VIDEO Zeci de persoane au participat la Marsul pentru normalitate, contra manifestarilor publice homosexuale

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 4 iunie 2011, 13:57 Actualitate | Esenţial


Cateva zeci de persoane au participat, sambata, la Marsul pentru normalitate organizat de Noua Dreapta, acestea aratandu-si opozitia fata de manifestarile publice homosexuale. Actiunea a fost autorizata pentru intervalul orar 11.00 - 14.00, pe traseul Piata Victoriei - Calea Victoriei - Splaiul Independentei - Dealul Patriarhiei (Piata Unirii).

Participantii la mars au avut bannere pe care scria "A voastra 'diversitate' inseamna boala pentru societate", "Impotriva homosexualitatii, pentru normalitate", "Degeneratii nu-i toleram!", "Homosexuali, tratati-va medical, respectati legile divine!", "Domnilor parlamentari, legiferati obligarea homosexualillor la tratament medical", relateaza Mediafax.

Totodata, ei au sustinut ca nu sunt neaparat impotriva homosexualilor, daca nu se manifesta public, ci ca sunt sustinatori familiilor traditionale.

La protest au participat membrii si simpatizantii Noii Drepte, precum si toti cei care sustin valorile familiei traditionale si doresc sa-si exprime public punctul de vedere fata de manifestarile homosexuale "care promoveaza in mod ostentativ perversiunea si promiscuitatea prezentate in mod ipocrit drept stil de viata alternativ sau elemente de diversitate", se arata intr-un comunicat transmis de Noua Dreapta.

Marsul Diversitatii, ultima actiune organizata in cadrul celei de-a opta editii a GayFest, va incepe la ora 17.00, in Piata Unirii. Traseul marsului este Bulevardul Unirii, Piata Constitutiei, Parcul Izvor, unde se vor tine si discursurile de final.

Reprezentantul asociatiei Accept, Florin Buhuceanu, anunta luni, ca la eveniment au confirmat participarea ambasadorul Americii in Romania, Mark Gitenstein, ambasadorul Marii Britanii, Martin Harris si cel al Suediei, Anders Bengtcen, precum si un membru al PE - Michael Cashman.

In perioada 30 mai - 4 iunie, in cadrul GayFest au fost organizate o dezbatere privind libertatea de miscare in UE a cuplurilor gay, proiectii de filme de scurt si lung metraj, printre care si cel mai vechi film gay din istoria cinematografiei, un concert electro, o biblioteca vie si un eveniment despre literatura gay.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














Comentarii alese de moderator

  • Vai de capu' tau! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 16:14)
    Mih. [utilizator]

    (indiferent care dintre ele).






2654 vizualizari

  • -1 (9 voturi)    
    Marsul Noii Drepte (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 14:45)

    DV [utilizator]

    Nu inteleg de ce despre marsul diversitatii din cadrul Gay Fest se vorbeste doar in contextul promovarii marsului Noii Drepte, fara sa existe o stire reala si de sine statatoare despre primul.
    Este un mod de prezentare vadit partinitor. Urat.
  • -5 (33 voturi)    
    referendum (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:27)

    Bogdan C [anonim]

    Chestiunile de genul asta ar trebui stabilite prin referendum. Ar trebui consultata populatia daca e de acord cu manifestarile publice de orice fel ale homosexualilor. Daca majoritatea zice ok, restul va trebui sa le suporte. Daca majoritatea insa nu e de acord, cum ar trebui sa se intample, ar trebui interzise orice fel de marsuri si manifestari similare, indiferent ce zice legislatia europeana in domeniu. Si ar trebui procedat similar si in alte cazuri. Nu tot ce incearca sa ne impuna UE e un lucru bun.
    • +1 (3 voturi)    
      Mars pentru ignoranta, ingustime mintala si dejec (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 16:19)

      Chinezul [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

      @Bogdan C: "cum este si normal"? Dar musiu cine este sa defineasca normalitatea impotriva drepturilor de baza ale omului si restul legislatiilor mondiale care, printre altele, iti garanteaza tie libertatea sa iti expui punctul tau de vedere, oriat de ingust, rudimentar si abject ar fi el

      @ redactie: cum se poate sa acordati o astfel de importanta acestui abject segment extremist numit "noua dreapta" fara sa faceti o incadrare larga in situatia de azi Romaneasca. Acest articolas zbiara mai mult a goana dupa senzationalism decat o prezentare obiectiva a evenimentelor care merita atentia publica.
      Cum se poate sa prezentati un articol despre trolii din noua dreapta fara sa faceti o expunere a evenimentelor prezentate de catre acest ONG? Ba imi cer scuze... ati prezentat intr-un PARAGRAF de 4 randuri...
      Cine vine la acest Mars pentru ignoranta, ingustime mintala si dejectie de idei retrograde? CIne vine la marsul pro-gay?

