Emil Boc despre reorganizarea administrativa: UE se uita si spune 'Sunteti fraieri'. Denumirile judetelor ar putea fi stabilite la nivel local

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 15 iunie 2011, 13:58 Actualitate | Esenţial


Premierul Emil Boc a declarat miercuri, la postul public de radio, ca denumirea viitoarelor judete, in cazul in care se promoveaza reorganizarea administrativ-teritoriala a Romaniei, ar putea fi stabilita la nivel local.

El a afirmat ca denumirea viitoarelor judete nu trebuie stabilita la Bucuresti, desi "putem sa o facem".

"Anul viitor in iulie vor fi alegeri pentru Consiliul Judetean nou creat. Dupa alegerea CJ, el se aduna si stabileste denumirea judetului respectiv", a declarat Boc, adaugand insa ca aceasta este doar una dintre solutiile posibile.

Primul ministru a pledat din nou in favoarea reorganizarii, sustinand ca un singur judet 'mare' ar putea atrage fonduri europene de pana la doua miliarde de euro, fara a avea nevoie de Bucuresti.

"Judetele au dimensiuni mici nu pot contracta bani direct de la UE. Aceste regiuni care fac parte din regulamentul european pot direct sa contracteze bani de la UE", a explicat acesta, adaugand ca Romania este printre putinele tari din UE care nu are astfel de structuri.

"UE se uita si spune 'Sunteti fraieri ca nu fructificati avantajul pe care vi-l dam sa aveti judete mai mari si sa atrageti bani europeni", a comentat Emil Boc.

El a reafirmat ca procesul de reorganizare "nu presupune ca cetateanul sa faca un kilometru in plus pentru serviciile de baza" iar actele "nu se schimba a doua zi, acestea merg pana cand le expira valabilitatea".

Emil Boc a criticat din nou contra-propunerea avansata de USL, care presupune, in opinia sa, majorarea costurilor de functionare a statului. In opinia sa, criza economica mondiala "nu si-a dat inca obstescul sfarsit" si sunt tot mai multe semne de revenire in SUA.

In acest context, Romania trebui sa fie pregatita "si asta nu se poate face cu promisiuni de marire a drepturilor salariale".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3752 vizualizari

  • -11 (35 voturi)    
    pinocchio (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:05)

    Mazeta [utilizator]

    mai, boculica, tu, care ai 5% incredere, ce zici tu de un referendum? cu ce drept decizi tu si cu nen'tu basescu in locul a milioane de oameni? hai mai bine sa intrebam populatia.
    • +4 (24 voturi)    
      referendum? (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:14)

      Neamtu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Sa intrebi ce in referendum? Mai exact ce stie nea Gheorghe de la Cucuiata din Vale despre administratia publica sau despre atragerea fondurilor europene? Sa intrebam in referendum daca vor sa se alipeasca judetului vecin din sud sau prefera sa stea numai cu cei din nord?

      Te-ai gandit care e primul rezultat notabil la un referendum? Har-Cov-ul va vota sa se uneasca numai ei intre ei si sa faca Tinutul Secuiesc. Judetele vecine vor vota ca nu vor sa se uneasca cu Har-Cov ca sunt judete sarace si i-ar trage inapoi.

      A venit un "destept" cu ideea referendumului si acum mancati toti nemestecat. Dar nimeni nu isi pune problema ca prin referendum se vor forma regiunile pe baze afective si nu economice, demografice sau de interes national.
      • +6 (10 voturi)    
        nu e vorba (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:32)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Neamtu

        de a veni sau a nu veni un destept sau altul sa spuna de referendum, pur si simplu exista o LEGE nr 3/2000 actualizata in 2007 care obliga la referendum ... am postat mai jos exact articolul .... ma intreb, daca exista o lege , ea nu ar trebui respectata? oare cand o sa invatam si noi ca totul trebuie sa se intample dupa niste reguli, altfel nu are cum sa mearga nimic in tara asta .....
        • +1 (1 vot)    
          Mda, dar... (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:38)

          Kor [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

          In principiu ai dreptate. Si mi se pare normal un referendum.

