Guvernul se opune legalizarii prostitutiei, deoarece ar leza valorile familiei si demnitatea umana

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 7 decembrie 2010, 13:08 Actualitate | Esenţial


Guvernul nu sustine legalizarea prostitutiei, deoarece ar leza valorile familiei si demnitatea umana, a afirmat secretarul de stat pentru Culte Adrian Nicolae Lemeni, in fata Comisiei Senatului pentru buget-finante, care a dezbatut marti proiectul propus de Silviu Prigoana. Senatorii au argumentat insa ca fenomenul prostitutiei exista si dincolo de lezarea unor demnitati si de contraargumentele cultelor privind legalizarea celei mai vechi meserii din lume, dar au amanat o decizie in acest sens.

"Am fi ipocriti daca nu am recunoaste", a spus presedintele comisiei, democrat-liberalul Ovidiu Marian, citat de Agerpres.

Dupa ascultarea argumentelor initiatorului si a contraargumentelor reprezentantilor ministerului Culturii si Cultelor si a celui al BOR, membrii comisiei au considerat ca mai au nevoie de cateva documente inainte de a lua o decizie, in special date statistice care sa releve impactul financiar asupra bugetului, dupa cum a aratat senatorul PDL Alexandru Mocanu.

Secretarul de stat pentru Culte Adrian Nicolae Lemeni a aratat ca Guvernul nu sustine initiativa legislativa, deoarece aceasta nu tine cont de o serie de instrumente legislative europene din domeniul protectiei drepturilor omului, lezeaza demnitatea umana si, in special, valorile legate de familie. El a subliniat ca aceeasi pozitie o au si cultele din Romania, care au programe de promovare a valorilor familiei.

La randul sau, senatorul PNL Dan Radu Rusanu i-a replicat ca din partea BOR este normala o asemenea pozitie, insa nu si din partea celorlalte culte, prostitutia fiind legalizata in Germania, tara protestanta, dar si in Italia, un stat catolic.

"Daca instrumentele europene la care ati facut referire - daca exista - sunt incalcate de una dintre cele mai importante membre ale UE", a replicat, la randul sau, Ovidiu Marian, facand referire la Germania.

Silviu Prigoana a precizat ca proiectul de lege este o traducere si adaptare a legii germane in materie din 2002 si ca, la momentul initierii, el nu era in PDL, nefiind unul asumat de aceasta formatiune politica.

Conform proiectului legislativ, prostitutia poate fi exercitata numai prin autorizare prealabila, in locuri special autorizate. Potrivit lui Prigoana, avand in vedere exemplul german, cel mai important beneficiar nu ar fi bugetul de stat, care ar castiga prin impozitarea acestor activitati, ci persoanele care le practica, femei si barbati, care ar beneficia de protectie sociala, asigurari de sanatate, indemnizatii de somaj si chiar pensie. Fara un cadru legal, majoritatea acestor persoane sunt, practic, "niste sclavi".

Senatorii din Comisia pentru buget au amanat luarea unei decizii pana saptamana viitoare.


Citeste mai multe despre   


















2258 vizualizari

  • +10 (14 voturi)    
    aham.. (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:15)

    ngi [anonim]

    si acum, fara conditional optativ, nu se lezeaza. ipocriti si fara putere de a schimba ceva.
    • -1 (5 voturi)    
      ... (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:12)

      ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui ngi

      http://www.sfaturiortodoxe.ro/filme-video/fata-nevazuta-a-prostitutiei-legalizate.php
      • +1 (3 voturi)    
        Asa (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:52)

        obsCUR [utilizator] i-a raspuns lui ToBeOrNotToBe

        Si despre fata vazuta a prostitutiei nelegalizate ce o sa zici. Cu pesti care le bat si le iau banii si le pun sa lucreze 20 de ore si le tin inchise si bolnave si dup-aia le abandoneaza pe sub poduri si prin spitale ce zici. Prostitutia a existat, exista si va exista totdeauna. Numai ca din cauza unor binevoitori moralisti si ipocriti o sa continue sa fie o meserie promiscua si riscanta.
        • -1 (3 voturi)    
          ... (Marţi, 7 decembrie 2010, 18:07)

          ToBeOrNotToBe [utilizator] i-a raspuns lui obsCUR

          si de fata nevazuta a fetei "vazute" a prostitutiei legalizate ce spui ? Acelasi fenomen pe care-l expui tu va exista si dupa legalizare. Patronii caselor de prostitutie vor fi pestii de azi, va fi acelasi fenomen insa la o scara mai mare.

