Exclusiv Ce a discutat primul ministru cu vicepresedintele Bancii Mondiale: infiintarea unui “cap limpede” al Guvernului

de Dan Popa     HotNews.ro
Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:05 Actualitate | Esenţial


Discutiile dintre premierul Boc si vicepresedintele Bancii Mondiale pentru regiunea Europa si Asia Centrala, Philippe Le Hourerou, au fost axate pe un proiect confidential pe care apropiatii premierului l-au confirmat pentru HotNews, dar au refuzat sa ofere prea multe detalii. Este vorba de formarea unui “Centru al Guvernului” dupa model britanic, format din economisti straini (profesori la facultati celebre) si romani, reprezentanti ai unor partide politice (pentru a asigura sustinerea politica a proiectului) si persoane publice cu o foarte buna reputatie. “Acest nucleu se va ocupa de strategia Romaniei pe termen mediu si lung”, au declarat pentru HotNews.ro, surse guvernamentale.

“Va fi o constructie care va prioritiza politicile publice de care Romania are nevoie. Sunt o gramada de politici care nu au suport bugetar si o gramada de alocari care nu sunt eficiente. Suntem in faza in care primul ministru si-a dat acordul in urma cu o saptamana, iar in discutiile de astazi cu vicepresedintele Bancii Mondiale se stabilesc detaliile acestui proiect”, au mai spus sursele citate.

"Tot acest plan va demara incepand cu saptamanile urmatoare si se va intinde pe circa 3 ani, din cate stiu. Urmeaza sa fie formata o Unitate de Prioritizare, formata din experti pe zonele mari: economic, social samd. Un fel de secretariat tehnic, un fel de cap limpede pentru Cabinet care sa pregateasca strategiile de dezvoltare, inclusiv sa regandeasca programul national de reforma facut de DAIS (Directia de Analiza Institutionala si Sociala- nota mea DP), a carei substanta  poate fi imbunatatita. Va fi vorba de o structura viabila, formata din oameni tineri care vor sa faca ceva. Modelul e cel britanic, englezii avand o constructie similara", au mai spus pentru HotNews.ro, apropiati ai Cabinetului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















11163 vizualizari

  • +43 (47 voturi)    
    cap limpede (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:24)

    cititor [anonim]

    Profil: 38-43 ani, 1-2 facultati, limba engleza obligatoriu, fara functii importante in vreun partid, cu experienta de lucru internationala, patrioti. Ati gasit 10 oameni ca astia si ati scos tara din impas dl. Basescu. Cautati.i si poate ii veti gasi.
    • -17 (29 voturi)    
      corect (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:00)

      victor [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Cred ca niciodata nu a fost asa de mare concentratia de prostie in palatul Victoria si nu numai acolo. Traim aceeasi atmosfera apasatoare a anilor '88 - '89 si totul e din cauza hotiei si incompetentei celor care ne conduc
      • -24 (32 voturi)    
        unu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:46)

        unu [anonim] i-a raspuns lui victor

        au vazut si cei de BM ca la guv nu ai cu cine discuta, chelu se baga unde nu-i fierbe oala si au propus o solutie politicoasa.
        Sa recapitulam ce a zis base:
        - criza ne ocoleste, bancile sunt beton
        - nu avem nevoie de imprumuturi
        - ba avem dar numai ca un scut
        - ba hai si pentru investitii
        - nu mai putem sa ne permitem sa platim salarii si pensii din imprumuturi
        -suntem o tara de mana a doua , de rame
        - nu ne-am propus sa scoatem tara din criza pentru ca criza nu e a noastra
        - vom iesi din criza la 6 luni dupa cei mari

        cred ca cei de la BM sunt buimaciti.
        si iata d-le presedinte ca tara nu vrea sa iasa singura din criza (ea ar fi iesit daca v-ati fi luat un concediu lung impreuna cu boc), nici dupa 6 luni, nici dupa 6 ani si atat timp cat sunteti voi la conducere pentru ca toate masurile pe care le-ati luat "dure dar necesare" au dus la adancirea crizei si nu la eliminarea ei, e la mintea cocosului.
        in concluzie ma intreb ce-or avea in cap fanii lui base, mari 'telectuali (elitisti), filozofi si politologi de peste mari? ei nu mai incap de voiculescu. deh, criza de subiecte dom-le.
        • -10 (18 voturi)    
          draga cititorule (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:04)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui unu

          vreau sa te anunt, pentru ca se pare ca nu stii, ca basescu asta al tau e presedinte de ceva vreme. avea tot timpul pana acum sa aleaga un premier cu cap (limpede). dar el o tine una si buna cu boc al lui.
          aceasta cerere este mai grava decat o motiune de cenzura. spun si altii, in afara mogulilor si a comunistilor, ca actualul cabinet, instalat de actualul basescu, ar trebui sa plece saui sa fie schimbat sau sau ajutat
          • +10 (10 voturi)    
            sa-mi aduca cineva aminte ca eu nu mai stiu (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:13)

            curiosul [anonim] i-a raspuns lui adrian

            cand a fost ultima data cand ni s-a sugerat ca guvernul in functie nu este competent? pe vremea lui roman? sau a lui vacaroiu? cred ca ma incurc. era cumva vorba de radu vasile sau de ciorbea? parca nu. sa fi fost vorba de nastase? ca de tariceanu sigur n-a fost vorba. hai, ajutati-ma. sau nu s-a mai intamplat pana acum si doar am eu impresia asta gresita?
            • -5 (7 voturi)    
              e premiera (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:07)

              adrian [anonim] i-a raspuns lui curiosul

              inca o premiera detinuta de boc. dupa ce a fost primul guvern cazut prin motiune de cenzura acum este si primul guvern contestat international. desi parca vad ca o sa spuna unii pe-aici ca aia de la banca mondiala sunt uneltele lui patriciu, vantu, voiculescu si iliescu
        • +13 (15 voturi)    
          poti privi mai mult de 2 ani in urma?? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:01)

