VIDEO Nostalgicii s-au recules la mormintele sotilor Ceausescu, executati in ziua de Craciun

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 18:02 Actualitate | Esenţial


Nostalgici ai comunismului la mormantul sotilor Ceausescu
Foto: Agerpres
Cativa bucuresteni nostalgici au venit sambata sa aprinda o lumanare la mormintele sotilor Ceausescu, din Cimitirul Ghencea. In urma cu 21 de ani, exact in ziua de Craciun, Nicolae Ceausescu si sotia sa Elena erau executati prin impuscare la Targoviste.

Procesul sotilor Ceausescu a inceput pe 25 decembrie 1989, la ora 13.20, cei doi fiind acuzati de genocid, subminarea puterii de stat prin organizarea de actiuni armate impotriva poporului, subminarea economiei nationale si incercarea de a fugi din tara pe baza unor fonduri de un miliard de dolari, depuse in bancile din strainatate.

In jurul orei 14.40 procesul s-a incheiat, iar sentinta de condamnare la moarte a fost pronuntata la ora 14.45.

Nicolae si Elena Ceausescu au fost executati cinci minute mai tarziu, in curtea garnizoanei.

Procesul si executia au fost filmate iar imaginile au facut inconjurul lumii, fiind difuzate si de Televiziunea Romana.





















5132 vizualizari

  • -8 (24 voturi)    
    cred ca merita EX OSSIBUS ULTOR !.. (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 18:32)

    Eneas [anonim]

    scrisa de George Cosbuc!cata previziune a timpurilor care vor veni....

    *A fost un tanar împărat—
    De la mişei a smuls averea
    Şi-a smuls de la tirani puterea
    Şi mulţi nebuni a spânzurat.
    Dar patru inşi vorbind în şoapte
    L-au dus în giulgiuri învălit
    Şi-n codrul cel mai tăinuit
    L-au îngropat târziu în noapte.

    Cei tari au zis: „A fost mişel!
    Ne-a prigonit prea multă vreme.“
    Iar popii fulgerau blăsteme
    La cei ce mai vorbeau de el:
    Nici voie să-şi cernească portul,
    Nici drept să-l plângă n-au avut
    Şi niciodată n-au ştiut
    În ce pământ le doarme mortul.

    Şi nu vor şti! Căci groapa lui
    În blăstemat pământ s-ascunde.
    Nici soare-acolo nu pătrunde,
    Nici plângerile nimărui.
    Jurat-a iadul să-ngrădească
    Cu nopţi de veci acest mormânt;
    Iar brazii tac, că nici un vânt
    Nu-i clatină, ca să vorbească.

    Dar noaptea-n zare uneori,
    Când o furtună-n depărtare,
    La margini de-orizont răsare
    Un fulger alb, târziu spre zori,
    Şi-ntruna spre păduri arată
    Din mormânt se ridică răzbunătorul!
    Şi scapără spre ea mereu;
    E, parc-arată Dumnezeu
    Spre groapa cea de veci uitată.

    Iar într-o noapte va lovi!
    Şi spintecată de lumină
    Fugi-va noaptea cea haină,
    Şi brazii-n flăcări or vorbi;
    Şi-atunci, cu fulgerul tovarăş,
    Ieşi-va mortul împărat,
    Şi-n iadul lor, de-unde-au plecat
    S-or prăbuşi tiranii iarăşi*

    E totusi Craciunul!
    • -8 (22 voturi)    
      superb (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 18:52)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

      multumesc!
      • +4 (6 voturi)    
        Pentru fedesenaro-comunisti ca tine (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 20:36)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui srpc

        Am un singur comentariu. Sa-ti fie rusine vesnic.
    • -11 (23 voturi)    
      bravo (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 19:08)

      smen [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      esti mare om
      • +6 (8 voturi)    
        Acum inteleg (Duminică, 26 decembrie 2010, 1:33)

        muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui smen

        E clar de ce parasuta de smen e atat de pornit contra americanilor si ii linge sub coada pe rusi si chinezi.
        El e unul din dementii care il plang pe ceausescu.
        • +3 (5 voturi)    
          de inteles (Duminică, 26 decembrie 2010, 17:37)

          H_B [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

          Trebuie sa-l intelegi si pe el si pe cei care s-au dus la reculegere: pupatul in dos provoaca dependenta si e aproape imposibil de vindecat.
          O sugestie pentru comunistii nostalgici de care e vorba in articol: mai bine ii dezgropati pe ceausesti si ii transformati in moaste, baieti. Asa o sa va fie mai usor sa-i pupati.
          • -4 (6 voturi)    
            tre sa recunosc (Duminică, 26 decembrie 2010, 19:20)

            smen [anonim] i-a raspuns lui H_B

            ca ai dreptate,aceleasi semnalmente pot fi observate la voi basistii,cum apare betivanu pac in spatele lui,idolul nostru macar era patriot si nu era betiv,da al vostru e un vagabond
        • -4 (6 voturi)    
          mersi (Duminică, 26 decembrie 2010, 19:15)

          smen [anonim] i-a raspuns lui muciflenduri

          obezule,ma amuza clovnii americani care vad agenti kgb si comunisti peste tot,hai mars la kfc
    • +22 (38 voturi)    
      Esti total aiurea (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 20:32)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Poezia se refrea la un erou adevarat, la Horea nu la jegurile comuniste. S-ar putea eventual aplica si la un adevarat erou uitat, Maresalul Antonescu, cel care a eliberat Basrabia si Bucoovina de Nord. Voi fantome comunsite intorceti-va In iadul vostru de unde ati iesit in urma cu 70 de ani si ramaneti acolo de-a pururi impreauna cu idolul vostru.
      • -14 (24 voturi)    
        ai scris cu atatea greseli si postarea asta si (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:43)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

        cea de mai jos ,incat ,in opinia mea, esti vreun fierbator rusnac uitat de D-zeu prin Romania !limba romana nu iti apartine si, in compensare, iti alegi nick name =Un roman anonim! Romanii sunt crestini agramatule si respecta Craciunul ,chiar si acel Craciun in care a fost asasinat Ceausescu de o gasca de spioni sovietici ,in nebunia in care ne-au indus !
        merita un gest crestin ,macar cand ii comemoram asasinarea !
        • +4 (8 voturi)    
          La el sunt greseli, (Duminică, 26 decembrie 2010, 8:32)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          la tine sunt.... pacate!
          El le poate indrepta singur...
          Tu doar cu ajutorul lui Dumnezeu care... din pacate nu era comunist!
          Si singur, nu esti in stare!
          Iar ajutorul "liberului cugetator" mai mult te afunda!
          • -3 (7 voturi)    
            nu te baga unde nu iti fierbe oala (Duminică, 26 decembrie 2010, 20:45)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

            lasa-l pe Dumnezeu , ca nu are grija ta ,sau al altora ca tine !e doar creierul tau care nu vede decat o mica parte a acestei lumi si reactioneaza ca atare ! nu esti tu vinovat ca utilizezi in vocabular cuvinte cheie=pacate ,liber cugetator ,Dumnezeu ,comunist !
            habar nu ai despre ce e vorba ,dar mai trage un minus ,din razbunare....
            • +1 (3 voturi)    
              QED! (Luni, 27 decembrie 2010, 7:40)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

              Prostul nu e prost destul pana nu e si fudul!
            • +2 (4 voturi)    
              Ai impresia (Luni, 27 decembrie 2010, 8:50)

              , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

              ca minusurile tale sunt pasiunea vietii mele? Te inseli!
              Cat despre cat de limitati suntem unii sau altii, nu tu esti in masura sa spui!
              Daca eu vad o mica parte din lume, e bine; macar VAD! Tu insa esti ghidat, esti orb cu ochi, surd cu urechi....
              Lasa televizorul si utilizeza creierul!
              Lasa calculatorul si mai foloseste hartia si creionul!
              Fii om, nu pelican. Judeca, nu inghitii ceea ce ti se toarna!
              • -3 (3 voturi)    
                mamaaaaa, cata intelepciune .... (Luni, 27 decembrie 2010, 13:06)

                Eneas [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

                se ascunde sub oaia de pe cap,leibarul de toamna-iarna si galosii anti -gel ! utilizatorule ,in februarie e ziua internationala a Zonelor Umede ,vezi sa nu o ratezi......
                • +1 (3 voturi)    
                  Daca iti spun ca esti (Luni, 27 decembrie 2010, 13:50)

                  , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

                  nesimtit, o sa/mi spui ca asa te/a nascut mama ta!
                  Invit/o pe ea la ziua aia, poate te face pierdut la vreun avort.
                  Esti iremediabil pierdut!
                  Cauta si tu o femeie!
                  Nu mai inota cu labe! Dauneaza!
        • +6 (10 voturi)    
          Ma nostalgic pseudopatriot (Duminică, 26 decembrie 2010, 9:24)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Eu sunt roman de 5 generatii pe care le stiu, bunicii mei au luptat la Marasesti si au aparat linia Nistrului de bolsevici. Greseli de tastare face oricine. Iar Ceausescu nu a fost crestin, un crestin nu darama aiurea biserici ca un exemplu printre multe altele. Ca a fost executat de Craciun de alti comunisti e perfect adevarat. Dar e pacatul lor. Insa a plange pe cel care a degradat pentru mult timp poprul roman fie si numai din punct de vedere moral si a-i dedica o poezie legata de un erou adevarat mi se pare o blasfemie. Oricum pana acum imi pareai undeva deasupra tembelului care semneaza smen. Vad ca suntei la celasi nivel.
          • -4 (6 voturi)    
            balaceanca srl (Duminică, 26 decembrie 2010, 19:22)

            smen [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

            deci tu te tragi dintr-o familie de eroi si disidenti,hahahahahahahaha,a murit debaga tataita si mamaita basistule,comunistii erau infinit mai buni ca basinescu
            • +2 (2 voturi)    
              Bine ales la Balaceanca (Luni, 27 decembrie 2010, 15:17)

              Bogdan [anonim] i-a raspuns lui smen

              Numai ca acolo trebuie sa te tratezi tu. Cat de prost sau de interesat poate fi cineva care sa sustina ca comunismul a avut ceva bun. National socialismul si National comunismul analfabetului Ceausescu sunt dou sisteme criminale condamnate ca atre de istorie. daca acest lucru elementar nu-l intelegi sfatul este : LA BALACEANCA !
          • -4 (6 voturi)    
            alealalte 5 generatii erai din Galitia ? (Duminică, 26 decembrie 2010, 20:16)

            Eneas [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

            nu au construit stramosii tai si piramidele ? exodul , geneza , tara promisa, iti spun ceva ?daca nu era Ceausescu azi nu aveai dupa ce bea apa ,tu si generatiile sau degeneratiile tale, mama ta de filorus ! esti plin de greseli gramaticale si tot continui sa te dai in spectacol....
            • +1 (1 vot)    
              dupa cum gandesti (Luni, 27 decembrie 2010, 15:20)

              Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Eneas

              stramosii tai au venit cu hoardele sovietice. Daca nu era ceusescu Romania ar fi fost in primele cinci tari din Europa (asa cum a fost inainte de comunisti). Nu mai fa atat caz de geselile altora - se pot indrepta. Prostia nu. Si aici esti bolnav tare.
          • +1 (3 voturi)    
            e de condamnat, dar... (Luni, 27 decembrie 2010, 0:45)

            gogu [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

            nu va suparati, Ceausescu (prin suferinta noastra, bineinteles) a adus Romania la t=0 in 1989! De aici incolo a fost treaba celor care au urmat (toti) Unde e Romania acum? Aud??? Romania era tara care in 1989 avea startul cel mai favorabil....0 lei datorie!
            • +1 (1 vot)    
              Gogule (Luni, 27 decembrie 2010, 11:20)

              muciflenduri [anonim] i-a raspuns lui gogu

              Cine te opreste sa muncesti si sa ai de toate gogule?
              Voi sunteti ca boii care trag doar daca sunt pusi la jug si batuti cu biciul?
              Daca esti om de isprava, vei reusi mult mai multe in capitalism.
              Daca esti o oaie care behaie la sedintele de partid, normal ca vrei sa apartii grupului, sa munceasca alti sclavi si pentru tine.
              Tot ce am reusit (prin munca) e al meu, nu am nevoie sa impart cu tot felul de loaze care tanjesc dupa vremuri de mult apuse.
              Daca sunt mai destept si mai pregatit decat tine, de ce ar trebui sa castigam la fel? Pentru ca asa vrea partidul? Eu muncesc duminica, in timp ce tu te imbeti ca porcul, si ai vrea sa fim egali?
        • +2 (6 voturi)    
          Pentru informarea ta (Duminică, 26 decembrie 2010, 13:50)

          Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Din arborele genealogic pe care am putut sa-l reconstitui sunt roman de cinci generatii. Am stramosi memorandisti, bunicii au luptat la Pravat-Valea Larga, daca stii ce a fost acolo, si la Mararsesti si au aparat linia Nistrului de hoardele bolsevice. Am printre stramosi chiar si preoti ortodocsi. Si nu imi aleg un pseudonim care nu are nimic in comun cu Romania, poate doar cu antichitatea greaca. Cat despre alfabetizarea ai fi fericit daca ai avea macar o fractie din cunostintele mele. La nervi, cand tastez repede mai fac si greseli dar greselile de tastare sunt vizibile cu ochiul liber si diferite de greselile de gramatica. Ma rog , in lipsa de argumente chiar subtiri ataci aiurea la persoana. Iti amintesc , "crestinule'" post revolutionar ca Ceausescu nu avea nimic in comun cu crestinismul in genral, pentru ca la "indicatiile" lui au fost rase nejustificat biserici, nici cu Craciunul in special ( in anii '80 a cazut Craciunul intr-o duminica si in acea duminica am fost chemati special la munca). Si nici macar nu a fost luptator antisovietic asa cum incerca unii sa crediteze ideea. A fost doar un opozant al modernizarii de tip Gorbaciov. Ca a fost executat de unii care au fost si sunt macar agenti de influenta rusi daca nu chiar spioni e insa adevarat. Dar executia in ziua de Craciun e pacatul lor pe care il vor plati ei, asa cum Ceausescu si-a platit pacatele lui. Dar sa asociezi Craciunul si o poezie inchinata unor eroi adevarati, chiar anonimi cu Ceausescu este chiar balsfemie. Si in plus te credeam superior tembelului cu pseudonimul smen. M-am inselat.
          • -6 (8 voturi)    
            in sfarsit (Duminică, 26 decembrie 2010, 19:24)

            smen [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

            l-am gasit pe urmasul lui decebal,sa te pomenesti ca strabunii tai au luptat la rovine,la vaslui si la selimbar,esti mare om nene,juma din romania se trage din strabunii tai,hai ca ma duc sa iau un emetiral
    • +4 (6 voturi)    
      De la misei a strans averea? (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 22:41)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      Nu dragule, chiar de la popor a strans averea, cand oamenii tremurau de frig pe intuneric si stateau la cozi interminabile pentru o legatura de gheare el isi construia cel mai mare palat din lume! Miseii stateau bine-mersi la caldurica, nomenclaturistii si securistii se lafaiau in vile de protocol si visau la vremurile cand vor continua ei jaful...
      • -3 (5 voturi)    
        esti plin de clisee,revolutionar ,nimic de zis (Duminică, 26 decembrie 2010, 20:18)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Lucian

        pensionarii tai mananca azi pensia datorita lui Ceausescu ,nu celor care astazi iti valorifica tie democratia*atat de greu castigata*!
    • +4 (6 voturi)    
      Mai flacau . . . . (Duminică, 26 decembrie 2010, 8:26)

      Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Eneas

      . . . . dar mormintele miilor de femei moarte pentru ca si-au impuns din disperare uterul pentru a nu da nastere la copii pe care nu vor avea cu ce sa ii hraneasca apoi, le stii cumva pe unde sunt? Sa o intrebi pe maicata sau pe bunicata ce insemna pentru ele sa nu vada rosu odata pe luna stiind ca acel capcaun si cu nevastasa nu le dadea nici o posibilitate de a nu face copii daca nu doreau acest lucru.
      • -3 (5 voturi)    
        asa de tanar si deja Gheorghe ? (Duminică, 26 decembrie 2010, 20:21)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

        mii de femei ? saracul de tine, cat poti fi de cazut din statistica!mai pune si tu o liniuta,mai schiteaza un gest de om educat ,nu mai gavari din bezna in care te afli....
        • +1 (3 voturi)    
          Mea culpa! (Luni, 27 decembrie 2010, 8:41)

          Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Eneas

          Ai dreptate! Am gresit! Am scris in loc de zeci de mii doar mii! Iarta si tu pentru ca nu ai de unde sa stii ca nu ai trait in vremea aceia. Nu stii ca langa masa de operatie pe langa doctor era si un militian care daca femeia nu spunea cine i-a provocat avortul nu dadea permisiunea doctorului de a face operatia.Si de multe ori o dadea prea tarziu! Asta era valabil pentru orasence ca la tara . . . cine stie?
      • 0 (0 voturi)    
        Eu auzisem . . . (Luni, 27 decembrie 2010, 9:02)

        gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Gheorghe

        . . . ca dupa noile reglementari ale Academiei Romanae cuvinte ca: niciun, maicata etc. se scriu legat. Daca am inteles gresit . . asta e sunt un incult!
  • +13 (21 voturi)    
    si la aia care au murit la canal (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 19:12)

    zaboo [utilizator]

    si naiba mai stie pe unde din cauza ... comunistilor cand se duc? maine?
    • -15 (23 voturi)    
      la aia (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 19:20)

      smen [anonim] i-a raspuns lui zaboo

      se duce base anicomunistu,hahahahahahaa
      • +6 (6 voturi)    
        Sa-ti fie rusine (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 20:28)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui smen

        Esti un jeg cu gandire de pitecantrop comunist. Du-te in Coreea de Nord si poate ai ocazia sa mori pentru idealul tau si noi sa scapam de tine. Rusine ca te legi de mortii nostri victime nevinovate ale idolilor tai.
      • +6 (12 voturi)    
        tu meritai impuscat (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:09)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui smen

        da' s-a ratat sansa asta, din pacate...
        • -6 (8 voturi)    
          pacat (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 22:41)

          smen [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          ca nu te stiam cand eram la garzile patriotice mai americlocule,ca la ora asta erai pamant in singuratate
          • -1 (1 vot)    
            cum iti permiti... (Luni, 27 decembrie 2010, 15:33)

            un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui smen

            sa faci astfel de afirmatii si amenintari.
            pleaca din tara daca nu iti convine si inceteaza sa mai faci astfel de jiogniri si amenintari.
        • -6 (8 voturi)    
          pacat (Duminică, 26 decembrie 2010, 4:09)

          smen [anonim] i-a raspuns lui zaboo

          ca nu te-am mirosit pe vremea raposatului,un vierme ca tine era numai bun de lucru la mina,ma mir ca nu te-au mirosit securistii sau garzile patriotice ca esti americloc pro obez
          • +3 (5 voturi)    
            esti atat de imbecil (Duminică, 26 decembrie 2010, 16:54)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui smen

            ca nu mai ramane loc si de altceva...
        • +2 (2 voturi)    
          e greu sa gandesti! (Duminică, 26 decembrie 2010, 11:57)

          q1953 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          Era foarte bine pentru tine in comunism!
          Gandea partidul in locul tau. Iti spunea cati copii sa faci, cate camere sa aiba casa, ce sa mananci, cat sa mananci. Tu nu trebuia decat sa te faci ca muncesti, sa aplauzi la marile adunari populare sau la cenaclurile versificatorului Paunescu si sa faci copii cat mai multi ca "geniul Carpatilor" sa aiba viitori aplaudaci cu creierele spalate.
          Acum trebuie sa-ti pui creierul la treaba si cum nu a fost invatat sa gandeasca, normal ca ti se pare greu.
          • -1 (1 vot)    
            hai ca nu-i chiar asa... (Luni, 27 decembrie 2010, 9:47)

            lucyan [utilizator] i-a raspuns lui q1953

            in 20 de ani de capitalism abia a-ti reusit sa furati ce a construit comunismul...
            daca nimeni nu muncea, ca vad ca multi afirma asta, cum naiba s-a modernizat romania?sau nu stiti ce inseamna asta? comunismul are si greselile lui, dar nici nu trebuie sa nu-i recunostem meritele...
            multi dintre cei care acum sunt porniti impotriva comunismului nu stiu ca daca nu era acest sistem inca mai ara pamantul cu calul...
            • 0 (2 voturi)    
              gramatica!! (Luni, 27 decembrie 2010, 11:44)

              q1953 [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

              In " n" ani de socialism si 20 de ani de capitalism ar fi trebuit sa inveti sa scrii "ati" nu'"a-ti". Nu cunosti notiuni de gramatica elementara si-ti permiti sa faci aprecieri socio-politice.
            • 0 (2 voturi)    
              zap (Luni, 27 decembrie 2010, 13:01)

              mockito [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

              ce s-a construit in comunism s-a facut cu pretul multor vieti. in plus, armata muncea aproape gratis aproape 2 ani de munca silnica si foarte putina instructie pt fiecare militar in termen. oricum, hai sa vedem ce s-a construit in comunism... blocuri mizerabile si in pericol de prabusire, canalul dunarea marea neagra care la ora actuala este inutilizabil, fabrici si uzine care produceau in pierdere, acum vandute, inchise sau demolate tocmai pt ca nu erau rentabile...
              metroul din bucuresti... este poate singura realizare utila cat despre asa zisa "casa a poporului"... este folosita in proportie de 50% si a inceput deja sa se degradeze. nu mai pomenesc de cati si-au pierdut viata muncind la construirea ei si la canal.
              altceva? cu ce se mai poate mandri comunismul? achitarea datoriilor externe? da, facuta cu pretul foamei, frigului si intunericului timp de 10 ani. si cum am beneficiat? poti sa ai zero datorii...daca n-ai potential, degeaba... imprumuturile de azi sunt facute pt ca prin masurile luate, exista potentialul ca economia sa fie stabilizata atragand astfel capital strain... lucru care va duce la o dezvoltare profitabila in viitorul mediu si la achitarea acestor datorii dupa care ar trebui sa urmeze o perioada de prosperitate. dar nimic nu se face batand din palme... asa ca nu ar trebui sa visam ca vom ajunge la nivelul germaniei in cativa ani. generatia de azi este sacrificata dar cea de maine are o sansa mare sa traiasca decent. intrebarea e... ne pasa?
      • +6 (6 voturi)    
        Stau si ma intreb (Duminică, 26 decembrie 2010, 8:34)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui smen

        la tine cine va veni?
        Ilici, bombo, nazistul mazare, voiajorul... vanghelie, ....
        Pacat de Dumnezeu ca a irosit un suflet pe un prost! Sau poate esti doar un exemplu de.... Asa, nu!
  • -13 (19 voturi)    
    rasul curcii...... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 19:23)

    costica [anonim]

    l-au executat pe Ceausescu ca sa vina Basescu si Boc la anul 2010 si sa-l planga 60% dintre romani pe Ceausescu.... rasul curcii la romani.....
    • +16 (20 voturi)    
      Ai uitat esentialul (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 20:34)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui costica

