Analiza HotNews.ro

Internarea lui SOV, arestarile in dosarul Petromservice si spalarea de bani. Coincidente stranii

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Marţi, 19 octombrie 2010, 13:15 Actualitate | Esenţial


Pe valul emotiilor generate de stenogramele rusinii, in care SOV coboara jurnalisti si politicieni la nivelul organelor sale genitale sa execute diferite comenzi, cateva stiri de week-end au trecut prea putin observate. Din rechizitoriul prin care procurorii il trimit pe Vantu in judecata pentru favorizarea infractorului in cazul Popa, aflam o informatie noua. Procurorii il acuza pe Vantu de savarsirea unei noi infractiuni: spalare de bani. Disjung cauza, ceea ce inseamna un nou dosar pe numele sau. In paralel, aparent fara legatura, avanseaza dosarul Petromservice. In acest dosar, sapte persoane cu functii de conducere sunt arestate sambata sub acuzatia de, conincidenta, spalare de bani. Intre ele, un anume Ionut Eftime. Tatal sau este, iarasi coincidenta, administrator la Realitatea media. Sorin Ovidiu Vantu se interneaza luni intempestiv, o noua coincidenta, la Floreasca acuzand probleme cardiace. Simple coincidente?

Greu de crezut ca sunt evenimente fara legatura. Recapitulare:
  • Joi, 14 octombire, procurorii il trimit pe Sorin Ovidiu Vantu in judecata in dosarul Popa, sub acuzatia de favorizarea infractorului. La finalul rechizitoriului, procurorii dispun "Disjungerea cauzei sub aspectul comiterii infractiunii de spalare a banilor prev. de art.23 din Legea nr.656/2002 de catre VANTU SORIN OVIDIU". Altfel spus, il acuza de savarsirea unei noi infractiuni, despre care nu stim mare lucru. Spalare de bani in dosarul Popa? In alta cauza? Banii trimisi lui Popa proveneau din spalare de bani sau cum?
  • Vineri, 15 octombrie, procurorii DIICOT anunta retinerea lui Eftime Ionut Adrian in dosarul Petromservice sub acuzatia de spalare de bani. Presa sustine ca tatal sau, Ion Eftime, ocupa o functie importanta la Realitatea Media. Potrivit datelor de la Registrul Comertului, Ion Eftime a ocupat functia de administrator din martie 2009 pana in martie 2010 la Realitatea Media, societatea care administreaza televiziunea controlata de Sorin Ovidiu Vantu. Procurorii il acuza pe Eftime ca "a initiat si coordonat un intreg circuit de spalarea banilor, prin care o suma de aproximativ 8 milioane de euro a ajuns, in numerar sau prin virament bancar, fie in contul sau personal, fie al unei societati pe care o controleaza, IT&Media Productions LTD (companie off-shore). De mentionat este faptul ca suma amintita provenea din incheierea unor contracte de prestari servicii cu caracter fictiv intre mai multe societati comerciale, printre care si Petromservice S.A. (in prezent PSV Company S.A.), platile efectuate pentru contractele astfel incheiate, neavand corespondent intr-o contraprestatie reala, corespunzatoare. Din cercetarile efectuate a mai rezultat ca inculpatul este cel care s-a ocupat de intocmirea tuturor formalitatilor, desi nu avea nici o calitate in cadrul firmei Petromservice S.A. (in prezent PSV Company S.A.), scopul fiind de a desfasura aceste acte materiale infractionale pentru a-si transfera suma mentionata in patrimoniul sau pentru a si-o insusi".
  • In noaptea de vineri spre sambata, Tribunalul Bucuresti a decis arestarea preventiva pentru 29 de zile a omului de afaceri prahovean Sorin Mihai, fost director general al Petrom Service, si a altor cinci persoane cu functii de conducere in PSV Company si in alte firme, in dosarul spalarii de bani, anunta Mediafax. Toti fusesera retinuti pentru 24 de ore in urma cu zece zile, pe data de 8 octombrie 2010. Procurorii DIICOT au propus, vineri, instantei Tribunalului Bucuresti arestarea preventiva pentru 29 de zile a lui Sorin Mihai, fost director general al Petrom Service, precum si a lui Ionut Calinescu, Tatiana Dinu, Ioan Petran, Ioan Ciuca, Mihaela Nacu si Ionut Adrian Eftime, toti cu functii de conducere in cadrul SC PSV Company SA (fosta Petrom Service SA) si a altor societati comerciale.
  • Procurorii au stabilit ca, prin incheierea unor contracte fictive derulate de catre SC PSV Company SA, a fost retrasa in mod nejustificat suma totala de aproximativ 20 de milioane de lei, iar pentru disimularea fondurilor incasate, invinuitii au infiintat 18 societati comerciale in care aveau calitatea de asociati, administratori sau imputerniciti pe cont. (...) Astfel, prin folosirea a 18 firme, majoritatea infiintate in 2006 de catre o parte din membri - asociati si administratori -, acestia au sprijinit angajatii altei companii, pentru delapidarea acesteia, prin inregistrarea unor operatiuni fictive care sa creeze aparenta prestarii unor servicii IT. Ei au folosit acelasi mod de operare si pentru ascunderea sursei impozabile sau taxabile, prin declararea inexacta, in bilanturile anuale si situatiile financiare depuse la organele fiscale, de date nereale cu privire la profitul impozabil si livrarile sau prestarile de servicii. Detalii aici
  •  Luni, 18 octombrie, Sorin Ovidiu Vantu se interneaza de urgenta la Spitalul Floreasca. Este foarte posibil ca internarea precipitata a lui Sorin Ovidiu Vantu sa se explice prin temerea sa ca "se strange latul" si ca ar putea fi din nou arestat, de aceasta data in dosarul spalarii de bani. La fel cum e posibil ca omul de afaceri sa aiba iarasi probleme cardiace pe fondul stresului din ultimele saptamani. Explicatiile oficiale sunt cam lapidare: "El a fost internat la ora 3.20, prin Secţia cardiologie, el având o suferinţă cardiaca mai veche. Acum se află în investigaţii", a declarat, pentru MEDIAFAX, medicul Bogdan Opriţa.

