VIDEO Traian Basescu, la intalnirea cu delegatia FMI: Europa e inca in criza, povestea din presa ca economia si-a revenit nu este reala

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 10:12 Actualitate | Esenţial


Delegatia Fondului Monetar International la Bucuresti, condusa de Jeffrey Franks, seful Misiunii FMI pentru Romania, a fost primita, sambata dimineata, la Palatul Cotroceni, de presedintele Traian Basescu, la o zi dupa convorbirile avute cu premierul Emil Boc, potrivit Agerpres. "Tocmai am incheiat intalnirea cu sefii de stat si de guvern din UE (vineri, la Bruxelles, la lucrarile Consiliului European, n.red). Ei probabil stiu mai bine decat altii ca Europa este inca in criza. Povestea care apare in ziare si la televiziune despre revenirea economiei inca nu este realitate", le-a spus Traian Basescu oficialilor FMI, la inceputul intalnirii, adaugand ca riscul ca economiile sa reintre in criza este inca "aproape de noi toti", anunta Mediafax.



Traian Basescu le-a spus, sambata, reprezentantilor FMI la Bucuresti, ca le multumeste pentru ca au acceptat intalnirea. El a adaugat ca doreste sa cunoasca, la finele misiunii delegatiei in Romania, concluziile acesteia precum si ce trebuie sa faca impreuna cele doua parti in perioada urmatoare, in cadrul intelegerii cu FMI.
  • "Multumim, domnule presedinte. Este intotdeuna o placere sa va vizitam. Am avut cateva discutii intense si dure aici si cred ca suntem in postura de a ajunge la o intelegere si a trage concluziile vizitei noastre aici. Asa cum stiti, au fost provocari aici in Romania in ultimele cateva luni, dar pasii au fost facuti pentru a merge inainte. Suntem in a sasea etapa a colaborarii noastre, avem o cooperare foarte buna cu Banca Nationala, cu ministrul de Finante si in aceasta vizita multi ministri s-au implicat in discutii", i-a spus Jeffrey Franks sefului statului roman, adaugand ca delegatia FMI pe care o conduce a avut "cateva discutii dure si intense" la Bucuresti, insa exista o colaborare buna cu autoritatile si ca se va ajunge la o intelegere.
Romania va trebui sa solicite o noua derogare pentru neindeplinirea conditionalitatii privind arieratele, a anuntat vineri Jeffrey Franks, dupa intalnirea cu guvernatorul BNR, Mugur Isarescu.

"Romania va trebui sa solicite o noua derogare pentru neindeplinirea conditionalitatii privind arieratele deoarece tinta din acest domeniu va fi ratata din nou"
, a explicat oficialul FMI.

Jeffrey Franks a subliniat ca, de la inceputul programului cu Romania, a existat o tinta referitoare la eliminarea arieratelor, "si de la inceput au fost probleme in acest domeniu. Vom continua sa lucram cu autoritatile si sa cautam solutii pentru a reduce arieratele in continuare".

Romania a obtinut deja, pana acum, trei derogari pentru neindeplinirea tintei privind arieratele.
  • "2011 este in mod cert anul iesirii noastre din criza economica, insa maximul efectelor sociale se va resimti in aceasta iarna, dupa care piata fortei de munca va incepe sa absoarba forta de munca. Anul 2011 va fi un an de crestere economica. Cat de mare va fi vom decide noi, creand resurse in buget pentru a atrage bani de la Uniunea Europeana", declara, pe 9 septembrie, presedintele Traian Basescu, intr-o emisiune la postul public de radio.
Atat seful statului, cat si premierul Emil Boc au afirmat de mai multe ori, in ultima perioada, ca in 2011 Romania va iesi din criza si va avea crestere economica.


Citeste si:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4367 vizualizari

  • -4 (24 voturi)    
    Presa-i de vina.. (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 11:10)

    haiducul [anonim]

    Ca dau informatii false mai ales cea internationala,noroc cu marinelu care ia explicat,desenat lui mister Jeffrey Franks cum ca europa este inca in criza.
    • -3 (17 voturi)    
      Mai Haiducule (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:12)

      Ionel [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      Ce presa internationala citesti tu,
      "Forest Journal"?
    • +14 (20 voturi)    
      Spune cu totul altceva (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:32)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      NU ca este de vina ci ca este proasta calitate!

      Spune explicit ca preia toate gososile populiste spuse de politicieni (si nu cred ca exista pe lumea asta politician care sa nu serveasca gogosi presei) si le prezinta populatiei fara nici cea mai mica analiza (sa nu spun discernamant).