          Lexus [anonim] i-a raspuns lui unu

          NU, cei de la BM au vazut ca de 20 de ani clasa politica nu este capabila sa stabileasca o strategie nationala pe mai mult de 3 ani si ca legile se bat cap in cap, ca fiecare guvern a venit cu varianta lui si a defintat-o pe cea anterioara, indiferent daca a fost sau nu eficienta.
          Din cauza acestor balbaieli politice, nicio institutie nu functioneaza eficient. Probabil, asta este stilul nostru... trebuie sa ne ia cineva de guler si sa ne spuna in fata, ca nu suntem eficienti....si totusi, nu cred ca este suficient. Pt a se realiza acest "sfat al inteleptilor", cred ca v-a fi necesara si o monitorizare....altfel, n-are farmec!
          Iar vina o poarta: Iliescu, Iliescu, Constantinescu, Iliescu si Basescu...impreuna cu guvernele lor!
      • +12 (12 voturi)    
        Victoras draga... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 2:03)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui victor

        Dar cine ii voteaza pe cei ce ne conduc de 21 de ani? Strainii?
        Vezi tu...prostia conducatorilor e direct proportionala cu prostia poporului. In loc sa te plangi, vezi poate poti sa deschizi ochii unor oameni din jurul tau... Sa contribui cat poti la insanatosirea acestei societati.
        • +2 (6 voturi)    
          optiuni? (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 8:38)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui bgd

          Dar ce optiuni am avut la astia pe care zici tu ca i-am votat? nu te-ai prins pana acum ca poporul nu are nici-o optiune mai buna ca cele care au fost? (in sensul ca toti sunt la fel, nu in sensul ca astia votati sunt cei mai buni) Indiferent pe cine votai tot aici am fi ajuns. Asa ca nu mai dati vina pe popor ca el e ala prost... e ca si cum spui ca vinovatul de furt e de fapt victima ca nu a fost suficient de atenta... sau eventual mai desteapta ca hotu, ca si daca il prinzi si pateste ala ceva, ajungi tot tu de vina, conform legilor votate de destetii neamului... alesi de noi ceilalti, care suntem de vina,... nu?
    • -17 (29 voturi)    
      holem (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:02)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      1. degeaba ai un cap limpede la guvern, daca ai un cap gol si chel la presedintie.
      2. cum, dl. Boc nu este un cap limpede? nu are consilieri priceputi si vizionari? pai atunci de ce il mai platim pe el si pe echipa lui?
      3. ce garantie o sa avem ca aceasta echipa de specialisti straini+romani or sa lucreze in interesul Romaniei si nu in interesul celor care i-au pus acolo? apropos, cine ii numeste si cine ii revoca?
      4. daca suntem o tara sub ocupatie sau protectorat, de ce nu se recunoaste deschis acest lucru?
      • -15 (19 voturi)    
        unu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:47)

        unu [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        eu cred ca boc are un cap foarte limpede. ca o ciorba lunga.
    • -10 (14 voturi)    
      MOS ION ROATA (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:06)

      Raluca [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Fara cel putin o duzina de Mos Ion Roata, este timp pierdut
    • -20 (24 voturi)    
      dar de ce sa ii gaseasca Basescu? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:12)

      marius [anonim] i-a raspuns lui cititor

      sa ii gaseasca oricine: Geoana, Ponta, Crin, Vadim, Voiculescu, Patriciu, Daniel, papa de la Roma!! Oricine sa gaseasca acesti 10 oameni va putea sa scoata tara din impas...
      Din pacate, cu exceptia papei, orice grup de 10 oameni cu trasaturile mentionate mai sus si gasit de catre unul din membrii opozitiei ar fi catalogat scurt drept: comunist, securist, corupt, bisnitar, vandut tradatorilor...

      caci, nu-i asa? doar Baselu are cheia adevarului....
    • +12 (16 voturi)    
      mare nevoie (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:38)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui cititor

      nu siu care ar fi profilul exact ce se recomanda, dar categoric era MARE nevoie de functia asta!

      Poate le explica anul trecut ce perturbari va genera cresterea peste nopate a TVA, sau ca in cazul PFA nu se pozte zice "sa le plateasca angajatorl contributia"!
    • -8 (16 voturi)    
      unu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:59)

      unu [anonim] i-a raspuns lui cititor

      pai tocmai aici e buba lui base, ca lui ii place sa conduca singur. s-a inconjurat doar de oameni fara personalitate, pe ceilalti i-a eliminat sau au fugit pentru 1000 de ani.
      pai tocmai asta trebuia sa faca presedintele, sa canalizeze energiile tarii cu tact si diplomatie, nu sa se bage peste tot unde nu se pricepe. in loc de asta ce vedem? ura, razbunare, dezbinare. cine mai poate face ceva in conditiile astea?
    • -4 (12 voturi)    
      profil (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:02)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      o limba germana, franceza, chineza obligatoriu.. :) engleza este implicita. la cateogria asta de varsta vorbesti de oameni care aveau 20 de ani in '89. majoritatea celor care intrunesc aceste conditii au emigrat de mult si nu se vor intoarce sa tina carma unei nave care nu prea are echipaj.. doar pasageri.. multi.. asteptand ajutorul social :)
    • +15 (15 voturi)    
      Centru al Guvernului (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:04)

      Stefan Ivan [anonim] i-a raspuns lui cititor

      De acord cu fiecare lucru pe care l-ati scris, dar fara vreo apartenenta la vreun partid politic si 10 nu sunt suficienti, eventual 10 profesionisti pe fiecare domeniu, pt. ca Romania este intr-un "rahat" atat de mare si de atat de mult timp, incat nici nu ne mai dam seama cat de groaznic pute. Si inca ceva: eliminati "baieti de baieti destepti si fetitele de fetite destepte", licitatiile trucate, spagile si mitele
      • +3 (3 voturi)    
        politica (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 8:41)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Stefan Ivan

