Zeci de curse anulate sau amanate pe aeroportul Henri Coanda / Pasagerii: "Am asteptat peste zece ore si ne-au tot spus sa mai asteptam"

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Miercuri, 1 decembrie 2010, 18:22 Actualitate | Esenţial


Avion Tarom
Foto: Agerpres
Zeci de curse au fost amanate sau anulate pe Aeroportul Otopeni din Capitala. Reprezentantii aeroportului sustin ca de vina sunt conditiile meteo, in timp ce zeci de pasageri acuza aeroportul si companiile aeriene de lipsa de comunicare si se plang ca sunt lasati sa astepte fara sa primeasca nicio informatie. Mai mult, in discutie a intrat si firma care se ocupa de degivrarea avioanelor care este acuzata ca nu a fost pregatita sa faca fata conditiilor meteo.

Mai multe persoane care aveau planuite curse cu compania aeriana Tarom s-au plans ca nu a existat nicio comunicare intre cei de la aeroport si oamenii care asteptau si ca nimeni nu a putut sa afle cat vor fi zborurile amanate sau daca vor mai decola in cursul zilei de miercuri.

"Am avut avion programat sa decoleze la ora 9:15 si pana la ora 15:30 singura informatie pe care am primit-o a fost doar acel mesaj de "delay" de pe ecranul cu zboruri. Nimeni nu ne-a spus absolut nimic. Am stat si am asteptat fiecare cum am putut. Din cate am vazut, doar cursele Tarom au ramas la sol. Toate celelalte companii aeriene straine au decolat", a declarat Radu Bîrză, corespondentul HotNews.ro la fata locului.

Martorii ne-au declarat ca, in cazul cursei Tarom spre Barcelona (programata sa decoleze dimineata la ora 09:15), abia la ora 15:30 a inceput procedura de imbarcare. Calatorii au fost informati ca dupa ce se termina procesul de dezghetare, in jurul orei 18:00, avionul va decola spre Barcelona.

"Stewardesa ne-a spus ca "Astea sunt conditiile meteo, nu avem ce face". Cand am intrebat de ce totusi companiile straine au zburat, iar pe noi nu ne-a informat nimeni, ne-a spus ca "Nicio o cursa Tarom nu a decolat si ca noi sa fim fericiti ca suntem unul din cele cateva zboruri care vor fi efectuate". In avion am fost imbarcati 91 de persoane. Acum e trecut de ora 18:00 si nu am plecat. A venit masina de degivrare, si-a facut treaba si a terminat la 17:30, dar noi tot nu am plecat. Acum geamurile iar au inghetat", a mai precizat corespondentul HotNews.ro.

"Conditiile meteo nefavorabile au impus necesitatea degivrarii tuturor avioanelor, proces ce se desfasoara anevoios, din cauza depunerii continue a unui strat de gheata pe fuselajul aeronavelor", se arata intr-un comunicat al companiei care mai preciza ca pasagerii curselor Tarom anulate vor fi reprogramati pe urmatoarele zboruri.

"Pana la 17:30 au fost anulate 32 de curse dus-intors si 6 doar cu plecare. Majoritatea sunt de la Tarom. Programul s-a dat peste cap cand au inceput intarzierile. In principiu o aeronava care vine are deja motoarele incalzite si poate decola cat mai repede. Informatiile pe care le-au primit oamenii in aeroport sunt informatiile pe care le primim si noi. Pasagerii pot contacta compania unde au bilet. Noi suntem doar intermediari", a declarat pentru HotNews.ro purtatorul de cuvant al aeroportului "Henri Coanda", Valentin Iordache.

"Suntem in aeroport de la 6:30. Aveam o cursa pentru Viena. Am fost imbarcati la ora 8:00, iar apoi am fost dati jos. Am stat 3 ore in aeroport. Apoi iar am fost imbarcati, am decolat, am zburat 15 minute si ne-am intors inapoi la aeroport pentru ca avionul avea o defectiune tehnica. Dar toate problemele au fost la Tarom. Pe langa noi toate companiile straine au zburat. Ni s-a spus din partea comandantului aeronavei ca problema e la degivrare, ca masinile care se ocupa de degivrarea avioanelor nu sunt suficiente. Acum asteptam sa vedem daca mai pleaca si cand", ne-a declarat o pasagera Tarom.

