VIDEO UPDATE Peste 2.500 de pensionari militari protesteaza la Bucuresti impotriva recalcularii pensiilor

de Redactia Stiri     HotNews.ro
Luni, 24 ianuarie 2011, 6:12 Actualitate | Esenţial


Pensionarii militari protesteaza, luni, in Capitala si la prefecturile din tara, cerand Guvernului, MAI, MApN si SRI sa opreasca recalcularea pensiilor lor si sa respecte hotararea ICCJ privind suspendarea aplicarii HG 735/2010.

Ora 12,20 Reprezentantii protestatarilor afirma ca la miting participa peste 7.000 de persoane, in timp ce estimarile Jandarmeriei indica circa 2.500 de persoane.



UPDATE Aproximativ o mie de pensionari militari s-au adunat, luni, in Piata George Enescu, urmand sa inceapa un mars de protest, la ora 11.30. Manifestantii poarta pancarte cu denumirea Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate in Rezerva si in Retragere (SCMD) si drapele. Ei au scandat "Jos Basescu!" si "Demisia!", potrivit Mediafax.

"Evenimentul va avea loc in orice conditii. Sunt asteptati toti cei care doresc sa ni se alature in acest demers", a declarat pentru Mediafax, colonelul (r) Valeriu Pricina, vicepresedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate in Rezerva si in Retragere (SCMD).

In Capitala, protestatarii se vor reuni, de la ora 10.00, in Piata Revolutiei, de unde, la ora 11.30, vor pleca in mars spre Academia Militara. Inainte de a pleca in mars, o delegatie a SCMD, organizatorul protestului, va depune la sediul Ministerului de Interne, aflat in Piata Revolutiei, un document cu solicitarile lor, intitulat "Ultimatum (Somatie)", care anunta si un miting de amploare la 1 martie, daca guvernantii nu renunta la recalcularea pensiilor militarilor.

Coloana de protestatari va pleca apoi in mars pe Calea Victoriei, va trece prin fata Casei Poporului, urmand sa opreasca in fata sediului SRI, pentru a fi depusa si aici "somatia" adresata reprezentantilor institutiei. Protestatarii isi vor continua apoi traseul, pe partea stanga a Palatului Parlamentului, pana in zona Hotelului Marriott, unde din nou se vor opri pentru ca un grup de reprezentanti sa depuna "somatia" si la Ministerul Apararii Nationale.

Marsul va fi apoi continuat pe Soseaua Panduri, pana in zona Academiei Militare. Aici, protestatarii vor stationa pana la ora 15.00, timp in care o delegatie va merge la Palatul Cotroceni pentru a depune documentul cu revendicarile lor. Concomitent cu protestul din Capitala, membrii din tara ai sindicatului vor picheta sediile prefecturilor din orasele resedinta de judet si vor depune documentul cu revendicarile pensionarilor militari.

Pensionarii militari brasoveni au anuntat ca vor picheta Prefectura Brasov intre orele 12.00 si 13.00, considerand ca Guvernul le-a "batjocorit conditia, statutul si istoria" taindu-le pensiile intre 30 si 70% in urma recalcularii. Acestia vor sa ceara Curtii de Apel Brasov sa anuleze HG 735/2010. Petrisor Mandu, presedintele SCMD, filiala Brasov, a spus ca membrii sindicatului vor participa la protestul de luni, din fata Prefecturii, indiferent de starea vremii.

In documentul intitulat "Ultimatum (Somatie)", SCMD ii "someaza" pe premierul Emil Boc, ministrii Gabriel Oprea, Traian Igas, Ioan Botis, Catalin Predoiu, Gheorghe Ialomitianu si directorul SRI George Maior sa intrerupa procedurile de aplicare retroactiva a Legilor 119 si 263 din 2010 si sa respecte Constitutia, care stipuleaza ca o lege nu poate dispune decat pentru viitor. De asemenea, SCMD cere anularea HG 735/2010 si a hotararilor MApN, MAI si SRI de emitere a unor noi decizii de pensii si de continuare a "recalcularii" drepturilor pensionarilor militari.

"Va somam ca, in luna februarie, toti cei afectati de aplicarea ilegala a HG 735/2010 sa-si primeasca pensia intreaga si diferenta fata de suma primita in luna ianuarie, care poate fi considerata un avans. Va somam sa acceptati si plata despagubirilor pentru cei afectati psihic de aceasta operatiune ilegala si a celor solicitate de urmasii persoanelor decedate din acelasi motiv", se mai arata in documentul cu revendicarile membrilor SCMD, care in timpul marsului de luni va fi depus la Guvern, MAI, MapN, SRI si Presedintie.

Sindicatul mai cere guvernantilor sa renunte la decizia de impozitare suplimentara cu 5,5% a pensiilor mai mari de 740 de lei, atat civile cat si militare. "Pe aceste temeiuri, pensiile al caror cuantum au crescut in urma ilegalelor recalculari vor trebui mentinute in noul cuantum, deoarece sunt tot bun castigat, drept patrimonial si o diminuare a lor ulterioara ar insemna discriminare", se mai arata in somatia SCMD.

In finalul somatiei, reprezentantii SCMD arata ca in cazul in care problemele semnalate nu vor fi indreptate, vor considera ca Guvernul respinge dialogul si vor convoca, in 1 martie, in fata Guvernului, pensionarii militari si civili afectati de aceste masuri.