      Au venit intai nomenclaturistii din linia a 2-a si au ras ei tot intai.
    • +2 (4 voturi)    
      Te cheama (Duminică, 26 decembrie 2010, 8:35)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui costica

      curca?
      E de inteles!
  • +23 (29 voturi)    
    numai (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 19:31)

    eu [anonim]

    cei din fosta nomenclatura si cei lenesi plang dupa ei.
    in fabrici se freca menta , la scoala nu erau repetentii, nu se gasea mai nimic prin magazine , criza de electricitate, gaze, benzina, o gramada de oamenii impuscatii la frontiera, oamenii dus cu japca la canal sau casa poporului, trezirea la 4 dimineata dupa lapte si as mai putea continua .Aminitiri din copilarie
    • -12 (20 voturi)    
      desi nu meriti (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:16)

      florin [anonim] i-a raspuns lui eu

      desi esti fara minte iti aduc aminte ca acele vremi cu puturosii lor au facut centralele de la cenavoda, blocurile in care probabil locuiesti si tu fabricile adunatura de fiare vechi cum zicea p roman pe care jegurile politice din ultimii 20 de ani s-au straduit sa le fure prin privatizare ca acum sa nu avem unde munci si sa trebuiasca sa spalam batanii altora. traiasca politicienii romani post decembristi
      • +2 (6 voturi)    
        Ci ce produceau mai . . . (Duminică, 26 decembrie 2010, 8:37)

        Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui florin

        . . . . Florine (ma abtin cu greu sa nu-ti atribui un epitet pe masura) fabricile alea ale tale pentru mine ca cetatean al acestei tari? Cartele pentru paiine si lapte si oua si unt si ulei, Oase decojite de carne i magazinele de profil, adidasi de porc copite si buze de vaca si multte alte asemenea delicatese. Nu ai trait in perioada aia ,sau daca ai fost copil habar nu ai ce au insemnat pentru parintii tai eforturile de a te hrani cat de cat ca lumea. Spui ca s-a construit! Da s-a construit cu pretul paiinii mele sau a parintilor tai. Pentru ca pentru a produce marfa de 1000 de lei pentru export plateam in tara 5-6000de lei. Daca nu crezi intreaba un economist batran. De aia ajunsesem la sapa de lemn pentru ca produceam numai cu tehnologii invechite si mari consumatoare de energie. Dar stii ce? Imi bat gura de pomana pentru unul ca tine.
        • 0 (0 voturi)    
          bine ca producem acum... (Luni, 27 decembrie 2010, 9:56)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe

          nu stiu daca ai trait sau nu in perioada aia, dar perioada aia nu a fost asa neagra cum o zugravesti tu, ba au fost ani buni cand eram priviti cu invidie din afara... pe urma a urmat declinul, sa-i zic asa, cand trebuia oarece efort sa gesesti ce-ti trebuie, dar gaseai, acum e mai bine ca vedem de toate dar nu-ti permiti nimic, cand milioane de oameni traiesc sub demnitate, din cauza unor capitalisti lipsiti de orice scrupule, pentru care banul este totul?
          ce s-a construit in romania in ultimii 20 ani?
          sau faci parte dintre cei care se minuneaza cand vad la televizor un intreprinzator privat car si-a deschis o ferma cu 100 capete vaci, cu fonduri europene, cu adapatori automate, cu... afla ca pe vremea comunistilor orice cap avea acest lucru... de vina nu este neaparat sistemul, de vina sunt oamenii care l-au aplicat, sunt multe lucrutri pe care le-am putea aplica acum, mai ales ca putem evita greselile... dar ce te faci cu ciocoii vechi si noi?
          • -1 (1 vot)    
            Taica . . . (Luni, 27 decembrie 2010, 11:37)

            gheorghe [anonim] i-a raspuns lui lucyan

            . . . . te imbeti cu apa rece. Comunism inseamna saracie oriunde in lume pentru ca se consuma mai mult decat se produce si ce se produce, se produce prost.Romaniei i-au trebuity 45 de ani ca sa junga in colaps, Rusiei care era mai bogata decat Romania i-u trebuir vreo 70. Uite ce se intampla acum in Cuba si in Coreea de nord. Urmeaza Venezuela si alte cateva tari latino-americane la ai caror conducatori le umbla gargauni prin cap. Ne vor trebui alti 50-60 de ani ca sa reparam raul produs tarii de perioada comunista timp in care obligatoriu va trebui sa invatam sa muncim nu sa ne facem. Stii sloganul la moda pe atunci: Ei se fac ca ne platesc noi ne facem ca muncim! Viseaza tu la cai verzi pe pereti cu rauri de lapte dulce si maluri de unt moale (Tiganiada) dar iti spun eu ca vremuri de alea nu ai sa mai pupi! Numai bine!
      • +4 (6 voturi)    
        Hate commies (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:38)

        Mitica [anonim] i-a raspuns lui florin

        De acord ca Ceasca a facut chiar si metroul, atat de util. Totusi, de ce se oprea curentul ore intregi, de ce nu era caldura iarna, apa calda, de ce muream de foame (familia mea este de intelectuali, fara rude la tara si noi traiam cu ce gaseai in comert). Ma doare in spit de canal, centrale & stuff cand nu am ce pune pe masa. Recunosc ca si actualii au bubele lor in cap si nu putine. In 20 de ani nu au reusit sa faca mai nimic bun, dar totusi, avem liberatatea sa citim ce vrem (tu nu ai avut astfel de angoase), sa spunem ce vrem, sa plecam unde vrem, avem caldura in case, lumina permanent si ce manca si nu mai ajungi in vreun beci al securitatii daca postul tau de radio favorit are un jingle neautorizat.
      • +2 (8 voturi)    
        tot cu marile realizari? (Duminică, 26 decembrie 2010, 12:06)

        q1953 [utilizator] i-a raspuns lui florin

        Tovarase!
        Te informez ca in 1938 era mai dezvoltata decat Irlanda, Grecia, Turcia, Bulgaria si Albania.
        Gratie comunismului careia ii faci apologie in 1989 depaseam numai Bulgaria si Albani.
        Irlanda si Grecia sunt in UE de prin1985.
        Cum iti explici ca tarile capitaliste s-au dezvoltat mai rapid decat cele asa zis socialiste?
        Grecii si irlandezii nu au construi nimic, dupa cum ar reiesi din ceea ce debitezi tu, dar paradoxal sunt mai dezvoltati decat noi romanii care am avut atatea realizari
        • 0 (2 voturi)    
          spune tu o explicatie... (Luni, 27 decembrie 2010, 10:01)

          lucyan [utilizator] i-a raspuns lui q1953

          in afara ca au furat de au rupt pamantul, ca au muncit pentru ei popoare zeci de ani, cunosti vreo alta explicatie?
          paradoxal, eram mai dezvoltati ca multe tari dar se traia mai greu ca in mai multe tari...poate ne luminezi tu...
    • -7 (19 voturi)    
      tu, anonim ... (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:51)

      the [utilizator] i-a raspuns lui eu

      esti de un simplism clasic.