          Insa presupun ca nu te-ai uitat la linkul trimis de mine anterior. Toate asa-zisele lucruri rezolvate de legalizarea prostitutiei sunt demontate de cei 3 invitati.
  • -2 (10 voturi)    
    mda (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:16)

    Sfantul satelit [anonim]

    Guvernul nu sustine legalizarea prostitutiei dar are in randurile sale o fosta prostituata.
    • +4 (4 voturi)    
      si asta (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:18)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui Sfantul satelit

      ..cu scaderea indeminizatiei sau taxarea pensiei nu lezeaza nimic...otraviti ce sunteti..Da asa este!!
  • +12 (16 voturi)    
    :) (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:17)

    ion voicu [anonim]

    ...ca si cum salariul minim pe economie sau atitudinea guvernantilor nu ar leza "valorile familiei si demnitatea umana"...mai bine sa fim ipocriti si conservatori, nu-i asa?
    ma intreb daca in tarile in care prostitutia este legala si controlata de stat exista alte valori ale familiei sau daca demnitatea umana e ceva atat de diferit fata de ceea ce intelege dl. Adrian Nicolae Lemeni.

    rusine guvernului medieval din romania!
  • +10 (16 voturi)    
    ce tristi... (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:18)

    a [anonim]

    Sa ai o lege a prostitutie tine doar de gradul de civilizatie... :D
    Probabil nu am ajuns acolo. Din pacate.
    • -6 (12 voturi)    
      civilizatie? (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:24)

      un cetatean responsabil [anonim] i-a raspuns lui a

      adica pentru tine exploatarea si injosirea romancelor reprezinta civilizatie? de fapt reprezinta declinul moral in care a ajuns saraca tara infestata de degenerati.
      • +5 (11 voturi)    
        Romancele sunt injosite azi (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:54)

        @responsabil [anonim] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

        Daca ramanem pe subiect romancele ce practica prostitutia in acest moment nu au nici un fel de protectie tocmai datorita faptului ca profesia lor este in afara legii.
        In urma unui sondaj facut acum 2 ani o mare majoritate dintre cele ce practica prostitutia ar accepta ca in schimbul taxelor si impozitelor platite catre statul roman sa aiba posibilitatea de a fi protejate de lege (cu norme sanitare, cu carte de munca, cu asigurari medicale etc) ca orice alt prestator de servicii din tara asta.
        Eu nu am vazut nici in Germania si nici in Olanda ca nemtoaicele sau olandezele sa se simta injosite de faptul ca cea mai veche meserie de pe pamant este incadrata in legistlatie.
      • +3 (7 voturi)    
        omule... (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:06)

        me [anonim] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

        prostitutia exista chiar daca e legala , chiar daca nu... fa calculele ce e mai bun din multe puncte de vedere...
      • +3 (3 voturi)    
        exploatare (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:24)

        Ion Ionescu [anonim] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

        Atata vreme cat negi ca exista fenomenul nu se poate controla nici un abuz sau risc medical. E o tampenie sa spui ca daca interzici ceva acel lucru dispare ! Se desfasoara doar fara control si fara supraveghere ce a ce este mult mai grav !
        Legat de biserica : ultima oara cand am verificat traiam intr-un stat laic, daca numai e asa eu o intind. NU ma intereseaza parerea bisericii.
        De valorile familiei ce sa zic. Traditia bataii in familia romaneasca ma face sa consider acest criteriu ca fiind hilar.
        • -2 (2 voturi)    
          fenomenul (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:32)

          un cetatean responsabil [anonim] i-a raspuns lui Ion Ionescu

          nu trebuie negat ci starpit. eradicat din radacina. adica incepand cu vinovatul numarul 1: consumatorul.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu a muşcat destul de tare criza (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:42)

      Gigi Maybachistu' Sexos [anonim] i-a raspuns lui a

      În 2007, 2008 şi 2009 au fost propuneri de legalizare a prostituţiei şi publicul a început să urle de parcă aveau un ardei iute într-un loc mai sensibil.

      (Înainte de 2007 s-au mulţumit să ignore propunerile de atunci.)

