VIDEO Vasile Marica: Am informatii ca Marius Ungureanu a negociat cu presedintele. Ii cer demisia lui Traian Basescu/Valeriu Turcan si Marius Ungureanu neaga acuzatiile

de R.M., D.G.     HotNews.ro
Joi, 17 februarie 2011, 19:14 Actualitate | Esenţial


Liderul sindicatului Sed Lex, Vasile Marica, i-a cerut joi demisia lui Traian Basescu, pe care il acuza ca a purtat negocieri, in perioada 4 - 14 februarie, cu fostul vames Marius Ungureanu, care a afirmat in urma cu cateva zile ca i-a oferit mita lui Marica.

"In numele cetateanului Marica ii cer demisia presedintelui pentru aceste fapte grave", a spus el, intr-o conferinta de presa.

"Am primit informatii ca acest infractor de drept comun - Marius Ungureanu - care e cunoscut consumator de droguri a purtat negocieri cu presedintele Romaniei in perioada 4 - 14 februarie pana cand presedintele a facut declaratiile la Romania Libera in asa fel incat sa declare despre mine lucruri neadevarate", a spus el.

Marica a sustinut ca negocierile au durat atat de mult deoarece Ungureanu a dorit sa discute tete-a-tete cu Basescu.

"Anunt public pe toata lumea sa stie ca acest individ se lauda deja in piata ca l-a inregistrat pe presedintele Romaniei in discutia cu el si ca (Basescu) e santajabil in acest moment", a spus liderul Sed Lex.

Vasile Marica a sustinut ca era pregatit sa se suspende din functie in urma acuzatiilor ca ar fi primit o spaga de 20.000 d euro, dar acum a decis sa lupte.

"De cand am inteles ce se intampla si cum se intampla am hotarat sa lupt in numele cetateanului Marica Vasile. In numele lui va spun ca acea tabla de sah a fost construita la Cotroceni de dl Lazaroiu pentru a da senzatia unei activitati a presedintelui Romaniei".

Iata cele mai importante declaratii facute de Vasile Marica:
  • Daca presedintele sta la masa pentru ca nu suporta ca cineva sa-i fie impotriva il anunt ca daca sta cu infractorii la masa nu e presedintele meu
  • Am dosar de urmarire informativa din 1997, sunt urmarit informativ permanent si corect din partea statului roman
  • Daca exista vreun act impotriva mea (...) eu sunt gata sa-mi dau demisia
  • Nu poate un om acuzat intr-un dosar penal pentru delapidare si spalare de bani sa ma acuze pe mine care nu am niciun dosar
  • Este un caz unic de politie politica
  • De sase luni de zile umbla cu tulumbele dupa mine sa vada ce fac in casa, cand ma culc cu nevasta-mea
  • Cu tulumba imi spun vecinii ca ma pazeste cand fac eu dragoste cu nevasta mea
  • Aceasta tabla de sah nu e reala. Tabla de sah e baronul local si cel care il numeste in functie
  • Niciodata sindicatele nu pot sa influenteze acest lucru, nici macar Blejnar sau Ialomitianu nu au forta impotriva baronilor locali
  • Calu' si armasaru' le-a creat dl Lazaroiu pentru a crea o presiune in propriul partid
  • Ma voi adresa ambasadelor UE si Americii pentru a-mi proteja familia

Update: Purtatorul de cuvant al Presedintiei, Valeriu Turcan, a declarat joi ca Marius Ungureanu nu s-a vazut niciodata cu presedintele Romaniei. La randul sau Marius Ungureanu, care luni a recunoscut ca i-a dat mita lui Vasile Marica, a declarat ca nu s-a intalnit niciodata cu seful statului.

Un fost vames a declarat luni ca i-a dat mita lui Vasile Marica in perioada 1997-2002. "Din '97 pana in 2002 ii dadeam bani, cate 2.200-2.500 dolari pe luna", a spus Marius Ungureanu, fost sef de tura si de vama la Giurgiu.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11120 vizualizari

  • +92 (100 voturi)    
    Marica o ia pe urmele lui Vantu. (Joi, 17 februarie 2011, 19:18)

    mircea [anonim]

    Marica parea mai inteligent.Nu cu asemenea declaratii scapi de justitie.Sa demonstreze ca-i curat.La o asemenea gogomanie,nu-l vad bine.
    • -11 (79 voturi)    
      nu trebuie sa demonstreze ca e curat... (Joi, 17 februarie 2011, 19:25)

      marius [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ....ci sa demonstreze cei care-l acuza ca e "murdar".
      Vreau sa zic ca, in democratie, trebuie sa ti se demonstreze ca ai incalcat legea, deci esti vinovat, nu ca un prezumat vinovat sa demonstreze ca e nevinovat.....

      credeam ca am depasit epoca aia....in care trebuia sa demonstrezi ca esti nevinovat.
      • +92 (96 voturi)    
        Sunt de acord cu tine (Joi, 17 februarie 2011, 19:37)

        mariage [utilizator] i-a raspuns lui marius

        N-ar trebui Marica sa demonstreze acum ca Basescu este vinovat? daca nu poate demonstra ar trebui pedepsit pentru cele afirmate?
      • +53 (57 voturi)    
        Cine-i confuz? (Joi, 17 februarie 2011, 20:33)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui marius

        Marica acuza ,fara sa poata face dovada.Ce treaba are Basescu ,cu Ungureanu.Daca Ungureanu negocia cu cineva,negocia cu un procuror pentru circumstante atenuante.Am spus ca Marica parea mai inteligent si iesirea lui de acum ,nu-i o dovada de inteligenta.Comparatia cu Vantu mi sa parut potrivita .
        • +55 (57 voturi)    
          Oooooppps! (Joi, 17 februarie 2011, 20:54)

          van gogu [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Se pare ca Marica are o pisica moarta in tolba si nu se poate debarasa de ea si cum este panicat debiteaza cam multe prostii.
          • +6 (6 voturi)    
            marica (Vineri, 18 februarie 2011, 15:27)

            veto [anonim] i-a raspuns lui van gogu

            pisica lui miroase urat pana in ardeal! ar fi cazul ca romania odata cu venirea primaverii sa faca si o curatenie printre ei ca ne pateaza obrazul " TARII " cu asemenea "RELICVE"!!!!!!!
        • +23 (27 voturi)    
          legatura e simpla (Vineri, 18 februarie 2011, 9:08)

          danandreipaval [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          Cand nu poti dovedi ca acuzatiile aduse sunt false, cel mai usor este sa arati si tu catre altul. Si cum bine stim de la Irealitatea si Antene singurul vinovat este Basescu.

          Asa ca daca azi te da seful tau afara sau iei o amenda te rog sa faci o conferinta de presa sa spui lumii ca tu, cetatean onest care muncesti din zori pana seara pentru binele sindicalistilor tai, ai fost nedreptatit de tiranul BASE...