  •  In tot cazul, precipitarea evenimentelor in dosarul spalarii de bani si viteza cu care SOV s-a internat, la scurt timp dupa ce a aflat ca el insusi este cercetat sub acuzatia de spalare de bani, pare suspecta iar coincidentele, stranii.
Despre acest dosar, in care SOV este acuzat de spalare de bani, nu stim prea multe.

Stim doar ca in alt dosar - Petromservice - apropiatii sai sunt ridicati de procurori pe banda rulanta. S-ar putea sa fie una si aceeasi cauza.

PSV Company detine in continuare, potrivit datelor de la Registrul Comertului, 18% din Realitatea Media. In aprilie 2009, PSV Company a intrat in procedura de insolventa.

Pe de alta parte, cinci fosti administratori de la PSV Company sunt  anchetati de catre DNA intr-un dosar referitor la o presupusa decontare ilegala de TVA in valoare de 62 de milioane de euro.

Si dosarul de la DIICOT privind spalarea de bani si cel de la DNA privind returnarea ilegala de TVA s-au nascut ca urmare a unor controale realizate de ANAF la Realitatea Media. Romania Libera a dezvaluit, recent, ca doi dintre anchetati in dosarul DIICOT "au dat declaratii complete" in cazul operatiunilor de spalare de bani. Detalii aici. De notat ca administratorii PSV Company sunt anchetati din 2009 de catre DNA si in dosarul returnarii ilegale de TVA.

In final, doua intrebari: banii de la Petromservice erau sifonati prin firmele off-shore, utilizand metoda deja clasica a contractelor fictive de publicitate la TV sau alte prestari servicii inexistente, pentru a alimenta  Realitatea Media si pe SOV? Banii trimisi de Vantu lui Nicolae Popa proveneau din operatiuni de spalare de bani?

Nota: Voi reveni in cursul zilei de astazi cu un comentariu pe tema continutului interceptarilor dintre SOV, jurnalisti de la Realitea Media si politicieni








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14713 vizualizari

  • +30 (46 voturi)    
    Sa fie luat personalul medical la puricat (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:23)

    andrei [anonim]

    Cum de s-a permis ca Vantu sa se interneze la urgenta. Cine e medicul care a aprobat internarea, sa fie luati la bani marunti.
    • -27 (41 voturi)    
      totul e razna (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:34)

      Valentin [anonim] i-a raspuns lui andrei

      este incredibil! cum sa exprimi asemena ineptii??? Sistemul sanitar functioneaza dupa reguli clare! Vine o urgenta, se inregistreaza si pacientul urmeaza cursul firesc!
      Eu sunt satul de toata aceasta vanatoare de vrajitoare. Vedeti-va de treaba...asa veti trai bine :)
      • +30 (36 voturi)    
        ei si tu acuma! (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:59)

        Laur006 [anonim] i-a raspuns lui Valentin

        Colegul andrei nu-l va crede pe Vantu ca e bolnav, sarac si cinstit, nici daca-l va vedea tarandu-se pe jos ca rima!
        Ti se pare o ineptie curiozitatea omului de a afla diagnosticul medicului in acest caz? Ba chiar si eu as vrea sa stiu in ce stare a ajuns la spital. Chiar, ce investigatii trebuie sa faca medicul in cazul problemelor cardiace primite la urgente?
        • +6 (14 voturi)    
          priviti "adevaratii" jurnalisti (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:59)

          suca [anonim] i-a raspuns lui Laur006

          priviti cum raspunde ciutacu pe blog la el. el care se plange de oprimare si dictatura.
          jigneste pe cei care nu sunt de acor cu el si apoi elimina posturile care nu-i plac.

          un "jurnalist" adevarat!

          http://tinypic.com/r/ncccbt/7

          hotnews, daca tot nu aveati o declaratie a lui legata de stenogramele lui vantu, aveti acum :)
          • +1 (1 vot)    
            pe cand revenirea? (Marţi, 19 octombrie 2010, 23:15)

            ceferistul [anonim] i-a raspuns lui suca

            "in cursul zilei de astazi" cu acel comentariu.
            • 0 (0 voturi)    
              pacaleala !!!!!!!! (Miercuri, 20 octombrie 2010, 11:18)

              nadia [anonim] i-a raspuns lui ceferistul

              Imi pare rau ceferistule ca-mi postez raspunsul la tine, mi-as fi dorit sa fie la andrei pentru ca este un "geniu".
              Mai baieti cucuieti care postati de zor.....
              Imediat ce a fost postat articolul, la o secunda se iteste un "andrei" care spune ca afara a venit primavara. Ceilalti baieti, doritori de conversatii dezbat cu multa ardoare daca a venit sau nu primavara. Care era subiectul articolului mai baieti? Bun manipulator "andrei", iar voi baieti care v-ati lasat dusi de nas MANIPULARE PLACUTA !
      • +27 (31 voturi)    
        de ce SOV nu a facut cu inima cand... (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:30)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

        ia inselat pe amaratii de la FNI,de ce nu facut cu inima cand le dadea ceva de supt la presedinti,de ce face cu inima acum cand este dat in vileag.si mai sunt multi de ce...mai pune si tu
        • +12 (18 voturi)    
          Pentru ca (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:05)

