Ion Iliescu: De 20 de ani se tot face un fel de campanie pentru a discredita ideea de Revolutie

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 16 decembrie 2010, 15:19 Actualitate | Esenţial


Iliescu, in decembrie '89
Foto: Agerpres
Fostul presedinte al Romaniei, Ion Iliescu, a declarat ca ''de 20 de ani se tot face un fel de campanie pentru a discredita ideea de Revolutie'', relateaza Agerpres. Scrierea istoriei necesita o munca profunda, facuta de profesionisti si nu prin ''iesirile intempestive ale unor amatori sau ale unor oameni care judeca nu cu mintea, ci cu instinctul'', a spus Iliescu in cadrul simpozionului ''Prabusirea sistemului totalitar-comunist in Romania'', organizat de Institutul Revolutiei Romane din Decembrie 1989 (IRRD).

Iata cateva dintre cele mai importante declaratii facute  de Ion Iliescu:
  • Unii o fac din lipsa de pregatire, din amatorism, altii cu niste porniri instinctuale. (...) Unii intretin aceasta campanie din lipsa de cunostiinte, de cultura, nu inteleg ce este aia revolutie si ce este lovitura de stat. De asemenea, revolutia a fost furata, zic unii. O revolutie nu poate fi furata, ea are loc sau nu are loc.
  • Se vorbeste despre anul Revolutiei din 1989 cand s-a prabusit un sistem pe anumite cauze - si politice si sociale si economice - si care a adus la o schimbare a fizionomiilor societatii responsabile si a tabloului international, european si mondial.
  • Scrierea istoriei necesita o munca profunda, facuta de profesionisti si nu prin 'iesirile intempestive ale unor amatori sau ale unor oameni care judeca nu cu mintea, ci cu instinctul.
  • O cercetare profunda presupune un studiu amplu, altminteri se fac si confuzii grave - Revolutie - lovitura de stat. (...) Astia sunt niste amatori care nu inteleg chestiuni fundamentale, (...) ce este o revolutie si ce este o lovitura de stat (...) Revolutia este procesul istoric care duce la schimbare de esenta in viata societatii, si mai ales structurii politice, statul. Aceasta se poate face pe cale violenta, se poate face pe cale pasnica, nu conteaza care. O lovitura de stat, de palat, un complot poate sa faciliteze o revolutie, dar nu se poate confunda revolutia cu lovitura de stat'.
Ion Iliescu a sfirmat  ca sesiunea Institutului Revolutiei Romane din Decembrie 1989 nu a fost organizata intamplator in data de 16 decembrie, ziua in care s-a declansat miscarea de protest, ''revolutia populara de la Timisoara, care apoi s-a extins in toata tara''.

La reuniunea de joi au mai participat directorul IRRD, Claudiu Iordache, fostul premier Petre Roman, Dumitru Mazilu, Gelu Voican Voiculescu, Cazimir Ionescu, fosti si actuali parlamentari.


Citeste mai multe despre   


















1850 vizualizari

  • 0 (48 voturi)    
    Care revolutie? (Joi, 16 decembrie 2010, 15:23)

    bgd [utilizator]

    Va referiti la lovitura de stat din dec. 89?

    P.S. Comunistii n-ar trebui sa discute despre revolutie.
    • +11 (19 voturi)    
      De ce esti carcotas? (Joi, 16 decembrie 2010, 15:47)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui bgd

      E adevarat ca au ramas aceiasi oameni la putere insa regimul politic s-a schimbat radical: inainte nu miscai nimic in front de frica puscariei, acum poti sa tragi si cu tunu' si nu mai faci puscarie.
    • -9 (21 voturi)    
      Don Nelu are dreptate (Joi, 16 decembrie 2010, 15:49)

      Licuriciul [anonim] i-a raspuns lui bgd

      Conform definitiei revolutiei, am trecut de la comunism la feudalism.
    • +9 (9 voturi)    
      Adevaruri cenzurate despre revolutie si mitologie (Joi, 16 decembrie 2010, 17:13)

