Trei din cele patru maicute de la Manastirea Tanacu condamnate pentru moartea unei maicute au fost eliberate

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 17:02 Actualitate | Esenţial


Trei din cele patru maicute de la Manastirea vasluiana Tanacu, condamnate la inchisoare, dupa ce, in 2005, impreuna cu preotul Petru Corogeanu, au rastignit pe o cruce improvizata din lemn o tanara pentru a fi exorcizata, au fost eliberate din Penitenciarul Targsor, anunta Mediafax.

Maicutele au fost condamnate definitiv si irevocabil la cinci ani de inchisoare in anul 2007, fiind incarcerate initial la Penitenciarul Vaslui, iar apoi, odata cu schimbarea regimului penitenciarului, au fost mutate la Penitenciarul Targusor, judetul Prahova.

Cele trei maicute, Adina Lucia Cepreaga, Simona Birdanas si Elena Otel, au fost eliberate mai devreme, beneficiind de o reducere avand in vedere comportamentul lor pe perioada de detentie.

"Pe perioada ispasirii pedepsei maicutele au avut un comportament bun, participand inclusiv la activitatile cultural-educative ale penitenciarului. Totodata, maicutele au participat la slujbele de la capela penitenciarului si au avut inclusiv peste o suta de zile de munca. Toate aceste lucruri au facut ca pedepsele lor sa se reduca si sa fie eliberate conditionat mai devreme", a declarat purtatorul de cuvant al Penitenciarului Targusor, Claudiu Stefan.

Cea de-a patra maicuta, Nicoleta Sofia Arcalianu, fosta maica stareta de la Manastirea Tanacu va fi eliberata tot in cursul acestui an.

Preotul Petru Daniel Corogeanu va fi eliberat in primavara anului viitor, intrucat a fost condamnat la sapte ani de inchisoare. El se afla incarcerat la Penitenciarul Vaslui.

In iunie 2005, cele patru maicute si preotul Petru Corogeanu au rastignit pe o cruce improvizata din lemn o tanara in varsta de 23 de ani pentru a fi exorcizata. Dupa trei zile de chinuri groaznice, in care nu a mancat si nu a baut nimic, Irina Cornici a murit.

Inalta Curte de Casatie si Justitie a hotarat in 30 ianuarie, condamnarea preotului Corogeanu la sapte ani de detentie, pentru lipsire de libertate in mod ilegal. Maicuta Nicoleta Sofia Arcalianu a primit sase ani de inchisoare, iar maicutele Adina Lucia Cepreaga, Simona Bardanas si Elena Otel cate cinci ani, pentru aceeasi infractiune.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















5174 vizualizari

  • +9 (19 voturi)    
    Ciudat... (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 17:32)

    Picu [anonim]

    ...credeam ca daca omori un om se numeste crima, nu lipsire de libertate...dar asa e cand al' de Sus e in toate, inclusiv in justitia din Romanica
    • +14 (24 voturi)    
      Depinde (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 18:30)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui Picu

      Nu am urmarit indeaproape cazul dar din ce imi aduc aminte moartea a survenit pe fodul unei conditii deja existente. Cei implicati, prin actiunile lor, au agravat conditia dar nu au cauzat in mod direct moartea; posibil ca asta sa fie cauza pentru care nu au fost incadrati la omor din culpa.

      Din punctul meu de vedere faptul ca oameni declarati sanatosi mintal au putut face astfel de lucruri este numai vina religiei (inca o data, nu sunt nebuni ... au fost considerati sanatosi in urma expertizei). Este inca un caz in care religia otraveste totul.

      Mi-as dori ca astfel de circumstante de extremism religios sa fie considerate circumstante agravante.
      • -14 (20 voturi)    
        Trebuie sa fi foarte extremist sa vreo doresti ... (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 21:03)

        Iulian [anonim] i-a raspuns lui RockerJegos

        sa ajuti un om bolnav si dupa aia sa iti mai si asumi cativa ani de inchisoare pentru asta.

