Primaria Capitalei va acorda 10 milioane de lei pentru Catedrala Mantuirii Neamului

de I.R.     HotNews.ro
Marţi, 21 iunie 2011, 15:50 Actualitate | Esenţial


Macheta Catedrala mantuirii neamului
Foto: Agerpres
Primaria Capitalei va sustine anul acesta cu 10 milioane de lei constructia Catedralei Mantuirii Neamului, a declarat marti edilul-sef Sorin Oprescu. "O sa ne ducem la zece milioane de lei, aprobat de Consiliul general, pentru ca am sprijinit cu bani si alte lacase de cult (90)", a precizat Oprescu, potrivit Agerpres.

Primarul general a spus ca va incerca la o rectificare de buget sa mai participe cu ceva bani, daca e nevoie, la acest proiect al Catedralei.

"In orice caz, o facem dupa promisiuni si cu sufletul linistit. L-am rugat pe Preafericitul sa ne faca si noua o strana unde sa scrie 'Primaria Municipiului Bucuresti', iar Preafericitul ne-a binecuvantat", a mai precizat primarul general.

Guvernul a acordat in februarie Patriarhiei Romane un sprijin financiar in valoare de 10 milioane de lei pentru lucrarile la Catedrala Mantuirii Neamului pe anul 2011.

"Aceasta suma reprezinta doar 5% din suma de 200.000.000 de lei aferenta lucrarilor de executie pe anul 2011", a spus episcopul.

El a precizat ca "banii din acest sprijin guvernamental provin si din impozitele platite statului roman de credinciosii romani ortodocsi, care reprezinta majoritatea poporului roman (87%) si ca impozitul si contributiile aferente salariilor, TVA-ul etc. care vor fi platite de Patriarhia Romana Statului Roman din suma de 200.000.000 lei se estimeaza a fi de aproximativ 60.000.000 de lei, in anul 2011".

Santierul Catedralei (aprilie 2011)
Foto: Agerpres
Sfantul Sinod al Bisericii Ortodoxe Romane (BOR) a aprobat, tot in februarie, procedura de colecta nationala pentru ridicarea Catedralei Mantuirii Neamului.
"Potrivit hotararii sinodale, pentru informarea credinciosilor asupra colectei nationale, in fiecare lacas de cult ortodox din cadrul parohiilor si manastirilor din cuprinsul eparhiilor Patriarhiei Romane va fi afisat un anunt care va cuprinde imaginea Catedralei Mantuirii Neamului, anuntul emiterii unei chitante indiferent de suma, modelul de chitanta si conturile bancare in care se pot face direct donatii de virament de catre persoanele fizice sau juridice", a spus episcopul vicar patriarhal Ciprian Campineanul, secretar al Sfantului Sinod, citat de Agerpres.

El a precizat ca donatiile vor putea fi facute la parohii, manastiri si schituri doar clericilor angajati la respectivele unitati de cult, iar donatorii vor primi o chitanta personalizata. Chitantierele vor fi puse la dispozitie de Patriarhia Romana prin intermediul centrelor eparhiale, corespunzator numarului unitatilor de cult din subordine.

"Vreau sa subliniez ca donatiile nu se vor face in spatiile publice", a declarat Ciprian Campineanul.

In fiecare luna, protopopiatele vor centraliza electronic, in baza unor procese verbale, chitantele eliberate de unitatile de cult din teritoriu pe care le vor trimite, impreuna cu sumele aferente, catre centrele eparhiale.

La randul lor, eparhiile vor centraliza electronic procesele verbale cu chitantele de la toate unitatile de cult aflate in jurisdictie, iar sumele aferente vor fi transferate prin virament direct in conturile bancare ale Patriarhiei Romane, aferente Catedralei Mantuirii Neamului. Predarea centralizarii catre Patriarhia Romana se va face impreuna cu ordinul de plata bancar.

Verificarea fiecarei chitante de catre persoanele donatoare se poate face prin apelarea la numarul de telefon 021 406 71 82 sau la adresa de e-mail: contabilitate@patriarhia.ro.

In pomelnicul ctitorilor Catedralei de pe site-ul www.catedralaneamului.ro vor fi mentionate numele donatorilor, dar numai cu acordul acestora.

Pentru evitarea fraudelor, Patriarhia Romana nu imputerniceste pe nimeni sa colecteze bani pentru Catedrala Mantuirii Neamului in spatiile publice, la casele credinciosilor sau sediile institutiilor publice de stat ori ale firmelor private.


Citeste mai multe despre   
















4769 vizualizari

  • +37 (39 voturi)    
    biserici... (Marţi, 21 iunie 2011, 15:54)

    un oarecare [utilizator]

    daca se poate 2 pe cap de locuitor! "cat mai multe, ar fi suficiente" ...
    • +12 (16 voturi)    
      saracii de ei (Marţi, 21 iunie 2011, 16:53)

      Petru [anonim] i-a raspuns lui un oarecare

      vor arde cu totii in fundul iadului, cu tot cu catedrala. Ei inca nu cunosc Scripturile, neamul nu poate fi mantuit la gramada, mantuirea e personala, fiecare trebuie sa se roage pentru mantuirea personala, cum fiecare va raspunde la judecata pentru pacatele personale, si nu pentru ale altora, popa nu are nici o putere sa mijloceasca pentru enoriasi cand ei sunt mai pacatosi si mai corupti decat enoriasii. Bani la saraci de mancare nu dau, in schimb la fiecare colt de strada se mai construieste o biserica. Vai de voi. V-a spus-o si Isus Hristos cand v-a numit morminte varuite, si nici pana in ziua de azi nu L-ati ascultat.
      • +5 (5 voturi)    
        ... (Marţi, 21 iunie 2011, 18:46)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Petru

        in general nu-mi prea plac oamenii religiosi mai ales pentru ca ei cred orbeste in ceea ce le zice popa si le este cam greu sa ia naibii Biblia aia (scuzati sacrilegiul) si sa o citeasca si sa inteleaga si ei ca nu este nimic fantastic in ea in afara de cateva invataturi morale, dar in cazul tau trebuie sa recunosc ca ai vazut ce trebuia sa vezi.
        Iisus nu a lasat in urma biserici si nici nu ceruse ceva special (Unde doi sau trei se adună în numele meu, acolo sunt şi Eu în mijlocul lor).
        Este bine sa fie cate o biserica pentru oameni, dar noi cam exageram!
        Cred ca banii aia erau de 10X mai buni la un orfelinat sau la niste scoli.
        • -2 (2 voturi)    
          Iisus e nemuritor. A ramas el insusi ... (Marţi, 21 iunie 2011, 19:53)

