VIDEO Basescu: Nu exista niciun sistem de justitie din UE care sa fi facut atata rau cat a facut justitia din Romania

de A.N.     HotNews.ro
Marţi, 14 decembrie 2010, 19:00 Actualitate | Esenţial


"Nu exista niciun sistem de justitie din interiorul UE care sa fi facut atata rau cat a facut romanilor sistemul de justitie din Romania", a afirmat marti presedintele Traian Basescu. Seful statului a spus ca "avem o justitie independenta, care considera ca ei i se cuvine tot, iar de romani nu-i pasa". "Chiar inima sistemului de justitie, CSM, este in situatia cea mai dificila", a adaugat Basescu. Acesta a mai spus ca exista multi judecatori dedicati meseriei lor, adaugand ca "in varful lor se afla insa o structura care face rau romanilor si Romaniei".

Iata declaratiile presedintelui Basescu despre aderarea la Schengen si CSM:

    * Romania va avea un raport bun din punct de vedere al pregatirii tehnice pe Schengen
    * sunt insa tari care cupleaza aderarea de ineficienta sistemului de justitie
    * chiar inima sistemului de justitie, CSM, este in situatia cea mai dificila
    * la CSM s-a sperat ca va fi respectata legea, in mod deosebit in ceea ce privesc alegerile
    * s-a pus in discutie legitimitatea unor membri ai CSM
    * nu poate avea nimeni mai mult de un mandat de 6 ani la CSM; dar au fost unii judecatori care au vrut 2 mandate
    * stiu ca dansii (n.red. cei de la CSM) sunt foarte sensibili si considera orice declaratie un amestec in treburile justitiei
    * nu e vorba de niciun amestec in treburile justitiei
    * CSM-ul nu a functionat cum trebuie in mandatul trecut si a adus tara in situatia in care a adus-o
    * nu exista niciun sistem de justitie din interiorul UE care sa fi facut atata rau locuitorilor cat a facut sistemul de justitie din Romania romanilor
    * au facut-o din nepasare, din credinta ca sunt Dumnezei si din dispret pentru interesul romanilor, din dispret si pentru nevoia romanilor de a trai intr-o tara in care sunt protejati de lege
    * avem o justitie independenta, care considera ca ei i se cuvine tot, iar de romani nu-i pasa
    * exista insa multi judecatori dedicati meseriei lor, gata sa isi faca datoria; in varful lor se afla insa o structura care face rau romanilor si Romaniei
    * oricat s-ar supara doamna Pivnicieru si doamna cu sotul arestat, Costiniu, asta e; le place, nu le place, asta e adevarul


Citeste mai multe despre   


















19364 vizualizari

  • +33 (33 voturi)    
    Le zice bine si cu curaj (Marţi, 14 decembrie 2010, 19:28)

    Octavian [anonim]

    Dar vrem pe langa vorbe si masuri, multe masuri!
    • -15 (21 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:08)

      nume [anonim] i-a raspuns lui Octavian

      Cred ca ar fi mai bine ca justitia sa fie inghetata si presedintele sa judece singur precum Solomon.A dat dovada ca are intelepciunea si corectitudinea necesara.Ar aduce cu siguranta multa fericire in inimile romanilor.Si sa nu incep sa vorbesc despre parlament...
      • -4 (8 voturi)    
        bine zis.. (Marţi, 14 decembrie 2010, 21:27)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui nume

        din pacate ai fost prea subtil... nu uita ca jumatate din romani isi doresc intoarcerea la comunism :) de aici si pana la un presedinte care isi baga nasul prin justitie.. se rezolva.
      • -3 (3 voturi)    
        la fix (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:05)

        Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui nume

        Sa nu uitam ca noi cei ce ne-am casatorit de curand vom primi azi-maine si vizita lui pentru a-si lua dreptul de nobil de la iobagii sai! Sincer cred ca asta mai lipseste...
        • 0 (0 voturi)    
          trateaza-te (Miercuri, 15 decembrie 2010, 12:36)

          ego sum [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

          ... ai o obsesie cu asta ...
    • -3 (3 voturi)    
      scepticism (Marţi, 14 decembrie 2010, 21:40)

      Flo [anonim] i-a raspuns lui Octavian

      ....mai rau decat politicienii ma indoiesc ca au facut....sa-si vada barna din ochi!
      • +3 (3 voturi)    
        Pai... (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:07)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Flo

        Pai daca Justitia ar functiona, nici politicienii si nici mafiotii nu ar mai face rau, nu crezi?

        Politicienii au creat Justitia actuala, iar Justitia actuala ii tine la Putere. O mana spala pe cealalta. De aici nenorocirea acestei tari.
        • 0 (0 voturi)    
          nu (Miercuri, 15 decembrie 2010, 7:05)

          Flo [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          si in cainditiile in care chiar politicienii nu permit anchetarea lor? a se vedea cazul Ridzi, parlamentarii nepertitand justitiei sa efectueze perchezitia....tot justitia o fi de vina
  • -23 (25 voturi)    
    Echilibru intre puteri... (Marţi, 14 decembrie 2010, 19:39)

    aritina [anonim]

    La asa presedinte-jucator, ...asa justitie
    • +15 (17 voturi)    
      Oamenii lui Iliescu (Marţi, 14 decembrie 2010, 19:58)

      ana [anonim] i-a raspuns lui aritina

      Ai dreptate dar uiti un lucru;acesti dinozauri din varful justitiei sunt "plantati"acolo de Ilici.
      Prietenii stiu de ce
      • -1 (1 vot)    
        ai dreptate (Miercuri, 15 decembrie 2010, 11:04)

        alex [anonim] i-a raspuns lui ana

        sunt pusi de el, dar au "rezistat eroic" acolo indiferent cine s-a mai perindat pe la putere. oare de ce? :))
        • +1 (1 vot)    
          oare de ce? (Miercuri, 15 decembrie 2010, 12:34)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui alex

          rezista eroic pentru ca nu pot fi demisi.. doar ei intre ei se controleaza, nimeni nu are voie sa intervina.
          • 0 (0 voturi)    
            Exista solutie pt orice!!numai sa vrem! (Miercuri, 15 decembrie 2010, 16:55)

            PAMANT GALBEN [anonim] i-a raspuns lui pehash

            Solutie exista palosul si securea ...dar numai sa si trecem la fapte e de ajuns cate un exemplu din fiecare domeniu ...cate unu pe an si apo sa vezi ce baieti de treaba se fac toti ...o sa le tremure mana atunci cand adu o sentinta
    • +21 (21 voturi)    
      Da mosule (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:06)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui aritina

      Ce vrei, sa inlocuim icoanele cu Ceausescu cu icoana sfantei Pivniceru ?!?

      Or fi ei judecatori, da nu-s tot oameni din tara asta?

      Mor daca le spune cineva verde-n-fata ca-s o adunatura de tembeli ?!?

      Termenul de echilibru nu inseamna nici pe departe ca fiecare putere face ce-i trece prin cap fara nici o limita, ci ca exista o conlucrare intre puteri si o metoda de control (impusa prin constitutie) astfel incat nici una dintre puteri sa nu devina puterea dominanta!
    • +15 (15 voturi)    
      adevarul doare (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:12)

      liviutzubmf_20 [utilizator] i-a raspuns lui aritina

      adevarul zis de BASESCU o face pe doamn Pivniceru sa urale ca disperata ...
      • -2 (2 voturi)    
        Basescu si adevarul (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:06)

