Traian Basescu a promulgat Legile salarizarii, Legea bugetului pe 2011 si Legea de aprobare a OUG 50/2010, declarate constitutionale de CCR

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 28 decembrie 2010, 18:37 Actualitate | Esenţial


Presedintele Traian Basescu a promulgat, marti, Legea bugetului de stat pe 2011, Legea salarizarii unitare pe 2011, Legea-cadru a salarizarii unitare si Legea de aprobare a ordonantei 50/2010, declarate constitutionale de CCR in aceeasi zi, informeaza Administratia Prezidentiala. Seful statului a mai promulgat, de asemenea, Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2011.

In plus, Traian Basescu a semnat decretele pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.101/2010 (privind ratificarea Protocolului, semnat la Chisinau la 5 noiembrie 2010, pentru amendarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Moldova cu privire la principiile colaborarii in domeniul transportului feroviar, incheiat la Chisinau la 21 februarie 1995), Legii pentru ratificarea Protocolului, semnat la Chisinau, la 26 august 2010, de amendare a Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Republicii Moldova privind recunoasterea reciproca a diplomelor, certificatelor si titlurilor stiintifice, acordate de institutii de invatamant acreditate in Romania si in Republica Moldova, semnat la Chisinau la 20 iunie 1998 si Legii pentru ratificarea Acordului privind Programul de schimburi pentru studii universitare in Europa Centrala ("CEEPUS III"), semnat la Budva, Muntenegru la 25 martie 2010.

Curtea Constitutionala a respins, marti, sesizarile depuse de opozitie privind presupusa neconstitutionalitate a Legii bugetului pe 2011, Legii salarizarii unitare pe 2011, Legii-cadru a salarizarii unitare si a Legii de aprobare a ordonantei 50/2010 privind contractele de credit.


Citeste mai multe despre   


















9394 vizualizari

  • +9 (27 voturi)    
    ...dati-i bice...ca n-avem timp ! (Marţi, 28 decembrie 2010, 18:47)

    bm [anonim]

    ..faceti reforma statului, 'ca va ia mama dreaqului...!
    • +1 (15 voturi)    
      hei-rup!!! (Marţi, 28 decembrie 2010, 20:39)

      rocco [anonim] i-a raspuns lui bm

      Odata cu adoptarea masurii de impozitare cu 16% a veniturilor ce nu pot fi justificate de catre persoanele fizice, PDL-ul isi va spala mai mult de jumatate din pacatele sale.

      Pentru a-i da credibilitate insa, trebuie s-o ia de sus in jos, de la miliardarii din "Top 300", trecand pe la Udrea, Videanu si fata lui Basescu (cea cu casa in valoare de 800.000 de euro, achizitie ramasa dubioasa pana astazi), pana la manelistii cocalari si de neam prost care arunca cu bani in toate directiile, mai putin la fisc.

      Masuri credibile, de la stanga la dreapta, fara menajamente. Implementarea unui sistem de tip fisc american. Verificarea prin sondaj.

      Masura anului 2011, daca va fi aplicata asa cum trebuie. Masura care ne poate readuce in termenul stabilit de aderare la spatiul Schengen. Masura care ne-ar putea scapa de eticheta de "stat mafiot", tot mai infipta in constiinta publica europeana.
      • +1 (7 voturi)    
        veniturile nejustificate... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 9:26)

        acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui rocco

        Este o mare tampenie;un venit pe care nu il poti justifica se prezuma a fi ILICIT,lucru
        ce ar trebuie sa fie facut de catre o instanta judecatoreasca!Or,cum sa impozitezi un venit ILICIT? Inseamna ca il
        faci LICIT!?Un venit ILICIT SE CONFISCA
        domnule prim ministru.Pentru toata aiureala asta,ar mai fi necesar ca ANAF sa
        treaca in subordinea Ministerului Justitiei
        la fel ca in lumea civilizata,nu la MAI!!
        Domnilor aplaudaci,v-ati gandit la toate
        acestea??
        • 0 (4 voturi)    
          N-ai dreptate (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:22)

          2mai [utilizator] i-a raspuns lui acasa1284285656193

          Nu pune semn de egalitate intre venit ilicit si venit nedeclarat. Daca de ex. am o casa in care nu locuiesc, si ma decid sa o inchiriez fara acte (la negru deci), venitul meu nu este ilicit, ci licit si nedeclarat. El nu ar trebui confiscat in intregime, ci doar taxat cu 16%. Ideea este buna, sa vedem insa cum va fi gandita aplicarea ei.
          • +1 (3 voturi)    
            contrazicere (Miercuri, 29 decembrie 2010, 17:34)

            acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

            Pai daca inchiriezi la negru (fara acte!)
            venitul pe care-l obtii se cheama ILICIT
            adica ILEGAL si,pe deasupra,este si nedeclarat...Cine e nebun sa-l declare?!
            Pe cale de consecinta,ar trebui CONFISCAT deoarece statul nu poate
            gira ILEGALITATI,asta in teorie
            ,caci in practica am vazut cum sta si-
            tuatia...Te rog sa studiezi definitiile
            in CP si in CPP!!
            • 0 (2 voturi)    
              Esti in mare confuzie (Vineri, 31 decembrie 2010, 2:45)