          Cam asa se face manipulare TV.
          Pentru confirmarea tehnicii dati pe google "tehnici manipulare mass media". Va veti regasi in mai toate cazuri descrise...
      • +49 (51 voturi)    
        ... (Joi, 17 februarie 2011, 20:41)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui marius

        Daca ala care te acuza e un "puscarias" nu inseamna ca e imposibil sa aiba dreptate. Astfel de manifestari imi intaresc foarte mult convingerea ca Marica are chestii de ascuns. De altfel, asa cum i se prezinta situatia materiala la televizor, pare ca i-ar fi fost imposibil sa dobandeasca atat de multe doar din salariu. Si in general comportamentul omului vinovat este de a discredita pe cel care-l acuza. Dar sa vedem ce zice justitia si apoi sa discutam...
        • +14 (14 voturi)    
          dupa cum spune Marica (Vineri, 18 februarie 2011, 7:38)

          curios [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          nici N.Popa nu ar avea dreptul sa vorbeasca despre SOV, nici Hayssam despre.., nici SOV insusi despre altii.
      • +14 (14 voturi)    
        nu discuta despre justitie! (Vineri, 18 februarie 2011, 7:36)

        bula [anonim] i-a raspuns lui marius

        daca nu te pricepi. Cand exista circumstante contra ta, trebuie sa "desfiintezi" circumstantele (ti s-a intamplat sa auzi de alibi?). Acle domn a facut -in scris- un autodenunt in care apare si Marica. "Uciderea" acelui domn nu-l face automat pe MArica nici pur, nici nevinovat.
      • +16 (16 voturi)    
        pe acelasi principiu (Vineri, 18 februarie 2011, 8:13)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui marius

        al demonstrarii vinovatiei, marica, care lupta in numele lui marica, trebuie sa vorbeasca cu marica si sa-l determine pe acesta sa dovedeasca ca ungureanu are inregistrari cu care il poate santaja pe basescu. sa mori de ras.
        pana una alta, doar justitia trebuie sa demonstreze vinovatia lui marica (cel aparat de marica - te umfla rasul cand vorbeste despre el insusi la persoana a treia). asta se va intampla daca plangerea in scris adresata de ungureanu catre dna, se va dovedi adevarata.
      • +13 (13 voturi)    
        Cetatene (Vineri, 18 februarie 2011, 9:24)

        calubalan [anonim] i-a raspuns lui marius

        Marica Vasile o iei de sotie pe cetateana Catalin Voicu? DA!!!
    • +61 (69 voturi)    
      marica (Joi, 17 februarie 2011, 19:25)

      ionutop [anonim] i-a raspuns lui mircea

      daca te uiti la fata lui poti sa-ti dai seama care este nivelul de inteligenta
      • +65 (65 voturi)    
        marica e un ifractor cu tupeu,fara tupeu ar (Joi, 17 februarie 2011, 19:48)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui ionutop

        fi fost ciorditor din buzunare!s-a lipit de Vama pe linie de securitate ,SRI,dupa care s-a autopropulsat lider sindical!oriunde in lume ,dar mai ales in tara unde a fost inventat sindicalismul ,SUA, acesti lideri sindicali sunt o mafie care s-a imbogatit,se imbogateste pe seama fraierilor cotizanti!Cu denumiri sforaitoare lipsite de continut,Sindicate ,Patronate, Federatii,confederatii ,partenerii sociali ,etc., gasca de delicventi a lui Iliescu a pus jugul pe tara asta!totii liderii fura de rup,o freaca de rup si sunt pe mana cu puterea politica!
      • +22 (22 voturi)    
        Tarrrrreeeeeeee!!!!! (Joi, 17 februarie 2011, 23:19)

        Ceesteasta [utilizator] i-a raspuns lui ionutop

        Asa arata Marica. Hombre ai zis un mare adevar
      • +16 (16 voturi)    
        o parere! (Vineri, 18 februarie 2011, 7:41)

        bula [anonim] i-a raspuns lui ionutop

        daca inainte de declaratia publica il banuiam pe Marica ca avea si el parte de un mic izvoras din banii colectati prin vami, acum incep sa cred ca retinea GROSUL.
      • +13 (13 voturi)    
        In 48 ore si-a luat (Vineri, 18 februarie 2011, 9:35)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui ionutop

        diploma de facultate! Iti dai seama.
    • +36 (42 voturi)    
      demonstratie? (Joi, 17 februarie 2011, 19:26)

      costache [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Doar pentru opinia publica trebuie sa "demonstreze" ca e curat. In justitie, nu trebui sa demonstreze nimic; altii trebuie sa dovedeasca ca el este murdar.
      • -7 (23 voturi)    
        Corect (Joi, 17 februarie 2011, 19:48)

        alex [anonim] i-a raspuns lui costache

        Ai dreptate numai romanii cretini vor sa dovedesti tu ca esti nevinovat. Justitia trebuie sa divedeasca ca esti vinovat.
        • +28 (28 voturi)    
          Cand il acuzi (Joi, 17 februarie 2011, 22:25)

          zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui alex

          pe Presedintele Romaniei de tainuire si politie politica, ti-ar cam trebui dovezi, nu?
      • +12 (12 voturi)    
        cine o fi avand dreptate? (Vineri, 18 februarie 2011, 7:44)

        bula [anonim] i-a raspuns lui costache

        Marica, Bombo, Chiuariu, altii..!? fiecare urla ca al lui e singurul caz de politie politica si proces politic!! numai unul poate avea dreptate, deci cine minte?
    • -26 (34 voturi)    
      Ce ti-e cu democratia (Joi, 17 februarie 2011, 19:27)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Nu trebuie sa demonstreze cineva ca e curat. Adica sa-si demonstreze nevinovatia.
      E o chestiune elementara de drept.
      Asa cum si Traian Basescu este nevinovat ca a instigat un sperjur prin negocierea cu Marius Ungureanu care a facut afirmatiile.
      • +34 (34 voturi)    
        Unii fura si altii le tin de sase. (Joi, 17 februarie 2011, 20:43)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui gigel

        Eu nu-l acuz nici pe Marica,nici pe Ungureanu.Tu ce hram porti ?Tii de sase?Marica avea o problema cu Ungureanu si nu -l inteleg de ce nu si-o rezolva civilizat ,in justitie si iese in media sa acuze presedintele.Pare o ingamfare pentru Marica.Si din felul cum a vorbit la conferinta de presa ,pare si cu un defect mintal.Ceva cu nebunii.Ma mir ca nu spune ca este urmarit de extraterestri..Banuiesc ca sindicatul lui Marica are un serviciu juridic,care putea initia o actiune in justitie impotriva lui Ungureanu,incat acesta sa se invete minte.
    • +31 (31 voturi)    
      si mafioti plang (Joi, 17 februarie 2011, 20:38)

      bunicuta [anonim] i-a raspuns lui mircea

      ai uitat de bombonel, felix, patriciu,ponta, ilici, pacuraru, chiuariu, evanghelie... cu alte cuvinte tota gasca de US Lashi
      • +4 (4 voturi)    
        US Lashi? (Vineri, 18 februarie 2011, 10:18)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui bunicuta

        sau UrsS Lashi?
  • -19 (23 voturi)    
    CORECT ! (Joi, 17 februarie 2011, 19:18)

    niculita30 [utilizator]

    !
  • +20 (20 voturi)    
    cere-i-o (Joi, 17 februarie 2011, 19:19)

    Asa... [anonim]

    Dar in scris, te rog.
  • +61 (65 voturi)    
    paranoia... (Joi, 17 februarie 2011, 19:19)

    popcorn monta [utilizator]

    basescu e in tot si in toate...iar e justitie politica...nu mai poate fi acuzat nimeni in tara asta fara sa fie implicat basescu...
    • +19 (19 voturi)    
      mai degraba sistemul tipa (Vineri, 18 februarie 2011, 8:36)

      EU [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

      Basescu e de vina ca sistemul corupt a inceput sa se clatine, iar justitia incepe sa-si faca treaba.
      Ramane de vazut ce se intimpla mai departe, daca rezista Base
  • +50 (58 voturi)    
    lasa-ne in pace (Joi, 17 februarie 2011, 19:19)

    na [anonim]

    se joaca tare
    i-a zgaltait un pic marinerul
  • +49 (49 voturi)    
    Si io cer demisia ta, tot pe baza de "informatii" (Joi, 17 februarie 2011, 19:20)

    :))) [anonim]

    pe care nu ti le spun tie :)))))