      Acum nu mai exista fabrici, s-au vândut la fier vechi.
      Scoala scoate masteri pe euro.
      Magazinele sunt pline de toate rahaturile scumpe, accesibile unui procent de populatie pe care probabil il cunosti, ca la statistici vad ca te pricepi.
      Electricitate nu ma pronunt, pâna nu se stie ce trust o s-o distribuie ... mica informatie, echipamentele de facut lampa lui ilici sunt tot alea de atunci, NIMIC NOU.
      Criza de gaze ? aoleu am uitat ca prin România trec fr'o zece magistrale din Ghinghistan cu gaze naturale fasolice gratis ...
      Benzina, ma ecologule ? Ia-ti masina electrica ... parca am stabilit ca electrica nu e in criza ...
      Acuma nu se impusca la frontiera in schimb la mine in oras sunt jumate din rromii din Ialomitza ... ca s-au organizat pe judetze ... Mâine va trimit unul înapoi !
      Pe tine te-a luat cu japca, când erai minor, la casa poporului ? Mie mi-a darâmat casa mea ca sa si-o faca p-a lui ... apropo, comunista aia de arhitecta lui peshte care a facut-o are doo apartamente la Paris si trei case in Elvetia , sau cam p-acolo ...
      Coada la bere ai facut ? sau erai antialcoolic si iti cumparai singur laptele ?
      Mai continua ca esti distractiv, prin comparatie ...
      Apropo, fin'ca te vad cum mesteci clapele ca sa ma injuri cât mai rapid de nostalgia nomenclaturii mele, ti-o iau inainte si-ti transmit , cu toata cruzimea si ura
      Un Craciun Fericit !!!
    • 0 (6 voturi)    
      alt imbecil! (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:08)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui eu

      asta a fost doar intre 1982-1989, cat s-au platit datoriile, iar pana in 1982 a fost excelent traiul aici, mincinos murdar! sa vezi ce distractiv va FI INTRE 2011-INFINIT, CAT VOM PLATI DATORIILE FACUTE DE BASINESCU! Ceasca iti va parea Jesus pe langa sefii de acum, praleo!
    • -6 (6 voturi)    
      pentru postaportocalii (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:12)

      florin [anonim] i-a raspuns lui eu

      e Craciun, nu v-a dat PDL-ul liber de la punctat?!
  • +19 (19 voturi)    
    Mere si pere. (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 20:11)

    nico2 [utilizator]

    Problema este pusa in mod gresit. Comparam 2 sisteme total diferite. Este normal sa avem multi nostalgici ai perioadei comuniste ptr. ca atunci partidul stat se ocupa de tot ce misca. Totul era planificat - de la televizoare, frigidere, masini si pana la productia de avioane. S-a construit foarte mult( la blocuri se ajunsese la confort 3 gen camin) si s-a demolat enorm. Putini stiu ca multe sate trebuiau sa dispara de pe harta si chiar au disparut ptr. a se castiga teren agricol. Aproape toti absolventii de scoli generale, profesionale, liceu sau facultate aveau loc de munca. Practic daca te prindea Militia fara loc de munca te angajau fortat acolo unde aveau nevoie de forta de munca necalificata(minerit,agricultura etc). Resursele materiale erau dirijate de partid. Aparent aveam bani dar nu se gasea mai nimic in magazine. Totusi spre sf. anilor '80 se simtea tot mai tare criza economica in care se afla Romania. Produsele de baza se dadeau pe cartela si faceai coada la toate produsele alimentare. Dupa ce se termina programul de lucru iti petreceai timpul la coada la ceva - carne, hartie igienica etc..Actuala criza financiara este prima pe care o prindem dupa 1989 si avem surpriza sa constatam ca timp de 20 de ani ne-am dezvoltat haotic si am demolat sau am vandut la nimereala. Am crezut ca privatizarea unor intreprinderi va aduce si bunastarea noastra dar constatam ca ne-am grabit. Am vrut sa scapam de monopolul statului dar am privatizat sectoare tot cu intreprinderi de stat din alte tari si am constatat ca este la fel. Servicii de slaba calitate, preturi fara justificare economica si am ajuns sa avem monopol privat. In 1990 Brucan a spus ca ne vor trebui 20 de ani sa invatam sa traim in capitalism dar s-a inselat. Ba chiar avea o caracterizare ptr. acesta perioada : Stupid people. Abia acum ne dam seama ca nu mai avem industria care sa creeze plus valoarea si ca boomul economic din 2007-2008 s-a bazat exclusiv pe creditele populatiei si pe specula .
    • -1 (5 voturi)    
      sclavie (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 23:50)

      comunist [anonim] i-a raspuns lui nico2

      criza economica din anii 80 si rationalizarea alimentelor a fost pt ca Ceausescu a vrut sa achite datoriile externe ale Romaniei care s-au facut cu mari sacrificii.O tara fara datorii inseamna o tara independenta.Gandeste-te ca in prezent avem datorii imense si pusi in imposibilitatea de a le mai achita vreodata pt ca baza economica este la pamant pentru ca in 20 de ani prin aceste privatizari frauduloase,incurajarea economiei subterane,scoaterea din uz si distrugerea unor intreprinderi,vanzarea resurselor subsolului si de suprafata la straini a fost planificata de cei care au organizat lovitura de stat din 89.Nu observi cum FMI-ul da tot mai multe directive tarii noastre.Suntem pierduti,suntem pregatiti sa fim sclavi(vezi cazul Argentinei si prabusirea ei economica datorita FMI).O sa zici eu ca sunt acum un comunism dar m-am nascut dupa 89 si am fost invatat mult timp la scoala sa condamn sa urasc,sa scuip regimul de dinainte ceea ce am si facut.Dar acum nu mai cred ca rezultatul este cel corect fara ca eu sa verific ecuatia
      • +2 (2 voturi)    
        Nu totul a fost rau. (Duminică, 26 decembrie 2010, 18:53)

        nico2 [utilizator] i-a raspuns lui comunist

        Nu FMI ne baga banii cu forta in buzunare. Noi ne-am dus si am cerut imprumut cu dobanda f. mica. Daca vrem banii trebuie sa respectam niste conditii. Nu trebuie sa scuipi fostul regim ptr. ca a avut si parti bune. Gradul de alfabetizare a fost foarte mare, s-a redus nr. persoanelor aflate in saracie, dezvoltarea judetelor etc. Faptul ca acum traim mai rau decat alte tari foste comuniste este rezultatul politicilor economice din ultimnii 30 de ani. Regimul comunist a scapat situatia de sub control iar clasa politica de dupa '89 a bramburit fara sa-i pese de Romania.
    • -2 (2 voturi)    
      ???????????? (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:12)

      d. [anonim] i-a raspuns lui nico2

      iesti pe dinafara,iar daca mai scrii mult devii penibil(a)
      • +2 (2 voturi)    
        penibil. (Duminică, 26 decembrie 2010, 18:44)

        nico2 [utilizator] i-a raspuns lui d.

