i lase pe romani pe mana comunistilor si foarte multi anticomunisti si-au dat viata in puscarile comuniste, ceea ce trebuia sa faca si regele, nu a facut-o si ca atare a tradat
    • -1 (1 vot)    
      canta la alta masa! (Duminică, 26 iunie 2011, 10:18)

      omo [anonim] i-a raspuns lui Moldoveanu

      Ce va place voua sa manipulati! (E drept, in anumite conditii, imi place si mie sa fiu manipulat!).
      DEX-ul nu are rolul de-ati intari argumetul pe care-l manuiesti ci de-a explica. Iar explicatia, la propriu, pentru cuvantul "abdicare" este "a renunta, voluntar s-au constrans, la tron". Ce scrii tu este explicatia la figurat, valabila pentru cei care se cred regi pentru o vreme! Pe de alta parte, si matrozul a anuntat ca "abdica" la 5 minute dupa suspendare numai ca, curgandu-i mai mult sange de bisnitar decat nobil prin vene, a lins cu nepasare unde tocmai scuipase!
  • -18 (40 voturi)    
    Daca era Basescu (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:48)

    wasabi [utilizator]

    daca era basescu in locul regelui ar fi zis asa...

    "daca ma suspendati..in 5 minute de la anunt imi dau eu demisia"
    • -2 (6 voturi)    
      nu inteleg de ce ai primit atatea voturi negative (Duminică, 26 iunie 2011, 10:01)

      strubex [anonim] i-a raspuns lui wasabi

      oricum acest site este portocaliu iar astia dau pana si voturile la ordin.... oricum daca vrei sa mai postezi vreo opinie te avertizez ca exista si posibilitatea sa fii cenzurat, astfel incat sa nu apara cele scrise de tine...

      probabil ca daca Regele Mihai ar fi stat la Golden Blitz si i s-ar fi solicitat abdicarea ar fi spus:

      "Tovarsci, hai sa va invat cum se bea un pahar de whisky.... daca exista perspective sa nu mai avem whisky putem incerca si cu votca.... daca acesta este contextul istoric voi bea votca in urmatorii 50-60 de ani"
  • +14 (22 voturi)    
    Intrebare (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:51)

    Orpheus [utilizator]

    Oare de la ce trebuie sa ni se distraga atentia cu toata furtuna asta intr-un pahar cu apa?
    • +1 (1 vot)    
      corect (Duminică, 26 iunie 2011, 0:07)

      habarnista [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      si eu as vrea sa stiu asta ...
  • -18 (28 voturi)    
    Conu Basescu fata cu reactiunea (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:52)

    Intelectual de vanzare [anonim]

    Eu zic sa-i oferim domnului Presedinte sansa sa aleaga abdicarea sau moartea. Sa vedem daca alege moartea, "ca alti regi din trecut" (un rege sa aleaga de bunavoie moartea n-am auzit decat in legende sa se fi intamplat). Desi daca stau sa ma gandesc daca domnul Presedinte ar fi santajat de o putere straina sa cedeze puterea (amenintat ca vor fi omorati zeci de studenti ce protesteaza) cred ca Domnia Sa i-ar lasa bucuros sa moara, ca si asa nu mai au loc la facultatile de stat. Sa fie santajat cu moartea fratelui sau mafiot si mai vedem.
    • +12 (12 voturi)    
      Mai citeste.. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:24)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Intelectual de vanzare

      //. au fost multi regi sau imparati care au luptat pt. coroana si au pierdut.. la englezi, la francezi, in nordul Europei, la chinezi, la romani (ghici care?) ... si au ales de buna voie.. s-au dus la lupta cand puteau sa fuga in alte zari..(editat de HotNews.ro)
    • +1 (1 vot)    
      contraexemplu (Duminică, 26 iunie 2011, 11:00)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui Intelectual de vanzare

      Constantin Brancoveanu a murit pt tara lui.
      Da' ala era domnitor pamantean, nu unul venetic.
  • +32 (38 voturi)    
    Si mai grav! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:56)

    T. Bucur [anonim]

    A facut ceva si mai grav: a semnat urmatoarea formula: "Abdic, pentru mine si pentru urmasii mei". Actul original de abdicare se afla (se afla in urma cu cca 25 ani) in arhiva Marii Adunari Nationale. Presupun ca acum se afla in arhiva acualului Parlament.
    • +15 (15 voturi)    
      tradator (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:09)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui T. Bucur

      Pentru mine nu incape indoiala ca a fost o carpa marsava, un las si un tradator. Rusii l-au lasat sa plece cu un tren plin cu averi, pe cand altii saracii erau deportati in Siberia. A trait in lux in Elvetia pana la revolutie si i se pare ca poata sa vina si inapoi ca mare rege de Romania. Singurul lucru bun care i se poate atribui ar fi abdicarea "pt el si toti urmasii sai". Ultimul lucru de care are nevoie tara asta ar fi sa mai sustina si traiul in lux a unei camarile care sa pape alte miliarde de la buget, fara sa faca absolut nimic. Nu avem si asa suficiente lipitori (pe care avem posibilitatea sa ii schimbam macar la 4-5 ani)??? In momente in care in toate tarile monarhice lumea se trezeste si isi pune problema eliminarii acestei instututii anacronice, la noi (normaal), ne punem problema sa ii aducem inapoi. C-asa-i romanul!
      • -1 (1 vot)    
        Cred ... (Duminică, 26 iunie 2011, 11:12)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Paleopterix

        ... ca esti reprezentativ pentru toate carpele probasiste din tara. Sunteti un fel de comunisti "de dreapta" toti. Asa erau invatati copii la scoala pe vremea comunistilor ca regele a plecat cu vagoane cu bogatii. Ti-ai insusit bine propaganda. Ati gasit repede persoana vinovata pentru declansarea epocii comuniste in Romania. Apropo ... vezi ca Tismaneanu zice altfel in raportul sau ... macar el are educatia si bunul simt sa nu contrazica istoria.