    Daca-ar fi adevarate n-ai tine "informatiile" doar pentru tine, le-ai duce la DNA
  • +51 (57 voturi)    
    fara (Joi, 17 februarie 2011, 19:21)

    Bazil [anonim]

    Uite de unde porneste suspendarea lui Basescu. De la acest mult prea cinstit si brav barbat - Vasile Marica.
  • +43 (43 voturi)    
    Da....cum sa nu... (Joi, 17 februarie 2011, 19:21)

    Buster [anonim]

    Si marmota invelea ciocolata...!!..
  • +50 (52 voturi)    
    get real (Joi, 17 februarie 2011, 19:21)

    io [anonim]

    hai dl. Marica ca sunteti jalnic. ce are sula cu prefectura?
  • +49 (49 voturi)    
    vedeta tv marica (Joi, 17 februarie 2011, 19:25)

    sile [anonim]

    Marica insa n-a putut negocia cu Vintu, ca batista si hidrantul ii umpleau gura.
  • +50 (50 voturi)    
    Wtf (Joi, 17 februarie 2011, 19:27)

    Wtf [anonim]

    De ce sa faci astfel de declaratii..cam ciudat.
    Chiar daca ar fi adevart, trebuie sa le probezi mai intai, ca altfel mai rau te afunzi in ce vrei sa eviti.
    • +18 (18 voturi)    
      de ce sa faci astfel de declaratii (Joi, 17 februarie 2011, 22:42)

      costa [anonim] i-a raspuns lui Wtf

      Marica a vazut pe TV ca se poarta chestia cu urmaritul politic. De asta se folosesc si s-au folosit toti smenarii(WC tudor, becali diaconescu,si aproape toti politrucii ) In aceste conditii a adus-o din condei, sperind in acelasi timp ca daca presedintele ''pune botul'' la provocare, ancheta va fi deviata de la frauda la lupta Marica-Basescu. Oricum , se pare ca are probleme mai mari decit se presupune.Probabil ca stie mai mult unde s-a ajuns cu cercetarea DNA, si acum este in deriva
  • +62 (62 voturi)    
    Chiar asa? (Joi, 17 februarie 2011, 19:27)

    denvarel [utilizator]

    Sa demisioneze presedintele? De unde aveti toti tupeul asta?
    Va uitati probabil in gura lui Felix si credeti ca gata, Basescu e cu un picior in groapa.
    Nu mor caii cand vie cainii!
  • +45 (45 voturi)    
    Ce om curat (Joi, 17 februarie 2011, 19:29)

    nano2k [utilizator]

    Vai ce om curat e Marica asta. Vai cat de rau e Basescu. Vai, parca suntem intr-un film prost in care trebuie sa ni se faca mila de infractori.

    Taci din gura omule si du-te-n... justitie sa-ti faci dreptate!
  • +31 (31 voturi)    
    Apropo (Joi, 17 februarie 2011, 19:33)

    nano2k [utilizator]

    Dl Marica, raspunsul ti l-a dat deja Boc, inainte sa comentezi matale: "Demisia se da, nu se discuta".

    Daca nu iti vine sa crezi, ceteste matale acia: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8312379-emil-boc-demisia-nu-discuta.htm
  • +32 (32 voturi)    
    Informatii (Joi, 17 februarie 2011, 19:34)

    Petre [anonim]

    Am informatii sigure ca Ilici este extraterestru. In 2012 Ianuarie i se termina uleiul si o sa-i crape blocul motor. Ce penibil esti bai Marica.
  • +41 (41 voturi)    
    Lui Obama? (Joi, 17 februarie 2011, 19:34)

    mariage [utilizator]

    Nu-i ceri demisia si lui Obama? In Romania s-a ajuns la o culme a nesimtirii, cum este unul prins cu ocaua mica, incepe sa injure presedintele si sa o dea pe actiune politica.
  • +40 (40 voturi)    
    despre articol (Joi, 17 februarie 2011, 19:38)

    maria [anonim]

    D-le marica nu mai fiti caraghios.Cine se scuza se acuza.Acum e clar ,.sinteti vinovat.Parca trebuia sa negocieze presedintele cu cineva ,dvs acum v-ati dat de gol.Daca ai gresit vei plati ,daca nu poti sa stai linistit,dar dupa cum te agiti esti vinovat vere.Ai facut ca chelul care isi pune mina in cap.Daca ai probe impotriva lui Basescu du-le la Dna ,daca nu asteapta-ti sentinta caci daca sint probe impotriva ta n-o nsa scapi cu toata intimidarea pe care o faci.Basescu nu poate fi cumparat si nici nu-l are nimeni la mina ,ca daca l-ar avea ar fi alaturi de voi linga Vintu si Voiculescu si cum nu e ...
  • +34 (34 voturi)    
    De fapt (Joi, 17 februarie 2011, 19:38)

    Aha [anonim]

    mare lucru nu zice.. zice ca denuntatorul lui se lauda ca Basescu e santajabil. deci e indirecta treaba, nu e nicio acuzatie, probabil ca n-are probe.

    dupa comportament, pare la fel de disperat ca vantu.
  • +38 (38 voturi)    
    Marica Mafioso (Joi, 17 februarie 2011, 19:43)

    Don Membru [anonim]

    si se mai trase un semnal de alarama disperat pe ruta: Vantu-Luca-Petcu-Toti golanii si retur...
  • +39 (39 voturi)    
    cea mai buna aparare e atacul... (Joi, 17 februarie 2011, 19:46)

    soso [anonim]

    dar din partea unui scarbos, abject si penal, mi se pare aiurea sa tintesti atat de sus! adica un presedinte are acces la toate informatiile din toat serviciile secrete, si se complica cu un vames???? sunt sigur ca daca ar vrea ca presedintele, indiferent care ar fi acesta, sa se ia de cineva, nu cred ca ar alege o metoda atat de ieftina! chiar imi doresc sa se ia presedintele de acest abject penal, si sa-l vare in puscarii sa stearga vamesii cu el pe jos!
  • +43 (43 voturi)    
    Ha! (Joi, 17 februarie 2011, 19:46)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    Cica tovarasu' Marica a "hotarat sa lupte"... Patetic. Romania se pare, la o privire aruncata superficial, ca e plina ochi de luptatori. De tot felul de luptatori. Interesant este insa faptul ca toti lupta cu un singur adversar: Basescu. Interesant, nu? Cine sunt "luptatorii"? Pai cam toti cei certati cu legea si care se simt cu mustele roindu-le deasupra capetelor si asezandu-se pe caciuli. Vantu declara razboi, Voculescu e in razboi de cand s-a nascut, Ponta e un revolutionar patentat, Antenescu se lupta cu prezenta in parlament si iese mereu invingator, Adrian Nastase nu mai vorbim, Patriciu pare ca e in defensiva, Voicu se lupta si el cu justitia, iar acum iata-l si pe tovarasu' Marica de la sindicatul crimei vamesilor care pleaca la razboi cu gura mare si avand revolutionar-proletar, inarmat cu teancurile de sute de mii de euro luate spaga de-a lungul anilor de la cei carora le acorda imunitate si protectie "sindicala". Cum naiba se face ca toti cei care au probleme penale sau urmeaza sa aiba, declara razboaie presedintelui?