        Persoana respectiva a fost bolnava, iar spitalele si-au batujut joc de ea si au exernat-o numai ca sa moara departe de spital.

        Expertiza medico-legală arată că victima a decedat din cauza supradozei de neuroleptice administrate de medici la spital.

        Asta este cat se poate de oficial. Dar se pare ca la toti ne place sa vorbim fara sa stim despre ce vorbim.
        • +6 (14 voturi)    
          Minti. (Duminică, 16 ianuarie 2011, 0:29)

          RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

          Minti pur si simplu, autopsia nu aratat asa ceva.
          • +1 (3 voturi)    
            Cauta rezultatele expertizelor (Duminică, 16 ianuarie 2011, 10:26)

            Iulian [anonim] i-a raspuns lui RockerJegos

            Dar nu cele scoase imediat dupa moarte pentru ca acelea au fost facute ca spitalele sa se acopere unele pe altele;

            Iata un articol pe tema:
            http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Actualitate/24834/Dezvaluiri-spectaculoase-in-cazul-Tanacu.html

            Am si comunicatul oficial cu expertiza dar nu mai am link-ul daca crezi ca te poate convinge atunci pierd timpul si ti-l caut daca deja ai dat verdictul, fara sa te informezi deloc, atunci nu are rost.
            • +2 (2 voturi)    
              Ok (Duminică, 16 ianuarie 2011, 12:27)

              RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

              Nu-l cauta, nu sunt medic si nu imi pot da cu parerea pe o expertiza; ca atare nu mi-as da seama daca ajunge la concluzii eronate. Este posibil sa ai dreptate si moartea sa fi fost cauzata de o eroare a medicului de pe ambulanta.

              Asta nu schimba insa ceea ce au facut. Serios, tie ti se pare ok sa legi oameni de targi pentru a-i exorciza?

              Faptele lor au dus la o situatie care i-a pus in pericol viata (cat ar mai fi stat acolo legata daca nu era chemata ambulanta?) care, chiar si in cazul in care moartea a survenit in urma unei erori medicale, sunt suficiente pentru o condamnare.
      • -4 (10 voturi)    
        gluma proasta sau lipsa de cunoastere? (Duminică, 16 ianuarie 2011, 4:36)

        mucenic [utilizator] i-a raspuns lui RockerJegos

        Ce legatura vedeti intre invataturile Mantuitorului si dementa unor falsi discipoli? Satana este prezent peste tot si tulbura mintile oamenilor. Trebuie sa invetii sa-l vezi, nu este un dar cu care te-ai nascut.
        • +3 (5 voturi)    
          . (Duminică, 16 ianuarie 2011, 12:37)

          RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

          Cine esti TU sa spui care sunt adevarati discipoli si care nu?
          • -1 (3 voturi)    
            Balaceanca va paste :D (Duminică, 16 ianuarie 2011, 18:36)

            :D [anonim] i-a raspuns lui RockerJegos

            si dvs v-ati intoxicat mintea - habar n-am cu ce, dar rezultatul e acelasi ca la fanaticii de mai sus.

            maicutele respective e normal sa fie scoase din inchisoare, dar ar trebuie sa fie transferate la un spital de boli mintale.

            fanatismul si religia nu sunt dependente una de alta. fanatismul apare cand ai minte putina, o dispozitie anume pentru asa ceva, manipulare si o ideologie oarecare. dvs vorbiti la fel de fanatic "impotriva" precum vorbesc oponentii dvs "pentru". problema-i ca si unii si altii ratati tinta.

            crestinismul e suficient de clar pentru o minte limpede: iubeste-i pe ceilalti, respecta-i, nu ucide etc. la fel si celelalte religii. doar ca nu sunt niste ideologii "fezabila" pentru majoritatea oamenilor, care au "interese" solide si picioarele bine infipte in mal. asta este.
            in mod asemanator, nici morala lui Kant, nici consideratiile lui Levinas sau ale altor ganditori nu vor face lumea mai buna, ci eventual niste profesori universitari hrapareti.
            Capitalul lui Marx s-a nascut prin reactie la tratamentul abominabil al muncitorilor (inclusiv copii) in fabrici. dar comunismul (ateu, btw) a ajuns sa fie cel mai mare criminal al tuturor timpurilor. Marx sa fie de vina sau responsabilitatea e a tuturor tortionarilor, turnatorilor, rasistilor, bolsevicilor, sadicilor, profitorilor, ahtiatilor dupa putere etc.?
            • +2 (2 voturi)    
              Puahahah (Duminică, 16 ianuarie 2011, 21:31)

              RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui :D

              In capul tau ateu = bolsevic ceea ce arata cat de mult ai habar de subiect. Sunt fascinat ... crestin inseamna capitalist automat sau cum?
        • +2 (6 voturi)    
          Follow-up (Duminică, 16 ianuarie 2011, 12:47)

          RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui mucenic

          Sa explic mai bine. Ceea ce faci tu se numeste "No true scotsman" si este o eroare logica. Tu incerci sa argumentezi ca acei oameni nu erau crestini adevarati, pentru ca un crestin adevarat nu ar face niciodata asa ceva.
          Este irelevant, oamenii aia si-au intoxicat mintea cu scrieri religioase, nu conteaza daca erau sau nu adevarati discipoli.

          Din punctul meu de vedere religia otraveste totul (nu dreapta religie, nu adevarata religie)
          • +1 (1 vot)    
            subscriu (Luni, 17 ianuarie 2011, 11:56)

            eu [anonim] i-a raspuns lui RockerJegos

            corect!!
            insa nu uita: si popii tre. sa traiasca din ceva.
            si la noi, ca la nimeni, exista "materie prima'pt. a fi otravit cu blablabla...
    • -14 (16 voturi)    
      Daca omori un om e o crima (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:57)

      Iulian [anonim] i-a raspuns lui Picu

      Dar daca incerci sa ajuti un om aruncat din spital ca sa moara pe drumuri cred ca se numeste altfel. De ce vorbesti fara sa te informezi?
      • +7 (11 voturi)    
        aiurea (Duminică, 16 ianuarie 2011, 1:21)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

        faptul ca au rastignit-o pe o cruce lasand-o sa moara nu se cheama ca au ajutat-o.
        ce este de informat???

        este o crima si nu trebuiau eliberate. chiar nu ma intereseaza cum s-au comportat in inchisoare. o crima nu se poate justifica sau rascumpara.

        deci va rog nu mia vorbiti aiurea. nu trebuie sa ne informam cand victima a murit rastignita pe o cruce. daca murea pe un pat te credeam. informeaza-te tu corect si nu incerca sa speli niste criminali.
        • -2 (2 voturi)    
          Interview cu o jurnalista care s-a ocupat de caz (Duminică, 16 ianuarie 2011, 10:17)

          Iulian [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Interview cu Tatiana Niculescu-Bran. Jurnalista BBC care a facut o investigatie serioasa asupra cazului:
          http://www.youtube.com/watch?v=34Kp1Ek6n6I
          http://www.youtube.com/watch?v=d6e5VYMCZbE&feature=related
          http://www.youtube.com/watch?v=BxIMvmVBia0&feature=related
          http://www.youtube.com/watch?v=H5CmJYq78PU&feature=related

          Interviewul era in timpul procesului.
        • -2 (2 voturi)    
          Nu a fost cruce pe ce a murit (Duminică, 16 ianuarie 2011, 10:29)

          Iulian [anonim] i-a raspuns lui sucaa

          Asta a fost o intoxicatiei a presei.
          Femeia aia isi pierduse controlul si era foarte puternica. Au legat-o de o targa improvizata din scanduri (manastirea era in santier). Targa respectiva nu a fost niciodata ridicata in picioare ca sa se poata spune ca ceea ce s-a intamplat a fost o rastignire.

