Doua stenograme noi

Vantu in dialog  cu Sorin Enache: Este razboi, draga prietene. Cu domnul Basescu si cu gasca lui de sugatori de p…a, ne comportam ca la razboi. Vezi si o discutie cu Petrisor Obae

de Victor Cozmei, Attila Biro     HotNews.ro
Marţi, 19 octombrie 2010, 17:58 Actualitate | Esenţial


In dosarul in care Sorin Ovidiu Vantu este acuzat de favorizarea infractorului au fost anexate convorbiri care Vantu vorbeste cu Petrisor Obae care detine paginademedia.ro si Sorin Enache, director general in cadrul trustului Realitatea. Vantu ii raspunde lui Obae la intrebarea daca ii vinde lui Patriciu trustul: fiecare amarat de jurnalist care are un blogusor mititel, pe care nu da nimeni doi bani, incepe sa isi dea cu parerea, (…)Jenant!. Iar in discutia cu Sorin Enache ii evoca starea de fapte: Ne comportam ca la razboi. Lucreaza cum spun eu, ca sunt expert in chestiile astea.
Petrisor Obae despre stenogramele din dosarul Vantu: Dialogul nu are niciun fel de relevanta in dosarul de instanta, nici in legatura cu practicile din interiorul grupului de presa, nici in legatura cu acuzele aduse lui Sorin Ovidiu Vintu


Pe data de 12.03.2010 Sorin Ovidiu Vantu poarta o conversatie cu Sorin Enache, director general al Realitatea-Catavencu in care discuta despre controalele facute de ANAF in cadrul trustului.