              2mai [utilizator] i-a raspuns lui acasa1284285656193

              Dupa teoria ta, tuturor romanilor care muncesc la negru (fara contract de munca), ar trebui sa li se confiste salariul, pe motiv ca e dobandit ilicit. Persisti inca in marea confuzie intre: 1. notiunea de avere dobandita in mod ilicit, deci CA URMARE a savarsirii unei fapte interzise de lege (luare de mita, inselaciune, furt etc.), acesta fiind intr'adevar supusa confiscarii, insa numai dupa momentul condamnarii definitive pentru savarsirea respectivei fapte si 2. notiunea de avere nejustificata, adica dobandita licit (sau nedovedita a fi fost dobandita ilicit), insa nedeclarata. In exemplul meu, inchirierea fara acte scrise este permisa dpv al dreptului civil (actul se incheie prin simplul acord de vointa), prin urmare venitul este obtinut in mod licit, prin cedarea folosintei unui lucru ce se afla in proprietatea mea. INSA, dpv fiscal, am obligatia de a declara la fisc veniturile astfel dobandite, pt. aplicarea cotei unice. Nedeclararea veniturilor dobandite si neplata impozitelor constituie infractiunea de evaziune fiscala. Caracterul ilicit al dobandirii veniturilor trebuie dovedit in instanta, deci nu este prezumat. Pe fisc nu il intereseaza pe ce cale ti'ai dobandit averea (e treaba politiei, parchetelor, instantelor), dar el in baza prezumtiei de dobandire licita iti cere cota-parte de 16%, eventual ti se face si un dosar penal pentru evaziune. Dar repet, pe fisc il intereseaza doar BANII, nu si daca intri tu la parnaie.
              Si inca ceva, inainte de a avea impertinenta de a'i trimite pe altii la citit definitii, arunca tu mai intai un ochi peste ele.
              • 0 (2 voturi)    
                raspuns lui 2 mai (Vineri, 31 decembrie 2010, 12:23)

                acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

                Stimate postac "ziua tineretului din R.S.R.!",ma bucur sa constat inca o data ca vesticii nu vorbesc
                urat despre voi fara motiv.M-am
                convins,daca mai era nevoie,ca sunteti asi in materie de minciuna,fuseraie sau ciordeala!
                Bravo pentru exemplele date;de ce
                sa faci contract de munca si/sau de
                inchiriere?!Doar aici e tara lui
                "merge si asa"! Pana la urma tot banii aia ii dai la stat!?De ce sa respecti legile...alea sunt facute pentru prosti?! In restul Europei,in parlament intra fosti procurori;aici,la voi,e plin de avocati PLEDANTI!!Deci,nu-i de mirare ca dumneata inciti lumea
                la nerespectarea legii...,doar si
                avocatii trebuie sa traiasca si ei!
                • +1 (3 voturi)    
                  OK (Vineri, 31 decembrie 2010, 15:03)

                  2mai [utilizator] i-a raspuns lui acasa1284285656193

                  Nici nu ma asteptam sa vii cu vreun argument logic sau legislativ pt. a ma contrazice. N'ai adus argumente pt. ca nu le ai, dar totusi iti place sa te bagi in seama pe "sait". Cred ca nici n'ai inteles ce am vrut sa spun mai sus. E mai usor sa ma faci postac nu? Ai scapat astfel de o munca in plus, aceea de a gandi. Hai La multi ani!
    • +12 (14 voturi)    
      "Reforma statului" my ass... (Marţi, 28 decembrie 2010, 20:58)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui bm

      Poate legea salarizarii unitare intra la categoria reforma...restul nu. Legea educatiei este amanata, Justitia in continuare este stat in stat (si va mai fi multi ani de-acum inainte), uninominalul este asa cum este (in continuare se intra de pe 2 si 3), referendumul nici macar nu este adus in discutie iar sistemul fiscal se schimba de la o zi la alta.

      Ne-a luat mama "dreaqului" de mult, dar nu toti isi dau seama...
    • 0 (8 voturi)    
      mai avem de asteptat.. (Marţi, 28 decembrie 2010, 21:57)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui bm

      oare cat va dura pana legea salarizarii va fi aplicata? oare romanii vor fi mai dajstepti acum ca au oug 50 si vor citi contractul inainte sa-l semneze?
      oare vom avea anul viitor venituri la bugetul statului cat spera boc? in mod cert cheltuielile nu vor scadea...
    • -1 (1 vot)    
      un nou sport 'national' la 'romani'..... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 20:55)

      MO [anonim] i-a raspuns lui bm

      si a cum in prag de trecere la un an, speram, mai bun [speranta moare ultima...] unii dintre 'sportivii nostri de frunte' inca mai joaca lepsa 'cand si cum il dam jos pe TB' .....
      Eu nu sunt TB dar de-as fi.... faceam, de mult, cu ei canalul Buc.- M. Neagra, prin Calafatul ala recunsocut ca tine oameni in viata fara sa le dea de mancare 70 de zile.... hihuhohha....
  • -12 (34 voturi)    
    Curtea palatului (Marţi, 28 decembrie 2010, 19:21)