        Cat despre Basescu ... cred ca intr-o situatie similara le-ar fi spus "impuscati-ma cu 200 cu gheata ... dar sa fie de minimum 12 ani ... si daca se poate a mica sa ramana europarlamentar, a mare sa ramana cu penthouse-ul si tzumpi mic sa fie tot ministru la dezvoltare".
      • 0 (2 voturi)    
        anacronic? (Duminică, 26 iunie 2011, 12:04)

        yhjio [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

        regele e un garant apolitic. nu vine din nici un partid, e deasupra politicii. nu fura pt ca poporul ii asigura un trai muuuult mai ieftin decat cel de care se bucura acum "alesii" nostri. un presedinte vine si pleaca. dupa el vin altii care schimba ce a facut predecesorul in timp ce casa regala ramane. sunt f multe de spus, dar pt a scurta, uitati-va la monarhiile constitutionale din ziua de azi. sunt departe de resul. cand ne-a fost noua cel mai bine? cititi istoria. un rege e istruit de mic in cele mai bune scoli ale lumii. the esheks ca cei de azi nu mai pot aparea decat cel mult asemanator cu un Carol II pe care il prefer oricand lui basescu. Nihil Sine Deo!
      • 0 (0 voturi)    
        exemplifica (Duminică, 26 iunie 2011, 20:09)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Paleopterix

        Da un exemplu de monarhie din europa, sa vedem daca esti capabil sa cauti pe google, si poate ne spui si in ce tara se pune problema unei astfel de tranzitii.
  • -10 (18 voturi)    
    trageti! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:57)

    io [anonim]

    Si eu l-as fi impuscat. Nu trebuia sa-mi zica de 2 ori.
    • -5 (5 voturi)    
      Comentariul zilei :)) (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:09)

      paraipan [utilizator] i-a raspuns lui io

      mi-a placut cum ai judecat.
  • -14 (22 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:58)

    ana [anonim]

    Pai ce ar putea sa faca si mircica basesc decat sa fie de acord cu fratiorul lui?Altfel nu ar mai primi banisorii necesari pentru buzuanr asa-i nene?Halal frati.Iar ,,presedintele" spus intre ghilimele ca nu merita altfel,ar trebui sa-si tina pliscul,habar nu are istorie si ce s-a intamplat dar el are tupeul sa jugneasca un om despre care,cred ca nu stie mai nimic.Rusine!!!!
  • +5 (25 voturi)    
    doi nebuni care-mi plac :))))) (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:58)

    A9 [utilizator]

    Sa mor daca astia doi nu-s nebuni!!! :))) Se iau la hartza cu toti!!! :)))) Aoleu ce-am mai ras...

    asa e, Regele a abdicat!! De bunavoie si neimpuscat de nimeni :))))
  • +19 (31 voturi)    
    Dar cel mai grav este scris mai jos (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 18:59)

    T. Bucur [anonim]

    In cartea de interviuri a lui Mircea Ciobanu, pe care am citit-o imediat dupa aparitie, in anii 90, se afla si o relatare apartinand regelui Mihai despre modul in care si-a recuperat avionul personal ramas in tara dupa abdicarea sa. M.S. spune ca avionul a fost furat de pe aeroportul Baneasa de catre Bazu Cantacuzino (? Poate nu am retinut corect numele) si adus de acesta in Elvetia. Se descrie intreaga aventura a furtului de pe aeroport si a zborului. Nu se precizeaza daca era avionul facut cadou de catre Stalin, sau alt avion. Intamplarea pare destul de credibila. Numai ca la putin timp am avut ocazia sa citesc un raport al autoritatilor militare americane de ocupatie din Germania, datat 8.01.1948, deci la cateva zile dupa abdicare, prin care se aducea la cunostinta celor din Washington ca au primit, din partea Guvernului roman, o cerere de survol prin spatiul aerian german pentru avionul fostului rege, in scopul predarii catre acesta. Documentul se afla la Arhivele Nationale din Bucuresti, in copie pe microfilm, Colectia Microfilme SUA. Ce incredere mai pot avea si in celelalte declaratii ale M.S., cum ar fi cea ca Petru Groza l-a amenintat cu pistolul si toata povestea ? Sau ca Vasinski i-a batut cu pumnul in masa si apoi a trantit usa de s-au crapat peretii ? Cum se explica faptul ca, dupa abdicarea sub amenintarea pistolului, Guvernul i-a pus la dispozitie un tren, in care a incarcat bunurile care ii apartineau ?
    • +15 (21 voturi)    
      Chestia cu pistolul lui Groza (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:12)

      Cititor [anonim] i-a raspuns lui T. Bucur

      A fost lamurita de mult. Intr-adevar Groza avea un pistol in buzunarul pantalonilor pe care Mihai l-a observat si i-a reprosat ca si-a permis sa intre la Rege inarmat, protocolul Casei Regale nepermitand un asemenea gest. Groza i-a spus ca a venit inarmat intrucat nu era dispus sa se lase arestat precum Antonescu sugerand ca ar fi ripostat cu foc de arma in fata unei asemenea situatii. Nici vorba sa-l ameninte pe Rex cu pistolul. Povestea cu cei o mie de studenti apare doar in zicerile lui Mihai si evident reluata de sustinatorii sai. Asa ca....... fiecare spune ce isi mai aminteste, de regula episoade care nu il dezavantajeaza.
    • -11 (13 voturi)    
      Roller (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:12)

      Jacq [anonim] i-a raspuns lui T. Bucur

      buna ideea cu trenul, fabricatie a Scanteii, inca tine
      • +1 (1 vot)    
        Sunt sute de martori inca in viata, baiatule! (Duminică, 26 iunie 2011, 14:32)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Jacq

        De altfel si regele a confirmat. Sa mai zic de documentele oficiale?

        Despre ce prostii vorbesti?
    • 0 (0 voturi)    
      Corect si adevarat (Duminică, 26 iunie 2011, 9:49)

      OGI [anonim] i-a raspuns lui T. Bucur

      Cam multe nu se leaga in declaratiile regisorului batrin. N-o fi avind el multa minte in 44 desi ma indoiesc de asta, dar consilierii lui ce-au facut , ce erau cirpe??
      Ce e mai grav ca n-au avut singe de barbati ci de sopirle.La primul zgomot sau ascuns sub pietre .Ce moral transmiti supusilor abdicind si fugind .Iar de multi ani vrea respect .
      Iar dupa 90 apare din nou ca Mesia .Bine ca ne-am lamurit .
      Romanilor le-a lipsit de lungul istoriei conducatori de tara cu singe in ei .Asa zisul rege Mihai nu intra in aceasta categorie .Acum la batrinete poate sa debiteze ce vrea

      Se spunea in alte comentarii ca n-i sa cerut din partea fortelor aliate ca din guvernul roman din 44 sa faca parte si comunistii (in aceea perioada ) dar culmea la semnarea tratatului de pace nu au fost recunoscute semnaturile din delegatia Romaniei (cu guvern comunist) fara contrasemnatura lui Vaida Voievod .De ce oare???
      Concluzia mea este ca Mihai a fugit din tara de buna voie fara sa fie amenintat , nefiind capabil sa conduca si sa colaboreze cu Antonescu a ales tactica lasului .
    • +2 (2 voturi)    
      Mihai (Duminică, 26 iunie 2011, 13:36)

      liv [anonim] i-a raspuns lui T. Bucur

      Comentez - "Regele a fost sluga rusilor "
      Regele in '47 avea 19 ani .Tanar,il iertam. Dar in '60 avea 32 ani ,in '70 avea 42 ani ,in '80 avea 52ani,in 89 ..,UNDE A FOST IN TOATA ACEASTA PERIOADA?.Ce atitudine a luat fata de regimul din ROMANIA ? ,sau tot tanar era.A format vreun guvern in exil si nu stiu eu sau a aranjat intalnirea lui Ceausescu cu Regina Angliei.Deci a tacut malc in pana in '89 si apoi a venit dupa proprietatile din Romania. Eu cred ca a fost santajat tot timpul de comunisti.
      REGELE moare si nu se preda.
      • 0 (0 voturi)    
        matematica asta (Luni, 27 iunie 2011, 22:16)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui liv

        probleme cu matematica nu ai, la numarat din 10 in 10 esti olimpic, dar ai cateva probleme cu scaderea, daca regele e nascut in 1921 mai fa un calcul, dar nu folosii radicalul daca te incurci in el, sa nu convergi cumva spre o curba nedefinita in spatiu si sa ajungi la burebista.
  • -11 (19 voturi)    
    Arestati-ma (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:01)

