VIDEO ​Ce s-a intamplat in Arges in prima zi dupa ce Constantin Nicolescu a primit mandatul de arestare preventiva. Exclusiv AUDIO: Ce le-a spus Victor Ponta primarilor PSD in sedinta secreta de la Pitesti ​

de Attila Biro     HotNews.ro
Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 1:07 Actualitate | Esenţial


Victor Ponta captura YouTube
Foto: Hotnews
La 24 de ore dupa ce Tribunalul Arges a decis arestarea preventiva a presedintelui Consiliului Judetean Arges, Constantin Nicolescu, liderii PSD din judet au organizat o celula de criza condusa de primarul Pitestiului Teodor Pendiuc. Primarii din judet au fost convocati la o sedinta secreta la care a participat Victor Ponta presedintele PSD. La intrunire si-a facut aparitia si Viorel Hrebenciuc. HotNews.ro a intrat in posesia unei inregistrari facute de unul din pesedistii prezenti la sedinta secreta in care Victor Ponta ii ideamna pe primari sa declanseze revolta anti-Basescu si anti-PDL.
  • Vezi in articol inregistrarea.

Listen!
Ora 10:30 Liderii PSD Arges sunt in conferinta de presa cu ziaristii locali. Lia Olguta Vasilescu spune ca pesedistii sunt in stare de legitima aparare. “Cum credeti ca au reactionat cei 10 mii de pesedisti din judet cand au vazut ca Nicolescu a facut infarct. Suntem in stare de legitima aparare”. Primarul Pitestiului Teodor Pendiuc anunta ca urmeaza o intalnire cu primarii si liderii PSD din judet, insa intalnirea va fi cu usile inchise la care presa nu are acces. Un parlamentar PSD de Arges povesteste cum a reusit sa intervina la o televiziune si sa sustina cauza presedintelui CJ.

Ora 11:00 In fata cladirii teatrului Alexandru Davila cativa simpatizanti PSD asteapta sa intre la sedinta. In sala sunt prezenti in jur de 250-300 de membri pesedisti. Presa este poftita sa iasa din sala in afara de jurnalistii partidului. Organizatorii impart primarilor foi care contin indicatii care insa sunt tinute departe de ochii presei.

Ora 11:30 In sala se anunta ca Victor Ponta va ajunge in Pitesti la ora 13:30. Intre timp la teatru ajunge Viorel Hrebenciuc lider PSD care dupa alegerile din 2009 nu a mai fost prezent in lumina reflectoarelor.

Ora 12:00 Intre timp in capitala mai multi lideri PDL fac declaratii pe marginea cazului Nicolescu. “Fără nicio dovadă, fără nicio probă, lideri ai PSD şi PNL încearcă să exploateze mediatic şi politic o acţiune normală a justiţiei. Opoziţia încearcă să manipuleze opinia publică amestecând un miting paşnic al celor de la Mioveni, cu arestarea preventivă a preşedintelui Consiliului Judeţean şi un incident medical. La aceasta au adăugat şi acuzaţii politice absolut aberante fără bază reală", a afirmat Emil Boc. Declaratiile presedintelui PDL sunt sustinute de Elena Udrea si Raluca Turcan.

Ora 13:40 Teodor Pendiuc il intampina pe Victor Ponta. Liderul PSD face cateva declaratii. “Asta e Boc, imaginea de azi a lui Emil Boc e identica cu imaginea acelei femei de serviciu din Parlament care a sters sangele de pe jos dupa ce Sobaru s-a aruncat din balcon. Acum Basescu si Morar au sangele celor care li se opun iar Boc vine sa stearga sangele pentru ca dumneavoastra (presa, n.r.) sa nu mai filmati”, a declarat Ponta in fata teatrului din Ploiesti.

Ora 14:00 Viorel Hrebenciuc se adreseaza primarilor si membrilor PSD din sala: “Am venit aici fara sa am aprobarea presedintelui Victor Ponta. Am venit pentru ca am simtit ca trebuie sa fiu alaturi de organizatia de Arges cea mai buna organizatie PSD din toata tara si sa va asigur de tot sprijinul. Ce vreau sa va spun despre Costica Nicolescu? Organizatia de Bacau este alaturi de el. Adica acuma il acuza de fondurile PHARE. Ce daca a mai incalcat un articol de lege? Nu a dus acasa ci a facut pentru oamenii din judet”.




Ora 14:15 La microfon este invitat Victor Ponta: “Trebuie sa le aratam ca nu ne este frica si ca ce ni se intampla noua li se poate intampla tuturor romanilor. L-am vazut aseara pe Costica Nicolescu si vreau sa va transmit multumirile lui si ale mele pentru curajul de care ati dat dovada aseara. Trebuie sa transformam asta in razboiul romanilor cu Basescu si PDL. Nu conteaza ca iarasi au luat un primar din sala sau daca va cheama la DNA. Eu zic ca putem merge toti la DNA. Protestul nostru trebuie sa fie impotriva PDL. Vrem o justitie adevarata nu una care sa ii apere pe Mircea Andrei, pe Udrea, pe Ridzi si pe ceilalti. Nu lasati sa se creada ca aparam pe cineva ca e pesedist. Aparam un om cinstit si o sa aparam orice om cinstit impotriva lu' Basescu. Pana la urma cand ii vom invinge trebuie sa ii pedepsim pe cei care ne-au adus in aceasta situatie. [aplauze din sala]”

Ora 14:20 In Bucuresti agentiile de presa anunta ca mai multi primari din Arges sunt citati la DNA in dosarul lui Nicolescu.

Ponta intreaba sala cum sa procedeze partidul? Unde sa protesteze? Sala ii raspunde: La pedeleu! Cineva urla: Sa iasa Mircea Andrei din judet, sa plece! In final Ponta spune ca protestul trebuie sa se concentreze la Curtea de Apel la judecarea recursului dar si la sediile PDL.

HotNews.ro a intrat in posesia inregistrarii intregului discurs sustinut de Victor Ponta in sedinta secreta cu primarii PSD din Arges. Asculta mai jos!

Listen!
Ora 14:30 Cei 300 de pesedisti parasesc sala. Urmeaza declaratia oficiala a lui Victor Ponta: “Aici vorbim de o valoare fundamentală pentru care oamenii au murit în 1989: aplicarea legii şi garantarea libertăţii fiecăruia dintre noi. Nu pot să accept vreodată că cineva poate să-şi piardă libertatea, că i se poate aplica abuziv legea doar pentru că nu este de acord cu Traian Băsescu, cu Mircea Andrei sau cu oricine altcineva”, declara presedintele PSD. Ponta anunta si proteste in toata tara si il acuza pe Mircea Andrei ca are contracte cu Consiliul Judetean Giurgiu in valoare de 125.000 de euro.

Ora 14:45 Victor Ponta si liderii PSD Arges se indreapta spre sediul partidului unde are loc o sedinta. Intre timp primarii PSD din judet se intorc la munca.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















20293 vizualizari

  • +132 (134 voturi)    
    E dus cu capul Ponta asta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 1:18)

    cristiaan [anonim]

    Credeam ca e doar copilaros si obraznic este masura, dar abia acum inteleg. Ponta asta chiar se crede important, liderul natiunii, omul providential care sa conduca poporul roman.

    Cred ca are o puternica instabilitate mentala dublata de o paranoia continua - a trecut total in realitatea virtuala, nu mai revine in realitate (decat cand merge la realitatea TV).

    Asta imi aduce aminte de bancul cu Radio Erevan:
    -"E adevarat ca Ceausescu a luptat in ilegalitate?"
    -"Nu in ilegalitate ci in semilegalitate"
    -"Cum adica?"
    -"Adica el se ascundea saracul, dar nu il cauta nimeni."

    Cam tot asa e si Ponta liderul poporului. El e in fruntea multimilor, dar in spatele lui nu e nimeni.
    • +114 (114 voturi)    
      Cel mai grav mi se pare altceva: (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 2:47)

      trei.culori [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      Dus sau nu cu capu' ia te uita la ce instiga dumnealui:

      "Trebuie sa transformam asta in razboiul romanilor cu Basescu si PDL."

      Adica sa ne tarasca si pe noi in mocirla lor, nu? Si e incredibil cum il aplauda ceilalti, aflati deja in razboi... Oare oamenii aia ce-or gandi? Saracii romani prinsi la mijloc in razboaiele din capul lor. Ma bucur ca n-am carnet.
      • +34 (34 voturi)    
        ei duc razboiul impotriva lui Base din 2005 (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 7:29)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui trei.culori

        de cand Primul Penal al Romaniei =Adrian Nastase a fost dus la DNA !Nastase a manevrat cu SOV -al Doilea Penal al Romaniei , ca Geoana ,care este un om educat in respectul pentru Justitie ,si greu de manipulat de gaska Nastase , sa piarda presedentialele pentru Romania ,pentru a il debraca si de la PSD!in locul lui Geoana a fost pus mongoloidul ,fost student retardat la Drept ,vanator de zestre politica ,atins de sindromul Tourette !inhaitat cu un etnobotanic ca Mazare ,colorat in expresii si cel putin ciudat ca prezenta fizica ,au ajuns sa transforme PSD -dirijat azi de Nastase-intro latrina media!se perinda pe la Latrina TV 1-3 sau Closet-fosta Irealitatea TV-si sunt satisfacuti dupa ce balacaresc guvernul si pe Base ! asta nu e politica, politica Se face in Parlament lucrand la legile care vor moderniza Romania!
        • -12 (12 voturi)    
          dar ridzi ma? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:33)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          p-aia n-o mai vreti la zdup? numai pe pesedisti?
          adica eu nu zic sa nu intre psdistii. dar sa mai intre si de la pdl. sau astia sunt alba ca zapada? nu cred. ca sunt portocalii
          • +3 (5 voturi)    
            bai baiatule (Duminică, 30 ianuarie 2011, 13:16)

            mariam [anonim] i-a raspuns lui adrian

            pai tu nu stii ca ridzi n-a facut nimic? pai tu nu stii ce ziare au acuzat-o? au acuzat-o aia de la gazeta. care gazeta este a lui voiculescu. esti prost? nu-ti dai seama ca e manevra mogulilor? crezi ca degeaba ii ataca presedintele pe moguli?
            • +1 (1 vot)    
              Mda, dar... (Luni, 31 ianuarie 2011, 12:29)

              Rem [anonim] i-a raspuns lui mariam

              Daca n-a facut nimic de ce avea nevoie de sa o acopere Parlamentul.

              Si da, eu vreau sa vad la zdup pe oricine e dovedit vinovat. Nu ma intereseaza culoarea.

              Dar nu cred ca poti sa sustii ca Nicolescu e nevinovat.
      • -20 (20 voturi)    
        Aiurea... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:05)

        florin [anonim] i-a raspuns lui trei.culori

        PSD, PNL, PC au pierdut ocazia sa faca o opozitie constructiva, iar acum incearca sa se razbune cand le punem justitia in cap!
        La hotiile lor noi le contrapunem prestatiile oamenilor nostri: presedintele, premierul, Udrea, Berceanu, Videanu, Sulfina, Roberta, Falca, etc, care sunt adevarate monumente de moralitate.
      • -45 (45 voturi)    
        gresit (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:06)

        bartolomeu [anonim] i-a raspuns lui trei.culori

        Daca e sa ne ghidam in functie de majoritate, exista, totusi, un razboi al romanilor cu PDL. Puneti cap la cap pensionarii, bugetarii, asistatii social, patronii scapatati si somerii produsi de IMM-urile inchise in ultimul an, si-o sa constatati ca e vorba de o populatie majoritara in raport cu "multumitii" sistemului. Pe acest criteriu, exprimarea este corecta.
        Faptul ca razboiul sau mocirla lor nu este si a celorlalti e numai o trasatura clasica a romanismului: lipsa unitate.
        • +45 (47 voturi)    
          Lupta cui (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:19)

          gresit tu [anonim] i-a raspuns lui bartolomeu

          IO zic de o parte sa va puneti voi bugetarii si asistatii sociali si de alta o sa stam noi astia fraierii de cotizam ca sa aveti de unde sa va luati salarii, mai vin si patronatele si mai gasim unu doi de muncesc pe bune in tara.
          Da e posibil un astfel de razboi... da intre puturosi ( si cred ca sunteti net superiori ca numar) si vreo mana de oameni care gasesc ca munca e singura solutie... sa traim mai bine.
          • +43 (45 voturi)    
            Cine aplauda? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:17)

            EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui gresit tu

            Cine aplauda PSD-ul? numai puturosii, cum spunea cineva mai sus, acei puturosi care sar de bucurie cand aud promisiuni de salarii mari de la PSD, fara sa munceasca, promisiuni de case facute moka, de sume de 20,000E daca se intorc in tara .. si asa mai departe.
            Ironia e ca acei puturosi sunt si prosti, ca daca n-ar fi si-ar da seama ca intreg sistemul din romania a ajuns in colaps si ca nu exista bani pentru plata celor care stau cu fundu-n sus!
            Am ajuns intr-un punct din care nu ne putem renevi fara o eficientizare drastica, iar asta inseamna sa taie in carne vie - ceea ce Basescu si face. Este regretabil faptul ca au trebuit taiate si din pensii, insa era necesar in acest moment. Pe masura ce acesti puturosi vor incepe incet-incet sa dispara si sistemul va putea fi eficientizat, sunt convins ca se vor gasi bani si pt reintregirea pensiilor.
            • +28 (32 voturi)    
              nu e cumva ilegal? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:25)

              me [anonim] i-a raspuns lui EQUANT

              pai domnul ponta instiga clar la revolta. asta nu e oare ilegalitate pe fata? oare nu ar trebui sa se autosesizeze justitia sa il bage la arest cateva zile macar?
              pai daca iese lume in strada? daca se ajunge la violente? atunci sa tragem concluzia ca e vina lui ponta nu?
              si apoi daca se iese in strada sa privim si din punct de vedere economic... apar costuri. le plateste ponta oare?
              • +13 (15 voturi)    
                psd (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:18)

                adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui me

                Ar trebui sa fie ilegalitate numai daca este condusa politic. Avem dreptul sa facem o revolutie, nu?