        As vrea sa vad si eu structura in tara asta pe care politicul sa nu isi puna gheara sau influenta intr-un fel sau altul... Cand o sa realizam asta o sa putem spune ca meritam sa fim in UE, Shengen, etc.. pana atunci... intram pe baza de interesele altora de care profitam si noi
    • +8 (12 voturi)    
      eu, ca specialist (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:18)

      dr.felix [anonim] i-a raspuns lui cititor

      om de afaceri de succes, profesor de economie,
      iti dau perfecta dreptate, draga cititorule.
      vor fi propusi si platiti de fundatiile noastre, voiculesu, patriciu si vintu.
      selectia va fi facuta de prof. porumbacu si procurorul tontulescu pontilici. au cel mai limpede capuri(!) din ro.
      .. almost empty heads...
    • +13 (13 voturi)    
      profesionisti (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:51)

      bogdanicus [utilizator] i-a raspuns lui cititor

      Evident, oameni care au excelat intr-un domeniu, pentru ca eu stiu cateva verze cu doua facultati care nu stiu decat sa se planga... in vreo trei limbi straine...!!!
    • +10 (10 voturi)    
      Ca sa (Marţi, 11 ianuarie 2011, 18:52)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui cititor

      scoti Romania din impas,trebuie mai intai sa scoti Europa din impas,sa scoti lumea din impas...Doamne,greu e sa intelegem ce se intampla cu noi,ce se intampla in jurul nostru!
    • -3 (3 voturi)    
      cap limpede (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:23)

      patriot [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Poate in felul acesta se va reusi ceea ce nu au reusit ai nostri. Adica sa distruga si ce a mai ramas in tara asta sau poate chiar sa disparem ca natiune. Cine poate sa-si inchipuie ca strainii ar dori sa faca ceva bun pentru noi?
      Avem in tara foarte multi oameni extraordinari. De ce nu ii lasam pe ei sa fie "cap limpede"?
    • 0 (0 voturi)    
      patrioti???? (Sâmbătă, 15 ianuarie 2011, 19:32)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui cititor

      Chestia asta imi place: "patrioti". Cum se face testarea? Grila? Interviu? Si cine va fi in comisie? Daca prin absurd, comisia ar fi formata din astfel de specimene (patrioti), concursul nu ar mai avea rost: avem deja oamenii. Daca nu, imi inchipui cine va trece examenul.
  • +5 (11 voturi)    
    Cand a recomandat BM asta? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:28)

    AlinNeculai [utilizator]

    Inainte sau dupa ce a discutat cu domnul Boc?
    • -7 (15 voturi)    
      Dupa, fireste. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:49)

      radu [anonim] i-a raspuns lui AlinNeculai

      Probabil ca si reprezentantul BM a fost bulversat dupa discutia cu Boc.
    • +20 (24 voturi)    
      ce subtil.... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:51)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui AlinNeculai

      rautate mica ce esti :)
      Boc are doua variante: sa fie cel mai prost premier de dupa revolutie sau cel mai bun!
      Una din doua va reusi cu siguranta. Eu ii tin pumnii. :)
      • +11 (17 voturi)    
        vacaroiu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:56)

        Doran [utilizator] i-a raspuns lui mitica

        Desigur, Boc nu va incanta precum Vacaroiu, cel degraba reformator in toate domeniile. In interesul neocomunistilor. V-am dat doar o varianta.
      • -2 (2 voturi)    
        da mitica, si eu ii tin pumnii (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:09)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui mitica

        ii tin pana ne intalnim si-i dau atunci...
    • -16 (18 voturi)    
      mai era nevoie sa discute cu boc? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:43)

      dan [anonim] i-a raspuns lui AlinNeculai

      ce conteaza daca inainte sau dupa? crezi ca mai trebuie sa discute cineva cu boc sa vada cat de competent e?

      important e mesajul: luati consilieri competenti ca sunteti zob si duceti tara de rapa...
      • -3 (5 voturi)    
        ai dreptate (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:16)

        raul [anonim] i-a raspuns lui dan

        ...ca nu mai are nici un rost sa discute nimeni cu acest incompetent, dar sunt uimit ca inca mai exista ipochimeni care dau voturi negative celor care prezinta pura realitate economica, sociala si politica, si bineinteles nu sunt pe placul portocaliilor de serviciu de pe acest site
    • -7 (11 voturi)    
      Evident, dupa (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:38)

      mimir77 [utilizator] i-a raspuns lui AlinNeculai

      Daca inainte de discutie mai spera ceva, dupa s-a lamurit ca nu are cu cine lega doua idei economice coerente, ca sa nu mai vorbim de strategii, si a zis ca trebuie limpezita cumva treaba asta.
  • -13 (21 voturi)    
    unknown (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:29)

    Pascaru Ion [anonim]

    de dat cu capul de pereti nu alta... adica se vor rezolva problemele interne cu oameni straini? Guvernul cel in functie daca in sfarsit si-a dat seama ca nu sunt oameni capabili, sa se dee la o parte ca avem oameni capabili in tara. Sau acesti straini se vor ocupa numai de problemele externe legate de economie si politica? Dumnezeu sa ne aiba in paza. Cred ca vin vremuri cu adevarat umilitoare...
  • +13 (17 voturi)    
    o veste buna (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:40)

    Nae [anonim]

    sper ca in acest fel vom avea consecventa deciziilor economice indiferent de succesiunea partidelor la guvernare. De asemeni cadrul legal necesar desfasurarii activitatii economice ar fi mai stabil asigurand predictibilitate pentru piata.
  • -11 (21 voturi)    
    Sigur (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:42)

    tudor74 [utilizator]

    Acest "cap limpede" va fii alcatuit in Romania de manelisti, actori, nepoti/fice si alte nulitati care deja le puteti vedea in parlament si in partidele politice.
  • -7 (15 voturi)    
    Structuri paralele (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:50)

    nano2k [utilizator]

    Suna bine, insa ma tem ca deja Guvernul Mondial isi incepe mandatul.
    Prin astfel de manevre care dau bine la public, practi Noua Ordine Mondiala isi face simtite efectele.