"Firmele de degivrare au contracte directe cu companiile aeriene. Este o relatie directa intre cei care se ocupa de degivrare si compania aeriana. Se poate crea impresia ca aeronavele Tarom ar fi fost ignorate de masinile de degivrare pentru ca Tarom-ul are si cele mai multe avioane la sol. Tarom-ul apare cel mai afectat, au avut si cele mai multe zboruri anulate si au avut si ghinionul ca avioanele lor sa fie parcate aici si sa fie de dimineata inghetate", ne-a declarat purtatorul de cuvant al aeroportului.

In cursul diminetii de miercuri, cursele interne si externe care trebuiau sa decoleze de pe aeroportul Otopeni au fost retinute la sol, din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile. Concret, decolarea a fost amanata din cauza unui fenomen meteo relativ rar - Freezing Rain - respectiv ploaie pe temperaturi scazute, astfel incat apa ingheata pe aeronave.

In cazul fenomenului Freezing Rain, ploaia care cade pe aeronava ingheata la contactul cu suprafetele metalice care au preluat temperatura exterioara negativa, desi la sol conditiile sunt asigurate pentru zbor, respectiv pista de decolare nu este inghetata, a precizat pentru HotNews.ro purtatorul de cuvant al Aeroportului "Henri Coanda", Valentin Iordache.

HotNews.ro invita cititorii ale caror curse au fost amanate sau anulate miercuri pe aeroporturile din Bucuresti sa ne povesteasca si experienta lor


Citeste mai multe despre   


















6628 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    si Baneasa? (Miercuri, 1 decembrie 2010, 19:07)

    Ami [anonim]

    De ce nimeni nu pomeneste de aceeasi situatie dar de pe Baneasa? Azi am petrecut toata ziua in aeroport, de doua ori am fost imbarcati si dati jos, am reusit sa ma reprogramez pentru maine (catre Bruxelles).
    • -4 (8 voturi)    
      baneasa (Miercuri, 1 decembrie 2010, 19:41)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Ami

      Pe Baneasa opereaza companiile lowcost. Cand platesti 20-50 euro pe bilet, e destul de probabil sa apara probleme tehnice/organizatorice. Ce te faci insa cu Tarom, care te taxeaza cu 4-600 euro la o cursa de Bruxelles? Cate masini de degivrare sunt la aeroportul Baneasa? Ce companie se ocupa de degivrare? Acolo veti gasi raspunsul pentru mizeriile de la ambele aeroporturi...
      • 0 (4 voturi)    
        >:) (Miercuri, 1 decembrie 2010, 22:12)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui dan

        MOR de curioasa, de ce s-au gasit (pana acum) doi care sa dea cu minus comentariului de mai sus >:)
        Cineva se simte oare cu musca pe caciula?
        • +2 (2 voturi)    
          pt ca nu despre asta era vorba (Miercuri, 1 decembrie 2010, 22:20)

          ... [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

          presupun ca cei ce s-ar putea simti cu musca pe caciula nu si-ar pierde timpul dand minus-uri pe hotnews.ro...

          dar daca exista probleme meteorologice, si este mai sigur ca avioanele sa ramana la sol decat sa decoleze, atunci nu vad ce loc au aici discutiile despre pretul biletelor si companiile lui peste.

          http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-11892052

          fie ca la bucuresti conditiile atmosferice sunt riscante pentru zborul avioanelor, fie ca destinatiile sunt inchise - astea sunt motive destul de serioase pentru amanarea unui zbor.
      • 0 (0 voturi)    
        REVOLTA GRATUITA in loc de multumiri (Joi, 2 decembrie 2010, 20:18)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Acum geamurile iar au inghetat", spune una din pasagere, dupa ce masina de degivrare si-a facut treaba. Chiar nimeni nu se gandeste la ce inseamna givrajul la mii de metri altitudine? sa fie fericiti si sa-i multumeasca lui Dumnezeu ca givrajul s-a produs la sol si avioanele au fost retinute de la zbor.
    • +10 (10 voturi)    
      CINE STIE (Miercuri, 1 decembrie 2010, 20:47)

      cuchi [anonim] i-a raspuns lui Ami

      Calatoresc mult cu avionul si pe curse interne si pe externe. Ceea ce am constat e ca TAROM-ul este o companie sigura ( comparativ cu altele de nivelul lor ). Cred ca e totusi mai bine sa ramai la sol decat sa ajungi "fortat" la sol . Trauma psihica e destul de mare in al doilea caz, mult mai mare dacat sa decolezi cu intarziere dar in siguranta. Parerea mea.
    • +4 (4 voturi)    
      baneasa (Miercuri, 1 decembrie 2010, 22:53)