    P.S. Oare de unde stie tovarasu' rege Marica ca are dosar de urmarire informativa din 1997????? Cumva de la fostii sefi SRI care erau slujbasii lui Vantu? In mod cert ca da. Mai Marica, degeaba incerci matale sa te autovictimizezi. Nu tine. Esti un ins cusut cu ata rosie pesedista din cap pana in picioare. Cat despre "tulumba"... Justitia iti pregateste un hidrant de n-o sa-l poti duce. In bot. Cu sau fara batista.
    Revenind la subiect... Pe cine pacalesti tu tovarase Marica ca Basescu a negociat cu Ungureanu? Unde? In ce loc? Il crezi atat de naiv pe Basescu sa faca asta? Ori esti tinta unei imense dezinformari ori tu esti cel care dezinformeaza si manipuleaza o tara intreaga. Ti-o spun pe romaneste tovarase rege Marica: TI S-A INFUNDAT!
  • +31 (31 voturi)    
    unde-i diploma? (Joi, 17 februarie 2011, 19:54)

    dinu vama [anonim]

    cautati diploma de licenta a d-lui Marica sa vedem daca are studii superioare facute asa cum le-ar face un om cinstit!!!
    in acest fel se mai demonteaza un "argument" al d-lui Marica, care acum este disperat si vorbeste gura fara el...
  • +33 (33 voturi)    
    Na (Joi, 17 februarie 2011, 19:58)

    anonim [anonim]

    Are si asta un serviciu de informatii la dispozitie.

    E mai tare decat motanu, are bani nu gluma de tine speoni mai tari decat SRI, SPP, instruiti la cutite sa-l speoneze in derect si la orice ora pe Basescu.

    Sa-mi fac dracu si eu un sindicat al Prostilor, sa moara soacra de ciuda.
  • +27 (27 voturi)    
    marica ar trebui sa ceara (Joi, 17 februarie 2011, 19:58)

    leopold [anonim]

    protectie si la patriarhie(sa-l ierte Dumnezeu ca nu stie ce spune) si psihiatrie(cred ca l-ar ajuta mocca marele psihiatru cap-patat abonat in studiourile irl).
  • +32 (32 voturi)    
    de ce n-ai zis (Joi, 17 februarie 2011, 20:01)

    relu [anonim]

    de cand esti lider sindical despre sindicalistii tai ca
    fac nazbatii ?
    puteai sa iesi asa cum ai iesit acuma sa strigi in gura mare: eu sunt fata mare si nu vreau sa mai stau in fruntea flacailor care iau spaga ?
    sau nici asta nu stiai ca vad ca esti conectat informativ pana la presedintie si dincolo de ea!
    aia luau 100.000 de euro pe tura si tu iti puneai centura de castitate cu 7 lacate?
    de ce nu ai luat atitudine atunci cand curgeau euroii ?
    ce zici tu, este oare imposibil sa nu mai fie cineva pe undeva sa te cunoasca mai bine ?
    fa un exercitiu de imaginatie.
    • +6 (6 voturi)    
      Corect comentariu (Vineri, 18 februarie 2011, 9:43)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui relu

      Ce a asteptat pana acum?
  • +39 (39 voturi)    
    probleme (Joi, 17 februarie 2011, 20:01)

    sucaa [utilizator]

    "In numele cetateanului Marica ii cer demisia presedintelui pentru aceste fapte grave"

    daca deja vb despre el la persoana a 3-a are ceva probleme...
    Marica tata, consulta un specialist :)

    auzi la el, a vrut sa demisioneze dar acum el lupta :)
    e tare infractorul asta :)
  • +35 (35 voturi)    
    apropo (Joi, 17 februarie 2011, 20:03)

    mirela [anonim]

    Culmea tupeului de borfas ! "Simabile" Marica ai avut o "cariera" ca Hoffa in America anilor 30.Sper sa ai si un final identic,caci lehamitea nostra e imensa!
  • +28 (28 voturi)    
    L-a lovit (Joi, 17 februarie 2011, 20:06)

    Mih. [utilizator]

    Furtuna solara o fi dat peste Marica...distorsionand uzul ratiunii.
  • +38 (38 voturi)    
    E intotdeauna vina lui Basescu (Joi, 17 februarie 2011, 20:06)

    Claudia [anonim]

    Mie mi-a luat cineva locul de parcare si sunt convinsa ca in spatele actiunii este Basescu. De altfel banuiesc ca este implicat si in faptul ca nu am mai gasit painea care imi placea azi la magazin.

    Ce mi se pare mie uimitor este cum de are Basescu atata timp sa initieze toate aceste lucruri in spatele carora se afla. Sunt atat de multe situatii in care este de vina Basescu incat il invidiez pentru felul cum isi poate imparti timpul astfel incat sa poata face atat de multe lucruri.
  • +35 (35 voturi)    
    Si inca ceva... (Joi, 17 februarie 2011, 20:06)

    IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim]

    "Sindicalistului" crimei Marica i se apropie funia de gat. Si pentru ca deja a inceput sa-l stranga tipa strident. Il astept pe tovarasul Marica cu dovezi in sprijinul afirmatiilor iresponsabile pe care le-a facut. Prins rau de tot la inghesuiala a inceput sa faca gafe. Imense. Sa vedem cum probeaza tovarasul Marica acuzatiile. Ca nu merge cu: "am auzit", "mi-a spus cineva", "circula zvonul", "vorbeste lumea"... Pur si simplu nu tine cu d-astea tovarase mafiot Marica.
    • +22 (22 voturi)    
      Asa este! (Joi, 17 februarie 2011, 21:27)

      Elena7777777 [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

      Un tupeist care hot fiind striga hotul imaginandu-si ca adevarul este direct proportional cu decibelii!
      Halal sef de sindicat, de fapt cum ii turcu asa si pistolul...poate doar D-nul Hosu ce pare mai breaz...poate....ca, in rest iti vine sa iei bicarbonat de scarba ce o proavoaca parvenitii astia nenorociti!
      A spus ca a venit naiv din Falticeni la Bucuresti...
      Amu-i prost de-a binelea....desi el crede exact contrariul luandu-si nevasta din capitala si-i tare-n clanta pt ca si-a permis in tupeu-i nemarginit sa-i cumpere si-un post de director tumna la Finante!
  • +29 (29 voturi)    
    ,, Jianu" MARICA. (Joi, 17 februarie 2011, 20:26)

    Constantin Nistor [anonim]

    Tot ce am citit pana acum este 99,99% adevarat

    despre d-ul Marica. Cred ca simte suflul rece al ,,exploziilor'' din vami, si pe d-lui l-a prins cu poponetul
    gol. Se crede ciobanesc mioritic dar nu este nici macar pekinez.!!
  • +27 (27 voturi)    
    E nevoie urgenta de ginecolog! (Joi, 17 februarie 2011, 20:40)

    Mircea [anonim]

    E limpede ca dl. Marica are nevoie urgenta de un ginecolog! De-asta striga asa.
  • +15 (17 voturi)    
    demisia D-nului Basescu (Joi, 17 februarie 2011, 20:40)

    johann [anonim]

    esti din gasca lui Vantu
  • +29 (29 voturi)    
    In lumea voastra spurcata spaga se da cu acte? (Joi, 17 februarie 2011, 20:43)

    Traian [anonim]