    Bogdan [anonim]

    Curtea Constitutionala este de fapt curtea de palat de la Cotroceni, populata de o serie de oratanii care mai de care mai penibila, in frunte cu "super specialista" Iulia Motoc - un fel de curca sefa.
    Ceea ce face curtea nu este nimic legat de constitutionalitate ci presteaza pentru pdl si Cotroceni.
    Inexplicabil este altceva: cum de un "specilist de larga ecunoastere internationala" odata numit acolo isi schimba opiniile. Poate insa ca de fapt creierul lui de specialist opreaza cu doua standarde, unul pentru conferintele externe iar altul pentru sefu' base.
    Pentru poporul asta este exact ceea ce trebuie sa fie - un guvern pe masura condus de un prim ministru flasneta a presedintelui dictator.
    Le doresc romanilor in noul an sa fie si mai bine fata de cum a fost in 2010, sa le fie atat de bine pe cat au votat si vor vota, sa aiba parte de tot raul din lume pentru ca si-au batut joc de viitorul unor copii ce-i avea natiunea asta, copii ce erau deosebiti si pe care nu-i merita.
    • +13 (27 voturi)    
      "marelui specialist" in drept si limba romana.. (Marţi, 28 decembrie 2010, 19:46)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Bogdane ..iti doresc in noul an sa-ti tratezi dependenta de tv si de analistii de ocazie ,sa-ti deschizi mintea dupa ce ti-ai spalat-o si sa mai inveti limba natiunii asteia ,de care-ti cam bati joc..
      • -2 (14 voturi)    
        pentru creier nespalat (Marţi, 28 decembrie 2010, 22:19)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui romaya

        Nu trebuie sa apreciezi ca toti doar se uita la TV, exista si alte mijloace de informare putin mai complicate pentru creierasele nespalate.
        Nu trebuie sa faci studii de drept ca sa vezi ca membrii ccr nu sunt magistrati.
        Nu tin mortis sa invat limba natiunii fiindca in lipsa unor exemple concrete cunosc destul de bine limba romana.
        • +5 (9 voturi)    
          bogdanelule .. (Marţi, 28 decembrie 2010, 22:49)

          romaya [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

          ..tu nu "doar "te uiti la tv, vad ca esti "educat"in spiritul talk-show-rilor zilnice interminabile ..
          Si pentru ca sa -mi iau banii pe ziua de azi ,iti spun ca daca te informezi prin mijloacele alea mai complicate ,o sa afli ca azi hotararea C.C a fost luata in unanimitate ..
    • -2 (14 voturi)    
      Bravo ! (Marţi, 28 decembrie 2010, 20:51)

      Niggerson [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Totzi miseii te asalteaza ! Ei o fac pe bani ! Asta este, cum ai spus ! Si pentru asta care te-a strigat : se zice : Bogdan si nu Bogdane... prostea ! Linge-tzi pdleii in alta parte ! O mizerie de conducere are tara asta, un pdl mizerabil ! Nu inseamna ca imi sunt dragi PSD, PNL, PC, etc... o apa s-un pamant !
      • +2 (8 voturi)    
        Niggersonule ..ntz..ntz... (Marţi, 28 decembrie 2010, 22:59)

        romaya [utilizator] i-a raspuns lui Niggerson

        Ce comentariu "pertinent"..,jigniri,scrieri cu tz ..mizerabil...misel..prostea ..
        Si uite-asa mi-am facut norma pe azi .<.te oftici >?
        • 0 (0 voturi)    
          Aveti timp dragii mei (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:54)

          LightSaber [anonim] i-a raspuns lui romaya

          nu stiu care din voi nu munceste pe ziua de azi, dar eu va pot raspunde numai dupa ce mi-am castigat painea.

          Dragii mei asa cum invatam din istorie ca nimeni, niciodata nu a invatat nimic din Istorie, dati-mi voie sa va spun:

          Perdantii tac....si asteapta. Cum necum au fost votati pedeleii cu tot cu Base. Punct. Aplecati-va frumos la 90 de grade si incheiati-va la pantofi din picioare inca 4 ani de acum incolo. Asa-i in viata si-n politica dragii mei ... un fleac ...... :)
  • 0 (36 voturi)    
    basescu sa-ti fie rusine ! (Marţi, 28 decembrie 2010, 19:29)

    cm_700 [anonim]

    ce spunea acum un an? "bancile practica dobanzi nesimtite ", azi a uitat. a uitat si ce spunea in noiembrie 2010 ca oug 50 nu este o preconditie in acordul cu fmi. eu nu am sa uit ! a mintit . oare el stie ca actuala lege a ppp poate porni procedura de infrigement din partea europei. dar legea ppp o va promulga , de acolo poate partidul sa scoata niste bani la fel ca si membii de partid. eu nu ii voi uita nici pe base nici pdl-ul. m-a mintit ! au legalizat hotia bancilor iar pentru asta nu ii voi uita. un singur partid il vad mai jos decat pdl-ul cel nazist. daca in romania ar participa la alegeri doar pdl si partidul nazist poate ii voi mai vota pe pdl-isti in rest orice altceava , fie si comunisti . la modul totalitarist si dictatorial de conducere al pdl-ului nu se diferentiaza de pcr lui ceausescu.
    • +8 (20 voturi)    
      intrebare (Marţi, 28 decembrie 2010, 21:34)

      Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui cm_700

      Ce varsta ai? Tu iti amintesti ceva din cum era pe vremea lui Ceausescu? Erai nascut atunci? Am vazut ca acum sunt la moda regretele si lacrimile paunesciene dar oamenii care au inca memorie stiu bine cum era si este o blasfemie sa faci asemenea comparatii. Nu-mi place de Basescu, nu e vorba de asta (nici cuplul comunistoid Ponta - Crin nu-mi place, mie nu-mi place nimeni :) ) dar ce se intampla atunci nici macar nu se compara cu ce face Basescu. Crezi ca in timpul lui Ceausescu ar fi cracnit cineva ca se micsoreaza salariile? Ar fi tipat pe undeva cineva? Spunea Ceausescu ceva si maine se facea. Stii cum s-a platit datoria externa de am ajuns in '89 pe 0? S-a platit la modul dur. Stateam in centrul Bucurestiului, langa CC (daca stii ce era CC-ul... nu, nu e Curtea Constitutionala) si aveam in casa 8 grade iarna. Ne incalzeam cu resoul. Nu aveam gaze, iarna treceau saptamani pana sa vina apa calda. Un om a fost omorat pentru ca tinea un jurnal in care-l critica pe Ceausescu si pentru ca a spus un banc (daca-ti spune ceva numele Gheorghe Ursu). Crezi ca mai stateai tu acum pe internet? Erai la televizor privind emisiunea "Omagiu", transmisa timp de o ora si jumatate in fiecare zi (din totalul de doua ore de transmisie tv). Trezeste-te la realitate, cel mai rau lucru pe care putem sa-l facem e sa uitam. Iar baietii aia care va invata regretul in fiecare seara la TV (Gadea, Ciutacu, Badea si toata gasca lor), cei care l-au transformat pe Paunescu in erou national, ei sunt cei care tin in viata acele vremuri sumbre. Si, oricat ar nega asta, ca nu sunt primul care o spune, ei sunt cei care il tin in viata si pe Basescu, presedinte slab care ar fi zburat de la alegerile trecute daca opozitia (si cea din parlament si cea televizata) nu era atat de stupida si de comunista.
      • +1 (7 voturi)    
        iti racesti gura de pomana (Miercuri, 29 decembrie 2010, 2:28)

        cineva [anonim] i-a raspuns lui Arlecchino

        macar de-ar avea cu ce sa compare si pe cine sa ofere ca exemplu cand vorbesc despre opozitie si il injura pe Base...dar atata vreme cat reclama penibilul propovaduind prostia ...e clar ca si penibilul si prostia sunt de partea celui care reclama si dor striga

        uite ca acum Ciutacu a facut cariera de cand si-o ia in bot ...el latra el aude si inca vreo cativa prosti care ii fac audienta ! e bine ca tine prostii in tzara asta la un loc
      • -2 (8 voturi)    
        chiar nu stii ? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 8:34)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui Arlecchino

        Este adevarat ca pe vremea lui Ceausescu am lucrat la "sange" pentru a plati datoria externa, dar ce parer ai cum vom lucra acum noi si cele 2-3 generatii care vin ca sa plateasc imprumuturile facute de Basel si Bocut ?Ce viitor ii asteapta pe copii nostri? Ca eu am a juns la 50 de ani pensionar de boala (din campu; muncii) cu 2 boli cronice la o pensie de 350 lei (de ar trai Basel din asta macar timp de o luna) si am ajuns in imposibilitatea de a face tratament medicamentos datorita imbecilului de Cseke care modifica zilnic lista de medicamente compensate(si nu in favoarea bolnavilor). Deci te intreb , de ce ar trebui sa fac distinctie intre traiul oferit de Ceausescu si cel oferit de Base ?don pensia mai sus amintita crezi ca pot sa-mi fac macar 8 grade in casa ?
        • +1 (5 voturi)    
          Tot la sange. (Miercuri, 29 decembrie 2010, 10:04)

