Reguli preferentiale pentru parlamentari si primari / Cum poti ajunge avocat definitiv dupa un mandat politic

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Luni, 3 ianuarie 2011, 20:33 Actualitate | Esenţial


Parlamentarii, primarii, viceprimarii si presedintii de consilii judetene care sunt avocati stagiari si care au exercitat cel putin un mandat pot deveni, la cerere, avocati definitiv, potrivit unui amendament la Legea Avocaturii aprobat recent in Parlament. Legea a fost promulgata de presedintele Traian Basescu pe 20 decembrie si a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei cateva zile mai tarziu. Modificarea legii in acest sens a fost facuta la propunerea deputatilor PDL, Daniel Buda si Gabriel Andronache. Amendamentul a fost adoptat cu 226 de voturi "pentru" si 17 "impotriva", dupa ce un alt amendament similiar, propus de UNPR-istul Eugen Nicolicea a fost respins si criticat de catre reprezentantii puterii si cei ai opozitiei cum ca ar aduce privilegii pentru parlamentari. Amendamentul aprobat a starnit nemultumiri printre unii parlamentari, senatorul PDL Iulian Urban criticand dur pe blogul sau modificarile aduse legii - "Nerusinare parlamentara ! Daca stai ca vitelul in scaunul de parlamentar, esti facut din oficiu avocat definitiv"

Potrivit noilor prevederi al Legii Avocaturii, "avocatul stagiar care a exercitat cel putin un mandat de parlamentar, primar, viceprimar, presedinte de consiliu  judetean sau vicepresedinte de consiliu judetean dobandeste la cerere calitatea de avocat definitiv". Vezi aici Legea nr. 270 / 22 decembrie 2010 privind modificarea si completarea Legii nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat

Motivarea amendamentului: "Prin cadrul normativ care reglementeaza profesia trebuie recunoscuta posibilitatea unor persoane cu notorietate publica si cu pregatire juridica de a se integra direct in profesie fara a mai trece prin examenul de primire deoarece cunostintele juridice ale acestora au fost verificate in activitatea profesionala anterioara, care sta, de altfel, la baza motivarii cererii de admitere in profesie".

Daniel Buda - Comisia Juridica
Foto: Hotnews
Amendamentul propus de catre Daniel Buda si Gabriel Andronache a fost admis in Comisia juridica si a trecut si de plenul Camerei Deputatilor. Legea de modificare a Legii 51/1995, pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, a fost aprobata pe 7 decembrie de Camera Deputatilor, obtinand 226 de voturi "pentru", 17 voturi "impotriva" si 9 abtineri. Legea a fost promulgata de presedintele Traian Basescu pe 20 decembrie si a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 872 in data de 28 decembrie.

Inainte de adoptarea amendamentului in cauza, deputatii au dezbatut si mai apoi au respins in sedinta un amendament similar al lui Eugen Nicolicea (UNPR)

Potrivit legii avocaturii, pentru a deveni avocat o persoana trebuie sa parcurga doua examene. Primul este examenul de intrare in profesie, in urma caruia absolventul devine avocat stagiar, si un al doilea examen de definitivat la care sunt supusi avocatii stagiari. Amendamentul deputatului UNPR stipula ca deputatii si senatorii cu studii juridice sa poata deveni avocati stagiari fara a sustine primul examen. Amendamentul lui Nicolicea a fost criticat de deputati si a fost considerat aducator de privilegii pentru parlamentari.

Potrivit amendamentului propus de Eugen Nicolicea, "la cerere, poate fi primit in profesie, cu scutire de examen, cel care pana la data primirii in profesia de avocat a exercitat timp de patru ani un mandat de parlamentar si are studii juridice". Pentru acest amendament, deputatul UNPR a fost criticat in plen, atat de colegii de la putere, precum si de reprezentantii opozitiei.

"Eu nu stiu cum a putut sa ajunga asa ceva sa dezbatem si sa votam. Nu puteam sa-mi imaginez ca noi, in decembrie 2010, ne cream niste privilegii. Eu nu sunt de acord cu niciun privilegiu. Nu cream, dupa incheierea mandatului, privilegii pentru unii sau altii", a declarat atunci PDL-istul Cezar Preda.