          Dar, exista o chichita. Articolul de lege spune ceva despre "modificarea limitelor
          teritoriale ale comunelor, oraselor si judetelor", Guvernul ar putea apela la o subtilitate juridica si ar putea sustine ca nu modifica nici o limita teritoriala. Doar comaseaza judetele si creaza altele noi, un soi de "supra-judete".
          • 0 (0 voturi)    
            eeeeee (Joi, 16 iunie 2011, 9:40)

            sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Kor

            iar apelam la chichite ...ne este caracteristic ... sunt sigur ca asa va spune domnul Boc, dar hai sa gandim logic, prin comasare sau cum s-o numi ea, nu se modifica limitele actualelor judete?
            Nu discut aici despre utilitatea sau neutilitatea acum sau in viitor a unei astfel de masuri, eu am ridicat doar problema respectarii unei legi, si atat .....
            Bun comentariul tau, asteptam sa vedem cu ce solutie se vine.
      • -1 (7 voturi)    
        Pai atunci daca... (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:23)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui Neamtu

        ...nea Gheorghe de la Cucuiata din Deal nu stie ,atunci ar fi bine sa se desfinteze si alegerile pentru ca pun pariu 99% habar nu au ce voteaza necitind platformele program ale partidelor si voteaza dupa carisma.Cati stiu care este partid de dreapta sau stanga,dupa fiecare alegere cei care pierd migreaza la cei care fac guvernul.Sa ramana pentru todeauna PDL la putere sa scoata din legalitate toate celelalte partide,si sa terminam odata cu mascarada asta de alegeri.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai... (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:29)

        Xulescu [anonim] i-a raspuns lui Neamtu

        ... asa cum nea Gheorghe de la Cucuiata din Vale si-a dat cu parerea despre parlamentul bicameral de ce nu si-ar da cu parerea si despre administratie publica ?
      • 0 (0 voturi)    
        cam tot atata (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:32)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Neamtu

        Cat stie despre diferentele dintre parlamentul unicameral sau bicameral...

        Mai mult, un referendum se face pentru a primi raspunsul la o intrebare, nu solutii. Cu alte cuvinte, prin referendum se poate intreba populatia daca doreste reorganizarea in 8 judete mari sau nu. Nicidecum cate judete ar trebui sa fie, ce sa contina sau cum sa se numeasca.

        Trezirea
    • 0 (16 voturi)    
      intrebari (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:14)

      CBOGDAN [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Daca intrebam populatia nu eram in UE sau NATO
    • +10 (18 voturi)    
      esti de la UDMR? (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:15)

      Cocozoi [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      esti cumva membru UDMR? Care e problema daca sunt 8 judete? Eu nu sunt PDL-ist, dar mi se pare foarte bine sa simplifice putin lucrurile.
      • 0 (0 voturi)    
        hai sa asteptam (Joi, 16 iunie 2011, 9:48)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Cocozoi

        si sa vedem mai intai cat se vor simplifica lucrurile; motivul invocat este atragerea mai performanta a fondurilor europene prin simplificarea birocratiei si prin faptul ca responsabilitatea se muta de la guvern la noile autoritati locale; mie tare imi e teama ca in loc sa se simplifice lucrurile, in loc sa fie o singura Udrea care taie si spanzura acum pe partea de fonduri europene de dezvoltare o sa avem aproape 8 Udrea mai mici ( sau mai mari ) ceea ce nu ar simplifica deloc lucrurile.
    • +3 (13 voturi)    
      referendum (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:15)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Eu sunt de acord.
    • +7 (17 voturi)    
      referendum (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:16)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Eu sunt de acord cu reorganizarea propusa de Basescu. Fara alt referendum. Online nu se poate? E moka...
    • +8 (14 voturi)    
      Unim cate 5-6 judete, reducem birocratii (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:24)

      Romania ar deveni mai eficienta [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      E o chestiune extrem de simpla, e vorba de a uni cate 5-6 judete pt a spori eficienta functionarii si a reduce numarul de paraziti care-si zic 'directori' prin tot felul de inspectorate judetene.

