Aeroportul Baneasa va deservi curse business. Zborurile low-cost vor fi mutate pe Otopeni si se vor scumpi

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 9 decembrie 2010, 13:15 Actualitate | Esenţial


Ministerul Transporturilor vrea sa transforme Aeroportul Aurel Vlaicu (Baneasa), pana in 2012-2013, intr-unul rezervat zborurilor business si VIP, urmand ca traficul low-cost sa fie mutat pe Aeroportul Otopeni, iar operatorii acestor curse vor avea costuri mai mari si vor majora pretul biletelor, relateaza Mediafax.

"Intr-un stat si o capitala europeana, cu o evolutie normala, transformarea aeroportului Baneasa este absolut necesara. Este un pas foarte important si un mesaj foarte bun pe care il da statul roman si un mesaj foarte bun pentru bucuresteni, care se pot mandri ca au un aeroport VIP, ca in alte tari", a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, intr-o conferinta de presa.

Astfel, in vara anului viitor va fi finalizata reorganizarea interioara a aeroportului, valoarea investitiei fiind de un milion de euro, majoritatea curselor vor fi cu aeronave de capacitate redusa, respectiv opt-zece locuri, si minim 80% din numarul pasagerilor sunt business. De asemenea, vor exista terminale dedicate pentru aviatie generala si VIP.

Pentru transformarea aeroportului Baneasa va fi necesara dezvoltarea infrastructurii aeroportuare (terminal, heliport, platforme), dezvoltarea infrastructurii adiacente (turn de control, hangare, zona de intretinere si alimentare) si dezvoltarea infrastructurii de acces (statie subterana de metrou si parcari).

Boagiu a spus ca pretul unui bilet low-cost nu ar trebui sa fie majorat cu mai mult de 4,5 euro in urma mutarii curselor pe aeroportul Otopeni.

Intentia eliminarii zborurilor comerciale pe Baneasa si transformarea aeroportului intr-o unitate dedicata curselor business si VIP a fost anuntata de autoritati inca de acum cativa ani, dar pana in prezent nu a fost pusa in aplicare.


Citeste mai multe despre   


















10340 vizualizari

  • +7 (13 voturi)    
    Ce prostie... (Joi, 9 decembrie 2010, 14:02)

    jul [anonim]

    Vreau sa vad si eu turma de VIP care vine la noi in Romania si care a necesitat acest tun de 1 milion de euro.
    • +4 (10 voturi)    
      preturi mai mici pt politicieni si bisnitari (Joi, 9 decembrie 2010, 14:19)

      este vorba de VIP romani [anonim] i-a raspuns lui jul

      De ce sa plateasca saracu mai putin pe bilete cind acelasi lucru poate sa il faca un VIP roman , politician / bisnitar .
      Adica pretul biletelor pentru ciocoi vor scade si pentru amrastean vor creste .
      Caldura mare domnilor ciocoi , si sa sa va iubim mult !!
      • +4 (4 voturi)    
        se urmareste inchiderea aeroportului (Joi, 9 decembrie 2010, 16:28)

        2012 - sfarsitul lumii portocalii [utilizator] i-a raspuns lui este vorba de VIP romani

        doar sa nu uitati in vremea cui. atata tot. va pup si va astept la vot
      • +4 (4 voturi)    
        gandire cu premeditare? (Vineri, 10 decembrie 2010, 8:07)

        bula [anonim] i-a raspuns lui este vorba de VIP romani

        sau vorbire pt. a nu tacea? A. La BBU n-ai parking, n-ai sali de asteptare este deja sufocat la volumul actual. B. Conditiile de mediu sunt deja incalcate la Baneasa AZI: noxe, zgomot C. Mai multi calatori la Otopeni rentabilizeaza aeroportul altfel TU il vei finanta -prin bugetul de stat. D.Linia de metrou se face pana la Otopeni nu pana la Baneasa.
        • +1 (1 vot)    
          a si c sunt gresite (Vineri, 10 decembrie 2010, 10:29)