        CelalaltOvidiu [anonim] i-a raspuns lui liviutzubmf_20

        Basescu si cand se roaga lui Dumnezeu, minte!
    • +15 (15 voturi)    
      ..presedinte jucator (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:13)

      catre artinia si altii pe acelasi stat de plata [anonim] i-a raspuns lui aritina

      Initial nu am tinut cu Basescu, atata timp cat era la scoala PSD, si indiscutabil are si el problemele lui. Comparativ cu tot ce se cheama opozitie nu se compara. E pe departe cel mai bun ce e in politica noastra actuala. In primul rand vorbeste drept si trece la actiune, comparativ cu PSD si PNL (o spune asta un fost membru PNL), PC etc. Ca esti pe statul de plata a lui Ponta, Antonescu & Co. nu e de mirare, dar ma intreb daca moral asta te indreptateste sa dai cu noroi atunci cand poti sa sustii o cauza care poate scoate tara din cacatul adanc in care ne-au bagat cei care te platesc.
      • -1 (1 vot)    
        postac de 2 lei... (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:10)

        CelalatOvidiu [anonim] i-a raspuns lui catre artinia si altii pe acelasi stat de plata

        ...si 50 de bani. Vezi bine ti-am dat mai mult ca la ceilalti. Apropos, "ala" care da in ventilator l-a pus acolo cel pe care il lingi acum. Daca vrei dictator dute-n Korea....
  • +17 (17 voturi)    
    AMIN (Marţi, 14 decembrie 2010, 19:45)

    liviutzubmf_20 [utilizator]

    sa le dea dumnezeu la acesti judecatori ai csm si familia lor sa aiba parte de aceasi justitie ca cea pe care o ofera... asa sa le ajute dumnezeu.!!!!
    justita romana e prima care trebuie reorganizata si revitalizata.
  • +14 (14 voturi)    
    classic (Marţi, 14 decembrie 2010, 19:56)

    liviutzubmf_20 [utilizator]

    un om care spune adevarul ...nu este iubit !!!te urasc .....dar continuua sa ne spui adevarul....
    prea mult ne-a mintit ilescu, macar tu spunene verde in fata care ne sunt bubele...cu toate ca si noi le vedem ,dar nu le acceptam.pe langa vorbele astea grele mai vrem si ceva actiuni`
    • -1 (1 vot)    
      sper ca 20 ii varsta ta (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:12)

      CelalaltOvidiu [anonim] i-a raspuns lui liviutzubmf_20

      Ca atunci se explica ignoranta si naivitatea. Oricine poate vorbi, chiar si tu....
  • -16 (16 voturi)    
    Corect dar nu tine... (Marţi, 14 decembrie 2010, 19:59)

    Sorin [anonim]

    Ca justitia merge f. prost , stie oricine. Dar va merge si mai prost atat timp cat politicul isi va baga coada, la cel mai inalt nivel. Ce credibilitate are Basescu cind spune niste adevaruri? Zero! De ce?De ce se agita acum? N-a reusit sa controleze dacat Parchetul si DNA-ul? Din pacate "criticile" lui la adresa justitiei arata mizeria statului "de drept" in care traim si in care el se simte ca pestele in apa.Fara aluzie la profesia de baza a presedintelui.
    • +5 (5 voturi)    
      ori alba ori neagra... (Marţi, 14 decembrie 2010, 22:18)

