VIDEO Proteste ale soferilor la benzinariile din tara

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:21 Actualitate | Esenţial


Sute de soferi din mai multe localitati din tara protesteaza, vineri, in benzinarii fata de majorarea pretului carburantilor, alimentand masinile cu cantitati foarte mici de combustibil si platind cu monede, relateaza Mediafax.

Peste 70 de soferi s-au adunat la marginea orasului Deva, in parcarea unui supermarket, de unde au plecat cu masinile in coloana pe soseaua de centura a orasului, oprindu-se la celalalt capat al municipiului, intr-o benzinarie.

Tinerii au blocat benzinaria si au alimentat combustibil in cantitati foarte mici, platind intre 15 bani si 50 de bani.

Totodata, soferii au coborat din masini si au scandat "Hotii", "Jos Guvernul", fiind salutati cu claxoanele de soferii de TIR care treceau prin apropierea benzinariei.

Angajatii benzinariei au blocat pompele si au ramas in interiorul unitatii.

Aproximativ 50 de soferi protesteaza vineri seara intr-o benzinarie din municipiul Calarasi, incercand sa alimenteze cu mici cantitati de combustibil, iar angajatii unitatii au blocat pompele exasperati de ritmul lent in care se realizeaza operatiunea de umplere a rezervoarelor.

Protestul soferilor are loc intr-o benzinarie aflata la intrarea in Calarasi dinspre Lehliu, fara a fi blocata circulatia in zona.

Aproximativ 20 de soferi protesteaza intr-o benzinarie din municipiul Cluj-Napoca, fata de majorarea pretului carburantilor, ei platind combustibilul cu monede de 1, 5 si 10 bani si alimentand de la cateva sute de mililitri pana la doi litri.

Soferii s-au adunat in jurul orei 18.15 intr-o benzinarie de pe strada Oasului din Cluj-Napoca, spunand ca au recurs la aceasta forma de protest pentru a atrage atentia guvernantilor asupra pretului ridicat al benzinei.

Unul dintre protestatari a spus ca a schimbat o suma de 12,76 lei la banca in monede cu care a platit valoarea carburantului.

O soferita a alimentat de 0,65 lei, adica 120 de mililitri de benzina, pentru care a platit cu o bancnota de o suta de lei.

Un alt sofer a platit 0,70 lei si a spus ca a ajuns in situatia de a alimenta masina "cu benzina cat pentru o drujba".

Aproximativ 30 de soferi protesteaza intr-o benzinarie din Craiova, incercand sa blocheze activitatea la pompe prin achitarea cu monede a cantitatilor mici de combustibil cu care isi alimenteaza masinile.

Soferii craioveni si-au dat intalnire in parcarea unui magazin din municipiu pentru a stabili benzinaria la care urma sa aiba loc protestul fata de scumpirea carburantilor.

Soferii au lipite in geamurile masinilor un manifest in care apar fotografia premierului Emil Boc si mesajul "Stop taxei auto!".

"Este un mod de a protesta fata de aceste scumpiri. Majoritatea suntem studenti. Noua nu ni se subventioneaza transportul in comun, iar benzina este cat este. Practic ni se bareaza drumul la studiu si suntem nevoiti sa stam acasa in timp ce pensionarii carora li se subventioneaza transportul in comun beneficiaza de reduceri la autobuze si tramvaie", a spus unul dintre soferii protestatari.

Aproximativ 50 de soferi au blocat, vineri, trei benzinarii din municipiul Sibiu, alimentand de sume foarte mici si platind doar cu monede, in semn de protest fata de pretul mare al carburantilor, activitatea statiilor de alimentare fiind blocata mai bine de o ora.

"Am alimentat de opt lei si voi plati marunt, doar cu monede. Am de gand ca dupa ce platesc sa imi spal geamurile, farurile, stopurile, numerele. Vreau sa stau foarte mult in benzinarie" a declarat Roli Bendea, unul dintre protestatari.