      Inca o data reconfirma ceea ce a mai spus de cateva ori, si anume ca nu numai in Romania, dar mai ales in Romania, presa este tip tonomat: scribi care preia si redau orice informatie, fara sa o inteleaga, fara sa anticipeze efectul sau impactul real, fara sa se califice pe nici un domeniu.

      99% din "analizele" facute de presa romana se rezuma cel mult la zona gramaticii, a nuantelor, a subaintelesurilor, ceea ce tradeaza ca majoritatea provin din mediul filolog.
      Poate unii ajung poate la stadiul de artisti ai cuvintelor, dar in ceea ce priveste zona economica, tehnica, inginereasca, medicala, zonele specializate, nu se intampla nimic.

      Presa refuza sa se specializeze, prefera stadiul de tonomat.

      Mai mult de atat, presa romana nu are subiecte. Zilnic, toate televiziunile si ziarele dau aceleasi stiri. Ca si cum in fiecare dimineata s-ar strange toti in fata Scanteii si s-ar duce in gasca sa vada ba o baba spanzurata, ba un hot nenorocot, ba o gaina cu trei picioare... ba un set nou de tzatze dambovitene.

      Macar de ar face si asta, pe real cumpara de la NewsIn sau CNN sau alte institutii cat de cat cunoscute.Subiectele alea putine si proaste sunt cumparate "en-gross" si servite "en-detail".
      Prea putine televiziuni si ziare platesc corespondenti sau investigatori de presa.

      Asa ca, tonomate din toate tarile uniti-va!
      • +5 (7 voturi)    
        Sunt total de acord cu tine. (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 15:46)

        frankestain [utilizator] i-a raspuns lui anonim

        Dar vin cu o mica completare ,si serviciile secrete au o mare contributie la manipulare,dezinformare.
        Cat despre informatiile din presa straina nu vin numai de la agentiile de presa romanesti iau informatii,au si ei jurnalisti acreditati care sunt atenti la ce se intampla,pe langa acestia sunt si agenti secreti implicati.
      • +3 (7 voturi)    
        Dezinformare (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 20:05)

        JMT [anonim] i-a raspuns lui anonim

        postarea dumitale este din punct de vedere intelectual"agramata". Presa nu are rolul sa califice sau sa interpreteze informatiile pe care le disemineaza la public, presa are datoria sa colporteze informatia nealterata de la sursa la primitor care este publicul. Numai presa comunista transfigureaza si ambaleaza adevarul in poleiala ideologica. Confunzi serviciul de stiri cu activitatea de comentare a stirii, ele doua trebuie complect separate, pentru a proteja acuratetea informativa. Si vreau sa te invat ceva, CNN este o organizatie mult mai putin obiectiva, decit incerci dumneata sa o pictezi cu elan subordonant.
        Spun toate astea cu toate ca si eu am o opinie indoielnica despre perfomantele presei romane, insa relevarea adevarul este mult mai importanta deict opiniile fiecaruie dintre noi,
    • +1 (1 vot)    
      n-ai inteles nimic (Duminică, 31 octombrie 2010, 11:58)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui haiducul

      'vestul' e prost si minte, noi suntem destepti si recunoastem adevarul.
      suntem asa destepti de am ajuns pe ultimul loc in europa la nivelul de trai si intelegem asa bine economia ca avem cele mai multe judete pe lista celor mai sarace regiuni din uniunea europeana.
      comisia europeana e formata din papagali care spun ca vestul va creste anul asta cu 1.9% si care mint ca sa-si pacaleasca alegatorii.
      ce n-ai inteles? adevarul suprem vine din prostia si saracia noastra, nu din realitatile lor.
      adevarul suprem vine din buricul 'conducatorului' si nu din simplul fapt ca oamenii n-au ce pune pe masa.
      aflam acum ca tot vestul e corupt si mincinos si ca ii asteapta dezastrul, nu ca pe noi care intram anul viitor intr-o crestere economica fara precedent...
  • 0 (22 voturi)    
    Nu zicea domnu Presedinte asa ? (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 11:27)

    Votant [anonim]

    Chiar la intanlirea electorala de la TVR din pre-ziua alegerilor presidintiale: economia da semne de revenire, exportul a crescut, productia industriala ... ?

