UPDATE Starea lui Serban Huidu este in continuare stabila. Medicii nu se pot pronunta inca asupra unei eventuale interventii chirurgicale

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 30 decembrie 2010, 12:47 Actualitate | Esenţial


Starea de sanatate a lui Serban Huidu "este stabila" si realizatorul TV se afla in continuare la sectia de Terapie Intensiva a Clinicii Universitare de Neurologie, in coma indusa, a declarat, joi, pentru Agerpres, Johannes Schwamberger, purtatorul de cuvant pentru relatia cu presa al spitalului universitar din Innsbruck.

"Nu ne putem pronunta deocamdata in ceea ce priveste o eventuala interventie chirurgicala, pentru ca trebuie urmarita evolutia clinica a pacientului", a spus Schwamberger.

Schwamberger nu a putut preciza cat timp va ramane internat "carcotasul", care a suferit miercuri un traumatism cerebral grav, intr-un accident de schi ce a avut loc in statiunea turistica Patscherkofel, din Innsbruck.

In cursul diminetii, politia din Innsbruck a confirmat ca realizatorul tv Serban Huidu purta casca de protectie in momentul accidentului de schi, in care a fost implicat miercuri, pe partia statiunii turistice Patscherkofel, din Innsbruck, informeaza agentia APA, citata de Agerpres.

Potrivit Politiei, socul a fost foarte puternic iar schiorul a iesit de pe pista, prabusindu-se intr-o zona cu pamant umed si copaci, ceea ce a facut necesara interventia cu o coarda lunga de 40 de metri, pentru a putea fi recuperat.

Primul ajutor a fost acordat de patrula de schi care asigura serviciile de interventie in statiunea Patscherkofel.


Citeste mai multe despre   


















7268 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    Pacat! (Joi, 30 decembrie 2010, 13:13)

    georgia [anonim]

    Suntem alaturi de familie in aceste clipe grele.Sanatate si putere de lupta pentru Serban.
  • -1 (3 voturi)    
    O idee (Joi, 30 decembrie 2010, 13:40)

    John [anonim]

    Stiu ca nu e momentul acum pentru o astfel de actiune, dar ar fi bine sa fie luata in considerare atunci cand Serban se va face bine. Un proces intentat firmei care produce aceste casti de protectie (pentru faptul ca nu si-a facut treaba, ea nu ar fi trebui t sa se sparga), sigur il vor castiga, daca casca era inchiriata de la un centru de inchiriere de acolo un alt proces intentat firmei care a inchiriat acea casca, si, in sfarsit, un proces intentat administratorilor partiei de acolo, care ar fi trebuit sa protejeze zona astfel incat nimeni sa nu riste sa zboare in copaci (probabil o plasa de protectie acolo trebuia sa existe). Cu niste avocati buni sigur le vor castiga pe toate.

    Cineva trebuie sa fie tras la raspundere pentru faptul ca cineva care se foloseste platind acele partii este accidentat, daca acea persoana se dovedeste ca a urmat toate instructiunile organizatorilor si nu a schiat pe partii nemarcate sau nu a purtat echipamentul corespunzator.

    Pana atunci insa multa sanatate lu Serban, sa se recupereze complet si sa revina la radio si pe sticla cat mai curand! Familia sa aibe sperante si putere sa il sustina, si oricat de greu v-ar fi sa va ganditi la asta acum, strangeti rapoarte ale politiei si alte documente care va vor folosi mai tarziu daca va ganditi sa introduceti astfel de actiuni. Cu banii obtinuti puteti face apoi donatii la Spitalul Grigore Alexandrescu din Bucuresti.
    • 0 (2 voturi)    
      Multi experti mai sunt pe planeta asta (Joi, 30 decembrie 2010, 14:02)