Soferii participanti la protest au precizat ca pretul mult prea mare al carburantilor ii determina sa isi exprime astfel nemultumirea.

Soferii spun ca vor protesta astfel in fiecare zi de vineri a saptamanii, pana cand vor determina scaderea pretului la carburanti.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4619 vizualizari

  • +5 (17 voturi)    
    blestemul petrolului (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:39)

    Mihai [anonim]

    De 20 de ani asistam la o scumpire constanta a combustibililor !

    Au privatizat guvernantii TOTUL, si petrol si rafinare si distributie ! Platim acum PRETUL TRADARII lor !

    Mai mult, taxele si accizele sunt in jur de 50% din pretul la pompa !

    Oficiul Concurentei se jura ca nimeni nu fura , ca nu p-au prins cu rata-n gura !

    Adica nici usturoi nu ai mincat nici gura nu pute !

    Iar trandafirii rosii ne tin lectii economice si de moralitate la televiziuni !

    P.S. Pe antene Firea intreaba : cine era ministrul care a negociat cea mai mare perioada de timp vinzarea ?
    Raspunde cineva ?

    Hotnew, rog publicare .
  • +1 (15 voturi)    
    bravo (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:40)

    ktieste [anonim]

    se răzbună pe alţii, în schimb nu ei sunt marile victime. firmele sunt afectate mai ales, deci economia ţării. şoferii obişnuiţi ar putea folosi transportul în comun sau să meargă pe jos când nu au urgenţe legate de locul de muncă sau situaţii neprevăzute. în rest, îs doar mofturi.
    • 0 (8 voturi)    
      sigur ca da... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:52)

      black [anonim] i-a raspuns lui ktieste

      ca mergem cu masina de drag, asa ...prin oras, da' de ce nu facem noi ca in Cuba, mai o caruta ,o bicicleta ,o ricsa ca-n India, sa ramina doar 5 masini in cartier ...
    • -2 (6 voturi)    
      uite eu te salut pe tine (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:52)

      blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui ktieste

      salutari din Romania!!!

      era frumos sa fi inceput si tu printr un salut...
      ceva de genul "salutari din Rusia / China ?korea de Nord ... Cuba etc ...

      are cineva idee cat e pretun benzinei in VENEZUELA care i atata de controversata ??? aproape gratis va spun eu

      ia verificati ;)
      • +1 (3 voturi)    
        Aproape gratis (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:14)

        meputo [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

        Intr-adevar in Venezuela este o lege care te amendeaza daca ramai in pana de benzina pentru ca benzina e atat de ieftina incat oricine isi permite sa o plateasca.
        • +1 (5 voturi)    
          e cel mai mic pret din lume (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 2:16)

          blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui meputo

          pe langa asta, faptul k eu vreau mai mult de la viata decat sa ma misc numai cu autobuzul si tramvaiul nu e un moft.

          daca se pune problema asa atunci si telefoanele sunt un moft, si internetul, si frigiderele si lista poate continua

          hai atunci sa ne cumparam toti haine de la second hand si sa ne incalzim in jurul focului de tabara k de ... orice altceva e un moft
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 10:55)

      Hiksos [anonim] i-a raspuns lui ktieste

      ai dreptate, plus ca protestul e unul infantil
      si apropo de asta
      http://anti.bl0g.ro/protest-romanesc/
  • +3 (9 voturi)    
    Tot respectul dar... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:49)

    cgi [utilizator]

    Forma asta de protest este un pic copilareasca.
    De ce?
    Simplu: orice firma care vinde produse neperisabile poate astepta, mai ales cand are piata asigurata.
    Mai exact:
    1. Toti consumatorii de carburanti au de facut un anume nr. de Km pe an, fiindca altfel mor.
    2. Pentru majoritate optiunea alimentarii cu carburanti din tarile vecine nu este rentabila.
    3 Ca atare, vor cumpara maine ceea ce nu au achizitionat azi.