          Lucifer [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

          atunci avea sustinere de la cei "politic la putere" si, implicit, inima era puternica. Acum nu prea mai are "suport" si i-a "cedat inimioara. Ce e asa greu ?
          :)
      • +15 (21 voturi)    
        Asigurare de sanatate.. (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:36)

        xian [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

        Unde si cand si-a platit CAS .....
      • +12 (16 voturi)    
        Nu, e telefonul fara fir (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:00)

        grevistul bugetar [anonim] i-a raspuns lui Valentin

        I-a soptit cineva din "ostasii domnului" ca urmeaza a fi ridicat din nou.
        Modelul a fost brevetat de haysam....
      • +15 (19 voturi)    
        esti penibil (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:12)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Valentin

        adica ce se intampla acum vrei sa zici ca-i o comanda politica data de base, nu? ca altceva ce sa mai zici!
        stai linistit, base vegheaza pt. tine si pt. popa (ca nu scapa el de extradare) si pt. toti sifonarii din preajma vintului. si sa vezi cand l-or aduce si pe haisam!
      • +5 (7 voturi)    
        picior in ghips (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:59)

        bula [anonim] i-a raspuns lui Valentin

        iti spune ceva? ia repeta acum intrebarile!
      • +8 (10 voturi)    
        urgenta? (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:02)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Valentin

        cum a scapat hayssam (cancer)? darstanculescu (ghpis)? dar gorbunov (glaucom)??? deci reguli clare in sistemul sanitar: shpaga corecta si diagnostic pe masura. Ai dubii?
    • -22 (40 voturi)    
      prietene esti prost (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:40)

      fl [anonim] i-a raspuns lui andrei

      medicul e medic si e suveran pe meseria lui iar tu esti un politruc fara minte!
      • +22 (26 voturi)    
        Medicina e medicina (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:23)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui fl

        dar cand prin intermediul unor acte medicale este influentat actul de justie nu cred ca e vorba strict de medicina. Medicul legist nu este doar medic, are o raspundere legala a actelor pe care le incheie.
      • +27 (31 voturi)    
        serios? (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:30)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui fl

        ba prietene, tu esti prost!
        datorita suveranitatii tale de cacat s-a ajuns sa existe mii(cu indulgenta) de oameni perfect sanatosi scosi la pensie pe caz de boala. nu mai zic de aia care sunt scosi din pirnaie si umbla pe strada...
        • +6 (8 voturi)    
          Dupa o afirmatie (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:11)

          Lucifer [anonim] i-a raspuns lui gogu

          nu poti caracteriza un idivid ca fiind prost.
          In rest ai dreptate.
          • +14 (16 voturi)    
            depinde (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:22)

            tatanka [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

            Depinde de afirmatie.
            Cateodata afirmatia este de asa natura incat nu perimite decat o concluzie: cea a lui Gogu
          • +9 (11 voturi)    
            Ba da, poti (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:27)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Lucifer

            Cateodata se justifica,
            Tu din cate afirmatii ale unui prost iti dai seama de starea lui?
            • +2 (4 voturi)    
              3 (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:43)

              Lucifer [anonim] i-a raspuns lui denvarel

              este numarul de afirmatii necesare si suficiente pentru a caracteriza un om ca fiind prost.
              Apropo's : ce inseamna prost ?
              :)
              • +7 (9 voturi)    
                prostul are o definitie... (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:04)

                popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Lucifer

                geoana:))))
                • +4 (6 voturi)    
                  Gresit (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:16)

                  Lucifer [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

                  ala e prostanac.
                  Dar ai o bila alba!
      • +18 (22 voturi)    
        medicul suveran pe meseria lui (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:53)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui fl

        a dat certificate de boala fictive pentru pensionari ilegale.
        De asta ai auzit? De aceea omul nu crede si vrea dovezi.
      • +14 (16 voturi)    
        Ei da ....ce sa zic... (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:54)

        oki [anonim] i-a raspuns lui fl

        da Gorbunov care gasit de medic cu cataracta (pe care n-o avea ) a iesit bine mersi din parnaie , da' Hayssam cu cancerutzu lui de televizor ? Nu medicii i-au eliberat ?
        • +12 (14 voturi)    
          Nu (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:46)

          Lucifer [anonim] i-a raspuns lui oki

          Au fost eliberati de magistrati corupti, magistrati care aveau dreptul ( si obligatia ) de a cere comisie medicala inainte de eliberare.
          A, de acord ca in paralel ar trebui cercetat si medicul pentru favorizarea infractorului - cu o ancheta de specialitate care sa ii suspende eventual dreptul de a profesa.
      • +7 (9 voturi)    
        Mhm (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:08)

        Lucifer [anonim] i-a raspuns lui fl

        "medicul e medic si e suveran pe meseria lui " - asa ar trebui sa fie. La romani e mia delicat....nu am timp sa iti explic.
      • +13 (17 voturi)    
        mda (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:16)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui fl

        si judecatoarea aia de l-a scapat pe vintu de un preambul de 29 zile de arest este suverana pe meseria ei (ce daca barba-su e anchetat), la fel si medicul ala care l-a facut scapat pe haisam (da' vine el inapoi; fortat, ca altfel nu cred) si ciomu era suveran pe meseria lui cand i-a intreit omului barbatia si toti doctorii aia care au dat pensii pe caz de boala si certificate de handicapat, cu nemiluita, toti sunt suverani pe meseria lor, nu?
        • +5 (7 voturi)    
          Ai dreptate (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:53)