Unii pensionari militari din MapN si din SRI au anuntat ca se desolidarizeaza de actiunile SCMD si nu participa la protestele organizate de acest sindicat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2789 vizualizari

  • +1 (5 voturi)    
    cine participa? (Luni, 24 ianuarie 2011, 6:52)

    interior_123 [anonim]

    pai daca 80% au acum pensii racalculate marite iar 20% scazute cum trebuie sa se procedeze?normal majoritatea decide
    • 0 (4 voturi)    
      Militarii pensionari agenti KGB (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:01)

      6Lenin [anonim] i-a raspuns lui interior_123

      toata generatia lu Militaru
      • -2 (6 voturi)    
        prosti si destepti (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:06)

        eu [anonim] i-a raspuns lui 6Lenin

        cum in Bucuresti?!!.. eu credeam ca doar la Iasi sunt prosti... asa comenta lumea cand a fost huiduit Basescu la IASI.. deci si in Bucuresti sunt prosti... inseamna ca peste tot sunt... doar PDL si marinarul sunt destepti
  • +2 (10 voturi)    
    Asa ne trebuie... (Luni, 24 ianuarie 2011, 7:57)

    Ion Cuibar [anonim]

    Cele mai mari pensii le au cei care au slujit cu credinta partidul comunist si pe Ceausescu. Multi dintre acestia au fost instrumentele prin care regimul ceausist oprima poporul, exceptii din randul armatei In ian. 1990 trebuiau arestati , judecati si la sapat canale. Emanatii i-au scos la pensie pe unii la 40 de ani pentru ai face pierduti.Acum nu ar mai fi fost astfel de probleme ....si nu s-ar mai fi platit pensii de 9-10000 de lei la procurori si judecatori (de ex.)care bagau taranii la puscarie pentru doi stiuleti de papusoi.A dracului dreptate.......
    • 0 (0 voturi)    
      ia hai sa ne-aducem putin aminte (Luni, 24 ianuarie 2011, 11:40)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Ion Cuibar

      http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/piata-muncii/pensii-imorale-din-bugetul-de-stat-121024.html
  • -4 (14 voturi)    
    E legal protestul lor? (Luni, 24 ianuarie 2011, 8:01)

    leix [anonim]

    Aseara am vazut pe RTV am vazut fata reala a lui Hotnews...d-l Tapalaga si am inteles cum e de pornit omul impotriva armatei si cum judeca totul la pachet. Adik daca exista pensii mari atunci - toti din armata au fost niste betivi de cazarma - nu numai periculoasa catalogarea lui dar si plina de venin. Imi este mila de el - chiar nu a inteles ca printe cei afectati erau si pompieri si militari ce au luptat in al doilea razboi mondial? Dar nu el alege sa manipuleze si sa improaste cu noroi...el care nu a facut armata si habar nu are onoarea militara si ce inseamna sa nu poti pleca nici in concediu fara sa ai telefonul la tine si sa anunti cand iesi din oras.
    Penibila atitudine si as spune chiar fascista - atitudinea acestuia de a cataloga oamenii asa de-a valma doar-doar cineva mai crede ca in zilele lui Hitler ca o categorie de oameni - in cazul asta pensionarii - sunt ciuma neagra a societatii.
    Si acum Carla Dinu foloseste un titlu intentionat ironic pentru un miting legal si astfel sa arunce o anatema asupra armatei - una dintre cele mai iubite institutii din tara. Mare e gradina ta Doamne si cum nu ganditi nici macar o secunda ca acest presedinte si Guvern fac legi neconstitutionale si lovesc asa ca niste aiuriti in stanga si in dreapta dorind sa dezbine un popor.
    • +9 (15 voturi)    
      referitor la protest (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:22)

      LUKAS [anonim] i-a raspuns lui leix

      Am vazut si eu pe RTV emisiunea de aseara, cum Dl Tapalaga e asa de pornit pe armata, si vreau sa mai adaug ceva. Nu stiu cati ani aveti dvs, dar eu stiu ca, acesti domni colonei, generali erau in permanenta insotiti de soldati in termen, subofiteri care le faceau cumparaturi, le carau gentile diplomat, ii aduceau acasa si le bateau covoarele doamnelor generalese, colonalese. Asta s-a facut .Faceti si dvs o socoteala si nu mai mintiti cu nerusinare. Daca nu stiti va spun eu. Faceti socoteala cat a trecut de la izbucnirea celui de-al doile razboi mondial, aveti grija sa calculati si cand a intrat Romania in razboi, si sa vad cati veterani de razboi au mai ramas. Cei care au participat la razboi! Ceea ce am vazut aseara la RTV, esta ca 2 patzachine aservite infractorului Vantu, nu i-au permis sa-si duca ideile lui Dan Tapalaga pana la capat, ca de cate ori vroia sa zica ceva era intrerupt, ba de patzachine, ba de servilul moderator, ba de marele magistrat colonel, general, amiral si ce naiba mai era el. M-am uitat la RTV pt Dan Tapalaga si cu greu i-am suportat pe ceilalti. Daca esti nemultumit ca armata este nedreptatita, demasca-i pe armata care-a tras in noi la revolutie, pe cei care si-au batut joc de noi, cei care au huzurit. Dupa cum te jeluiesti, esti de no comment ,dle!
      • -3 (11 voturi)    
        Tapalaga a aruncat vorbe aiurea! (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:53)

        leix [anonim] i-a raspuns lui LUKAS

        Stimate domn nu poti folosi analogia tampita ca daca exista pensii militare nesimtite atunci toate sunt mari. La fel cum nu poti sa spui ca toata armata a tras la revolutie sau ca Securitatea in ansamblul ei a facut politie politica. Este o prostie. Dar Tapalaga uita sa spuna asta - el intreba doar ce facem cu aceia care sau facut vinovati de astfel de fapte. Si atunci eu stau si intreb...cine a condamnat comunismul? Basescu desi a fost membru PCR. Nu era normal ca presedintele sa vina si sa spun uite astia 30 de oameni au facut politie politica, lor le luam drepturile sau ii condamnam pt. faptele lor - desi atentie daca au facut ceea ce legile statului le impunea sau dadea voie, e posibil sa fie nevinovati. Si va recomand sa studiati putin si procesele de dupa al doilea razboi mondial - din Germania - poate descoperiti ca unii dintre nazisti nu au primit pedepse pt. ca au dovedit ca doar au respectat lege. EI au fost doar condamnati moral de societate.
        Deci atentie cand improscati vorbe pline de venin ca si Tapalaga.
        • +3 (5 voturi)    
          daca toata argumentarea e as!!! (Luni, 24 ianuarie 2011, 11:31)

