ITM: Gestul lui Adrian Sobaru, barbatul care s-a aruncat de la balcon in Parlament, ar putea sa nu fie accident de munca

de I.R.     HotNews.ro
Miercuri, 29 decembrie 2010, 11:19 Actualitate | Esenţial


O comisie mixta, formata din reprezentanti ai TVR si ai Camerei Deputatilor, efectueaza cercetarea in cazul Adrian Sobaru, insa incidentul ar putea sa nu intre in categoria accidentelor de munca, deoarece a fost o actiune voita, a declarat miercuri, directorul ITM Bucuresti, Constantin Bujor, citat de Mediafax.

UPDATE - Sobaru a fost operat miercuri dimineata, a anuntat managerul Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti, precizand ca operatia a decurs in conditii bune, fara incidente. Pacientul va fi externat peste 7 zile. Diagnosticul sau este de traumatism minor cerebral, o fractura de coaste insa fara afectarea osoasa si tulburare depresiva majora cu idei interpretative si idei de autoculpabilizare.

Directorul general de la Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM) Bucuresti a precizat ca din comisia care cerceteaza incidental de la Palatul Parlamentului fac parte reprezentanti ai TVR, angajatorul lui Adrian Sobaru, si ai Camerei Deputatilor, locul unde s-a produs incidentul.

"ITM, potrivit Legii 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, doar va aviza dosarul de cercetare intocmit de comisia mixta", a declarat Constantin Bujor.

El a precizat ca, potrivit legii, ancheta ar trebui finalizata in zece zile lucratoare, existand insa si posibilitatea de prelungire, mai ales ca in cazul de fata este necesara o declaratie scrisa din partea lui Adrian Sobaru iar acesta este in imposibilitatea de a scrie.

Directorul general de la ITM Bucuresti a adaugat ca accidental ar putea sa nu faca parte din categoria accidentelor de munca deoarece a fost o actiune voita, cu elemente de sinucidere, iar evenimentul ar putea fi cercetat in afara muncii.

"Caracterul incidentului va fi stabilit dupa ce comisia analizeaza toate elementele", a mai spus Constantin Bujor.

Adrian Sobaru a fost operat, miercuri, de o echipa de medici neurochirurgi si chirurgi buco - maxilo - faciali, starea de sanatate a electricianului TVR fiind stabila.

El are fracturi la nivelul oaselor frontale, a nasului si a globilor oculari, insa nu are nicio leziune care sa ii puna in pericol viata, declara, joi, managerul Spitalului Universitar de Urgenta Bucuresti (SUUB), Catalin Carstoiu.


Citeste mai multe despre   
















3512 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    Comisie? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 11:27)

    monkey_business [anonim]

    Si pentru asta trebuia formata o comisie? :)) O fi semnat ca saritul de la balcon intra in atributiile contractuale.
    • -13 (15 voturi)    
      o opinie (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:22)

      vergil [anonim] i-a raspuns lui monkey_business

      Am si eu o opinie care cred ca e agreata si de coalitia de guvernare. Orice protest care are in vedere sinuciderea sa se faca in munti, nu sa ne pateze noua covoarele de sange in sala de sedinte, sau sa ne rupa mesele in cadere.
      Si acum sa va intreb "in real": Domnilor, putem sa reflectam in ce tara traim si cum am putut sa ne animalizam in asemenea hal?
      Mai putem sa renastem vreodata?
      • -10 (14 voturi)    
        si tot eu... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:41)

        vergil [anonim] i-a raspuns lui vergil

        Acest om (Sobaru), prin gestul lui arata ca aceasta tara nu este facuta numai viermi si ca mai are si Oameni. Fiti siguri ca acest Sobaru este un EROU si el nu are nevoie de vreo pensie Gasca securisto-mafiota (foarte redusa ca intelect!) care ne conduce nu vede in poporul roman decat o colcaiala de viermi
        • +10 (12 voturi)    
          Numai Erou nu (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:06)

          BobP [utilizator] i-a raspuns lui vergil

          Omul isi facuse asigurare de viata... el chiar a crezut ca daca se arunca va primii banii de asigurare. trist.

