Ministerul Elenei Udrea a lansat achizitia pentru realizarea a sase spoturi TV de promovare turistica

de D.G.     HotNews.ro
Vineri, 21 ianuarie 2011, 20:51 Actualitate | Esenţial


In cadrul proiectului de promovare a Romaniei prin noua identitate definita prin brandul national de turism, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a lansat procedura de achizitie a serviciilor de creatie si productie a sase spoturi TV de promovare a turismului romanesc. Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, informeaza un comunicat al ministerului.

Fiecare spot va avea intre 20 si 30 de secunde si va reflecta unul dintre cele sase produse care au stat la baza construirii brandului turistic: circuite culturale, turism in natura, turism rural, city breaks, turism activ si de aventura, turism balnear si de intretinere. De asemenea, spoturile vor trebui sa evidentieze elementele de diferentiere a Romaniei ca destinatie turistica, stabilite in urma cercetarilor: natura intacta, autenticitatea si mostenirea culturala unica.

Valoarea estimata a achizitiei este de 80.000 Euro (fara TVA), iar procedura de atribuire este cererea de oferte, in conformitate cu legislatia care reglementeaza domeniul achizitiilor publice (OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006).

Firmele interesate pot depune documentatia de participare pana la data de 31 ianuarie 2011 ora 10:00, urmand ca deschiderea ofertelor sa aiba loc in aceeasi zi, la ora 12:00.

Detaliile cu privire la achizitie sunt disponibile in Sistemul Electronic de Achizitii Publice, pe site-ul www.e-licitatie.ro.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















484 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    masina de tocat bani (Vineri, 21 ianuarie 2011, 23:30)

    gaga [anonim]

    cam asta a ajuns acest minister. Fondurile nu sunt niciodata 100% nerambursabile mai pune si statul roman adica noi niste bani prin asa numita cofinantare. Nu sunt nici primele si nici ultimele spoturi care nu vor servi la nimic. Dupa ce sunt realizate mai trebuie sa tocam niste bani pentru a le proiecta pe niste ecrane de telviziune, pe panouri prin orase, pe la expozitii etc. Rezultatul este acelasi, turistii romani cheltuie mai multi bani in strainatate comparativ cu cat cheltuie turistii straini in Romania.
  • 0 (0 voturi)    
    achizitie Brand (Sâmbătă, 22 ianuarie 2011, 12:03)

    george [anonim]

    am dat-o în bara ! sau nu? care va sa zica aici merge recalcularea pensiilor la Brand,Pisicherule cum stii sa ne mai conduci!.Madam asta-i risipa!!,pastreaza banii;vrei brand gasesti la Fachirul.. o vrea?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by