          george [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

          si va dainui.
          Paradoxul este ca nici ei nu va inteleg pe voi; dar nici nu va blameaza, nici nu va silesc sa invatati, sau sa pricepeti ceva (ceea ce oricum comporta si un aport consistent al vostru - pe care intuiesc ca nu il aveti).
          In rest, numai de bine.
          PS Dar voi ati dat ceva la saraci azi?
          PPS Ai uitat sa ne argumentezi de ce ar fi fost mai buni pt un orfelinat sau pentru niste scoli. Daca nu esti la curent cu noua politica: se desfiinteaza scoli si spitale in Romania, nemaifiind nevoie. Se comaseaza (din punct de vedere al unitatii de invatamant), iar din punct de vedere al locatiei, se demoleaza ... si... voila ce centru rezidential misto a iesit. Dar sa revenim, daca Statul nu construieste (ba chiar desfiinteaza), daca Statul nu are nevoie: ce si de ce sa construiesc? Apropos de logica ...
          Mergand pe firul logic, daca am centre maternale, daca am centre de plasament, daca am ONGuri, ... daca am (si cu certitudine ca am), ce sa mai construiesc ca invatamantul este doar 9 ani obligatoriu. Restul, la agricultura. Zau ca nu inteleg nimic din ceea ce afirmi, fiind in vadita contradictie cu statistica, cu politica Statului roman de educatie si ocrotirea familiei si minorilor.
    • +6 (6 voturi)    
      Parinte, cum procedati cu banii primiti de la (Marţi, 21 iunie 2011, 20:28)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      - Parinte, cum procedati cu banii primiti de la enoriasi (credinciosi) ?
      - Ii impart cu D-zeu !
      Ii arunc spre cer in sus,
      D-zeu isi ia cat ii trebuie,
      Cei care se intorc pe pamant sunt ai mei !
    • +7 (7 voturi)    
      gradinite, spitale, scoli NOI .... NU ! (Marţi, 21 iunie 2011, 20:32)

      PSD-erbedeul [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

      gradinite, spitale, scoli NOI .... NU !
      Construim numai biserici !?
  • +24 (24 voturi)    
    asa da (Marţi, 21 iunie 2011, 16:00)

    stamate chioru [anonim]

    d'aia se intreceau ai trei popi sa'l preaslaveasca.
    o s'i puna pictura pe perete. sau, macar o placa.
    i'au ramas ceva economii dela pod. :-)
  • +41 (43 voturi)    
    Nu (Marţi, 21 iunie 2011, 16:07)

    Ana Armanca [utilizator]

    Sunt orotodoxă dar nu vreau să dau bani pentru catedrală! Primăria să facă din banii de impozite şosele, grădiniţe, parcuri, iar cine vrea biserică, să şi-o facă!
    • +15 (17 voturi)    
      Sa vedeti ce repede o termina, nu ca Pasajul.... (Marţi, 21 iunie 2011, 16:49)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Cu asa sprijin si donatii, pun pariu ca se va ridica in 2-3 ani. Intrebarea e : pentru cine se face catedrala, pentru noi, sau pentru politicieni ?

      Mai lipsea sa ne cheme la munca voluntara....

      Eu, oricum, nu voi calca prin catedrala, am treburi mai importante de facut...
      • +17 (17 voturi)    
        Mall-ul lui Dumnezeu (Marţi, 21 iunie 2011, 17:18)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Mall-ul lui Dumnezeu
        Potrivit proiectului, publicat de b365.ro, sub lăcaşul de cult vor exista săli polivalente, expoziţii, autoservire sau bucătărie. Construcţia de 100 de metri înălţime va avea chiar şi apartamente la nivelul turlelor!

        Mai mult: Catedrala Mântuirii Neamului din Bucureşti va avea apartamente la nivelul turlelor!
        La subsol, două săli polivalente.
        La demisol, autoservire şi expoziţie de icoane.
        La 38 de metri, un muzeu şi săli de expoziţii.
        La 42 de metri înălţime va fi o sală de consiliu.
        La 54 metri vor exista săli de consiliu dar şi apartamente!
        De la 95 metri se va admira panorama oraşului.

        Unde e Catedrala, Doamne?...
        Eu nu am mai auzit de catedrală cu apartamente şi WC-uri deasupra bisericii şi a altarului!
      • -2 (2 voturi)    
        Sa dea dea Dumnezeu sa o termine maine (Marţi, 21 iunie 2011, 19:58)

        Ritzi Pitzipoanca [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Tai frunza la caini?
        Asculti cum creste iarba?
        Ai mintea relaxata?
        Iti faci un masaj pe psihic?
    • -10 (12 voturi)    
      ce bani? (Marţi, 21 iunie 2011, 17:17)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Biserica se construieste din banii bisericii deci nu inteleg care este problema.
      Cele nici 2.5 milioane euro date de primarie sunt chiar o nimica toata, s-au platit mult mai multi bani pe nimicuri. Si asta doar ptr ca Oprescu vrea sa castige niste voturi de la enoriasi.
      • +8 (10 voturi)    
        Problema (Marţi, 21 iunie 2011, 17:51)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        O problemă ar trebui să fie că peste biserică şi altar se construiesc săli de conferinţe, apartamente şi WC-uri!
        O altă problemă ar fi că primăria dă bani, deşi nu toţi locuitorii capitalei care plătesc taxe şi impozite sunt ortodocşi.
        • -4 (8 voturi)    
          tot nu vad care e problema (Marţi, 21 iunie 2011, 18:07)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

          Si care e problema?? de ce nu s-ar construi WC-uri?!?!?
          Biserica va costa sute de milioane de euro iar primaria da 2.5 milioane doar pentru ca Oprescu vrea sa castige niste voturi. I-a bagat biserica mana in buzunar!?

