MAI: Franta a solicitat un timp suplimentar pentru studierea raportului de evaluare Schengen a Romaniei

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 14 ianuarie 2011, 18:08 Actualitate | Esenţial


Raportul de evaluare Schengen a Romaniei in domeniul SIS/SIRENE, prezentat vineri la Bruxelles, este unul pozitiv, fiind acceptat de statele membre, fara obiectiuni sau observatii. Reprezentantul francez a solicitat insa un timp suplimentar pentru studierea documentului, informeaza Ministerul Administratiei si Internelor (MAI) intr-un comunicat.

Raportul fost prezentat vineri, in cadrul reuniunii lunare a grupului de lucru Evaluare Schengen, de catre expertul coordonator al misiunii de evaluare Schengen a Romaniei in domeniul SIS/SIRENE (reprezentantul Presedintiei Ungare).

"Raportul este unul pozitiv, subliniaza faptul ca Romania corespunde in totalitate standardelor Schengen pe componenta SIS/SIRENE si a fost acceptat de statele membre, nefiind formulate obiectiuni sau observatii. A fost solicitat un timp suplimentar pentru studierea raportului de catre reprezentantul francez in cadrul Grupului SCH-EVAL", arata MAI.

Procedura de adoptare a raportului de evaluare Schengen a Romaniei in domeniul SIS/SIRENE va continua in perioada urmatoare, mai precizeaza sursa citata.

  • MAI reaminteste ca, in cadrul procesului de aderare la Spatiul Schengen, Romania a parcurs in perioada 6-10 decembrie 2010 ultima misiune de evaluare in domeniul Sistemului Informatic Schengen/SIRENE, ce a avut ca obiectiv verificarea modului in care sunt indeplinite criteriile si standardele Schengen in implementarea acestui sistem in Romania de catre structurile cu competente in domeniu. Pregatirea pentru evaluarea in domeniul SIS/SIRENE a presupus eforturi concertate pe mai multe planuri, legislativ, procedural, tehnic si de pregatire a personalului.
  • Romania a parcurs, in anii 2009 - 2010, sapte misiuni de evaluare in domeniile cooperare politieneasca, protectia datelor personale, vize, frontiere maritime, frontiere aeriene si frontiere terestre.
  • Toate rapoartele de evaluare Schengen (cu exceptia celui in domeniul SIS/SIRENE), aferente misiunilor desfasurate pe parcursul anilor 2009 - 2010, au fost aprobate succesiv in cadrul Grupului de lucru Evaluare Schengen.
  • Principala concluzie a rapoartelor de evaluare Schengen adoptate pana in prezent este ca Romania a ajuns intr-un stadiu avansat in ceea ce priveste implementarea acquis-ului Schengen si este pregatita sa adere la Spatiul Schengen.
  • Fiecare raport de evaluare contine recomandari, de ordin legislativ, procedural, de infrastructura, pe care Romania trebuie sa le implementeze pana la data aderarii la Spatiul Schengen. Din momentul aprobarii rapoartelor de evaluare, a fost monitorizata implementarea acestor recomandari, stadiul fiind apreciat in cadrul aceluiasi grup de lucru.
  • Grupul de lucru Evaluare Schengen (SCH-EVAL) este un grup tehnic la nivel de experti care gestioneaza toate aspectele care tin de procesul de evaluare Schengen atat al statelor candidate (Romania si Bulgaria), cat si de procesul de evaluare periodica al celorlalte state deja membre ale Spatiului Schengen (n.n. - toate statele deja membre ale Spatiului Schengen sunt evaluate din cinci in cinci ani pe toate domeniile, respectiv cooperare politieneasca, protectia datelor personale, vize, frontiere externe si SIS/SIRENE).