    "Daca exista vreun act impotriva mea . . . "
    • +3 (3 voturi)    
      asa'i ca suna ca vintu ? (Vineri, 18 februarie 2011, 12:26)

      panfil [anonim] i-a raspuns lui Traian

      fara acte.
      asa n'a putut fi gasit niciun act impotriva lui vintu in cazul fni.
      sau, poate, in acel caz n'a fost cautat indeajuns de insistent....
      caile justitiei romanesti sunt mai intortocheate decat labirntul din antichitate.
      • +2 (2 voturi)    
        la vintu s-a prescris (Vineri, 18 februarie 2011, 12:55)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui panfil

        din cauza asta n-a fost condamnat.
        marica spera si el acelasi lucru, mai ales ca varanul felix n-are in neuronu-i stingher decat fixul cu suspendarea lui base.
  • +26 (26 voturi)    
    hahaha ! (Joi, 17 februarie 2011, 20:45)

    panfil [anonim]

    cum cere, la imperativ sau la miloaga ?
    si'l vous plait monsieur, basse !?
    sindicalist suta la suta, invatzat sa ceara.
    si lui ungureanu i'a cerut. si a primit.
    ce nu pricep maricii si nushii si felixisii e ca, intr'un stat de drept, cu sau fara base, justitia isi vede de drum, dejaba latra cainii.
    ca fondul problemei nu este daca ungureanu ar fi avut ceva la pace cu base, ci ca, daca a luat sau nu mita, daca ungureanu are sau n'are dreptate.
    poate ca ungureanu a intrat la mititica si nu se astepta sa fie lasat sa cada, poate ca a sperat ca va avea un sprijin, de la sindicate :-)
    ca tot membru', nu ?!
    e interesant cum toata lumea, dela mazarei la felixi si bombonei, pana la sindicalii de serviciu, au invatzat lozinca cu jos basescu. toti ii vor demisia. si daca vezi dece, pen'ca toti sunt o retea.
    un paienjenis de hoti. si toate sub aripile celui mai sarac si cinstit dintre ei, ilici kaghebescu.
    devine jenant pentru tzara asta.
    daca nu se termina cu caracatitza asta care a crescut sub lici, bombo si tarliceanu, atunci putem spune ca dupa douaj'de ani brucani, a invins lovirutia, definitiv.
    daca se termina, va invinge itr'adevar revolutia.
    depinde de cei care au iesit atunci pe strazi, iar acum voteaza.
    • 0 (0 voturi)    
      precizare (Vineri, 18 februarie 2011, 16:28)

      panfil [anonim] i-a raspuns lui panfil

      sindicat este mai mult sydicate....in romania.
      if you know what I mean.. :-)
  • +23 (23 voturi)    
    pinocchio (Joi, 17 februarie 2011, 21:04)

    imaros [anonim]

    l-am vazut pe tov. Marica cum dadea declaratii si nasul i se tot lungea oare de ce?
  • +21 (21 voturi)    
    se pune de-o greva generala? (Joi, 17 februarie 2011, 21:08)

    dadan [utilizator]

    prostimea oricum nu trebuie sa stie de ce iese in strada...important e sa strige Jos Basescu....
    Marica penibilule....o sa dai sama pentru faradelegile si imbuibarea comisa pe spinarea romanilor....se apropie judecata de apoi la care viseaza poporul asta , cand o sa atarne spanzurati de felinare toti ciocoii si paturicii tarisoarei noastre....pana una alta tu ai niste texte si vreo doua televiziuni aservite(plus ceva ziare) dar procurorii au dovezi clare, marturii, denunturi si inregistrari HD cu morisca din vami....si cum se stie ca intre hoti nu exista loialitate si onoare ne asteptam sa fi dat in gat de cam toti purtatorii de chipiu care iau spaga in tara asta .....la o adica cand e belea fiecare isi vede de chipiul lui....
  • +27 (27 voturi)    
    muaaahahaah (Joi, 17 februarie 2011, 21:13)

    MirceaA [utilizator]

    toti puscariasii si puscariabilii au ceva cu Basescu. Toti au fost lucrati de Basescu. De aia il iubesc eu.
    • +21 (21 voturi)    
      Da (Joi, 17 februarie 2011, 23:56)

      Ceesteasta [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      Si eu il iubesc. Este cel care a reusit sa arunce in aer matrapazlacurile aste. Si asta este numai inceputul. Sa-i de a Dumnezeu sanatate.
      • -5 (7 voturi)    
        Iubiti-l , iubiti-l .... (Vineri, 18 februarie 2011, 9:09)

        defav [anonim] i-a raspuns lui Ceesteasta

        dar macar o condamnare sa vad si eu, ca din toate povestile astea cu vamesi , baroni, Marica si alti mafioti nu ne-am ales cu nimic , numai circ...
        • +5 (5 voturi)    
          Baietel (Vineri, 18 februarie 2011, 10:18)

          IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui defav

          De arestari, procese si condamnari se ocupa justitia. Ce treaba are Basescu? Pentru ca, asa cum o spui, insinuezi ca Basescu ar trebui sa-i bage si la parnaie pe infractori.
          • -3 (3 voturi)    
            Lasa dom'le .. (Vineri, 18 februarie 2011, 11:05)

            defav [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

            ca stiu si eu , nu ti l-am atacat pe base cel drag, am zis doar ca vreau si dosare finalizate , nu numai stirnire de musuroaie. Si justitia aia , daca e asa de separata si de "oarba" , de ce nu-si face treaba ? A aparut din spuma marii ,Boc nu are nici o vina, base la fel.
            • +4 (4 voturi)    
              Bai obraznicule! (Vineri, 18 februarie 2011, 11:44)

              IC Breteanu leberalul socialist si conservator [anonim] i-a raspuns lui defav

              Intreaba-i pe Voicu, Vantu si retelele lor de ce nu-si face treaba justitia!!!! Asa cum ar trebui. Chiar faci pe prostul? Ce te tot faci ca nu pricepi?

              P.S. Observ ca invoci obsesiv numele lui Basescu iar, acum, si pe al lui Boc. Ai o reala problema cu capul "dom'le". De bine de rau justitia asta asa urat cu arata ea, dupa ce a venit Basescu la putere a fost lasata sa functioneze liber, fara constrangeri politice. Nu ca pe vremuri cand Nastase ii dadea ordine ministrului justitiei Rodica Stanoiu sa-i fabrice lui Basescu dosarul flota si sa-l arunce in parnaie. Suferi cumva si de amnezie sau ai memoria selectiva?
              • -2 (2 voturi)    
                Indiferent (Vineri, 18 februarie 2011, 12:44)

                defav [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist si conservator

                ce si cum , nu-ti permit sa ma jignesti in asemenea hal ! Chiar daca ai avea perfecta dreptate in chestiunile politice , felul in care imi raspunzi arata ca tinzi la 0 ca si caracter...am terminat
  • +25 (25 voturi)    
    Basescu e-n toate. (Joi, 17 februarie 2011, 21:22)

    decebal [anonim]

    Antenele si Irealitatea si-au atins scopul.Toata lumea infractionala il vad vinovat pe presedinte,dupa aceasta campanie furibunda a lui Felix si a lui Vantu.Oare de ce arunca Marica cu acuze in dreapta si-n stanga daca el este curat ca lacrima ?Nu are el ceva de ascuns ?Greseala recunoscuta este pe jumatate iertata.Ce zici ,domnule Lider sindical ?
  • -17 (19 voturi)    
    pedelistii nu mai au pic de rusine (Joi, 17 februarie 2011, 21:31)

    hahahaha [anonim]

    Asta este culmea minciunilor sfruntate, toata spaga s-a dus la sindicate , nu ?
    Chiar credeti ca suntem o tara de tampiti?
    In loca sa-si toarne cenusa in cap pentru dezastrul produs in tara acuzati pe altii care nu au nici o decizie.
    Marica este un erou care a avut curajul sa nu cada la pace cu ciocoii care ne conduc
    • +16 (16 voturi)    
      tare de tot (Vineri, 18 februarie 2011, 1:17)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui hahahaha

      uite unde erau rusinosii ! In opozitie. Uau. Marica, daca era erou, nu-i conducea pe banditi. Asa este doar un sef de hoti.
    • -5 (7 voturi)    
      Toti sunt eroi ! (Vineri, 18 februarie 2011, 8:39)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui hahahaha