          Pe principiul asta, pe mine m-a intrebat cineva cand au construit stadionul national daca sunt de acord?
          Sa zicem ca nu ma intereseaza fotbalul absolut deloc si chiar mi-e sila de orice e in jurul acestui asa zis sport. Si totusi primaria a dat vreo 100 mil euro daca nu ma insel (iar intretinerea lui va fi si mai costisitoare).
          • +2 (2 voturi)    
            bani.. (Marţi, 21 iunie 2011, 19:44)

            diu1so [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

            ...
            biserica umbla din ianuarie pentru a cere donatia de 2% pentru ei..la 80% populatie ortodoxa si 30% populatie imbatranita (indoctrinata) iti dai seama cati bani fac...

            E penibil ca biserica atenteaza la bani cu care s-ar putea face ceva util (fundatia pentru smurd, eventual ceva pentru caini)...
            • 0 (2 voturi)    
              da, dar (Marţi, 21 iunie 2011, 22:53)

              vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui diu1so

              este treaba bisericii ce face cu banii ei. Poate o vad ca pe o cale de a propavadui crestinismul...nu stiu..oricum daca nu esti printre cei 29% din salariaţii români care donează cei 2% din salariu către biserică,ce problema ai avea tu? De asta nu inteleg eu reactiile astea. Am citit ca sunt cativa oameni care au donat zeci/sute de mii de euro pentru catedrala.

              Personal si eu mi-as fi dorit sa se faca un parc pe terenul respectiv. Dar stiu ca e imposibil asa ca decat vreun mall parca mai bine o catedrala d-asta.
      • +5 (7 voturi)    
        banii bisericii? :) PE BUNE?! (Marţi, 21 iunie 2011, 19:06)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        Costul construirii Catedralei este de 400mil euro din care, daca erai atent anul asta la stiri, 200 mil de euro vor fi platiti de statul roman. Adica de mine, de tine si de mare parte din cei care au comentat pana acum.
        Celelalte 200 mil de euro vor fi obtinuti din donatii (asa se spune si Oprescu confirma).
        Tu credeai ca-si pune BOR la plata preotii cu afaceri pentru catedrala?
        Apropos, pentru astia care sunteti mai ortodocsi fanatici si vedeti rosu cand auziti de catolici, 100000 de euro au fost donati de fostul papa Ioan Paul al II-lea si nu cred ca o sa fie vreun pacat.
        Alta chestie interesanta este ca desi sunt niste frictiuni destul de mari intre BOR si Biserica Ortodoxa Greceasca (probleme de respectare a ritului ortodox de catre BOR, spun unele persoane), Patriarhul Greciei a donat si dansul 100000 de euro.
        Am vrea sa vedem o asemenea marinimie si din partea BOR cu proprii enoriasi.
        Pana in prezent se spune ca Biserica Catolica, care are de 17 ori mai putini credinciosi in Romania, a facut la fel de multe acte caritabile ca si BOR in Romania.
        Un preot (indiferent de rit) cu chemare si dragoste fata de oameni va face de 10 ori mai mult pentru enoriasi decat o catedrala (este doar piatra).
        • -2 (2 voturi)    
          doua la Primarie, doua la Prefectura, hop (Marţi, 21 iunie 2011, 20:02)

          george [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

          Ai uitast creditul luat de BOR pe care il va rambursa in urmatorii 20 ani. Nu stiu unde ai incadrat banii astia, dar ai Statului roman nu sunt
        • 0 (2 voturi)    
          sunt perfect de acord cu o exceptie (Marţi, 21 iunie 2011, 22:31)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

          Uite la TV declaraţie că Patriarhia BOR va utiliza exclusiv bani din donaţii pentru Catedrala Mântuirii Neamului, nu şi de la bugetul statului:

          http://www.youtube.com/watch?v=GgVPJ6v12Nk&feature=player_embedded

          Tot la stiri am auzit de mai multi ori pozitii oficiale ale BOR ca nu vor fi folositi bani de la buget.
    • -1 (1 vot)    
      De care ortodoxa ??? (Marţi, 21 iunie 2011, 19:56)

      Un ultraortodox [anonim] i-a raspuns lui Ana Armanca

      Culmea ca este deschisa pentru toti.
      Si ortodoximsmul din mine ma opreste sa iti spun ca cine nu si-a construit nu are ce cauta in ea.
      Desi poate ar trebui sa incerc. Un pic ...
      Uff credinta asta ...
  • +32 (34 voturi)    
    Doar atat ? (Marţi, 21 iunie 2011, 16:12)

    nick [anonim]

    Dar de ce nu dati toata suma ? La ce ne mai trebuie bani pentru altceva?
    D.le Oprescu, dati toata suma si sa va treaca acolo la strana "Un fleac! I-am mantuit!"
    Veti deveni primarul bestial care mantuieste totul legal si cine stie, maine, poimaine, va treziti preafericit.
  • +24 (26 voturi)    
    Rusine (Marţi, 21 iunie 2011, 16:14)

    hic sunt leones [utilizator]

    rusine, rusine; de 3 ori rusine!
  • +27 (29 voturi)    
    catedrala (Marţi, 21 iunie 2011, 16:15)

    MihaiP [anonim]

    Asta e mall-ul ala bisericesc aia care se face pe banii bisericii si nu pe bani publici nu?
    Le-a dat si statul in mai multe randuri, acum le da si primaria.

    In acelasi timp se inchid spitalele iar Bucurestiul nu are statie de epurare.
    Aveti conducatorii pe care ii meritati.
    • +12 (12 voturi)    
      Dupa cum arata macheta (Marţi, 21 iunie 2011, 16:59)

      nick [anonim] i-a raspuns lui MihaiP

      cred ca daca puneau niste turle si o clopotnita direct pe casa poporului iesea mult mai ieftin si era si gata pana la alegeri. O redenumeau "casa mantuirii poporului" si eram toti mantuiti si fericiti.
      • +1 (1 vot)    
        la asta nu m-am gandit! (Marţi, 21 iunie 2011, 19:07)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui nick

        Buna idee!
        Mai este timp cu urmatorul guvern :).
  • +17 (19 voturi)    
    si iar biserici (Marţi, 21 iunie 2011, 16:16)

    cc [anonim]

    Tara arde si baba se piaptana!
    Conducatorii astia si-au pierdut simtul realitatii.
  • +17 (21 voturi)    
    nenorocita de religie (Marţi, 21 iunie 2011, 16:19)

    adevarat [anonim]