          cinic [anonim] i-a raspuns lui leix

          vai de capul ei. Dle, falsificati ORDINAR istoria!! La Nurnberg s-a stabilit principiul ca executarea ordinelor NU absolva de raspundere. Germania a avut tribunale de denazificare. Ca unii au primit pedepse mici sau zero e treaba acelor tribunale si oricum s-a intamplat acum 60 de ani. Condamnarea comunismului a facut-o un singur om???? Basescu a avut curajul de a cere raportul si de a-l prezenta! e vreun alt presedinte de tara sau DE PARTID care a avut acest curaj?
          • -2 (4 voturi)    
            Basescu a fost comunist? (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:27)

            leix [anonim] i-a raspuns lui cinic

            Nurnberg nu este sigurul loc unde au avut loc procese si ceea ce s-a intamplat acum 60 de ani nu trebuie uitat deoarece in general istoria se repeta chiar daca sub alte forme.
            Condamnarea comunismului a fost citita de Basecu dar facuta de celebra echipa Tismaneanu nu? Ce ironica e istoria...daca stau si ma gandesc ca el este fiul lui Leonid Tismineţki, fost militant comunist de frunte. Ce e de spus.. Basescu a condamnat comunismul si el a facut din PCR. Acum folosind logica lui Tapalaga aia de a baga toti pensionarii militari in oala cu pensii nesimtite ce au fost betivi prin cazarmi- ar trebui sa spunem ca Basescu e un comunist ce si-a asuprit poporul si se face vinovat de fapte condamnabile?
            • +1 (1 vot)    
              Apropo de Tismaneanu (Luni, 24 ianuarie 2011, 14:55)

              toiu [utilizator] i-a raspuns lui leix

              Il condamnam pentru ca este fiul lui tata? Ii diminuam din drepturi? Nu are dreptul la opinie pentru ca s-a nascut intr-o anumita familie? Nu poate fi un om admirabil pentru ca tatal lui a fost o lichea? Vrei sa-ti dau exemple de sfinti a caror parinti erau mai mult decat indoielnici( d.p.d.v. moral)? Dimpotriva cu atat mai meritorie mi se pare acea persoana care reuseste sa iasa dintr-un mediu ticalos si sa sustina ( cu succes ) o pzitie corecta si morala.
              • 0 (0 voturi)    
                Ia stai putin tu ce spui? (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:23)

                leix [anonim] i-a raspuns lui toiu

                Ca atunci cand Tapalaga invitat la Realitatea TV a aruncat anatema asupra tuturor pensionarilor militari - spunand ca sunt doar niste betivi de cazemata - exista printre ei si unii care nu au facut asa ceva. In sfarsit te-ai luminat.
                Imi este clar ca aici pe Hotnews trebuie sa folosesti doar metode de logica inversa ca sa obtii adevarul. Si acum a gresit Tapalaga? Ca saracu transpira pe el cand si-a dat seama ce prostie a spus.
                In legatura cu Tismaneanu aratam cat de ironica e istoria. Nu-l judec eu relax...ci se judeca el prin ceea ce face si scrie.
            • 0 (0 voturi)    
              in ce fel a asuprit (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:49)

              cinic [anonim] i-a raspuns lui leix

              poporul Basescu? facem o lista? si a celor condamnabile (penal , sper)?
              • 0 (0 voturi)    
                Uite inca cineva care s-a luminat! (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:57)

                leix [anonim] i-a raspuns lui cinic

                Multumesc acum alaturi de d-l Toiu a venit so d-l Cinic...care na ma rog citeste printre randuri dar cred ca a inteles esentialul - deci cum e stimabile cu acea condamnare a comunismului? Comunismul a fost condamnat dar cei care au fost comunisti nu? Adica ia stai tu crezi ca ideologia de una singura a facut victime fara sa existe mainile care sa o puna in aplicare?
                Dar te rog continuati sa va faceti ca nu intelegeti ca a arunca ca si Tapalaga o anatema asupra unei categorii - in cazul asta a folosit formularea de militari betivi - fara sa arate ca nu toti sunt la fel inseamna lipsa de ratiune.
        • +3 (5 voturi)    
          De ce o faci pe prostu? (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:15)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui leix

          Tocmai pentru-ca Basescu a divulgat multe dintre cozile de topor ale comuniostilor,ii sar astia acum in cap.Ponta si Antonescu sunt varful de lance a celor inlaturati de Basescu de la favoruri.Fii sigur ca daca Basescu facea ca Ciorbea si Constantinescu,nimeni nu zicea nimic.Realitatea si antene,urla descreierate in favoarea celor cu pensii mari .Sa fim cinstiti,in Romania nu trebuie date pensii mai mari de 3500 ron ,nici daca ai fost presedintele Romaniei.Jurnalistii care sustin aberatiile celor de la realitatea si antene sunt inconstienti,pentru-ca acele pensii nesimtite se dau si din munca lor.
          • -3 (5 voturi)    
            Tu nu gandesti? (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:37)

            leix [anonim] i-a raspuns lui mircea

            Pe cine a divulgat Basescu? Pe medici, invatatori, someri, pensionari...si aia militari? Acest presedinte a dat in aproape categoriile sociale si nu a facut nicio diferenta...poate unii sunt oameni onesti, nu te-ai intrebat asta niciodata?
            Si acum stau si ma intreb cum de nu a folosit aceasi masura cand vine vorba de cheltuielile Guvernului? De acele contracte de energie dubioase si de acei intangibili din jurul lui, in frunte cu Ridzi? Unde e ocaua mica? Asta inseamna doar atat - presedintele e gol!
          • 0 (0 voturi)    
            pe un blog (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:52)

            maria-luiza [anonim] i-a raspuns lui mircea

            am propus ca numele celor de la Timisoara, Sibiu, Bucuresti, Otopeni cu EPOLETI pe umeri sa fie afisat alaturi de pensiile lor. Subscrii? eu mai adaug aici pe Militaru, Ristea Priboi, Mitica Iliescu, Gioni Popescu, cu pensiile lor. Subscrii?
        • 0 (0 voturi)    
          oi fi (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:26)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui leix

          amantul de serviciu al asa-ziselor jurnaliste de la a3 sau irealitatea,ca altfel nu vad cum ai putea sa-l critici pe Tapalaga.Nu ai avut niciun argument,asa ca mai incearca.Intre timp mai vezi ce fac c..vele.
        • +1 (1 vot)    
          ordinara postare, dle leix (Luni, 24 ianuarie 2011, 16:04)