    P.S. Si eu protestez alaturi de ceilalti. Asa ca am facut plinul azi, in loc sa-l fac luni :-)
    • +2 (2 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 1:37)

      [anonim] i-a raspuns lui cgi

      • 0 (0 voturi)    
        Cumparati putin si platiti cu CARDUL! (Duminică, 16 ianuarie 2011, 9:23)

        Crosheta [utilizator] i-a raspuns lui

        Asa au si ei costuri suplimentare pentru tranzactiile efectuate. Altfel....daca ii dau cash suma fixa, indiferent de cat am alimentat, tot e bine pentru ei.
        PLATITI CU CARDUL!
        1 leu...2 lei...
  • -1 (13 voturi)    
    si mai mult (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:14)

    ispy [anonim]

    e nevoie de revolta sociala, benzinarii incendiate si instigare la haos. ar trebui ca si in romania populatia sa faca uz de forta pe care o are, nu sa dea fuga la magazin sa cumpere tot cu o zi inainte de scumpiri si sa faca plinul masinii cu o zi inainte de protest.
    • -2 (6 voturi)    
      zise ispita de ispitut (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:30)

      gaspar [anonim] i-a raspuns lui ispy

      mai ispitute vezi ca te cauta sri-ul ca instigi la violenta.

      :)

      te invat eu - nu platesti rca-ul la masina si apoi iti dai foc la masina astfel ramai si fara masina si ajungi si la puscarie.

      e un pas pe care trebuie sa il faci ca sa fii un exemplu pentru noi restul

      :)

      si in orasul meu au fost proteste - ne vedem vinerea viitoare la benzinarie
    • +5 (7 voturi)    
      ai grija ce-ti doresti... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:38)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ispy

      ...ca se poate indeplini. Vreau sa cred ca "nevoia" ta de haos si distrugeri e doar o metafora nefericita. Violenta e intotdeauna cea mai proasta solutie.
  • +6 (10 voturi)    
    ce obtin? (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:22)

    Petroleum Teddy [anonim]

    Nu se va obtine nimic. Pentru a avea un succes cit de cit sunt doua solutii:
    1. Nu mai alimentati la Petrom/OMV. Mergeti la alte benzinarii. Asta timp de o luna, nu citeva zile.
    2. O masura mai drastica estesabotarea activitatii Petrom incepind cu extractia si terminind cu desitributia. Insa aceasta activitate contravine legii si nu recomand nimanui. Dar totusi poate apare un Robin Hood de Romania care va incerca sa dea foc la citeva benzinarii.
    • -3 (9 voturi)    
      la muncă, tovarăşi ! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 22:22)

      bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui Petroleum Teddy

      Robin Hood lua de la bogaţi şi dădea la săraci. Oricine are o maşină este bogat. Majoritatea oamenilor de pe planetă nu au o maşină. Dacă companiile petroliere au mai mulţi bani, nu înseamnă că şoferii sunt automat săraci. În altă ordine de idei, nemulţumiţii pot emigra în Rusia, o ţară perfect stăpană pe resursele sale naturale.
      • +2 (4 voturi)    
        tu citesti ceea ce scrii? (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:36)

        alex [anonim] i-a raspuns lui bors cu miere

        mentalitate stupida... ai putea spune ca toti cei care au apa calda in baie sunt bogati, deoarece majoritatea oamenlor de pe planeta nu au apa calda in baie...
        • 0 (0 voturi)    
          ecce homo ! (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 9:13)

          bors cu miere [utilizator] i-a raspuns lui alex

          Ce este adevărul ?
  • 0 (6 voturi)    
    Plata cu cardul (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:36)

    Flavia [anonim]

    Eu voi alimenta de 0,50 lei si voi plati cu cardul. Cred ca si asta este o metoda de protest atata timp cat nu platesc comision la tranzactiile cu cardul
  • -4 (12 voturi)    
    Nu toti romanii sunt naivi (Vineri, 14 ianuarie 2011, 22:14)