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5647 vizualizari

  • +18 (24 voturi)    
    Je ne sais pas pourquoi vous faites cela, (Vineri, 14 ianuarie 2011, 18:55)

    Daniel [anonim]

    C'est une chose misérable, en France, absolument misérable.
    • +8 (8 voturi)    
      nu aveau ochelarii la ei ! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:40)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      islamise,fraternite , ,egalite! revolutionare principii moncher!pauvre France !
      • +13 (13 voturi)    
        cauta acul in carul cu fan (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:37)

        nicu [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Nush cu ce i-am deranjat pe francezi dar mi se pare ca li s-a pus pata pe noi ... incearca prin orice mijloace sa ne amane.
        Nu m-as mira sa gaseasca vreo chichitza in raport.
        Cu sau fara Schengen ... tiganul romano-francez ... tot la ei pe strazi se va intoarce.
        • +3 (13 voturi)    
          rusine sarkozy (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 0:36)

          viorel [anonim] i-a raspuns lui nicu

          sa va spun eu ce s-a intimplat de fapt:

          kremlinul doreste inlaturarea lui basescu, boc si udrea (atleti ai democratiei) si instalarea unui regim psd+pnl+pc promoskovit in romania

          pt asta putin le-a dat ordin lui patriciu, vantu, voiculescu sa-l plateasca pe sarkozy ca sa ne bage bete-n roate la integrarea in schengen

          totul e o facatura de-a moskovei
          • +3 (13 voturi)    
            Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 2:26)

            [anonim] i-a raspuns lui viorel

          • -1 (1 vot)    
            Rezon, mon chere! (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 18:56)

            Johnny [anonim] i-a raspuns lui viorel

            Subscriu la acest punct de vedere, care are confirmarea unui numar mare de actiuni si atitudini prin care Antenele, Realitatile si personajele din jurul lor - cu stiinta sau "in orb" - au aratat ca sunt agenti de influenta.
            Ar mai trebui dati in vileag si "oamenii politici" care joaca aceeasi carte, pentru a intelege mai usor "ce-i mana in lupta" pe unii.
          • -1 (1 vot)    
            DA, AI DREPTATE 100% !!! (Duminică, 16 ianuarie 2011, 1:54)

            NTatiana [anonim] i-a raspuns lui viorel

            @viorel : daca ati sti cu totii cum s-au infiltrat aia aici in vest si cum ''construiesc'' strategii sa ne tina la distanta de a intra si noi ca si Polonia pe calea normala asa cum au intrat celelalte tari est-europene ex-comuniste ...e incredibil ...; si asta sa stiti ca se datoreaza tot prostiei noastre ...caci daca am fi fost mai deschisi si prietenosi cu Romanii din diaspora si am fi organizat si noi un plan de infiltrare a cat mai multi Romani in tarile mari ( sau cu un puternic drept de ''veto'' in Europa ) din vestul Europei si sa ii proplulsam cat mai sus atunci acestia ar fi avut un cuvant de spus ca ''grei'' ai tarilor vestice ...dar ce sa faci cand auzi mereu sloganul ''tradatorii, au plecat , au parasit tara !!!'' ; uite ca rusii nu gandesc asa si cu cat infiltreaza mai multi si MULTE fetite frumoase in vest cu atat obtin mai usor ceea ce vor....in timp ce noi ramanem sa dam marunt din buze si ne sunt date cu roatele in sus toate planurile si franata dezvoltarea !!! cand vom deschide oare ochii si ciuli urechile si antenutele ?!?
    • -4 (8 voturi)    
      Privatizati,vindeti cat mai mult doar sa vina (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 4:37)

      privatizati, vindeti [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Nu inteleg de ce nu li se da francezilor ceea ce vor.Constructii de centrale nucleare, drumuri, poduri si mai stiu eu ce?Nu e nevoie sa-si asume cineva raspunderea pentru asta.Trebuie doar sa li se faca loc iar restul vine de la sine.Chiar si pe modelul de privatizare Nastase.Nu stiu de cate ori sa mai repet ca Franta e un conglomerat de firme natii cu cat vin mai multi cu atat mai bine.De s-ar scurge tot occidentul in Romania...
  • +11 (19 voturi)    
    Nedrept (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:01)

    Jeu [utilizator]