                Ar trebui curatati toti de acolo nu numai PSD-ul. Cica " ne aresteaza pe toti" ... hotii :)) S-au strans toti mafiotii in partid, asta nu mai este un secret pentru nimeni. Iar materialistii de romani care tin cu ei, intra in partid pentru ca stiu ca le da PSD-ul numai lor (dar de unde va da?).
                • +1 (1 vot)    
                  Cine ar fi crezut ca marele PSD... (Luni, 31 ianuarie 2011, 13:07)

                  Sarsaila [anonim] i-a raspuns lui adonis84

                  ... va ajunge in situatia asta dupa ce au fost 20 de ani stapinii lumii?.. Game over, mister Ponta! Din pacate astia au fost modelul de reusita pentru poporul roman dar ce era important s-a intimplat. Au inteles ca nimic nu e forever! Si a inteles si poporul care i-a urmat si s-a vindut pe nimic.
                  PSD-ul incearca sa cumpere voturile poporului pe frica.. hehehe, dupa ce l-ai invatat cu bani si beneficii nemeritate, nu cred ca mai musca romanul la altceva...
              • -4 (4 voturi)    
                a murit ceausescu ma (Duminică, 30 ianuarie 2011, 13:19)

                adrian [anonim] i-a raspuns lui me

                pe vremea lui era ilegal sa inciti la revolta sociala.
                acum ai voie sa iesi in strada cu autorizatie de la primaria orasului unde vrei sa demonstrezi.
                atunci nu puteai. acum poti.
                ponta nu a indemnat pe nimeni sa ucida, sa fure sau la alte acte ilegale. bine, ca tu crezi ca tot ce e impotriva portocaliilor e ilegal asta e altceva. la fel credeau si comunistii. aia adevarati nu ponta.
          • -29 (29 voturi)    
            unitate, asadar (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:24)

            bartolomeu [anonim] i-a raspuns lui gresit tu

            Asta, dupa parerea mea, e un fel de strabism ideologic, adica o privire selectiva a situatiei. Cine dracu poa' sa puna botul la celebra demagogie "fiecare muncitor din sectorul private duce-un bugetar in spate", cind 90 la suta din bugetari iau niste salarii de toata jena si 10 la suta, aia din aparatele ministeriale si subministeriale, iau miliarde. Corect ar fi: "fiecare 5000 muncitori din sectorul privat duc in spate cite-un subsecretar de stat". Sigur, aia prin absurdul in care ar exista unitatea aia romaneasca, de care auzi prin mituri si legende.
            Voi, astia care comentati pe Hotnews, aveti totusi o unitate aparte. Sinteti strins uniti impotriva opozitiei actuale, si eu consider lucrul meritoriu, adica luptati pentru o cauza comuna (chiar daca eu, unul, nu cred in cauza respectiva). Numai ca parerea mea e ca unitatea asta a voastra se numeste unitate de IP =)) Internautii stiu despre ce vorbesc.
            • +9 (15 voturi)    
              Unitate (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:17)

              Mao [anonim] i-a raspuns lui bartolomeu

              Da! |Este unitate si egalitate intre un muncitor care lucreaza la patron si un asistat social (in unele cazuri venitul este acelasi) de aici rezulta egalitatea iar faptul ca amandoi castiga asa de putin ai face vulnerabili in fata promisiunilor meschine facute de partidele politice in ajunul alegerilor... si uite asa avem si egalitate si unitate Traiasca PDSR in frunte cu presedintele sau Victor Ponta... Sa furati bine..
              • -3 (3 voturi)    
                reforma si modernizare (Duminică, 30 ianuarie 2011, 8:47)

                golan piata Universitatii [anonim] i-a raspuns lui Mao

                cred ca reforma si modernizarea statului e bine inteleasa de satrapii pdl-isti si vor duce la depasirea masurilor lui Hitler si ala ales de popor,astfel ca in Romania moderna sa fie gazati puturosii,asistatii si toti ce merita asta confom reformei PDL si a lui BASESCU,iar serviciile speciale isi vor face din plin datoria fiind institutii democratice patriotice romanesti.Pentru patriotii pdl-isti e depasita munca fortata, lagarele si alte fleacuri din timpul dictaturii proletariatului,direct gazarea e cea mai mare modernizare a statului democratic romanesc.
        • +21 (21 voturi)    
          pentru bartolomeu (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:28)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bartolomeu

          Eu sunt bugetar. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fiu si oligofren. Si sa nu inteleg ca e criza si ca trebuie sa muncim si sa reducem cheltuielile ca sa iesim cu bine din criza. Nu prin razboi impotriva lui Boc si Basescu care vor sa faca reforma statului iesim din criza! Ci prin sprijinul pe care il dam cu totii ca reforma sa se faca mai repede si mai complet!
          O intrebare pentru tine. Ai ceva impotriva principiului contributivitatii in calcularea pensiei? Asta asa , ca un exemplu.
          • -8 (10 voturi)    
            pt adrian88000 (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 16:23)

            bartolomeu [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

            Sint de acord, sa se calculeze simultan in raport cu anii munciti si cu contributia la fond. Nu impotriva curbei de sacrificiu ma pronunt, atit cit ma pronunt negativ in raport cu aplicarea ei. Adica mi se par cel putin 3 lucruri suspecte: a) faptul ca aceste taieri survin in chip progresiv, pe principiul: de la aia n-am scos destul, mai implicam o categorie. Pe acest principiu, cei neatinsi astazi, vor fi atinsi miine. b)
            faptul ca nu exista o informare coerenta asupra destinatiei banilor extrasi din venitul oamenilor c) faptul ca, relativ la topic, daca tot sintem intr-atit de inversunati in aplicarea legii in raport cu niste trepadusi infractori ai opozitiei, nu este cam deplasat, totusi, sa trecem cu vederea niste incalcari ale legii in chiar aplicarea curbei de sacrificiu?
            Astept voturile negative, astea vin aici by default! =))
            • +8 (8 voturi)    
              intrebare (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:01)

              sipu [utilizator] i-a raspuns lui bartolomeu

              NU intreba unde se duc banii,intreaba-te daca banii aceeia exista
            • +5 (5 voturi)    
              Nu exista (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:33)

              Jar [anonim] i-a raspuns lui bartolomeu

              bani extrasi din veniturile bugetarilor.Exista imprumuturi mai mici pentru a plati aceste venituri.Vai de capul nostru!
        • +8 (8 voturi)    
          Vrei sa-ti revezi comentariul? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 21:07)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui bartolomeu

          Pentru-ca pui in pozitii antagonice populatia care munceste si asigura fonduri pentru bugetari,pensionari,asistatii sociali si someri,mergand pe ideia ca cei din esalonul milogilor sa-i termine pe primii.Din cate am observat,PSD si PNL sprijina pe cei cu pensii si salarii mari.Nu am vazut nici-o actiune in favoarea asistatilor social,celor cu pensii mici,bugetarilor cu salarii mici.Din contra,sustinand pe cei cu salarii si pensii mari,ceilalti vor fi si mai defavorizati.In plus Ponta-i face pe romani hoti si pentru asta ar merita o replica acida.
          • -1 (1 vot)    
            mircea, mircea (Duminică, 30 ianuarie 2011, 2:58)

            bartolomeu [anonim] i-a raspuns lui mircea

            Da' bugetarii nu muncesc? Pensionarii n-au muncit? Exact asta e durerea: ca vine cite unul care e "in cimpul muncii", convins ca toti ceilalti freaca menta in vreme ce el chiar munceste. De acolo si acea lipsa de unitate de care vorbeam: daca individul e convins ca restul stau si el ii hraneste, ura lui vizavi de acesti "milogi" pare normala. Din unghiul meu, e patologica. Si orice guvern care intretine aceasta ura si aceasta imagine falsa, e un rebut politic.
      • +35 (35 voturi)    
        Nea Viorele bine le zici (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:33)

        Cetateanul Viorel [anonim] i-a raspuns lui trei.culori

        Ce daca mai incalci cate o lege? esti PSD ist ai voie .Esti haiduc dai la oameni,la oamenii tai nu ?
        Lasca ca il scoate Bradisteanu cu 4 by passuri , ca si mie mia pus vreo 6 ca sa rezist si la curtea suprema .Sant bune poti sa bagi si benzina prin ele
        • +33 (33 voturi)    
          ce daca mai incalci cate o lege... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:31)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul Viorel

          mai facem o crima,mai violam o fatuca,mai calcam pe cineva pe trecerea de pietoni,mai devalizam o banca,un FNI,un SAFI,un caritas...si ce daca,destui prosti in tara asta sa ne voteze
      • +33 (33 voturi)    
        ??? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:58)

        drivex [anonim] i-a raspuns lui trei.culori

        Pai da, ca vrea sa lanseze mirosul de revolta. Vede ce se intimpla in Africa si, in dementa lui, spera si vrea asa ceva si in Romania. Vrea sa speculeze momentul.
      • +26 (26 voturi)    
        Proba la dosar (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:34)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui trei.culori

        "Trebuie sa transformam asta in razboiul romanilor cu Basescu si PDL." - aceasta ar fi o buna proba la dosar pt. "musiu carlanu" - INSTIGAREA MASELOR. Oare pentru asta nu ar trebui sa se sesizeze nimeni? Altfel crede tot "griveiul" ca daca zice un sef de partid asta, are si dreptate. Pe mine ma deranjeaza ca un astfel de individ imi incearca manipularea parintilor si implicit a oamenilor de la tara care nu au alte posibilitati de informare decat tv, cum tvr emite rar stiri, vuvuzelele au avut grija sa-si faca prezenta in fiecare casa, deci sunt aproape inevitabil receptionate. Are CNA aici o competenta sau altcineva??
    • +21 (21 voturi)    
      Ar fi simplu, ar fi bine (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 5:44)

      Mih. [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      Dar in spatele lui Ponta, PSD-ul e destul de numeros si "teleelectorat" hipnotizat-manipulat de RTV si Antene, iar avem, peste masura.
      Aberatiile debitate de Ponta (si nu doar de el, ca nici Antonescu si ai lui nu sunt mai breji), starnesc rasul si te indeamna la comentarii pe masura. Dar cred ca situatia este grava si periculoasa. Oamenii astia sunt atat de disperati de perspectiva aducerii in fata unei justitii care nu-i mai este (asa) aservita, care a inceput sa se insanatoseasca, incat sunt capabili de orice.
      Chiar si un razboi civil le-ar surade, sau macar violente de strada, ca experienta au...
      Mai au si motivarea nevoii de a (re)ajunge la putere=sursa financiara.
      In plus, reformele care incep sa se contureze si care vor da roade, asta insemnand si diminuarea coruptiei si coruptibilitatii la nivel social si de stat (prin insanatosirea mentalitatii oamenilor), ingrijoreaza cumplit structurile comunisto-securisto-mafiote care au pus stapanire pe Romania dupa '89.
      Perspectiva aparitiei unei forte politice autentice de dreapta, este inca un motiv de imensa ingrijorare pt. toti stangistii si stangeii lui Iliescu.
    • +16 (16 voturi)    
      nu stiu de ce (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:53)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      nu stiu de ce, dar parca l-as auzi pe Gheorghe Gheorghiu Dej. Este un comportament tipic de sleahta comunista.
    • +14 (14 voturi)    
      schizophrenia (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:43)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      "boala mentala caracterizata printr-o viziune deformata a realitatii, cu incapacitate partiala sau totala de discernamant si cu episoade psihotice de mesianism sau scindare a personalitatii".
    • +23 (23 voturi)    
      Specialitate Bradisteanu-Bartos (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:29)