    Daca "capul limpede" ar fi 100% romanesc, cred ca as vedea cu ochi mai buni aceste manevre.
    De asemenea, actiunile "capului limpede" ar trebui sa fie 100% transparente populatiei. Pentru ca de-aia ne laudam ca traim in demo-cratie.
    • +8 (10 voturi)    
      Nu cunosc bine problema. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 15:20)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Ideia"cap limpede" mi se pare buna.Nu trebuie sa ne fie frica de specificul romanesc-nepotisme,pile,cunostinte si relatii.Oamenii acestia nu ar detine puterea.Puterea ar fi tot la guvernul rezultat in mod democratic,din alegeri.In situatii deosebite de la acest"cap limpede"ar veni niste programe multianuale care ar fi scoase din contextul politic-e ideia lui cutare ,ma opun.Nu conteaza ca ideia este buna,trebuie combatuta pentru-ca vine de unde vine.Ar fi ca un fel de referendum mai rapid.Si masurile nepopulare ar fi privite altfel-daca altfel nu se poate,fara a injura pe unul si pe altul.E greu sa accepti asa ceva.Vezi si pleiada de comentatori contra.Nu au inteles numic dar sunt contra.La fel televiziunile,cum mai fac programul de balci politico-economico-social?Normal ca economoco nu are ce cauta cu social.Dar pentru ei nu conteaza.Injurii sa fie.
      • -2 (8 voturi)    
        Ok (Marţi, 11 ianuarie 2011, 15:33)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Un comentariu pertinent.
        Ideea nu e rea deloc. Sa existe un "comitet de actiune", niste oameni care chiar sa gandeasca.

        Insa iata ce se intampla in ultima vreme: Guvernul "cere" FMI deficit pentru investitii. Guvernul "negociaza" cu FMI, cu BM, etc. E clar ca nu numai Guvernul ne conduce, ci SI altcineva.

        Desigur, "negocierile" cu diverse structuri supranationale par a fi optionale. Dar atata timp cat acelsi Guvern imi spune ca "ne trebuie" banii FMI-ului, ce mai poti "negocia"?

        Acum, ni se mai "injecteaza" niste straini care sa fie mereu in coasta Guvernului. Desigur, la prima vedere asta ar parea un lucru bun pe langa politica damboviteana. Insa eu nu cred. Strainii aia nu vin ca sa te faca pe tine mai tare. Asta se intampla poate in mediul privat, unde esti platit dupa performante si managerul e schimbat daca nu isi atinge un obiectiv cuantificabil in bani sau altceva.

        Aplaud gandirea ta, ar fi perfect cum zici daca totul ar fi creat de romani pentru romani.

        Suna nationalist ce zic? Ei bine, asa sa fie! Pana la urma este normal sa ma gandesc in primul rand la camasa mea si apoi la haina altuia.
        • +4 (8 voturi)    
          E o propunere. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 16:18)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          Care trebuie gandita si poate ca va da rezultate.Nu cred ca trebuie neaparat sa fie angajati straini.Nici romanii.Mai degraba ,niste colaboratori care studiaza anumite probleme si sunt platiti funtie de ce fac(daca fac ceva).Deranjeaza acei gica contra.Poate ca nici nu se face.Poate din dezbatere rezulta alta ideie buna.Si daca nu ai idei,citeste asculta si lasa-te de injurii.Evident ca nu marefer la d-ta ,ci la acei comentatori care nu stiu pe ce lume traiesc.Grea si se pare ca va continua sa fie tot mai grea.Trebuie schimbare,dar nu vrem sa ne schimbam.Si nu numai noi.In toata lumea este o debusolare generala.Dar,noi vrem minuni.
          • +4 (8 voturi)    
            Subscriu (Marţi, 11 ianuarie 2011, 16:26)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui mircea

            Asa e. Dar sa-ti zic. Eu sunt satul de acesti "ANTI"-orice. Trebuie sa inveti sa traiesti printre ei. Sa alegi intre cei "ANTI"-orice din oficiu si ce "ANTI" care au ceva de zis constructiv.
  • +9 (13 voturi)    
    Sunt in Romania mai mult de zece oameni integri. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:52)

    mircea [anonim]

    Acesti zece oameni integri,destepti si cu bun simt,patrioti si hotarati sa faca ce trebuie,nu trebuie cautati printre vuvuzelele de la antene,realitatea,prima si alte tv cu pretentii de informare a populatiei.De fapt aceste televiziuni fac deinformare,incinta la haos si actiuni extremiste.Cer guvernului ceia ce nu le convine.Sa creasca alocatiile bugetare pentru pomeni sociale,ceia ce implica o crestere a taxelor asupra celor care muncesc eficient.Bineinteles ca Ponta-Che Guevara si Antonescu-Castro,oameni care in viata lor au trait din salarii de bugetari,deci nu au muncit productiv si cu sarg pentru cresterea avutiei acestei tari sustin ineptiile pseudoanalistilor de la antene si realitatea.
    • -11 (15 voturi)    
      si Base a fost bugetar toata viata! Si Boc! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:31)

      sulfin [anonim] i-a raspuns lui mircea

      deci, cum zici tu, nu au muncit productiv!!
      • -5 (9 voturi)    
        dar ei au fost din aia buni (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:28)

        dan [anonim] i-a raspuns lui sulfin

        ei au fost bugetari buni, ponta si antonescu sunt bugetari rai

        asa cum unul e seful mafiei personale a lui nastase si apoi e reevaluat si pus ministru
      • +7 (9 voturi)    
        Mai documenteazate. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:38)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui sulfin

        Daca iei salariul de la stat ,nu inseamna ca esti bugetar.Cred ca nu esti singurul care face confuzii cand vorbeste despre bugetari.Dupa tine,cei dinainte de 1989 au fost toti bugetari pentru-ca erau salariati la stat.Nu-i asa.
        • 0 (2 voturi)    
          nu mai chinuiti biata limba romana.... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:20)

          lili [anonim] i-a raspuns lui mircea

          invatati mai intai sa scrieti corect si apoi sa va bateti in comentarii.....va mai trebuie ani buni de scoala primara ca sa invatati sa scrieti corect in limba romana, ca la capitolul IDEI e si mai greu sa ma pronunt..... saraca limba romana....
        • 0 (2 voturi)    
          oricum ai suci-o, boc tot bugetar a fost (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:15)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui mircea

          ca a fost profesor.
          iar alalalt a fost angajat la o firma de stat. cam cum sunt acum astia de la companiile de stat. astia pe care-i injura lumea ca au salarii nesimtite. dar ii injura degeaba ca ei iau salarii din profit. de parca e firma lui sa-si dea ce salariu vrea. parca a venit el cu capital de-acasa si-a infiintat firma si face ce vrea cu ea
  • +7 (9 voturi)    
    Blazare (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:54)

    dorin bretan [anonim]