    Mi se pare incorect ca noi sa asteptam dupa Bulgaria, cand va binevoi Bulgaria sa intre in Schengen atunci sa intram si noi. Poate Bulgaria nu vrea deloc sa intre, asta inseamna ca noi sa nu intram? Nu vad o asa de mare problema ca Romania sa securizeze granita cu Bulgaria in cele 3 luni ramase, o mare parte a granitei cu Bulgaria este pe Dunare deci este mult mai usor de pazit dupa care Bulgaria poate intra cand va vrea, nu ma intereseaza.
    • +4 (4 voturi)    
      prietenii prietenilor... (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 9:05)

      precaut [anonim] i-a raspuns lui Jeu

      GE este mai prietena cu Bulgaria. Daca face presiuni pt. Bulgaria, face implicit si pt. RO -desi poate n-ar vrea. Si invers.. Pe de alta parte, granita pe Dunare cu Bulgaria nu e ieftin sa o asiguri. PS. Daca tu ai fi european si ai vedea la TV pe jud. Turcu, beata, coborand din masina si afli apoi ca a scapat si i-a dat pe politisti in judecata, ai avea incredere in CSM?
  • +12 (18 voturi)    
    Hai! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:06)

    adrian88000 [utilizator]

    Sa-si puna ochelarii , sa bea o cafea mare si tare si sa studieze! Dar sper ca o pot face in 1-2 zile. Nu cred ca sunt oliogofreni si le trebuie 1 an sa inteleaga ceea ce ceilalti au inteles imediat!
    • +5 (7 voturi)    
      .... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:33)

      oricine [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Te inseli amarnic prietene, chiar sunt...
  • +15 (21 voturi)    
    mic da rau... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:12)

    nostradamus [anonim]

    Majoritatea piticilor pe care-i cunosc sunt rai la suflet. Mai bine te-ai trezi la realitate Nea poleoane. Vremurile in care Franta facea ce dorea prin Europa au apus.
  • -17 (21 voturi)    
    teoria conspiratiei (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:14)

    taranistu [utilizator]

    Pana la urma Romania va fi admisa in Schengen, un pic mai tarziu eventual. Astfel, accesele de nationalism prostesc, faza cu ramele, istericalele lui Base etc., vor arata ce muschi are prezidentu nost. Dar nu lui ii vor folosi laurii victoriei (de fapt nu ar trebui sa fie nici o victorie, ar trebui sa fie un lucru normal sa fim admisi), ii vor folosi viitorului catindat la prezedent, udreanul si basescianul teolog diplomat. Ghici ciuperca cine-i?
    Hai ca le-am ticluit bine, coane Fanica!
    • +11 (13 voturi)    
      Accese de nationalism prostesc... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:35)

      Schengeneanu [anonim] i-a raspuns lui taranistu

      ... caracterizeaza in acest moment Franta iar nu Romania... Daca 24 de tari, inclusiv Germania, aproba raportul de evaluare, iar Franta, nu cine de dovada de accese de nationalism prostesc, Romania sau Franta?
    • 0 (0 voturi)    
      Ghici ciuperca cine-i? (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 18:47)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui taranistu

      Am sa incerc. E Milut?
  • +21 (27 voturi)    
    Ce mai au de zis opozitia, antenele, RTV. (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:16)

    sandu [anonim]

    Fara a aduce laude autoritatilor pentru ca a realizat obiectivele tehnice pentru aderare la spatiu Schengen pentru ca au luat salarii pentru aceasta, nici nu trebuie aruncat cu pietre in ei ca pana acum. Este clar ca aderarea tine acum de interesele politice si economice ale Frantei si Germaniei. In ceea ce priveste opozitia aceasta ar dori sa nu putem adera ca sa aiba motive de critica. Ce le pasa lor de "tarisoara noastra". Ei sa ajunga la putere indiferent cat plateste poporul roman.
  • -16 (22 voturi)    
    Foarte corect (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:29)

    aliodor [anonim]

    O tara corupta si fara justitie functionala nu poate justifica intrarea in Schengen si sustine ca are frontiere sigure.
    Poate sigure pentru infractori gen Omar Hayssam care au trecere libera, sub protectia statului roman.