      iancu jianu [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      Pai si daca se baga tare in CSM il acuzi de ingerinta in justitie, adica isi baga nasul unde nu-i fierbe oala, daca doar spune si nu actioneaza direct, il acuzi ca doarme in bocancii statului, ca Iliescu. A mai spus Fuhrerul multe, anii trecuti si i s-a reprosat ca fabuleaza. Iata ca incet-incet se adevereste ce zice. Societatea "mamaligoasa", presa aservita, politia corupta, parlamentarii privilegiati sint mai greu de urnit din loc.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:13)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      Uite, incearca un exercitiu. Avem o lista, nu mica, de oameni care au ajuns la parchet sau DNA si care au acuzat ca li s-au facut dosare politice iar in spate este nimani altul decat Basescu. Ar fi Nastase, Voicu, Vantu, Patriciu, Becali, Diaconescu, s.a.m.d. A ajuns vreunul condamnat? NU. Ai vreo indoiala ca ar fi vreunul nevinovat? NU. Despre faptele celor mai multi dintre ei s-a scris in presa cu mult inainte sa ajunga Basescu presedinte, deci cand acesta nu avea vreo influenta. Atunci care e problema ta? Te-ar deranja atat de tare sa-i vezi pe oamenii astia dupa gratii?
      Ah, ca ai vrea sa-i vezi si pe alde Videanu, Berceanu si pe cine mai vrei tu in postura de acuzati este o alta poveste. Daca justitia si-ar face treaba, mai devreme sau mai tarziu le va veni randul cu siguranta, fiindca Basescu si PDL nu vor sta acolo unde sunt o vesnicie. Insa sa nu pedepsesti un hot argumentand ca stii tu altii ca el care sunt bine-merci nu reprezinta o gandire foarte sanatoasa...
  • -12 (12 voturi)    
    Un alt fel de a spune... (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:00)

    worker [anonim]

    ... ca l-au invins "structurile". DIferenta este ca basescu nu a avut bunul simt sa se retraga si sa lase pe altul sa incerce. Si, mai apoi, e tare greu sa dai lectii de etica si morala cind nu ai minima morala sa nu o impingi pe fiica cea buzata si timpa ca usa sa ajunga parlamentar european...
  • -12 (12 voturi)    
    Are perfecta dreptate. (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:02)

    haiducul [anonim]

    In primul rand unde-i flota?
    In al doilea rand de ce sa secretizat asa zisa rapire din Irak ,unde sau dus bani,de ce ia dat drumul lui Hayssam...dom profesor.
    • +13 (13 voturi)    
      Unde-i flota (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:16)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      Chiar vrei sa stii ?!?

      Intreba-l pe ne-a Votcaroiu, a aprobat casarea ei in perioada cand era contabil sef la Comitetul de Stat al Planificarii.
      Nu ti-au spus aia de la iRealitatea asta ?!?

      I-a mai intreba-l pe nen-tu Votcaroiu ce a facut cu miliardele de euro de la Sidex ? Te pui ca nici asta nu stiai, dupa ce a f...t flota s-a facut si mare otelar, si ca a "controlat" prin SIDERMAN 2% din bugetul Romaniei?!?

      I-a vezi poate isi aduce aminte nen-tu Nica, cum a facut el primul milion de Euro la Combinat, vanzand licente Oracle.

      Bai bucurestean pesedist, nu pune intrebari grele, ca nu esti in stare sa rumegi raspunsurile. Stai cuminte cu steguletu pesedeului la coltul strazii, sa tii locul ocupat, ca peste 10 ani poate vin ai tai la putere si esti tot defazat.
      • -5 (5 voturi)    
        Putin imi pasa. (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:35)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Cand va veni pesedeul la putere ca tot aia este,daca s-ar face curat in TOATE partidele si ar raspunde TOTI penal indiferent de culoarea politica...
        1.Vom avea de munca pentru construirea de puscarii in fiecare judet pentru cei care si-au bagat mina in buget cat au vrut.
        2.Cu averile ilicite daca s-ar confisca indiferent daca sunt pe numele ficei,sotiei,frate etc si nu pot face dovada ca sunt castigate legal...ne-am plati datoria de la FMI si am avea bani sa investim in industrie.
        3.Atunci parlamentari vor fi mai atenti cand se face bugetul si si-ar reduce cheltuielie exorbitante.
        4.Promisiunile din campanie daca nu sunt duse la indeplinire sa fie pedepsite prin retragerea functiei si eventual dosar penal.
        5.Visez frumos nu-i asa.
        • +1 (1 vot)    
          Lgea codarii (Marţi, 14 decembrie 2010, 22:09)