      Cu un gust amar in gura si cu dezgust. Al dvs.
      Chinezul
    • +3 (5 voturi)    
      micul hitleras (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 17:28)

      dromihete [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

      La modul in care prezinti tu lucrurile aici, ar trebui sa se faca referendum inclusiv pentru dreptul de practicare a oricarei alte religii decat Crestin-Ortodoxa, si eventual sa se interzica orice alt partid ce nu primeste mai mult de 5% voturi la alegeri :)
      Trebuie sa iti mai maturizezi gandirea.
    • 0 (8 voturi)    
      normalitate (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 18:13)

      cipanu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

      normal, nu vor referendum, se stie rezultatul referendumului, deja! Se incearcă o educare a populatiei, ne baga pe gât valori murdare și bolnave pe care nu le avem si nici nu le vrem! Să asculți de o personă care se crede femeie cât el are ciucurel toata ziua, si mai mult sa l operezi sa faci din el un monstru, o urâtenie. Informati-vă inainte să susțineți o cauza moartă si care duce la moarte sigura. Problema e ca toate imperiile au decazut din prea mult desfrâu, toată america și europa sunt pe cale să pice . . . zic io că asta e doar inceputul sfarsitului...
    • 0 (8 voturi)    
      Da, da, da.. asa trebuie.. (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 21:05)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

      Era pura ironie raspunsul meu ! La propunerea ta lipsita de sens! De ce nu propui tu sa facem ceva cu adevarat util cu acesti bani, decat sa-i cheltuim pe un referendum .. pentru ce??? Acesti homosexuali sunt mai imorali , ori mai periculosi decat .. cine?? Decat violatorii de copii, decat incestuosii, decat criminalii, , decat majoritatea politicienilor romani, decat infractorii, decat ipocrizia majoritatii preotimii romanesti care te lasa neingropat daca nu-i platesti cat iti cere..etc, etc..
      Nu trebuie neaparat sa fii homosexual ca sa iti dai seama ca nu au facut rau nimanui. Vor ..sa fie acceptati de societate.. si atat!
      Ceea ce imi place ca cei ce se dau protectori ai familiei traditionale, in loc sa recunoasca si sa se ocupe, eventual de adevaratele probleme ale familiei romanesti, sunt preocupati de bietii homosexuali. Ce sa mai zic de .. noua dreapta. Trebuie sa le interzica sa fluture drapelul romanesc.. Este totusi drapelul Romaniei.
      • +2 (2 voturi)    
        Imoralitate (Duminică, 5 iunie 2011, 11:52)

        Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Inna

        Acesti homosexuali sunt mai imorali decat legile naturale de reproducere care stau la baza continuitatii existentei speciei umane
  • +8 (22 voturi)    
    asta-i stire? (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:28)

    turistul [anonim]

    traverseaza mai multi oameni pe trecerea de pietoni din piata victoriei ... sau asteapta metroul la unirii ...
    • -2 (2 voturi)    
      Curios... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 18:44)

      traian [anonim] i-a raspuns lui turistul

      Daca nu iti place ceva este foarte simplu,procedeaza ca in viata reala,intoarce spatele si gata!
  • +7 (35 voturi)    
    Sustin (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:28)

    adrian88000 [utilizator]

    de la distanta, Marsul pentru NORMALITATE!
  • -1 (29 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:28)

    John Doe [anonim]