    Orice idee poate fi combatuta : nu se poate, nu avem cu cine, chair daca ar fi cu cine nu stii tu sa alegi, ai nostri sunt corupti si ai lor nu se pricep la noi( noi suntem o specie aparte). Lumea nu mai comenteaza ideea ci comentariile si totuls e pierde in ceata....
  • -8 (16 voturi)    
    Propunere! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:56)

    Dan [anonim]

    Propun ca din acest Consiliu sa faca parte:

    1. emil boc -> asigura impartialitate el neavand cap.
    2. elena udrea -> ofera membrilor consiliului un motiv pentru a se întâlni.
    3. gheorghe faca -> ca sa facem pe plac sefului.
    4. sever voinescu -> da bine la presa.
    5. roberta alma -> fosta miss, e limpede...
    6. nomica ritzi -> este fara onoare, deci impartiala...
    .
    .
    .
    PS: lista este in continuare deschisa
    PS2: lista sa contina numai oameni competenti (a se citi membrii pdl)
  • -6 (10 voturi)    
    In sfarsit. (Marţi, 11 ianuarie 2011, 12:57)

    cornel [anonim]

    Daca lui basescu/boc, au fost necesari 21 ani de ,,politica democrata,, sa se dezmiticeasca, in cea mai profunda criza a ro. de la fiintare (posibil ca comparatie cu anii 80, ai lui ceausescu, dar acolo natura problemelor era diferita], care va fi orizontul de timp, ptr. o relativa normalizare a ro. Toate cele de bine, cornel.
  • +2 (6 voturi)    
    Cap limpede (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:07)

    Draky [utilizator]

    Da e simplu profilul dar se pare ca pana acum nu s-a "bagat" nimeni si ma intreb de ce?
    Trebuie sa fie totusi niste persoane independente de mediul romanesc - politic, economic, media. Altfel apar influente, rude, santaje, politicieni, fosti...
  • -6 (14 voturi)    
    Banca Monidiala ra spus asta ? (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:10)

    Basescu a fost demis ! [utilizator]

    Sa deducem ca dupa discutia cu micul emil boc, si-au dat seama ca cei din Guvern au mintea tulbure ?

    Pfff ... Rusine Dinu Patriciu !
  • -3 (5 voturi)    
    impunere (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:13)

    XXL [anonim]

    ar trebui impus nu recomandat asta lui bob
  • -4 (6 voturi)    
    O idee atragatoare (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:19)

    aura [anonim]

    Care ar fi trebuit pusa in aplicare de mult timp, in special pe timp de criza economica mondiala.

    Ma indoiesc insa ca va fi pusa in aplicare de vreun partid de guvernamint. Ar insemna sa-si recunoasca incompetenta si coruptia, sa imparta puterea de decizie si cu alti decidenti care nu fac parte din clientii politici, sa nu mai imparta fonduri publice in mod discretionar si netransparent.
  • -6 (10 voturi)    
    si Boc recunoaste ca guvernul e incompetent!! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:19)

    borhot [anonim]

    altfel, de ce ar accepta??
    • -5 (7 voturi)    
      pai e deja notorie incompetenta Guvernului.... (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:55)

      lili [anonim] i-a raspuns lui borhot

      Ce sa mai conteste ??!! Toate rapoartele BM au subliniat incompetenta ce domneste la Palatul Victoria, SGG (Secretariatul General al Guvernului) a fost caracterizat de BM ca "o nebuloasa" in sensul ca lipsesc expertii pe domenii ca: educatie, sanatate, politici publice, etc care ar trebui sa puna pe masa primului Ministru strategii de dezvoltare ... ministrii sunt pompieri in sensul ca in loc sa se ocupe cu elaborarea de strategii , planuri si programe de deazvoltare a ministerelor, ministrii nostri rezolva probleme curente , adica pompieri in toata regula. Pe langa asta, ministrii si chiar Dl Boc, de fapt mai ales Dl Boc spun multe si fac putine sau deloc din ce spun, azi spun una maine alta iar de facut ioc.... Ce-a vazut BM la Palatul Victoria cred ca a mai vazut prin tarile Africii si p-alea le asista BM pe drumul lung si anevoios al trecerii la democratie.....
  • -7 (9 voturi)    
    alta cheltuiala publica (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:23)

    gaga [anonim]

    Anul trecut, tot la propunerea BM s-a creat Consiliul Fiscal pentru realizarea strategiei fiscale a Romaniei pe termen mediu scopul fiind monitorizarea derapajelor bugetare si reducerea deficitului la un nivel real sustenabil. Membrii acestor structuri sunt si ei platiti la nivel de secretar de stat, au nevoie de personal suport ca sa functioneze, de un sediu etc. Si care a fost rezultatul? Consiliul Fiscal nu a fost de acord cu proiectul de buget pe 2011 si s-a intamplat ceva? In ultima perioada parca a tacut de tot. La fel se va intampla si cu acest "Cap Limpede". Pentru satisfactia BM se va forma si acest grup, se vor plati niste bani unor profesori francezi, nemti, britanici etc. in speranta ca acestia vor face lobby pentru noi. Problema noastra fundamentala este crearea de forme fara fond in speranta ca daca ambalajul arata ca in vest nu mai conteaza continutul corupt si putred. Indiferent cate consilii vom crea, nu pacalim pe nimeni.
    • +1 (5 voturi)    
      dar pina acum a mers! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:40)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui gaga

      Pana acum a functionat excelent strategia asta "las' ca-i pacalim noi! Zicem ca ei, s facem tot ca noi!" ...