    O'Haralamb [anonim]

    Mircea Basescu ar trebui sa spuna; ARESTATI-ma!!!
    • 0 (0 voturi)    
      POATE N-AR FI RAU.... (Duminică, 26 iunie 2011, 10:59)

      conu [anonim] i-a raspuns lui O'Haralamb

      .....nici daca l-am auzi spunand " Un fleac ! M-au ciuruit !" . Nu tre' sa schimbe decat vreo doua litere din celebra-i replica si-ar deveni erou pentru frate-su.
  • -9 (19 voturi)    
    Basescu dixit (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:04)

    Razgindescu [anonim]

    Imi dau demisia in 5 minute.
  • -1 (23 voturi)    
    absurdistan (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:06)

    paraipan [utilizator]

    Hai sa o luam simplu: Stalin stia exact care e felia lui de tort dupa sfarsitul razboiului. Sa gandesti ca exista alternativa cand coloane de tancuri sovietice intrau in Romania denota irationalitate. In mintea oricarui om normal la cap nu cred ca exista urma de indoiala, razboiul a fost pierdut,cursul era stabilit, nici Dumnezeu nu-l putea gratia pe Antonescu. Cine isi inchipuie altceva e complet rupt de realitate. Acesti oameni, dragi prieteni, ne conduc astazi. La revolutie s-a murit degeaba, dupa 20 de ani n-avem decat internet si guvernanti care "absorb" fonduri europene.
    • +5 (5 voturi)    
      si? (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:13)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui paraipan

      Si daca ai avea monarhie, peste toate astea ai avea (in plus) niste lipitori cocotzate pe viata acolo, pe care ar trebui sa le platesti bani grei ca sa nu isi decoloreze sangele albastru. Bineinteles ca avem coruptie, politicieni ingusti la minte si toate cele. Dar monarhia nu e o solutie ci doar o alta posibila problema. Vrei solutii? Parlament unicameral, REDUCEREA (nu inmultirea!) lipitorilor care sug de la buget (senatori, parlamentari, ministri, etc).
    • +2 (2 voturi)    
      Despre lasi si defetisti (Duminică, 26 iunie 2011, 4:31)

      fatmanx [utilizator] i-a raspuns lui paraipan

      Mai las-o cu coloanele de tancuri. Ia si citeste
      http://en.wikipedia.org/wiki/Winter_War.
      Finlanda
      337,000–346,500 men
      32 tanks
      114 aircraft

      Soviet Union
      425,640–760,578 men
      998,100 men (overall)
      2,514–6,541 tanks
      3,880 aircraft

      Citeste singur la "Casualties and losses".

      Sa vezi minune, NU AU CASTIGAT RUSII!
      Ce, noi nu puteam macar sa incercam???
      Bine ca nu toata lumea o ia simplu ca unii, stii!
    • 0 (0 voturi)    
      nu-i chiar asa (Duminică, 26 iunie 2011, 11:10)

      sorin [anonim] i-a raspuns lui paraipan

      Faptul ca sortii iti sunt impotriva nu e o scuza pt lasitate. Ia exemplu de la Polonia in 1939: Stalin de o parte si Hitler de ailalta. Si totusi s-a luptat eroic cu amandoi. Chiar daca a pierdut razboiul intr-o luna, important e ca a facut ceea ce trebuia.
      Politica noastra de "autoconservare" si "supravietuire" dusa in anul 1940 ne-a costat scump.

      Si iti mai dau un exemplu: Luptatorii anticomunisti din Fagaras, care au rezistat pana prin 1960. Ce sanse aveau ei contra comunistilor prezenti peste tot? Si ce puteau ei sa faca in adancul blocului comunist? Si au luptat in continuare, n-au "abdicat" de la datoria lor.
  • +19 (37 voturi)    
    uite,domne, (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:09)

    leopold [anonim]

    un comentariu de bun-simt.Falsi eruditi,mari cantatori ai epocii comuniste,comunisti criminali ai evenimentelor din 1989 s-au aratat sifonati de comentariile presedintelui.Cat despre scrisoarea profesorasului-muzeograf ,sa faca bine si sa ma intrebe si pe mine atunci cand scrie o scrisoare in numele intregului popor.Nu sunt de acord sa fiu inclus in randul monarhistilor care cad pe spate numai cand aud numele cetateanului Mihai.Profesorasul cel viteaz sa faca bine sa-mi respecte presedintele,iar profesoara de gabaritul unui tanc sovietic,pe nume Zoe Petre,doica tapului,sa faca bine si sa-i ceara scuze presedintelui pentru ca l-a catalogat derbedeu.Se erijeaza mereu in aparatoarea tuturor ratatilor.Astia sunt profesori de istorie?Dupa ineptiile lor vor invata nepotii nepotilor nostri istoria poporului roman?
    • +7 (7 voturi)    
      subscriu (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:14)

      Paleopterix [utilizator] i-a raspuns lui leopold

      100% de acord
    • -10 (14 voturi)    
      Nuuuu (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:34)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui leopold

      O sa invete din istoria scrisa de tine...
    • +1 (1 vot)    
      este (Duminică, 26 iunie 2011, 3:37)

      este [anonim] i-a raspuns lui leopold

      este foarte greu (si admirabil) sa traiesti liber de idoli si de ideologii. multi nu reusesc asta. de aceea cad pe spate in fata unei chestii de genul: rege, comunism, rasa, stat etc.

      sunt oameni cu morala de sclavi. pentru ei, libertatea este o povara.

      ar vrea sa fie liberi numai daca raspunderea pentru propriile lor fapte ar purta-o altcineva.
    • 0 (0 voturi)    
      UAU (Duminică, 26 iunie 2011, 10:14)

      Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui leopold

      Monsieur Leopold, chapeau bas!
      Vorbiţi despre profesoraşul birepetent, mare istoric de renume mondial, care de la tribuna parlamentului afirma: "Preşedintele Marii Britanii, Winston Churchill"?
  • -14 (22 voturi)    
    Acum are ocazia! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:11)

    florin [anonim]