      Cercetasu' [anonim] i-a raspuns lui bgd

      1. Ion Iliescu a fost nominalizat drept Prim Ministru al unui nou guvern ce s-ar fi format, de catre gen. Ilie Ceausescu, in dimineata de 22 decembrie 1989, in jurul orei 11:30, in intalnirile succesive pe care fratele lui Nicolae Ceausescu le-a avut la sediul MApN cu atasatul militar sovietic si reprezentantul comandamentului Tratatului de la Varsovia, si ulterior cu o delegatie militara chineza. La cea ora Nicolae Ceausescu se afla inca in Comitetul Central, aparent inca la putere. Odata facute astfel de comunicari unor mari puteri, cel putin formal aliate cu RSR, cum erau URSS si R.P. Chineza. nu te joci de-a schimbarea.
      2. Ajuns la sediul MApN, gen. Victor Stanculescu este pus la curent de gen. Ilie Ceausescu cu aceasta nominalizare (sa nu-i spunem inca numire) a lui Ion Ilescu. Actiunile ulterioare ale gen. Stanculescu, de sprijinire a lui Ion Iliescu, meaza aceasta logica.
      3. "Dovezile" ca Ion Ilescu a fost omul Moscovei sunt pur circumstantiale. Se poate la fel de bine ca Ion Iliescu sa fi fost (chiar in orb), omul CIA si/sau MOSSAD.
      4. Gen. Stefan Gusa este cel care a montat scenariul si regia 'teroristilor', care nu trebuie cautati la batalionul DIA de la Buzau, ci in unitatile de cercetare diversiune de la nivelul celor patru armate de la acea vreme (in special unitatea de la Targu Mures). Urmariti filmul cu Stefan Gusa in CC, dind ordine ge. Mocanu, comandantul CAAT, de doborire a asa ziselor elicoptere teroriste ce aparusera, conform lui Gusa spunindu-i gen. Iulian Vlad (neincrezator si pare-se, lucid si neprins in joc) ca "ticalosii de teroristi" aveau hangare subterane de unde trimiteau elicopterele la atac impotriva revolutiei.
    • +8 (8 voturi)    
      Adevaruri cenzurate despre revolutie si mitologie (Joi, 16 decembrie 2010, 17:14)

      Cercetasu' [anonim] i-a raspuns lui bgd

      5. Toata 'lupta" lui Stefan Gusa, ba cu teroristii, ba cu rusii ("muriti pe brazda!") a fost o mare butaforie si minciuna. Nu se comanda o armata impotriva "teroristilor" si apararea granitelor impotriva invaziei sovieticilor, de la un simplu telefon din CC si cu tigara Kent intre degete si racnind "ordine" cat mai ostaseste. Aici, un mare merit in regia butaforiei ii revine lui Adrian Sarbu (pe nedrept uitat, toata lumea ‘sarind’ doar pe Sergiu Nicolaescu, e drept si acesta hranindu-se cu acest rol).
      6. In cladirea CC, cei aflati acolo luati de val, au fost impuscati acolo, in noptile de dupa 22, de armata la ordinele lui Gusa
      6. Cladirea TVR a fost atacata si mitraliata din aer de un elicopter PUMA al armatei. De la sol, TVR a fost atacata disnpre latura din stanga a curtii TVR, privind dinspre Calea Dorobanti, de militari romani, in combinezoane negre. Se stie clar de unde si la ordinul cui a actionat elicopterul dar tacerea face parte din ‘deal-ul’ ‘de dupa’.
      6. De ce a facut Gusa asta? Ca sa isi scape pielea dupa Timisoara, pozind in salvator al patriei si aparind ca number 1 dupa dorita lichidare a lui Ion Iliescu. N u poate fi exclusa chiar o intelegere a lui Gusa cu rusii, butaforia mentionata avind rolul necesarei perdele de fum.
      7. Asa zisul ‘razboi electronic’ a fost generat de activarea la ordin, a modului de functionare de training (am zice astazi) sau de simulare, al sistemului de urmarire si alertare tinte aeriene (Comand & Control, pe limba de astazi) din punctul de comanda al Comandamentului Apararii Antiaeriene a Teritoriului de la Otopeni. Aceste simulari de tinte se faceau in mod curent in cursul aplicatiilor Tratatului de la Varsovia, de catre rusi. De altfel, activarea acestui modul de training/simulare nu a fost livrata de sovietici atunci cand acestia ne-au livrat sistemul de comanda al CAAT, ea putind fi facuta doar de sovietici.
    • +7 (7 voturi)    
      Adevaruri cenzurate despre revolutie si mitologii (Joi, 16 decembrie 2010, 17:16)

