VIDEO Pasajul Basarab a fost deschis pentru pietoni. Duminica la ora 6:00 se da liber si traficului auto

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 18 iunie 2011, 11:21 Actualitate | Esenţial


Pasajul Basarab a fost deschis pentru vizitare sambata, la ora 10:00, iar o ora mai tarziu s-a dat startul "Bucharest Summer Parade", in cadrul careia urmeaza sa defileze motociclisti, masini retro, reprezentanti ai minoritatilor, ai Politiei Rutiere, Pompierilor, Politiei Locale si Jandarmeriei, anunta Mediafax. Cateva sute de bucuresteni de toate varstele au venit de la primele ore ale diminetii sa vada cum arata Pasajul Basarab la inaugurare.





Primarul Sorin Oprescu i-a invitat pe bucuresteni sa vina, sambata, de la ora 10:00, la Pasajul Basarab si sa participe la o parada prilejuita de inceperea vacantei: "Pasajul nu-i al lui Oprescu, nu e al politicienilor, este al bucurestenilor si pe acestia ii invit maine (sambata, n.r.) sa-l vizite. Ii asigur ca merita, las oamenii sa judece cu o zi inainte de deschiderea traficului auto", a spus, vineri, primarul general, care a anuntat ca Pasajul Basarab va fi deschis traficului auto incepand de duminica, de la ora 6:00.

Pietonii pot urca pe Pasajul Basarab numai din rampele de pe Soseaua Nicolae Titulescu si Bulevardul Vasile Milea, acestia putand merge doar pe un singur fir, pe sensul dinspre Soseaua Nicolae Titulescu spre Bulevardul Vasile Milea. Traversarea pietonilor de pe trotuare pe rampele pasajului se face sub protectia organelor de ordine.

"Bucharest Summer Parade", editia intai, eveniment organizat cu ocazia inaugurarii Pasajului Basarab, a inceput la ora 11.00 si are printre participanti Fanfara Angelys, Fanfara Valahia, Fanfara Ploiesti si Fanfara Jandarmeriei.

La parada vor defila motociclisti, masini retro si tunate, reprezentanti ai minoritatilor si ai constructorului, ai Politiei Rutiere, ai Pompierilor, ai Politiei Locale si ai Jandarmeriei, precum si Ansamblurile Ciuleandra, Doina Dunarii, Mugurel de Prahova. La finalul "Bucharest Summer Parade", la ora 12.30, va avea loc un concert sustinut de Horia Brenciu, in parcarea complexului comercial Carrefour.

Parada va avea loc pe Pasajul Basarab, pe sens invers intre Soseaua Nicolae Titulescu si Soseaua Grozavesti, apoi la sol pe Soseaua Grozavesti, cu traversarea Splaiului Independentei, si locala, la hipermarketul Carrefour Orhideea, potrivit municipalitatii.

La ora 21:00, primarul general Sorin Oprescu, se va intalni pe pasaj cu constructorii si echipa din Primaria Capitalei care a lucrat la acest proiect, "pentru a ciocni o cupa de sampanie si a le multumi pentru contributia pe care si-au adus-o la finalizarea celei mai mari lucrari de infrastructura din ultimii 20 de ani din Romania", a precizat municipalitatea intr-un comunicat de presa.

  • Bucharest Summer Parade si restrictii de circulatie

Pentru organizarea si desfasurarea paradei, sambata, intre orele 8:00 si 11:00, a fost restrictionat partial traficul rutier pe Soseaua Titulescu, intre rampa Pasajului Basarab si intersectia cu Bulevardul Banul Manta, iar inaintea momentului sosirii coloanei de masini si motociclete, din Piata Victoriei, va fi inchisa total circulatia. De asemenea, intre orele 10:30 si 13:00 este restrictionat gradual traficul rutier pe Soseaua Grozavesti, intre Bulevardul Iuliu Maniu si Splaiul Independentei, pe Bulevardul Vasile Milea, intre Bulevardul Iuliu Maniu si Splaiul Independentei si pe Splaiul Independentei, pe sensul dinspre Pod Cotroceni spre Pod Grozavesti.

In perioada restrictiilor de trafic, mijloacele de transport in comun vor circula pe trasee modificate.