      Basescu asta in loc sa puna mana pe lopata sa faca autostrazi , foloseste lopata sa -i sape pe unul si pe altul .Ma intreb cand mai are timp sa negocieze cu puscariasii ( ce i-o fi promis ?) , sa conduca procurorii, sa faca presiuni asupra judecatorilor, sa spuna politistilor pe cine sa aresteze , sa unelteasca cu serviciile ? Si de ce toate astea ? Ca Vantu s-a luat de fica-sa, ca Marica a facut greve, Voiculescu il injura la televizor, Nastase cand erau vecini a lasat apa deschisa si l-a inundat, Mazare i-a suflat o gagica din tinerete,Voicu ii facea concurenta la uitat stramb,Vadim Tudor are fular alb, Gigi vrea sa-i ia tronul, Dan Diaconescu e cu boboru' ....
  • +17 (17 voturi)    
    Ca tot veni vorba... (Joi, 17 februarie 2011, 21:49)

    mao [anonim]

    ceilalti lideri de sindicat din alte domenii care nu pot justifica averile pe cand la DNA? baronii pe cand? pe cand o lege care sa confiste valorile detinute si care nu pot fi dovedite prin venituri? pe cand normalitate?
  • +17 (17 voturi)    
    ce este mai penibil? (Joi, 17 februarie 2011, 21:56)

    catalin [anonim]

    Personajul Marica nu mi-a spus niciodata nimic.. ba chiar ca autointitulat ädversar"al presedintelui roman mi-a dat impresia ca il ajuta pe acesta. Marica are tendinta de a fi penibil si atunci il punea pe T Basescu intr-o pozitie buna... dar apare aici penibilul: in situatia in care personajul Marica sare cu acuzatii ce frizeaza bunul simt dar.. uimire! socant! sar 100 sa ridice piatra aruncata de un nebun! de ce?.. valurile nu le face Marica ci cei care incearca sa arate ca un lucru ce si celor anti-base li se pare hilar este neadevarat... Poate ca domnul basescu ar trebui sa faca curat pe langa dumnealui
  • +15 (15 voturi)    
    ,,dovada'' (Joi, 17 februarie 2011, 22:11)

    c.nistor [anonim]

    Stiu pe cineva D-zeu sa-i odihneasca care striga la
    fel ,,dovada;dovada'' si i-a judecat ,,colegii ''academicienii,.. si tot despre diplome era vorba si tot despre hoti.. si ...tot... si la ....lla. lla ...!!.
  • +21 (21 voturi)    
    Marica esti un gunoi (Joi, 17 februarie 2011, 22:33)

    acer [anonim]

    are tupeul sa spuna ca presedintele tarii e vinovat de tot ce este mai rau in tara asta...ca sa arunce cu mizerii i-au trebuit 72 de ore de gandire...adica de sfaturi si sustinere din partea lui voiculescu,vantu,patriciu,psd,pnl...cand a vazut ca are spatele asigurat a inceput sa delireze...e o metoda veche care mai tine doar la prosti...presedintelele are mandatul si obligatia sa ne scape de acesti hoti si tradatori de tara...daca nu e in stare sa iasa la tv si sa spuna ca la invins sistemul...daca presedintele e stapan pe situatie e obligat sa mearga pana la capat pt ca alta solutie de a scapa de aceste lichele nu este
  • +18 (18 voturi)    
    Strategia (Joi, 17 februarie 2011, 22:33)

    zizi_m [utilizator]

    lui Marica e de trei lei, ca pe el atat il duce mintea.

    A inceput prin a da vina pe Traian Basescu, adica pe vinovatul de serviciu din Romania de azi.
    Dar nu si-a dat seama ca nu mai merge cu asta, dupa ce fiecare penal a dat la randul lui vina pe Basescu.

    In plus, sustine sus si tare ca va aduce dovezi ca e nevinovat. De ce? A fost pus oficial sub acuzare? Cine i le-a cerut? Daca era nevinovat, trebuia sa spuna "N-am nicio treaba, bat astia campii".
  • +17 (17 voturi)    
    Infractorul Marica (Joi, 17 februarie 2011, 23:46)

    Steamy [utilizator]

    Auziţi, au ajuns toţi infractorii de drept comun să-i ceară demisia preşedintelui României. În ce ţară trăim fraţilor când orice rahat cu ochi (a.k.a. cetăţeanul Marica Vasile) se crede îndreptăţit să-i ceară demisia preşedintelui?
  • +20 (20 voturi)    
    Doua intrebari mortale pentru Marica . (Vineri, 18 februarie 2011, 0:17)

    triton [anonim]

    1) La ce suma se ridica averea dumitale domnule Marica ?

    2) Ce venit anual are familia ta ?

    In lumea civilizata exista legi antimafia care ar permite imediat asemenea averi ilicite . In Italia exista legea 575/1965 .
  • +15 (15 voturi)    
    ce fata de meltean!!! (Vineri, 18 februarie 2011, 0:34)

    Monarhist Taranist [anonim]

    Ce tzoparlan e Marica asta.... cred ca pute de la o posta.... chipurile sef de sindicat, in realitate , dupa cum arata, spala cutitul in tine.....
  • +18 (18 voturi)    
    tov Marica si nomenklatura comunista (Vineri, 18 februarie 2011, 0:36)

    uluit [utilizator]

    Vazand inregistrarea cu tov. Marica, parca-i un film prost din anii 1948 cand comunistii infierau si judecau intelectualii anticomunisti ai vremii. Aceleasi metode, aceeasi manipulare, aceeasi minciuna, chiar si aceeasi dictie. :)

    Mars la lada cu gunoi tov. Marica.
  • -17 (17 voturi)    
    campanie antisindicate (Vineri, 18 februarie 2011, 3:15)

    flav [anonim]

    Vom fi in curand o tara fara sindicate; mai probabil,
    deja suntem. Adios libertati sindicale. Bine ai venit, sclavie.
    Pentru cei care vor lideri de sindicat saraci:
    va amagiti ca liderul de sindicat sarac este independent; va fi permanent terorizat de frica zilei de maine si va fi obedientul celor ca basescu si boc.
    Pentru liderii de sindicate e valabil acelasi lucru ca si pentru politicieni: politicianul sarac va fi intotdeauna lipsit de curaj, marcat de frica de dictator sau sistem si se va teme permanent ca va fi strivit de acestia.
    Pe liderul de sindicat cine sa-l apere de abuzurile patronilor si ale statului? Legislatia sindicala, justitia ? Ha, ha, ha ....
    • +13 (13 voturi)    
      Sindicate? (Vineri, 18 februarie 2011, 8:04)

      Muthu [anonim] i-a raspuns lui flav

      Mai exista sindicate? Probabil pana prin 94-95 sindicatele erau ceva, dupa.. Totul a devenit politic si "sindicatele" au devenit o masa de manevra, fiecare lider sindical lipindu-se de un partid politic, alergand dupa ciolan. E ok ce zici tu cu liderul sindical bogat, ca e mai puternic prin forte proprii, dar trebuie sa dovedeasca si el cumva cum a facut avera aia, nu?
      Tin insa sa te contrazic referitor la liderul sindical sarac, tata de la revolutie pana pe la sfarsitul perioadei de mai sus a fost lider de sindicat, "Fratia" in Adjud. Sarac atunci, sarac acum, dar atat timp cat a fost acolo a facut multe, la vreme aceea probabil cel mai bun "Contract colectiv de munca" din RO..
    • +14 (14 voturi)    
      Care sindicate ? (Vineri, 18 februarie 2011, 8:44)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui flav