      Cercetasu" [anonim] i-a raspuns lui bgd

      8. Incidentele din martie ’90 de la Targu Mures au avut loc pe ‘felia’ lui Stefan Gusa, la acea data comandant al armatei a 4-a din Transilvania. De ce oare au avut loc? (lasati povestea ca aveau SRI-ul si Magureanu nevoie de ele)
      8. Povestea cu cei 20,000 de luptatori Spetznaz si KGB infilitrati in Romania si exfiltrati de abia in 1991, dup ace s-a suparat Petre Roman si le-a batut cu pumnul in masa rusilor, este o mare fanfaronada a lui Roman. Acesta nu ne spune unde s-au adapostit cei 20,000 (doua divizii!!!), cum s-au hranit, timp de doi (2!) ani. Or fi fost ei superantrenati, da’ orishcat, n-au dormit in masini sau in mlastini si nu s-au hranit cu insecte timp de doi ani. Chiar admitind prin absurd povestea celor 20,000, hai sa ni-ii imaginam pe rusi speriati de Petrica si zicindu-si: “bah, e groasa, s-a prins Petrica si s-a infuriate rau pe noi, hai sa ne luam agentii acasa… ”.
      9. Presa “libera” de dupa ’89 este in mare parte o poveste. Daca ar fi fost libera, ar fi sarit sa il intrebe pe Ion Dinca ce era cu Planul ZZ pomenit de acesta la procesul sau. Sau ar fi sarit sa stea de vorba, in anii din urma, cu Emil Bobu, cand acesta isi face piata ca un mosulica inofensiv, in Piata Floreasca. Locul presei, il iau in acest caz, pietarii cu care se intretine acesta.
      10. Serviciul de dezinformare al Securitatii a fost integrat in MStM al armatei dupa decembrie ‘89 si n-a mai plecat de acolo, formind un element de baza al sectiei de psy ops a armatei si a MApN. Multe ‘scenarii’ de dupa ’89 si directionarea opiniei publice in directiile dorite trebuie cautate acolo
      • 0 (4 voturi)    
        o mica adaugare.... (Joi, 16 decembrie 2010, 20:28)

        Alin [anonim] i-a raspuns lui Cercetasu"

        ... "straini" au existat in romania in perioada revolutiei, taica-meo a vazut cu ochii lui 3 "lade" cu numere de moscova, ciuruite si arse foarte aproape de un punct de control pe DN70 la iesirea din Caracal spre Craiova.... ce cautau acolo, nimeni nu stie, oricum din ce am inteles de la el, erau slabe sansele sa fi supravietuit cineva in acele masini...
        • +3 (5 voturi)    
          Aline, Aline... (Joi, 16 decembrie 2010, 20:58)