      Nicky76 [utilizator] i-a raspuns lui Ami

      Eu trebuia sa vin azi de la Dortmund spre Bucuresti, dar avionul spre Dortmund nu a decolat din Bucuresti, asa ca am ramas aici pana duminica, cand e urmatorul zbor spre Bucuresti. Am stat si eu aici vreo 6 ore in aeroport, pana ne-au zis ca nu mai vine niciun avion sa ne ia spre Bucuresti. Cred ca pe Baneasa nu au fost pregatiti pentru vremea asta, ieri a decolat cineva din Polonia cu 33 cm zapada, fara probleme, dar la noi iarna e mereu o surpriza, comunicarea cu pasagerii nu exista.
      Si ce sa mai zic de wizz air, care nu a gasit alta solutie decat sa amane zborul de azi miercuri pe duminica?? Bine ca am unde sa stau aici, pt ca wizz air nu plateste hotelul.
  • -3 (5 voturi)    
    POATE SE SESIZEZA SI ANPC! (Miercuri, 1 decembrie 2010, 19:55)

    un cetatean din ardeal [anonim]

    am incercat sa intru pe site oficial al aeroportului Otopeni ca de telefon nu poate fi vorba ,nu raspund(in tara asta ba nimanui) si am descoperit ca este sublim numai de iformat nu se ocupa.
    Am incercat sa intru sa vad drepurile,auzi europene! ale pasagerilor si surpriza:NOT AVAILABLE!
    Navioane care nu au nici o rezolutie nici anulat nici decolat de dimineta!rot 421 exemplu
    Ca cum merg toate in...
    • +2 (2 voturi)    
      Bafta! (Miercuri, 1 decembrie 2010, 20:51)

      Alecu [anonim] i-a raspuns lui un cetatean din ardeal

      Intr-adevar m ulte informatii nu sint valabile, nu sint update-uri, etc, cum orice aeroport dintr-o capitala europeana ar avea pe site-ul lor.
      La drepturile pasagerului, am intrat si eu din curiozitate, si vad ca au un link acolo, nu stiu daca au update intre timp sau nu merge la calc. dumneavoastra.
      Citez:
      Întârzieri prelungite
      Aveţi dreptul la deservire de către compania aeriană (apeluri telefonice, băuturi răcoritoare, masă, cazare, transport până la locul de cazare), în cazul în care întârzierea este de:
      * două ore sau mai mult pentru zboruri de cel mult 1 500 km;
      * trei ore sau mai mult pentru zborurile intracomunitare mai lungi sau pentru alte zboruri cuprinse între 1 500 şi 3 500 km;
      * patru ore sau mai mult pentru zborurile extracomunitare de peste 3 500 km.

      Dacă întârzierea este mai mare de cinci ore şi vă hotărâţi să nu vă continuaţi călătoria, aveţi dreptul, de asemenea, la rambursarea costului biletului şi la un zbor de retur la punctul de plecare iniţial.

      Dacă ajungeți la destinația finală cu o întârziere de trei ore sau mai mult, puteți avea dreptul la o compensație identică cu cea oferită atunci când zborul este anulat, cu excepția cazului în care compania aeriană poate dovedi că întârzierea a fost cauzată de circumstanțe extraordinare. În plus, companiile aeriene pot fi considerate răspunzătoare pentru prejudiciile care rezultă în urma întârzierilor.
      • +1 (1 vot)    
        Eronat (Joi, 2 decembrie 2010, 6:44)

        Nae [anonim] i-a raspuns lui Alecu

        Aceste drepturi le ai in cazul in care intarzierile sunt din cauza companiei nu a conditiilor meteo.
        Daca era cu trenul mai ziceam dar nu-mi vine sa cred cati inconstienti ar zbura si in conditii meteo nefavorabile.
        Daca vremea nu e ok,asta e,nu e vina nimanui.
    • +1 (5 voturi)    
      Telefon (Miercuri, 1 decembrie 2010, 21:20)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui un cetatean din ardeal

      Crezi ca esti singurul care suna?
      Tu zbori cu aeroportul sau cu o companie?
      • 0 (2 voturi)    
        =)) (Miercuri, 1 decembrie 2010, 22:11)