      Eu stiu ca oamenii se aduna isi aleg un lider, liderii isi aleg un lider national... Ce sa intampla in realitate ? Niste persoane s-au autonumit in 1990 lideri nationali si de atunci isi aleg subordonatii, care conduc oile domnului unde le vine lor bine. Si oilor le place ca nu trebuie sa faca nimic. Cand spune liderul e rau , e rau ! Cand e bine , e bine. Un fel de mici partide comuniste !
    • +15 (15 voturi)    
      De ce generalizezi? (Vineri, 18 februarie 2011, 8:59)

      Old bear [utilizator] i-a raspuns lui flav

      Hai sa-ti spun ceva:cu ceva timp in urma,eram angajatul unei mari uzine la care,un vice al celui mai mare sindicat de acolo,a fost arestat (si condamnat) pt. luare de mita:exact la fel guitza ca e nevinovat si ca amestec politic in retinerea sa!Astazi,are o pensiune si se lafaieste bine merci... Ca el sunt zeci de mii de exponenti care,sub scutul sindicatelor,au facut averi!Si sa-ti mai spun ceva:am fost si eu in conducerea acelui sindicat dar,mi-am vazut cinstit de lupta sindicala!Urmarea?Acum sunt somer la 59 de ani si,ca mine sunt milioane de fosti sindicalisti in aceeasi situatie!Despre ce lupta sindicala mai vorbim?Asa ca stai cuminte in bancuta ta si nu te potrivi porcilor care guitza innebuniti ca le vine sorocul!
    • +14 (14 voturi)    
      ASTA DISCREDITEAZA SINDICATELE (Vineri, 18 februarie 2011, 9:12)

      Caloianu [anonim] i-a raspuns lui flav

      Pardon domnule, ASTA DISCREDITEAZA ORICE MISCARE SINDICALA!!!
  • +15 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 18 februarie 2011, 7:41)

    [anonim]

    • +7 (7 voturi)    
      Asta tot ii ca Vadim... (Vineri, 18 februarie 2011, 9:31)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui

      ...cu informatiile lui cu tot!
    • +8 (8 voturi)    
      Ai uitat conturile in (Vineri, 18 februarie 2011, 10:07)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui

      banci din strainatate!
      Sunt muuuuult mai consistente decat tot ce ai enumerat tu.
  • +14 (14 voturi)    
    un nenorocit e marica (Vineri, 18 februarie 2011, 8:30)

    mike [anonim]

    ia ajuns cutitul la os cat a furat si acum incepe sa minta cu nerusinare , mi-e sila de toata clasa sindicala din romania , majoritatea sunt niste hotzi ordinari in frunte cu aces marica , care facea pe disperatul la manifestatii cu amarastenii
  • +15 (15 voturi)    
    Ca un porc inainte de ... Ignat! (Vineri, 18 februarie 2011, 8:43)

    Old bear [utilizator]

    Orice porc imbuibat ajuns sa aduca totusi si un folos celui care l-a ingrasat,guitza de mama focului inainte de sacrificare:trebuie sa-l intzelegem,totusi,ca i-a venit "sorocu"... Imi cer scuze porcinelor veritabile: asemanarea cu acest "porc" este jignitoare...
  • +13 (13 voturi)    
    Imi este rusine ca in tara noastra apar la TV (Vineri, 18 februarie 2011, 8:56)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Imi este rusine ca in tara noastra apar la TV persoane care nu au cei 7 sapte ani de acasa
    Fara maniere si lipsiti de o educa'ie si instruc'ie minima !
  • +11 (11 voturi)    
    mai,mai ,mai... (Vineri, 18 februarie 2011, 9:03)

    agora [anonim]

    Mai,mai ,mai care cum e prins cu matza in sac cum se plange ca Basescu e de vina ..../Basescu e de vina si cand fura si cand e descoperit/ Oare cand se va naste acela care sa -si recunoasca "pacatele"?
  • +15 (15 voturi)    
    o jogodie (Vineri, 18 februarie 2011, 9:04)

    GoPo [anonim]

    Tipul e o jigodie. E tare in clanta si atat. Nu ca politicienii ar fi altfel dar ma asteptam din partea unor sindicalisti sa respecte legea (pana la extrem) si sa faca parte din marea masa a angajatilor. Cum vii tu sa fii sindicalist cand esti mult peste media angajatilor (ca si avere) . Unii dintre sindicalisti sunt si patroni (avand firme). Ei in firmele lor dau salarii de 3000RON angajatului de rand?
    • -6 (6 voturi)    
      FALS!!! (Vineri, 18 februarie 2011, 12:13)

      IONUT [anonim] i-a raspuns lui GoPo

      Pana una alta, pana astazi Marica a respectat legea! Nu este condamnat nu are dosar penal in cercetare, concluzia cinstit. In mod evident un lider sindical nu poate sa fie un lacatus de la saiba , cu salariu minim pe economie, care dupa program se duce la Guvern sa ceara drepturi pentru cateva sute de mii de oameni!! Sa nu devenim penibili. Veniturile liderilor sunt din banii cotizantilor, sunt mari pentru a fi feriti de tentatii si alte avantaje. Oricum ideea principala este ca nu trebuie sa fie tratati toti la gramada ci individual, fiecare in parte. Iar averea lui Marica, lider sindical de 20 de ani, chiar nu este exagerata, daca o comparam fie si cu cea a Ioanei Basescu!!! Chiar, ziaristi , ia incercati o comparatie intre cei doi( cariera,venturi, avere...)
  • +12 (12 voturi)    
    Campanie antimafie. (Vineri, 18 februarie 2011, 9:08)

    stef [anonim]

    Stim toti cum se lupta liderii sindicali sa-si faca vile,sa aibe pensii nesimtite,sa-si rezolve familia si neamurile.Eu vad in oamenii astia niste profitori ordinari care isi cunosc interesul.Nu este destul sa ai gura mare ci trebuie sa mai ai ceva si-n cap.
    • -4 (4 voturi)    
      ce coincidenta?? (Vineri, 18 februarie 2011, 12:04)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui stef

      Acelasi profil il regasim si la Basescu!!Si-a cam aranjat toate rudele si prietenii!! Sau fata cea mare are mari realizari profesionale din care si-a achizitionat acel apartament ? Apropo mult mai scump decat vila lui Marica!! In plus vad ca toti posteaza indignati impotriva lui Marica, fara sa ia seama de niste lucruri elementar de simple. Pana astazi Marica nu are si nu a avut nici un dosar penal , finalizat sau in cercetare,( protejat de Basescu in ultimii 6 ani sau nevinovat ?)Doi, faptele de care este acuzat acum sunt PRESCRISE!!!!!!!!!!!!!!! Deci nici macar acum nu se poate incepe urmarirea penala!!!!!! CE SE URMARESTE????
  • +10 (10 voturi)    
    Mda... (Vineri, 18 februarie 2011, 9:29)

    Ronin [utilizator]

    "Ma voi adresa ambasadelor UE si Americii pentru a-mi proteja familia". Da ce, ai primit refuz de la muscali??? Sau vrei sa creezi o diversiune dand impresia ca esti cu vestu`? Esti penibil Marica!
  • +9 (9 voturi)    
    Om fara Dumnezeu! (Vineri, 18 februarie 2011, 9:33)

    Audit [utilizator]

    Acest "cetatean" Marica" nu se gandeste ca poate deveni "infractor de drept comun" asa cum ii zice lui Ungureanu?
    Nu l-am vazut pe Ungureanu niciodata (doar in pozele de pe Hotnews) insa pe Marica l-am vazut foarte des la TV. Imi inspira cel putin la fel de multa incredere ca Vantu.
    • -4 (4 voturi)    
      ne luam dupa imagine ? (Vineri, 18 februarie 2011, 11:56)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Audit

      Atunci vrei sa spui ca Basescu inspira incredere ???
      • +2 (2 voturi)    
        incredere (Vineri, 18 februarie 2011, 13:18)