"A veni aici si a cere un asemenea drept mi se pare deja mult prea mult. Eu sper ca nu veti ajunge pana acolo incat sa dam acest drept oricui vine sa-l ceara, fara sa se bazeze pe altceva decat faptul ca a avut un mandat de deputat. Mandatul de deputat si-l poate manifesta perfect aici, in fata dumneavoastra, poate sa depuna ce eforturi doreste fiecare, dar asta nu inseamna ca trebuie sa le facem cadou si profesia de avocat", a sustinut deputatul PSD, Ruxandra Jipa.

Desi amendamentul lui Nicolicea a fost respins, amendamentul similar propus de catre Daniel Buda si Gabriel Andronache a trecut de plen.

Printre celelalte amendamente admise in comisia juridica si mai apoi aprobate in plen se numara si cel al deputatului PSD Mircea Silvestru Lup prin care s-a stabilit ca persoanele care au promovat examenul de primire in profesia de avocat si care pana la data sustinerii examenului de primire in profesia de avocat au indeplinit functia de judecator, procuror, notar public, consilier juridic sau jurisconsult timp de 5 ani dobandesc calitatea de avocat definitiv, fara sustinerea examenului de definitivar, "cu conditia promovarii examenului de definitivat in profesia din care provine".

Un alt amendament aprobat si propus de acelasi Mircea Silvestru Lup spune ca pot deveni avocati definitiv fara examenul national si persoanele care au promovat examenul de intrare in profesia de avocat si care au indeplinit functii de specialitate juridica in aparatul Parlamentului, Administratiei Prezidentiale, Guvernului, Curtii Constitutionale, Avocatului Poporului, Curtii de Conturi si Consiliului Legislativ timp de 5 ani neintrerupti.

Iulian Urban (PDL): "Nerusinare parlamentara ! Daca stai ca vitelul in scaunul de parlamentar, esti facut din oficiu avocat definitiv"


Unul dintre parlamentarii care au reactionat dur fata de amendamentul adoptat este senatorul PDL Iulian Urban care a postat pe blogul sau un articol intitulat "Nerusinare parlamentara ! Daca stai ca vitelul in scaunul de parlamentar, esti facut din oficiu avocat definitiv".

"Stiti cum a trecut noua lege a avocaturii de der[p]utatii din Camera Der[p]utatilor ? Printr-o magarie crunta, printr-un act infantil, printr-o negociere care face Romania si Justitia romana de rasul curcilor si al lumii intregi. Practic der[p]utatii nu au ratat ocazia sa demonstreze ca nu au nici un Dumnezeu cand vine vorba de privilegii aberante.
Cum mai devine un der[p]utat in zilele noastre avocat definitiv? Simplu: 1. castigi alegerile cumparand voturile 2. nu dai pe la Parlament timp de patru ani de zile decat ca sa ridici salariu +suma forfetara+ chirie+decont masina, telefon, laptop... 3. dupa incheierea unui asemenea mandat glorios, devii avocat definitiv. Oare chiar nu isi mai da nimeni seama in Justitia romana ca suntem imbecili definitiv si irevocabil avand in lege asemenea prevederi demne de lumea a IV-a?  Pai haideti d-lor der[p]utati sa modificam si alte legi astfel incat la finalul unui mandat glorios de parlamentar cu prezenta la sedintele de plen de 0,0001%, baiatu'parfumatu' sau femeia fatala care au fost parlamentari sa capete tot asa din oficiu si urmatoarele titluri /recunoasteri : - medic; - inginer; - arhitect; - academician
.......

Ce diferenta exista intre actualii der[p]utati care au votat o asemenea porcarie, si Elena Ceausescu , academician, doctor ingineri? Nici una, ci doar faptul ca se aplica sintagma " i-ai dracu cu polimerii vostri!
"

Ma intreb si eu ca naivu': cum de consilierii Administratiei Prezidentiale nu au semnalat presedintelui Basescu faptul ca nu trebuie sa promulge legea cu o asemenea forma infantila de cumparare de influenta parlamentara?", scrie senatorul Iulian Urban pe blogul sau. 