          Cercetasu' [anonim] i-a raspuns lui Alin

          Scuze, un alt mit este cel al Lade-lor (toate albe) ce brazdau Romania in decembrie '89. Asa este, au fost multe Lade, toate albe, pentru ca si rusii aveau dreptul sa isi aleaga orice culoare pentru ladele lor, atata timp cat era culoarea alba :) (vezi Henry Ford), dar in decembrie '89 sovieticii deja aveau liber la bisnita la Viena, Budapesta, etc. 'Teroristii' sovietici in Lade albe erau de fapt bisnitari pionieri ai capitalismului porniti pe drumurile Europei. Inlusiv cei de la Caracal, oricat am incerca sa-i transformam in luptatorfi Spetznaz. Doar mintea de alcoolic a unui Vasile Milea (Dzeu sa-l ierte!) isi punea intrtebari fara rost legate de Ladele albe (fara rost pentru ca nu lua nici o masura practica impotriva lor, in calitate de ministru al apararii care detecta o agresiune a unor forte straine, limitindu-se doar la a se mira precum Inmmanuel Kant :) si aruncindu-i pisica lui Iulian Vlad.
          Dar incompetenta si alcoolismul generalilor ceausisti, Milea, Neagoe, etc., care se trotilau in plin CC in zodia celebrului Decret 400 ar trebui sa fie subiectul unei alte explicatii 'de ce a cazut Ceausescu'.
          • +1 (5 voturi)    
            Se vorbeste (Joi, 16 decembrie 2010, 22:08)

            Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Cercetasu'

            Ca au existat rapoarte trimise de graniceri cum ca respectivele Lada intrau in tara in coloane, cu cate 3 - 4 ocupanti si cu numere de inmatriculare apropiate sau chiar consecutive. Dar rapoartele se zice ca nu au mai ajuns la cine trebuia
            • 0 (4 voturi)    
              Bullshit (Joi, 16 decembrie 2010, 23:16)

              Cercetasu' [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

              Ce sa-ti spun, ce era asa senzational? Ca erau cate trei intr-o lada? Ca intrau cate trei-patru lade o data? Pai, cand am plecat si noi la bisnita la Instanbul in 90, din Vaslui sau Faurei, sau din Agnita sau Mahmudia, nu faceam la fel, nu ne inghesuiam intr-o Dacie si nu plecam in grup mai multe Dacii, sa nu ne pierdem? :)
              Ce valoare are o astfel de logica granicereasca?
              • +1 (1 vot)    
                Da tipule (Vineri, 17 decembrie 2010, 1:25)

                Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui Cercetasu'

                da tu vorbesti de o masina sau un grup in 2-3masini.... ei vorbeau de mai multe masini la puncte de acces frontiera diferite :)
  • -2 (40 voturi)    
    Pai, REVOLUTIE a fost... (Joi, 16 decembrie 2010, 15:26)

    haiducul [anonim]

    ...pana sa o furi TU,nu stiu cum ai poti dormi avand pe am vrut sa spun ...constiinta atatia morti?
    De ce nu desecretizati ca sa se stie adevarul pentru mine personal esti un criminal mi-ai omorat fratele.
  • -3 (31 voturi)    
    Revolutie a fost ea...oarecum..."incurajata" (Joi, 16 decembrie 2010, 15:32)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Dar dvs, a-ti furato, timidul nucleu de putere ce se forma a fost imprastiat de cei care erau in sistem si inainte. Doar o minune si un interes occidental a facut sa nu vedem tara sparta in bucati si cotropita de altii.
  • -4 (36 voturi)    
    a cui idee? (Joi, 16 decembrie 2010, 15:39)

    An [anonim]

    Bine zice Ilici "idee". Ideea (ca a fost revolutie) nu ti-o fura nimeni, doar ca multi nu-s de acord cu ea. Si al dracu pletosi , ochelaristi si barbosi mai au si argumente ( ghici mineriada ce-i ).
  • -3 (25 voturi)    
    mai nea ilici,ia zi tu,da drept cum a fost ! (Joi, 16 decembrie 2010, 15:44)

    toma [anonim]

    nu ne mai lasa pe noi sa iesim intempestiv sa te judecam cum credem !
  • -3 (29 voturi)    
    Au fost AMANDOUA: Revolutia CONFISCATA de Lovitura (Joi, 16 decembrie 2010, 15:45)

    flit [anonim]