      bancherul elvetian [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      Procurorii anticoruptie au dispus trimiterea in judecata a lui Serban Bradisteanu, medic, sef de sectie la Spitalul de Urgenta Floreasca din Bucuresti (fost senator in perioada 2000-2004), pentru abuz in serviciu contra intereselor publice in forma calificata si luare de mita in forma continuata. Potrivit anchetatorilor, in perioada 2001-2002, Bradisteanu, in calitate de presedinte al comisiei de evaluare in cadrul unei licitatii organizate de Ministerul Justitiei, a decis atribuirea contractelor de achizitionare, din bani publici, a unor echipamente medicale pentru dotarea spitalelor din sistemul penitenciar si a spitalului "Profesor dr.Constantin Angelescu", viciind intreaga procedura de licitatie. Astfel, au fost favorizate firmele CC MED AG-Elvetia si Biomedica GmbH-Austria, cauzand un prejudiciu de 9.169.606 euro Administratiei Nationale a Penitenciarelor (ANP). In schimbul favorizarii respectivelor licitatii, Bradisteanu a primit drept mita in conturile firmei sale off-shore "Arnell Development Ltd" (din Insulele Virgine Britanice), deschise la Union Bank of Switzerland din Zürich, sumele de 500.000 USD si 3.594.333 euro.
      Ieri-dimineata, Serban Bradisteanu s-a internat la Spitalul de Urgenta Floreasca, la Sectia Medicala VI, condusa de doamna doctor Daniela Bartos",
      ne-a confirmat Bogdan Oprita, purtatorul de cuvint al spitalului.
      Surse medicale au confirmat faptul ca saptamina trecuta el a mai fost internat pentru o scurta perioada, timp in care i-au fost facute mai multe analize din care a rezultat ca cinci vase ce alimenteaza muschiul inimii cu singe sint partial infundate. Astfel, o interventie chirurgicala pe cord deschis pare iminenta, Bradisteanu fiind ieri dupa-amiaza in pregatire preoperatorie. Evident Badisteanu nu s-a mai operat niciodata.
      • +18 (18 voturi)    
        CLICA BRADISTEANU (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:43)

        roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui bancherul elvetian

        nu bate inca la ochii cui trebuie? Sau sunt toti manjiti, altfel nu se explica toleranta procuraturii.
    • +21 (21 voturi)    
      Mesaj catre sistem!! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:18)

      Alt DAN [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      Ponta transmite tuturor celor care fac parte din sistem mesajul ca traiesc vremuri grele, trebuie sa ramana uniti pentru ca altfel ce pateste astazi Nicolescu poate pati oricare dintre ei. Stiu foarte bine ca si-au selectat oamenii dupa chip si asemanare, i-au postat in posturile cheie (CCR, CSM, ICCJ) si acum vad cum rand pe rand acestia sunt indepartati. Pentru sistem este o problema de viata si moarte, oamenii din sistem risca libertatea.
    • +20 (20 voturi)    
      Buna observatie (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:31)

      Ardelean [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      si felicitari pentru modul cum ai punctat.
      As mai veni cu o singura precizare cu privire la cine se afla in fata lui. Asa cum ati observat in interviul filmat, pe pupitrul de la care se prezenta falnic micul Titulescu natiunii psd-iste, erau doua microfoane: "BBC-ul" varianta romaneasca si ultima roata la caruta lui Felix.
      Asta arata cat de important a fost ceea ce a avut de spus Che Gevara...
    • +12 (14 voturi)    
      darsf v (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:06)

      shragrath_ [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      e manipulat de tatuca Ilici..tot ce spune ponta reprezinta dictoanele lui Ilici..si uite asa si-au dat intalnire clanul corleone din psd intalnire...nu ca as avea vreo simpatie politica, dar acum ar fi momentul sa incendiem sala in care se intalnesc sobolanii astia..ar fi un inceput bun, si dupa aia am continua si cu celalalte partide
      probabil au si juramantul omerta intre ei...cine e turnat, ramane singur impotriva legii
    • +23 (23 voturi)    
      Tare fraza... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:44)

      Rammy [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      ...''nu ne este frica de nimeni''.Bai,poanta proasta....daca nu ati furat n-are de ce sa va fie frica.Dar cred ca multi sunteti manjiti.Pe pedelistii corupti ii aratati cu degetu,ai judecati la irealitatea.Acolo e tribunalul vostru,judecatorii sunt pipitele-moderatoare,iar procurorii sunteti voi alianta de stanga comunista.Ei bine procurorule cred ca ti-ai luat diploma pe bani...spaga.Justitia nu se face la televizor,se face la tribunal.Daca e nevinovat n-are de ce sa-i fie frica....na ca ti-am luat vorba din gura.
    • +16 (16 voturi)    
      Intradevar e dus! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:18)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cristiaan

      Ponta se crede in Egipt! Se vede pe un tanc, tinand un discurs inflacarat impotriva lui Mubarak.
      Ponta , stai jos!
    • +12 (12 voturi)    
      caragiale (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 16:15)

      i.l. [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      parca am citit scriptul unui act dintr-o piesa de caragiale.
      ponta asta, cu putin antrenament, o sa devina destul de savuros. poporul e acelasi, de la 1800 incoace
    • +2 (2 voturi)    
      apacosty@yahoo.com (Duminică, 30 ianuarie 2011, 14:40)

      eugen [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      .....si cand te gandesti ca este PROCUROR de MESERIE..........
    • 0 (0 voturi)    
      Back-side (Duminică, 30 ianuarie 2011, 18:58)

      Alf [anonim] i-a raspuns lui cristiaan

      Ba da, Crin Anonescu, salivand!
  • +76 (78 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 1:21)

    [anonim]

  • +92 (92 voturi)    
    Sa mai si radem (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 1:21)

    Heruvim [utilizator]

    "În proporţie de 70%, arestarea lui Nicolescu a fost făcută să ne băgăm minţile-n cap" (vanghelie)

    LOOOOOOOOOL!!!! m-am kkt pe mine de ras cand am citit.
  • +92 (92 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 1:22)

    [anonim]

    • +20 (20 voturi)    
      marturiseste Hrebe! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:13)

      pragmatic [anonim] i-a raspuns lui

      Citat din Hrebe la aceea adunare: "Ce daca daca a mai incalcat un articol de lege?" . Incalcarea legii nu se pedepseste la PSD? la procurorul Ponta? Asta trebuie afisat peste tot in campania electorala! PS. daca sunt bani europeni la mijloc, Bruxelles nu uita si nu iarta, dar se pare ca Ponta crede ca poate calari Bruxelles.
  • +92 (94 voturi)    
    juristul Ponta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 1:38)

    Anonimul [anonim]

    Nu e prima oara cand Ponta, de meserie procuror, indeamna lumea sa demonstreze in fata tribunalului pentru a face presiuni de strada asupra justitiei. Venind din partea unui procuror atitudinea e cel putin nerusinata.
    Cum altadata s-a asezat in fata sindicalistilor transformand un miting sindical in miting politic, alta ilegalitate, ne facem o imagine clara ce inseamna legea pentru cei ca el.
    • +12 (12 voturi)    
      juristul Ponta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 6:58)

      Adriana [anonim] i-a raspuns lui Anonimul

      Aveti mare dreptate.
    • +35 (35 voturi)    
      Ponta fa-te ca lucrezi (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:25)

      Dr.Au ma doare in-cot [anonim] i-a raspuns lui Anonimul

      Nicolescu fa-te c ai atac de cord .Bradisteanu fa-te ca il consulti. Corul bocitoarelor : Nea Nicu Vacaroiu,Nea Nelu Iliescu,Ady Nastase-substantiv, Rdu Mazare- adjectiv si alti facetiva ca luptati pentru democratie . Ce daca a mai incalcat cate un articol de lege ? La PSD e permis ! Pai pe vremea noastra nu aveti voi cerneala in computere sa scrieti cat s-a furat si uite ca nimeni nu a zis nimic si acu pentru cateva milioane va apucati sa faceti justitie .Pai se poate ? Lasa ca vine iar vremea PSD si sa vedeti atunci ce democratiie tragem .Se cutremura mafia siciliana + rusa de respect .
    • +1 (1 vot)    
      Legile? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 19:40)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui Anonimul

      sant doar pentru catei nu si pentru caini!
  • +88 (88 voturi)    
    dictatorul (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 1:57)

    Marian [anonim]

    Se stie foarte bine ca cei mai saraci si cinstiti oameni din tara asta sunt presedintii consiliilor judetene. Deci dictatorul Basescu vrea sa umileasca oamenii cinstiti
  • +79 (79 voturi)    
    Se naruie visul psd (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 2:01)

    Dolores [anonim]

    Tocmai cand se vedeau la Cotroceni si la ciolan, le striaca socoteala, pai, se poate!? psd are "legitimitate " sa apere hotia, este ceva axiomatic.
  • +79 (79 voturi)    
    Ponta , poama rara (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 2:03)

    Dobre [anonim]

    Omul vrea sa ne convinga ca este inscenare, lasa ca o sa auzim noi dovezile, suntem adulti si stim sa tragem concluziile.
  • +71 (73 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 2:06)

    [anonim]

    • +63 (65 voturi)    
      Poanta prostul cel vestiit (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 2:50)

      anticomunistul1 [utilizator] i-a raspuns lui

      Ba da asta e prost rau de tot, eu credeam ca se doar face ca e prost dar vai de el saracul
      • -13 (13 voturi)    
        Boc prostul cel vestiit (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 7:48)

        antifurt1 [anonim] i-a raspuns lui anticomunistul1

        Ba da asta e prost rau de tot, eu credeam ca se doar face ca e prost dar vai de el saracul
    • +24 (26 voturi)    
      inca un prostanac (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:43)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui

      Inca un,,prostanac" cu patalama in regula la conducerea PSD, care pune bete justitiei,pt a apara INFRACTORI, BARONII, si MOGULII care au pus la cale JAFUL-NATIONAL !!!!!!!!!!!!!!!!
  • +72 (72 voturi)    
    Da de cand un PSD-ist hot = "toti romanii" ...?! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 2:43)

    Asta ne-njura pe toti [anonim]

    Cand au bagat TOTI 22.000.000 de romani mainile-n caraiman ca PSD-istii timp de 20 de ani?

    Asta ne-njura pe noi ca i-au prins pe ei
  • +67 (69 voturi)    
    Sah Mat prin descoperire la PSD (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 3:15)

    mucenic [utilizator]

    Zilele care urmeaza o sa-i arate lui Ponta cati romani vor iesi in strada sa protesteze la indemnul lui. PSD intra in cadere libera. Felicitari Dl Boc, Dl Basescu
  • +61 (61 voturi)    
    hotii vor sa scape (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 4:59)

    nobody [anonim]

    Pontagutanul are impresia ca romanii sunt atat de naivi sa se lase manipulati de el si haita lui de profitori din politica.
    Se mai indoieste cineva ca singurul motiv care ii mana in lupta este sa vina la putere ca sa poate fura din nou fara teama de justitie.
    A inceput sa tremure pantalonii pe ei de teama ca vor fi trasi la rapundere pt cat au furat pana acum ?
  • +23 (25 voturi)    
    Instigare (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 5:48)

    Trojan.H [utilizator]

    Instigarea se pedepseste conform codului penal.
    • +17 (17 voturi)    
      Instigare (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:07)

      vladina [anonim] i-a raspuns lui Trojan.H

      Nu este prima instigare.Cine trebuie,nu se sesizeaza din oficiu?
  • +26 (26 voturi)    
    Intr-o tara normala... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 5:48)

    Marian [anonim]

    Intr-o tara normala, cu o justitie sanatoasa si independenta, Ponta ar fi cercetat penal pentru cele declarate in secventele audio de mai sus.
    In primul rand, Nicolescu asta n-ar fi fost arestat daca nu existau niste probe. Daca s-a decis arestarea asta nu inseamna si ca Nicolescu va infunda puscaria. Cel putin nu inainte de a gasit vinovat.
    In al doilea rand, mi s-ar parea normal sa fie lasata justitia sa-si faca treaba. De cand cei arestati sunt eliberati doar pentru ca un neica nimeni ca Ponta spune ca omul e cinstit?
    Pentru mine Ponta e doar un pui de manipulator care incearca sa intarate lumea pe motive aiurea profitand de gradul de inteligenta al membrilor si mai ales a simpatizantilor PSD. Trebuie sa aiba mari probleme cu capu' cei care cred ca secventa audio de mai sus are ceva de-a face cu realitatea.
    Mai ales ca doar se latra, doar se aduc acuze, fara sa se aduca nici cea mai mica dovada.
    • +1 (1 vot)    
      Cine se ocupa? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 19:46)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui Marian

      de arestarea si cercetarea lui Ponta pentru manipulare si minciuna,pentru instigare la revolta a poporului?
  • +29 (29 voturi)    
    Preocupari cetatenesti (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 6:59)

    hotnewsfil [utilizator]