      Explicati tuturor ca doar separatistii maghiari se opun cu adevarat (semn bun de altfel), pana si Opozitia e de acord, mai ales ca e planul propus de Nastase Adrian acum vreo 8 ani !

      La fel procedeaza un minister cand constata ca are in subordine 50 de agentii care se bat pe cativa lei si nici nu muncesc cum trebuie. Le reduce numarul prin comasare si le controleaza astfel mai usor.

      In fiecare partid exista infractori ajunsi baroni locali care nu au nici un interes intr-un stat romanesc puternic si in mod tacit ar prefera niste ghetouri cum propun maghiarii, cu populatie putina si usor de manipulat.
      • +4 (4 voturi)    
        Îi împuținăm și îi facem mai mici (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:04)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Romania ar deveni mai eficienta

        E ceva mai mult: Mga-județele nu vor mai putea să se ocupe de fiecare hîrtiuță și vor delega tot ceea ce ține de aplicarea legii la nivel micro către administrația locală.

        Rolul primarului, care dă ochii cu alegătorul zi de zi va crește, rolul ștabului de la județ se va micșora, strîns între controlul de la nivel național și nevoa de a se baza petnru acțiuni pe forțele administrației localităților.

        Cîștigă politicienii naționali, președinte, parlamentari, miniștri, cîștigă primarii, cîștigă ceva și cetățenii, pierd cei „de la județ”.
    • +1 (15 voturi)    
      ba (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:24)

      alina [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      care populatie ba?
      aia de 70% bugetari + pensionari?
      aia de 70% cu mina intinsa?
      • +2 (16 voturi)    
        ba este ma-ta (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:57)

        ofelia [anonim] i-a raspuns lui alina

        mazeta are dreptate cu consultarea populatiei, pentru ca mosia lui BOC este la ma-sa la Rachitele. Restul mesajului tau nu este decat confirmarea faptului ca manipularea lansata de BOC - Basescu cu intinsul mainii a prins mai bine decat sperau ei. Atata creier ai, de gaina, ca nu ti-ai dat seama ca a fost lansata pentru dezbinarea populatiei. Muncesc de la 18 ani, de 40 de ani si sa nu-mi spui tu mie ca fac parte din aia 70%, eu sau persoanele pe care le cunosc. Daca vorbesti cumva de tiganii care primesc ajutoare sociale numai pentru ca fac copii, nu am nimic impotriva, doar ca ei nu reprezinta 70% din populatie. Asa ca mai gandeste cu capul superior, daca nu, taci si priveste la televizor
        • 0 (0 voturi)    
          aha ... (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:14)

          Reader [anonim] i-a raspuns lui ofelia

          si (cum intreba cineva mai sus) cam care crezi tu ca ar fi intrebarile referendumului? nu mai bine ar fi o negociere la nivel de judet(e), unde va fi centrul administrativ? ce treaba am eu din bucuresti cu cei din arad & timisoara (de exemplu) ca nu se inteleg ei unde va fi capitala regiunii lor?
          pana in 2003 (sau cand a fost revizuirea constitutie) nimeni nu dadea cu referendumul. comunistii au vandut petrolul, gazele, padurile si nu ne-a intrebat nimeni, acum repede, vreti referendum.
          cand crinut isi ia salariul degeaba, trimis de voi acolo, va doare-n cot. cand dau legi (parlamentarii) impotriva noastra, iarasi va doare-n cot, acum sariti de fund in sus: "ce dom'le trebuie sa ne intrebe, ca noi suntem poporul suveran" - noroc cu base ca v-ati dat si voi seama ca detineti puterea, ca pana in 2004 ati stat ca strutii cu capu-n pamant...