Vantu: Da, ma, da nu poti sa iei… Sa te anunte de la contabilitate. F…i candela ma-si! Sunteti la 12 kilometri! Am asteptat sa te calmezi tu si ma enervez eu.
Enache: Da
Vantu: Ma, da, n-a fost vorba, cand mai vin labagii astia acolo sa-i inregistrati, sa-i filmati? Nu asa ne-am inteles, Sorin? Da' nu tre' sa stai tu cu camera, ma!
Enache: Nu io, da' e caraghios, adica…
Vantu: te anunta Toni: ba, au venit astia acu. Si trimiteai un tip, un cameraman, cu un reporter.
Enache: Da, am aflat dupa ce au… Da, OK. da' la ce ne folosea totusi, explica-mi, ca sa inteleg ce-am gresit, ce-am ratat.
Vantu: Deci, nu, n-ai executat o dispozitie in primul rand. Dispozitia mea a fost… Ca n-a fost o rugaminte, Sorin! Dispozitia mea a fost cand mai vin astia sa ii filmati si sa le puneti intrebarile. Formulata si frazata, cred ca ti-ai si notat cum trebuie tratata.
Enache: Da
Vantu; Pai, e atat de simplu!
Enache: OK
Vantu: Bai, baiatule, eu vreau sa ies pe plan cat sa asculte si domnul Coldea, vreau sa ies pe plan international cu ceea ce se intampla. Eu m-am documentat o gramada de chestii pana, acum, am filmat, am, am documentat. Vreau sa le documentez si p-astea pentru ca trebuie sa fac plangeri catre institutiile internationale. Asta e un regim de tip securistico-comunist care se reinstaureaza in Romania. El trebuie devoalat. Da' am nevoie si de documentatie, nu pot doar sa mananc c…t.
Enache: OK
Vantu: deci, rugaminte mea: cum s-a prezentat unul acolo, pune-i mocrofonul, camera, indiferent ce spune, tu pui intrebarea si cu asta, basta- pe care ti-am spus s-o pui si cu asta, basta!
Enache: OK
Vantu: Am nevoie de acesta chestie. Mai departe.
Enache: Dau dispozitii acum. Da
Vantu: Pai, te rog, da dispozitie clara.
Enache: Da.
Vantu: Ma noteaza-ti urmatoarele lucruri, Sorin!. Cand ti-a venit, domnule, control de fond: Te rog sa-mi dai o nota cu ce acte ai nevoie. Pai, nu, ca iti cer eu. Nu avem timp sa lucram pentru Dvs. Trimite toate actele in biroul dvs. ca sa ne puntem vedea de activitate.
Enache: Da
Vantu: In scris ne faci acesta solicitare sau pe camera de luat vederii. Deci totul trebuie formalizat de-acum, Sorine.
Enacehe: Ok. Mi-am notat.
Vantu: Mai, totul trebuie formalizat.
Enache: Da.
Vantu: Va stau la dispozitie cu absolut tot, ma supun controlului de fond, n-avem nici o problema, n-avem nimic de ascuns. Dar imi dai pe o hartie tot, toate documentele de care ai nevoie sa, pe care sa le controlezi. Sa ti le trimit, ca eu n-am timp sa-mi frec oamenii sa stea la c…l dumitale, aici. M-ai inteles?
Enache: Da.
Vantu: Asta trebuie sa transmiti si in scris si pe (neinteligibil)
Enache: Am inteles.
Vantu: Ca, daca transmiti acum in scris, accepti faptul ca ti-au trimis hartie.
Enache: Da
Vantu: Deci, este razboi, draga prietene. Cu domnul Basescu si cu gasca lui de sugatori de p…a, ne comportam ca la razboi. Lucreaza cum spun eu, ca sunt expert in chestiile astea. Mai ales ca n-ai facut nimic compromitator, nimic complicat.
Enache: Nu.
Vantu: Is chestii simple pe care trebuie sa le faci. Restu-s problemele mele.
Enache: Ok
Vantu: Deci, nicio clipa nu trebuie sa aratam sau sa... Se inteleaga ca ne ferim in vreun fel de control. Numai ca muncim pentru ei. Le dam la dispozitie toate documentele. Le instalezi camere, pe fata, adica, nu ca… Domnilor, va instalam camera de luat vederi, sa nu furati documente de la noi. Veti fi monitorizati 16 ore pe zi, 24, cat stati aici. M-ai inteles?
Enache: Da.
Vantu: Pe fata totul. Deci, noteaza si chestia cu camerele de luat vederi instalata oficial in camera lor.
Enache: Da.
Vantu: Ok?
Enache: Da.
