Bogdan Hossu, Cartel Alfa: Greva generala, singura solutie ramasa dupa ce motiunea de cenzura a picat

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 27 octombrie 2010, 18:35 Actualitate | Esenţial


Greva generala este singura solutie care mai ramane in picioare, dupa ce motiunea de cenzura impotriva Cabinetului Boc a "picat", miercuri, in Parlament, a declarat liderul federatiei Cartel Alfa, Bogdan Hossu, de la tribuna mitingului sindical din Piata Constitutiei.

Potrivit Agerpres, manifestantii au devenit, pentru scurt timp, violenti, la aflarea vestii ca motiunea de cenzura a fost respinsa de Parlament. La scurt timp dupa aceea, demonstrantii au inceput sa paraseasca Piata Constitutiei, pornind catre autobuzele care i-au adus in Bucuresti sau catre gara.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1932 vizualizari

  • -11 (15 voturi)    
    a pierdut Romania (Miercuri, 27 octombrie 2010, 18:40)

    Ro [anonim]

    A castigat puterea,a pierdut Romania.
    • +9 (9 voturi)    
      Eu zic invers (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:43)

      Razvan007 [utilizator] i-a raspuns lui Ro

      A castigat Romania si a pierdut o opozitie care NU ARE NIMIC de oferit... decat minciuni + demagogie ieftina, genul popularizat pe Realitatea TV.
      • -1 (1 vot)    
        Hossu sa isi schimbe numele in Carnossu (Miercuri, 27 octombrie 2010, 20:13)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Razvan007

        cred ca era printre cei ridicati de Smurd pe motiv de betie avansata....
    • +4 (4 voturi)    
      Si noi? (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:43)

      drivex [anonim] i-a raspuns lui Ro

      Domnu' hosu, facem si noi astia de la privat greva? Daca da, cine mai plateste impozite ca dup'aia sa stam pe la usi si in fata ghiseelor rugindu-va sa va faceti treaba de functionari??
    • +2 (2 voturi)    
      a cistigat democratia (Miercuri, 27 octombrie 2010, 20:04)

      P Abraham [anonim] i-a raspuns lui Ro

      Mai bine taie-ti barba domnule ciokist, si mai scuteste-ne cu aburelile gen demisia lui D Costin sau a sotului doamnei Marica
      Adevaratele greve se fac in iunie, ca nu carecumva sa zica lumea ca nu aveti activitate. Nu-i nevoie de generatoare de aburi pentru a risipi negura vremurilor .
  • +12 (12 voturi)    
    Mult succes! Facem economie la buget! (Miercuri, 27 octombrie 2010, 18:41)

    ShoboLingoZauR [utilizator]

    Sa o tineti numai in greva sa facem si noi niste economie la buget! Iar cand s-o satura lumea de voi sa va dea pe toti afara si sa angajeze in locul vostru pe tinerii absolventi care nu si-au gasit pana acum un loc de munca!
  • +22 (24 voturi)    
    Cred ca singura solutie (Miercuri, 27 octombrie 2010, 18:43)

    Ovidiu [anonim]

    este sa va dati demisia si sa va gasiti joburi in mediu privat.

    Bah, voi rasturnati o tara, ca sa va platiti voi salariile nesimtite, cu zeci de sporuri ?

    Acum imprumutam bani ca sa platim pensii si salarii, ca sunteti prea multi.

    Daca noi, astia din mediu privat am face o luna greva, si nu am merge la servici, chit ca nu luam salar, va ia Zbenga pe toti bugetarii, cu sporurile voastre cu tot.

    Cum nu va e rusine, puturosilor.
    • -7 (13 voturi)    
      Oare? (Miercuri, 27 octombrie 2010, 18:53)

      valyfl [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Puturos esti tu ca stai si-ti dai cu parerea pe net in loc sa iesi in strada.
      Copii tai sunt educati de profesori platiti cu 700 Ron/luna iar la spital te trateaza medici platiti "regeste" cu 800 Ron/luna.
      Pentru cultura ta generala, salariile nesimtite nu au fost azi la protest.
      • +8 (8 voturi)    
        Oare? (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:17)

