VIDEO Accident rutier grav in Capitala, soldat cu 4 morti si 3 raniti; victimele erau pacientii unei ambulante

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 17 decembrie 2010, 13:14 Actualitate | Esenţial


Patru pacienti aflati intr-o ambulanta a BGS au murit, iar alte 3 persoane au fost ranite si incarcerate, in urma unui accident rutier produs, vineri, in Bucuresti, transmite Mediafax.

In ambulanta erau patru pacienti care erau transportati de la Spitalul Pantelimon, unde tocmai facusera dializa, potrivit Biroului de presa al Brigazii de Politie Rutiera.

Accidentul s-a produs dupa ce un autoturism BMW, in care erau doua persoane, a luat gresit o curba, a intrat pe contrasens si s-a ciocnit cu ambulanta.

In urma incidentului, cei patru pacienti au murit. Cele trei persoane ranite sunt soferul ambulantei si pasagerii din BMW.

Seful SMURD Bucuresti, dr. Bogdan Oprita, a declarat pentru Agerpres ca soferul ambulantei a fost transportat la Spitalul de Urgenta Floreasca, iar ceilalti doi raniti au fost dusi la Spitalul de Urgenta ''Sf. Pantelimon''.



Citeste mai multe despre   


















14863 vizualizari

  • -39 (41 voturi)    
    BGS (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:18)

    Vasile [anonim]

    Cei de la BGS se cred asii volanului si regii soselelor. Si la Braila a omorat un batran pentru ca un sofer nu a respectat un banal cedeaza trecerae
    • +37 (37 voturi)    
      nustiu dca ai citit... (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:50)

      me [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      dar soferul bmwului era vinovat.
      hai sa nu stigmatizam gen: toti soferii de la bgs sunt neatenti, toti bugetarii freaca menta etc...
      invata sa judeci fiecare om dupa faptele lui nu sa-i incadrezi intr-o clasa despre care ai deja pareri preconcepute!
      • +20 (20 voturi)    
        BRAVO (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:23)

        adsa [anonim] i-a raspuns lui me

        E un indemn pe care 99% din oameni sunt tentati sa il uite!
        Fiecare om trebuie judecat dupa faptele lui, nicidecum dupa apartenenta la orice fel de grup.
    • +13 (13 voturi)    
      mda (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:50)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Hai sa ne exprimam frustrarile, nu?

      "Accidentul s-a produs dupa ce un autoturism BMW, in care erau doua persoane, a luat gresit o curba, a intrat pe contrasens si s-a ciocnit cu ambulanta."

      Deci ambulanta a avut singura vina ca era pe sosea la momentul nepotrivit.
    • +11 (11 voturi)    
      omule!!! (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:11)

      rider [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      cel de la BGS era soferul unei AMBULANTE!!!!. de cand nu se opreste (teoretic) in fata unei Ambulante?? mai ales daca are semnalele pornite?

      Dar acum, asa cum spune mai jos "Rasmus" probabil erau doi "smecheri" si culmea nu ei erau de vina ci soferul de la BGS ca era pe strada cu masina.

      pacat de oamenii aceia din ambulanta.....
      • -1 (3 voturi)    
        ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:00)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui rider

        S-a intamplat sa fiu pe langa un televizor tocmai cand vorbea Raed Arafat in legatura cu accidentul si care spunea ca in cazul de fata Ambulanta nu avea de ce sa mearga nici cu viteza, nici cu sirena si girofar. Cei patru se intorceau de la dializa, nu era urgenta, in cazul de fata, Ambulanta era, ca sa il citez pe Dl. Raed Arafat "taxi pentru cei 4". Din pacate pentru cei 4, cred ca nu purtau centuri de siguranta in momentul impactului, caci altfel nu imi dau seama de ce au murit, Ambulanta fiind numai lovita in fata stanga, pe partea soferului. BMW-ul era praf pe toate partile, din ce am vazut la televizor. Cat despre vina, probabil vom sti dupa ce se pronunta Politia, insa nu prea conteaza pentru cei 4, din pacate.
    • +3 (3 voturi)    
      "banal" cedeaza trecerea????? (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:09)

      dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      esti dus cu pluta vasile. "cedeaza trecerea" este un semn extrem de important si s-a vazut: a murit un om !!!