      Cum a trecut niţeluş lumea prin criză, au devenit mult mai deschişi la idee.
  • -13 (17 voturi)    
    bravo! (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:21)

    un cetatean responsabil [anonim]

    prostitutia reprezinta o insulta la adresa onoarei tarii si o degradare a femeii. deci trebuie sa ramana interzisa. in plus nu ar strica niste legi mai stricte privind "consumatorii"(peste 10 ani de munca silnica) si pedeapsa cu moartea pentru "pesti" cu executie publica. sa mai vedem atunci cine mai indrazneste sa propuna decriminalizarii acestui act imoral.
    • +6 (8 voturi)    
      mor de ras (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:56)

      Un om [anonim] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

      cati ani ai si ce educatie? sunt chiar curios...
      educatia oricum o ai pe hartie, n-ai inteles nimic din ea... de ce le condamni pe prostituate? nu te obliga nimeni sa mergi la ele daca nu vrei. dar de-aici pana sa la omoram cu pietre e cale lunga...
      ai impresia ca daca prostituia e ilegala nu exista?
      e mai bine sa plece fetele ca dansatoare in Japonia decat sa stea acasa?
      ma intristez cand vad asemenea mentalitati...
      • 0 (4 voturi)    
        re (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:18)

        un cetatean responsabil [anonim] i-a raspuns lui Un om

        eu ii condamn mai ales pe obsedatii care folosesc bietele femei care au apucat-o pe cai gresite. astia trebuie condamnati la ani grei de inchisoare. daca s-ar aplica pedepse foarte aspre prostitutia ar fi redusa considerabil. sa vedem cati din voi cei care considerati ca e civilizat sa abuzati de bietele femei riscati sa luati 10 ani de puscarie pentru a va destrabala.
        • +1 (3 voturi)    
          serios? (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:45)

          Un om [anonim] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

          Stimate domn,

          "Obsedatii care folosesc bietele femei" ?
          Ce biete femei? E alegerea lor sa fie prostituate, sau cel putin daca prostitutia ar fi legala ar putea fi alegerea lor si nu ar mai cadea in plasa traficantilor de carne vie.
          Daca prostitutia ar fi legala nimeni nu ar mai putea " abuza " de " bietele femei ", pentru ca interactiunea ar avea loc intr-o cladire urmarita de camere sau monitorizata de o firma de paza, spre deosebire de acum, cand se intampla la colt de strada sau la domiciliul proxenetilor.

          A incerca sa reduci riscurile " profesionale " si sa oferi conditii civilizate nu inseamna a incuraja desfraul. Acesta exista, altfel nu am discuta despre el...
    • 0 (4 voturi)    
      @uCr (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:58)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

      bun pamflet ! :))))
    • +5 (7 voturi)    
      iresponsabil, zic eu! (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:04)

      ahman [anonim] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

      daca esti fan-ul inapoiatilor din Iran, esti liber sa te muti acolo, sa asisti la ceea ce-ti doresti!
      • -2 (2 voturi)    
        bati campii... (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:21)

        un cetatean responsabil [anonim] i-a raspuns lui ahman

        societatile care sustin prostitutia oprima femeile si le trateaza ca pe niste obiecte sexuale. exact ca si islamistii. si va mai numiti civilizati....
    • +5 (7 voturi)    
      altu... (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:05)

      me [anonim] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

      bai omule...
      prostitutia extista si va exista chiar daca e sau nu e legala...
      daca e legala controlezi mult mai bine BTS, traficul de carne vie si chestii d-astea "misto"...
      iti place asa mult sa ascunzi gunoiul sub pres?!
      • -2 (2 voturi)    
        da tu ce vrei? (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:31)

        un cetatean responsabil [anonim] i-a raspuns lui me

        sa legalizam gunoiul ca sa evitam sa mai facem curatenie? eu cred ca e un gest de lasitate.
    • +4 (6 voturi)    
      amice (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:27)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

      Esti dus cu pluta !
      Tu esti, cu siguranta, cel fara de prihana care ar fi aruncat cu pietre la indemnul lui Hristos !
      Spune-ne cine esti ca a te cunoastem mai bine si sa acceptam de Invatator !
      • -3 (5 voturi)    
        adevarul (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:23)

        un cetatean responsabil [anonim] i-a raspuns lui Vuck

        e ca nimeni nu e fara prihana. dar asta nu inseamna ca trebuie sa incurajam sau sa legalizam pacatul si imoralitatea. si ce e cu atacul la persoana? te temi ca ramai fara fete daca nu o sa mai poti sa le platesti pt diverse servicii?
        • +1 (1 vot)    
          Invatatorule (Marţi, 7 decembrie 2010, 20:31)