        :D [anonim] i-a raspuns lui Alex

        good point
    • +2 (4 voturi)    
      surprise! (Miercuri, 1 decembrie 2010, 21:45)

      ... [anonim] i-a raspuns lui un cetatean din ardeal

      ba-i cat se poate de available - e o chestie mare galbena pe care trebuie sa dati click

      http://ec.europa.eu/transport/passenger-rights/ro/07-air-cancellation.html

      "Anularea zborului

      Aveţi dreptul, de asemenea, la o compensaţie identică celei oferite atunci când vi se refuză îmbarcarea, cu excepţia cazului în care aţi fost informat cu privire la anularea zborului cu cel puţin
      14 zile înainte sau aţi fost redirecţionat la ore apropiate
      orarului iniţial de zbor sau dacă o companie aeriană poate dovedi că anularea a fost cauzată de împrejurări extraordinare.
      În plus, compania aeriană trebuie să vă ofere posibilitatea alegerii între

      * rambursarea costului biletului dumneavoastră în termen de şapte zile;
      * redirecţionarea, în condiţii de transport comparabile, spre destinaţia finală;
      * şi, dacă este necesar, deservire (telefon, băuturi răcoritoare, mâncare, cazare, transport până la locul de cazare)."

      si asa mai departe :D

      legitimarea cu "din Ardeal" risca sa fie paguboasa :D
  • 0 (6 voturi)    
    Tarom a pierdut prioritatea pe Otopeni ?! (Miercuri, 1 decembrie 2010, 20:25)

    Cristian [anonim]

    Din cate stiu eu se plateste locul pe care esti la degivrare :) asa ca nu e compania respectiva de vina pur si simplu daca esti ultimu pe lista stai ca prostu
    • +1 (5 voturi)    
      Tarom a pierdut prioritate pe Otopeni?! (Miercuri, 1 decembrie 2010, 21:57)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui Cristian

      In Romania romanii nu au avut niciodata prioritate. Ea este rezervata doar pentru straini. Un avion care aterizeaza nu are gheata pe el datorita vitezei cu care merge(zboara) , a sistemelor de degivrare ale avionului ce functioneaza in zbor si a faptului ca el este incalzit.. Gheata se depune la sol intr-o perioada de timp ce este de nivelul zecilor de minute. Avioanele ce au fost la sol la Bucuresti in aceasta noapte aveau un strat de gheata de 2-3 cm destul de greu de indepartat. Cel putin la nivel oficial nu se platesc taxe ca sa fi degivrat mai repede.
  • -5 (7 voturi)    
    Vai de mama lor TAROM (Miercuri, 1 decembrie 2010, 20:28)

    pasager [anonim]

    O rusine pt ce a facut TAROM azi. pe site-ul aeroportului Otopeni majoritatea companiilor aeriene externe au zburat, iar majoritatea curselor TAROM au fost anulate.
    • -3 (3 voturi)    
      aici nu mai vorbim de patriotism... (Miercuri, 1 decembrie 2010, 21:35)

      Alecsandra [anonim] i-a raspuns lui pasager

      ...ci numai de o proasta organizare! Spre norocul meu am renuntat cu multi ani in urma sa mai zbor cu compania nationala. Acum cind preturile sint sensibil egale(si asa nu platesc eu ci compania pentru care voiajez) este o mare gresala sa stai la mina Tarom. Azi spre exemplu am zburat cu AirFrance spre Paris(e drept cu cca 40min intirziere datorita degrivajului), dar cursa Tarom spre Paris de la prinz a fost anulata...Intrebind pe cineva de la OTP mi-a raspuns ca avioanele companiilor straine vin "calde" din cursa pecind cele nationale au petrecut noaptea pe pista si sint inghetate bocna; aiurea, cred ca sint obligati sa asigure intii serviciile celor straine si apoi celor de la Tarom!
      • 0 (0 voturi)    
        apai.. (Joi, 2 decembrie 2010, 8:31)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui Alecsandra

        mai draga, se vede ca zbori pe banii altora
    • +1 (1 vot)    
      ?? (Miercuri, 1 decembrie 2010, 22:51)