Citeste mai multe despre   
















6090 vizualizari

  • +8 (14 voturi)    
    AVEM CE AM ALES (Luni, 3 ianuarie 2011, 20:55)

    elena [anonim]

    La ce sa te astepti de la acesti nenorociti , sa-si traga cat mai multe privilegii, ca doar de asta s-au dus acolo.
    • +4 (4 voturi)    
      fara vot (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:44)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui elena

      nu chiar... mereu se va gasi cineva in viata asta sa te dezamageasca.
      problema e alta, ca natia asta nu isi impune o educatie care sa o aduca la un grad de civilizare mai bun...
      • 0 (0 voturi)    
        educatia? (Marţi, 4 ianuarie 2011, 6:56)

        ion [anonim] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Asa-i. Multe imbecilitati le fac neispravitii partidelor ce guverneaza Romania din Parlamentul Romaniei tocmai pentru ca nu au o educatie (si dupa ei nici nu le trebuie) ca sa faca legi. Numai ca educatia nu "se impune" ci se cultiva adaugand in scoala la ceva ce ai sau nu ai prin nastere din familie (zestrea nativa conteaza) cunoastere, abilitati, atitudini, aptitudini etc prin exemple, practica si munca. Daca loaza provine dintr-o familie de imbuibati fara munca si fara nici un Dumnezeu din vremea comunista, n-o sa creasca el cu idei democrate ci tot cu apucaturi de nabab si capatuiala din orice. De aceea votul cenzitar era bun.
        • 0 (0 voturi)    
          dupa o anumite varsta (Marţi, 4 ianuarie 2011, 9:37)

          ION I [anonim] i-a raspuns lui ion

          impui educatia :) prin violenta chiar (atat fizica daca este cazul dar si psihica)
          • 0 (0 voturi)    
            ce bine imi pare ca ai luat teapa (Marţi, 4 ianuarie 2011, 11:59)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui ION I

            pai ce credeati mai portocaliilor ca astia ai vostri sunt altfel? si cam de ce ati crezut voi asta? pentru ca v-au spus ca vin sa lupte cu coruptia? si voi ati crezut? ha ha ha sau pentru ca v-au spus ca vor sa schimbe clasa politica cu uninominalul? pana una alta alta au schimbat-o cu ridzi si cu pasat.
  • +6 (10 voturi)    
    nesimtiti (Luni, 3 ianuarie 2011, 21:01)

    Elena [anonim]

    Mi-e sila de tot si toti ..nesimtiti...
  • +4 (12 voturi)    
    Urban profita de lege, dar se da indignat (Luni, 3 ianuarie 2011, 21:19)

    suburban [anonim]

    Nesimtire mai mare ca la acest domn Iulian Urban, autointitulat avocat, nu am mai vazut. Domnul Urban va fi unul dintre cei care va profita cu maxima nesimtire de aceasta lege, pentru ca dumnealui NU este avocat. El este avocat intr-un barou neconstitutional, Baroul Ilfof, care functioneaza ILEGAL si care nu este recunoscut de UNBR, lucru care se poate verifica chiar pe site-ul UNBR, sau cu un telefon la domul Florea. Trist domnilor jurnalisti Hotnews ca ati picat in plasa acestui maimutoi care se da acum indignat, si il citati si promovati. Nu v-ati prins pana acum ca e un impostor?
    • +3 (3 voturi)    
      hallo..urban e deja avocat (Luni, 3 ianuarie 2011, 22:52)

      neutrino [anonim] i-a raspuns lui suburban

      permanent asa ca nu vad de ce l-as fi avantajat legea.
      Poate vroiai sa spui ca ii este teama de concurenta; ceea ce nu cred ca e cazul.
      • +1 (1 vot)    
        Urban n-are treaba cu avocatura (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:34)

        Jeg [anonim] i-a raspuns lui neutrino

        Poate doar asa de hoby, sa aiba ce spune gagicilor ca are si el o profesie.La cata avere a strans tac-su din contracte cu statul pentru gunoaie ii trebuie doar o furca sa invarta banii !
    • +5 (5 voturi)    
      ?!? (Luni, 3 ianuarie 2011, 23:06)

      IM [anonim] i-a raspuns lui suburban

      Subiectul articolului este cu totul altul....Parlamentarii nu ar trebui sa aiba parte de tratament preferential. Punct.

      Prin astfel de decizii luate, parlamentarii nu fac decat sa arate "calitatea" unei clase politice construite pe incultura, mititei, manele si voturi cumparate.