    S-a împușcat oricum prin cele declarate având tendințe fasciste prin apropierea de Antonescu,un Berlusconi de România cu o educație firavă,o personalitate instabilă,cameleonică cu stări de râsu-plânsu ce te contrariază.Are nevoie de o testare psihologică să vedem ce Președinte avem.Devine periculos.
  • -19 (25 voturi)    
    Basesti (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:13)

    fratel [anonim]

    La PUSCARIE cu fratii Basescu
  • -13 (25 voturi)    
    Ar fi spus impuscati-i pe aia 1000 de studenti! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:17)

    mil [anonim]

    Cf. Adrianei Saftoiu:
    "a avut loc o discuție informală cu consilierul de atunci pe probleme externe, Andrei Pleșu. Cu acea ocazie, am auzit pentru prima dată opinia lui Traian Băsescu, acum exprimată public. Andrei Pleșu l-a combătut. I–a spus atunci că regele a fost forțat să abdice, sub amenințarea uciderii a peste 1000 de tineri aduși în fața Palatului Regal. Traian Băsescu i-a răspuns sec: gesturile mari cer sacrificii mari. Traian Băsescu considera că, dacă regele nu ar fi abdicat, comuniștii nu ar fi pus mâna pe țară. Cu aproximație redau răspunsul lui Andrei Pleșu de atunci: ”Ar fi pus-o, domnule președinte. Deciziile erau deja luate, nu mai conta ce vroia regele Mihai. Iar el a înțeles asta și a preferat să nu riște viața unor oameni pentru un gest de bravadă”. Andrei Pleșu a adăugat că refuzul regelui ar fi amânat cel mult finalul cu câteva ore, la care s-ar fi adăugat și moartea, fără rost, a sute de oameni. Discuția s-a încheiat brusc.

    Cu timpul, Traian Băsescu a arătat într-adevăr, în cei șase ani de mandat, că îi plac sacrificiile. Doar că sacrificiile trebuie făcute mereu de alții."
    • +8 (8 voturi)    
      Si cei 1000 de studenti au scapat? (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:02)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui mil

      Cine confirma ca cei 1000 de studenti au fost eliberati?Unii au murit pentru tara ,iar altii si-au aranjat viitorul cu cotropitorii.
    • -9 (9 voturi)    
      Minusuri dirijate (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:03)

      Justin Puscasu [anonim] i-a raspuns lui mil

      Observ ca toate comentariile de bun simt sunt repede napadite de minusuri.
      Oare s-au prostit cititorii HN, sau sunt niste baieti "formatori de opinie", platiti de cineva (si ma indoiesc ca USL mai are bani) sa influenteze atmosfera pe aici?
      Curios e faptul ca dezbaterile astea aprinse se isca frecvent pe temele favorite ale securistilor (legionari, holocaust, monarhie)...
      Nu-i exclus ca formatorii astia de opinie sa fie platiti de la buget :D
  • -6 (20 voturi)    
    omorati-ma (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:17)

    bogdan [anonim]

    Ipocrizia atinge cote MAXIMALE!
    • -11 (23 voturi)    
      si totusi.... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:48)

      cataic [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      Capul mare, creerul mic ! Sunt frati, trebuie sa semene ! Cum dracu le-a dat astotra pe mana vapoare ? Sunt pericol social .
  • -11 (19 voturi)    
    bai Mirciulica ,ti-au dat iar drumul din curte? (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:21)

    Eneas [anonim]

    ba ,tu chiar nu poti sa iti ti gura?vezi ca unii chiar o iau in serios! mai ales uslasii ramasi fara bani ,pe uscat de cativa ani ,poate chiar pun mana pe arme si in frunte cu maresalul Antenescu ocupa garile ,dupa care filodendronul politic Pontanaku declara holocaust pdlului !Poate te vad in 2-3 ani in lagarul Aushvitzul de Jos ,cu numar tatuat pe mana ,fraiere.....
  • -5 (21 voturi)    
    daca base ar fi trait pe vreumurile alea (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:24)

    smen [anonim]

    mai sus de pozitia de matroz nu ar fi ajuns in veci,cat despre slugarnicie,le-ar fi pupat condurul la rusi fara menajamente,i-ar fi ''reevaluat'' imediat
  • -12 (18 voturi)    
    Ceausescu , ieri criminal ,astazi erou (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:28)

    Mioara [anonim]

    Are dreptate domnul Mircea Basescu ! Ceausescu s-a lasat impuscat si astazi este Erou in Panteonul Romaniei si Luceafar pe bolta Cerului.
    • +12 (16 voturi)    
      Cand ai vazut tu asta ? (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:50)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Mioara

      Ceausescu a fost hapsan si n-a vrut sa lase tara din mana ,nu a plecat peste granita cu elicopterul ci a fost atras in cursa la Targoviste unde l-au impuscat dupa un simulacru de proces . End .
      In plus toti somerii si pensionarii ofteaza o leaca acum dupa el din motive subiective ce tin de felul in care functioneaza oamenii . Sa vezi ce erou o sa devina daca dam si noi de dracul cu datoria suverana . Nici nu-ti imaginezi .
      • +8 (8 voturi)    
        pt gamma (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:32)

        paraipan [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        ...daca-mi permiti o completare, pe ceausescu nu l-au impuscat revolutionarii ci comunistii din esalonul doi ca sa fie siguri ca nu de la el li se va trage (istoria a demonstrat ca nu s-au inselat). Intamplator aceasta dorinta a lor era impartasita de poporul roman si ramane chezasie a faptului ca nu e imposibil, daca scoti o natie intreaga din sarite. Never say never. Daca Proclamatia de la Timisoara ar fi fost pusa in practica altfel ar fi aratat Romania acum. Din pacate, cu mare regret o spun, la acea vreme eram ori prea fraieri ori prea tineri.
        • +2 (2 voturi)    
          Haha (Duminică, 26 iunie 2011, 7:12)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui paraipan

          Atunci eram si tanar si fraier .Cand l-au dat jos pe ceasca eu inca eram comunist . Abia in 1993-94 m-am trezit .Dar ca urmare am devenit imun la propaganda .
  • -5 (13 voturi)    
    :D (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:32)

    zozo [anonim]

    O familie de eroi.
  • +12 (18 voturi)    
    eu ma intreb... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:39)

    eek [utilizator]

    Oare sunt jurnalisti care - dupa ce zice presedintele ceva - fug repede la frac-su' sa-l intrebe ce parere are?
    Oare o fac de fiecare data cand zice ceva, orice?
    Cum merge treaba ca nu ma prind...s-or fi dus si la nevasta sau copii?
    Oare maica-sa ce parere are? Nu s-a dus nimeni sa intrebe?
    • -8 (10 voturi)    
      Ha.. ha.. ha.. (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:06)

      Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui eek

      nu ma pot opri din ras.. daca s-a dus cineva dupa maica-sa s-o intrebe, eu zic sa nu-l mai asteptam cu raspunsul, ca nu mai vine. ha.. ha..
  • -4 (16 voturi)    
    o mai avea frati acasa ?! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:45)

    panfilica [anonim]

    ..........................
    • 0 (0 voturi)    
      mda ! (Duminică, 26 iunie 2011, 18:31)

      panfilica [anonim] i-a raspuns lui panfilica

      dupa scor, se pare ca si admiratori, frati de cruce.:-)

      cum drac' le zice....aaaa...pupincu..isti.
  • +15 (15 voturi)    
    Sa se duca (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:48)

    Corina [anonim]

    acum, I.R., sa ii intrebe si pe Becali, si pe Vadim, sa mai avem subiecte mai vii, nu asa plictiseli.
  • -9 (21 voturi)    
    Împuşcaţi-l (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 19:49)

    bubu [anonim]

    "Pai, daca ar fi fost Traian in locul lui, ar fi spus: impuscati-ma, nu ar fi abdicat.
    Şi acum asta aşteaptă ?
    • -8 (10 voturi)    
      unu (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:50)

      unu [anonim] i-a raspuns lui bubu

      pana una-alta, base nu are curaj sa faca o baie de multime, daramite sa stea in fata plutonului de executie.
    • -4 (4 voturi)    
      nasol (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:01)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui bubu

      Asta inseamna ca nu mai scapam de el nici mort...
  • -4 (4 voturi)    
    mare pacat (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:03)

    sellerman [utilizator]

    ca nu a fost in locul regelui, dar niciodata nu e tarziu sper ....
  • -4 (4 voturi)    
    Doar Udrea si Boc te-ar crede (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:03)

    mark [anonim]

    Ce face ma?Chiar atat de viteaz il credeti pe acest betiv?Asta se c-a c-a pe el de frica.Pai de cand nu l-ati mai vazut printre oameni?El nu a avut curaj sa demisioneze( in 5 minute) de frica Dosarului FLOTA.Dar daca se vedea cu un pistol la cap?Fugea de manca pamantu'.Vai de mama lui de curajos.
  • -3 (5 voturi)    
    Sigur ca da... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:30)

    pit [anonim]

    Ar fi zis impuscati-ma?
    Sigur ca da... si marmota invelea ciocolata in staniol!
  • -3 (5 voturi)    
    variante (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:43)

    Hannibal [anonim]

    Si eu, daca ma obligau sa vand FLOTA, as fi refuzat. Daca Vacaroiu si Iliescu imi cereau sa vand flota, le spuneam "impuscati-ma!" Asa as fi devenit un erou national.
  • -3 (5 voturi)    
    basesti (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:45)

    am [anonim]

    Cui ii poate pasa de parerea mitocanului de mircea basescu ? Astia si toata familia lor nu stiu dacat sa sterpeleasca. Acum incearca sa sterpeleasca istoria
  • -3 (3 voturi)    
    diverse (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:46)

    Stolin [anonim]

    Cand a incercat Militia sa-l ridice pe Traian de pe strada pt ca vindea blugi si cafea, tot asa le-a spus: "Impuscati-ma!" Asa a devenit erou, Presedinte, Zeus, Cel Mare, Cel mai Mare, Unicul.
  • -6 (8 voturi)    
    dupa razboi, (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 20:56)

    john [anonim]

    multi viteji se arata....lasati vrajeala nu va mai crede nimeni
  • -3 (9 voturi)    
    Sa ascultam si minti mai luminate (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:23)

    ultimul_mohican [utilizator]

    Adica mai luminate decit ale lui Basescu sau a faimosului naş al interlopului Bercea Mondialu ' . Poate cineva sa indice un singur EDITORIALIST din presa scrisa care sa-l fi laudat pe Basescu pentru declaratiile lui ? O singura voce de JURNALIST care sa-i fi aprobat demersul ? Nici chiar la Romania Libera , unde politica lui Basescu este agreeata si frecvent aparata nu s-au gasit decit editoriale DEZAPROBATOARE . Dan Turturica , Cristian Ghinea si Cristian Campeanu de la RL s-au declarat CONSTERNATI de pozitia lui Basescu . Pina si ziarista Andreea Pora , o sustinatoare ferventa a lui Basescu i-a tras un cap in gura cu editorialul ei " Un cap in gura Maiestatii sale Regele Mihai " . Pai daca mintile luminate ale natiunii au clarificat incidentul , mai conteaza ce spun apropiatii lui Bercea Mondialu' ?
  • -7 (11 voturi)    
    De ce sfideaza Basestii pe romani? (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:33)

    Vigilante [anonim]

    Basescu sfideaza Romania pentru ca:
    1. El cunoaste f. bine ca romanii sunt fricosi, delatori si oportunisti. In plus, romanii sunt naivi, individualisti, usor de manipulat si fara demnitate.
    (Basescu a avut timp sa "citeasca" psihologia si caracterul tipice romanilor si sa-si exerseze "calitatile" de lider inca de pe vremea cand era comandant de vapor).
    2.Basescu a speculat slabiciunea, duplicitatea si lacomia "intelighentiei" romanesti, reusind sa si-i faca aliati si folosindu-i pe post de propagandisti si pentru manipularea celor multi.
    3.Provenind dintr-o familie militara in care atat tatal lui cat si cei doi, Traian si Mircea, au fost formati si educati is spiritul cazon de sorginte comunista, au reusit sa-si subordoneze actuala conducere a Armatei Romane - singura speranta a unui popor in caz de abuzuri autoritariste.
    4. Basescu a reusit sa-si aserveasca si Sinodul si clerul Bisericii Ortodoxe Romane folosindu-se de reteaua "popilor --securisti" infiltrati inca din perioda lui Ceausescu.
    5. Cunoscand usurinta cu care tiganii din Romania pot fi manevrati electoral, Basescu a reusit sa-si faca aliati politici dintre liderii tigani prin mituirea unora si prin "lustrarea" altora.
    6. Basescu joaca bine "cartea evreiasaca" prin incurajarea capitalului evreiesc cat si sustinerea intereselor politice ale acestora dar, in acelasi timp, joaca si "cartea-nationalista romaneasca".
    7. Ca sa faca pe plac americanilor, care inca-l sustin impotriva gafelor pe care le face zilnic, Basescu are infantilismul de a-i provoca tot timpul pe rusi si de da cu flit capitalului chinezesc.
    Iata doar cateva din "secretele" si "smecheriile" de Basescu care l-au ajutat si-l ajuta sa domine in continuare si sa-i prosteasca pe supusii lui romani.
    • +7 (7 voturi)    
      Ii sfideaza pe rusi! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:18)

      Caloianu [anonim] i-a raspuns lui Vigilante

      PE RUSI ii sfideaza, nu pe romani!
    • -3 (3 voturi)    
      de acord (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 23:14)