          Lucifer [anonim] i-a raspuns lui nahir

          si de aia ziceam mai sus: trebuie instituita o forma de supervizare a acestor hotarari. Poate nu de supervizare sau de control dar macar un organism care sa permita contestarea si analizarea posterioara a acestor decizii. Sa ma explic: suveran nu inseamna ca nu poate fi contestat de catre o autoritate . Suveran - dupa mine - inseamna ca isi asuma hotararea luata.
          Dar pentru care este pasibil de repercursiuni daca este gasit vinovat. Analiza insa trebuie facuta de oameni fara implicatii. Foarte dificil in Cosa Nostra de Romania.
      • +2 (4 voturi)    
        E suveran (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:54)

        zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui fl

        si pe meserie, si pe spaga.
        In alta ordine de idei, ai impresia ca toti scriem de la Berlin/Paris/Londra aici pe hotnews, cand ne iei cu din astea?
    • +23 (25 voturi)    
      felicitari pentru articol (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:21)

      ddd [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Ca intotdeauna este o placere sa citesc articolele dvs. si ale d-lui Giurgea: "Populația ii urăște pe politicieni din adâncul sufletului (“toți e hoți, maica”) si abia așteaptă “sa înceapă ceva”. Si “ceva” o sa înceapă, chiar in aceasta iarna. Așa ca n-o sa găsiți pe nimeni care sa apere vreun politician si sa-l scape de la linșaj.Dar si clasa politică este împărțită in doua : pro-Băsescu si anti-Băsescu. Ăștia se împroașcă unii pe alții cu rahat, fără sa-si dea seama ca mirosul ii face pe toți respingători si le grăbește sfârșitul. Iar din punct de vedere economic, micul lor război este egal cu zero. [...] Iar corupţia justiției si politiei (niște șpăgari nenorociți, care nu mai sperie pe nimeni) ii obliga pe oameni sa-si facă singuri dreptate.
      Amuzant e că băieţii din opoziţie au impresia că pe ei lumea îi iubeşte, şi că prăbuşirea statului înseamnă doar prăbuşirea PDL-ului. Asta arată cât de rupți de realitate sunt! De fapt, după prăbușirea guvernului Boc, următorul guvern nu va dura mai mult de 3 luni. Iar după aceea va începe haosul."
      • -9 (13 voturi)    
        Aaaaa, domnul Tapalaga...... (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:57)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui ddd

        cand iese Tapalaga la bataie inseamna ca "e groasa rau".
        maestrul nu este deranjat decat daca este ceva important.
        Important este acum sa iscam orice scandal, tambalau, tziganeala care sa tulbure firescul sfarsit al actualei puteri.
        Stenograme, dezvaluiri senzationale despre ce?
        Despre unul din mogulii,dushmani ai lui Base.
        Daca-l facem praf, inseamna ca Base este curat ca lacrima...la fel Boc, Udrea , Anastase et co.....Vantu este de vina ca nu traim bine.
        Simplu, nu?
        Avetzi o problema: Hotnews nu prea este citit de lume destula si din astia...cati mai cred?
        Hm...mult efort pentru zero rezultate.
        Se bucura catzelandrii care se invart pe aici, mai arunca niste poante infantile (sa se simta si ei cineva), mai arunca niste injuraturi (sa se simta si ei puternici)...si cam atat.
        Cainii latra, caravana trece.
        O sa-l aducetzi si pe Popa, la momentul oportun (la votarea motziunii sau la greva generala?)...ei, shi?
        Nu pricepetzi ca nu mai tzine?
        Datzi-va demisiile si trecetzi in opozitie ca si asa va comportatzi de parca nu voi conduceti tara asta.
        • +6 (10 voturi)    
          Auzi (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:06)

          Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          da' nu trebuia sa te deranjezi sa scrii atatea randuri daca nu iti place pe aici.
          Uite ca io ma uit ca imi place decenta...nefiind implicat politic.
        • +1 (3 voturi)    
          Top Dog (Miercuri, 20 octombrie 2010, 11:00)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          ca astia de pe aici sunt catelandri si arunca poante, am inteles...

          Dar cum faci tu sa vorbesti cu Basescu si cu Boc in postarile tale, aia nu prea inteleg?!

          Moncher, cre' ca ti-ai pierdut uzul ratiunii!

          Amice...
        • 0 (0 voturi)    
          Aaaaa, domnul Vrajitor din Oz... (Joi, 21 octombrie 2010, 16:51)

          mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          iar ai aparut? Frustrarea ta imi da satisfactie deplina.
    • +3 (5 voturi)    
      haha (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:40)

      ARICI [anonim] i-a raspuns lui andrei

      pe bani si ursu' joaca
      • +2 (4 voturi)    
        si stancuta.. (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:05)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui ARICI

        prepeliceanu:))))
  • +25 (31 voturi)    
    Poate (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:33)

    miki [anonim]

    Se pare ca se stringe latul,cam greu dar,sigur.Asa se justifica graba cu depunerea motiunii de adunatura PSD+PNL si de ,grija mare,tacerea subita a lui Voiculescu.In zilele uramtoare se poate sa avem surprize mari.Adica ,noi stenograme,arestari importante si sa nu uitam ,caderea motiunii de cenzura
    Asa ca ,sa auzim numai de bine!
    • -7 (13 voturi)    
      boc ..boc...boc (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:05)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui miki