          nepot-mandru [anonim] i-a raspuns lui leix

          acesti PNL si PSD care pland de mila pensionarilor militari, ce au facut in 1990? veteranilor de razboi, ofiterilor regali din lagare, prizonierilor de razboi in URSS, celor privati de pensii militare sub comunisti, le-au dat macar UN LEU???? dar ulterior au facut vreo reparatie? sunt mandrul nepot al unui ofiter roman, cu TREI RAZBOAIE la activ, scapat ca prin urechile acului de plutonul de executie sovietic in 1945, fara pensie pana in 1968 (apoi cu o pensie de UNA SUTA lei). Sunt ruda cu ofiteri impuscati in munti, de ofiteri morti in lagare sau in SIberia. Rusine PSD, rusine PNL, rusine dle Leix.
          • -1 (1 vot)    
            Rusine PSD,PNL,UDMR, PC si PDL...mai sunt? (Luni, 24 ianuarie 2011, 16:09)

            leix [anonim] i-a raspuns lui nepot-mandru

            Rusine da tuturor si hai sa nu facem discriminari si sa includem toate partidele- ba mai mult daca e posibil hai sa identificam si cativa dintre ei - ca asa incepem sa aruncam anatema ca si Tapalaga asupra tuturor fara nicio deosebire.
      • 0 (6 voturi)    
        pensii militare (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:58)

        bc [anonim] i-a raspuns lui LUKAS

        nene se vede ca esti de partea celor care nu vor sa stie de principiul contributivitatii. cu ce sunt vinovati milioane de pensionari care sunt la limita existentei ca unii au votata electoral legi discriminatorii. iata ca in virtutea acestui principiu toti militarii de criera au avut de casticat de pe urma recalcularii. e greu pt voi sa pricepeti asa ceva.
      • +2 (4 voturi)    
        Vantu la tribunal (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:08)

        Costi [anonim] i-a raspuns lui LUKAS

        Se apropie procesul lu Vantu .Se intensifica violenta patzachinelor la de irealitate. daca il condamna pe Vantu ele raman fara servici.Dupa ce s-au compromis in asa hal ele stiu ca nu le mai angajeaza nimeni.Pentru ele este ultima sansa sa scape Vantu sa cada Basescu si sa ramana ele cu serviciu .pentru acest lucru fac scandal si se patzachinesc.Urate mai sunt !
        • 0 (0 voturi)    
          sa stii ca ai dreptate! (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:44)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui Costi

          Astazi la irealitatea incerca una sa sugereze ca presedintele " nu este sanatos la cap".Presupun ca aceasta ve fi tema emisiunilor latrinarilor. Nu au avut satisfactia unor manifestari de strada de amploare(pe masura "nenorocirilor "prezentate) si ca ultim argument se vor lega de presedinte. Cati bani au cheltuit jigodiile astea si tot degeaba.
    • +3 (5 voturi)    
      Ignoranta (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:37)

      Uituc [anonim] i-a raspuns lui leix

      Da de tancurile din "89 iti mai amintesti???
      • +1 (1 vot)    
        Da imi amintesc si de tancuri. (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:52)

        leix [anonim] i-a raspuns lui Uituc

        Insa de cele la Timisoara. SI imi amintesc si cum au tras unii din armata - spun asta pt. ca erau imbracati in uniformele lor. Si da am studiat indelung si am aflat cu Securitatea in asamblul ei, in frunte cu Iulian Vlad nu a sarit in ajutorul lui Ceausescu. SI imi amintesc si de multe alte lucruri, printre care si de mineri. Insa atentie cand cataloghezi armata ca si Tapalaga si spui ca toti au fost betivi prin cazarmi atunci incep sa inteleg ca acest jurnalist este complet lipsit de logica si nu sta prea bine cu ratiunea.
        Dar ma rog e doar o tehnica de manipulare pusa bine in practica. Penibil pt. ca in armata sunt si pompieri si da atentie veterani de razboi.
    • +5 (7 voturi)    
      Protest imoral (Luni, 24 ianuarie 2011, 11:27)

      Smecheru [anonim] i-a raspuns lui leix

      Protestul este legal dar total imoral!
      Autosuficienta comportamentului lor dezbina. De unde sunt suportate pensiile lor? De la bugetul de stat si nicidecum din cel al asigurarilor sociale. Pentru ca nu a existat contributivitate.
      De ce as muncii eu si as plati taxe la bugetul de stat doar pentru aceste aberante pensii???
      Cine dezbina??? Raspunsul este simplu: o anumita parte a presei care ii manipuleaza pe cei mai saraci cu duhul.
      Si mai lasati gargara cu veteranii de razboi si altii; scad pensiile celor care nu au fost toata viata APV, a celor care din ratiuni total financiare au avut cativa ani de armata, au iesit la pensie la tinerete cu imense sume compensatorii si li s-a stabilit pensii dupa ultimele venituri.
      Deci, pentru mine, protestul lor se bucura de un mare HUO!!! Pentru smecheri!
    • +1 (1 vot)    
      RTV (Luni, 24 ianuarie 2011, 11:43)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui leix

      Ai "inteles" dupa ca ai vazut la realitatea? hahhahahah, hilar!
      • 0 (0 voturi)    
        Dan Tapalaga era la Realitatea TV! (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:13)

        leix [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

        El isi exprima punctul de vedere prin care toti militarii ce au pensii au fost niste betivi de cazemata si a manipulat asta...ba mai mult a indus ideea ca toti au pensii nesimtite. Stimate domn citeste bine ceea ce am scris si nu cadea in patima dand vina pe o televiziune sau alta...intelege ca Tapalaga improsca cu venin si patima o intreaga categorie de pensionari.
    • 0 (0 voturi)    
      esti chior sau (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:22)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui leix

      ne crezi tampiti? M-am uitat pe inregistrarea video cu asa-zisii pensionari si toti sunt in jur de 50 de ani.Sunt veseli ,par sanatosi si ma intreb ce dracu' va baga in cap astia de la PSD? Despre care razboi vorbesti ca astia sunt contemporani cu noi?
      • 0 (0 voturi)    
        Atentie la limbaj! (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:29)