    Imediat ce a insfacat puterea suprema in stat, ca urmare a revolutiei simulate in Dec.'89 (in direct, ce oroare!), Iliescu, cel ce facuse parte din nomenclatura comunista, cel ce fusese sef al propagandei in PCR, insarcinat cu indoctrinarea si monitorizarea studentilor (in spiritul instruirii primite de el la Moscva), prim-secretar de judet (avea in subordine securitatea zonala), si-a propus ca fie cel mai mare traseist-politic, sa sara, peste noapte, din postura de mare nomenclaturist al statului totalitar comunist, in cea de presedinte al unui stat democratic, capitalist. Ca sa ramana in registrul specializarii sale, "munca-cu-omu' ", i-a ordonat lui Iorgovan sa ii faca o contitutie care sa ii asigure puterea suprema in stat dar care sa nu il oblige sa faca ceva concret pentru oameni. Opera cu care ne-a blagoslovit Iorgovan (ne-a lasat-o si s-a dus!) a creat, in acest douazeci de ani, o mocirla politica in care colcae si pescuiesc toti mafiotii, toti hotii, toti "fostii". Confuzia din constitutie amageste poporul ca, alegandu-l pe presedinte, va avea parte de indeplinirea promisiunilor (fara acoperire) facute de acesta in campania electorala. In realitate, constitutia nu-i da presedintelui nicio putere, il obliga sa stea in colivia de la Cotroceni, prada usoara a parlamentului si a guvernului, daca nu face ciocul mic. Ziaristii, analistii, politicienii care fac jocul actualei constitutii, creand, si ei, confuzie, ar trebui, daca chiar vor binele tarii, sa determine schimbarea rapida a constitutiei, eventual adoptarea uneia a unei tari autentic democratice. Noua constitutie ar trebui sa transeze, sa limpezeasca apele, intre: fie republica parlamentara, fie republica prezidentiala sau semi-prezidentiala. Daca nu ne dovedim capabili sa limpezim urgent apele, inseamna fie ca suntem iremediabil -imorali, fie ca suntem niste iremediabil-tampiti.
    • +4 (4 voturi)    
      Corect! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:48)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      Si noua constitutie sa tina seama si de rezultatul Referendumului!
  • +15 (15 voturi)    
    Vrem stenograme! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 7:05)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Asa barem o sa ne facem noi impresia noastra independenta de ceea ce zic altii
  • +16 (20 voturi)    
    poate citeste... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 7:41)

    gabi [anonim]

    Poate citeste si crin, sa vada cu cine se aduna.
  • +25 (25 voturi)    
    in Schengen ? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 7:50)

    Michael_ [utilizator]

    Viorel Hrebenciuc: "Adica acuma il acuza de fondurile PHARE. Ce daca daca a mai incalcat un articol de lege? Nu a dus acasa ci a facut pentru oamenii din judet"
    ...incepem sa intelegem de ce nu ne iau in Schengen, dupa ce s-au pacalit primindu-ne in Europa.
  • +18 (20 voturi)    
    Ajutorrrr! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:11)

    B.F. [anonim]

    Ponta : Imaginea lui Emil Boc este identica cu cea a femeii de serviciu care a şters de pe jos sângele in Parlament
    Imaginea femeii de serviciu a început să-mi dea coşmaruri. O visez noapte cu doi dinţi ieşiţi afară gata să-i înfigă în beregata mea pentru a-mi suge sângele. O visez în mână cu o bardă din care picură sânge asemenea lui Tito din caricaturile anilor cinzeci.
    Te rog Ponta ! Vino şi salvează-mă !
  • +24 (24 voturi)    
    Alianta PENALA (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:42)

    voltaren [utilizator]

    Basescu a fost ales de romani deoarece a promis ca justitia ii va pedepsi pe cei care au furat tara asta . LIderii opozitiei ar trebui sa sprijine justitia daca doresc o Romanie curata.Cine se va solidariza cu hotii?
    • +1 (1 vot)    
      cum cine? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 19:50)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui voltaren

      hotii se solidarizeaza cu hotii!
  • +26 (26 voturi)    
    Indemn la furt (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:45)

    Citizen Kane [utilizator]

    "Adica acuma il acuza de fondurile PHARE. Ce daca daca a mai incalcat un articol de lege? Nu a dus acasa ci a facut pentru oamenii din judet" gandirea lui hrebenciuc. Poate un psd-ist sa explice? Chiar il rog frumos.
  • +22 (24 voturi)    
    am ascultat " discursul" (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 8:46)

    mihai [anonim]

    o turma de oi condusa de un nebun. Obsesia lui ,cea a razboiului ,este grava.Ma intreb ce razboi a avut cu nevestele lui ?
  • +19 (21 voturi)    
    pop[ulist (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:06)

    burebista58 [utilizator]

    Pur si simplu simt o repulsie totala fata de acest presedinte al psd si fata de acest partid...de acord in ceea ce priveste pe Rizi,dar au uitat de Nastase?!...care a vandalizat aceasta tara prin distrugerea industriei siderurgice,a textilei,mineritul...privatizarile pe nimic...noi nu ne vindem tara...o dam gratis...!!!..pentru ce atata scandal pentru un hot...?!...cred ca acum se fac de cacao si intern si extern...!!!...populistule...!!!...daca veti spune ca de maine,cand veti veni la putere veti mari pensiile cu 15%,si veti creste salariile cu 25 %,si slarul minim cu 100%,si veti creste leul fata de euro cu 5%,si veti garanta aceasta cu libertatea voastra,atunci poate veti creste in sondaje,dar pana atunci ne este lehamite de discursurile voastre comuniste...!!!
  • +20 (22 voturi)    
    Cine (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:20)

    drak latinu [utilizator]

    Voteaza cu psd in tara asta ??? Cine poate sa fie atat de prost si ignorant ???
    • -13 (13 voturi)    
      hăhăă (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:17)

      horizonT [utilizator] i-a raspuns lui drak latinu

      muulti fratzica multi, mai ales aia de dupa carpati :p
  • +20 (20 voturi)    
    Cine tipa mai tare...?!! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:21)

    MaraZ. [utilizator]

    Ponta crede ca cine tipa mai tare are si dreptate?!
    El striga acum "HOTII!"?! Rusine! De parca romanii nu stiu exact cine sint hotii....
  • +23 (23 voturi)    
    2 declaratii bomba (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:21)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Hrebenciuc: "Ce daca a incalcat o lege!"

    Olguta Vasilescu : "PSD este in legitima aparare".

    Respectiv : PSD isi apara mambrii care incalca legea, si vrea puterea exact pentru acest lucru.

    Mai mult vrea sustinere populara pentru asta.
  • +20 (20 voturi)    
    Unanimitate (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:22)

    Michael_ [utilizator]

    Si sala a aprobat in unanimitate, nu s-a gasit nimeni sa se abata de la linia partidului. Suntem la sedinta de partid din 'nouasuteotpzecisi..., unde fiecare stie ca, daca scoate o vorba, pierde tot. Si totusi inregistrarea a ajuns la presa ...poate ca mai este o speranta.
    • +17 (17 voturi)    
      de frica (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:17)

      daniel c [anonim] i-a raspuns lui Michael_

      sunt toti bagati in rahat pana peste cap. Au crezut ca fiind psd-isti, vor fi de neatins, insa acum isi dau seama ca s-au inselat, si le tremura chilotii de frica.
  • -13 (17 voturi)    
    moaaamaaa... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:29)

    dc [anonim]

    ce de voturi !!! voi chiar nu va plictisiti sa va votati ibtre voi ?! :) jalnic !
    • +9 (9 voturi)    
      noi facem schimb de idei (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:29)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui dc

      in timp ce voi va imprastiati ba pe la spitale,ba pe la parnaie.Daca nu-ti place cu noi treci pe prosturile aservite.Hai sictir!
  • +24 (24 voturi)    
    bravo (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:32)

    kubbity [utilizator]

    in sfarsit dovada ptr. toti PSD-istii ca acest partid nu vrea altceva decat sa ajunga la putere cu orice pret (au ei motivele lor) - numai binele societatii nu il urmaresc

    Multumim PSD-istului care a oferit inregistrarea :)


    ps:15 comentarii - 0 minusuri
    • -11 (11 voturi)    
      ca si inregistrarea cu Base (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:54)

      mondragonu [anonim] i-a raspuns lui kubbity

      alea, ba de pe tel. mobil, ba de sedinte cu Pd, alea in care spunea clar ce crede el despre romani.

      Multumeste si Pd care ti-a dat acele inregistrari.
  • +18 (18 voturi)    
    pontanel (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:46)

    ali [anonim]

    Nu prea sunt multe de spus pentru ca te lasa mut asa ceva. Daca ajung la putere vom fi sclavii lor !
  • +15 (15 voturi)    
    Vrem politicieni demni de increderea ac. prin vot (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:56)

    John [anonim]

    TOTI politicienii sunt "manjiti"
    NOI, majoritatea cei din popor nu putem sti toate dedesubturile.
    DAR... cu cat sunt mai multi politicieni arestati, cu atat mai bine pentru clasa politica si implicit pentru poporul roman.
    Justitia din Romania este intr-o stare jalnica (sunt nenumarate exemple de nedreptati) din cauza legaturilor neortodoxe dintre oamenii influienti din cadrul unor institutii, companii sau grupari politice.
    Vom vedea ce se va intampla.
    Doamne Ajuta!
  • +20 (20 voturi)    
    Pentru ce demonstrati ? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 9:58)

    victor [anonim]

    Pana nu se termina procesul, nu ar trebui sa demonstreze psd-ul,pentru ca pune presiune pe justitie.Presedintii de consilii judetene, nu au de ce sa se teama daca sunt curati.Ce face Ponta Victor ,miroase a golaneala de partid.Transforma membrii partidului ,in dulai ai dreptatii.Ajungem ca pe vremea lui Ceausescu, intai te judeca PCR-ul si numai dupa ce erai exclus din partid , ajungeai in justitie.Dupa cati membrii compromisi sunt in PSD, daca justitia isi va face treaba ,Victor Ponta si ai lui se vor muta in strada intr-un protest neintrerupt.Si cand te gandesti ca face parte din generatia tanara ,te ia cu disperare.
    • +17 (17 voturi)    
      NU, gresiti! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:12)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui victor

      Ponta reprezinta tinerii doar necopti, handicapati, care nefiind in stare sa mearga pe propriile picioare, are nevoie sprijin ideologic. Este orfanul crescut de bunici. Iar "bunicuta" vegheaza - Ideologie marca Iliescu, simplu. Dar nu confundati va rog frumos tineretul Romaniei cu acest individ! El reprezinta doar MEDIOCRITATILE tinerei generatii care prin mijloace necinstite au ajuns la loc nepotrivit. Tanara generatie se dezice de aceste gunoaie, eu sper ca tinerii magistrati sa dea o declaratie publica prin care sa se dezica de acest infractor - instigarea la revolta nu este o infractiune?...Acest individ pune multe semne de intrebare despre integritatea "procurorilor" si a tinerilor magistrati. Sper ca cineva sa mai sesizeze asta. Este o rusine nu numai pt. PSD ci pentru intreaga clasa politica.
  • +22 (22 voturi)    
    Porumbelul lui Hrebenciuc (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:00)

    Sorin [anonim]

    Viorel Hrebenciuc: "Costica Nicolescu ... acuma il acuza de fondurile PHARE. Ce daca daca a mai incalcat un articol de lege? ..."

    Prima recunoastere pesedista a vinovatiei lui Nicolescu!

    P.S. Deci, pt. PSD nu conteaza daca un propriu membru de partid a "incalcat" legea!
    • -12 (12 voturi)    
      Hrenenciuc=PSD? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:55)

      robineta [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      daca da, atunci si PD=Ritzi.