      iar daca descrierea este corecta atunci asta cu bmw-ul este singurul vinovat. mai mult ca sigur ca nu avea cauciucuri de iarna si a derapat....
    • -1 (3 voturi)    
      Pt Vasile (Vineri, 17 decembrie 2010, 17:53)

      playboy.bgs [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      pai de accea se intampla tot felul de accidente in buc,pt ca oamenii ca tine vasile nu ar trebuie sa aiba permis,dak tu crezi ca cedeaza trecerea este un semn care trebuie ignorat te inseli amarnic,bine inteles ca poate la tine in provincie nu se respecta aceste reguli si sunt fel convins ca faci parte din aceea categorie de oamenii care merg cu carutele nesemnalizate pt drumurile publice....asa ca haide pa,respect palalila -)) .Bucurestiul este capitala unei tari europene cu o populatie de peste 2,4 mil de oamenii in comparatie cu Braila care are cred ca in jur de 200.000 de mii asa ca nu vb de condus in Bucuresti.Noi aveam un alt stil de condus specific Bucurestiului,dar pt unii ca tine este foarte greu sa te adaptezi...Pt baietii de la bgs tot respectul.......pt ca isi fac treaba mai bine decat institutile statului care ar trebui sa se ocupe de siguranta oamenilor....
  • 0 (6 voturi)    
    Au ajuns deja in puscarie (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:32)

    temnicerul [anonim]

    cele 3 persoane care "au fost ranite si incarcerate"? :))

    ranite si descarcerate suna mai bine.
    • +2 (2 voturi)    
      da, (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:44)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui temnicerul

      suna mai bine dar din pacate ai nevoie de niste persoane incarcerate ca materie prima pentru cei care se ocupa cu descarcerarea.
  • -3 (11 voturi)    
    Cum? (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:33)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Nu a facut primarul proteza pe "dracu in patru" ca sa se circule bine?
    PArca asa se lauda comunistul plagiator, nu?
    • -8 (14 voturi)    
      Era mai bine pe vremea comunismului (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:16)

      Comunistu [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      Nu avea nimeni BMW si nu exista
      firma BGS - cei doi factori care au enerat accidentul.

      Cu putina intelepciune din partea poporului
      acea situatie ar fi putut fi mentinuta ...iar acum
      ar fi inca in viata toti cei 4 morti ...ba chiar toti
      cei 5......adica si Nicolae Ceausescu....( Leana trebuia accidentata fatal pentru ca a intinat idealurile scumpe ale lui Lenin) .

      In plus sub comunsti erau mai sanse
      sa avem un primar ca lumea in Bucuresti -
      pe Blaga - ca la bolsevici votul nu prea conta.
      • 0 (8 voturi)    
        DESI... (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:17)

        ciombe [anonim] i-a raspuns lui Comunistu

        Mi-e sila sa mai polemizez pe acest sait!, dumeavoastra sunteti mult prea dobitoc ca sa ma mai abtin!
        Sunt terifiat de fatul ca nu sunteti singurul! Din pacate!
  • +9 (11 voturi)    
    bemveu de smecher (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:35)

    Rasmus [utilizator]

    pariez va era ori un BMW din anii '90, cu "smecheri" la bord.
    Eu ma feresc de aceste masini si, mai nou, de cele cu numar de Bulgaria.
    • +3 (3 voturi)    
      X (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:20)

      STF [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      Era un X3 sau X5 , nu trebuie sa fie vechi :)
      • 0 (0 voturi)    
        nu X (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:48)

        STF [anonim] i-a raspuns lui STF

        Da , se pare totusi ca era un BMW seria 3 2000-2004 Break condus de o pitipoanca
  • +4 (4 voturi)    
    dacia logan (Vineri, 17 decembrie 2010, 13:52)

    mihai [anonim]

    ambulanta - dacia logan mcv. fata fovita.
    masina 2- bmw seria 3 de prin 2000
  • +1 (5 voturi)    
    pacat... (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:02)

    aleator [anonim]

    incredibil....
    saracii, si-asa chinuiau, cu dializa...
    Dumnezeu sa-i ierte...
  • +3 (3 voturi)    
    barosani de barosani (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:07)