        leix [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Stimate domn incearca sa gandesti macar o data in viata fara obida. Da au existat pensionari ce au iesit la pensie la 50 de ani - au fost obligati prin intrarea in Nato. Si da vor exista si pe viitor pensionari miitari ce vor iesi si mai repede din varii motive - unele chiar ce nu pot fi spune aici altele medicale.
        Insa atentie avem pensionari militari si din al doilea razboi mondial nu multi...insa ei exista si in unele ocazii au fost premiati chiar de Basescu. Deci fa bine si nu te lasa manipulat.
        Si atentie pe langa militari ad litteram exista pompieri si alte structuri. Nu toti au fost betivi cum enunta Tapalaga.
        • 0 (0 voturi)    
          daca la (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:49)

          mihai [anonim] i-a raspuns lui leix

          comentariul anterior ma temeam ca nu vezi bine,acum tare mi-e teama ca ai si o problema psihiatrica,adica marota cu pompierii si al doilea razboi mondial.Asa ca da repede o fuga la doctor pana nu e prea tarziu:sa nu ajungi de la irealitatea si a3 la stirile de la ora 5!
          • 0 (0 voturi)    
            Esti mic si josnic in gandire. (Luni, 24 ianuarie 2011, 16:02)

            leix [anonim] i-a raspuns lui mihai

            Si stiu ca iti este greu sa vezi adevarul dar sa-l si accepti. Daca mergem pe principiul lui Tapalaga inseamna ca daca un politican a furat ca toti fura, ca daca un profesor preda prost toti sunt prosti, ca daca un militar bea toti sunt betivi nu etc.?
            Si lasa televiziunile incolo - iesi macar intr-o piata sa vezi ce zic oamenii. Ca vad ca azi nu ai fost sa vezi veteranii de razboi prezenti la evenimentele prijeluite de ziua de 24 ianuarie.
            • 0 (0 voturi)    
              daca tot suferi atat (Luni, 24 ianuarie 2011, 16:40)

              mihai [anonim] i-a raspuns lui leix

              sunt dispus sa accept (asta pana te duci la doctor) ca acesti tineri pensionari au dus o lupta apriga ,o lupta de guerilla ,un al treilea razboi mondial cu un dusman recunoscut al poporului roman : cu TUICA.Te avertizez ca nu-ti mai raspund pentru ca ma plictisesti:in afara de veterani si pompieri nu mai stii nimic.Hai,sa fii sanatos si lupta usoara cu .....tuica !
        • 0 (0 voturi)    
          limbaj? logica? (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:58)

          precaut [anonim] i-a raspuns lui leix

          A. logica: la intrarea in NATO s-au redus efectivele militare. Ce obligatie PERENA pt. bugetul statului rezulta din asta, cu subiect si predicat? B. de ce dl.X iesit la "dorinta NATO" (sau pensionat prematur pt. matrapazlacuri) trebuie sa aiba aceleasi merite, inclusiv "ONOARE MILITARA" ca acelasi grad care a stat pana la capat? C. Daca te supara limbajul dlui Tapalaga, te rog sa-mi reproduci comentariul tau la declaratia lui Orban ca cei ce voteaza pe Basescu sunt: "cur..ve, drog..ati si be..tivi". Sau te ofuschezi numai selectiv la limbaj?
          • 0 (0 voturi)    
            Anatema de jurnalism prostesc (Luni, 24 ianuarie 2011, 16:18)

            leix [anonim] i-a raspuns lui precaut

            Logica te e perfecta insa ii lipseste un element esential - ce nu stiu daca l-ai omis intentionat - acei oameni au iesit la pensie deoarece au fost obligati. Statul a spus uite aici niste compensari si o pensie si te rog sa pleci din Armata pt. ca vrem in NATO.
            Acum statul vine si spune uite nu mai avem bani domnle poate ca trebuie sa investim in membrii Guvernuluii si acolitii lui si nu mai putem sa iti dam tie banii aia ce am promis sa ii primesti - asa ca iti recalculam pensia pt. ca ne-am dat seama ca daca in urma cu cativa ani v-am fraierit acum putem din nou zicand ca nu aveti stagiul complet de compensare.
    • 0 (0 voturi)    
      Domnului Leix (Luni, 24 ianuarie 2011, 18:02)

      Hepcal Vasile [anonim] i-a raspuns lui leix

      Militarii care au luptat in al doilea razboi mondial , nu au iesit -anticipat- la pensie, si nu pensiile acestor militari constitue categoria ' pensii nesimtite' , adica nemeritate , pensii care incarca bugetul statului in mod nejustificat !
      Onoarea militara , nu permite unui cadru militar ,chiar atunci cand este " in rezerva" , sa se comporte asemenea unui mahalagiu , un militar constient de statutul social pe care il are nu huiduie ( mai ales in zi de sarbatoare nationala) , comandantul armatei , drapelul national,imnul national , militarii care dau onorul sau efectueaza defilarea conform protocolului.
      Nu am cunostiinta despre un protest al acestor domni "militari " la numirea ca ministru al apararii nationale a generalului Criminal MIlitaru - oare nu stiau cine este acel tradator de tara ,sau a fost un deficit de" onoare ",scuzabil prin faptul ca un asemenea protest i-ar fi putut costa viata ,juramantul militar pentru ei fiind doar o formalitate de protocol ,care nu-i obliga la nimic ?
      Mai am o nedumerire legata de dumneata domnule - leix- : acesta este numele dumneavoastra din buletin ? sau va lipseste "coloana vertebrala " si va este teama sa va asumati ceea ce scrieti ?
      • 0 (0 voturi)    
        Nu extrage nimic din totalul emis de mine! (Luni, 24 ianuarie 2011, 19:09)