      Ca sa fim logici.
  • +17 (17 voturi)    
    Instigare (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:01)

    ioan [anonim]

    Pontangutanul sau Pontaepitecul zilelor noastre propaga chiar si pe canale TV vizibile incitarea la violenta. Sa ne mai miram ca Iliescu a scapat de chemarile minerilor in Bucuresti fara sa pateasca nimic. Un comunicat al proaspatului sef la CSM este fara subiect si de fapt il scarpina in coarne tot pe Ponta. Chiar la noi nu se poate sesiza nimeni? Chiar toata justitia este timorata? Dovezi mai clare ce vreti decat ce se spune in inregistrare?
  • +14 (14 voturi)    
    bine, bine... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:13)

    CoanaKiritza [anonim]

    "Ora 14:45 Victor Ponta si liderii PSD Arges se indreapta spre sediul partidului unde are loc o sedinta. Intre timp primarii PSD din judet se intorc la munca."... adica la furat ce sa mai poate pana vine DNA-ul!
  • +23 (23 voturi)    
    mineriadele (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:17)

    Serje [utilizator]

    PSD-istii vor mineriade. Le lipsesc insa minerii si apeleaza la nemultumitii zilei, pensionarii militari, asistatii sociali, cadrele de nomenclaturisti si securisti care au ajuns la matineu, pe langa sacii cu ciolane.
    Sunt multi ai naibii si va fi greu de stapanit situatia.
    Au fost mai intai primarii PDL care au platit prin cel de la Ramnicu Valcea, de la Craiova si nu a sarit partidul sa-i apere.
    In tara asta mioritica toata lumea a pus botul la banii publici. De ce n-ar trebui sa plateasca si PSD-ul pentru talhariile facute. Tot asteptam dupa procesele lui Felix Voiculescu, Nus Vantu (sponsorii PSD), Tamara Nastase, DIP, Mitrea, Miki Spaga si nu iese nimic. Europa ne acuza de coruptie, nu ne lasa in spatiul Schengen si PSD-ul face galagie pentru aplicarea legii.
    Cat vom mai rabda, cand vom iesi si noi in strada sa-i condamnam pe talhari, sa le confiste avutiile nesimtite, sa dea inapoi banii furati din privatizari, fonduri UE, licitatii trucate, legi ticalosite, spaga insitutionalizata, falsuri, etc.
    Acest ayatolah al Pitestiului a luat 3 milioane euro numai din terenuri obtinute prin trafic de influenta datorita postului pe care l-a avut.
  • +24 (24 voturi)    
    I s-a indeplinit...cosmarul ! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:19)

    John M. [utilizator]

    Bataios si batzos pe vremea cand era la tineret (un fel de ClubMed: fete tinere, rock-and-roll, plimbari in strainatate, carare la tv, in parlament=zero, nevasta politica noua in stilul lui Gh.GH.-Dej, bani, vile pe Valea Prahovei, relatii, influenta, putere) acest "viclean copil de casa al PSD-ului" credea ca o s-o duca asa toata viata.
    Incoltiti de justitie si cu o imagine publica dezastruoasa, "greii " l-au pus in vitrina pentru o noua imagine: "schimbarea vechii garzi, generatie noua si curata. reforma, blah, blah, blah.." PontaChe a fost prins cu pantalonii in vine, iar traiul lui tihnit de giggolo rosu a ajuns la un abrupt sfarsit. El trebuie acum sa scoata caruta cu roti patrate a PSD din namolul in care au bagat-o vechii comunisti, prin ignoranta, aroganta, si lacomia lor.
    Ponta acum isi da seama ca nu are "the right stuff for the job" si e disperat- de unde si comportamentul lui halucinant si iresponsabil, ba chiar penal (instigare). I s-a indeplinit...cosmarul !
    • +16 (16 voturi)    
      Caruta cu roti patrate a PSD (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:45)

      Als Ob [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Minunat!
    • +5 (5 voturi)    
      Cred (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 18:01)

      oki [anonim] i-a raspuns lui John M.

      ca e cel mai bun comentariu la tema pe care l-am citit .
  • +25 (25 voturi)    
    Ultimele evenimente divulga romanilor... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:21)

    Rescatorul [anonim]

    realitatea despre cardasia PSD/PNL/PC/PRM si nemernicia televiziunilor aservite Moskovei, iRealitatea-golanassii si Felix-Antene, si scopul lor ticalos de a destabiliza Romania si a afecta siguranta nationala si securitatea externa a tarii. Astfel, toti romanii au vazut ce pensii au fostii ofteri bolsevici si agenti ai GRU si KGB si modul in care cardasia raului sfideaza democratia si justitia. Este evident ca acesti nemernici, in dispret fata de legi si norme democratice, vor sa dea o lovitura de stat si fac pregatirile necesare. Romanii, insa, le vor da lovitura de gratie. Iar, daca "seamana vant, vor culege furtuna". A sosit timpul sa facem ordine in aceasta tara si sa terminam cu dusmanii romanilor!
  • -21 (23 voturi)    
    nu vă este ruşine HOTNEWS ? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:24)

    teodor [anonim]

    SUNTEŢI NEPOŢII LUI BĂSESCU SAU SUNTEŢI SPONSORIZAŢI DE PDL-IŞTI ?
    • +20 (20 voturi)    
      Suparare. (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:58)

      nico2 [utilizator] i-a raspuns lui teodor

      Te oftici? Te supara faptul ca PSD , PNL si PC nu au infestat toate situ-rile?
    • +16 (16 voturi)    
      Nepot (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:34)

      Michael_ [utilizator] i-a raspuns lui teodor

      Strimate d-le Teodor, regretam sa vedem ca nu puteti gandi decat ca ...nepot. Pana una alta nu cred ca putem sa va sfatuim altfel decat sa va schimbati unchiul, caci pareti a va fi facut nepot al cui nu trebuie.
      • -12 (12 voturi)    
        Vă compătimesc !!!!!!! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 16:48)

        teodor [anonim] i-a raspuns lui Michael_

        Încă nu v-aţi trezit din beţia alegerilor,nu vedeţi că tot poporul este necăjit,şi că numai cei câţiva care sug ţâţa mai scriu de bine de PDL ?Nu vedeţi izolarea în care v-au aruncat PDL-ul.TREZIŢI-VĂ ROMÂNI !!!
    • +16 (16 voturi)    
      si daca te superi (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:45)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui teodor

      vii cu Ponta peste noi?
    • +15 (15 voturi)    
      GANDESTE LIBER (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:58)

      contribuabilu [utilizator] i-a raspuns lui teodor

      CRED CA SUNT SPONSORIZATI DE: DEMOCRATIE, BUN SIMT, CONSTIINTA ,LIBERTATEA DE A SPUNE CE GANDESTI,ETC......
    • +16 (16 voturi)    
      surprise! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:08)

      vero [anonim] i-a raspuns lui teodor

      Nu suntem nici una, nici alta. Suntem romani, satui sa fim jefuiti de o banda de mafioti de partid rosu. Socant, nu?
    • +18 (18 voturi)    
      rusine cui? (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:19)

      me [anonim] i-a raspuns lui teodor

      nu cred ca hotnews a trucat in vre un fel inregistrarile alea. nu de alta dar nici nu era necesar. ponta e destul de inteligent incat sa poata spune singurel porcarii
    • +20 (20 voturi)    
      NU!!! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:28)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui teodor

      Noi suntem patriotii care vegheaza ca tara noastra sa intre in randul tarilor civilizate! Traim si muncim in Europa, America, etc. si ne dorim viata de aici in Romania. Painea se castiga greu, dar cinstit. Noi, postacii, prin banii trimisi familiilor noastre sustinem (o mica parte) sistemul financiar sa nu intre in colaps! Am fi putut ajunge in Situatia Greciei! Noi l-am votat pe Presedinte sa ne scape de corupti, indiferent de culoare politica! Il vom sustine atata vreme cat reformele politice, sociale si economice continua. Chiar daca incete, dar REFORMELE trebuie sa continue. Atata vreme cat va puneti "de-a dunga" sunteti dusmanii nostri, ai democratiei si ai poporului! Sustineti-va mafiotii, aveti acest drept, ca dovada ca traim in democratie. Dar lasati-va de FURAT ca nu e frumos. NOI POSTAM PE GRATIS!
      Ist das klar???
      • +11 (11 voturi)    
        das ist klar (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:45)

        me [anonim] i-a raspuns lui roman diaspora

        bine ai zis-o. ti-as da un vot dar nu am cont :)
  • +23 (23 voturi)    
    Razboi?...vrem si noi! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:32)

    paul155 [utilizator]

    Da eu sant deacord cu razboiul inpotriva coruptiei! Pacat ca armele procurorilor se rup in scutul legilor strambe sustinute de parlamentari corupti,politicieni fricosi de pierderea sustineri financiare a ,,BARONILOR" si mediatizarea negativa pe posturile mogulilor!Toate partidele au mizeriile lor dar uni fac din infractori eroi! si din justitiari dioctatori.
  • +18 (18 voturi)    
    L-au spanzurat pe ala ?... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:34)

    urbanie [utilizator]

    Iata la ce a servit televizarea si tot circul mediatic facut la arestarea unor Jiji Becali, ori Dan Diaconescu... Mai nou, la orice arestare se strange lumea ca mai demult, la spanzuratoare. Iar invinuitul (care in mod CERT are probleme cu justitia) urla ca Napoleon (cel de la spital, nebunul)... La fel a fost cu Vadim... Ba mai mult, am vazut un clan de ciorditori si proxeneti : la arestare, seful lor injura de zor la Basescu !
  • +21 (21 voturi)    
    Simplu... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:39)

    Andrei [anonim]

    ...cine se scuza, se acuza. Daca nu se simteau cu musca pe caciula, lasau justitia sa-si faca treaba si le dadeau ulterior peste nas "pedeleilor". Sau si justitia este "pedelista"?
    Atitudine infantila si paranoica, incepe sa semene a DD...

    Oameni mici...
  • +24 (24 voturi)    
    Penalii inconstienti. (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:42)

    nico2 [utilizator]

    Dl. Ponta, din poza, se vede ca aveti cap. Minte va mai trebuie. Ce spuneti dvs. se numeste instigare si se pedepseste de Codul Penal. La intalnire s-a propus incendierea sediilor PDL, parasirea judetului de catre un parlamentar PDL etc. Daca doriti anarhie sunteti pe drumul cel bun. Admitand ca se va ajunge acolo cred ca ar fi mai bine sa parasiti tara.
  • +20 (20 voturi)    
    comentariu (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:49)

    maria [anonim]

    -"Olguta Vasilescu spune ca pesedistii sunt in stare de legitima aparare. “Cum credeti ca au reactionat cei 10 mii de pesedisti din judet cand au vazut ca Nicolescu a facut infarct. Suntem in stare de legitima aparare” -nu, n-a facut infarct ! Deci-dupa logica lor, si, mai ales , a d-nei -nu sinteti in legitima aparare !
    -"Trebuie sa transformam asta in razboiul romanilor cu Basescu si PDL. " -PARDON ! Nu e si razboiul nostru !
    -"Ce daca daca a mai incalcat un articol de lege? Nu a dus acasa ci a facut pentru oamenii din judet”.-A mai dus si acasa ! S.a.m.d.
    Periculoasa "mobilizare"! Si, ce-i mai trist, probabil ca ne vor conduce peste vreo doi ani!
    ANONIM
  • +14 (14 voturi)    
    trebe facut ceva bun (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 10:55)

    ioan [anonim]

    la tinerelu asta de ponte nu ii rusine sa minta o tara intreaga ca acel om a fost in catuse sa vazut clar ca nu era eracu miinile in buzunar si la un moment dat era cu o mana in buzunar cu cealalta avea o hirtie deci minte cu nerusinare oricearface acesti tineri nu vor ajunge la putere fiinca se vede clar ca lupta pentru putere nu pentru binele poporului au fost la putere ce au facut nimic au golit sacu si acum vreau sa faca bine tari cum? inca ceva cele doua tv realitatea si antena3 ar trebui sa-si schimbe atitudinea si sa fie a poporului nu al unor partide ca se observa liber ca tot acei oameni vin la emisiune sa fie tv libere si nu cenzurate incepe poporu sa nu mai aiba incredere in ceea ce se vorbeste nu sunt adeptu nimanui dar la ora actuala nu se mai poate avea incredere in nici un partid ceea ce denota ca ar trebui o schimbare totala si fara minciuni ce se vede acum este lupta pentru putere si nu stiu cat se mai poate rabda
  • +23 (23 voturi)    
    molier-bolnavul inchipuit (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:03)

    vladina [anonim]

    Si Omar Hassan era in spital pe moarte.Si Vantu este,si alti.......Caracatita nu are culoare si nici deontologie profesionala.Succes, domnilor medici.
  • +14 (16 voturi)    
    O RUSINE DE NATIE (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:10)

    Iorga [anonim]

    CE CASTIGI PONTA, PRIN DISTRUGEREA TARII? VREI SA AJUNGI LA PUTERE PE CADAVRELE ROMANILOR AMARATI PE CARE II DEZINFORMATI LA TELEVIZIUNILE VOASTRE? De ce nu spuneti poporului ca daca erati voi la putere, tot asa procedati pe vreme de criza montiala. Ce popor bezmetic! Nu se uita nimeni in jur? Chiar nu mai rationeaza nimeni? Totul se reduce doar la burti? O RUSINE DE NATIE
  • +18 (18 voturi)    
    cechevara.... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:14)

    ned [anonim]

    nu cred ca mie mi se poate intampla ce i s-a intamplat lui Nicolaescu..nu eu sunt corupt, nu eu am facut trafic de influenta, nu eu am furat pana n-am mai putut...asa ca cechevara..hai sictir.
    ce i s-a intamplat lui Nicolaescu ar fi trebuit sa se intample acum 15-20 de ani..era departe acum.
    ce este periculos, insa, este ca acest personaj are pretentia sa devina prim-ministru...
  • +14 (16 voturi)    
    pentru iliescu.. (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:14)

    bobymasacru [anonim]

    am o mare satisfactie stiind ce i in sufletul tovarasului iliescu acum,..inca un prostanac la conducere...
  • +14 (14 voturi)    
    in arges ayatollah... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:15)

    adi [anonim]

    la constanta vedeti ca este un sah :)
  • +11 (11 voturi)    
    Fear mongering... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:29)

    Tiberiu [anonim]

    ...oare exista expresia asta in limba romana? Daca nu atunci ar trebui introdusa...
  • -9 (13 voturi)    
    saraca Ritzi... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 11:44)

    sictireanu [anonim]

    daca era si ea arestata, oare PDl face scandal pentru ea?