Vantu: Si in rest sa vina sa faca control de cand vor ei. Pentru voi nu va mai preocupa acei indivizi. Avem camera, monitorizam, inregistram totul si le dam toate documentele pe care le cer intr-o singura zi, o singura data. Vrem in scris, nu verbal cu ce documente sunt la dispozitie. Deja: Dumneata ai venit aici, imi paralizezi activitatea. Toate aceste discutii si din partea noastra le vreau purtate cu camera de luat vederi in light, in clar, transparent.
Enache: Ok
Vantu; M-ai inteles?
Enache: Da.
Vantu: Deci, toate aceste discutii le purtati pe camera de luat vederi si imi ingestati (?) materialele.
Enache: Ok
Vantu: Da, domnule, de 4 luni ne paralizezi activitatea, nu mai putem, avem operatiuni in curs de desfasurare, nu putem sa stam sub aceasta hartuiala, ce documente aveti nevoie va vom livra pe baza de proces-verbal, toate documentele pe care le solicitati.
Enache: Ok. Ii chem si ii instruiesc pe toti.
Vantu: M-ai inteles?
Enache: Da.
Vantu: Totul trebuie purtat cu camera de luat vederi. Si inregistrate materialele. Te rog eu frumos, da aceste mici lucruri.
Enache: Ok
Vantu: Te sarut, Sorin, Pa!
Enache: Tu ai Publica Tv la tine in birou?
Vantu: N-am! Ce, am o p…a!
Enache: Vezi daca.. Dai o spaga si trimit (nl: rade)
Vantu: Daca n-am pile!  (nl: rade)
Enache: Ca a inceput de ieri sa emita.
Vantu: Si inca o data, nu le atrage… Sorin! Nu le atrage atentia asupra greselilor pe care le fac. Te rog eu frumos!
Enache: OK. Bine ca mi-ai zis.
Vantu: Nu le atrage atentia asupra gresilor pe care le fac.
Enache; Ok
Vantu: Dimpotriva, daca ii poti ajuta sa greseasca in continuare, fa-o, prietene.
Enache; Bine.
Vantu: Nu pot vorbi prea multe pe telefon.
Enache; Da.
Vantu: Lasa-i sa greseasca! Ajuta-i sa greseasca! Da-le funie la papagali! Ce-i cu Publica Tv?
Enache: Ziceam ca au inceput sa puna imagini. Adica au niste filmulete, niste promo-uri foarte misto. Se vede senzational studio-ul si asta, adica arata intr-un mare fel. Mai bine ca Realitatea de 20 de ori
Vantu: Pe bune?
Enache: Da o sa vorbesc cu astia de la tehnic sa-ti puna si tie pe Splai.
Vantu: Ma, da' n-ai zis ca aranjezi?
Enache: Ce sa aranjez?
Vantu: N-ai putea vorbi cu baietii de la Dolce? Ba, pune si da-ne si noua, nene, un canalut.
Enache: Astia n-au spatiu deloc pe Dolce. Poate.. O sa vad. Ca acum au probleme cu HBO digital si cu niste canale digitale pe care le baga si nu au spatiu. Da' gasesc o solutie.
Vantu: Ar fi bine sa-l punem pe platforma si in Romania.
Enache: Il punem in Romania asta sigur.
Vantu: Si la mine cum il poti monta?
Enache: Pai, cum mi l-am pus si eu. L-a adus Tabacaru din Australia (?) pe o fibra neagra, nu stiu cum. O sa-l trimit si la tine.
Vantu: Ei, nu la Otopeni, la birou, tati!
Enache: La birou! La birou! Ca ai peretele ala de monitoare ca sa se poata vedea. Ca acasa nu stiu daca ai.
Vantu: La Otopeni e prea…
Enache: Ca eu am o fibra separata aici pentru.. Da, e foarte frumos. Ce au facut e foarte, foarte bine! Si pachetul de grafica, de promo. Studioul arata foarte bine.
Vantu: S-a instalat…? s-au instalat echipamentele? Ca am uitat sa il intreb pe Sergiu.
Enache: Da, da. totul e functional.
Vantu: Pai, Sergiu spunea ca nu se instaleaza.
Enache: Mai au maruntisuri, dar acum e functional. Regia merge, totul merge. Adica avem niste montaje, montajele functionale, da'… Adica poti filma poti trimite cu ele daca e. Adica, televiziuneae in stare de emisie. Nu ne-au venit toate montajele ca le-au trimis niste prosti in Kazahstan. Fiind spatiul ala au gresit tara.
Vantu: A ajuns in Kazahstan! ( rade) Bine. Sorine!
Enache: Bine. Ok.
Vantu: Te pup! Pa!
Enache: Pa, pa!