          Vuck [utilizator] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

          NU de fete imi fac eu grija ci de cei ca tine care ar omori oamenii care nu au aceleasi convingeri cu ei.
          Presupun ca te numesti crestin, dar nu e de mirare asta, doar crestinii au inventat Inchizitia si cruciadele.
          Aferim !
    • +2 (2 voturi)    
      Cap de lemn (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:35)

      Gigi Maybachistu' Sexos [anonim] i-a raspuns lui un cetatean responsabil

      "nu ar strica niste legi mai stricte privind "consumatorii"(peste 10 ani de munca silnica) si pedeapsa cu moartea pentru "pesti" cu executie publica."

      |
      V

      "sa mai vedem atunci cine mai indrazneste sa propuna decriminalizarii"

      Adică: cineva propune o pedeapsă = nimeni nu va propune decriminalizarea?....

      Accesul la Internet la Bălăceanca face minuni.
  • +4 (6 voturi)    
    si prostitutia politica (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:24)

    Bogdan [anonim]

    s-a legalizat odata cu partidul lui Oprescu!!! Asa ca de ce nu le-am legaliza si pe niste amarate batute si abuzate de pesti oligofreni ? Am tine sub control bolile venerice si am castiga si niste bani...
  • +5 (7 voturi)    
    culmea ipocriziei (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:28)

    vali.d [anonim]

    Parca nelegalizind-o ea nu ar mai exista.E mai bine ptr valorile familei si demnitatea umana, sa trageti sapte piei de pe proaspetele mamici decit sa puneti un impozit pe o activitate din care se obtin venituri.Si acesta e doar un aspect,mai sint cele legate de sanatatea populatiei, de prezenta doar in locurile special amenajate etc.
  • +5 (9 voturi)    
    farisei (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:32)

    fabregas [anonim]

    Ce ipocriti!!! in fiecare zi ne lezeaza demnitatea si si valorile familiei cand suntem umiliti in tioate felurile si la toate nivelurile !!!! incepaind de la spagile uriase si comisioanele incasate de la aroganta politicienilor , derbedeilor din Q7 sau BMW a cocalarilor din moluri sau de peste tot!!!! sunteti de ras!!! cand ati facut benzina raportata la puterea de cumparare 5,2 sau cam asa ceva ... ce sa mai zicem!!! cand te duci cu 200 ron in piata si iti ajunge ce ai cumparat doar 2 zile asta nu-i umilinta !!! sunteti pateticisi ipocriti!!! hai sa impozitam pensiile!!! Rusine!!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Guvern de prosti si tampiti (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:37)

    John [anonim]

    Prostitutia lezeaza demnitatea umana in opinia guvernului dar taierea salariilor, a alocatiilor etc nu incalca? Guvern de prosti si tampiti.
  • +7 (9 voturi)    
    legal (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:44)

    mirc [anonim]

    Din ciclul daca nu e legal inseamna ca nu exista. Daca s-ar legaliza ar insemna mai multi bani incasati la buget, s-ar supraveghea sanatatea acelor fete.
  • +8 (10 voturi)    
    give me a break! (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:48)

    Dora Patrascu [anonim]

    daca stau bine si ma gandesc, e foarte grav ca se opun legalizarii si sper ca presiunea societatii sanatoase sa fie mai mare in acest sens...nu putem fi atat de inapoiati si ipocriti, nu si de data asta, oricum...
  • +6 (8 voturi)    
    Ochelari de cal (Marţi, 7 decembrie 2010, 13:52)

    XtrO [utilizator]