        leix [anonim] i-a raspuns lui Hepcal Vasile

        La un moment dat ati spus ca - Datoria “elitei “este de a servi drept model “vulgului”. Si cei cu mai putin de 10 clase pot sa faca deosebirea dintre adevar si minciuna dintre corect si imoral. - asta daca citatul meu va apartine...si atunci incerc sa ma adaptez metodelor dvs. de manipulare prin care extrageri numai ce doriti dintr-o constatare simpla facuta de mine.
        In valmasia deciziei de recalculare a pensiilor militare au cazut victime nu doar cei care au iesit anticipat la pensie ci si acei veterani de razboi - asa ca va rog macar sa ma citati corect.
        Sunt de acord cu dvs. cand spuneti ca onoarea militara nu le da voie una si alta la fel cum poate sunteti si dvs. de acord cu mine atunci cand spun ca nu toti militarii au putut sa faca efectiv ceva cand a fost numit Militaru sef peste ei asa cum acum este numit Oprea...si pot fi de acord cu dvs. pana la un punct referitor la protestul lor - insa sa nu uitam ca nu sunt ai nostri mai speciali decat alti protestatari din alte tari - protestul imbraca multe forme si de multe ori protestatarii sar calul, ca nu spun ca doar cei infiltrati printre ei.
        Si acum rfeferitor la coloana mea si onoare - nu va chinuiti sa le masurati si cu atat mai putin e importantul numele meu - e suficient sa stiti ca eu lupt pt. dreptul dvs. sa aveti o opinie diferita si as fi fericit ca si dvs. sa faceti acelasi lucru.
        P.S. Citatul dat e tocmai pt a arata ca aici nu numele sau pseudonimul e important ci ideea sau mesajul pus in dezbatere. Nu va cramponati in asta.
  • +4 (8 voturi)    
    Ce nesimtiti! (Luni, 24 ianuarie 2011, 8:09)

    SHEAPA [utilizator]

    De bine ce le-a marit pensiile la 70% dintre ei .....

    Multi prea multi prosti in tara asta ......
  • +3 (9 voturi)    
    e vreun subofiter la proteste? (Luni, 24 ianuarie 2011, 8:28)

    curios [anonim]

    sau e un protest de colonei? apropos, avem colonei in rezerva cat tot NATO! O fi Ristea Priboi la protest? dar nevasta gen.Militaru?
  • +5 (9 voturi)    
    Singurul lucru bun care l-a făcut domnul (Luni, 24 ianuarie 2011, 8:44)

    ixulescovici [anonim]

    preşedinte Băsescu este această recalculare.Aceste sinistre personaje,care au parazitat zeci de ani economia (n-au muncit,doar au mers la servici,popotă,echipament),nu au plătit contribuții sociale,pe scurt:nu s-a descoperit utilitatea lor,merită să se bucure,în sfârșit și ei,de binefacerile democrației.
    Dacă-i austeritate,să fie austeritate pentru toți,nu numai pentru medici,profesori și alte categorii de bugetari,nu ?
  • +4 (6 voturi)    
    sa nu uitati, draga, (Luni, 24 ianuarie 2011, 8:48)

    mos teaca [anonim]

    sa luati si caschetele cu voi.
    nu inteleg dece si sri si sie sunt in categoria militari. parca astea sunt institutii demilitarizate. ca si politia.
    cumva sri si sie mostentesc scoritatea ?! :-)
  • +9 (13 voturi)    
    cine sunt pensionarii militari (Luni, 24 ianuarie 2011, 9:11)

    florin [anonim]

    Pens.milit. care au intre 80 si 60 de ani ,s-au nascut intre 1930 si 1950 si au intrat in armata intre 1950 si 1970,cele mai intunecate decenii ale romaniei comuniste. Ei sunt ,toti, fii de muncitori si tarani, au avut "origine "sanatoasa ", toti au fost membri de partid.Toti au primit cu prioritate apartamente si case nationalizate, sotiile lor au primit serviciu imediat ( secretare,telefoniste,bibliotecare,sefe de cantina ),copiii lor au intrat la facultate fara examen,pe locuri rezervate, au avut hoteluri si case de odihna cu circiut inchis, cu preturi mai mici decat clasa muncitoare( "prostimea" ). Ei s-au considerat mereu o casta separata si mai ales privilegiata. Ei doresc si acum sa fie tratati la fel. EI NU-SI VOR DREPTURILE INAPOI, EI ISI VOR PRIVILEGIILE INAPOI. Dar trebuie si ei tratati la fel ca toti ceilalti care au construi pt.ei apartamente,scoli,spitale,drumuri,poduri.Si civilii au suportat recalcularea pensiilor in anul 2001 si n-au facut atata scandal.Tot ce-am scris aici este valabil si pentru magistrati, care intrau la facultate doar daca aveau si recomandare de la U.T.C. (uniunea tineretului comunist,pt. cei mai tineri si care nu stiu ce inseamna aceste initiale ).
    • +6 (10 voturi)    
      pensionarii militari (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:26)

      lukas [anonim] i-a raspuns lui florin

      Bravo Florin! Poate citeste si generalul Leix ca are memorie scurta, sau mai rau nu stie matematica
  • +4 (8 voturi)    
    parere (Luni, 24 ianuarie 2011, 9:11)

    panaite [utilizator]

    Solicit cadrelor militare in rezerva si retragere carora le-a crescut pensia in urma recalcularii sa actioneze in judecata sau mai simplu, sa-i linseze, pe sindicalistii de frunte : Dogaru, cu 4 ani de armata, activat direct locotenent-colonel de catre Ilie Ceausescu si Pricina, ofiter politic, redactor sef al oficialului de atunci al Consiliului Politic Superior al Armatei !
    • 0 (0 voturi)    
      Dogaru (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:09)

      Costi [anonim] i-a raspuns lui panaite

      Acest Dogaru nu a fost niciodata ofiter de profesie .A fost concentrat si a lucrat politic .
  • +4 (6 voturi)    
    Cred ca... (Luni, 24 ianuarie 2011, 9:22)

    Mih. [utilizator]

    ...in zona acestor pensionari se afla SI "rezerva de cadre" a structurilor comunisto-securiste, scoasa acum la "bataie", in "lupta cu dusmanul".
    "Greselile" facute de reprezentanti/angajati ai guvernului, pot fi din nepricepere (si chiar nu e momentul!!!), sau intentionate (sabotare!?).
    Daca din cei carora li s-a recalculat pensia, multi au acum o pensie mai mare, acestia nu au un cuvant de spus?
  • -4 (4 voturi)    
    Ponta & Antonescu... (Luni, 24 ianuarie 2011, 9:31)