          http://www.mediafax.ro/social/adrian-sobaru-a-incheiat-in-noiembrie-o-polita-de-asigurare-dar-e-putin-probabil-ca-o-va-putea-folosi-7852774
        • +9 (9 voturi)    
          eroul (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:17)

          uzu [anonim] i-a raspuns lui vergil

          eroul tau ar putea sa-si piarda veniturile si in felul asta sa-si condamne copilul.
          eroul tau a facut un gest de om deviat psihic cu care nu rezolva absolut nimic. eventuasl ii face pe cei de la TVR sa fie mai atenti la oamenii care luceraza pentru ei.
          in rest ... NIMIC.
        • +1 (5 voturi)    
          sigur (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:34)

          Ghita [anonim] i-a raspuns lui vergil

          omu tocmai ce incerca sa fure o societate de asigurari. sa faca dreac parnaie pentru gestul sau sau sa ajunga la spitalul de nebuni asa cum s-ar intampla cu oricine. Nu este deloc un erou este un las. Du-te tu repede si umple-i conturile, dupa ce le vei umple si pe cei care sunt intr-o situatie mai rea ca a lui.
  • +25 (39 voturi)    
    BINEINTELES (Miercuri, 29 decembrie 2010, 11:32)

    747 [utilizator]

    ... ca nu e accident de munca. Asta-i buna ! Ar trebui pus sa plateasca toate costurile, inclusiv bancile pe care le-a rupt cand a cazut. Sa plateasca si ambulanta, si spitalizarea... totul, pana ii iese pe nas, ca sa-i mai arda altadata sa protesteze ca tampitu'. Sunt oameni care chiar au nevoie de ajutor, asistenta medicala si spitalizare.
    • -18 (24 voturi)    
      Gluma! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:18)

      Deutche Junker [anonim] i-a raspuns lui 747

      Matale chiar ai vorbit serios?
      Ne uimesti!
      • +12 (18 voturi)    
        Bineinteles partea 2 (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:05)

        747 [utilizator] i-a raspuns lui Deutche Junker

        ca am vorbit serios.
      • +11 (13 voturi)    
        Un raspuns cat se poate de pertinent! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:57)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Deutche Junker

        Unde scrie ca orice om cu lampa... incandescenta, are voie sa se arunce de unde vrea el si eu, sa ii platesc, eventuala cascadorie!
        Hai sa fim seriosi!
        E sandiliu, la 9 cu el!
        Un om normal ar fi gasit o solutie!
        Dar... e mai usor sa stai cu mana intinsa!
    • -19 (25 voturi)    
      Abtine-te... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:27)

      ioio [anonim] i-a raspuns lui 747

      De parca omul asta ar fi facut-o de placere... Poate o sa ajungi si tu in situatia lui si n-o sa mai gandesti asa.
      • +19 (21 voturi)    
        Nu de placere (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:05)

        747 [utilizator] i-a raspuns lui ioio

        Nu, nu cred ca a facut-o de placere. Cu totii avem probleme, dar nu ne aruncam in fata metroului. La familia lui nu s-a gandit. Ii ajuta mai mult acum, din spital? A rezolvat ceva? NU, nu a rezolvat nimic, ba chiar a dat batai de cap altora. Pe scurt: un om slab, care ar fi trebuit sa incerce sa-si rezolve probleme altfel. N-am avut niciodata respect pentru sinucigasi - sunt toti niste lasi (sau nebuni).
        • -9 (13 voturi)    
          Un om puternic, ca tine ! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:58)

          x [anonim] i-a raspuns lui 747

          Un om slab a ales sa-si rezolve problemele aruncindu-se de la balcon.
          Un om puternic, ca tine, cum si-a(r fi) rezolvat problemele?
          Ar fi folosit ceva cu luneta?
          Sau ceva cu inel?
          • +13 (15 voturi)    
            slab... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 14:21)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui x