        Zi zau?
  • -3 (3 voturi)    
    Comunismul ucis de crestinism (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 20:30)

    Cornelia [anonim]

    Lupta impotriva comunismului este un fanatism egalat de lupta impotriva evreilor , ateilor, paganilor, incasilor , maiasilor, budistilor si islamistilor.Este lupta Intunericului impotriva Luminii , a Minciunii impotriva Adevarului ; este lupta Bisericii crestine impotriva Binelui .
  • +12 (20 voturi)    
    Pentru toti nostalgicii (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 20:45)

    Un roman anonim [anonim]

    Am un sfat, nu dezinteresat. Placati fratilor in Coreea de Nord (R.P.D Coreeana) si aveti acolo suficient comunism si cult al personalitatii sa va saturati. Si lasati-ne cu pe noi cei ce uram comunismul capitalismul nostru "muribund" de care suntem infinit mai multumiti dacat de ceea ce regretati voi. Lasati-ne sa ne plangem mortii nevinovati din cei 50 de ani si nu le mai intinati amintirea chiar si acum plangand moartea calalilor.
    • 0 (0 voturi)    
      sau plecati in China (Duminică, 26 decembrie 2010, 4:08)

      komunism global [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

      http://www.youtube.com/watch?v=OR8WInWv5eQ
    • -3 (5 voturi)    
      care NOI? (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:15)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

      voi, cei multumiti de sistemul mafiot, sunteti o minoritate care urmeaza sa-si plateasca escrocheriile prin MUNCA! doar nu crezi ca vi se va permite s-o duceti boiereste peste hotare cu banii furati de aici, beemvist murdar!
    • +2 (4 voturi)    
      20 de + uri (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:41)

      Mitica [anonim] i-a raspuns lui Un roman anonim

      Subscriu, cred ca imi voi deschide o agentie de turism - Sageata Rosie - care va oferi la preturi reduse bilete de avion doar dus catre Coreea de Nord :D
    • -2 (2 voturi)    
      române anonim (Duminică, 26 decembrie 2010, 12:38)

      the [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

      tov colonel, sa traiti, am inteles
      executam miscarea in Coreea de Nord !

      va rog sa va receptionati tiganii nemultumiti
      de capitalism pe care vi-i trimit acasa !

      aici unde traiesc eu nu e loc pentru capitalisti puturosi care imi mananca mie impozitele ...
      • +1 (5 voturi)    
        Iar aici unde sunt eu (Duminică, 26 decembrie 2010, 14:32)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui the

        Din pacate sunt multe jeguri comuniste care mananca de pomana pensii imense din banii pe care ii cotozez eusi pseudoasistati sociali care traiaesc din impozitele mele.
        Si oricum eu nu sunt colonel iar tovaras cu tine nu sunt pentru ca eu nu am lins impreuna cu tine blidele activistilor.
        • 0 (0 voturi)    
          slava Domnului (Luni, 27 decembrie 2010, 22:23)

          the [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

          nu-mi trebuie tovarasi anonimi, mai ales daca sunt români ...
          nu ai lins blidele alea impreuna cu mine ?
          sunt de acord !
          le-ai lins singur !
    • 0 (2 voturi)    
      vorbeste in numele tau... (Luni, 27 decembrie 2010, 10:08)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

      si nu uita ca peste 65 % din populatie regreta pe ceausescu, repet, regreta un tiran...comunismul cred ca este regretat de mult mai multi, ca sistem este net superior capitalismului, depinde numai de oamenii care il aplica...
  • +9 (13 voturi)    
    Ură de Alexandru Macedonski (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:45)

    sentenced [utilizator]

    Dacă-aş fi trăsnet v-aş trăsni,
    V-aş îneca dacă-aş fi apă,
    Şi v-aş săpa mormântu-adânc
    Dac-aş fi sapă.
    Dacă-aş fi ştreang v-aş spânzura,
    Dacă-aş fi spadă v-aş străpunge,
    V-aş urmări dac-aş fi glonţ,
    Şi v-aş ajunge.
    Dar eu, deşi rămân ce sunt,
    O voce-adâncă îmi murmură
    Că sunt mai mult decât orice,
    Căci eu, sunt ură
    • +4 (6 voturi)    
      corect! (Duminică, 26 decembrie 2010, 6:46)

      diktatoru' [anonim] i-a raspuns lui sentenced

      Desi aveam doar 10 ani in '89 o sa imi amintesc toata viatza cum era pe vremea aia. Si cei carora le e asa de dor de ceausescu nu au decat sa mearga sa il caute. Poezia asta s-ar potrivi f bine ca un comentariu la orice stire despre parlamentarii nostri.
  • -3 (11 voturi)    
    Rasul...cu plansul (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:51)

    Remus [anonim]

    Doamne cat m-am mai bucurat atunci la vederea acestor imagini...saream in sus de bucurie ca la un meci de fotbal. Ce e trist, foarte trist, e ca la fel m-as bucura si acum dupa 20 de ani daca in aceleasi scene si ipostaze ar aparea TOTI cei din mediul politic al ultimilor 20 de ani. Eu nu pot sa imi imaginez cum si cu ce vom inapoia cei 80 de miliarde, datoria Romaniei-deocamdata suntem pe minus, si inca ne mai imprumuta guvernul la FMI iarasi. Cred ca de data asta vand tot in Romania ca sa nu mai am la ce sa ma intorc...cu regrete.
  • +4 (14 voturi)    
    tipic romanesc (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:56)

    sile [anonim]

    Niste tirani au fost impuscati de niste criminali.

    PUNCT.

    De aici incolo fiecare intelege cit poate si ce vrea !!!
  • -13 (27 voturi)    
    flori (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:58)

    bucatar [anonim]

    Si-au iubit tara si au fost impuscati miseleste cu mitraliera de catre barbos, in seara de Craciun cand crestinii nu mai omoara nici porcul. Am sa le duc si eu un buchet cu flori cu prima ocazie cand trec prin Bucuresti. Au facut multe lucruri bune care vor ramane in istorie.
    • +2 (4 voturi)    
      asta cu porcu' si Craciunu' ... (Duminică, 26 decembrie 2010, 0:10)

      tatanka [anonim] i-a raspuns lui bucatar

      ... am mai auzit-o, nu esti original.

      Cica romanul nu omoara porcul de Craciun... adevarat... dar UN PORC DE EXCEPTIE MERITA O ZI DE EXCEPTIE.
    • +3 (5 voturi)    
      Lucruri bune (Duminică, 26 decembrie 2010, 2:50)

      mns [utilizator] i-a raspuns lui bucatar

      E trist ca dupa 20 de ani unii oameni pot considera un criminal incult drept un om care si-a iubit tara. Poate din cauza asta si suntem aici, oamenii care au contat au fost exterminati, doar ca sa vina la putere iubitori de tara ce nu sunt in stare sa-si semneze numele.

      Stati linistiti si plangeti dupa ei, faceti ce-ati facut din 90 pana azi, faceti ce-au facut si altii 45 de ani inainte, adica nimic, pentru ca asta e singurul lucru pe care il puteti face.
      • +1 (1 vot)    
        mda (Luni, 27 decembrie 2010, 10:12)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui mns

        ...ca o sa munciti voi sa platiti datoria romaniei, ca munciti voi pentru averile facute pe spatele sarmanilor, asa e, suntem niste prosti ca gandim si ca ne dorim un sistem mai echitabil...
    • +3 (5 voturi)    
      Da (Duminică, 26 decembrie 2010, 12:01)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui bucatar

      Pe spinarea noastra. Mergi in Coreea de Nord, dragul meu.
    • 0 (2 voturi)    
      şi (Duminică, 26 decembrie 2010, 12:12)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui bucatar

      au distrus sufletul curat al acestui popor!
    • +3 (5 voturi)    
      Am o singura intrebare (Duminică, 26 decembrie 2010, 13:57)

      Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui bucatar

      Cand ai fost ultima data cu flori la cimitir la mortii tai? Cat despre istorie, las-o sa judece singura. Cum am scris si in alta parte, peste vreo 30 de ani, cand voi nostalgicii veti dispare fizic si din arhive vor apare documente secrete acum, poate nu va mai avea nici piatra de mormant.
    • +3 (3 voturi)    
      eu zic sa ramai cu ei (Duminică, 26 decembrie 2010, 16:57)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui bucatar

      daca tot te deranjezi
  • 0 (0 voturi)    
    pt. the (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 23:18)

    eu [anonim]

    de ca sa va injur?
    nu cobor nivelul discutiei prin a ataca persoana si nu argumentul. Ca va place sau nu pe vremuri nu exista dreptil la libera exprimare, informare. Eu va ascult parerea , si mas lupta sa o puteti exprima in libertate desi nu o impartasesc. - T. Jefferson
    • 0 (0 voturi)    
      eu si altii ca el (Luni, 27 decembrie 2010, 22:27)

      the [utilizator] i-a raspuns lui eu

      exprimati-va, domnule eu,
      dar incercati sa va exprimati corect
      si in forma si in fond.
  • 0 (2 voturi)    
    pt the si florin (Duminică, 26 decembrie 2010, 0:06)

    eu [anonim]

    Domle de ce sa va injur? Dupa 89 am dobandit libertatea presei, libertatea de exprimare , libertatea. E treaba noastra a fiecaruia ce facem din vietile noastre.
  • +2 (8 voturi)    
    poza (Duminică, 26 decembrie 2010, 3:25)

    mary [anonim]

    Fata tovarasului din poza spune multe...