Pe data de 04.12.2009 Sorin Ovidiu Vantu ia legatura cu Petrisor Obae, paginademedia.ro in care discuta despre zvonurile preluarii trustului Realitatea de catre Dinu Patriciu

(...)
Sorin Ovidiu Vantu: Ia vezi exprimare sui generis, informatii contradictorii,dar pline de logica. Va rog
Petrisor Obae: Da. Respectiv, am pornit de la ce a scris 22 cu Patriciu si Realitatea.
SOV: Da, am auzit si eu de celebra revista 22, unde este adunata floarea intelectualitatii romane. Absolut jenant.
Obae: Da, nu, acum, lasand la o parte sursa, ma interesa infromatia.
SOV: Dragul meu, absolut jenant. Culmea este ca, in ciuda unor condeie care scriau pe acolo si care imi provocau o mirare personala, ca sa zic asa, aveam un respect pentru aceasta revista. Pacat ca difuzezi asemenea prostii.
Obae: Nu, va ziceam de niste lucruri logice.
SOV: Poftim?
Obae: De niste lucruri logice. Pe de alta parte, stim ca Patriciu nu are inca o zona de radio si de televiziune.
SOV: Nici eu n-am o zona de petrol.
Obae: Dumneavoastra, in schimb, aveti o zona de televiziune si de radio, e OK. Patriciu are platforma de internet abia la inceput, Realitatea Catavencu are F5, care se misca destul de bine si aici se vedeau eventualele colaborari pe zona asta.
SOV: Dumneavoastra mergeti pe urmatorul tip de logica: Patriciu n-are nimic in presa, aproape. Vantul are totul, deci este normal ca Patriciu sa cumpere de la Vantu.
Obae: Nu, logica este ca Patriciu inca are bani de bagat in presa si o face.
SOV: Ii doresc succes.
Obae: Deci asta e, pur si simplu a fost asa o... un zvon aruncat... El a mai fost aruncat si acum vreo luna, cand a mai fost...
SOV: Domnule, de un an jumate e zvonul asta pe piata, imbraca diverse forme, colportat cu diverse zone. Inca nu s-a intamplat.
Obae: Bine, acum, in contextul actual si legat de declaratia dumneavoastra de saptamana viitoare s-au facut aceste conexiuni si de-asta vroiam sa va intrebam daca declaratia de luni o sa aiba legatura cu media.
SOV: Nici pomeneala!
Obae: Deci, n-are nicio legatura cu media.
SOV: Ba are legatura cu toate atacurile care au fost duse pana acum, dar nu cu businessul.
Obae: Ma refer la zona de business.
SOV: Nu, nu.
Obae: De un eventual actionariat...
SOV: Deci, se vrea o clarificare, o explicare coerenta si documentara vizavi de tot ce s-a intamplat pana acum in aceasta campanie electorala in ceea ce ma priveste, nu ma intereseaza in rest.
Obae: Aha. Spuneti ca are legatura cu media in sensul pozitiei trustului fata de o parte sau alta, nu?
SOV: Trustul nu a avut nicio pozitie fata de o parte sau alta.
Obae: Ma rog!
SOV; Domnule, e parerea dumneavoastra.
Obae: Exact, aici nu intram in...
SOV: E parerea dumneavoastra si, domnul Obae, va rog sa ma scuzati, m-am plictisit de jurnalisti atat de destepti, care sa dea lectii altor jurnalisti. M-am plictisit.
Obae: Credeti-ma, si eu, ca de asta am preferat o pozitie cat se poate de...
SOV: De aceea, haideti sa ne abtinem. Fiecare amarat de jurnalist care are un blogusor mititel, pe care nu da nimeni doi bani, incepe sa isi dea cu parerea, sa explice el cum trebuie facuta presa, cine e destept si cine e porc... Jenant!
Obae: Eu cred ca m-am abtinut de la derapaje in sensul celui de care vorbiti dumneavoastra.
SOV: Se aduna in grupuri de mitraliori pe la diverse casute postale video, absolut jenant.
Obae: Am vazut.
SOV: Groaznic, groaznic.
Obae: Ce se intampla si de o parte, si de alta, este crunt.
SOV: In tot acest peisaj, Realitatea a incercat macar sa-si pastreze calmul, sa fie o platforma de dezbatere, oricine ar avea ceva de zis.
Obae: Da
SOV: Asta e tot, in rest...
Obae: Acum, avand o pozitie, nu vreau sa discut. Pe mine ma interesa chestiunea asta stricta de business, pentru ca a aparut acest ... si voiam sa clarific.
SOV: Dragul meu, las-o jos, e o prostie cat casa.
Obae: A, deci n-are nicio legatura.
SOV: Dar de un an jumate aud prostia asta pe piata. Cineva lanseaza sistematic zvonuri de acest tip. Sa le lanseze in continuare. Probabil ca, intr-un final, o sa se plictiseasca si ala sa le mai lanseze, si dumneavoastra sa ma mai intrebati.
Obae: Eu v-am intrebat tocmai pentru ca acum au reaparut si intr-o forma mult mai aparent documentata decat acum un an jumate, adica deja se vorbeste de surse, deja... Adica nu e doar din auzite si atunci...
SOV: Nu, revista 22, din nefericire, s-a bagat si ea intr-un joc absolut jenant. Sa fie sanatosi si ei. Bine.
Obae: Am inteles.
SOV: Bine. Va multumesc tare mult.
Sov: Si eu va multumesc, domnul Vantu, pentru clarificari.