            Pai eu de exemplu as fi lasat orele suplimentare, as fi citit toate cartile despre autism care mi-ar fi picat in mana si mi-as fi ajutat copilul... in loc sa dau 250 ron/sedinta terapeutica (peste 4.000 ron pe luna) in mod sigur as fi cautat un neurolog cu bun simt si m-as fi interesat daca exista onguri care se ocupa cu asa ceva. Omul pur si simplu a refuzat sa accepte ca are o problema.. a crezut ca banii vor rezolva totu. S-a inselat.
            Toti romanii care se confrunta cu probleme financiare ar trebui sa-i urmeze exemplul? Ai 3000 de lei salariu si nu-ti ajung.. te arunci de la balcon.. Vrei sa punem o limita? 5000? 6000? 10000? Da, si ala cu 10000 poate avea cheltuieli mai mari decat veniturile. Sobaru avea un copil autist... dar daca ar fi avut unul cu sindrom Down?
            Pai sa facem lista. Si transformam casa popoului in spital direct.. ii internam pe toti acolo. Am rezolvat-o si pe asta! Si ne putem abtine linistiti de la comentarii.. practic am creat o noua metoda de rezolvare a problemelor. Mai e doar un pas pana la solutia finala.. un creier intr-un borcan.
            • +10 (12 voturi)    
              perfecta dreptate (Miercuri, 29 decembrie 2010, 14:38)

              747 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              Ii bagam pe toti in spitalul "casa popoului", asa cum ai zis tu. Si eu as mai face ceva: i-as da foc, dupa cum spunea Eminescu!
              • -3 (7 voturi)    
                Diferentze de postaci (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:42)

                x [anonim] i-a raspuns lui 747

                Unul, care a facut, vag, o aluzie la luneta si la inel, a primit minushi, minuse si minusuri.

                Altul, care a scris CLAR ca da foc la o "institutie medicala", a primis PLUS.

                PS1. E clar ca postacii n-au nevoie de borcane, ca n-au ce pune acolo (vezi un comentariu precedent).

                PS2. Si eu sint de acord cu tine (nu cu Eminescu), numai ca in spitalul respectiv sa fie cei ORIGINALI (parlamentarii).
            • +1 (7 voturi)    
              Pacat de borcan ! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:33)

              x [anonim] i-a raspuns lui pehash

              Tu mai ai mult pina la solutia finala.
              Pentru asta ai nevoie de ... creier.
          • +8 (10 voturi)    
            "sa-si rezolve problemele " (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:29)

            oki [anonim] i-a raspuns lui x

            Explica-mi si mie ce probleme si-a rezolvat aruncandu-se de la balcon ? Ca si-a rupt oasele , ca apare la televizor ca olandezu' zburator , ca nevasta-sa trebuie sa-si faca timp sa-l viziteze la spital , ca propriul lui copil a fost martorul cazaturii si va fi trumatizat o viata ? Nu mi-e mila de un asemenea specimen . Daca era zdravan la cap ce-a insemnat strigatul de pe targa, " libertate " ? Adica cum ?
            • -6 (6 voturi)    
              N-ai inteles nimic (Miercuri, 29 decembrie 2010, 17:19)

              x [anonim] i-a raspuns lui oki

              De ce Jan Palach si-a dat foc in Cehoslovacia pe 16.01.1969?

              De ce Liviu Babes si-a dat foc pe 02.03.1989?

              ...

              Crezi ca, daca ne gindim la TOATE consecintele, se mai "mishca" ceva pe planeta asta?

              Sa nu ai nevoie de curajul "nebun" al ALTORA care sa te salveze in anumite situatii!
              • +9 (9 voturi)    
                Libertate (Miercuri, 29 decembrie 2010, 18:06)

                Zigzag [anonim] i-a raspuns lui x

                Ce libertate iti lipseste tie? N-ai voie sa te exprimi? Nu ai acces la informatie? Voua vi se pare ca, daca nu aveti bani de Bamboo, va este interzisa distractia? Curaj sa ce? Sa cerseasca 25%? Daca eu cer asta patronului se considera santaj si la nea cutarica asta e eroism?
              • +2 (2 voturi)    
                asta ai inteles tu? (Joi, 30 decembrie 2010, 3:59)

                pehash [anonim] i-a raspuns lui x

                nu-ti bate joc de amintirea lui Liviu Babes comparandu-l cu amaratul asta.
        • -5 (9 voturi)    
          Printre muncile pe care... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:26)