          Daca va e greu sa cititi cartile Tatianei Niculescu-Bran (jurnalista BBC) despre caz, asculati macar interviul:
          http://www.youtube.com/watch?v=34Kp1Ek6n6I
          http://www.youtube.com/watch?v=d6e5VYMCZbE&feature=related
          http://www.youtube.com/watch?v=BxIMvmVBia0&feature=related
          http://www.youtube.com/watch?v=H5CmJYq78PU&feature=related

          Jurnalista a facut o investigatie justa asupra cazului.
    • -2 (2 voturi)    
      Romanica (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 23:39)

      roman [anonim] i-a raspuns lui Picu

      in Romanica traiesti tu!
    • 0 (0 voturi)    
      mai bine popa (Luni, 17 ianuarie 2011, 14:45)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Picu

      Dintr-un anumit aspect, pe pare ca in Romania e mai bine sa fii popa sau maicuta. Ocolesti legile mai ceva ca si politicienii.

      Inca o bila "alba" justitiei..
  • +11 (13 voturi)    
    Intrebare (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 17:39)

    Orpheus [utilizator]

    Mai sunt inca maicute dupa tot ce au facut?
    • +4 (4 voturi)    
      si daca da, atunci o vor face si a doua oara? (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 21:53)

      dedeiu [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      Aceasta este intrebarea la care trebuie gasit un raspuns.
      • +2 (2 voturi)    
        doua masuri (Duminică, 16 ianuarie 2011, 8:49)

        toiu [utilizator] i-a raspuns lui dedeiu

        Dar oare comunistii care au omorat 50 de ani au distrus o tara din toate punctele de vedere o vor face oare si a treia oara? Pentru ca a doua oara au facut-o in 1990 cu complicitatea a vreo 85% din populatia tarii care a votat un criminal. Ne dam de ceasul mortii pentru o crima cu conotatii religioase ( pe buna dreptate de altfel) dar suntem foarte senini si ingaduitori in privinta altor crime si respectiv in privinta criminalilor. Crima este crima in orice imprejurare. Daca am fi la fel de vehementi si cu alte ocazii( si cu alti criminali) si am fi la fel de intransigenti cu noi insine si cu optiunile noastre( inclusiv politice) poate tara noastra ar arata altfel
  • +4 (18 voturi)    
    Trebuie (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 17:43)

    drak latinu [utilizator]

    Sa fie inchise mai mult timp aceste personaje penibile si trebuia sa stea la spitalul de nebuni !
  • -20 (32 voturi)    
    dreptatea lui Dumnezeu (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 17:53)

    gabriel branici [anonim]

    ma bucur mult ca sunt eliberate. Sa intre la inchisoare cei care sunt vinovati de moartea fetei, nu cei care au vrut sa o ajute. Dar timpul va trece si va iesi si parintele si ii vor lua locul cei care l-au judecat pe nedrept.
    • +9 (13 voturi)    
      . (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 18:37)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui gabriel branici

      Ce taliban simpatic esti, bun venit in secolul 21
    • +10 (10 voturi)    
      . (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:04)

      Eusebius [utilizator] i-a raspuns lui gabriel branici

      Imi e rusine pentru cei care ti-au dat plusuri.
    • +12 (14 voturi)    
      Fata a fost torturata, nu exorcizata. (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 23:42)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui gabriel branici

      Cind citesc comentariul tau, ma intreb cu groaza citi ca tine pot gindi in acest fel in Romania (si mai ales in Moldova)

      Fata (Maricica Irina Cornici) care a murit fusese diagnosticata ca fiind schizofrenica.

      Pntru informatia dvs. schizofrenia este o boala mintala si nu are un tratament medical care sa o vindece complet

      Acesti criminali, ma refer la preot si la maicute, au zis ca o ajuta daca o leaga pe cruce fara mincare si fara apa timp de patru zile, batind-o cind intra in delir.