          Codatu' [anonim] i-a raspuns lui haiducul

          Nu codurile sunt rezolvarea, ci limitarea interpretrii lor. Te prinzi pe 1000 de euro ca indiferent cat de bune vor fi, astia tot dupa placul lor le vor interpreta? Uite asa ! ce o sa le faci?
  • +9 (9 voturi)    
    Dati drumul la coduri (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:03)

    cetatean [anonim]

    Ca novice ce ma aflu, eu unul am impresia ca adoptarea in urma cu mai bine de un an a codului penal si a celui civil a fost doar de ochii lumii, nici justitia nici oamenii politici nearatand ca si doresc punerea lor in aplicare.
    Sper sa nu bage de seama si cei din UE.
  • -10 (10 voturi)    
    o tempora (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:09)

    2na [anonim]

    Ma uimeste de cat troglod sunt capabili unii oameni ca sa nu vada ca acest jucator ne-a scufundat titanicul...
  • +13 (13 voturi)    
    (IN) JUSTITIE (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:10)

    nico2 [utilizator]

    Din pacate problema Justitiei este veche si foarte greu de rezolvat. In anul 2007 cand am aderat la UE am avut 4 stegulete rosii si unul galben pe Justitie.A devenit galben din rosu.Cele 4 rosii au fost pe Agricutura si s-au rezolvat. A ramas cel galben care s-a transformat, din nou, in rosu. Acum Presedintele Basescu este criticat pe toate tv. voiculesciene si pe tot ce inseamna vantu.Mai fratilor nu presedintele ne spune ca avem o mare problema cu Justitia din Romania. Ne spune chiar UE de cel putin 4 ani. Probabil ca vom ajunge in situatia de nerecunoastere europeana a sentintelor din Justitie. Oare atunci vom intelege?
    • -4 (6 voturi)    
      Justitia nu s-a fatat singra frate... (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:19)

      worker [anonim] i-a raspuns lui nico2

      ... nu a aparut din vintul de la miazanoapte. Justitia e frmata din judecatorii care :
      a. folosesc legile si normele oferite lor de catre parlamenari / guvern
      b. in zonele superioare, judecatorii ajung POLITIC in pozitiile cheie.
      A critica justitia acum si a nu recunoaste ca ea e oglinda unei intregi clase politice pe care tu te stradui sa o subminezi in propriul interes e ogogoasa cit roata carului!
    • -2 (2 voturi)    
      Lege si faradelege (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:30)

      CelalaltOvidiu [anonim] i-a raspuns lui nico2

      Ca sa intelegi si tu: OUG
      Sa fiu si mai clar: ASUMAREA RASPUNDERII.

      OK, clar pentru toata lumea: Pentru ce avem 470 de alesi sa dea legi? Afara cu ei. Toate le poate da Basescu cu Udrea, Ridzi si sluga lor Piticul!
  • +6 (6 voturi)    
    Nu exista niciun un sistem de justitie din UE care (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:13)

    Luptatorul [anonim]

    propun schimbarea sistemului de investitura a judecatorilor si procurorilor. sa fie alesi prin vot direct, de catre electorat. ministerul justitiei sa faca propunerile impreuna cu corpurile profesionale, fiecare candidat sa posede certificat ani si o declaratie notariala ca nu este santajabil,acte care sa fie depuse la bec.sa se modifice mandatul csm,la 5 ani,alegerile sa fie concomitente cu alegerea presedintelui. procurorul general al romaniei sa aiba jurisdictie si asupra presedintelui cit si asupra parlamentarilor in mod direct .egalitatea in fata legii sa fie reala si concreta. parlamentarii trebuie sa beneficieze de imunitate numai pentru opiniile si actiunile din parlament, daca nu contravin codului penal si civil.
  • -5 (5 voturi)    
    pazeaua (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:27)

    Georgel [anonim]

    Pai ce-ati pazit toti acesti ani Domnule presedinte ?
    Justitia nu are un procuror General si un Ministru aflat in subordinea Dlui Boc ?