      Victoras [anonim] i-a raspuns lui pasager

      intelectualule, nici pana la ora asta n-ai inteles ca nu taromu' e de vina? (din opinci la aeroport...).. ia vezi ce s-a intamplat azi in Anglia..
      • 0 (0 voturi)    
        Victorase, tu stii sa citesti? (Vineri, 3 decembrie 2010, 16:30)

        alt pasager [anonim] i-a raspuns lui Victoras

        Zborurile Tarom de pe Otopeni au fost anulate iar zborurile altor companii, tot de pe Otopeni, NU au fost anulate.
  • +7 (9 voturi)    
    iar probleme si comentarii aiurite (Miercuri, 1 decembrie 2010, 20:33)

    dan [anonim]

    buna
    lucrez intr-o agentie de turism si recunosc ca odata cu venirea iernii incep si necazurile... pentru noi mai mari deoarce noi nu ridicam din umeri ci incercam sa le dam niste raspunsuri clientilor care ne suna, pentru ca daca i-am trata asa cum sunt tratati pe aeroport (nu sunt informati) ne-am pierde painea.
    Incercam sa le dam niste raspunsuri pe care, e clar, le obtinem mai greu decat le obtin ei direct de la fata locului... practic facem telefonul fara fir cum se zice...
    insa nu o sa fiu niciodata de acord cu acele persoane isterice care agita si irita prin aeroporturi strigand ca ei trebuie sa ajunga neaparat la destinatie, ca nu-i intereseaza, ca isi pierd locul de munca etc... sa fim seriosi, ati vazut ce este in europa vestica? pai cand o sa ninga si la noi ca la ei atunci sa vezi probleme... exact ca in perioada norului de cenusa..
    noi chiar faceam haz de necaz si am facut un afis (bineinteles care a circulat numai intre agentii) in care promovam cursele Al Quaida, singurele care zboara in orice conditii, cu excursii opptionale gratuite, si anume vizitarea obiectivelor turistice in interior, si asta de la bordul avionul... cam morbida chestia dar incercam sa ne detensionam si noi
    e clar ca suntem iritati ca nu primim la timp raspunsuri, insa trebuie sa intelegem situatiile de acest gen, mai ales ca nici o companie aeriana nu e "nebuna" sa stea la sol si sa anuleze curse ce ii aduc implicit o gramada de pierderi... ca sa nu mai zic de pilotii romani de la tarom si blue air care chiar zboara asumandu-si citeodata niste riscuri destul de mari, doar ca sa salveze cat de cat situatia creata... pilotii germani sau alta natie ar scoate capul pe fereastra hotelului si daca vad ca ninge afara se baga la loc in pat...
    o alta chestie e ca nu conteaza ca ai dat 25 de euro sau 200 de euro pe bilet... normele si condtiile de siguranta sunt aceleasi... diferentele de costuri vin din alta parte, dar nu stam sa explicam de unde si cum...
    • +3 (3 voturi)    
      aveti dreptate (Miercuri, 1 decembrie 2010, 21:32)

      ... [anonim] i-a raspuns lui dan

      lol - cursele Al Qaeda =))

      aveti dreptate - decat sa pici mai bine lasi naibii companiile aeriene sa nu zboare daca e periculos. iar hotnews.ro au vazut si ei ca-i rost de niscai isterie si "invita cititorii sa povesteasca experiente"...

      eu am zburat cu Tarom-ul si am aterizat pe o ceata pe care sincer credeam ca ne intorc inapoi. daca acum nu zboara, inseamna ca intr-adevar NU SE POATE. pentru ca nu cred ca problema-i fenomenul de jivraj la sol, ci ceea ce se intampla in aer - dupa decolare, cand nici o masina nu mai are cum sa ajute.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu exista scuze ! (Miercuri, 1 decembrie 2010, 21:38)

      Razvan.P. [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Nu cred ca e situatie de inteles, am decolat din munchen anul trecut pe o ninsoare de nu vedeam la 20m in fata, cred ca maxim 10 minute le-a luat sa dea cu acea solutie pentru a dezgheta avionul sa nu mai zic ca vremea de azi nu se compara cu acea ninsoare teribila.
      N-au fost pregatiti ! pasagerii au toate motivele sa fie nemultumiti mai ales ca suntem in luna decembrie si nu ar trebui sa fie o supriza.
      • +2 (2 voturi)    
        nu este vorba despre orice ninsoare... (Miercuri, 1 decembrie 2010, 22:06)

        ... [anonim] i-a raspuns lui Razvan.P.

        ci despre un fenomen numit jivraj - care pune probleme serioase aparatului IN ZBOR, nu la sol.

        iar problemele nu sunt de vizibilitate, evident.

        puteti cauta "givre" si "point de givrage"...
      • 0 (0 voturi)    
        Negativism... cu interes (Sâmbătă, 4 decembrie 2010, 16:44)

        kiki [anonim] i-a raspuns lui Razvan.P.