        Izol [anonim] i-a raspuns lui valyfl

        Chiar crezi prostiile pe care le scrii?
        Cati profesori dau meditatii pe bani grei, fara sa-i declare la fisc?
        Cati doctori, asistente, portari la spitalele de stat nu baga zilnic in buzunar bani primiti, fara sa-i declare la fisc?
        Astia ce sunt altceva decat bani negri, iar noua ne flutura pe la nas "salariile" de mizerie???
      • +5 (5 voturi)    
        ca sa vezi... (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:21)

        ei na! [anonim] i-a raspuns lui valyfl

        Serios? ma duc la doctori la privat, ca aia bugetari ma jupoaie daca ma prind, chit ca o suma nesimtita din salariul meu de privat se duce in bugetul lor. Iar profesorii...atata timp i-am compatimit si inteles. dar si-au pierdut de mult decenta...si daca e asa de rau sa fii profesor de ce s-au facut profesori pe banda rulanta?
      • 0 (0 voturi)    
        Auzi tovarasul sindicalist? (Miercuri, 27 octombrie 2010, 22:14)

        Un roman anonim [anonim] i-a raspuns lui valyfl

        In timp ce voi frecati menta, beati si va bateati aiurea cu jandarmii eu am muncit si am produs inclusiv impozitul din care sunt platiti bugetarii. Asa ca las-o mai moale cu puturosia. As iesi in strada sa ma lupt pentru ceva serios nu pentru chefull lui Che guevarica Carlanul sa sicaneze puterea pentru ca a clar, si doreste accederea la guvernari atat de mult incat se roaga "da Doamne sa cada motiunea" pentru ca altfel si-ar compromite iremediabil sansele pentru alegerile urmatoare. Doar fraierii si cei ce vor sa moara capra vecinului mai cred sau se fac ca cred in onestitatea opozitiei.
        • 0 (0 voturi)    
          Auzi particularule? (Joi, 28 octombrie 2010, 0:35)

          valyfl [utilizator] i-a raspuns lui Un roman anonim

          Mai pustiule, cand o sa inveti diferenta intre sclavie si democratie sa te prezinti la mine in audienta, poate imi fac timp intre 2 cafele combinate cu whisky si te primesc :)

          @all: Am iesit azi la protest, cu riscul sa-mi fie taiata o zi de munca, pentru a da jos acest guvern care nu are nici cea mai vaga idee despre masurile care trebuiesc luate pentru a ne scoate din criza.

          Sa traiti bine.
    • +7 (7 voturi)    
      mda (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:09)

      FlorinEU [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      Ai perfecta dreptate sindicatele din romania sunt organizati mafiote.
  • +6 (6 voturi)    
    Bogdan Hotu (Miercuri, 27 octombrie 2010, 18:52)

    tibi [anonim]

    Daca si-au trecut din proprietatea sindicalistilor in cea privata valori de 1 miliard euro, acum ce mai vor? Sa-i reprezinte pe saraci? Poate, dar nu stim referinta la care se vor personal a se raporta, poate la Soros?
  • +10 (10 voturi)    
    asa zic si eu (Miercuri, 27 octombrie 2010, 18:55)

    Tzutzunea [anonim]

    Greva generala si sa vina Ponta, Crin si Iohanis !
    Ei sunt buni si ne da bani si mancare.
    Jos dictatoru, traiasca felux, dinu, sovu si toti oamenii buni care ne da noua paine si mancare.
    Noi vrem greva generala tot timpu si sa ne dea noua bani si mancare si beutura.
    Noi vrem respect si sindicate si mai puternice precum Sindicate in america.
    Noi vrem mancare si bani, liberalizarea drogurilor, prostitutiei si interzicerea tigarilor ca ele ne otraveste si celelalte ne hraneste.
    Domnu ponta vrem ca adi nastase sa ne dea oaua!
    E rau aicisa, sa vina oricine sa ne dea lefuri mari si mancare si caldura si bani ca noi suntem amaratzi si nu putem genetic sa ne conducem asa cum a zis domnu' razvan de la teteenciclopedia.
    Sa trati domnu hossu ca sunteti gras da bun si ne iubiti.
    Zic sa fiti canonizat dupa greva asta generala si a foamei pe care ar fi bine sa o faceti vreo 10 ani sa ne dati un exemplu ca ne este foame si suntem amarati din cauza dictatorului javra.
    • +1 (1 vot)    
      Grozav comentariu ! (Miercuri, 27 octombrie 2010, 20:14)

      oki [anonim] i-a raspuns lui Tzutzunea

      L-am citit cu voce tare si ne-am amuzat teribil toti ai casei . Adevarul e ca acest foarte bine hranit Hossu e de-a dreptul caraghios in fruntea armatei de infometati !
  • 0 (2 voturi)    
    romanii comicii vestiti ai votului (Miercuri, 27 octombrie 2010, 18:59)