          2012 - sfarsitul lumii portocalii [utilizator] i-a raspuns lui bula

          exista parcare la baneasa. dar nu prea ai nevoie de ea pentru ca oricum ajungi cu ratb/taxi
          otopeni este deja rentabil - ei fiind companie a statului pe profit au salarii nesimtite. dar crescand taxele de aeroport vor creste si preturile
    • +2 (6 voturi)    
      nu numai tunul de 1M euro (Joi, 9 decembrie 2010, 14:20)

      TomaN [anonim] i-a raspuns lui jul

      dar un avion de 8 locuri se multumeste cu o pista mai scurta, teren de siguranta mai mic, etc.... si unde se vor duce terenurile actuale? Greeeu de ghicit! Doar nu credeti ca o sa tina la nesfarsit criza imobiliara.
    • +1 (3 voturi)    
      dar.. (Joi, 9 decembrie 2010, 15:49)

      dan [anonim] i-a raspuns lui jul

      Ai uitat zecile de mii de oameni de afaceri care vin zilnic,cu avioanele ,la Bucuresti.
      Se pregateste un nou tun.
  • +5 (11 voturi)    
    de VIP-uri nu mai poate romanul acum (Joi, 9 decembrie 2010, 14:11)

    adma [anonim]

    ce sa se mai ingramadeasca bogatasii Romaniei pe langa sarmanii de rand din aeroporturi.? desigur k le trebuie aeroport separat pt ca ei sunt 'elita' si nu trebuie sa indure aceleasi conditii ca noi cei multi.
    ce daca mutarea pe Otopeni inseamna taxe in plus pentru pasagerii zborurilor low-cost, le pasa lor de buzunarul cetatenilor?
    • -2 (8 voturi)    
      Inapoi in trecut (Joi, 9 decembrie 2010, 14:22)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui adma

      Atunci hai sa construim corturi si cetati si sa-i primim pe toti acolo, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      ochelarii de cal! (Vineri, 10 decembrie 2010, 8:12)

      curios [anonim] i-a raspuns lui adma

      cum ajungi la BBU si cat costa? metroul pana laOtopeni, deja in executie, dus-intors te va face sa economisesti mai mult. BBU e deja sufocat azi si trafic si noxe, n-are parcaje. Nu mai poate primi cresteri de trafic. In plus, se rentabilizeaza Otopeni, care azi e subventionat de la bugetul de stat. Deci??
  • +4 (10 voturi)    
    Otopeni e prea mare (Joi, 9 decembrie 2010, 14:13)

    747 [utilizator]

    Si n-au ce face cu spatiul respectiv...

    Apoi, mai e un motiv: sarmanii proprietari de terenuri din baneasa, care vor si ei sa-si faca un bordei din chirpici, nu pot dormi din cauza zgomotului infernal al avioanelor. Lucrezi o viata intreaga sa-ti iei un teren in baneasa, si apoi vin niste idioti si iti spun ca acolo nu se poate ca e padure, acolo nu se poate ca e aeroport... dar ati innebunit fratilor, asta-i democratie???
  • -2 (12 voturi)    
    O masura excelenta (Joi, 9 decembrie 2010, 14:30)

    Ion [anonim]

    Companiile care operau pe Baneasa si in special Blueair si ungurii de la Wizzair faceau concurenta neloiala Taromului. Aveu tarife aeroportuare mai mici iar aeroportul era mai aproape de oras. De acum incolo lucrurile se schimba.
  • 0 (6 voturi)    
    cea mai ................... (Joi, 9 decembrie 2010, 14:33)

    anonim [anonim]

    o tampenie mai mare nu se putea face.dupa ce de pe Otopeni cetateanul de rand nu prea mai zboara stricam si Baneasa pentru ca la cate vip-uri avem era nevoie de un aeroport pentru ei...............
    • 0 (0 voturi)    
      baneasa nu e aeroport (Vineri, 10 decembrie 2010, 11:53)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui anonim