      Cu toate sunt de acord,dar ca sa mai ramana BOC prim ministru NU SUNT DE ACORD.Basta,
      a fost destul.Acest incompetent trebuie sa se retraga.Mai sunt in PDL destui oameni destepti si dornici de a face treaba!!
      • +8 (10 voturi)    
        Ma scuzati (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:04)

        Lucifer [anonim] i-a raspuns lui vlad

        domnul Vlad, nu am inteles care va sunt competentele ce va permit a evalua activitatea primului ministru.
        Uite eu nu sunt de acord sa se retraga .
        Votam ?
        • -1 (5 voturi)    
          despre competente (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:31)

          vlad [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

          Doar 30 de ani in Ministerul Muncii,in functii de conducere!E suficient?Daca va place dl.Boc,luati-l acasa si sa-l stapaniti sanatos!Daca ceea ce face el considerati
          ca este reforma,inseamna ca va meritati soarta.
          • +2 (4 voturi)    
            fara suparare... (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:38)

            oh [utilizator] i-a raspuns lui vlad

            ..da' aveti un profil de pui de dinozaur comunistoid. Si ziceti ca sunteti de 30 de ani in Ministerul Muncii? Numai competentii politruci si gradatii cu cel putin un ochi albastru erau prin ministerele comuniste. Dumneavoastra in ce categorie erati la 'ncadrare? Erati dintr-ala cu mapa sau dintr-ala cu lentile de contact bleu-ciel?
            • +1 (3 voturi)    
              despre prostia u7nora (Marţi, 19 octombrie 2010, 21:02)

              vlad [anonim] i-a raspuns lui oh

              Daca taceai filozof ramaneai!Sa stii
              stimabile ca nu sunt pui de dinozaur comunistoid,dar probabil ca atata stii,ca de...de unde nu e nici Dumnezeu nu cere!Pedelistii astia
              blindati cu titluri stiintifice sforaitoare,dar incompetenti cat cuprinde,habar nu au ca inca din anul
              1974 a existat o buna lege a salarizarii
              unice care,ar fi trebuit actualizata cu
              noile meserii din COR (daca stii ce-i ala).Numai prostii se strofoaca sa re-
              descopere roata!
              Si nu zic ca sunt de 30 de ani in M.M.
              acum sunt un pensionar fericit care
              da acatiste pentru boc..boc...boc!
              • 0 (2 voturi)    
                tataie... (Miercuri, 20 octombrie 2010, 7:49)

                oh [utilizator] i-a raspuns lui vlad

                ..daca erai destept si iti faceai treaba cu simt de raspundere in Ministerul muncii, pe functiile alea de conducere, faceai ceva sa se schimbe sistemul asta cretinoid prin care cei care dau locuri de munca sunt pur si simplu jupuiti in numele unei " solidaritati sociale" iar in privinta "contributiilor" la asigurarile sociale platite de angajati ai fi determinat ca cel putin jumatate din acestea sa se capitalizeze intr-un fond care urma sa fie utilizat la plata efectiva a pensiilor in cauza. Numai ca tu, competend fiind, cu coloana vertebrala gelatinoasa si constiinta zero ai fost una din rotitele care a perpetuat un sistem de jaf si spoliere a generatiilor care inca nu se pot opune cretinilor cu aere de superioritate-asa ca ale tale- F...ti mortii matii si tot neamul la rand. De competent ce ai fost e tara asta in kkt pana la gat in privinta legislatiei muncii si a nevoii de imprumuturi masive pentru plata pensiilor si salariilor . Si cu ajutorul tau nepretuit de mare scula in bascula in ministerul de 2 lei a ajuns Romania sa faca imprumuturi cu nemiluita la FMI , imprumuturi care intr-un final abject vor fi utilizate spre plata pensiei tale si a neamurilor tale nesimtite, iar nota de plata sa fie decontata intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat de tinerii care sunt acum pana in 18 ani si de generatiile ce se vor naste de acum incolo. Mori mai parazitule infect, cu aere de pseudo-doct!
                Daca taceai filosof ramaneai. Tu crezi ca toata lumea e proasta?
  • -6 (16 voturi)    
    Detalii unde? (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:34)

    Vasile [anonim]

    "... cu privire la profitul impozabil si livrarile sau prestarile de servicii. Detalii aici "

    Lipseste link!
    • +14 (16 voturi)    
      detalii... (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:50)

      cosasu' [anonim] i-a raspuns lui Vasile

      Cuvantul "aici" e chiar linku'.... Da click pe el...
      Cu placere.
      • +9 (11 voturi)    
        a fost pus mai tarziu (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:42)

        editor [anonim] i-a raspuns lui cosasu'

        cu scuzele de rigoare, amandoi aveti dreptate :)
        • +11 (13 voturi)    
          Mhm :) (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:16)

          Lucifer [anonim] i-a raspuns lui editor

          Aici recunosc un profesionist - sau macar pe cineva care incearca sa devina . Numai un profesionist isi recunoaste scaparile.
          Respect !
  • +13 (15 voturi)    
    sa fie intr-un ceas bun (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:48)

    Namo [anonim]

    si la mai multe
  • +17 (23 voturi)    
    La puscarie cu infractorul!!! (Marţi, 19 octombrie 2010, 13:48)

    George [anonim]

    Pe Vantu il va manca puscaria daca nu cumva o sa dea ortul popii mai devreme... Alaturi de el vor ajunge la puscarie multi altii din cloaca imputita pe care a creat-o.
    Ma bucur ca insitutiile specializate ale statului isi fac datoria asa cum se cuvine.