Astfel, pe durata evenimentului "Bucharest Summer Parade", autobuzele liniei 182 vor circula pe un traseu modificat pe sensul spre Gara de Nord, de la intersectia Soselei Nicolae Titulescu cu strada Maltopol, pe strada Maltopol, Bd. Gh. Duca, Piata Garii de Nord, iar pe sensul spre Institutul Oncologic, din Piata Garii de Nord pe Calea Grivitei, str. Polizu, str. Buzesti, Piata Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, urmand apoi traseul de baza.

Linia 205 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre Strand Straulesti, din Piata Garii de Nord, pe Calea Grivitei, str. Polizu, str. Buzesti, Piata Victoriei, Bd. Ion Mihalache, apoi traseul de baza. Celalalt sens nu se modifica.

De asemenea, autobuzele liniei 282 vor circula pe un traseu modificat pe sensul spre Gara Basarab, de la intersectia Bd. Ion Mihalache cu Bd. Banu Manta si str. Dr. Felix, pe str. Dr. Felix, Sos. Nicolae Titulescu, str. Maltopol, Bd. Gh. Duca, Piata Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu. Pe sensul spre Soseaua Fundeni, autobuzele liniei 282 vor circula pe traseul de baza intre Gara Basarab si Piata Garii de Nord, apoi pe un traseu modificat pe Calea Grivitei, str. Polizu, str. Buzesti, Piata Victoriei, Bd. Ion Mihalache, apoi traseul de baza.

Linia 105 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri, de la intersectia Bd. Vasile Milea cu Bd. Iuliu Maniu, pe Bd. Iuliu Maniu, Sos. Cotroceni, str. C. Noica, Calea Plevnei, Sos. Orhideelor, urmand apoi traseul de baza.

Si autobuzele liniei 601 vor avea traseu modificat sambata, in ambele sensuri, de la Podul Cotroceni, pe str. C. Noica, Calea Plevnei, Sos. Orhideelor, Splaiul Independentei, apoi traseul de baza.

Linia 635 va functiona de la terminalul Gara Basarab, pe Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, str. Polizu, str. Buzesti, Piata Victoriei, Bd. Ion Mihalache, str. Dr. Felix, Sos. Nicolae Titulescu, str. Maltopol, Bd. Gh. Duca, Piata Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, str. Stirbei Voda, Calea Plevnei, cu intoarcere prin str. Vasile Parvan, Bd. M. Kogalniceanu, Splaiul Independentei, str. Stirbei Voda, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, Calea Grivitei, str. Polizu, str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, str. Dr. Felix, Sos. N. Titulescu, str. Maltopol, Bd. Gh. Duca, Piata Garii de Nord, Bd. Dinicu Golescu, revenind la Gara Basarab.

Pasajul Basarab face legatura rutiera si de tramvai intre Bulevardul Nicolae Titulescu - Soseaua Orhideelor - Podul Grozavesti - Bulevardul Vasile Milea (pentru circulatia tramvaielor), respectiv Soseaua Grozavesti, intregindu-se astfel inelul principal de circulatie al Municipiului Bucuresti in partea de nord-vest. Proiectul cuprinde doua traversari majore de obstacole, a raului Dambovita peste podul existent largit si a caii ferate in zona Garii de Nord.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6665 vizualizari

  • -19 (23 voturi)    
    Numarul mare de bucuresteni (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 11:34)

    Stepanida [utilizator]

    care au raspuns inviatiei lui Sorin Oprescu,nu trebuie sa mire pe nimeni!Ei bine,sunt niste oameni carora nu le e pe plac aceasta manifestare a popularitatii de care se bucura Sorin Oprescu.Si au incercat,pe diferite cai sa amane sau sa strice bucuria aceste zile!Nu tine,domnilor de la PDL!Bucurestenii nu pot fi pacaliti!
    • +16 (16 voturi)    
      Ppularitate?! (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 11:51)

      sorincatalin [utilizator] i-a raspuns lui Stepanida

      @Stepanida... nu are nici o treaba popularitatea lui Oprescu cu venirea bucurestenilor in numar mare sa vada podul..este doar curiozitatea aceea normala a omului, care il impinge sa vada de ce a trebuit sa indure atata timp santierul asta in mijlocul orasului... sa vezi popularitatea lui, atunci cand o sa faca autostrada aia suspendata...
    • +5 (5 voturi)    
      caldura mare (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 11:59)