      din pacate te inseli, cel mai probabil pentru ca nu ai mai zburat de mult de pe cele 2 aeroporturi. Baneasa, ca si aeroport, e mai jalnic decat o halta din judetul botosani, pe cand aeroportul Otopeni in curand va avea 20 de porti noi .. ceea ce si justifica mutarea traficului pe un singur aeroport care sa aiba si standarde si conditii decente pentru un cetatean european.
  • +6 (10 voturi)    
    Lasam aeroportul fara activitate (Joi, 9 decembrie 2010, 14:39)

    MG [utilizator]

    Lasam aeroportul fara activitate/incasari si-l falimentaaaam!
    P'orma il parcelam frumos si ne facem vile si "business park"-uri

    mori ma guvern(e) proaste :|
  • +3 (11 voturi)    
    cand n-ai ce face... (Joi, 9 decembrie 2010, 14:40)

    geo12 [utilizator]

    ce dracu are aeroportul din Otopeni? faceti-l pe ala de VIP-uri si lasati-ne pe noi astia nevip sa circulam la preturi rezonabile!!! sa vedeti ce ne vom mai mandri la vot cand scapam de voi!
  • +11 (11 voturi)    
    "Mandrie" (Joi, 9 decembrie 2010, 14:46)

    .Matei [utilizator]

    Nu pot sa ma exprim asupra oportunitatii transformarii aeroportului, pentru ca nu am toate informatiile. Dar daca Doamna Ministru ne prezinta acest proiect justificand investitiile necesare si scumpirea zborurilor low cost prin "mandria" pe care o vom simti cu totii, cred sincer ca respectiva doamna ori isi bate joc de noi ori are niste probleme de judecata serioasa (ori amandoua, ceea ce pana la urma e mai probabil).

    Unde sunt estimarile privind impactul asupra rezultatelor financiare ale celor doua aeroporturi (adunate acum intr-o singura companie)? Unde sunt estimarile privind rentabilitatea investitiei? Unde sunt estimarile privind impactul asupra traficului aerian, asupra zborurilor operate de companiile care au acum baza la Baneasa? Cine sunt acesti pasageri business care vor veni la Bucuresti cu aeronava lor personala (pentru ca nu prea vad de ce n-ar veni pur si simplu cu avioanele de linie la Otopeni)?

    Daca asa se analizeaza proiectele de investitie in Ministerul Transporturilor, pe baza "mandriei" generate, cred ca avem o problema serioasa... Probabil de aia nu avem autostrazi: nu s-ar mandri bucurestenii destul cu ele.
  • +6 (10 voturi)    
    Aberatii (Joi, 9 decembrie 2010, 14:48)

    un om [anonim]

    Cred ca vor sa-l faca business si sa-l inchida pana la urma, ca asta e intentia lor, sa nu-i mai deranjeze avioanele pe cei care si-au facut case la capatul pistei.
    Alta aberatie: il faci business si ai nevoie de statie de metrou. De parca merge vip-ul cu metroul. Si parcare subterana? Pai la cate zboruri vor mai ramane, parcarea din fata ajunge, asa cum ajunge si acum cand merge pulimea pe acolo si nu se gandesc sa faca ceva la aeroportul ala jalnic.

