Andrei Chiliman cere daune de un milion de euro pentru perioada in care tatal sau a fost detinut politic

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:48 Actualitate | Esenţial


Primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman, a dat statul in judecata si cere un milion de euro daune morale si materiale pentru perioada in care tatal sau a fost detinut politic in perioada regimului comunist, informeaza Mediafax.

Actiunea fost introdusa la Tribunalul Bucuresti de Andrei Chiliman si de fratele sau, Mihai Chiliman. Cei doi spun ca tatal lor a facut inchisoare in perioada regimului comunist, iar averea familiei a fost confiscata.

Curtea Constitutionala a constatat insa, in 21 octombrie 2010, ca actele normative privind despagubirea detinutilor politici sunt neconstitutionale, admitand sesizarea Avocatului Poporului privind unele prevederi din OUG 62/2010, precum si cele 189 de sesizari privind neconstitutionalitatea articolului 5 din Legea 221/2009.

Curtea a observat, in motivarea deciziei, ca in domeniul acordarii de despagubiri pentru daunele morale persoanelor persecutate din motive politice in perioada comunista exista reglementari paralele.

Pe de o parte exista Decretul - lege 118/1990 privind acordarea unor drepturi persoanelor persecutate din motive politice de dictatura instaurata cu incepere de la 6 martie 1945, precum si celor deportate in strainatate ori constituite in prizonieri, si OUG 214/1999 privind acordarea calitatii de luptator in rezistenta anticomunista persoanelor condamnate pentru infractiuni savarsite din motive politice, persoanelor impotriva carora au fost dispuse, din motive politice, masuri administrative abuzive, precum si persoanelor care au participat la actiuni de impotrivire cu arme si de rasturnare prin forta a regimului comunist instaurat in Romania.

Pe de alta parte, exista Legea 221/2009 privind condamnarile cu caracter politic si masurile administrative asimilate acestora, pronuntate in perioada 6 martie 1945 - 22 decembrie 1989.

"Totodata, textul de lege criticat, astfel cum este redactat, fiind prea vag, incalca si regulile referitoare la precizia si claritatea normei juridice. Astfel, lipsa de claritate si previzibilitate a dispozitiilor art.5 alin.(1) lit.a) referitoare la acordarea despagubirilor din Legea nr.221/2009 a condus la aplicarea incoerenta a acestora, instantele de judecata acordand despagubiri in valoare de pana la 600.000 Euro, ceea ce reprezinta o aplicare excesiva si nerezonabila", scriau judecatorii CC in motivarea deciziei din 21 octombrie 2010.

Potrivit CC, chiar daca prin art.I pct.2 din OUG 62/2010 s-au introdus niste criterii minime de acordare a despagubirilor, si anume durata pedepsei privative de libertate, perioada de timp scursa de la condamnare si consecintele negative produse in plan fizic, psihic si social, precum si masurile reparatorii deja acordate in temeiul Decretului-lege nr.118/1990 si OUG 214/1999, acestea sunt insuficiente pentru a putea caracteriza norma legala ca fiind clara si previzibila.

In luna iulie 2010, Avocatul Poporului a sesizat Curtea Constitutionala in legatura cu cateva "norme contrare unor prevederi din Constitutie" din Ordonanta de Urgenta 62 din 2010 care limiteaza cuantumul despagubirilor acordate fostilor detinuti politici din perioada regimului comunist.

Intr-un comunicat de presa, Avocatul Poporului afirma ca exceptia de neconstitutionalitate ridicata vizeaza articolul I punctul 1 si articolul II din textul ordonantei.

Primul dintre ele este cel care prevede limitarea cuantumului despagubirilor "pentru prejudiciul moral suferit prin condamnare" la maximum 10.000 de euro pentru cel condamnat, la 5.000 de euro pentru rudele sale de gradul I si maximum 2.500 de euro pentru rudele sale de gradul II.

Articolul II prevede ca noile dispozitii "se aplica proceselor si cererilor pentru a caror solutionare nu a fost pronuntata o hotarare judecatoreasca definitiva pana la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta".

OUG 62/2010 a fost adoptata de Guvern in 30 iunie si publicata in Monitorul Oficial in 1 iulie.