      Pomana dau pomana vor sa ia.
  • +6 (10 voturi)    
    despre marionete - din nou (Luni, 3 ianuarie 2011, 21:24)

    uiioui [anonim]

    "Nerusinare parlamentara ! Daca stai ca vitelul in scaunul de parlamentar, esti facut din oficiu avocat definitiv"

    asta zice tot despre cei ce ne conduc.

    baietii astia nu sunt de acord nici macar ei cu ei - apai poporul cu ei.
    ce sa mai zici ?

    mamaliga nu explodeaza.
    mamaliga e mamaliga.

    ma bucur ca nu mai sunt printre voi - dragi mamaligari naivi, inocenti - dar indignati.

    nu aveti ce ati ales.
    aveti ce nu ati ales - ca acest popor nu are vointa proprie.
    e doar un popor de marionete... ce se lasa calcat in picioare.

    ma bucur din nou ca v-am parasit.
    marionetelor. popandailor.
  • +9 (11 voturi)    
    Propunere (Luni, 3 ianuarie 2011, 21:40)

    Vlad [anonim]

    Astia char sunt la bun simt. Mi se pare normal ca daca stii sa citesti si esti "o personalitate de notorietate publica" sa ajungi avocat peste noapte. Eu as extinde un pic legea: daca ai absolvit Universitatea Romano-americana sectia stomatologie si esti o persoana angrenata in politica sa poti sa faci rezidentiat de chirurgie cardiovasculara fara nici un examen. Pentru cei care dau dovada de loialitate absoluta fata de partid stagiul de rezidentiat de 7 ani sa se comprime la 7 saptamani iar la final sa nu se mai dea examen de specialitate. In plus daca aduci dovada ca ai o ruda parlamentar sa ai dreptul sa iti pui pe parafa titlul de medic primar si de doctor in medicina imediat dupa terminarea facultatii.
    • +1 (1 vot)    
      Absolut de acord! (Marţi, 4 ianuarie 2011, 12:24)

      Dana [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      In plus, serviciile medicale prestate se vor adresa EXCLUSIV celor angrenati in politica, incluzand (dar nelimitat la) parlamentari, ministri, politicieni din administratia locala, alte persoane numite politic in functii de conducere din alte institutii de stat .
  • +7 (13 voturi)    
    O noua nomenclatura (Luni, 3 ianuarie 2011, 21:53)

    aura [anonim]

    Asta e "reforma statului" promisa de PDL si Basescu?
    • +3 (5 voturi)    
      Da, asat este (Luni, 3 ianuarie 2011, 22:49)

      Petru Moldovan [utilizator] i-a raspuns lui aura

      Basescu a promis ceva dar tovarasii deputati de la PDL si de la toate celelalte partide ne servesc cu totul si cu totul altceva. Si sunt sigur ca Basescu nu poate sa le faca nimic altceva decat o tura scurta de "observatii la lege" si "trimis spre re-examinare". Daca deputatii ii servesc a doua oara aceeasi ciorba rece si grase Basecu trebuie sa o manance chiar daca ii pica greu la ficat ca asa zice Constitutia.
      Oricum mi-e scarba de asemenea legei la fel cumi imi e scarba de sistemul nostru de "imunitate parlamentara" nemaivazut pe fata pamantului...
      • +1 (1 vot)    
        Presedintele (Marţi, 4 ianuarie 2011, 8:42)

        aura [anonim] i-a raspuns lui Petru Moldovan

        era dator sa retrimita legea asta aberanta la parlament, chiar daca nu se rezolva nimic. In trecut a mai trimis spre reexaminare si alte legi proaste si unele lucruri strimbe au fost indreptate.

        Buda, prieten bun al lui Boc, e un jurist "rinocer" care incepe sa-l intreaca pe Nicolicea. El a construit si zidul de aparare in jurul dnei Ridzi.
        Boc nu vede ce face amicul sau in parlament?
      • 0 (0 voturi)    
        mai exista o varianta (Marţi, 4 ianuarie 2011, 12:02)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Petru Moldovan

        basescu poate refuza sa promulge legea si a doua oara. si sa dizolve parlamentul si sa convoace alegeri anticipate. eventual cu parlament unicameral cu 300 de parlamentari lol
    • 0 (4 voturi)    
      Asa se pare (Luni, 3 ianuarie 2011, 22:50)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui aura

      Dar nici macar rau nu imi pare de fraierii care iau ales pe astia, ii merita pe deplin!
      Tara de pitpalaci!
      • -1 (1 vot)    
        Si daca (Marţi, 4 ianuarie 2011, 8:43)

        aura [anonim] i-a raspuns lui un roman

        Votam Psdnl ce fel de tara eram? de gugustiuci? :)
  • +7 (7 voturi)    
    Opozitia a dormit de data asta? (Luni, 3 ianuarie 2011, 22:39)

    Cataleya [utilizator]

    Nu de alta dar pana acum toate legile au fost atacate de Opozitie si reclamate la CCR.
    De data asta de ce n-au reclamat nici Ponta, nici Crin nici CSm ???