    Clasa politica securista romaneasca este penibila in aceste zile in care isi guitza nemultumirea fata de un EU care i-a lasat inauntru prematur si acum are regrete.
    • +5 (9 voturi)    
      sa mori tu? (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:38)

      nostradamus [anonim] i-a raspuns lui aliodor

      Antonesculeeeee........Pontooooo!!!
    • +11 (11 voturi)    
      .... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:39)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui aliodor

      Atunci sa-i controleze la granitza pe politicieni. Pe noi, ailalti sa ne lase sa trecem fara probleme.
    • +10 (14 voturi)    
      No, tu guitzi (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:51)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui aliodor

      cel mai tare, alturi de alti guitzatori de pe la Realitatea si Antene!
    • +8 (10 voturi)    
      daca raportul e pozitiv (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:48)

      neutrino [utilizator] i-a raspuns lui aliodor

      din puntul tuturor celorlalte state, inclusiv germania si Olanda (adica 13) inseamna ca Franta chiar vrea sa gaseasca nod in papura aiurea..nu ce spui tu.
      • -2 (6 voturi)    
        nu cred (Vineri, 14 ianuarie 2011, 22:02)

        aliodor [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        nu cred ca Franta a blocat raportul fara sa se consulte cu celelalte state.
        Nu este o actiune singulara, in care Franta actioneaza separat. De fapt nu stim pozitia punctuala a tuturor celorlalte state.
        Ma indoiesc ca Olanda si Germania (sau chiar Italia) sunt foarte impresionate de Romania la capitolul securizare de frontiere.
        Franta si-a asumat aici rolul de tap ispasitor, pentru credibilitate a actului (ce ar fi spus UE si mai ales Romania daca eram respinsi din cauza... Slovaciei)
  • +16 (16 voturi)    
    " Franta?!" (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:44)

    lilly [anonim]

    ..."mon amour, comme d'habitude... Pare-se ca francezii sunt deranjati de faptul ca statul roman a refuzat contractul "Cernavoda -reactoaraele 3 si 4, in favoarea contractului traditional , romano-canadian...Comentarii?!!
    • +10 (10 voturi)    
      Corect !!! (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:01)

      calinsab [utilizator] i-a raspuns lui lilly

      Daca se faceau reactoarele 3 si 4 cu francezii trebuia sa se schimbe si tehnologia de producere a apei grea deci costuri mai mari pentru Romania sau in cel mai rau caz sa importam apa grea de la ei... adica noi care suntem tara producatoare sa importam de la ei... Mai da-i incolo de francezi ca prea e cusuta cu ata alba.... eu zic ca bine a facut guvernul ca nu le-a dat contractul sau CSAT-ul ..marog cine le atribuie genul acesta de investitii !!!
      Bravo guvernului ca a pus piciorul in prag !!!
  • +8 (12 voturi)    
    ... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 19:57)

    dragos234 [utilizator]

    S-ar putea sa intram totusi inaintea Bulgariei. Si cand a intrat Ungari se stia ca vom intra si noi mai tarziu dar nu au amanat Ungaria.
    Daca ii amana pe bulgari care e problema? Avem o granitza cu Bulgaria care functioneaza si care va ramane pe loc pana intra si ei.
    Ar fi bine ca diplomatia noastra sa insiste sa intram inaintea Bulgariei pt ca raportul nostru e pozitiv.
    • -3 (5 voturi)    
      nu inteleg de ce tot pomeniti Bulgaria.... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:26)

      viorel [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      Am citit articolul dar nu am dedus de nicaieri ca Franta ne-ar fi blocat raportul din cauza Bulgariei.....
      Ar fi foarte interesant ca raportul Bulgariei sa fie admis....!
      • +1 (1 vot)    
        . (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 9:41)

        ady [anonim] i-a raspuns lui viorel

        citeste articolul de sub acesta (are titlul cu link) sau alte articole pe aceasta tema si vei intelege.
      • 0 (0 voturi)    
        ce'i greu de precipit ? (Duminică, 16 ianuarie 2011, 17:43)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui viorel

        proiectul actual presupune ca ro si bg intra mana de mana. deci, in pregatire, frontiera cu bulgaria a ramas libera, in interiorul spatiului. daca bg nu'i gata, nu poate intra. la fel si ro. si vitzevarza.
        in cazul acesta trebuie refacut proectul cu o singura tzara, deci trebuie asigurata frontiera ro - bg.
        alt proiect, alte comisii, alte termene.
        cel mai simplu este ca bg sa puna la punct frontiera cu turcia si sa se mearga mai departe pe actualul proect.
        o intarziere, dar nu prea mare.
        cel putin, asa reiese ca ar sta treaba, din punct de vedere tehnic.
        hopul cel mare este cel politic.
        iar politic, asa cum a sustinut si base, cum sustine si presedentia maghiara, a ue, nu se poate lega procedura de aderare la schengen de monitorizarea pe justitie.
        deci, franta trebuie sa gaseasca o chichita tehnica.
        ca or fi tziganii, ca o fi contrabanda sau traficul de persoane, ca or fi chestii economice, ele nu pot fi ridicate ca obiectii.
        si acum sa stam drept si sa judecam stramb, ce tziganii nostrii e mai prosti ca ai ungurilor sau ai slovacilor ?
        are si ei aceleasi drepturi ca e tot ioropeni. altfel, vor cere cetatenia maghiara si atunci pot s'o zbugheasca si peste garla a mare.
  • +4 (6 voturi)    
    ... (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:14)