      Dana [anonim] i-a raspuns lui Stepanida

      Eu cred ca mai degraba e de vina caldura. Mi se pare mai logic sa te duci intr-un parc decat iar intre betoane, oricat de high-tech ar arata...
    • +14 (16 voturi)    
      te-au pacalit... (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 12:08)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Stepanida

      niste domni de la pdl au initiat proiectul pt acest pasaj, au semnat contractele, au alocat fondurile necesare pentru construirea lui si au demarat proiectul.
      oprescu, marele expert in cele mai mari gogosi de guiness book, s-a nimerit sa fie cel care taie panglica. in vara lui 2008, cand a ajuns Oprescu primar, Astaldi deja ridica stalpii de sustinere. expertul in autostrazi suspendate a venit si a zis ca el face trotuar rulant pentru pietoni pe marginea podului... cam atat l-a dus capul.

      asta nu inseamna ca noi, bucurestenii, nu trebuie sa ne bucuram ca vedem in sfarsit un proiect finalizat. in realitate toata romania a platit pentru el, nu politicienii de la un partid sau altul.
      • -6 (8 voturi)    
        te-au pacalit si pe tine (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 23:24)

        Andu [anonim] i-a raspuns lui pehash

        de aceea pe vremea lui Videanu mai mult s-a stat decat s-a lucrat...mie mi se pare ca "sub" Oprescu s-a lucrat cel mai repede, cu toate ca a avut destule piedici din partea stim noi cui.

        PS: eu nu l-am vazut la taiat de panglici...insa pe Boc la 10km (10 km !!!) de autostrada da, pe undrea+boc+anastase la un bazin in campina nefunctional da...
        • -1 (1 vot)    
          Bucureştenii (Duminică, 19 iunie 2011, 10:14)

          Mitică [anonim] i-a raspuns lui Andu

          Măi, domnul Videanu a fost preocupat cu modernizarea bordurilor capitalei - proiect de anvergură şi de mare utiliate publică.

          Ce naiba, un amărât de pod putea să mai aştepte...

          Şi mie îmi place Oprescu - parcă de când este el se mai mişcă ceva - un stadion naţional, un pod. E drept unele chestii sunt controversate şi nici mie nu îmi convin 100% - zona Uranus, dar ceva trebuia făcut şi el a demarat o chestie de utilitate publică, până la urmă. Doar cine stă de pomană nu greşeşte...
          • 0 (0 voturi)    
            Videanu (Duminică, 19 iunie 2011, 10:46)

            gamma [utilizator] i-a raspuns lui Mitică

            E celebru cu bordurile dar i le iert pentru intrarea in Bucuresti , piata Obor si linia lui 34 . Mai stiti cum era cu tramvaiul pe lateral la Obor si cate ore se statea in coada la Baneasa ?
            Invatati sa fiti obiectivi , de bine de rau indiferent de primar in Bucuresti lucrurile au mers spre bine .
          • 0 (0 voturi)    
            Stop joc... (Duminică, 19 iunie 2011, 11:08)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Mitică

            ...hai sa nu mai umflam gogoasa...
            Sa fim seriosi, sa ne adunam si sa spunem adevarul :
            1. Pasajul Basarab este un proiect 100% Basescu.
            2. A fost construit in proportie de 70% de A. Videanu, probabil cel mai eficace Primar General de dupa razboi, propaganda politica anti-Videanu are mult succes deoarece se bazeaza pe invidie la adresa bogatiei respectivului (bogatie obtinuta prin mijloace licite sau ilicite ramane de vazut...).
            3.Aceeasi poveste cu Stadionul National.
            4.Desi e simpatic Sorin Oprescu NU ARE NICI UN MERIT, a intarziat doar constructia Pasajului, nu putea sa renunte la lucrarile ajunse la 70%, cu exproprieile deja facute.Basca Consiliul Municipal era si este contolat de PDL...
            4.Treaba cu Inspectoratul de Stat in Constructii e prezentata ca o sicana facuta de Udrea lui Sorinel, Sorinel fiind speranta comunistoida la Presedentia Romaniei...adevarul este ca Sorinel amana deoarece ASTALDI ARE PROBLEME CU SENZORII DE CUTREMUR, si o ghereta pe bulevard are nevoie de aviz de ISC...parca in Romania sunt cutremure...
      • +1 (1 vot)    
        Multumesc Traian Basescu! (Duminică, 19 iunie 2011, 9:33)