    Intrebarea e: ce are una cu alta ? Adica, prostitutia si familia. Cu alte cuvinte, eu, ca familist convins ce sunt, aflu ca s-a votat legea asta, las urgent naibii nevasta, copil si ma duc si nu ma mai dezlipesc de curve, pe motiv ca e legal ? Sunteti penibil, domnule Adrian Nicolae Lemeni, secretar de Stat pentru Culte. Chestia cu BOR n-am inteles-o. Mai nou e si asta un decident in ceea ce priveste adoptarea unor legi ? Ne apropiem de taramul islamic sau ce ? Domnilor politicieni, aveti habar cam cat s-ar satrange la Bugetul de Stat in urma impozitarii acestei practici ? Pentru naivi: prostitutia a existat, exista si va exista atat cat exista barbati si femei pe lumea asta. E bine, e rau... oricum e o realitate axiomatica. Deci, de ce sa aducem venit la Buget. legalizand prostitutia si cadrul in care se desfasoara aceasta activitate, in loc sa lasam toti ghertoii, balabustele si clanurile tiganesti (si nu numai) sa isi faca de cap, fortand tinerele care le cad in labele puturoase, la o prostitutie primitiva, barbara, necontrolata, dar aducatoare de venituri substantiale lor si celor care ii protejeaza, nu-i asa ? PS: ca sa nu se oboseasca puritanii: nu ma intereseaza personal prostituatele, n-am solicitat si nu voi solicita vreodata acest gen de servicii.
  • +6 (8 voturi)    
    Acum o sa-mi sara toata lumea in cap (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:02)

    Un om [anonim]

    De ce e consultata BOR ?!
    Din banii nostrii colectati la buget se vireaza sume pentru BOR ( 200 de milioane de euro in 2009 ) care spune ca eu nu am dreptul sa fac ceva.
    Am votat eu ca cetatean reprezentantii mei in BOR?! NU !
    Atunci cum poate avea BOR ceva de spus ?!
    • +3 (5 voturi)    
      :) (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:12)

      ion voicu [anonim] i-a raspuns lui Un om

      e interesant ca guvernul nu agreeaza prostitutia legala dar ocroteste si favorizeaza fara nici un suport legal parazitismul, fiindca bor asta este!
      celelalte culte parca au ceva mai multa decenta...si in orice caz un cv ceva mai curat...

      dragi guvernanti romania este stat LAIC!
      • +1 (1 vot)    
        Ipocrizia salvează România (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:54)

        Gigi Maybachistu' Sexos [anonim] i-a raspuns lui ion voicu

        Spui acum că sunt paraziţi.

        În epoca "duduirii economiei până a crăpat de prea mult duduit" făcea întreaga Românie coadă la partea dorsală a lui Gigi Berbecali, Apostolul Ţărănismului, pe motiv că e "religios şi creştin, unicat în această ţară de derbedei, beţivi şi curve".

        Cei care nu încăpeau acolo se mutau la cealaltă coadă, la pupatul inelului lui nea Daniel.
  • +3 (3 voturi)    
    aha... (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:03)

    me [anonim]

    este imorala prostitutia (legala , ca aia ilegala nu o opreste nimeni -> aici intrand BTS si alte minuni...), dar nu este imoral sa-ti bati joc de prosti (a se citi poporul roman), sa faci 5 km de autostrada pe an, cu pretul pentru 2000 de km... licitatii in care se stie castigatorul cu 2 ani inainte etc... astea sunt perfect normale...
    traiasca si infloreasca poporu roman...
  • -7 (9 voturi)    
    trist (ca s-a ajuns la dezbatere) (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:06)

    aaaa [anonim]

    Legalizare prostitutie arata degradarea unei natiuni. Si, imi pare rau, dar acesta este un fapt indiferent de parerea relativa a fiecaruia: vai de cei ce numesc raul bine, si binele rau; judecata lui D-zeu va fi peste o astfel de tara...Nu credeti: Oare ce s-a intamplat in Asia de S-E cand a lovit tsunamiul (in zone de litoral cu o prostitutie pe fata)? Oare de ce pica societatea si cultura vestica, iar societatile cu valori morale prospera (China, Coreea de S, Japonia etc)?
    Bine ca macar moral mai sunt valori si virtuti, la noi; dar mai ales mass-media si egoul omului de a-si satisface fiece pofta fara a crede ca sunt consecinte schimbar lucrurile...trist
    • +3 (3 voturi)    
      habar n-ai (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:31)

      Vuck [utilizator] i-a raspuns lui aaaa

      In Japonia institutia gheisei este la mare trecere de sute de ani si pana astazi. Dincolo de educatia mult peste prodtituatele occidentale pana la urma si gheisele si prostituatele fac cam acelasi lucru numai ca primele au ridicat asta la rang de arta
  • +3 (5 voturi)    
    haha (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:09)

    me [anonim]

    "prostitutia fiind legalizata in Germania, tara protestanta, dar si in Italia, un stat catolic" - noi luam zicala "mai catolic decat papa" cam prea la propriu, nu?
  • -7 (9 voturi)    
    pedofilia (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:11)

    gica-sut [utilizator]

    Pedofilia, domnilor, pedofilia cand o legalizam? Cu ocazia asta s-ar mai strange ceva la buget si in plus ar mai castiga si copilasii niste bani de buzunar, ca tot e criza...
  • -4 (6 voturi)    
    E bine (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:18)

    Doc [anonim]

    Prostitutia nu trebuie legalizata.