          haiducul [anonim] i-a raspuns lui 747

          ...le-am facut aici in strainatate a fost si cea de agent funerar vreo zece ani.
          Printre cei aproape 4 000.pe care i-am dus pe ultimul drum in jur de 10% au fost sinucigasi din toate clasele sociale,uni cu situatii financiare excelente si din tari de origine foarte dezvoltate.
          In general atunci cand o fac,o fac in liniste, in locuri cat mai retrase chiar de multe ori i-am si injurat ca nu si-au gasit un loc mai usor accesibil pentru noi cei care eram chemati sa-i ridicam.
          Ceea ce a facut acest individ nu a fost numai o tentativa de sinucidere daca vroia o putea face in orice alt loc, ci din cauza disperari a considerat ca acesta este ultimul tip de protest impotriva acestui guvern incompetent.
          Eu personal am simtit asta in ani dictaturi satul de ceea ce mi se intampla am hotarat ca ultima scapare este aceea de a fugi din tara constient fiind ca puteam fi impuscat cu toate ca situatia mea inclusiv financiara era foarte buna pentru acele vremuri.
      • +16 (18 voturi)    
        Eu unul (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:08)

        747 [utilizator] i-a raspuns lui ioio

        Daca o sa ajung in situatia lui, sigur nu o sa imi fac vreun rau, ci o sa incerc sa-mi ajut familia. Tu esti cumva vreun emo? Ce-ai face tu daca ai ajunge in situatia lui, ti-ai taia venele, te-ai arunca de pe bloc? Crezi ca asa scapi de probleme?
      • +13 (15 voturi)    
        Ei na.....n-a facut-o de placere (Miercuri, 29 decembrie 2010, 14:16)

        Rammy [utilizator] i-a raspuns lui ioio

        Este suparat ca nu are bani sa-i schimbe nevestesi rabla cu o masina noua.Si nu am zis-o eu.Unchiul care locuieste cu el a declarat.Oricum ii intra in casa mai mult de 3 000 lei.2 500 lei salariu,500lei din pensia unchiului,460lei din pensia copilului plus ca mai munceste si nevasta.
    • +20 (22 voturi)    
      un barbat care are grije de o familie nu se arunca (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:38)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui 747

      de la un balcon,strigand in mod ridicol =ne-ati .!.(nu ca nu ne-au ...) sau =Libertate !(nu ca nu ar fi !)
      Opozitia si vuvuzelele TV exploateaza la maxim filonul protestului anti-Boc , puterea este jenata ,Romania este iar de kkt !omul avea venituri decente ,comparativ cu altii care o duc mult mai prost !cred ca avea probleme cu capul ,in mod sigur si asta ar trebui sa dea de gandit zecilOR de mii de psihologi cu care am umplut Romania supranumerar !
      e totusi electrician ,poate data viitoare electrocuteaza pe cineva ,poate chiar in TVR!
      • +13 (17 voturi)    
        Ai perfecta dreptate, sunt de acord cu tine (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:12)

        747 [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

        Insa psd-istii si socialistii in general, mi-au dat minusuri la post-ul meu de mai sus.
        Sniff, sniff... Of, ce rau sunt!
        Lasa ca o sa vad eu cand o sa vina Geoana la putere: toti lasii, nebunii si sinucigasii o sa fie tinuti in puf, protejati si ajutati de catre fratii lor care vor fi atunci la putere. Traiasca PSD !!! ;)
        • +8 (10 voturi)    
          ...complot tipic... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 14:05)

          Miky [anonim] i-a raspuns lui 747

          ...mai curand este vorba de rafuiala continua dintre clanurile postdecembriste...
          ...TVR a fost si a ramas CALUL MARE visat de toate partile si chiar s-a facut si mai mare...
          ...a decvenit CALUL COMPLOTIST...
          ...Primul complot...eugenia voda + cristoiu (pe post de dat cu bata in balta)...
          ...Al doilea complot...mostenitorii lui sasu + sobaru...
          ...Le-ar trebui un pumn in ceafa ca sa se trezeasca...
          ...Romania si romanii nu au nevoie de asemenea spectacole....cusute cu ata alba...
          ...ISI VA FACE DATORIA POLITIA, SRI, Procuratura - ma rog JUSTITIA, etc ???
          ...sau primesc solda de pomana...???
          ...ca pana una alta TVR l-a facut erou si in curand cu un milion in contul afisat pe ecranele TV...
          ...totul PE BANII ROMANILOR cu mintea slaba....
          ...cum de se plimba electricienii prin parlament ca voda prin loboda...
          ...cum de un electrician trece asa subit si nesilit de nimeni la echipa de camermani...
          ...poate da cineva vreo parere cat de supra - supra dotare cu personal este TVR...
          ...si poate da cineva vreun nume de angajat la TVR fara pile,
          ...poate cineva sa cercetezt si sa afle cum merge cu TV in alte parlamente din EU...
          ...poate afla ca unele nici nu au personal in parlament - totul se face prin telecomanda si automat...
          ...dar concluzia este mereu aceiasi...ne-am facut datoria...VREM in SCHENGEN...
    • -12 (16 voturi)    
      el inclusiv (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:48)