        Poate nu ai fost la Muenchen, anul trecu,t, cand pasagerii au stat cate 4-5ore in avioane, la coada la degivrare. Cand a nins permanent 10 ore si inchdeau pistele, pe rand, iar cand se eliberau lasau mai intai avioanele sa aterizeze. Asta inseamna grija fata de pasageri, chiar daca acestia, in avion de 4 ore, isi pierdeau rabdarea.
        Sau poate nu ai fost la Muenche acum, pe 1 Decembrie, cand situatia s-a repetat. E adevarat doar 2 ore au stat pasagerii in avion.
        Este frustrant, ca roman oarecum specialist, cand vezi comentarii jalnice acuzand cu orice pret romanii, companiile romanesti si Romania. Unii cred ca, daca spun despre propriul popor ceva negativ, se detaseaza personal ... in randul elitelor. Adica, vezi Doamne, poporul roman este..., dar eu sunt special.
    • -1 (1 vot)    
      Blue Air ? Freezing rain ??? (Joi, 2 decembrie 2010, 3:05)

      Quebecoisfier [anonim] i-a raspuns lui dan

      Nu e compania aia de kakao care da tzepe ci bilete online ?
      Si, ontopic :
      WTF e aia '' din cauza unui fenomen meteo relativ rar - Freezing Rain ''..???
      Nu mai stiti sa vb romaneste ? Freezing Rain e polei, mancati-as si da, venitzi in Canada daca vretzi sa-l vedetzi la el acasa....
      Of, cum stim noi romanii sa gasim scuze la tot felul de incompetenti si ''nepregatiti pentru conditii deosebite !''
      • 0 (0 voturi)    
        Si tu nu stii sa te informezi ... (Joi, 2 decembrie 2010, 11:15)

        Dragos06 [utilizator] i-a raspuns lui Quebecoisfier

        inainte sa deschizi gura.
        "Freezing Rain" - Ploaie inghetata... cauta pe google/wiki si lamureste-te...
        http://en.wikipedia.org/wiki/Freezing_rain. Este mai mult decat polei...
        • -1 (1 vot)    
          Voi astia, generatia Wikipedia .... (Joi, 2 decembrie 2010, 13:00)

          Quebecoisfier [anonim] i-a raspuns lui Dragos06

          Citat din manualul de meteorologie pentru aviatie :
          ''Burnita este o formă lichidă de precipitatie (picături mici si dese de apă cu diametrul sub 0,5 mm). Poate să
          cadă din norii Stratus, Nimbostratus si uneori din norii Stratocumulus. Aceasta este periculoasă când
          îngheată deoarece formează polei.''
          Ca e burnita sau ca ploaie cu galeata e acelasi lucru. Cand ajunge la sol si ingheata se numeste polei. Asta in romaneste, ca in engleza ii zice Freezing Rain iar in franceza on appelle cela de la pluie verglaçante.
          • 0 (0 voturi)    
            Mai incearca... (Joi, 2 decembrie 2010, 16:28)

            Dragos06 [utilizator] i-a raspuns lui Quebecoisfier

            E vorba de fenomen per ansamblu,
            oricum esti haios. Ptr. cultura ta... in engleza la polei se spune "glaze ice" si in franceza se spune verglas.
  • +2 (2 voturi)    
    asa o fi (Miercuri, 1 decembrie 2010, 20:41)

    prasutistul [anonim]

    sigur, fiecare dintre noi isi are programul lui, si o astfel de inraziere poate da peste cap zeci de persoane. dar oare, nu e bine ca cei de la tarom au procedat prudent?
    Daca, Doamne fereste, se intampla ceva, cine raspundea?
    • 0 (0 voturi)    
      Atr 72 au recomandare sa nu zboare (Joi, 2 decembrie 2010, 9:59)

      Cristian [anonim] i-a raspuns lui prasutistul

      [http://en.wikipedia.org/wiki/American_Eagle_Flight_4184]
    • 0 (0 voturi)    
      Asta e problema (Joi, 2 decembrie 2010, 10:22)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui prasutistul