    Caragiale [anonim]

    Astia sunt barosanii care se plimba in masini de lux si ne omoara copii pe trecerea de pietoni !
    Astia se simt aparati de relatii sus puse , astia te omoara in trafic si se cred mai presus de lege.
    • +2 (2 voturi)    
      mai presus ,de tot.. (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:13)

      ionica [anonim] i-a raspuns lui Caragiale

      Nu se cred mai presus de lege,ei chiar SUNT peste orice lege.Vezi d-le ca sunt exemple zilnic.Liber la omorat gutufani.!!
  • +1 (1 vot)    
    masina (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:13)

    aleator [anonim]

    si, totusi, cum e posibil sa moara patru oameni intr-o masina care nu a fost avariata atat de tare?
    am vazut imaginile la tv si cel putin partea din spate a masinii era intreaga.
    • +2 (2 voturi)    
      RE (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:25)

      nimeni_important [anonim] i-a raspuns lui aleator

      De cele mai multe ori e posibil pentru ca nu se iau cele mai elementare masuri de siguranta in trafic si anume centura de siguranta. Cati ai vazut sa poarte centura atunci cand stau pe locurile din spate?
    • -6 (8 voturi)    
      Logan MCV (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:28)

      Doru [anonim] i-a raspuns lui aleator

      Asa sunt construite Logan-urile, si daca stranuti spre ele se indoaie, nimic nou ! :)
    • +1 (3 voturi)    
      Nu-ti trebuie mult ca sa nu mai fii (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:30)

      xxx [anonim] i-a raspuns lui aleator

      Chiar daca impactul nu a fost serios, faptul ca nu purtau centuri de siguranta spune mult. Daca ei aveau 50-60 si aia cu BMW-ul 50-60 (ipotetic vorbind) Impactul a avut loc la 100-120... La un asemenea impact, fara centura... iti poti rupe cu usurinta gatul... Cam ce cred ca au patit cei care au decedat. Dumnezeu sa-i ierte...
      • -1 (5 voturi)    
        Fizica (Vineri, 17 decembrie 2010, 18:26)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui xxx

        Imi poti explica te rog cum a avut impactul la "100-120 la ora" ? S-au schimbat legile fizicii intre timp si nu stiu eu?

        Doua forte egale se anuleaza reciproc, prin urmare, la impactul frontal cu o alta masina, nicidecum nu vei avea o viteza dubla decat cea anterioara impactului. Lucrurile stau putin diferit cand fortele nu sunt egale. Iti recomand totusi o trecere in revista a fizicii elementare, pentru ca aud frecvent multa lume care "calculeaza astfel".

        Gatul ti-l poti rupe (pe testate) si la 30 km/h cu sau fara centura.

        Fara centura, de la 30 de km/h in sus, esti deja in pericol de moarte in cazul unui accident frontal. De la 50km/h in sus, fara centura, probabilitatea de a muri este de 60% in cazul unui impact frontal

        La 100 km/h, in cazul unui impact nefrontal, CU CENTURA, probabilitatea de a da coltul este cam de 80 %, datorita ciocnirii interne dintre organe (ficat, inima, coaste, plamani, etc.)

        Trecerea de la 100 km/h la 0 km/h in regim instant (coliziune cu un zid sau alt autovehicul), inseamna moarte instantanee cu o probabilitate de 97 % din acelasi motiv expus mai sus.

        De la 110 km/h in sus, va puteti folosi deja imaginatia in cazul unei coliziuni frontale, Moartea survine cu o precizie de 100%. Nici un organ intern nu va rezista unui asemenea impact. Practic, corpul tau se opreste, iar organele interne se lovesc de coaste sau intre ele cu 110 km/h. Desigur, pe o distanta scurta, suficient insa pentru a fi avariate.

        Cat despre tabla masinilor, lucrurile stau in felul urmator: cu cat tabla se indoaie mai mult, cu atat forta impactului va fi absorbita si disipata. Conditia este ca spatiul alocat pasagerilor sa nu aiba prea mult de suferit.