    Sunt cate unii pe aici care vor legalizarea aceste "meserii" doar pentru ca se practica. Dupa "logica" asta ar trebui sa legalizam si consumul de droguri si violul si pedofilia (ca doar se practica nu?). Severitatea actiunilor enumerate evident difera, insa idee e: nu legalizezi ceva doar pentru nu esti in stare sa aplici legea.

    Legalizarea prostitutiei nu indeparteaza riscul la care se supun practicantii. Fetele nu merg la consult dupa fiecare client.

    Multi "intelepti" comenteaza despre ipocrizie. Domnilor, ipocrit ar fi fost ca cei care au votat impotriva legii sa fi apelat la prostituate. Necunoscand acest lucru nu ii poti acuza ca ar fi ipocriti. Dumneavoastra sunteti cu totul pe langa subiect.

    Altii traiesc cu impresia ca daca prostiotuia nu e legala inseamna ca "nu exista". Te doare capul de atata "logica". Legea impotriva prostitutiei automat implica existenta prostitutiei!!! CA de aceea a fost facuta legea!!!!

    In concluzie (ma doare sufletul sa zic asta), intr-o tara de c u r v e (si nu ma refer la femei) e cu adevarat miraculos ca exista o astfel de lege.

    Astept minusurile de c u r v e.
    • 0 (2 voturi)    
      Prostitutia trebuie legalizata (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:26)

      Un om [anonim] i-a raspuns lui Doc

      Stimate domnule Doc,

      De ce inventati motive care nu au nicio legatura cu subiectul?
      " Dupa "logica" asta ar trebui sa legalizam si consumul de droguri si violul si pedofilia (ca doar se practica nu?) ", ceea ce nu a sustinut niciunul din sustinatorii legalizarii prostitutiei.
      Si chiar daca ar fi fost asemenea pareri, nu uitati ca exprimarea libera e garantata prin constitutie.
      Intr-adevar, legalizarea prostitutiei nu elimina riscurile, dar le reduce, ceea ce va scapa din vedere...
      Referitor la incadrarea celor care nu sunt de acord cu dumneavoastra in categoria c u r v e , permiteti-mi sa nu fiu de acord.

      O zi buna,
      Un om
      • +1 (1 vot)    
        Campionii Logicii (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:55)

        Gigi Maybachistu' Sexos [anonim] i-a raspuns lui Un om

        "Singurul meu interes este să nu mai fim o societate de manelişti, beţivi, curve, derbedei, farsori şi escroci" - Victor Ciutacu.

        Eu unul ştiu că beau puţin, nu ascult manele şi (încă) n-am păcălit pe nimeni, deci e mai complicat de explicat în care din categorii mă încadrez, fiindcă sunt vreo 2 pe care nu le-am acoperit :)))
        • +1 (1 vot)    
          mari campioni (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:12)

          Un om [anonim] i-a raspuns lui Gigi Maybachistu' Sexos

          Buna vorba d-lui Ciutacu. Subscriu.
          Din pacate plagile societati enumerate de dansul sunt promovate de presa libera, care publica ce vrea lumea sa vada/citeasca...
          • 0 (0 voturi)    
            Recomandare (Marţi, 7 decembrie 2010, 19:21)

            Gigi Maybachistu' Sexos [anonim] i-a raspuns lui Un om

            Nu pot decât să vă recomand să vă apucaţi serios de băut, ca să nu intraţi în celelalte categorii :D

            (Nu se vede ca el să fi propus şi categoria "oameni fără vicii".)
      • +1 (1 vot)    
        Vai de mine (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:57)

        Un alt om [anonim] i-a raspuns lui Un om

        Ce sofisticat sunteti! Si ce elegant va exprimati!

        Doc nu a "inventat" motive. Motive la ce? Si-a exprimat opinia si a facut o analogie. Pe care dumneavoastra ati scos-o din context doar pentru a "argumenta".

        Doc nu s-a manifestat impotriva liberii exprimari.

        Doc nu a spus ca nu se reduc riscurile.