Petrisor Obae despre stenogramele din dosarul Vantu: Dialogul nu are niciun fel de relevanta in dosarul de instanta, nici in legatura cu practicile din interiorul grupului de presa, nici in legatura cu acuzele aduse lui Sorin Ovidiu Vintu

"In cazul de fata, vorbim de un dialog 100% jurnalistic, in care ziaristul Petrisor Obae incerca sa obtina un punct de vedere oficial in legatura cu un zvon – vanzarea postului TV – de la sursa cea mai potrivita pe subiect – proprietarul statiei. Dialogul nu are niciun fel de relevanta in dosarul de instanta, nici in legatura cu practicile din interiorul grupului de presa, nici in legatura cu acuzele aduse lui Sorin Ovidiu Vintu. Includerea unei discutii jurnalistice intr-un dosar in acest caz creeaza un precedent extrem de periculos: jurnalistii si sursele nu mai pot avea incredere ca discutiile raman confidentiale. Surse importante pot face un pas inapoi, stiind ca, prin astfel de dezvaluiri, identitatea lor poate fi devoalata.
Relatia de dialog ziarist – sursa devine, prin acest precedent si fara voia actorilor implicati in procesul jurnalistic, una tripartita, in care cea de-a treia parte (ascunsa) are ultimul cuvint de spus. Mai este un aspect. In tehnica de documentare si in relatia cu sursele, jurnalistul poate folosi tehnici specifice, pentru a obtine o informatia. Aceste tehnici pot include aprobarea interlocutorului sau un limbaj adaptat sursei respective. Vazute din afara, intr-o stenograma, aceste tehnici pot fi intelese gresit", a declarat Petrisor Obae, Editor site Paginademedia.ro




Stenogramele de fata si cele in care Vantu vorbeste cu angajatii, partenerii sai, jurnalisti sau politicieni fac parte din volumul III al dosarului. In primele doua volume sunt prezentate documente si stenograme care fac referire exclusiv la fapta de favorizare a infractorului. Sunt descrise metodele prin care erau trimisi banii in Indonezia, cum se discutau tranzactiile, etc. In al IV-lea dosar sunt puse actele de constatare din timpul perchezitiilor, iar in volumul nr V sunt incluse o serie de grafice si harti ale convorbirilor telefonice. Una din harti arata pe cine exact a sunat Sorin Ovidiu Vantu in timpul in care procurorii au avut mandat de interceptare a convorbirilor telefonice.

In volumul III sunt prezentate doar stenograme in care Vantu vorbeste cu diferite persoane. Acestea sunt insotite doar de mandatele de interceptare. Din dosar nu rezulta clar de ce aceste conversatii sunt relevante.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13208 vizualizari

  • -31 (45 voturi)    
    A cumparat cumva... (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:07)

    haiducul [anonim]