    Ritzi [anonim]

    Doar unnaiv poate crede ca pretul carburantilor creste de la sine fara a fi implicata aici clientela lui bashinescu! Iata de ce nu cred ca oamenii incearca sa loveasca unde trebuie... Mergeti oamenilor La Cotroceni si dati-i in judecata pe basinescu si pe gasca lui de hoti! Cine mai e pedelist orie prost ori satanist ... Nu am gasit alta rima... Intrebare: e oare o intamplare ca ritzi, vass, radu feldman alexandru, tismaneanu si multi alti portocalii sunt evrei?!
    • +7 (9 voturi)    
      trec peste faptul ca nu te duce mintea (Vineri, 14 ianuarie 2011, 22:23)

      matusa tamara [anonim] i-a raspuns lui Ritzi

      dar iti reamintesc ca mentorul tau bombonel a dat pe nimic petromul cu tot cu resursele de petrol si gaze.
      asa ca ciocul mic ...
      • +1 (1 vot)    
        Nu chiar pe nimic (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 7:36)

        MaDao [anonim] i-a raspuns lui matusa tamara

        Si-a pus termopane la cociaoba. Asa a ajuns si el bogat. Nu toata lumea are termopane ... ca sa parafrazez pe un antevorbitor.
  • -1 (7 voturi)    
    Si pentru ca toate trebuiau sa poarte un nume... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 22:39)

    zexe [anonim]

    ... li s-au spus, simplu, Dinu Patriciu.
  • -1 (5 voturi)    
    Cata naivitate! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 22:52)

    AlinNeculai [utilizator]

    Daca doar comentatorii ar fi percutat la heirupismul antibenzinist as fi zis ca totul este in regula. Dar ma sperie cu adevarat cand vad ca ANAF, BNR, Guvernul Romaniei, Primul Ministru al Romaniei se isterizeaza ca pretul la combustibili creste.
    Oameni buni, si Institutii bune, traiti in alta era! Sunteti din alt film! Poate in loc de 5. 5 RON o sa faceti 5, 4 RON controland la limita abuzului petrolistii. Dar pretul combustibililor in 1an va fi 10 RON si in 3-4 ani va fi 15-20 de RON daca totul merge bine si 75 RON daca situatia scapa de sub control. De ce credeti ca a inceput criza? N-ati auzit ca se termina petrolul ieftin?
    Decat sa dati foc la benzinarii, mai bine ati folosi energia sa va adaptati la era in care am intrat in 2007. Mai dati si voi o cautare dupa Peak - oil, Oil - crunch, Albert Bartlett etc, etc, etc.
    • +1 (3 voturi)    
      Taticule (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:31)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui AlinNeculai

      Dragul meu,

      TU esti din alta film/era/epoca. Daca ai sti catusi de putin ce se petrece in jurul tau, ai intelege instant de ce preturile carburantilor in Romania sunt nejustificat de mari.

      Rafinariile majoreaza INSTANT pretul atunci cand, pe piata internationala pretul barilului creste, desi, stim cu totii sper, un ciclu de productie complet dureaza intre 30 si 40 de zile. Cu alte cuvinte, rafinariile vand mai scump un carburant cumparat mai ieftin pe motiv ca a crescut pretul, desi combustibilul e din stoc cumparat la un pret mai mic. Asta e o nimica. Pe langa magaria asta vin si benzinarii cu magariile lor, apoi statul cu zece mii de taxe pe care le platim de zece mii de ori, samd. Desigur, cand pretul scade pe piata internationala, nu se misca la fel de repede sa scada pretul :) De fapt, nu se misca deloc in jos. Si uite asa, ei sunt desteptii si tu esti fraierul care pune botul.