    Craciun Fericit!
    • 0 (4 voturi)    
      da? (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:12)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui mary

      moacele elenei udrea si a lui basinescu ce-ti sugereazza? inteligenta si onestitate? poate rasa caucaziana? bati niste campii care cer palme, praleo!
    • -1 (3 voturi)    
      eh, "mary" ... (Duminică, 26 decembrie 2010, 15:09)

      the [utilizator] i-a raspuns lui mary

      stii si tu cum e ...
      aia frumosi defileaza pentru cauzele care îti convin,
      patibularii defileaza pentru cauzele care te enerveaza ...
      apropo, cum îi gasesti pe cei de la MISA ? frumosi, sau patibulari ? dar pe cei de la Gay Pride ???
  • -2 (4 voturi)    
    nostalgici ? (Duminică, 26 decembrie 2010, 4:01)

    adi [anonim]

    Multi oameni au suferit sub Nicolaie si Elena Ceausescu, unii chiar au murit. Asta nu inseamna ca cei doi nu pot primi nici macar o lumanare de pomenire. Ca de judecat suntem buni toti, de facut ceva e mai greu... Sa-i judece si sa-i ierte Dumnezeu si toti sfintii martiri. Restul de carcotasi - propaganda politica, frustrari etc - sa ma lase , ca-s satul de "era mai bine/era mai rau/ce uram noi comunismul, noi securisti nedescoperiti etc etc
  • 0 (4 voturi)    
    balanta... (Duminică, 26 decembrie 2010, 5:22)

    Costa [anonim]

    Daca aia au subminat economia nationala (prin constructia de fabrici, uzine, vapoare, apartamente pentru oamenii simpli etc etc etc...) oare cei de "dupa" care le-au vandut pe interes personal sau de partid... ce sunt? sau cum ar trebuii... rasplatiti? NU ii apar deloc pe "dictatori"... dar sa punem totusi intr-o balanta sincera si sa vedem realitatea ca sub ei (Ceausesti), erau trepadusii de azi, cei care nu se puteam desfasura in voie, cei care sugeau si mancau din popor si aruncau vina apoi pe "dictatori"... cei care dupa 89 au preluat puterea si au ajuns marii miliardari ai tarii... Pacat... romanul are memorie scurta si selectiva! Isi aduce aminte numai de berea si de micul aruncat la alegeri de politicienii de kko... restul... uita. Si pentru asta, plateste... dar din pacate, vor plati multe generatii de acum incolo, poate pentru vecie, pentru adevaratele nenorociri aduse tarii nu de "dictatori"... ci de anticristul iliescu & compania!
    Ceausescu, in comparatie cu Iliescu... a fost un patriot. Obsedat el cum era, avea totusi niste viziuni pe termen lung, dar care nu conveneau deloc altor tari si bineinteles, actualilor politicieni si afaceristi, pe vremea aia securisti si lipitori. Si ca o conlcuzie.. romanul nu va progresa niciodata... pentru simplul motiv... ca este roman. Mergeti prin alte tari... Noua Zeelanda, Australia, Japonia... si apoi sariti-mi la gat... Cand vom ajunge la gradul de civilizatie de acolo.. atunci sa ridicam coada... dar pana atunci... nu suntem decat un popor care-si merita soarta!
  • +1 (1 vot)    
    Nu-i frumos... (Duminică, 26 decembrie 2010, 8:09)

    Snake Eyes [utilizator]

    Da...acum cand Romania se duce spre stanga si dominatia sindicatelor bugetofage mai mult ca niciodata dupa 89,le udrez la toti jump off si sarbatori fericite normal :))
  • +2 (4 voturi)    
    nu imi pare rau (Duminică, 26 decembrie 2010, 8:20)

    atreus [anonim]

    de ceausescu oricat de ingrozitoarea ar fi imaginile de la impuscarea lui. Nu este altceva decat un dictator mort... Inca mai suferim mental de pe urma anilor aceia. Poate nu eu dar pe cei mai in varsta ii simt si simt cum gandesc...
  • +2 (2 voturi)    
    poza (Duminică, 26 decembrie 2010, 10:30)

    profesorul [anonim]

    De acord total cu mary.Intradevar, aceasta fata spune enorm.Si daca acum, in a doua zi de Craciun inca exista atata ura intre noi, romanii, tot datorita comunismului "binefacator" este.Inainte de caderea lui ,se mintea ca avem o "unitate de monolit". Acum ne uram intre noi, de moarte! Este normal ? Asta e cel mai mare rau pe care l-a facut comunismul !Si cine este de vina? Poate tot Basescu, nu ?Nu , domnilor, este samanta comunismului din capul nostru, care inca mai da roade ...la unii! -Cine stie cand vom scapa de ea ???
  • +2 (2 voturi)    
    Nimic nou, (Duminică, 26 decembrie 2010, 11:22)

    SS [anonim]

    in cea mai curata traditie comunista, pe 25 dec. s-au impuscat comunistii intre ei.Intrebarea-i in ce calitate a semnat Iliescu condamnarea la moarte a Ceausestilor ca doar nu-l alesese nimeni presedinte. Desigur ca-si meritau moartea dar nu in ziua de Craciun.La ce sa te astepti din partea unui ateu?
  • 0 (2 voturi)    
    Logica (Duminică, 26 decembrie 2010, 11:43)

    Titel Petrescu [anonim]

    Daca cei care au trait bine in timpul comunistilor reprezinta peste 60% si sunt considerati nostalgici cred ca esta bine sa plece cei care iubesc asa de mult capitalismul, sa mearga sa stearga la fund batrinii capitalisti din U.E.
  • +1 (5 voturi)    
    Nu mai merita increderea noastra... (Duminică, 26 decembrie 2010, 12:25)

    Claudiu [anonim]

    Din 1996 nu am mai votat si nu o voi mai face in vecii vecilor amin! Mi-am pierdut increderea in toti politicienii romani!!!
  • 0 (4 voturi)    
    Respectati-va (Duminică, 26 decembrie 2010, 12:46)

    Adrix [anonim]

    Bun sau rau, acesta a fost trecutul in care au trait parintii nostrii. De ce improscati cu noroi?
    Suntem liberi sa ne manifestam fratilor.
  • +2 (6 voturi)    
    Recunoscut personajul (Duminică, 26 decembrie 2010, 13:16)

    IL.C [anonim]