    Cine e de vina ? ROmanii ?
    Cati mafioti din cei care au vandut tara au fost arestati ?
  • +7 (7 voturi)    
    Legi strambe,justitie stramba,rusine. (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:35)

    ion [anonim]

    JUdecatorii si procurorii nu se mai satura.Vor bani din orice si de la oricine.Nu au mila de romani pe care-i considera slabi si fara vointa.Ce sentimente patriotice,nu-i intereseaza decat banul.Ei impart mamaliga in tara asta,iar pinguinii accepta.
    • +2 (2 voturi)    
      Nesaturati/Nesaturate (Marţi, 14 decembrie 2010, 22:06)

      anion [anonim] i-a raspuns lui ion

      Uita-te frate pe CSM 1909 ce bani gramada iau astia frate!Am auzit ca nici asigurari sociale nu plateste; adica sunt si astia asistati sociali . Frate io zic ca asa nu se mai poate - adica cu purcoiu de bani si sa imi zica mie ca 1+1 face 1 sau 2+8 face sub 10. Frate cu astia e de rau!
  • -4 (4 voturi)    
    nu exista nici o tara in UE... (Marţi, 14 decembrie 2010, 20:38)

    lili [anonim]

    parafrazandu-l pe Dl Basescu, pot spune ca nu exista nici o tara in UE in vare politicenii sa fi facut atata rau cat au facut politicienii Romaniei cu incompetenta lor.... magistratii fac si ei la fel cum fac politicienii, vazand ei cum atatia neaveniti politicieni, unii de-a dreptul analfabeti se imbogatesc si-si apara interesele care mai de care, de ce magistratii ar face altfel ??!! Dl Basescu vede raul facut de magistrati Romaniei, dar raul facut de politicienii Romaniei, il vede ?! Nu numai ceea ce se intampla la CSM este cauza Raportului negativ pe MVC. ci si coruptia generala din Romania, rapoartele pe acest subiect plaseaza Romania acolo unde ii este locul, in topul tarilor corupte. Campionii coruptiei nu sunt amaratii Romaniei, ci politicienii adica cei aflati la putere iar guvernarea portocalie este campioana la coruptie si clientela politica, o spune chiar Dna Macovei. Sistemul administrativ excesiv politizat favorizeaza coruptia pe langa alte nenorociri dintre care cel mai grav este ca din lipsa de oameni competenti absorbtia fondurilor europene va plasa Romania la coada, dand dovada incapacitatii manageriale a Romaniei. Din acest pdv, ar avea multe de spus Dl Basescu despre Romania..... De la Dl Boc nu ma astept sa vada aceste lucruri, dar Dl Basescu le vede......
  • 0 (4 voturi)    
    Lamuriti-ma ! (Marţi, 14 decembrie 2010, 21:21)

    Adrian [anonim]

    Mai deunazi, Basescu , domnul Basescu, lauda justitia. Imi amintesc eu aiurea?

    Am visat cand spunea ca au inceput reformele, ca justitia isi face treaba, ca justitia functioneaza? Iarba n-am fumat si nici gura nu-mi miroase, dar parca prea parem prosti, noi aia care l-am votat.

    Ce a facut el si gasca lui de cand sunt la guvernare? Uhh... sa bagam repede un Rewind.

    Asa... Fast RW> pana la momentul campaniei pentru alegerile prezidentiale. Nu cumva dumnealui era cel cu ardeiul rosu in gura ce tuna si fulgera ca scapa tara de coruptie si va reabilita justitia romana? Nu cumva domnia sa ne promitea ca vom avea o justitie eficienta daca il votam si il punem il cappo di tutti capi? Nu el era cel care ne promitea cu sticla de smapanie in mana ca va da cu coruptii de pamant?

    Heeeeeelooouuu, au trecut aproape 7 ani. Unde ai fost pana acum? Te-ai trezit domnule Presedinte?