    Lasa ca platim noi astia multi si prosti taxe in plus pe Otopeni si mult in plus si pentru transportul pana acolo, ca noi avem bani, nu ca saracii aia de business-mani.
    • +2 (2 voturi)    
      Minciuni incoerente (Joi, 9 decembrie 2010, 16:58)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui un om

      Ca ne mint pe fata, asta e clar de mult timp. Insa macar pana acum, erau un pic mai coerenti in minciuni. Pai ori il faci de VIP-uri (si scoti bani seriosi de pe seama lor), ori il faci pentru sarantocii care merg cu metroul sau cu masina (pe care o conduc singuri si o lasa in parcare). Ce VIP lasa masina in parcare o saptamana?
      In plus, daca parcarile actuale erau suficiente pentru zecile de mii de calatori, oare nu or sa ajuncga pentru cele cateva sute de VIP-uri?
  • +3 (7 voturi)    
    Nu e aeroport de secol XXI (Joi, 9 decembrie 2010, 14:50)

    Mihai [anonim]

    Nu este vorba de VIP-uri. Este vorba de infrastructura aeroportului Baneasa, care nu este adecvata zborurilor de linie, nici din pdv al infrastructurii pentru pasageri (sali de asteptare, ghisee de check-in, parcari) nici din cel al infrastructurii eroportuare pentru aeronave (hangare, spatii de parcare etc).
    • +3 (3 voturi)    
      E la fel prin alte parti (Joi, 9 decembrie 2010, 16:19)

      c [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      Aeroportul din Eindhoven este aproape la aceeasi dimensiune si infrastructura. Singura diferenta este ca este mai departe de oras.

      Am mai fost si in alte aeroporturi low-cost si cam tot aia era povestea.
  • +3 (7 voturi)    
    Zboruri VIP sunt o nisa (Joi, 9 decembrie 2010, 14:51)

    adip [anonim]

    Aceste zboruri VIP cu max 8-10 persoane la bord sunt zboruri de nisa ... Nisa niselor...

    Este normal ca in aceste conditii zborurile de linie si zborurile low cost sa fie comasate intr-un singur aeroport, si cel de-al doilea aeroport sa fie rezervat super bogatilor? Baneasa nu va avea in aceste conditii mai mult de 5-10 zboruri pe saptamana ... este ABSURD!
  • +3 (9 voturi)    
    V.I.P. Versus romanul de rand (Joi, 9 decembrie 2010, 14:54)

    JIM CEL NEGRU [anonim]

    Miii de multumiri ,doamnei Anca ,eu fiind unul din cei care utilizau aeroportul Baneasa.Chiar nu mai doresc sa merga acolo.Eu ca roman de rand nu aveam nevoie de un transport cu avionul mai ieftin,la banii mei imi permit sa platesc taxe de aeroport cat mai mari.Va multumesc inca o data pentru grija pe care o manifestati pentru cetatenii acestei tari ca sa avem cu ce ne mandri. A mai fost un megaloman care a bagat tara in foamete ca sa fim cei mai tare la cladiri si alte rahaturi.Auzi tampenie sa fim in rand cu Europa,dar intreb si eu ca boul,asta aveam nevoie acuma?
  • +2 (6 voturi)    
    O idee buna ornata cu aberatii (Joi, 9 decembrie 2010, 14:58)

    Tedu [anonim]

    Ministerul doreste un aeroport Baneasa de business si pentru VIP. Perfect, motive ar fi destule:
    - situat "prea in oras", astfel ca trafic intens cu avioane de mare capacitate deranjeaza multi locuitori;
    - la vedetismul din Bucuresti o astfel de pozitionare are sanse reale sa devina profitabila.

    Daca insa il facem VIP, la ce e nevoie de:

    - statie de metrou subterana ??? Ce VIP sau business man circula cu metroul ??? Dna ministru, v-ati dus cu capul ?

    - parcari de mari dimensiuni ? Pai un astfel de aeroport e "deservit" de limuzine care vin, "incarca/ descarca" si pleaca, nu de navetisti care isi lasa masina 2 zile cat sunt plecati...

    De aceste 2 dotari este nevoie la Otopeni, unde n-ar strica si un terminal low-cost, mai putin sofisticat decat cel actual si cu accent doar pe spatiu cat mai mare pentru pasageri, nu pe magazine, baruri si cafenele.