    Nu se mai termina cu religia asta. Oamenii au minte sa gindeasca macar atit: ca nu exista asemenea ineptii. Cu dumnezei si alte prostii. Banii sint pentru indobitocirea oamenilor, dar pentru civilizatie nu. Sanatatea si cultura n-au bani. Biserica si nenorocita de religie tot primesc. Ne-a intrebat oare primaria daca noi ceilalti dorim sa dam pentru prostiile astea ?
    • -4 (10 voturi)    
      bine ca esti tu destept si le stii pe toate (Marţi, 21 iunie 2011, 17:07)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui adevarat

      in sanatate, in constructia de drumuri, in multe alte situatii, problema nu e ca nu sunt bani ci cum se duc banii, in ce gauri negre ajung. asta e problema. cu un pic de ordine am vedea cum sunt bani pentru detoate.

      s-au construit multe biserici in ultimii 20 de ani pentru ca lumea a donat, pentru ca s-au obtinut sponsorizari de la firme, etc.

      de ce nu s-au strans destepti ca tine si sa faca o fundatie care sa stranga bani sa renoveze scoli, spitale, galerii de arta?

      e usor sa dam vina pe biserica.
      • +1 (1 vot)    
        donatii.. (Marţi, 21 iunie 2011, 19:47)

        diu1so [utilizator] i-a raspuns lui vasile

        ..da, au donat in general firmele care faceau evaziune si nu vroiau sa achite TVA, impozit pe profit..etc.
        La fel, au donat spagarii ai mai nenorociti din tara asta. Pe aia se bazau donatiile, exact ca prin 1500 cand Papa cerea bani pentru a ierta pacate,
        • -2 (2 voturi)    
          pai si tot e mai bine (Marţi, 21 iunie 2011, 22:59)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui diu1so

          decat sa duca banii in Cipru sau alt paradis fiscal nu?

          Asa banii vor fi incasati de firmele de constructii etc care isi vor plati cu ei oamenii, tva, impozit pe profit..
    • 0 (0 voturi)    
      Esti .. vorba lu' Cocosila. (Marţi, 21 iunie 2011, 20:09)

      Moromete [anonim] i-a raspuns lui adevarat

      Bani sunt bagati si pompati in Sanatate. Nu cred insa ca ai intrebat vreodata CAS unde se duc banii.Nici nu ai curaj, fiindca esti las.
      In anul 2000 platforma electorala a lu' Nastase si PSD afost sa aduca pe tapet cei 90000 miliarde de lei care nu se regaseau in sistem. In 2001 se facura vo' 12000 miliarde, pentru ca la inceputul anului 2003, sa ajunga la 24000 miliarde. Dupa aia, nu mai exista nici un comunicat de presa.
      Intreaba cine plateste CASul datorat de miile de societati falite din tara. De ce lucratorii de la CAS nu au strans banii la timp? De ce lichidatorii judiciari isi umfla buzunarele si nu fac nimic? De ce executorii stau cu burta la soare? De ce ANAFul isi majoreaza salariile. Adica pe ce isi majoreaza???
      Astept sa iti pui intrebarile si sa dai cu pumnul in geamul CASului
      Intrweaba-te tiganii pe ce bani nasc, pe ce bani se trateaza la bai, pe ce bani se trateaza in spitale?Pe munca, nu?
  • +8 (10 voturi)    
    avem di tati (Marţi, 21 iunie 2011, 16:22)

    cuviosul [anonim]

    Acum ca avem pasaj terminat , parcari suficiente, parcuri si spatii verzi peste tot , scoli, gradinite si spitale performante ne trebuie si o catedrala de mantuire a neamului ca sa fim impliniti si spiritual nu numai de cele lumesti.......
  • +6 (6 voturi)    
    - (Marţi, 21 iunie 2011, 16:23)

    aurel [anonim]

    inca o "realizare" pe care o va bifa Oprescu
  • +11 (11 voturi)    
    si tu brutus?! (Marţi, 21 iunie 2011, 16:28)

    me [anonim]

    dupa pdl, pnl, psd, si cam orice prescurtari posibile... trebuia sa urmeze si un independent sa dea banuti la catedrala neamului...
    dupa principiul: "totul pentur voturi" nu estista un partid care sa nu-si fi facut reclama prin biserica...
    RUSINE!!!
    ne numim romania nu republica crestina romania
    concediati oameni, diminuati salarii scadeti investitii, nu faceti autostrazi etc etcetc... dar faceti biserici... o sa fie mai multe biserici decat oameni
    SUNETI JALNICI!!!
    d-asta o duce cum o duce poporu roman... in loc sa puna mana sa munceasca, el pune mana si se roaga, poate poate o pica ceva din cer!!!
    vai de capu nostru!!!
    • +3 (3 voturi)    
      lasa mai (Marţi, 21 iunie 2011, 19:10)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui me

      ca unesc astia naosurile de la biserici si in felul asta ne facem cu autostrada acoperita si sfintita cu imagini religioase si poluare tamaioasa.
  • +5 (7 voturi)    
    Doamne-Fereste (Marţi, 21 iunie 2011, 16:31)

    Trojan.H [utilizator]

    Banii mei sa mearga catre sterilizarea cainilor nu catre javre!
  • +10 (10 voturi)    
    habar nu aveti voi! (Marţi, 21 iunie 2011, 16:32)

    Cirlig [anonim]

    Aruncati cu noroi in Catedrala Neamului dar nu stiti cit de benefica e constructia ei. In primul rind, este clar, Becali nu va mai merge la Muntele Atos. Si cu asta deja este fundamentata.
    Sa nu mai vorbim ca intre turla si Casa Poporului ( alta capodopera ) poate fi intins un cablu pe care sa se instaleze o tiroliana. Cred ca nu mai trebuie sa amintesc impactul turistic al unei asemenea atractii.
    Unde mai pui ca VIP urile vor avea spatiu pt diverse evenimente de can can ( nunti , botezuri) asistate bineinteles de un sobor de inalti prelati si prelate.
    • +1 (1 vot)    
      prelatele sunt suficiente (Marţi, 21 iunie 2011, 19:12)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Cirlig

      daca sunt si impermeabile nici macar nu trebuie sa mai fie si inalte si nici sub forma de sobor. Sau tu vorbeai de niste oameni? :)
  • +5 (7 voturi)    
    saracie (Marţi, 21 iunie 2011, 16:40)