      Ca toate companiile romanesti merg pe "prudenta". CFR-ul merge incet, metroul vine rar, avionul nu decoleaza daca e prea frig, etc...
      Si cu toata aceasta prudenta, accidentele sunt cam la fel ca la companiile straine care sunt imprudente si zboara pe orice vreme, metrourile vin unul dupa altul, iar trenurile circula cu super viteze.
      Evident ca se mai produc si accidente la ei, dar comparand numarul de trenuri/avioane/calatori transportati, cred ca iesim tot pe acolo si noi.
  • +2 (4 voturi)    
    niste isterici care dau vina pe Otopeni (Miercuri, 1 decembrie 2010, 21:00)

    toto [anonim]

    Fratilor, in toata Europa sunt curse anulate, nu mai exagerati cu chestia asta, ca numai la "noi se intampla". De exemplu pe Heathrow sunt probleme cu avioanele ce trebuiau sa soseasca din Rusia, Irlanda, Edinburgh(aeroport inchis azi), Paris si Geneva si mai pe seara Munchen, Helsinki si Berlin. Cred ca sunt cateva zeci de curse anulate la Londra. Daca aruncati o privire pe situl aeroportului o ssa vedeti ca cea mai mare parte a cusrelor anulate, sunt cele interne. Cat despre vreme, e foarte rar ce s-a intamplat azi in Bucuresti, aceasta ploaie care ingheata instant sa tina toata ziua. Aveam pe masina 1 cm de gheata si cu greu am deschis o portiera.
  • +2 (2 voturi)    
    conditiile meteo (Miercuri, 1 decembrie 2010, 22:05)

    denisa [anonim]

    eu una nu inteleg cum nu le e frica sa zboare pe o asemenea vreme.. cand ploua in capitala, am simtit turbulentele si chiar nu e placut, dar acum cand uneori nu vezi nimic....oameni buni nu va ganditi si la viata voastra in primul rand! o isterie asemanatoare a fost si cu norul de cenusa cand toata lumea vroia acasa... asta e...s-a intamplat...culmea de la mama natura....acum stam cuminti...
  • -1 (1 vot)    
    Doar Hrusca mai poate degivra TAROM-ul (Miercuri, 1 decembrie 2010, 22:15)

    colindatorul [anonim]

    Ar trebui adaugata la Hrusca-facts:
    Doar Hrusca mai poate degivra TAROM-ul
  • +1 (1 vot)    
    'prosti, da' multi' (Miercuri, 1 decembrie 2010, 23:54)

    ... [anonim]

    si totusi, daca sunt atat de multi, atunci poate ca nu-i o problema de "dobitocie", ci de statistica...

    iar statistica ne spune ca civilizatia nu se impune neaparat cu biciul, ci cu timpul. snobismul nu ne permite decat sa ne facem locuinte kitcsh-oase, este complet inutil la schimbarea mentalitatilor. pentru mentalitati timpul se scurge cu aceeasi incetineala, poti sa le ameninti si cu sfarsitul lumii si tot nu obtii vreo scurtatura.

    asa ca - rabdare: si pasagerii straini se pot dovedi "dobitoci" in multe alte situatii. putem face, aproape fiecare dintre noi, parte dintr-o turma la un moment dat.
  • +2 (2 voturi)    
    pentru suparatii de pe aeroport (Joi, 2 decembrie 2010, 0:32)

    ingineru [anonim]

    Va spun sincer ca eu, daca aveam bilet la avion pentru o zi ca cea de astazi, fara ezitare as fi anulat deplasarea si as fi asteptat sa se amelioreze conditiile meteo. Si asta pentru ca am studiat in facultate accidente aviatice produse din cauza fenomenului de givrarj. Daca v-au tinut in avion cate 4-5 ore, dupa care v-au dat jos, poate ca trebuia sa va dea de gandit chestia asta si sa nu mai injurati companiile ca nu va duc acolo unde aveti voi treaba.
  • +3 (3 voturi)    
    nu mai va aprindeti ca sifoanele (Joi, 2 decembrie 2010, 1:25)

    andrei d [anonim]

    am fost printre norocosii care au zburat azi de pe otopeni si mi-au cam transpirat mainile la decolare si aterizare. cand am ajuns in munchen am primit sms de la lufthansa ca zborul 2 a fost anulat. am incercat sa sun timp de 30 de minute la nr pe care mi l-au dat ei fara succes.
    toata lumea se asezase usurel la coada la service desk, coada avea peste 500 de persoane, peste 200 m si foarte civilizat. dupa ce m-au rerutat, am stat in avion 1:30 ca sa asteptam degivrarea.