    Adica, pe undeva, iar s-au pus toti de acord, cand a fost vorba de avantajele lor......
    • +5 (5 voturi)    
      Sa zicem ca le era bine (Luni, 3 ianuarie 2011, 23:34)

      Petru Moldovan [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Ai vazut vreodata ca parlamentarii noistrii sa voteze impotriva privilegiilor lor in ultimii 21 de ani?
  • +1 (3 voturi)    
    nu e in regula (Luni, 3 ianuarie 2011, 23:50)

    ned [anonim]

    nu e deloc in regula, asadar si un medic stagiar poate deveni medic deplin dupa un an de mandat parlamentar.....
  • +4 (4 voturi)    
    Viviane Reding (Luni, 3 ianuarie 2011, 23:53)

    Dan [anonim]

    EU am trimis deja un e-mail la Viviane Reding ...
    • -1 (1 vot)    
      eh... (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:18)

      dahny [anonim] i-a raspuns lui Dan

      ..ete flosc ai trimis....
  • +5 (5 voturi)    
    WTF (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:07)

    dan [anonim]

    ce draq are una cu alta!?!??!?

    din contra... daca ai fost parlamentar sa nu fi niciodata avocat...
  • -3 (5 voturi)    
    din nou, numele infam al lui Daniel Buda... (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:27)

    rocco [anonim]

    Pupilul lui Boc si protectorul de tip mafiot al lui Ridzi loveste din nou.

    Acest terchea berchea cu studii de drept trebuie dat afara din PDL, trantit din Parlament si, apoi, trimis la coltul strazii, cu mana intinsa, dupa o trecere, in prealabil, pe la Parchet si un penitenciar de maxima siguranta.

    Ma intreb care este, cu adevarat, mandatul lui Buda. Desi nu poate sa poarte cagula si manusi, pare sa actioneze la ordinele mafiei transpartinice. Imi aminteste de tupeul maxim al raposatului senator Antonie Iorgovan, stalpul tuturor infractorilor din Parlament in anii '90. La inaltimea caruia, in materie de studii de drept, individul cu nume de latrina oricum nu se va putea ridica vreodata.
    • +4 (4 voturi)    
      alo,Consiliul Concurentei? Cu notarii cum a ramas? (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:56)

      rocco [anonim] i-a raspuns lui rocco

      Cu liberalizarea serviciilor notariale? Se stie ca multi notari publici sunt rude de-ale politicenilor.

      "Atunci cand facem o tranzactie imobiliara dam de 14 ori mai mult decat nemtii si de 7 ori mai mult decat portughezii, in vreme ce in comparatie cu francezii tarifele noastre sunt de 5 ori mai mari, arata un studiu realizat de Consiliul Concurentei.

      Chiar in comparatie cu state central si est europene, in Romania onorariile notariale reale sunt mai mari decat in Polonia, Ungaria sau Slovenia.

      In Romania, sunt 2000 de birouri notariale si toate practica tarife in defavoarea clientilor, spun cei de la Consiliul Concurentei.

      De exemplu, pe langa valoarea unei locuinte de 100.000 de euro, taxele percepute in notariat insumeaza peste 4.000 de euro. Aici intra onorariul notarului, impozitul sau taxa de publicitate imobiliara. Daca la aceasta suma mai adaugam comisionul agentului imobiliar sau comisionul de acordare a creditului platit catre banca, valoarea finala a tranzactiei nu este de 100.000 euro, ci cu 12.000 de euro mai mare."
      http://stirileprotv.ro/stiri/social/are-cu-ce-un-roman-plateste-la-notar-de-14-ori-mai-mult-decat-un-german.html

      Concurenta ar vrea ca notarii sa-si afiseze public si explicit tarifele practicate

      Consiliul Concurentei mai propune deschiderea acestei piete, pentru intensificarea competitiei si gasirea unor mijloace prin care notarii sa-si faca publice tarifele.