      Vaivoi [anonim] i-a raspuns lui Vigilante

      Cu cateva mici completari:
      Unii il considrera animal politic. Animal da! Da de port. Ce-i lipseste fata de alti vagabonzi de port este dramul de bun simt si umanitate care l-ar scoate din regnul pradatoarelor.
      N-ar fi reusit fara complicitatea seviciilor.
      Oricum ca orice dictator se bazeaza pe foarte putin si fiind umoral firul e din ce in ce mai subire. Din pacate ne costa pe toti.
    • 0 (0 voturi)    
      De acord! (Duminică, 26 iunie 2011, 8:02)

      Captain Phoebus [anonim] i-a raspuns lui Vigilante

      De acord, mai pot fi adaugate multe. Cind s-o incumeta cineva sa faca portretul golanului politic nu trebuie sa umble prea mult pentru documentare ajunge sa-l analizeze pe Quasimodo si pe a sa Esmeralda (cunoscatorii stiu de ce si pentru ce)
  • -5 (11 voturi)    
    nu mai masluiti voturile din redactie (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:41)

    nu mai masluiti voturile din redactie [anonim]

    nu mai masluiti voturile din redactie
    • 0 (0 voturi)    
      Nu le masluieste nimeni. (Duminică, 26 iunie 2011, 8:00)

      sfinx [anonim] i-a raspuns lui nu mai masluiti voturile din redactie

      Pur si simplu asta merita!
      Nu poti sa votezi cu + comentarii care nu au nici o legatura cu subiectul, atacuri la persoana gratuite sau probe de ignoranta.
  • +10 (10 voturi)    
    In Romania doar politica conteaza! (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 21:51)

    martin [anonim]

    Constat ca o serie de istorici reali,discuta comentariile lui Basescu doar politic si nu istoric, desi e imposibil sa nu cunoasca urmatorul caz tulburator de apropiat.
    In 1943 ,conducatorul Italiei "il duce Benito Mussolini " a fost demis de marele consiliu fascist si apoi inlocuit ca premier de regele Victor-Emanuel III. Apoi acest rege a numit guvernul Badoglio si a incheiat armistitiul cu aliatii ,plecand la Brindisi.
    Aceasta comportare a fost considerata tarzie si a parasit tronul in 1946. Urmasul sau Umberto II a organizat un referendum tot in 1946 asupra formei de guvernamant si abolindu-se monarhia, tuturor barbatilor din casa de Savoia,li s-a interzis intrarea in Italia pana in 2002.
    Domnilor istorici aveti decenta sa comparati cele 2 situatii si dinastii si sa mai renuntati la odiosul vostru partizanat politic !
    • 0 (0 voturi)    
      Compara mere cu pere (Duminică, 26 iunie 2011, 1:28)

      AFM [anonim] i-a raspuns lui martin

      Italia nu a avut teritoriul ciopartit, si nici nu a fost ocupata de rusi. La Yalta a fost data Americanilor. Iar regele lor intr-adevar a intervenit tarziu in inlaturarea lui Musolini, si nu era un pustan ca Mihai. Totusi, reactia poporului Italian la dementul Musolini (ca si a majoritatii romanilor fata de fascistul Antonescu si de legionarii care il sustineau) a fost o miscare de stanga (cu o mare proportie de comunisti), care a fost puternic anti-monarhista si a condus Italia pana relativ recent.

      Revenind la abdicare. Daca cititi actul semnat sub santaj de Regele Mihai, scrie clar ca el renunta la tron ca sa le dea o sansa romanilor sa-si hotarasca singuri forma de guvernamant, deci a fost conditionata de un referendum. Pe langa faptul ca abdicarea sub santaj este un act NUL si fara efect juridic, nu a fost niciodata un referendum in Romania re sistemul politic, deci conditia nu a fost indeplinita, anuland deci actul abdicarii.

      In concluzie, de drept suntem inca monarhie.
  • +2 (6 voturi)    
    Dupa razboi... (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 22:44)

    Allexander [utilizator]

    Dupa razboi multi viteji se arata. Si cred ca e e prea multa discutie din senin legata de monarhia romana. Desigur ca toata lumea se pricepe la orice, doar suntem avizati in toate sa ne dam cu parerea dar parca e deja prea mult. In fond faptele ar trebui sa vorbeasca in locul datului cu parerea in toate cele.
  • -4 (6 voturi)    
    Vai de Romania cu astfel de conducatori (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 23:18)

    hjklkjkkj [anonim]

    Avem o tara bogata si armonioasa , oamenii sunt inteligenti si cu prea mult bun simt, dar clasa politica in frunte cu familia asta a stricat tot.
  • -4 (6 voturi)    
    nesimtire (Sâmbătă, 25 iunie 2011, 23:35)

    mircea [anonim]

    base nu este in stare sa faca fata unor udemeristi care au transformat teritorii romanesti in pasalacuri, daca venea stalin peste voi ba fugeati ca potarnichile !
  • +2 (2 voturi)    
    DA DONILOR!! (Duminică, 26 iunie 2011, 0:02)

    tornado [utilizator]

    scuzati!! presedintele are super dreptate !regina elisabet a grand-britania a stat in palatu( b)sub bombardamentu nemtilor sinu avrut sa plece mai bine citez murim aici !!! ei vedeti care este diferenta, al nostru rege a dat tot si a mai si semnat ca renuta demitatile de rege ,,,si cum na fost un act de tradare ???citesc si vad ca multi romani ia apuct doru de rege sunt cei care sunt cu p-s-d mama lor de regalisti!!?? acuma?parca in 90 cind a veni regele nu vroia nimeni ??(acuma ia apucat pe romani doru de rege)!!!!!!!!!!!!!!!!!??????
  • 0 (2 voturi)    
    si ignoranta e genetica?! (Duminică, 26 iunie 2011, 0:51)

    AFM [anonim]

    Remarc mai ales ca toate posturile impotriva lui Basescu sau pro-Mihai sunt sterse. Mi se pare o tactica dezgustatoare.

    Mai remarc si ca unele posturi pro-Basescu sunt repetate verbatim de pe alte sites si chiar de pe alte threads de pe Hotnews. Clar ca sunt postaci platiti, dar mai sunt si puturosi si (sau) redusi intelectual.

    Pt acesti postaci: Voi, PDL si Basescu ati alienat toti oamenii sinceri care v-au fi sustinut cu speranta ca sunteti mai buni ca USL. NU SUNTETI MAI BUNI. Si sunteti si fraieri.

    Stiti cine va profita? Ati re-inviat PNT!