    . [anonim]

    Se voteaza impotriva,cu peste 200 de voturi,nici unul impotriva,nici o abtinere.
    Si totusi puterea castiga.
    E ridicol.Un popor de comici.
    Grav este faptul ca suferintele poporului vor creste si mai mult.
    • +2 (2 voturi)    
      e ceva ciudat .... (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:32)

      unu' de departe [anonim] i-a raspuns lui .

      Citez : "Se voteaza impotriva,cu peste 200 de voturi,nici unul impotriva,nici o abtinere" ori sunt 200 impotriva ori nici unul impotriva. Citez : "Si totusi puterea castiga. E ridicol". Ce este ridicol ? Faptul ca nu au avut voturile necesare demiterii guvernului ? Sau faptul ca opozitia nu stie decat un singur cuvant : "jos !" fara insa a prezenta niste propuneri alternative viabile ? Sau faptul ca "manifestantii" sunt - de fapt - platiti (vedeti oleaca cam cum s'a "facut targul" in Magurele - 100 RON/student) ? Sau faptul ca liderii sindicali au averi fabuloase in comparatie cu cei care -efectiv - muncesc ?
    • 0 (0 voturi)    
      Draga anonimule (Joi, 28 octombrie 2010, 14:21)

      miki [anonim] i-a raspuns lui .

      In primul rind sper sa ramii asa,anonim.Apoi,la afirmatiile pe care le-ai facut am doar o intrebare:stii
      cumva ce sa votat ieri in Parlament?Motiunea de cenzura a opozitiei,spune-mi de ce trebuia puterea sa voteze,indiferent cum?Pur si simplu nu avea nici un motiv sa o faca,opozitia trebuia sa-si gaseasca voturile necesare.Mai mult,pe viitor la initierea motiunilor,daca nu au semnatari ai documentului de cite voturi au nevoie,motiunea sa nu poata fii promovata.Altfel este pierdere de timp,citirea,sustinerea si votarea acesteia daca nu ai suficienti adepti.
  • +7 (7 voturi)    
    La munca nu la intins mana, puturosi neo comunisti (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:09)

    s73j4r [utilizator]

    Puneti mana la munca, neo comunisti spurcati. Nu mai stati dupa noi de la privat sa va tinem cururile infecte pe program de 4 ore si cu pauza de masa !

    ROMANE, GANDES-TE LIBER !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Hossu hotu' (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:15)

    mitica [anonim]

    Sa-l intrebe cineva pe Hossu cum e cu banii si patrimoniul Sindicatului dupa revolutie.

    Detalii aici:

    http://stirileprotv.ro/video/romania-te-iubesc-cat-valoreaza-si-ce-s-a-intamplat-cu-averea-sindicatelor/60452783

    http://stirileprotv.ro/video/romania-te-iubesc-de-ce-s-a-alesul-praful-de-statiunile-sindicalistilor/60452788

    Ar putea sa raspunda si Mitrea sau Ciorbea. Preferabil de dupa gratii!
  • +3 (3 voturi)    
    Reducerea salariilor... (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:16)

    Dania [anonim]

    putea sa fie mai mica de 25%...putea sa fie doar 23%...daca renuntau onor sindicatele la cotizatie...nu pe termen nelimitat...doar pt o perioada oarecare...
    Dansii, sindicalistii sefi, caci despre ei este vorba, nu au curajul sa-si declare averile...dar sunt de acord ca amaratii de functionari sa si le arate lumii intregi, chiar si descreieratilor care pot lua din declaratiile de avere nume prenume adresa si altele...si apoi ne miram de spargeri de case cu "adresa" clara...