        O masina rigida (de exemplu SMART), iti va provoca o moarte sigura de la 80 de km in sus. Cu centura cu tot. De ce ? Pentru ca nu are prea multa tabla care sa absoarba socul. Vei muri din cauza coliziunii organelor.

        Drive safe.



        De la 120/km in sus, in cazul unui impact
        • +2 (4 voturi)    
          Compunerea fortelor (Vineri, 17 decembrie 2010, 19:07)

          Alex D [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

          Fir-ar fizica de clasa a saptea sa fie.

          "Doua forte egale se anuleaza reciproc, prin urmare, la impactul frontal cu o alta masina, nicidecum nu vei avea o viteza dubla decat cea anterioara impactului."

          Bravo, daca 2 masini cu 50 la ora fiecare se ciocnesc frontal, impactul va fi de fapt 0, pentru ca fortele fiind opuse s-au anulat reciproc. Excelenta teorie, psacat ca nu se intampla si in realitate.

          50+50 = 100 asa se calculeaza viteza cu care se face comparatia cu o masina care izbeste un zid.
          • -1 (3 voturi)    
            nu e chiar asa (Vineri, 17 decembrie 2010, 20:08)

            alt inginer [anonim] i-a raspuns lui Alex D

            Ce a vrut sa spuna inginerul de mai sus (dar nu a reusit sa se faca inteles): daca vin 2 masini una inspre cealalta cu cate 50 km/h, ambele se vor opri in punctul de impact. E ca si cand in punctul de impact este un zid si masinile se lovesc de zid. Adica fiecare dintre ele decelereaza de la 50 la 0. In niciun caz de la 100 la 0.

            Alta e situatia cand nu au aceiasi viteza. In conditii ideale ambele vor decelera la fel. Adica daca una are 70 si una 30, teoretic si in conditii ideale imediat dupa momentul impactului cea cu 70 va incetini pana la 20 iar cea cu 30 va avea o viteza in sens invers tot de 20 (adice tot 50 decelerare)
          • -2 (4 voturi)    
            Nu e chiar asa (Vineri, 17 decembrie 2010, 20:19)

            unul [anonim] i-a raspuns lui Alex D

            Cand se ciocneste o masina cu un zid se opreste de la 50 la 0. Cand se ciocnesc frontal 2 masini cu 50 km/ora ele se opresc, adica fiecare se opreste de la 50 la 0. E ca si cand fiecare se ciocneste de un zid la 50 km/ora. In niciun caz nu apare aici suma 50+50
            • +2 (4 voturi)    
              fizica gimnaziu (Vineri, 17 decembrie 2010, 23:37)

              Alex D [utilizator] i-a raspuns lui unul

              Pt cei ce au chiulit la scoala generala sa incercam cu logica (stiu, clasa a noua)
              Se da: o masina merge cu 50 la ora.
              a) loveste un zid
              b) loveste o alta masina ce merge in sens contrar tot cu 50 la ora.

              Voi credeti cumva ca a=b? Daca da, mai ganditi-va inainte sa scrieti.

              Fara sa intram in detalii de impuls si energie cinetica, ca sa nu ne complicam, viteza se compune adunand cele 2 valori.

              Daca avem toate datele (mase, viteze) putem calcula exact. Aproximarile insa ne fac viata mai usoara.
              • +1 (3 voturi)    
                Lasa logica, si detaliile, ca e complicat (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 0:08)

                TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Alex D

                Nu e deloc simplu.

                Depinde cat de rezistent este zidul.

                Daca zidul e extrem de dur, e ca si cum te-ai lovi frontal cu o alta masina, pentru ca nu va ajuta deloc la absorbirea energiei.

                In schimb daca zidul este dintr-un material mai putin dur, va absorbi o din energie, si va asigura o decelerare mai lenta.

                In schimb, cand doua masini (hai sa presupunem ca sunt identice) se lovesc, intre ele frontal, energia este, evident, dubla, fata de cazul cand o masina se loveste de un zid.

                Dar si materialul care absoarbe energia (botul masinilor care se deformeaza) este dublu. Deci impactul este la fel ca un impact cu un zid extrem de dur, nu de doua ori mai rau.