    A, inteleg. Se razgandeste. Determinatat mandatelor presidintiale este razgandirea. Succesuri pe mai departe Rromania !
    • +5 (7 voturi)    
      economia apartine unei tzari (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 15:14)

      bula [anonim] i-a raspuns lui Votant

      sectorul de constructii a cazut cu 30% si (probabil) va mai cadea. Chiar daca industria are cifre din ce in ce mai bune, pt. ca per ansamblu sa fie totul pe plus, mai trebuie !!! In plus, 80% din agricultura este nefiscalizata (fara contrazicere) deci nesocotita in PIB.
  • +16 (24 voturi)    
    Europa este inca in criza (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 11:49)

    Investor [anonim]

    Da ,domnule presedinte,cei care suntem
    implicati stim bine ca economia europeana ,
    economia nord americana si alte parti mari din
    economia momdiala sunt inca in ghearele
    recesiunii,cu perspective aproape certe ca
    se va intra intr-o stagnare de durata pe care o vedem in Japonia de cca 20 de ani.
    Stimulii financiari la nesfarsit si politicile de stanga
    care indeamna populatia sa nu-si restranga consumul cu care s-a invatzat in perioada de boom ne vor tine intr-o stare de lunga
    baltire,in loc ca sa fie lasate legile pietei
    sa-si faca menirea,companiile neperformante sa
    fie eliminate iar state sa-si reduca nivelul
    de protectie sociala eliminand de sub ea ,puturosii
    si smecheri.
    • +5 (17 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:10)

      Top Notch [utilizator] i-a raspuns lui Investor

      Ma gindesc ce ar fi fost cu geoana presedinte, sau cu amaritul asta de Ponta care ar da drumul la tiparnita
    • +3 (11 voturi)    
      Cum si cine sa inteleaga... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:25)

      Costica [anonim] i-a raspuns lui Investor

      ...cand "democratia" ela mana celor ce nu produc , care au devenit majoritari? Toata Europa e in situatia asta , spra-protectia sociala dusa de "socialistii liberalli" au distrus viitorul copiilor lor. Extremismul va renaste si urmatorul razboi mondial vine peste noi. Castigatorii vor fi chinezii, care nu vor renunta la politica laica si "comunista", vor avea atat crestere economica cat si stabilitate care se va dovedi ca este mult dorita tinta a occidentului. Europa se islamizeaza si se va ajunge la o confruntare directa intre religii, desi crestinismul pierde teren rapid , caci europenii au devenit super apatici si imorali...Privind tabloul general putem spune ca Apocalipsa nue departe...
    • -8 (16 voturi)    
      portocaliiii=hoti (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:49)

      contra lui bashinescu [anonim] i-a raspuns lui Investor

      Am avut resedinta in Occident in ultimii 5 ani de zile si depun marturie ca nimic din cee a ce se spune despre asa-zisa criza nu s-a intamplat acolo. Ce am auzit despre ceea ce s eintampla in Romania si , ulterior, ceea ce traiesc de aproape un an de zile aici, e neverosimil... In conditiile in care exista o groaza de romani care calatoresc si vad ce se intampla pe alte meleaguri, portocaliii isi fac de cpa si adorm lumea cu povesti despre "criza nemiloasa" uitand sa ne dea detalii despre cum au furat 5 mil. Euro din relatia ALRO-Rusia, via udrea si cocos, despre cum se plimba boc si consilierii lui hoti de la cluuj pe banii publici la preturi astronomice ca de : mocofanu'tot mocofan... Cea ce denumesc ei criza e de fapt rezultatul furtului sistematic "la blana" practicat de bashinescu si gasca lui de curve hoate. E pretul pe care il platim ca eba sa ii placa lui sida si invers, pretul platit pentru sedintele de calarie ale mariei si pentru a-l tine in functie pe flutur desemnat de maria gardianul suvevei, aciolo unde are ea rudele si unde se duc toti portocaliii cand e vrea inundatie sau altceva care ar pune in pericol neamul mariei bashinescu.In fien, e pretul pe care il platim pentru ca o mana de nemernici autointitulati intelectuali de mare valoare, gen bakonski, patapievici, avramescu, ungureanu s.a sa isi plimbe raturile prin Paris si alte capitale cu staif la fiecare sfarsit de saptamana.
      • +2 (8 voturi)    
        Ti se impune tratament urgent... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:35)

        nicu [anonim] i-a raspuns lui contra lui bashinescu

        Daca zici ca in Occident n-a fost nici o criza in ultimii cinci ani, inseamna ca esti un nenorocit de postac psd care nici n-a pus piciorul in afara tarii, ci a infulecat in ultimii cinci ani din cirnatul lui vanghelie. Abjectia mataluta mi se pare monstruoasa...
      • +4 (10 voturi)    
        Ce limbaj ... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 18:49)

        yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui contra lui bashinescu

        Ce limbaj stimabile ... unde ati rezidat cinci ani se vorbea tot asa?
    • +2 (6 voturi)    
      Bravo !!!!! (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 20:10)