    Nici nu mai polemizez cu voi pe acest thread, sunteti atat de stupizi ca nici nu va trece prin cap ca cine vede cenzura pe care o practicati e la fel de dezgustat ca si mine. Bye bye.
  • -2 (2 voturi)    
    Foarte bine!!! (Duminică, 26 iunie 2011, 1:05)

    gecos [utilizator]

    Eu zic ca timpul nu e pierdut ... putem sa il impuscam si de acum incolo. Are dreptate frate su. Dupa ce a tradat tara la FMI ... merita impuscat mai ales ca isi doreste sa fie erou al bancilor ce camataresc Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    Mircea cel Prost (Duminică, 26 iunie 2011, 2:58)

    Over [anonim]

    Vreau sa te vad erou.
  • 0 (0 voturi)    
    Mircea Basescu a jucat in Office Space? (Duminică, 26 iunie 2011, 5:05)

    Vizitiul [utilizator]

    http://cache.blippitt.com/wp-content/uploads/2010/10/Office-Space-Melvin.jpg

    :)
  • 0 (0 voturi)    
    Sa vedem (Duminică, 26 iunie 2011, 8:28)

    Horty [anonim]

    Un frate sincer. De ce-l criticati, spune adevarul.
  • 0 (0 voturi)    
    care alteta, care majestate, ... (Duminică, 26 iunie 2011, 8:51)

    aliantu civic [anonim]

    poporu geme si n-am auzit nicio vorba de la dihorii astia regalisti care stau ascunsi si rontaie averile inapoiate pe nedrept de proasta romanica

    nu exista istorie ca stiinta si nici istorici ca maimute.
    istoria este cronica celor bogati si atat.
    asa ca maimutele care apar acum sa ne spuna ce e aia istorie si cum sta ea, sunt niste jalnici trepadusi

    pitigoii ponta si crinut nu sunt nici pe departe asteptarile romanilor.
    daca aveau sange-n dispozitiv acum culegeam ciuperci pe dealu de la cotroceni

    singura solutie a Romaniei este Printul William Duce de Cambridge
  • -1 (1 vot)    
    nesimtire (Duminică, 26 iunie 2011, 9:40)

    Ilie [anonim]

    chiar exista prosti care sa creada ca Basescu s-ar fi pus in fata pistolului ??

    El care nu este in stare ca sa predea puterea pentru ca stie ca va fi sfasiat si el si familia sa, va fi pus la zid, nu de catre un om ci de catre o tara intreaga Fiecare va vroi ca sa ia o bucatica din el ca sa stie ca e contributia sa personala.
    //(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    cred ca are dreptate basesca (Duminică, 26 iunie 2011, 9:44)

    ionescu [anonim]

    sunt tinar nu stiu cea fost in 1944 dar cind a plecat cu un tren plin a mai adus ceva inapoi de unde nu stim ca nu a plecat si cu ceva din bogatia tari care nui apartineasi castelele care lea facut au fost facute din bani lui sau din sudoarea tari
    • 0 (0 voturi)    
      cauta si vei gasi (Luni, 27 iunie 2011, 22:25)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      daca te-ai obosi sa citesti, probabil ca nu ai mai fi scris acest comentariu. Hai sa iti dau un indiciu: indiciu ->> WIKIPEDIA <<- indiciu ;)
  • 0 (0 voturi)    
    mircea basescu (Duminică, 26 iunie 2011, 9:46)

    popescu [anonim]

    Iata ce inseamna sa nu cunosti sau sa te faci ca nu cunosti ce inseamna ocupatia sovietica.
    Evident cxa nu l-ar fi impuscat.
    Ar fi inceput sa impuste cvativa arestati.
    Si asa mai departe.
  • -1 (1 vot)    
    2 frati Basescu (Duminică, 26 iunie 2011, 9:57)

    Observator [anonim]

    ...unul e ca Bula :-) Indiciu: nu e presedintele :-))
  • -1 (1 vot)    
    nu mira... (Duminică, 26 iunie 2011, 10:01)

    catalin_mattei [utilizator]

    nu ma mira aceasta declaratie.. atat poate familia Basescu.. cat avem prostia la putere.. asta va fi ce primim.. si o gloata de pupincuristi vor sari sa ii spele.. astazi.. asta este realitatea..
  • +1 (1 vot)    
    optiunile personale care scriu istoria (Duminică, 26 iunie 2011, 10:42)

    fabiani [anonim]

    Daca regele Mihai nu ar fi semnat si ar fi fost omorat, ar fi devenit erou national, un simbol al luptei poporului roman impotriva comunismului adus de tancurile sovietice. Oricum, soarta noastra era pecetluita prin josnicul tratat dintre Churchill si Stalin, prin care poporul roman era vandut ca vitele in targ, in schimbul Greciei, care ramanea sub influenta occidentala. Regele stia probabil prea bine acest lucru si de aceea a ales sa abdice. Nu poate fi judecat pentru alegerea facuta, dar fiind alegerea sa, trebuie sa si-o asume in totalitate. Daca, fiind in locul regelui la acea data, Basescu ar fi ales sa lupte, sa fie probabil ucis si sa devina erou national, asta e optiunea lui Basescu. Istoria ar fi aratat poate putin diferit. Romanii, plecati de fiecare data in fata urgiilor istoriei, ar fi capatat, poate, putin curaj si putina coloana vertebrala. Poate in '68 am fi fost invadati de rusi in cadrul operatiunii "Dnester". Pretul platit ar fi fost insa mare - asa cum au patit-o polonezii sau cehii, care ii iubesc pe rusi ca sarea-n ochi. Poate ca si Basescu are dreptate, dar o afirma in felul sau, mai putin diplomatic, dupa cum prea bine o stim cu totii.
  • -1 (1 vot)    
    Cine o sa ne mai explice in continuare? (Duminică, 26 iunie 2011, 11:15)

    Tercea Bercea [anonim]

    Am si eu o nelamurire: asta in ce calitate isi da cu parerea? In calitate de frate? Hotnews, pe cine o sa mai chemati sa-si dea cu parerea? Pe Bercea Mondialu'? Pe EBA?

    Eu cred ca Basescu, daca ar fi fost in locul Maiestatii Sale, s-ar fi dus la "Sulaina" si ar fi dat flota pe vodca. E parerea mea... de votant al lui (mea culpa, dar nu am avut altul cu care sa votez). Domnu' Mircea, daca Crin Antonescu ar fi avut dreptate si ar fi fost niste vorbe spuse la betie, fratele matale ar fi mai avut vreo scuza. Asa, daca sunt vorbe nascute din capul domniei sale, nu sunt decat niste mitocanii. Ca multe altele...
  • 0 (0 voturi)    
    Decebal catre popor (Duminică, 26 iunie 2011, 11:42)

    Buerebista [anonim]

    Pai daca proceda la fel Stefan cel Mare in fata lui Suleiman Pașa, Mircea cel Batran in fata lui Baiazid sau Mihai Viteazul in fata lui Sinan Pașa (si nu numai ei, evident) , adica dadeau bir cu fugitii si completau rapid o "cerere de abdicare" atunci cand trantea vreo capetenie inamica mai nervoasa usa de la cetate, nu mai apuca nimeni sa fie rege al Romaniei. Despre romani ca popor nici nu mai putea fi vorba.