                In schimb, comparand cu cazul in care te lovesti de un zid mai putin dur, care este distrus/se deformeaza si absoarbe si el o parte din energie, este evident mai rau sa ai un impact frontal cu o alta masina.

                Daca masinile sunt diferite (masa, capacitate de absorbtie a energiei impactului, etc. diferite), discutia devine mult mai complicata si prefer sa ma opresc aici.
              • +3 (3 voturi)    
                inginerii astia... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 0:59)

                Un Trecator [anonim] i-a raspuns lui Alex D

                La Spiru Haret ati luat diploma, maestrilor?

                Dupa cum spune Alex D, viteza se compune.

                Daca am avea 1 masina lovind cu 50kmph o alta masina stationara, ambele masini ar suferi daunele X.

                De ce ambele? Pt. ca al treilea principiu al dinamicii, numit si principiul actiunii si reactiunii, afirma ca daca un corp actioneaza cu o forta asupra altui corp, acesta din urma actioneaza la randul sau asupra primului corp cu o forta egala si de sens contrar. Altfel spus, actiunile dintre corpuri sunt intotdeauna reciproce si egale.

                Deci, daca ambele masini au cate 50kmph, ambele vor primi X daune, si vor oferi la randul lor X daune. In total, 2X.
                • +1 (1 vot)    
                  e partial corect ce spui (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 15:15)

                  TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui Un Trecator

                  Dar nu e aceasi lucru daca te lovesti de o masina stationara, sau de un zid.

                  In cazul descris de tine, masina in miscare lovind masina stationara, ambele masini absorb energie in mod egal (presupunand ca sunt modele identice), si e absolut corect ce ai scris.

                  In cazul unui zid in schimb, zidul poate absorbi mai multa energie, mai putina energie, sau aproape deloc.

                  In cazul in care zidul nu absoarbe aproape deloc energie( este foarte dur), nu sufera aproape deloc daune, caz in care toate daunele, (si din actiune si din reactiune daca e sa mergem dupa logica ta), se aplica asupra masinii, adica X, si zidul nu contribuie in niciun fel la o decelerare mai lenta a masinii.

                  Daca in schimb te lovesti de o masina stationara similara cu masina ta, daunele si absorbtia de energie se impart in mod egal, 50% la fiecare masina, adica X/2, beneficiezi de o decelerare mai lenta, si ai sanse mai mari sa supravietuiesti.

                  Regula cu actiunea si reactiunea e foarte adevarata, dar cele doua forte nu sunt batute in cuie. Exista un punct limita la care materialul cedeaza/se deformeaza, nu mai opune rezistenta, si atunci atat actiunea cat si reactiunea se reduc.

                  Ca inginer (Politehnica, daca esti curios), iti pot spune ca asta e primul semn ca un material asupra caruia aplici o forta a cedat. Forta cu care raspunde incepe sa scada.

                  Daca tot esti nelamurit, tine cont si ca forta este masa x acceleratie, nu masa x viteza.

                  Uite de exemplu un ou caruia ii dai drumul de la un metru inaltime pe o podea de ciment sau pe o perna. Intr-un caz toate daunele se produc asupra oului, in celalalt caz toate "daunele" se produc asupra pernei.

                  Desi viteza a fost aceeasi si, atat intr-un caz cat si in celalalt, s-a aplicat regula cu actiunea si reactiunea.

                  Daca ar conta numai viteza, n-ar mai pune nimeni cauciucuri pe marginea pistelor de sporturi cu motor. Scopul lor este exact de a produce o decelerare cat mai lenta, deci forte cat mai mici aplicate asupra pilotilor.
    • -3 (3 voturi)    
      Iti raspund cu o intrebare (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:31)

      sile [anonim] i-a raspuns lui aleator

      De ce crezi ca-s ieftine Daciile?
      • +5 (5 voturi)    
        e, hai... (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:49)

        me [anonim] i-a raspuns lui sile

        acum am gasit vinovatu... dacia e de vina!
        poti sa conduci o masina de 5 miliarde euro (ipotetic vb.) daca nu am centura si alte elemente de siguranta tot mori
        • +1 (3 voturi)    
          Pai eu ce ziceam? (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:35)

          sile [anonim] i-a raspuns lui me

          Ca n-are elementele de siguranta. Ai vazut un airbag declansat, ceva?
          • +3 (3 voturi)    
            ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 17:16)