      Cei care au participat la aceasta crima ar fi meritat intre 15 si 25 de ani de inchisoare pentru tortura, sadism si crima.
    • 0 (2 voturi)    
      ce sa mai zici (Luni, 17 ianuarie 2011, 10:57)

      marius [anonim] i-a raspuns lui gabriel branici

      Raman surprins pe zi ce trece de incapacitatea unora de a gandi logic, dar tu, dl. Gabriel Branici depasesti orice limita.
      Daca crezi ca a o ajuta inseamna a "scoate pe Satana" din accea femeie, tinand-o legata ("rastignind-o") esti departe de lumea "cat de cat" civilizata a acestui secol.
      Inteleg un anumit grad de fanatism, dar oamenii ca tine nu ar trebui sa fie in libertate.
  • +11 (17 voturi)    
    Frumos (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 18:18)

    Antiorice [anonim]

    Sunt curios, daca cei care am comentat pana acum am sechestra o persoana, am supune-o la chinuri groaznice printre care crucificare, am lasa-o fara nici un fel de resurse, am primi tot asa pedepse blande?>
    • +3 (7 voturi)    
      raspuns final DA (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:16)

      alecu [anonim] i-a raspuns lui Antiorice

      pt ca traim intr-o tara de kkt. cu o justitie de kkt.
    • -10 (12 voturi)    
      Ai dreptate cred ca am fi luat o pedeapsa mai mica (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:53)

      Iulian [anonim] i-a raspuns lui Antiorice

      Personal cred ca astia care am comentat pana acum daca am fi incercat sa ajutam o femeie aruncata din spitale, ca sa moara oriunde numai in spital nu, nu am fi primit nici o pedeapsa.
  • 0 (10 voturi)    
    Unde e diferenta? (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 18:23)

    eu [anonim]

    ...Intre inchisoare si manastire unde nu ies afara? La manastire si la puscarie fac acelasi lucru: manaca, muncesc si se roaga. Nu cred ca or sa simta diferenta...
    • -3 (3 voturi)    
      Cred ca inchisoarea le-a devenit manastire (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:55)

      Iulian [anonim] i-a raspuns lui eu

      Personal cred ca au facut din inchisoarea in care au fost, manastire. Altfel, la scandalul care a fost, nimeni nu s-ar fi incumetat sa le elibereze.
  • +9 (11 voturi)    
    concluzia este... (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:21)

    Gigel [anonim]

    ... ca maicutzele astea sunt ucigasii perfecti: te "rezolva" convinse de justetea actiunilor lor ("a fost voia Domnului"), dupa care in inchisoare vor afisa un maxim de smerenie, sunt perfect antrenate in acest sens, si practit ies repede pentru purtare exemplara.

    Un lucru luati aminte: nu exista justitie in Romania, ci doar un simulacru ieftin
  • -8 (8 voturi)    
    Credeam ca dupa atat timp oamenii s-au mai luminat (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:51)

    Iulian [anonim]

    Nu vi se pare cam de "cancan" titlu "au rastignit pe o cruce improvizata din lemn". Nu de alta dar inclusiv Sf. apostol Petru a cerut sa i se intoarca crucea pe care a fost omorat cu capul in jos ca sa nu se asemene martirizarea lui cu cea a lui Hristos.

    Putini sunt cei care au facut jurnalism pe seama subiectului. Restul au facut din subiect o telenovela, Hotnews nu face exceptie si vad ca refuza sa-si informeze cititorii pastrand totul la nivelul de telonevela si de titluri de tabloide.

    Daca vreti un exemplu de jurnalism pe tema acestui subiect cititi cartile jurnalistei BBC (Marea Britanie),Tatiana Niculescu-Bran. Una din carti este "Spovedanie la Tanacu". Tatiana Niculescu-Bran a reusit sa faca o investigatie a ceea ce s-a intamplat fara a judeca pe nimeni ci, numai, prezentand fapte.

    Va invit si pe dumneavoastra, domnilor jurnalisti, sa citi cartea. Poate o sa intelegeti ce asteapta cititorii de un jurnalist profesionalist. A... asa ceva cere timp si dedicare, si nici nu aduce audienta imediata? Atunci lasati-va de meserie si nu ne mai indoctrinati.