        Kandahar [utilizator] i-a raspuns lui ionut

        dar tie iti inspira cineva incredere ; poate iliescu si clica lui care au omorat oameni nevinovati si care au distrus tara asta ( vezi nastase, vezi ciorbea, vezi hrebenciuc).Poate ei iti inspira incredere
        • -1 (1 vot)    
          penibil (Vineri, 18 februarie 2011, 13:35)

          ionut [anonim] i-a raspuns lui Kandahar

          Daca cei enumerati de tine au facut acele lucruri ( crime ?????) cum de nu a reusit Marele Basescu sa-i dovedeasca in 6 ani ? Accept ca cei enumerati au distrus tara, ti se pare ca in ultimii 6 ani s-a reconstruit ceva din ce s-a distrus?
    • -2 (2 voturi)    
      ?????? (Vineri, 18 februarie 2011, 12:29)

      ionut [anonim] i-a raspuns lui Audit

      Cum adica nu se gandeste ca poate ,,deveni,, infractor de drept comun??? Pai mi se pare normal ca, daca sti ca nu ai facut nimic ilegal, niciodata, sa nu te gandesti la acest lucru! Sau se mai poate ajunge ,,infractor de drept comun,, si altfel?? Probabil toti din tara asta care sunt impotriva puterii, oricare ar fi ea, ar trebuii sa se gandeasca la aceasta posibilitate de a devenii ,,infractori de drept comun,,!!!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Am informatii.... (Vineri, 18 februarie 2011, 9:42)

    Ronin [utilizator]

    ....ca in curand Marica se va imbolnavi.....inca nu stiu daca isi va sparge rotula, ii va ceda inima sau se va opera de hemoroizii....da vom afla curand!
  • +5 (5 voturi)    
    ???? (Vineri, 18 februarie 2011, 10:12)

    vasii [anonim]

    De unde stie Marica ca Ungureanu ii un drogat?? Poate au impartit cateva fumuri impreuna!? :))
  • +5 (5 voturi)    
    Clarificare ! (Vineri, 18 februarie 2011, 10:14)

    valeriu [anonim]

    Marica sa faca o declaratie si sa confirme, sau sa infirme,daca sotia lui este sora lui Nini Sapunaru atunci,apele incep sa se limpezeasca !
  • +6 (6 voturi)    
    Iluzii (Vineri, 18 februarie 2011, 10:38)

    Gelu [anonim]

    Marica este in dilema. Nu stie cum sa o fenteze sa schimbe centrul atentiei in alt sector, nu si-a gasit-o cu Basescu. De fapt asta si-a dorit sa apara la televiziuni, sa fie in centrul atentiei. Oricum i-i va fi foarte greu si nu stiu daca va reusi sa iasa din acest joc murdar in care cred ca are radacini bine infipte. Interesant ar fi sa vedem un punct de vedere al parchetului care nu a iesit cu nimic pana acum. Un proverb romanesc spune ca: Nu iese fum pana nu faci foc. Vom vedea.
  • +7 (7 voturi)    
    Urmeaza Luca (Vineri, 18 februarie 2011, 11:21)

    petrolist [anonim]

    Sunt angajat Petrom si pot sa spun de liderul nostru de sindicat Liviu Luca ca este exact ca si Marica,si-a ales liderii de sindicat pe spranceana,fura din cotizatia de sindicat,ne-a vandut austriecilor pe bani marunti si face ca Ceausescu,se realege din 4 in 4 ani.Sistemul sindical este corupt si nu-i mai reprezinta pe cei care i-au ales.Sunt o ciuma pentru noi,exact ca si in Italia au in spate faradelegi odioase.
  • +1 (1 vot)    
    Marica (Vineri, 18 februarie 2011, 13:51)

    DANA CHX [anonim]

    mai vrea respect?
  • 0 (0 voturi)    
    Descarcarea sufletului unui Roman (Vineri, 18 februarie 2011, 14:50)

    Teodoru Mihail [anonim]

    Daca si de data aceasta Presedintele Tarii,inpreuna cu ORGANALE ABILITATE,nu-si fac treaba pana la capat,inseamna ca ori nu se vrea,ori nu se mai poate face nimic in Tara aceasta,si asta ne va fi soarta,inca foarte multi ani inainte.Cum justifica REPORTERII,care i-au luat interviul,haidamacului,ca nu l-a intrebat nimic despre studii?doar a fost un subiect discutat.In cele cateva zile,in care a anuntat ca va tine o conferinta de presa,a avut destul timp sa prganizeze toata circaria,inclusiv iatrebarile,dar totusi,se vedea ca este un om care isi joaca cartea vietii,adoptand stilul MAFIOT disperat.Domnul Cornea,care se vede ca este pe bune Jurist,aseara la NASUL,mi-a placut,on om ponderat,chiar mi-a facut placere sa-l ascult,nu sunt sigur daca este sef pe la Sindicate,dar ar fi bine ca restul sefilor,afirmati,care urla ,alaturi de Marca,sa invete ceva,de la acest DOMN,sindicalistii ar castiga mai mult,fiind reprezentati de catre DOMNI,nu de urlatori cu averi dobandite de pe spinarea adevaratilor muncitori,dar prostiti,Eu,nu mai am nici o speranta,deoarece au pus mana pe tot si toate,si nimeni nu-i vor putea aduce pe linia de plutire.Scriu aceste randuri cu durere in minte,ca sufletul imi este golit de ori ce speranta,macar de putin mai bine,sanatate Romanilor
  • +1 (1 vot)    
    totul este relaționat (Vineri, 18 februarie 2011, 15:18)

    visio [anonim]

    să ne gândim că un lider de sindicat trebuie să apere niscaiva drepturi, deși aceste drepturi se dizolvă de la sine, în condiții independente de voința părților(așa este specificat în contractul de muncă); ce este situație independentă de voința părților? această situație poate consta într-un război, sau o criză economică severă; revenind la Marica Sindicalul, să ne amintim în ce este băgată soția lui, să ne amintim că nu a fost capabil să apere drepturile celor care cotizau pentru ca aceste drepturi să le fie apărate; relaționat înseamnă că nu există nu se poate ci numai nu vreau; Marica și-a dat demisia de la sefia sindicatului, apoi revenit; ce salariu are soția lui? destul de măricel; vă amintiți de alt lider sindical, Miron Mitrea? înțelegeți unde vreau să ajung așa că....week-end plăcut.
    Marica cede că îl sperie pe Băsescu cu atitudini de golan? să ne gândim ce mult se plimbă SOV...hai pa că a început weekendul pt cei din privat; bugetarii sunt demult la munte...
  • 0 (0 voturi)    
    jucatori (Vineri, 18 februarie 2011, 18:36)

    cristiano [anonim]

    Toata lumea vorbeste doar despre piesele de pe tabla de sah insa se uita esentialul,acestea nu se muta singure oricum s-ar numi ele trebuie sa existe si jucatorii.SRI s-a arate care sunt jucatori,
  • +1 (1 vot)    
    halal de romani !!! (Vineri, 18 februarie 2011, 20:21)

    silvia [anonim]

    Sunt convinsa ca multi stiu de neregulile din stanga,dreapta sa....,dar lipsa de CURAJ pt a spune lucrurilor pe nume !!!!!!
    Acest Marica si altii.....,in fata justitiei ,luat si scarmanat.... sa se descopere toate mizeriile facute!
    O gramada de sindicalisti au facut ''pact''cu conducerea.....,au avut grija de veniturile lor si cate un oscior aruncat si sindicalistilor care au fost ''folositi''dupa bunul lor plac al liderilor si conducerii!!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by