      JMT [anonim] i-a raspuns lui Investor

      Bavo !!!!!! si te rog sa imi permiti sa te numesc
      " O minte limpede".
  • +4 (18 voturi)    
    Europa in criza (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 11:58)

    Raj [utilizator]

    D-nul Basescu e bine informat si stie ce spune,spre deosebire de guralivii ce apar pe cele 2 trompete tv.
    Statele puternic dezvoltate din europa trec criza cu mai putine constringeri.La noi e ceva mai greu datorita proastei organizari a bugetarilor,a furturilor din banul public la nivel local,si a starii precare a economiei.
    • -2 (10 voturi)    
      Mare noroc pe uniune... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 20:10)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui Raj

      ...ca a intrat Romania care il are ca presedinte pe mesia Zeus,care le-a deschis ochii spunandu-le ca tarile lor sunt in criza si ca ziarele mint.
      Cum a ajuns acasa David Cameron ia chemat la ordin pe mincinosi de la REUTERS,Sarkozi pe cei de la FRANCE PRESS, Merkel pe cei de la DPA,Berlusconi pe ANSA,Zapatero i-a concediat pe toti de la EPE.etc.
      Vai steaua noastra,credeam ca are tupeu doar aici in tara,aici taie si spanzura acolo nu-l baga nimeni in seama se invarte printre ei ca un catel fara stapan.
      Ultima tara din EU cea mai saraca, cea mai corupta...tara cu cei mai multi cersetori imprastiati prin toate orasele,cand se da o stire despre romania dau numai case de chirpici darapanate drumuri neasfaltate,carute si copii desculti prost imbracati,orasele arata ca dupa razboi drumuri pline de gropi cu blocuri nevopsite....
      Cred ca cei care au fost prezenti au ras pe saturate si automat le-a aparut imaginea cu cersetori si prostituatele care le-au umplut capitalele....
    • +1 (1 vot)    
      Vesnicul basescu (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 22:00)

      Panthera Roz [anonim] i-a raspuns lui Raj

      Bai Raj,televiziunile laea doua nu fac decit sa ne povesteasca ce zice preamaritul tau Base.El isi schimba decl;aratiile de la o zi la alta,el a zis mai intii ca Romania se incapatzineaza sa nu intre in criza,apoi ca vaaaii,am intrat,apoi de vreo doua ori ca am iesit din criza si acum,in sfirsit,dupa vizita in West,s-a lamurit,suntem in criza si Evropa e si ea acolo...Ce prosti occidentalii astia ca nu-l aleg sef pe Marele Capitan lasindu-l sa-si piarda vremea si talentul in micutza Romanaie.
  • +9 (15 voturi)    
    Totusi Romani va avea crestere anul viitor (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 11:59)

    Comunistu [anonim]

    Asa a spus dl Jeffrey Franks.
    Cred ca omul minte intrucat vrea sa candideze la Primaria Sectorului 5
  • -8 (20 voturi)    
    vaaaaiiii.... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:11)

    Codruta N [utilizator]

    ca sa vezi! Dar ce zicea asta-primavara (ca sa nu mai zic de campania electorala)?

    Io cred ca, de cand a renuntat la Politie, sta de vorba cu vreunul din taximetristii cu care merg eu - vad ca citeaza exact ce le tot spun eu, inca de asta-vara... >:)
  • -8 (18 voturi)    
    ori e..., ori e ..... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:26)

    razganditul... [anonim]

    BAScosul ori e pinochio, ori incompetent.
    Eu cred ca amandoua!
    • 0 (6 voturi)    
      ce-mi place mie la voi... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:09)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui razganditul...

      e ca pastrati tonul dialogului promovat de partid! V-a contaminat Victoras chiar pe toti pe toti, sau azi e randul vanghelistilor?
      Mai decent baieti, mai decent...
  • -9 (21 voturi)    
    afara cu udrea, cocos, bashinescu, boc si ritzi! (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 12:35)

    jos bashinescu! [anonim]

    De fapt, afara cu portocaliii! Nu iti trebuie studii foarte multe sa iti dai sema aca in Europa nu mai e criza de mult (nici ca a fost ) si mai ales ca la noi, dezastrul guvernarii portocalii si al tolerarii unei creaturi cum e bashinescu e adevarata criza.de care suferim. Neavand creier si nici capacitatea de a recunoaste ca a adus numai nenorocire pe aceste plaiuri, el are idei si, mai mult, le impartaseste unora care il cunosc de breaz ce e adica evreilor de la fmi.... Rad astia de la fmi si cu fundul de el.... Aproape ca nu imi vine sacre d ca din cauza unor handicapati care au facut o pasiune pentru acest golan, on generatie pierde 10 ani din viata... Ce-i d efacut?! Trebuie actionat in forta, cred eu.
    • +9 (17 voturi)    
      Cu oameni (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 13:17)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui jos bashinescu!