      "Daca s-ar deschide piata notariala, va fi concurenta intre ei si vor accepta sa munceasca mai mult pe bani mai putini. Apoi, daca se vor gasi mijloace de a face publice tarifele tale ca notar, pe care in mod normal consumatorul le vede undeva pe o hartiuta mica intr-un colt, atunci notarii vor avea interes sa-si puna tarife mai mici pentru a atrage mai multi clienti", a mai spus Chiritoiu.
      http://economie.hotnews.ro/stiri-imobiliar-6377841-consiliul-concurentei-roman-plateste-notarilor-14-ori-mai-mult-decat-neamt-pentru-aceeasi-tranzactie.htm
  • +1 (9 voturi)    
    inca un pas pentru "reformarea" statului (Marţi, 4 ianuarie 2011, 0:37)

    radu [anonim]

    Felicitari PDL-ului. Un pas mare pentru reformarea statului.
    Urmeaza ca mandatul de deputat sau senator sa se poată moștenii.

    Sa traiti bine!
  • +4 (4 voturi)    
    America are inca de invatat de la noi!... (Marţi, 4 ianuarie 2011, 1:11)

    Observator [anonim]

    E stiut ca cvasi-totalitatea parlamentarilor americani sunt avocati. Cu toate astea nu le-a trecut niciodata prin cap un asemenea amendament. Glorie vesnica parlamentarilor Romaniei! Si-acum, repede, sa plecam din tara asta, sa nu ne surprinda daramaturile ridicolului!... Brrrrrrr....
  • 0 (0 voturi)    
    ce pacat... (Marţi, 4 ianuarie 2011, 6:04)

    mary [anonim]

    .. ca prin lege nu i-a bagat direct in instante...

    Dar nu este trecuta vremea! Ne bucuram ca o sa mai creasca numarul de avocati, dar cine le da procese??? Pana una alta tot gaina batrana face supa bunaaaa!
  • +2 (2 voturi)    
    Privilegii.... (Marţi, 4 ianuarie 2011, 8:04)

    ion cuibar [anonim]

    Daca dupa un mandat ,solicita sa fie avocati ,inseamna ca nu au mai fost realesi fiindca nu au facut mare branza , in general din incompetenta. Ce mama dracului au in plus ca sa treaca peste rand ? Asa ceva este posibil numai in Romania. Au dreptate tinerii sa plece in patru zari , chiar ii sfatuesc sa o faca .Tara asta a devenit dupa '89 un taram al imposturii si incompetentilor , demolatorilor si hotilor ,intr-un cuvant al emanatilor ,mai draga.
  • +1 (1 vot)    
    parlamentari de..buda .. (Marţi, 4 ianuarie 2011, 9:22)

    Inna [anonim]

    Citesti..si nu-ti vine sa crezi pana unde poate ajunge tupeul "alesilor " nostri

    Se vaicaresc ei pe bloguri ca nu este corect, insa... au votat aproape cu totii aceasta ineptie !! Ipocritii!!
    Chiar nu-si merita un loc mai presus de o .. buda..
  • 0 (0 voturi)    
    veterinari (Marţi, 4 ianuarie 2011, 11:22)

    lori [anonim]

    mai am de adaugat doar un luccru : eminentul "jurist " buda e la fel de jurist ca si boc constitutionalist. adica , buda veterinar ,iar boc profesor de istorie-filosofie.
    TRAIASCA pdl-UL( !) SI STUDIILE LA SERAL SI FARA FRECVENTA !
  • 0 (0 voturi)    
    De ce nu! (Miercuri, 5 ianuarie 2011, 17:52)

    Mirciuc [utilizator]

    Privilegii aiurite!
    De ce nu si AUDITORI, EVALUATORI s.a. profesii liberale?!
  • 0 (0 voturi)    
    Nesimtiti (Joi, 7 aprilie 2011, 9:57)

    cristiano [anonim]

    Amendamentul Buda se refera la incapacitatea lor intelectuala de a interpreta legile,incercam s-a legalizam spaga pentru a deveni avocat prin partid ,daca ai limba aspra ca a lui si pupincurist inseamna ca ai tot dreptul ca dupa un mandat sa devi avocat sa decizi destinele unor oameni si sa nu patesti nimic,acest domn trebuia sa fie la palaceanca nu in parlament.Rusine celor care il sustin si felicitari domnului Urban Iulian care este coleg cu dansul dar are un cuvant de spus .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version