    Vad ca se gandeste prin minister, dar sa stiti ca organul prevazut pentru gandire in corpul uman se afla mult mai sus decat cel pe care il folositi acum.
  • +3 (7 voturi)    
    praf in ochi (Joi, 9 decembrie 2010, 14:59)

    vrajitorul [anonim]

    nu e vorba de vip -uri ca vin 2-3 pe an si cu avioane relativ mici, interesul e ca cei care au vile construite langa aeroport sa nu mai fie deranjati zilnic de avioanele companiilor low cost si in acelasi timp castiga aeroportul henry coanda, adica doi iepuri dintr-o lovitura. dar ce conteaza faptul ca anual sute de mii de oameni vor merge 12 km in plus pana in otopeni ca sa nu-i deranjeze pe cei cativa zeci de smecheri din vilele facute sigur cu spaga la marginea pistei aeroportului baneasa
  • 0 (6 voturi)    
    baneasa (Joi, 9 decembrie 2010, 15:09)

    dman [anonim]

    Mi se pare o idee buna. Baneasa in momentul de fata e o rusine de aeroport. Plus ca aeroportul nu se mai poate extinde si ar fi o prostie sa fie extins. Un aeroport in interiorul orasului nu ar trebui sa opereze un volum mare de zboruri.
    Orice aeroport low cost de pe lumea asta este departe de oras.
  • +2 (8 voturi)    
    E o masura buna aplicata prost!!! (Joi, 9 decembrie 2010, 15:09)

    stef [anonim]

    e o masura buna sa transforme acea cocina numita Baneasa, este halucinant cum poate exista un aeroport intr-o tara europeana, IN ORAS, avand atat de putine dotari si fiind mai urat si mai murdar decat o autogara!
    este aiurea cum arata, este aiurea cum se descarca bagajele, este aiurea pentru locuitorii din zona, este aiurea ca echipamente specifice (nu se poate decola/ateriza in conditii similare unui aeroport normal)!
    deci fata de cele de mai sus, o investitie/schimbare se impunea de mult....dar, trebuie create premisele la Otopeni pentru a nu sari din lac in put...chiar si cu noul terminal, Otopeni-ul nu este pregatit, in opinia mea, sa primeasca tot fluxul de pe Baneasa!
    si inca ceva despre aceste faimoase companii low- cost: la modul in care au ajuns sa opereze Ryan Air, Wizz, Easy Jet, Blue Air, au devenit o rusine...pretind preturi apropiate de cele de linie, conditii ioc, decalari si anulari pe banda, escale introduse la zboruri de 1 ora, servicii EXECRABILE (vorbesc in cunostinta de cauza), plus ca nu vreti sa stiti cum se efectueaza mentenanta la avioanele lor..nu ati mai zbura in veci cu un low cost!
    • +1 (3 voturi)    
      otopeni (Joi, 9 decembrie 2010, 15:17)

      dman [anonim] i-a raspuns lui stef

      cred ca noul terminal de pe otopeni ar putea sa preia lejer tot traficul de pe baneasa. Acuma depinde si de cate gate-uri au de gand sa faca.
      • +3 (3 voturi)    
        Gate-uri ?? (Joi, 9 decembrie 2010, 15:56)

        747 [utilizator] i-a raspuns lui dman

        mai, baieti....
        daca inteleg ca nu exista in limba romana traducere pentru server, router si folosim astfel de cuvinte, atunci nu o sa inteleg cand o sa urlam la bunici: mamaie !!! inchide gate-ul ca iese pigul din ograda !!
        • 0 (0 voturi)    
          LOL (Joi, 9 decembrie 2010, 17:43)

          Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui 747

          A devil-ui de treaba! Bagati devil-ui masi pigul ala inapoi in parliament house! :)
    • +3 (5 voturi)    
      La Lisabona ai fost? (Joi, 9 decembrie 2010, 15:27)