      Ia te uite procesomanu !!!!! [anonim] i-a raspuns lui John

      ieri seara inca nu se stia sigur ce este cu Stefan, ba unii spuneau ca medicii sunt rezervati, ba altii ca se misca... Si acuma deja un tip cu nume britanic are informatii complete CSI da consultatii juridice...
      Bai tipule nu mai da cu bota-n apa sa faci valuri....Lasa familia sa faca ce trebuie, ca doar nu-s inculti...!!! Si nu mai da sugestii pe banii si suferinta altora , ca esti ULTRA-PENIBIL
      • 0 (0 voturi)    
        alo (Joi, 30 decembrie 2010, 14:31)

        eu [anonim] i-a raspuns lui Ia te uite procesomanu !!!!!

        il cheama Serban nu Stefan .. whatever
      • +2 (2 voturi)    
        john si procesele (Joi, 30 decembrie 2010, 14:35)

        mitic [anonim] i-a raspuns lui Ia te uite procesomanu !!!!!

        procesul n-are a face cu incultura.....cu casca n-are dreptate john...da' cu administratorul partiei are...nu e de-ajuns sa faci un damb si sa pui lumea sa alunece cu schiurile......e bine de urmarit cu atentie ce se va mai spune...am inteles ca pe aceeasi partie au mai fost incidente de genul asta....
        • 0 (2 voturi)    
          imbecili (Joi, 30 decembrie 2010, 17:17)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui mitic

          ce sa faca miticule administratorul partiei? sa puna garduri de burete? sa imbrace fiecare copac? sa puna limita de viteza pe partie? huidu se dadea cu viteza, fara sa se asigure, intr-o zona in care erau copii mici. sa-i fie rusine!
          poate vreti sa avem marcaje pe partii ca pe sosele (5km/h ca vine curba/dambul), eventual si cu politisti cu radare...
          • 0 (0 voturi)    
            @pehash (Joi, 30 decembrie 2010, 21:55)

            mitic [anonim] i-a raspuns lui pehash

            cam asa ceva...ii zici bine ...deschide-ti o partie....promiti la capitolul pregatire....
    • 0 (2 voturi)    
      judecata de apoi (Joi, 30 decembrie 2010, 14:08)

      cosmo [anonim] i-a raspuns lui John

      multa sanatate lui Serban,asta conteaza acum!

      dar tu, "prietene", suferi de boala romaneasca aia cu datu'n judecata si reclamatul!
      nu cred ca ai fost pe prea multe partii..poate doar pe aia de la poiana brasov. partiile-s marcate pe grade de dificultate, relativ protejate, depinde de tine sa nu te crezi zmeu!
      casca e casca, accidente se intampla cu zecile.. asa hai sa dam in judecata toti producatorii de masini ca airbagurile nu-si fac treaba.
      • +2 (2 voturi)    
        pai (Joi, 30 decembrie 2010, 14:33)

        eu [anonim] i-a raspuns lui cosmo

        si-a dat si omul cu parerea ... nu inteleg rauteatea asta... asta a gandit omul ce mare crima a facut... nu trebuie sa fii inmarmurit de durere ca doar nu e familie si nici mort nu e.
        • +2 (4 voturi)    
          Citat... (Joi, 30 decembrie 2010, 15:07)

          Jerry Seinfeld [anonim] i-a raspuns lui eu

          ... din Jerry Seinfeld:

          "There are many things you can point to as proof that the human is not smart. But my personal favorite would have to be that we needed to invent the helmet. What was happening, apparently, was that we were involved in a lot of activities that were cracking our heads. We chose not to avoid doing those activities but, instead, to come up with some sort of device to help us enjoy our head-cracking lifestyles. And even that didn't work because not enough people were wearing them so we had to come up with the helmet law. Which is even stupider, the idea behind the helmet law being to preserve a brain whose judgment is so poor, it does not even try to avoid the cracking of the head it's in."
    • +2 (2 voturi)    
      alta idee (Joi, 30 decembrie 2010, 14:22)