          Rammy [utilizator] i-a raspuns lui Alex

          Vom lucra.Vad ca v-a placut cum era pe vremea comunismului.Cand nu aveam ce manca.Si o sa dai replica cu ''Acum avem mancare dar nu avem bani''.....gresit domnule.Cata mancare s-a aruncat dupa Craciun?Am vazut la tv cum pensionarii....PENSIONARII....aruncau sarmale,piftie,caltabos la gunoi.Cat de ipocriti suntem!Ne-am invatat sa cerem de la stat,dar tu ce-ai facut ptr el?Pe timpul Ceausestilor cand ningea mergeam pe jos km buni,prin nameti,ca sa ajungem la munca,ieseam ''voluntar''ca sa dam zapada de pe sosele si trotuare.Acum nici asistatii social nu mai dau cu o matura.L-i se pare ca sunt nedreptatiti daca sunt pusi sa munceasca in folosul comunitatii.
        • +2 (6 voturi)    
          te-ai dat de gol, postac rosu! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 10:21)

          bula [anonim] i-a raspuns lui Alex

          cum esti pensionar (fie si de boala) si ai pensie dde 350 =ajutor social??? Deci n-ai muncit decat la partidul rosu si platit la negru! Imprumutul revine la 2000 de euro pe cap de roman (la postaci se calculeaza altfel, cu spor de 300% pentru prostie manifesta si pt. corijenta la aritmetica de clasa II). Iar la pensie de 350 de lei, caci n-ai muncit NICI pe vremea lui Ceausescu, cat ai contribuit la sanatate? vrei medicamente de 1000 E pe luna pe care sa le platesc eu? uite ca nu vreau!
        • +1 (1 vot)    
          raspuns (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:51)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Imi pare rau pentru situatia ta. Totusi, evident, nu incape nicio comparatie. In zilele noastre un om inteligent, harnic si, da, sanatos, o va duce cu siguranta foarte bine. Ai aceasta sansa. Ai sansa plecarii, de asemenea. Pe atunci eram toti egali: muream de foame impreuna indiferent de cantitatea de munca, energie, inteligenta consumate :) Singura diferenta era data de pile. O societate cam neplacuta, nu?
        • +1 (1 vot)    
          Dar ai internet mosule cu pensie mica............? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 19:59)

          LightSaber [anonim] i-a raspuns lui Alex

          Ce vrajeala ai sa-ti plangi de mila singur, cat te costa internetul mosule cu barba sura? Da' calculatorul de pe care scrii?
      • 0 (2 voturi)    
        dar tu sti ??!! (Miercuri, 29 decembrie 2010, 10:35)

        val [anonim] i-a raspuns lui Arlecchino

        Bine le mai zici dar cam sti cine statea prin blocurile de pe langa CC ??!!!! Hai spune te rog ???!!! Daca tot ai amintiri asa de neplacute ??!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          ce e cu violenta? (Joi, 30 decembrie 2010, 0:52)

          Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui val

          cu semnele de intrebare? de exclamare? de uluire? vreun argument ai? sau tu nu functionezi pe baza de argumente, functionezi pe baza de injurat interlocutorul si intrebari inchizitoriale? in rest, nu m-am plans deloc, n-am pretins ca eram muritor de foame (asta si subliniam ca niste oameni relativ bine situati traiau in halul ala... ). dar nici nomenclaturisti nu erau pe acolo. erau oameni normali care mai aveau cateva relatii, fix atatea relatii cate iti trebuiau ca sa ai 8 grade iarna in casa si apa calda de trei ori pe iarna (o data in decembrie, a doua oara in ianuarie si a treia oara pentru spalarea de primavara in februarie) ceea ce, desigur, iti dai seama, inseamna ca eram mult mai putin privilegiati decat un sef de sala sau un macelar.
      • 0 (0 voturi)    
        Aveti dreptate. (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:21)

        hmm [anonim] i-a raspuns lui Arlecchino

        Cel mai mare talent al romanilor este sa vorbeasca aiurea. Nu aveam multi anisori pe vremea lui Ceausescu, dar tin minte foarte bine ca aveai nevoie de cartela ca sa cumperi mancare, nu aveam caldura, gaze, etc... Cei care tanjesc dupa acei ani, ori au facut parte din aparatul de stat (acestia aveau propriile magazine, etc), ori sunt foarte tineri, ori au memorie foarte scurta, ori nu au inteles absolut nimic din ce se intampla ....
        Cat despre camatarii legali, din pacate multi romani au semnat prea usor imprumuturi uriase. Totusi, acest lucru nu il scuza deloc pe domnul presedinte pentru amnezia uluitoare in ce priveste ordonanta.
  • -5 (31 voturi)    
    Un loc in inima noastra (Marţi, 28 decembrie 2010, 19:35)

    AP [anonim]

    Prin promulgarea OUG50/2010 in favoarea bancilor, domnilor de la PDL, aveti un loc de veci in inima noastra.

    Dupa 20 de ani de vot pentru centru-dreapta, si mai recent decizia de a nu merge la vot, acum, dupa promulgare, m-am hotarat...in 2012 ma duc sa votez.