    Persoana din imaginea oferita de hotnews este o persoana cu certificat de handicapat (nevoi speciale),are in jur de 36 de ani ,sta undeva in zona Moise Nicoara si este total dusa cu capul .Deci ?
    • -1 (1 vot)    
      am inteles, ILC (Duminică, 26 decembrie 2010, 15:04)

      the [utilizator] i-a raspuns lui IL.C

      tu esti Ion Luca Caragiale ...
      se vede, dupa umor ...
  • +3 (5 voturi)    
    Rusine (Duminică, 26 decembrie 2010, 13:18)

    Til [anonim]

    Citesc, imi amintesc si ma ingrozesc: procesul a inceput la 13.20 si s-a incheiat la 14.40! Condamnarea la moarte a fost pronuntata la 14.45 !!! Adica au judecat intr-o ora si au deliberat 5 minute!! De necrezut! Cred ca este unic in istorie! Cel mai trist este ca vinovatii nu au fost pedepsiti, Ilici moare miine-poimiine de batrinete si va fi inmormintat cu fast si onoruri ! Rusine!!!!!!
    • -2 (2 voturi)    
      ca la noi la nimenea.. (Duminică, 26 decembrie 2010, 14:30)

      sergiu [anonim] i-a raspuns lui Til

      oricum ar fi fost , nu meritau asa soarta..
      multi, dintre noi, copii avem parinti care acum plang cu salariile sau pensiile in mana si sunt umiliti de sarlatanii guvernanti.. atunci erau 20-30 de nomenclaturisti in fiecare oras..acum sunt 300-400 .. istoria ne loveste zilnic pentru ca am vrut sa schimbam istoria
    • +2 (2 voturi)    
      procesul a fost o sceneta doar (Duminică, 26 decembrie 2010, 18:04)

      Dr [anonim] i-a raspuns lui Til

      Deznodamantul era, deja cunoscut, inainte de inceperea procesului. Uite aici citat din Iliescu : ''Decretul de condamnare a sotilor Ceausescu a fost redactat de mine. Nu am intentionat niciodata sa iert cuplul Ceausescu", spune Ion Iliescu. Ce e deranjat e ca singur se da in vileag. si apoi cred ca ROMANII trebuiau sa decida daca il iarta pe Ceausescu sau nu, nicidecum Iliescu- in numele cui a luat el decizia ? Va spun eu - in numele propriului interes.
  • +1 (1 vot)    
    oamenii pinguini (Duminică, 26 decembrie 2010, 16:07)

    Rollo Tomasi [anonim]

    Astia sunt oamenii pinguini: cei carora le plage frigul si sa aplaude.
  • +1 (1 vot)    
    Exemplul perfect (Duminică, 26 decembrie 2010, 17:19)

    Andrei [anonim]

    Iata exemplul perfect care dovedeste ca oamenii nu sunt egali pe lumea asta, CONTRAR utopiei marxiste, pe care comunistii au umflat-o cu minciuni ca pe un balon care in cele din urma a facut... POC!
    Adio, tovarasi !................
  • +2 (2 voturi)    
    oare cel din fotografie... (Duminică, 26 decembrie 2010, 18:05)

    egroeg [anonim]

    cand s-o fi nascut...de este asa nostalgic...?
  • +1 (3 voturi)    
    un criminal (Duminică, 26 decembrie 2010, 20:28)

    zap [anonim]

    ...Ceausescu ar fi omorat si un milion de oameni ca sa ramana la putere. Era un criminal notoriu, cu nimic mai prejos decat un Hitler sau un Stalin. Si-a meritat soarta.
    Ordinele lui erau clare...sa se traga in cei care demonstrau...adica in aproape un milion de oameni care se aflau la acea ora in strada. Noroc cu Stanculescu. Iar daca nu fugea cu elicopterul, populatia i-ar fi linsat daca ar fi intrat pe mana lor. Ar fi fost ucis pe loc in cateva fractiuni de secunda. Cel putin eu asta as fi facut cu ei daca ar fi intrat pe mana mea.
  • +3 (5 voturi)    
    Ceausescu nu a murit de Craciun! (Duminică, 26 decembrie 2010, 20:37)

    Misto [anonim]

    Ceausescu a murit pe 25 Decembrie. Atat!
    E adevarat ca unii sarbatoreau Craciunul pe aceea data, insa Ceausescu nu a sarbatorit niciodata Craciunul! Pentru el nu era Dumnezeu! Ar fi fost culmea, i-ar fi furat din aura de zeu al neamului!
    Ceausescu a murit asa cum a trait, fara Dumnezeu, fara lumanare!
    Eu nu-mi aduc aminte ca Ceausescu sa va fi urat vreodata "CRACIUN FERICIT!"
    Sau "Cristos a inviat! " ati auzit vreodata?
    Ati auzit ca a zis vreodata ceva de Dumnezeu si de Cristos? Nu credea in asa ceva. Credea in Lenin, in Marx, in Stalin, In Brejnev.
    Eu l-am auzit numai cu "inalte culmi", munca de duminica, si cum mai scria unul, imi aduc aminte ca ne-a chema la munca si intr-o dumnica de craciun, fiindca nu era planul facut, fiindca s-a luat prea des curentul in luna aia!
    Pacat ca i-au pus cruce! Si asa nu ar fi fost in stare sa aprecieze gestul!
    Asa ca ceausescu a murit intr-o zi in care altii, crestini, isi sarbatoreau Craciunul.
    • 0 (0 voturi)    
      genial zis (Luni, 27 decembrie 2010, 1:48)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Misto

      bravo, Omule!
    • 0 (0 voturi)    
      ceausescu sarbatorea craciunul (Vineri, 3 ianuarie 2014, 9:15)

      petre ignat [anonim] i-a raspuns lui Misto

      Sunteti in eroare,Ceausescu sarbatorea Craciunul ca orice crestin dar nu facea parada din asta
  • 0 (0 voturi)    
    CRESTIN? SAU NE-CRESTIN(cu tot ce insemna a nu fi (Luni, 27 decembrie 2010, 15:39)

    tomescu [anonim]

    eu nu sunt nostalgic stiu foarte bine ce a insemnat pentru mine acest sistem, dar si eu as aprinde o lumanare pentru el,ea asa este cretineste/uman sunt lucruri diferite pe care doar cretinii, prostii, cei fara ... nu le sesizeaza . macar atat avand in vedere cind au fost executati nu toti suntem anti-crestini si nu suntem obligati sa facem ce nu vrem...asta e democratia.... si pretul nu-l platesc in romania hotii,ucigasii... tot poporul roman il plateste, deci o lumanare de 1 leu .... e un pret mic.
  • 0 (0 voturi)    
    FANY865 (Sâmbătă, 4 iunie 2011, 2:12)

    fany864 [anonim]

    toti aveam un servici ! toti aveam o CASA,toti
    aveam potentialul de a ne creste copii !!!! nimeni n-a murit de foame s-au de frig asa cum se pomeneste in capitalism
    NICI CERSETORI NICI MURITORI DE FOAME NICI OAMENI FARA ADAPOST
    • 0 (0 voturi)    
      Ceusescu un conducator adevarat (Vineri, 3 ianuarie 2014, 9:07)

      petre ignat [anonim] i-a raspuns lui fany864

      Pentru a analiza corect epoca comunista cei care numai critica, de cele mai multe ori vulgar, ar trebui sa faca doua tabele, unul pentru perioada socialista si unul pentru cea capitalista de dinainte de comunist si dupa 1989, cu cate doua coloane in care sa se treaca: pe prima coloana lucrurile rele din capitalism si socialism iar pe a doua pe cele bune. Atunci o sa se vada diferenta.
      Cei care critica pe "nostalgici" trebuie sa se intrebe -ce s-a facut dupa 1989 in societatea noastra pentru a nu exista acesti nostalgici?
      Daca dupa 1989 s-a castigat libertatea atunci aceasta este libertatea de a te sinucide. inseamna


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version