      sau cel putin, politicienii sunt absolut convinsi ca functioneaza ...
  • -4 (4 voturi)    
    cel mai interesant (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:24)

    xy [anonim]

    o sa fie sa vedem ce salarii or sa ia. strainii lucreaza intotdeauna pe bani foarte grei (toate studiile de fezabilitate sau alte opere de consultanta au rupt constant bugetul in toate epocile), iar celor romani, mai ales daca sunt de la partide, sigur ca nu le-ar strica nici lor niste bani buni pentru facut planuri care nu se vor aplica niciodata "din lipsa de bani". si Guvernul, si Presedintia au deja consilieri si strategi, pentru ce mai trebuie inca o suprastructura? daca cei care sunt nu sunt buni, atunci sa-i schimbe, nu sa angajeze inca altii si altii peste capul lor!
  • -3 (7 voturi)    
    MOS ION ROATA (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:25)

    Raluca [anonim]

    Fara o duzina de "Mos Ion Roata" in acest comitet, care sa strabata tara cu trenul personal, cu autobuzul, pe jos, care sa cunosca realitatea romaneasca din teren nu din carti sau din avion, pe care sa-l doara sufletul de acest popor si acesta tara, nu se va face nimic. Nu de studii, nu de idei ducem lipsa ci de coerenta, de intelegerea realitatii din teren, de intelegerea mentalitatii oamenilor, mentalitate faurita in decursul a mai multor deseuri.
    Se lucreaza usor cu oamenii din poze sau cei desenati, dar cu oamenii reali, intai trebuie sa-i intelegi prin prisma mentalitatii lor, si apoi sa le scrii un proiect.
    • +8 (8 voturi)    
      teoria lui Mos Ion Roata (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:21)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui Raluca

      daca logica dvs e corecta, atunci poate fi aplicata si in alte domenii decât cel economic sau cel social.

      de ex, in domeniul medical. astfel, un bolnav cu o tumoare maligna ar trebui sa se insanatoseasca nu in urma interventiei unei echipe de buni chirurgi, cu gândire pragmatica, dar reci si grabnic facatori de glume deochiate, ci in urma caintzelor cu strigaturi ale babei Saftica cea sensibila, pe care o doare sufletul pentru toti bolnavii de care aude pe strada ei si la televizor (asa cum si bunica lui Ion Creanga plângea toti mortii din cimitir).

      asta-i una dintre problemele noastre: apreciem compasiunea si dispretuim (sau nu recunoastem) profesionalismul.
  • -5 (9 voturi)    
    Buna sugestie (Marţi, 11 ianuarie 2011, 13:27)

    mimir77 [utilizator]

    Altii au reusit sa vada ceea ce romanii nostri n-au fost in stare - guvernul nostru navigheaza in ceata si nu este capabil sa vada dincolo de ziua de maine. Are nevoie de import de experti pentru a-si limpezi politicile economice si financiare. Trist, ne cam facem de tot rasul.
  • +2 (6 voturi)    
    cap limpede (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:22)

    60 B [anonim]

    Cred ca e bine de incercat un asemenea organism. Nu e obligatoriu insa sa si mearga,noi nu suntem englezi.Dar poate va merge.Insa ce sa caute romanii in el? asta nu inteleg...(si nu sunt ironic, credeti-ma)..
  • -5 (7 voturi)    
    O mare prostie (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:29)

    Cristian [anonim]

    De ce experti englezi? De cand e economia din GB asa de buna? Dupa cum se stie Germania a scos UE din criza, englezii ca si americanii mai rau au provocat-o..dar cred ca englezii stiu sa jongleze mai bine cu coruptia din Romania, adica dau spaga mai bine..Ca sa nu mai vorbim ca englezi nu fac parte din politica agrara a UE , potential pe care Romania ar trebui sa-l foloseasca cel mai mult. Iarasi un aranjament pe banii nostri, iarasi sume imense platite doar sa ne mai spele creierele , ca atat englezii cat si americanii sunt specialisti in a manipula masele..trebuie sa dormim linistiti si sa votam bine.
  • +4 (6 voturi)    
    O initiativa interesanta (Marţi, 11 ianuarie 2011, 14:46)

    catalinusus [utilizator]

    Bine venita aceasta criza mondiala juxtapusa celei romanesti...
    Avem ocazia sa asezam lucrurile pe fagasul lor firesc...
    Parca fara sa fim sub presiune vin si ideile mai firesc.
    Una dintre idei ar acest "Cap limpede".
    Ideea e buna ...sa vedem implementarea..si daca se va tine cont de recomandarile...acestui "cap".
  • -5 (9 voturi)    
    Cap limpede (Marţi, 11 ianuarie 2011, 16:09)

    Mihai [anonim]

    ca a lui Basescu dupa ce pleaca de la golden blitz.
    Prin tot guvernul ala nu gasesti unul cu capul pe umeri dar apoi sa-l mai aiba si limpede. Se limpezeste doar atunci cand e vorba de banii publici.
  • -3 (7 voturi)    
    Ei nu au nevoie de asa ceva (Marţi, 11 ianuarie 2011, 16:39)

    Tedu [anonim]

    Un cap limpede sau un grup de capete limpezi nu ar avea nici un rost in Guvernul Romaniei.
    Articol unic: Adunarea banilor se face dupa principiul platesc fraierii, iar impartirea dupa principiul primesc smecherii.
    Asta este Constitutia nescrisa, dar sfanta, a guvernarilor in Romania. Ori specialistii in economie si/sau finante ar recomanda criterii de eficienta, de capacitate, de sustenabilitate etc care sunt profund "neconstitutionale".
    Totul este doar un subiect frumos de discutat. Nu va exista nimic concret in Romania urmatorilor cel putin 10 ani.
  • +6 (10 voturi)    
    cap limpede (Marţi, 11 ianuarie 2011, 17:49)

    cititor [anonim]

    Cei 10 sunt suficienti. Problema este sa.i gasesti. Nu in parlament, guvern, televiziuni, posturi publice. Dl. Basescu stie ca ii poate gasi in mediul privat sau in afara tarii. Poate ca Romania merita asta. Un viitor in care copiii nostri sa fie mandri de tara lor.
  • -4 (6 voturi)    
    Totul prntru tara, numai din afara ! (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:21)

    Radu Humor [anonim]