        Marian [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Noroc ca am avut la conducerea orasului pe cel mai bun si mai pragmatic politician al Romaniei din ultima jumatate de secol, pe Traian Basescu. Datorita viziunii lui avem astazi acest pasaj, desi atat PSD cat si Oprescu au taraganat si impiedicat punerea lui in functiune cat ma tarziu, pentru a se impauna ei. Oprescu a sistat constructia acestui pasaj pentru 17 luni pentru a putea sa reia licitatiile si sa castige firmele PSD. A dublat costurile pasajului la fel ca la stadionul Lia Manoliu si si-a tras spaga cu care este obisnuit datorita profesiunii lui de credinta pentru binele poporului si mai ales al lui si familiei sale de securisti.
        Taietor de panglici, acest fiu de securist, nu are nici un proiect pornit si terminat de el, pentru ca nu a facut nimic in viata, ca si prietenul lui Crin Antonescu.
        Bine ca avem si noi ceva cu care sa ne mandrim si i-o datoram, ca vrem sau nu, lui Traian Basecu si in mare masura si lui Videanu.
        Multumesc Traian Basescu!
        • 0 (0 voturi)    
          Felicitari si de acord... (Duminică, 19 iunie 2011, 12:34)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Marian

          ...cu tine, o mica corectie, cu voia ta, Crin Antonescu NU O SA AIBA ACCES NICIODATA IN INALTELE CERCURI ALE COPIILOR DE SECURISTI.
          E clar "copiii sefilor nostrii sunt sefii copiilor nostrii" , din pacate nu sunt macar, niste nemti ,ceva, 80% din ei provin din familii de etnie rroma, ajunse sus in vremea comunistilor...
    • 0 (0 voturi)    
      Basescu si Boc (Duminică, 19 iunie 2011, 10:59)

      Basarab [anonim] i-a raspuns lui Stepanida

      au taiat-o urgent din Bucuresti.Dar Udrea ?
      • 0 (0 voturi)    
        ...au fugit... (Duminică, 19 iunie 2011, 12:24)

        Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Basarab

        ...urgent...de frica Primarului Bestial..si a popularitatii uriase a lui Nea' Sorin, popularitate la fel de mare cat Carnatu' record.
        In privinta Nuticii sunt de acord cu voi, e mai buna si hahalera de Sorin in functia de Primar, decat Nuti primar... Daaar Nutica conduce din umbra...
    • 0 (0 voturi)    
      Auzi, ca bucurestean nativ... (Duminică, 19 iunie 2011, 12:55)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Stepanida

      ...si...cam batranior...n-am de gand sa propulsez o hahalera ca Nea Sorin in functia de Presedinte al Romaniei, doar ca sa faca partie secureiilor in fruntea Tarii...Ar fi mare pacat sa nenorocim noi bucurestenii toata Tara...Primar este DESTUL pentru Sorinache...
  • +15 (15 voturi)    
    Remember (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 11:35)

    Gamma [anonim]

    Initiatorul acestui proiect a dus lupte majore cu PSD-ul care dorea un proiect concurent . Era vorba de mutarea Garii de Nord la periferie si utilizarea terenurilor eliberate de sine pentru diverse proiecte imobiliare . Cine merge cu trenul probabil rasufla usurat , cine merge cu masina de azi nu-i mai pasa de problema ,cred ca pana si investitorii imobiliari sunt veseli caci cu toata teapa pe care ar fi dat-o statului roman la afacerea cu terenurile tot ar fi ramas cu bani investiti in constructii prinse in offside ce criza imobiliara . Ura !
    • +2 (2 voturi)    
      Oprescu taie doar panglici, atata poate! (Duminică, 19 iunie 2011, 10:04)