      ? [anonim] i-a raspuns lui 747

      din cate am citit despre acest om, era intr-o situatie disperata oricum.
      problema e ca e unul din milioane de romani, si ca aceste situatii persista in Romania de zeci de ani.
    • -7 (9 voturi)    
      Nu pot sa cred (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:54)

      vergil [anonim] i-a raspuns lui 747

      Omule, cum poti fi atat de cinic?
      Domnilor care l-ati aprobat cu 20 de "+"uri, cine sunteti voi? Eu cred ca si cei mai aprigi activisti sereisto-pedelisti ar fi trebuit sa pastreze o tacere trista...
    • +8 (8 voturi)    
      pai e ? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:18)

      uzu [anonim] i-a raspuns lui 747

      pai e accident de munca ? pai sa-i da-m pensie daca e si asa sa ne aruncam toti de la balcoane joase ca sa luam pensii. ce ne mai trebuie sa mergem la munca ?
  • +10 (14 voturi)    
    fisa postului (Miercuri, 29 decembrie 2010, 11:59)

    eugen [anonim]

    Probabil ca lozincile pe care le declama omul faceau parte din fisa postului, de asta nu stiu expertii unde sa incadreze evenimentul.
  • -11 (23 voturi)    
    Ce subiect !!!!! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:12)

    Teveristu [anonim]

    Cine poate fi cretinul care sa gandeasca asa ceva ??? NU e foarte clar ca acel om disperat a vrut sa se sinucida ? Multa prostie si rautate mai este in Romanica noastra !!! Aaaa scuzati , domnul ala f. destept a zis ca omul a cazut de la balcon....Da pentru domnul BBBoc se poate accepta ca a fost un accident nenorocit >>>>
    • +6 (12 voturi)    
      Romanica (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:38)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui Teveristu

      Mi-e rusine si mila de oamenii care traiesc in Romanica. Si eu m-as arunca de la etaj daca as trai acolo .Asa ca voi continua sa traiesc in ROMANIA. Pentru asta avem vederi atat de diferite. Traim in tari diferite !
      • -10 (12 voturi)    
        Tu chiar nu ai rusine ??? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:04)

        Teveristu [anonim] i-a raspuns lui dorin bretan

        Dorin Breton ,cu ce am gresit ? Nu asta e realitatea cruda din Romania ? Esti cumva manjit de culoarea cacanie ? Daca e asa taci dracului din gura si nu te mai lauda ca traiesti in Romania ! Ce faci tu personal ca sa inlaturi mizeria multa care s-a adunat acolo sus. Probabil ca nimic si te complaci ca tie iti merge bine.Sa-ti fie rusine ca nu traiesti in acceasi tara cu cei foarte multi si necajiti !!!
        • +9 (9 voturi)    
          Demnitate (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:11)

          dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui Teveristu

          Inainte sa am rusine cred ca un pic de demnitate nu strica. Daca te plangi ca un milog toata ziua de tara ta si de semenii tai inseamna sa ai rusine atunci nu am !!
    • +8 (8 voturi)    
      mai nea temveristule (Miercuri, 29 decembrie 2010, 17:44)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Teveristu

      daca vroia sa se sinucida se urca la etajul zece si se arunca, dupa ce mai intii se asigura ca e beton pe jos, Asa e doar un isteroid care se uita cam mult la posturile matale preferate, latrinele tv realitatea si antena. //(editat de HotNews.ro)
  • +12 (14 voturi)    
    mesaj (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:21)

    hahah [anonim]

    asta e un mesaj de la stat (prin ITM)

    daca aveti de gand sa va aruncati, ganditi-va de 2 ori ca poate nu e accident de munca si nimeni nu va fi rasplatit conform contractului de munca.

