In cadrul proiectului de promovare a Romaniei prin noua identitate definita prin brandul national de turism, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a lansat procedura de achizitie a serviciilor de creatie si productie a sase spoturi TV de promovare a turismului romanesc. Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, informeaza un comunicat al ministerului.

Fiecare spot va avea intre 20 si 30 de secunde si va reflecta unul dintre cele sase produse care au stat la baza construirii brandului turistic: circuite culturale, turism in natura, turism rural, city breaks, turism activ si de aventura, turism balnear si de intretinere. De asemenea, spoturile vor trebui sa evidentieze elementele de diferentiere a Romaniei ca destinatie turistica, stabilite in urma cercetarilor: natura intacta, autenticitatea si mostenirea culturala unica.

Valoarea estimata a achizitiei este de 80.000 Euro (fara TVA), iar procedura de atribuire este cererea de oferte, in conformitate cu legislatia care reglementeaza domeniul achizitiilor publice (OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006).

Firmele interesate pot depune documentatia de participare pana la data de 31 ianuarie 2011 ora 10:00, urmand ca deschiderea ofertelor sa aiba loc in aceeasi zi, la ora 12:00.

Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.