    V-ati batut joc de oameni...
  • +7 (7 voturi)    
    indemnizatie crestere copil (Marţi, 28 decembrie 2010, 19:43)

    Ele [anonim]

    Recunoasterea diplomelor din Republica Moldova imi da dreptul la obtinerea Indemnizatiei de cresterea copilului? ( conform legii 117/2010 in cazul in care studiile superioare nu sunt facute in tara sau in UE nu permit obtinerea indemnizatiei). Daca ma puteti ajuta..va rog!
    Multumesc!
    • +4 (4 voturi)    
      Daca ai cotizat primesti, daca nu ... (Marţi, 28 decembrie 2010, 21:35)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Ele

      Indemnizatia de crestere a copilului nu are nici o legatura cu ce studii ai facut (indiferent de tara unde ai studiat).Daca lucrezi legal in romania (indiferent de cetatenie) si iti platesti contributiile la bugetele de asigurari sociale (cu minim 12 luni anterior nasterii copilului) atunci beneficiezi de indemnizatie. Daca nu ai minim 12 luni neintrerupte de cotizatie la sistemul de asigurari atunci nu beneficiezi. Simplu, nu ?
    • +4 (4 voturi)    
      Inca o chestie. (Marţi, 28 decembrie 2010, 21:43)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Ele

      Daca esti intr-o forma de invatamant, atunci se considera ca statul roman iti plateste partea de contributii sociale si poti beneficia de CIC. Dar cu urmatoarele conditii: trebuie sa fi student/masterand intr-o tara UE (Moldova pica din calcul ca nu e), studiile trebuie sa aiba corspondent in nomenclatorul din romania (daca studiezi sa zicem dreptul klingonian sau alta aberatie pe care nu o recunoaste ministerul educatiei... ). cel putin unul dintre parinti trebuie sa aiba cetatenia romana. Daca indeplinesti toate cele 3 conditii atunci primesti. Daca nu, nu.
    • +3 (3 voturi)    
      Inca o chestie. (Marţi, 28 decembrie 2010, 21:43)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Ele

      Daca esti intr-o forma de invatamant, atunci se considera ca statul roman iti plateste partea de contributii sociale si poti beneficia de CIC. Dar cu urmatoarele conditii: trebuie sa fi student/masterand intr-o tara UE (Moldova pica din calcul ca nu e), studiile trebuie sa aiba corspondent in nomenclatorul din romania (daca studiezi sa zicem dreptul klingonian sau alta aberatie pe care nu o recunoaste ministerul educatiei... ). cel putin unul dintre parinti trebuie sa aiba cetatenia romana. Daca indeplinesti toate cele 3 conditii atunci primesti. Daca nu, nu.
  • 0 (6 voturi)    
    scenarita (Marţi, 28 decembrie 2010, 20:00)

    andreea [anonim]

    Sa tragem linie si sa adunam niste informatii arhicunoscute intr-o ordine logica.
    ANPC, condus de persoane numite de PDL, transpune directiva creditului de consum si o extinde, salutar la creditul imobiliar si ipotecar, lucru care nu era interyis. Nu se multumeste cu asta si dispune ca prevederile OUG 50 se aplica si TUTUROR creditelor in derulare, pt o parte dintre acestea stiind bine ca este interyis de directiva. Bancile se agita dar nu obtin nimic, liderii PDL dau declaratii sforaitoare si populiste, lumea se entuziasmeaza iar banciloe se tem ca vor pierde meciul lor cel mai importanty fiindca arbitrului nu ii pasa de regulament sau federatie. De altfel, guvernul dovedise in cazul taierii ilegale a salariilor din BNR ca nu se teme de infrigement, BCE, Comisie Europeana, ca face ce vrea el. Acum, cind nici vorba de declansarea vreunei proceduri inca,inexplicabil, renunta grabit la tot ce a sustinut iar bancile cistiiga totul, f usdor. Cine ce a pierdut si a cistigat. Bancile sunt in aceeasi situatie ca si inainte de aparitia OUG 50. clientii, la fel. cei care au nascut diun nimic amenintarea unei pierderi de sute de milioane pentru banci e posibil sa fie cistigatorii reali. cit ar dona cei pe cale sa piarda, dupa cum spuneau 800 milioane de euro?
    eu una nu cred asa ceva, e doar un scenariu ipotetic
  • 0 (6 voturi)    
    diferentiere (Marţi, 28 decembrie 2010, 20:24)

    Gica contra [anonim]

    Guvernantii au promis ca nu se ating de pensiile militarilor de sub 30 milioane lei.

    Primo, ma mir ca pentru prima oara matematica nu se mai dovedeste un lucru imposibil si se doreste o abordare diferentiata . Chiar ma mir de acest pas inainte. Din pacate l-au facut cam tarziu.

    Secundo , cu amaratii carora li s-au redus salariile si pensionarii de ce nu s-a procedat DIFERENTIAT ?