      TomaN [anonim] i-a raspuns lui stef

      Sa vezi cat de aproape de oras este;
      cum se face ultimul viraj desupra orasului si din zecile de curse se umple orasul de turisti?
      Astea sunt povesti imobiliare de adormit copiii.
      Nu-i mai plange pe saracii locuitori (daca nu cumva faci parte dintre ei) care sunt deranjati. Nu i-a obligat nimeni sa-si faca vila in pragul pistei din trerenuri luate cu spaga de la primarie si aprobari de construire asemenea.
      O aerogara moderna si chiar line de metrou ar fi binevenita dar pentru toata lumea care foloseste curse low cost sau nu. VIP-urile nu sunt asa multe si-i poate aduce limuzina si de la Otopeni.
      • +2 (2 voturi)    
        da (Joi, 9 decembrie 2010, 15:42)

        stef [anonim] i-a raspuns lui TomaN

        am fost la Lisabona, de acord cu tine.
        locuiesc in relativa apropiere - vreo 4 km, nu la vila, nu ma deranjeaza zgomotul, ci riscul sa cada pe mine o aeronava tip Blue Air care troncane si ma mir ca mai este in stare sa decoleze (probabilitatea este redusa evidenta, dar ajunge un singur incident pt a crea o catastrofa)...deci e o problema de siguranta in primul rand, altfel aveam Otopeniul in Piata Romana; toata lumea era fericita, aveam inclusiv metrou si autobuz
        si oricum nu ma intereseaza daca il transforma in VIP, Mall, autogara sau piata de gros...important este sa il igienizeze si calatorii sa zboare de pe un aeroport decent (nu modern, decent)
        ultim comentariu, cei care si-au facut vilele in capatul pistei sunt deplorabili, dar nu din cauza lor se va renunta la Baneasa...poate din cauza lui Popoviciu si a lui Tiriac, cei care au complexe imobiiare in zona
      • 0 (4 voturi)    
        lisabona?!?! (Joi, 9 decembrie 2010, 15:50)

        dim [anonim] i-a raspuns lui TomaN

        ha ha ha! de cand e lisabona un etalon pe lumea asta? Aia sunt ceva mai varza decat noi, doar turisumul ce-i mai tine in viatza si asta ca au bulan cu clima si cu asezarea geografica.
        In lumea civilizata, paris amsterdam munchen londra frankfurt vienna etc, aeroporturile in special cele low cost sunt departe de oras.
    • -3 (5 voturi)    
      complet de acord (Joi, 9 decembrie 2010, 15:29)

      myth_ro [utilizator] i-a raspuns lui stef

      In general zbor catre tarile nordice din Otopeni, cu companii serioase gen Lufthansa, Austrian, Malev, KLM, SAS etc. Costa cam 200 euro dus-intors.
      Anul asta am fost la Roma si am zis sa incerc cu o companie "low-cost" adicatelea BlueAir. Concluzia? Numai zbor in viata mea dintr-un asemenea JEG INFECT de aeroport cum e Baneasa, plin de toti nespalatii si tiganii. Cocina aia este mai infecta decat o autogara de pe la moldoveni, iar preturile sunt aproape la fel ca cele ale companiilor de linie. Personal, as da foc la tot focarul ala de infectie plin de "italieni" si "spanioli" boschetari.
      • 0 (0 voturi)    
        asa sa faci! sa nu mai zovori niciodata (Vineri, 10 decembrie 2010, 6:18)

        Iulia M [anonim] i-a raspuns lui myth_ro

        Ai remarcat sa NU MAI zbori, nu sa "numai" zbori... Nu stiu daca ai prins ideea... :)
        Tu, un om civilizat, inteligent, plin de fite, nu poti sa zbori cu "jegosii si moldovenii" de pe Baneasa... Da' sa inveti sa scrii romaneste oare poti?
      • 0 (0 voturi)    
        mai gandeste-te ce minciuni bagi (Vineri, 10 decembrie 2010, 10:15)