    dragos234 [utilizator]

    Trebuie sa insistam sa intram inaintea Bulgariei. Noi suntem pregatiti, ei nu. Asa ca avem dreptul sa intram inaintea lor.
    Nici ei nu ar fi stat dupa noi daca noi nu am fi fost pregatiti.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu se poate tehnic. (Vineri, 14 ianuarie 2011, 22:06)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Nici ei nu ar fi putut.
      • +2 (2 voturi)    
        .. (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 10:49)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui revelare

        UE sa gaseasca o solutie. E treaba lor. Noi ne-am facut-o pe a noastra si am indeplinit conditiile.
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 11:24)

        dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui revelare

        Asa ar putea sa spuna la fel de bine ca nu va primim decat atunci cand Grecia isi va rezolva problemele de la granitza cu Turcia. Sau va primim cand Grecia va termina de construit zidul de la granitza cu Turcia.
        Sau cand Italia va rezolva problema cu africanii care vin cu barcile peste mMediterana, si tot asa.
        Probleme tehnice vor exista permanent.
    • 0 (0 voturi)    
      cum esti mai pregatit ? (Duminică, 16 ianuarie 2011, 19:37)

      stoicikov [anonim] i-a raspuns lui dragos234

      ce faci cu frontiera romano bulgara ?
      e ea asigurata pentru schengen ?
      ca trebuie intarita, in cazul in care bulgaria sta.
      ca vine turcul infiltrat si trebuie oprit la giurgiu, la vama vechie, la calafat....
      cum vezi chestia, ca vad ca esti categoric.
      si ei ar fi trebuit sa stea, ca picau in aceiasi capcana, frontiera cu romania.

      confucius a recomandat chinejilor sa numere zece boabe de orez, inainte sa zica ceva. :-)
  • +4 (8 voturi)    
    hmmm (Vineri, 14 ianuarie 2011, 20:27)

    danahile [utilizator]

    imi amintesc supararea lui cumnatumeu italian pe austrieci si cum imi explica mie cum se urasc italieni cu austrieci .cred ca asa va fi de acum incolo si intre noi si francezi.eu cel putin nui mai suport.no sa pot uita aceasta lovitura sub centura
  • -5 (11 voturi)    
    Franta a facut totul (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:16)

    aliodor [anonim]

    Franta a facut totul ca sa intram in EU, noi nu am facut decat sa simulam reforme.
    Orive video clip cu Basescu si Sarkozy arata dezgustul si enervarea Frantei cu cacialmaua romaneasca.
    clasa politica securista romaneasca joaca azi alba neagra cu romanii pentru ca in tara functioneza aceasta pacaleala (Basescu da vina pe moguli, mogulii pe Basescu, carturarii deveniti politicieni microbisti peste noapte joaca si ei la ce echipe au reusit sa-i angajeze, media asisderea..)
    In afara Romaniei, nu poti juca alba negra prea mult si asta se vede acum: declaratii dintre cele mai stupide din tot spevtrul politic securist, colorat saptamanal in alte culori politice , pentru ametit audienta romaneasca oricum ametita dupa 20 de ani de fumigene.
  • +8 (8 voturi)    
    amanare (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:31)

    dan2 [anonim]