      Edward [anonim] i-a raspuns lui Gamma

      Oprescu a sistat lucrarile timp de 17 luni, a dat licitatiile la firme arondate PSD si a dublat costul pasajului la fel ca si la stadionul Lia Manoliu. El nu a facut decat 25% din acest proiect si nu are nici un proiect inceput de el si terminat de el. Mai putin autostrada zburatoare care inca zboare de trei ani in creierii lui de fiu de general de securitate cu vila luata cu japca in Primaverii.
      Ca Basescu nu vom avea multi ani un politician atat de bun si de vizionar. Suntem incremeniti in comunism datorita pensionarilor si asistatilor sociali care, ca si Oprescu, nu au facut nimic in viata lor si nu sunt capabil sa-si calauzeasca singuri drumul in viata.
      Bravo Traian Basescu!
  • +2 (6 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 11:46)

    srpc [utilizator]

    ce au pompierii si motociclistii cu reprezentantii minoritatilor? va fi o noua parada gay, sau ceva satre tiganesti? care le e rostul la inaugurarea unui pod?
    • +8 (10 voturi)    
      oprescu face ce stie mai bine (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 12:10)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      circ.

      bine ca n-a adus la parada si cel mai lung carnat... :)
  • -2 (4 voturi)    
    Organizarea Bucharest Summer Parade, (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 12:12)

    arakis [utilizator]

    in ziua inaugurarii Pasajului Basarab,e cat se poate de inspirata.Poate deveni o traditie,in timp,iar Basarabul sa devina locul manifestarii.Iar despre bucurestenii care au ales sa fie alaturi de Sorin Oprescu,in aceasta zi,au de ce sa fie mandrii:Basarabul va deveni o emblema a Bucurestiului!
    • +2 (2 voturi)    
      Emblema= Un papagal numit... (Duminică, 19 iunie 2011, 0:07)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui arakis

      ...Sorin...sau Un tramvai numit...Autostrada suspendata...
  • +5 (7 voturi)    
    doar un pod (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 12:18)

    Emanuel [anonim]

    ne intoarcem la vremuri nu demult apuse, pt. orice trebuie taiata panglica si facut atita tam-tam.
    pana la urma e doar un pod si nu are nimic deosebit fata de alte poduri...doar ca e mereu campanie electorala pe voturile prostilor
  • +3 (3 voturi)    
    perplexitate (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 12:56)

    petre [anonim]

    Nu inteleg ce cauta pompierii ,o categorie onorabila, intre ceilalti participanti la parada!
  • +1 (3 voturi)    
    Pana mea (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 14:35)

    spanac [utilizator]

    In Germania se deschid cred 10 pasaje din astea pe an in fiecare oras mare dar nu am vazut niciodata chestia asta pe prima pagina a unui ziar. Poate pentru ca e ceva normal acolo si asa ar trebui sa fie in orice tara EU?
  • 0 (2 voturi)    
    si totusi (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 14:35)

    oddo [anonim]

    Si-a calculat bine dom' primar ziua inaugurarii : e fix ziua cand s-a terminat scoala, asa ca e mai putin vizibil faptul ca semaforizarea e facuta absolut aiurea, ca la fiecare viraj la stanga a 3 masini, tramvaiul are verde si sta blocat de masinile care asteapta, ca bretelele ies prost de pod, astfel incat imediat dupa ce ele se termina toata vor fi destui care sa taie toate benzile sa o ia pe sensul opus si cate vom mai descoperi...
    Dar nu-i nimic, noua ne place sa sarbatorim, daca ni se spune ca trebuie, chiar si un pod cu costuri duble, care nu rezolva mare lucru si cu termen de livrare depasit cu 2 ani. Ne bucuram ca in sfarsit au terminat.Sa nu uitam ca totusi are doar 2 ( DOI) kilometri. Ne multumim cu putin si ne bucuram cam mult.
  • +1 (1 vot)    
    Vedeti voi... (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 14:48)

    daniel [anonim]

    ..."reprezentanti ai minoritatilor...", adica inseamna ca odata ce Romania a intrat in clubul celor cu maro la spate, are voie sa faca si ceva...bravo domne'...nu putea sa fie reprezentati ai altceva, ci ai tuturor imputztztilor cu maro la spate!
  • +3 (3 voturi)    
    ce eveniment pentru un pasaj .. (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 15:06)

    dares [anonim]

    de parca au sapat nu stiu cate kilometri in munti si au facut autostrazi cum sunt in strainatate..
    sa va fie rusine
    ca aruncati bani pe propaganda..
  • +3 (3 voturi)    
    oprescu (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 22:48)

    alex [anonim]

    ce atitudine de taran...
  • +3 (3 voturi)    
    Laudarosenie! (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 22:48)