      Stai cam mult cu ochii in televizor. Asta vor bastanii, sa crezi tu ca s-a terminat petrolul si sa pui botul la scumpiri. Esti o simpla oita ce se lasa manipulata. Lasa vrajelile cu peak oil si alte abureli. Fii sigur ca vei fi ULTIMUL de pe planeta care va afla ca s-a terminat petrolul. :) Oricum, nici tu si nici generatiile urmatoare nu veti prinde acest moment.

      Pana una alta, avem o criza a alimentelor, care este mult mai reala si mai grava. De asta pun pariu ca nu stii nimic.

      Revenind la carburanri, pretul acestora nu inseamna doar mers cu masina personala. Pretul carburantului inseamna TOT ce misca in jurul tau. Absolut tot. Creste pretul la carburant, automat vor salta TOATE celelalte preturi din piata.

      Protestul actual, trebuie sa vizeze o singura benzinarie din cele existente. Eu zic sa tintim spre Petrom/OMV pentru inceput. Sa vezi tu ce jale si disperare o sa fie la ei cand timp de o luna nimeni nu le mai calca pragul. Sa vezi atunci ce repede o sa scada pretul. Dupa pterom si OMV, sa urmeze smecherasii de la MOL, care in ultima vreme baga numai rahaturi in carburanti.
      • 0 (0 voturi)    
        @Adrian (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 8:54)

        AlinNeculai [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

        Eu oricum nu-mi iau cei 100l motorina / luna de la OMV/Petrom.
        Tocmai mi-am facut plinul asa ca vreo 15 zile de acum nu voi alimenta de nicaieri.
        Prin urmare, pasiv, pentru ca oricum nu luam de la Petrom/OMV va sustin protestul.
        Voiam insa sa va atrag atentia ca oricata agitatie va fi, preturile carburantilor vor creste. Si exact din cauza Peak Oil.
        Apropos de "oita" , ma distreaza foarte tare ca oamenii se revolta ca este criza, se revolta ca preturile la carburanti cresc exponential, se revolta ca mancarea este exponential mai scumpa (vezi revoltele pentru hrana din Africa) iar cand le dai cea mai plauzibila explicatie o neaga. Care o fi mai "oita"?
  • 0 (4 voturi)    
    ... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:05)

    Itsoc [utilizator]

    prietene, benzina nu se termina. vorbeste cu oameni cu studii in domenii si ai sa vezi ca rezervele de petrol sunt aproape nelimitate la nivel global. doar ca ti se vine tine povestea asta ca sa dai cu zambetul pe buza banii pe care ii cer baietii destepti pe benzina. daca vei cauta stiri din anii 80 ai sa vezi ca atunci spuneau ca in maxim 20 de ani benzina se va termina. suntem in 2011 si benzina....se va termina in continuare. daca chiar era o problema de genul, probabil ca masina electrica era aparuta de vreo 10-20 de ani.

    cate despre protestul soferilor nu pot spune decat ca admir faptul ca IAU ATITUDINE, SUNT VII. asta conteaza cel mai mult chiar daca probabil nu vor avea succes. cat despre restul care stau cuminti in tarcul lor nu poate sa-mi fie decat mila pentru ca-s doar biete oi care fac ce li se spune si care nu mai au forta sa lupte pentru dreptul lor.
    De aia societatea civila in Romania e nula si tot de aia suntem furati pe fata cu nonsalanta si tupeu. pentru ca nu le este frica. nu au de cine sa le fie frica. romanii dorm de vreo 20 de ani.
    • 0 (2 voturi)    
      corect (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:24)

      Lucian* [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      chiar Romania este dovada.
      Campul petrolifer din valea Prahovei este cel mai vechi camp petrolifer din lume in exploatare continua. Are mai mult de 130 de ani de exploatare continua.
      Inca nu s-a terminat si s-au infruptat din el toti!
    • -1 (3 voturi)    
      Yeah, right, si porcii zboara. (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:25)

      AlinNeculai [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Daca ai fi avut dreptate, in 2008, cand s-a crescut pretul speculativ la petrol, pentru a se vedea daca se poate produce mai mult, productia de petrol n-ar fi ramas constanta. Dar a ramas, pentru ca puturile erau deja exploatate la maxim. Si anii astia urmeaza sa scada. Si dupa cum vezi, preturile sa creasca. In 2008, la 150$ pe baril, toate statele ar fi trebuit sa dea cat de mult petrol puteau. O sa vezi in curand, poate nu in Ro, demonstratii de genul asta pentru hrana, pentru ca 80% din hrana globala este in interdependenta cu petrolul.