    o singura rugaminte: nu mai fiti asa aprigi.
    - tarom e o companie sigura
    - fenomenul de azi a fost nasol, cine a coborat la masina dimineata stie
    - nu numai tarom anuleaza curse
    - daca se intampla asta pe aeroportul din paris ati fi luat-o razna, acolo e mama incompetentei
    - e neplacut pentru toate lumea dar siguranta e mai importanta
    - nu poti sa reclami la anpc doar ca a venit ploaie care ingheata
    - stiu ce vorbesc, am ~250 de zboruri
    P.S. acum scriu dintr-o camera de hotel unde am ajuns cu 2 zboruri, 1 tren si un taxi si cu 8 ore intarziere. tot drumul m-am gandit daca a meritat riscul, inca nu stiu...
    • 0 (0 voturi)    
      hehe (Joi, 2 decembrie 2010, 9:41)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui andrei d

      Da, mare dreptate ai. Romanii sufera de mania persecutiei si dau din picior ca Peg Bundy, crezand ca asa o sa li se rezolve toate problemele, ca daca nu suna si fac reclamatie. Este aberant, atata inconstienta, supunandu-se la riscuri considerabile.Problemele de degivrare sunt vitale oricarui zbor. Cazuri de air crash din cauza ghetii de pe aripi sunt gramada.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu o lua chiar asa (Joi, 2 decembrie 2010, 10:28)

      Andu [anonim] i-a raspuns lui andrei d

      Poate daca ai fi ramas in Bucuresti, ar fi facut accident taximetristul cu care te-ai fi intors acasa.
  • 0 (0 voturi)    
    intarzieri/anulari (Joi, 2 decembrie 2010, 11:19)

    acinigrev [anonim]

    nu doar cursele Tarom au fost anulate ci si Lufthansa, LOT, British Airways ... etc ... dar ac de obicei nu facem altceva decat sa ne blamam singuri.
  • 0 (0 voturi)    
    Tarom de 2 lei (Joi, 2 decembrie 2010, 12:28)

    raluca [anonim]

    Sunt unul din pasagerii care trebuiau sa decoleze ieri cu Tarom la ora 9 spre Zurich. Bataie de joc, la ora 12 ne-au anuntat ca s-a anulat, si DA am reusit sa plec cu Czech Airlines cu conexiune, dupa multe scandaluri cu cei de la Tarom care nu au vrut sa imi returneze banii ca sa pot cumpara alt bilet, mai au avut tupeul cei de la Ticketing sa ma intrebe daca ii mai vreau, nu vii las voua cadou. Am aterizat la Praga unde este o zapada de 10 cm. Can trebuie sa plecam spre Zurich, au inchis aeroportul dar imediat ne-au rezervat o alta cursa, cu alta companie, ne-au oferit bauturi, manacare si ne vor deconta si cazarea la un hotel de 3-4 stele. asa ca Tarom este o companie de 2 lei, nu au stiut cum sa procedeze, nu au fost organizati, ne-au tinut afara o jumate de h ptr ca nu aveau protocol de a ne primi din nou in aeroport.. surpiza venit iarna si nu stiau ca trebuie sa degivereze avionele.
    • 0 (0 voturi)    
      nu primesti banii pe loc (Sâmbătă, 4 decembrie 2010, 16:55)

      kiki [anonim] i-a raspuns lui raluca

      Probabil nu zburati prea des sau nu ati mai avut o situatie de anulare a zborului. O informatie, va asigur ca de la cineva care stie: nici o companie nu iti returmeaza banii pe bilet, pe loc. ii veti primi, prin aceeasi modalitate prin care ati platit, la cerere.
      Si pe Otopeni s=a oferit cazare, dar, e adevarat e mai frumos la Praga. Si se critica mai lejer.
      Zboruri placute si fara incidente si nu va mai suparati pe vreme, de fapt.
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Joi, 2 decembrie 2010, 12:45)

    Gogu aviatoru [anonim]

    Daca aveati habar de regulile din aviatie si alte cunostinte legate de zbor nu ati mai fi aberat pe aici. Avionul nu este autobuz.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version