    adica toata aceasta stire e de fapt o descurajare a bugetarilor de a comite suicid in timpul programului.
  • +16 (16 voturi)    
    Inca ceva. (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:29)

    uwe [anonim]

    Pe langa stupiditatea de ipoteze si interpretari care pot fi facute in jurul unui eveniment penibil, as mentiona doar unul: posibilitatea ca respectivul sa fie anchetat pentru abuz in serviciu, avand in vedere ca a intrat in sala in calitate de angajat al televiziunii, pentru atingerea unui scop personal.
  • +11 (15 voturi)    
    Sburatorul (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:53)

    mc [anonim]

    Incep sa se limpezeasca lucrurile.Se prinde lumea.Este foarte limpede ca sburatorul va incepe sa faca pe"nebunul"ca sa scape cat mai ieftin.In oricare situatie trebuie dat afara din serviciu pentru oricare din motive:neindeplinirea obligatiilor de serviviu in forma agravanta,incopetenta,boala psihica(oligofrenie)etc.Trebuie pus la plata pentru prestatiile medicale ,incepand cu serviciul de urgenta si pana la externare;asigurarea medicala nu acopera riscurile provocate cu intentie,care prezinta pericol social si prevazute de legea PENALA.Mai departe sburatorul sa se duca pe Turnul Eifel,pe Everest sa-si exerseze aptitudinile.Poate are si sponsori pe la antene ,realitati,ganditori,etc.
    • -10 (14 voturi)    
      ce rai suntem (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:15)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui mc

      Ma ingrozeste cand vad cat de inumani si rai sunt unii dintre noi. Omul s-a aruncat de disperare, nu zic ca nu ar fi corect sa plateasca bancile, ambulanta, spitalizarea,etc (asa cum au zis altii mai sus) pentru ca e adevarat ca sunt pagube provocate de el insusi.
      Dar lipsa totala de intelegere si rautatea pe care unii dintre voi o au in comentarii ma sperie. Chiar asa dezbinati am ajuns si abia asteptam sa ne bucuram ca vecinul nostru e dat afara de la servici sau ca moare de foame?!
      • +11 (13 voturi)    
        sburatorul (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:33)

        mc [anonim] i-a raspuns lui Sorin

        Nu cred ca este vorba de rautate in cazul unui personaj,care castiga circa 4000 lei ,din afirmatiile facute de cei care il cunosc,pentru desfasurat cateva cabluri electrice si aprins cateva becuri in 8 ore de munca si vrea sa faca pe justitiarul.Nu este,nici privit prin ceata,un exemplu semificativ.Sunt destui oameni in Romania care,unii cu infirmitati grave,muncesc pentru fiecare leu castigat si pretuiesc viata care le-a dat-o Dumnezeu.Nu ma pot asocia,alia cu o pramatie,un bezmetic,etc.Nu putem fi o familie,o societate sanatoasa ,in primul rand mental,asociindu-ma cu u7n bezmetic.Ma opresc definitiv aici!
  • +8 (12 voturi)    
    Iata ca avem ITM (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:07)

    Bogdan [anonim]

    CARE SPUNE CA "S-AR PUTEA" Culmea ar fi sa fie accident de munca...adica daca il lasi sa stea la balcon, mai este vina lui?Toti care munciti de la etajul 1 in sus, puteti sari linistiti, va fi considerat accident de munca iar spitalizarea o plateste ITM-ul pe banii prostilor.
  • -7 (11 voturi)    
    neprofesionist... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:08)

    sofia [anonim]

    ...oficialul cu "perla" ca nu-i accident de munca primeste salariu degeaba...ESTE ACCIDENT DE MUNCA...si omul trebuie considerat bolnav cu probleme psihologice ...nedepistat de responsabilii cu securitatea si sanatatea muncii cu ocazia controlului obligatoriu facut de medicul de medicina muncii...sau si aceia iau salarii degeaba??!!...fratilor dezmeticiti-va ca legislatie avem, personal pe posturi avem, dar nu avem cunostiinte de specialitate si nu suntem profesionalisti DELOC! ....facem parte doar din partide politice si vorbeste gura "fara noi"...rusine sa va fie !
  • +7 (11 voturi)    
    "Ar putea sa nu fie accident de munca" (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:16)

    Ronin [utilizator]