    Pe vremea aceea probabil nu s-a avut consultanta unui doctor doctorandum in matematica superioara.
    lol
  • +1 (5 voturi)    
    era sa uit (Marţi, 28 decembrie 2010, 20:29)

    Gica contra [anonim]

    era sa uit: umbla vorba ca masura de diminuare diferentiata (doar a pensiilor mari) este inaplicabila deoarece legea salarizarii deja a pensiilor deja au fost promulgate.
    deci..cam tarziu sa se draga busuiocul.
  • 0 (14 voturi)    
    baseeeeeeeeee (Marţi, 28 decembrie 2010, 21:23)

    me [anonim]

    macar ai mila de noi si da o bomba atomica, sa murim repede nu incet ca acum...
    omule
    ai cumparat CCR ne-am prin deja...
    vrei cu orice pret sa "restructurezi" bugetarii... TATAIEEEEEEEEEEEEEE restructurare inseamna dat afara oamenii NEIMPORTANTI (9 din aia 10 sefi, nu 1 din cei 2 subalterni cum faceti acum) si inseamna informatizare etc...
    ca acu raman toti sefii, se da afara un subaltern amarat si ala care ramane tre sa munceasca cat 2...
    poate la tine pe vapor asa se facea, da aici e altfel...
    pe langa asta mai dai si legi al de schibarea codului muncii... sa fim sclavi cu acte in regula... vre-i sa-l ajuti pe fratetu cu firma sau ai de gand sa-ti deschizi tu sau mimoza ta? si aveti nevoie de niste negrisori, nu?

    vai de capu nostru...
    asta e... totusi e si o parte buna... am auzit ca se cauta programatori in germania...
  • +3 (17 voturi)    
    e bine (Marţi, 28 decembrie 2010, 22:39)

    Serje [utilizator]

    Cu toata opozitia mogulilor mafioti si penali care trag in guvern pentru a-l schimba si a se salva de numeroasele procese ale talhariilor pe care le-au savarsit, tara merge inainte.
    Lupta se da intre mogulii Paturiciu, Felix Securistus Voiculescu, Nis Vantu FNI si guvern, respectiv Basescu.
    Primii vor sa puna mana pe putere pentru a prostitua justitia ca sa-i scuteasca de procesele penale, sa ramana cu averile talharite pe seama poporului roman. In acest scop au angajat mii de mincinosi, banditi mercenari fara vreo farama de constiinta umana, care turuie din zori si pana-n noapte impotriva puterii. Politicienii PSD, PC, PNL sunt simple unelte ale diavolului reprezentat de trioul Paturiciu - Felix - Nus.
    Guvernul actual, votat de majoritatea lucida, reuseste sa duca corabia pe drumul cinstit si rational de urmat : economie maxima la cheltuieli, restructurarea aparatului bugetar superumflat, reducerea pensiilor si salariilor nesimtite, stat de drept.
    Sa ne rugam Domnului ca planurile democratiei sa se indeplineasca in dauna eforturilor besmetice duse de fortele netrebnice ale raului.
    • +3 (9 voturi)    
      Asa este. (Miercuri, 29 decembrie 2010, 2:30)

      Caloianu [anonim] i-a raspuns lui Serje

      BRAVO, FELICITARI, vorbesti bine, ca dupa sufletul meu.
    • 0 (4 voturi)    
      majoritate lucida ? (Miercuri, 29 decembrie 2010, 9:27)

      nu te cred [anonim] i-a raspuns lui Serje

      Din ce imi amintesc eu Basescu si-a facut campanie la OTV, TarafTV si alte televiziuni de genu, asa ca mai lasa-ma cu "majoritatea lucida". Mai lasa-ma cu doctrina mogulilor, de atat timp e Basescu si PDL la putere si nu s-a diferentiat cu nimic de PSD&Co.
    • 0 (4 voturi)    
      Castigator al concursului.... (Miercuri, 29 decembrie 2010, 10:18)

      frankestain [utilizator] i-a raspuns lui Serje

      ...,,Omagii Presedintelui",ai fi daca ai tine acest discurs la TVR1, mai ales cu fraza ,,Guvernul actual, votat de majoritatea lucida, reuseste sa duca corabia pe drumul cinstit si rational de urmat : economie maxima la cheltuieli " sigur ai fi castigat .
      Numai ca aceasta economie de la buget cat si imprumuturile nesabuite nu se duc acolo unde trebuie ,adica in infrastructura si industrie pentru a fi create locuri de munca pentru cei care sunt disponibilizati,acesti bani se duc tot in buzunarele gasti de la guvernare prin caile deja cunoscute cum ar fi contracte clientelare etc.
      Masuri mai proaste ca astea nu se gasesc in nici o tara si cu toate ca sunt criticate pana si de cei de la FMI, mai exista persoane ca dv care sa aduca elogii unui guvern super-incompetent format din lingai al primului marinar si al primei doamne Udrea,aveti talent probabil ca ati exersat mult in perioada anilor 1980...felicitari.
      • 0 (0 voturi)    
        O fi (Miercuri, 29 decembrie 2010, 21:44)

        Serje [utilizator] i-a raspuns lui frankestain

        Asa mincinos ca dumneata canta din zori si pana in noapte Felix Securistus Voiculescu si Nus FNI Vantu.
        Ei au un motiv solid in apararea talhariilor facute dar la matale care este motivul ? Sau numai atata poti judeca !?
        De asta ne merge atat de prost in tara asta si trebuie copiii sa ne fuga in lumea larga.
  • 0 (8 voturi)    
    Hmmm (Marţi, 28 decembrie 2010, 23:24)