    A [anonim]

    asta lipsea saraciei noastre, Doamne iarta-ma!
  • +4 (6 voturi)    
    pe banii cui? (Marţi, 21 iunie 2011, 16:43)

    ady [anonim]

    se construiesc asemenea mostruozitati din beton?..
    nu cred ca avem putere economica sa mentinem astfel de constructii..cand se vorbeste de casa poporului a fi desfiintata
    • 0 (4 voturi)    
      pe banii Bisericii (Marţi, 21 iunie 2011, 17:21)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui ady

      Tocmai d-aia nu o inteleg pe asta cu "pe banii nostri".
      E pe banii celor care-si doneaza 3% din salariu bisericii. Si sunt foarte multi.
      • +2 (2 voturi)    
        si nu ajung aia? (Marţi, 21 iunie 2011, 21:25)

        mra [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        de ce sa mai dea si primaria, si guvernul,...?
  • +6 (6 voturi)    
    ma bucur din tot sufletul (Marţi, 21 iunie 2011, 16:43)

    ggg [anonim]

    asta meritam! suntem niste ca.cacio.si care ne lasam prostiti zi de zi!!!
    cel mai misto e ca pro.stia noastra este fara margini...noi permitem sa fim furati, noi votam oameni de tot r.ahatu, noi facem mizerie, noi frecam duda pe la munca si vrem salarii mari, sistem medical la pamant, sistemul educatiei la pamant si lista cu 'delicatese' continua
  • +6 (6 voturi)    
    minte doamne (Marţi, 21 iunie 2011, 16:48)

    alienbba [utilizator]

    minte sa dea ar trebuii, nu bani!!! oamenii in Romania mor in spitale, mor pe strazi supraaglomerate, mor de mizerie si prostie, dar noi mai face inca o biserica pt bunii credinciosi ce se calca in picioare pt apa sfintita!? MINTE DOAMNE!
    • +1 (1 vot)    
      asa e mama, minte; multa minte si la toti (Marţi, 21 iunie 2011, 20:15)

      ala din akra [anonim] i-a raspuns lui alienbba

      Cum mor bre in spitale? Conform statisticii si politicii desfiintam spitale fiindca nu ne permitem sa le tinem de pomana? Care bani? Daca desfiintam spitale si scoli, de ce ne mai plangem?
      Calcatul in picioare, face parte din nivelele de cultura si civilizatie ale poporului roman (fara exceptii si fara elemente poporale). Oriunde se formeaza o coada, incepand cu a treia persoana se formeaza 10 contracozi, din directii si sensuri opuse, viteza de inaintare fiind direct proportionala cu varsta, hormonii, nesimtirea, ... etc.
  • +5 (7 voturi)    
    mantuirea analfabetilor! (Marţi, 21 iunie 2011, 16:51)

    alex [anonim]

    De asta mi-a taiat din salaru, 9000RON in cele 10 luni, ca sa construiasca catedrala?!! Am inteles ca ajut tara in criza, si cand colo ia uite pe cine ajut!! Guvernul trebuie sa ma intrebe si pe mine, bugetarul care am cotizat, daca sunt de acord sau nu sa verse banii mei pt un astfel de scop... electoral
    • -4 (8 voturi)    
      Ba,tu nu stii sa citesti? (Marţi, 21 iunie 2011, 19:10)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui alex

      Banii ia dat Oprescu,care este primarul general al Bucurestiului.Ce treaba are aici guvernul.Casca bine ochii cand mai scrii vreo nazbatie.Daca nu stii sa faci deosebirea intre un primar si un primministru,renunta la comentarii.Invata,mai asculta ce spun altii si cand te faci mare ,poate ca vei intelege.
      • +2 (2 voturi)    
        scuzati va rog (Marţi, 21 iunie 2011, 19:14)

        Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        dar de unde are prescu banii aia?
        Din taxele locale si din banii alocati de la buget. Adica si din banii lui alex.
        Mai cresti si tu mare mircea si inveti ca bugetul il strangem toti si il fac praf altii.
      • 0 (0 voturi)    
        apel catre intelectual(i) (Miercuri, 22 iunie 2011, 17:17)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        pt. ca dvs., inteleg, cititi intens, va recomand orice ziar, site, interviuri, comunicatele primariei si nu in ultimul rand Monitorul Oficial al Romaniei unde este publicat Bugetul de Stat pe 2011 (care e lege); GUVERNUL a alocat suma pt. BOR si consilierii municipali au aprobat "donatia". Oprescu are alta problema: regreta ca nu a putut sa dea mai multi!
  • +5 (7 voturi)    
    Nu dati banii ptr biserici! vrem drumuri (Marţi, 21 iunie 2011, 16:54)

    d [anonim]

    Faceti drumuri si parcuri!! nu mai dati banii la biserici!!!
    BOR strnage destul din colecte- ca avere - a printre primele 3 din tara!! nu mai dati din banii de contributii!!
    faceti ceva si ptr noi!! faceti parcuri si drumuri... ca har domnului...biserici sunt si apar ca si ciupercile dupa ploaie!! Orice s-ar spune in tara avem ceva din plin: biserici si prostie!
  • +7 (7 voturi)    
    scoli, gradinite? (Marţi, 21 iunie 2011, 17:00)

    lupu [anonim]

    In gradinite sunt cate 30 de copii in grupa, de care are grija o singura educatoare platita cu salariu de mizerie; la pranz copiii dorm cate doi in pat. I scoli, aceeasi inghesuiala. Dar primaru prefera sa dea banii nostri pentru o biserica megalomana, care costa cat zeci de scoli si gradinite. Ca parca nu avem destule viloaie zise biserici printre blocuri. Sa va fie rusine!
  • +6 (6 voturi)    
    Mantuirea cui...? (Marţi, 21 iunie 2011, 17:26)

    Bogdan [anonim]