      ca tine vulgari,xenofobi si violenti...Vai de poporul care scoate asemenea specimene...!
    • -2 (6 voturi)    
      mare adevar ai grait (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 15:31)

      Bull [anonim] i-a raspuns lui jos bashinescu!

      e de notorietate ca pentru potolirea poftelor elenei nu-i suficient impulsul, iti mai trebuie si forta. Adica trebuie actionat in forta...
  • +2 (8 voturi)    
    daca Europa... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 13:05)

    $ [anonim]

    Pai daca Europa este in criza, noi cu economie de lumea treia unde suntem?
  • +1 (5 voturi)    
    FMI loves Basescu (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 13:13)

    Spock [anonim]

    You won't hear me, but you'll feel me
    Without warning, something's dawning, listen
    Then within your senses,
    You'll know you're defenseless
    How your heart beats, when you run for cover
    Your can't retreat, I spy like no other

    Then we race together, we can ride forever
    Wrapped in horsepower, driving into fury
    Changing gear I pull you tighter to me

    I'm your turbo lover
    Tell me there's no other
    I'm your turbo lover
    Better run for cover

    We hold each other closer, as we shift to overdrive
    And everything goes rushing by, with every nerve alive
    We move so fast it seems as though we've taken to the sky
    Love machines in harmony, we hear the engines cry

    I'm your turbo lover
    Tell me there's no other
    I'm your turbo lover
    Better run for cover

    On and on we're charging to the place so many seek
    In perfect synchronicity of which so many speak
    We feel so close to heaven in this roaring heavy load
    And then in sheer abandonment, we shatter and explode.

    I'm your turbo lover
    Tell me there's no other
    I'm your turbo lover
    Better run for cover

    I'm your turbo lover
    Tell me there's no other
    I'm your turbo lover
    Better run for cover
    • +3 (3 voturi)    
      Brothers of metal knows no master (alta sursa) (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 19:48)

      JUDAS [anonim] i-a raspuns lui Spock

      Frate ii bagi pe astia mici in confuzie. Nu vezi ca lumea se cearta pe chestiuni politice?
      • +1 (1 vot)    
        \m/ :)) (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 21:07)

        diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui JUDAS

        nu zi mai mult sa nu faca cineva armasar din tzântzar: mi-e sa nu faca oaresicine pacate dupa pacate sarind de la chestiuni politice la fobii de destramare sociala si statala dand exemplul Priestina, distrugerea legilor \m/ etc etc
  • -1 (11 voturi)    
    Un presedinte luminat (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:06)

    satanae [anonim]

    Ce noroc pe noi ca avem o asa mare valoare in fruntea noastra! Daca nu ar fi acest capitan al nostru, s-ar duce dracului rapita si la noi si in Europa si-n toata lumea! Cred ca la Bruxelles i-a lamurit pe toti din Europa ca nu trebuie sa creada in povestile spuse de presa moguleasca de la ei si sa urmeze programul lu' ala micu' ca sa-si reformeze si statele lor. Deci, cu totii vom sta tot intr-o criza enspe ani de acum incolo pina cind se va indupleca Europa sa-l accepte pe ala micu' ca prim ministru al tuturor. SI atunci vor face cu totii ceea ce facem noi acum, adica nimic, se vor face cu totii mici si vor astepta sa treaca criza. La noi deja da roade aceasta mirifica strategie, asa ca obligatoriu trebuie sa mearga in toata Europa. Nu pot decit sa spun ca nu numai noi avem noroc cu marinarul si ala micu', ci toata Europa, ba chiar intreaga lume poate sa binecuvinteze faptul ca au ajuns la putere asa niste oameni luminati.
    A, si era sa uit: este absolut clar ca nu trebuie sa credem presa ticalosita de la noi, pt ca nu din cauza prostiei marilor nostri lideri o sa crapam de foame, ci pt ca este criza, domne! Ce poate sa faca asta micu decit sa astepte sa treaca pe la altii! SI daca la altii vi se pare ca a trecut, vi se pare prost, marinarul stie mai bine! Asa ca ciocu' mic, ca avem niste genii la putere si stie ei mai bine ce sa faca!
  • -3 (9 voturi)    
    Basescu, Udrea si Cocos NU sunt in criza (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:11)