        Al lu pigus [anonim] i-a raspuns lui myth_ro

        Cu SAS si KLM si Lufthansa spre nord cu 200 eur return. Asta sa i-o spui lu' cucu, ti-o zice unul care chiar zboara :).
    • 0 (0 voturi)    
      ai 100% dreptate! (Joi, 9 decembrie 2010, 16:06)

      andreiion [utilizator] i-a raspuns lui stef

      perfect de acord!
  • +2 (2 voturi)    
    Si cu ce naiba mergem ? (Joi, 9 decembrie 2010, 15:11)

    Aurel Vlaicu [anonim]

    Sa fie functional un mijloc de transport direct Buc - Aeroport Otopeni sigur si rapid , fara ambuteiaje si apoi sa-l mute din Baneasa .
    Ca de obicei fara cap .........as putea spune , dar ....
    Importanta imobiliara a Aer Baneasa e clara , nu VIP . Presiuni de la finantatorii de campanii .... Vine per 2012-2013 doar ..........
  • +2 (2 voturi)    
    simptomatic (Joi, 9 decembrie 2010, 15:15)

    florin [anonim]

    cand unul ajunge pe un post important platit din bani publici si nu da socoteala pentru prostiile pe care le face in functia respectiva, il lovste ticneala. atunci devine brusc destept, plin de ideie si dornic de reforme. nu exista exceptii.
    intotdeauna in spatele "marilor idei" se afla mici interese cu multe zerouri
    nici un astfel de ticalos nu a recunoscut vreodata ca a distrus economia romaniei prin participarea la procesul dezastruos de privatizare sau prin la lasarea in paragina a sistemelor de imbunatatiri funciare, cai ferate, flota maritima, etc
    pana acum a scapat sistemul energetic
    acum pdl-ul i-a pus gand rau si astuia.
    nimic nu trebuie sa scape neparjoilit de miscarea politica romaneasca de orice culoare
  • +4 (4 voturi)    
    privilegii (Joi, 9 decembrie 2010, 15:16)

    ddd [anonim]

    probabil e prea mare deranjul pentru "personalitatile" cu vile din zona... zborul cu avioane mai mici nu le mai ia chiar din prima tiglele de pe case...
  • +4 (4 voturi)    
    Zbor des Low Cost (Joi, 9 decembrie 2010, 15:47)

    Calatorul ametit [anonim]

    Dar nu mai conteaza. Voi fi un bucurestean mindru ca stabii vor avea un aeroport de lux la mine in capitala.
    Eu voi plati de acum in plus multi bani ( numai costul pina la otopeni daca il pun si ma omoara) dar mindria este nepretuita.
    Ma gindesc cu oroare cind la 11-12:00 noaptea aterizez pe otopeni cu Blue air...Din Baneasa pina acasa ma costa acum 30-40 lei la ora aia. Acum o sa fie probabil 150 pe putin. Plus alte costuri la biletele low cost nu?
    Bravos voua si noua ca acceptam.
  • -3 (5 voturi)    
    e o masura excelenta (Joi, 9 decembrie 2010, 15:53)

    dman [anonim]

    dar ce sa inteleaga romanii orbiti de frustrare.
  • +6 (6 voturi)    
    cretinitate (Joi, 9 decembrie 2010, 15:57)

    Dodu [anonim]