    Adica primaria da din banii nostri pentru o afacere privata, respectiv biserica? Si ce castiga? Noi locuitorii acestui oras ce castigam? Ne mantuieste catedrala de prostie?
  • +4 (4 voturi)    
    faina treaba (Marţi, 21 iunie 2011, 17:34)

    mda [anonim]

    cu banii aia putea sa ia dracu un ecograf intr-un spital or dadeau de mancare la saraci cateva saptamani...
    • +3 (3 voturi)    
      numai un ecograf? (Marţi, 21 iunie 2011, 19:15)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui mda

      dotezi o intreaga clinica de investigatii.
      • +1 (1 vot)    
        Investigatii SIE, SIPA,SPP sau SRI? (Marţi, 21 iunie 2011, 20:20)

        george [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

        Care clinica?care investigatii care saraci?
        Am iesit din crize, din recesiuni.
        Avem 260.000 noi contracte de munca inregistrate in 2 luni, a scazut somajul, se intari leu.
        Mai mult, desfiintam spitale,scoli iar universitatile (din statiunile balneoclimaterice) se dizolva.
        Ce sa dotezi frate? O dicoteca, un club, ... ceva?
        Eu zic ca mergem bine !
        Nu prea inteleg ce vreti
        PS Si CFRul merge spre desfiintare.
        Daca nu e cerere, ce sa ofertam?
  • +5 (5 voturi)    
    ajunge! (Marţi, 21 iunie 2011, 17:49)

    GXG [anonim]

    pentru domnii care conduc sectoare, orase, tari.
    Nu suntem de acord ca din bugetelor sectoarelor, oraselor, tarii sa fie finantata biserica.
    avem nevoie de spitale, scoli, gradinite, camine de batrani decente. Bisericile sunt destule acum. Daca vor sa o construiasca sa adune bani in biserica, sa-si vanda jeepurile , masinile de lux!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    ! (Marţi, 21 iunie 2011, 17:50)

    GXG [anonim]

    O petitie, ceva ?!?
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Miercuri, 22 iunie 2011, 17:20)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui GXG

      eu n-am gasit; daca gasesti ceva da-i drumul pe site!
  • +5 (5 voturi)    
    Bani aruncati... (Marţi, 21 iunie 2011, 18:05)

    zet [utilizator]

    ... pe un templu al unu prieten IMAGINAR. Intelegeti domnilor credinciosi? dumnezo este un produs al IMAGINATIEI. Nu exista, nu a existat niciodata, si cu toate asta specia umana (parte din ea) iroseste resurse inimaginabile de energie, timp, munca, bani, etc. pe aceasta fantezie.
    Stiu ca este perfect explicabil (si explicat) motivul pentru care oamenii sunt religiosi (culmea, este chiar un efect al evolutiei, religiozitatea lui Homo sapiens provine din caractere dobandite prin evolutie), dar totusi nu pot sa nu regret resursele alea aruncate pe apa credintei.
    • -5 (5 voturi)    
      ... si culesi (Marţi, 21 iunie 2011, 20:24)

      has [anonim] i-a raspuns lui zet

      Defineste-mi si mie imaginatia.
      Daca nu, arata-mi-o ca sa o pot pipai.
      Sau cel putin spune-mi unde se afla ca sa o iscodesc, sa o admir, sa o inteleg.
      Daca nu poti, uita-te in oglinda sa vezi cat esti de hilar, de penibil si de fanfaron.
      Explicatii de 2 lei de la niste diletanti imberbi .
      • +4 (4 voturi)    
        ... spre a fi risipiti (Marţi, 21 iunie 2011, 21:21)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui has

        Defineste-mi si mie Dumnezeul.
        Daca nu, arata-mi-l sa il pot pipai.
        Sau cel putin spune-mi unde se afla ca sa il iscodesc, sa-l admir, sa-l inteleg.
        Daca nu poti, uita-te in oglinda sa vezi cat esti de hilar, de penibil si de fanfaron.
        Explicatii de 2 lei de la niste diletanti imberbi.

        Daca nici acuma nu stii unde sa pui semnul egal, atunci imi pare rau ca mai credem in evolutie de orice fel.

        Unii au fost numai creati, altii mai si evolueaza. Ar fi bine sa va mai ganditi din cand in cand si la asta, s-ar putea sa va ajute in viitor.
  • +4 (4 voturi)    
    nebuni (Marţi, 21 iunie 2011, 18:07)

    cip [anonim]

    cea mai mare prostie...cat de naivi sunt unii ...ii salveaza dumnezeu...dece nu mos craciun? care-i diferenta? romani idioti
  • +21 (21 voturi)    
    alta (Marţi, 21 iunie 2011, 18:14)

    mda [anonim]

    asta mai avem nevoie ... catedrala neamului... eu propun sa o numeasca catedrala neamului Prost... cred ca e mai aproape de adevar ... fara sa jignesc pe nimeni !
  • +14 (14 voturi)    
    stat laic ! (Marţi, 21 iunie 2011, 18:15)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    stat laic !
    domn doctor ... cu educatie ateista ?!
    fiu ... cu proptele marxist leniniste si origine sanatoasa !
    • +12 (12 voturi)    
      mda... (Marţi, 21 iunie 2011, 16:29)

      me [anonim] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      sunt de acord ca e o tampenie... dar TOATE, TOATE partidele si oamenii politici au facut la fel!
    • +9 (9 voturi)    
      Pana si Iliescu a invatat sa se inchine. (Marţi, 21 iunie 2011, 16:56)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui PSD-erbedeul

      ... pentru ca traim intr-un Stat laic condus de popi. Acestia au devenit Alfa si Omega pe lumea asta, ca nu te nasti, casatoresti sau mori fara prezenta popilor, care devin din ce in ce mai grasi si hulpavi, profitand de niste cutume care le permit sa-ti bage constant mana in buzunar cu ce mai senina nesimtire.