    Frankie [utilizator]

    Ei traiesc foarte bine. Ne-a indemnat sa emigram in vest unde sunt salarii mai bune sa ramane el cu Nuti singuri in tara...
  • -3 (7 voturi)    
    minciuni (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:15)

    claudia [anonim]

    Cu astia o sa iesim din CRIZA la sfantul asteapta..Ei PDL-istii sunt de mult iesiti din criza si sunt singurii CARE TRAIESC BINE...O sa iesim din criza asa cum NU SE TAIE DIN PENSII...CUM CRESC SALARIILE DASCALILOR, CUM CEI CARE AU AVERI NEJUSTIFICATE VOR FI CONFISCATE...Oare nu ne-am saturat de atata minciuna? VINE DECEMBRIE...
  • +1 (3 voturi)    
    BERD zice ca (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:22)

    M.aura [utilizator]

    Doar trei tari ramin in 2010 in recesiune: Grecia, Romania si Letonia, iar in 2011 Romania va avea cea mai mica crestere economica din UE.
    Pe cine sa cred? pe dl presedinte sau pe BERD?
  • +3 (19 voturi)    
    ipocrizie (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 14:58)

    panaite [utilizator]

    Tara o duce greu iar noi ne facem ca nu pricepem de ce. In 25 de ani, sub regim dictatorial de stanga, Romania a construit o industrie, o agricultura modernizata ( irigatii, mecanizare), infrastructura, constructii etc. la un nivel care ii permitea sa se intretina. Nu grozav, dar mergea. In 20 de ani, din 1989 incoace, la initiativa si presiunea vestului si cu contributia cozilor de topor din tara aceste bunuri s-au distrus sistematic, fiind inlocuite cu imprumuturi externe. Varianta optima : imprumuturi interne pentru reluarea ciclurilor de productie si exportul bunurilor rezultate a fost inlocuita cu cea mai rea optiune : imprumuturi externe pentru importuri de bunuri de consum. Pe scurt, traim pe perfuzii externe, nemaiavand economie. Timp de 20 de ani nimeni nu s-a sesizat.
    Acum distrugatorii economiei nationale psd-pnl precum si sindicalistii partasi la distrugere fac spume la gura la Boc si Basescu, sa reporneasca economia. Care economie ????? daca in dictatura a durat 25 de ani industrializarea, dar acum, in entropia democratica, cat ar dura ???????? peste 25 de ani………IAR VOI VRETI DE LA BOC SA FACA CE ????
    • -3 (9 voturi)    
      boc-poc (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 19:53)

      SA FACA POC !!! [anonim] i-a raspuns lui panaite

      Boc sa faca poc, Base sa se bese si voi, admiratorii lor sa aveti o viata fericita.
  • 0 (8 voturi)    
    Mai nascu Romania un lider zonal... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 15:44)

    trnt [anonim]

    care in loc sa-si bata capul ca in Romania se moare de foame il fu_e grija de altii.Deocamdata restul Europei reprezinta pentru foarte multi romani o alternativa la mizeria din tara.Poate scrie si el niste carti ca predecesorii lui sa citeasca cei interesati si pe restul sa-i lase in pace cu gargara lui.
  • -4 (6 voturi)    
    DESTEAPTA-TE ROMANE (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 16:47)

    CLAU [anonim]

    ASA S-A VRUT ! Cred ca cineva vrea sa ne distruga ca natie, ca sa le vina mai usor hunilor sa ne cotropeasca..ca si asa ...acolo unde s-au asezat...nu prea au un relief ca al tarii noastre...Voi nu vedeti ca HUNII AU FOST MEREU LA PUTERE... IAR CA ACUM, SA LE DEA ATATEA DREPTURI CA EI SA POATA SA FURE, SA DISTRUGA TARA...NU SE POATE..Nu vorbesc de ungurii romani, care o duc greu ca si noi, ci de acei huni care ne-au distrus tot..incepand cu acea LOVITURA DE STAT...DIN 1989..Desrteapta-te romane pana nu e prea tarziu...sa ajungi sa circuli cu pasaport la tine in tara..Chiar sunt toti un popor de BOK ?
    Sunt curioasa daca voi o sa publicati ceea ce scriu romanii nu BASESTISTII VOSTRI..VOI ATI DISTRUS TARA...
  • +1 (9 voturi)    
    "cert" ?! zicea Basescu in septembrie ??!!!! (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 18:18)

    lili [anonim]