    Pai macar sa recunoasca astia (guvernul Mondial) ca ne-au subjugat cu totul , si ca suntem slugi in propria tara !
  • -5 (7 voturi)    
    inca un "Centru de ....." (Marţi, 11 ianuarie 2011, 20:41)

    lili [anonim]

    cam asa a fost si cu Consiliul Fiscal infiintat de Guvernul Dlui Boc pentru a monitoriza politicile fiscale si a evalua realismul lor, dar nebagat in seama de Dl Boc si ai lui desi au spus multe despre lipsa de profesionisti si de profesionalism ce domneste la Guvernul Romaniei la intocmirea bugetului, ca de strategii nu putem nici macar pronunta cuvantul mult prea pretentios pentru acest caz. Numai ca intregul aparat administrativ este excesiv politizat si nici un Consiliu sau "Centru" al Guvernului nu va schimba lucrurile si nu va aduce specialisti, experti, profesionisti la guvernare. Ce-o sa faca Centrul asta?! O sa faca si-o sa dreaga cu analize si recomandari catre Guvern care nu vor fi nici macar bagate in seama de ministrii politici, ca si acum cu Consiliul Fiscal. Cat timp nu este atacata CAUZA primara a INCOMPETENTEI ce domneste in administratia publica centrala si locala din Romania, de sus pana jos si anume politizarea excesiva, cu oameni care nu sunt la locul potrivit si care ocupa postul respectiv numai datorita culorii politice aflate la guvernare, toate astea sunt "aflarea-n treaba la romani", vorba lui Petre Tutea..... La interviul on-line de acum cateva luni de pe HotNews cu Dl Ionut Dumitru exact asta l-am intrebat, ce ROST are acest Consiliu Fiscal cat timp recomandarile lui nu sunt luate in seama de guvernul Dlui Boc.... Raspunsul a fost ca trebuie timp pentru a schimba ceva de genul asta, politicienii romani nu sunt foarte dispusi la schimbari in timp scurt. Sunt curioasa ce va iesi de data asta, ar fi jenant cel putin, mai ales ca e la mijloc analiza BM care prin Rapoartele intocmite a aratat nu o data incompetenta si lipsa de profesionisti la Palatul Victoria si in administratia publica din Romania in general. Daca Romania pierde si aceasta ocazie unica de a schimba ceva in administratia publica, atunci o sa ne mai trebuiasca vreo 20 de ani sa ne lalaim in democratia asta originala ......
  • -2 (4 voturi)    
    Originea capetelor limpezi (Marţi, 11 ianuarie 2011, 21:27)

    Niculae [anonim]

    Originea expresiei 'cap limpede' este circa 1954 si se referea la 'lucratorii de la directia presei'= cenzura.
    Odata aprobata 'asistenta' BM pentru Romania,cu binecunoscutele ei 'conditii', aceste capete limpezi vor fi nevoite sa supravegheze implimentarea drasticelor conditi puse de catre BM.
    Folosesc aici verbul 'a pune' cu intreaga sa variatie caci dobanda maruntishului acordat de BM va fi imensa si va avea scopul de a rastyrna intregul eshafodaj economic si social al Romaniei - exact asa cum shi-ar fi dorit capetele limpezi de la BM sa se fi procedat si cu economiileGreciei,Portugaliei,Irlandeisi Marii Britani.
    Doamne ajuta! (unde 'Doamne' nu va face parte din comisia respectiva ,cu toate ca are capul f. limpede - la propriu!!!!)
  • +4 (4 voturi)    
    Nu pot sa cred (Marţi, 11 ianuarie 2011, 22:55)

    etre [anonim]

    Nu pot sa cred ca exista oameni care sa combata aceasta idee.

    Pana la urma eticheta "spalat pe creier" este potrivita. Mai ascultati mult la elucubratiile emanate de televiuniunile securistilor sau si mai rau, de "eminentele" Poanta si Antonescu.
    • -2 (2 voturi)    
      ideea e buna (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:27)

      bate saua [anonim] i-a raspuns lui etre

      Boc si guvernul sau e prost, altfel ideea n-ar fi buna!

      Ponta si Antonescu n-au treaba, nu ei fac prostii la guvern
  • -2 (6 voturi)    
    Cap Tulbure (Marţi, 11 ianuarie 2011, 23:36)

    sara [anonim]

    Ce tara a mai angajat straini sa o conduca ma rog sa o "consileze",ex cap limpede,cosililiul fiscal?Asta este dovada maxima ca nu puteti conuce o tara,stati capra pentu niste posturi efemere.
    Altceva in afara de a va spune sa luati pielea de romani ce o sa va spuna?taxe,taxe,vindeti activele ramase,deja sunt scoase pe bursa, si austeritate.
  • +2 (4 voturi)    
    neviabil (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 0:34)

    capete tari [anonim]

    Persoane publice cu o foarte buna reputatie (in Romania, chestia asta e buna de banc), reprezentanti ai unor partide (aici nu mai e nevoie de comentarii), profesori straini (ce stiu ei despre miticii damboviteni si metehnele lor?) = ghiveci.
    Cu toata bunavointa BM, n-o sa iasa nimic.
  • 0 (2 voturi)    
    toate bune si frumoase (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 7:36)

    Gica contra [anonim]

    Toate bune si frumoase, asta trebuia facut de mult timp nu sa conduca tara dupa ureche toti...
    Doar cu strainii am eu un oaresce dubiu, depnde CINE va fi invitat, ca tare mi-e teama ca au interesele lor ascunse, asa cum au dovedit si facut pana acum.
  • -3 (3 voturi)    
    capu, guvernu , companiile si benzina (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 7:44)

    Gica contra [anonim]

    Suite asa poate cateva capete destepte vor pune capat jafului NATIONAL suportat de Romani de atata amar de vreme , cind platesc la pompele de benzina preturi internationale cu bani din salarii Romanesti.

    Mai nou cica guvernu umfla burta cu 60% din pretul carburantilor reprezentind taxe si accize.