      Hai, Preafericirea voastra, cu vamesii s-a inceput ceva, pe cand dam startul si la popi ? Dupa ce se termina Catedrala ?
  • +11 (11 voturi)    
    Catedrala SMINTIRII Neamului (Marţi, 21 iunie 2011, 18:22)

    jango cage [anonim]

    AMIN.....
  • +5 (7 voturi)    
    ... (Marţi, 21 iunie 2011, 18:22)

    Avion [anonim]

    Sa arda pe rand toti sustinatorii acestei mizerii a neamului rromanesc.
  • +9 (11 voturi)    
    nu avem bani sa ne construim viitorul? (Marţi, 21 iunie 2011, 18:26)

    Alina [anonim]

    nu avem bani sa dam lapte praf copiilor nou nascuti dar avem bani de aruncat pe monstrii?!?
  • +5 (7 voturi)    
    cine va mai intelege? (Marţi, 21 iunie 2011, 18:34)

    bucurestean multumit [anonim]

    Domnul doctor termina luna viitoare stadionul si dupa aia o sa dea 500 de milioane ca sa inauguram catedrala pana la alegerile locale... Daca nu va convine, puneti-va niste cornite si iesiti in strada la un intelighentia pride;)
  • +7 (9 voturi)    
    nu sunt de acord (Marţi, 21 iunie 2011, 18:36)

    alter_ego [anonim]

    si eu sunt credincios, dar nu sunt de acord ca primaria sa contribuie din buzunarul meu la o magaoaie de prost gust.
    popii au destui bani sa construiasca si singuri asa templu megaloman daca le trebuie (mie unul nu-mi trebuie).

    popii care n-au zis nici pas cand Ceausescu demola biserici sa ridice Casa Poporului, vor acum si ei Catedrala langa Palatul lui Ceausescu. magaoaie langa magaoaie, Catedrala Mantuirii de langa Casa Poporului... Prost gust si ineptii gaunoase care demonstreaza prioritatile fara rost ale unui neam inapoiat.
    • +5 (5 voturi)    
      Corect! (Marţi, 21 iunie 2011, 17:39)

      Margicu [anonim] i-a raspuns lui alter_ego

      Sunt vremuri de criza, ar trebui data jos crucea de pe Caraiman, montata pe Casa Poprului, sfintit totul cu tamaie din belsug si gata catedrala. Ieftin si masiv, apostolat social in toata regula.
    • 0 (0 voturi)    
      Oi fi spus tu ceva Arhanghelule? (Marţi, 21 iunie 2011, 20:32)

      Colonelu' [anonim] i-a raspuns lui alter_ego

      Erai sub pat si nu stiai cum sa ii torni mai bine pe colegi
  • +5 (7 voturi)    
    mda (Marţi, 21 iunie 2011, 19:32)

    Bogdan [anonim]

    daca mie nu imi pasa de religie si mie se pare o aberatie de ce contribuie statul la asa ceva din banii mei?! sa dea cine vrea
    • 0 (2 voturi)    
      Corect! Asa e !Bogdan are dreptate-banii lui (Marţi, 21 iunie 2011, 20:35)

      Pacat Bogdan inseamna cel iubit de Dzeu [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      Si mie mi se pare Stadionul ala un imens WC public inutil, cum o porcarie mi s-a parut sa cumperi TVR - publica drepturile sa difuzezi meciuri de tot spanacul si blatuite.
  • +6 (6 voturi)    
    nu vreau ca banii mei (Marţi, 21 iunie 2011, 19:54)

    L2 [anonim]

    sa fie folositi in astfel de scopuri...
    Aveti mare grija ce declarati la recensamantul din toamna (cand va intreaba de religia careia apartineti), altfel o sa platim biserici si in urmatorii 10 ani...!
  • +2 (6 voturi)    
    E simplu (Marţi, 21 iunie 2011, 20:06)

    Vlad [anonim]

    Biserica cerseste de la toti si da fericire dupa moarte, buna afacere!
  • +5 (7 voturi)    
    AICI NU FACEM... (Marţi, 21 iunie 2011, 20:25)

    FLORIN [anonim]

    Referendum!?
    De ce nu ne intrebati pe noi platitorii de taxe si impozite fel de fel, daca suntem sau nu de acord co aceasta monstruozitate din banul public?
    Aici nu se mai aplica regulile democratice, domnu' felcer?
    Dai ca nu dai de la tine, uscatura!
    • -4 (6 voturi)    
      ce-o fi asa greu de inteles... (Marţi, 21 iunie 2011, 18:55)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN

      ma intreb cat trebuie sa fii de tampit sa nu intelegi ca biserica se face din banii Bisericii si nu din bani publici?!
      Cei 2.5 milioane sunt o nimica toata fata de cate sute de milioane costa constructia, iar oprescu ii plateste doar ca sa mai castige niste voturi nu i-a bagat biserica mana in buzunar.
      • +1 (1 vot)    
        Vrea voturi? (Marţi, 21 iunie 2011, 21:24)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        Daca vrea voturi sa bage mana in buzunarul lui propriu si personal.
  • -4 (4 voturi)    
    RESPONSABILITATE (Marţi, 21 iunie 2011, 21:54)

    ion [anonim]

    Catedrala este un obiectiv de maxima importanta pentru sanatatea spirituala a poporului roman. Este si un exercitiu de vointa ,de aintra in clubul tarilor civilizate care au minim o catedrala.Nu uitati ca pana si rusii au reconstruit catedrala dinamitata de comunisti.S-a mai probat ca daca Dumnezeu vrea lucrarea aceasta se va face cu toata mistocareala celor fara constiinta nationala.Banuiesc ca majoritatea celor care se opun nu merg dumineca la Sfanta Liturghie si pentru ei mai importante sunt restaurantele si locurile rau famate.Sa ne ajute Dumnezeu sa terminam aceasta lucrare importanta pentru poporul roman.Ajuta-i Doamne pe romani !
    • +3 (3 voturi)    
      iRESPONSABILITATE (Miercuri, 22 iunie 2011, 10:14)

      KMS [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Nu stiu cu ce sa te iau prima data si de care perete sa dau cu tine.
      1. Deci pana la urma construim hidosenia aia ca sa "intram in clubul tarilor civilizate"? Aaa, deci nu pentru Doamne Doamne, credinta, d'astea?
      2. Tarile astea despre care vorbesti tu au construit catedrale in evul mediu, si pentru ca Biserica impartea puterea cu suveranul, nu in perioada de recesiune, in mil. III, in care oamenii nu mai cred ca pamantul e plat si ca regii comunica direct cu divinitatea.
      3. Exemplul cu rusii e total anapoda pentru ca oricum nu ne comparam ca forta economica
      4.Constiinta nationala nu are nicio treaba cu religia. Sunt zeci de tari care impart aceeasi religie, dar au constiinte nationale distincte, ba chiar in contradictie.
      5 Eu, spre exemplu consider importanti oamenii, bunul simt, frumosul si nu merg "dumineca" sa ling icoane ca sa fiu un om mai bun.
      6. Offf...nu, gata, n-are sens ca nu ajung nicaieri cu tine...
  • +1 (1 vot)    
    bani doar pentru escroci (Marţi, 21 iunie 2011, 22:45)

    un roman [anonim]