    Lex [anonim]

    ...trebuia sa stea in Bucuresti sa vina alaturi de militari la protest,ei s-au dus sa danseze cu Basescu la Iasi,...pai este corect? Ori sunt impotriva lu Basescu,ori nu?!
  • +3 (5 voturi)    
    Putere de intelegere. (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:06)

    dicu [anonim]

    Legile ,care au favorizat pensiile nesimtite ,prin schimbarea metodei de calcul, nu sunt constitutionale pentru ca:.nu s-a indicat sursa de finantare , a acestor aberatii financiare si in plus ,produce cea mai mare DISCRIMINARE din istoria Romaniei.Unde sunt ong-urile care se lupta pentru eliminarea discriminarii ?Sa iesi la pensie la varsta de 40 ani cu un miliard lei plati compensatorii si o pensie de peste 3000 roni ,este o nesimtire.Cei mai multi nici nu viseaza la asa ceva.Eu am iesit pe ordonanta ,din minerit cu 16 milioane ,iar despre pensie ,nici vorba.Asa se imparte dreptatea la noi.Halal.
  • +6 (6 voturi)    
    Cum este posibil? (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:34)

    Anonim [anonim]

    Cum este posibil ca bunicul meu, cu peste 100 ani (intreg la minte si cat de cat la corp) cu DOUA RAZBOAIE mondiale la activ ,sa aibe o pensie de veteran de nici macar 200 RON !

    Eu sunt trist, revoltat si dezamagit. Bunicul meu cum o fii?
  • +2 (4 voturi)    
    Militarii (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:39)

    Contribuabil privat [anonim]

    Ce ati facut voi de vreti pensii mari??Nimic ,nimic ,nimic.....
  • +2 (4 voturi)    
    Cata sfidare (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:49)

    Ghita [anonim]

    Incalziti de televiziuni, acesti privilegiati, nici nu-si dau seama cat sfideaza restul populatiei, restul pensionarilor! Cum pot deschide gura sa-si ceara inapoi privilegiile, in conditiile in care salariul minim este de 700 lei iar pensiile parintilor nostrii care au muncit si au cotizat peste 40-45 de ani,sunt peste 1000 lei. Noi probabil suntem slugile lor...
    Sa le dea eolianul pensii mai mari, ca noi, restul populatiei nu mai avem de unde plati...
  • -2 (4 voturi)    
    pensii militari (Luni, 24 ianuarie 2011, 10:50)

    bc [anonim]

    inca o data trusturile media si-au facut ff bine datoria dezinformarii. succesul e si mai mare daca ne gandim ca cei care au dat o mana de ajutor fac parte ei insisi din cei care au tot interesul sa manipuleze in prpriu interes. desigur, a fost ff bine cand acestia au luat la timpul potrivit cca 1.5 mld lei pt a renunta benevol la haina militara. foamea de bani e omniprezenta si in unele cazuri nu e deranjata de morala sau onoare cum se spune printre militari.
  • +1 (1 vot)    
    sa dea salariile compensatorii inapoi (Luni, 24 ianuarie 2011, 11:10)

    ned [anonim]

    daca vor pensiile mari nesimitite obtinute doar de smecherii securisti si militieni batausi pe vreamea lui ceausescu, sa dea inapoi statului salariile compensatorii cu care au iesit la pensie!
  • +1 (1 vot)    
    Rusine!!!!! (Luni, 24 ianuarie 2011, 11:28)

    Corina [anonim]

    Rusine !!!! Pensionarilor militari. Vor pensii mari? Pentru ce ? Au fost privilegiati toata viata ! Nu au muncit mare lucru, iar de luptat nici atat. Cum pot trai mAjoritatea pensionarilor cu 1000 lei, iar ei nu se multumesc cu 3000 lei? Inca o data rusine ! Sa muncim noi pana la 63-65 ani sa ii tin in carca pe bietii pensionari de 40-54 ani, saracutii de ei. Vezi wwwmapn.gov.ro/pensii_militare tabel 4, ca sa intelegi ce oropsiti sunt.
  • 0 (0 voturi)    
    sfidare (Luni, 24 ianuarie 2011, 11:31)

    danarad [anonim]

    de multe ori ma intreb, daca romania e intradevar un stat ce asigura drepturi egale pt., cetatenii sai, asa cum scrie in constitutie,sau un stat cu o forma de sclavagism mascat . in primul rind, prin acele caste care si-au tras legi speciale, o adevarata aristocratie pe bani de la buget, iar restul, mediul privat, devenind prin impovararea de taxe si impozite, noii iobagi,de fapt omul nou pe care il voiau comunistii.
  • +1 (1 vot)    
    Marii "patrioti" romani?! (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:18)

    Rescatorul [anonim]

    In ultima vreme, pe la televiziunile aservite Moskovei (iRealitatea si Felix-Antene), tot face spume la gura un individ care se pretinde mare patriot, colonelul Dogaru. Sa-l intrebe cineva pe acest individ dubios ce tara a servit, socrul sau, agent GRU dovedit? Se vede ca "patriotismul" la stia se invata in familie. Astia spurca tot! La fel, toti bese-n cizma, agenturile GRU si KGB, Vasile Ionel, Logofatu, Pantea, Cico Dumitrescu si alte jigodii tradatoare si nesimtite.
  • +1 (1 vot)    
    Astia merita o pedeapsa dura. (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:20)

    mircea [anonim]

    Pe pensionarii militari i-as convoca la cazarma si i-as baga la arest.La demobilizare i-as retrograda pe toti.
  • +1 (1 vot)    
    maica, (Luni, 24 ianuarie 2011, 12:35)

    baba safta din cucuieti [anonim]

    unde merge mia, ramane suta.
    daca erau veteranii lui badica traian, era decimati.
    le doresc pensii ca a mea, maica. aia dela ceape.
  • -1 (1 vot)    
    Ministrul apararii minte cu nerusianre (Luni, 24 ianuarie 2011, 14:56)

    Dedalus [anonim]

    Guvernul a "recalculat" pensiile militare avand la baza salariul mediu pe economie, si nu vechimea pensionarilor militari in armata.