    Asa faceti nene portocaliilor ?
  • -2 (4 voturi)    
    ce inseamna cap limpede (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 8:26)

    ploiesteanu [anonim]

    stim cu totii ca termenul e preluat din redactia unor ziare. Care mai e rolul primului ministru? al fiecarui ministru? Sa angajam (pe bani publici multi, va asigur) inca un organism mixt (international si autohton) de care nu poti fi sigur ca face jocul tarii ci nu al marilor concerne.
  • -3 (3 voturi)    
    sa fie platiti cu banii lui Boc (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 9:49)

    tara cu 2 guverne!! [anonim]

    doar nu vom da noi bani inca unui guvern!!!
  • -2 (2 voturi)    
    in sfarsit (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:33)

    bozo [anonim]

    Bine ca vine BM sa ne spuna ceea ce trebuia facut de multa vreme.
    Romania e o nava in deriva cu strategii ce se schimba radical la maxim 4 ani si asta e explicatia lispei de viziune, de implicare, de rezultate economice.

    Strategiile pe termen lung se fac peste tot in lumea civilizata asa cum ne sugereaza BM. Nu exista stat dezvoltat care sa fi ajuns astfel cu strategii facute de unii precum Pogea si Videanu.

    Un 'cap limpede' ar fi bun la guvern ca sa le mai limiteze miscarea browniana. Din pacate nu va tine nimeni cont de el, toti de pe acolo sunt atotstiutori si histrioni. In plus presedintele e farul ce lumineaza drumul guvernului, ce sa caute un cap limpede in treaba asta?
  • +1 (3 voturi)    
    Sforaituri (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 10:44)

    lupu' singuratic [anonim]

    "Cp limpede?" Structura care va fi infiintata va avea drept ca scop implementarea noilor masuri ale BM.
    Pentru a va da seama - unul dintre marile lor proiecte a fost egalizarea varstei de pensionare la nivel mondial. Vezi: Spania, Franta, Romania.

    Priviti global si nu va mai tanguiti ca numai in Ro se intampla.
  • -2 (2 voturi)    
    Inca o utopie tip Banca Mondiala! (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 15:43)

    Florian [anonim]

    Idee in principiu buna insa imposibil de aplicat! De ce? Pai Romania este consusa POLITIC nu TEHNOCRAT! Sa admintem ca vor fi indeplinite conditionarile si criteriile de neutralitate politica si de performanta intelectuala si profesionala, sa admintem ca cei 50 - 60 de experti se vor intelege intre ei, fara orgolii, vor accepta ca au un sef/coordonator/mentor, sa admintem ca vor identifica si propune cele mai bune solutii pe fiecare domeniu...si? Cine va aplica aceste proiecte? Restul...de sus in jos si cu adanca implicatie politica! Eu unul nu as fi foarte vesel la auzul acestei idei fiindca, roman fiind de peste 50 de ani stiu ca la noi se aplica teorema " zicem ca ei si facem ca noi". Deci chiar daca ideea BM ar fi una logica si buna...la noi ar fi transpusa in crearea unui supercolectiv de superexperti, pe criterii clare si logice, care va vor fi platiti regeste (cum altfel) si care vor avea toti legaturi mai apropiate sau mai indepartate cu oamenii politici sai mai marii mahari actuali. Stiti cum se spune " copii sefilor nostrii vor fi sefii copiilor nostrii!" In rest numai de bine!
    • 0 (0 voturi)    
      Stagiu la FED ... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 20:37)

      utug [anonim] i-a raspuns lui Florian

      "performanta intelectuala si profesionala" ...
      __
      Sa faca fiecare un stagiu de pregatire la Banca Centrala a USA - Federal Reserve:

      http://www.youtube.com/user/AmpedStatus

      http://ampedstatus.com/the-wall-street-pentagon-papers-biggest-scam-in-world-history-exposed-are-the-federal-reserves-crimes-too-big-to-comprehend
      • 0 (0 voturi)    
        Erratum (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 21:23)

        utug [anonim] i-a raspuns lui utug

        In loc de:
        http://ampedstatus.com/the-wall-street-pentagon-papers-biggest-scam-in-world-history-exposed-are-the-federal-reserves-crimes-too-big-to-comprehend

        Se va citi:
        http://poorrichards-blog.blogspot.com/2010/12/wall-street-pentagon-papers-biggest.html
  • 0 (0 voturi)    
    Romania = campul de experienta al finantistilor (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 20:31)

    Liviu [anonim]

    Corect, se infiinteaza un "colectiv" de sprijin al actualului guvern. Vine urmatorul guvern, caruia nu-i convin hotararile acestui consiliu, anuleaza totul si desfiinteaza consilul de sprijin.
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo Bernanke ... (Miercuri, 12 ianuarie 2011, 22:56)

    utug [anonim]

    La audieri in parlament Bernanke: America iese din criza [ Bernanke grows more confident in US recovery ]

    Eu am motivele mele sa fiu foarte suparat pe Bernanke dar in chestia asta are dreptate; America este pe drumul corect pentru a iesi din criza. A fost prins ca a tiparit in secret si dati practic fara dobanda 9 trilioane dolari pentru banci din America si 3,3 trilioane dolari pentru banci de peste Atlantic si Pacific. Multi sunt maniosi ... mai ales marii bancherii de pe Wall Street... vezi in link:

    http://pubrecord.org/nation/8622/pentagon-papers-wall-street/ .

    Cand cei bogati sunt prea bogati si cei saraci prea saraci ... iesirea din impas este impozitarea indirecta prin inflatie, impozitarea indirecta este proportionala cu suma detinuta. Pierd si cei cu sume mici dar pierd sume mici. Sume mari pierd cei cu sume mari. Asta e. Bravo Bernanke. Sa auzim de bine.

    _________
    Bernanke grows more confident in US recovery.

    http://europe.chinadaily.com.cn/world/2011-01/08/content_11814260.htm

    Offering no real clues on the future direction of monetary policy, Bernanke sounded cautiously more upbeat than he had in his most recent public remarks. He cited improvements in consumer spending and a drop in jobless benefit claims as hopeful signs a languid recovery was perking up.
    "We have seen increased evidence that a self-sustaining recovery in consumer and business spending may be taking hold," the central bank chief said in his first testimony to Congress since the Fed launched a controversial plan to buy an extra $600 billion in government bonds.

    Just a month ago, in an interview on the CBS program "60 Minutes," Bernanke voiced a degree of trepidation about the economy's rebound.

    His remarks on Friday were made public just an hour after the government reported the economy generated a disappointing 103,000 jobs in December ...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by