    Nu vom sti, pentru ca PD a ales s-o protejeze!
    Asa ca sa se abtina sa vorbeasca despre legi/moralitate/coruptie!
  • +3 (5 voturi)    
    Scriitura ii apartine lui Alex Mihaileanu (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:14)

    lupu' singuratic [anonim]

    Alex Mihaileanu cu care rezonez perfect. L-am citi de cand a fost postat si-mi aduc aminte mai mereu de el.
    Oricum genial.
    Cred ca este un mesaj la tot ceea ce se intampla in tara asta de 20 de ani incoace. Indiferent ca-s portocalii, rosii sau galben-albastri.
  • +16 (16 voturi)    
    POnta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:16)

    ady [anonim]

    totusi miscarile pe care le face Ponta nu aduc atingere sigurantei nationale?
  • -7 (7 voturi)    
    ..totul are doua fete (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:26)

    un simplu cetatean [utilizator]

    ...indiferent cum privesti in ambele tabere nu vezi acea corectitudine si imagine imaculata pentru a te face sa te inclini intr-o parte sau alta!
  • +11 (11 voturi)    
    Oameni "de bine" (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:29)

    cativa [anonim]

    Ion Adamescu. Fost ofiţer de securitate, recuperat de SRI sub gradul de colonel şi încadrat în
    secţia din Timişoara. A colaborat la deconspirarea dosarului de informator al lui Virgil
    Măgureanu, fapt pentru care a fost trecut în rezervă, la 16 aprilie 1996.
    Aldea. Fost ofiţer în Direcţia a IV-a a Securităţii. În prezent, locotenent colonel, şef de secţie în
    cadrul Direcţiei Generale de Informaţii a Armatei.
    Aleca. Fost ofiţer de securitate din Râmnicu Vâlcea, recuperat de SRI sub gradul de maior. La
    două luni după evenimentele din decembrie 1989, a reluat în supraveghere spitalul judeţean din
    localitate, obiectivul său anterior revoluţiei.
    Constantin Alexa. Fost ofiţer de securitate, reciclat în SRI. A deconspirat din proprie iniţiativă
    dosarul Z 4848, dezvăluind că Francisc Baranyi a fost informator al Securităţii, fiind ulterior
    îndepărtat din serviciu şi acţionat în justiţie.
    Ştefan Alexie. Fost general de securitate, fost şef al Direcţiei de contraspionaj şi secretar de stat în
    Ministerul de Interne, înainte de decembrie 1989. În anii '90, pe parcursul unei perioade destul de
    întinse, a fost consilier al controversatului om de afaceri Sorin Ovidiu Vântu, care a avut o
    contribuţie esenţială la falimentarea Fondului Naţional de Investiţii.
    Vasile Alexoaie. Înainte de 1989 a fost şeful Securităţii din Roman. După decembrie 1989 a fost
    cooptat în cunducerea SRI din Iaşi. După trecerea în rezervă a devenit preşedintele Fondului
    Naţional de Investiţii din Iaşi şi director al filialei locale a firmei Gelsor a controversatului om de
    afaceri Sorin Ovidiu Vântu.
    Valer Andreica. Fost ofiţer de securitate, preluat în SRI sub gradul de maior. Iniţial a lucrat la
    secţia din Târgu Mureş. În iulie 1998 a fost transferat în funcţia de adjunct al şefului secţiei SRI
    Cluj.
    Andrei Andronic. Fost ofiţer de securitate. Preluat în SRI, a fost înaintat la gradul de colonel şi
    avansat în funcţia de şef al secţiei SRI Iaşi.
    Octavian Stelian Andronic. Fost colonel
    • -1 (1 vot)    
      Intalnirea de 20 de ani (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:30)

      danm [anonim] i-a raspuns lui cativa

      Pai frumos este sa organizati intalnirea intre colegi prin intermediul Hotnews ?
  • +15 (15 voturi)    
    Vizite in arest (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:36)

    Angela [anonim]

    Domnul procuror Ponta spune ca l-a vizitat la spital. Dar domnul Nicolescu era arestat, nu? Are voie sa primească orice fel dee vizite?
  • +16 (16 voturi)    
    Aschia nu sare departe de trunchi (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:36)

    ion roata [anonim]

    Asa-i la partidul neocomunistilor,aschiile nu sar departe de tulpina,totul a plecat de la Iliescu,ce sa ales de tara aceasta se vede.Alaturi e Vacaroiu,mai apoi hrebenciuc si a venit Nastase iar mai decurand un Geoanasi acum Ponta.Alaturi de ei aschiile pesediste care obstructioneaza justitia.Ma uit la acest Ponta care a depasit orice limita,alaturi de Nastase si altii au incepit sa ameninte pe fata ca vor da afara pe procurorii si magistratii care iau masuri impotiva PSD-istilor hoti,corupti si jefuitori ai tarii.De aceia azi suferim din cauza lor si a incrngaturii cu cei de aceiasi tagma PNL-istii.
    Dar sa stiti ca in Pitesti exista un mare PSD-ist care in hoti si coruptie il intrece chiar si pe Nicolescu.Acest este Primarul Pendiuc.Sa va uitati ce avere a reusit sa astranga si asta numai si numai prin hotie si coruptie.
  • +16 (16 voturi)    
    a fost odata si azi e valabil in psd (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:37)

    s_emil [anonim]

    atat timp ,cat o face pentru psd ,este foarte bine.
    asta imi aduce aminte de un alt presedinte de psd, tot intr-o
    stenograma cand zicea:nu e rau ca a luat spaga ,e rau ca nu a dat si la partid,cuvantarea domnului adrian nastase in sedinta de partid,pdsr pe atunci.
    de aici se vede ca ponta e doar interfata,papusarul e nastase adrian
  • +17 (19 voturi)    
    Un doctor pshiatru sa-l vada pe seful psd... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:39)

    Ion [anonim]

    Imi pare rau ca acest derbedeu politiv numit Ponta isi bate joc de PSD.
    Pare a fi un mardeias de doi bani care NU PRICEPE ca in lupta politica se folosesc argumentele si ideile.
    Pare a fi un jalnic razbunator.

    Ponta, ia spune CUM ii vei pedepsi pe pdl-isti?
    Cretin mai poti fi. (Acest cuvant este in DEX).
  • +15 (15 voturi)    
    alt vadim (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:41)

    mia [anonim]

    daca Ponta nu-si schimba discursul,se repeta scenariul din2000 cand a trebuit sa-l votam pe Iliescu
    ca sa nu iasa Vadim! si culmea ca va pierde Antonescu ca el candideaza la presedentie!Eu raman sirerata ca doar partidul asta are si oameni cu capul pe umeri!! cum nu-si dau seama ca discursul belicos gen Vadim nu a prins nu a prins la romani si partidul Romania Mare a iesit din parlament!Citind comentariile de pe Realitatea,Romania libera(articolul
    lui Turturica)chiar Adevarul si Gandul si Ziare.com si numarul de cititori iti dai seama de atitudinea generala !Este o efervescenta cam ca la alegeri!!
  • +13 (13 voturi)    
    LA ARME!! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:46)

    contribuabilu [utilizator]

    Am impresia ca acolo sau impartit "arme", pacat ca nu sunt arme DEMOCRATICE.
  • -14 (14 voturi)    
    raspuns (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:51)

    r, cONSTANTA [anonim]

    suntem nebuni sau ce se intampla cu noi? Inainte cand auzeam de asemenea fapte de anchete, arestari, eram ingroziti si suparati ca nu ne aparta prietenul, tovarasul de munca, familia, ..Acum cand se aduna langa noi cei de mai sus si chiar exista oameni , chiar politici care reactioneaza tinem cu DICTATORUL. Cum nu vedem , dece nu vrem sa vedem, de ce ii lasam sa ne asmuteasca unul impotriva altuia? Voi daca ati avea oameni nu ati vorbi cu ei si ati reactiona? La , 89 cum credeti ca s-a intamplat ? Renuntati la aceste palavrageli de femei nefericite. deveniti si voi barbatii vorbitori BARBATI adevarati, nu matelotii chiorului comandant , securist pe nava romanesti si in porturi din afara. Priviti in ochii daca puteti ai nevestei lui? Ce observati- fuga privirii, o teama de se uita la tine, supunere bolnava in fata barbatului. De aceea refularea lui Basescu este la Udrea, un produs PDL.
    • +18 (18 voturi)    
      Calmmmm.... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:24)

      Cris [anonim] i-a raspuns lui r, cONSTANTA

      Incearca sa fii mai coerent in gandire si exprimare.
      Linistete-te. Acum te-am bagat in seama, dar pe viitor vei monologa precum Realitatea TV.
      Odihna placuta!
    • +9 (9 voturi)    
      dictator (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:33)

      newyorkezul [utilizator] i-a raspuns lui r, cONSTANTA

      Ca sa aflii definitia nu trebuie decat sa dai un "goagal" si te-ai lamurit. Noi cei care scriem aici asa am facut-o si vedem ca dictator e departe sa fie egal cu piratul. Dar ce sa-i faci. Castigi si tu un ban ne.cinstit
  • -5 (11 voturi)    
    Un circ ieftin pe care-l plătim scump I (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 12:59)

    lupu' singuratic [anonim]

    Dragi Băseşti, Stolojani, Geoane, Boci, Năstaşi, Ilieşti şi alţii ca voi,
    Vă urmăresc frecvent, aproape zilnic, şi încerc să înţeleg ce se petrece în minţile voastre. Mă oftic. Nu pot să citesc gînduri şi mor de ciudă. Încerc să trag concluzii din vorbele pe care le scoateţi pe guriţe, din gesturi, din mimică. Încerc să fac conexiuni între ceea ce promiteţi, ceea ce faceţi şi ceea ce mă afectează pe mine. Încerc să găsesc logica discursurilor voastre, pline de învăţăminte pentru prea-proastele şi umilele voastre turme, pe care le păstoriţi cu rîndul, cîte patru ani. Încerc să pricep care-s ciobanii şi care-s cîinii, ca o oaie proastă care mă aflu şi care nu distinge blana unui cîine de cojocul păstorului.
    Vă spun sincer, dragii mei, nu pricep nimic. Oricît aş încerca, boarea mea de inteligenţă, pe care tind să presupun că o am, este eclipsată de strălucita voastră gîndire de lupi bătrîni şi vulpi parşive. Nu reuşesc să-mi dau seama cînd vă interesează de turmă sau cînd, pur şi simplu, faceţi mişto de oi. Eu pricep că bancurile cu protagonişti din rîndul transhumanţierilor, dacă-mi permiteţi exprimarea, sînt amuzante, dar cred că numai pentru unii. Pentru ceilalţi, nişte oi la fel ca mine, apare o confuzie gravă. Oile, alde mine, sînt cam proaste şi, printre bancuri şi rîsete, lacrimi de crocodil şi demisii, ajung să nu mai priceapă care-s ciobanii, care-s cîinii, care-s lupii, care vulpile şi, de ce nu, care-s măgarii.
  • -7 (11 voturi)    
    Un circ ieftin pe care-l plătim scump II (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:01)

    lupu' singuratic [anonim]

    Prin urmare, îmi cer scuze dacă reuşesc să vă confund pe toţi cu nişte măgari. Şi îmi cer scuze că, aşa proaste cum sînt, oile româneşti sînt, uneori, mai inteligente decît cei care le păstoresc. Cel mai bun exemplu e Mioriţa, dacă vreţi. Aşa că faceţi bine şi consideraţi-mă un berbec încăpăţînat şi sătul, pentru că am impresia că animale pot să văd şi la circ, acolo unde mi se oferă un spectacol pe care merită să dau banii. Iar circul, dragii mei lupi, vulpi şi măgari, e mai ieftin decît orice spectacol prestat pe o scenă improvizată într-o clădire denumită cu atîta mîndrie chioară, Parlament.
    Eu, berbecul, m-am săturat de personaje travestite, de lupi îmbrăcaţi în oi, de cîini transformaţi în mieluşei ai compromisului, de măgari buni doar de ridicat mîna cînd se împarte caşul. M-am săturat de aceleaşi behăieli şi scheunături, de hăhăituri şi miorlăieli. Pe bune, dragii mei, oricît de proaste ar fi din punctul vostru de vedere, oile astea nu-s chiar tîmpite. Dar tare mi-e teamă că lupii, vulpile, măgarii şi alţi ciobani au cam început să turbeze. Cu ochii blînzi ca o vacă, vă salut…