            Aph [anonim] i-a raspuns lui sile

            Airbag-ul soferului, de aceea a si scapat. Dar oricum centura de siguranta este baza, de-aia ai min. 1 airbag si 5 centuri in standard la orice masina.
  • 0 (0 voturi)    
    DAca o fi adevarat (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:40)

    Andu [anonim]

    Am vazut pe un alt site de stiri un comentariu de la o persoana care afirma ca era la locul faptei. Se pare ca BMW-ul era stationat perpendicular pe linia de tramvai pentru a intra pe o strada laterala si a fost lovit de ambulanta care nu avea instalatia de avertizare in functiune si nu a putut opri fiindca rula pe linia plna de zapada.
    Poate mi se pare mie, dar soferul ambulantei e un inconstient daca este adevarat.
    • +1 (1 vot)    
      intersant... (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:13)

      me [anonim] i-a raspuns lui Andu

      unii zic ca bmwu a intrat pe contrasens si a lovit ambulanta, altii zic ca bmwu era ok si a fost lovit de ambulanta...
      mi se face greata cu asemenea martori. inteleg ca in anumite cazuri poti fi indus in eroare, dar nu in halu asta!
      • 0 (0 voturi)    
        Uita-te la imagini (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:20)

        sile [anonim] i-a raspuns lui me

        BMW-ul e lovit lateral dreapta. In mod clar nu circula pe aceeasi directie.
        • 0 (0 voturi)    
          pierdut controlul (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:51)

          STF [anonim] i-a raspuns lui sile

          Pitipoanca a pierdut controlul masinii , de aceea a juns pe contrasens , si BMW-ul e lovit frontal in partea dreapta , mai putin lateral
          • 0 (0 voturi)    
            e din alt film (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 0:27)

            Gogu [anonim] i-a raspuns lui STF

            prietene, te-ai uitat la alte stiri. bmw-ul e lovit lateral iar dacia frontal. noapte buna
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 17:14)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Andu

      Impropriu spus ambulanta, Logan-ul nu era dotat cu sirena sau girofar.
    • 0 (0 voturi)    
      piti e de vina (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:50)

      STF [anonim] i-a raspuns lui Andu

      Ambulanta e de transport pacienti pentru dializa. Asemenea ambulante nu sunt dotate cu girofar si semnale acustice speciale pentru ca nu au dreptul. Pitipoanca din BMW a venit cu viteza pe BD 1 decembrie , ambulanta nu avea cum sa aiba viteza pentru ca abia intrase dinspre Basarabiei pe 1 Decembrie , cunosc foarte bine locatia,
  • +2 (2 voturi)    
    sa fim seriosi... (Vineri, 17 decembrie 2010, 15:01)

    catalin [anonim]

    ,,a luat gresit o curba'',
    ,,un sofer nu a respectat un banal cedeaza trecerae'',

    Problema este ca nu se respecta norme elementare de circulatie, oricine ar fi la volan.

    ,,a luat gresit o curba'', este o modalitate de a-l scoate nevinovat pe cel care n-a respectat obligatiile de sofer ?

    ,,un sofer nu a respectat un banal cedeaza trecerae'' ! Auzi, un banal semn de circulatie (daca asta a vrut Vasile sa dactilografieze) ! Atunci, sa stim clar: le respectam chiar pe toate ? Eu am un C7, ce fac ?
  • +3 (3 voturi)    
    Airbag... (Vineri, 17 decembrie 2010, 16:37)

    Oxigen [anonim]

    Au scapat fix cei cu airbag.
    Centura nu se stie daca o legase careva
  • +2 (2 voturi)    
    PROPUNERE (Vineri, 17 decembrie 2010, 18:03)

    carat [utilizator]