      P.S. "rezervele de petrol sunt aproape nelimitate la nivel global." Esti sigur de cuvantul "aproape"?
      • 0 (0 voturi)    
        romanul si porcul care zboara (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 10:09)

        mm [anonim] i-a raspuns lui AlinNeculai

        sunt nelimitate in capul romanului care nu vrea decat in masina, este vorba de petrolul ieftin puturile de suprafata cam dispar sau mai sunt pentru cativa ani 20? depinde de modul cum se va consuma in continuare si acum va veni olul scump . gen extractii de la mare adancime mii de metri in mare, gen Siberia etc. iar petrolul nu este si nu va mai fi sursa doar la masini folosit a asta se doresc neaparat alternativele.
  • 0 (0 voturi)    
    BENZINA (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:13)

    catalin [anonim]

    Sunt de acord cu protestatarii, ar trebui sa cumparam numai de la anumita firma, dar romanul face plinul de unde apuca sau care iese in cale.Asa ca propun sa facem plinul numai de la anumita pompa...Dar imi aduc aminte ca si pe timpul Ceausescu era scumpa benzina, dar era singura firma.
  • 0 (0 voturi)    
    Solutie (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:31)

    Dacos [anonim]

    Domnilor, o solutie ar fi sa incercam, cu totii, sa cumparam carburant de la un singur furnizor si sa-i boicotam pe ceilalti. Ce ziceti?
  • +1 (1 vot)    
    Efectele ? Cam zero asa (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:38)

    cosming@cosming.ro [utilizator]

    Nu cred ca acest tip de protest are un efect in afara de 10 min prin media.
    Ideea este sa intrerupi cash flow-ul la benzinarii si companii, acest lucru se poate face selectand timp de 3-4 luni numai o anumita companie si alimentand numai de acolo. Apoi dupa cateva luni o alta companie si tot asa. Daca ne strangem cateva sute de mii de soferi, in cateva luni au redus instant preturile.

    Acum creditul este scump si pentru ei, nu isi permit sa aiba probleme cu banii incasati!
  • +1 (1 vot)    
    ALIANTA CIVICA (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:58)

    Luptatorul [utilizator]

    PROTESTELE SUNT NECESARE.
    Dragi cetateni protestele sunt necesare,forma de protest poate fi just aleasa sau nu.Principalul este sa fim constienti ca daca luptam pentru drepturile noastre in final vom cistiga.
    AMINTITI-VA DE IUNIE "90.Protestul maraton din PIATA UNIVERSITATII incepea sa dea roade,tot mai multi romani isi puneau intrebari si cautau raspunsuri. Patru din cele cinci organizatii din piata, dupa alegerii au hotarit sa schimbe forma de protest din motive materiale si politice,( ILIESCU FUSESE ALES IN DUMINICA ORBULUI) in piata a ramas numai ALIANTA POPORULUI, Dinca s-a opus ,am mai venit ziua in piata pentru grevistii foamei. Dupa actiunea politiei din 12-13 Iunie,guvernul stia ca vom riposta cu miting pasnic,asa ca au pregatit MANIFESTANTI sa dea foc si sa impinga la tulburari de strada,INITIATORII NU ERAU CUNOSCUTI DE CEI CARE AM STAT APROXIMATIV 50 DE ZILE IN PIATA.CE A URMAT STITI.DACA NU SE DADEA FOC ILIESCU NU PUTEA JUSTIFICA VENIREA MINERILOR,DESI EXSITA DOVEZI CLARE CA AU FOST PREGATITI SI CHEMATI. In "92-94 au dat o lege care prevede ca la mitinguri si actiuni populare care degenereaza in distrugere si violare de institutii pot deschide focul.V-am povestit acestea pentru ca unii vor sa pescuiasca in APE TULBURI, PRODUCIND HAOS, Lucrurile se rezolva daca exsista vointa. Nu scandalul la pompe ii sperie pe MILIARDARI, BENZINA NU E PERISABILA ,dar daca ne unim si cerem socoteala CSAT si parlamentului privind LEGALITATEA PRIVATIZARILOR, SI LUAREA MASURILOR DE PROTECTIE NATIONALA care se impun PRETUL VA SCADEA CU SIGURANTA.
  • +1 (1 vot)    
    A (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 0:10)