    sandramaua bolshevika ilici-kgb continua cu ce stie mai bine: sa manipuleze ! nimeni nu contesta iesirea oamenilor in strada pt schimbarea sistemului - deci pt a face revolutie - insa de dragul adevarului trebuie scoasa de sub tacere ascunderea etapei a 2-a: etapa confiscarii revolutiei de catre ilici-kgb, slugoiul kremlinului, vinovat de aplicarea scenariilor de inselare a militarilor iesiti in strada, vinovat de uciderea copiilor aflati in stagiul militar. raul iliescian l-a egalat pe cel comunist venit pe tancurile rusesti: noul regim bolshevico-tiganesc a permis bransarea si parazitarea economiei romanesti de catre cei ce aveau sa devina baronii de dambovita (psdr-isti, pe urma psd-isti si penali, patriciu punand pnl-ul in bratele bolsevicilor lui ilici) si de corespondentii lor de la kremlin: oligarhia lui putin. astfel, "oamenii de afaceri" rusi (controlati de putin) controleaza o buna parte a economiei romanesti, iar cozile de topor rusesti au penetrat adand politicul si presa (prin sov si felix).
  • -4 (28 voturi)    
    ... (Joi, 16 decembrie 2010, 15:48)

    alex [anonim]

    tovarase , ai dreptate. ia chema minerii sa faca putina ordine in capul nostru...
  • -7 (21 voturi)    
    ok (Joi, 16 decembrie 2010, 15:49)

    alex [anonim]

    Cartea lui Cartianu e foarte buna pentru clarificari.
  • -5 (29 voturi)    
    Discreditare (Joi, 16 decembrie 2010, 15:49)

    cir [anonim]

    Normal ca revolutia a fost discreditata exact din momentul in care un comunist vechi nomenclaturist (Ion Iliescu) a preluat puterea. Daca acel comunist spunea dupa 2 ani: am pus tara pe linia buna, am dat o Constitutie, un sistem pluripartid, o reala democratie si se retragea de la putere impreuna cu cei din FSN, fara sa ma candideze, categoric nu mai era nici o contestare si era si credibila varianta cu "vidul de putere" si ca a preluat responsabilitatea pentru a evita o catastrofa. Mineriadele, respingerea jignitoare a regelui Mihai, reactivarea (in SRI ) a vechilor securisti si favorizarea vechilor tovarasi in procesul de privatizare si de constituire a clasei politice au compromis pentru totdeauna ideea de revolutie.
  • -6 (30 voturi)    
    Stimate tovarase Iliescu... (Joi, 16 decembrie 2010, 15:55)

    Ion [anonim]

    ... revolutie a fost pana ai aparut tu la TV si apoi in balconul CC. Dupa aia, orice om cu minim 2 neuroni, iti va spune ca a fost lovitura de stat !!!
    Si mai pot sa-ti spun ca cei care au participat la revolutie nu aveau pregatire, erau amatori si aveau porniri instinctuale. Aici ai perfecta dreptate, " ceilalti " erau pregatiti si mai ales profesionisti.
    Cum te mai rabda pamantul asta, sursa tuturor problemelor noastre de dupa '89 ?!
  • -6 (32 voturi)    
    Tataie, de ce nu te potolesti ? (Joi, 16 decembrie 2010, 15:55)

    Radu [anonim]

    Mergi Tataie si te plimba, mergi si te relaxeaza ca ai virsta inaintata si nu ne mai bate la cap cu timpeniile tale. Nu intelegi ca ne-am saturat de tine ? Esti pur si simplu un puscarias liber. Te rog mult de tot sa taci din gura, sa ne lasi in pace si sa iti vezi de treburile tale, de pensionar. Gata, s-a terminat, am inteles, ne-ai furat 20 de ani, ne-ai furat revolutia, ne-ai furat tara, ne-ai dat in urma cu 50 de ani, ti-ai batut joc de tara asta cu ideile tale comuniste si bolsevice. Gata, Tov Ilici, gata pur si simplu. Nu inteleg de ce te mai baga lumea in seama si iti mai publica ineptiile astea ?
    • -8 (18 voturi)    
      se pare ca nu se potoleste (Joi, 16 decembrie 2010, 17:10)