    Cat despre restul cititorilor. Justia a functionat in cazul oamenilor acestora. Ca a facut-o intrecand masura sau nu asta nu mai conteaza. Dar faptul ca oamenii aia s-au comportant exemplar, in detentie, nu credeti ca e o dovada ca indiferent ce au facut poate nu sunt oameni rai? Ca poate au facut o gresala si o regreta. Ca ar face orice sa isi indrepte gresala? Chiar ii vedeti ca pe niste criminali de duzina care tot ce vor in viata este sa faca rau si sa omoare?
    Au gresit, si-au ispasit pedeapsa lasatii sa traiasca acum.

    Intreba cineva daca mai sunt maicute. Statutul de calugar/maicuta ti-l asumi, nu ti-l poate lua nimeni. A fi monah nu este un statut in biserica, nu este o functie in biserica.
    • +9 (9 voturi)    
      . (Duminică, 16 ianuarie 2011, 0:31)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui Iulian

      Tocmai ca nu o regreta, aborigenii ortodocsi au si acum impresia ca ei au facut ceva corect. Inchisoarea a fost un fel de "incercare diavoleasca" pentru ei.
  • +4 (6 voturi)    
    Cu siguranta (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 21:15)

    Firescu Niculae [anonim]

    vor recidiva. De ce-i spun ziaristi lu' peshte preot lu criminalu ala ca nu este preot. E doar un criminal, sarlatan care s-a imbracat in sutana ca sa adoarma constiintele si sa poata face faradelegi sub aceasta acoperire.
  • +3 (7 voturi)    
    ha??? (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 21:22)

    dan [anonim]

    criminali ascunsi dupa sutana. asfel de bestii ar trebui legate de cate o cruce si lasate acolo sa moara
  • -3 (3 voturi)    
    Tortura (Duminică, 16 ianuarie 2011, 10:52)

    Anton Ion Banderas [anonim]

    Se numeste tortura. Stefan cel Mare a crestinat cu sabia in mana. Spaniolii au crestinat cu sabia in mana. Sa ne amintim de crimele inchizitiei...
    • 0 (0 voturi)    
      Eu zic sa-ti iei o pauza. (Luni, 17 ianuarie 2011, 11:49)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui Anton Ion Banderas

      Eu zic sa-ti iei o pauza, nu de alta da' a inceput sa-ti "bubuie" neuronul.
  • 0 (0 voturi)    
    atentie cand judecati1 (Duminică, 16 ianuarie 2011, 15:47)

    t [anonim]

    http://www.mediafax.ro/social/fostul-preot-corogeanu-ii-invata-alfabetul-si-limba-engleza-pe-detinuti-6086458
    • +1 (1 vot)    
      . (Luni, 17 ianuarie 2011, 12:37)

      RockerJegos [utilizator] i-a raspuns lui t

      Asa si? Nu e chiar o lepra. What's your point?
  • -1 (3 voturi)    
    Multe pareri pro si contra. (Duminică, 16 ianuarie 2011, 16:28)

    dariu [anonim]

    Dar, cati au vizitat o manastiere in ultimii ani? Cati s-au uitat in ochii celor care stau acolo? Para sunt zombi. Nu au nici o sclipire in ochi.

    Oamenii astia traiesc intr-o alta lume. Sunt complet iresponsabili.

    Nu este nici o diferenta intre o manastire si un cult cu un guru care tine sclavi. Si bine inteles totul e facut pe bani de la buget
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate 100% (Luni, 17 ianuarie 2011, 11:59)

      eu [anonim] i-a raspuns lui dariu

      pun pariu ca si peste 100 de ani, la fel o sa fie in tarisoara noastara crestin ortodoxa..
  • -1 (1 vot)    
    "maicutele"......... (Luni, 17 ianuarie 2011, 15:40)

    Varlaam [anonim]

    Daca presa nu tipa si nu facea scandal, scapau cu toti basma curata , se musamaliza totul ........!
    Va mai aduceti aminte ?
    De ce au omorat'o pe fata aia , de fapt si de drept ???
    Ce au avut cu ea ?
    Ce este in spatele acestei crime ?
    Cum se explica ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by