Surse guvernamentale declarau, la inceputul lunii aprilie 2010, ca Guvernul intentioneaza sa limiteze la 10.000 de euro cuantumul despagubirilor morale pentru fiecare fost detinut politic din perioada comunista prin modificarea Legii 221/2009 privind condamnarile cu caracter politic si masurile administrative asimilate.

Modificarea cadrului legislativ a survenit deciziei Tribunalului Bucuresti, care in 11 iunie a acordat, in baza Legii 221/2009, daune morale de 500.000 de euro fostului presedinte al PNTCD Ion Diaconescu pentru suferintele sale din perioada comunista si a constatat caracterul politic al condamnarilor din perioada regimului comunist. Diaconescu a solicitat in instanta sa fie despagubit cu 18 milioane de euro pentru condamnarile si suferintele din timpul regimului comunist.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3366 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    . (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:02)

    Florin [anonim]

    Apropos tot de Chiliman si tot de un milion de euro:
    http://www.kamikazeonline.ro/2011/01/cit-e-darul-la-nunta-psd-ului-cu-pnl-ul-chiliman-a-dat-deja-peste-1-000-000-de-euro/
  • +11 (13 voturi)    
    Dar pentru (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:03)

    adrian88000 [utilizator]

    perioada in care a fost securist el? Cata amenda trebuie sa plateasca? Se echivaleaza si ramanem la zero, sau ramane el dator?
    • -6 (14 voturi)    
      dovada (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 16:04)

      angela [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      De ce afirmati ca a fost securist? Am fost colega sapte ani cu a. chiliman la IPA si nu am observat sau auzit asa ceva. Sa va fie rusine.
      • +6 (8 voturi)    
        nu avea ecusonul de securist pe piept ? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:43)

        georget [anonim] i-a raspuns lui angela

        Daca nu avea ecuson pe piept ,cu numele si functia de securist atunci e clar draga Angela , ai perfecta dreptate.
      • +5 (7 voturi)    
        Angelico,a fost foarte securist! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:52)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui angela

        trebuie sa sti Angelico ca toti,absolut toti nascuti oameni politici din mocirla loviturii de stat din 1989 sunt turnatori sau ofiteri acoperiti ,altfel ar lipi si azi afise! o buna parte din securistii si sereistii actuali au infiltrat partidele politice ,pai altfel cum?
        un singur lucru te rog ,nu fi naiva! e greu sa intelegi dar nu e imposibil! montajul caderii comunismului s-a realizat numai prin serviciile secrete si profitorii,fara exceptie ,sunt numai serviciile secrete!noi suntem papagalii comentatori ,care ne radem ca e libertate de exprimare....
        • +1 (1 vot)    
          mafia numita "clasa politica" (Duminică, 30 ianuarie 2011, 10:29)

          ddd [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          bravo pt, comentariu. TOTI oamenii politici sunt turnatori sau ofiteri acoperiti sau fii/fiicele acestora (asta apropo de asa-zisa noua generatie de politicieni)
        • 0 (0 voturi)    
          Parol? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:19)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          Asta e doctrina Felix? Apropo, i se aplica si lui Crin? Si eu care nu credeam povestea cu Porumbacu.. de naiva!
      • +1 (1 vot)    
        nu sunt sigur (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 22:49)

        asda [anonim] i-a raspuns lui angela

        Nu sunt sigur de ce spun acum, dar cred ca e posiil sa mergeti la CNSAS si sa intrebati daca despre dvs s-au dat rapoarte la securitate de catre numitul Chiliman, colegul dvs.
        Si apoi, daca rezultatul e pozitiv, puteti sa mergeti la un ziar sa publicati informatiile respective.
  • +17 (17 voturi)    
    si eu vreau despagubiri (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:06)

    angel [anonim]

    pentru muncile agricole la care am fost dus de cind eram copil si pina in armata. pentru lipsa libertatii de exprimare. pentru suferintele cauzate de comunism parintilor si bunicilor mei
  • +12 (12 voturi)    
    Hahahaha! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:07)

    Vasile [anonim]