    Se pare ca nimeni nu are probleme cu lesbiele , din punct de vedere social , cultural si divin :)))) . Ipocriti , nimic mai mult , trateaza homosexualitatea ca si o boala .
    Oameni nascuti homosexuali si care se casatoresc cu o femeie de dragul "normalitati" ajung sa isi distruga propria viata , a familiei lor , a sotiei si a copiilor daca este cazul . Homosexualitatea nu este o boala , este o normalitate intalnita atat la oameni cat si peste tot in natura , la animale , iar lucrurile astea se cunosc bine si sunt dovedite inca de acum 4 decenii .
    Poti sa executi astazi toti oameni gay de pe pamant , maine se vor naste altii si tot asa . Daca uni cred ca au o misiune sfanta prin a fi homofob , au pierdut din start lupta .
    • 0 (6 voturi)    
      breaking news (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 15:59)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui John Doe

      homosexuali=barbati si femei (lesbiene). Nu prea este folosit cuvantul lesbi nici macar in US, multe femei lesbi spun "I am gay".
      Nu tot ce intalnesti in natura este normal, stimabile. In natura intalnesti si animale diforme, nascute asa. Alea tot normale sunt dupa logica ta, doar exista in natura. Hai, nu-ti mai da cu parerea.
    • +2 (10 voturi)    
      lesbianismul e o forma de homosexualitate (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 16:01)

      Doe John [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      "Homosexualitatea este o orientare sexuală caracterizată de atracția estetică, romantică sau sexuală către cineva de același sex. Termenul homosexual se referă la ambele sexe: bărbații cu inclinație exclusiv homosexuală sunt numiți homosexuali (sau gay), în timp ce termenul lesbiană are în vedere femeile. "

      Cat despre faptul ca homosexualitatea e o boala sau nu, eu nu ma bag in discutia asta. In schimb consider ca nu au dreptul sa defileze in c*rul gol prin centrul orasului doar pentru ca ei bietii sunt homosexuali.

      Asa cum eu care sunt straight nu ies in curul gol sa defilez, la fel am pretentia ca si gay sa stea frumos acasa. Treaba lor ce fac acasa, dar marsurile astea mi se pare de prost gust si sunt niste parade ale degeneratilor. Am prieteni gay care sunt foarte norali in rest, nu ies in strada in p*la goala ca sa arate celorlalti ca ei sunt gay si asa toata lumea e fericita.
    • +2 (2 voturi)    
      Vai de capu' tau! (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 16:14)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui John Doe

      (indiferent care dintre ele).
    • -2 (18 voturi)    
      Si chel, si cu tichie ... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 16:36)

      Dani.El [utilizator] i-a raspuns lui John Doe

      Desi educatia costa, eu am sa-ti dau cateva elemente gratis.

      Cuvantul "lesbiana" se refera la femeile homosexual(e). Contrar parerii tale, "homosexual" nu se refera doar la barbati ci inseamna "de acelasi sex" (vine de la "homo" = "de aceeasi parte" - poate mai tii minte de pe la chimia organica homocatenatele, adica moleculele care aveau catenele pe aceeasi parte). Sau e mult prea mult pentru tine?

      Nimeni nu le cere homosexualilor sa renunte la identitatea lor sexuala. Nu ma intereseaza practicile lor sexuale, sau tale, sau ale vecinilor mei. Ceea ce li se solicita este doar SA NU INCERCE TRASFORMAREA DEVIATIEI LOR IN NORMALITATE si, mai ales, NU IN PUBLIC!!!

      Da, asa-i, constant circa 10% din populatie se naste homosexuala. Dintre acestia cel putin jumatate nu se manifesta ca atare - raman maxim 5% populatie homosexuala. Atunci cum se face ca ponderea homosexualilor in SUA, de exemplu, este de peste 15%? (Aici nu-i bagam si pe bi-sexuali!!!) Hai ca-ti spun eu: pentru ca ea se si dobandeste, si asta datorita "reclamei" facuta peste tot si prezentarii aberante ca "alta normalitate."