      sosocata [utilizator] i-a raspuns lui Radu

      si mai creaza cate un fiu ratacitor gen vICTOR pOANTA....ne-am saturat de ei, dar uite ca nu mai scapam...
  • -5 (23 voturi)    
    pacat de tinerii morti (Joi, 16 decembrie 2010, 16:32)

    bancher [anonim]

    pe 22 dec, dupa fuga ceausestilor, Iliescu a fost urcat la balcon de Gelu Voican Voiculescu, Sergiu Nicolaescu si cine mai era, si si-a inceput discursul. Lumea l-a huiduit imediat si a inceput sa strige ,,fara comunisti, fara comunisti''. Atunci a inceput sa se traga in multime. Parerea mea e ca a fost un plan bine pus la punct: daca Iliescu e acceptat de multime, mergem cu el presedinte; daca nu e acceptat, incepem sa tragem, cream o diversiune, dam vina pe terosisti si tot pe el il impunem presedinte.
    Atunci a fost momentul hotarator al revolutiei: daca nu se tragea, multimea il respingea pe Iliescu si poate aveam guvern fara comunisti, poate nu mai murea nimeni (pt ca grosul mortilor a fost dupa 22 dec), si poate nu mai pierdeam 20 ani, etc, etc,
    Dar asta a fost norocul nostru, sa scapam de un comunist si sa dam de fiu-sau.
    Cat despre Petre Roman, era la Politehnica, preda la curs (un prieten de-al meu ii era student). Pe 22 dec a venit TAB-ul, l-a luat de la curs,, si peste 30 min aparea la televizor. Mare coincidenta, nu?
    • +5 (17 voturi)    
      S-a tras si inainte... (Joi, 16 decembrie 2010, 16:58)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui bancher

      .... de discursul lui Iliescu. Ideea pe care o pomenesti, lansata in trecut, este o abureala. Ideea era sa se pastreze aparatul, comunismul murise deja.
  • -4 (22 voturi)    
    nu stiu... (Joi, 16 decembrie 2010, 16:32)

    adrian [anonim]

    daca sa radem sau sa plangem vazand insistenta , prosteasca, a acestui personaj politic de a ne convinge ca a fost revolutie si ca, probabil, trebuie sa ii multumim si sa fim recunoscatori pentru omul , providential, care a fost el. Rog cititi numai numele personajelor care au participat la reuniunea acestui IRRD ( apropos, de ce a fost necesar un asemenea institut ? ) . Unul si unul, numai participanti, activi, la " revolutia " romana. E mare pacat ca a lipsit Brucan, cel care, dupa ce a contribuit, major, la mascarada din decembrie, de dupa revolutia romana, si-a permis, cativa ani, sa rada de noi, toti, in acea emisiune ' de referinta " de la PRO TV, pentru a incununa cu faimosul " stupid people " insemnand " v-am pacalit si voi ati inghitit ".
  • -4 (18 voturi)    
    Vai (Joi, 16 decembrie 2010, 16:41)

    Ha [anonim]

    Si unui robot i se mai terminau bateriile, tovarasu o tine inainte cu povestea zeci si zeci de ani alaturi de fostii. Ghinion, romanii mai si gandesc.
  • -6 (18 voturi)    
    Iliescu (Joi, 16 decembrie 2010, 16:57)

    Claude [anonim]

    nu reprezinta nici ideea de Revolutie, nici simbol al Revolutiei si nici o emanatie a ei. Este doar un politruc care a stiut pirghiile Puterii, s-a instalat voios apoi a fost marioneta fostilor securisti.

    Atit.