    Sa inteleg ca businesmanii sint atit de multi ca nu mai au loc la clasa business din cursele normale? Sa inteleg ca vin chiar atit de multi artisti si miliardari ca le trebuie aeroport special? Chiar si multimiliardarul Sir Branson circula cu avioane normale nu cu jeturi personale. Sa inteleg ca se transforma in aeroport pentru alde Becali, si alti politicieni romani?
    Pentru ca acesti VIP care nu pot zbura la clasa business, oare Otopeniul e chiar atit de circulat incit sa nu poate sa aterizeze acolo si jeturi private? M-as mira ca de cite ori trec pe acolo, sinte numai citeva ore ceva mai populate, dar si acele ore, decolarille/aterizarile sint foarte lejere.
    Deci, da-i incolo pe cei care muncesc cinstit un an de zile ca sa poata sa stringa un ban si sa mearga in concediu in strainatate cu o cursa care cit de cit avea preturi mai accesibile.
    Unii poate ar spune ca un aeroport pentru low-cost e prea aproape de oras? si? ce daca? sau...daca ar fi mai departe, cum draq ar ajunge cineva acolo? nu vedeti cum se ajunge la otopeni? daca faceti comparatia cu occident, atunci faceti cind om avea si noi autostrazile de acolo si transportul de acolo, atunci da.
    Mizerie la Baneasa? Pai mizeria aia o sa fie oriunde, romanii o fac. Si pot sa stau in mizerie 3 ore si sa platesc 25 de Euro pe bilet, decit sa stau intr-o mizerie ceva mai curata de la otopeni si sa platesc citeva sute de euro.
    Apropos, trebuia sa ma duc la Budapesta, stiti cit costa biletul? 400 Euro!?! Cu Tarom sau Malev. Si nu pentru luna asta.
  • +3 (3 voturi)    
    a (Joi, 9 decembrie 2010, 17:46)

    delia [anonim]

    mai da destept esti...dupa ce ca aproape nu exista companii low-cost in ro le-ai mai si mutat!!mai bine te-ai chinui sa aduci companii low-cost ca asa o sa-ti creasca si turismu,lasa-i pe aia 3 vip-i de or veni o data pe luna!!
  • -1 (1 vot)    
    Un ministru intelept (Vineri, 10 decembrie 2010, 9:25)

    radu [anonim]

    Incep sa am o mare admiratie fata de d-na Boagiu. Cred ca dupa ceva timp avem un ministru al transporturilor capabil. Sigur ca lumea nu doarme acum de suparare ca de ce nu le mai fac zgomot avioanele alor din Baneasa Pipera dar lasand capra vecinului la o parte, aeroportul Otopeni e clar cel care poate suporta lejer cursele low-cost. In acelasi timp era aberant ca low cost sa fie mai aproape iar cursele marilor companii mai departe de Bucuresti. Cei ce tipa pe aici sa mearga la A. Baneasa, zici ca e autofgra Militari inainte s-o darame! Sigur ca ideea cu metroul si parcarea uriasa se cam bate cap in cap cu ideea de aeroport VIP, dar pe ansamblu intentia e in regula.
    • +2 (2 voturi)    
      hai ca nu e chiar asa (Vineri, 10 decembrie 2010, 10:21)

      Al lu Pigus [anonim] i-a raspuns lui radu

      Ia uita-te tu la Budapesta , vezi unde e Felyhegy 1 si 2. Ia mai priveste la Luton si vezi cat e de departe de londra. Iar exemple mai sunt , crede-ma. Iar boagiu este o boa incaltata. Argumentele sunt "0" iar scopul acestei mutari, destul de evident. Culmea e, ca astia de la PD is dau singuri cu tesla in oua. Dupa ce au castigat pe voturile "capsunariolor" acum le scumpesc low costul , lor si familiilor lor. Buna miscare politica. Doar avand in vedere acest aspect, realizezi cat e de proasta Boagiu.
  • +2 (2 voturi)    
    lol (Vineri, 10 decembrie 2010, 11:08)

    Om [anonim]

    te doare mintea ce mai nascocesc si astia sa fure banii... vai de noi...
  • 0 (0 voturi)    
    de ce nu-l renoveaza (Vineri, 10 decembrie 2010, 16:30)

    sito [anonim]

    Prima data cand am fost in Baneasa am zis ca am ajuns in autogara din Tecuci. Nu inteleg de ce nu modernizeaza aeroportul pentru a aduce mai multi turisti.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version