    MRSmrs [utilizator]

    Iata si alte stiri peste care HotNews le "sare":
    "-Preşedintele Traian Băsescu l-a decorat pe Ilie Botoş, fostul procuror general al României în mandatul căruia a fugit din ţară Omar Hayssam, cu Ordinul "Virtutea Militară" în grad de Cavaler, cu însemn pentru militari. Alături de Botoş au mai fost decoraţi alţi doi generali. Decretul prezidenţial a fost semnat pe 20 decembrie şi publicat pe 27 în Monitorul Oficial. "-
    Oare HotNews nu a primit voie sa spuna acest adevar?!
  • +3 (7 voturi)    
    Este OK dar ce facem cu agentura KGB? (Marţi, 28 decembrie 2010, 23:35)

    prostanacul [anonim]

    Este OK cu bugetul dar ce facem cu agentura KGB? Bunicuta Ilici Iliescu, Procurorul care n-a prins pe nimeni Ponta, Geoana care merge la Moscova (de ce? si pentru ce?) Ochi de peste Crin Antonescu, si mogulii Patriciu si Voiculescu
  • +1 (5 voturi)    
    OUG 50 - marea iluzie (Miercuri, 29 decembrie 2010, 1:07)

    Vali [anonim]

    OUG 50 a avut un mare rol atat cat a fost "vie": cu sprijin PDL a ajutat cativa baieti destepti sa preseze bancile sa le reduca unele comisioane si rate la credite. Problema fiind acum rezolvata pentru acestia, "portita" s-a inchis.

    Guvernul arata din nou cu degetul spre FMI, desi initiatorul legii, ANPC, stia de la bun inceput care este miza dar si finalitatea acestei ordonante.
  • 0 (6 voturi)    
    " Mai alb mai stralucitor" (Miercuri, 29 decembrie 2010, 8:29)

    Gogu [anonim]

    Si uite asa, daca ti-am furat portofelul, dau 16% la stat si eu ramin cu restul. Fraierul, ramine cu degetul in gura.
  • 0 (0 voturi)    
    Reuniunea de 20 de ani (Miercuri, 29 decembrie 2010, 12:20)

    Mefisto [anonim]

    Pe multi dintre acesti politicienii romani ii cauta nea' Nicu Ceausescu pentru Reuniunea de 20 de ani.

    Dricurile au fost trimise...
    • 0 (0 voturi)    
      pentru @rocco [anonim] (Miercuri, 29 decembrie 2010, 13:28)

      Mihnea [anonim] i-a raspuns lui Mefisto

      Tu crezi ca vei scapa??
      Tu poti sa demonstrezi cu acte masina sau casa pe care ai cumparat-o, ca defapt este din salar???
      Ia sa vezi cum iti impoziteaza si tie!!!!
      Prost mai esti!!!
  • +1 (1 vot)    
    OUG 50/2010 (Miercuri, 29 decembrie 2010, 14:04)

    rzv [utilizator]

    Directiva Europeana 2008/48/CE ( care este transpusa prin OUG 50/2010 )
    ,, Prezenta directiva respecta drepturile fundamentale si se conformeaza principiilor recunoscute, in special, de Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene. Prezenta directiva este menita a asigura in special respectul deplin al normelor privind protectia datelor cu caracter personal, dreptul la proprietate, nediscriminarea, protectia familiei si a vietii profesionale, precum si protectia consumatorului in conformitate cu Carta drepturilor fundamentale a Uniunii europene ,,

    Ma intreb la ce draq so referii Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene, respectarea drepturilor consumatorilor si nediscrimarea ???

    Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene
    ,, Conştientă de patrimoniul său spiritual şi moral, Uniunea este întemeiată pe valorile indivizibile şi universale ale demnităţii umane, libertăţii, egalităţii şi solidarităţii; aceasta se întemeiază pe principiile democraţiei şi statului de drept. Uniunea situează persoana în centrul acţiunii sale, instituind cetăţenia Uniunii şi creând un spaţiu de libertate, securitate şi justiţie. ,,

    Da asa este, canci drepturi la romani se pare ca aceasta Carta este numai ptr. cine trebuie .
    Guv. Bancii nationale :
    Romanii care au luat credite sunt devina ptr. starea economica a Tarii .
    Acum un an cand BNR-ul tot scadea dobanda de referinta si se tot ruga de banci sa dea drumul la creditare sa uitat sau poate Isarescu nu facea parte din BNR.
    Basescu :
    22 de mil de romani sunt vinovati ptr. starea economica deplorabila a tarii.

    Mai sus este articolul cu ,, Restantantele la banci se apropie de 4 miliarde de euro,, iar inteligentul asta da drumul la OUG 50/2010 in forma stabilita de FMI .
    ,,Scapa cine poate,,
  • 0 (0 voturi)    
    //// (Joi, 30 decembrie 2010, 13:55)

    marius [anonim]

    aste ii bat joc de noi si mie imi pare bine ca suntem niste prosti nu stim ce e aia libertate(editat de HotNews.ro)


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version