    Prin iunie 1990 s-a desavirsit ca un criminal notoriu...
  • -5 (17 voturi)    
    Sa nu uitam! (Joi, 16 decembrie 2010, 17:17)

    Constantin1 [anonim]

    Eu recunosc, sunt unul din cei pacaliti in 1989 si o sa ma explic.
    Am un singur copil, sotia l-a alaptat pana la 11 luni, eu cat a fost student in tara in permanenta i-am ,,gatit,, pentru ca aveam liber pe CFR si el era student in Bucuresti.
    Am facut acesta divagatie pentru a intelege ce voi transmite in continuare.
    Parintii mei au ,,fugit,, din Cernauti cand rusii au ocupat nordul Bucovinei, Mama avea 17 ani, tatal 21...
    Ilescu si gasca la asa zisa revolutie a reusit sa bage groaza in familia mea, (teroristi, moarte comunistilor, etc...) si noi ne-am speriat desi trebuia sa analizam cine erau cei care conduceau...
    Iliescu, fost activist PCR cu studii la Moscova, Roman, copilul unui bolsevic ,,pregatit,, la Moscova.
    Insa in acele zile ale lui ianuarie, februarie, 1990 am hotarat ca singurul nostru copil trebuie sa-si ,,desavarseasca,, pregatirea in Occident, cu riscul ca noi sa ramanem singuri pe aici....
    Dar sloganurile care se transmiteau prin TVR1 atunci ne-a facut ca sa fim speriati de viitorul lui aici.
    Grav este faptul ca acum privind lucrurile retrospectiv am avut dreptate, un copil ,,BUN,, in Romania in ultimii 20 de ani chiar nu ar fi avut nici-o sansa....
    Din motivele aratate mai sus eu pe Iliescu si ,,gasca,, nu-i voi ierta...
    • -7 (17 voturi)    
      Multi nu ii vor ierta pe Iliescu (Joi, 16 decembrie 2010, 17:23)

      bancher [anonim] i-a raspuns lui Constantin1

      si pe gasca lui. Ne-au luat prea multe!
      • +5 (13 voturi)    
        Ca bancher, ce ti-a luat tie Iliescu? (Joi, 16 decembrie 2010, 18:13)

        Leto [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Macar daca v-ar fi nationalizat bancile, ca sa nu mai ajungeti sa aruncati lumea in Criza asta nenorocita...
        • +1 (5 voturi)    
          Va aduc aminte! (Joi, 16 decembrie 2010, 21:48)

          Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui Leto

          Va aduc aminte ca marile ,,crahuri,, ca sa nu zic furturi, ale bancilor si va amintesc BANCOREX, BIR pe timpul regimului Iliescu s-au petrecut!
          Deci trebuie sa ne amintim...
          Afara de banci si restul intrepriderilor ,,socialiste,, au fost instrainate de catre regimul ,,de trista amintire,, Iliescu!
  • -3 (19 voturi)    
    Iliescu nu are curajul raspunderii. (Joi, 16 decembrie 2010, 17:19)

    mircea [anonim]

    Iliescu nu a fost in stare in 20 de ani sa explice ce s-a intamplat in decembrie 1989,cum au ajuns niste indivizi sa confiste "revolutia",dar are tupeu sa acuze pe altii ca sunt interesati de aflarea adevarului.Grigore Cartianu a facut o cercetare destul de corecta a tenebrelor din decembrie 1989.Ar fi corect ca Iliescu sa citeasca si daca poate sa combata in scris punct cu punct ce prezinta Cartianu.Prostii care-l sustin pe Iliescu ar trebui sa citeasca si ei ce scrie Cartianu.Nu de alta,dar ar putea pati ca Ceausescu.
    • +3 (17 voturi)    
      Cartianu e un dobitoc sinistru, nimic mai mult. (Joi, 16 decembrie 2010, 17:54)

      lucrator anonim in DGIA [anonim] i-a raspuns lui mircea

      Iliescu & compania nu au avut absolut nici o legatura cu fortele oculte pro-ceausiste care au terorizat Romania in acele zile si care faceau parte exclusiv din Departamentul Securitatii Statului. Inclusiv Traian Basescu, securist cu acte in regula in 1989, a participat activ la reprimarea miscarilor de strada dupa 22 decembrie, impuscand oameni nevinovati pe strazile Constantei: asa se explica faptul ca pe Wikipedia nu se dau nici un fel de date despre victimele Revolutiei din Constanta. Criminalul de la Cotroceni si-a sters toate urmele cu mare grija. Si acum arunca vina pentru crime in spatele rusofilului Ion Iliescu...
      • +2 (6 voturi)    
        Partial, de acord (Joi, 16 decembrie 2010, 19:57)