    Se pare ca li se cam termina banii la toti.De la stat alte"venituri"nu mai au,asa se trece la mulgerea ei prin procese ptr.suferintele parintilori(morti)si buncilori(la fel morti).
    Ce a avut Chiliman atunci de suferit,de astazi doreste
    1 milion de Euro rasplata?Inteleg tatal sau,dar ei mostenitorii(ca nu a avut voie sa faca medicina este o idee in capul sau,dar cred ca martorii etapei pot demonstra altceva:medicina studiau intreadevar odraslele cremei societatii,dar si cei care erau excelenti cu bacalaureate uxcelente!)?
    • +8 (8 voturi)    
      Chiliman (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:34)

      teo [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Ai dreptate atit au furat astea ca acum nu mai stiu ce sa mai faca si cer tot felu de bani si Voiculescu cere sau terminat bani ar trbuii guvernul sa le dea o pensie de 700lei cum au majoritatea muncitorilor sa vedem atunci ce sar face acesti nemernici de pungasi care au muls tara asta rusine sa le fie
  • +7 (7 voturi)    
    o intrebare (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:14)

    nicostin [anonim]

    saracu om nu a stiut ca ore in curte doi profitori care vor sa se inbogateasca de pe urma suferintei lui,sau au fost toti trei la locul faptei?
    • +7 (7 voturi)    
      inca un nemernic (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:32)

      DUCU [anonim] i-a raspuns lui nicostin

      Si tatal meu a facu ,,puscarie politica" dar nu am NERUSINAREA sa cer asa ceva !!!!!!Sant liberal dar mi-e ca un primar din partidul meu a ajuns atat de jos !!!!!!!!\\Saracutul il deplang !!!!!!! Pe el si gasca care a batut palma ,,CIUMA-ROSIE" !!!!!! VEDETI CE VOTATI FRATILOR ???
      • +2 (2 voturi)    
        si ce nerusinat si ce nemernic! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 9:28)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui DUCU

        Eu am doi bunici care au fost prizonieri pe ambele fronturi. Au stat in Siberia 5-6 ani si la intoarcere si-au gasit cate 4 copii morti de foame si boli. Au suferit si pe vremea regelui si pe vremea comunistilor, au muncit restul vietii la CAP-uri pe propriile lor terenuri confiscate de stat si au murit in griji si nevoi dupa revolutia din 89 cu statut de fosti detinuti! Parintii au fost exmatriculati din facultati si au fost impiedicati multi ani sa continue studiile deoarece bunicii erau considerati ba chiaburi, ba detinuti politici, ba antisovietici...si nimeni nu le-a ridicat vreo statuie, nimeni nu le-a multumit, nimni nu a cerut reconsiderarea in justitie a nedreptatilor vremii! Eu am fost in starada la revolutie, am strigat si am organizat baricade, am aparat televiziunea pe 23 si 24 decembrie si nu am cerut niciodata certificat de revolutionar, carnet de partid, pamant sau scutiri de impozite ca toti oamenii politici sau de afaceri din ziua de azi!
        Nu mai exista rusine, domnule Chiliman, pacat de numele pe care il purtati, parintii dumneavoastra s-ar rusina cu astfel de copii profitori! Sa nu mai vorbim si de trecutul dumneavoastra patat si murdar ca al marinarului sef de angentie la anvers!
        Daca justitia romana va accepta si cererea dumneavoastra inseamna ca restul boilor si dobitocilor din tara asta va vor plati banii din taxe si impozite marite pana la calendele grecesti! Si adio pensii de stat si salarii pentru doctori si profesori!
      • 0 (0 voturi)    
        Se negociaza? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:23)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui DUCU

        Se negociaza si despagubirile astea acum ca tot se face Sfanta Alianta cu PSD? Cum noi fraierii platim, poate ar fi bine sa stim dinainte.
  • +9 (9 voturi)    
    Gros la obraz, tovarasu'... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:20)

    daniel [anonim]