    Propun Ministerului Sanatatii sa echipeze (sau sa oblige) toate masinile Salvarii cu camere de luat vederi. In felul acesta, cu siguranta vor fi mult mai putini cei ce nu vor acorda prioritate acestora. la fel si pentru masinile Pompierilor si ale Politiei.
    • -1 (1 vot)    
      Alta propunere (Vineri, 17 decembrie 2010, 20:14)

      Marian G. [anonim] i-a raspuns lui carat

      Ce ar fi daca politia ar verifica mai des ambulantele care merg la misto cu semnalele acustice si luminoase in functiune? Sau pe cele care le pornesc doar cand se apropie de intersectie si trebuie sa stea la semafor, iar ei se grabesc la cumparaturi? Nici soferii de ambulante nu sunt chiar asa inocenti.
      • +2 (2 voturi)    
        alta prostpunere (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 0:31)

        popandaul [anonim] i-a raspuns lui Marian G.

        romanul sufara de o boala groaznica, e pe moarte ce sa mai, moare de grija altuia. si il chinuie cumplit ca altul e mai smecher decat el. ce-ar fi daca de cate ori ai vedea o ambulanta cu toate semnalele in functiune nu te-ai gandi ca iar face soferul pe smecherul, ci ca este un caz de viata si de moarte. fii tu primul civilizat in tara asta!
  • 0 (0 voturi)    
    ambulanta a lovit Bmw-ul (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:04)

    manipulare BGS [anonim]

    Daca Loganul ambulanta este lovit frontal dreapta si BMW-ul este lovit lateral dreapta cine a lovit pe cine?
    Am inteles de pe Irealitatea dintr-un comentariu ca cineva care a fost la fata locului ar fi zis ca de fapt ambulanta a lovit BMW-ul.....
  • +1 (1 vot)    
    manipulare BGS (Vineri, 17 decembrie 2010, 21:11)

    manipulare BGS [anonim]

    Un martor ocular scrie pe Irealitatea: "Un BMW argintiu venind pe bd. 1 Decembrie 1918 incearca sa faca la stanga pe o strada laterala. Se opreste perpendicular pe linua de tramvai si da prioritate unor masini. Tot pe linia de tramvai, vine o ambulanta Logan de la BGS, fara avertizare luminoasa sau sonora. Accelereaza. Vede BMW-ul oprit si incearca sa franeze. sina este lunecoasa iar Loganul intra in usa din fata dreapta a BMW-ului si, din viteza, il deplaseaza cca. 10-15 metri catre bordura. Imediat dupa accident, soferul ambulantei iese ametit si cu fata plina de sange. Opresc si ma duc sa-i ajut. Deschid usa din spate dreapta. O femeie in varsta agonizeaza. Un necunoscut suna la 112 si cere salvare de urgenta. Soferul ambulantei este in continuare ametit. Incerc sa deschid si usa din dreapta fata a ambulantei, unde sunt inghesuite 3 persoane. Impreuna cu un necunoscut, indoi rama geamului. Usa e blocata, geamul se sparge. Iau cheia de desfacut rotile din portbagajul Logan-ului si dupa cateva secunde usa este deschisa. Femeia din spate inca mai traieste, un om o tine sa nu se inece cu propriul sange. Batranul care statea in fata este prins intre spatarul scaunului si bord, intr-o pozitie complet nefireasca. Sigur are gatul rupt. Dumnezeu sa-i ierte. Nici unul nu avea centura de siguranta pusa. Nici macar blonda din BMW."
    • +1 (1 vot)    
      am fost acolo (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 1:05)

      Un Trecator [anonim] i-a raspuns lui manipulare BGS

      Toate persoanele din ambulanta Logan erau facute sardele intre scaunele din fata si bord. Asistenta era cu capul intre scaun si stalp, cu fata distrusa.