    Cu greaţă, al dumneavoastră fraier,
    Berbecul scîrbit

    Alex Mihaileanu
    http://subiectiv.ro/subiectiv/un-circ-ieftin-pe-care-l-platim-scump/

    p.s in loc de comentariu
  • +15 (17 voturi)    
    instigare pe fata a prostanacului. (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:05)

    nicu m. [anonim]

    ponta vrea sa transforme retinerea acestui individ nicolescu in razboiul romanilor cu basescu nu este de mirare,aduceti-va aminte de1990 ce a facut iliescu cu minerii .ponta urla pe spinarea romanilor ca tot ce este rau este din cauza lui basescu,uita ca cat au fost ei la putere sau facut cele mai mari tunuri (privatizari fabrici,petrom,safi,caritas,bancorex si multe altele.
    )astazi noi romanii de rand trebuie sa suportam tote hotiile facute in acesti ani la care nu a raspuns nimeni.romani treziti-va nu va lasati manipulati de toti nemernicii de pe cele doua televiziuni rtv si a3.vezi cine sunt in spatele lor.
  • +12 (16 voturi)    
    Romania, te iubesc! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:16)

    Cris [anonim]

    La ce te poti astepta de la PSD?
    Victoras nu stie si nu poate invata sa devina un adevarat lider. Mai traiesc unii cu impresia ca pot face "revolutii" in Romania. Poate ca ar fi necesare, dar nu cu acesti oameni. Victoras si semenii lui sunt doar obraznici ei nu transmit un mesaj profund. Au un comportament de golani adevarati nu ca cei din Piata Universitatii. Termenul adecvat pentru comportamentul PSD de acum este KITSCH (pe romaneste chici, prost gust, copie denaturata) un fel de manea interpretata de cei mai slabi manelisti.
    Victoras se afla in situatia de a nu-si da seama ca este pacalit de unii tartori din propriul partid. Mintile luminate ale PSD vor ca Victoras sa se umple pe piept de penibil si "sa-si rupa gatul".
    Mai are timp sa se opreasca pentru a preintampina o distrugere din fasa a viitoarei clase politice, a sperantei in tinerii politicieni. Riscul este ca poporul sa nu mai abe increde nici ca se poate naste un politician corect, inteligent, nemanipulabil.
  • +20 (22 voturi)    
    cenzura (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:18)

    daniel [anonim]

    Este incredbil cum trateaza cele doua televiuni de stiri din Romania (asa zise televiziuni) ma uit pe comentarii si vad ca suntem mult mai multi cei care sustinem acest guvern. Felicitari pentru ca rezistati manipularii incredibile a televiziunilor.
    • +20 (22 voturi)    
      Pe langa faptul ca.... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:28)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui daniel

      cele doua televiziuni pro-moskovite, iRealitatea-golanassii si felix-Antene, au o cota mica de piata, sub 5%, romanii s-au cam saturat deja de minciunile si manipularile rostogolite zi de zi si noapte de noapte. Au deveni deja obositoare, la fel ca si figurile sinistre ale invitatilor, indivzi fara demnitate si onoare. Niste gunoaie fripturiste, dusmani ai propriului popor.
      • +17 (19 voturi)    
        corect (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:36)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        Chiar ca niste gunoaie si dusmani ai poprului, eu nu mai uit la a3 de un an jumate iar pe irealitatea ma uit din cand in cand ca sa mai ma amuz dar din pacate sunt destui care ii asculta, pana si Gusa le-a dat-o in barba cu pensionarii militari, iar pentru asta cred ca nu va mai aparea prea curand pe post. In rest in mod normal Ponta ca instigator trebuia sa aiba dosar penal in momentul acesta
        • +5 (7 voturi)    
          Foarte corect... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:12)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui daniel

          DIICOT trebuie sa se sesizeze din oficiu pentru infractiunea de instigare.
        • 0 (0 voturi)    
          nu inteleg! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:07)

          ioil [anonim] i-a raspuns lui daniel

          poate aflu si eu daca Tribunul mai e la PRM sau a trecut la PSD.Il vad mereu spumegand si debitand gogosi si pamflete ametite la irealitatea,ba asigurandu ne ca va aresta cu mana lui pe Basescu dupa ce va ajunge la putere.{care putere?}El nu si da seama ca e bagat la inaintare ca divertisment si rade toata lumea de el?
  • +20 (22 voturi)    
    PSD partid de extrema stg (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 13:33)

    Nicolae Prioroc [anonim]

    Am 55 de ani si am trait toate evenimentele prin care au trecut toti oamenii acestei tari.
    Cit rau au putut sa faca acesti oameni care sunt in PSD este de neimaginat.
    Iar acum cind un presedinte ales al Romaniei ia pozitie pt respectarea demnitatii noastre , a tuturror romanilor si incearca ca reteze capul caracatitei ,cine altul decit acest partid care a contruit acest sistem corupt incearca sa manipuleze si sa scoata oamenii in strada.
    Acest partid trebuie sa fie scos in afara legii pt ca este in acest moment un partid total anitiromanesc.
    La cite referendumuri trebuie sa mergem pt ca ei sa inteleaga ca ce face presedintele Basescu este vointa exprimata prin vot a tuturor romanilor??
    Mergen pe mina Dvs ,Dle presedinte Basescu !!!!

    PS Ca un bun marinar ce sunteti cred ca va plac mult caracatitele fripte pe carbuni!!
  • +12 (14 voturi)    
    omerta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:08)

    flo [anonim]

    mafia gulerelor albe ... furam toti cand suntem la putere si nu ne legam de nimeni. Asta a fost in Romania! Asta le place lor! Sa se fure in liniste, sa fie toti procurari tinuti sub papuc, si sa stea dosarele in sertar, prafuite. Cand vine cineva la conducere care isi ia papucu de pe justitie urlam in gura mare: tiranul, vrea sa ne mazileasca pe noi, opozitia, oameni cinstiti.

    Norocul lor e ca cu criza ca s-au luat masuri mai putin populare si lumea uita. Uita ce au facut timp de 15 ani!

    Pai daca arau politicienii oameni cinstiti, cum dracu de 20 ani nu suntem capabili sa ajungem un pic europa din urma??!!!???
  • +18 (20 voturi)    
    Ponta e aberant (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:15)

    Vasile [anonim]

    Am ascultat si eu inregistrarea secreta a declaratiei lui Ponta de la PSD. Omul a ajuns aberant. Instiga la actiuni anti justitie, nu s-a referit macar un moment la acuzele care i se aduc celui arestat. PSD si PNL au ajuns sa se comporte penibil si dau senzatia unei iminente revolutii fara nici cel mai mic motiv real.
    • +1 (1 vot)    
      exact (Duminică, 30 ianuarie 2011, 20:13)

      ioil [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      senzatia unei iminenete revolutii este ca urmare a certitudinii ca intr adevar asta s ar vrea1.Noroc ca cel putin (90% din poporul roman ISI DA SEAMA DE MANIPULARE.
  • -1 (13 voturi)    
    Adevar graiesti (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 14:58)

    valisa [utilizator]

    "Eu zic ca putem merge toti la DNA". Cum nu se poate mai adevarat. "Toti", insemnand TOATA clasa politica.
    Numai o dictatura comunista sau militara ne mai poate scoate din mocirla in care ne-ati bagat. Ati vandut tara zdrente penale ce sunteti.
  • +9 (13 voturi)    
    Stop ! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:08)

    penalul [anonim]

    U.E.ar trebui sa intervina verbal sa-i domoleasca pe acesti neocomunisti care fac o politica originala de cumetrie.Nu se poate ca V. Ponta sa se amestece in justitie.Mai mare rusinea.Societatea civila ,personalitatile noastre publice sa lanseze un protest,sa inceteze acest circ care nu ne onoreaza.
  • +11 (13 voturi)    
    Nu-mi vine sa cred! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:30)

    Perplex [anonim]

    Adica cum? "Si ce daca mai incalca pe ici pe colo cate un articol, n-o face pentru el......"? Si o spune un fost procuror? Va dati seama cum a instrumentat cazurile acest procuror? Si o spune cu nonsalanta, ca un crez! Incredibil! Si primarii il aplauda, de ce nu? Le convine de minune sa incalce legea pe ici pe colo, prin partile esentiale. Nici nu-i de mirare ca dupa atata domnie a PSD au ajuns respectarea legilor o gluma.
  • +6 (12 voturi)    
    te-ai fi asteptat la altceva de un tanar.. (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 15:32)

    hmm [anonim]

    Cam timorat stimabilul impertinent! Daca vreti sa mergeti la DNA, va urez drum bun, one way only! Auzi domnule, toti sunt cinstiti. Daca acesti baroni sunt etalon de cinste, atunci noi suntem ingeri. Hmm. Aseara am verificat si nu am aripi.... oi fi eu mai intarziat, cine stie. Este vreun cetatean de rand, platitor de taxe si impozite, fara abuzuri la activ, smecherii, inselaciuni, etc. la care i-au crescut aripile? Bine spunea regretatul Octavian Paler in cartea "Viata pe un peron" , citez "Amanand totul pentru Judecata de Apoi, vom lasa toate nedreptatile neclintite". Justitia sa isi faca datoria pana la capat, indiferent ce spune lichelele societatii! Nici nu imi vine sa cred ce noroc am avut la ultimele alegeri. Brr... ti se zbarleste parul.
  • -8 (10 voturi)    
    Ce-mi Place !!! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 16:50)

    danm [anonim]

    Dragele portocale au intrat la lucru suplimentar.
    Ce-mi place !
    E disperare mare !
    PS: mare greseala sa dati minusuri, atrageti atentia exact pe postarile care vreti sa nu se vada ...
    • +7 (9 voturi)    
      Esti naiv si prost (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:35)

      Als Ob [utilizator] i-a raspuns lui danm

      Nu toti cei care vad realitatea (nu iRTV) din Romania sunt portocalii! E nevoie de IQ si bun simt.
      • -5 (7 voturi)    
        MULTUMESC! (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:22)

        danm [anonim] i-a raspuns lui Als Ob

        Aveam IQ de nesimtit inainte, dar de la reducerea cu 25 % ... mi-a ramas doar de 173 ....
        M-am resemnat ... toti trebuie sa sacrificam cate ceva .... din pacate excesul de IQ nu poate fi folosit de portocale ... cade din buzunarelele lor... nu este ca banul recuperat din salarii si pensii ...
        Deh ! ... Nici Iarna nu-i ca Vara si nici IQ-ul ca portocala
  • +10 (12 voturi)    
    Sinucidere politica (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 16:53)

    Nickmann [anonim]

    Dupa ce Antonescu s-a sinucis politic prin alinata cu PC, e randul lui Ponta sa o faca. Tocmai incepe decridibilizarea opozitiei. O vor tine la fel cum au facut-o cu Geoana si "castigarea" alegeriilor. 'Om vedea noi in 2 zile cum tac papuc dupa ce apar dovezile de incriminarea ale lui Niculescu. Atunci sa vedem ce are de zis Ponta.
  • +9 (11 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 16:55)

    vasile_r [utilizator]

    daca vaca aia e in stare de legitima aparare hai frate sa beneficiem si noi de dreptul de asediu. :) partidul asta de caraghiosi isi merita conducatorii..
  • +8 (10 voturi)    
    Mesaj catre dl Ponta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 17:19)

    art [anonim]

    Dl Ponta sunt un ROMAN dintre cele cateva milioane care nu au carnete de partid dar care vor binele tarii asteia si inteleg sacrificiile care trebuie facute pentru depasirea crizei si modernizarea ROMANIEI ! dl Ponta, va jucati cu focul ! indemnul catre populatie la revolta, ( care este incriminat in codul penal ), in cazul ca se va produce, veti fii stersi ca partid politic o data pentru totdeauna ! eu, cu camarazii mei suntem pregatiti ! suntem mai multi decat va imaginati.... avem tot ce trebuie !
  • +9 (11 voturi)    
    viitorul nostru (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 18:13)

    Ingrozitul Alegator [anonim]

    Cu groaza imi inchipui ziua viitoarelor alegeri cand prin manipulare si minciuna alianta socio liberala va incerca sa ia puterea pentru a manevara parghiile politico-economice in favaorea celor putini dar bogati. Din sectacolul oferit de prezenta actiune a justitiei se desprinde clar ca - vulpea isi schimba parul dar naravu ba - iar acesti oameni care sunt cu totul impotriva reformelor doresc sa pescuiasca incontinuare in ape tulburi.
    Auzind astazi un membru marcant al PNL care afirma ca atunci cand vor reveni la putere prima actiune vor readuce pensiile speciale in legalitate, iar reformele vor fi stopate aruncand tara inapoi cu 20 ani, ma gandeam daca privatizarile de devalizarile de banci pot fi refacute.
    O guvernare socio-liberala a avut loc si in Ungaria cu rezultate dezastroase pentru majoritatea oamenilor, dar avantajoasa pentru o supra clasa. Rezultatele se vad si astazi cand cu greu si sacrificii deasebite un partid popular incearca sa redreseze situatia.
    Dragi concetateni treziti-va !
    • +2 (2 voturi)    
      *SUNTEM IMPOTRIVA JUSTITIEI PENTRU CA NOI VREM JUS (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 22:04)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Ingrozitul Alegator