          daca-ar fi dupa voi, ar trebui sa fie referendum saptamanal. vreti sa creasca pretul benzinei? vreti sa scada pretul laptelui? vreti sa fie soare? vreti sa ploua?
        • 0 (0 voturi)    
          taranca (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:25)

          alina [anonim] i-a raspuns lui ofelia

          taranca cu 12 clase, ce poti sa te astepti de la ea....
          tu munceste si lasa-i pe altii sa gandeasca....
          sau dute in grecia :))))))
        • 0 (0 voturi)    
          si inca ceva (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:27)

          alina [anonim] i-a raspuns lui ofelia

          nu-i asa ca iti era mai bine pe vremea lu' ceasca?
          :))))
  • +2 (10 voturi)    
    Eu nu cred (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:12)

    DURA [anonim]

    Eu cred ca UE nici nu se mai uita la noi, dar sa mai si stea sa analizeze porcaria cu reorganizarea.
    Nu-i intereseaza asa ceva si nu-i implica in nici un fel.
    Ceea ce-i intereseaza insa va fi cum vom gestiona tensiunile nou create si mai cred ca UE deabea astepta sa scape de noi.
    • +6 (10 voturi)    
      UE abia steapta sa nu luam banii... (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:36)

      costica [anonim] i-a raspuns lui DURA

      jubileaza UE cand vede cata incompetenta da pe rascoale la Bucuresti.... nu mai pot ei de grija noastra.... banii le raman si vor fi redistribuiti, pe principiul: nu sunteti in stare, nu-i puteti avea!!! Cine e in stare, ia banii UE!! Dna Ministru al Dezvoltarii regionale din Polonia explica ieri in ADEVARUL cum Polonia a obtinut TOTI banii de la UE pe fonduri structurale, pe perioada pana in 2013, toti banii sunt contractati, NU mai pot fi depuse proiecte !!! Polonia este laudata pentru asta!! Romania este mereu data exemplu de codasa, iar Dacian Ciolos a aratat nu 1 data ca incompetenta si lipsa de interes a autoritatilor de la Bucuresti sunt cauzele lipsei de performnata in absorbtia de fonduri europene !! D-aia suntem contributor net al UE!!! Nici nu ma mir, mai ieri scria pe HotNews ca angajatii de la Primaria Iasi NU stiu sa calculeze TVA!!!! Cum sa stie incompetentii din administratia publica din Romania sa absoarba bani europeni cand sunt angajati numai pe principii de clientela politica, nici urma de comeptenta, de profesionisti!! Au politizat tot in administratia publica, d-aia si cu 8 judete si cu 10, oamenii sunt aceiasi, nu se schimba nimic.... povesti, povesti portocalii care sa acopere de fapt problemele si cauzele reale...aduceti profesionisti Dle Boc si veti reusi !! .....
  • +3 (11 voturi)    
    deci (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:12)

    sellerman [utilizator]

    din cate am citit si eu ( nu pot spune ca 100% este asa, astept si alte pareri ) Legea referendumului 3/2000 la Art. 13(3) spune cam asa: Proiectele de lege sau propunerile legislative privind modificarea limitelor
    teritoriale ale comunelor, oraselor si judetelor se înainteaza Parlamentului spre
    adoptare numai dupa consultarea prealabila a cetatenilor din unitatile
    administrativ-teritoriale respective, prin referendum. În acest caz organizarea
    referendumului este obligatorie. ; prin asumarea raspunderii, nu se incalca prevederile acestei legi?ART. 52
    (1) Împiedicarea prin orice mijloace a liberului exercitiu al dreptului de a
    participa la referendum se pedepseste cu închisoare de la 6 luni la 5 ani si
    interzicerea unor drepturi

    Deci, dupa ce isi asuma Guvernul raspunderea pe aceasta reorganizare, va face si referendum sau nu?
    • 0 (2 voturi)    
      ma corectez (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:35)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

      va face Guvernul referendum INAINTE de asumarea raspunderii?
      • 0 (0 voturi)    
        cat (Miercuri, 15 iunie 2011, 23:35)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui sellerman

        cat de tampiti pot fi postacii astia care doar dau minusuri ............. af ri frumos cand dau un minus sa trebuiasca sa lase si o explicatie ca votului ....
    • 0 (2 voturi)    
      Uita ca exista postaci care sa dea "-" la o lege! (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:46)

      mil [anonim] i-a raspuns lui sellerman

      e din 2000..cand era Iliescu in opozitie si Basescu ministru...ce spuneti, o fi comunista si asta?