    ...Dan Diaconescu acest site!!!.Abia astept episodul 1443,abia dupa acesta va deveni interesant .Totusi e bine ca se dau cate trei-patru episoade pe zi.
    • +16 (22 voturi)    
      ti se pare... (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:54)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

      doar ca a mai cumparat Vantu cativa postaci formatori de opinie.....sa mai posteze anti pe site-urile "portocalii"....daca ai venit sa mai degajezi prostimea care a votat cu imbecilul ala nu ai prea nimerit-o caci orice comment anti aici se transforma in sustinere asa ca grija cum postati...eu zic sa va mai abtineti cateva zile....
      • -5 (9 voturi)    
        A fost o ,,aroganta" nu... (Marţi, 19 octombrie 2010, 21:08)

        haiducul [anonim] i-a raspuns lui dadan

        ...a fost nici critica nici de sustinere.Dar ca sa fiu sincer, as vrea ,si chiar va doresc ca TOATE partidele concurente PDLului sa fie desfintate sa ramana doar ei.Doamne ajuta.
    • +9 (13 voturi)    
      se pare... (Marţi, 19 octombrie 2010, 22:04)

      Wurhox [utilizator] i-a raspuns lui haiducul

      ca te uiti la emisiunile lui Diaconescu, daca ai grad de comparatie. Iti recomand sa faci acelasi lucru in continuare.... Si pana la urma ce treaba ai tu cu Hotnews? ai o multime de alte oferte sau "supape", ca sa subscriu din stenograme...
  • -10 (18 voturi)    
    Si ce-i cu asta? (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:24)

    gogu [anonim]

    nimic mai mult decat dovada ca ANAF-ul, Garda si alti controlori actioneaza la comanda si sunt campionii abuzurilor, nimic nou sub Soare.
    • 0 (0 voturi)    
      mai draga, (Joi, 21 octombrie 2010, 12:59)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui gogu

      unde ai sesizat tu dovada, este greu de spus. Daca nu ai ceva de ascuns, nu inteleg dece esti refractar. Sau ai uitat ca Realitatea nu si-a platit taxele si impozitele ani de zile cu acceptul altor guvernari?
  • -14 (22 voturi)    
    Cand apar stenograme cu Basescu si/sau Boc ??? (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:36)

    Frankie [utilizator]

    Pana acum nu au aparut decat stenograme cu dusmanii Zeului marinar.
    • -8 (12 voturi)    
      Daca nu se vor... (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:01)

      haiducul [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      ...inchide celelalte partide care sunt acum in asa zisa opozitie,poate ca vom urmari niste seriale cu actori principali cum ar fi.Base-Udrea,Base-Voiculescu,Base-SOV,Udrea-Cocos,Videanu-Berceanu,Base-Boc,Flutur-Udrea etcchiar daca cei de acum vor sterge inregistrarile sa speram ca cei ce vin au un bun scenarist.
  • +14 (16 voturi)    
    Domne, (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:44)

    Nenea Iancu [utilizator]

    nu vad care e problema ca ajung in presa parti dintr-un rechizitoriu. Banuiesc ca este public acest dosar. Daca aceste convorbiri sunt relevante pentru proces sau nu, sau care sunt relevante si care nu, nu suntem noi indreptatiti sa decidem. Atata doar ca noi, ca cititori, ne informam dintr-un document, repet, public. Omului i s-au ascultat telefoanele fiindca era urmarit penal. Punct. Paralela cu Diaconescu tine numai in masura in care aceste transcrieri sunt condimentate cu obscenitati si cu fragmente picante din viata privata a lui Vantu. Totul este insa de interes public, unul din marii infractori ai Romaniei are reflectoarele puse pe el pentru prostiile pe care le-a facut. Pe cine deranjeaza?
    • +8 (10 voturi)    
      Din 5 dosare (Marţi, 19 octombrie 2010, 22:59)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Nenea Iancu

      S-au publicat cateva pagini.
      Si deja mi s-a cam sculat paru pe sira spinarii.
  • -11 (19 voturi)    
    despre p..a (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:50)

    adrian [anonim]