        Cercetasu' [anonim] i-a raspuns lui lucrator anonim in DGIA

        Cartianu este un dobitoc: aprob pozitiv! :)
        Sinistru? C'mmon, sa pastram proportiile.
        Basescu pistolar pe plaja Trei Papuci, he, he, he, asta-i de Divertis...
  • 0 (12 voturi)    
    Waw.... (Joi, 16 decembrie 2010, 18:44)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Ce s-au schimbat proportiile in cateva minute de la pozitiv la negativ :O

    La toata lumea....
  • +1 (9 voturi)    
    depasit,disperat si...inutil.. (Joi, 16 decembrie 2010, 19:26)

    precup florin [anonim]

    domnule iliescu,....mult bine ati face romanilor...daca v-ati abtine de la orice comentariu si..prezenta...daca ma gandesc bine ,dezastrul romaniei a...cam inceput cu guvernarile dumneavoastra,cu constatarile ..originale despre economia si industria romaniei,cu ..liota de generali facuti,..pe merite numai de...dumneavoastra stiute,de coruptia celor de genul unui ..miki spagasi...a celorlalti..bivolari,...si lista ar putea ..continua.....cu vre-o 500 ..de pagini de tip...a3,..din respect pentru varsta pecare o aveti..nu mai pronunt decat o fraza....existenta dv. si a celor care s-au facut ca...lucreaza,l-a...nascut pe acest basescu...cred ca e...suficient,..dupa ce ..v-ati minjit cu doua crime....v-ati lasat ..poporul-pe care atata l-ati invocat ..in planurile dv...strict personale-sa fie....la mana unor hoti si..hotisori...ce ziceti am sau nu ...dreptate??cand eram mai tinar la radio se difuza o melodie...care se numea..ce cauti tu in...viata mea??...apropo,ce anume mai cautati ..in viata noastra???
  • -2 (8 voturi)    
    La gunoi! (Joi, 16 decembrie 2010, 19:30)

    Gie [anonim]

    Sper sa va arunce pe toti Istoria la gunoi. Inclusiv si in primul rand pe Ilici. Urmand apoi toti restul de comunisti, securisti si impostori si politicieni corupti.
    Asta meritati. N-aveti nici un drept si nici un merit sa conduceti aceasta tara. Sunteti ultimii oameni.
  • +5 (9 voturi)    
    Involutia lui decembrie '89 (Joi, 16 decembrie 2010, 20:15)

    romanul [anonim]

    In primul rand, romanii nu sunt in stare sa faca o revolutie - o dovedeste modul in care se inghite situatia incomparabil mai jalnica in care se afla astazi Romania! Fara "contributia" externa nu s-ar fi intamplat nimic la noi in '89!
    In al doilea rand, evenimentele din decembrie '89 inseamna un regres (o involutie), o contrarevolutie si intoarcerea la un sistem depasit!
    Capitalismul a avut de-a lungul timpului cateva preinfarcte(crize), acum deja i se canta prohodul!
  • +2 (2 voturi)    
    S-a dat de gol saracul :) (Vineri, 17 decembrie 2010, 1:14)

    Vizitiul [utilizator]

    "O lovitura de stat, de palat, un complot poate sa faciliteze o revolutie, dar nu se poate confunda revolutia cu lovitura de stat'"
  • +2 (2 voturi)    
    Nu se aniverseaza ... (Vineri, 17 decembrie 2010, 14:05)

    kukubau [utilizator]

    ... se comemoreaza .... o mizerie care va duce la sfarsitul poporului roman !.... Asasinatul din sfanta zi de Craciun ..... DE CRACIUN !!!..... cine oare nu recunoaste Craciunul ???.... tare greu de stiut !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version