    din septembrie si pana zi Dl Basescu si-a schimbat opiniile de cate ori si-a schimbat ciorapii. Care-i diferenta ??!!!! Pentru numele lui Dumnezeu, sa dea Domnul sa fie mai bine in 2011, dar cum a putut spune "cert" dupa ce a dat-o de atatea ori in bara cu iesirea din criza!!! Vad insa ca intalnirea cu sefii ai mari din UE l-a adus putin cu picioarele pe taramul crizei pamantene.....Si apoi, zise chiar Dl Adrian Vasilescu mai zilele trecute si mai priceput in ale economiei ca nu vom iesi curand din criza, cel mult vom iesi din recesiune, adica nu va mai fi pe MINUS economia , adica PIBul .... Dar de CRIZA de care vorbeste dl Basescu ca vom scapa, nici pe departe nu va fi asa, numai ca termenii sunt varza in creierul Dlui Basescu si mai si in al Dlui Boc!! Vom iesi cel mult din recesiune in 2011 (desi nu cred, cred mai degraba ca 2011 va fi comparabil cu 2009 inca) si abia apoi peste nu stiu cati ani a spus Dl Vasilescu putem vorbi de iesirea din criza, adica de scaderea somajului, de cresterea consumului..... Nu stiu pe ce isi bazeaza Dl Basescu afirmatia ca in 2011 vom iesi din criza, dar nu e ceva neobisnuit, mai obisnuit la Dumnealui e sa faca astfel de afirmatii fara sa le argumenteze..... Politichie damboviteana de 2 bani jumate.... rezultatele se vad......
  • 0 (6 voturi)    
    Care parte a Europei??? (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 20:08)

    Anonim [anonim]

    Este in criza partea de Europa de la Nadlac inspre est, iar despre iesirea romaniei din criza in 2011, ma indoiesc profund, eu traiesc in Germania si la ce stiri economico-sociale vad despre romania,si la cum vad nemtii situatia de acolo, nu prea cred ca romania va iesii mai repede de 2013 din criza.
  • +1 (7 voturi)    
    D-l Basescu se afla intre-o grava eroare ! (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 20:33)

    Mihai V [anonim]

    De la aparitia primelor semnale ale crizei economice, presedintele a facut nenumarate declaratii contradictorii. Ce pazeste armata de consilieri pe care ii are, platiti gras din fonduri publice, de-l lasa sa se balaceasca in declaratii defetiste? S-a ajuns sa nu mai avem nici un fel de incredere nici in declaratiile sefului statului. Mai mult, prin ce face, adinceste neincrederea populatiei in viitorul ei si contribuie la apatia generala indusa populatiei de clasa politica. Presedintele trebuie sa fie mai atent atunci cand transmite ceva populatiei.
  • +1 (5 voturi)    
    pai cum adica "cat de mare va fi vom decide noi"? (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 21:07)

    Jolly Roger [anonim]

    vorbea de crestere economica....
    acest domn "specialist" in economie prevedea acum 1 an si juma ca nu va exista criza in romania, acum decide acest domn cand va iesi romania din criza....
    nu ne da de gandit asa ceva?
    si oare de ce acest presedinte fara tara... nu are analisti si specialisti care pot da date corespunzatoare cand va iesi romania din criza... oare are el ceva cu caracatita paul???
    paote ca a intalnit-o de mai multe ori in vagabondajul lui civilizat pe oceane, lol
    cum si una fara sens:
    nu va mai facti marinari, chelia vine de la vant cand esti pe "vapor"...
  • +1 (5 voturi)    
    Dl Basescu a mers la Bruxelles ca sa afle... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 21:32)

    mihaela [anonim]

    ca inca este criza, asa i-au spus sefii Europei, aia care stiu mai bine ca inca este criza !!!! Sa auzi si sa nu crezi!! Pai, cum asa?! Parca in septembrie 2010 Dl Basescu zicea altceva. Zicea cum ca : "2011 este in mod cert anul iesirii noastre din criza economica, " si ca " Anul 2011 va fi un an de crestere economica"...... Dl Basescu a uitat ce a declarat cu cateva saptamani inainte sau iesirea in lumea aia de la Bruxelles l-a adus cu picioarele pe pamant si a auzit si Dumnealui ca inca nu a trecut criza in Europa , mai mult exista riscul revenirii..... Si ce mai ne incuraja Dl Basescu in septembrie 2010 ca in 2011 vom iesi din criza, o tara intreaga chiar astepta anul 2011.... Acum, ce-or mai astepta romanii, nu stiu......Previziunile si promisiunile Dlui Basescu nu le mai asteapta sigur.........
  • +1 (1 vot)    
    Nu ne putem compara cu restul Europei (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 22:15)