    Si de unde ma-sa vrea sa fie platit, tot din "bujetul tarii", adica de la noi fraierii? Eu chiar nu inteleg, numai Chilimanii au patimit in comunism? Ei si inca cativa smekeri? Goarna masii!
    • -1 (3 voturi)    
      plata se va face (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 20:12)

      ucu [anonim] i-a raspuns lui daniel

      din sumele retinute de la mamele lenese care nu vor sa mearga la munca si stau acasa sa schimbe scutece
    • +4 (4 voturi)    
      pentru daniel (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 21:05)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui daniel

      Sa ceara banii de la Iliescu. Urmasul persecutorilor comunisti. Si daca Iliescu nu are toti banii, diferenta sa o puna PSD-ul. Asa sunt de acord!
      • +2 (2 voturi)    
        numai bine (Duminică, 30 ianuarie 2011, 11:35)

        masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        cat le-a dat chiliman pesedeilor, ii revin acum inapoi
        http://www.kamikazeonline.ro/2011/01/cit-e-darul-la-nunta-psd-ului-cu-pnl-ul-chiliman-a-dat-deja-peste-1-000-000-de-euro/
        • 0 (0 voturi)    
          M-am lamurit! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:25)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui masteryodda

          Intrebam mai sus daca s-au negociat si pretentiile astea la Alianta cu PSD. Acum m-am lamurit ca omul isi vrea ce-a investit. Deci sunt chit.
  • +5 (5 voturi)    
    uf, bine că suntem în criză... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:20)

    ro [anonim]

    dacă nu eram în criză, cerea 10 milioane de euro

    a, era să uit: şi bine că n-are şi alte neamuri care să fi făcut făcut puşcărie politică

    (e prima oară cînd mă bucur că n-am avut o opoziţie mai consistentă la regimul comunist. ne-ar fi dus acum la faliment urmaşii lor)
  • 0 (2 voturi)    
    La arme frati romani, la arme ! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:26)

    Dida [anonim]

    La arme frati romani, la arme ! /Zdrobiti oranduiala nebuna si nedreapta /Ce lumea o imparte in mizeri si bogati /Zdrobiti palate , biserici, temple ce crimele ascund/ Zvarliti statui de tirani ,icoane , cruci in foc sa curga lava /Sa spele pana si urma sclava/A celor ce le urmeaza pana la al lumii fund/
  • +8 (8 voturi)    
    Sa plateasca iliescu ... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:33)

    Daniel [anonim]

    Sa-l punem pe iliescu sa-i plateasca!

    Pe vremea aia iliescu era membru ACTIV, uneori EXTEM DE ACTIV al utc si pcr (sa nu uitam implicarea to'arasului in reprimarea miscarilor anticomuniste din 1956 din Romania!!!).

    Tot to'ar'shu iliescu ne tinea si in '89 - '90 cuvantari despre adevaratele valori ale sociallismului si comunismului ... Un asa aparator al socialismului ar trebui sa-si asume si mizeriile facute de acesta!
  • +7 (7 voturi)    
    noroc (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:41)

    dinu adrian [anonim]

    noroc ca nu mai traieste ceausescu ca daca traia dorea si el despagubiri ca doar a facut puscarie politica ce nu stiu multi este faptul ca el a intrat la inchisoare pentru furt
  • +6 (6 voturi)    
    la ce se gîndesc unii în vremuri de criză (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:45)

    ro [anonim]

    la modalitatea asta de a face bani, borfaşii de rînd nu s-au gîndit;: să furi onoarea, demnitatea şi suferinţa altora şi să le monetizezi

    ăsta le dă clasă şi lecţii
  • +7 (7 voturi)    
    ????!!!!.... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:13)

    Dorin [anonim]

    Dupa peste 20 de ani de gandire...
  • +4 (4 voturi)    
    cred ca... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:47)

    area [anonim]

    prin mediatizarea cazurilor personale ale unor insi precum Voican Voiculescu si Chiliman se urmareste punerea in derizoriu a Legii 221/2009.

    Presiunea sociala creata va genera abrogarea legii respective... si consecinta evidenta va fi aceea ca crimele comunismului vor fi un subiect rasuflat.