    P.S. Trebuie investigati cu atentie si doctorii care i-au facut internarea acestui nemernic. Ceva e putred la mijloc.
  • +13 (19 voturi)    
    La puscarie !!! (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:06)

    Tzutzunea [utilizator]

    Da, stim !
    Cand derbedeii sunt dati in gat , fie si dupa 20 de ani, e vanatoare de vrajitoare.
    Dar ce, vrajitoarele trebuie sa conduca o tara ?
    Sau acum SOV nu mai este un vrajitor ? Dar ce este un nemernic (lasat din brate de servicii , evident, dar mai bine mai tarziu decat niciodata; asta e, l-au tradat !) care pe vremuri fura bidoane cu inghetata ?
    Acum ca a furat cel putin banii de la FNI sau ca il sponsoriza pe Popa a devenit onorabil ?
    E Don ?
    Vrea "bacha la mana, don Sorine" ?
    Da, acum este un gangster iar banda adversa i-o trage din toate pozitiile.
    Din partea mea,sa v-o trageti toti intre voi !
    Numai schiopi, chiori , raraitzi si sasaitzi !
    • +6 (8 voturi)    
      De ce (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:20)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Tzutzunea

      ti-or fi dat plusuri ?
      Pun pariu ca nici tu nu stii ce vrei sa zici.
      :)
      Hai sa nu judecam noi; doar sa cerem sa avem o justitie corecta.
      Altfel ne intoarcem in Evul Mediu.
      • +8 (12 voturi)    
        crezi ca el nu vrea justitie corecta... (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:36)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Lucifer

        dar atata timp ca judeca judecatori ca familia costiniu,nu crec ca se poate,sunt inamovibili
  • +18 (20 voturi)    
    Jaf (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:08)

    Roman [anonim]

    jaf la drumul mare pe spinarea Romanilor ca doar prostii platesc la pompe din kk-tul de salariu impozat si forfetat !

    cati ani au trebuit sa fie pusi sub invinuire si judecati ?

    Iarasi o sa asistam la jalnicul spectacol cand invinuitii intra pe o usa a justitiei si ies pe alta ?

    ma ia o sila adinca de tot ce se petrece in tara asta oropsita .
  • +19 (23 voturi)    
    Un jeg (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:10)

    ZaiR [utilizator]

    Instabilitatea politica vine numai din cadrul acestui personaj. Nu se fac investiti pentru ca trustul sau provoaca scandaluri politice ca legile sa nu fie adoptate.
    Cine are de platit?! POPORUL !!!

    Acum 21 de ani, el, patriciu si voiculescu intrau fara probleme la Subminarea Puterii de Stat.
    Aceasta poveste parca e rupta din viata lui Catalin Voicu.
    • +15 (19 voturi)    
      "Parca e rupta..."? (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:25)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui ZaiR

      Este chiar o parte si din viata lui Catalin Voicu. Nu pare, este!
  • +14 (16 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:33)

    [anonim]

  • +10 (12 voturi)    
    " Nu suporta regimul de detentie!" (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:39)

    ene [anonim]

    Va faceti prea multe iluzii, cat timp exista aceasta formulare acceptata de tot sistemul juridic si atat timp cat " toti magistratii "sunt inamovibili nu se va intampla absolut nimic ! Punem pariu?
    • +11 (15 voturi)    
      Eu as tine pariul (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:26)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui ene

      Si mizez pe faptul ca in cativa ani hotararile justitiei romane trebuie sa fie in concordanta cu cele europene.
      Si deja au inceput ( e adevarat ca un numar restrans pentru moment ) cativa magistrati sa faca justitie.
      • +2 (2 voturi)    
        @ Lucifer (Marţi, 19 octombrie 2010, 21:08)

        ene [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

        ".......in cativa ani " (?)
        Pai cu trecerea timpului a castigat si pana acum (printre altele), se numeste : prescriere !
        E bine, totusi, ca esti optimist sau naiv .
      • +1 (1 vot)    
        @ Lucifer (Marţi, 19 octombrie 2010, 21:08)

        ene [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

        ".......in cativa ani " (?)
        Pai cu trecerea timpului a castigat si pana acum (printre altele), se numeste : prescriere !
        E bine, totusi, ca esti optimist sau naiv .
  • +11 (15 voturi)    
    Vantu bolnav sau nu. (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:43)

    mircea [anonim]

    Internarea in spital a lui Vantu s-ar putea sa le convina unor baieti din "organizatie",care ,astfel,l-ar putea ajuta sa se imbolnaveasca iremediabil,scapand ei de niste probleme,basta preluarea organizatiei.Geoana,Ponta,Antonescu,Fenechiu,Nistorescu,SRS,B.Chireac si cati altii ar fi interesati de varianta.Si atunci ,judecatorii care l-au pus in libertate nu se fac vinovati de complicitate la o...?Vantu in arest ar fi fost protejat si nu ar mai fi fost nevoie de internarea in spital.Vantu a lucrat cu prea multi "baieti cu ochii albastri" si sa credem ca acestia vor voi sa iasa la lumina.Poate la lumina de la capul mortului.
  • +21 (25 voturi)    
    De ce le numiti coincidente? (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:44)

    Cataleya [utilizator]

    Este vorba de o actiune ampla a justitiei impotriva lui Vantu si a retelei sale. Daca e vb de ceva "comandat de sus" asta nu are nicio relevanta atat timp cat este respectata legea.
    La urma urmei asta ne-am dorit cu totii. Ca marii infractori sa ajunga in fata legii.
    Parlamentarii PSD si PNL mereu si-au batut joc de justitie. Dimineata votau imunitati peste imunitati iar seara ranjeau la TV si il intrebau batjocoritor pe Basescu: Unde sunt domnule presedinte "rechinii"? De ce nu sunt la tribunal?