    Decit sa dea atitia bani la escroci mai bine ii tin pentru subventia la caldura. Asta ar "incalzi" mai multi romani ...
    • 0 (0 voturi)    
      ...sau (Marţi, 21 iunie 2011, 21:25)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui un roman

      ...sau ca sa ne inteleaga si cei care nu pot intelege: ne-ar mantui de frig pentru o iarna. Daca folosesti cuvantul magic "mantuire" s-ar putea sa captezi mai multa atentie.
  • -4 (4 voturi)    
    Stefan cel Mare.. (Miercuri, 22 iunie 2011, 4:35)

    jan dinu [anonim]

    Sunt un liber cugetator de traditie
    ortodoxa shi la biserica merg mai rar ,
    Dupa Ridicarea acestui lacash spiritual
    bucurestenii shi toti romanii de acasa ori
    unde sunt stabiliti pe mapamond vor avea
    moment de gratie cind vad ca EA exista in
    "buricul capitalei " linga cea mai impresionanta
    cladire a "epocii de aur ceausiste "... unde
    prin truda poporului acesta mapastuit de
    atitea incercari de-a lungul timpurilor au reushit s-a raminad statornici credintei shi traditiile lor
    de cind se stiu !Dupa putintza mea donez
    o suma shi daca i-mi fac timp de-a fi acolo
    prezent la fatza locului shi cu munca voluntara !
    Doamne miluieste shi pazeste tzara shi neamul tau ! Jan Dinu - Portland USA
  • +1 (1 vot)    
    bani pt maternitatea Giuleşti nu au dat (Miercuri, 22 iunie 2011, 9:08)

    vic [anonim]

    Ard copii nou născuţi pentru că maternităţile nu au sistem anti incendiu, dar noi investim in Biserici.
    Dacă Iisus era primar, oare pentru ce ar fi dat bani mai întâi?
  • +1 (1 vot)    
    tichia de margaritar! (Miercuri, 22 iunie 2011, 9:40)

    Dr Marutza [anonim]

    Inutilitatea unui act de megalomanie isi va spune cuvantul! Intr-o tara in care infrastructura e la pamant, in care peste tot lipseste cate ceva, in care oamenii (in marea lor majoritate) nu stiu a se comporta civilizat...numai o asemenea gogorita mai lipsea: un colos la fel de inutil ca si celebra casa a parlamentului . Romanii par a suferi de gigantism, dupa motto-ul"suntem cei mai tare din parcare!"
    Oare nu vede nimeni dintre cei cu putere de decizie, discrepanta dintre un asemenea proiect si tot ce il inconjoara? Pe ce se duc banii atat de necesari in alte parti! Neamul asta nu-l mai mantuie nimeni si nimic!
  • +1 (1 vot)    
    incredibil (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:14)

    vodof [utilizator]

    este incredibil nu avem spitale dar construim catedrala
    cu de nu angajam in loc de medici fete bisericesti
    cum de inchide spitale si construim biserici
  • +1 (1 vot)    
    Mai exista vreo limita???? (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:18)

    constanta [anonim]

    Inca din anii '90 se construieste intr-un mod desantat biserici in toata tara, in Bucuresti au fost construite biserici chiar intre blocuri de locuinte la distante de sub 10 m fara nici un respect fata de disciplina in constructii, dar ce mai conteaza! personal am ajuns de mult la concluzia ca trebuie limitate promotiile de popi pentru ca in ritmul acesta vor ajunge mai multi decat functionarii publici!!!
    In alta ordine de idei, sa nu uitam ca BOR era gata sa sacrifice Parcul Carol si un monument istoric inainte de a fi "comunist" respectiv Mausoleul inaltat in cinstea celor saraci si multi ce au murit in razboi (inclusiv preoti) apoi cum ramane cu modestia in concordanta cu cele propovaduite de cartile sfinte??? nu am inteles niciodata de ce popii nostrii poarta vesminte asemenatoare imparatilor din povesti!
  • +1 (1 vot)    
    comentariu (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:30)

    moni [anonim]

    Cam cate scoli, orfelinate, aziluri,programe de educatie, etc,etc ....s-ar putea face din acesti bani?
    Dar probabil ca nu asta este important pentru noi ca oameni si ca natiune si nici pentru dl primar,ci este foarte important sa mai avem o catai cladirea bisericeasca in care sa vina omul si sa pupe mana popilor ,sa asculte niste lucruri care nu-i spun prea multe si sa plece acasa tot cu aceleasi rautati in minte si la fel de usor de manipulat ,dar cu gandul ca este mantuit de toate pacatele (pentru ca s-a dus la catedrala mantuirii neamului)...Eu cred ca stramosii nostri aveau mai putine si mai modeste biserici, dar cel mai important este ca-l aveau pe Dumnezeu in suflet.
  • +1 (1 vot)    
    Am zis (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:49)

    Tudor [anonim]

    Propun sa facem si o piramida mai mare decat alea din Egipt si neaparat cu bani publici!
  • +1 (1 vot)    
    total impotriva (Miercuri, 22 iunie 2011, 11:57)

    andreivar [anonim]

    ar trebui sa organizam demonstratii serioase pentru a impiedica cheltuirea acestor bani pentru CMN, si pentru a solicita redirectionarea lor catre sistemul sanitar de exemplu(un exemplu dintre multe altele). se inchid spitale, mor oamenii cu zile in spitale, suntem nevoiti sa dam spaga pentru a fi consultati/operati. servicii sanitare sunt serviciile de baza care tb asigurate oamenilor intr-o societate normala. nu avem nevoie de casa poporului 2.
  • +1 (1 vot)    
    Impozite (Miercuri, 22 iunie 2011, 14:43)

    Hardstyle [anonim]

    Inca un motiv sa nu mai platesc impozite in Romania !
  • 0 (0 voturi)    
    dau si eu pe la biserica... (Joi, 23 iunie 2011, 0:55)

    adi [anonim]

    ...daca la parter fac bar si la ultimul etaj o casa de toleranta;)
    asa stiu ca banii din impozite se intorc la mine sub alta forma


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version