    Sigur nu e accident! Omu` saracu` are probleme la mansarda si s-a gandit ca daca-si ia zboru
  • +10 (10 voturi)    
    Stiti ce ar fi tare? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:37)

    Andu [anonim]

    Sa dea in judecata TVR pentru acest accident de munca si sa primeasca despagubiri.
    Asta ar fi chiar tare :)
  • +7 (9 voturi)    
    dar daca (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:47)

    ann [anonim]

    Ce te poate face sa faci un asemenea gest daca nu esti nebun? Pai, omul avea un copil autist, al carui tratament costa enorm...Sotia nu muncea, din cate am inteles, deci era clar ca el sustine financiar familia. Poate ca nu avea probleme la mansarda, poate ca cineva i-a oferit garantia ca daca se arunca in timp ce condamna justitiar guvernarea Boc situatia sa financiara va fi definitiv rezolvata...Adica, nu vreau sa fac teoria conspiratiei, dar prea mi se pare trasa de coada toata situatia; daca vrei sa te sinucizi te arunci de pe un bloc, nu in parlament; omul era cunoscut ca fiind sanatos la cap, linistit si familist; si opozitia era foarte pregatita cu declaratiile, imediat dupa incident....Deci cred ca omul nu e scrintit, a fost doar bine platit.
    • +2 (6 voturi)    
      mai sa fie (Miercuri, 29 decembrie 2010, 14:27)

      bozo [anonim] i-a raspuns lui ann

      acelasi lucru mi-a trecut si mie prin cap
  • +8 (10 voturi)    
    Nu e nici primul... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:55)

    Cataleya [utilizator]

    ...si din pacate nici ultimul.
    Oamenii se sinucid zilnic, minut cu minut, in intreaga lume.
    Doar motivele difera.
    Unii din dragoste, altii de frica, altii de necaz...
    Si bineinteles, toti cei care lasa un bilet in urma lor incearca sa gaseasca un vinovat.
    De data asta motivul a fost cat se poate de absurd. Ma refer la motivul facut public de cel in cauza, chestia cu guvernul si cu libertatea, pt ca motivul real este clar, cu totul altul. Boala copilului sau l-a adus pe om in pragul disperarii dar ar insemna sa cerem prea mult daca l-am forta pe om sa recunoasca acest lucru.

    Pe de o parte e bine ca a scapat ieftin. Pe de alta parte s-a facut si putin de râs, alegandu-se cu o arcada sparta si cu nasul rupt dupa ce s-a aruncat de la 4-5 metri pe niste fotolii capitonate.
    Maine-poimaine o sa-l vedem plimbat pe la TV asa cum plimbau tiganii ursii, cu belciugul in nas, si cu un plasture pe frunte!
    Iar omul va turna la gogosi pana va deveni de-a dreptul gretos.
    Dar il inteleg. In situatia lui are nevoie de bani. Si mai mult ca sigur ca Vantu si Felix ii vor oferi cateva mii de euro, dar numai in cazul in care va da vina pe guvern, altfel n-are ce cauta in studiourile lor.
  • +7 (9 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 29 decembrie 2010, 14:32)

    bizonul [anonim]

    Un om care se sinucide, dar se salveaza, mai are dreptul sa-si creasca, educe propriii sai copii? ANPDC (Agentia pentru protectia copilului) nu ar trebui sa-si intre in rol??

    daca doar s-a prefacut ca se sinucide atunci trebuie sa achite toate daunele: scaune rupte, spaima parlamentarilor - daune morale, sic - spitalizarea, operatia, ca sa-i iasa din cap ca astfel de gesturi fac bine.

    sa nu uitam ca TVR ii platea si 3 salarii suplimentare pe an peste cele 12 salarii + salariu de paste + salariu de craciun + salariu de concediu.
    Cite firme private fac asemenea gesturi? va spun eu: niciuna sau f.f.f. putine.

    la sobaru merge vorba: sa nu-l minii prea tare pe Dumnezeu!
    • -3 (7 voturi)    
      hmmm (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:58)

      me [anonim] i-a raspuns lui bizonul

      raspunsul la intrebarea ta este NU in alte tari, dar in romania da....
      pe de alta parte el nu este sinucigas... cand vrei sa te sinucizi nu te arunci de la 4 metrii... gasesti dracu un blioc de 10-15 etaje.... evident asta nu-l face demn sa isi creasca copii, dar NU este sinucigas...