    "Din zei de-am fi scoborâtori,
    C-o moarte tot suntem datori!
    Totuna e dac-ai murit
    Flăcău ori moş îngârbovit;
    Dar nu-i totuna leu să mori
    Ori câine-nlănţuit.

    Cei ce se luptă murmurând,
    De s-ar lupta şi-n primul rând,
    Ei tot atât de buni ne par
    Ca orişicare laş fugar!
    Murmurul, azi şi orişicând,
    E plânset în zadar!"

    George Cosbuc - "Decebal catre popor"
  • -1 (3 voturi)    
    Sunt erou dar ma tratez (Duminică, 26 iunie 2011, 13:42)

    Leeview [anonim]

    Basescu, care a condamnat comunismul, in momentul in care l-au pus comunistii in situatia mult mai simpla "nu poti fi comandant de nava daca nu este membru PCR" a facut un gest istoric:

    A spus "MAI BINE MORT DECAT COMUNIST". Dar comunistii, intuind valoarea lui, l-au drogat si au semnat in numele lui adeziunea la PCR. Dupa care, timp de 20 de ani i-au conficat sireturile de la pantof si cureaua de la brau ca sa nu se sinucida.*Cravata nu purta la vremea aceea(n.r)

    Dar intre timp, si-a dat seama ca decizia lui de a se incrie in PCR pentru niste avantaje relativ marunte nu e altceva decat o lupta eroica el fiind omul care nu se compromite sub nici o forma. Acum, a fost si el tentat. Daca doar l-ar fi amenintat cu pistolul la tampla ar fi spus demn. Impuscati-ma ! Dar nenorocitii de comunisti au fost mult mai perfizi. L-au torturat cu gandul ca nu putea ajunge capitan de nava. Ce nemernici. La asa ceva nimeni nu ar fi rezistat.

    Basescu ! Basecu! Basescu! Eroule ! Ti-au murit toti laudatorii si acum te lauda doar frati-tu. Bravo lui si multa RUSINEEEE tine !
  • +3 (3 voturi)    
    Asa o fii ? (Duminică, 26 iunie 2011, 14:13)

    art [anonim]

    Respect institutia monarhiei constitutionale, dar, DAR, nu pot sa nu intreb, oare ce a facut regina Marii Britanii, in timpul razboiului, cand Anglia era la pamant, in pragul de a fii invadata de germani si cand a fost rugata sa paraseasca tara si sa se refugieze in Canada? raspunsul Reginei a fost fara echivoc: IMPARTASESC SOARTA POPORULUI MEU!!!! asa cum este monarhia, asa este tara si exemplu pentru popor. Restul vorbe goale. Exemplele sunt multe in istorie. DIXIT.
  • 0 (2 voturi)    
    Postacilor ... (Duminică, 26 iunie 2011, 15:57)

    Adrian [anonim]

    Pretenarul lui bercea mondialu' chiar vrea sa credem ce spune el ? Pai alde base sta in capra in fata ungurilor in privinta celor doua judete, cum pot sa cred ca ar fi avut demnitate in fata sovieticilor ? si daca vaporeanul tot vorbeste de slugi ale rusilor (incorect spus, erau sovietici pe vremea aia, dar intre doua sticle de vodca nu mai conteaza), nu ar trebui sa il uite si pe cel care vroia sa aduca trupele sovietice in 1989 si dupa aceea a ajuns sus de tot. dar are curaj ? n-are !
  • 0 (0 voturi)    
    nu (Duminică, 26 iunie 2011, 19:38)

    jos_iliescu [anonim]

    Exista o linie fina intre patriotism inteligent si nationalism stupid.
  • -1 (1 vot)    
    ce tot baseste asta acolo ? (Duminică, 26 iunie 2011, 22:15)

    captain blood [anonim]

    ce tot ii da cu alteta sa.
    alteta este pentru rangul princiar.
    tare priceputi sunta astia, din famile.

    auzi, base a fost miitar, formatie militara.
    singura tangenta cu armata a avut'o in scola de marina.
    marina comericiala avea in clin mai mult cu bijnita decat cu militaria.

    traian ar fi fost un bun pirat !
    inchideti ochii si puneti'i bada neagra pe ochiul stang, un picior de lemn si o mana cu carlig.
    de injurat, stie.
    putea sa joace cu gioni dip in caraibe :-)
  • 0 (0 voturi)    
    lauda-ma gura, ca uite pumnul (Luni, 27 iunie 2011, 9:35)

    sorin [anonim]

    sau
    lauda de sine
    nu miroase a bine
  • 0 (0 voturi)    
    "Base si spusele lui" (Luni, 27 iunie 2011, 11:12)

    .............. [anonim]

    Pe 25 iunie 2011 l-am vazut pe Base la OTV (emisiune in reluare,inregistrare de la Revelion,din cate am inteles) si m-a surprins placut cu ceea ce a spus referitor la unul/unii vinovati ai revolutiei si la faptul ca nici securitatea nu poate fi folosita impotriva populatiei(lucru care s-a intamplat si inca se intampla,dupa parerea mea). Sincer ,acest om mi-a inspirat incredere inca de la primul mandat.Ca sant lucruri pe care nu le cunosc ,de care n-am habar,OK,dar per total prin ceea ce face si spune cred ca este de incredere si mai cred ca afost manipulat la greu ,mai ales in prima faza.
    eu l-as intreba daca exista posibilitatea ca cei ce-au folosit securitatea,cu "arsenalul
  • 0 (0 voturi)    
    Securitate+kurtosh+goblenuri(zonaOraselul Copiilor (Luni, 27 iunie 2011, 11:22)

    ...................... [anonim]

    "de cunostinte,practici....mai pot fi ,sau au fost depistati?! dupa ce (de tot rasul) si-au vandut goblenurile in zona unor pietze,si kurtosh kolacs in Oraselul Copiilor. Imi este destul de clar ca presedintele nu intotdeauna stie ce se petrece intr-o tara ,pt. ca ,de se stia in totalitate nu i se mai intampla toate cele lui Ceasca. Ca sa nu mai vorbesc de inceputurile marilor magazine de la noi din tara .Poate ca unele "actiuni" erau necesare, dar treaba cu goblenurile si kurtoshii mi se pare scandalos si sincer,as vrea sa stiu daca (dupa ce faptul s-a consumat si "istetii'"s-au ales cu punga plina ,exista posibilitatea tragerii la raspundere). Vorbesc de lucruri petrecute in vremea cand presedintele a fost bolnav(cand pisica nu-i acasa ,sau nu-i in toate facultatile mintale...). Mi-a fost dat sa vad lucruri foarte interesante in aceasta tara. Din pacate.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version