    Acum, cand latzul se strange, aceiasi parlamentari urla ca totul este dirijat politic. Bineinteles ca este politic.
    Daca un ministru al justitiei ordona "batista pe tambal" e tot politic. daca alt ministru da liber justitiei sa isi faca treaba, tot "politic" este.

    Temerile mele sunt in alt loc. Si anume ca se comit atatea "vicii de procedura" incat toate actiunile justitiei sunt duse in derizoriu.
    Acum o zi sau doua un mare proces s-a amanat pt ca , chipurile, Jandarmeria n-a primit ordin de aducere a inculpatului constantean la proces.
    Aici intr-adevar este vb de politic.
    Dosarele lui Nastase si Mazare sunt amanate pe banda rulanta de fiecare data din cauza unor vicii de procedura, vicii pe care nu le-ar comite nici macar un student la drept in primul semestru dar care sunt "executate" de oameni cu 20 de ani de vechime in sistemul judiciar.

    Nu e vorba de nicio coincidenta. mai degrba mi se pare o actiune foarte bine gandita, actiune menita sa prinda in plasa intreaga caracatita infractionala a lui Vantu.

    Doresc succes justitiei.
    Si mai doresc ca Vantu sa aiba parte de un proces cat se poate de corect (asta in cazul in care se ajunge la un proces. Dar dupa modelul Nastase , tare ma tem ca Vantu va ramane si el un vesnic inculpat dar niciodata judecat!
    • +5 (7 voturi)    
      Felicitari (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:09)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      si sa nu te retragi in anonimat.
      Afirmatii din astea pertinente trebuiesc cat mai mult propagate in societate.
      Altfel nu ne ramane decat sa plecam.
  • 0 (8 voturi)    
    NU (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:49)

    nety [anonim]

    NU stiu ce este cu spalarea de bani a acestui grup de indivizi, deocamdata nu stie nimeni. DOAR ca am o mare nedumerire:
    - Eu l-am votat pe basescu in 2004 sparand in tepele promise pentru hoti;
    - Cand au fost arestati cel de la Rafo, fostul primar de Bacau, actual investitor de la Timosoara si altii legati de afaceri cu petrol, Becali, Popoviciu, etc am zis ca bine am facut cu votul, iata o sa-i puna unde le este locul;
    - Unde sunt toti acestia acum? Nu cumva sunt toti liberi si bine mersi? Nu cumva este numai praf in ochii lumii? Nu cumva este circul care ajunge sa inlocuiasca painea (aceasta din urma a fost taiata de coasa lui Boc)?
    -
    • +3 (3 voturi)    
      reteaua (Miercuri, 20 octombrie 2010, 10:42)

      masteryodda [utilizator] i-a raspuns lui nety

      reteaua voicu a functionat bine; vezi ce scrie andronic, care este adevaratul motiv al grevei magistratilor (2 luni) : prescrierea dosarului lui Vantu
  • +7 (11 voturi)    
    felicitari d-le Tapalaga (Marţi, 19 octombrie 2010, 14:57)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    si multumesc pentru articol.
  • +11 (13 voturi)    
    bate...Vantu' (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:02)

    vlad [anonim]

    Doar un cretin il poate considera pe SOV un...om de afaceri!Acest individ este un escroc cu o minte diabolica,pe ce a pus el mana a mur-
    darit iar pe cel cu care a dat el mana l-a patat
    definitiv!Este ciudat cum a navigat el printre
    diversele articole de legi de a scapat pana acum
    nesaltat !Fara un sprijin...DE UNDEVA DE SUS nu
    ar fi reusit aceasta performanta.Sau poate asta o fi fost sarcina lui .. de serviciu dupa 1989!?
    Faptul ca a strans in jurul lui atatia pupincuristi
    sau ziaristi,ma rog,tine de moralitatea acestora,care este sublima,dar lipseste cu desavarsire
    • +5 (7 voturi)    
      Moralitate? (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:24)

      ZaiR [utilizator] i-a raspuns lui vlad

      Unii uita de moralitate cand vine vorba de bani. Aceia se numesc oameni ieftini :)
  • +6 (10 voturi)    
    Caracatita actioneaza (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:32)

    valisa [anonim]

    Oau....cred ca il doare rau pe Vantu sa stie ca slugile lui sunt ridicate pe banda rulanta. Tare m-as mira sa nu se declare "in moarte clinica" ca sa nu faca puscarie.
  • +6 (10 voturi)    
    Gingii, ventuze si rozete (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:34)

    valisa [anonim]

    Astea te asteapta vantule.
  • +6 (8 voturi)    
    fara descriere (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:50)

    pritazurliu [anonim]

    de asta il urasc pe base ca nu ami suna la procurori sa-i scape iar in cel priveste pe vantu ar trebui lasat fara nimic si averea lui vinduta celor pacaliti de el ar trebui condamnat sa stea o luna in boscheti cu cei pe care ea lasat fara bani sa nu aiba voie sa fie ajutat de nimeni sa vada cea sadit in mintea oamenilor neincrederea in justitie care a distrus total romania furi si scapi asta vad toti iti vine sa o ei la sanatoasa
  • -7 (11 voturi)    
    Ultima speranta- (Marţi, 19 octombrie 2010, 15:50)