      PS: cum se face ca in romania toti castiga bine numai tu nu.... adica toti se plang ca ailalti castiga foarte bine si nu merita sa faca scandal... pai ar trebui sa curga numai lapte si miere nu? ar trebui ca suedezii sa emigreze in romania de bine ce o ducem... hai terminati cu rahaturile... (ca o paranteze... ai cea mai vaga idee ce inseamna sa cresti un copil bolnav incurabil??? ca fapt divers)... Hint: alea 2-3 miliane de la stat nu-ti ajung nici o sap daca vrei sa-l ingrijesti cu adevarat( scoli speciale, prihologi , doctori etc)
      • +7 (7 voturi)    
        hmmmmmm si eu (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:48)

        bizonul [anonim] i-a raspuns lui me

        Dragul meu, cunosc familii cu copii autisti sau sindromul Down care nu au salarii de 3000-4000 lei pe luna ci maxim 1500, 1800, 2000 lei, dar si mai putini. Nu doresc nimanui sa aiba un copil bolnav, dar sa tinem cont de familii mult mai sarace si care nu se arunca de la 4 metri in jos.
        (statul + ONG-urile trebuie sa intervina. Exista ONG special pentru autisti)

        Putina decenta nu strica !!

        sau cum spuneau altii pe aici, nu cumva omul este unealta unor felixiti, patricieni, vintisti?
        de ce s-a aruncat in bratele parlamentarilor fix pe speechul lui Boc? etc.

        daca i s-a promis bani muuuulti!

        ii doresc copii sanatosi, sincer!
  • +6 (8 voturi)    
    care sinucigaș? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:38)

    de-a dura lex [utilizator]

    nu mai discutați de el ca despre un sinucigaș.
    a sărit de la 4 metri.
    de la înălțimea asta nici măcar că-ți rupi piciorul nu poți fi sigur.
    dacă voia să se omoare, sărea MULT mai de sus.
  • +1 (5 voturi)    
    fals... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 15:54)

    me [anonim]

    este accident de munca. orice se intampla in timpul programului este accident de munca.
    ce se intampla intre venit si dus la munca este de asemenea accident de munca... asa zice legea romaneasca.
    daca iti pica un meteorit in cap la servici e accident de munca.
    evident ca nu este vina angajatorului si ca nu se vor acorda amenzi sau daune sau altceva, dar dpdv legal e accident de munca.
    • -2 (6 voturi)    
      Pai eu de cand incerc sa-l conving pe moderator.. (Miercuri, 29 decembrie 2010, 16:31)

      Pristanda [anonim] i-a raspuns lui me

      ...ca aveti dreptate cand afirmati ca e accident de munca, iar el...Nu si NU, fiindca nu vrea dumnealui!
      • +4 (6 voturi)    
        Accident de munca? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 17:49)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Pristanda

        Voi sunteti normali la cap?
        Accident, prin definitie, inseamna ceva neprevazut, nicidecum o actiune calculata si pusa la cale cu buna stiinta!
        Daca omori premeditat si cu buna stiinta un om in timpul serviciului e vorba de crima, nicidecum de accident de munca!
        La fel si in acest caz
        Sinuciderea sau tentativa de sinucidere nu are cum sa fie considerata accident de munca!
    • +2 (4 voturi)    
      ati zis bine (Miercuri, 29 decembrie 2010, 21:05)

      dw [anonim] i-a raspuns lui me

      ....orice SE INTAMPLA...nu orice faci in mod deliberat.
      ( = daca aluneca de unde statea, ERA accident de munca. NU a alunecat, asta e f clar, se poate dovedi cu probe ca a fost un gest deliberat- deci nu e).
      e o diferenta- putina lume o sesizeaza.
  • 0 (2 voturi)    
    autoaccidentimp (Miercuri, 29 decembrie 2010, 18:26)

    danarad [anonim]

    de ce nu sa aruncat de la subsol ? nu se vedea intentia, putea fi pe urma incadrat ca accident de munca .
  • +2 (2 voturi)    
    comentariile sunt interesante (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:53)

    oops [anonim]

    http://www.infowars.com/youve-killed-our-childrens-future-man-declares-as-he-jumps-from-romanian-parliament-balcony/


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version