      Referendumul asta e marcat in lege ca OBLIGATORIU...adica nu e facultativ si nici consultativ...rezultatele lui se aplica DIRECT.

      Am vazut ca e capabil ca sa acuze pe "Alianta Socialista " ca nu respecta rezultatele unui referendum consultativ...dar el nu face un referendum OBLIGATORIU.

      La puscarie Boc, scrie in lege!

      Sa imi bag picioarele, daca nu mai ne intreaba pe noi nimeni...si legile nu se respecta, ce mai cautam in UE? Sa cersim!
      • 0 (2 voturi)    
        +++ (Joi, 16 iunie 2011, 9:49)

        sellerman [utilizator] i-a raspuns lui mil

        bine punctat.
  • -1 (13 voturi)    
    Delir (Miercuri, 15 iunie 2011, 14:39)

    Laciu [anonim]

    Il poate opri cineva pe Boc din delir? Ma/ndoiesc.
    • +3 (9 voturi)    
      delir2 (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:11)

      victoras [anonim] i-a raspuns lui Laciu

      Radio Erevan: Da, Boc se poate opri, da pe tine din prostie, nici o sansa...
      • +1 (1 vot)    
        Chiar daca uni dintre noi... (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:44)

        delir3 [anonim] i-a raspuns lui victoras

        ....suntem prosti nici o problema, nu avem avem functii de raspundere mai rau este cu cei care ne conduc.
      • 0 (0 voturi)    
        delir3 (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:03)

        victoras [anonim] i-a raspuns lui victoras

        - 2 ?? aaa, m-am prins, dupa cum sublinia cineva mai sus din minusuri vin de la .... Lapusneanu - " prosti da multi" - cam 70% " , deci ma mai astept la 5 minusuri...
  • 0 (0 voturi)    
    nu judetele, ci managementul e incompetent (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:33)

    tinerete pierduta pe santiere [anonim]

    in legatura cu managementul tarii noastre(nu a altora),inclusiv administrativ-teritorial, cat mai exista martori obiectivi, trebuie pornit, comparativ, de la 0: de dinainte de anul 1989- ce a fost bun si ce a fost rau, pe bune, nu cu patima unor frustati politic?
    asa ca studiati cum cu http://ro.wikipedia.org/wiki/Guvernul_Constantin_D%C4%83sc%C4%83lescu_(2), reuseam sa producem si sa avem de toate, sa facem mari investitii, sa avem 0 datorie externa!
    aseara la tv, l-am auzit chiar pe un mare beneficiar actual al regimului de dinainte de 1989, un mare patron , zicand, fals, ca daca eram si noi datori , ni se stergeau datoriile ca la altii(fara sa informeze corect, faptul ca, pe noi ne-a adus in situatia de incapacitate de plata in anii "80, marirea dobanzilor la toti debitorii din lumea a III a (inclusiv noi), ca si contramasura a marilor creditori la criza petroliera declansata de opec, nu lacomia de investitii a lui nc,samd). un alt adevar e ca: in situatii limita,noi am avut si avem loby negativ atat in vest, est, cat si in vecini.
    cei ce se ocupa actualmente de externe si de interne trebuie sa le dea de gandit.
  • 0 (0 voturi)    
    opritii odata (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:43)

    taliban [anonim]