    Agentul straniu [anonim]

    dl. Tapalaga!Am pus intrebarea asta de mai multe ori pe site,da' nema raspuns!D-le Tapalaga,pana la urma i-a s... p... Basescu lui Vantu,asa cum se lauda Vantu in stenogramele astea zguduitoare si asa cum a reprodus HN negru pe alb?E o intrebare fundamentala pt. natiune,pt. onoarea ei,la naiba!Sunt de-a dreptul bulversat!Ale dracu' de stenograme,ia uite ce framantari interioare imi cauzeaza...Plus ca,datorita absentei unui raspuns competent si ferm,incep sa intru la idei...Curat coincidente stranii,nu alta...
    • +6 (10 voturi)    
      Agentului 007 (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:33)

      alan [utilizator] i-a raspuns lui Agentul straniu

      Doar pentru ca afirma acest lucru SOV,in dorinta lui de ase da rotund cu subalternii(S.Toader) nu inseamna ca asa a fost.
      Ceea ce este sigur confirmat prin spusele aceluiasi SOV,este ca invers sa intamplat treaba,dar prin batista,ca-i mai igienic,in plus SOV e un tip de "aleasa cultura" si "gesturi fine".
      Va avea nevoie sigur de batista si acolo unde sper ca va ajunge,dar daca chiar nu are,nu-i nimic,cei de acolo nu-s deloc pretentiosi!!!
      Apropos,Bond,tu ai batista?!
      • -1 (7 voturi)    
        Ntzzz... (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:43)

        Acelasi agent straniu [anonim] i-a raspuns lui alan

        Eu am "cauciuc".Asa ca poti "lucra" linistit...:)))
    • +5 (11 voturi)    
      Esti sigur (Marţi, 19 octombrie 2010, 16:43)

      Lucifer [anonim] i-a raspuns lui Agentul straniu

      ca esti pe adresa corecta de web ca sa pui intrebarea asta ?
      Micutule pervers, hai sa te lamuresc: un marinar "tembel" ca Base nu o suge, doar o musca ( ma gandesc ca nu de aia e Vantu schiop ). Acum, nu as putea garanta ca reciproca ( cu suptul tzatzei paterne ) nu este valabila. Parerea mea este ca SOrinel nu s-a prea descurcat....sau mai plauzibil...a fost refuzat.
      Daca raspunsul nu ti se pare competent te rog sa te adresezi biroului de presa pe care o sa-l stabilim in functie de noua adresa de domiciliu a "domnului " Vantu...eventual Rahova.
      Precizari suplimentare: va rugam sa nu prezentati carnetul de partid. Spre binele dumneavoastra.
      • -1 (7 voturi)    
        Ia uite,dom'ne, (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:05)

        Agentul straniu [anonim] i-a raspuns lui Lucifer

        pune si omul o intrebare cruciala pt. destinele natiei,si uite ce comentarii tendentioase declanseaza...Parca sunteti de la RTV sau Antene,parol...Auzi,marinar "tembel"..Ciutacule,tu esti?!Sau M. Badea ?
        • +1 (5 voturi)    
          niet (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:55)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Agentul straniu

          nu-i nici unul nici altul. e propriul tau creier (daca singurul tau neuron, si ala obsedat de sex), care-ti da replicile de sub "gluga de cauciuc" cu care te laudai mai sus.
  • +1 (5 voturi)    
    se face mult tam-tam (Marţi, 19 octombrie 2010, 17:04)

    anonim [anonim]

    2 zile si apoi intram din nou intr-o liniste apasatoare, ei isi vad de afacerile lor in continuare, stau pe posturile tv si latra ca guvernantii nu fac nimic, se plang de orice reforma si pe de alta parte ca nu se fac reforme si uite asa trec zilele, anii si ei mananca salarii grase, afaceri care un amarat nu le poate face si noi ramanem din ce in ce mai saraci si mai pustiiti de sentimente. Nu mai putem nici macar sa zambim iar vantu sfideaza tot ce este uman in tara asta.
  • +4 (6 voturi)    
    SOV (Marţi, 19 octombrie 2010, 18:26)

    SOV [anonim]

    La canal!
  • +3 (5 voturi)    
    Ne racim ...tastele de pomana (Marţi, 19 octombrie 2010, 19:51)

    Old bear [utilizator]

    cu toate comentariile noastre (unele adevarate perle ale gandirii de bun simt!): am depasit in complexitate toate formele de mafie din lume...
  • +1 (5 voturi)    
    golanii (Marţi, 19 octombrie 2010, 21:56)

    mariana [anonim]

    Golanii astia neconduc, ei sunt cei care sunt exemple ale tinerei generatii ! Ne miram ca avem copii care vorbesc ca pe maidan..Pestele de la cap se impute, oameni buni..Vantu, Becalii si alti neica nimeni, golanii pe care Ceausescu ii bagase la racoare sau erau in uramarire, golanii , bisnitarii, hotii, betivii si cu...ele, ne conduc, ne sfideaza si sunt exemple pentru copii nostrii. Sunea cel mai Iubit dintre pamanteni, ca le va cere everile la control..PAI DIN AVERILE LUI VANTU, BECALI, BERCEANU, BLAGA, NEGOITA, NASTASE, VIDEANI VERESTOY, MAZARE, BASESCU M SI ALTII SE FACE UN BUGET DOLDORA...DAR OARE SE VREA ASTA..NU...EI ISI APARA MARIREA SI A LOR AVERE...EI BRATUL TAU INARMA CA SA LOVESTI IN TINE...SI PE VOI CONTRA VOASTRA LA LUPTA EI VA MAN...Asta este...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by