    Eu n-am uitat, iar ca mine sunt multi. Lapusneanu avea o vorba referitoare la cei multi, dar sa stii, domnule Presedinte, ca ne-am desteptat intre timp.

    Va rog, respectuos, sa cantati la alta masa aceste vorbe "care ne doare".

    Te-ai bucurat de sprijinul majoritatii. Ai avut suficient timp sa faci "ceea ce trebuie" si nu ceea ce doreai sa faci. Rezultatele? Le vedem cu ochiul liber.
  • -1 (3 voturi)    
    Asa-i (Marţi, 14 decembrie 2010, 21:52)

    Justitian Spagaru [anonim]

    Si tov. Basescu a fost achitat in dosarul "Flota". Asa ca gura pacatosului... Vorbeste el din experienta.
    • -2 (2 voturi)    
      Nu ai dreptate (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:55)

      EBA [anonim] i-a raspuns lui Justitian Spagaru

      Dosarul Flota a fost doar suspendat pe perioada mandatelor de presedinte. De fapt, prin atacul concentrat la justitie, distinsul prezident isi fabrica motivele pentru care o sa spuna, dupa incheierea mandatului, ca este "judecat politic" de cei pe care i-a criticat asa de dur.
      • 0 (0 voturi)    
        Aaaa... (Miercuri, 15 decembrie 2010, 9:10)

        Justitian Spagaru [anonim] i-a raspuns lui EBA

        ... ok, deci mai este o sansa. Credeam ca s-a turnat beton peste dosarul ala.
  • -2 (4 voturi)    
    idem presedintele (Marţi, 14 decembrie 2010, 22:58)

    mihai [anonim]

    La fel si presedintele Romaniei...doar ca nu ar recunoaste in ruptu' capului...Ii pazeste spatele lu ridzi dar la tv se da mare sustinator al solicitarii DNA. Cata ipocrizie...
  • -1 (1 vot)    
    incredibil (Marţi, 14 decembrie 2010, 23:26)

    CelalaltOvidiu [anonim]

    A deschis mitomanul ales al tarii gura, si pestisorii de aur au uitat ca stau in acvariu: luati lecitina mai oameni buni ca asa nu se mai poate! Campania Basescu 2009 = Referendum:Sunteti de acord cu reducerea numarului de parlamentari la maximum 300? Domnii mei ati zis DA, apoi din inertie ati mai zis o data. Nu spuneti ca nu este asa pentru ca altfel nici un fabricant de dulciuri nu ar face reclame (ca ele oricum sunt bune,dulciurile)?
    Sa nu divagam, cati parlamentari sunt? Mie tot vreo 470 imi iasa la numar.
    De fapt cred ca oamenii care scriu aici sunt tot felul de activisti de partid, altfel nu pot sa-mi explic perceptia obtuza a majoritatii.
    Cred ca nu voi mai scrie nimic ca nu mai am cu cine vb...
    Imi pare rau ROMANIA!
  • +3 (3 voturi)    
    Basescu are dreptate. (Miercuri, 15 decembrie 2010, 0:17)

    rocitizen [utilizator]

    Care ar fi masurile legale care s-ar putea intreprinde? Cum se poate face curatenie in Justitie? Basescu a numit-o pe Macovei ministru a Justitiei. A fost una dintre masuri. Urmarea: Tariceanu a scos PDL'ul de la guvernare si i-a dat niste suturi in fund lui Macovei. Alte masuri ar fi Kovesi si Morariu numiti de Macovei si sustinuti in continuare de Basescu. Acum s-au mai schimbat si cativa membri de la Curtea Constitutionala si de la CSM insa in aceste 2 locuri prea putini ca sa faca diferenta. Deci masuri se incearca dar nu toate reusesc 100%. Sa speram ca aceste masuri se vor inteti si accentua. Un cuvant foarte important de spus l-ar avea societatea civila din Romania insa mi se pare ca ea e inexistenta sau sunt cativa oameni de-ai lui Voiculescu si Vantu care se dau drept reprezentanti ai societatii civile. Cam aici ar trebui umblat si sa ne mobilizam cumva.
  • -1 (1 vot)    
    Nu exista nici o CLASA POLITICA in lume care... (Miercuri, 15 decembrie 2010, 10:14)