    Despre politica numai de bine: credeti ca alti afaceristi/politicieni au un limbaj privat mai elevat? Nu! Tot colorat este! Credeti ca Basescu, Videanu, Voiculescu,Geoana, Bombonel etc nu "isi baga si isi scot" in discutiile lor private? Singura diferenta e ca pentru SOV au aparut la suprafata "involuntar".
    Nimic nou sub soare.
    Dincolo de forma, fondul problemei e simplu: infractorii se judeca intre ei, deciziile politico-economice sunt deastruoase, extremismul infloreste.
    O asteptam pe "Alba ca zapada", poate scapam.
    • +15 (17 voturi)    
      Nu sunt de acord cu tine. (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:28)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui adrian

      Toti acesti derbedei cu vocabular infect si cu aere de mari oameni de afaceri,politicieni si ziaristi,au ajuns sa ni se urce in cap si sa ne trateze ca pe niste "idioti",pentru-ca noi nu am reactionat la derapajele repetate ale unei parti a media si oameni politici.Despre Vantu ,nu consider o gluma proasta discutiile lui si incercarea unora de minimalizare a actiunilor lui Vantu,este la fel de periculoasa ca intreaga activitate infractionala a lui Vantu.Vantu nu a glumit cand a spus ca are o "organizatie"care-i executa ordinele si ce-i care-i minimizeaza acum spusele par manevrati de aceasta.Se pare ca organizatia este mai puternica decat se crede si unii vor cauta sa o mentina chiar si dupa caderea lui Vantu.Pentru a stinge scandalul provocat de stenograme e posibil ca Vantu sa fie imbolnavit grav.Internarea lui in spital le favorizeaza aceasta actiune si au si medicii un alibi.Ar fi bine sa scapam de asemenea indivizi din primplanul vietii publice.Si unii ca tine,incantati de vocabularul suburban,mai la mahala,eliberati centrul.
    • +5 (7 voturi)    
      BUUUUN... (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:33)

      titiacs [anonim] i-a raspuns lui adrian

      ... si pe chestia asta tu zici sa fie eliberat nush ?
      TRAIASCA ISTERIA TV !
    • +8 (10 voturi)    
      LIMBAJ (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:37)

      andronic [anonim] i-a raspuns lui adrian

      NU cred ca toti au limbajul asta infect, dimpotriva f putini, in special cei fara nicio educatie.
      Dar mai halucinant e ca oameni cu carte, cu ceva in cap accepta si suporta asemenea specimene si se prostitueaza pt 30 de arginti...
      • +7 (9 voturi)    
        limbaj (Marţi, 19 octombrie 2010, 20:51)

        silv [anonim] i-a raspuns lui andronic

        "NU cred ca toti au limbajul asta infect, dimpotriva f putini, in special cei fara nicio educatie." Cum?!?! Ai vazut ce limbaj foloseste "formatorul de opinie" Chireac Bogdan? N-are educatie daca o intreb pe tzatza Tantza dela mine din sat , ca aia nu vorbeste asa, dar pt unul de la oras care aude de functia si studiile lui cica ar avea!
  • +8 (12 voturi)    
    papagalul (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:55)

    Dedalus [anonim]

    SOV= un terchea berchea cu aere de mare impostor international.

    A fost si este numai gura de el, nu a putut si nu poate controla absolut nimic.

    Un fanfaron.
  • -8 (12 voturi)    
    Rahateala degeaba (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:07)

    Pacala [anonim]

    Ce legatura are Petrisor Obae cu Vantu? Care este relevanta acestei relatari? Nici una. Dar pentru voi conteaza.
    • +2 (2 voturi)    
      Parchetul e obligat prin lege (Miercuri, 20 octombrie 2010, 10:00)

      bogdanrazvan [utilizator] i-a raspuns lui Pacala

      Parchetul e obligat prin lege sa dea toate inregistrarile convorbirilor indiferent daca anumite pasaje sunt sau nu relevante. Nu poate fi folosit un pasaj rupt din context. Asculterea telefoanelor este hotarata de un judecator.
  • -6 (10 voturi)    
    Citat (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:57)

    v [anonim]