      747 [utilizator] i-a raspuns lui John

      Decat sa dam vina pe altii, mai bine sa recunoastem ca e vina lui Huidu. Schia prea repede pentru partia pe care se afla.
      Ziaristii austrieci scriu ca era o partie DE FAMILIE, adica cu multi copii. Haideti totusi sa nu-l facem erou, spunand ca "a evitat niste copii". NORMAL CA ERAU COPII acolo. El era cel din afara peisajului, schiind cu viteza acolo unde nu era cazul. Este foarte simplu.
      • +1 (1 vot)    
        ... (Joi, 30 decembrie 2010, 14:51)

        eu [anonim] i-a raspuns lui 747

        ai dreptate. cam asa pare sa sune povestea. pana la urma daca vrei adrenalina sunt partii speciale unde nu sunt copii... dar sa nu ne pripim . nu stim datele complete ale problemei
      • -1 (1 vot)    
        Mach 3 (Joi, 30 decembrie 2010, 15:03)

        CosmiN [anonim] i-a raspuns lui 747

        Ma, luminatule, asa-i, inca nu e cazul sa facem erou pe nimeni, ca nu stim de a fosta acolo! Da' tu, cu informatii atat de precise, de ce nu le-ai zis la copii sa plece din calea lu' Huidu, daca ai vazut ca asta venea cu viteza ca un nebun in zona pietonala, sau prin curtea gradinitei?!
        Iti dai seama cat esti de cretin?
    • -1 (1 vot)    
      BINE, PROFESORE!!!! (Joi, 30 decembrie 2010, 14:27)

      CosmiN [anonim] i-a raspuns lui John

      Esti profesor, John!!!
      - cum ti-ai dat tu seama ca s-a spart casca?
      - bine ca ii explici tu familiei lui Serban Huidu unde poate sa doneze bani, ca altfel... nu stiu cum se descurca Serban
      - apreciem de asemenea lectiile de avocatura;
    • 0 (0 voturi)    
      Si mai ce...??? (Joi, 30 decembrie 2010, 16:49)

      Felix / Austria [anonim] i-a raspuns lui John

      Da, zici bine, ar trebui si soselele si autosrtazile dotate cu astfel de garduri, doar se platesc, nu-i asa??? Eu zic s-a incepeti in Romania, ca sa dati exemplu la prostii aia de occidentali...


      Ar trebui sa se monteze si la mare/litoral ceva dispozitive ca oamenii sa nu se mai innece...

      Sa mai continui?

      Da de unde stii tu ca acea casca s-a crapat??
      Ai stiuit , de ex., ca-ti poti rupe gitul si daca ai cea mai buna casca din lume???
      Te-ai gindit, poate, ca acea casca i-a salvat totusi viata???
  • -2 (4 voturi)    
    casca si conditii asigurate (Joi, 30 decembrie 2010, 14:00)

    mitic [anonim]

    Ciudata obsesia asta a austriecilor sa ne asigure ca purta casca Serbanica.Cred ca incet incet ascund ceva , totusi.
    1.Oare nu cumva conditiile pe partia aia sunt cam improprii schiatului?E cam greu de inghitit ca dintr-o eschiva poti sa cazi in halul asta.
    2.Exista posibilitatea sa porti casca , dar cu ce te ajuta daca ajungi sa cazi la zeci de metri in hau?
    3.Oare o fi fost lipsa niscaiva garduri sau dotari specifice care fac imposibil sa cazi in halul asta?
    4.Exista posibilitatea sa fi fost obligati sa aiba o dotare conform OsterreichischeNORM si n-o fi fost dotarea necesara?

    Am banuiala ca nu prea sunt respectate pe acolo cateva reguli elementare de protectie si preventie.
  • +3 (3 voturi)    
    sper (Joi, 30 decembrie 2010, 14:11)

    doina [anonim]

    nu pot sa concep sa sa fie mai rau decat este, astept vesti bune si am speranta ca Dumnezeu o sa -l ajute sa depasesca momentul asta dramatic , iar peste cateva luni totul o sa fie doar o amintire urata, Dumnezeu nu-l lasa, sunt sigura, rugati-va si voi !!
  • +1 (1 vot)    
    Forza Huidu! (Joi, 30 decembrie 2010, 14:59)

    Adrian B. [anonim]