    Vali [anonim]

    Nu inteleg. Cum adica i-a zis Basescu lui Franks despre starea economiei europene? Pai ce, Franks nu stie si trebuie consiliat? Pe de alta parte, este destul de adevarat ca Europa de vest mai este inca in criza, dar sa nu uitam ca la ei recesiunea a insemnat scadere cu 2-3% de la un nivel inalt de dezvoltare economica pe cand la noi scaderea a fost 7-8%, de la un nivel scazut de dezvoltare.
  • +1 (1 vot)    
    OK! Domnule Presedinte (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 23:01)

    Ioana [anonim]

    Mai raman in Spania pana la sf. anului 2012 si daca nu mor, pana atunci, ma intorc, in RO.:) Ah! Mi-am adus aminte de un aspect. Sigur voi avea si IQ-ul mult mai ridicat decat in ziua in care am parasit tara. Sa traiti, cum va doriti! HAIL, UE! :)
  • +1 (1 vot)    
    Basescul... (Sâmbătă, 30 octombrie 2010, 23:10)

    Diasporeanu' [anonim]

    ...a mai pierdut o sansa de a-si tine gura. Cred ca ar fi mai bine pentru tara si popor daca acest bufon ar intra in "silenzio stampa" pana cand va fi suspendat sau pana la sfarsitul mandatului. Din pacate si ziaristii au vina lor pentru ca il provoaca sa vorbeasca... Ar fi mai bine ca presa din Romania sa nu-l mai bage in seama pe acest mincinos de marinar pentru ca de cate ori deschide gura scade si ratingul de tara al Romaniei. Nu va este de ajuns, dragi ziaristi si dragi romani, cu "spiciurile" Elenei Basescu de la Parlamentul European?
  • -1 (1 vot)    
    capitalismul (Duminică, 31 octombrie 2010, 11:12)

    vio [anonim]

    Toate problemele economice din lume pe care le "savuram" si noi acum, nu sunt alceva decat rezultatul unui capitalism condus de corporatii. Acea mana invizibila care ar trebuii sa regleze o economie nu mai exista de mult. Totul se petrece sub concertarea celor mai bogati. Nu mai exista niciunde o economie care sa fie libera. De aici si problemele care apar. Numai daca esti redus mintal nu vezi cat de mult se zbat guvernantii (bogatanii) ca toate investitiile prost facute sa fie suportate tot de prostime, asta realizandu-se cu ajutorul a tot felul de programe vezi doamne de sustinere a tineretului. (vezi prima casa - unde tot statul este furat- de cine? de cei ce guverneaza -bogati). Cine mai plateste taxe? Aproape nimeni. Toti sunt capitalisti iar statul sa-si mai vada de treaba. Bogatanii fac din stat o tinta falsa in care tot prostavanu sa dea si sa-si consume energia negativa. Fratilor nu va lasati pacaliti, daca noi cei multi o ducem rau asta este din cauza guvernantilor-bogatani. Cum va explicati ca intr-o tara cu oameni foarte bogati care vezi doamne au succes in afaceri si stiu sa-si conduca afacerile, nu stiu sa conduca un stat. Va spun eu. acestia au furat statul adica pe noi toti. Iar daca exista unul care se crede buricul buricului si crede ca ne da el locuri de munca sa plece dracului cu locurile lui cu tot in desert sau in pustie si sa stea dracului acolo daca crede ca noi prostimea chiar nu contam. Sunt tare curios ce dracu afacere ar mai invartii acolo. De un lucru sunt sigur, ca dintre noi astia prostii ramasi in turma or fi cativa in stare sa le ia locul. Oameni buni trebuie sa intelegem odata ca noi cei multi contam si nu o mana de parveniti care cred ca sunt stapanii nostrii. Hai sa-i invatam odata si pentru todeauna ca fara noi nu reprezinta nimic. Probabil sunt multi care sa spuna cat de economisti sunt ei si cat de prosti suntem noi. Sa taca dracu din gura iar daca este asa destept sa faca ceva de laudat si sigur are toata aprecierea mea.
  • -1 (1 vot)    
    exemple (Duminică, 31 octombrie 2010, 13:39)

    nicustrom [anonim]

    De mai mult timp se urla peste tot in presa la tv ca MOR oameni de foame , va ROG da-tine exemple din anul 1990 incoace. Va multumesc.
  • +1 (1 vot)    
    jurnalistii germani (Duminică, 31 octombrie 2010, 20:55)

    cosminrs [utilizator]

    sunt si ei platiti de moguli?
    sau mint cand spun ca economia germana functioneaza foarte bine?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by