    "Vreau sa le documentez si p-astea pentru ca trebuie sa fac plangeri catre institutiile internationale. Asta e un regim de tip securistico-comunist care se reinstaureaza in Romania. El trebuie devoalat. "

    Asta zice tot, nu avea nici un interes sa vorbeasca aiurea, pt cei care inca traiesc in negare... e plin de pacate, dar stie ce zice omu aici, din pacate :(
    • +12 (14 voturi)    
      Se reinstaurează după ce? (Marţi, 19 octombrie 2010, 20:46)

      kiope [anonim] i-a raspuns lui v

      După ce se REinstaurează regimul securisto-comunist în România? Explică-mi și mie cum poate Vîntu să aibă dreptate.

      Adică regimul sub care a putut fura fără să-i pese de lege, în tandem cu Patriciu, Năstase și ceilalți la fel cu ei a fost un regim liber și democratic?

      Iar acum cînd nu mai poate fura și i se apropie funia de par este un regim securisto-comunist?

      Păi atunci eu sînt un comunist convins, ce să mai comentez.
    • +10 (12 voturi)    
      Serios?!?!? (Marţi, 19 octombrie 2010, 20:47)

      ciprian p. [anonim] i-a raspuns lui v

      Ia-uzi dom'le, stie ce zice ! Orice infractor stie ce zice. Stie si ce legi incalca . Si mai stie si ca asta patesc infractorii , sunt urmariti. Te simti infractor de stii si tu asa bine?
      Multumesc!
    • +9 (11 voturi)    
      ..bandit mic ce esti si tu...! (Marţi, 19 octombrie 2010, 20:53)

      coco [anonim] i-a raspuns lui v

      Si de ce ti-e teama? Sau si tu furi...bandit mic ce esti....du-te la sov ca ti-o da el prin...baptista!
  • +11 (13 voturi)    
    He he (Marţi, 19 octombrie 2010, 20:35)

    Mihai [anonim]

    Spera tu degeaba musiu SOV.

    Control de fond facut intr-o zi, si cu toate actele stiute de dinainte. Aia n-o sa o vezi niciodata, nicaieri.

    Nu de alta, dar cercetand niste hartii (facturi, registre, etc), iti sar in ochi anumite "alte chestii". Si normal, o sa le ceri. E un mic dute vino, se mai trezeste contabilul ca ups, nu avem aici facturile pe luna X, sunt la arhiva...se mai intoarce controlul a doua zi sa continue, si tot asa. Plus ca pot face si cereri de control incrucisat, daca li se pare ceva in neregula (prea multe facturi catre firma X, hai si-n control al firma X, sa vedem daca si ala le-a raportat in conta).
    Daca scapi de controlul de fond intr-o luna, esti tare. Desi, la ce sume se invart la voi...posibil sa ia si un an :D. Si mai ales, ar trebui sa nu ii stresezi pe cei care cauta, ca daca se apuca sa-ti gaseasca toate neregulile...te trezesti dator vandut la stat. Ca oricat de mogul oi fi tu, sigur 100% ai ceva nereguli in contabilitate.
  • +8 (10 voturi)    
    Asta-i realitatea! (Marţi, 19 octombrie 2010, 21:11)

    andrei [anonim]

    SOV la mititica!!!
  • -1 (1 vot)    
    vax (Miercuri, 20 octombrie 2010, 16:08)

    srpc [utilizator]

    mira-m-as sa existe vreun cetatean cu creierul la locul potrivit care sa creada ca murdaria unui SOV sau Geoana il face pe Basescu mai curat si mai uscat! pt. mine, aceste stenograme sunt un excelent prilej de a face cateva extrapolari si a vedea mai in detaliu ce rahat de clasa conducatoare avem (desi nu conteaza detaliul cand imaginea de ansamblu e limpede)! sincer, in afara unei noi revolutii, devastatoare, nu vad alta cale de a renaste natia asta.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by