      Masinile aveau cabinele neatinse. Impactul se vede doar in partile frontale. Toate pierderile umane au fost din cauza ca pasagerii din spate nu purtau centura si au aterizat in fata in urma impactului. Poate daca air-bag-urile Loganului sareau, sa mai fi scapat cineva... poate. Dar ambele erau neatinse.
      • 0 (0 voturi)    
        Airbag-uri (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 7:50)

        Fara user [anonim] i-a raspuns lui Un Trecator

        Airbag-ul NU sare daca centura de siguranta nu este cuplata deoarece iti RUPE gatul. Inertial, corpul uman se deplaseaza in fata, iar airbag-ul iti da capul pe spate. Aviz celor care cupleaza centura la misto sa nu mai auda sunetul de avertizare din bord. De asemenea el nu sare decat in anumite conditii(zone de impact) si la anumite viteze, dar sa zicem ca in situatia de fata, nu aceasta a fost problema deschiderii airbag-urilor, ci lipsa cuplarii centurii de siguranta. Oricum, chiar si asa, pentru cei din spate nu are nicio relevanta ca nu s-au deschis airbag-urile. Indiferent cine a gresit, Dumnezeu sa-i ierte!
    • 0 (0 voturi)    
      MARTORI INCHIPUITI (Duminică, 19 decembrie 2010, 2:53)

      doliu [anonim] i-a raspuns lui manipulare BGS

      this is bullshit !!! nu exista martori oculari ! martorii oculari trebuiau sa dea marturia acolo de fata cu politia, la locul accidentului, nu sa-i bese mintea pe irealitatea martorului inchipuit !
    • 0 (0 voturi)    
      accident rutier (Duminică, 19 decembrie 2010, 14:40)

      daria [anonim] i-a raspuns lui manipulare BGS

      daca este adevarat ceea ce spune aceasta persoana atunci cum a ajuns persoana de langa sofer pe caldaram?
      sunt fiica uneia dintre persoanele decedate si va pot spune ca mama mea statea intotdeauna pe locul din spatele persoanei de langa sofer adica locul din spate dreapta. nu cred ca este adevarat ca BMV statea pe loc deoarece si eu sunt sofer si stiu cum este un impact.................................... nu pot sa spun decat ca ii doresc sa nu poata dormi noaptea sa vada cei patru morti in fata ochilor iar daca cineva o va ajuta sa scape sa-i dea dumnezeu dupa fapta si rasplata .noi nu o vom ierta niciodata .....................
  • +1 (1 vot)    
    conduc de 51 de ani, fara accident...... (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 11:49)

    civilizatia volanului.... [anonim]

    . dar plin de peripetii. Cine m-o urcat prima data in masina mi-o spus:'asta poate sa si omoare....!" si cu gandul asta am circulat 51 de ani, prin toata Europa si Asia si am avut multe ocazii s-o mierlesc.... dar cu grija si cu respect fata de ceilalti..., am scapat; acum la 75 de ani fac pe atxi si ma vrucesc cu cate absenta de sine traverseaza strada unii sau altii schimba banda si nu se asigura. Civilizatia volanului va mai face multe victime.. din pacate...
    • 0 (0 voturi)    
      foarte corect (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 13:05)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui civilizatia volanului....

      multi dintre soferi ar trebui sa isi aduca aminte de acest lucru de fiecare data cand se urca la volan.
      Tata, sofer profesionist care n-a avut un accident nici macar din vina altuia, imi spunea ca e foarte important sa conduci preventiv.
      Mi-am luat carnetul abia dupa ce mi-am luat masina si mi-a prins bine lectia lui.
  • 0 (0 voturi)    
    dezgust (Sâmbătă, 18 decembrie 2010, 14:16)

    adi [anonim]

    condoleante famililor victimelor.
    aste frustrant k de fiecare data cand este implicata in accident o persoana cu RELATII se secretizeaza numele . abia astept sa vad ce descopera ziaristii. pana afla ziaristii cine este acea persoana deja mecanismele corupte din Romania or sa lucreze la scoaterea basma curata a autoarei. daca nu se poate cu politia or sa rezolve peste cativa ani cu judecatorii (criminalii in roba).acum pot paria cu oricine k sentinta va fi cu suspendare si k daune catre reclamanti vor fi platite de asigurari.
  • 0 (0 voturi)    
    Hmda (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 23:21)

    Uddy [anonim]

    Frate ei nuh au murit in masina;).In momentu impactului au zburat din masina nuh vedeti ca erau culesi dupa str:|.Una din pacienti era matusa mea;):|.Deci femeia cu BMW a scapat cand ea nu are ce cauta pe linia de tramvai fiind o lege;).


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version