    Pro Romania [anonim]

    Nu exista nici o clasa politica in lume care sa fi facut atat BINE, cat a facut cea din Romania!
    Va multumim Dl. Presedinte!

    Nu cred ca problemele justitiei se vor rezolva prin astfel de declaratii populiste prin presa.
    Cred insa ca acei angajati seriosi din justitie care sunt ingropati in dosare se vor simti si mai umiliti astfel.

    Astfel de declaratii nu arata decat incompetenta guvernului si a presedintelui care nu reusesc sa conduca si sa organizeze niste ministere din subordine.

    Nu am vazut inca nici un manager de multinationala sa declare in presa ca subalternii lui fac mai mult rau decat bine.
    • +1 (1 vot)    
      Si in plin si pe linga (Miercuri, 15 decembrie 2010, 11:43)

      divan [anonim] i-a raspuns lui Pro Romania

      Acei angajati seriosi din justitie care sunt ingropati in dosare se vor simti si mai umiliti astfel. - automat ati selectat partea care face sistemul sa functioneze cat de cat FELICITARI restul insa?

      Adevarat ca :"un manager de multinationala sa declare in presa ca subalternii lui fac mai mult rau decat bine" dar el nu are statul de functiuni restrictionat din punctul de vedere a ceea ce trebuie sa face si nici persoane inamovibile asa ca aceasta coomparatie nu sta in picioare FAS!

      Incompetenta guvernului si a presedintelui care nu reusesc sa conduca si sa organizeze niste ministere din subordine. - nu mentiunea ca totul se poate face in baza unor legi care trebuie aprobate de un parlament-daca ar fi parlamentul USA al Frantei sau Germaniei cred ca nu ar fi probleme si legile noastre ar fi altele.

      Acuz guvernul de incetineala in aplicarea masurilor care sunt necesare Romaniei in acest moment. Eu copilului nu-i spun ca-l vaccinez pentru ca ... si asta insemana ca... si o se te doara un pic si etc. eu merg la medic si-l vaccinez AZI!
      • 0 (0 voturi)    
        Deci recunosti (Miercuri, 15 decembrie 2010, 14:42)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui divan

        ca astia din PDL sunt incapabili sa faca o constructie coerenta in politica romaneasca. Si nu din cauza sistemului nu reusesc ci din cauza ca nu-i respecta regulile.
      • 0 (0 voturi)    
        Generalizari fara rezultat (Joi, 16 decembrie 2010, 9:45)

        Pro Romania [anonim] i-a raspuns lui divan

        1. Din pacate presedintele a bagat in aceeasi oala pe toti: cei care fac sistemul sa functioneze si cei care fac rau.

        2. Nu vad ce modificari pozitive in ministerul de justitie ar aduce astfel de declaratii in presa.

        Deci, nu cred ca astfel de jigniri generalizate in presa reprezinta o solutie pentru reformarea sitemului.
  • -1 (1 vot)    
    Carabulea a cotizat si urmeaza debarcarilii (Miercuri, 15 decembrie 2010, 12:05)

    Mariora [anonim]

    Asa se explica schimbarea. Codrutza a refuzat cotizatzia s-au a fost inselata in promisiuni.Carabulea a cotizat la Basescu prin interpusi si acum urmeaza debarcarea lui Kovesi Codrutza Laura, citziva procurori, Securisti ,citziva generali ,oamenii din banda din Sibiu.Cine are banii parte-si face ,are si puterea.Vom asista la rasturnari spectaculare.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version