      Ti-as mai spune multe dar ... in primul rand nu platesti si apoi ... cred ca as face-o degeaba.
    • -3 (17 voturi)    
      Aiurea... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 16:43)

      stendec [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      din pacate john doe, esti pe aratura. Homosexualitatea (atat masculina cat si feminina) nu e o normalitate doar pentru ca asa dicteaza politica momentului. Normalitatea e data de media majoritatii. Oamenii au in medie intre 1.65 si 1.90m, cei sub au nanism, cei peste au gigantism. Asa cum nu sunt nici miopia sau hipertensiunea. Nu a spus nimeni ca persoanele respective ar trebui izolate sau persecutate dar nici nu sunt normale. Matematic. Stiintific. Punct. Faptul ca in natura, la animale intalnim exemplare homosexuale asa cum intalnim si exemplare fara un membru sau cu alte malformatii nu inseamna ca ele sunt normale.
      Are rost sa interzicem "marsurile diversitatii"? Probabil ca nu, am da apa la moara respectivilor sa se simta bagati in seama. Dar e din parea lor o foarte mare dovada de prost gust si nesimtire. Heterosexualii nu au nici o zi in care sa defileze cu impopotonati ca niste sorcove, semi-dezbracati sau cu "organe" din butaforie. Sunt doar o adunatura de smecherasi ce sifoneaza fonduri (pentru diversitate evident- ca si cum a fi "pe invers" ar insemna diversitate, nu domnilor diversitate inseamna diversitate adica o multitudine de optiuni, nu optiunea normala in oglinda) + cateva sute/zeci de exhibitionisti.
      • -1 (5 voturi)    
        bravooo (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 18:18)

        cipanu [utilizator] i-a raspuns lui stendec

        subscriu, mai bine nici ca se putea spune !!!!
      • 0 (0 voturi)    
        SUBSCRIU SI EU (Duminică, 5 iunie 2011, 5:26)

        pointless man [utilizator] i-a raspuns lui stendec

        Dar de ce are atitea voturi negative ? Cineva (la plural) sta pregatit sa voteze invers de indata ce apare un comentariu realmente valoros ?
  • +8 (16 voturi)    
    crestinilor, (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 17:16)

    oana [anonim]

    rugati-va in tacare pentru cei pe care ii considerati a fi mai prejos decat voi, desi nu cred ca Dumnezeu face clasamente, si manifestati-va mai putin intoleranta in spatiul public. Mergeti si faceti copii, daca tot sustineti valorile familiei.
    • -2 (8 voturi)    
      exemplu de intoleranta (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 18:33)

      stendec [anonim] i-a raspuns lui oana

      oana esti un exemplu tipic de intoleranta. Nimeni din cei de mai sus nu a fost intolerant pana la tine. Doar ca nu au fost de acord ca exceptia sa fie considerata normalitate. Si asta asa va ramane forever...puteti sa va dati si cu fundul/capul de asfalt, nu putem schimba definitiile doar pentru ca asa vrea cineva. Cata vreme homosexualii vor ramane sub 30% ei vor fi exceptia si nu normalitatea. Nu mai deturnati sensul cuvintelor!
    • -3 (7 voturi)    
      mai... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 18:53)

      me [anonim] i-a raspuns lui oana

      homosexualii pot face ce vor ei... dar nu in public!
      nu sunt obligat eu sa-i vad pe ei cum se manifesta ca niste maimute in calduri in public.
      sunt de acord sa faca orice doresc ei, dar nu in public!
  • +1 (9 voturi)    
    Normalitate (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 20:01)

    Daniels22026 [utilizator]

    Marsurile homosexualilor au un sens. Acela de a atrage atentia majoritatii. In acest caz, minoritatea are dreptate caci homosexualitatea este o normalitate. HOMOSEXUALITATEA NU ESTE UN PERICOL pentru societate.

    Aceste marsuri au meritul de a ne re-improspata memoria si comportamentul civilizat.
  • -2 (8 voturi)    
    Despre coprofagie ... (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 20:59)

    unoarecare [anonim]

    Exista un numar de human beings care beau urina sau consuma materii fecale. Nu este exclus ca acestia sa isi faca o asociatie si sa ceara drepturi. Precum dretul de a servi la cantine sau restaurante preparate culinare specifice.
    Daca se va face un referendum sa se ceara si pentru copro sau scatofagie.
    • +2 (2 voturi)    
      decenta... (Duminică, 5 iunie 2011, 1:18)

      IonC [utilizator] i-a raspuns lui unoarecare

      m-ai ingretosat cu exemplificarea fanteziilor tale in materie de sex! te rog abtinate ori data viitoare iti trimit noua dreapta peste tine sa exersati impreuna :P


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by