    Ada [anonim]

    Apropo domnilor constructori: Podul de peste Dunare, construit de Apolodor din Damasc pentru Imparatul Traian la Turnu Severin, ca sa poata trece cu ostirile Romane in Dacia, avea o lungime de 1300 de metri, cu 50 de piloni in albia Dunarii, o inaltime de 20 de metri de la nivelul apei, lat de 16 metri, adica cat o autostrada cu cate doua benzi pe sens, avea parapete pe ambele margini si S-A REALIZAT IN 2 ANI, 104-105 era noastra, cu mijloacele tehnice ale vremii si a fost vreme de peste 1000 de ani cel mai mare si mai lung pod construit de oameni. Daca nu ncredeti vedeti Wikipedia! Si despre aceasta performanta nu se spune nimic in cartile noastre de istorie, pentru ca realmente am avea cu ce ne mandri in privinta stramosilor nostri.
    • +2 (2 voturi)    
      ai probleme (Sâmbătă, 18 iunie 2011, 23:38)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Ada

      problema mare a fost cu dezproprierile nu cu constructia. Podul asta nu e nici mai lung, nici mai lat, nici nu are mai multi piloni pentru ca podul a fost proiectat sa rezolve o problema anume si nu sa fie "cel mai"...
    • 0 (2 voturi)    
      Normal, ce se compara Traian... (Duminică, 19 iunie 2011, 0:09)

      Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Ada

      ...cu Sorinel...
      • 0 (0 voturi)    
        problema este... (Duminică, 19 iunie 2011, 10:43)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

        de fiecare data cand incepe un roiect gandim politic... indiferent cum se numeste cel ce incepe sau finalizeaza un anume proiect, pe noi, pe beneficiari , trebuie sa ne intereseze cat de folositor ne este acel proiect si prin societatea civila sa avem un anume control ai sa nu fie costuri nejustificate care sa poate ascunde coruptie... din pacate de multe ori apar tot felul de cetateni mereu nemultumiti cum este cazul si actualului proiect Uranus.. Imi doresc cat mai multe proiecte finalizate !!!
        • 0 (0 voturi)    
          Traian...ma refeream la Imparatul... (Duminică, 19 iunie 2011, 10:53)

          Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

          ...roman in contextul Podului lui Apolodor din Damasc...
          • 0 (0 voturi)    
            ...si sunt de acord cu... (Duminică, 19 iunie 2011, 12:38)

            Costin1968 [utilizator] i-a raspuns lui Costin1968

            ...Proiectul Uranus-Berzei ( aici Nea Sorin merita nota 10)...
  • 0 (2 voturi)    
    cit tam-tam pt un biet pod.... (Duminică, 19 iunie 2011, 5:33)

    antonioro [anonim]

    ...parca ar inaugura Piramidele din Egipt sau colosul din Rhodos,sau cine stie ce lucrare faraonica sau hi-tech....cind colo,un biet pod,denumit pompos "pasaJ",ca sa sune mai futuristic....mi-e sila ,daca pt orice mutare de caldarim se taie panglici si se organizeaza festivaluri....africanilor...
    • 0 (0 voturi)    
      esti idiot (Duminică, 19 iunie 2011, 15:59)

      ion [anonim] i-a raspuns lui antonioro

      presupun ca nu esti bucurestean ... si ca n-ai fost niciodata in bucuresti :) asta e un biet pod ? esti retardat? stii cum arata traficul in bucuresti ? stii ce este pe podul grant, in zona crangasi ? nu stii pt ca la tine la tara ai o dacie si 3 carutze ... de aia nu stii.
      deci mai gandeste-te inainte sa spui ca e un biet pod :) e un pasaj foarte bine gandit , si foarte mare , care o sa preia mult trafic ;)
  • +1 (1 vot)    
    bravo... (Duminică, 19 iunie 2011, 10:38)

    catalin_mattei [utilizator]

    din anii 30 cand acest proiect a fost ps pe foaie pentru prima data si pana in acest iunie 2011 cand a fost deschis pasajul: felicitari tuturor celor implicati si la mai multe reusite!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Cata ipocrizie! (Luni, 20 iunie 2011, 11:24)

    Robert [anonim]

    http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/252520_2014048744484_1041768940_32312535_976238_n.jpg


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by