        Doc va permite sa nu fiti de acord cu absolut orice va deranjeaza. Sa stiti ca nu aveti nevoie de permisiunea domniei sale.

        Cu deosebita stima, respect si apreciere
        Un alt om
        • +1 (1 vot)    
          va multumesc (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:34)

          Un om [anonim] i-a raspuns lui Un alt om

          pentru cuvintele frumoase si sincere. :)
          Ma refeream la motivele pentru a nu legaliza prostitutia (invocate de d-l Doc), ma scuzati ca nu am precizat.
          Asa e, d-l Doc nu a spus ca nu se reduc riscurile, insa i-a scapat din vedere acest lucru.
          De acord cu faptul ca nu ar trebui legalizate fenomenele pe care statul este incapabil sa le controleze, dar aici nu vorbim despre un fenomen social recent, vorbim despre o realitate, de mii de ani. Prostitutia nu este un fenomen al tranzitiei romanesti sau a tranzitiei de la totalitarism la democratie.

          Imi pare rau daca v-am lezat in vreun convingerile, sau poate... "valorile familiei si demnitatea umana" invocata de guvern.

          Cu respect,
          Un om
  • +2 (4 voturi)    
    penibili (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:32)

    un cetatean [anonim]

    suntem penibili...ne luam de cei cu ochelari de cal din iran...incercam sa i civilizam..si noi ne ascundem mizeria sub pres...spunem ca dzeu este cel care a maturat asia de s-e..aducem ca argument legalizarea pedofiliei...cele care presteaza cea mai veche meserie din lume ar trebui sa fie majore...ceea ce inseamna ca pot alege sa faca sau nu...suntem penibili...
  • +2 (4 voturi)    
    guvernul se opune legalizarii prostitutiei (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:37)

    MARIE [anonim]

    Mie jena de ipocrizia tuturor, BOR, Patriarh, si politicieni. Cum nu va erusine sa permiteti prin aceste sanse date pestilor sa fie in acest secol protejati de voi. scoateti o lege prin care ei sa fie aspru pedepsiti. Colosal de aspru. Inchisoare pe viata si confiscarea tuturor bunurilor lor si ale familiarilor din acea perioada de timp care se dovedeste datatoare de bunuri economice.Bagatii in puscarii cu munca fortata ca sa nu stea pe banii contribuabililor acolo. Luati pensiiile celor din politie ce se ocupa cu asta.aratati-ii tuturor.toti banii si bunurile pestilor si exploatatorilor din prostitutia nelegalizata si din cersitul pe retele confiscati. Dar, nu sunteti capabili. Incapabililor!
  • +2 (2 voturi)    
    legalizare prostitutie (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:41)

    marie [anonim]

    BOR sa taca. E carenta pe spiritualite. Patriarhul sa taca, e carent pe spiritualitate. E duplicitar. sa taca de tot.
    • +1 (1 vot)    
      Statul laic Rromânia (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:58)

      Gigi Maybachistu' Sexos [anonim] i-a raspuns lui marie

      "Legalizarea si impozitarea prostitutiei ar trebui decisa numai impreuna cu Biserica, sustine ministrul Finantelor Publice, Gheorghe Ialomitianu, care apreciaza totodata ca activitatile economice ale Bisericii nu vor fi impozitate".

      Hotnews.ro, 01.12.2010, ora 06:48.
  • 0 (0 voturi)    
    Prostitutia in Italia - ILEGALA (Marţi, 7 decembrie 2010, 14:48)

    Torinezul [anonim]

    Dmnul Dan Radu Rusanu este prost informat. In Italia prostitutia este ILEGALA.
  • 0 (0 voturi)    
    Atata tevatura degeaba (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:13)

    ionescu [anonim]

    Aveti nevoie de bani la buget ? Prostitutia poate sa-i aduca ? Atunci taxati-o frate. Ce tot faceti pe mironositele acolo: ori fete mari ori maritis.
    Si cu biserica ce atatea marafeturi ? De mita nu ati auzit ? Nu fiti lacomi, dati-le si popilor un procent din taxa si nimeni nu o sa mai zica nimic. Eventual gasiti un intelectual subtire (nu grobianul de Prigoana) care sa propuna legea, sa explice avantajele acestei taxe pentru dezvoltarea culturii, spiritului civic, bla, bla. Idiologii din BOR or sa descopere ca oitele ratacite din turma lui Hristos pot sa se reantoarca la turma doar cu ajutorul Bisericii care poate lucra spre mantuirea lor numai daca prostitutia este la suprafata. Eventual fiecare bordel va trebui sa apeleze la serviciile unui duhovnic autorizat....
  • -1 (1 vot)    
    niste (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:25)

    nahir [utilizator]

    ipocriti
  • +1 (1 vot)    
    asa sa fie? (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:40)

    dragos [anonim]

    cu alte cuvinte luam bani de la copii, mame, pensionari dar nu taxam curvele. iar cenzura nu isi are rostul.