    Altul [anonim]

    Haideti sa stopam alimentarea la Omv si Lukoil incepand de luni 17 ianuarie. Daca suntem uniti putem darama cel putin una din companii.
  • +2 (2 voturi)    
    nu vreau sa fiu rau ... (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 0:16)

    minny [utilizator]

    ... dar cand trec pe strada copilariei mele fiecare vecin are masina cand inainte abia avea bicicleta. Nu cred insa ca de vina e nivelul de trai crescut ci mai mult "capra vecinului".
    Asa ca pana nu invatam sa ne mai dam jos din masina orice protest e inutil iar baronii petrolului vor profita.
    • +1 (1 vot)    
      Metrou (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 9:04)

      Mitică [anonim] i-a raspuns lui minny

      Şi eu sunt de părere că o mare parte a bucureştenilor - sunt bucureştean şi ştiu cum stau lucrurile pe aici - ar putea merge cu maşina mai rar.

      Aici mă refer mai ales la cei care pot apela la metrou. Eu locuiesc în sud, dar stau la 15 minute de metrou ceea ce mă ajută să ajung la birou, care este cât se poate de în nord, în 45 de minute, în total, cu tot cu mersul pe jos. Cine a şofat prin Bucureşti ştie că să tai oraşul în 45 de minute la orice oră din zi e o performanţă, în primul rând ca timp, nu mai vorbesc de bani. Iau maşina doar pentru urgenţe, cumpărături etc.

      Deci, câştig bani, timp şi 15 minute de mers pe jos pentru sănătate.
      • -1 (1 vot)    
        Deci (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 16:00)

        Unu [anonim] i-a raspuns lui Mitică

        Deci... mergem deja FOARTE rar cu masina.
        Inca putin si ar trebui sa nu mai mergem DELOC.

        De fiecare data aud indemnul asta de-a dreptul debil : "folositi mai putin masina". Pai o folosesc EXTREM de putin. Sa o car in spinare? Poate asa sunteti multumiti astia cu sanatatea? Sa o imping zilnic sa fac sport pana ajung la serviciu?

        Sa iau toate bolile pamantului din tramvai? Sa iau toate virozele posibile si imposibile de la metrou la ora de varf ? De ce? Da-mi un motiv pentru care as renunta complet la masina, dupa ce am muncit 5 ani pe branci ca sa imi cumpar una (in rate), tocmai pentru a scapa de cosmarul transportului in comun.
  • +1 (1 vot)    
    mai baieti (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 8:09)

    Bogdan [anonim]

    Mai baieti mai ,

    Companiile petroliere sunt cele care sustin economia si se implica activ in bunastarea tarii derulind programe si actionind cu responsabilitate civica .