    lasati piticu...asta nu executa decit ordine.....In spatele lui e basescu care a creat din nou un haos si asta mai mult ca sa ascunda esecul guvernarii lui vizavii de un obiectiv ratat pina acum, intrarea in spatiul Schengen. Boc e un ardelean fara coloana vertebrala,sluga si atit. Va reamintesc ca nici Winston Churchill, Hitler sau Roswelt nu au iesit de atitea ori sa vorbeasca poporului cit o fac incapabilii astia in ultima vreme....si va reamintesc era vreme de razboi atunci. Au o problema mare si e tot mai evident ca incepe sa le fie frica. Presidentia si guvernul actual ar trebui trasi la raspundere penala mai tirziu pentru debandada si haosul creat in ultimele luni... Asa nu s-a guvernat nici in Africa acum 50 de ani.... daca actualii guvernanti cred ca ambasadorii acreditati la bucuresti nu vad si nu fac rapoarte saptaminale legate de modul grotesc si primitiv cum isi conduce acest guvern tara, va inselati domnilor.
    Nu e de mirarea ca sintem priviti si tratati asa cum sintem si sint convins ca asta nu e inca sfirsitul neputintei acestor guvernanti iresponsabili.. dar vor da socoteala…Istoria nu iarta, si asta o stiu si ei… de ce le e frica tot nu vor scapa, iar viata le orinduieste pe toate.
  • 0 (0 voturi)    
    Fapte (Miercuri, 15 iunie 2011, 15:48)

    George [anonim]

    Haideti sa ne uitam la cateva fapte, fara a comenta daca albul e alb sau e negru.
    1. O asemenea bulversare majora a organizarii administrative a unei tari nu s-a produs pe nicaieri in Europa. In nici un caz peste noapte, cum se vrea la noi;
    2. Volumul fondurilor europene alocate Romaniei VA SCADEA, nu va creste. Aceasta pur si simplu datorita incapacitatii noastre de a le absorbi. Aceasta incapacitate vine acum si va veni si in viitor in primul rand DE LA ADMINISTRATIA CENTRALA, NU DE LA CEA LOCALA, fie ea divizata in 41, 8 sau 16 judete. Si acum si mai tarziu vom avea atat programe nationale (vezi POS Transport - cel mai neperformant!), cat si programe regionale. Cei care lucreaza in sistemul de implementare al fondurilor inteleg ce vorbesc;
    3. Democratia si statul de drept au locul si rolul lor. Dictatura face, nu intreaba. Democratia, daca ne-am dorit-o, trebuie sa consulte populatia prin referendum, nu sa presupuna ca populatia nu stie ce voteaza si ca atare sa o ignore. Asta dupa ce democratii poporului s-au vazut ales de catre noi, cei fara discernamant la urne.
    Parerea mea!
  • 0 (0 voturi)    
    Radio Erevan (Miercuri, 15 iunie 2011, 16:52)

    Gigi Kent [utilizator]

    E adevarat ca UE ne spune "'Sunteti fraieri ... " decat ca nu e o afirmatie generala ci se refera la puterea portocalie si nu tine de absorbtia fondurilor europene sau organizarea administrativ-teritoriala ci de modul in care este guvernata aceasta tara.

    Dupa "leading by example" cred ca dl Boc este inventatorul conceptului si filozofiei "leading by lie".

    Mai acum cateva zile nu erau 2 miliarde de euro / judet mare ... erau 3. A sucit-o? Despre ce promisiuni de marire a drepturilor salariale vorbeste dl Boc? Care e legatura cu reorganizarea administrativ teritoriala?
  • 0 (0 voturi)    
    sansa noastra... (Joi, 16 iunie 2011, 6:21)

    PSAlex [anonim]

    tara noastra are o sansa imensa cu banii de la UE!!! se pot face multe schimbari esentiale pentru transformarea romaniei si dezvoltarea tarii cu banii europeni… ne trebuie insa oameni competenti precum primu-ministru emil boc! un om care sa gandeasca si s a implementeze solutii
  • 0 (0 voturi)    
    avantaje (Joi, 16 iunie 2011, 6:22)