    De ce nemtzii chiar fac asta si noi nu... chiar nu are sens. Tare imi e frica ca tara mea o sa ramana asa enervant de mult.
  • +1 (1 vot)    
    Mafia (Marţi, 7 decembrie 2010, 15:46)

    Lilu [anonim]

    Si ce o sa zica mafia? Sa nu uitam ca majoritatea parlamentarilor romani apeleaza la prostituate, iar TVA-ul si impozitul care ar merge la stat merg catre capii mafioti. Ar fi practic niste bani care s-ar orienta catre stat in loc sa fie doar amafiotilor si camatarilor. Ar fi poate mai putin trafic de carne vie si poate mai putine rapiri din randul tinerelor romance. Oricat de ipocriti ar fi unii sau altii, oricat de ingusti la minte ar fi, TREBUIE sa o legalizam.
    • -1 (1 vot)    
      da? (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:29)

      un cetatean responsabil [anonim] i-a raspuns lui Lilu

      deci dupa tine cei care se opun acestei legalizari sunt ori ipocriti ori ingusti la minte.... cat despre mafie.... SRI si politia o stiu pe toata in detaliu. in 48 de ore pot fi arestati toti fara probleme. din pacate ar goli tot parlamentul si ne-ar sari si amnesty international in cap ca persecutam alogenii.....
  • +1 (1 vot)    
    nelegalizare legea prostitutiei (Marţi, 7 decembrie 2010, 16:28)

    marie [anonim]

    Chiar revoltator! Membrii BOR vor sa ia in consideratie si sa decida dupa considerente economice? Din ce motive vor sa ia decizia membrii BOR in acest mod si nu in cel prin care ei sunt acolo?Au ajuns in BOR pt ca religia se ocupa cu studii economice? Acesta e fundamentul preceptelor din Scriptura?O sa ii facem manageri pe toti. Sau sa punem economisti in biserici, sa ne invete rate, dobanzi,studii de fezabilitate si management. Sunt total pe langa. E absurd ca ei sa aiba o astfel de prioritate. BANUL. De cand?Dar implicatiile suferite de copile si batrane si chiar si tineri si batrani din cauza dezmatului promovat pretutindeni si in orice mod combinat cu alcool in lipsa practicii spatiul in organizat legal si pe fondul unei joase educatii? De victimele colaterale trebuiau ei intai sa tina cont. Si apoi de toate consecintele generate practicantelor. Partea economica . Pt aceasta doar un raport prezentat lor informativ. Decizia lor trebuia sa vina strict pe impact uman si generare de consecinte si pe protectie a victimelor colaterale generate din nelegalizare. Eu in locul lor as cere ca violul in conditiile adoptarii legi sa fie mult mai aspru pedepsit, in special cand sunt victime copii si virginii, acolo unde instinctul bestial este manifest asupra acestora. apoi as marsa asupra pedepselor adresate "uzilor"profitatori. As merge si in urma in timp pe acestia pt profitul economic nelegal.As proteja exploatatele pt a vorbi despre ei.Legal le-as oferi 10 procente din tot ce se aduna dupa ce as scadea costurile investigative. Iar pruncilor obligati sa se prostitueze sau sa cerseasca, le-as acorda alte procente si o ingrijire psiho-pedagocica particularizata din "fondurile" create de ei. Sau cu o parte din acei bani as realiza ca Stat corectia caracterului lor si as elimina traumele lor.Deci mai este de lucru. O parte din acesti bani recuperati ar trebui dirijati pe aceste segmente de cheltuieli. Si aici as utiliza psihologi si preoti cu studii de psihologie, maici,
  • 0 (0 voturi)    
    tomberon (Marţi, 7 decembrie 2010, 17:21)

    romica maturatoarea [anonim]

    vrea sa intre in alte bijnitzuri.
    tot d'astea cu gunoaie...


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version