    Pacat ca inca lumea nu s-a lamurit pe deplin de manipularile si politicianismul sindical.
  • +6 (6 voturi)    
    BUGETARI (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:17)

    coco04 [utilizator]

    De fapt totul pleaca de la faptul ca Guvernul nu a dat afara din bugetari.
    Adica ei vor "nici afara dar nici cu salarii reduse".
    Guvernul a incercat sa ii salveze si atunci le-a redus din salarii.
    Parazitilor,nu mai vor cei ce muncesc sa va tina in carca pe toti! Chiar nu pricepeti?
    Sunteti prea multi pentru cata treaba faceti.
  • +3 (3 voturi)    
    PROFESORI (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:25)

    coco04 [utilizator]

    Copilului meu cel mare i s-a scos Informatica in clasa a 7-a (pe care a facut-o in clasa a 6-a) in schimb i s-a pastrat Religia.
    Pai daca asa intelegeti voi educatia ,rugati-va la Dumnezeu sa va dea salarii mai mari.
  • -2 (2 voturi)    
    ex bugetar (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:30)

    cata [anonim]

    pregatire pe bani neimpozitati crezi ca fac si salvamarii, salvamontistii, pompierii, salvarea,educatoarea la gradinita...etc... sa dea dumnezeu sa n-ai nevoie de nici unu si sa vine cu 25% sau 50% mai tarziu.
    poate te opereaza un chirurg cu 25% mai putin, sau poate iti da un judecator o pedeapsa cu 50% mai mare.....ei ce mai zici mai privatule.
    si mai cred ca majoritatea bugetarilor si-au tocit si coatele prin scoli si facultati asa ca nu mai face comentarii basesciene mai "SLABULE"... SI MAI GANDESTE TE LA COPII CARE AU 2 PARINTI BUGETARI.... !!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    bogdan si greva! (Miercuri, 27 octombrie 2010, 19:55)

    gura rea [anonim]

    ii propun dlui bogdan hosuu ca impreuna cu toata satra sa faca greva foamei !
    pe timp nelimitatat !
    ii va folosi dupa aia la silueta !
    dupa ce vor dispare aceste ramasite ale paleoliticului sindicalist putem sa discutam despre drepturile angajatilor.pana atunci va mai curge multa apa pe dambovita!
    le propun sindicalistilor sa-si intrebe liderii la ce confederatii sunt arondati si sa-i mai intrebe de unde atata chelltuiala cu deplasari si mitinguri!
    de ce nu nutilizeaza banii in folosul angajatilor?
    ca daca tot clameaza greva generala si-i tin astia 3 -4 luni fara salarii sa vedem pe unde scot camasa!
  • 0 (0 voturi)    
    Greva foamei = cura de slabire (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:24)

    Petru Moldovan [utilizator]

    El personal are nevoie de asa ceva dupa cum arata.
    Bugetarii care au cat de cat pregatire au nevoie de un servici decent in mediul privat, unde te rupe cu munca dar iti si da salariu, nu simulacru de salariu. Eu m-am plimbat de mai multe ori pe la stat si pe la privati si prin propria firma, si am ajuns la concluzia ca la stat se poate juca mult mai mult Solitaire si Minesweeper dar pe bani mult mai putini... Pur si simplu cand esti platit prost esti atras de aceste magnifice aplicatii Windows, dar ele nu rezolva problema, ci doar te arunca intr-un univers paralel depresiei pe care o ai din cauza faptului ca ai leafa prea mica....
  • 0 (0 voturi)    
    fara (Miercuri, 27 octombrie 2010, 23:41)

    Bazil [anonim]

    Nenea Barbowski, pardon Ossu, de ce nu faceti voi manifestatii sambata? Atunci nu va mai critica nimeni pentru chiul de la munca. De asemenea, in ficecare sambata organizati si cate o greva generala. Miscarea sindicala, una din cele mai penibile miscari din Romania. Ma felicit ca din 1990 nu mai platesc nici macar 5 bani la sindicate (si nici la vre-un partid).
  • -1 (1 vot)    
    Sunteti penibili (Joi, 28 octombrie 2010, 0:46)

    valyfl [utilizator]

    Oameni buni, aparati-va drepturile. Nu lasati "sistemul" sa dezbine bugetarii si particularii. Nu pricepeti un lucru foarte simplu, foarte putini bugetari castiga mai bine ca voi. Si aia nu ies in strada.
    Daca stati ca molustele si nu va cereti drepturile o sa ajungeti ca ele!!!

    Sa traiti bine.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by