    Valentina Ionescu [anonim]

    "UE se uita si spune 'Sunteti fraieri ca nu fructificati avantajul pe care vi-l dam sa aveti judete mai mari si sa atrageti bani europeni", a comentat Emil Boc. – AM FOST FRAIERI - e momentul sa facem schimbarea! Salut aceasta decizie a guvernului si cred ca orice om informat ca implementarea acestui proiect intens discutat in aceste zile va avea un efect pozitiv asupra ROMANIEI si romanilor. Chiar daca este blamat de toata lumea BOC este un om responsabil si competent care actioneaza spre binele tarii in care traim.
  • 0 (0 voturi)    
    bani de la UE (Joi, 16 iunie 2011, 6:23)

    Maria B [anonim]

    sunt putini cei care si-au dat seama ca pana acum guvernul a luat decizii pentru binele romanilor… consider ca reorganizarea tarii in 8 judete mari este o alta masura care are ca scop dezvoltarea tarii si accesarii fondurilor europene…avem nevoie de bani, UE ii pune la dispozitia noastra, de ce sa nu facem tot posibilul sa beneficiem de ei?
  • 0 (0 voturi)    
    ce facem cu banii? (Joi, 16 iunie 2011, 6:24)

    Mircea Popescu [anonim]

    Asta e marea problema acum??Cum se vor numi viitoarelor judete??? Mai bine sa ne concentram asupra a ceea ce vom putea face cu acesti bani...cum se vor dezvolta judetele care arata la fel de 10 ani incoace, cum vom avea infrastructura si vom atrage investitori!!! Locuri de munca si dezvoltare intensa, de asta are nevoie Romania! Bravo domnului Emil Boc pentru initiativa!
    • 0 (0 voturi)    
      ce-l mai laudati (Joi, 16 iunie 2011, 9:56)

      sellerman [utilizator] i-a raspuns lui Mircea Popescu

      care initiativa a lui Boc? a avut tot mandatul Boc vreo initiativa? sunt doar ideile lui Basescu, Boc este doar un maimutoi executant ....
      Hai mai intai sa asteptam rezultatele, sa vedem ca odata cu o astfel de reorganizare se va schimba ceva in bine, si apoi sariti sa-l laudati ...... la noi problema nu e de cate judete sunt, problema este de coruptie, problema este ca se aproba proiecte doar dupa culoarea politica si dupa spaga data, aici e problema si asta nu se va schimba prea curand.
  • 0 (0 voturi)    
    De pana la 3 mld euro (Joi, 16 iunie 2011, 14:00)

    Mihai [anonim]

    deci intre 0 si 3 mld, de cand e guvernul incompetent Boc, cam de 2 ani cifra a ramas tot in jurul de 0 euro. Problema lui Boc, a guvernului incompetent si a presedintelui Basescu ramana in continuare propria incompetenta de care nu pot trece, se poarta ochelarii de cal, numai a lor este buna, numai ei stiu ce este bine pentru tara, doar ei sunt miezul. Cand vine realitatea si le da peste bot, le demonstreaza mereu ca n-au nicio treaba cu guvernarea unei tari vin si lanseaza tot felul de cretinisme, in cazul domnului Boc repetate papagaliceste pana la paranoia, inclusiv ministrii PDL care isi schimba declaratiile dupa cum sunt ordinele.
    Mai bine Boc ar vedea de incompetenta si coruptia din propriul guvern, din cauza lui nu sunt absorbite fondurile si a ministrilor sai, mai bine ar lasa judetele asa cum sunt si si-ar vedea de guvernarea aia haotica a lui. Cand i-am citit discursul, saracul de el habar nu avea nici macar cum vor fi judetele alcatuite, cum se vor numi, absolut nimic, el nici macar nu are habar despre subiect, el stie doar ca isi asuma raspunderea si nimic mai mult, cetatenii nu conteaza ca doar suntem pe mosia lui si a lui Basescu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by