    Ministerul apararii nu doreste sa gaseasca adeverintele de vechime ale pensioanrilor militari.

    ICCJ a dat o sentinta clara: pensiile militare trebuie recalculate asa cum stabileste legea, nu cum doreste ministrul apararii dupa bunul sau plac.

    Ministrul apararii nu a respectat nici legea si nici sentinta Inaltei curti de Casatie si Justitie. El a falsificat deciziile, antedatandu-le in 31 decembrie 2010 pentru a fi in termen dar le-a comunicat abia astazi ieri (24 ianuarie), dupa proteste.

    Ministrul apararii a avut la dispozitie 5 luni pentru o recalcualre corecta, dar a neglijat sa o faca. Cand a fost pus in situatia de a da explicatii, a semant in graba niste decizii aberante, conforma carora in propriul minister nu a gasit adeverintele fostilor lui angajati...

    Toate acestea arata ca Ministrul Apararii in mod intenionat a incalcat legea cand a "recalculat" pensiile militare.

    Nu are aici nici o relevanta daca pensiile sunt mici sau mari. Are relevanta faptul ca ele se pot calcual numai pe baza adeverintelor de la ... Ministerul Apararii iar ministrul pretinde ca nu a gasit actele a peste 20.000 de militari si din acest motiv a calculat pe baza salariului mediu pe economie.

    Este o minciuna ordinara a Ministrului Apararii.
  • 0 (0 voturi)    
    cine au fost cei care au chinuit (Luni, 24 ianuarie 2011, 15:56)

    dorel [anonim]

    generatii intregi in armata obligatorie a RSR si post decembrista ?

    sa va fie rusine putori care v-ati facut stagiul complet sau incomplet pe spatele bietilor tineri pe care i-ati traumatizat !
  • 0 (0 voturi)    
    Pensionarii APV (Luni, 24 ianuarie 2011, 16:29)

    Rezervistu [anonim]

    Am tot respectul pentru oamenii de arme care in decursul incercarilor din istorie au fost schiloditi,arsi de vii,omoriti ,impinsi in fata sfirsitului de iresponsabilitatea si neputinta politicienilor.Respect !
    .....dar nu o sa ii pun niciodata alaturi de ei pe toti acesti lacomi,care nu au facut nimicbun in tara,care atunci cind trebuiau sa ne apere ne-au impuscat in strada.Poate nu stiati,Armata atras in Romani in 89.Si sa stiti ca au tras ca sa nu-si piarda solda babana si pensia grasa +toate favorurile!
    Am terminat serviciul militar in anii 80,si dupa 18 luni irosite din viata si tineretea mea nu am tupeul sa cer vreun favor..Si pot sa va spun ca acolo am intilnit cea mai mare degradare umana care o poti intilni,care era regizata si condusa de EI,apevistii care zbiara acum pe strada, cind lumea trebuie sa fie solidara....Ei, poolimea tarii!!!
    Toti lacomii care voiau haine gratis,salarii babane, pensii babane,care nu le placea munca,betivi si imorali ,pe ei toti ii intineai acolo,numai oligofreni.
    Sa nU incercati sa ii intelegeti sau sa ii compatimiti.
    Nu se merita.Priviti-i in ochi,sa-si simta musca pe caciula,si sa ne laase dracului in pace,ca avem destule.
  • 0 (0 voturi)    
    propunere (Luni, 24 ianuarie 2011, 18:53)

    mucenic [utilizator]

    propun ca toate cazurile de pensii "nesimtite" sa fie publicate pe internet, impreuna cu actele aferente in rezumat si identificate cu numar numai. Totul sa fie transparent! Basescu va obtine o victorie clara si va inchide gura la impostori.
  • 0 (0 voturi)    
    Spun ce am mai spus (Luni, 24 ianuarie 2011, 19:13)

    manga [anonim]

    Baietii s-au invatat pe bani multi si nemeritati, dupa ce au luat si salarii compensatorii cu ghiotura ! Ciocu mic, domnilor militari, si asa o sa primit prea multi bani pentru cat meritati ! Iar daca nu va ajung, puneti osul la treaba, ca se mai gaseste cate ceva si pentru voi, mai ales pentru cei care ati iesit la pensie de la 40 de ani !
  • 0 (0 voturi)    
    DEMAGOGIA BASESCIAN A (Miercuri, 16 martie 2011, 18:30)

    PANI HACITIN [anonim]

    prin modul în care s-a comportat ca presedinte în cei 6 ani de când ocupa aceasta functie si prin promisiunile neonorate fata de cetatenii români care i-au dat votul, domnul traian basescu risca sa nu mai fie bagat în seama de nimeni! chiar daca în ultima perioada de timp afirmatiile*domniei sale cu privire la clasa politica sunt reale, românii nu-l mai cred, pentru simplul motiv ca acestia nu traiesc deloc bine, iar minciunile tuturor parlamentarilor le provoaca zilnic disconfort, sa va fie rusine domnule basescu pentru minciunile debitate la adresa pensionarilor militari . nu noi am cerut sa fim pensionati nu am primit un miliard de lei .mincinosule am fost dati afara obligati sa ne pensionam conform oug 7. ajunge cu atatea minciuni demagogule bine a spus brucan: popor de tampiti. fratilor cereti osanda de la dumnezeu si vedeti doar paiul din ochii celuilalt. imaculatilor ,cu manutele voastre ati demolat intreprinderile unde mai faceati cite-o fasaraie, cu manutele voastre ati devalizat sistemele de irigatii, cu manutele voastre ati vandut rulmenti in turcia, cu manutele voastre ati vandut pamantul unor firme ca euroest si cate si mai cate.... vreti sa traiti bine, dar va e frica sa puneti sula in coasta patronului care va fura munca si sa va cereti drepturile de proletari. si ferasca-ne dumnezeu de un razboi, caci o sa va luati frumusel puscoacele de prin depozite si in prima linie o sa serviti cafeluta amara a invidiei si prostiei care o sa mai puteti...... stupiditatea si invidia ne fac viata amara ....amara.....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by