      *Cu groaza imi inchipui ziua viitoarelor alegeri cand prin manipulare si minciuna alianta socio liberala va incerca sa ia puterea.....*

      Daca inca nu ati bagat de seama, fiti mai atenti la comentariile (pe orice tema) a celor din Alianta Penalilor. Ei stiu deja si denunta cu manie proletara pe canalele media aservite lor ca PDL-ul a furat la alegerile care *au avut* loc abia in 2012. Antrenamentul cu hotii care striga hotii este in plina desfasurare din 2004 si va continua. Este singurul lucru pe care stiu sa-l faca bine (pentru prosti)! si anume: sa-i *condamne* pe mafiotii din Romania de parca nu ei ar fi mafiotii, sa spuna ca vor face zid impotriva statului *politienesc* al lui Basescu si ca ei nu se opun justitiei si ca nu vor sa blocheze justitia, dar, protesteaza impotriva justitiei pentru ca - *ei vor justitie !* (a lor, fireste), vorbesc de dezbinarea facuta - de *altii*, nu de ei-, dintre romani si ca suntem o tara in care oamenii sunt pusi sa se lupte unii cu altii - de catre oricine, dar nu de ei, (de exemplu citatul din Ponta: *Trebuie sa transformam asta in razboiul romanilor cu Basescu si PDL*, de parca cei ce nu tin cu ei nu sunt tot romani), vor ca Basescu sa nu mai ofere catuse -ca diversiune pentru dezastrul din tara si tot asa, langa langa.
      Cititi si articolul *Adrian Nastase: Alianta PSD-PNL e singura sansa pentru a opri mafia PDL* si veti avea marturia spuselor mele.
  • +10 (12 voturi)    
    Se apropie funia de par (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 18:19)

    menta Lee ill [anonim]

    Che Gargara asta crede ca voi iesi sa apar un mafiot in strada? Inseamna ca ma crede mai prost ca el. Dar mai prost ca el nu am auzit de nimeni. Mai era unul geoana , dar sunt convins ca este mai destept de 100000000 ori decat " carlanul gargaragiu-portavocea lu' ilicici-cel- cu -lovilutia".
  • +8 (10 voturi)    
    Pt oamenii de buna credinta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 18:29)

    menta Lee ill [anonim]

    Sunt convins ca sunt destui oameni care doar citesc si nu postaeaza, tocmai pt anu fi etichetati postaci. Va rugam sa postati cati mai multi dar nu sa faceti politica ci doar sa spuneti doar aprecieri de genul: sunt de acord, bravo , nu sunt de acord, asa este bine asa nu este bine , voi iesi in strada pt asta sau nu. Trebuie sa aratam ca suntem sau nu de acord cu ceeea ce se intampla. Cati dintre voi vor iesi in strada sa apere pe unul care in Arges este cunoscut drept "Vecinul" pt ca are atatea proprietati incat se invecineaza cu toata lumea. Va rog, spuneti, ati iesi in strada?
    • +5 (7 voturi)    
      proprietati (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:45)

      donache [anonim] i-a raspuns lui menta Lee ill

      Nu e o problema ca are atat de multe proprietati. Problema e ca s-ar putea sa le fi obtinut cu bani furati sau primiti mita. Daca DNA-ul are dovezi in aceasta priviinta autunci justitia sa-si urmeze cursul, dar repede.
    • +1 (1 vot)    
      SONDAJ LA INTREBAREA DE MAI SUS (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 22:09)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui menta Lee ill

      Categoric NU !
  • +6 (8 voturi)    
    ma Pontane (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 18:33)

    Dragos [anonim]

    atlas de mitocanie politica: PONTA: pui de comunist in epoca moderna.
  • +7 (9 voturi)    
    Camora (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 19:33)

    d [anonim]

    Niste nesimtiti....scarba profunda pt. alianta penalilor, se protejeaza toti infractorii unii pe altii....pacat de PNL, a fost tarat in jegul asta de catre un idiot....de la restul partidelor oricum nu aveam nicio asteptare (pozitiva, ca de negativa nu mai vorbesc...)
  • +6 (8 voturi)    
    pentru toti (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 21:40)

    lib [anonim]

    toti fac solidaritate pt.Nicolescu ca ia sustinut pe toti hotii ia facut cu cardul gras...de sarmani isi aduceau aminta din 4 in 4 ani..sa iasa tot Hotii jos cu iei /.decat sa rada ai lor ca si asa ne au ras in nas de 10 ani mai bine asa cum o ducem acum ...ei vor sa traiasca doar ei...le e frica la DNA CU TOTI PRIMARII ...le tremura chilotii deaia vor reviolta..
  • +2 (2 voturi)    
    po(a)nta (Sâmbătă, 29 ianuarie 2011, 23:25)

    GYGY [anonim]

    Pai dupa o asemenea declaratie, limbricul asta ar trebui sa dispara de pe scena politica. Se pare ca e la fel de " dus " ca si celalalt psihopat, Adolf Antonescu/Catavencu. Buna pereche fac amandoi. Sper ca romanii sa-si dea seama cu cine au de-a face !
  • +2 (2 voturi)    
    rusine,rusine (Duminică, 30 ianuarie 2011, 0:02)

    manole emil [anonim]

    Intr-un stat de drept, oamenii adunati la arestarea lui nicolaescu ar fi trebuit sa arunce cu rosii si oua stricate(de la pic),nu sa-l aplaude si sa-l incurajeze!psd-istilor le e frica de ceea ce poate sa dea in vileag la interogatorii,de asta fac front comun in jurul ticalosilor.Nu l-am auzit pe procurorul ponta sa ceara Presedintelui Romaniei eliberarea batranelor din jud Vaslui care au fost arestate pt ca au muncit pe un teren care nu era al lor!Maaaaare rusine!!!!
  • -1 (1 vot)    
    fara alternativa? (Duminică, 30 ianuarie 2011, 1:00)

    Valah [anonim]

    Sa nu fie alternativa la psd pnl pc prm pdl? S-a dovedit ca hoti sunt peste tot. La unii mai multi, la altii mai putini. Sunt convins ca sunt romani drepti care orice ar fi n-ar abdica de la principii, n-ar cadea la test. Cum, cine ii poate gasi si-i poate strange sa conduca Romania cu dreptate? Pentru ca ceea ce ne trebuie cu disperare este dreptatea. Este prea multa nedreptate. Cu arestarea chiar si a celor mai mari hoti si mafioti, nimeni nu se indreapta moral. Pentru insanatosirea morala, astfel incat dreptatea sa ni se para la fel de naturala ca si respiratia, este nevoie de mult mai mult decat frica de legi si de pedeapsa. E nevoie de Dumnezeu. Nu va amagiti dragi romani. Azi dl. Boc si dl. Basescu sunt sinceri si adevarati luptatori pentru dreptate. Dar maine? Este un singur garant al dreptatii continue, al intelpciunii si prosperitatii echilibrate a natiunii: Dumnezeu. O organizatie condusa de Dumnezeu, o natiune condusa de Dumnezeu, in care functia de conducator suprem ramane permanent vacanta, neocupata de vreun om, ci este rezervata numai Domnului Isus Cristos prin Constitutie, este singura speranta autentitica. Orice altceva e amagire. Pana cand ne vom amagi ca vom izbandi prin propria noastra inteligenta si putere? Rugati-va pentru presedintele Romaniei, domnul Traian Basescu! Rugati-va pentru binele vostru si al familiilor voastre, al fratilor si vecinilor vostri!
  • +1 (3 voturi)    
    incredibil (Duminică, 30 ianuarie 2011, 6:57)

    nic [anonim]

    Ma tot gandesc..voi astia din Pitesti sunteti iin Evul mediu?
    NU aveti spital ?
    Nici nu-mi pot imagina cit de prostii ne cred astia.
    Cred ca individul a primit un sms....Am gasit solutia..in 5 secunde te vrem lesinat si apoi te ducem la Floreasca si o rezolvam acolo..............
    Rasetele lui Ponta deja in suna in cap obsesiv............niste idioti romani astia,ii aburim ca vrea Base sa devina dictator si luamurmatoarele alegeri......hahahaha.si ride si Iliescu si zice:Bai daca castigam eu vreau statuia lui Lenin in fata Palatului Parlamentului ...sau mai bine in fata casei.......si ride si Nastase si-si freaca mainile...eu vreau vresu ceva frumos din China.........................................suna telefonul....Sunt Crin....eu vreau niste zacaminte asa pentru vreo 100 de ani ca fratele Patriciu se plictiseste.................................................................................................si asa saraca noastra tara se scufunda.....in linistea hotilor ..deocamdata
    • +2 (2 voturi)    
      ACCIDENT CEREBRAL, OPERATIE PE CORD DESCHIS. (Duminică, 30 ianuarie 2011, 23:01)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui nic

      Ayatolahul Nicolescu a fost operat deja pe cord deschis, cu consimtamantul familiei. operatia a inceput duminica 30 ianuarie 2011 la orele 17,30. Medicii spun ca operatia este riscanta. Sa vedem evolutia post operatorie, si sa speram ca nu moare la comanda mafiei.
    • +1 (1 vot)    
      POSTSCRIPTUM (Duminică, 30 ianuarie 2011, 23:16)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui nic

      Nu pot sa nu adaug citatul urmator:

      *Dr. Cristina Stocheci de la Serviciul de Ambulanta Arges afirma, joi seara, ca Nicolescu a facut un atac de cord. In cursul a doua zile, verdictul a oscilat, insa, de la "atac de cord sigur" la "posibil atac de cord", "simplu lesin", pentru ca in cursul acestei seri Spitalul Floreasca sa anunte: atacul de cord s-a mutat in zona capului; adica "Constantin Nicolescu a suferit un accident vascular cerebral".*
      - si...in consecinta, la ora 17,30 a inceput operatia pe cord deschis !!! Nu sunt medic de profesie si poate de aceea eu nu inteleg nimic sau poate ca sunt eu mai greu de cap si am nevoie de niste explicatii suplimentare. Ma poate ajuta cineva ?
  • +1 (3 voturi)    
    mizerabilii (Duminică, 30 ianuarie 2011, 10:06)

    Mio [anonim]

    ..daca basescu si ai lui incitau populatia, sigur nastase si orban (322) ar fi .. format o comisie..care ar fi propus..demiterea..
  • -2 (4 voturi)    
    psd si altii (Duminică, 30 ianuarie 2011, 11:37)

    Om ,nu cifra [anonim]

    Ne vand in continuare ca pe turmele de vite cu tot cu pasune , iar asta se cheama reforma.
    Ne dezbina in bugetari, privati, creditori , debitori, femei , barbati, pensionari, mame, intelectuali...si ne asmut unii contra celorlalti, intr-un experiment ce se va sfarsi intr-o rezervatie (vezi ce s-a intamplat cu indienii din america, indigenii din Australia si altii...)cu cei ce vor mai supravietui , "condusi " de mediocritatile promovate politic si economic.
    Suntem oameni, nu cifre,iar a vorbi despre REFORMA, e fals si jalnic...E care pe care, pshihoza extinsa, mai pericculoasa decat orice....hei hei hotnew
  • +2 (4 voturi)    
    NEDUMERIRE (Duminică, 30 ianuarie 2011, 13:18)

    VULPY [anonim]

    Nu pot sa-mi explic cum in ARGES - unde a existat o puternica reziztenta anticomunista, PSD-ul are cea mai puternica organizatie din tara? Poate cineva sa-mi explice acest fenomen?
  • +3 (5 voturi)    
    Ponta INFRACTOR! (Duminică, 30 ianuarie 2011, 13:19)

    Vasilache [anonim]

    Respectarea legilor= HOTII LA PUSCARIE in frunte cu Nus, Felix, Nastase, asta trebuie sa strige romanii! Nu protectie pentru hotii psedisti!
  • +1 (1 vot)    
    amuzant (Luni, 31 ianuarie 2011, 10:00)

    DAN [anonim]

    Foarte amuzanta adunare in entuziasmul lor simplu.
    Ponta: Vom merge toti la DNA
    Sala: Da, toti la DNA! Mergem toti...
    Parere mea: mergeti taica toti. Tineti-va dupa Hrebenciuc ca stie drumul.
  • 0 (0 voturi)    
    tesatura rosie.. (Marţi, 1 februarie 2011, 0:00)

    Dan [anonim]

    Domnule "amuzant", e o vorba in engleza "you made my day" :))

    De curand am realizat aportul omului in cauza pentru tesatura rosie, tind sa cred ca dupa acest dus, culoarea rosie se va cam decolora, iar cusatura de prosta calitate va da in vileag presupusa calitate.
    Dar asta probabil si din cauza obiceiuliu prost de a nu fi spalata..de data asta mirosul a deranjat "vecinii" ...nemaiputand indura chinul..


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by