    Sunt Bogdan Baltizir si va invit sa privatizati Rosia Muntana , ca umbla vorba ca tare e bogata in aur si uraniu.
  • 0 (2 voturi)    
    si voi creduli cum sunteti (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 10:04)

    mm [anonim]

    de ce nu iesiti sa faceti greva si la supermarket la mall ? pretul la petrol o sa creasca de acum inainte, cautati alternative, sa speram ca vor aparea alte motoare si lasati minciuna ca in Ro exista cea mai mare acciza- vezi grecia, Olanda, etc doar niste nemancati de ziaristi au lansat asta si fara cunostinte se pare ca i-au pacalit pe unii mai fara ....
    • -1 (1 vot)    
      esti destept !!! (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 15:35)

      marmota NL [anonim] i-a raspuns lui mm

      si cat e salariu mediu in Grecia si Olanda ? 200 euro cumva ?
    • -1 (1 vot)    
      Mergi de te culca (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 16:05)

      Unu [anonim] i-a raspuns lui mm

      Hai la nani, puisor.
      Ce le stii tu pe toate, pui de Mama Omida ce esti.

      Simplul fapt ca si tu bagi Romania in cosul cu Olanda, Grecia si alte tari, arata ca esti un habarnist care se baga aiurea in seama.

      In tarile respective, pretul e relativ ok raportat la puterea lor de cumparare, nu si la noi insa, care castigam de 10-20 de ori mai putin decat ei, dar avem acelasi pret la carburant.

      Accizele in RO sunt 49% din pretul carburantului. Ti se pare o proportie mica?
      Mergi la culcare, pui de troll.
      • 0 (0 voturi)    
        cautati petrol in Ro si cine stie ... (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:42)

        m [anonim] i-a raspuns lui Unu

        ca sa fi ajutat in a intelege fa un search folosind aceste cuvinte: "5 mituri despre benzină" si da click.
        numai instigati ca au facut-o si grecii si mai rau le-a fost.unii stau prost la mansarda si reactioneaza aiurea, de aia suntem asa de departe fata de Olanda de ex.
  • 0 (2 voturi)    
    TIMISOARA azi la 12.30 la Stadion (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 10:41)

    cristian [anonim]

    TIMISOARA azi la 12.30 la Stadion ne vom strange ca sa protestam. Am suportat destul acum a venit timpul sa luptam si sa impunem respect.
  • +1 (1 vot)    
    protestez! (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 14:16)

    dana [anonim]

    merg cu troleibuzul sau pe jos!
  • -1 (1 vot)    
    protest taxi (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 17:05)

    pensionar taxi PFA [anonim]

    scumpirile pot sa creasca nestingherite.... la noi, tariful va ramane acealsi calatorie spancenata
  • 0 (0 voturi)    
    suite asa (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 20:54)

    Gica contra [anonim]

    Suite asa dragii musului , statul zice ca nu mai are pargii de control. Pai nu EI dadura monopolul si actiunea de aur ? Nu ei zic au facut ca tara sa fie la CHEREMUL intereselor private ?

    Pai nu ei ne conving de dimineata pana seara ca statul e un prost administrator?
    Va dati seama ce ar insemna sa ajungem la cheremul privatilor cu ENERGIA ?

    Hai sa zicem ca acum nu mergem 3 luni la pompele Petrom si OMV cum ziceti voi , dar cu energia cum veti alimenta ?
  • 0 (0 voturi)    
    cel mai simplu (Luni, 17 ianuarie 2011, 11:16)

    bedexe [utilizator]

    cel mai simplu protest - nu mai folositi masina, ci transportul in comun
  • 0 (0 voturi)    
    Boi-cot (Miercuri, 19 ianuarie 2011, 22:53)

    Ionel [anonim]

    HAI SA ALIMENTAM TOTI DE LA O SINGURA FIRMA (EU PROPUN PETROM), iar restul fie dau faliment, fie ieftinesc combustibilul. Ii lasam asa 2 saptamani sau o luna, dupa care schimbam furnizorul si ne facem toti plinu de la o alta benzinarie (nu Petrom) care are deja pretul mai mic. Alimentam si de la astia o luna si dupa iar schimbam. Ce ziceti?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by