    La vremea respectiva, Franta s-a opus intrarii Angliei in Piata Comuna si Anglia a asteptat, a intrat si a ramas "buna prietena" cu Franta. Ca de obicei, in UE toti suntem egali, dar printre noi sunt unii mai egali decat altii.
    • +1 (5 voturi)    
      Romania poate arata UE ca poate (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:29)

      ana [anonim] i-a raspuns lui dan2

      In comunitatea EEC (comunitatea dinaintea UE) Anglia nu a vrut de la inceput sa ia parte, asa ca tarile care au participat de la inceput la comunitate in special Germania si Franta si-au stabilit regulile comerciale in asa fel, ca toate tarile sa aiba avantaje. Anglia s-a trezit mai tarziu, ca vrea si ea in comunitate, dar cu conditiile impuse de ea, ceea ce normal nu a mers. In privinta egalitatii din UE toate tarile au acelasi numar de voturi in consiliul UE (bineinteles in functie de nr locuitori), fiecare tara are un , comisar. Problema e, ca Romania si-a luat niste obligatii atunci cind a fost acceptata in UE, pe care nu si le-a indeplinit, iar UE incearca acum sa faca ce mai poate pt a-i obliga pe cei de la Bucuresti sa se indrepte spre democratie, asa cum au promis si sa lupte impotriva coruptiei.
  • +2 (2 voturi)    
    le diable (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:41)

    iliepintilie [anonim]

    C'est sarco le diable ... mama lui, si l-am votat, ce prost am fost ....
  • +6 (6 voturi)    
    UK si Irlanda nu sunt in Schengen (Vineri, 14 ianuarie 2011, 21:57)

    aliodor [anonim]

    probabil tot pentru ca a fost Sarkozy rau cu ei...

    dar asta nu i-a impiedicat pe zeci de mii de romani (inclusiv tigani din Romania) sa se stabileasca acolo, sa lucreze, intemeieze familii etc.
    unde este catastrofa cu Schengenul??

    acum cativa ani parca era o tabara de corturi in centrul Dublinului si se chinuiau sa-i scoata de acolo..

    Cred ca mai curanf spatiul acordat acestei povesti cu Schengenul este generat de curentul de euro-scepticism recent din Romania si de pacalici gen Ponta care vrea sa facem comert mai degraba cu Rusia decat cu EU... si alte creiere cu care s-a impodobit tara asta...
    • +7 (7 voturi)    
      Pe intelesul tau (Vineri, 14 ianuarie 2011, 23:53)

      zexe [anonim] i-a raspuns lui aliodor

      Schengenul, pentru Romania, inseamna moartea mafiei transfrontaliere si implicit a clientilor ei politici din Parlamentul Romaniei, din justitie, din politie sau din servicii.
      Altfel spus, Schengenul ar fi putut scurta agonia noastra, a tuturor contribuabililor. Reactia autoritatilor Romane a fost prompta. Imediat dupa refuzul extinderii spatiului Schengen, mafia traficului de produse alimentare verzi a fost decapitata.
      Din acest motiv, Franta a mai cerut un ragaz.
      • +3 (3 voturi)    
        Raspuns lui ZEXE (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 9:49)

        KT [anonim] i-a raspuns lui zexe

        Mafia transfrontaliera vine din UE si nu Romania. Tot acest razboi economic are ca rol sustinere economiei coruptilor din UE. Uitati-va bine ce se intimpla in jur. Fereasca Dzeu sa implementeze astia aici ce coruptie economica este afara
  • +4 (4 voturi)    
    de ce nu???? (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 11:22)

    ion [anonim]

    occidentalilor le este teama ca odata cu intrarea romaniei in Schengen vor avea toti romanii dreptul la munca si atunci toti incapabilii lor sa plece in somaj sa lase loc romanilor care sant mai destepti mai capabili sa treaca de concursurile care se dau pt. obtinerea locului de munca UNDE ESTE MAREA PRIETENIE ROMANO-FRANCEZA de dupa asa zisa revolutie din dec. 1989 acum si-au aratat adevarata fata
  • -1 (3 voturi)    
    Eroare sau manipulare ?! (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 12:51)

    Carmen [anonim]

    De ce se agita spiritele degeaba in Romania ? Atunci vom intra in SCHENGEN, cand Bulgaria va indeplini ceea ce i s-a cerut d.p.d.v. tehnic. Noi fara Bulgaria si invers ....NU INTRAM. Avand granita comuna, vor vrea sa stie ca nu ne-au acceptat din mila....ca mai apoi sa regrete. Daca Austria are anumite temeri fata de criterile tehnice neandeplinite de Bulgaria, pai atunci si noi vom adera mai incolo. Regretul europenilor pentru "accidentul" cu GRECIA .....nu se va mai repeta....pot garanta. Asa ca.....murim cu bulgarii de gat !
  • +3 (3 voturi)    
    Adevarul despre Schengen ! (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 13:09)

    laurro [anonim]