    Adica exact ce a dorit si a urmarit taica Iliescu si banda lui.
    • +4 (4 voturi)    
      interesant comentariu (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:56)

      sile [anonim] i-a raspuns lui area

      Cred ca ai dreptate si nu aluneci in speculatie. Am observat de mai mult timp acest gen de manipulari prin mass media romaneasca, care nu mai e de mult independenta.
      • +4 (4 voturi)    
        pentru sile (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 21:12)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui sile

        Bine , manipulari. Dar magarii ( Voiculescu, Chiliman) chiar au cerut in nesimtirea lor acesti bani. Mai intai au aparut magarii si apoi eventuala manipulare.
        Cel mai tare ma doare ca printre primii magari a fost Ion Diaconescu de la PNTCD care a constatat subit la batranete ca el a luptat nu pentru un ideal ci pentru o traista de euro.
        Rusine la toti !
    • +1 (1 vot)    
      "crimele comunismului""" (Duminică, 30 ianuarie 2011, 10:45)

      Inna [anonim] i-a raspuns lui area

      ... deja aceasta expresie este rasuflata! Si stii de ce? Pentru ca este folosita si exploatata in mod foarte personal, de personaje care s-au cocotat in diverse locuri de unde pot fi vazuti la tv, si astfel sa manipuleze mintile naive ale romanilor.

      Nu am auzit pe nimeni dintre acesti " patrioti" de pe plaiurile mioritice, care sa zica, ca de fapt lupta pentru desconspirarea "fetei intunecate a comunismului" , doar pentru ca vrea o lume mai buna, o societate normala, valori autentice!.
      Din contra, ei vor doar bani, bani, bani. Ca si cum noi generatia de acum, suntem vinovati pentru greselile lor. Noi suntem mai victime decat ei. Ca suntem si victimile comunismului, insa suyntem si victimile lor.
      Nu aud pe nimeni sa zica ca victima comunismului este insasi natiunea romana. Si nu numai bogatii vremii au suferit! Macar lor, le-au ramas suficienti bani si influenta, incat sa-si plateasca case de avocatura celebre pentru a-si recupera avutiile castigate cinstit sau prin fraude! Dar oamenii de rand? Ei nu au suferit?
      Poate, in special oameni de rand, au suferit, insa ei nu sunt obisnuiti sa se planga, pentru ca tot nu i-ar asculta sau recompensa nimeni.

      Ma gandesc ca mai cinstit acum este sa analizam o noua fateta a socialului din Romania, si anume victimile , " victimilor " crimelor comunismului... adica noi.. astia care trebuie sa platim pentru ce nu am facut. Ca de fiecare data!
  • +6 (6 voturi)    
    diliman (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:17)

    unul din sectorul 1 [anonim]

    cand te uiti la chiliman ai zice ca e normal .

    ce l-o fi apucat sa creada ca el poate primi bani pentru suferintele altei persoane chiar daca aceea a fost tatal lui ?
  • +7 (7 voturi)    
    DESPAGUBIRI (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:24)

    MARGA [anonim]

    Si tatal meu a facut puscarie politica in perioada 1948-1952 si nici nu-mi trece prin minte sa cer bani pentru asa ceva. Imi aduc aminte ca eram copil si veneau securistii si faceau perchezitie in casa si o data ni-au spart papusa crezind ca am ascuns ceva in ea. Parintii nostri s-au jertfit pentru un ideal si nu pentru bani. De retrocedat si-a retrocedat singur o parte din imobile din sectorul 1 ca doar era primar si avea intiietate. A facut si el facultate cum am facut si eu deci nu a fost chinuit.
  • +6 (6 voturi)    
    Atenţie ! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 18:31)

    Sandpop [utilizator]

    Atenţie, pentru că s-ar putea să-i obţină dacă judecă cine ştie el !!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Si Chiliman avea pretentii ca este OM! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 18:46)

    mircea [anonim]

    Asa l-o fi invatat Vanghelie ca trebuie sa faca afacerile cu statul.Prieteni la catarama Chiliman si Vanghelie,ca te intrebi de nu au fost cumva colegi de scoala.
  • +1 (1 vot)    
    si pentru casele monument (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 21:35)

    mav [anonim]

    si pentru casele monument date jos de Chiliman cu mafiotii lui imobiliari??? dovada?? vila inginer Prager..sos Aviatpriilor 92.
  • +1 (1 vot)    
    kakaman (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 23:08)

    kllaus [anonim]