    Din toata inima iti doresc sa te faci bine, sanatos!
  • 0 (0 voturi)    
    Insanatosire grabnica... (Joi, 30 decembrie 2010, 15:11)

    Mih. [utilizator]

    ...si un nou an fara accidente!
  • +1 (1 vot)    
    re: (Joi, 30 decembrie 2010, 15:13)

    slavu [anonim]

    Nu inteleg de ce se face atata tam-tam pe seama accidentului, se pute intampla oricui, nu este primul si nici ultimul. Ceea ce ma deranjeaza pe mine este nivelul la care a ajuns intamplarea, la toate televiziunile serban in sus serban in jos, pana si implicarea ambasadei de acolo mi se pare exagerata. stiu ca voi fi criticat de multi pt parerile exprimate aici dar mi le asum. daca era un parlit de roman cei de la ambasada nici nu se agitau. In fine sper sa se faca bine si data vitoare sa fie mai prudent. Multa sanatate!!
    • 0 (0 voturi)    
      partii bune in Patsch (Joi, 30 decembrie 2010, 15:26)

      dan [anonim] i-a raspuns lui slavu

      aici ai foarte mare dreptate, se face atata tam tam pentru ca e o vedeta tv. altfel, era un roman ca multi altii care au avut accidente la schi in Austria. eu sunt de acord cu tine.

      vad cu stupoare parerile despre partii. inteleg ca e in Pascherdorf, am stat acolo de vreo doua ori, iar partiile din complexul respectiv au fost folosite in timpul uneia dintre cele doua olimpiade de iarna pe care le-a gazduit Innsbruck-ul. sunt partii pentru toate categoriile de schiori, de la picii de 3 ani care invata sa schiee la unii mai experimentati. insa calitatea e exceptionala.

      ii doresc sanatate si sa se recupereze, dar cred ca mai multa prudenta nu-i strica. nu sunt partii in masura sa iti ia viata daca iti iei toate masurile de precautie. prin urmare, eu nu exclud o doza de teribilism si multa viteza.
  • 0 (0 voturi)    
    austria... (Joi, 30 decembrie 2010, 15:18)

    Ioana [anonim]

    Ii doresc recuperare buna lui Huidu si am incredere ca avand accidentul in Austria are mari sanse, oricum mai mari decat daca ar fi fost in Romania sau Bulgaria la schi, sa se recupereze si sa fie salvat.

    pe de alta parte, toti cei care vorbiti despre partiile din Austria, le-ati vazut? le-ati incercat? de ani de zile merge pe langa Innsbruck, unde sunt sute de kilometri de partii, pentru toate categoriile de schiori. acolo au avut loc doua olimpiade de iarna, nu poti sa zici ca partiile sunt improprii decat daca n-ai fost in viata ta pe-acolo.

    totul e semnalizat, exista pliante intregi cu harti pe care vezi care sunt cele usoare, pentru cross county, pentru familii, cele grele, cele nemarcate, cele dificile nemarcate. cand urci cu telecabina sunt panouri care iti spun ca inclinatia pantei este foarte mare, ca partia e neagra nemarcata - astea sunt cele mai periculoase - deci pot fi evitate. inteleg ca, oricum, din moment ce a evitat un grup de copii, nu avea cum sa fie pe una de-aia, ci pe una pentru schiori medii sau incepatori. sau, in cel mai rau caz, pentru unii initiati, dar in limitele normale, nu de campion la schi extrem.

    prin urmare, aveti rabdare si cautati inforamtii, decat sa culpabilizati, ca in Romania, alte elemente si sa aveti tendinta, ca de obicei, sa puneti o aura omului. greseala unama poate fi fatala. se pare insa ca Huidu e norocos, slava Cerului! orice viata e pretioasa, nu conteaza cum ajungi in vecinatatea mortii.
  • 0 (0 voturi)    
    SANATATE (Sâmbătă, 8 ianuarie 2011, 23:43)

    cicortas [anonim]

    SANATATE HUIDU!!! SPER SA REVII RAPID PE MICILE SI MARILE ECRANE PENTRU A NE INVESELII !!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version