    Adevarul cel crud nu-l spune nimeni. Problema cea mare a Romaniei sunt TIGANII !! Cersitul, traficul de copii, drogurile, furturile, prostitutia cat si celelalte "specilitati" care caracterizeaza aceasta categorie de bipezi cu mentalitati si comportament tribal ( ca oameni nu pot fi numiti ) ne fac noua, cetatenilor acestei tari, probleme cu intrarea in Schengen. Motivele invocate de Franta, Germania sau alte tari, nu au nicio legatura cu aderarea. Dar nu pot spune adevarul pt. ca ar fi acuzate de rasisim. /// (editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    Domnilor... (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 19:45)

    Prodan I [anonim]

    multi ma veti balacari penrtu opinia mea, dar am dreptul sa o exprim. Consider ca este bine sa fie amanata aderarea la spatiul Schengen, pana cand onoratul guvern va lua toate masurile caracteristice unui stat de drept: democratie autentica, justitie corecta ( ne dirijata politic),institutiile statului sa-si faca datoria, respectarea drepturilor omului, nu mimarea lor,alegeri corecte,asigurarea conditiilor decente de trai ale populatiei, eliminarea coruptiei institutionalizate, conducere politica competenta, depolitizarea institutilor statului etc, etc.Actuala clasa politica, daca nu va fi constransa, ne va duce in continuare spre dezastru.
  • +1 (1 vot)    
    ca sa-l parafrazam pe Chirac, (Duminică, 16 ianuarie 2011, 1:09)

    alter_ego [anonim]

    la France a perdu une bonne occasion de se taire...

    Asa aflam si noi cam cat valoreaza prietenia franceza.
    Ne-au sustinut sa aderam pentru ca influenta lor in UE scazuse drastic o data cu extinderea la UE 25.
    In rest toata atitudinea lor denota o imensa ipocrizie.
    Cred ca ar fi un bun moment sa ne reorientam putin politica externa spre parteneri mai seriosi si cu mai putin de 2 fetze. Germania, tarile scandinave, celelalte tari din est...
    Sa-i lasam pe francezi cu fostele lor colonii sa se ocupe de francofonie si celelalte tafne si frustrari de fosta mare putere.
  • 0 (0 voturi)    
    Intelegeti omeneste ca ... (Duminică, 16 ianuarie 2011, 2:12)

    NTatiana [anonim]

    indiferent cat am avea noi de bine facute ''temele'' atata timp cat se opun din umbra anumite tari care au influenta mare asupra celor cu drept de veto nu se va urni nici o pietricica macar ca sa intram in spatiul Schengen ...; am citit pe Yahoo!NewsIreland&UK un articol atasat acolo cum ca se va da unda verde curand exploatarii unor zacaminte de petrol din zona Cercului Polar de Nord din rusia si daca sunteti observatori foarte atenti la tot ce misca in Europa si cititi absolut toate stirile ati fi observat in ultimii 3 ani o calmare a spiritelor din vestul Europei care ''urlau'' cu 5 ani in urma sa se construiasca in sudul Europei o noua conducta de gaz aducand gaz tocmai din zona unde s-a si provocat un conflict ( Turkmenistan sau Azerbaidjian ...nu mai stiu nici eu exact , ca s-a lasat tacere totala asupra acestui subiect) pana in Spania trecand si prin Romania; ei bine, se pare ca rusii au oferit petrol din nord tarilor din vestul Europei cu anumite conditii ...una din ele a fost probabil:'' vedeti ca ne calca prea mult pe nervi baietii aia veseli din Romania...ia mai potoliti-i putin ! si probabil o alta conditie a fost '' lasati balta proiectul conductei din sudul Europei ca nu le puteti avea pe toate si gaz mai ieftin si petrol ieftin !!!'' ... asa ca vestul a acceptat si asa am ajuns sa fim amanati la ''Calendele Grecesti'' ...si asa o sa fie ca nu vrea nimeni sa simta ''suflarea'' lui big mamma rusia in ceafa ...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by