    Eu cred ca este necesara doar o arma de calibru mare, si le vom rezolva imediat toate doleantele asa zisilor persecutati politic. In cele din urma, 99% din populatia tarii a suferit intr-un fel sau altul, deci sunt indreptatiti sa ceara daune. Insa, cine le plateste, noi, copii nostri, care nici macar nu stiu ce inseamna comunismul? Ce vina au ei pentru ceea ce au facut altii?.
  • +1 (1 vot)    
    Despagubiri (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 23:23)

    Leon [anonim]

    Buna idee a avut alde Chiliman. Am sa cer un milion de dolari daune morale de la PSD si PNL, ca m-au obligat sa emigrez. 800000 de la PNL, ca sint mult mai vinovati decit PSD, p-aia macar ii stiam ca sint ticalosi si de stinga.
  • +1 (1 vot)    
    chiliman (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 23:28)

    gygy [anonim]

    Porcaria si nerusinarea nu mai cunosc margini in Bucuresti. Cine l-a ales primar sa-l pupe undeva, nerusinatul dreacu !
  • +2 (2 voturi)    
    CHILIMAN CERE REGELUI DESPAGUBIRI NU ROMANILOR (Duminică, 30 ianuarie 2011, 10:02)

    manoliu valentin [anonim]

    Te rog domnule Chiliman sa ceri despagubiri regelui Mihai si nu romanilor care s-au nascut dupa 1944.
    6 martie 1945 Regele Mihai prin decret emis de casa regala a facut NATIONALIZAREA CASELOR, adica jefuit casele romanilor.

    11 iunie 1945 a infiintat TRIBUNALUL POPORULUI si a ucis romani care au luptat pe front impotriva Rusilor: CRIME IMPOTRIVA UMANITATII.
    Lasati gargara cu detinuti politici si condamnati romanii pentru crimele KOMINTERNISTILOR EVREI RUSI IN frunte cu LEONTE TISMANEANU TATAL LUI VLADIMIR TISMANEANU, WALTER NEULANDER, tatal lui PETRE ROMAN si alti.

    Daca au fost detinuti politici, si vor despagubiri sa condamne pe cei care i-au inchis in puscarii si sa plateasca vinovatii si sa nu plateasca ROMANIA.
    Nu, credite la FMi sa platim pentru crimele regelui Mihai si a kominternistilor evrei rusi impotriva cetatenilor romani in perioada 1944-1964.
    • 0 (0 voturi)    
      Care Tismaneanu. (Duminică, 30 ianuarie 2011, 17:14)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui manoliu valentin

      Cel care studiaza si tot scrie articole despre comunism si comunisti fara sa inceapa cu inceputul.
  • +1 (1 vot)    
    TAXA DE TIMBRU (Duminică, 30 ianuarie 2011, 13:36)

    Ana [anonim]

    cat mai este la 1 mil de euro? suoer tareeeeee...salarii taiate, tva marit, preturi f mari in comp cu alte state europene............si salarii de tot r... siiiiiiii .............. de ce nu cer 2 mil? sau 10 mil? cine le plasteste??????????
  • 0 (0 voturi)    
    Nesimtitii!! (Luni, 31 ianuarie 2011, 12:35)

    adrian88000 [utilizator]

    Nesimtitii care cer bani pentru suferinte mai mici sau mai mari avute din cauza regimului comunist ar trebui sa li se raspunda clar: NU SE POATE!
    Aproximativ 12 milioane de oameni in viata au suferit ,mai mult sau mai putin, in timpul regimului comunist!
    Cum ar fi sa li se dea la toti?
    De exemplu:
    1.20.000 Euro pentru suferintele la coada la lapte.
    2. 30.000 pentru suferinta de a nu-si putea vizita rudele din Occident.
    3.50.000 pentru suferinta de frig in apartamente.
    4. 50.000 pentru cartele.
    5.10.000 pentruca nu puteam asculta clar emisiunea lui Cornel Chiriac ( era bruiata).
    etc., etc.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by